POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Poniedziałek [29.07.2013, 22:58:54] • Świnoujście

Przeprawa promowa oczami mieszkańca

Przeprawa promowa oczami mieszkańca

fot. Czytelnik

O tasiemcowych kolejkach w oczekiwaniu na przeprawę promową można pisać w nieskończoność. To temat publikacji nie tylko naszych, świnoujskich redakcji. I choć każda godzina spędzona w kolejce to temat na następny artykuł to po ostatnim weekendzie nie napiszemy nic. Otrzymaliśmy za to mail w tej sprawie od czytelnika. Oto jeden z nich, który prezentujemy w niezmienionej formie:

„Witam. Chciałabym w imieniu wszystkich zmotoryzowanych mieszkańców Świnoujścia zaprotestować, przeciwko traktowaniu nas po macoszemu przez ŻŚ i władze miasta. W dniu dzisiejszym 28.07. od samego rana kolejka na miejskiej przeprawie promowej sięgała ulicy Marynarzy, momentami nawet dalej. Po załadowaniu każdego kolejnego promu kolejka natychmiast rosła i stan taki utrzymywał się przez całe przedpołudnie. Na liczne uwagi i telefony dyspozytor odpowiadał niezmiennie, że trzeci prom będzie kursował
dopiero od godz. 15,00.

Przeprawa promowa oczami mieszkańca

fot. Czytelnik

Pytam, co z deklaracjami, że w razie utrudnień w przeprawie natychmiast zostanie włączony trzeci prom??!! Czy my, mieszkańcy chcąc wyjechać w niedzielę na kilka godzin do rodziny większość tego czasu musimy spędzić w kolejce na przeprawie??? Jak by tego było mało kolejne opóźnienie spowodowane zostało oczekiwaniem promu po stronie Warszowa, na kilka radiowozów policyjnych mających zabezpieczać mecz. Ludzie już byli wykończeni, szczególnie dzieci, i każda taka, choćby i kilkunastominutowa zwłoka była torturą dla oczekujących w nieznośnym upale. Dodam, że na przeprawie Karsibór sytuacja wcale nie wyglądała lepiej. Jak długo jeszcze będziemy my, mieszkańcy musieli płacić za ignorancję władz.

Przeprawa promowa oczami mieszkańca

fot. Czytelnik

Kilka tygodni temu prezydent rozpętał straszną aferę, że jego "szanownego" t…a nie zabrano z kolejki dla uprzywilejowanych, ludzi chciał zwalniać! Dzisiaj ja i wielu innych mieliśmy ogromną ochotę zwolnić jego lub ustawić w kolejce w której my oczekiwaliśmy 1,20 min”.
Pozdrawiam w załączeniu zdjęcia
(imię i nazwisko do wiad. redakcji)

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 83, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-83 z 83

Gośćodyseusz • Czwartek [01.08.2013, 21:39:25] • [IP: 188.33.157.***]

A moze zorganizujmy jaks spektakularna blokade wjazdu do swinoujscia.np na poczatek turnusu...wtedy bylby krzyk w telewizji...moze te pieniadze ktore tusk zabral nam na prywatny tunel dla siebie..czytaj na dojazd do swojej posesji... Oddadza znow nam?

Gość • Środa [31.07.2013, 22:00:35] • [IP: 178.183.173.***]

Powinniście się cieszyć, że promy nie kursują rzadziej! Gdyby Świnoujścianie mieli trochę oleju w głowie przejechaliby autem na drugą stronę, gdy nie ma kolejek, i potem przeprawa razem z pieszymi i odjazd. Albo jeszcze lepiej - WSIĄŚĆ DO POCIĄGU! Niestety wielu nałogowych auciarzy uważa pociąg za" syf i kiłę" i woli narzekać na dwugodzinne stanie w kolejce na prom... Bez wyrozumiałości, nie ma pieniędzy? Co ich to obchodzi?! Oni muszą przewieźć tłuste cztery litery zajmując swoim blachosmrodem tyle miejsca ile dwadzieścia ludzi.

Gość • Środa [31.07.2013, 14:20:38] • [IP: 164.127.36.**]

255 oby nie pani poseł żmuda cośtam

Gość • Środa [31.07.2013, 11:20:58] • [IP: 80.226.24.*]

Dla [30.07.2013, 13:38:37]  [IP: 62.69.249.**] BURAK CHAM NIC DODAC NIC UJAC

Gość • Środa [31.07.2013, 09:51:02] • [IP: 62.69.248.**]

Jest tylko jeden sposób skuteczny aby zbudować tunel w ŚWinoujściu: wystarczy wstrzymać ruch pojazdów uprzywilejowanych a władza sama szybko wybuduje tunel. ONI nie mogą czekać.

PitZ • Środa [31.07.2013, 01:11:33] • [IP: 5.185.116.*]

Kiedyś przyjadę i zbuduję ten tunel.

Gość • Środa [31.07.2013, 00:29:03] • [IP: 80.245.178.***]

no i jak tam prezydent? dupka mięknie??

Gość • Wtorek [30.07.2013, 22:57:47] • [IP: 89.65.211.**]

I ja nerwy tracę na czekaniu w kolejkach i zgadzam się że utrudnienie to gdy jedzie się z małym dzieckiem potraja jeszcze negatywne uczucia. W ogóle nie rozumiem dlaczego w weekendy mogą przeprawiać się wszyscy!! Powinny być dwie kolejki, dla mieszkańców i dla obcych i dopiero w momencie obsłużenia mieszkańców powinni wpuszczać inne auta. Jak już ktoś napisał, wyjazd jednodniowy poza miasto w połączeniu z traceniem połowy dnia na czekanie w mega kolejkach w ogóle się nie opłaca. Dlaczego niby mieszkańcy maja z takiego powodu rezygnować z wyjazdów poza miast? Dlatego że turyści muszą się z niego wydostać? Paranoja

Gość • Wtorek [30.07.2013, 22:50:43] • [IP: 188.33.38.***]

Nie popadajmy w paranoje... przeprawy promowe są uciążliwe i zawsze takie były... stresują się tez na pewno pracownicy promów, na których udziela się zdenerwowanie kierowców... ja dzisiaj przed godz 14.00 trafiłem w sznur czekających samochodów na, , Karsiborze, ,. Kolejka była aż za zakręt w stronę lasu. Ja stałem akurat na samym zakręcie i po godzinie wjechałem na 3 z kolei prom który podpłynął. czyli na prawdę dobre tempo i czas w porównaniu do ilości czekających samochodów. Pracownicy promów na prawdę dają z siebie wszystko. Jeden prom załadowany to bez czekania kierują Cię na drugi. A że niektórzy kierowcy (szczególnie z niemiec) nie umieją się ustawić na promie i trzeba ich przestawiać albo pilnować żeby dojechali bliżej do stojącego przed nimi samochodu to druga sprawa... i dodać do tego pływające statki towarowe, to czas jest jaki jest...

Gość • Wtorek [30.07.2013, 21:02:35] • [IP: 80.245.189.***]

J a rodziną w sobotę i niedzielę nie wyjeżdżam po za Świnoujście bo nie mam ochoty czekać godzinami w kolejce a jestem mieszkanką tego miasta od urodzenia.Szlak mnie trafia, że nie mogę pojechać sobie na wycieczkę po za miasto. Kierunek Niemcy mnie nie interesuje.

Gość • Wtorek [30.07.2013, 20:53:22] • [IP: 80.245.189.***]

Jeszce więcej apartamentowców i innych domów budować, przeprawa promowa wszystko wsrzyma.

Gość • Wtorek [30.07.2013, 20:42:45] • [IP: 193.200.150.***]

A stujcie sobie zasmradzacze powietrza.

Gość • Wtorek [30.07.2013, 19:51:14] • [IP: 80.245.190.**]

CD. Ja wolę zjeść rybę w Bielsku-Białej za 17zł.na świeżym oleju (nie liczę tej zrobionej w domu przez żonę).Jadąc np.na urlop w góry, nie patrzę, że" oscypi"są fałszywe-nie UNIJNE.Bardzo Panią proszę o wytłumaczenie mnie i nie tylko;dlaczego ryba morska jest droższa nad morzem niż w górach?Dlaczego Szczecin jest miastem morskim a Sosnowiec też chce być miastem morskim (na przykładzie Szczecina) i domaga się dostępu do morza?... przepraszam, nie napisałem->do Morza Śródziemskiego?

Gość • Wtorek [30.07.2013, 19:50:33] • [IP: 80.245.190.**]

Gość • Wtorek [30.07.2013, 11:45:09] • [IP: 80.50.127.**]Bardzo Panią przepraszam za wypowiedzi ludzi, którzy narzekają na Was, turystów.Ja z Wami-turystam nie mam nic wspólnego(nie zarabiam na Was, nie zarabia też na Was moja rodzina) i czy z Wami, czy bez Was jest mi to obojętne. Jednak Ci co tak bardzo narzekają na turystów z Polski czy Niemiec, którzy robią u nas zakupy czy tankują paliwo niech się zastanowią co by było gdyby w Świnoujściu była cisza(widzę wpisy-dziura, wieś zabita dechami, nawet pies nie chce szczekać dup... itd). Przyznam, że Świnoujście należy do jednych z piękniejszych miast w Polsce (wielu internautów-krytykantów nawet z tego nie zdaje sobie sprawy bo siedzą tylko przed kompem i klepią co im ślina do mózgu prześle-nigdy, nigdzie nie wyjadą-szkoda grosza). Jednak nie zgodzę się z Panią co do cen.Idąc przykładem LODÓW AMERYKAŃSKICH- w Toruniu porcja kosztuje 2 zł a w Supraślu (obok Białegostoku) 1.50zł. Poza tym nikt nikogo nie zmusza do zjedzenia ryby za 65zł za kg. na starym oleju. CD.

Gość • Wtorek [30.07.2013, 19:20:17] • [IP: 80.232.86.***]

zmienic wladze i dac szanse komus kto potrafi zbudowc tunel albo ktos kto potrafi do tego doprowadzic na to co sie dzieje na naszych przeprawach to jest masakra krotko mowiac, juz nie mowie ile przesto traci miasto bo turysci nie przyjada przez te promy, a zyjemy w takich czasach ze mozna wszystko zrobic.Na swiecie buduje sie tunele o wiele dluzsze i glebiej i nawet w gruncie odwierty robia, a u nas jak to jest jak by nas na przymus trzymali na wyspie i biznes sie kreci a zeby ulatwic zycie mieszkancom i turysta to nic w tym kierunku nie robia zadnych ruchow w tym kierunku nie ma i to dla czego niech urzednicy postoja w kolejkach to wtedy zrobia jakies zmiany a tak ich przetrzymac trzy dwie godziny w upale 30 stopni i w raz z rodzina i ciekawe iak im bedzie wesolo i co oni beda mowili o tych wszystkich... co tam robia ze nie ma tunelu !!

Gość • Wtorek [30.07.2013, 18:54:45] • [IP: 92.42.119.**]

Zgadza się...totalna ignorancja nas mieszkańców...nie kończące się codziennie kolejki, zabierają nam czas i nerwy...władze się nami nie przejmują, bo oni mają wjazd poza kolejnością i nie wiedzą, co to znaczy stać 1, 5h w kolejce...a pan prezydent jak postał 20 min, to białej gorączki dostał i chciał wszystkich zwalniać:)

Gość • Wtorek [30.07.2013, 18:14:08] • [IP: 80.245.180.**]

Kolejki sa masakryczne, a dzisiaj prom zamiast odbic o godzinie 16.40 odbil o 16.47 - tylko dlaczego tak dlugo zwlekal kapitan z odbiciem promu ? Chyba nie dlatego ze wplywal prom Kopernik do portu. To jakas juz patologia

Gość • Wtorek [30.07.2013, 17:08:45] • [IP: 62.69.251.*]

MARZĘ O TYM BY WYPROWADZIĆ SIĘ DO MIASTA GDZIE NIE MA ANI JEDNEGO TURYSTY...POPRACOWALIBYŚCIE W HANDLU JEDEN DZIEŃ I MIELIBYŚCIE TAKIE SAME MARZENIA...

Gość • Wtorek [30.07.2013, 17:08:34] • [IP: 193.200.150.**]

Ja tam nie stoję w kolejce.

Gość • Wtorek [30.07.2013, 15:29:46] • [IP: 80.245.179.***]

LUDZIE TROCHĘ KULTURY - chamstwo zostawcie w domu. !! A Z PROMAMI TO PRAWDA, ŻE JUŻ OBRZYDŁO STAĆ KAŻDEMU - PREZYDENTA I JEGO ŚWITĘ CZAS WYWIEŹĆ NA TACZKACH !!

Gość • Wtorek [30.07.2013, 14:36:53] • [IP: 95.129.225.***]

Byłbym przeszczęśliwy gdyby turyści omijali Ś-cie. Było by jak dawniej.

ryynio • Wtorek [30.07.2013, 13:51:18] • [IP: 83.249.28.***]

dla katolików ta kolejka to zaden problem, mozna filozoficznie na to spojrzec, kolejka to czysciec przez który trzeba przejsc do raju, po takich cierpieniach wyjscie na plaze i zanurzenie sie w morzu bardziej sie przezywa

Gość • Wtorek [30.07.2013, 13:38:37] • [IP: 62.69.249.**]

poprostu... kasibur turystyczne krowy... a bieliki mieszkancy.. i po problemie

Gość • Wtorek [30.07.2013, 13:11:27] • [IP: 93.94.184.**]

bo w polsge jest taka władza ze jak ludzje nażekają napszyklad na bjede to ci premjer powje że inne kraje mają gorszom bjede a jak ludzje nażekają na brak mostu albo tunelu to co powje premjer ze w innych krajach jest jeszcze gożej. a najgożej ma ameryka bo ich niema wcale tylko kilka tysjetsy.

Nasty Mosquito • Wtorek [30.07.2013, 12:59:27] • [IP: 95.129.229.***]

Gość • Wtorek [30.07.2013, 11:45:09] • [IP: 80.50.127.**] Aleś walnęła...Skoro ci tak źle i drogo to po chusteczkę tu przyjeżdżasz?Pamiętaj też jedną istotną rzecz-to miasto umiera po sezonie-przyjedź w późnym listopadzie lub w marcu.Ceny muszą być wyższe by starczyło na przezimowanie.Pomyśl sobie, że ja cały rok muszę płacić za rybę i frytki takie pieniądze.Jak jedziesz w góry to za bronka pod stokiem zabulisz z dyszkę.Tak to już jest-następnym razem jedź na urlop do Konina i po sprawie.U ciebie w mieście nie ma promów i macie korki-myślę, że wasz urząd rok w rok ulepsza drogi czy też buduje nowe.Postałabyś w kolejce kilkadziesiąt razy i też zaczęłabyś kminić" hmmm..dlaczego tu nie może powstać tunel...".Mógłby, gdyby nasze urzędasy zebrały tłuste tyłki i postarali by się, bo bodajże w tamtym roku przeszło koło nosa prawie 900mld zł i poszło do Gdańska na tunel pod Martwą Wisłą...

Gość • Wtorek [30.07.2013, 12:46:32] • [IP: 213.23.239.***]

do : Gość • Wtorek [30.07.2013, 11:45:09] • [IP: 80.50.127.**], jak nie chcesz to nie przyjazdzaj, jedz do koziej wolki, gdzie za loda zaplacisz 0, 5 PLN. Jak ktos zarabia i jedzie nad morze do miejscowosci turystycznej, to wie ze bedzie tam drozej niz w jego sklepie za rogiem. Jak kogos nie stac to bierze kocyk i lezaczek i smiga pod swoj balkonik w miejscowosci w ktorej mieszka, po wode ma blisko i to za darmoszke, loda sobie kupi w sklepiku za rogiem po 2.5 PLN. Na calym swiecie jest normalne ze miescowosci turystyczne sa drozsze od innych, skoro takie zaskoczenie dla ciebie to przed wyjazdem poczytaj sobie w necie, co i jak.

Mario z Miami • Wtorek [30.07.2013, 12:21:36] • [IP: 62.69.255.**]

Codziennie na promenadzie przy muszli koncertowej zbieramy podpisy pod petycja do sejmu w sprawie stalego polaczenia Swinoujscia ze stalym ladem. Przzyjdzcie, poznajcie nasza idee i podpiszcie. Wspolnota Gryfa

Gość • Wtorek [30.07.2013, 12:03:04] • [IP: 77.23.251.***]

Oddać Sw-ujscie i po kłopocie. Komu?

Gość • Wtorek [30.07.2013, 11:45:09] • [IP: 80.50.127.**]

Byłam ostatnio w Świnoujściu, powiem tylko, że Państwa (mieszkańców) wypowiedzi są żenujące. Narzekacie na nas- turystów, że blokujemy Wam dojazdy do pracy, ponieważ stoicie w korkach na prom. W każdym praktycznie mieście czy to we Wrocławiu, Warszawie czy Poznaniu oraz całej reszcie kraju są korki w których my musimy stać, ponieważ także nie wszędzie jesteśmy w stanie dojechać komunikacją miejską. Przyjeżdżamy do Was na urlop- nie chcecie nas – napiszcie o tym głośno- zostawimy nasze ciężko zarobione pieniądze w innej miejscowości wypoczynkowej nad Bałtykiem-niekoniecznie w Świnoujściu gdzie 1 porcja loda tzw. Amerykańskiego kosztuje 5 zł. A we Wrocławiu 2, 5., gdzie karminie nas rybkami po 65 zł za kg, a porcja frytek smażonych na tłuszczu sprzed tygodnia kosztuje 5 zł. Zarabiacie w sezonie na nas krocie, ale pieniążki już Wam nie śmierdzą, każdy z Was w mniejszym lub większym stopniu korzysta z naszych pieniędzy (a to córka w pracuje w barze w sezonie-obciąży budżet jadąc na studia, a to syn wypożycza n plaży leżaki, a to wynajmujecie pokoik za ciężkie pieniądze, a to w Wasza mama, teściowa lub sami Wy handlujecie na straganach lub w inny sposób patrzycie jak nas okroić z kasy) Może turyści powinni się zrzeszyć i omijać szerokim łukiem miasto Świnoujście – myślą że najwyższy czas zacząć bojkotować tak nieprzyjaźnie nastawionych do turystów mieszkańców, a tym samym miasto Świnoujście.

umc • Wtorek [30.07.2013, 11:43:02] • [IP: 80.226.24.*]

NEPOTYZM; KOLESIOSTWO;ROMANSE;BRAK KOMPETENCJI;BZDURNE UCHWAŁY I WIELE;WIELE INNYCH CECH HARAKTERYZUJE URZĄD MIEJSKI NA CZELE Z PREZYDENTEM I JEGO ŚWITĄ, CZAS NA ZMIANY NAJWYŻSZY CZAS:

Gość • Wtorek [30.07.2013, 11:36:52] • [IP: 62.69.255.***]

188...Swiete słowa Waść prawisz, ale większość i tak niezrozumie, że to jest bicie piany, bo państwu to się nie opłaci, jasne proste jak konstrukcja cepa, ale co szkodzi sobie poklepać w klawiaturę, stałej przeprawy nie było i nie będzie i tyle w temacie!

Gość • Wtorek [30.07.2013, 11:22:17] • [IP: 109.243.153.**]

rozwiązaniem jest korzystanie z promu w centrum wylacznie mieszkanców miasta i ludzi wykupiona przepustka. Turyści maja czas by czakac w kolejkach, a mieszkancy scia nie pracuja tylko na stronie w centrum, dojeżdzaja do pracy poza miasto, na warszów i w druga strone, i pracuja nie tylko od poniedzialaku do piatku do 17.

Gość • Wtorek [30.07.2013, 11:15:40] • [IP: 109.243.153.**]

jasne, płatna przeprawa promowa dla mieszkańców miasta? a z czego ona jest finansowana jak nie z pieniedzy mieszkancow?? jak cofna podatki to moge placic za kazdy przejazd, ale poki co to place takie podatki ze ten bezplatny prom nalezy sie jak psu buda !!

Gość • Wtorek [30.07.2013, 11:04:59] • [IP: 83.21.20.**]

Kurort rośnie w siłę i jest coraz bardziej atrakcyjny z piękną szeroką plażą i ciekawym zapleczem.Niestety o stałej przeprawie możemy zapomnieć na kilka lat.Nikt nie da pieniędzy na tunel ani most gdyż" kryzys" w Europie dotyka również i nas.My mieszkańcy Świnoujścia musimy niestety przeczekać jeszcze miesiąc wakacyjny by z ulgą przeprawić się bez długiego oczekiwania i bez nerwów.Większość turystów przybywających do naszego miasta z zaciekawieniem mówią o rozwoju miasta o jego infrastrukturze i że pięknieje z roku na rok.Mówią, że cierpliwy nawet kamień ugotuje a więc czekając w kolejce na prom włączmy radio RFM-FM i posłuchajmy dobrej muzyki.

Gość • Wtorek [30.07.2013, 11:02:00] • [IP: 37.8.215.**]

Na Karsiborach nie było kolejek, co ta Pani za głupoty opowiada ?

Gość • Wtorek [30.07.2013, 10:55:08] • [IP: 95.129.228.***]

ludzie opamiętajcie się-czy winą Prezydenta jest fakt że przybywa samochodów i turystów?Tusk ze swoją ekipą ładuje pieńiądze w Kaszubowo a nas ma w. ...?Krytykujcie macie prawo lecz za rzeczy które zależą od Prezydenta.MOŻNA RÓWNIEŻ ZMIENIC MIEJSCE ZAMIESZKANIA

Gość • Wtorek [30.07.2013, 10:46:31] • [IP: 31.182.139.***]

przesiasc sie na rower, ja jezdze codziennie, niezaleznie: warszow, karsibor, zawsze bez kolejki

Gość • Wtorek [30.07.2013, 10:39:26] • [IP: 178.238.247.***]

Jedynym rozwiązaniem przeprawy promowej jest odpłatność za przejazd promem. Stałym mieszkańcom Świnoujścia dać cztery przejazdy darmowe na miesiąc, reszta przejazdów płatna. Osoby prowadzące działalność gospodarczą na terenie Świnoujścia mogliby wykupić abonament miesięczny lub wpisać jako koszty działalności gospodarczej. Z bezpłatnej przeprawy promowej mogliby korzystać np.wojsko, policja służba zdrowia inwalidzi, administracja miejska, służby komunalne itp.

Gość • Wtorek [30.07.2013, 10:22:12] • [IP: 80.52.151.**]

Właśnie, należy przenieść wszystkie placówki użyteczności publicznej na Warszów, a nie kisi się to wszystko na drugiej stronie nie wiadomo dla kogo, a Warszów się marnuje i jest menelską dzielnicą.

Gość • Wtorek [30.07.2013, 10:21:00] • [IP: 80.52.151.**]

Portal mógłby się zająć taką akcją, ale też promami na Karsibór, nie można dojechać na Karsibór bo źle stają w kolejce wczasowicze, powinni dostawać mandaty za blokowanie ulicy, mogą przecież stawać bliżej pobocza, a nie na środku, nie mam czasu, żeby dwie godziny czekać, aż będzie droga przejezdna, ja nie jestem na wakacjach. I tyle lat nikt nie reaguje i nic nie robi, to aż przykre.

Gość • Wtorek [30.07.2013, 10:07:49] • [IP: 31.61.140.**]

A mnie i tak podoba się Świnoujście i czy będę musiał czekać w kolejce" 1, 20 min."czy więcej, będę tu przyjeżdżał.Pozdrawiam z Przemyśla.

Gość • Wtorek [30.07.2013, 10:06:05] • [IP: 62.69.250.**]

Narzekamy i narzekamy, a może tak coś zróbmy. Jest nas ponad 30 tyś, napiszmy petycję i niech każdy ją podpisze!! Może wtedy nasze" super" władze pomyślą choć troszkę o nas a nie tylko o sobie i swoich rodzinach. Zawsze powtarzam, że Polska to piękny kraj, tylko ci ludzie tu mieszkający jacyś tacy chorzy.

Gość • Wtorek [30.07.2013, 09:52:07] • [IP: 213.23.239.***]

Zamiast pompowac kase we klub sportowy flota-cieniasy, a nastepnie w karuzele, zeby zmurek mogl troszke wsrod warszawiakow posmigac, to kase przeznaczyc na promy.

Gość • Wtorek [30.07.2013, 09:48:25] • [IP: 212.60.196.***]

"Dzisiaj ja i wielu innych mieliśmy ogromną ochotę zwolnić jego lub ustawić w kolejce w której my oczekiwaliśmy 1, 20 min”. Drogi Mieszkańcu, a kto jest winny tego? My sami i Ci którzy wybierają Żmurka. Widocznie im to pasuje (kolejki na prom) a Ci co nie wybierają to mniejszość i muszą się dostosować do warunków panujących w mieście.

Gość • Wtorek [30.07.2013, 09:40:34] • [IP: 5.60.186.***]

Oj tam oj tam, ile razy pytam znajomych z Wa-wy i Poznania, o niedogodnościach związanych ze staniem w kilometrowych kolejkach na prom, to za każdym razem odpowiadają, że taki urok Świnoujścia i bardzo im się to podoba! Nawet, jak będą musieli stać 6 godzin na prom, to i tak będą przyjeżdżać. Mało tego, dla nich jest to atrakcja!

Gość • Wtorek [30.07.2013, 09:12:20] • [IP: 86.63.93.**]

Jest jedna rada;oddac Swinoujscie niemcom i po klopocie.

DD • Wtorek [30.07.2013, 09:00:53] • [IP: 80.245.191.***]

ja w 8 miesiącu ciąży czekałam ponad 2 godz to była masakra a kibelek 2 zl

Gość • Wtorek [30.07.2013, 08:57:54] • [IP: 92.42.119.***]

Dawno powinien być zrobiony, plan perspektywiczny rozwoju miasta. Powtarzam perspektywiczny, nie przestrzenny.Wtedy wyrażnie byłoby widać, że miasto powinno rozwijać się po stronie Warszowa.Wszystko wyglądałoby lepiej.

Gość • Wtorek [30.07.2013, 08:54:27] • [IP: 93.94.191.***]

zamiast kasę na karuzele wydawać było by już na paliwo do promów

Gość • Wtorek [30.07.2013, 08:42:17] • [IP: 80.245.184.***]

Nic dodać, nic ująć. Pozdrawiam autora artykułu.

Gość • Wtorek [30.07.2013, 08:41:27] • [IP: 88.156.233.***]

proponuje blokade miasta w godzinach szczytu, moze protest cos przyniesie

Nasty Mosquito • Wtorek [30.07.2013, 08:34:45] • [IP: 95.129.229.***]

To proste-trzeba się zebrać w kupę i zrobić porządek z tymi komuchami w urzędzie.Gdzie i kiedy ludzie?Jak siłą tego nie naprawimy to kolejne 50 lat tak będzie!!Kto ma taczkę!?!?

Gość • Wtorek [30.07.2013, 08:16:35] • [IP: 80.245.182.***]

Gość • Wtorek [30.07.2013, 07:04:08] • [IP: 80.245.176.***] 1, 20 minut to mało! Przeca to jest ledwo 80 sekund! Dokładnie licząc, to" przeca" tylko 72, sekundy. :))

Gość • Wtorek [30.07.2013, 08:09:05] • [IP: 93.94.186.***]

pieniądze na" kulturę" są a na promy nie ma !!

Gość • Wtorek [30.07.2013, 07:59:27] • [IP: 78.88.34.**]

Ja widzę dwa rozwiązania sytuacji: 1) wyprowadzić się z tego miasta 2) Świnoujście na wyspie Uznam jest tak małe, że można z buta wszędzie dojść w ok 40 minut, więc proponuje zostawić samochód na wyspie Wolin i nie ma kłopotu z wyjazdem z miasta

Gość • Wtorek [30.07.2013, 07:16:24] • [IP: 178.238.240.**]

To już jest nudne. .. jak piszą o kolejkach na prom, to znów o promach , mostach , prezydencie itp . Może napiszecie w tym portalu w końcu coś ciekawego aby zareklamować miasto Jak zwykle w portalu antyreklama Jest sezon i trzeba się pomęczyć , a takie kolejki to tylko są w dni wolne -dla informacji portalu, " mieszkańca" itd.

Gość • Wtorek [30.07.2013, 07:11:13] • [IP: 80.245.188.**]

swinoujscie jest zbyt mala wioska aby wybudowano tu tunel czy most i poco wasze nerwy i opisy tu nigdy nie bedzie ani mostu ani tunelu taki byl i bedzie los uznamu ;;jedyne rozwiazanie przeprowadzic sie na warszow a buduja nowe osiedla pozdrawiam mieszkancow uznamu

Gość • Wtorek [30.07.2013, 07:04:08] • [IP: 80.245.176.***]

1, 20 minut to mało! Przeca to jest ledwo 80 sekund!

Gość • Wtorek [30.07.2013, 06:38:18] • [IP: 138.124.6.**]

most może być płatny byle by był bezpłatny tylko sla pracowników UM

ateista • Wtorek [30.07.2013, 06:24:40] • [IP: 5.173.74.***]

Bardzo się dziwię naiwności osób, którzy problemem promowym obarczają prezydenta Żmurkiewicza. Problem jest jak wszędzie w pieniądzach, których ciągle brakuje. Rząd nie widział i nadal nie widzi potrzeby dofinansowania przeprawy promowej i odmówiono Żmurkowi 6 mln dopłaty ! Słusznie ktoś zauważył, że pani poseł Trzebiatowska powinna" tupnąć" nogą i pomóc w tej sprawie. Przecież to jej partyjny kolega" rządzi" w tym kraju. Ona woli jednak szukać konfliktów. Ani razu nie słyszałem by cokolwiek mówiła w sprawie promów. Oczywiście można przeznaczyć więcej kasy na promy, wtedy jednak będzie jej mniej na miejskie inwestycje. Zawsze jest coś za coś - niestety.

Gość • Wtorek [30.07.2013, 06:23:27] • [IP: 80.245.178.**]

No to niech pływa ten dodatkowy prom jak tylko powstaje kolejka a nie od 15.00! Nie ma na paliwo? To uderzyć do niemców. Dzięki nim ta kolejka też się zwiększa. I właśnie o to chodzi, że sołtys nic nie robi w tym temacie. Szmal na flote i celebrytów to wie jak trwonić.

Gość • Wtorek [30.07.2013, 04:23:49] • [IP: 92.42.116.***]

Znowu płacz, wybudujcie sobie wreszcie ten tunel i nie patrzcie żeby dostać pieniądze od reszty Polaków, których nawet nie chcecie wpuszczać na" swoje" promy :) Od jutra zero zasiłków, rent socjalnych, dopłat do czynszu, tylko kasa do wora na tunel. Zgoda?

Gość • Wtorek [30.07.2013, 04:09:16] • [IP: 62.69.254.**]

prywatne ranczo prezydenta to -SWINOUJSCIE, KOMUCH MA SIE DOBRZE RESZTE MIESZKANCOW OLEWA

Gość • Wtorek [30.07.2013, 01:40:10] • [IP: 62.69.255.***]

gościu 00:17:25]  [IP: 95.129.228. słuchaj: mielisiśmy zabezpieczone pieniądze z uni. Niestety żmurkiewicz nie potrafił przygotować stiudium wykonalności. Podstawowy dokument aby pieniązdze zostały uruchomione. Ten pogrobowiec socjalizmu po prostu intelektualnie nie był w stanie tego zrobić. w 2013 był ostatni termin abyśmy te pieniądze wykorzystali. Stąd ta propaganda sldi, że to tusek zabrał pieniądze. Ale to nie prawda. Nieudolność żmura pozbawiła nas stałej przeprawy

Gość • Wtorek [30.07.2013, 00:48:37] • [IP: 93.94.186.***]

Tylu było Prezydentów i żaden nie przeskoczył tego tematu, tunelu czy mostu.A wy wieszacie psy na tym jednym za wszytko, co inni też nie byli w stanie tego przeskoczyć.

Gość • Wtorek [30.07.2013, 00:19:20] • [IP: 92.42.114.**]

Pan/i kłamie ze na Karsiborach była kolejka w niedziele promy karsibory odpływały niepełne bo nie było chętnych, nie wiem z kąt te info o Karsiborach :)

Gość • Wtorek [30.07.2013, 00:17:25] • [IP: 95.129.228.***]

Mieszkam w S-ciu od ponad 50 lat. Tu się urodziłem i widzę jak w ciągu ostatnich lat zmieniła się sytuacja związana z gwałtownym przyrostem liczby aut będących własnością mieszkańców miasta. Nie oszukujmy się, Świnoujście to mała mieścina, której teren (ten zamieszkały), nie jest zbyt wielki. Jeśli na to nałoży się najazd" stonki", to nie ma siły żeby nie doszło do korków i kolejek na przeprawie. Swoja drogą... kiedy kursowały" Uznamy", to też zdarzały się kolejki po dawny sklep rowerowy czyli do ul. Marynarzy. Pytanie do internetowych mądrali: Co takiego ma zrobić Żmurkiewicz (czy ktoś inny) żeby te kolejki skrócić? Tylko nie mówcie, że miasto samo wybuduje tunel/most albo że dołoży parę milionów na paliwo dla promów z kasy miasta. No słucham...

Gość • Poniedziałek [29.07.2013, 23:53:23] • [IP: 83.8.2.***]

Nie zazdroszczę kolejek, ale jest wyjście dla mieszkańców.Można zamienić autko na rowerek i nie będzie trzeba stać w kilometrowych kolejkach. Przecież kiedyś nie było samochodów a do pracy jakoś mieszkańcy Warszowa docierali na czas.Nie mówię jak ktoś dojeżdża z Przytoru, Łunowa, Międzyzdrojów np.na 6 rano, ale na 9 czy później są połączenia autobusowe, pociągi no i rower.Zaoszczędzicie pieniądze, czas no i wyjdzie każdemu na zdrowie.Wiem, zaraz zaczniecie mnie wyzywać, ale pomyślcie.Zrobiliśmy się leniwi i uzależnieni od samochodów.Niektórzy, gdyby mogli, to autem wjechali by do sklepu, na plażę. Tak na poważnie, to sądzę, że sprawa tunelu ruszy z miejsca jeśli Świnoujście ruszy do stolicy.:) Pozdrawiam i życzę wytrwałości.Jeszcze miesiąc wakacji i trzeba go przeżyć.

Gość • Poniedziałek [29.07.2013, 23:48:05] • [IP: 62.69.255.***]

żurek nie jest zainteresowany stałą przeprawą. Dla niego im mniej młodych w Świnoujściu tym lepiej. Stąd brak stałej przeprawy, brak miejsc pracy dla młodych ludzi. To jest świadoma polityka sld.W świnoujściu zostają tylko emeryci i ludzie do obsługi starych niemców. A te albo głosują na sld albo nie chodzą na wybory.

Gość • Poniedziałek [29.07.2013, 23:40:44] • [IP: 80.245.188.***]

Ostatnio wracałem z zagranicy.Nasunęło mi się pewne spostrzeżenie-wszędzie a jechałem przez kilka krajów mieszkańcy maja wolne przejazdy, czy to przez mosty czy tunele.Reszta płaci i to bez różnicy czy jest to krajowa droga czy nie.To jest pierwsza sprawa-niekoniecznie fajna ale już to, że dla mieszkańców jest oddzielny-przeważnie luźny pas to jest ok. Może u nas to wdrożyć i brać przykład.Np jeden prom byłby tylko dla mieszkańców w sezonie a pozostałe dla wszystkich. Oczywiście kursować muszą non stop.Przyznać trzeba, że korki były tego dnia także po stronie niemieckiej tak, że jak ktoś chciał być cwańszy niekoniecznie wygrał.

Gość • Poniedziałek [29.07.2013, 23:39:02] • [IP: 80.245.181.**]

Uspokójcie się, ludzie! Nie zwalajcie problemów na prezydenta naszego miasta. Podziękujcie donaldowi za przeniesienie inwestycji odnośnie tunelu do gdańska ;) przejrzyj może jeden z drugim na oczy co z państwem robi, a nie podchodzicie do sprawy wyborów z podejściem 'co będzie to będzie', a liberalizm w Polsce kwitnie...

Zmotoryzowany • Poniedziałek [29.07.2013, 23:32:15] • [IP: 95.129.225.***]

Na nic nasze prośby i listy do redakcji, ci którzy są na stołkach zrobią co będą uważali, tylko nie wiem dlaczego przeprawa w mieście nie jest tylko na wyłączność mieszkańców, co za mało aut jest zarejestrowanych w Świnoujściu? Jestem mieszkańcem Świnoujścia a za razem kierowcą i męczą mnie już te promy i kolejki. Podpisuje się pod protestem. " Przeciwko traktowaniu nas po macoszemu przez ŻŚ i władze miasta."

Gość • Poniedziałek [29.07.2013, 23:21:31] • [IP: 88.156.234.***]

Dla Platformy ważniejszy jest tunel w Gdańsku, jakby mało im było mostów. Co tam nasze problemy. Nasza Pani Poseł mogłaby tupnąć nogą, ale siedzi cicho jak myszka, ani jej w głowie sprzeciwy.

Gość • Poniedziałek [29.07.2013, 23:20:18] • [IP: 88.156.235.**]

Nic dodać, nic ująć.Cała prawda o Nasi naszych problemach, których nie zauważają nasi decydenci.

Gość • Poniedziałek [29.07.2013, 23:18:11] • [IP: 62.69.255.***]

Sytuacja na przeprawach promowych to kpina z mieszkańców i skandal i to od lat.Żmurkiewicz nie jest w stanie rozwiązać tego problemu więc my mieszkańcy możemy Mu podziękować za" ciężką" służbę.W najbliższych wyborach nie głosujcie już na Żmurkiewicza, to proste. Każdy inny zrobi więcej dla mieszkańców niż On.

Gość • Poniedziałek [29.07.2013, 23:17:17] • [IP: 83.8.99.***]

Głosujecie, tak wybieracie no to teraz sobie stójcie do woli!

Gość • Poniedziałek [29.07.2013, 23:16:49] • [IP: 178.238.245.**]

Janek ma was w d...e on nawet prywatnymi autami wjeżdza poza kolejnością, a wy mieszkańcy nie szczekać tylko grzecznie czekać jak pańcio się bawi(flota, karuzela itp.)

Gość • Poniedziałek [29.07.2013, 23:15:15] • [IP: 80.245.190.***]

czekał 1, 2h i się popłakał? uuuuu no gości to żeś dowalił do pieca! weź się przejedź po większym mieście to może nauczysz się ile znaczy godzina! trzeba było było jechać przez Niemcy to byś nie musiał stać i płakać w mankiet no ale jak się nie myśli to kij Ci...

Gość • Poniedziałek [29.07.2013, 23:13:28] • [IP: 178.238.245.***]

popieram prezydent do normalnej kolejki i niech stoi i czeka jak normalny mieszkaniec, pozdrawiam pania:)))

Gość • Poniedziałek [29.07.2013, 23:13:22] • [IP: 88.156.234.***]

czlowiek ma święta rację... nie można się wydostać z własnego domu w sezonie!!

Gość • Poniedziałek [29.07.2013, 23:10:22] • [IP: 88.156.233.**]

otóż informuję szanownego Pana, że pieniądze, które można by przeznaczyć na uruchomienie trzeciego promu przeznaczone zostały na pensyjki nieudolnego zarządu flociny ;)

Gość • Poniedziałek [29.07.2013, 23:07:18] • [IP: 46.113.21.***]

krótko i na temat, szacun dla autora.

Gość • Poniedziałek [29.07.2013, 23:04:45] • [IP: 77.88.163.***]

Ile my mieszkancy Swinoujscia tracimy czasu w tych przekletych kolejkach na promy.

Oglądasz 1-83 z 83
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Zaproszenie na obchody Narodowego Dnia Zwycięstwa 8 maja 2025 r. Uroczystość rozpocznie o godz. 11.00 na Placu Słowiańskim pod pomnikiem „Bohaterom Walki o Niepodległość Rzeczpospolitej” poprzez złożenie kwiatów przez władze administracyjne i samorządowe, służby mundurowe, poczty sztandarowe, delegacje organizacji, związków, stowarzyszeń, szkół oraz mieszkańców i gości. Druga część uroczystości odbędzie się o godzinie 11.30 na Cmentarzu Komunalnym w Świnoujściu przy „Kwaterze Wiecznego Spoczynku Weteranów II Wojny Światowej” ■