POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Czwartek [25.07.2013, 22:49:28] • Świnoujście

Szczury, komary i promy… Porozmawiajmy o miejskich atrakcjach!

Szczury, komary i promy… Porozmawiajmy o miejskich atrakcjach!

fot. iswinoujscie.pl

Po raz kolejny stwierdzam że Urząd Miasta z Prezydentem Żmurkiewiczem na czele, sobie zupełnie nie radzi - pisze nasza Czytelniczka i wylicza, co sprawia, że nasze miasto może już turystów nie zachwycać. Czy nasza władza ma właściwe priorytety? Zapraszamy do dyskusji!

Szczury, komary, w calutkim mieście, koślawe chodniki, informatory turystyczne, z których nie da się korzystać i wreszcie brak stałej przeprawy. Za to w perspektywie hotele pięciogwiazdkowe, molo i inne zupełnie niepotrzebne inwestycje – pisze do nas Czytelniczka ( imię i nazwisko do wiadomości redakcji). - No bo jacy bogaci turyści będą chcieć przyjeżdżać do zaszczurzonego kurortu chyba po to, żeby sobie godzinę postać na przeprawie, żeby go pożarły komary, żeby sobie nogi na chodnikach połamać, a na końcu zapłacić za te wszystkie ATRAKCJE drożej jak za wczasy na Karaibach. Po raz kolejny stwierdzam że Urząd Miasta z Prezydentem Żmurkiewiczem na czele, sobie zupełnie nie radzi.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 127, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-127 z 127

Gość • Wtorek [30.07.2013, 22:29:36] • [IP: 10.5.1.**]

Przepraszam bardzo, co ta" czytelniczka" ma na myśli? Czy może przypadkiem nie zauważyłaś tego tłumu turystów na plaży?! Aha.. bo to urząd sobie nie radzi?!! Kobieto, myślisz że ci ludzie objęli te funkcje przypadkowo? Zobacz ile się w Świnoujściu zmieniło-Intermarche, MacDonald, Couflad... Jeszcze centrum handlowe ma być!! Puknij się w głowę zanim znowu publicznie oglosisz taką rzecz! Żeby nie było-ją nie próbuje cię w żaden sposób obrażać ale zastanów się zanim znów palniesz taką bzdure!!

Gość • Niedziela [28.07.2013, 22:31:59] • [IP: 80.245.186.***]

do gość 27 07 14.45.Rany boskie za granicę musiała pani jechać by zobaczyć jak właściciel zamiata przed swoim lokalem.Szkoda kasy na podróż, zapraszam na Boh Września, my z sąsiadką codziennie zamiatamy przed naszymi lokalami i co..., dla nas to norma, a pani musi widzieć za granicą to czego nie widzi pod własnym nosem...

umc • Niedziela [28.07.2013, 20:59:02] • [IP: 80.226.24.*]

GDYBY SZCZURY I KOMARY ŚWIECIŁY TO ŚWINOUJŚCIE WYGLĄDAŁO BY JAK LAS VEGAS. A TA PANI NIE NALEŻY DO ŻADNEJ PARTII, ZNAM JĄ BARDZO DOBRZE, CODZIENNIE WIDZĘ JĄ WLUSTRZE. Z TYM PIĘKNYM MIASTEM TO LEKKA PRZESADA... PIĘKNA TO JEST PLAŻA, A TO NAPEWNO NIE JEST ZASŁUGĄ PANA PREZYDENTA.

Gość • Niedziela [28.07.2013, 09:46:42] • [IP: 79.186.171.*]

Zgodze się, że stawia sie tu na turystów zagranicznych, tylko o jakich zagranicznych jest mowa?jedynie o Niemcach, nie ma w naszym mieście i nie będzie turystów z reszty Europy czy ze Skandynawii, bo nie zachęcamy ich ani atrakcjami, ani niestety nie da się w naszym mieście komunikowac w innym języku, niż niemiecki, a reszta Europy to nie niemiecki, zniemczyliśmy nasze miasto - bo Niemcy przyjeżdżają, bo zarobić na nich można, a panie w sklepach, kasach, restauracjach ni w ząb nie umieją słowa po angielsku - tu jest nasza wielka wada..W Sopocie w restauracji gdzie siedziałam klka dni temu, Niemcy zmuszeni byli gadac po angielsku, tak jak cała obsługa restauracji, ale siedzieli tez Skandynawowie i inni turyści.Tutaj nie rozumieją słow: coffee please...więc o czym my mówimy...

Gość • Niedziela [28.07.2013, 09:25:43] • [IP: 80.53.105.***]

W naszym mieście stawia się teraz na turystów zagranicznych. Za 10 lat będzie bardzo mało polaków, których bedzie stać na przyjazd do naszego miasta. jeżeli chodzi o maruderów to myslę, że większość to nie są mieszkańcy Świnoujścia tylko jakieś naleciałości. Jedna pani tu pięknie napisała, że mieszkała w tylu miejscach i przyjechała do naszego miasta bo jej sie tu podoba, ale ta pani jest chyba w mniejszości przyjezdnych. kocham swoje miasto mimo, że są komary i turystów jak mrówek. zal, że nie ma tylko fajnych atrakcji jak gdzie indziej.

Gość • Sobota [27.07.2013, 14:48:05] • [IP: 92.42.116.**]

My mozemy narzekac na urzad czy tez inne instytucje bardzo dlugo, ale moze spojrzymy na siebie, co my robimy aby miasto stalo sie magnesem dla turystow nie tylko n aszych, ale i obcokrajowcow.Atrakcje sa, wystarczy na Placu Slowianskim popoatrzec na spiacych meneli i to tuz przy pomniku.Wystarczy spojrzec na szowinizm mieszkancow w stosunku do obcokrajowcow, szczegolnie Niemcow.Zamiast pomocy ci turysci sa skazani na glupie uwagi i aluzje.Wystarczy, ze Niemiec zaparkuje samochod pare centymetrow za daleko, leca zlosliwe komentarze, ale ogolony mlodziak miejscowy moze stanac na skrzyzowaniu i nikt tego nie widzi./ze strachu, zeby nie oberwac/.Jak tak bedziemy traktowac obcokrajowcow, to szybko skoncza sie dobre czasy dla Swinoujscia.Te zlosliwosci ze strony naszych rodakow mozna zaobsewrwowac szczegolnie w Swinoujsciu, ale za granicami naszego kraju tez.Z chamstwem i zlosliwoscia daleko nie zajedziemy i wtedy nawet szczury, komary i inne swinstwa beda pestka

Gość • Sobota [27.07.2013, 14:45:24] • [IP: 92.42.119.**]

Wczoraj wieczor chodzilismy po Swinoujsciu, a dzis pojechalismy z rana do Ahbeck. W zwiazku z tym nagle mnie olsnilo: Niemcy sa po prostu u siebie. W Ahleck przed sklepem pani sklepowa zamiatala sama!! z nieprzymuszonej woli chodnik, a potem zmywala z niego plamy nie zrobione przez nia!! U nas nikt nie dba, jakby to nie bylo nasze. Ulice brudne, wszystko sie lepi, smeci leza kolo zapchanych koszy ulicznych. A o komarach i nieumiejetnosci walki z nimi to juz nawet szkoda mowic. Zupelnie zgadzam sie z pania czytelniczka!

Gość • Sobota [27.07.2013, 13:58:58] • [IP: 31.175.83.***]

Nie ma co oburzać się na krytykę, tylko wziąć się do roboty i usuwać wszystkie niedoskonałość. Zbudować darmowe toalety, postawić więcej koszy na śmieci, przeprowadzić odkomarzanie i odszczurzanie itp. Trzeba równać do najlepszych, a nie wskazywać, że gdzieś w Polsce są miejscowości, gdzie jest brudniej i gorzej. Przecież należymy do Europy, chcemy być konkurencyjni dla uzdrowisk europejskich, a nie jakiś zapyziałych, nie?

Gość • Sobota [27.07.2013, 12:30:38] • [IP: 92.42.119.***]

Zmienia na lepsze ? chyba wiem gdzie masz oczy

Gość • Sobota [27.07.2013, 12:05:59] • [IP: 77.23.251.***]

Bardzo trafnie opisała czytelniczka niektóre tylko zaniedbania i bolączki tego miasta. Gdyby w tym tekscie napisano jeszcze ile unijnych milionów Euro do tego miasta płynie i jak się je wykorzystuje byłby pełniejszy obraz zaniedbań w tym mieście.

Gość • Sobota [27.07.2013, 11:26:35] • [IP: 62.69.251.**]

08:20:02] • [IP: 92.42.116.**] a ja mieszkam bezpośrednio przy tym parku i nie znam nikogo z okolicy kogo nie załamuje ta tragiczna rewitalizacja. Słowo" g**no" to najłagodniejsze jakie słyszę od sąsiadów kiedy rozmawiamy o tym co tam powstaje. Ostatnio doszło piękne halogenowo-jarzeniowe oświetlenie i ogromny betonowy plac w środkowej części parku... Dopiero jesień i brak liści na drzewach odsłonią tragedię.

Gość • Sobota [27.07.2013, 11:05:17] • [IP: 109.95.178.***]

Oprocz zajadlych ludzi na tej wyspie to miasto jest piekne i zmienia sie na lepsze:-) Oby tak dalej smutasy

Gość • Sobota [27.07.2013, 10:30:54] • [IP: 93.94.185.***]

DO Gość  Piątek [26.07.2013, 21:20:39]  [IP: 80.245.186.***]Musisz miec spory zapas wazeliny, a jak piszesz o szpitalu i funduszach unijnych to bedzie ci potrzeba z 1000 kg, wazelina wylewa sie z kazdego slowa to jest niesmaczne, czy placa ci za to.

Gość • Sobota [27.07.2013, 09:44:17] • [IP: 95.129.225.**]

i nic dziwnego ze turysci wybieraja miedzyzdroje i inne nadmorskie miejscowosci;/

Gość • Sobota [27.07.2013, 08:50:22] • [IP: 77.88.162.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Sobota [27.07.2013, 08:20:02] • [IP: 92.42.116.**]

do [27.07.2013, 01:14:16] puknij się w czoło i daj skończyć pracę nad parkiem. Jak budowano nowy plac w centrum to też wiele osób lamentowało, że nikt nie będzie tam siedział bo jest taki beznadziejny a teraz proszę. Czasami ciężko tam przejść !... Mieszkam blisko parku Chopina i jak większość osób mieszkających tam jesteśmy bardzo zadowoleni z obecnych efektów pracy nad parkiem . Także spokojnie możesz się zapisać do KLUBU MIEJSCOWYCH MARUD - pozdrawiam

Gość • Sobota [27.07.2013, 07:04:03] • [IP: 94.40.11.**]

Zastanawiam sie czemu w Świnoujści jest tak drogo? Male miasto, a ceny wyższe niż w Szczecinie, np. za wynajem mieszkania i nie mowię o cenach dla wczasowiczow. Choba sie tutaj komuś w głowach poprzewracalo !! I co tu jest z komarami, przejsc ulicą nie mozna spokojnie !!??

Gość • Sobota [27.07.2013, 01:14:16] • [IP: 92.42.119.***]

Za to co żmur spieprzył ostatnimi czasy, mam o nim fatalne zdanie... wcale nie liczy się z mieszkancami i ich opinią. najlepszy przykład to porąbane zmiany w układzie komunikacyjnym, park na Chopina zupełnie zniszczony - wręcz karykatura parku, do tego za 4 mln, most na karsibórz z zgubionymi 12 mln zł... Bardzo dobrze że są tacy ludzie jak Czytelniczka bo ta krytyka wynika z troski o nasze miasto... a że są tez ludzie którym wszystko pasuje, nawet jak im ktoś na*ra na głowę to już inny temat.

Warszowiak • Piątek [26.07.2013, 23:51:53] • [IP: 93.94.191.***]

Może i miasto coraz ładniejsze, ale co z tego skoro koszty życia o 50% wyższe niż w reszcie kraju

Gość • Piątek [26.07.2013, 23:32:07] • [IP: 178.238.249.**]

A ja lubię to miasto, bo mi moje wschodnie klimaty przypomina.

Gość • Piątek [26.07.2013, 22:54:20] • [IP: 37.8.215.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Piątek [26.07.2013, 22:39:34] • [IP: 83.23.254.***]

Ostatnie komentarze to same bzdury - co z tego że będzie molo i pare holeti 5-ciogwiazdkowych, wlasnie wróciłam z wycieczki objazdowej po wybrzeżu - w maleńkich miastach takich jak Łeba, Jastrzebia Góra, Jastarnia itd nie było gdzie palca wcisnąć!Tam dopiero jest turystów! Ale i atrakcji dla starych i młodych na wyciągnięce reki, urlopu braknie żeby wszędze skorzystać - a jedzenie o połowe tańsze niz u nas, niestety.U nas drożyzna i samo" estetyzowanie"miasta, żadnych atrakcji.Molo..hmmm...Kina, aquaparki, oceanarium, kino 7D, XD, park labirynt, tory do jazdy quadem, pole golfowe dla najmłodszych i tych starszych, to tylko część tego co widziałam po drodze.U nas nawet ronda" estetycznie"nie wygladają...

Mieszkaniec • Piątek [26.07.2013, 22:35:15] • [IP: 95.129.228.**]

Szczury sa tam gdzie jest syf, proponuje posprzatac tym co je maja, komary ugryzly mnie moze piec, albo szesc razy tego lata, w porownaniu do lat poprzednich moim zdaniem jest ich naprawde duzo mniej. Promy, no niestety mieszkamy na wyspie, proponuje zmienic miejsce zamieszkania, bo na most to bedziemy jeszcze dluuugo czekac. Szanowny administratorze strony, co to wogole jest za naglowek??

Karolina • Piątek [26.07.2013, 22:15:17] • [IP: 62.69.252.**]

Molo to niepotrzebna inwestycja?? Niech się ta kobiecina puknie w głowę. Kto zwraca uwagę na takie pierdoły jadąc na wczasy jak np. komary? W takim razie nigdy nie poznałabym smaku wakacji pod namiotem, nad jeziorem... Świnoujście jest piękne! Niech kobieta ruszy tyłek na spacer np. na plaże i niech rozkoszuje się widokiem fal, wiatraka, niech wejdzie na wieżę widokowa a nie łazi gdzieś nie wiadomo gdzie po jakiś bramach gdzie biegają szczury... Ja tu przeprowadziłam się 1.5 roku temu i szczura do tej pory nie widziałam. Żmurkiewicz zrobił wreszcie porządek z tym miastem. Świnoujście rozwija się i to widać na każdym kroku. pewnie to jakaś stara, znudzona życiem baba :)

Gość • Piątek [26.07.2013, 22:02:18] • [IP: 62.69.254.***]

20:27 - I tak nie zamoczysz.

Gość • Piątek [26.07.2013, 22:00:01] • [IP: 95.129.225.***]

Proponuje Pani posprzątać swoją chatę i przeprowadzić deratyzację to nie będzie Pani miała szczurów :) u mnie ich nie ma, a najlepiej proszę przemyśleć wyprowadzkę i pójśc do okulisty, ponieważ ma Pani zaburzony widzenie :)

Gość • Piątek [26.07.2013, 21:26:31] • [IP: 92.42.117.**]

Mieszkam w Świnoujściu od 15 lat, przeprowadziłam się tu świadomie, dla piękna i wyjątkowości tego miasta (przecz ze stałym połączeniem ! ;) oraz pracy. Z czasem znalazłam tu miłość, dom i jestem Wyspiarką. Wiem też jedno, problemem tego miasta nie są ani promy, ani komary ani nawet szczury, realnym problemem są jego mieszkańcy, a dokładniej ich część. Nie znam miasta w Polsce (a pomieszkiwałam tu i ówdzie) z duża grupą mieszkańców tak negatywnie nastawionych do własnego miasta, tak swoje miasto opluwających i wręcz nienawidzący. Tacy mieszkańcy Świnoujścia to na szczęście mniejszość, ale niestety liczna. Sama nie wiem co ich tu trzyma i dlaczego nie wyjadą z miasta którego nie lubią? Mieszkanka pisząca ten list też niewątpliwie do tej grupy należy, nie rozumiem tylko dlaczego się tak męczy w mieście pełnym szczurów i komarów, na dodatek odciętym od kraju? Może warto się przeprowadzić i poszukać szczęście gdzie indziej, a nie męczyć tutaj?

Gość • Piątek [26.07.2013, 21:20:39] • [IP: 80.245.186.***]

Modernizacja parków, nowy most w Karsiborzu, " nowa promenada" na wydmach, nowa promenada (od Gryfa do ul.Chrobrego), imprezy, nowy plac w centrum miasta, piękne dekoracje koło dróg, amfiteatr, stabilnie finansowo szpital (na tle innych miast, wcale nie jest źle), Świnoujście też nie jest bardzo zadłużone, wzorowe wykorzystanie środków UE min. na wodociągi, remont szpitala, przyciąganie inwestorów do Świnoujścia, informacja turystyczna - w centrum miasta (i oddział na promenadzie) , Wi-Fi w niektórych miejscach, Wybrzeże Władysława IV (koło empika - piękne) komary zawsze będą - prawa natury, koślawe chodniki - korzenia drzew - prawa natury , brak stałej przeprawy promowej - pytajcie Ewy Żmudy Trzebiatowskiej, ona jest posłanką, Sławomir Nowak (min. transportu i budownictwa)nawet nie chciał spotkać się ze Żmurkiewiczem, choć był zapraszany. Baza hotelów jest, min.hotel Hilton i Interferie, Czytelniczce zalecam tą podroż na Karaiby -bo tylko umie narzekać, tam zobaczy jak ludzie cieszą się życiem

Gość • Piątek [26.07.2013, 20:43:06] • [IP: 80.245.190.**]

ZŁY TEN PTAK CO WŁASNE GNIAZDO KALA

Gość • Piątek [26.07.2013, 20:42:43] • [IP: 31.2.33.**]

kobitka ma racje ze prezydencik nie radzi sobie na swoim stanowisku...z tym tematem i innym.m.in plac zabaw na ul.malczewskiego i jego zielen..kaze podlewac trawe ktora nie rosnie bo ludzie zaiast po chodnikach chodzic to po tej trawie...a go to nie interesuje ale wymaga zeby byla piekna...tu to jest dopiero bzdura..

Gość • Piątek [26.07.2013, 20:32:13] • [IP: 93.94.184.**]

dopjero z takich zdjec widać jak tu jest wszystko chaotycznje i bez wyobrażni pobudowane

Gość • Piątek [26.07.2013, 20:27:30] • [IP: 93.94.184.**]

a ja chce dużo wczasowiczuw zwłaszcza wczasowiczek młodych i atrakcyjnych żeby było w wczym pszebjerać a jak komuś pszeszkadzajom wczasowicze na pustynje albo arktyme wont

Gość • Piątek [26.07.2013, 20:25:43] • [IP: 178.238.252.***]

prawdziwy maczo nie boji się ani komaruw ani szczuruw.

Gość • Piątek [26.07.2013, 20:24:20] • [IP: 79.186.172.***]

jest tak, jak co roku w naszym mieście!

turysta • Piątek [26.07.2013, 20:23:06] • [IP: 87.205.245.**]

Drodzy Świnoujścianie, skoro prezydent be, urzędy tudzież be to do diabła ruszcie mózgownicami i wymyślcie coś co Wam wszystkim będzie się podobało.Nie prezydentowi, nie urzędnikom tylko Wam-przecież to Wasze miasto!Więc nie lamentujcie a rychtujcie się na komara.Pospołu!

Gość • Piątek [26.07.2013, 20:18:30] • [IP: 83.29.51.**]

I regularne opryski chemtrails

Gość • Piątek [26.07.2013, 20:11:28] • [IP: 79.186.118.***]

Ta pani czytelniczka to chyba z opcji PO ostatnio nie podobały jej się budy z papierosami a teraz coś wymyśla.Jak jej sie nie podoba to mamy granice otwarte.W krajach wysoko rozwiniętych nikt by jej w ogóle nie słuchał a żebrzacych ilu jest i do opieki nie chodzą.

Gość • Piątek [26.07.2013, 19:31:22] • [IP: 80.245.179.***]

PRAWDĄ JEST, ŻE KOMARZYSKA ZACZYNAJĄ DAWAĆ O SOBIE ZNAĆ !!

Gość • Piątek [26.07.2013, 19:29:34] • [IP: 80.245.179.***]

Ma kobieta CAŁKOWITĄ RACJĘ !! Bo oprócz tego co wymieniła nalezy dodać jeszcze LISY, KTÓRE ODWIEDZAJĄ DZIAŁKI przy ul.WŁADYSŁAWA IV. Widoczne są w mieście 2-ie skrajności - wystarczy popatrzeć tylko na nowo zrobiony PLAC - NOWOŚĆ ze starym SYFEM !!

Gość • Piątek [26.07.2013, 18:37:41] • [IP: 80.245.189.***]

Trzeba do tych atrakcji jeszcze dodać wielu śmierdzących żebrzących meneli i fetoru na dworcu kolejowym.

Gość • Piątek [26.07.2013, 18:36:37] • [IP: 92.42.113.***]

to po co ludzie głosujecie na Pana Żmurkiewicza

Gość • Piątek [26.07.2013, 17:46:44] • [IP: 80.245.189.***]

Kobieto znajdź sobie jakieś hobby, zamiast marudzić, że to złe, a to niedobre, Chodników może i nie mamy najlepszych, komary są wszędzie (taki klimat) , a szczura, to chyba ostatni raz kilka lat temu u znajomych w klatce widziałam. Moim zdaniem miasto się rozwija i inwestycja w turystykę (molo, hotele) jest jak najbardziej trafiona. Sporo ludzi z tego żyje. Poza tym jakoś turystów nie brakuje w Świnoujściu, więc nie widzę powodu do marudzenia.

Gość • Piątek [26.07.2013, 17:27:53] • [IP: 62.69.253.***]

Droga Pani nie wiem jaki Pani ma interes albo Pani rodzina w tym żeby było dużo turystów w naszym mieście ? Ja na przykład i wielu innych ludzi takiego interesu nie mamy mnie interesuje aby było jak najmniej turystów tych naszych i z Niemiec z tego prostego powodu że nie lubię tłoku na plaży w sklepach na promenadzie w mieście itp. Niech ci turyści jadą sobie gdzie indziej życzę im powodzenia ! Poza tym oni nakręcają ceny a dlaczego my z tego powodu mamy płacić drożej ? Dlatego jestem niezmiernie ucieszony z aktualnych ludzi którzy nieudolnie rządzą tym miastem oby tak dalej ! Mi ani mojej rodzinie nie potrzebny jest tłum ludzi bo to jest po prostu męczące my nie potrzebujemy ani mostu ani tunelu nie daj boże aby coś takiego powstało stonka z Polski by nas wtedy zajechała mam też nadzieję że te stare promy co wożą ludzi się jak najszybciej rozsypią i będzie jeszcze mniej turystów i zastaniemy odcięci od Polski na wieki wieków amen w czym mam nadzieję pomoże nam Bóg

Gość • Piątek [26.07.2013, 17:19:09] • [IP: 31.61.185.***]

Panie Stanisławie, miał pan szczęście, komary pojawiły się po pana wyjeździe, niestety wróciły i jest ich sporo.

Gość • Piątek [26.07.2013, 16:17:24] • [IP: 92.42.116.***]

Co za bzdura i ta kobieta nazywa siebie świnoujścianką, wyprowadź się kobieto do Warszawy jak ci nasze miasto nie pasuje!

Stanisław • Piątek [26.07.2013, 16:04:12] • [IP: 37.190.195.*]

dopiero wróciłem z urlopu w Świnoujściu. Bardzo się zdziwiłem, że wreszcie poradzono sobie z komarami.W pięknym odrestaurowanym parku jak również w całej okolicy nadmorskiej żadnych insektów, brawo i dziękuje Panie Prezydencie.

Gość • Piątek [26.07.2013, 14:47:21] • [IP: 31.61.185.***]

Stado szczurów grasowało niedawno na trawniku przy promach, mam nadzieję, że ktoś zrobił z tym porządek, bo to nie jest dla nas dobry wizerunek.

Gość • Piątek [26.07.2013, 14:22:33] • [IP: 62.69.255.***]

254...to ja Jarząbek/JarzAbkowa., mówię...panie prezydencie...hehehheheeh

Gość • Piątek [26.07.2013, 14:10:01] • [IP: 92.42.112.**]

Jak żyję w Świnoujściu od urodzenia, tak w życiu tutaj szczura nie zobaczyłem. Nie wiem gdzie ta Pani mieszka, ale radzę zmienić miejsce zamieszkania, skoro spotyka Pani szczury. Albo posprzątać w domu, skoro się zalęgły. ;) Komary? Były, są i zawsze będą. Po to chyba istnieją środki na komary, OFFy, BROSy i wszystko inne. Niektórzy stosują olejek waniliowy, sprawdzałem - pachnie się jak ciasto, ale działa super. Żaden komar nie podleci. ;) A narzekanie na promy to największa z pomyłek. Dla turystów to nie lada atrakcja! Wsiadają, robią sobie na nim zdjęcia. Szanowna CZYTELNICZKO - proszę nie mierzyć wszystkich swoja miarą. ;) Pozdrawiam.

Gość • Piątek [26.07.2013, 13:53:12] • [IP: 89.229.26.***]

Powiem tak, nie jestem z Waszego miasta, ale bardzo chętnie spędzam tu urlop. Może nie wszystko jest super, ale naprawdę chce mi się tu wracać. A potencjalny turysta, który odwiedzi tą stronę internetową, zrazi się Waszymi komentarzami i może zrezygnować ze spędzenia urlopu w Świnoujściu. Już nie mogę się doczekać sierpnia i pięknej Świnoujskiej plaży...

Gość • Piątek [26.07.2013, 13:35:40] • [IP: 92.42.117.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Piątek [26.07.2013, 13:34:55] • [IP: 80.245.190.***]

wezcie ludzie dajcie spokoj naprawde, wazne ze mamy ciepła wode i słoneczko, czym wy niby chcecie zachwycac turystow, i po co? widze ze autorami tych artykółow sa coraz czesciej ludzie nie zajmujacy sie naprawde istotnymi sprawami, ale oczernianiem władzy, ktora wcale nie jest zła...

Gość • Piątek [26.07.2013, 13:34:51] • [IP: 62.69.254.**]

Droga czytelniczko, wypowiadaj się w swoim imieniu, Świnoujście to najpiękniejsze miasto nad Bałtykiem, jestem dumna z tego jak pięknie teraz wygląda. Proponuję Ci odwiedzić inne kurorty - i wyciągnąć wnioski! Przykro, że my sami takimi artykułami sobie szkodzimy!! Spójrz na swoje podwórko... i zacznij zmiany od siebie! To po prostu żenujące:((( (

Gość • Piątek [26.07.2013, 13:33:16] • [IP: 178.238.246.***]

W naszym mieście są miejsca piękne i są wstrętne. Szkoda tylko, że te oszpecające nasze miasto, miały być jego upiększeniem. Wydano nasze pieniądze, nie w racjonalnej kolejności, bo najpierw remontuje się istniejącą infrastrukturę, a dopiero potem wydaje się pieniądze na wszelkie upiększenia. Ale tak dzieje się, kiedy się ma MOCNEGO PREZYDENTA i słabą Miejską Radę, gdzie radni nie widzą nic więcej niż czubek własnego nosa i aby czas zleciał od sesji do sesji, od diety do diety. Czasem zajmą się jakimś tematem zastępczym i tak dzieje się w tym mieście, bo brakuje właściwych ludzie w BEZRADNEJ RADZIE, która nie potrafi sprawować właściwej kontroli nad Urzędem Miasta. Koleś za kolesiem, kolesiowi krzywdy nie zrobi, a MIESZKAŃCY? Potrzebni są w czasie wyborów!

Gość • Piątek [26.07.2013, 13:28:56] • [IP: 88.156.232.**]

SZCZURY !! SZCZURY !!1 SZCZURY!! niech ktoś wreszcie zajmie sie tym tematem podobno w mieście jest ich więcej niż mieszkańców i turystów razem ponad 70 tysięcy szczurów liczy nasza populacja w mieście. MAGISTRACIE może trzeba zbadać temat bo za chwilę będzie za późno!!

Gość • Piątek [26.07.2013, 13:26:40] • [IP: 80.245.189.***]

PLAŻA PRZY DAWNEJ DOLNEJ ODRZE JEST TAK BRUDNA ZE NIE DA SIĘ CHODZIĆ. TO CO MORZE WYRZUCIŁO JESIENIĄ LEŻY DO TEJ PORY. NIE PAMIĘTAM W ŚWINOUJŚCIU TAK BRUDNEJ PLAŻY. PIĘKNE WEJŚCIE ZAWIANE PIACHEM.

Gość • Piątek [26.07.2013, 13:23:15] • [IP: 78.131.222.*]

może dość tej pseudo reklamy. ... walkę polityczną to sobie uprawiajcie na polu razem z marchewką. ... wstyd

Gość • Piątek [26.07.2013, 13:22:33] • [IP: 95.129.228.***]

Kolejna płacząca bieda. Codziennie jestem na działce, codziennie jeżdżę rowerem w okolicy nadmorskiej i pytam się tej gdzie ona widzi te zabójcze komary? Szczury w mieście portowym to normalka ale nie jest tu gorzej niż gdzie indziej. Większość chodników jest OK. No to ja się pytam... o co chodzi? Jedź kobieto na urlop, odpocznij trochę od komputera i nie zawracaj głowy pierdołami.

Gość • Piątek [26.07.2013, 13:11:49] • [IP: 5.173.10.***]

Niestety to prawda, nie da się ukryć, że jest brudno, na wejściach do plaż nie ma żadnych toalet, plaże nie są sprzątane, dopuszcza się aby turyści /zobaczcie te ilości/ załatwiali się na wydmach - no bo gdzie mają? Jednym słowem, gdybym nie była mieszkanka Świnoujścia nigdy z własnej woli nie przyjeżdżałabym tutaj na wakacje. za takie pieniądze? Myślę, że niektórzy są tutaj pierwszy i ostatni raz.

Gość • Piątek [26.07.2013, 12:53:33] • [IP: 31.61.185.***]

Z komentarzy widać, że w większości jesteśmy patriotami, sami możemy krytykować, ale nie pozwolimy by ktoś nam gniazdo kalał.

Gość • Piątek [26.07.2013, 12:50:58] • [IP: 178.0.144.**]

Dlaczego pani tak krytykuje. nie zamienie swinoujcia na karaiby tam dopiero balagan.

Gość • Piątek [26.07.2013, 12:16:27] • [IP: 80.245.179.***]

lepiąca się od brudu promenada i chodniki w mieście, śmierdzące menele, wycięte drzewa koszmarne stragany na" działce szwagra". .. to jest nasze miasto

Gość • Piątek [26.07.2013, 11:48:00] • [IP: 92.42.113.***]

Ka wam się w Świnoujściu nie podoba to jazda do Włocławka albo Wałbrzycha. Po 2 dniach można wpąść w depresję. Wtedy zobaczycie jak nasze miasto wypiękniało. Pewnie że jest jeszcze sporo do zrobienia. No ale na to wszystko trzeba kasy a jej nie ma za dużo

Gość • Piątek [26.07.2013, 11:35:46] • [IP: 62.92.33.**]

piekne widoki np: BUDY Z PETAMI WITAJACE GOSCI

Gość • Piątek [26.07.2013, 11:10:28] • [IP: 79.187.106.***]

Pitolicie od rzeczy. Byłem w większości polskich miast porównywalnej wielkości ze względu na wykonywaną przeze mnie pracę. Jeździliśmy w 10 osób. W odniesieniu do pozostałych miejscowości, muszę przyznać, że Świnoujście prezentuje się najlepiej z nich wszystkich- mimo bud z fajkami, komarów itp. Nie doceniacie tego co macie. W dupach się poprzewracało. Pojedźcie np. do Białej Podlaskiej

Gość • Piątek [26.07.2013, 11:09:53] • [IP: 80.245.187.**]

żurkowi i jego ponurej bandzie najlepiej idą wałki jak na moście. Płaci się za mercedesa a bierze się malucha. Tylko w czyjej kieszeni jest ta różnica w cenie?

Gość • Piątek [26.07.2013, 11:05:18] • [IP: 80.245.181.**]

To chyba Żmuda-Trzebiatowska napisała, aby tylko dokopać Żmurkowi. Mało jej gadania to jeszcze sobie popisze a żyje tylko po to żeby Żmurasa kopać po kostkach

Gość • Piątek [26.07.2013, 11:01:26] • [IP: 178.238.245.**]

proponuje czytać komentarze turystów, nie są takie różowe jak go władza maluje

recykling • Piątek [26.07.2013, 10:53:18] • [IP: 212.251.221.***]

miasto sie rozwja i LADNIEJE, ale jedno co mnie razi to ten bialy dający po oczach w swietle slonca beton(nasz nowy plac) uwazam ze to wielka pomylka zeby zamiast zwielkiego placu zieleni w polaczeniu z drewmen i woda wybudowac beton na ktorym mozna sie poslizgnąc i rozbic glowe alb nawet sie zabic.. nie mowiac juz o bezlieczestwie dzieci, kamienie robia sie slizgie.. itp...o wiele ladniej by wygladal plac zieleni z lawkami i woda.. Pomylka stulecia i to bez mozliwosci poprawy bo na to juz za pozno!

Gość • Piątek [26.07.2013, 10:48:46] • [IP: 79.173.58.***]

Do Świnoujścia przyjeżdżam na wakacje od 2 lat. Zarzut że przeprawa promowa odstrasza turystów to bzdura. Wiem, że Wam miejscowym przeprawa daje się we znaki, co w pełni rozumiem, natomiast dla nas turystów jest to naprawdę atrakcja! Proponuję przejechać się do Międzyzdrojów, ja po jednym dniu uciekłam. Tam jest dopiero syf i ciasnota. Kramik na kramiku, i jako wisienka na torcie obrzydliwy hotel Amber Baltic. Lubie wasze miasto za jego specyficzne położenie (granica), historię, i to co nam turystom oferuje. Do zobaczenia za rok! :D

Gość • Piątek [26.07.2013, 10:42:04] • [IP: 83.15.113.***]

Co by nie mówić o Żmurku to w Świnoujściu dużo zrobiono za niego. I drogi i park i pomału resztę też kiedyś skończą, może molo.. (nie że bym był zwolennikiem jakimś jego-polityka mnie nie interesuje..)Jestem mieszkańcem od 36 lat i lubię swoje miasto, a że przeprawa potrzebna stała to druga sprawa... Pozdrawiam mieszkańców...

Gość • Piątek [26.07.2013, 10:38:32] • [IP: 193.200.150.***]

MIM, Ty dalej nic nie rozumiesz. A co by pan Żmurkiewicz zrobił gdyby nie pieniądze z unii? Odpowiadam: To samo co Możejko, Dziekoński czy Adranowski. Ten miał fart, że akurat się wstrzelił ten okres, kiedy zaczęły rosnąć pieniądze na drzewach.

Gość • Piątek [26.07.2013, 10:37:24] • [IP: 62.69.252.**]

Po co w miasteczku na zadoopiu Europy pieciogwiazdkowy hotel skoro zbudowanie stałej przeprawy uwaza sie za zbędne.Czyli buduje sie" baze"hotelarsko turystyczną jednoczesnie robi sie wszystko aby maksymalnie utrudnic turystom dostęp sie do niej.Genialne !!Jednym słowem referendum !! REFERENDUM !!

Gość • Piątek [26.07.2013, 10:25:19] • [IP: 88.156.235.**]

Zawsze można napisać, że miasto jest zaszczurzone, zapchlone, zakomarzone, zabrudzone, zaniedbane bo nie ma takiego miasta na świecie żeby nie było w nim problemów. Nie ma takiego miasta które nie narzekało by na niedobór pieniędzy i na złe zarządzanie! A o to jak wygląda miasto w oczach turystów to trzeba zapytać turystów a nie miejscowych. Ja od paru lat wynajmuje kwaterę turystom i mogę stwierdzić że dla wielu z przyjezdnych nasze miasto stanowi atrakcję i to nie tylko ze względu na plaże! na tym portalu niejednokrotnie słyszałem złe opinie np o placu Wolności a on w oczach przyjezdnych wygląda bardzo reprezantacyjnie, to samo mówią o placu zabaw, parku, promenadzie, fortach (zwłaszcza Gerharda). Ci co ponownie przyjechali chwalą ronda w centrum! Mnie zaś wnerwia przy takich chwalbach fakt że ulica przy której mieszkam ma połamane chodniki a jezdnia przypomina szwajcarski ser, że część koszy na śmieci stoi na chodniku i wysypuje się z nich zawartość a straż miejska ma to gdzieś. Ale czy to tylko wina władzy?

Gość • Piątek [26.07.2013, 10:10:09] • [IP: 83.18.220.**]

czas na zmiany...Władza won :)

Gość • Piątek [26.07.2013, 10:01:10] • [IP: 92.42.114.**]

Jak się nie podoba to się nie pchać będzie luźniej w mieście!!

Gość • Piątek [26.07.2013, 09:47:36] • [IP: 80.245.178.**]

Od razu widać, że odszczekują się w"wierni" z UM, przecież też oni są za to odpowiedzialni ale wiedzą, że jak Janusz odejdzie to skończą się ciepłe posadki.

Gość • Piątek [26.07.2013, 09:36:41] • [IP: 31.175.141.***]

Jak ludzie pytają sie jak się mieszka w Świnoujściu to odp że w Świniakowie jest syf i mieszka sie źle na szczęście wyprowadzam sie z tej wioski i nikomu nie polece tego miejca do odwiedzania:)

Gość • Piątek [26.07.2013, 09:34:57] • [IP: 77.88.162.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Piątek [26.07.2013, 09:32:32] • [IP: 80.245.181.***]

Gość • Piątek [26.07.2013, 09:08:35] • [IP: 93.94.188.***] Bardzo mądre obrałeś podejście, po za tym że miasto żyje z turystów rób tak dalej. Myślenie raczej nie jest twojĄ mocną stroną.ŻENADA

Gość • Piątek [26.07.2013, 09:29:44] • [IP: 80.245.181.***]

Droga czytelniczko co za bzdury piszesz, przejdź się może na plaże, na promenadę i posłuchaj i pooglądaj ilu turystów jest u nas i co mówią o Świnoujściu dopiero potem pisz konkretną prawdę bo tych twoich bzdur to czytać się nie che. Większość turystów jest zachwycona miastem tylko denerwują ich jedynie takie malkontentki jak ty ale na szczęście jest was z roku na rok jest coraz mniej.

Gość • Piątek [26.07.2013, 09:26:33] • [IP: 95.129.228.***]

Świnoujscie jest piękne to Okno na Świat tu jedzie cała Europa jak wybory wygra Katolicka PIS to będzie Tunel i Autostrada do SZczecina Komunista głosuje na Komunistyczną SLD a na kogo głosuje Katolik

Gość • Piątek [26.07.2013, 09:19:31] • [IP: 37.8.215.***]

Oj. chyba dwaj panowie S. zawiedzieni wiekszością wypowiedzi!?

Gość • Piątek [26.07.2013, 09:08:35] • [IP: 93.94.188.***]

DLATEGO JA WSZĘDZIE OPOWIADAM O TYM JAK TU JEST, TAKA ANTYREKLAMA MOŻE SPOWODUJE ZMNIEJSZENIE ILOŚCI TURYSTÓW I WTEDY NASZE" WŁADZE" ZAREAGUJĄ. POLECAM KAŻDEMU" ZACHWALANIE" NASZEJ WIOSKI.

Robert Świnoujście-Gdynia • Piątek [26.07.2013, 09:03:15] • [IP: 91.224.116.*]

Czekam na ''męską'' decyzję Urzędu Miasta o budowie wielopoziomowego parkingu w pobliżu centrum z systemem oznakowania świetlnego(jak w Berlinie!!) który kieruje auta w pobliżu centrum właśnie na taki parking -wtedy skończą się ciągłe jazdy w poszukiwaniu wolnego miejsca!!Czekam na zrobienie porządku z dojazdem do promu Karsibór po stronie Warszowa -bo tam się dzieją sceny jak z horroru!! brak dodatkowego pasa dojazdowego na wysokości wysypiska śmieci (być możę rozwiązaniem jest zrobienie tam bramki !!) plus zrobienie toalet i koszów na śmieci dla oczekujących -JAK MIASTO ZROBI TE 2 RZECZY TO ZROBI SIĘ W MIARĘ PORZĄDEK.

MIM • Piątek [26.07.2013, 08:48:24] • [IP: 92.42.116.**]

Każdy rządzący" bierze coś dla siebie" , ale oceniając działania i widoczne postępy, zmiany na lepsze w mieście to prezydent Żmurkiewicz jest jedynym włodarzem, który COŚ robi. Bo za czasów p. Możejki, Dziekońskiego czy Adranowskiego to psy d... szczekały i bomby wyciągały.

Gość • Piątek [26.07.2013, 08:39:48] • [IP: 88.156.235.***]

Chyba tej pani słońce mózg przegrzało albo jest z PO i ma parcie na koryto.

Hela • Piątek [26.07.2013, 08:32:45] • [IP: 62.69.251.**]

Co Ty Babo wypisujesz za głupstwa, nie masz co robić i wymyślasz bzdety, lepiej byś coś pożytecznego zrobiła dla miasta.

Gość • Piątek [26.07.2013, 08:30:03] • [IP: 91.65.191.***]

Rysiu ! Kiedys tez tam wyladujesz

Magda • Piątek [26.07.2013, 08:20:35] • [IP: 37.8.215.***]

Czytelniczka chyba nie radzi sobie z własnym życiem i zajmuje się takimi bzdurami, że szkoda gadać. Zawsze znajdzie się jakaś pchła, która będzie o wszystko skakać... Śmieszna ta czytelniczka...

Gość • Piątek [26.07.2013, 08:18:26] • [IP: 80.245.185.*]

Oczywiście pani czytelniczka zapomniała dodać że jest z PO z partii miłości i nienawidzi wszystkich co nie sąz peło

Gość • Piątek [26.07.2013, 08:18:17] • [IP: 62.69.248.***]

Kocham moje miasto!! Komu jest zle moze nie przyjezdzac.

Gość • Piątek [26.07.2013, 08:08:29] • [IP: 80.245.189.***]

Oczywiście, że przy odpowiednich, właściwych władzach miasta w Świnoujściu można by było chodzić w kapciach, a komar czy w końcu szczur byłby atrakcją turystyczną; ale tak na prawdę miasto takich władz nigdy nie miało. W tym mieście i nie tylko tym, kto przy korycie patrzy i chroni swoich interesów i to są priorytety, natomiast reszta pozostaje stricte na drugim planie. Bez żenady można powiedzieć - chory system. Miasto tak czy owak, choć dzięki włodarzom w żółwim tempie, rozwija się i będzie się rozwijać; przyciągało i będzie przyciągać turystów nawet z tymi koślawymi chodnikami i kolejkami na promy (dla jednych atrakcja dla innych uciążliwość), i zawsze pozostanie alternatywą dla Karaibów. Z perspektywy czasu zdecydowanie można powiedzieć, iż Świnoujście zmieniło swoje oblicze na korzyść i można de facto dostrzegać pozytywy, można też znaleźć negatywy. Naturalnie czas transformacji jest już tak wystarczająco długi, iż te zmiany powinny zachodzić, co raz szybciej, ale zauważmy, że inne kraje też się borykają.

Gość • Piątek [26.07.2013, 08:07:22] • [IP: 193.69.22.**]

DO: Gość  Piątek [26.07.2013, 06:25:24]  [IP: 37.8.215.***] Piszesz o tym jednym w swoich majtach?

Gość • Piątek [26.07.2013, 07:49:15] • [IP: 80.245.178.***]

Widzę że niektórym nieudacznikom żal ściska pewną część ciała że miasto pięknieje...Szczekajcie dalej a karawana jedzie...

Rysiu • Piątek [26.07.2013, 07:42:50] • [IP: 46.77.124.***]

Piszecie o menelach ze policja nie reaguje. Jak ich juz zabierają to dobrze wiecie gdzie!! Szpital -jest doskonałym miejscem do przechowalni tych smierdzieli. Co to wytrzeźwiałka? Policja przywiezie i po problemie juz przeciez nie psuje nam widoku i nawet mamusia moze juz dziecko karmić! To niestety na chwile bo pan śmierdziel sie tylko chcial przespać. Pielęgniarki go tylko postawią na nogi i niestety problem wraca. Jestem pelen podziwu dla tych pań które muszą po kilku dziennie odwszawiać.

Gość • Piątek [26.07.2013, 07:41:49] • [IP: 92.42.112.***]

a z parku szopena wyniosly sie ptaki !

Gość • Piątek [26.07.2013, 07:20:54] • [IP: 80.245.185.***]

no ja bym dodał jeszcze godzine policyjną od 22 bo helmuty musza miec cisze i dzieki nim miasto umiera

Gość • Piątek [26.07.2013, 06:43:29] • [IP: 92.42.114.***]

To jak tej czytelniczce się tu ni podoba to po co jeszcze mieszka. Niech się wyprowadzi z tego zaszczurzonego miasta. Prośba też do redakcji nie wymyślajcie sztucznych wiadomości aby tylko coś napisać - połowa z Waszych informacji wygląda taj jakby była wysssana z palca - tylko po to aby zaistnieć i dać ludziom powód do narzekania

Gość • Piątek [26.07.2013, 06:25:24] • [IP: 37.8.215.***]

Na komary tylko nietoperze, czekam na ich pojawienie się w Świnoujściu. Wiele miast tak zrobiło - sprowadzili nietoperze...

Gość • Piątek [26.07.2013, 06:06:52] • [IP: 88.156.233.**]

nie wiem jak wy, ale ja w tym sezonie widziałam komara w liczbie sztuk 1 (słownie - jeden) i w szoku jestem :)

Jassec • Piątek [26.07.2013, 05:25:55] • [IP: 208.114.126.***]

I kolejne banialuki!! A turystow jak przybywalo, tak przybywa. @ IP: 93.94.186.*** Ja tu funkcjonuje!! Przeprowadzilem sie z Gdyni, mieszkam od nieco ponad roku i nie zalujemy z zona tej decyzji!

Gość • Piątek [26.07.2013, 03:42:46] • [IP: 92.42.116.***]

Świeżo po przyjeździe właśnie to się rzucało w oczy: miasto jest brudne, wszędzie pełno śmieci się wala. Teraz, po paru latach już tego nie widzę, dla mnie jest czysto. Brud nadal jest wszędzie, ale standardy się zmieniają. Za to najbardziej dziurawe ulice poza Ukrainą to nadal tutaj macie. Masakra.

Wesoły • Piątek [26.07.2013, 02:46:31] • [IP: 37.8.215.***]

Bełkot niedopieszczonej...i tyle.Bzdury!

Gość • Piątek [26.07.2013, 01:26:58] • [IP: 93.94.186.***]

Ty tu turysto zostań i spróbuj funkcjonować, a nie jedziesz gdzie indziej żyć, pracować, zarabiać a tu jak do cyrku wpadasz i sam nie wiesz co widzisz. Zapłać takie podatki, zapłać tyle za wodę i śmieci, pójdź w Świnoujściu poszukać pracy i zobaczymy kiedy nawet najpiękniejsza w Polsce plaża straci swój urok... Ciekawe co byś tu porabiał jakby lało co drugi dzień. A po sezonie przychodzi szara jesień i bardzo długa zima. Zapraszam wtedy. Pójdziesz człowieku do kina, zobaczysz w listopadzie ten urokliwy park - jeden i drugi, jeszcze piękniejszą wówczas promenadę. Zapłacisz za wszystko jak za zboże, popatrzysz w oczy nam mieszkańcom i wtedy pogadamy. Ciekawe jak długo wtedy zostaniesz i jak prędko wrócisz... Turystyka kwitnie, młodzi ludzie wcale nie uciekają, pełno atrakcji i rozrywek dla mieszkańców, dla dzieci w szczególności. I tylko baza zabiegowa dla niemieckiej kasy chorych. Ot zarządzanie. A jakie super perspektywy. Nie ma co. Zostań z nami turysto i wtedy komentuj...

Gość • Piątek [26.07.2013, 01:18:12] • [IP: 93.94.186.***]

Na Karaibach będą lepsze gady i okazy.Wieksza atracja.

Pecik • Piątek [26.07.2013, 00:58:40] • [IP: 92.42.114.***]

Kuba tak trzymaj, przynajmniej jeden normalny.Inna sprawa że pogoda Ci dopisala.Pozdrawiam

Gość • Piątek [26.07.2013, 00:47:46] • [IP: 95.129.224.***]

czy to ta sama czytelniczka co na MW biadoliła??

Gość • Piątek [26.07.2013, 00:24:17] • [IP: 62.69.250.**]

Pięciogwiazdkowe hotele budują prywatni inwestorzy, za swoją kasę i na swoje ryzyko. Każdy inwestor bardzo dobrze zna realia Świnoujścia, począwszy od komarów, poprzez przygłupich malkontentach miasto zamieszkujących, a na przeprawie skończywszy. Jakoś to ich nie zraża.

Gość • Piątek [26.07.2013, 00:08:37] • [IP: 77.88.191.**]

Jednak niektórym upał ogranicza zdolność rozumowania, a tym bardziej pisania takich listów. Pozdrowienia dla wszystkich innych malkontentów a temu pięknemu miastu życzę, by ta Pani i reszta malkontentów wyjechała już na te Karaiby

Gość • Piątek [26.07.2013, 00:05:12] • [IP: 178.238.246.**]

aa gdzie niby w miescie jest czysto?? jakby bylo czysto na w centrum miesta nie biegaly by szczury!! wszedzie śmieci sie wylewają ze smietnikow, pelno bezdomnych, meneli i innych. Promenada az kipi od takich, na parkingu na daszynskiego nie mozna usiasc zeby dziecko nakarmic bo wszedzie spia menele, policja przejezdza i ma to gdzies. a sciezki rowerowe owszem powstaja ale sciezka rowerowa nie chodze z malutkim dzieckiem z wozku a po chodnikach nie da sie jezdzic wozkiem. wszedzie dziura za dziura. Autorka artykulu ma 100% racji!!

Gość • Piątek [26.07.2013, 00:02:02] • [IP: 62.69.255.***]

gościu 22:55:01]  [IP: 37.8.215. ty tak mocno walisz łbem przed żmurem, że masz wstrząs mózgu. A i siatkówki od tych wstrząsów ci się odkleiły. cytuje" w mieście czysto", chłopino takiego syfu to jeszcze nie było! Śmieci się przelewają, bród smród. cytuje" powstaja sciezki rowerowe" są to najważniejsze inwestycje w mieście. Chłopino, zadłużony szpital leży, promy leżą, gospodarka śmieciowa leży, budżet miasta leży. Chłopino idź do lekarza. Może nie jest jeszcze za późno.

Gość • Czwartek [25.07.2013, 23:56:00] • [IP: 62.69.254.***]

Co Ty gościu z 22:59:35 bredzisz? Jakie czysto, jakie chodniki, jakie ścieżki rowerowe?. ...

Gość • Czwartek [25.07.2013, 23:43:30] • [IP: 88.156.234.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [25.07.2013, 23:39:01] • [IP: 178.238.246.**]

Po tych naszych wypasionych ścieżkach rowerowych to lepiej nie jeździć. Szkoda roweru.

Gość • Czwartek [25.07.2013, 23:37:39] • [IP: 93.94.186.***]

Bzdura. Urząd Miasta z jego wodzem radzą sobie i to coraz lepiej. To cała reszta nie daje rady i pada na pysk. Ciekawe kiedy ludzie na ulicę wyjdą, bo to chyba nieuniknione...

Gość • Czwartek [25.07.2013, 23:32:55] • [IP: 92.42.116.**]

skąd się biorą tacy ludzie ?? leczyć ich czy utylizować molo hotele - niepotrzebne inwestycje - ktoś ma coś z głową - a jeżeli szanowna pani chce zobaczyć tych którzy zapłacą to proszę się udać na promenadę czy plaże a nawet na tak krytykowany deptak w centrum gdzie są tysiące ludzi w ciągu dnia. ...Wszyscy zachwyceni tylko jak zwykle wąska grupka nieudaczników miejskich obrzyguje wszystko co się dzieje w naszym pięknym mieście.

Kuba • Czwartek [25.07.2013, 23:30:14] • [IP: 83.25.112.***]

wróciłem ze Świnoujścia wczoraj. Przebywałem tam 10 dni, szczura nie widziałem ani jednego, przeprawa promowa to jednak jest atrakcja (zawsze można nocą przyjechać i mniejsze kolejki) a komary?? mogą być wszędzie, a nie tylko Świnoujściu. Na pewno wrócę tam za rok... A czytelniczka jeśli takowa jest w ogóle (może to redaktor naczelny nabija sobie newsy) nie ma chyba czego się czepiać...

Gość • Czwartek [25.07.2013, 23:24:00] • [IP: 80.245.182.**]

Co to za kurort, który nie dba o zdrowie mieszkańców. Wystarczy spojrzeć co dzieje się ze świnoujskim szpitalem i nie mam tu na myśli budynku... Należałoby zadbać o podstawową opiekę zdrowotną a nie stawiać kolejne pięciogwiazdkowe hotele. Oby żaden turysta nie musiał podczas urlopu trafić do szpitala..

Gość • Czwartek [25.07.2013, 23:20:35] • [IP: 178.238.249.**]

Dlaczego IP 215** nie możesz uwierzyć, że mieszkańcy mogą mieć już dosyć tego siermiężnego rządzenia.A co do jak piszesz platformersów, to od dawna władza jak widać po twoim wpisie trzęsie przed nimi gaciami.Ale to już nic nie pomoże bo ludzie mają oczy i uszy i bez polityków potrafią zobaczyć mierność tej władzy.Na szczęście za rok wybory i wolę platformersów niż to co jest w mieście dzisiaj.

Gość • Czwartek [25.07.2013, 23:19:19] • [IP: 178.238.245.***]

dzisiaj zaliczylem ponad 30 komarzyc na sobie. Dawac wiecej jaskolek i odkomarzac!!

Gość • Czwartek [25.07.2013, 23:19:05] • [IP: 92.42.113.***]

... i Jimmy on jest wszędzie jak komary, podobno potrafi się pojawiać w kilku miejscach naraz.

Gość • Czwartek [25.07.2013, 23:12:48] • [IP: 213.238.97.***]

To swieta prawda l ludzie!!

Gość • Czwartek [25.07.2013, 23:08:09] • [IP: 92.42.119.***]

idźcie wieczorem na Chopina zobaczyć jakie romantyczne parkowe oświetlenie w megaatrakcyjnym betonparku zafundowała nam nasza komunistyczna władza! trupi, zimny, ostry halogen idealnie pasuje zarówno do prawdziwej funkcji tego miejsca jak też do socrealistycznych posągów rakiet... Brawo żmur, brawo michałowa!

Gość • Czwartek [25.07.2013, 23:02:24] • [IP: 62.69.255.**]

No nie wiem, szczurów jakos do tej pory nie spotkałem, za to tabuny kundli hodowanych w systemie wolnowybiegowym - owszem.

Stefan • Czwartek [25.07.2013, 22:59:35] • [IP: 80.245.185.**]

Dzisiaj chciałem wykupić zezwolenie wędkarskie i dowiedziałem się że na duńskiej teraz można tylko(czyli na prawobrzeżu), przez internet można wykupić też w całej unii(poza polską) łahahaha

Gość • Czwartek [25.07.2013, 22:55:01] • [IP: 37.8.215.**]

chyba kogos to boli ze jest w miescie czysto, , , powstaja sciezki rowerowe...i inne obiekty...chyba to ktos z platformersów takie teksty sadzi...

Oglądasz 1-127 z 127
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Zaproszenie na obchody Narodowego Dnia Zwycięstwa 8 maja 2025 r. Uroczystość rozpocznie o godz. 11.00 na Placu Słowiańskim pod pomnikiem „Bohaterom Walki o Niepodległość Rzeczpospolitej” poprzez złożenie kwiatów przez władze administracyjne i samorządowe, służby mundurowe, poczty sztandarowe, delegacje organizacji, związków, stowarzyszeń, szkół oraz mieszkańców i gości. Druga część uroczystości odbędzie się o godzinie 11.30 na Cmentarzu Komunalnym w Świnoujściu przy „Kwaterze Wiecznego Spoczynku Weteranów II Wojny Światowej” ■