POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Wtorek [09.07.2013, 22:15:02] • Świnoujście

Kierowca BMW potrącił rowerzystkę. Jest ranna

Kierowca BMW potrącił rowerzystkę. Jest ranna

fot. Sławomir Ryfczyński

Skrzyżowanie ulic Matejki i Wojska Polskiego jest niebezpieczne! To już kolejny wypadek w tym miejscu. We wtorek około godziny 21 kierowca BMW potrącił przejeżdżającą rowerzystkę. Kobieta trafiła do szpitala.

Do wypadku doszło przy wyłączonej sygnalizacji świetlnej. Jak ustalił reporter iswinoujscie.pl, kobieta jechała ulicą ścieżką rowerową wzdłuż ulicy Wojska Polskiego, w kierunku miasta.

Kierowca BMW potrącił rowerzystkę. Jest ranna

fot. Sławomir Ryfczyński

Gdy przejeżdżała przez skrzyżowanie, nie zauważył jej kierowca BMW. Potrącona kobieta przewróciła się na pasy.

Kierowca BMW potrącił rowerzystkę. Jest ranna

fot. Sławomir Ryfczyński

Uskarżała się na ból biodra. Ratownicy medyczni zabrali ją do szpitala. Policjanci ustalają szczegóły zdarzenia.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 157, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-157 z 157

Gość • Niedziela [14.07.2013, 22:33:43] • [IP: 80.245.179.***]

I ma juz baran po prawku i pewnie bedzie gruba sprawa! :D Dobrze mu..

Gość • Niedziela [14.07.2013, 22:15:27] • [IP: 80.245.179.***]

Biedna dziewczyna ! ja zawsze ja widywalem jak ucieszona trenowala to jej zywiol... a potem slyszalem jak przetracona pytala jak rower... az serce scisnelo bo sie tak trzesla. Wracaj dziewczyno do zdrowia obys jak najszybciej zaczela treningi !! Tego ci zycze!

Gość • Piątek [12.07.2013, 20:43:25] • [IP: 83.8.123.***]

Barany wypisuja o tym ze przejerzdzala na pasach!! Ona wyjechala ze sciezki rowerowej tylko jak w nia piznal to przeleciala na pasy i to na druga strone! I to wina kierowcy! ;/ Nie wiecie to nie pier*** Pzdr Luizko i oby w szpitalu w Szczecinie ci pomogli.. :(

Gość • Piątek [12.07.2013, 13:10:32] • [IP: 80.245.190.**]

do- Gość  Środa [10.07.2013, 21:16:15]  [IP: 83.10.252.**] A tak W OGÓLE, żeby zachęcać kogoś do nauki ortografii, proponuję najpierw samemu się z nią zaznajomić :)

Gość • Czwartek [11.07.2013, 14:03:23] • [IP: 93.94.186.***]

C.d - I tłumaczenie Pana tatusia -gdyby Pani nie przywołała psa do porządku, to by sie nic nie stało.Jaki z tego wniosek -Bezmyślność ludzka nie zna granic . Jak nie jestes pewień co ktoś ma zamiar zrobic, to nie pchaj sie na wydrę - ustąp a bedzie mniej wypadków.

Gość • Czwartek [11.07.2013, 14:00:41] • [IP: 93.94.186.***]

C.d - I tłumaczenie Pana tatusia -gdyby

Gość • Czwartek [11.07.2013, 13:59:58] • [IP: 93.94.186.***]

Codziennie widzę zachowanie rowerzystów, woła to o pomstę do nieba. No może nie wszyscy ?? ale dużo jest takich bezmyślnych -ma rower to jedzie nie patrzy, czy coś nadjeżdza, czy ktoś idzie -ostatnio to mnie tak trącił rowerem, że łokieć mnie do dzis boli -bo palant nie raczył zachować ostrożności na chodniku.Innym razem juz dawno w ubiegłym roku -idę z psem po chodniku -pies przeszedł na ścieżkę rowerową -więc szybko psa przywołałam pociagajac smyczą do porzadku by nie szedł po tej ścieżce rowerowej -a za mną jechał rowerzyta z dzieckiem na ramie które siedzi jakieś miało 3 latka więcej nie-I co się dzieje ja psa na dobra droge a ten bezmyslny rowerzysta widząc to chciał mnie ominąć z drugiej strony kiedy ja psa przeciągnełam na ta poprawna stronę i wywalił sie z tym dzieckiem na chodnik. Troszke rozsadku nie zaszkodzi.Po pierwsze nie wozi sie dziecka na kierownicy z przodu rowerem - nie byli w kaskach - nie zadzwonił dzwonkiem bo trzymał dziecko -skąd ja mam z tyłu wiedzieć co jedzie po chodniku za mną.

LENNOX76 • Czwartek [11.07.2013, 10:41:40] • [IP: 80.245.191.***]

DO SWINOUJSKIEJ DROGOWKI: DLACZEGO NIE SCIGACIE ROWERZYSTOW PRZEJEZDZAJACYCH ROWERAMI NA PRZEJSCIACH DLA PIESZYCH. ZA TO POWINNI CHYBA PLACIC MANDATY W WYSOKOSCI OK 300 ZLOTYCH. I TO JEST U NAS W MIESCIE NAGMINNE. JAK JA ZAPOMNE ZAPIAC PASY W AUCIE TO PLACE, A ROWERZYSCI TO CO -SWIETE KROWY. BO NIE ROZUMIEM

Gość • Czwartek [11.07.2013, 08:57:31] • [IP: 93.94.189.***]

kobieta przewróciła się na pasy a jechała po przejeździe dla rowerów a tam sie jeździ a nie schodzi, rower przeprowadza się po pasach a po przejazdach się jeździ wszysy poczytajcie przepisy ruchu drogowego

Gość • Czwartek [11.07.2013, 06:55:30] • [IP: 62.244.156.**]

zabrać prawo jazdy na rok i przez rok codziennie na kurs.

Gość • Czwartek [11.07.2013, 06:07:44] • [IP: 89.77.221.***]

Do Gość  Środa [10.07.2013, 18:08:52]  [IP: 80.245.182.**] - zielona strzałka w sygnalizatorze oznacza zgodę na wykonanie skrętu w prawo przy zachowaniu ostrożności, a nie obowiązek zatrzymania się, kretynie. Dotyczy to także osób poruszających się na rowerach, które powinny odbyć choćby przeszkolenie w zakresie przepisów prawa o ruchu drogowym. Szczególnie w Świnoujściu ma to pierwszorzędne znaczenie.

Gość • Czwartek [11.07.2013, 00:50:11] • [IP: 62.69.249.***]

To jest właśnie to, że w Świnoujściu światła są wyłączane już o godzinie 20:00. Moim zdaniem powinny być włączone do 22:00 ew. do 23:00. Po godz. 20-tej jest jeszcze jasno i to oczywiste że ruch jeszcze jest.

Gość • Środa [10.07.2013, 23:55:49] • [IP: 178.238.251.***]

Wszyscy rowerzyści przejezdżający po pasach to potencjalne trupy

Gość • Środa [10.07.2013, 23:54:52] • [IP: 80.245.178.**]

Do goscia z 11:05 Nie zycze sobie zebys mnie obrazal i cala reszte pozostalych kierowcow. Najwidoczniej zazdroscisz innym ze maja Bmw a ty nie. Marka auta do wypadku nic nie ma.

Gość • Środa [10.07.2013, 22:41:20] • [IP: 92.42.116.**]

Bardzo podobają mi się Polacy przebiegający po pasach i dziękujący innym Polakom w samochodach, ze ci pozwolili im na bezpieczne pokonanie niebezpiecznej strefy.

Gość • Środa [10.07.2013, 21:16:15] • [IP: 83.10.252.**]

Własnie dzis jechałam autem, na rondzie Róży Wiatrów przy Chrobrego, na pasach -krowa !! bo inaczej nie mogę się wyrazieć- jedzie na rowerze i nie patrzy wogóle czy coś nadjerzdza. Pierwsze naucz się ortografii no i szacunku dla drugiego człowieka.

Gość • Środa [10.07.2013, 21:06:48] • [IP: 83.10.252.**]

A gdzie zasada ograniczonego zaufania.część osób tak pisze, ale tylko w stosunku do tych co na rowerach...1 a przepraszam a w drugą stronę to nie obowiązuje?To nie rowerzysta i pieszy przekracza prędkość i na ogół to nie rowerzysta i pieszy łamie przepisy. Różnie to bywa...ale aroganctwo i hamstwo kierowców nia zna granic. Nawet niemcy już się nauczyli że w Świnoujściu pieszego nie przepuszcza się na pasach... o czym to świadczy?? chyba tylko o chamstwie kierowców czy pseudokierowców z polski.Człowiek się nie liczy... przecież to tylko + 60 lub + 70 lat a więc mocher i nic więcej i im mniej ich tu y m lepiej. Prawda??

Gość • Środa [10.07.2013, 21:06:17] • [IP: 92.42.119.***]

rowerzyści mają obowiązek przeprowadzać rowery przez ulicę, a nie przejeżdżać !

Gość • Środa [10.07.2013, 21:03:43] • [IP: 93.94.186.**]

Kto widział rowerzystę zatrzymującego się i ustępującemu pieszemu na przejściu dla pieszych na ścieżce rowerowej? ROWERZYŚCI ZŁAZIĆ Z ROWERÓW I PRZEPROWADZAĆ JE PRZEZ JEZDNIE DLA WASZEGO I NASZEGO BEZPIECZEŃSTWA

Gość • Środa [10.07.2013, 20:12:13] • [IP: 193.200.150.***]

W mieście Ho Chi Minh City byście wszyscy zginęli tragicznie.

Gość • Środa [10.07.2013, 19:58:02] • [IP: 88.156.233.**]

Kierowca nie zauważył człowieka? W takim razie jest ślepy lub półślepy.Pada pytanie, w jaki sposób zdobył prawo jazdy?

Gość • Środa [10.07.2013, 19:48:53] • [IP: 93.94.186.***]

Własnie dzis jechałam autem, na rondzie Róży Wiatrów przy Chrobrego, na pasach -krowa !! bo inaczej nie mogę się wyrazieć- jedzie na rowerze i nie patrzy wogóle czy coś nadjerzdza. Ona jedzie całym pędem przez pasy szok.

Gość • Środa [10.07.2013, 19:42:42] • [IP: 80.245.191.**]

tam gdzie nie ma sygnalizacji każdy ma obowiązek zachować szczególną ostrożność

Gość • Środa [10.07.2013, 19:21:22] • [IP: 62.69.252.**]

skoro nie było sygnalizacji to i rowerzystka nie mogła jechać na bezczelnego

Gość • Środa [10.07.2013, 18:34:13] • [IP: 193.200.150.***]

Takich mamy kierowców. Ledwo światła wyłączyli, a ci już się biedni gubią na prostym skrzyżowaniu.

Gość • Środa [10.07.2013, 18:08:52] • [IP: 80.245.182.**]

Tu gdzie jest przejazd dla rowerów - na zielonym, mamy prawo PRZEJEŻDŻAĆ !! A kierowcy mają obowiązek stać na czerwonym. Zielona strzałka dla kierowcy, to obowiązek zatrzymania się przed pasami, a nie przejeżdżanie :-/

Gość • Środa [10.07.2013, 18:07:03] • [IP: 80.245.191.***]

Niektórzy:kierowcy, piesi, rowerzyści to gamonie jakich mało.Każdy z trzech wymienionych powinien zachować ostrożność.Jak było w tej sytuacji ??-nie wiem, więc nie będę tego oceniał.Ktoś zawinił na pewno.

Gość • Środa [10.07.2013, 18:04:04] • [IP: 92.42.114.***]

Rowerzysci nie znaja przepisow drogowych !! do tej pani co sie wepchala pod BMW CO OZNACZA SWIATLO POMARANCZOWE?

KTOŚ • Środa [10.07.2013, 17:33:24] • [IP: 93.94.191.***]

Brak świateł i wolna amerykanka, wyjeżdżając z osiedla miałam sytuacje gdy rowerzystka pędem przeleciała mi przed maska, nawet nie spojrzała przed lub w trakcie, gdyby nie powolna jazda i hamulec pewnie tez bym o sobie czytała. Mimo ze ścieżka rowerowa po drugiej stronie ulicy i ewidentna ślepota-głupota rowerzystki. A jakim samochodem jechałam nie pamiętam bo jeden z dwóch to BMW !

Gość • Środa [10.07.2013, 17:14:35] • [IP: 80.245.189.***]

tam CIOLKI jest normalny przejazd dla rowerow przeczytac dokladnie i obejrzec fotki zwlaszcza ta trzecia.

Gość • Środa [10.07.2013, 17:01:27] • [IP: 88.156.233.**]

Jest tam przejazd dla rowerow i pieszych obowiazkiem rozpasanych kierowcow zatrzyma c sie i to tyle i az tyle . W Europie pieszy ma zawsze pierszenstwo tylko nie u nas - wstyd.

Gość • Środa [10.07.2013, 16:57:41] • [IP: 193.200.150.***]

Gość  Środa [10.07.2013, 12:21:15]  [IP: 80.245.184.***] - Może mnie ciołku blokować, ale to Ty sobie będzie wymieniał regularnie szyby, malował pięć razy w sezonie i przechodził długą i ciężką rekonwalescencję.

Gość • Środa [10.07.2013, 16:57:05] • [IP: 88.156.233.***]

DLATEGO ZE W SWINOUJŚCIU ŚWIATŁA WYLĄCZA SIE O GODZ./20, 00. TO SA SKUTKI!!

Gość • Środa [10.07.2013, 16:49:46] • [IP: 80.245.188.**]

Ja jestem po stronie kierowcy, bo rowerzyści pchają się na hama na te pasy i jeszcze mają pretensje do kierowców że przejeżdżają przez pasy od tak sobie. zawsze trzeba się rozglądać czy coś nie jedzie a nie trzymać się tych durnych przepisów!! że rower ma pierwszeństwo!

Gość • Środa [10.07.2013, 16:19:54] • [IP: 92.42.112.**]

Może się w końcu wprowadzi przepisy że na pasach rowerzyści schodzą z rowerów i przeprowadzają je przez ulicę... wpadający na pasy rozpędzony rowerzysta może wykasowac kierowcę nawet z najlepszym refleksem i ja nie rozumiem że rowerzyści nie myślą o swoim bezpieczeństwo wlatując rowerem z impetem bo to że slalomują między pieszymi stanowiąc dla nich zagrożenie to inna bajka... ogólnie te ścieżki rowerowe na chodnikach i rozwiązania ze rower wlatuje na pasy ze ścieżki są chorym pomysłem wariata a to że są wypadki to już prosta logika.

Gość • Środa [10.07.2013, 15:49:28] • [IP: 80.245.189.***]

tam jest sygnalizacja.skoro miala zielone swiatlo to chyba poprawnie jechala??a jak jakis czubek slepy to powinien stracic prawo jazdy i rente kobiecie wyplacac.polecam Pani adwokata i udopic gnojka.

Gość • Środa [10.07.2013, 15:08:33] • [IP: 92.42.113.***]

BMW, BMW tylko BMW. Jak jest jakieś zdarzenie to jakie najczęściej autko ? BMW. Pewno że to porządna firma i super samochody robi. Tylko nie wiem, dlaczego gówniarstwo i kretyni tak bardzo sobie upodobali tą markę ?. Może dlatego że nazwa to tylko 3 litery. Chyba tylko tyle są w stanie zapamietac. Jak widać od samego jeżdżenia BMW rozumu nie przybywa. Ale skąd te matoły maja to wiedzieć ? Im w głowie tylko piwko i prochy. Oni by nawet furmanka wypadek zrobili i w nie jednym zakręcie by się nie zmieścili.

Gość • Środa [10.07.2013, 14:55:49] • [IP: 93.94.184.***]

padlina nie bmw. zlomowac wszystko ponizej 2003r.

Gość • Środa [10.07.2013, 14:34:16] • [IP: 80.245.184.***]

tak jak zawsze rowerzystka wjechala na ulice nie patrzac czy jedzie auto.a moze w koncu zmiana przepisow i jakies karty rowerowe albo przynajmniej znajomosc znakow drogowych dla rowerzystow?sama jezdze i autem i rowerem i widze co wyrabiaja rowerzysci to zakala naszych ulic

Gość • Środa [10.07.2013, 14:01:06] • [IP: 193.69.22.**]

Gość  Środa [10.07.2013, 12:43:07]  [IP: 80.245.189.***] Gość  Środa [10.07.2013, 12:21:15]  [IP: 80.245.184.***], , , jakis uposledzony? MASZ RACJĘ

Gość • Środa [10.07.2013, 13:50:46] • [IP: 80.245.181.***]

typowy mezczyzna za kierownicą. strach sie bać, nie dawac im prawka

Gość • Środa [10.07.2013, 13:48:49] • [IP: 92.42.116.**]

Te tłumy gapiów świadczą o atrakcyjności takich pokazów i społecznej potrzebie dalszych kaskaderskich wyczynów samochodowych.

Gość • Środa [10.07.2013, 13:37:43] • [IP: 164.126.209.***]

Tam gdzie powinny być ronda (Matejki-Wojska Polskiego, 11 listopada z Matejki, Kołłątaja i Toruńską lub 11 Listopada z Grunwaldzką to rond nie ma, a tam gdzie są totalnie niepotrzebne i wprowadzające chaos w komunikacji to jak najbardziej powstały i są (Konstytucji z Dąbrowskiego) . Pomijam już, że zaserwowane tam ronda to jakaś kpina!! Prawoskręty zupełnie niepotrzebne 9 takie prawoskręty mają sens w dużych miastach, gdzie po skręcie kierowca ma kilkaset metrów na zmianę pasa ruchu a nie w Świnoujściu gdzie na zmianę pasa jest kilka metrów. Dodatkowo musi liczyć na szczęście, że po wjeździe w prawoskręt za zakrętem nie będzie stał autobus miejski, który praktycznie zajmuje cały pas ruchu z powodu zlikwidowanych wysepek. Jak dodać do tego deptak praktycznie w całym centrum miasta i brak możliwości dojazdu np do głównej poczty, nie ma co się dziwić, że jeżdżenie po Świnoujściu staje się coraz trudniejsze i coraz bardziej niebezpieczne.

Gość • Środa [10.07.2013, 13:20:35] • [IP: 83.15.113.***]

Gość  Środa [10.07.2013, 11:05:04]  [IP: 92.42.113.***] Kolejny debil z BMW Firma BMW powinna chyba robić psychotesty osobom kupującym jej samochody żeby wyeliminować idiotów. To bardzo ciekawe zjawisko socjologiczne. Najwiecej kretynów to kierowcy BMW. Co można sprowadzić do jednego. BMW = kierowca idiota. mediaMarkt nie dla idiotów, BMW jak najbardziej. Po pierwsze DEBIL CIĘ ZROBIŁ, albo sam nim zostałes. .DEBILEM... JAK BY JECHAŁ OPLEM SKODĄ, ALBO POLONEZEM TO DO WYPADKU BY NIE DOSZŁO? PO PROSTU TRZEBA MIEĆ TROCHĘ WYOBRAŹNI I TYLE. . A BMW TO BARDZO PIĘKNE SAMOCHODY.. MOZE CIE NIE STAĆ Z TĄD TEN ŻAL DO BMW :))

Gość • Środa [10.07.2013, 13:19:30] • [IP: 92.42.114.***]

rowerzysci też często łamią przepisy a byłoby bezpieczniej ześć z roweru bo nie ma co wierzyć kierowcom

Gość • Środa [10.07.2013, 13:16:47] • [IP: 88.156.232.***]

Czytając te komentarze aż trudno uwieżyć żę tak mało wypadków mamy w naszym mieście.

Gość • Środa [10.07.2013, 13:11:17] • [IP: 93.198.66.***]

To nie" Skrzyżowanie ulic Matejki i Wojska Polskiego jest niebezpieczne! " tylko wielu ludzi jeżdżących samochodami lub rowerami jest niebezpiecznych! Stwarzają zagrożenie dla siebie i dla innych. Niestety spotkania takich ludzi na ulicach nie unikniemy i żeby przeżyć musimy mieć do wszystkich uczestników ruchu ograniczone zaufanie. Po prostu nie możemy ufać nikomu w ruchu ulicznym.

Gość • Środa [10.07.2013, 13:00:54] • [IP: 62.69.255.***]

186...a ja wrózka Ci to mówi ty też, już niedlugo bedzież zagrozeniem, tez bedzież ledwo chodził, masz to jak w banku..a tak a propos skad to się dziś bierze u niektórych osobników, czy oni myslą, że będą wiecznie młodzi...masakra !

Gość • Środa [10.07.2013, 12:45:44] • [IP: 93.94.186.**]

Ledwo chodzą, a na rower wsiadają, gdzie wymagany jest refleks i umiejętność utrzymania równowagi nawet za siebie nie mogą spojrzeć bo się wywracają 70+ oraz niesprawni ruchowo --- złazić z rowerów!! Jak chcecie żyć jesteście zagrożeniem na drodze zarówno dla siebie tek i dla nas!!

Gość • Środa [10.07.2013, 12:43:07] • [IP: 80.245.189.***]

Gość  Środa [10.07.2013, 12:21:15]  [IP: 80.245.184.***], , , jakis uposledzony?

Gość • Środa [10.07.2013, 12:39:53] • [IP: 213.23.239.***]

Do : Gość • Środa [10.07.2013, 10:09:10] • [IP: 80.245.181.***], czytanie ze zrozumieniem to podstawa a nie obrazanie innych. Pierwsze zdanie mowi o właczaniu sie do ruchu, a drugie (to te po kropce) mówi o wjezdzaniu na ulice ze sciezki rowerowej. Wiec za umiejetnosc czytania masz 5/5 punktow, za zrozumienie tresci 0/5. Porada dla ciebie : powrót do klasy 3ej, i nauka czytania ze zrozumieniem.

Gość • Środa [10.07.2013, 12:21:15] • [IP: 80.245.184.***]

WINA ROWERZYSTY NA 100% JEŻDŻĄ JAK CHCĄ NIE POPATRZĄ NAWET JAK WJEŻDŻAJĄ NA PASY, JA JUŻ MIAŁEM KILKA TAKICH SYTUACJI, NAPEWNO PRZYJDZIE CZAS NA TO ŻE KOGOŚ ZDEJMĘ Z PASÓW, BO PRZEZ PASY SIĘ NIE PRZELATUJE TYLKO PO UWCZESNYM ROZEJRZENIU JAK MOŻNA TO WJEŻDZA SIĘ BARDZO WOLNO LUB PRZEPROWADZA ROWER. ACHA A TAM GDZIE NIE MOŻNA PRZEJEŻDZAĆ ROWEREM PRZEZ PASY ZAWSZE SPECJALNIE ICH BLOKUJĘ WJEŻDŻAM PRZED NIMI I ICH UŻWIADAMIAM RÓŻNYMI TEKSTAMI:) TRZYMAJCIE SIE BICYKLYŚCI !!

Gość • Środa [10.07.2013, 12:14:30] • [IP: 80.245.188.***]

a po ci ludzie tam stoją -.- co za głupota...

Gość • Środa [10.07.2013, 12:07:09] • [IP: 80.52.151.**]

a ci wszyscy gapie powinni się wstydzić WSTYD tak stać i szukać sensacji, jeszcze z dziećmi !! wiocha

Gość • Środa [10.07.2013, 12:05:52] • [IP: 178.238.251.***]

Gość • Środa [10.07.2013, 10:07:08] • [IP: 77.114.94.***] to sobie tak dalej myśl i jeżdzij tak rowerem powodzenia

Gość • Środa [10.07.2013, 12:05:18] • [IP: 80.52.151.**]

po centrum miasta w środku sezonu i przez jezdnię nie jeździ się rowerem, ludzie opamiętajcie się!! na własne życzenie wjeżdżają pod samochód, mimo że mają lepszą widoczność i większą możliwość szybkiego zatrzymania się. Chyba normalne że jak się wjeżdża pod koła to się ma wypadek. A nawet na pasy nie wolno wjeżdżać, gdy pojazd jadący ulicą nie ma możności się zatrzymać.

ryynio • Środa [10.07.2013, 11:50:36] • [IP: 83.249.28.***]

za szybka jazda, 50-60km/h to dla wiekszosci kierowców za duzo, jazda w miescie to nie gra komputerowa, game over. .. i od nowa, skrecanie przy 40km/h za szybko, trzeba zejsc do 20, i wtedy zawsze zdazy zahamowac

Gość • Środa [10.07.2013, 11:35:02] • [IP: 92.42.115.**]

TO PRAWDA 50%JEZDZI W TYM MIESCIE BEZ PRAWA JAZDY!!CO NIE JEST NORMALNE A POLICJA NIC Z TYM NIE ROBI.WYSTARCZY WYŁACZYC SWIATŁA I JUZ NIE WIEDZA JAK JECHAC!!A SWOJA DROGA ROWERZYSCI TO SWIETE KROWY!!JAK SIE NIE MYLE TO PRZEZ PRZEJSCIE TRZEBA PRZEPROWADZAC ROWER NIE JECHAC!!TAKI JEST PRZEPIS!!

Gość • Środa [10.07.2013, 11:32:19] • [IP: 80.245.176.***]

Rowerzyści mają prawo jazdy! To kierowcy powinni (co niektórzy) przypomnieć sobie zasady ruchu drogowego i nauczyć się kultury jazdy ;/ bo nam Polakom daleko do innych krajów

Autorowerzysta • Środa [10.07.2013, 11:21:40] • [IP: 188.33.153.***]

Jako turysta jezdze od paru dni po Swonoujsciu rowerem. Jezdze samochodem bez wypadku od ok. 25 lat. Rowerem robie ok. 3 tys. km rocznie. Niestety takich nieprzewidujacych kierowcow Jak tu to jeszcze nie spotkalem. Na pewno to wyjatki, Ale niestety tych przezornych i w ruchu drogowym przewidujacych i myslacych tez za innych jest bardzo malo.

Gość • Środa [10.07.2013, 11:19:49] • [IP: 88.79.170.***]

Do : Gość • Środa [10.07.2013, 10:09:10] • [IP: 80.245.181.***], czytanie ze zrozumieniem to podstawa a nie obrazanie innych. Pierwsze zdanie mowi o właczaniu sie do ruchu, a drugie (to te po kropce) mówi o wjezdzaniu na ulice ze sciezki rowerowej. Wiec za umiejetnosc czytania masz 5/5 punktow, za zrozumienie tresci 0/5. Porada dla ciebie : powrót do klasy 3ej, i nauka czytania ze zrozumieniem.

Gość • Środa [10.07.2013, 11:16:11] • [IP: 213.23.239.***]

I takze nalzey dodac ze : rowerzysta moze sobie myslec co chce, jezdzic jak chce bez wzgledu na to czy ma pierwszenstwo czy go nie ma, to jest rowerzysty sprawa, do..., do czasu kiedy wjedzie wprost pod auto, i wtedy bez wzgledu na to czy mial pierwszenstwo czy tez go nie mial, to rowerzysta bedzie bardziej poszkodowany niz kierowca samochodu, auto to tylko pogiete beda blachy, a rowerzysta trafi do szpitala !!, i co mu wtedy po tym czy mial pierwszenstwo czy tez nie !. Mysle ze dobrym zwyczajem jest poprostu ograniczone zaufanie do innych uczestnikow ruchu. Jadę samochodem to uwazam na inne auta, pieszych, rowerzystów. Kiedy jade rowerem to takze nie ufam zarówno innym rowerzystom, kierowcom samochodów i pieszym. Dzieki temu, jezdze od lat i nie mialem kolizji ani z rowerzystą, ani z pieszym, ani z innym autem. Nie ufajmy innym, mysolmy o innych jak by chcieli nas zabic na drodze. ot tak sobie mysle ze to dobra metoda, POLECAM

Gość • Środa [10.07.2013, 11:05:04] • [IP: 92.42.113.***]

Kolejny debil z BMW Firma BMW powinna chyba robić psychotesty osobom kupującym jej samochody żeby wyeliminować idiotów. To bardzo ciekawe zjawisko socjologiczne. Najwiecej kretynów to kierowcy BMW. Co można sprowadzić do jednego. BMW = kierowca idiota. mediaMarkt nie dla idiotów, BMW jak najbardziej.

Gość • Środa [10.07.2013, 10:59:37] • [IP: 92.42.113.***]

Prawda jest taka, że bez względu na pierwszeństwo powinno się mieć oczy dookoła głowy. Jeżdżę na rowerze i zdaję sobie sprawę że w konfrontacji z toną żelastwa mam marne szanse. .. A co do świateł na głównych skrzyżowaniach, to też uważam, że latem powinny działać przynajmniej do 22:00.

Gość • Środa [10.07.2013, 10:57:46] • [IP: 95.129.228.***]

Z pierwszego zdjęcia wynika, że jechała pasem dla pieszych a nie przejazdem dla rowerzystów. Po potrąceniu nie powinna się przewrócić na pasy tylko w stronę samochodu Policji. Nie jestem znawcą może się mylę. Życzę tej kobiecie zdrowia.

rowerzysta • Środa [10.07.2013, 10:56:41] • [IP: 217.97.99.*]

do Nasty Mosquito • Środa [10.07.2013, 10:27:49] • [IP: 92.42.112.***]... z Twojego komentarza wywnioskowałem, że jesteś i świętą krową i debilem" ... jestem i kierowcą samochodu i rowerzystą". Ja również jestem kierowcą i rowerzystą, ale za w/w cudeńka się nie uważam. Prawda jest taka, że jest obecnie bardzo, ale to bardzo słaba świadomość i wiedza uczestników ruchu drogowego na temat bezpieczeństwa poruszania się po drogach, ścieżkach rowerowych a nawet chodniku. Przepisy drogowe trzeba i tak znać, ale najważniejsze w tym wszystkim i tak jest myślenie, rozsądek i zapewne dużo kultury osobistej. Mówienie, że to jest wina rowerzysty LUB kierowcy jest śmieszne. Obydwoje są winni. Dla wszystkich kierujących, czy to samochodem, jednośladem czy nawet łodzią podwodną (może takową ktoś posiada ;)) MIEJMY W SOBIE WIĘCEJ KULTURY I ZDROWEGO ROZSĄDKU A NA PEWNO BĘDZIE MNIEJ TAKICH ZDARZEŃ ALBO I WCALE. Szybkiego powrotu do zdrowia dla rowerzystki a dla kierowcy życzę aby takich zdarzeń już więcej nie było.

Gość • Środa [10.07.2013, 10:52:01] • [IP: 93.94.188.**]

niestety rowerzysci wogóle nie przestrzegaja przepisów jeżdzą po jezdni pod prąd, na czerwonym, na jazdni gdzie maja zakaz poruszania i długo by wyminiać.

Gość • Środa [10.07.2013, 10:46:57] • [IP: 62.69.255.***]

rowerzyści to nie świete krowy, proszę nie obrażac ludzi, ktorzy dbaja o środowisko i do biedronki po piwo nie jeżdżą BMW, a tak apropos jakie szanse madralu ma rowerzysta z autem co?

Gość • Środa [10.07.2013, 10:28:33] • [IP: 92.42.112.***]

Kierowca winny, niestety nie zachował szczególnej ostrożności zbliżając się do oznakowanego przejazdu dla rowerzystów i przejścia dla pieszych. powinien zostać ukarany mandatem i odpowiedzieć za to zdarzenie!

Nasty Mosquito • Środa [10.07.2013, 10:27:49] • [IP: 92.42.112.***]

Światła powinny tam obowiązywać minimalnie do godziny 24:00 jak nie całą dobę!Czasem włączyć się do ruchu z Matejki graniczy z cudem.A swoją drogą rowerzyści niestety uważają się za święte krowy...Nie patrzą czy bezpiecznie czy nie i tną przez skrzyżowania jak debile.I do wiadomości-jestem i kierowcą samochodu i rowerzystą.

Gość • Środa [10.07.2013, 10:14:36] • [IP: 95.129.228.***]

Rowerzyści nie mają Prawa Jazdy

zaq • Środa [10.07.2013, 10:14:14] • [IP: 94.254.208.**]

Rondo!!

Gość • Środa [10.07.2013, 10:09:10] • [IP: 80.245.181.***]

Gość • Środa [10.07.2013, 09:49:20] • [IP: 213.23.239.***] Te inteligencie przepisowy, tutaj akurat rowerzystka nie włączała się do ruchu - znawco.

Gość • Środa [10.07.2013, 10:07:08] • [IP: 77.114.94.***]

Przepis przytoczony przez osobe z godz. 9.47 stosuje sie gdy zjezdzamy na ulice w miejscach nieoznaczonych, jesli chodzi o pasy w tym przyapdku PIERWSZENSTWO ma rowerzysta. LUdzie jacy Wy jestescie ograniczeni!!

Gość • Środa [10.07.2013, 10:05:13] • [IP: 62.69.254.***]

Dlaczego ten kierowca z dupy nie przepchał samochodu przez pasy?

Gość • Środa [10.07.2013, 09:57:25] • [IP: 88.79.170.***]

I takze nalzey dodac ze : rowerzysta moze sobie myslec co chce, jezdzic jak chce bez wzgledu na to czy ma pierwszenstwo czy go nie ma, to jest rowerzysty sprawa, do..., do czasu kiedy wjedzie wprost pod auto, i wtedy bez wzgledu na to czy mial pierwszenstwo czy tez go nie mial, to rowerzysta bedzie bardziej poszkodowany niz kierowca samochodu, auto to tylko pogiete beda blachy, a rowerzysta trafi do szpitala !!, i co mu wtedy po tym czy mial pierwszenstwo czy tez nie !. Mysle ze dobrym zwyczajem jest poprostu ograniczone zaufanie do innych uczestnikow ruchu. Jadę samochodem to uwazam na inne auta, pieszych, rowerzystów. Kiedy jade rowerem to takze nie ufam zarówno innym rowerzystom, kierowcom samochodów i pieszym. Dzieki temu, jezdze od lat i nie mialem kolizji ani z rowerzystą, ani z pieszym, ani z innym autem. Nie ufajmy innym, mysolmy o innych jak by chcieli nas zabic na drodze. ot tak sobie mysle ze to dobra metoda, POLECAM

Gość • Środa [10.07.2013, 09:56:04] • [IP: 80.55.205.***]

Media wbiły do pustych łbów rowerzystów, że zawsze mają pierwszeństwo i oto skutki

Gość • Środa [10.07.2013, 09:50:43] • [IP: 92.42.112.**]

dobrze że w Warszawie nie wyłączają świateł o 20.00 hahahahahahahahahahhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaaaa

Gość • Środa [10.07.2013, 09:49:20] • [IP: 213.23.239.***]

A oto przepis dla rowerzystów dotyczacy wjezdzania na ulice ze sciezki rowerowej, czyli np, kiedy sciezka przecina ulice : Jeżeli zaś kierujący rowerem włącza się do ruchu, ma obowiązek ustąpić pierwszeństwo samochodom. >>> Musi to zrobić także wtedy, gdy wjeżdża z pobocza lub ścieżki rowerowej na ulicę.

Gość • Środa [10.07.2013, 09:47:32] • [IP: 88.79.170.***]

A oto przepis dla rowerzystów dotyczacy wjezdzania na ulice ze sciezki rowerowej, czyli np, kiedy sciezka przecina ulice : Jeżeli zaś kierujący rowerem włącza się do ruchu, ma obowiązek ustąpić pierwszeństwo samochodom. >>> Musi to zrobić także wtedy, gdy wjeżdża z pobocza lub ścieżki rowerowej na ulicę.

Gość • Środa [10.07.2013, 09:47:25] • [IP: 77.253.238.**]

Ale co rowerzyści zwłaszcza Niemcy wyprawiają na naszych drogach to już ludzkie pojęcie przechodzi. Na Żeromskiego jadą pod prąd całą jezdnią chociaż obok maja ścieżkę rowerową, TOTALNI IGNORANCI POLSKICH PRZEPISÓW DROGOWYCH !!

Gość • Środa [10.07.2013, 09:47:20] • [IP: 93.94.186.***]

Do Gość  [ 06:19:07]  [IP: 46.204.89.***] Nikt tu sie nie wymądrza jak piszesz-to że są znaki jest prawdą-ale to że nikt ich nie przestrzega i jeżdzą po jednym chodniku w obu kierunkach !! to samo robią na drugim chodniku, to jak mają ludzie chodzic po nich -znaczy że chodnik jest tylko dla rowerzystów a pieszy, wąt z chodnika takie masz rozumowanie.Ulica też jest zajęta przez rowerzystów i jeżdzą często pod prąd.

Gość • Środa [10.07.2013, 09:44:10] • [IP: 62.69.254.***]

Fajny maluszek. ⎝ᵜᴥᵜ⎠

Gość • Środa [10.07.2013, 09:41:54] • [IP: 88.79.170.***]

Do : Gość • Środa [10.07.2013, 08:50:28] • [IP: 88.156.235.***], Sam mialem kiedys 2 razy BMW najpier serii 3 a pozniej serii 5, i jakos nie byłem i nie jestem łysym popaprańcem !!. A ty kolego skoro nie masz BMW, to nie obrazaj innych. Nie bede tu pisal rzeczy oczywistych ze najwiecej jadu to maja ci których nie stac na auto BMW bez wzgledu na model, rocznik i cene. Jezeli sam smigasz rowerkiem bo cie na samochód nie stac to nie sącz swojego jadu innym, ktorzy cięzko pracuja na to co maja. A co sie tyczy wypadku, to warto najpierw sprawdzic fakty, czyli kto komu wjechał w drogę/ Pomimo ze sam takze jezdze rowerem, a takze jestem posiadaczem samochodu czyli kierowcą, to wiem ze wielokrotnie zarówno rowerzysci zachowuja sie tak jak by poza nimi nic nie istanialo we wszechswiecie, i wielokrotnie wjezdzaja wprost pod auto, oczekujac od kierowcy ze sie zatrzyma na odcinku 15cm.

Gość • Środa [10.07.2013, 09:31:04] • [IP: 62.69.253.*]

Wystarczy pojechać do Danii i zobaczyć kto tam ma absolutne pierwszeństwo, pieszy, rower czy samochód?

Gość • Środa [10.07.2013, 09:22:34] • [IP: 92.42.116.***]

Gość • Środa [10.07.2013, 00:21:36] • [IP: 178.238.251.***] Jadąc głowną drogą z pierwszeństwem masz ustąpić pierwszeństwa rowerzyście który przecina twój tor jazdy i wyjeżdża przed ciebie pare metrów przed twoją maską ?" - dokładnie jest tak jak napisałeś. Nie znasz przepisów, nie wsiadaj za kółko bo przez nieuctwo jeszcze kogoś zabijesz.

Gość • Środa [10.07.2013, 09:16:25] • [IP: 62.69.250.**]

wyłączajcie światła już w południe, bo po co mają tutaj działać, o 21 jest taki ruch w wakacje, że nikogo nie powinny dziwić tego typu wypadki. osoba decydująca o sygnalizacji świetlnej w świnoujściu za głupotę powinna też odpowiedzieć!

Gość • Środa [10.07.2013, 09:14:08] • [IP: 80.245.190.***]

Rowerzyści również powinni używać świateł szczególnie jak jest już szaro na dworze byliby lepiej widoczni a to przecież dla ich bezpieczeństwa o kamizelkach nie wspomnę

Gość • Środa [10.07.2013, 09:13:54] • [IP: 92.42.116.**]

nie widziałam jeszcze nigdy w BMW człowieka z odrobiną mózgu - ot taka dziwna zależność

Gość • Środa [10.07.2013, 09:13:49] • [IP: 93.94.188.***]

OD KILKU DNI PO MISCIE JEZDZA AUTA KTORE PRZEKRACZAJA PREDKOSC, ALE NIE MA JUZ SILY TEGOP ZGLASZAC - PO CO STRAZ MIEJSKA MA FOTORADARY SKORO ICH NIE UZYWA - PANIE RZECZNIKU PROSIMY RAPORT ILE RAZY UZYTO FOTO RADAR!

Gość • Środa [10.07.2013, 09:10:05] • [IP: 92.42.116.**]

[IP: 31.175.124.***]ale masz pojęcie, powiedział co wiedział rowerzysta akurat na tym przejściu nie musi zsiadać z roweru

Gość • Środa [10.07.2013, 09:02:59] • [IP: 31.2.126.***]

Na tym przejsciu rowerzysci MAJA PRAWO przejechac, druga sprawa jest zachowanie przez nich odpowiedzniej predkosci i upewnienia sie czy nadjezdzajacy pojazd ma wystarczajacy odcinek do wyhamowania. PIERWSZENSTWO niezaprzeczalnie ma rowerzysta jak i pierwszy ale kultura jazdy u nas jest znikoma i malo ktory kierwoca ustepuje. Drodzy kierowcy MACIE ZASRANY OBOWIAZEK ustapic pierwszenstwa, gdy sa jakiekolwiek watpliwisci lub ograniczona widocznosc nalezy sie zatrzymac. Ale o czym ja tu pisze jak 80% mieszkancow ledwo licea pokonczyla a wyksztalceni ludzie majacy cos w glowie uciekaja.

Gość • Środa [10.07.2013, 08:50:28] • [IP: 88.156.235.***]

Jak BMW to na pewno jakiś przygłup z łysą glacą. Ciekawe dlaczego BMW jeżdżą sami popaprańcy.

Gość- dziadzia • Środa [10.07.2013, 08:46:02] • [IP: 37.8.215.***]

Za długo trwa wysoka temperatura a zatem i pomysły budowy przegrzane. przecież to też hamowanie okresowe ruchu zarówno transportu pływającego jak i drogowego.

Gość • Środa [10.07.2013, 08:44:33] • [IP: 93.94.185.***]

Rowerzystka mogła przejechać przez jezdnie bo jest pas przy pasach dla rowerzystów do jazdy a nie prowadzenia rowera! Poza tym wył sygnalizacje świetlną i ludzie nie wiedzą jak mają jeżdzić nie raz widać jak mają pierwszeństwo a stoją bo myślą że muszą ustąpić pierwszeństwa tacy kierowcy...

Gość • Środa [10.07.2013, 08:33:36] • [IP: 31.175.124.***]

po pierwsze rowerzysta powinien zsiasc z roweru a nie jezdza ja glupki

Gość • Środa [10.07.2013, 08:32:48] • [IP: 31.1.214.**]

Mnie to tam najbardziej przeraza ilosc gapiow, jakby bylo co ogladac. Polowa z nich usmiechnieta... NO tak bo jak komus cos sie dzieje to jest ok. Wlasnego zycia nie maja to musza sie nasycic czyjas tragedia.

Gość • Środa [10.07.2013, 08:25:29] • [IP: 62.69.255.**]

nowe przepisy daly piewrszenstwo rowerzystom gdy ich troche zginelo to juz nie maja pierwszenstwa przepis zmieniono Teraz musi sie znajdowac na odpowiednich pasach. Nie piszmy bzdur wystarczy ze niedowiarki stana na skrzyzowaniu i obejrza szlone jazdy na rowerkach czasami rowerzysta sie obejrzy a i tak grzeje bo mu ;wolno"

Gość • Środa [10.07.2013, 08:16:39] • [IP: 193.69.22.**]

DO: Gość  Środa [10.07.2013, 07:53:34]  [IP: 80.245.178.***] Jak Ci rowerzyści jeżdżą jak barany to tak jest. Ostatnio sam miałem przypadek w tym samym miejscu ciemno było skręca w ulice matejki a tu lup mi rower na ulice :D JAK KTOŚ KIEDYŚ PIĘKNIE NAPISAŁ JEDEN Z INSTRUKTORÓW JAZDY... A GDYBY TU JECHAŁ TO BYŚ SIĘ ZATRZYMAŁ PRZY SŁABEJ WIDOCZNOŚCI. .. NIE WIDZISZ MASZ ZAHAMOWAĆ SIĘ I ROZEJRZEĆ. .. BO ROWER JEST NA PIERWSZEŃSTWIE

rowerzysta nie amator • Środa [10.07.2013, 08:12:32] • [IP: 193.69.22.**]

W DNIU wczorajszym, tuż po godzinie 17-tej jechałem rowerem ulicą Matejki na odcinku pomiędzy Chopina a Sienkiewicza. Najpierw na wysokości" lodzików" autko busik wyprzedzając kolejkę turystyczną jechało na mnie na czołówkę moim pasem... zwiałem na krawężnik. ... ruszyłem, a z Sienkiewicza z mojej prawej strony panienka białym suwem BMW na poznańskich numerach wymusiła na mnie pierwszenstwo zmuszając mnie do bardzo gwałtownego hamowania... widziala co zrobiła - przeprosiła. .. busik miał to w d...ie... gdybym wiedział, że to co zarejestruje moja kamerka na kasku, posłuży do wyciągnięcia konsekwencji, uczynił bym z niej pożytek... a tak szkoda zachodu, bo nasza szanowna niebieska służba, ma to w wielkim poważaniu. I jeszcze kilka slów o jeździe po chodnikach. ... w przepisach jest napisane, że na ścieżce rowerowej uskoki (krawężniki), nie mogą być większe od 1 cm. .. ile jest takich ścieżek w Świnoujściu?? Dajmy pani Michalskiej kolejne nagrody - za ścieżki

Gość • Środa [10.07.2013, 08:08:10] • [IP: 164.126.109.**]

Właśnie to jest też bzdura że o 20 światła są wyłączane... Niestety, rowerzystka miała pierwszeństwo, co nie znaczy, że też powinna zachować ostrożność... A nie tak jak większość rowerzystów - klapki na oczy i w dłuuugąąąą bo ja mam więcej przywilejów :/

Gość • Środa [10.07.2013, 08:06:10] • [IP: 62.69.255.***]

Zielona strzalka w prawo z 11Listopada w kierunku Torunskiej, to tez goracy punkt, wielu kierowcow na sile przepycha sie spiesznie na skrzyzowanie!

Gość • Środa [10.07.2013, 07:57:31] • [IP: 178.238.240.**]

Zaścianek o 20 wyłączają światła i już.

Gość • Środa [10.07.2013, 07:53:34] • [IP: 80.245.178.***]

Jak Ci rowerzyści jeżdzą jak barany to tak jest. Ostatnio sam miałem przypadek w tym samym miejscu ciemno było skręca w ulice matejki a tu lup mi rower na ulice :D

Gość • Środa [10.07.2013, 07:28:20] • [IP: 77.253.143.**]

Jestem i kierowca auta i rowerzystą i pieszym takze kierowca wózka mojego Syna.Wiecie kto jest najgorszy??Wlasnie rowerzyscie jadacy bezkarnie po chodniku, czesto dzwoniac dzwonkiem wymuszaja ucieczke z chodnika bo swieta krowa jedzie, to samo jest w Parku Zdrojowym jak i w miescie

Gość • Środa [10.07.2013, 07:26:57] • [IP: 91.199.250.**]

Rowerzyści to nie krowy, kierujący pojazdami wyzywają rowerzystów, piesi podobnie a wystarczy znać przepisy i stosować w ruchu drogowym. Zrzucanie winy na innych prowadzi w ciemny zaułek. Chamstwo w tych wpisach jest okropne. Wszystko przez brak autoryzacji wpisów. Miłego dnia wszystkim myślącym. Pozdrawiam.

Gość • Środa [10.07.2013, 07:09:09] • [IP: 92.42.114.**]

Polecam pasy na Markiewicza kolo sklepu Slupka:) Tam nikt nie złazi z roweru tylko cisnie po pasach az milo :)

Gość • Środa [10.07.2013, 07:07:04] • [IP: 79.237.95.***]

przejedzcie sie autem do niemiec wy zburaczale polaczki

Gość • Środa [10.07.2013, 07:06:53] • [IP: 93.220.35.***]

Kto jechal w bmw?? I jakie bmw to byl?

motocyklista • Środa [10.07.2013, 06:50:06] • [IP: 62.69.255.**]

A gdzie zasada ograniczonego zaufania.Kobieta zanim wjechała na skrzyżowanie pomimo, że miała pierszeństwo powinna zwolnić i się rozejrzeć czy nie nadjeżdża pojazd.

Gość • Środa [10.07.2013, 06:43:45] • [IP: 93.94.185.**]

Ilu gapiów, jakie to polskie

Gość • Środa [10.07.2013, 06:43:17] • [IP: 62.69.254.***]

Gość  Środa [10.07.2013, 00:25:11]  [IP: 93.94.186.***] - Dlaczego nie kupisz sobie roweru, tylko pleciesz bzdury?

Gość • Środa [10.07.2013, 06:19:07] • [IP: 46.204.89.***]

do goscia IP 93.94 najwiecej do powiedzenia maja ci ktorzy nie maja pojecia o czym mowia. Od strony promenady lewy chodnik ul.Chrobrego jest OZNAKOEANA sciezka rowwerowa.to ta pod prad.I po co sie wymadrzac?

Gość • Środa [10.07.2013, 06:18:29] • [IP: 92.42.112.**]

Do debi.a z 00:25:11.Debi.u tak jest przejazd dla rowerów jak się przyjrzysz.Naucz się przepisówświnoujski debi.u.

Gość • Środa [10.07.2013, 06:09:28] • [IP: 92.42.115.***]

90% rowerzystów nie wie co to kodeks drogowy.Usłyszeli ze mają pierszenstwo i to im wystarczy. i oto skutki

Gość • Środa [10.07.2013, 05:59:08] • [IP: 92.42.118.***]

a od kiedy przez pasy sie przejezdza?, moze tak by zejsc z roweru.

Gość • Środa [10.07.2013, 02:10:51] • [IP: 80.245.178.***]

Rowerzystka miala przerwszenstwo, jesli jakis kierowca mysli inaczej to proponuje jutro odstawic auto i zaczac jezdzic autobusem. To, ze jakis cymbal ustawil sciezke rowerowa wzdluz ulicy przez co kierowcy aut musza sobie skrecic kark przy sprawdzaniu czy nic nie jedzie to inna sprawa.

Gość • Środa [10.07.2013, 02:04:41] • [IP: 92.42.116.***]

O godzinie 21 światła sygnalizacji świetlnej są powyłanczane(także dla rowerzystów)więc zasada ograniczonego zaufania obowiązuje wszystkich(rowerzystów też)i wtedy nie ma że rowerzysta to święta krowa której trzeba ustąpić pierszeństwa!!

Gość • Środa [10.07.2013, 01:29:13] • [IP: 92.42.116.**]

Uwaga na niebieską hondę.Wiejski tiuning.Za kierownicą młody, farbowany na biało.NIEBEZPIECZNY!!Oby nie spotkał przechodnia na przejściu.

lolodolo • Środa [10.07.2013, 01:12:18] • [IP: 80.245.178.***]

Mamy tutaj klasyczny przypadek, gdy osobnik płci żeńskiej nie używa mózgu, tylko jedzie na rowerze. Jedzie i trafia na co ?? Trafia na buraka w Bolidzie Młodego Wieśniaka któremu myślenie sprawia ból. Barany na wiejskiej myślały, debatowały i bezmyślnej kobiecie i tak zdrowia nie uratowały. A dlaczego ? BO NIE ZADZIAŁAŁ INSTYNKT SAMOZACHOWAWCZY. Pewnie głupot się w tv nasłuchała, ze ma pierwszeństwo. Tylko, że w tv nie powiedzieli jej, że może trafić na buraka w Bolidzie Młodego Wieśniaka.

Gość • Środa [10.07.2013, 00:41:49] • [IP: 88.156.235.**]

Prawda jest taka, że w cywilizowanych społeczeństwach pieszych i rowerzystów traktuje się właśnie na przejściach jak święte krowy. Problem w tym że naprodukowano masowo kierowców nieuków nie znających podstawowych reguł ruchu w tym, że na skrzyżowaniu a szczególnie przejeżdżając przez przejście należy zachować szczególną ostrożność. Najwięcej wypadków powodują gówniarze za kierownicą dla których ulica jest często torem wyścigowym.

Gość • Środa [10.07.2013, 00:26:17] • [IP: 62.69.255.***]

Od tego trzeba zacząc że skrzyżowania ulic ze ściezkami rowerowymi wykonane sa w taki sposób że kierowca samochodu ma olbrzmi problem zeby dostrzec nadjeżdzajacego rowerzystę.Gdy do tego dodamy że rowerzysci pędza często na złamanie karku to i efekty sa jakie widać.Sytuacje teraz rozwiazałby obowiązek zejscia z roweru przez rowerzyste na skrzyzowaniu.

Gość • Środa [10.07.2013, 00:25:11] • [IP: 93.94.186.***]

Stało sie niech kobieta dochodzi do zdrowia. Ale co do rowerzystów dostali za duże ulgi. Jak jeżdzą na rowerach, to niech dupska przed przejściem ściagną z tych rowerów i przeprowadzą rower przez jezdnię.W Parku na Chrobrego, to dopiero jest autostrada rowerowa.Kiedyś po Parku nie wolno było jeżdzic rowerem, tak jak po Promenadzie. Dziś jeżdzą nie tylko po Parku, ale po chodnikach i to nie wiesz z której strony cię zajedzie w dwie strony jeżdzą rowery po chodniku, po ulicy pod prąd Chrobrego. Z chodników to ludzi zwalają, dzwonią by im zeszli z drogi. Szok co to sie dzieje, wszędzie rowery i rowery. W Parku to samo, trzeba na boki odskakiwać, bo to nie jedzie wolno, jedzie tak jak by był na wyścigach.NIE MOŻNA BYŁO ZROBIĆ DALEJ ŚCIEŻKI ROWEROWEJ, OD RONDA DO PROMENADY CO? JEST TYLE MIEJSCA, PAS PARKU ZABRAC I ZROBIĆ.

Gość • Środa [10.07.2013, 00:21:36] • [IP: 178.238.251.***]

Gość • Środa [10.07.2013, 00:00:27] • [IP: 92.42.117.**] skąd ty masz takie informacje ? Jadąc głowną drogą z pierwszeństwem masz ustąpić pierwszeństwa rowerzyście który przecina twój tor jazdy i wyjeżdża przed ciebie pare metrów przed twoją maską ?Bzdura I tak samo z pieszymi, przepis mówi wyrażnie że pieszy ZNAJDUJĄCY się na przejściu ma pierwszeństwo a nie pieszy który ma zamiar na przejście wdepnąć.Dobranoc

Gość • Środa [10.07.2013, 00:07:24] • [IP: 80.245.186.**]

Przecież są kamery... i po co te gadanie...

Gość • Środa [10.07.2013, 00:00:27] • [IP: 92.42.117.**]

"Gość • Wtorek [09.07.2013, 23:44:05] • [IP: 178.238.251.***] Gość • Wtorek [09.07.2013, 23:16:12] • [IP: 92.42.117.**] A skąd wiesz że miała pierwszeństwo jeżeli auto jechało ulicą Matejki to nie " - bzdura! Była na przejeździe dla rowerów i miała bezwzględne pierwszeństwo, niezależnie od tego skąd jechał samochód! To dokładnie tak samo jak pieszy na przejściu!

Gość • Wtorek [09.07.2013, 23:59:43] • [IP: 95.129.228.***]

Proponuję zrobić akcję policyjną pt." ROWERZYSTA" na przejściu dla pieszych i rowerzystów, tylko tam gdzie nie ma sygnalizacji. Na efekty nie trzeba będzie długo czekać. Pan i władca ROWERZYSTA czy ROWERZYSTKA wjechał /a/ nie patrząc czy coś jedzie. Najlepszy jest widok jak jedzie rodzina np.: dzieci i rodzice każdy na swoim rowerze szczególnie na przejściach dla pieszych. Rodzice przejeżdżają na rowerach a dzieci prowadzą swoje rowerki na przejściu dla pieszych lub jadą za nimi. Jest to piękny przykład roztropności rodziców dbających o bezpieczeństwo swoich pociech oraz swoje. Inny fakt jak zwróciłem uwagę pewnej młodej rowerzystce, która przejeżdżała na przejściu dla pieszych róg 11 Listopada i Grodzka to odpowiedziała pan dba o moją D..ę nie o swoją bo czasami jeżdżę samochodem. Tutaj dosyć często przejeżdża nasz radny na rowerze.

Gość • Wtorek [09.07.2013, 23:49:22] • [IP: 62.69.252.**]

* załatwil kobietę niezle.

Gość • Wtorek [09.07.2013, 23:44:05] • [IP: 178.238.251.***]

Gość • Wtorek [09.07.2013, 23:16:12] • [IP: 92.42.117.**] A skąd wiesz że miała pierwszeństwo jeżeli auto jechało ulicą Matejki to nie a jeżeli skręcało z Wojska Polskiego lub Konstytucji to tak. Jazda w naszym mieście z niemcami zmusza mnie do upewnienia sie nawet gdy ja mam pierwszeństwo

Gość • Wtorek [09.07.2013, 23:20:53] • [IP: 80.245.186.***]

No i * się doigrał...

Gość • Wtorek [09.07.2013, 23:19:22] • [IP: 92.42.112.***]

Może ten wypadek da do myślenia świętym krowom na rowerach.Pamietajcie ze pieszy zawsze się rozgladnie przed przejściem na druga stronę tak wiec i wy się też możecie rozgladnac

Gość • Wtorek [09.07.2013, 23:16:12] • [IP: 92.42.117.**]

"Gość • Wtorek [09.07.2013, 23:04:03] • [IP: 62.69.253.*] rowerzyści przejeżdżają nawet nie patrząc czy coś jedzie, czy nie...masakra" - bo mają pierwszeństwo! Jak jedziesz drogą z pierwszeństwem, to też się zatrzymujesz i sprawdzasz czy ktoś nie próbuje wymusić pierwszeństwa!

Gość • Wtorek [09.07.2013, 23:14:41] • [IP: 95.129.225.**]

na pasach schodzi sie z roweru i sie go prowadzi i do tego rozglada !!

Gość • Wtorek [09.07.2013, 23:09:20] • [IP: 80.245.178.**]

Tam nie trzeba prowadzić roweru, BMW i wszystko jasne.

Gość • Wtorek [09.07.2013, 23:04:03] • [IP: 62.69.253.*]

rowerzyści przejeżdżają nawet nie patrząc czy coś jedzie, czy nie...masakra. Jak juz dojdzie do jakiegoś zdarzenia to wszyscy psy wieszają na kierowcy, choć nie do końca tak jest...Niech młoda kobieta dochodzi do zdrowia i na następny raz patrzy czy nie wjeżdża zbyt szybko na pasy.

Gość • Wtorek [09.07.2013, 23:02:38] • [IP: 92.42.114.***]

pewnie uznają kierowce BMW winnym, a prawda jest taka że Ci pożal się boże rowerzyści jeżdżą jak idioci

Gość • Wtorek [09.07.2013, 23:02:17] • [IP: 62.69.255.***]

Jest 23:00 i policja dalej tam stoi z migoczącymi światłami.

Gość • Wtorek [09.07.2013, 23:00:42] • [IP: 92.42.116.***]

Czego się wyzłośliwiacie? Drobna kolizja, zawsze się takie będą zdarzać. Z opisu nic nie wynika, nie wiadomo kto na kogo wjechał. Nie znam drugiego takiego miasteczka w Polsce jak Ś-cie, gdzie ruch samochodowy byłby tak wolny. To nie jest ruch, to jest snucie się...

Gość • Wtorek [09.07.2013, 22:57:31] • [IP: 77.88.191.**]

O 20.00 wyłączają sygnalizację świetlną w mieście i się zaczyna jazda baranów, którzy nie wiedzą jak się poruszać!

Gość • Wtorek [09.07.2013, 22:55:16] • [IP: 62.69.254.***]

Śmieć w bmw z wypierdzianymi fotelami po niemiaszku. Yeah!

Gość • Wtorek [09.07.2013, 22:54:48] • [IP: 5.185.34.**]

niestety rowerzyści wpadają na pasy bo uważają że im się należy pierwszeństwo ale niestety nie myślą o tym że mogą zginąć bądź się trwale okaleczyć... sam miałem sytuacje zjeżdżając z ronda i będąc już przednimi kołami na pasach wypadł mi facet 10 cm przed maskę

Gość • Wtorek [09.07.2013, 22:54:48] • [IP: 93.161.13.**]

Rowerzyści jeżdżą jak naćpani, po chodniku, ulicy po ścieżce, wszędzie gdzie tylko mają ochotę wjeżdżają rowerami, 1: 0 dla kierowców samochodów !!

Gość • Wtorek [09.07.2013, 22:48:25] • [IP: 178.238.246.**]

zawsze oczywiście kierowca, a już najgorzej ten z BMW a rowerzyści to co?? dlaczego się nie rozglądają wjeżdżając na pasy? albo zatrzymują? po co przecież zawsze ma pierwszeństwo. A dlaczego pieszy zawsze targnie na pasy pod nadjeżdzający samochód? zróbcie z tym coś bo to przesada. rowerzyści uważajcie bo samochód to tylko maszyna, i hamulce to też mechanizm :/

Gość • Wtorek [09.07.2013, 22:41:09] • [IP: 31.174.27.**]

piesi i rowarzysci przechodza przez ulice jak bydło w ogóle sie nie rozgladają !

Gość • Wtorek [09.07.2013, 22:39:54] • [IP: 95.129.226.***]

gdyby prowadziła rower do niczego by nie doszło bo zatrzymałaby się widząc nadjezdzający samochód..

Gość • Wtorek [09.07.2013, 22:39:35] • [IP: 95.129.226.***]

jezdze autem i rowerem, i powiem wam, ze jedni i drudzy jezdza do d, , y

Gość • Wtorek [09.07.2013, 22:37:21] • [IP: 95.129.226.***]

ktos tu niezna przepisow, jesli bylo zielone to nie musiala prowadzic roweru, mogla jechac

Gość • Wtorek [09.07.2013, 22:36:18] • [IP: 93.94.186.**]

sygnalizacja świetlna powinna w sezonie być dłużej włączona

Gość • Wtorek [09.07.2013, 22:35:53] • [IP: 92.42.113.***]

Ojtam, ojtam ważne że Żmur na WYŁĄCZONEJ SYGNALIZACJI oszczędza...

Gość • Wtorek [09.07.2013, 22:35:26] • [IP: 95.129.226.***]

IP: 188.33.102.***22:21:08 a Ty co detektyw? Ty jak się prowadzisz? Łajza !

Gość • Wtorek [09.07.2013, 22:29:36] • [IP: 92.42.116.***]

rowerzyści (sam jestem) w wiekszości mają wszyskich w d..pie.

Gość • Wtorek [09.07.2013, 22:28:27] • [IP: 88.156.233.***]

W tym miejscu jest przejscie dla rowerow wiec nie ma obowiazku przeprowadzania roweru.

Gość • Wtorek [09.07.2013, 22:24:41] • [IP: 188.33.102.***]

Tak..jeżdzą jak szaleńcy ale rowerzyści.

Gość • Wtorek [09.07.2013, 22:22:29] • [IP: 5.185.142.***]

ten narkoman. na haju byl

Gość • Wtorek [09.07.2013, 22:21:08] • [IP: 188.33.102.***]

Czy prowadziła rower przez pasy??

Sitting Bull • Wtorek [09.07.2013, 22:20:42] • [IP: 93.94.184.***]

BMW - nic dodać nic ująć, burak w buraczanym samochodzie o inteligencji pantofelka.

Gość • Wtorek [09.07.2013, 22:19:15] • [IP: 93.94.185.***]

JEŻDŻĄ JAK SZALEŃCY

Oglądasz 1-157 z 157
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Zapraszamy na uroczystość odsłonięcia tablicy pamiątkowej w Świnoujściu, upamiętniającej kapelanów Wojska Polskiego zamordowanych w zbrodni katyńskiej Wydarzenie odbędzie się 05 maja 2025r., o godz. 10:00 w kościele pw. bł. ks. kmdr por. Władysława Miegonia przy ul. Piłsudskiego 43 w Świnoujściu. Tablica poświęcona jest kapelanom różnych wyznań i religii zamordowanym w zbrodni katyńskiej. Na tablicy figurują nazwiska wszystkich dotychczas ustalonych z imienia i nazwiska kapelanów, którzy zostali zamordowani w zbrodni katyńskiej. Tablica jest pierwszą tablicą nad Bałtykiem i pierwszą umieszczoną w kościele należącym do dekanatu Marynarki Wojennej. Z inicjatywy Stowarzyszenia Pamięć Kapelanów Katyńskich takich tablic powstało już 41, nie tylko w Polsce ale również w Stanach Zjednoczonych oraz Londynie. Projekt tablicy wykonany przez pracowników IPN OBUWiM Szczecin, koszty wykonania tablicy ze środków IPN Szczecin. W uroczystości wezmą udział m.in. wiceprezes Instytutu Pamięci Narodowej dr Mateusz Szpytma i dyrektor szczecińskiego Oddziału IPN Krzysztof Męciński ■