POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Niedziela [28.07.2013, 19:02:28] • Świnoujście

Plaża jak wielka kuweta?

Plaża jak wielka kuweta?

fot. Oskar Leszczyński

Na naszej plaży pojawia się coraz więcej psów – alarmują nasi Czytelnicy. A my pytamy, co w tej sprawie robi straż miejska i czy jakiemuś niefrasobliwemu właścicielowi czworonoga wlepiła mandat.

Można zrozumieć, że ktoś tak bardzo kocha swojego psa, że nie chce się z nim rozstawać podczas wypoczynku. Nie wszystkim plażowiczom odpowiada jednak, że czworonóg biega w pobliżu ich leżaków i koców, a tym bardziej, że razem z nimi kąpie się w Bałtyku. Wiele osób bardzo uważnie ogląda piasek, kiedy po nim chodzi lub zanim coś na nim położy. Ta zapobiegliwość jest najzupełniej uzasadniona. Można bowiem trafić na psią kupę.

Dostajemy coraz więcej telefonów od naszych Czytelników z apelem, by problemem zajęły się odpowiednie służby. Szczególnie dużo psów biega naprzeciwko hotelu Interferie Medical SPA.

Czy nasza plaża to kuweta dla zwierząt? Gdzie jest straż miejska?- pytają nasi rozmówcy.

- Przebywanie na plaży z psem, z wyjątkiem wydzielonego odcinka dla zwierząt, jest zabronione – mówi Robert Karelus, rzecznik prezydenta.- Straż Miejska w miarę swoich możliwości kontroluje plażę, także pod katem czworonogów. Posypały się już ostrzeżenia, a nawet pierwsze mandaty. W tej sprawie będziemy dość konsekwentni, ponieważ psy na plaży mogą stanowić zagrożenie dla życia lub zdrowia plażowiczów; po drugie zanieczyszczają plażę swoimi odchodami. Wystarczy popatrzeć na urobek plażowego kombajnu.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 115, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-115 z 115

Gość • Środa [31.07.2013, 00:14:54] • [IP: 93.94.186.**]

Male pytanie: ile jest psów po stronie niemieckiej, a ile po polskiej? Generalnie Świnoujście to jedna wielka psiarnia.

Gość • Wtorek [30.07.2013, 10:47:20] • [IP: 77.88.163.**]

zamknąć plażę i spokój. nikt nie wejdzie. , nic nie będzie, KONONOWICZ

Gość • Wtorek [30.07.2013, 10:22:01] • [IP: 31.61.140.**]

Ja staram się wybierać ustronne plaże z dala od tych tłumów i mam spokój.

Gość • Wtorek [30.07.2013, 09:24:29] • [IP: 188.33.27.***]

plaża jest dla psów sa wyznaczone miejsca i pies też ma prawo sie kąpać jak komuś nie pasuje to niech nie przychodzi na plaże

Gość • Wtorek [30.07.2013, 00:33:22] • [IP: 93.94.186.***]

Według waszego myślenia, to najlepiej wybić psy bo srają -wystrzelać ptaki bo też srają, Wszystko co sra na dworze do likwidacji -ludzi też co nie umią się podporzadkować zakazowi srania na dworze, to na odstrzał. I będzie porządek !! Wszyscy będą wtenczas hepi.

Gość • Wtorek [30.07.2013, 00:29:21] • [IP: 93.94.186.***]

Wszędzie Wam przeszkadzają psy i koty- a to też stworzenie Boże. Nauczmy się z nimi żyć w zgodzie. Psy w Parku nieeeeeeeeee, Psy na plaży nieeeeeee, Psy na ulicach nieeeeeeeee, Psy na Placach nieeeeee.To się pytam gdzie te psy mają spacerować co?? Nikt nie pomyślał o tych zwirzętach, by im wyznaczyć jakąś polankę ogrodzoną do wybiegu.Tak rozwiązali problem Szwedzi, To samo Niemcy i tam jest porządek z psami.

Gość • Poniedziałek [29.07.2013, 20:42:54] • [IP: 95.129.225.***]

ludzie co wy chcecie dzieciom zabronic chodzic na plaze z rodzicami?? popaprało tych co to piszą? co wy dziecmi nie byliscie nie macie ich i nie bedziecie miec?? Bo normalni ludzie nie zycza sobie psów na plazy to wy kundlarze odpowiadacie ze dzieci nie chcecie ?? porównujecie dzieci do psów...na schorowane łby sa lekarstwa a najskuteczniejsze to piąchopiryna ;] proste zasady na plaży; 1 zakaz wprowadzania zwierzat, 2 zakaz palenia, 3 zakaz śmiecenia, 4 zakaz sra..a na wydmach w wodzie i w piachu. wypisac te 4 zasady przy kazdym wejsciu na plaze na bialej tablicy (koszt kilkaset złotych) i wysylac patrole strazy

kundlomiot • Poniedziałek [29.07.2013, 20:27:57] • [IP: 95.129.225.***]

ludzie wazne jest bezpieczenstwo ludzi na plazy a nie kto wiecej kup robi pies czy czlowiek. Nie chce kundla co zabiera zabawke dziecku albo gryzie je. chce byc zdala od kundli a wiec wynosze sie jak najdalej chodz to kundlarz powinien sie wyniesc ze swoim psem.Moje coraz dalsze wycieczki od naszej plaży nie przynosza efektu bo kundle sa wszedzie dosłownie wszedzie w parku w lesie na dzialce w miescie w centrach handlowych itp jeżeli ktos chce miec psa niech sie boi na plazy ze zaraz mandat dostanie a nie ja mam sie bac o swoje bezpieczenstwo. To ze nie chce kundli na plazy to nie znaczy ze chce pety w piasku czy pampersy zakopane...swoja droga jak sa dwie toalety a plaza ma 4km długosci i 100.000 ludzi to chyba nie dziwne ze wydmy tak wygladaja

Gość • Poniedziałek [29.07.2013, 17:23:56] • [IP: 89.230.192.***]

Co roku ta sama śpiewka a ja powtórzę to co zawsze: Psy nie robią niczego co robią dzieci!! Różnica jest taka, że znaczna większość właścicieli sprząta po swoich pupilach - czego nie można powiedzieć o babuniach i mamuniach które potrafią taka kupkę albo całego pampersa zakopać i jeszcze przyklepać... więc dajcie już spokój psiakom i zajmijcie się jakimś poważniejszym śledztwem...

Gość • Poniedziałek [29.07.2013, 17:23:54] • [IP: 93.94.186.***]

Czy ktoś to ogarnie - i zacznie myśleć -CIĄGŁE NARZEKANIA - ale tylko ze stron ludzi, a Władze Miasta co na to ?? Ja też ponarzekam-Prosze kategorycznie zabronić jazdy rowerami i wszelkimi pojazdami po Parku Zdrojowym -wyjątki małe dzieci co rodzice uczą ich jeżdzić, lub pod okiem rodzica-To nie jest autostrada dla rowerów -by spacerowicze musieli odskakiwać na boki - Tym bardziej że wzdłuż Chrobrego jest ścieżka rowerowa. Jedni jeżdzą ścieżką po chodniku w dwie strony, też trzeba ustępować im drogi, drudzy jeżdzą pod prąd ulicą -co sie dzieje każdy robi co chce i jak chce. Kiedyś był zakaz jazdy rowerem po Parku i było spokojniej. A teraz idąc na spacer, trzeba mieć oczy wkoło głowy i jeszcze jesteś narażony na nieprzyjemnie a wręcz wulgarne wyzwiska ze strony rowerzystów.KTO ZROBI Z TYM PORZĄDEK !!

Gość • Poniedziałek [29.07.2013, 16:21:42] • [IP: 83.11.252.**]

A pan Prezydent co na to?? Zasrana plaża na całej długości przez psy, dzieci !

Gość • Poniedziałek [29.07.2013, 15:53:42] • [IP: 93.94.186.**]

Niestety dzieci jak to dzieci w najmniej odpowiednim momencie wołają do toalety. Nie lubię żadnych kupek na piasku, nawet swojego dziecka. Na plaże idąc z dziećmi zawsze jestem uzbrojona w specjalny nocnik z wymiennymi wkładami. Nie mam innego wyjścia wobec taaakiej ilości toalet przy plaży.

Gość • Poniedziałek [29.07.2013, 15:13:57] • [IP: 93.94.186.***]

Proponuje" zakaz wprowadzania psów, dzieci i palaczy". To byłby raj na ziemi. ...

Gość • Poniedziałek [29.07.2013, 14:41:12] • [IP: 80.245.183.***]

Psy nie kąpią się w takiej ilości jak ludzie, , Podziwiam za odwagę, ludzi którzy korzystają z kąpieli morskiej, , , jeden wielki syf, multum bakterii, jak pomyślę ile osób dziennie odda do wody mocz, to ciarki mi przechodzą, dlatego nigdy nie korzystam z tego dobrodziejstwa, sama logika podpowiada, gdzie takie tłumy ludzi załatwiają swoje potrzeby fizjologiczne. Fujjjjjjjjjjjjjjjjjj.

Gość • Poniedziałek [29.07.2013, 14:34:37] • [IP: 95.129.225.***]

dzieci siusiają też, ale widziałem jak facet odlewał się przy wejściu na plaże na baner czy reklamę. Obrzydlistwo! By człowiek zwrócił uwagę, ale skoro takie rzeczy wyprawia to też nie wiadomo jak zareaguje :/

Gość • Poniedziałek [29.07.2013, 14:05:42] • [IP: 212.14.14.***]

Raczej zajmijcie się turystami i ich pocuechami, ktore na alarm"mama chce mi się siusiu" dostają od kochanych rodzicow odp." to idz do morza", albo jeszcze lepiej wysadzaja swoje dzieci aby załatwial tam swoje potrzeby, niestety byłam tego śwaidkiem...Sami pewnie też tak robią:)Siusianie na plaży, pisaku jest również bardzo populane, a później zakopywanie " dowodów zbrodni", tak, tak, tak ludzie traktują plażę, morze. A co się dziwic zwierzakom??

Gość • Poniedziałek [29.07.2013, 14:05:03] • [IP: 46.112.129.***]

Po tych wszystkich komentarzach nie wybiorę się do Świnoujścia:)

Gość • Poniedziałek [29.07.2013, 13:44:16] • [IP: 92.42.112.***]

Straż miejska nie ma czasu na głupoty, stoją na karsiborskiej z fotoradarem, a niby stworzyli ich żeby pilnowali porządku w mieście, zbierania psich kup itd., a oni policji pracę zabierają darmozjady...

Gość • Poniedziałek [29.07.2013, 13:21:48] • [IP: 92.42.116.**]

Bez przesady... Większość ludzi sprząta po swoich psach a plaża która jest wyznaczona dla psów jest stanowczo za mała. Wiele więcej śmieci pozostawiają na plaży ludzie z dziećmi to może zakazać wprowadzania dzieci na plażę

Gość • Poniedziałek [29.07.2013, 13:20:26] • [IP: 92.42.113.**]

Nie tylko jak wielka kuweta, ale i jak wielka popielniczka :(:(: (KARAĆ palaczy i psiarzy.

KK • Poniedziałek [29.07.2013, 13:04:14] • [IP: 80.245.186.**]

Ja również POPIERAM Roya !, a szczególnie: 1. palenie tytoniu - wielki smród i pełno petów na plaży, 2. nie zbieranie po sobie śmieci, 3. robiące kupy w piasek dzieci, 4. załatwianie potrzeb na wydmach - tragedia... Ogarnijmy się wszyscy: i psiarze i nie psiarze, i palący i niepalący, i bardziej dbający o higienę osobistą i ci mniej dbający, i bezdzietni i z dziećmi i lubiący pić alkohol i nie i wszystkich innych użytkowników plaży. Zadbajmy o ten przecież MAŁY skrawek plaży, na którym odpoczywamy. Pozdrawiam

Gościówa • Poniedziałek [29.07.2013, 12:51:44] • [IP: 213.241.18.***]

W zeszłym roku pani z pieskiem na rozciągniętej maksymalnie smyczy szła po plaży i nie zwracała uwagi na to co ten piesek robi. A on oszczał mój parawan. Dlatego jestem przeciwniczką psów na plaży.

Gość • Poniedziałek [29.07.2013, 12:49:36] • [IP: 83.8.62.***]

Całe nasze miasto, to jedno brudne bagno! Nie chodzę na plażę od lat, bo zasrana i brudna. Powinni zabrać błękitną flagę i już!

Gość • Poniedziałek [29.07.2013, 12:38:11] • [IP: 80.245.178.***]

Plaża? Całe miasto to jedna wielka sralnia dla kundli. Śpij dalej, władzuniu... Super komentarz - brawo!

Gość • Poniedziałek [29.07.2013, 12:17:51] • [IP: 93.94.186.***]

No w którym miejscu miesci się plaża gdzie można chodzić z pieskami, Czy ktoś wie ?? jak tak to prosze o napisanie dokladnie który to odcinek.

Gość • Poniedziałek [29.07.2013, 11:35:38] • [IP: 62.69.254.***]

pdg - nie zesraj się.

V RP • Poniedziałek [29.07.2013, 11:31:50] • [IP: 93.94.191.***]

A ja wezmę na plażę KROWĘ Z ROZWOLNIENIEM.

Gość • Poniedziałek [29.07.2013, 11:17:57] • [IP: 178.238.247.***]

W 21 wieku...na" najpiekniejszej"plazy w Polsce=Swinoujsciu...urzednicy wsadzily glowy w piach jak strusie i udaja ze problem toalet nie istnieje! W morzu"kazdy szcza na potege...kazdy wali" kloce"...bo nie ma toalet...urzednicy z UM!!...czy wy nie widziecie tego problemu...ludzie chodza do lasku w przejsciach od 20 lat...bo nie ma tolaet...a las jest jednym splywem fekali...zrobcie cos z tym...wybudujecie co 500m...normalne toalety badz sezonowe duze przenosne toalety !. ..by spelnialy standarty swiatowe a nie Bangladeszowe...

Gość • Poniedziałek [29.07.2013, 10:59:12] • [IP: 109.95.177.***]

Popieram wypowiedz Roya

Gość • Poniedziałek [29.07.2013, 10:56:49] • [IP: 62.69.255.***]

to prawda dzieci sikają i srają w piasek a mamusie się cieszą, ale to nie wszystko zobaczcie co się dzieje od zmroku i w nocy przy tych tancbudach i pijalniach piwska, szczanie, s----e z rzyganiem włacznie, nie chodzę na plazę wogóle w strachu przed zarazkami coli.tyle fekali to nawet po psach nie ma!!

Gość • Poniedziałek [29.07.2013, 10:50:51] • [IP: 213.23.239.***]

straz wiejskaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. tylko suszyc potrafi, nic wiecej, a jacy wygadani, hohohohoho, ciekawe tylko czy przepisy i podstawe prawna znaja.

Gość • Poniedziałek [29.07.2013, 10:44:07] • [IP: 93.94.186.*]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [29.07.2013, 10:23:44] • [IP: 88.156.234.**]

a ja będąc ostatnio na plaży miałam taki oto obrazek, obok mnie mamusia bierze dziecko na ręcę, trzyma nad piaseczkiem, dziecko robi siusiu i kupkę, cała rodzinka cieszy się z uznaniem, ze słowami-"jakie śliczne siusiu:)))", po czym mamusia lekko przysypuje noga piaseczek i gotowe...a za chwilę tam idą boso ludzie:///No to zejdźcie już trochę z tych psiaków.

Gość • Poniedziałek [29.07.2013, 09:56:31] • [IP: 80.245.178.**]

(DO [IP: 80.245.178.***] tak durnego komentarza jeszcze nie czytałam!!) ogarnij się frustratko, żaden pies nie nasra w wodzie, bo srając raczej straciłby równowagę (widziałaś kiedyś srającego psa, chyba..?) Mój pies jest bardziej ogarnięty niż niejeden plażowicz, zawsze kulturalnie załatwia się przed plażą, kupa ląduje w ekobagu i po sprawie. Jedynymi stworzeniami srającymi do wody są ludzie ! Śmieci też może rozrzucają psy..? Wczoraj byłam na odcinku przy psiej plaży, kupy ani jednej, ale za to pozostałości po piknikach parę się znalazło, a im bliżej plaży strzeżonej tym tego więcej." Psy zaczepiały dzieci" ahahaha bo jasne, kolejna ciekawostka, psy z reguły na dzieci nie zwracają uwagi, to maluchy często podbiegają żeby pogłaskać psa.. tyle.

Gość • Poniedziałek [29.07.2013, 09:50:56] • [IP: 80.254.154.**]

Zamiescic informacje o zakazie wstepu z psami na granicy z Niemcami !! Przy ostatnim wejscu ul.Baltycka rowniez jest mnostwo czworonogow.

Gość • Poniedziałek [29.07.2013, 09:38:20] • [IP: 62.69.250.**]

To som psy niemieckich emerytuf i im fszystko wolno!!

ROY • Poniedziałek [29.07.2013, 09:33:31] • [IP: 79.186.167.**]

Jak zawsze jesteśmy przyzwyczajeni do swoich praw a o obowiązkach zapominamy, mam psa i traktuje go jak członka rodziny, sprzątam po nim, jeżdze na szkolenia z posłuszeństwa, biorę udział w wystawach, zbieram tytuły-MŁODZIEŻOWY CHOMPION POLSKI I CHAMPIOM POLSKI i stanowczo sprzeciwiam się jeździenia po" psiarzach" jak na łysej kobyle. Są wśród nas osoby o wielkim sercu ale zdarzają się też zakały- jak wszędzie. Osobiście przeszkadza mi 1.picie alkoholu na plaży, 2.palenie tytoniu i innych roślinno-pochodnych używek 3.pozostawienie śmieci pomimo śmietników 4.całkowity brak kontroli nad dziećmi u dużej grupy rodziców, mają przecież urlop i zamieniają się w morsy na leżakach 5.okupowanie plaży przeznaczonej dla właścicieli z psami przez plażowiczów z dziećmi które swym zachowaniem prowokują psa-namolne próby głaskania, wrzaski, gwałtowne gesty itd. 6.zamieczyszczone wejścia na plażę ludzkimi odchodami-psy papieru nie używają 7.paniusie które nie sprzątają po swoich psach-bo mały piesek 8.wszędobylkich meneli

pdg • Poniedziałek [29.07.2013, 09:13:28] • [IP: 79.188.190.***]

tak właśnie tak jest, wczoraj byłem na plaży obok byłego szpitala i widziałem 4 psiaki z debilnymi właścicielami, a nasza milicja i straż wiejska dalej gnębi kierowców i ganiają małolatów po parkach, a na plaży dzieje się co chce,

Gość • Poniedziałek [29.07.2013, 09:09:21] • [IP: 95.129.224.**]

Na plaży nie tylko psy srają, fajnie jest popatrzeć na bombardujące gównami mewy, władze powinny wprowadzić zakaz lotów mew nad plażą.A wieczorem srają i szczają sami plażowicze, wszyscy to robią na piasku i w wodzie taka jest prawda, , ,

Gość • Poniedziałek [29.07.2013, 08:59:36] • [IP: 92.42.116.**]

...a jak wszyscy chodza sikac do morza to nikomu nie przeszkadza..co za ludzie...pies sie w wodzie nie zalatwi, ale czlowiek oczywiscie.Popatrzcie ilu ludzi wchodzi tylko po to aby zamoczyc gacie i wraca, tego nikt nie widzi i nie przeszkadza to nikomu...jak to dumnie brzmi, , byc czlowiekiem, , ha ha ha...

Gość • Poniedziałek [29.07.2013, 08:18:48] • [IP: 95.129.226.***]

Po co ten jazgot, przecież jesteśmy w Polsce. Nam się wszystko należy, każdy jest porządny i kulturalny. Światowy, oczytany i wszystko wiedzący. Nie wiem skąd te problemy. A ten brud i bezmyślność to inni. Łatwo krytykować, narzekać- w tym jesteśmy najlepsi. A i jeszcze, żeby sąsiadowi w życiu się nie układało.

Gość • Poniedziałek [29.07.2013, 08:16:24] • [IP: 188.116.53.***]

i tylko blla bla- jeszcze nie widziałem w tym sezonie żadnego strażnika na plaży. Przebywam w różnych porach dnia. Psy niech wchodzą na plażę od strony" patelni" a nie przez całą trasę. Jak komuś zwróci sie uwagę to udaje że nie wiedział. Gmian zamiast szukać pieniędzy na FLOTĘ - na mandatach za psy - to zabiera je innym jednostką najchętniej szkołą. strażnik jest w pracy do 15:30 i tyle.

Gość • Poniedziałek [29.07.2013, 07:54:04] • [IP: 92.40.254.***]

W piasku można trafić na psią kupę a w internecie na ten portal. Przyjemność trafienia w oba" cuda natury" - zerowa.

Gość • Poniedziałek [29.07.2013, 07:37:55] • [IP: 92.42.115.***]

Mam malego pieska, ale nie chodze z nim na plaze, jest goraco, po co ma sie meczyc, a do morza, no coz, wchodzimy, ale ile tam jest bakterii od ludzi i zwierzat, to masakra.A co z tymi parkomatami, cos slyszalam, ze miejscowi nie musza placic w tygodniu, czy to zarcik?

Gość • Poniedziałek [29.07.2013, 07:19:43] • [IP: 92.42.114.***]

tego kiedyś nie było, żeby kąpac się razem z psami, chodze na koniec naszej plaży w kierunku Niemieć -PSIARNIA, to jest niedopuszczalne, OBRZYDLIWE, psy sikają na naszych oczach, nie ważne że jest to niestrzeżona częsc plaży, ale jest to miejsce wypoczynku dla człowieka NIE DLA PSA !!

Gość • Poniedziałek [29.07.2013, 00:43:08] • [IP: 178.238.247.***]

W 21 wieku...na" najpiekniejszej"plazy w Swinoujsciu...urzednicy wsadzily glowy w piach jak strusie i udaja ze problem toalet nie istnieje! W morzyu"kazdy szcza na potege...kazdy wali" kloce"...bo nie ma toalet...ludziez UM...czy wy nie widziecie tego problemu...ludzie cjodza do lasku w przejsciach od 20 lat...bo nie ma tolaet...a las jest jedny splywem feklai...zrobcie cos z tym...wybudujecie co 500m...normalne toalety...by spelnialy standarty swiatowe a nie Bangladeszowe...badz sezonowe duze przenosne toalety !

Gość • Poniedziałek [29.07.2013, 00:21:38] • [IP: 93.94.186.***]

Mój pies ma 2 lata i morza nie widział. Nie chodzę z nim po plaży, ani latem, ani jesienią, ani zimą czy wiosną.Widziałem zakaz wprowadzania psów na tablicy, więc tego sie trzymam.Sprzątam po swoim psie, trzymam go na smyczy, chodz jest mały i ułożony przyjażnie do ludzi-każdy może go pogłaskać, nie jest agresywny -nigdy na niego sie nie krzyczy, a o biciu nie ma mowy.Ale nie wiem jak by sie zachował??, gdyby jakieś dziecko z nienacka walnęło go łopatką. Tak że zachowania psa nie można przewidzieć na daną sytuację. Dzieci mają różne pomysły i odruchy. A kto mi powie, gdzie miesci się ten odcinek plaży co można przebywać z psem??

Gość • Niedziela [28.07.2013, 23:56:39] • [IP: 83.8.197.***]

[IP: 80.245.178.***] oj jaka przewrazliwiona trzeba bylo przeniesc sie w inne miejsce i bylo by po problemie.

Gość • Niedziela [28.07.2013, 23:52:46] • [IP: 83.8.197.***]

A morze to szambo, straz miejska powinna stac i wlepiac mandaty tym ktorzy swoje potrzeby fizjologiczne załatwiaja w morzu lub na wydmach.

Gość • Niedziela [28.07.2013, 23:37:48] • [IP: 80.245.180.***]

nie kłam bo ja wchodze od Uzdrowiskowej i są tam 2 toytoe

Gość • Niedziela [28.07.2013, 23:21:55] • [IP: 92.42.113.***]

powiedział co wiedział, walną pięścią w stół, pogroził palcem i poszedł z psem na plaże.

Gość • Niedziela [28.07.2013, 23:17:17] • [IP: 31.174.103.**]

jestem turystą, to nie nasza wina, że załatwiamy się na wydmach i w odzie, wchodzę o wejściem od Chrobrego i nie ma tam w stonę wiatraka żadnej, ani jednej toalety. Gdzie mam się do cholery załątwiać. Przecież wiadomo, że wolałbym załatwiać się kulturalnie. Przykro mi bo jestem osoba wykształconą i jwest to dla mnie poniżające. Nie można patrzeć na ten problem wyłącznie poprzez karanie przez SM, czy mam zakładać pampersa kiedy idę na kilka godzin na plażę. Zobaczcie jak kulturalnie traktują swoich mieszkańców i turystów Niemcy, jak tam jest czysto i przyjemnie. Chodzę z psem na plaże dla psów i zawsze sprzątam po nim do woreczka, nie mam z tym żadnych problemów. co mam zrobić ze sobą w Świnoujsciu, nie wiem. w przyszłym roku na pewno tu nie przyjadę, jest to jedna wielka kloaka i śmietnik.

Gość • Niedziela [28.07.2013, 23:16:28] • [IP: 80.245.186.***]

Skandalem jest to, że nigdzie nie ma toalet.Całe wydmy są zasrane.Syf wokoło, ale dopóki góra nie zrozumie, że plażowicze muszą gdzieś załatwiać potrzeby fizjologiczne to tak będzie.Każdy tu zwala na innych, a jak potrzebuje się załatwić to leci do wody lub na wydmy.Nikt mi nie powie, że jest taki porządny, , że w nagłej potrzebie jest wstanie dojść kawał drogi do jedynej toalety/płatnej 1 zł/

Gość • Niedziela [28.07.2013, 23:11:29] • [IP: 67.21.26.***]

Wejdźcie na plażę po godzinie 18.00 i poszukajcie psich kup pośród tony śmieci, pampersów, pustych plastikowych butelek, puszek po piwie, zużytych prezerwatyw... żenujące jest to, że tego nikt nie widzi i nic z tym nie robi, a widząc parę psów na zaledwie kilku metrach kwadratowych należącej do" psiej plaży" robi się wielkie HALO, nie znajdziecie na niej żadnej psiej kupy, ale za to wiele ciekawych innych rzeczy...

Ricky • Niedziela [28.07.2013, 23:10:11] • [IP: 80.245.189.***]

Świnoujska plaża ma wydzielony odcinek dla plażowiczów z psami, ale ludzie jak to, ludzie z przekory lubią łamać zakazy i wprowadzają swoje pupile na kąpielisko gdzie de facto piesków wprowadzać nie wolno ! Straż Miejska jest odpowiedzialna za to, aby piesków na kąpielisku nie było, ale Straż Miejska woli bezproduktywnie samochodzikiem kursować po mieście lub ustawić radarek za miastem i ukryć się w cieniu, niż uganiać się za czworonogami. Ot i następny paradoks. ..

Gość • Niedziela [28.07.2013, 23:04:18] • [IP: 31.174.103.**]

Jest to temat wybitnie zastępczy, właściciele psów w Polsce, podobnie jak to w Niemczech sprzątają po swoich pupilach, natomiast z uwagi na całkowity brak toalet, olewanie przez UM tej sprawy - zarówno w wodzie, jak i na wydmach zalegają ludzkie nieczystości. Nikt nie widział aby ludzie chodzili z woreczkami z odchodami po sobie. Wstydźcie się władze Ś-cia.

Gość • Niedziela [28.07.2013, 23:00:47] • [IP: 93.94.184.**]

ostatnio będąc na plaży zauważyłam jak państwo z naładowanym sterydami amstaffem się bawią, pies był przywiązany do płotu. Policja przechodząc koło tego oto państwa spojrzała na nich i nic z tym fantem nie zrobili :) a gdyby tak ten pies rzucił się na jakieś dziecko, dla właścicieli może i jest łagodny ale nigdy nie wiadomo co może takiemu debilowi strzelić do głowy:) PS. to nie była plaża dla psów

Gość • Niedziela [28.07.2013, 22:59:54] • [IP: 66.228.48.***]

Co to jest, że jak trafi się arytkuł o psich gównach to zaraz odzywa się chór wielbcieli worków na pchły:" a ludzie pety rzucają". No i co z tego pytam się? To cię, chamie, upoważnia do srania kundlem?

Kociara • Niedziela [28.07.2013, 22:56:44] • [IP: 204.45.65.***]

Tytuł artykułu to ohydna manipulacja jakiegoś psiarza. Słowo 'kuweta' jednoznacznie kojarzy się z kotami, a to nie one srają na plaży.

Gośćsara • Niedziela [28.07.2013, 22:56:16] • [IP: 188.33.115.***]

w trójmieście jest zakaz wprowadzania psów na plaże do pazdziernika !! można ?można! a w swinoujściu co syf i brud bloki z wielkiej płyty i emeryci,

Gość • Niedziela [28.07.2013, 22:50:57] • [IP: 80.245.178.***]

WRESZCIE! Bylam dzis na plazy koło Interferie, bylo wiecej psów niż ludzi... Ohyda! Zaden z włascicieli nie czul sie nawet zakłopotany. O zwróceniu uwagi nie było mowy. Sikały i sraly i w wodzie i na plaży. Darły mordy i zaczepiały dzieci. Było ich pełno. Czulam sie jak w psiarni. WSTYD dla miasta ogromny. A jaka potencjalna kasa!

Gość • Niedziela [28.07.2013, 22:50:35] • [IP: 62.69.255.**]

Plaża? Całe miasto to jedna wielka sralnia dla kundli. Śpij dalej, władzuniu...

Gość • Niedziela [28.07.2013, 22:45:39] • [IP: 31.61.140.***]

Ja widziałam wczoraj jak menele oddają mocz do kanału i to w biały dzień przy dzieciach, czy nikt tego nie widzi?

Gość • Niedziela [28.07.2013, 22:44:47] • [IP: 88.156.234.***]

O co tu chodzi pies jest naszym przyjacielem, spytajcie się kto jest największym trucicielem naszego Bałtyku skąd są glony może PSL. wam odpowie na całym świecie na plaże można wjeżdżać samochodami robić grilla i pies jest obok nas.

kundlomiot • Niedziela [28.07.2013, 22:43:33] • [IP: 95.129.225.***]

do psiarzy, czy to ze ludzie pala papierosy na plaży, smieca, sraja na wydmach itp to znak ze wy macie z kundlami chodzic na plaze? macie dobre usprawiedliwienie? macie z pewnoscia za duzo pieniedzy i wolnego czasu za to brak problemów i zajec skoro na potege kundle kupujecie.

Gość • Niedziela [28.07.2013, 22:39:48] • [IP: 62.69.253.***]

Najwięcej chorób i zarazy roznosi człowiek w tym zarazy od których się umiera. Historia uczy że największym roznosicielem zarazy był zawsze człowiek, razem z szczurami, Raczej nie ma wzmianek o tym aby psy przyczyniły się do epidemii dżumy, tyfusu, ospy i wielu innych zaraźliwych chorób na które umarło setki miliony ludzi pies w sumie może nas poczęstować co najwyżej kilkunastoma chorobami z którymi mielibyśmy problemy a człowiek tyloma że wymieniać by je można do rana. Ja osobiście wolałbym pocałować mojego psa w dupę niż niejednego człowieka w otwór gębowy. ..

Gość • Niedziela [28.07.2013, 22:37:21] • [IP: 88.156.232.**]

chciało ci się ta kuwetę tam nieść?

Gość • Niedziela [28.07.2013, 22:17:48] • [IP: 31.61.140.**]

pies nie jest tak świński ja wielu ludzi ktorzy wchodza do wody i sikają a wielu włascicieli po swoich pupilach sprzata i taka jest prawda pies jest mądzejszy i lepiej potrafi si e zachowac niż większa częśc hołoty siedzaca na plazy

Gość • Niedziela [28.07.2013, 22:17:06] • [IP: 62.69.255.***]

Polityka świnoujskiego sld, jak najwięcej wydrzeć ludziom z kieszeni nie dając nic w zamian. Opłata uzdrowiskowa na najwyższym ppziomie a co w zamian? Kibel pod gołym niebem na wydmach. To dlatego wszystko jest zasrane i zaszczane. I nie psy są temu winne tylko żmurek ze swoją bandą. A pośrednio mieszkańcy bo se go wybrali na 3 kadencje. TO TERAZ GENBY W KUBŁY I NIE BULGOTAĆ

Gość • Niedziela [28.07.2013, 22:08:07] • [IP: 31.63.237.***]

Proponuję zakazać wstępu ludziom na plaże to wtedy psiarze będą zadowoleni. A tak na poważnie SM ma ogromne pole działania i dużą kasiorę do zgarnięcia.

Gość • Niedziela [28.07.2013, 21:37:56] • [IP: 87.96.108.**]

Tylko kretyn zabiera psa na plażę, to nie miejsce dla psów.

Gość • Niedziela [28.07.2013, 21:35:24] • [IP: 62.69.250.***]

jeszcze nie słyszałam że pies robi do kuwety..

Gość • Niedziela [28.07.2013, 21:35:05] • [IP: 80.245.181.**]

straż miejsca to stoi z radarkiem na karsiborskiej i zasila budżet, przecież nic innego nie umieją raczej.

Gość • Niedziela [28.07.2013, 21:30:29] • [IP: 62.69.252.***]

Sami sracie gdzie się da, widziałam jak w wodzie załatwiał się starszy człowiek, wstyd było patrzeć a co dopiero zwrócić mu uwagę a póżniej zganiają miastowi z Warszawy, że psy srają, zacznij od siebie porządnisiu i nie czepiaj się psów, przyjechałes do nas to trzymaj kulturę, a nie sraj do morza.

Gość • Niedziela [28.07.2013, 21:27:32] • [IP: 83.8.65.***]

Pobyt psów na plaży nie jest wielkim problemem, jeżeli są pod nadzorem właściciela. Należy bardziej upowszechnić informację o specjalnej plaży dla psów. Większy problem wiąże się ze śmieciami. Około godziny 18 to rejon kubłów na śmieci wygląda jak wysypisko. Czy w środku dnia plażowego nie może przejść dyżurny pracownik, z dodatkowymi workami, podmieniając zapełnione wory nowymi? Pełne wory ze śmieciami zabezpieczone zostałyby obok kubłów. Praktycznie bez żadnych nakładów. Trochę chęci.

Gość • Niedziela [28.07.2013, 21:18:12] • [IP: 94.229.219.***]

Proponuję Straży Miejskiej prosto z plaży pojechać na cmentarz, gdyż tam też jest zakaz wprowadzania psów, a mimo to łazi ich tam więcej niż ludzi. Bezmyślni ludzie traktują cmentarz jak park idealny na spacerek z pieskiem. A to, że owe psy srają na groby naszych bliskich to już właścicieli nie obchodzi i mało tego... właściciele psów udają, że problemu nie widzą !! Jeśli Straż Miejska cierpi na brak funduszy to na plaży i cmentarzu może spokojnie podreperować swój budżet.

Gość • Niedziela [28.07.2013, 21:06:41] • [IP: 62.69.249.*]

Więcej pieniędzy by było karając pseudo psiaży i żle zaparkowane samochody.Należy tylko być konsekwentnym.

Gość • Niedziela [28.07.2013, 21:06:09] • [IP: 93.94.186.***]

A czy nasze morze to publiczna toaleta.A czy Beton Plac, to miejska łażnia i plaża.A czy Park to autostrada dla rowerów. Ludzie ogarnijcie się, bo nie jedno zwierze jest czyściejsze i bardziej zadbane od człowieka. Powiem krótko, pies to też jakies życie -dla czego mu ograniczać chodzenie po plaży, czy przebywanie z włascicielami.Pies powinien być na smyczy i neich sobie siedzi pod parasolem taak by nie przeszkadzac innym. A ludzie też sikają srają i nikomu to nie przeszkadza, sam widziałem jak to robią w Parku Zdrojowym, a szalet jest pare metrów dalej.

Gość • Niedziela [28.07.2013, 20:59:20] • [IP: 95.129.224.***]

czytajac artykuł ma się wrażenie że przebywanie obok psa to jakas katorga i zagrożenie epidemiologiczne cyt:"mozna trafić na kupę" a przeprzaszam bardzo brakuje mi tu kilka uwag co do czynnosci fizjologicznych samych ludzi, wysadzaniem dzieci gdzie popadnie, kopaniem dziwnym dołków, robieniem wycieczek do wody w znanym celu, nie wspomnę o bieganiu przez najmłodszych między kocami i sypaniem piachem po oczach, zakopywaniu papierosów, ogryzków itp, chyba nie tylko właścicieli psów należy etykietkować od najgorszych, pozostałym też daleko do pewnego poziomu kultury osobistej.

Gość • Niedziela [28.07.2013, 20:55:35] • [IP: 93.94.190.***]

I niby" błękitną flagę" mamy ?? Za co - za kupy, szczanie, pety ukryte pod piaskiem, smród z zaszczanych wydm ?? Gratuluje, ciekawe kto i ile zapłacił aby ta flaga zawisła nad naszą plaża ?! :/ A to wszystko dzięki hołocie, która zjeżdża do miasta !!

Gość • Niedziela [28.07.2013, 20:52:07] • [IP: 80.245.187.**]

Polityka świnoujskiego sld, jak najwięcej wydrzeć ludziom z kieszeni nie dając nic w zamian. Opłata uzdrowiskowa na najwyższym ppziomie a co w zamian? Kibel pod gołym niebem na wydmach. To dlatego wszystko jest zasrane i zaszczane. I nie psy są temu winne tylko żmurek ze swoją bandą. A pośrednio mieszkańcy bo se go wybrali na 3 kadencje. TO TERAZ GENBY W KUBŁY I NIE BULGOTAĆ

Gość • Niedziela [28.07.2013, 20:48:18] • [IP: 93.94.186.**]

MOŻE ZROBIĆ KUWETĘ DLA SZCZAJĄCYCH I SRAJĄCYCH NA PLAŻY --- wydzielić rejon plaży i niech się tam prażą

Gość • Niedziela [28.07.2013, 20:45:44] • [IP: 93.94.186.**]

WEŹCIE SIĘ ZA TYCH LUDZI CO SZCZAJĄ DO WODY I SRAJĄ NA WYDMY BO SZKODA 1, 50ZŁ--- BO PIES PRZY NICH TO ZNIKOMA SPOŁECZNA SZKODLIWOŚĆ CZYNU

Gość • Niedziela [28.07.2013, 20:42:43] • [IP: 93.94.186.**]

KTO SRA NA WYDMACH I SIKA DO MORZA PO BROWARACH - ŚWINIE? NIE!! BO ZA MĄDRA - mieszkam w Świnoujściu wiele lat i nigdy nie widzałem psa, który by się załatwiał na plaży

Gość • Niedziela [28.07.2013, 20:40:16] • [IP: 62.69.251.**]

i do tego zasrane wszystkie okolice wejść na plażę. .. z" pięknym białym papierem do dupy"... pewnie to psy, dziki i inne czworonogi

Gość • Niedziela [28.07.2013, 20:37:03] • [IP: 95.129.226.***]

niedopałki po papierosach, patyczki po lodach, przysypane lekko piaskiem śmierdzące pampersy i resztki jedzenia można dużo wymieniać, ale to wina psiaków śmieszne plaża jak wielka kuweta błąd nasze morze to wielkie WC dla LUDZI

Gość • Niedziela [28.07.2013, 20:33:54] • [IP: 92.42.112.***]

Jeszcze nigdy nie widzialam, zeby pies sie zalatwial na plazy. A ludzi widzialam mase. Pies nie pali i petow w piasek nie wsadza.

Gość • Niedziela [28.07.2013, 20:26:20] • [IP: 80.245.191.***]

"Straż Miejska w miarę swoich możliwości kontroluje plażę, " - ale jaja. Straż miejska - to dumnie brzmi. A efekty ? Może ktoś napisze jakie EFEKTY przyniosła praca strazników ? - handlarze na Bangladeszu, hordy pijaków na ławkach, obszczanych, itp., " handlarze" mapkami ś-cie, " bisnemeni" przy parkomatach, 78 samochodów parkujących na zakazie na Żeromskiego, niszczących zieleń, . ... i wiele wiele innych spraw - straż bezradna - może ich rozwiązać. Szkoda naszej kasy.

Gość • Niedziela [28.07.2013, 20:25:04] • [IP: 31.61.140.***]

Do 19'44, różnica między psem a człowiekiem polega na tym, że człowiek umie po sobie posprzątać a pies nie i niestety to ludzie syfia najbardziej i też odpowiadają za swoje psy.

Gość • Niedziela [28.07.2013, 20:20:38] • [IP: 31.63.232.***]

lazi troche pieskow na plazy no ale coz tak bylo jest i bedzie :) i nie psy sa winne tylo wlasciciele karac mandatami i bedzie spokoj :)

Gość • Niedziela [28.07.2013, 20:18:41] • [IP: 80.245.178.***]

kundlomiot • Niedziela [28.07.2013, 19:50:19] • [IP: 95.129.225.***] i co, zrobil ci cos ten wielki pies? ja bym chcial zakaz wprowadzania dzieci, dra ryja, smieca, sikaja tyle i w te same miejsca co psy. do tego sypia piaskiem i przewaznie biegaja nago." Efekt dziecko miało zakaz swobodnego poruszania sie po plaży" a potem dziecko zobaczy ratlerka i zesika sie ze strachu, gratuluje rodzicom i wspolczuje dziecku.

Gość • Niedziela [28.07.2013, 20:12:28] • [IP: 62.69.250.***]

Przeszkadzają im psy w wodzie a to że sami srają i szczają do niej to im już nie przeszkadza.

Gość • Niedziela [28.07.2013, 20:11:56] • [IP: 93.94.186.**]

Szkoda tych piesków, które w takie upały zmuszane są przez swoich właścicieli do kąpieli słonecznych

Gość • Niedziela [28.07.2013, 20:10:14] • [IP: 193.200.150.***]

kundlomiot, ładnie ty masz człowieku zjebany łeb.

Gość • Niedziela [28.07.2013, 20:09:22] • [IP: 62.69.254.***]

Dlaczego nie mam obrazu na plażę zachód? Chciałem sobie na dupki popatrzeć, a tutaj zong.

Gość • Niedziela [28.07.2013, 20:08:49] • [IP: 93.94.186.***]

to nie psy to ludzie wystarczy spacer brzegiem od białej latarni do 4 wiatrów masakra bo to właśnie ludzka kultura

Gość • Niedziela [28.07.2013, 20:06:53] • [IP: 83.8.198.***]

jak ludzie - wczasowicze wyjadą - bedzie czysto...a psy tak czy inaczej beda sobie chodzic, bo to przecież składnik natury, jak ptak w powietrzu, ryba w wodzie... to ludziska śmieca i srają, bo..nie mają gdzie- woda i wydmy, a także piach plaży aż śmierdza od mocznika i kup, ale nie psich..chcecie wyeliminować ten smród i brud- ustawcie darmowe dla ludzi toalety -nich miast opłaci babcie klozetowe. .i bedzie czysto...ZOSTAWCIE BIEDNE PSY W SPOKOJU- POPAPRAŃCY..

Gość • Niedziela [28.07.2013, 20:05:14] • [IP: 93.94.190.***]

Do Świnoujścia zjeżdżają ludzie 5-tej kategorii !! To bydło trzeba za rączke prowadzić i pokazywać co wolno, a czego nie !! To właśnie WY syficie naszą plaże, nie psy !! I te obszczane wydmy wkoło plaży, masakra jakaś ://

Gość • Niedziela [28.07.2013, 20:03:55] • [IP: 80.245.189.***]

Straż miejska pilnuje radaru bo ma korzyść - silnik włączony klima na chodzie, fotel miękki i życie jak w bajce. Chodzić z buta i pilnować porządku będzie jak wygra PIS. HA? HA? HA?.

Gość • Niedziela [28.07.2013, 20:01:22] • [IP: 83.8.198.***]

TO ZDECYDOWANIE NIE PSIE KUPY!! PRZESTAŃCIE LUDZKIE GÓWNA I LUDZI BRUD ZRZUCAĆ NA BIEDNE ZWIERZETA!! PUKNIJCIE SIĘ W DURNE ŁBY I ZACZNIJCIE PATRZYC NA LUDZI BRUDASÓW I IM WLEPIAĆ EWENTUALNE MANDATY..

Gość • Niedziela [28.07.2013, 19:58:18] • [IP: 62.69.250.**]

W Hiszpanii za nie sprzątnięcie po psie grozi kara 500 Euro. Chyba jest stosowana bo psich kup nie widziałem i w nią nie wdepnąłem ani razu. Gdyby strażnicy i policja karały brudasów, nie tylko psiarzy, to zarobili by na siebie i na TUNEL.

Gość • Niedziela [28.07.2013, 19:56:42] • [IP: 80.245.190.**]

Psy nie robia do kuwety

Gość • Niedziela [28.07.2013, 19:50:35] • [IP: 193.200.150.***]

No i co z tego biegają na smyczy? Weźcie idźcie ludzie się leczyć na chorą głowę. Daj ja Ciebie złapie na smycz - powiesz mi czy jest zajebiście.

kundlomiot • Niedziela [28.07.2013, 19:50:19] • [IP: 95.129.225.***]

to jest plaga... kundel na kundlu ! otóż dziś wybrałem się wraz z rodzina na plaże na warszów w nadzieji ze uciekne od psów na tamtejszej plaży i bedzie moje dziecko mogło bawic sie pilką bez obawy ze pies przegryzie piłke lub co gorsze noge dzecka. Straciłem czas na promie, pieniadze na benzyne, a wszystko to po to zeby użerac sie z jeszcze wieksza liczbą właścicieli czworonogów. Widac jasno że puki nie nastapi śmiertelne pogryzienie dziecka i w faktach nie pokaza swinoujscia to nic sie nie zmieni, walka z wiatrakami. Do redakcji prześle jeszcze dziś zdjecie bardzo milego pieska z" małą" paszczą który siedział sobie na plaży 5 metrów od mojego koca bez skagańca i bez smyczy. Efekt dziecko miało zakaz swobodnego poruszania sie po plaży. Właściel psa gdy zwróciłem mu uwage powiedzial zebym spie...ł, ciekawe swoja droga, czy tak odważny jest bez swojej hieny...

Gość • Niedziela [28.07.2013, 19:50:13] • [IP: 92.42.114.***]

Jak jest nowy Komendant Straży miejskiej to naiwniacy myślą że coś się zmieni. Nowy to znaczy jeszcze jeden do kasy. Psy na plaży a biegające psy w parku na spacerku przed nocą strach iść na spacer bo biegają duże psy bez kagańców. A gdzie jest straż miejska. Pozbawić straż miejską radarów i możliwości łapania i karania kierowców. Może wezmą się do pracy do której zostali powołani -- tzn pilnowania porządku w mieście.

Gość • Niedziela [28.07.2013, 19:48:47] • [IP: 193.200.150.***]

Tak, tak. Psy też zakopują w piasku obsrane pieluchy po swoich bękartach, zasrały całe wydmy i leją do wody, wtykają pety i zostawiają po sobie górę śmieci. Sorry ludziska, ale to wy robicie syf na plaży nie psy. Jacy się nagle zrobiliście wrażliwi - chyba miękkim ch* was zrobiono, co? Jakoś jeszcze żadnej psiej kupy na plaży nie widziałem.

Gość • Niedziela [28.07.2013, 19:44:04] • [IP: 37.8.215.***]

Gość  Niedziela [28.07.2013, 19:11:15]  [IP: 92.42.112.**] " przecież człowiek jest mądrzejszy od psa i ma alternatywę.. . TOALETĘ. Pod warunkiem, że te toalety są. Wejście na plażę od Bałtyckiej-Powstał pas plaży strzeżonej a kibelka jak nie było tak nie ma.

Gość • Niedziela [28.07.2013, 19:44:01] • [IP: 92.42.116.***]

Co to za technika porównywania brudzących psów to ludzi brudzących bardziej. W jaki sposób ma to usprawiedliwiać łamiących prawo psiarzy? Mogę tobie narzygać do kieszeni, bo gdzieś tam są jacyś inni i oni są gorsi więc polub moje rzygowiny. Ludziee! Czy nie umiecie myśleć?

Gość • Niedziela [28.07.2013, 19:42:36] • [IP: 178.238.252.***]

VENDOOOR!

Gość • Niedziela [28.07.2013, 19:31:53] • [IP: 93.94.190.**]

Ludzi bez rozumu wprowadzają zwierzęta na plaże , pies nie mówi ale powinien U...Ć opiekuna w D...E to może by zrozumiał jak zwierze CIERPI.

Gość • Niedziela [28.07.2013, 19:24:42] • [IP: 88.156.233.**]

Najwyzsza pora, zeby ktoś się tym zajął, psy biegają beż smyczy i kaganca od malutkich po wielkie, może pare mandatów nauczyłoby właścicieli porzadku.Zresztą nie tylko na plaży po miescie też chodzą z psami beż kagańcy przewżnie Niemcy, u siebie respektują przepisy u nas nie.

Gość • Niedziela [28.07.2013, 19:19:45] • [IP: 80.245.183.***]

wchodza podstarzale paniusie z psami i petami, jak policja idzie to chowa psa do torby, niezłe co? idiotyzm ze glowa boli

Gość • Niedziela [28.07.2013, 19:19:26] • [IP: 31.61.140.***]

Ja nie chodzę w sezonie na plażę z moim psem, ale pewna jestem, że większość właścicieli sprząta po swoich pupilach, myślę, że można tam znaleźć nie tylko psie odchody i to, że pies schłodzi się w wodzie to nic wielkiego w porównaniu z tym jak plażowicze załatwiają od lat swoje potrzeby w wodzie, a czasem wykąpie się też jakiś lump ze swierzbem.

Gość • Niedziela [28.07.2013, 19:11:15] • [IP: 92.42.112.**]

A nasze wydmy to jedna wielka kuweta z fekaliów ludzkich. ... aż mdli jak się ma przejść przez ten zasrany przez ludzi odcinek. ... i też mam obiekcję że o załatwiających się nagminnie ludziach się nie pisze - a to wstyd. ... bo pies to już nigdzie z właścicielem iść nie może chyba że w pampersie a ludziom to wolno i wszyscy wstydliwie milczą bo przecież człowiek jest mądrzejszy od psa i ma alternatywę. .. TOALETĘ.

Gość • Niedziela [28.07.2013, 19:05:27] • [IP: 83.21.39.***]

na plazy na warszowie to samo, brak slow...

Oglądasz 1-115 z 115
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Zaproszenie na obchody Narodowego Dnia Zwycięstwa 8 maja 2025 r. Uroczystość rozpocznie o godz. 11.00 na Placu Słowiańskim pod pomnikiem „Bohaterom Walki o Niepodległość Rzeczpospolitej” poprzez złożenie kwiatów przez władze administracyjne i samorządowe, służby mundurowe, poczty sztandarowe, delegacje organizacji, związków, stowarzyszeń, szkół oraz mieszkańców i gości. Druga część uroczystości odbędzie się o godzinie 11.30 na Cmentarzu Komunalnym w Świnoujściu przy „Kwaterze Wiecznego Spoczynku Weteranów II Wojny Światowej” ■