POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Poniedziałek [22.07.2013, 13:25:50] • Świnoujście

Czytelniczka: Schronisko nie przyjęło mojego agresywnego psa

Czytelniczka: Schronisko nie przyjęło mojego  agresywnego psa

fot. Oskar Leszczyński

Przywiązałam psa pod schroniskiem z nadzieją, że się nim zaopiekują i zrozumieją mój strach – pisze nasza Czytelniczka, która postanowiła pozbyć się z domu agresywnego psa.-Pokochałam tego psa, lecz życie moich dzieci jest ważniejsze. Świnoujściankę oburzyła reakcja kierownik Schroniska, która zwierzę jej zwróciła. Aliny Celniak broni prezydencki rzecznik.

Nasza Czytelniczka od trzech miesięcy samotnie wychowuje dwóch synów. W domu trzyma też 8-miesięcznego psa- mieszańca amstaffa i owczarka. Zwierzę dwukrotnie bez powodu zaatakowało młodszego syna kobiety. Rzuciło się też na starszego. Kobieta postanowiła więc pozbyć się nieprzewidywalnego psa. Pomocy szukała w Schronisku dla bezdomnych zwierząt.

Starałam się, by pani w schronisku go zabrała – pisze nasza Czytelniczka.- Odmówiła. Ja jako samotna zdesperowana matka następnego dnia wieczorem przywiązałam psa pod schroniskiem z nadzieją, że się nim zaopiekują i zrozumieją mój strach. Nie chciałam i nie mam zamiaru zrobić mu krzywdy- pokochałam tego psa, lecz życie moich dzieci jest ważniejsze. Pani kierowniczka schroniska przywiozła mi psa z powrotem puszczając go na moich oczach luzem. Pies rzucił się na przechodniów. Robiła mi zdjęcia bezprawnie. Szybko pojechałam na komendę zgłosić całe zajście mówiąc prawdę o porzuceniu psa przeze mnie pod schroniskiem. Jako matka boję się o bezpieczeństwo moich dzieci i swoje, gdyż pies już raz zaatakował sąsiadkę i złamał jej rękę. Pierwsze koszta poniosłam , choć nieistotne. Pies jest agresywny i jestem zmuszona dla naszego dobra się go pozbyć. Pies jest młody i wierzę, że znajdzie takiego właściciela, który go ułoży. Ja nie jestem wstanie. Zwierzę nadaje się do pilnowania i stróżowania posesji. Biorąc go nie byłam świadoma, co z niego wyrośnie. Pies potrzebuje silnej męskiej ręki a u mnie tego nie znajdzie. Jestem oburzona a wręcz okropnie zła na panią kierownik schroniska, że nie była wstanie mi pomóc. Czy musi dojść do tragedii by mnie zrozumiano? Nadszedł weekend, a pies jest faszerowany tabletkami uspokajającymi, bym mogła spać. Muszę czekać do poniedziałku , bo w weekendy powiatowy inspektorat weterynaryjny nie pracuje. Wiem, że na tą panią kierownik są liczne skargi – pisze o kierownik schroniska Czytelniczka- i nikt z tym nic nie robi- dziwne. Widziała na własne oczy moje pogryzione dzieci, ale ją to nie razi. Tak naprawdę zastanawiam się, jak ona opiekuje się tymi zwierzętami. Mam cichą nadzieję, że jest dla nich czuła i wyrozumiała, bo ludzka krzywda ją nie obchodzi, a sytuacja, gdzie mi odwiozła psa pod dom, przechodzi ludzkie pojęcie ( jej zachowanie typowej frustratki bez wychowania a wręcz rzuciła się z rękoma). Ludzie proszę pomóżcie mnie i tym zwierzętom w schronisku, bo do takiej sytuacji może dojść jeszcze nie raz. Policja nie jest tu w stanie pomóc, ja rozumiem, ale na co płacimy podatki? Część z tego idzie na schronisko ( miejskie). Proszę wszystkich Czytelników i mieszkańców o pomoc. Każdego z nas może to spotkać.

O odniesienie się do słów Czytelniczki poprosiliśmy Alinę Celniak, kierownik Schroniska dla bezdomnych zwierząt. Oto, co nam napisała:

„Art. 6 ust. 1a ustawy "O ochronie zwierząt": Zabrania się znęcania nad zwierzętami.

Art. 6 ust. 2 pkt. 11 ustawy "O ochronie zwierząt": Przez znęcanie się nad zwierzętami należy rozumieć zadawanie albo świadome dopuszczanie do zadawania bólu lub cierpień, a w szczególności:

- porzucanie zwierzęcia, a w szczególności psa lub kota, przez właściciela bądź przez inną osobę, pod której opieką zwierzę pozostaje.

Art. 35 ust. 1, 1a : Kto zabija, uśmierca zwierzę albo dokonuje uboju zwierzęcia z naruszeniem przepisów art. 6 ust. 1, art. 33 lub art. 34 ust. 1–4 podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2. Tej samej karze podlega ten, kto znęca się nad zwierzęciem.

Jak wynika z powyższych artykułów ustawy "O ochronie zwierząt" właścicielka dopuściła się przestępstwa polegającego na porzuceniu własnego psa pod bramą schroniska – pisze Alina Celniak.- W związku z tym, ZTPZ skieruje na Policję zawiadomienie o popełnieniu przestępstwa przez właścicielkę psa. Na właścicielce spoczywa obowiązek opieki nad psem. Jeśli nie może lub nie chce się nim dłużej opiekować, musi mu zapewnić nowy dom. Nie może się natomiast zrzec praw do opieki nad psem. Schronisko jest instytucją zapewniającą opiekę zwierzętom bezdomnym, tj. takim które nie posiadają właściciela/opiekuna. Zapewniamy pomoc w poszukiwaniu nowych domów dla niechcianych zwierząt posiadających właścicieli poprzez ogłoszenia na stronie internetowej schroniska. Schronisko udzieliło tej formy pomocy właścicielce psa. Jeśli chodzi o argumenty właścicielki psa to ich słuszność oceni Sąd.

Robert Karelus, rzecznik prezydenta nie chce odnosić się i komentować opisanego zachowania kierowniczki schroniska. Jak nas poinformował, zostanie to przekazane powołanemu przez prezydenta zespołowi, który zajmuje się kompleksową kontrolą placówki i nieprawidłowościami opisanymi w petycji oraz piśmie Powiatowego Lekarza Weterynarii.

- Natomiast myślę, że na większość zarzutów odpowiedziała sobie sama właścicielka psa, którą w pewien sposób rozumiem – przyznaje rzecznik.- Jestem ogromnym zwolennikiem wychowywania dzieci wraz ze zwierzętami, ponieważ rozwija to wiele pozytywnych cech, takich jak empatia czy opiekuńczość. W tym przypadku jednak, będąc matką małych dzieci , nie powinno się kupować psa będącego mieszańcem ras, o których wiemy, że są agresywne. Schronisko naprawdę nie jest od tego, aby przyjmować psa lub inne zwierzę od każdego , komu jest ono już niepotrzebne lub kiedy się nim znudzono. W Świnoujściu mamy tylko oficjalnie elektronicznie oznakowanych 4,5 tysiąca psów. Co byłoby, gdyby nagle znudziły się one swoim właścicielom i zostały podobnie jak w tym przypadku podrzucone pod schronisko? Ten pies nie jest bezdomny, posiada swoją właścicielkę, która nabyła go świadomie! Fakt , że pies stał się agresywny, nie upoważnia do podrzucania go schronisku. A może trzeba było to zrobić bardziej oficjalnie, poradzić się fachowca. Są fora internetowe zajmujące się podobnymi sprawami. Biorąc psa czy inne zwierzę na wychowanie musimy pamiętać, że jest to żywe, czujące , spragnione serca stworzenie. W naszym mieście znajdujemy nie tylko porzucone psy i koty, ale także króliki, papugi, a ostatnio na ulicy Matejki nawet ... iguanę. Jak Pani podkreśla- zwraca się do naszej Czytelniczki Robert Karelus- pies jest agresywny w stosunku do ludzi, w tym przede wszystkim dzieci. Powinien być więc poddany fachowej obserwacji. Zgodnie z prawem, pies poddany obserwacji musi być przyprowadzany do przychodni na smyczy i w kagańcu przez opiekuna. Wszelkie zmiany zachowania psa odbiegające od normy muszą być niezwłocznie zgłoszone lekarzowi prowadzącemu obserwację. Zwierzę w trakcie obserwacji nie może być leczone przez innego lekarza. Nie wolno takiego zwierzęcia sprzedać, nie mówiąc już o domowej eutanazji. Nie może zostać oddany w posiadanie innej osoby, nie powinno też zaginąć lub być podrzucone. Życzę Czytelniczce , aby dzięki chociażby mediom, zwierzę znalazło nowego właściciela, który nim się zaopiekuje.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 105, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-105 z 105

Gość • Czwartek [23.01.2014, 20:57:20] • [IP: 109.107.1.**]

LUDZIE, Schronisko MA OBOWIĄZEK pomóc, ponieważ ważniejsze jest Życie dzieci!Ja mam podobny problem i też na schronisko liczyć nie mogę. Dlaczego? Dlaczego schronisko nie zatrudnia specjalistów którzy po prostu w ramach pracy zajmują się psem? Bo nie chce im płacić po 100 złotych za wizytę?! Przeciętny człowiek wcale nie wie co go czeka w związku z psem. STWIERDZAM, że żyję w jakimś popieprzonym kraju, skoro wobec bezpieczeństwa dzieci policja jest" bezsilna"!

Gość • Sobota [03.08.2013, 23:16:55] • [IP: 83.15.155.***]

Kierowniczki nie popieram, uważam że powinna odejść, ale w tym przypadku miała rację. Schronisko jest miejscem gdzie psy mają czekać na nowego właściciela, a nie gdzie mają być usypiane. Kto weźmie odpowiedzialność za tego psa, jeśli zrobi krzywdę nowym właścicielom? Ta kobieta powinna sama rozwiązać swój problem z lekarzem weterynarii, a nie spychać go na podatników i schronisko.

Gość • Wtorek [30.07.2013, 01:12:08] • [IP: 92.42.116.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [30.07.2013, 00:47:21] • [IP: 92.42.116.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [29.07.2013, 00:34:07] • [IP: 212.14.63.***]

Ludzie co wy wygadujecie, trzeba coś zrobić z tym problemem, te psy to bestie, trzeba je kasowac, rozstrzelać!! Są straszne, grozne, nie można swobodnie pospacerowac, bo morderczy pies biega blisko!! wynocha ze świnoujścia

Gość • Czwartek [25.07.2013, 14:53:38] • [IP: 37.8.215.***]

Do IP:37.8.215 - brawo, popieram też chciałam tak się wypowiedzieć. Ciekawa jestem czy rachunek za przywiezienie psa do właścicielki schronisko wystawiło ?? Tym czasem dzieci mają znów kontakt z nie wychowanym dobrze psem, który je gryzie.

Gość • Czwartek [25.07.2013, 09:29:20] • [IP: 79.188.75.***]

do 254: Ciebie nie ugryzie bo te psy dopuszczają do siebie tylko jednego Pana. Jakim trzeba być nierozsądnym człowiekiem biorąc takiego psa do rodziny! Ile pies ma lat?4 Więc dziecko i mąż już byli! Wystarczyło trochę poczytać. Dobermany to bardzo mądre psiaki ale potrzebują mocnej ręki. Niestety często nie są w stanie zaakceptować tego, że nie są już w centrum uwagi swojego ukochanego Pana i zaczynają terrroryzować resztę.

Gość • Środa [24.07.2013, 23:51:38] • [IP: 80.245.189.***]

Co za głupie babsko. Piesek robi problemy, to się go pozbędziemy jak śmiecia. A może tak więcej odpowiedzialności i wysłać zwierzaka na tresurę? Z opisu wynika, że to mieszanka z rasą, która bez odpowiedniego wychowania może być niebezpieczna. Trochę więcej myślenia. Paniusia myślała, że podrzuci psiaka do schroniska i problem z głowy. A figę. Z drugiej strony szkoda zwierzaka, bo przez głupotę" właścicielki" może stać się rzeczywiście niebezpieczny.

Gość • Środa [24.07.2013, 14:00:17] • [IP: 77.255.20.***]

Sami się uśpijcie cwaniacy!!

Gość • Środa [24.07.2013, 12:17:23] • [IP: 37.8.215.***]

Zabrać psa, skasować właściciela za utrzymanie i znależć psu odpowiedniego pana bo jakie życie ma teraz pies pomyśleliście mądrale że taka sytuacja może poskutkować chęcią pozbycia się psa inaczej

Gość • Środa [24.07.2013, 12:13:52] • [IP: 93.94.190.***]

z takimi psami i dowodami na to, że jest agresywny jedzie sie do weta i je usypia. Proste

Gość • Wtorek [23.07.2013, 22:33:45] • [IP: 62.69.253.**]

Chyba redakcja przesadziła z tym zdjęciem, każdemu psu można tak zrobić że będzie wyglądał jak agresywny. A może warto zrobic wywiad wśród sąsiadów i wtedy okaże się jak ta Pani opiekuje się pieskiem? A nie od razu z psa robić agresora.

Gość • Wtorek [23.07.2013, 21:09:42] • [IP: 80.245.179.***]

Jak zwykle schronisko ma wybawce w postaci pana rzecznika -gratuluję obłudy.

Gość • Wtorek [23.07.2013, 16:56:23] • [IP: 62.69.250.**]

Dlaczego ta kochająca psa pani nie zobowiązała się pokrywać kosztów utrzymania swojego źle wychowanego pieska w schronisku?

RSHA • Wtorek [23.07.2013, 11:48:44] • [IP: 80.245.183.***]

NIE MA MOCNEJ REKI W DOMU DLATEGO PIES SIĘ RZUCA TRZEBA MU PORZĄDNIE WŁOIC RAZ I DRUGI ŻEBY WIEDZIAŁ GDZIE JEST JEGO MIEJSCE W SZEREGU. A TAK BEZRADNA KOBIETA I DWOJE DZIECI I PIES PRZEJMUJE WŁADZE W" STADZIE" I USTALA HIERARCHIE

Gość • Wtorek [23.07.2013, 11:21:13] • [IP: 88.156.234.***]

Jak widzę te bachory jak się zachowują to też zęby mi zgrzytają a co dopiero jak by taki bachor chciał mi komendy wydawać zrobił bym tak samo, solidaryzuję się z wykończonym psychicznie psem.

Gość • Wtorek [23.07.2013, 11:16:06] • [IP: 80.245.179.***]

Skoro zaczeła się bronic paragrafami które bezpośrednio nie dotyczyly motywu kto przyjmie psa, to znaczy ze nie ma racji i szuka jakiejkolwiek obrony ;p

Gość • Wtorek [23.07.2013, 10:48:44] • [IP: 92.252.0.***]

Dresiarze to chyba sie beda przelicytowywac, ktory z nich sie pieskiem bedzie mogl" zaopiekowac". Jest juz przeciez dresiarsko wychowany

Gość • Wtorek [23.07.2013, 10:48:02] • [IP: 62.69.255.***]

254...co Ty człowieku z tym tvn, najołeś się tam, czy tylko tvn ogladasz, tam to lubia jak im się coś donosi hehehehehehe

Gość • Wtorek [23.07.2013, 10:43:26] • [IP: 62.69.255.***]

to prawda, co jest z ta kobietą, niezniszczalna czy co, ale tak naprawdę jezeli ktos decyduje się na psa to trzeba przy tym trochę mysleć, jak go się wychowa taki jest, psy w nielicznych przypadkach mają agresję, z natury u spokojnych, dobrych ludzi one też nie są agresywne!

Gość • Wtorek [23.07.2013, 10:40:47] • [IP: 79.190.202.**]

paniusi znudził się piesek to oddaje go na nasze utrzymanie

Gość • Wtorek [23.07.2013, 09:55:21] • [IP: 62.69.252.***]

Ta kierowniczka chyba ma wujka w urzędzie bo to nie możliwe żeby tyle skarg było na nią a ona i tak robi jak się jej podoba ma wszystkich w dupie, a może rzecznik jest z jej rodziny i babsko robi co jej się podoba, Panie Prezydencie weż Pan wreszcie się za tę babę bo przecież można cholery dostać czytając te skargi na nią i synalka.

Gość • Wtorek [23.07.2013, 09:12:16] • [IP: 178.238.253.**]

Czy aby dzieci tej pani nie dokuczają temu psu, a zwierzak się po prostu broni.Teraz wychowuję się dzieci bezstresowo i nie wiedzą co dobre, co złe to nie zabawka to żywe zwierze ma uczucia i boli go, a że nie może mówić to ugryzie i święty by się zdenerwował nie raz widziałam jak dzieci znęcają się nad zwierzakiem a rodzice nie interweniują. Tak że tu pies nie jest niczemu winien Tu najbardziej boli że ludzie biorą psa dla dzieci a jak się znudzi to wyrzucają bez skrupułów

Gość • Wtorek [23.07.2013, 08:12:51] • [IP: 193.69.22.**]

Pani ze schroniska opiera się na artykułach ale czemu sama ich nie przestrzega?? Pies może być w schronisku tylko nie posiadający właściciela i szuka się mu domu tak ? a co się robi w schronisku - prowadzi się nielegalny hotel i od razu szuka się domu dla czworonoga choć ma właściciela. Co ta kobieta i inne osoby mają zrobić?? A czy -hipotetycznie- właściciel posiadający zwierzę umiera to też ma szukać nowego właściciela zanim odejdzie, ??Trzeba konkretnych wytycznych co do prowadzenia schroniska jak również wreszcie spotkać się z przedstawicielami ZTPZ i to wszystko wyjaśnić. Panie Karelus proszę wreszcie poświęcić więcej czasu na uregulowanie sprawy. W tej chwili to same przepychanki.

Gość • Wtorek [23.07.2013, 08:11:24] • [IP: 62.69.250.**]

Ide o zakład, ze wkrótce podrzuci społeczeństwu na wychowanie dzieci.

Gość • Wtorek [23.07.2013, 08:08:26] • [IP: 62.69.250.**]

To nie zwierzeta są problemem tylko nieodpowiedzialni ludzie. Nieodpowiedzialni ludzie powinni być w schroniskach sterylizowani, by głupota sie nie rozmnażała!

Gość • Wtorek [23.07.2013, 08:02:31] • [IP: 79.187.49.**]

Czy jak pani będzie miała problemy wychowawcze z dziećmi to przywiąże je pani do płotu domu dziecka?

Gość • Wtorek [23.07.2013, 07:10:21] • [IP: 80.245.191.***]

postawcie jej flache albo dajcie w łape i po sprawie

Gość • Wtorek [23.07.2013, 07:05:08] • [IP: 37.109.24.**]

GŁUPIA BABA PIESEK SIĘ ZNUDZIŁ PEWNIE NIE MA KASY NA JEDZENIE DA STWORA TO WYMYŚLA

Gość • Wtorek [23.07.2013, 02:36:03] • [IP: 95.129.226.**]

A czy zwróciliście uwagę na fakt że osoba sypiąca artykułami, przywozi agresywnego psa bez kagańca i puszcza luzem? Czy to PANI KIEROWNIK tez nie jest karalne? Skoro zgłasza Pani sprawę proszę zgłosić całość.

Gość • Wtorek [23.07.2013, 01:29:52] • [IP: 80.245.184.**]

Trzeba nowego, madrego wlasciciela. W schronisku psiak bedzie poddany eutanazji skoro sie nie nadaje do ludzi.

Gość • Wtorek [23.07.2013, 00:51:06] • [IP: 62.69.254.***]

Niewszystkie psy da sie ulozyc. Rasowe oczewiscie ale nie mieszanki. Mam 4 letniegoo mieszanca dobermana i kest okropnie agresywny do wszystkich ludzi zuca sie do kazdej kolezanki ktora mnoe odwiedza, listonosz. Kuroer ktokolwiek przekroczyl by prog domu zostal by pogryziony. Do dzieci yez jest agresywny. Mam 2 i 8 latka mlodszeho nieruszy ale starszego juz kilka razy ugryzl. Meza tez. Mnie nie bo nie bo niepokazuje strachu. Tez chcialam go oddac ale bal sie ze weznie go jakis zarozumialec ktory mysli ze.kazdego psa da sie ulozyc i gdy zobaczy ze nie to bedzie sie nad nim znecal. A Pano z artykilu powinna zwrucic uwage czy dzieci nieprzesadzaja z zabawami z psem bo moze sprawiaja mu bol i dlatego ich gryzie.

Gość • Poniedziałek [22.07.2013, 23:58:35] • [IP: 93.94.186.***]

Kto powiedział że Yorki są agresywne-raczej agresywni są ich właścicele. Każdego psa można ułozyć -ja poświęciłam dużo czasu dla swojego pupila.Efekt taki że pies sie słucha i każdy może go pogłaskać, jest taki ufny do ludzi.Ale na psa się nie krzyczy, nie bije, nie kopie się go.Ludzie co nie mają czasu, ani nerwów nie powinni mieć psa.Pies to tak jak dziecko jak jest małe - też potrzebuje czułosci i poświęcenia mu czasu, by go wychować i ułożyć potem jest już z górki.Pies wie co mu wolno a czego nie.Ja mówie ty nie idziesz teraz z panią -byleś na spacerze już, reakcja psa w tył zwrot i idzie na swoje miejsce legowisko.Ale nad psem trzeba dużo pracować by go ułożyć tak by był posłuszny -nie krzykiem nie biciem a słowami aż do skutku.

Gość • Poniedziałek [22.07.2013, 23:57:24] • [IP: 62.69.254.***]

do tvn niech baba zglosi i po sprawie.

Gość • Poniedziałek [22.07.2013, 23:34:00] • [IP: 178.238.249.**]

To jest porażające.Biorą psy a jak wychować nie potrafią to do schroniska.Dlaczego na nasz koszt ma być utrzymywany pies nieodpowiedzialnych ludzi.Trzeba było myśleć przed wzięciem psa a jak nie potrafią psa ułożyć to niech zrobi to treser ale nie za miejskie pieniądze tylko właścicieli.

Gość • Poniedziałek [22.07.2013, 23:30:09] • [IP: 5.173.94.***]

są treserzy i wystarczy oddać psa behawioryście a ina szuka głupszych od siebie, trzeba było pomyśleć zanim się takiego psa wzięło, sam miałem problem z psem i niestety też nie uzyskałem pomocy ale po dłuższym zastanowieniu doszedłem do wniosku że każdy może się tak tłumaczyć aby pozbyć się zwierzęcia . chciałaś poszpanować to teraz bądź odpowiedzialna i weź profesjonalistę do nauki psa

Gość • Poniedziałek [22.07.2013, 23:29:24] • [IP: 89.174.73.**]

Pie...lnij się babo w czoło! Wychowujesz psa od małego i nie potrafisz go wychować?!! Nie wierzę że pies zaatakował bez powodu, widocznie tak był wychowywany od początku!! Trzeba przemyśleć sprawę zanim się wezmie psa, skoro masz dzieci to nie bierze się takiej rasy przede wszystkim. Pewnie patologia jakaś! Bezmózgowce!

Gość • Poniedziałek [22.07.2013, 22:49:58] • [IP: 88.156.234.***]

W naszym kraju zwierzeta maja wieksze prawa niz ludzie. Zalosne. Musi dojsc do tragedi by ktos w koncu zareagowal. Dziecko latj oddac do adopcji niz znalezc zwierzakowi nowy dom chocby tymczasowy. Niejedna skarga byla na ta pania i nikt nic z tym robi. Zastanowcie sie w jaki sposob opiekuje sie tymi zwierzetami w schronisku skoro zero uczuc dla ludzkiej krzywdy.

j444 • Poniedziałek [22.07.2013, 22:31:11] • [IP: 80.245.182.***]

Bez wątpienia kierowniczka schroniska ma rację. Problem z psem to problem wyłącznie jego właściciela i problem ten właściciel zwierzęcia obowiązany jest załatwić zgodnie z obowiązującym prawem i na własny koszt. Schronisko dla zwierząt nie jest przechowalnią dla zwierząt które się rodzince znudziły, zestarzały, zachorowały bądź budzą strach u domowników. Mam nadzieję, że słowo o postawieniu właścicielki psa mieszańca ras groźnych przed sądem będzie dotrzymane, a sąd stanie na wysokości zadania i w końcu zacznie w sposób właściwy karać tego typu osoby.

Gość • Poniedziałek [22.07.2013, 22:21:48] • [IP: 80.245.186.***]

tak sie wzorujemy zachodem, dlaczego nikt nie powie, że pies, który gryzie najblizszych musi być uspiony!!wiemy, że pogrysł sasiakę, chłopca gdzie jak niektórzy twierdzą był cłokiem rodziny.każdy pies ma ukrytą agresję, nigdy nie wiadomo kiedy zaatakuje, czasem wystarczy niechcący nadepnąc na łapę czy ogon by pies ugryzł!!niech pani nie żałuje, syn cierpi, a psisko musi być uśpione, bo wkrótce narobi więcej szkody!ile to kosztuje?zapłace za uspienie bydlaka!

kundlomiot • Poniedziałek [22.07.2013, 22:15:36] • [IP: 95.129.225.***]

i wszystko jasne... PODATEK od psa 1500zł rocznie !

Szczera Sąsiadka • Poniedziałek [22.07.2013, 21:54:09] • [IP: 62.69.253.**]

Ta Pani boi się o swoje dzieci. Kpina ! Widzę codziennie jak z tym psem wychodzi na dwór jej starszy syn. Skoro pies jest agresywny to dlaczego pozwala wyprowadzać go chłopcu?? Tą Panią widziałam na spacerze z psem może parę razy. Psa wychowuje chłopczyk.

Gość • Poniedziałek [22.07.2013, 21:52:20] • [IP: 62.69.250.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [22.07.2013, 21:48:44] • [IP: 62.69.253.***]

jeżeli pies jest agresywny takie skrzywienia genów też są to trzeba go uśpić - proste takie życie, albo oddać komuś na wieś do pilnowania; jednak co do pracy Celniak to taka sama pomyłka jak rzecznik UM Karelus, ludzie na pewnych stanowiskach winni sobą reprezentować tu miłość do zwierząt i prawość wypowiedzi, wygląd, pozdrawiam

Gość • Poniedziałek [22.07.2013, 21:35:44] • [IP: 213.158.217.***]

Czytelniczka sama chciała oddać psa do schroniska, nie zabiła go sama i nie przywiązała go w lesie by sam zdechł. Chciała to załatwić uczciwie ponad to były dowody pogryzienia, to dlaczego taka reakcja ze strony kierowniczki schroniska.Lepiej by ta Pani zajęła się porządną pracą a nie cytujując paragrafy. Jak też wiemy nie pierwszy raz taka jest reakcja Tej Pani.Czy nic nie można z tym zrobić??

Gość • Poniedziałek [22.07.2013, 21:30:16] • [IP: 92.42.112.***]

To jest jakas paramoja.To po co jest to schronisko po to by prosic ludzi o wsparcie, ale jak ludzie prosza o pomoc to sie pani kierownik dupa wypina, a popedzic ja z tamdad.

Gość • Poniedziałek [22.07.2013, 21:23:13] • [IP: 80.0.185.***]

to nie jest pierwszy pies tej pani jednego sie juz pozbyla teraz drugi jej sie znudzil ciekawe ile jeszcze ich wymieni wszystkie sa fajne jak sa male a potem niech sie inni martwia, a pani ze schroniska to wspaniala kobieta

Gość • Poniedziałek [22.07.2013, 21:16:24] • [IP: 80.245.190.***]

najlatwiej krytykowac i oceniac kogos jesli nie jest sie w jego skorze...pani ze schroniska czesto ignoruje wezwania nawet do zaglodzonych psow ktore nie maja wlascicieli i chodza samopas po ulicach nawet w mrozne dni sama zglaszalam taka sytuacje uslyszalam tylko ze taki pies ma wlasciciela chociaz nikt nie pofatygowal sie i nawt na niego nie spojrzal, , lepiej niech zdycha na ulicy a pani wielka opiekunka zwierzat schroniska niech grzeje tylek tak bo jej sie ruszyc nie chce dupska !!w takiej sytuacji trzeba bylo porozmawiac z kobieta zabrac pieska i pomyslec nad rozwiazaniem schronisko ma chcyba na tyle zaprzyjaznione organizacje ktore by pomogly i znalazly pomyslne dla pasa rozwiazanie ale lepiej nic nie robic i przyjmowac tylko milusinskie psiaki ktore zaraz znajda dom a co z reszta wymagaja za duzo wysilku ?

Gość • Poniedziałek [22.07.2013, 21:11:56] • [IP: 62.69.250.**]

Ciekawe, na kogo wyrosną dzieci tej nieodpowiedzialnej osoby?

Gość • Poniedziałek [22.07.2013, 20:20:04] • [IP: 89.72.219.***]

Zaskoczenie, że psem też trzeba się zajmować, a nie puszczać na samopas? Przy dzieciach, jak będzie za dużo pracy, to też do domu dziecka je odda?

Gość • Poniedziałek [22.07.2013, 20:09:58] • [IP: 80.254.154.**]

To znaczy ze teraz podatnicy maja placic za pani zabawke ?? Kiedy w koncu zmieni sie nasze prawo i przed podjeciem decyzji o zakupie psa czy kota ludzioe zaczna trzezwo myslec.To duzy obowiazek i wydatek na minimum 15 lat !! w Polsce ludzie bez pojacia posiadaja zwierzeta w blokach itd, jedna wielka wojna z sasiadami za chalas i obszczane i osrane trawniki itd !!

Gość • Poniedziałek [22.07.2013, 20:06:17] • [IP: 89.174.73.**]

Do :IP: 37.8.215.**] jakie w pore, jak dziecko było 2 razy zaatakowane?

Gość • Poniedziałek [22.07.2013, 20:01:08] • [IP: 89.66.208.***]

Kiepska sytuacja. Biorąc psa bierze się za niego odpowiedzialność. Wiadomo że trzeba chronić dzieci, ale pies mimo wszystko nie powinien być przedmiotem, a raczej członkiem rodziny. Niezależnie od tego jakie hocki-klocki i szemrane sytuacje dzieją się w tym schronisku, dobrze byłoby żeby decyzje o wzięciu psa (zwłaszcza takiego" szpanerskiego" czyli rasy uznanej za agresywną) były trochę bardziej przemyślane.

Gość • Poniedziałek [22.07.2013, 19:44:36] • [IP: 95.129.225.***]

Weterynarz powinien uśpić tego psa dla jego dobra i dobra właścicielki i jej rodziny, bo jeżeli go wywiozą gdzieś i przywiążą do drzewa to pies będzie zdychał w męczarniach.

Gość • Poniedziałek [22.07.2013, 19:16:23] • [IP: 80.245.180.***]

Jestem więcej niż pewna, że chlopiec musiał dokuczać psu.

Gość • Poniedziałek [22.07.2013, 19:10:43] • [IP: 92.42.117.**]

Bo psa trzeba było nie oddawać do schroniska, tylko normalnie uśpić i nie byłoby problemu.

Gość • Poniedziałek [22.07.2013, 19:05:38] • [IP: 92.42.112.**]

A kogo przepraszam york może zamordować ? Chyba muchę, bo człowiekowi co najwyżej oczko w pończosze zaciągnie. ... York to terier a pies to nie zabawka dla dzieci i odradzam ludziom kupowanie psów na zabawki dla dzieci. A jeśli chodzi o panią to proszę się zwrócić o pomoc do FUNDACJI AST - na pewno nie odmówią pomocy.

Gość • Poniedziałek [22.07.2013, 18:47:09] • [IP: 37.8.215.**]

Boże ludzie przestańcie obwiniać matkę dzieci. dobrze że w porę zauważyła zagrożenie.Dopiero byście szczekali na tym portalu, gdyby dziecko było pogryzione.Jesteście żałośni razem z tą panią Celniak. Dzwoniłam kiedyś do niej by zabrała porzuconego psa na ulicy, który siedział dobę. Powiedziała że pies się obroni przed atakami ludzi czy innych zwierząt i ewentualnie jutro kogoś wyśle. Dlaczego nie weżmiecie od kobiety tego pieska. WY MIŁOŚNICY KOCHACIE ZWIERZĘTA a DZIECI I ICH MATKA to co nie liczą się dla was

Gość • Poniedziałek [22.07.2013, 17:56:24] • [IP: 80.245.181.***]

Może większość jak się rozmyśli trzymać pieska w domku odda go schroniska, pewnie niech inni maja problem bo mnie zabawka się znudziła albo Xle pieska ułożyłam.ŻENADA

Gość • Poniedziałek [22.07.2013, 17:55:28] • [IP: 87.176.106.**]

Nawet z malego yorka mozna zrobic psa morderce, to zalezy od wlasciciela jak sobie psa podporzadkuje i wychowa w stadzie.Tu jest to zachwiane, pies juz robi z siebie Alfe rzucajac sie na, , szczenaki`` ludzkie, gdzie normalnie w swiecie zwierzat, , szczeniaki´´ sa zawsze pod ochrona. Pies jest zle prowadzony, w rodzinie jest zachwiana hierarchia, moze skonczyc sie tragedia.Wspolczuje i rodzinie i zwierzakowi, psy nie sa od urodzenia bandytami zagryzajacymi swoje stado.To czlowiekich ich tego uczy, a raczej na to przyzwala pokazujac, czesto nieswiadomie droge. Tu pies jest jeszcze na tyle mlody, ze mozna mu pomoc, ale czy wlascicielka ma na to czas i pieniadze?...Podejrzewam ze w tej rodzinie byla conajmniej werbalna agresja, rowniez skierowana do dzieci, ale to tylko moje domysly...Ten pies moze byc jeszcze, , fajny´´ dzieci mozna jeszcze uchronic...tylko trzeba pracy nad psem ale i cala rodzina. A sposob faszerowania psa tabletkami pomine bez slowa...

Gość • Poniedziałek [22.07.2013, 17:52:31] • [IP: 62.69.250.**]

Jak głupia będzie radziła sobie bez psa, skoro on był najmądrzejszy w rodzinie.

Gość • Poniedziałek [22.07.2013, 17:47:08] • [IP: 62.69.250.**]

Dlaczego wszyscy mamy płacić za nieodpowiedzialność właścicieli psów? Pani powinna płacić za" hotel" dla pieska do końca jego życia, lub momentu gdy znajdzie nowego właściciela. Poza tym powinna dostać wysoka kare i dożywotni sądowy zakaz posiadania zwierząt.

Gość • Poniedziałek [22.07.2013, 17:34:48] • [IP: 83.25.245.**]

Nawet yorki bywają agresywne...psu dac kaganiec i tyle a nie wyrzucać go bo agresywny...W ogole nie wiem jak pies wychowany od malego moze byc agresywny?a bez powodu na pweno tez nie zaatakowal moze dzieci męczą pieska?moze byl glodny?wymaga ruchu?

Gość • Poniedziałek [22.07.2013, 17:29:27] • [IP: 89.65.92.***]

Szkoda kobieto że nie pomyślałaś o jakiejś tresurze, jak twoje dziecko będzie agresywne też je przywiążesz do płotu koło domu dziecka??

Gość • Poniedziałek [22.07.2013, 17:29:17] • [IP: 83.25.89.***]

Biorąc małego psiaka, człowiek nie wie jaki pies z niego wyrośnie. Agresor czy też nie, ale uważam że bezpieczeństwo dziecka czy wogóle człowieka jest ważniejsze od psa.Więc pozbywając się psa, gdzieś go wyworząc i zostawić, to źle bo jeszcze mogą ukarać za taki czyn.Więc co powinno się zrobić w takim przypadku?Czekać aż zagryzie dziecko lub kogoś pogryzie?Gdyby ta pani przywiązała psa gdzieś w lesie, jak to niektórzy czynią, ale przy schronisku chyba najbardziej odpowiednie miejsce.

Gość • Poniedziałek [22.07.2013, 17:18:32] • [IP: 80.245.191.**]

jedyne wyjście jakie widzę to uśpić psiaka albo oddać do tresury ale to kosztuje biorąc psa bieżemy za niego odpowiedzialność dobrze ułożony pies każdy jest łagodny to że jest agresywny to nie tyle wina rasy co opiekunów

Gość • Poniedziałek [22.07.2013, 17:16:42] • [IP: 92.42.112.**]

Witam - sytuacja patowa która mam nadzieję że skutecznie odstraszy potencjalnych kolejnych szpanerów dowartościowujących swoje ego za pomocą groźnego pieska. Teraz może zrozumieją że chore polskie prawo chroniące prawo zwierząt czasem kosztem ludzi zabrania żadnego ruchu w momencie kiedy już psa się posiada. Jeśli nie znajdzie się chętny gehenna trwać może do większej tragedii kiedy np zginie jedno z dzieci. .. wtedy pan Karelus będzie się ślizgał jak węgorz. ... po temacie a pani Celnik robić oczka maślane i udawać że nic nie wiedziała. Proszę pani proszę wejść na FB i wrzucić na wyszukiwarkę hasło FUNDACJA AST - tam są mądrzy ludzie znający te psy i ratujący je z opresji a także pomagający takim desperatom którzy popadli na bojowego teriera i nie wiedzą jak go wychować. .. bo to jest na prawdę trudne. Lub szukają im nowych odpowiedzialnych opiekunów. Życzę powodzenia

Gość • Poniedziałek [22.07.2013, 17:07:24] • [IP: 83.8.65.***]

jak długo jeszcze ta kierowniczka będzie się tam panoszyć, powinni babę i jej popleczników już dawno wywalić na zbitą mordę

Gość • Poniedziałek [22.07.2013, 17:01:23] • [IP: 80.245.191.***]

Jeśli nikt, nie chce przyjąć w majestacie prawa agresywnego psa, to już wiecie, co macie z nim zrobić..

Gość • Poniedziałek [22.07.2013, 16:44:25] • [IP: 80.245.190.***]

Ludzie szkoda słow na was, jak sie czyta wasze komentarzeto to sie słabo robi, ogarnijcie sie troche, ale was juz nie mozna ogarnąć, bo te komentarze sa nie do ogarniecia, wstyt mi za was

Gość • Poniedziałek [22.07.2013, 16:24:52] • [IP: 62.69.254.***]

A nie łatwiej oddać dzieci do Okna Życia?

Gość • Poniedziałek [22.07.2013, 16:24:31] • [IP: 89.174.73.**]

"Dwukrotnie zaatakowało mojego młodszego syna", " pokochałam tego psa " Odebrać dzieci tej babie, jak by mi jakiś pies zaatakował dziecko, zagryzł bym go i gołymi rękoma wyrwał flaki.

Gość • Poniedziałek [22.07.2013, 16:08:05] • [IP: 92.42.116.**]

Uśpić agresora, głupia baba tylko może przygarnąć tak grozną rasę psa jak ma małe dzieci. Co za matka bezmyślna szkoda słów a schronisko nie jest po to żeby, komuś robić przysługę tylko ma pomagać.

Gość • Poniedziałek [22.07.2013, 15:53:00] • [IP: 93.94.184.**]

Co za chamstwo ! Współczuję Pani bardzo, przykro mi, że ta zła kobieta dalej prowadzi schronisko... najchętniej przywiązałbym ją do drzewa...

ALEX • Poniedziałek [22.07.2013, 15:33:18] • [IP: 83.21.6.***]

TO JEST PROBLEM TEJ PANI, NIE SCHRONISKA, A GDZIE JEST PAN I WŁADCA ? TAK WYCHOWALI, WIĘC TERAZ POWINNI SAMI ROZWIĄZAĆ PROBLEM. MOŻE NALEŻY PRAWNIE UREGULOWAĆ TAKIE SYTUACJE, BO JEST TO EWIDENTNA WINA WŁAŚCICIELI PSA.

Gość • Poniedziałek [22.07.2013, 15:28:24] • [IP: 92.42.118.***]

sama sie przywiąż. ...

Gość • Poniedziałek [22.07.2013, 15:26:00] • [IP: 95.129.228.**]

TĄ BABE ZE SCHRONISKA POWINNI DAWNO WYWALIĆ. CZUPIRADŁO BRUDASKA NIGDY NIE WIDZIAŁEM ABY TA BABA BYŁA UCZESANA, I DOMYTA.

Gość • Poniedziałek [22.07.2013, 15:25:27] • [IP: 92.42.117.***]

A może ojcu dzieci który wziął sobie kiedyś psa, piesek też się znudził, więc najlepiej kłopot zostawić żonie.Jak nauczył psa agresji to nic bidna kobiecina nie może zrobić.Sąsiedzi po rozwodzie podzielili się pieskiem też, a ten tego nie rozumiał i wracał do swojego domu czyli do męża, ten skolei nie interesował się psem i biedak marzł na dworzu powoli umierając.

Gość • Poniedziałek [22.07.2013, 15:24:54] • [IP: 92.42.116.***]

Tylko wszystkiego trzeba psa nauczyć gdzie jego miejsce w stadzie, bo widze, że większość biorąca psy myślą, że się same wychowają!

Gość • Poniedziałek [22.07.2013, 15:22:09] • [IP: 95.81.180.**]

hej!!widze ze tu sami intelektualisci tylko szczekac potrafia ale ja pani kiedys pomoge jestem mysliwym wezme sztucer mojego kochanego brałlinga i pierdolne psa wrazie co to powiem ze myslalem ze to wilk, logiczne ze u nas wilkow nie ma ale moglkem sie pomylic. ..czasmi trzeba wybrac miejsze zło zeby nie doszło do nieszczescia bo jak pogryzie dzieciaki to frajezy napiszecie a cie matka była jak pilnowała i inne takie ble ble ble tak chojraki z gilem w nosienormalnie was trzeba wychowac ze dobro dzieci jest najwazniejsz podkreslam NAJWAZNIEJSZE WY TEPAKI

GośCIU • Poniedziałek [22.07.2013, 15:12:55] • [IP: 80.245.190.***]

NIENAWIDZE Z CALEGO SERCA LUDZI KTORZY ODDAJA WLASNE PSY DO SCHRONISKA... GARDZE LUDZMI KTORZY ZABIERAJA SIE ZA COS, PODEJMUJA SIE CZEGOS A POZNIEJ ODSTAWIAJA POD SCHRONISKO JAK ZABAWKE ZEBY NASTEPNIE MIEC JESZCZE DO KOGOS PRETENSJE... I ZGANIAC WSZYSTKO NA DZIECI ZE GDYBY NIE ONE BYLO BY INACZEJ... BARDZO CHCIAL BYM ZEBY PANI KTORA TO ZROBILA PRZECZYTAŁA CO NAPISALEM I WZIELA DO SIEBIE TO CO O NIEJ MYSLE MIMO ZE PEWNIE NIC SOBIE Z TEGO NIE ZROBI... SZCZERZE NIE POZDRAWIAM

Gość • Poniedziałek [22.07.2013, 15:01:22] • [IP: 80.245.188.***]

Powinna go przyjąć. Wredna suka i wściekły pies to byłaby dobrana para. A tak poważnie to jak -odpukać, dojdzie kiedyś do tragedii część odpowiedzialności spadnie na to okropne babsko.

Jolka • Poniedziałek [22.07.2013, 14:59:44] • [IP: 79.184.12.***]

Ta pani wychowała szczeniaka od początku jego życia.Miała czas by go odpowiednio wyszkolić.Pies w wieku 9 miesięcy dojrzewa i próbuje na ile może sobie pozwolić.To nie jest już słodkie szczenię a" młodzieżówka" i potrzebuje zajęcia, zabawy, spacerów oraz podstawowego szkolenia tak jak właścicielka i jej dzieci.Pies od początku życia w ludzkim domu ma wiedzieć co mu wolno a czego nie wolno.Od ponad 20 lat mam w domu psy, żaden nie pogryzł mnie ani moich dzieci.Córka, która ważyła 30 kg prowadziła na smyczy psa, który miał 35 kg, na każdy gest reagował jak go nauczyliśmy a gdy coś zrobił nie tak, odpowiednio pociągana była smycz lub skarcenie słowne i pies leżał na środku chodnika pokazując brzuch, (postawa poddania się przewodnikowi) zaznaczam, dziecko było jego przewodnikiem.Dlaczego właścicielka nie pokonała przy pomocy znajomych psiarzy czy schroniska podstawowego alfabetu zachowań psów?Czy to takie trudne?Nie jest za późno by psa przeszkolić i przeszkolić koniecznie tę rodzinę z psim behawiorystą.

Ania • Poniedziałek [22.07.2013, 14:56:47] • [IP: 213.138.63.***]

dokładnie.wiadomo czemu pies jest agresywny skoro Pani twierdzi, ze trzeba męzczyzny z silna reką aby zwierzaka wychowac.brak słów.znowu biedne zwierze padło ofiara ludzkiej głupoty.najpierw trzeba pomyslec a potem wziąc.jak sie zabiera psa ze schroniska i do tego mieszańca amstaffa i owczarka to logiczne, ze trzeba mu czas poświecic, żeby go ułozyc.yorka trzeba było wziąć durna babo albo innego pokurcza! Ciebie tez kiedys dzieci przywiążą.do kaloryfera.

Gość • Poniedziałek [22.07.2013, 14:52:45] • [IP: 93.94.188.***]

Fajny byl jak byl maly a teraz taki pies wymaga duzo spacerow a nie podawanie lekow na uspokojenie. Co za idiotka, brak slow !!

Gość • Poniedziałek [22.07.2013, 14:34:27] • [IP: 83.23.200.***]

Schronisko powinno pomóc kobiecie. Jeżeli pies jest agresywny i rzeczywiście pogryzł już kilka osób w tym dzieci. Kierowniczka schroniska jest beznadziejna! A do właścicielki i nie tylko: mieszanki psów czyli kundelki często potrafią być agresywne. Chcecie psa to kupcie rasowego i nie drażnijcie go ani nie bijcie, a nie będzie problemów z gryzieniem. Bo i amstaf rasowy i rotwailer to są bardzo łagodne psy tylko muszą być dobrze ułożone. Tak samo owczarek niemiecki. Ja moim psom będąc dzieckiem i potem będąc dorosła mogłam wyciągać jedzenie z pyska i żaden nawet na mnie nie warknął już nie wspominam o gryzieniu.

Gość • Poniedziałek [22.07.2013, 14:33:58] • [IP: 83.23.143.***]

Zróbcie porządek z tą babą Celniak !!

Gość • Poniedziałek [22.07.2013, 14:32:11] • [IP: 80.245.178.**]

Boże ludzie, czy wy w ogóle przeczytaliście ten artykuł?! Co za porażające komentarze!: (Pies ważniejszy od bezpieczeństwa ludzi, no" gratuluję" myślenia na poziomie rocznego dziecka:" a dobrze jej tak, sama chciała." - sami geniusze piszą, którzy nigdy błędy w życiu nie zrobili, jasssssne!:/

Chiński smakosz • Poniedziałek [22.07.2013, 14:19:31] • [IP: 88.156.234.***]

W Skandynawii psiska są od młodego oceniane pod kątem agresywności i psiaki nie nadające się do przebywania wśród dzieci oraz nie podatne na tresurą są usypiane a pozostałe obowiązkowo szkolone.Wszystkie muszą być czipowane i wiadomo czyje są dlatego nie widziałem tam ani jednego biegającego luzem psa że o bezpańskich nie wspomnę.Możesz spokojnie wyciągnąć niespodziewanie rękę w kierunku amstafka a on jakby cię nie widział albo zamerda najwyżej chwostem.Tak nie ma szczypania się z zagrożeniem dla ludzkiego zdrowia i życia ze strony psów, szczególnie jeśli chodzi o dzieci.U nas widać tradycja sobiepaństwa ponad wszystko i każdy chce pokazać że ważniejszy od szaraczka, dopiero jak piesio odgryzie dziecku rękę albo gardełko to będą się wymądrzać.Agresora uśpić jak nikt nie chce go ułożyć bo do pilnowania terenu też taki wariat się nie nadaje albo szczuć wszystkich wkoło to sami go policjanci zastrzelą bo w Polsce nic normalnie załatwić nie można tylko cwaniactwem!

Gość • Poniedziałek [22.07.2013, 14:17:27] • [IP: 93.94.186.***]

Mogła kupić Yorka - to kochane psy. Daja się ułozyć i są bardzo przytulne -spało by razem z dzieckiem i je pilnowało. A kupiła takie bydle -takie psy sie kupuje jak sie ma dom-a nie mieszkanie i dzieci..

Gość • Poniedziałek [22.07.2013, 14:15:10] • [IP: 80.245.178.***]

Oto myślenie. ..Zapłać za oddanie psa bo ja nie życzę sobie żeby z moich podatków pokrywano koszty czyjeś głupoty

Gość • Poniedziałek [22.07.2013, 14:10:16] • [IP: 80.245.178.***]

To niech może sama przeniesie się do schroniska?? To po kiego brała psa??Jeszcze ten tekst " przywiązała go do pod schroniskiem"...Przywiąż się do gałęzi lepiej sama...Pozdrawiam myślących

Wyspiarz • Poniedziałek [22.07.2013, 14:10:13] • [IP: 95.81.180.**]

Witam!!kto pisze ze bierze sobie psa i potem chce sie go pozbyc to idioci nie macie pojecia o sytłacji dziewczyny najpierw czytajcie dokładnie artykuł a potem pier...e farmazony jak jest wyraznie napisane ze od trzech miesiecy sama wychowuje dzieci a pies ma 8 miesiecy czyli pies zostal wziety przez inna osobe a pna została nim przymusowo obarczona pies poprostu chce dominowac mozna go ułozyc a ja jestem za OWOŁANIEM PANI KIEROWNIK to juz nie PIERWSZY INCYDET z udziałem jej ZANIEDBAN ja na miejscu tej dziewczyny bym zebrał ze 2 tysiace podpisow i wystosowal wniosek o odwołanie pani ze stanowiska ja osobiscie sie pod tym podpisze z wielka PRZYJEMNASCIA POZDRAWIAM

Gość • Poniedziałek [22.07.2013, 14:09:16] • [IP: 80.245.178.**]

Straszne, sytuacja bez wyjścia, a każda strona ma swoje racje. W przypadku udowodnionej agresji, psa powinno się moim zdaniem legalnie móc uśpić. Ta pani zrobiła kiedyś głupotę kupując mieszańca takich ras, ale czy to znaczy, że teraz za jej głupotę mają cierpieć dzieci i sąsiedzi? Mam nadzieję, że ktoś jej pomoże rozwiązać tę sytuację, bo ja nie mam pomysłu.

Gość • Poniedziałek [22.07.2013, 14:08:09] • [IP: 62.69.255.**]

Jaaaaaki słodziak!

Gość • Poniedziałek [22.07.2013, 14:05:56] • [IP: 88.156.235.***]

Niektórzy Azjaci bardzo lubią psy i może by zrobić z tego interes skupując niechciane psy i wysyłając je np. do Chin lub na Filipiny celem naturalnej utylizacji. Ludzie byliby najedzeni a dzieci dotychczasowych właścicieli bezpieczne.

Gość • Poniedziałek [22.07.2013, 14:05:19] • [IP: 62.69.253.***]

Przywiązać psa pod schroniskiem ! tragicznie głupie -szkoda psa, że miał taką właścielkę!

Gość • Poniedziałek [22.07.2013, 14:00:45] • [IP: 37.47.42.***]

pies i ta kobieta oboje siebie warci.

Gość • Poniedziałek [22.07.2013, 13:54:34] • [IP: 92.42.114.**]

piesek się znudził więc do schroniska go a wiedziała jaka to rasa i jaka może to być bestia

Gość • Poniedziałek [22.07.2013, 13:53:22] • [IP: 95.129.228.***]

Celniakowa nie przyjęła psa bo trudno będzie go pewnie sprzedać do niemiec tak jak to robi w większości przypadków.

Gość • Poniedziałek [22.07.2013, 13:52:31] • [IP: 109.243.88.***]

ON SAM WPADŁ DO DOMU JAK KO- MAR. CHŁOP POSZEDŁ ALE ZAPOMIAŁ BRELOCZKA. WŁADZE MAJĄ RACJE DZIECI W ŻŁOBKACH MIEJ KOSZTUJĄ, NIŻ UTRZYMANIE SCHRONISKA DLA ZWIERZĄT. JEŻELI TE NIECHCIANE PUPILKI MAJĄ CZTERY NOGI I NIE SA KRZESŁEM NI STOŁEM ODDAC CHIŃCZYKOM.

Gość • Poniedziałek [22.07.2013, 13:51:30] • [IP: 80.245.176.***]

nigdy więcej psów w moim domu!

Gość • Poniedziałek [22.07.2013, 13:46:07] • [IP: 178.238.247.***]

No najlepiej wziasc i przywiazac psa. .. brak słów. .. trzeba było najpierw pomyslec jaka rase sie bieze. ..

Gość • Poniedziałek [22.07.2013, 13:43:28] • [IP: 95.129.228.***]

Takie psy to zaatakują na piśmie mogą przyjąć do schroniska jak są tacy przepisowi

Gość • Poniedziałek [22.07.2013, 13:30:25] • [IP: 62.69.249.**]

najpierw bierze psa a potem stara sie go wyrzucić bo jakieś głupie bachory?! kurde co za idiotyczna idiotka mam nadzieje że ten pies ją zje!

Oglądasz 1-105 z 105
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■