POGODA

Reklama


Wydarzenia

Polskie Radio Szczecin • Wtorek [25.06.2013, 00:50:43] • Świnoujście

Flota pod ścianą. Po ratunek do miasta. Zobacz film!

Flota pod ścianą. Po ratunek do miasta. Zobacz film!

fot. Sławomir Ryfczyński

Flota Świnoujście przegrała walkę o ekstraklasę, teraz powalczy o pieniądze od miasta. Kasa klubu świeci pustkami, do tego dochodzą także kilkusettysięczne długi.

Pierwszoligowa drużyna piłkarska w przyszłym sezonie nie dołączy do Pogoni Szczecin i nie zagra w najwyższej klasie rozgrywkowej. Okazuje się, że to nie jedyny problem.



Głównym sponsorem Floty jest miasto. W tym roku dotacja dla drużyny wyniosła 3 mln złotych. Do awansu zabrakło dwóch punktów, cierpkich słów pod adresem piłkarzy nie szczędzi prezydent Świnoujścia Janusz Żmurkiewicz.

- Jestem przekonany, że tak wielkiej szansy awansu, jak w tym roku klub nie będzie już miał - uważa Żmurkiewicz. - Odnoszę wrażenie, że niektórzy nie chcieli awansować, bo porażka np. z Polonią Bytom to była kompromitacja.

- Flota potrzebuje 600 tysięcy złotych - mówi prezes klubu Edward Rozwałka. - To kwota, która pozwoli spłacić długi i rozpocząć sezon.

Wniosek do prezydenta w tej sprawie ma wpłynąć we wtorek. Wtedy też będzie wiadomo dokładnie, jak duże są długi klubu. Janusz Żmurkiewicz wprost nie odpowiada, czy po raz kolejny prezydent odkręci kurek z pieniędzmi. - Właśnie szukam kurka - stwierdził.

Piłkarze rozegrają pierwsze mecze sezonu 2013/2014 w przyszłym miesiącu.

Gdzie: Świnoujście

2013-06-24, 17:50 Autor: Sławomir Orlik


komentarzy: 144, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-144 z 144

Gość • Czwartek [27.06.2013, 12:49:57] • [IP: 93.230.234.***]

A gdzie jest gazoport maja kase niech beda sponsorem floty dla nich 3 mln to kropla w morzu

Gość • Środa [26.06.2013, 10:08:11] • [IP: 80.245.190.***]

przegrali to niech pracują w zieleńcach może coś zarobią a i kondycja sie utrzyma niech kopią ale rowy niech biegają ale po alejkach i parkach niech coś robią.To może im wyjść na dobre bo jak zakończą karierę to coś im na przyszłość zostanie.

Gość • Środa [26.06.2013, 08:21:29] • [IP: 77.255.14.***]

Jeżeli prezydent zapłaci na flotę to jest totalna cip..ą, a jeżeli te pieniądze przeznaczy na pensje na lekarzy to jest totalnym idiot...ą

Carmen • Środa [26.06.2013, 01:36:16] • [IP: 93.94.189.***]

Jedni marudzą, że nie życzą sobie, by ich pieniądze szły na Flotę, a ja nie życzę sobie, by moje szły na służbę zdrowia, która w razie potrzeby i tak ma gdzieś potrzeby tych, którzy na nią płacą! Nie życzę sobie też, by moje pieniądze szły na budowę ulic - mnie wystarczy chodnik ;) żeglarstwo? Ale na co mnie to? I tak nie skorzystam. Karuzela Cooltury? Bzdura. Skoro Flota powinna się utrzymywać z własnych wypracowanych pieniędzy, to cała reszta również... phi.

Gość • Wtorek [25.06.2013, 22:57:12] • [IP: 93.94.190.***]

powiedźcie w jaki stopniu są wspierane finansowo inne stowarzyszenia i klubu w stosunku do Floty i ilu tam trenują mieszkańców Świnoujścia, dane będą porażające na nie korzyść MKS taka jest prawda dlatego nie to nie powód aby dawać na Flotę bo te pieniądze dostaną zawodowcy a nie młodzież czy dzieci

Gość • Wtorek [25.06.2013, 22:54:40] • [IP: 93.94.190.***]

zabrać szpitalowi pielęgniarkom, lekarzom, nauczycielom, obniżyć wysokie pensje w UM oraz np OSiRZe i dać na Flotę tego chcemy oczywiście żartowałem Flota w wydatkach miasta powinna być na samym końcu dosłownie działacze działać z nie łapy do miasta po kasiorę wstyd

Gość • Wtorek [25.06.2013, 22:51:17] • [IP: 62.69.253.**]

Proponuję w tej sprawie referendum. Dorzuciłbym też karuzelę bezkultury...

Gość • Wtorek [25.06.2013, 22:22:20] • [IP: 178.238.249.**]

Należy zlikwidować przeprawę samochodową w centrum miasta i pozostawić wyłącznie promy dla pieszych oraz rowerzystów. Miasto uzyska duże oszczędności, 10 % z nich mozna przeznaczyć na flotę. Czysty zysk.

Gość • Wtorek [25.06.2013, 21:50:41] • [IP: 62.69.255.***]

Jak długo jeszcze. ... ? Czy w mieście nie ma innych potrzeb niż potrzeby kopaczy?

Gość • Wtorek [25.06.2013, 20:42:35] • [IP: 141.227.1.**]

Absolutnie protestuję by sponsorowano Flotę z pieniędzy miasta. Są duzo pilniejsze i ważniejsze wydatki, musi być jakaś hierarchia potrzeb i wartości.

Gość • Wtorek [25.06.2013, 20:36:44] • [IP: 178.238.252.***]

Tu niechodzi o kasę--w tym mieści nikt nie chce awansu ani klub ani miasto .

Gość • Wtorek [25.06.2013, 19:55:09] • [IP: 83.3.70.***]

PŁACE PODATKI, ŻĄDAM BY MOJE PIENIĄDZE SZŁY NA SŁUŻBĘ ZDROWIA NIŻ NA FLOTĘ !!

Gość • Wtorek [25.06.2013, 19:41:08] • [IP: 95.129.228.**]

ROZWAŁKA ZROBIŁ Z PREZYDENTA KURĘ ZNOSZĄCĄ ZŁOTE JAJKA. NIECH PREZYDENT NA TO NIE POZWOLI BO NAUCZYŁ SIĘ ŻEBRACTWA. PREZES /

Gość • Wtorek [25.06.2013, 19:23:00] • [IP: 80.245.189.***]

Po pierwsze, : miasta naszego nie promuje się przez piłkę nożną, takie banały prawią ludzie którzy nie mają pojęcia czy jest promocja i co ma na celu (proponuję dokształcić się w tym względzie), po drugie nie przypominam sobie meczu na którym było 2 tyś kibiców, po trzecie : młodzież aby kopać piłkę musi za to płacić, a po czwarte wszystkie pieniądze przewidziane w budżecie na kulturę fizyczną mieszkańców pożera pierwsza drużyna (i dalej są finansowo na minusie), po piąte ; nie każde dziecko chce kopać piłkę, są inne piękne dyscypliny które wyginęły przez pierwszą ligę kopaną. Gdyby te miliony pożerane przez kopaczy spożytkować na inne dyscypliny, to nie sto pięćdziesiąt dzieciaków, ale prawie wszystkie mogłyby uprawiać dyscypliny które lubią i chcą uprawiać, i nie było by picia, ćpania i krzyków na trybunach j..ać PZPN itp.

Gość • Wtorek [25.06.2013, 18:53:13] • [IP: 178.238.250.***]

2 tyś ludzi przychodzi oglądać mecz floty ?! Człowieku co Ty wypijasz przed pójściem na mecz, że takie tłumy widzisz ?!

Gość • Wtorek [25.06.2013, 18:19:09] • [IP: 62.69.251.***]

a ja mam dług w ZUSIE, może tak miasto też mi dopłaci ?

Gość • Wtorek [25.06.2013, 18:09:17] • [IP: 93.94.186.***]

juz wiadomo ze pieniadze sie znajda!!100%!! Zmurkiewicz wie co robi!!

PUZON • Wtorek [25.06.2013, 17:53:45] • [IP: 46.31.32.**]

DWA SAMOCHODY Z PRUSZKOWA, SPĘDZIĆ TOWARZYSTWO NA PLAC WOLNOŚCI I NIECH ŚPIEWAJĄ-FLOTA TO JEST POTĘGA, FLOTA DLA MIASTA JEST, FLOTE TRZEBA SZANOWAC...

PUZON • Wtorek [25.06.2013, 17:49:53] • [IP: 46.31.32.**]

CO WY LUDZIE ROBICIE NA WYSPIE JEŻELI FLOTY NIE SZANUJECIE?KTO W TYM KRAJU ZNA LOGO WASZYCH FIRM CZY NAWET NAZWY ULIC PRZY KTÓRYCH MIESZKACIE?

Gość • Wtorek [25.06.2013, 17:42:47] • [IP: 80.245.188.***]

Po pierwsze ;FLOTA najbardziej promuje nasze miasto w Plsce po drugie;we FLOCIE gra ok.150 zawodników w róznych ligach a większośc z nich to mieszkańcy Świnoujścia w tym młodzi chłopcy. Na mecze przychodzi ok.2000 tys kibiców, na którą imprezę przychodzi więcej ludzi. Wszystkie wpisy krytyczne piszą ludzie, którzy by chcieli aby naszę społeczeństwo było chore, niewysportowane a młodzi ludzie palili. pili i ćpali zamiast uprawiać tak popularny sport. Niech pan nie da się zwieśc tym wszystkim marudą Panie Prezydencie.

Gość • Wtorek [25.06.2013, 17:29:39] • [IP: 95.129.224.***]

Gość • Wtorek [25.06.2013, 16:32:50] - POPIERAM

Gość • Wtorek [25.06.2013, 17:29:37] • [IP: 95.129.228.***]

Ja też płacę podatki, i ŻĄDAM ABY MOJE PODATKI SZŁY NA '' MKS FLOTA''!!

Gość • Wtorek [25.06.2013, 17:10:24] • [IP: 80.245.190.**]

Dać biednym z moich podatków a nie dwudziestu idiotom ganiającym za szmacianką.To jest g...no nie sport.Pszekupstwa kombinacje machlojki i to ma być sport??Nadaje się do ŚMIECHU WARTE!!

Gość • Wtorek [25.06.2013, 16:46:43] • [IP: 92.42.116.***]

Cóż, panie Żmurkiewicz, pański suweren czyli lud Ś-cia dał głos. Demokracja wymaga aby pan go posłuchał. Flota do likwidacji i to już jutro. Dziękuję za uwagę.

Gość • Wtorek [25.06.2013, 16:32:50] • [IP: 80.245.178.**]

Stanowczo protestuję by sponsorowano Flotę z pieniędzy miasta. Są pilniejsze i ważniejsze wydatki, musi być jakaś hierarchia potrzeb i wartości.

Gość • Wtorek [25.06.2013, 16:06:14] • [IP: 31.63.240.**]

juz wole zeby prezydent dal im te 3 mln niz utrzymywal te karuzele kultury... tak naprawde zabrac pieniadze zawodnikom zarabiaja klo 6 tys niech dostana 1.300zl jak 80% pracujacych w Świnoujsciu pieniadze znajda sie szybko aaa i zarzad zlikwodowac tam ciagna kasiorke. A najlepiej zrobic nowe przedszkole i zlobek lub kolejne mieszkania komunalne za 3 mln roczni mozna sporo zdzialac w tym kierunku :)

Gość • Wtorek [25.06.2013, 15:46:32] • [IP: 62.69.254.**]

flota winna sie utrzymac z wlasnych wypracowanych pieniedzy, nie ze miasto ma dofinansowywac, dosc tego dziadowania, zmurek pomysl co robisz? sa wieksze wydatki na reemonty miasta

Gość • Wtorek [25.06.2013, 15:35:14] • [IP: 77.253.147.***]

A to dlatego w wywiadzie prezes opowiada, ze w 3 lidze kluby maja po 1, 5 miliona budzety. Niech jedzie do Polic czy Gryfina to powtorzyc, ciekawe co z nim zrobia

Gość • Wtorek [25.06.2013, 15:32:55] • [IP: 80.245.189.***]

Panie Prezydencie, życzę Panu aby ten kurek się nie znalazł.

Gość • Wtorek [25.06.2013, 15:19:45] • [IP: 80.245.178.***]

Pisze jeszcze raz-pokazcie w Swinoujsciu impreze biletowana gdzie kilka razy w miesiacu przychodzi okolo 2 tys. ludzi. Dlatego dofinansowanie FLOTY uwazam za zasadne J.O.

Gość • Wtorek [25.06.2013, 15:19:22] • [IP: 80.245.184.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [25.06.2013, 15:08:46] • [IP: 178.238.245.**]

Te pieniądze na Flot zostały zmarnowane. Większy pożytek by przyniosły finansując żeglarstwo dla młodzieży w basenie północnym.

Gość • Wtorek [25.06.2013, 15:08:29] • [IP: 88.156.233.**]

też bym chciała, żeby miasto ponosiło koszty prowadzonej przeze mnie działalności, bo tak to chyba jest dlaczego miasto ma sponsorować klub ? czy pensje we flocinie ustala rada miasta czy sami sobie wypłacają? czy wpływy z biletów trafiają do kasy miasta czy do kasy floty? a pieniądze za sprzedaż zawodników? no qrde albo rybki, albo akwarium!!

Gość • Wtorek [25.06.2013, 15:07:43] • [IP: 92.42.118.**]

Gość • Wtorek [25.06.2013, 06:51:34] • [IP: 80.245.190.***] To niech im pensje obetną. Piłarzyna dostaje 7000 -8000 pensji. A normalny człowiek 1300 zł. Za moje ich nie będę utrzymywał. Zlikwidować nierobów. Ty należysz pewnie do tych, , normalnych, , i nie pasuje ci jak ktoś zarabia więcej.Twój tok myslowy genialny, pochodzi jeszcze za czasów komuny.

Gość • Wtorek [25.06.2013, 14:40:31] • [IP: 14.34.143.***]

No prezesik floty moze kupi sobie nowsza bmw za kaske od miasta, no i moze pilkarze tez jakies nagrody dostana za to granie ponizej najnizszej klasy, kopacze do rowów a nie na boisko, tam przy rowach wazne ze sie kopie a nie jak.

Gość • Wtorek [25.06.2013, 14:27:06] • [IP: 95.129.225.**]

Olszar i Kasprzik w Termalice (trochę śmieszna sytuacja) a Pan trener Kafarski szybko rozwiązał kontrakt bo gdzie nie ma Floty to każdy ucieka i nie interesuje ich Biedna Flocinka!!

Gość • Wtorek [25.06.2013, 14:25:28] • [IP: 80.245.190.**]

do Gość • Wtorek [25.06.2013, 13:21:15] • [IP: 92.42.118.**] - twój tok myślowy jest porażający

Masztalski i Ecik • Wtorek [25.06.2013, 14:22:58] • [IP: 178.238.252.**]

No, tak temat Floty przy każdej nadarzającej się okazji, wybucha, jak gejzer z gorąca wodą ;a to że Flota dokitu ;ato że brak pieniędzy, aja się pytam czy na pseldo artystow co przyjezdżaja do swinoujscia, iodwalaja boże pożałuj chałturę na dzień morza to pieniędzy nie szkoda i ztego nic niema, żadnego pożytku, tylko nabita kasa chaturzystom, ipozostal w społeczeństwie tylko niesmak bo ludzie przyszli na marine żeby obejrzeć jakiś ładny program artystyczny a dostali wielką chałę i chałturę w swietnym wykonaniu za duże pieniądze które miasto wydło na pżal się boże artystow, a była to kocia muzyka, w najwyższym wydaniu BRAWO, BRAW0 NASZYM WLODARZOM MIASTA -ODPOWIEDZIALNYM ZA MASOWĄ KULTURĘ

Gość • Wtorek [25.06.2013, 14:13:06] • [IP: 95.129.228.**]

Rozwałka ma chyba jakiś zawód, niech się zabierze do roboty i przestanie żebrać i naciągać Miasto na nieudaczników. Ten klub jest nam potrzebny jak kwiatek do kożucha.

Gość • Wtorek [25.06.2013, 14:04:13] • [IP: 178.238.252.***]

251 miasto niszczą układy zrodzone z PZPR-SLD i to jest to co zżera miasto.

Gość • Wtorek [25.06.2013, 13:59:42] • [IP: 37.47.211.***]

pogonić darmozjadów, jak nie umią grać to niech się nauczą pracować

Gość • Wtorek [25.06.2013, 13:59:40] • [IP: 83.31.185.**]

Flota to normalny zawodowy klub piłkarski. Każda firma zatrudniająca profesjonalistów działa w oparciu o zasady rynkowe i rachunek ekonomiczny, zarządzać tym wszystkim powinien manager. On wie jakie ma koszty i jakie przychody. Jeżeli się budżet nie spina, to sprzedać majątek (zawodników) i grać w takiej klasie rozgrywkowej na jaką pozwalają przychody. Wg. zasad wyznawanych przez managerów Floty, powinni się do miasta zwracać hotelarze, restauratorzy, czy właściciele innych biznesów którym nie idzie. I według tych zasad powinni dostawać kasę. We Flocie nie gra ani jeden, chyba, wychowanek. Moim zdaniem dużo lepiej dla miasta byłoby, gdyby pogonili to towarzystwo, zorganizowali klub na nowo i zajęli się szkoleniem młodzieży i organizację rozgrywek amatorskich.

Gość • Wtorek [25.06.2013, 13:58:09] • [IP: 95.129.228.***]

20, zawodnikow i 15 darmozjadow tak bym to nazawl

Gość • Wtorek [25.06.2013, 13:56:12] • [IP: 178.238.252.***]

IIII (2) liga po reorganizacji nie będzie już taka rekreacyjna. powstanie nowa (2)III liga centralna z wyjazdami nie gorszymi niż te w (1)II lidze.szkoda bo zaprzepaszczono szanse spłaty długu, grając o klasę niżej i poczekania do uruchomienia gazoportu teraz faktycznie lepiej z rezerw zrobić 1wsza drużynę i awansować do tej (5) IV ligi i grac rekreacyjnie ewentualnie za rok próbować wskoczyć do (4) III ligi.

Gość • Wtorek [25.06.2013, 13:43:09] • [IP: 62.69.254.***]

Bawcie się za swoje troglodyty.

Gość • Wtorek [25.06.2013, 13:41:20] • [IP: 62.69.249.*]

Dunajko udaje bizesmena, niech zwola tych ze Swinoujścia i niech zrobią składkę.Dośc wydawaniapublicznych pieniedzy.

Gość • Wtorek [25.06.2013, 13:39:06] • [IP: 93.94.184.***]

Wystarczy, miasto jest znane w Polsce, przez gazoport.

Gość • Wtorek [25.06.2013, 13:26:28] • [IP: 31.0.219.***]

Skoro Twoim zdaniem Flota jest taka wspaniała to ja się pytam dlaczego nikt nie chce być jej sponsorem ?! I przestań pisać takie bzdury, że flota jest reklamą Świnoujścia. Wymyślił ktoś taką głupotę, żeby jakoś wytłumaczyć to dlaczego miasto daje na ten klub pieniądze, a Ty to powtarzasz.

Gość • Wtorek [25.06.2013, 13:25:00] • [IP: 80.245.188.***]

Tylu przesciwników wydawania pieniędzy na Flotę, to czemu SLD wygrywa wybory.

Gość • Wtorek [25.06.2013, 13:21:15] • [IP: 92.42.118.**]

Flota najlepezy klub na wyspach i najtańszy w utrzymaniu...policzcie sobie ile kosztuje miasto utrzymanie 1nego przdszkolaka i dzidziusia miesięcznie. ..i jakoś nikt nie szuka sponsora żeby ten problem rozwiązać... Szpitale pochłonely o wiele więcej i nikt nie pisze że to poszło w błoto...Piękny i drogi samochód sam nie zarabia a koszt jego utrzymania jest wysoki...Chcemy mieć Flote musimy ponosic koszty...

Gość • Wtorek [25.06.2013, 13:00:32] • [IP: 178.238.245.**]

Są ważniejsze cele do finansowania niż flota. Koniec z rozdawnictwem i nieuzasadnionymi przywilejami.

Gość • Wtorek [25.06.2013, 12:59:54] • [IP: 188.33.32.**]

zabrakło pieniędzy dla gwiazd??

Gość • Wtorek [25.06.2013, 12:55:24] • [IP: 37.247.58.***]

Stanowcze NIE! Niech szukają sponsorów a nie ponownie miasto będzie ich finansować...

Gość • Wtorek [25.06.2013, 12:53:13] • [IP: 88.156.235.**]

Dosyć! Nie dawać więcej na ten klub! Są ważniejsze sprawy i problemy w tym mieście, bardziej sensowne i potrzebniejsze wydatki!

Gość • Wtorek [25.06.2013, 12:46:07] • [IP: 80.245.180.**]

Dlaczego Flota musi grać w I lidze a nie np: rekreacyjnie w III lidze?

Gość • Wtorek [25.06.2013, 12:42:01] • [IP: 178.238.252.***]

a jaka jest pewność że za rok po raz kolejny nie będzie zebrania o kasę?? żadna baaaa będzie żebranie już po pierwszej rundzie! bo tak już było nie po raz pierwszy drodzy odpowiedzialni działacze i nie ostatni...

Gość • Wtorek [25.06.2013, 12:32:00] • [IP: 178.182.244.***]

Jestem wielkim fanem Floty i zawsze lub prawie zawsze jak czas pozwala jestem na meczu ale jestem tez normalnym platnikiem podatków. Jestem przekonany ze są wyższe cele niz nasza kochana Flota.

Gość • Wtorek [25.06.2013, 12:22:12] • [IP: 92.42.116.***]

Ludzie przestańcie już gadać że szkoda pieniędzy na FLOTE bo nie jest szkoda gdyby nie Flota to nasze miasto nie było by takie znane w Polsce. Teraz jak by dostali te pieniądze to by awansowali i już byście nie gadali że szkoda pieniędzy bo sam byście chodzili na mecze z rodziną. W ekstraklasie pewnie by się znalazł sponsor !! MKS FLOTA ♥

Gość • Wtorek [25.06.2013, 12:16:17] • [IP: 62.69.251.**]

Wszystkie te szczekające na Flotę psy sprowadziły się tu w ostatnich latach do pracy na budowach i chcą nam narzucać swoje zdanie bo dla nich Świnoujście i Flota to kolejny epizod we frajerskim życiu. Tacy ludzi niszczą nasze miasto. Pamiętacie jak fajnie się nam żyło w Świnoujściu jeszcze kilkanaście lat temu?? Macie teraz odpowiedź czemu jest tu coraz gorzej... Nie słuchajcie tych szczekaczy!

Gość • Wtorek [25.06.2013, 12:06:28] • [IP: 62.69.254.***]

Gość  Wtorek [25.06.2013, 11:12:09]  [IP: 80.245.185.**] - Jesteś głupszy niż ustawa przewiduje. Zdejmij obrazek tuska ze ściany i wyjdź z domu. Deszcz dobrze Ci zrobi.

Gość • Wtorek [25.06.2013, 12:06:09] • [IP: 93.94.184.***]

Promocją Świnoujścia jest nie Flota Świnoujście tylko masakrowanie kotów wapnem - Tak przynajmniej mówią w Radio Szczecin

Gość • Wtorek [25.06.2013, 12:05:19] • [IP: 80.245.184.***]

Panie Prezydencie błagam dajcie pieniądze na Flotę!!

Gość • Wtorek [25.06.2013, 11:57:45] • [IP: 84.192.182.***]

Lepiej łatać dziury w szpitalu, szkołach i przedszkolach, tworzyć rzeczy użyteczne mieszkańcom. . a Flota to jest zabawa ewentualnie hobby oglądania.. każdy klub który chce egzystować musi mieć sponsora, koniec kropka !! już lepiej niech za takie pieniądze zbudują basen, kino, lub niech rozdają biednym, większy pożytek niż z tej floty

Gość • Wtorek [25.06.2013, 11:50:48] • [IP: 178.238.252.***]

185 jaka forma promocji konkretnie? Tobie się formą z kompromitacji pomyliło

Gość • Wtorek [25.06.2013, 11:28:07] • [IP: 31.0.97.***]

Ha ha ha flota to promocja miasta ?!To zostań sponsorem tej swojej floty.

Gość • Wtorek [25.06.2013, 11:22:36] • [IP: 92.42.117.***]

PSY JUZ SZCZEKAJA I OBRAZAJA KLUB

Gość • Wtorek [25.06.2013, 11:22:02] • [IP: 37.8.215.***]

No prawie awansowali kopacze z Floty, trzeba dać im kolejną szansę, do 5 lat sztuka! Kopacze i zarząd uspokaja... teraz się uda, tylko potrzebujemy 1, 500 mln i do wiosny 2014 będzie OK:) Znajac Żmurka, napweno coś dla kopaczy da!

Gość • Wtorek [25.06.2013, 11:14:15] • [IP: 37.8.215.***]

Stanowcze nie ! Dla Floty, zarząd niech sobie szuka sponsorów i nie robi kibiców w balona !

Gość • Wtorek [25.06.2013, 11:13:51] • [IP: 88.156.233.**]

T prawda, że niektóre porażki jak np.z Polonią Bytom były nie tylko kompromitujące ale i dające wiele do myślenia.

Gość • Wtorek [25.06.2013, 11:12:09] • [IP: 80.245.185.**]

Nasza FLOTA to forma promocji miasta jak miło gdy dokopują pseudo ekstraklasie, jeżeli ktoś wie o sprzedanych meczach to istnieje coś takiego jak zawiadomienie prokuratury o możliwości popełniane przestępstwa, a jak nie wiemy to nie piszemy i nie powtarzamy bzdur

Gość • Wtorek [25.06.2013, 11:05:23] • [IP: 37.8.215.***]

Trzeba było przekształcić się w SA i awansować ! A nie specjalnie odpuszczać mecz ze Stróżami !

Gość • Wtorek [25.06.2013, 10:52:07] • [IP: 88.156.234.**]

krew mnie już zalewa, jak co chwilę Flota doi kasę z miasta...a innych potrzeb nie ma tylko utrzymywanie tej bandy starych byków z naszych podatków !! znaleźć sobie sponsora to nie łaska ??

Gość • Wtorek [25.06.2013, 10:44:58] • [IP: 141.227.1.**]

Dosc wyrzucaniu pieniedzy w bloto...nie ma pieniedzy na przedszkola, zlobki, szkoly...ale na bezsensowne ganianie za pilka, zarzadzane przez kilku gosci ktorzy sie ustawili w tym grajdolku, i na sile probuja Nam wcisnac ze jest to super sprawa, by miec z tego dalej niezla kase...bez jakichkolwiek wynikow!Na sile wciskaja jaka to wazna idea dla rozreklamowania miasta...tak..wczasowicze przyjezdzaja ze wzgledu na jakas durna Flote...ha ha ha.Ustawili sie z naszych pieniedzy i sie tego tak kurczowo trzymaja...oszukuja ze maja sponsorow itp.Co ma z tego miasto, procz garstki kilkudziesieciu osob z otoczenia klubu i kilku wiernych kibicow?

Gość • Wtorek [25.06.2013, 10:42:36] • [IP: 92.42.119.***]

Panie Prezydencie, Pan ma techniczne wykształcenie, tyle lat na stanowisku, niech Pan zrobi porządek z wydawaniem miastowych pieniędzy.Mam tu na myśli gradację ważności spraw.To proste.Są sprawy, które należy załatwić najpierw i oczywistym jest także to, że na niektóre sprawy nie bedzie kasy.Taki grajdoł jak moje miasto nie powinno wydawać pieniedzy na klub chcący być w ekstraklasie.Samo chciejstwo warte jest tylko 10 zł.Dlaczego w ten niby złoty interes nie wchodzi prywatny sponsor ?Pytanie retoryczne.Jaką drogą dochodzili do wypracowania decyzji negatywnej jeśli chodzi o sponsoring klubów takie miasta jak Gorzów 3 razy większy od naszego, czy Szczecin chyba 10 razy większy.Mające większą kasę.Rachunki są proste.

Gość • Wtorek [25.06.2013, 10:40:04] • [IP: 62.69.254.***]

Dlaczego nie potrafią zarobić na siebie. Niech kibice zrobią zrzutkę, ale zrzutki nie zrobią, bo te dzieci mają bardzo małe kieszonkowe.

Gość • Wtorek [25.06.2013, 10:32:20] • [IP: 80.245.191.***]

JA SIĘ NIE ZGADZAM, PRZESTANĘ PŁACIĆ PODATKI DO MIASTA I TRZEBA ZŁOŻYĆ DONIESIENIE DO PROKURATURY O NIEGOSPODARNOŚCI WŁADZ MIASTA

Gość • Wtorek [25.06.2013, 10:29:29] • [IP: 62.69.255.***]

ogólnie pisząc to ja tak do konca nie rozumiem dlaczego 21 facetow generalnie młodych i...no mniesza z tym lata po zielonej murawie i harata pusty balon, ale, czasami przystane jak jest mecz i popatrzą moje oczy na młodzięż, bo na promce, to raczej wprost przeciwnie, zyczę powodzenia!

Gość • Wtorek [25.06.2013, 10:26:40] • [IP: 92.42.119.***]

Przestańmy wyrzucać pieniądze w błoto. Panie Prezydencie to są pieniądze nas wszystkich, w mieście są wydatki pilniejsze niż Flota. Chcą kopać niech sobie znajdą sponsora.

Gość • Wtorek [25.06.2013, 10:25:37] • [IP: 62.69.255.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [25.06.2013, 10:22:29] • [IP: 93.94.185.***]

BRAWO 186

Gość • Wtorek [25.06.2013, 10:21:42] • [IP: 93.94.185.***]

NIECH ZROBIĄ SOBIE PŁATNY PARKING PRZY STADIONIE, BĘDĄ MIELI DOCHODY.TAM CAŁY CZAS PARKUJĄ SOBIE NIEMCY, MAJĄ WCZASY ZA DARMO, STOJĄ SAMOCHODAMI KEMPINGOWYMI

Gość • Wtorek [25.06.2013, 10:19:20] • [IP: 93.94.185.***]

NIECH ZAROBIĄ SAMI NA SIEBIE, JAK INNE KLUBY, LUB ROZWIĄZAĆ KLUB

Gość • Wtorek [25.06.2013, 10:13:48] • [IP: 92.42.118.**]

Dość pieniędzy na flotę jako podatnik nie zgadzam się na ciągłe dofinansowanie floty. Czas z tym skończyć panie prezydencie.

Gość • Wtorek [25.06.2013, 10:12:18] • [IP: 92.42.116.***]

Jak Flota zamiast awansować woli sprzedawać mecze, to niech się utrzymuje z kasy za te mecze. Proste.

Gość • Wtorek [25.06.2013, 10:07:09] • [IP: 80.245.186.***]

NIECH GRAJĄ CHARYTATYWNIE. .. MOŻE SIĘ NAUCZĄ ŻE PIENIĄDZE NIE ROSNĄ NA DRZEWACH I ZA DARMO ICH NIE DAJĄ. ..

Gość • Wtorek [25.06.2013, 10:01:50] • [IP: 178.238.252.***]

112 po reformie III ligi nawet nie opłaca się do niej spadać czy grac a wyjazdy podobne Zamość, Suwałki wiec kasa musi tez być zabezpieczona na to. Flota, jako pierwsza w historii mając przewagę 9 punktów; a mogla mieć nawet spokojnie 14, na jesień lidera nie awansowała. Marketing to coroczne żebractwo i prawie awans. Takiego produktu niestety nikt nie kupi. dlaczego? bo w świadomości ludzi którzy tym zarządzają tkwi głęboko ukryta jedynie słuszna ekonomia socjalizmu...

Gość • Wtorek [25.06.2013, 09:59:59] • [IP: 88.156.235.***]

Panie Sławku, ale nieudane zdjęcia prezia to każdy może zrobić, może tak raz na jakiś czas udane by się udało:)

Gość • Wtorek [25.06.2013, 09:57:25] • [IP: 94.254.129.***]

Dlaczego parking przy stadionie nie jest platny na czas sezonu letniego ? Czy miasto nie chce zarabiac pieniedzy ?

Gość • Wtorek [25.06.2013, 09:57:01] • [IP: 80.55.205.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

ateista • Wtorek [25.06.2013, 09:55:04] • [IP: 164.126.180.**]

Przykre jest to, że Flota olała kibiców i mieszkańców przegrywając mecze ze słabeuszami, tylko dlatego, że były jakieś anse między zawodnikami a trenerem. Teraz miasto powinno olać Flotę i jak słusznie zauważył jeden z przedmówców - " Jak się nie ma miedzi to w III lidze się siedzi"!!.

Gość • Wtorek [25.06.2013, 09:46:28] • [IP: 93.94.189.***]

niech klub poszuka goscia ktory zajmie sie zalatwianiem transferow, zeby wkoncu zarabiac na zawodnikach a nie brac za darmo i oddawac za darmo. liczac na to ze sie sprawdza albo nie...trzeba budowac zespol na zawodnikach ogranych na poziomie.

Gość • Wtorek [25.06.2013, 09:45:40] • [IP: 46.169.31.***]

Jak Ktoś się chce bawic w piłkę nożną MUSI MIEC KASĘ - SWOJĄ lub SPONSORA !!.. Powtarzam to od wielu lat - niestety mało jest ludzi rozumnych...no można też" haratnąc w gałe"- ale trzeba miec stołeczek Premierka z kreskówki...

Gość • Wtorek [25.06.2013, 09:38:24] • [IP: 31.0.82.**]

Do[IP: 62.69.251.**] prawdziwy mieszkańcu skoro tak bardzo kochasz swoją flote to zgłoś się na ochotnika jako jej sponsor. Większość mieszkańców czeka tylko kiedy ta flota padnie.

Gość • Wtorek [25.06.2013, 09:31:26] • [IP: 188.47.248.***]

[IP: 62.69.251.**] - jako pierwszy pochwal się swym pochodzeniem, skoro zakładasz okres zamieszkania 20 lat to z jakiej wioski pochodzisz, chyba że się wstydzisz swoich rodziców i dziadków" którzy się wychowali gdzieś tam na przystankach pks w swoich wioskach".

Gość • Wtorek [25.06.2013, 09:30:58] • [IP: 62.69.248.***]

dziękuję za taki marketing, którego efektem jest paraliż miasta podczas tz meczy dużego ryzyka. Panie Prezydencie, Panie i Panowie Radni litości za te pieniądze można wybudować kilka boisk dla dzieci i młodzieży, przekazać środki do szkół i przedszkoli na zajęcia pozalekcyjne. Sport dla dzieci i młodzieży. Fani Floty bardzo proszę niech szukają sponsora aby zaspokoić własne hobby. Ale jak znam życie pieniądze się znajdą ponieważ ??///

Gość • Wtorek [25.06.2013, 09:24:44] • [IP: 62.69.249.*]

Polonia, Warta LKS będą graly w klasie nizszej, kluby ze 1OO - letnią tradycją i niky się nie martwi.My mieszkancy mamy to utrzymywać.Jaka to reklama -przeciwnie - śmiech, kpina.

Gość • Wtorek [25.06.2013, 09:24:20] • [IP: 80.245.178.***]

Psy zaczynaja szczekac

Gość • Wtorek [25.06.2013, 09:23:40] • [IP: 80.245.182.***]

Rozwiązać Flotę - tych darmozjadów!!

Gość • Wtorek [25.06.2013, 09:15:12] • [IP: 31.0.82.**]

Gdyby flota cos dawała marketingowo to prywatne firmy walczyłyby o to aby być jej sponsorem. Prywatny sponsor najpierw pomyśli co będzie z tego miał. Tylko miasto potrafi wyrzucać pieniądze w błoto bo to przecież niczyje pieniądze.

Gość • Wtorek [25.06.2013, 09:13:04] • [IP: 80.245.178.**]

byliby w extra klasie i nie było by mowy o braku sponsora, hough!

Gość • Wtorek [25.06.2013, 09:13:00] • [IP: 31.174.22.**]

IP: 78.131.222.* Całkowicie zgadzam się z Tobą – jesteśmy mieszkańcami miasteczka prowincjonalnego. Miasteczka, które jest piękne. Nigdy nie przeniósłbym się do Twych Pierdzidołów.

Gość • Wtorek [25.06.2013, 09:07:22] • [IP: 80.245.184.***]

Gość • Wtorek [25.06.2013, 08:34:05] • [IP: 95.129.225.***] rozwiń swoją wypowiedź, co daje jak to mówisz marketingowo flota?? że więcej kiboli przyjedzie do miasta kupując po drodze piwo za 1, 50 zł w dyskoncie?

Gość • Wtorek [25.06.2013, 09:03:38] • [IP: 164.127.103.**]

Prezydent źle wygląda. Dziwne, że Basia jeszcze go dopuszcza.

Gość • Wtorek [25.06.2013, 09:02:35] • [IP: 88.156.235.**]

Kolejne pieniądze na wsparcie drużyny piłkarskiej mogą świadczyć tylko o niefrasobliwości prezydenta. Argument o promocji miasta przez piłkarzy przekształcił się w kontrargument. Zawalenie awansu do ekstraklasy oznacza koniec marzeń o sponsorze. Dzisiaj sponsoring to też biznes. Miasto pakujące pieniądze w drużynę piłkarską jest rozrzutne. Miasta większe i bogatsze położyły krzyżyk na piłkarzy np. Gorzów Wkp. ale nie tylko. Dlaczego w Świnoujściu ma kwitnąć frajerstwo za pieniądze WSZYSTKICH mieszkańców. Pora by władza samorządowa przypomniała sobie, że miasto to nie prywatny folwark...

Gość • Wtorek [25.06.2013, 08:59:06] • [IP: 93.94.188.***]

Niestety, ale już po Flocie – szkoda.

Gość • Wtorek [25.06.2013, 08:57:23] • [IP: 92.42.112.***]

Jak się nie ma miedzi to się w III lidze siedzi a nie da razy do roku odstawia żebraninę!

Gość • Wtorek [25.06.2013, 08:49:01] • [IP: 188.47.248.***]

[IP: 95.129.225.***] - panie prezesie panu już dziękujemy!!.

Gość • Wtorek [25.06.2013, 08:47:06] • [IP: 62.69.251.**]

W tym temacie ludzie nie urodzeni w Świnoujściu lub nie mieszkający tu przynajmniej 20 lat nie powinni mieć prawa wypowiedzi... Te wszystkie nienawistne komentarze piszą ludzie którzy się wychowali gdzieś tam na przystankach pks w swoich wioskach i chcą nam zniszczyć naszą lokalną tożsamość, a właśnie Flota to jest to co nas prawdziwych mieszkańców łączy!! Będą powtarzaś starą śpiewkę o jakichś przedszkolach czy szpitalu a nie zauważać że na głupie przebudowy wydaje się w mieście grube miliony, karuzela kultury kosztuje 2 mln, itp.! Flocie trzeba pomóc z kasy miasta i tyle !!

Gość • Wtorek [25.06.2013, 08:46:46] • [IP: 188.47.248.***]

Wzorem Brazylii - chcemy dofinansowania na szkoły, przedszkola i żłobki w standardzie dofinansowania na flotę!!.

Gość • Wtorek [25.06.2013, 08:43:01] • [IP: 80.245.184.***]

Niech flota weźmie pożyczkę

Gość • Wtorek [25.06.2013, 08:36:56] • [IP: 78.131.222.*]

tak się kończą marzenia prowincjuszy o ekstraklasie w Świnoujściu... lepiej zwalczać komary...

Gość • Wtorek [25.06.2013, 08:34:05] • [IP: 95.129.225.***]

Poszukajcie sobie marudy, ile marketingowo Flota daje miastu. Zapewniam was że jest to dużo więcej niż 4 mln. Potrzeb oczywiście jest od groma w mieście i nie na wszystko starczy. Ale Świnoujście ogromnej liczbie osób kojarzy się z Flotą.

Gość • Wtorek [25.06.2013, 08:30:00] • [IP: 92.42.118.***]

Arka Gdynia!! -> Giorgio :)

Gość • Wtorek [25.06.2013, 08:28:55] • [IP: 92.42.118.***]

Jaki awans? smiech

Gość • Wtorek [25.06.2013, 08:28:25] • [IP: 141.227.1.**]

Przedszkola przeładowane, nie ma miejsc dla wszystkich dzieci, a Flota doi pieniądze. Czy to normalne ?

Gość • Wtorek [25.06.2013, 08:20:13] • [IP: 31.0.184.**]

Za te pieniądze zróbcie na stadionie miejskim bieżnie i pewnie jeszcze reszta zostanie na jakiś fajny plac zabaw dla dzieci :-)

Gość • Wtorek [25.06.2013, 08:19:33] • [IP: 95.129.225.**]

I w końcu sensowna wypowiedź..piłkarze nie chcieli awansu to teraz tym bardziej nie będzie im się chciało, zakręcić kurek bo nie ma sensu inwestować w coś co przynosi same straty. Ludzie nie przychodzą na Flotę bo zrozumieli (a to ciągnie się od wielu lat) że nie jest to czysta piłka. A zmiany będą jeśli od zarządu po samych piłkarzy będą diametralne zmiany.

Gość • Wtorek [25.06.2013, 08:17:44] • [IP: 88.156.234.**]

Przedszkole nr 11 na ul. Gdyńskiej się sypie, już nie remont tylko budowa nowego - to jest potrzebne miastu, a nie jakaś dojna Flota.

Gość • Wtorek [25.06.2013, 08:17:27] • [IP: 188.47.248.***]

A ile tego zwrotu miało być z mostu, teraz wiadomo gdzie te ewentualne pieniądze by poszły. W ubiegłym roku na tym portalu było che-pi, że niby Flota znalazła sponsora teraz widać gdzie znaleźli dojną krowę!.

Gość • Wtorek [25.06.2013, 08:17:14] • [IP: 92.42.116.***]

Wyjątkowo zgodzę się ze Żmurkiem - takiej szansy jak w minionym sezonie już nigdy może nie być, a Flota nie awansowała wyłącznie na własne życzenie głupio przegrywając kilka meczów w ligowymi słabeuszami (przegrana zapewne była sowicie wynagrodzona), więc niech Flota utrzymuje się sama, z kasy za sprzedane mecze, a nie z budżetu miasta!

Gość • Wtorek [25.06.2013, 08:16:16] • [IP: 31.0.184.**]

Flota miała sobie poszukać sponsora nie udało się no to trudno. Żadna prywatna firma nie będzie trwonić pieniędzy na jakiś tam klub. Tak głupio wydawać pieniądze może tylko miasto, ale mam nadzieję że teraz Flota nie dostanie ani grosza.

Gość • Wtorek [25.06.2013, 08:16:10] • [IP: 88.156.234.***]

No, Fanatycy Floty do dzieła :))) Macie okazję się zrewanżować za wszystkie emocje i wspaniałą grę swojej kochanej drużyny. A miasto niech inwestuje tam, gdzie jest to konieczne - szpital, place zabaw, ulice [główna Grunwaldzka woła o pomste do nieba] i wiele wiele innych.

Gość • Wtorek [25.06.2013, 08:16:07] • [IP: 62.69.251.**]

skoro na zniszczenie parku przy Chopina można było przeznaczyć 4 mln to logiczne że na Flotę miasto powinno dać pieniądze. To nasza największa duma w tym poje***ym mieście !!

Gość • Wtorek [25.06.2013, 08:07:45] • [IP: 92.42.113.***]

Panie prezydencie czy stać miasto na ciagle odkładanie do Floty. Dlaczego ten klub jest utrzymywanych za tak wielkie pieniądze przez miasto. Kiedyś twierdził pan, ze ta drużyna to reklama dla miasta tylko ze reklam nie utrzymuje się kosztem innych. Miasto daje tak wielkie pieniądze a reszta sportu kuleje. Zrozumiałe jest ze kraj piłka żyje ale ten klub jest jak cała reszta piłki duża kasa a wyników brak.

Gość • Wtorek [25.06.2013, 08:05:42] • [IP: 188.47.248.***]

Przecież to jest niezależna organizacji zawsze to podkreślają, co to miasto obchodzi niech zwrócą się o pomoc do Bońka lub Platiniego. Takie pompowanie pieniędzy to studnia bez dna, a za długi zarząd powinien wylądować na zieloną trawkę!!

Gość • Wtorek [25.06.2013, 07:55:25] • [IP: 11.33.201.**]

Jasne, pompujcie kase w leni, nierobów, co tylko udają ze grają.jak sie czegoś nie umie to sie zmienia prace.skoro piłkarze sa nic nie warci, to im dac prace na poziomie ich umiejętnosci, a nie sypac tysiacami złotych za samo bieganie po trawie, ja tez moge sobie pobiegac po boisku, popalic głupa, i zainkasowAć z 10 tysiączkow udajac zawodowego piłkarza.

Gość • Wtorek [25.06.2013, 07:39:00] • [IP: 80.245.189.**]

Dos !! mamy wazniejsze wydatki; zlobki, przedszkola, szkoly, szpital, itd.Koniec z dokladaniem do" kopaczy" !! dla mieszkancow naprawde nie ma znaczenia czy flota gra w I czy II lidze.Niech Dunajko w koncu zacznie cos robic i znajdzie sponsora.Nie ma sponsora nie ma duzej pilki.Taki jest swiat ekonomi.

Gość • Wtorek [25.06.2013, 07:35:00] • [IP: 87.106.215.***]

Jak to pod ścianą? Odchodzi ponoć 6 zawodników to Dunajko powinien na nich zarobić. Za takiego bramkarza mógłby dostać z 200 tysięcy i do tego dodać resztę z pozostałych i ma więcej pieniędzy niż chce od miasta!

Gość • Wtorek [25.06.2013, 07:31:55] • [IP: 37.8.215.***]

I znów, czy ciągle Flota szuka" floty". Wskażcie instytucję żyjącą na koszt mieszkańców nie generującą strat. Czy to standard i tylko w Świnoujściu!

KPT BOMBA • Wtorek [25.06.2013, 07:29:56] • [IP: 95.129.225.***]

KIBICUJE FLOCIE ALE MYSLE ZE TERAZ POWINNO SIE ICH OLAC. NIE BYLO ZAANGAZOWANIA ZEBY AWANSOWAC (BO PO CO? WYWALA MNIE Z DRUZYNY I SPROWADZA LEPSZEGO GRACZA) TO TERAZ DO 3 LIGI

Gość • Wtorek [25.06.2013, 07:20:06] • [IP: 57.66.78.*]

Znając życie zapewne znajdą się pieniądze w mieście dla kopaczy. ZENADA

Gość • Wtorek [25.06.2013, 07:19:13] • [IP: 92.42.113.**]

niech prezydent znow da 2 miliony na karuzele na jeden wekend bo ona niby przez pare dni co jest to lepiej promuje miasto niz zespol grajacy w pierwszej lidze caruzela nieporozumienie

Gość • Wtorek [25.06.2013, 07:12:27] • [IP: 93.94.185.***]

KAŻDY KLUB ZARABIA SAM NA SIEBIE.WSTYD ABY TAKIE MŁODE CHŁOPAKI WYSTĘPOWAŁY O PIENIĄDZE

sportowiec • Wtorek [25.06.2013, 07:07:13] • [IP: 93.94.187.***]

żenada Flota do 3 ligi mniej kasy wiecej sportu mniej ustawek

Gość • Wtorek [25.06.2013, 06:51:34] • [IP: 80.245.190.***]

To niech im pensje obetną. Piłarzyna dostaje 7000 -8000 pensji. A normalny człowiek 1300 zł. Za moje ich nie będę utrzymywał. Zlikwidować nierobów.

podatnik • Wtorek [25.06.2013, 06:45:57] • [IP: 164.126.207.***]

nie ma ekstraklasy to nie ma kasy proste za nieróbstwo nie będzięmy płacić z naszej kieszeni

Gość • Wtorek [25.06.2013, 06:33:55] • [IP: 93.94.186.**]

A Dyrektor klubu zamiast szukać sponsora to tylko rękę po kasę potrafi wyciągać...

Gość • Wtorek [25.06.2013, 06:30:49] • [IP: 88.156.234.**]

Przedszkola przeładowane, nie ma miejsc dla wszystkich dzieci, a Flota doi pieniądze. Czy to normalne ?

Gość • Wtorek [25.06.2013, 06:20:35] • [IP: 93.94.191.**]

Prezydent wychodzi z zalozenia: kibice tez wyborcy... :)

Gość • Wtorek [25.06.2013, 06:15:36] • [IP: 93.94.191.**]

3 mln ?? + 600tys to jakas abstrakcja zaorac bpisko wybetonowac i zrobic parking przynajmniej jakikolwiek dochod z tego bedzie :) a te kopacze podworkowe przez blok pogonic :) lub na orlika mamy taki ladny kolo gimnazjum :)

Gość • Wtorek [25.06.2013, 06:11:34] • [IP: 93.94.191.**]

od 1957 (czy jakos tak) ciagna kase i same problemy !! rozumie hobby pilka nozna itp ale bez przesady lepiej oddac te pieniadze na inne cele jak np drugi zlobek w swinoujsciu :)

Gość • Wtorek [25.06.2013, 06:06:07] • [IP: 46.171.139.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [25.06.2013, 04:40:25] • [IP: 148.122.197.***]

Po co komu Flota !!

Gość • Wtorek [25.06.2013, 02:11:54] • [IP: 31.63.244.**]

Stanowcze nie. Koniec z marnotrawieniem publicznej kasy.

Oglądasz 1-144 z 144
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■