POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Niedziela [16.06.2013, 02:17:49] • Świnoujście

Rozjeżdżają nowy plac?

Rozjeżdżają  nowy plac?

fot. rzkaj

Świnoujścianie i turyści zaakceptowali bardzo sterylny w swojej formie Plac Wolności. Idąc codziennie przez centrum, można tam spotkać ludzi opalających się na ławeczkach oraz dzieci biegające w fontannie.

Ale jak informuje nas jeden z internatów bardzo często plac odwiedza także młodzież jeżdżąca na deskach. Niestety, jak żali się nasz czytelnik, robią przy tym ogromny hałas, wykonując na nich różne, karkołomne ewolucje.
Niestety chłopcy również bardzo często wykonując skoki nie zawracają uwagi na przechodniów i pewnego dnia może tam dojść do jakiegoś wypadku, napisał do nas w swoim mailu internauta.

Tę sytuację potwierdził również nasz reporter, na którego oczach młodzi ludzi, w ten bardzo aktywny sposób wypoczywali na Placu Wolności.
Dlatego dobrze byłoby gdyby miasto szybko wyremontowało dość skromny skatepark, który w obecnym stanie nie zadowala młodych ludzi.

O sprawę zapytaliśmy rzecznika prezydenta Świnoujścia Roberta Karelusa.
- Skatepark, jest co roku remontowany przez OSiR Wyspiarz, który nim się opiekuje i administruje terenem , na którym jest zlokalizowany.
Zdajemy jednak sobie sprawę, że zmodernizowany Plac Wolności jest idealnym miejscem dla skatów, ale po pierwsze: mimo trwałych materiałów zastosowanych przy jego
budowie, większość  elementów nie wytrzyma zbyt  długo -szczególnie krawędzie murów - gdy będą po nich szorować,  w trakcie wykonywanych ewolucji,  elementy desek – mówi o sprawie Robert Krelus
Jak się okazuje również do urzędu zaczęły docierać skargi w tej sprawie.
- Dodam również, że jeszcze w trakcie budowy placu,  już zwracali się do nas mieszkańcy okolicznych budynków ze skargami na hałas , jaki wydają kółka szorujące po placu.
Plac jest miejscem ogólnodostępnym, gdzie przychodzą rodzice z małymi dziećmi, osoby starsze. Więc niestety, może dojść do nieprzyjemnego wypadku. – dodaje rzecznik Prezydenta Świnoujścia.

(jkar)

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 167, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-167 z 167

Gość • Poniedziałek [24.06.2013, 11:58:39] • [IP: 217.153.137.***]

Na całym świecie w dużych miastach nikt nie czepia się deskarzy, tylko u nas, toczenie się kauczukowych kółek powoduje hałas, a sama deskorolka jest śmiercionośnym narzędziem, które może komuś krzywdę. Chyba jak się pukną w głowę buntownicy hałasu.Kilkadziesiąt lat samochody i turyści hałasują na tym placu i nagle przez deskorolki spać nie mogą :D

Gość • Środa [19.06.2013, 20:54:19] • [IP: 80.245.184.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Środa [19.06.2013, 11:43:34] • [IP: 91.57.7.***]

Znowu ktos komu wszystko przeszkadza, plac betonowy - zle, plac trawiasty - zle, laweczki - zle, brak laweczek - zle, ludzie na placu - zle. Po to sa te place, zeby z nich korzystac, czy to sie opalajac, czy jezdzac na rowerach, hulajnogach, deskach, rolkach czy innych wynalazkach

Gość • Środa [19.06.2013, 10:27:05] • [IP: 80.245.184.**]

juz nie długo będzie patrol jeszcze bendzie na placu i w ogóle nie bendzie sie mozna bawic

polskiemeryt • Wtorek [18.06.2013, 19:40:08] • [IP: 92.42.112.**]

Wszystkich sterylizować to nie będzie dzieci. I stare pierniki będa szczęśliwe.

Polski emeryt • Wtorek [18.06.2013, 18:59:28] • [IP: 92.42.112.**]

Chcę by w moim mieście młodzi mogli robić to samo co ich rówieśnicy na całym świecie. Nie rezerwujcie miasta dla starych Niemców. Niech do Świnoujścia przyjeżdża jak najwięcej młodych ludzi, jeśli będą się tu dobrze bawić wróca do nas jako starsi ludzie z rodzinami.

Gość • Wtorek [18.06.2013, 12:41:18] • [IP: 86.1.203.***]

'- Skatepark, jest co roku remontowany przez OSiR Wyspiarz, który nim się opiekuje i administruje terenem, na którym jest zlokalizowany.' HAHAHA, dobry zart. Zapraszam kazda zainteresowana osobe na nasz skatepark przy sztucznym boisku flotu. Znajda panstwo na prawde duza ilosc dziur, ktorymi nikt sie nie interesuje od roku jak i nie wiecej. POZDRAWIAM.

recepcjonistka • Wtorek [18.06.2013, 09:42:02] • [IP: 62.69.252.***]

powodzenia starym klępom nie róbcie Świnoujścia umieralnią starych Niemców krzyczycie że nie ma kto na wasze emerytury zarabiać jak odstraszacie młodzież idźcie się leczyć ciągle macie problem a to z dziećmi a to z młodzieżą cisza nocna jest po 22.00 dajcie spokój dzieciakom jak wam coś nie pasuje jest ciepło jedzcie na działkę czy do parku

Gość • Poniedziałek [17.06.2013, 21:46:45] • [IP: 62.69.253.*]

Jeździć mogą, to raczej nie problem. Hałas.. hah, to jest centrum miasta, nie słyszałem nigdy żeby w centrum wypoczywać w 'ciszy' :D Ale jednak przez taką jazdę na desce park niszczeje, tak jak rzecznik powiedział, betonowe murki za chwilę będą miały poobdrapywane krawędzie. No chyba że zostanie użyta bardzo yhm... 'estetyczna' blokada w formie prętów na murku co 50cm, które uniemożliwiałyby wszelkie Slide'y :P

stary dziad • Poniedziałek [17.06.2013, 17:13:48] • [IP: 37.31.119.***]

i niech jeżdża, jakieś życie dzięki nim widać w mieście.dawajcie chłopaki i w d miejcie głupie wpisy i ludzi którzy chcą z Was zrobić emerytów za młodu

F • Poniedziałek [17.06.2013, 11:08:19] • [IP: 92.42.117.**]

Zamiast się cieszyć, że aktywnie spędzają czas to lepiej się na nich wściekać, no nie? Jasne - niech lepiej całymi dniami siedzą w domu. Jak się nie podoba to zróbcieim jakieś porządne miejscówki gdzie indziej.

Gość • Poniedziałek [17.06.2013, 10:27:06] • [IP: 62.69.254.***]

nie tepcie tych chlopakow, co maja robic isc i pic? niech jezdza.

Gość • Poniedziałek [17.06.2013, 08:03:20] • [IP: 88.156.232.***]

tak samo się dzieje na ścieżkach rowerowych, rolkarze i deskarze nie zważają na innych użytkowników, wjeżdżają na dzieci i dorosłych, trzeba ich rozjeżdżać czy co?jak dojdzie do tragedii to dopiero będzie wrzask a zakaz jazdy po ścieżkach rowerowych jest w kodeksie ruchu drogowego!

Gość • Poniedziałek [17.06.2013, 07:48:17] • [IP: 92.42.116.***]

A dla mnie nie ma porządnego toru samochodowego - mogę się więc pościgać po uliczkach miasta? Popierający hałaśliwą młodzież mają bardzo na bakier w rozumem, ale nic dziwnego - w szkole logiki i myślenia się nie uczy, tylko pielęgnuje zabobony i gusła.

Gość • Poniedziałek [17.06.2013, 07:13:04] • [IP: 79.187.106.***]

Znowu jakiemuś staremu cepowi wszystko przeszkadza. Szkoda, że mu trawa na placu za głośno nie szumi. Choć to pewnie kwestia czasu.

Gość • Poniedziałek [17.06.2013, 06:46:41] • [IP: 93.94.191.***]

Zamiast narzekać, psioczyć na dzieci i młodzież już teraz wystosować petycję do architekta miasta aby w nowym parku na Szopena był prawdziwy, porządny skatepark i pilnować wykonania!

Gość • Poniedziałek [17.06.2013, 02:14:54] • [IP: 93.94.186.***]

[IP: 62.69.252.***] Hej hej czy aby się za bardzo nie rozbrykałeś co?? do domu to TY !! Jeszcze tego brakowało chamstwa i wychowanie jak się patrzy !!

Gość • Poniedziałek [17.06.2013, 02:13:13] • [IP: 79.97.66.***]

marudy

Gość • Poniedziałek [17.06.2013, 00:49:08] • [IP: 62.69.254.***]

Niech jeżdżą. Gorzej już tego placu-masakry zepsuć się nie da.

Gość • Poniedziałek [17.06.2013, 00:23:05] • [IP: 178.238.246.**]

to jest solarium jak slonce dogrzeje to uciekna tam nie ma sie gdzie schowac przed sloncem piekarnik dla projektanta

Gość • Niedziela [16.06.2013, 23:30:32] • [IP: 188.33.221.***]

Stary moher już tak ma – musi marudzić. Dzieciaki – im będzie Was więcej na Pl. Wolności, tym szybciej doczekacie się skatepark’u z prawdziwego zdarzenia.

Gość • Niedziela [16.06.2013, 23:11:03] • [IP: 80.245.186.***]

skatów ? super brawo 90+ tyle nasze misto ma i na tyle każdy się czuje, muzyki NIE. FLOTY nie to CO TU K%%%% robić dziady, TYLKO FLOTA MKS

Gość • Niedziela [16.06.2013, 23:10:08] • [IP: 80.245.189.**]

Może zbudujcie skatepark?

Gość • Niedziela [16.06.2013, 23:03:50] • [IP: 164.126.80.***]

Gorszego społeczeństwa niż mieszkańców tej wiochy ze świecą szukać, co za mentalność, pieprzeni kapusie, sądziłem że takich ludzi już nie ma a jednak.

... • Niedziela [16.06.2013, 22:25:51] • [IP: 92.42.118.**]

Też dobrzy jesteście, co wam oni przeszkadzają??!! Tutaj piszecie anonimowo, a twarzą w twarz powiedzieć nie umiecie, tchórze z was, ja normalnie idę mówię że to nie skate park nie słuchają, na policję dzwonię, niech się wynoszą, a jak policja nic nie zdziała(bo to wiadomo jak to nasza policja) to i tak fontanny zagłuszają, więc problemu nie widać...

Gość • Niedziela [16.06.2013, 22:25:14] • [IP: 95.129.226.***]

popieram młodych niech jeżdżą skoro nie ma dla nich porządnego Skateparku. To jest plac dla wszystkich a chłopaki przynajmniej mają jakąś pasje i nie piją nie palą. Komu przeszkadza to że tam są? niech jedzie na wieś. Ludzie to jest Miasto a nie malutka wioska. Zabraliście place zabaw pod oknami bo Wam dzieci przeszkadzają kompletnie Wam się w głowach poprzewracało!!

gamon • Niedziela [16.06.2013, 22:22:09] • [IP: 69.122.239.**]

Plac WOLNOSCI a nie wybiorczosci a co maja siedziec i piwo pic? Mlodzi ludzie i musza cos robic. Dziwi mnie jak ludzie narzekaja na wszystko czy to tylko ta redakcja otrzymuje" sygnaly" od internautow i zatroskanych mieszkancow?

Gość • Niedziela [16.06.2013, 22:02:33] • [IP: 95.129.226.**]

lepiej zeby dzieci tam jezdzily a niż dzieci biegajace goło po placu a mamusie opalajace sie, co lepiej wyglada?

Gość • Niedziela [16.06.2013, 21:59:22] • [IP: 88.156.232.***]

Może dla chętnych jeszcze piwo do ręki i skręta? Też by było źle !! Nie jest to miejsce na tego typu zabawy, a jężeli ktoś tego nie rozumie, to najwyższy czas, zacząc go uczyć. Mam nadzieję, że nowa władza w Kraju -- PIS, zrobi szybko porządek. Jak dostaniesz pałą, to ci zatętni, ale w żyłach.

Gość • Niedziela [16.06.2013, 21:57:14] • [IP: 92.42.114.***]

zamknijmy Plac Wolności dla ruchu pieszego i zróbmy tam 20-sto piętrowy parking - i wszystkie wieśniaki ze Świnoujścia (wsi na północy Polski na prawach miejskich - chyba za łapówkę) będą zadowolone - będzie cisza, ludzie nie będą mieli gdzie chodzić, dzieci się bawić i będą mogli wjechać do sklepów samochodami bo nic innego nie chcą

Gość • Niedziela [16.06.2013, 21:54:59] • [IP: 80.245.181.***]

od kiedy plac jest otwarty NIC nie pasuje tym moherom ! Ogródki NIE, dzieci NIE, deski NIE. Najlepiej skradać się na paluszkach i nie odzywać się. Spójrzcie na inne kraje, place gdzie zbierają się różni ludzie, robią różne rzeczy i nic nikomu nie przeszkadza!

Gość • Niedziela [16.06.2013, 21:31:17] • [IP: 89.174.73.**]

i bardzo dobrze!! wolnoć tomku w swoim domku...a hejterzy niech idą do lasu!!jak sie nie podoba, to do kościoła...chcieliście demokracje to macie i mordy w kubeł

Gość • Niedziela [16.06.2013, 21:22:41] • [IP: 62.69.252.***]

a ja proponuję tam postawić znak zakazu dla starych tępych więsniaków którym wszystko i wszyscy przeszkadza won do domu przed tv" modę na sukces " oglądać a młodym dajcie żyć w tym chorym mieście. ...

Gość • Niedziela [16.06.2013, 21:07:48] • [IP: 80.245.190.***]

prosimy o znak zakazu na Pl.Wolności dla rowerzystów i rolkowców, aby była podstawa do karania.

Gość • Niedziela [16.06.2013, 21:05:31] • [IP: 92.42.114.***]

Ludzie opamiętajcie się co wy tu wypisujecie . Wszystko trzeba krytykować NIE DOSYĆ Jedni siedzą w ogródku piją kawe inni na rolkach a jeszcze inni moczą nogi w fontannie Plac Wolności dla KAŻDEGO i tak ma być. A jak się komu nie podoba to niech dalej siedzi przed komputerem. Plac ma tętnić życiem a nie miasto ciszy.

Gość • Niedziela [16.06.2013, 20:59:19] • [IP: 95.129.225.***]

nie no przesada plac jest juz tak usyfiony ze maks, rolki rowery piach i oczywiscie wszechobecne kundle w fontannie też i efekt jest. a starz miejska nie istnieje u nas kojaze ja tylko z poczatku karsiborkiej bo przeciez mnóstwo tam śmiertelnych wypadków właśnie przy oczyszczalni;] więc trzeba tam suszare ustawić

Gość • Niedziela [16.06.2013, 20:51:24] • [IP: 62.69.248.***]

A po co było budowac ten obrzydliwy plac. Niech jezdza i rozjezdza!!

lolodolo • Niedziela [16.06.2013, 20:29:20] • [IP: 80.245.178.***]

Z chamstwem i brudasami to już tak jest, nic się nie poradzi, było jest i będzie. Tatuś cham, prostak, usmarkany i zawszony ubek po tacie pastuchu, to czego można spodziewać się po miocie? Też pewnie zawszony i głupawy.

Gość • Niedziela [16.06.2013, 20:14:42] • [IP: 178.238.246.**]

Cisza na promenadzie, cisza na plazy i cisza w centrum miasta? Weźcie wyluzujcie gatki bo to miasto robi się przez takich jak Wy miastem ludzi starszych i zgredów, młodzież nie ma co tu robić bo wszystko starszym przeszkadza. Za niedługo to miasto wymrze.

Gość • Niedziela [16.06.2013, 19:42:46] • [IP: 80.245.186.***]

HALO URZAD MIASTA, czy my mieszkancy S-cia MAMY USTEPOWAC małolatom bo jezdza na rolkach na Placu Wolnosci!! wiec dla kogo jest ten Plac my czekaliśmy na odpoczynek i milo spedzic czas a tu beszczelne skoki i ordynarne wyzwiska slychac już az Niemcy kreca glowami ze az przejść spokojnie nie można tylko trzeba małolatowi ustapic, co to do cholery ma znaczyc Panie PREZYDENCIE, prosimy zrobić zakaz jezdzenia deskorolkami !! na Placu Wolnosci niech wyniosą się nad MORZE na DEPTAK to tam szybko by ich wykurzyli, a gdzie STRAZ MIEJSKA ??

Gość • Niedziela [16.06.2013, 19:38:21] • [IP: 89.174.73.**]

akurat deskorolka to tani sport i możliwy w każdym miejscu jeśli pan nie zauważył...to dajcie im rakiety do tenisa, udostępnijcie korty za darmo, albo baseny...jesli nie wiadomo o co chodzi to chodzi o eciepecie

Gość • Niedziela [16.06.2013, 19:36:54] • [IP: 80.245.181.***]

Śmiech małych dzieci w fontannie nikomu nie przeszkadza tylko ich darcie ryja! A na chamskie odzywki tej desorolkowej latorośli powinna reagować straz miejska

Gość • Niedziela [16.06.2013, 19:14:31] • [IP: 88.156.233.**]

A gdzie straż miejska ? Poza tym czy małolaty poza deskorolkami nie mają innych zainteresowań sportowych?

Gość • Niedziela [16.06.2013, 19:06:47] • [IP: 77.88.190.**]

PO TO JEST TEN PLAC ŻEBY MŁODZIEŻ SIĘ TAM ZBIERAŁA I M.IN.JEŻDZIŁA NP, NA ROLKACH

Gość • Niedziela [16.06.2013, 19:00:32] • [IP: 89.174.73.**]

Skateparki w naszym regionie to nie lada problem...wystarczy sie przejechac do : Dziwnowa, Pobierowa, Rewal...skateparki wyglądają jak NOWE i nie widze problemu skoro w takich miasteczkach poradzili sobie...w Międzyzdrojach nikt niechce słyszeć o sk8parku i mają to gdzieś i mamy za daleko dokądkolwiek..w Świnoujściu zatkali to na pare lat i znów problem powraca...udają że zrobią to spokój a jak sie rozwali to zrzucają na dzieciaków...jak władza będzie szanować potrzeby to i skatepark bedzie szanowany...

V RP • Niedziela [16.06.2013, 18:49:38] • [IP: 93.94.191.***]

KATEGORYCZNY ZAKAZ WSTĘPU DZIECI I WÓZKÓW Z DZIEĆMI, ROWERZYSTÓW, NIEPEŁNOSPRAWNYCH PORUSZAJĄCYCH SIĘ NA WÓZKACH INWALIDZKICH. JAK ZAKAZYWAĆ TO WSZYSTKIM RÓWNO.

Gość • Niedziela [16.06.2013, 18:15:03] • [IP: 94.40.121.**]

NIEZADOWALA? Proponuję przejść się i zobaczyć w jakim stanie znajduje się skejt park. Wielke dziury i spruchniałe deski! Nie sa się tam jezdzić bezpiecznie!

Gość123 • Niedziela [16.06.2013, 17:44:29] • [IP: 92.42.112.**]

na betonie hałas się wzmaga i jest bardziej słyszalny niż jakby cały teren porastała trawa, ale dzisiejszym mieszkańcom wszystko przeszkadza... wcześniej przejeżdżały pod oknami samochody, autobusy, motory i nie przeszkadzały??

Gruby • Niedziela [16.06.2013, 17:44:15] • [IP: 46.255.114.***]

jesli chodzi o deskoroloki to wybaczcie ale nie chcial bym aby moje czy inne dziecko doznalo jakiegos urazu przez to ze dzieciak na nie wpadnie nawet i przez pomylke.Do roboty magistrat, zrobic pozadne miejsce dla skaterow

Gość • Niedziela [16.06.2013, 17:27:59] • [IP: 89.174.73.**]

to może szkoły i przedszkola budować poza miastem bo dzieci hałasują...dziwicie sie że młodzież klnie itd...jak są wyganiani z kąta w kąt!! dla tych co jeżdżą to jedyny sposób na życie i pewnie zdrowszy jak siedzenie na ławce z vódką i petem w gębie...więc od kogo mają brać przykład jak widzą że wszystko i tak później sprowadza się do pójścia do pracy i chlaniem po nocach bo tak trzeba??...szkoda słów

Gość • Niedziela [16.06.2013, 17:12:48] • [IP: 217.159.0.**]

Szukałem, aż znalazłem. Dużo się naczytałem na temat tego placu, ale nikt nie wspomniał ze plac jest sterylny, gdyż daję stówkę jak ktoś wdepnie w psie gówno. Cieszmy się bo takich miejsc (bez psich odchodów) jest już niewiele!

Gość • Niedziela [16.06.2013, 16:49:01] • [IP: 93.94.190.***]

Ten beznadziejny plac właśnie tak wygląda, jakby był przeznaczony do uprawiania takich sportów. Nie dziwi mnie to, że młodzież tak fajnie się tam bawi. Współczuję okolicznym mieszkańcom, ten hałas jest straszny!!

Gość • Niedziela [16.06.2013, 16:45:56] • [IP: 93.94.189.***]

Plac jest dla wszystkich! Mogą sobie jeździć ile wlezie! A skatepark nie widział remontu od 100 lat. Najpierw zadbajcie o młodych ludzi a potem ich przeganiajcie.

Gość • Niedziela [16.06.2013, 16:42:32] • [IP: 80.245.178.***]

Nareszcie widać młodzież w naszym mieście. Miło jest popatrzeć na ich młodość, radośc i zabawe. Cieszę się, że odeszli od kompów i wyszli na powietrze. A plac jest dla wszystkich. Wole patrzeć na radosną młodzież i bawiące się dzieci niż wiecznie niezadowolonych i narzekających dorosłych

Gość • Niedziela [16.06.2013, 16:41:47] • [IP: 92.42.118.**]

NO TO PO CO ZROBILISCIE TEN CHOLERNY PLAC JAK TERAZ SIE SRACIE ZE SIE OPALAJA I SKEJTUJA JEST BETONKA TO SE SKEJTUJA. ZROBCIE NOWY SKEJTPARK A NIE CZLOWIEK TO CZLOWIEK I KAZDY MA PRAWO SE TAM SIEDZIEC

Gość • Niedziela [16.06.2013, 16:37:04] • [IP: 92.42.113.**]

Tan plac powinien nazywać się PLACEM NIEZGODY, a nie PLACEM WOLNOŚCI.

Gość • Niedziela [16.06.2013, 16:10:03] • [IP: 77.253.142.***]

Dzieci też hałasują a na nie jakoś nikt nie narzeka.

Gość • Niedziela [16.06.2013, 15:47:31] • [IP: 80.245.189.***]

Tym normalnym inaczej którzy piszą że można tam śmigać na deskach itd., to zwracam uwagę, że takie coś doprowadzi do błyskawicznej dewastacji. potłuką płytki, zniszczą (pokruszą te klomby - białe murki). I czy wówczas będzie tak super. Są miejsca wyznaczone do jazdy samochodem, rowerem i wcale nie musi to być ten właśnie plac.

Gość • Niedziela [16.06.2013, 15:30:46] • [IP: 83.21.36.***]

Byle do zimy wtedy śnieg będzie zalegał na placu Wolnosci i żaden deskorolkarz już nie zakłóci spokoju bo nie będzie komu.

Gość • Niedziela [16.06.2013, 15:26:25] • [IP: 83.89.12.***]

jak zgodziliscie sie na wybudowanie tej pustyni betonowej, to teraz zaakceptujcie wszystkich, ktorzy tam przebywaja. Bezdomny, dziecko, stary, mlody - kazdy ma tam prawo przyjsc!!

Gość • Niedziela [16.06.2013, 15:21:48] • [IP: 87.96.2.**]

Super że tak sobie śmigają, każdy komu to przeszkadza musi być upośledzony na umyśle, zaprogramowany na konformiste i bezdennie gupi bez ł, by popierać ograniczanie wolności w imię tak nieosiągalnych bzdur jak spokój czy bezpieczeństwo czy. kontrola

Gość • Niedziela [16.06.2013, 15:21:06] • [IP: 62.69.254.***]

Może opłaty pobierać za wejście na ten plac, jak za most, albo ogrodzić go grubą pancerną szybą, żeby się na niego patrzyć z za szyby?

Gość • Niedziela [16.06.2013, 14:55:27] • [IP: 95.129.226.***]

Jadę umyć dwa rowery na fontannach, bo mi żmurkiem zachodzą.

Gość • Niedziela [16.06.2013, 14:54:45] • [IP: 92.42.112.**]

"Skatepark, jest co roku remontowany przez OSiR Wyspiarz" buahahahahaa! to niech teraz ktoś zrobi zdjęcia skateparku bo nie wydaje mi się żeby był remontowany od 2lat.

Gość • Niedziela [16.06.2013, 14:25:12] • [IP: 178.238.247.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Ryju • Niedziela [16.06.2013, 14:17:24] • [IP: 178.238.245.**]

A mnie przeszkadza ogródek.

Gość • Niedziela [16.06.2013, 14:04:05] • [IP: 62.69.253.***]

Zaakceptowali?? za duzo powiedziane... a co mieli zrobic jak pogodzic sie z tym badziewiem?? Tam co troche ludzie wpadaja do strumyka i zemszcza!! jak mozna bylo tego nie ogrodzic, zeby nie spadac??

Gość • Niedziela [16.06.2013, 13:49:19] • [IP: 93.94.186.***]

Wszyscy deskorolkarze - pod Urząd Miasta i na parkingu urządzić sobie skatepark, wraz z napisem żądamy naprawy skateparku i tak dzień w dzień, umilać im swoimi ewolucjami, krzykami, radością -pracę.Bierzcie sprawy w swoje ręce - skoro rodzice nie potrafią, Wam tego załatwić !!

Gość • Niedziela [16.06.2013, 13:44:36] • [IP: 93.94.186.***]

Ja bym podzielił ten Plac - tu wolno jeżdzić, tam wolno przechodzić, tam się kąpać, tam pic i jeść, a gdzie indziej siedzieć na ławce i gitara wszyscy są zadowoleni jeden drugiemu nie przeszkadza !!

Gość • Niedziela [16.06.2013, 13:42:14] • [IP: 92.42.116.***]

Co w tym dziwnego, że ludziom hałas przeszkadza? Kogo obchodzi, że hałas robią dzieci? To obojętne skąd hałas pochodzi, każdy hałas niszczy zdrowie, nawet ten z wieży kościoła.

Gość • Niedziela [16.06.2013, 13:41:17] • [IP: 93.94.187.***]

DAJCIE NOWY SK8 I BD OKEJ !! NIE MAJĄ GDZIE SIE PODZIAĆ DZIECIAKI !! A NIE NARZEKACIE ! SK8 ROWALONY I MIEJSCE DO PICIA A NIE DO JEZDZENIA. .

Gość • Niedziela [16.06.2013, 13:33:46] • [IP: 178.238.245.***]

Bezcenne. Gdzie mają jezdzić skatepark w opłakanym stanie. Ciągłe obietnice już będzie od ponad roku jest podobno plan będzie dobry skatepark to przestaną jeżdzić w takich miejscach. Ale w Świnoujściu nie ma pieniędzy, a taki pan burmistrz naszego szanownego miasta liczy sobie pęsje.

Gość • Niedziela [16.06.2013, 13:33:04] • [IP: 89.174.73.**]

to normalne że nowe miejsca są gratką dla skaterów jak i rowerzystów, spacerowiczów, turystów itd...tam gdzie nowa przestrzeń nowe pomysły, a deskorolka jest sztuką uliczną i zawsze bedzie przemieszczana w rejon gdzie można trenować...dzieciaki nie od razu umieją latać nad rampami a i triki na desce polegają na efektownych ewolucjach nad samą ziemią...tylko że jakoś wszyscy zapomnieli że BYŁO TAM RONDO i hałas jak na lotnisku!! najlepiej czepić sie garbatego że ma proste dzieci...DESKA jest była i BĘDZIE!!

Gość • Niedziela [16.06.2013, 13:30:56] • [IP: 93.94.186.***]

Już daliście upust swojej agresji ?? Pewno niszczcie, psujcie, demolujcie, i jeszcze walczcie o prawa do tego !! Troszkę rozsądku nie zaszkodzi. Nie zastawiajcie się dziećmi, tylko ruszcie swoje szanowne 4-litery i poświęćcie tym swoim dzieciom troszkę czasu, , przebywając razem z nimi, to zobaczycie jak wesoło się bawią.Tak walczycie o to rodzice, byście tylko Wy mieli święty spokój, bo dziecko weżmie deskorolkę czy rower i macie go z głowy. Nie mówię o dzieciątkach malutkich co są z rodzicami, ale o własnie takiej młodzieży, co im na wszytko pozwalacie.Na zwrócenie uwagi, to leci z ich ust wiązka hu*a centów, że włosy się na głowie jeżą. Żadna z Was by w to nie uwierzyła ale tak jest!!

Gość • Niedziela [16.06.2013, 13:30:18] • [IP: 92.42.115.***]

Ten plac napewno nie jest po to żeby go niszczyć piszę do tych wszystkich co mają złe wychowanie i bezstresowo wychowują swoje dzieci róbta co chceta inaczej mówiac tylko że my wszyscy za to płacimy

Gość • Niedziela [16.06.2013, 13:28:12] • [IP: 93.94.188.***]

spoko, zostawimy deski, rowery i inne tego typu rzeczy, weźmiemy piwo, może jakąś wódkę i fajeczki, usiądziemy tam i będziemy siedzieć, palić i pić skoro tak chcecie tego!

Gość • Niedziela [16.06.2013, 13:25:34] • [IP: 80.245.190.**]

Jak chcecie spokoju to zróbcie im jakiś fajny skatepark a nie o wszystko się awanturujecie

Gość • Niedziela [16.06.2013, 13:22:44] • [IP: 80.245.190.**]

Ja pier... ludzie dzieciństwa nie mieliście a to jest miasto te samochody są głośniejsze... Jak chcecie spokoju to na wieś zapraszam bo ja z deską nie mam zamiaru kończyć. ..

Gość • Niedziela [16.06.2013, 13:15:40] • [IP: 93.94.188.***]

jak się takiej emeryce nudzi to niech idzie na cmetarz i pilnuje grobu głupie mochery

Gość • Niedziela [16.06.2013, 13:13:14] • [IP: 93.94.188.***]

śmieszni są mieszkańcy Świnoujścia a gdzie mają się bawić dzieci przecież zlikwidowalliście część placów zabaw po to tylko żeby emeryci mieli swoje ogródki pod blokiem nie mogą się bawić bo sasiad drze ryja jeden z drugim fontanne postawili żle bo dzieci sie bawia to dla nich jedyna frajda jaką mają w świnoujsciu a ty emerycie nigdy nie byłeś dzieckiem

Gość • Niedziela [16.06.2013, 13:09:07] • [IP: 80.245.190.**]

No no przynajmniej ładnie zostałem uchwycony :D beka

Gość • Niedziela [16.06.2013, 13:06:26] • [IP: 83.89.12.***]

trzeba bylo protestowac przed budowa tej betonowej pustyni!! Teraz za pozno - i bezdomny i dzieci maja prawo do przebywania tu!

Gość • Niedziela [16.06.2013, 13:01:06] • [IP: 83.8.196.***]

orzech jeszcze na starym decku [*]

Gość • Niedziela [16.06.2013, 12:57:55] • [IP: 80.245.185.***]

Potwiedzam fajne fontanny do mycia rowerów.

Gość • Niedziela [16.06.2013, 12:48:28] • [IP: 95.129.225.**]

wszystko wszystkim przeszkadza...masakra jakas

Gość • Niedziela [16.06.2013, 12:39:19] • [IP: 92.42.118.***]

a gdzie mają jezdzic...ja mieszkam obok mi to nie przeszkadza,

Gość • Niedziela [16.06.2013, 12:37:44] • [IP: 62.69.251.**]

Nie macie sie do czego przyczepic? bo co starym ludziom bedzie to przeszkadzac? w wiekszych miastach jesli chodzi o takie place to nie ma problemu. to miasto schodzi na psy coraz bardziej:)

Gość • Niedziela [16.06.2013, 12:36:28] • [IP: 92.42.115.***]

wgl co to za artykul wszystko wszystkim przeszkadza w tym miescie cos sie nie podoba to nie patrz a nie ciagle mieszkancy maja pretensje o wszystko żałosne

Pablo Król Polaków • Niedziela [16.06.2013, 12:28:51] • [IP: 80.245.179.**]

Polak- osoba narzekajaca i marudzaca. Wiecznie niezadowolona ze swojego losu i kraju. Mimo iz inni chwala i podziwiaja polaków on sam nie moze tego zrozumiec i wszystkiemu zaprzecza.

Gość • Niedziela [16.06.2013, 12:27:57] • [IP: 80.245.187.***]

CHlopcy jezdzacy na deskorolkach nie sobie jezdza na skateparku bo to nie jest iejsce do jezdzenia.!! nie dosc ze sa nie wychowani bo jak sie imzwroci uwage to wyzywaja i przeklinaja. sporo czekalam na ten artykul i w koncu se doczekalam mam nadieje ze iasto cos zrobi z tymi chlopcami bo to co oni robia przechodzi ludzkie pojecie!!

Gość • Niedziela [16.06.2013, 12:25:41] • [IP: 92.42.112.***]

To po jaką cholere jest ten plac? Żeby stare dziady rozwalali sie prawie na golasa na lawkach i sie opalali? Co te dzieci wam przeszkadzaja?

Gość • Niedziela [16.06.2013, 12:23:11] • [IP: 92.42.114.***]

Gość  Niedziela [16.06.2013, 11:38:00]  [IP: 80.245.186.***] Mów za siebię ! Człowieku ile Ty masz lat? Zapomniałeś jak sam byłeś dzieckiem. Weźcie się Wszyscy lepiej ogarnijcie. Niech miasto w końcu zainwestuje w coś gdzie młodzież będzie się mogła wyszaleć, nie wiem : Kino, Skatepark, Aqua park cokolwiek!! Świnoujście to miasto starych spruchniałych dziadków!! Niedługo wszyscy stąd powyjeżdżają, nie będzie żadnych młodych I MOŻE DOPIERO WTEDY SIĘ ZORIENTUJECIE, ŻE JEST WAM ZA PUSTO BEZ MŁODYCH NA MIEŚCIE, bo kto przejmie po was miasto.!!??!?!?!?!?!?!?!?!?!?!? Nosz japie*dole, ile można wysłuchiwać o tym, że jakimś chorym dziadkom, którzy zapomnieli jak byli młodzi i pewnie nie mają wnuków żeby zrozumieć przeszkadza młodzież, która nie ma się gdzie podziać w tym ZASRANYM MIEŚCIE!!

Gość • Niedziela [16.06.2013, 12:22:42] • [IP: 80.245.183.**]

I co MOCHERY jeszcze wam przeszkadza !! Zbyt głośny Szum morza? mewy? a może brak lub zbyt duża ilość słońca? Zacofane społeczeństwo !

Gość • Niedziela [16.06.2013, 12:09:22] • [IP: 83.3.8.***]

i niech jeżdżą!! ten plac jest właśnie po to !! jak pozwoliliśmy tym debilom z urzędu zniszczyć wszystko to teraz morda w kubeł. trzeba było myśleć wcześniej

Gość • Niedziela [16.06.2013, 12:02:43] • [IP: 80.245.186.***]

porażka. . to miasto to jakaś pomyłka. . tu wszystko każdemu przeszkadza ŻENADA !!

CZIKITA • Niedziela [16.06.2013, 12:02:15] • [IP: 92.42.117.**]

LUDZIE BOZE TRZEBA POZAMYKAC WSZYSTKICH KTO DEPNIE DEPTAK !! SKANDALLLLL !!

Gość • Niedziela [16.06.2013, 11:48:12] • [IP: 80.245.181.**]

Jak ktoś nie lubi głośnej muzyki to nie chodzi na dyskoteki, jak ktoś nielubi śpiewu operowego to do opery nie chodzi. Więc o co tu chodzi. I to jeszcze piszą SKANDAL < SKANDAL i jeszcze raz SKANDAL...

Gość • Niedziela [16.06.2013, 11:45:20] • [IP: 93.94.188.***]

PO CISZĘ IDZIE SIĘ DO LASU, PLAC JEST W CENTRUM I CISZY TU NIE BĘDZIE, JEST MIEJSCEM DLA WSZYSTKICH, DLA DZIECI I DOROSŁYCH, KTO CHCE TO PRZYCHODZI.

Lutek Narożniak • Niedziela [16.06.2013, 11:44:21] • [IP: 85.167.141.**]

Nie przeszkadza mi w tym miejscu jazda na deskorolce ani rowerze ani chlupiące się dzieci ale robiąc to muszą uważać na innych spacerujących ludzi.Jak na mnie trafi jakiś gapa i nie przeprosi to odpłacę z nawiązką i będzie bolało!

Gość • Niedziela [16.06.2013, 11:38:00] • [IP: 80.245.186.***]

SKANDAL < SKANDAL i jeszcze raz SKANDAL z tymi deskorolkami !! to po to my mieszkancy S-cia tak długo czekaliśmy na nowy Plac Wolnosci ?? ażeby wysluchiwac bluźnierstw przez młodych zmanierowanych dzieciakow i typotu skaczących dzieciakow !! to nie dla nas ZADAMY SPOKOJU NA PLACU WOLNOSCI, mieszkancy S-cia.

Gość • Niedziela [16.06.2013, 11:31:01] • [IP: 62.69.255.***]

Zbudowali Coś co do niczego się nie nadaje, może z wyjątkiem noclegowni pod chmurką dla bezdomnych.

Gość • Niedziela [16.06.2013, 11:30:17] • [IP: 37.31.26.***]

Na całym świecie młodzież jeździ na deskorolkach, rolkach itd po chodnikach, ulicach, placach...i nikomu to nie przeszkadza.Gdy zobaczyłem artykuł pomyślałem że to żarty, do jasnej cholery ludzie po co My Polacy robimy sobie nawzajem takie problemy?Gdzie tolerancja?

tg • Niedziela [16.06.2013, 11:22:09] • [IP: 80.245.181.**]

Może i faktycznie młodzież hałasuje tymi deskorolkami, ale mnie osobiście razi jak starsi panowie i starsze panie robią sobie z placu miejsce do opalania. Myślę, że w ten sposób to wszystko się równoważy. A w ogóle to może ustawić znak " ZAKAZ WSTĘPU TEREN PRYWATNY" (miasta oczywiście) i będzie po problemie. Pozdrawiam

Gość • Niedziela [16.06.2013, 11:21:12] • [IP: 80.245.189.***]

przynajmniej będzie na kogo zgonić fuszerkę budowlaną.

Gość • Niedziela [16.06.2013, 11:12:26] • [IP: 93.94.186.***]

A ja powiem krótko -mądrzy, starsi i ci co mają troszkę rozumu - Nie kłócić się z idiotą, bo ściągnie cię do swojego poziomu i pobije doświadczeniem.

Gość • Niedziela [16.06.2013, 11:10:59] • [IP: 93.94.184.**]

wszyscy tylko lamętujom i nażekają na tom młodzież. a takje powiedzonko jakby ktoś zapomnjał to zacytuje. [ zapomnjał wół jak cieleńciem był]

Gość • Niedziela [16.06.2013, 10:55:53] • [IP: 80.245.184.***]

jak zawsze przeszkadza wszystko mocherom do kościoła z nimi bo już i z tamtąd matki z dziećmi pogonili (bo dzieci płaczą) to na plebani niech się opalają narzekamy i narzekamy a młodzież gdzie ma się wyszumieć niech miasto stoży im dogodne miejsce to na pewno będą z niego korzystać jak bardzo brakuje nam tolerancji Zmartwiona.

Gość • Niedziela [16.06.2013, 10:52:28] • [IP: 62.69.254.***]

Weźcie wy się ludzie wystrzelcie w kosmos z Biberem. Lata dziewięćdziesiąte, to niebo, a piekło z tym co jest teraz. FU

Gość • Niedziela [16.06.2013, 10:48:47] • [IP: 80.245.180.**]

Nasza młodzież jak zawsze jest bardzo roszczeniowa. Uważa że wszystko im się należy.

Gość • Niedziela [16.06.2013, 10:47:20] • [IP: 93.94.185.***]

Sto lat za murzynami ten kraj i te nędzne Świnoujście !! Starym dewotom przeszkadza że młodzi ludzie czymś się zajmują, a że nie mają gdzie tego robić to skaczą gdzie mogą... Mam pytanie, jak można rozjechać kogoś deskorolką?? hehehehe Paranoja...

Gość • Niedziela [16.06.2013, 10:47:06] • [IP: 178.182.209.***]

NO NARESZCIE SIĘ DOCZEKAŁEM TEGO ARTYKUŁU !! A JUŻ W WAS POWĄTPIEWAŁEM POWOLI!! :D ALE JEST I OOOOON

Gość • Niedziela [16.06.2013, 10:38:30] • [IP: 93.161.13.**]

W Świnoujściu mieszka buractwo i tak pozostanie. . po co to roztrząsać na całą Polskę ?

Gość • Niedziela [16.06.2013, 10:38:27] • [IP: 93.94.184.**]

wszyscy tylko lamentujom inazekajom na tom młodzież. a takje powjedzonko jakby ktos zapomnjal to zacytuje. [ zapomnjał wul jak cieleńcjem byl]

Gość • Niedziela [16.06.2013, 10:35:23] • [IP: 80.245.181.***]

Gość • Niedziela [16.06.2013, 09:24:12] • [IP: 91.94.0.***] Może będę stary, ale nie będę durnowatym pierdzielem.

Gość • Niedziela [16.06.2013, 10:22:43] • [IP: 95.129.226.***]

Fajnie chociaż, że zrobili tam myjnie rowerową :) Super 10 darmowych fontann do mycia, eleganckie i nie ma tłoku :)

Gość • Niedziela [16.06.2013, 09:54:54] • [IP: 62.69.254.***]

Nie długo, żeby wyjść z domu, to będzie trzeba ściągnąć z nóg kapcie i na miasto popylać na boso.

Gość • Niedziela [16.06.2013, 09:54:24] • [IP: 93.94.184.**]

a ja mam pytanko. do czego niby ma służytś to wznjesienje z rurami. czyżby do tańczenja?

Gość • Niedziela [16.06.2013, 09:48:20] • [IP: 85.166.198.***]

wszystkim przeszkadza mlodziez jezdzaca na deskach rowerach. .. ale jak siedza pod blokami i cpaja to jest ok bo sa cicho, LUDZIE niech sie bawia, moje pokolenie nie raz wybilo szybe pilka w czasie gry i nic sie nie stalo byly halasy pod blokami i nikt nic nie mowil. dajcie im troche dziecinstwa. no chyba ze lepiej jak beda cpali, kradli itd

Gość • Niedziela [16.06.2013, 09:40:39] • [IP: 178.238.250.**]

Rzecznik jak zywkle " wyślił " się w swej wypowiedzić stwierdzając oczywistą oczywistość... A może by tak w swej łaskawości udzielił odpowiedzi co władarze zamierzają z tym zrobić... Gdzie jest Staraż Miejska... Czy ona wogóle w tym mieście działa... Gdzie są patrole policji... jak do tej pory zakłócanie porządku jest wykroczeniem, zatem to nie jest tak, ze Ci co chcą mogą sobie bezkarnie jeżdzić i komuś pod oknami hałasować do woli. .. Zatem Panie Rzeczniku jak władza zamierza rozwiązać ten problem...

Kojot • Niedziela [16.06.2013, 09:36:56] • [IP: 46.77.124.**]

Najlepie to zmknijcie tym dzieciakom dostep do wszystkiego i ulokujcie w bunkrze. Wolelibyscie, zeby dewastowali miasto, kradli itp. Wam nigdy nic nie bedzie pasowac. Zostawcie tych mlodych w spokoju.

Gość • Niedziela [16.06.2013, 09:36:21] • [IP: 83.21.145.***]

Jeju ale to miasto zaczyna się robić przykre...Same kapcie, którym wszystko przeszkadza, dzieci nie, deskorolki nie, wszystko nie, moze poprostu przywrocić rondo na placu wolności z kiblem po środku i będzie ok, przynajmniej stare dewoty nie będą narzekać...Żal czytać, codziennie artykuły o tym, że coś komuś przeszkadza...

Do autora tego artykułu k • Niedziela [16.06.2013, 09:35:51] • [IP: 80.245.181.***]

PLAC JEST PO TO ABY Z NIEGO KORZYSTAĆ. To za PRL nikt nie ograniczał dzieciom i ludziom wielu rzeczy jak teraz, wszystko wam przeszkadza, zakazujecie zabaw dzieciom prawie wszędzie, przecież każdy z was był dzieciakiem i na pewno nie raz na podwórku wydzieraliście się w niebogłosy. Dajcie dyżurni malkontenci i maruderzy ludziom żyć w tym mieście i przestańcie w końcu pisać te pierdoły że a to za głośne reklamy, że ławki nie ten kolor, że ptaki kupkę robią, że słoma w wodzie pływa, że słońce za mocno grzeje, ludzie opamiętajcie się w końcu z tej własnej głupoty.

Gość • Niedziela [16.06.2013, 09:35:20] • [IP: 62.69.251.***]

Zastrzelić, ustawić snipera. Bo to samo zło Nie ćpają, Nie piją, nie robią burd, nie leżą na ławkach w stanie wskazującym, nie śmierdzą, nie chodzą do kościoła ZABIĆ! ZABIĆ!

Gość • Niedziela [16.06.2013, 09:29:11] • [IP: 83.89.12.***]

Jak sie akceptuje budowe betonu, to trzeba zaakceptowac na nim wszystkich mieszkancow. Trzeba bylo wczesniej nad tym pomyslec i zrobic ladne centrum zamiast betonowej pustyni. A kto szuka spokoju, to na pewno nie znajdzie go w centrum miasta.

Gość • Niedziela [16.06.2013, 09:27:01] • [IP: 80.245.189.***]

i bardzo dobrze gdzieś te dzieci muszą sie bawić, Plac był chyba w tym celu betonowany

Gość • Niedziela [16.06.2013, 09:24:12] • [IP: 91.94.0.***]

Do 8, 50.Kiedyś też będziesz takim pierdzielem z balkonikiem, to wtedy to zrozumiesz, zresztą większość tej młodzieży jest na utrzymaniu tych pierdzieli i pewnie za te deski też zapłacili dlatego należy im się trochę szacunku i spokoju.Nie wiem kto cię wychował, ale współczuję twojej matce.

Gość • Niedziela [16.06.2013, 09:07:36] • [IP: 83.11.103.***]

Ten plac to było wiadomq - ławeczki, leżaczki nieudane fontanny - iż pod plac relaksu. i ten krzyk dzieci i jeżdżące deski to nie trzyma się kupy. nie to miejsce na wrzask

Gość • Niedziela [16.06.2013, 09:07:12] • [IP: 80.245.189.*]

Rozumial bym oburzenie gdyby jezdzili motorami, skuterami i tp. ale na deskorolce.Jeszcze troche i nie bedzie mozna chodzic a pozniej patrzec.Obled nie badzmy upierdliwi.

GośćGośćGość • Niedziela [16.06.2013, 09:05:57] • [IP: 93.94.184.***]

Ile miesięcznie kosztuje utrzymanie placu w czystości? ile lat gwarancji jest na naprawy defektów itd? czemu nie było oficjalnego odsłonięcia tablicy informującej o dofinansowaniu z proboszczem i mediami?

Gość • Niedziela [16.06.2013, 09:04:58] • [IP: 80.245.189.**]

a gdzie mają jeździć?nie mają skateparku a pan prezydent nie myśli o młodych tylko o starych pierdzielach

B.A.S.E. • Niedziela [16.06.2013, 09:02:05] • [IP: 94.23.58.**]

Całe miasto jest placem zabaw i nikt nam tego nie zabroni by z niego korzystać.

Gość • Niedziela [16.06.2013, 09:01:31] • [IP: 80.245.189.***]

ogrodzic plac i będzie spoko, opisać jako przykład najbardziej nie udanej inwestycji, pieniądze wyrzucone w błoto, nasze pieniądze podatników.

Gość • Niedziela [16.06.2013, 08:56:36] • [IP: 88.156.234.***]

ogrodzic wysokim murem, drutem kolczastym..workami...zrobic porzadne zasieki i bedzie po sprawie..a jak to nie pomoze to jeszcze w elektrycznego pastucha zainwestowac:)...czy w tym miescie ludzi jakaś zaraza dosiegła:)??tylko wieczne marudzenie, narzekanie i miałłłłłczenie..dajcie na luz..

Gość • Niedziela [16.06.2013, 08:55:13] • [IP: 88.156.232.**]

W Świnoujściu nie ma skate parku [trzy zdewastowane rampy to nie atrakcja ]rzecznik sam nie wierzy w to co mówi, jakie remonty co roku...??

Gość • Niedziela [16.06.2013, 08:50:51] • [IP: 80.245.190.***]

wlasnie tak jak na koncu artykulu zes pan rtedaktorku napisal, PLAC JEST MIEJSCEM OGOLNODOSTEPNYM, wiec mochery wbic sobie do bani ze moze to wy mloldym przeszkadzacie placzac sie im powolnie z laska lub balkonikiem pod nogami?? wiec sio pod kosciul, i jak , po problemie

Gość • Niedziela [16.06.2013, 08:49:25] • [IP: 88.156.234.***]

Gdzie te dzieci mają jeździć? Podwórka przejęte na ogródki albo parkingi, skatepark kawał od największych osiedli w dodatku w opłakanym stanie. Co komu przeszkadza, że dzieci bawią się w fontannie? Wszędzie tak jest, ale tylko tutaj jak zwykle wszyscy się tylko czepiają. Zamiast znowu kupe kasy ładować na" ogromne" kulturalne przedsięwzięcie" Karuzela Kultury" zróbcie coś w końcu dla dzieci i młodzieży...No, alboo lepiej przeznaczać środki na kolejne miejsca dla pijących bezdomnych [kontenery] niż zadbać o młodzież. Gdzie oni mają się bawić? W parku nie, bo niszczą zieleń, hałasują. ..pod blokami nie, bo roślinki, parkingi. ...a później nie dziwota, że z nudów się tłuką po klatkach i ćpają w piwnicach.

Gość • Niedziela [16.06.2013, 08:41:36] • [IP: 93.94.191.**]

No dzieciaki wybitnie tam przeszkadzają! Skaczą, drą mordy i co skandaliczne kąpią się w fontannie, zamiast siedzieć z ryjami na kłódkę i się w nią gapić! Proponuje zakazać wstępu na Betonplatz dla dzieci i młodzieży do lat 18tu, albo odbierać dzieci rodzicom za złamanie tego zakazu!

Gość • Niedziela [16.06.2013, 08:36:49] • [IP: 92.42.116.***]

To jest miasto! Malkontenci to chcieliby, żeby nigdzie nie było gówien i moczu! Czysto to jest w Niemczech. Tu jest Polska i będzie brudno i śmierdząco, tak nam dopomóż buk!

Gość • Niedziela [16.06.2013, 08:33:43] • [IP: 80.245.180.***]

Dobra fota ;)

Gość • Niedziela [16.06.2013, 08:32:21] • [IP: 83.25.118.***]

To to jeszcze nic! mi za oknem ŻABY HAŁASUJĄ !! co to ma znaczyć !? ZABIĆ WSYSTKIE ŻABY!!

Gość • Niedziela [16.06.2013, 08:32:06] • [IP: 62.69.253.***]

Wczoraj miało miejsce" doniosłe " wydarzenie w USA po raz pierwszy śmiertelność w śród białych przekroczyła liczbę urodzeń nadchodzi początek końca białej rasy za to kolorowi rozmnażają się na potęgę. O europie to nawet tam nie wspomnieli w europie biała rasa jest już od dawna na wymarciu za to brudasów jest coraz więcej.Dlatego nie narzekajcie ludzie na tych dzieciaków niech sobie dokazują bo niebawem przy polityce" prorodzinnej" kolejnych naszych rządów prędzej zobaczycie yeti niż bawiące się dziecko

Gość • Niedziela [16.06.2013, 08:12:36] • [IP: 91.149.15.**]

najlepiej niech młodzież siedzi w domu to malkontenci będą cicho a może zróbmy muzeum z tego miasta

Gość • Niedziela [16.06.2013, 08:07:47] • [IP: 88.156.234.**]

Już widzę jaki bajzel będzie na dawnym cmentarzu czytaj Parku na Chopina, to dopiero będzie rwetes i gonitwa, strach pomyśleć. ...

Gość • Niedziela [16.06.2013, 07:59:16] • [IP: 92.42.117.**]

Dajcie już spokój z tym placem... to się robi nudne...

Gość • Niedziela [16.06.2013, 07:36:22] • [IP: 92.42.119.***]

to moze miasto, zamiast wydawac kase na smieszne imprezy typu otwieranie nowych biur poselskich czy inne podobne zrobilo by tym dzieciakom prawdziwy skatepark ? Ja podejzewam ze prezydent ma jeszcze troche betonu zeby zrobic miejsce dla tych dzieciakow, bo faktycznie tamte plytki na starym skate parku nie nadaja sie do jazdy. Zainwestujcie w te dzieciaki, bo niedlugo swinoujscie bedzie typowym miastem dla starych ludzi.

Gość • Niedziela [16.06.2013, 07:35:18] • [IP: 46.113.182.***]

Po placu nie można jeździć, chodzić, paplać się w fontannie na plac można jedynie PATRZEĆ

Gość • Niedziela [16.06.2013, 07:09:41] • [IP: 83.3.70.***]

Ten skatepark to lipa, wystarczy zajrzeć do Nowogardu piękny duży skatepark i w bardzo publicznym miejscu miasta w miejscu odbywania się miejskich imprez masowych, Białogard miejsce publiczne, o czego zmierzam to sprawa poważna każdy człowiek ma jakieś hobby zatem jazda na deskach także czy na rowerach typu BMX, którymi tez młodzież wymiata w skateparkach skatepark nie tylko, że może ale musi być w miejscu publicznym wtedy będzie cieszył się zainteresowaniem młodzież pragnie popisać się swymi wyczynami chce mieć jakąś widownie chłopak chce zaimponować dziewczynie i rywalizować więc jeśli nie będzie e takiego z prawdziwego skateparku i zaznaczam w miejscu publicznym, zresztą profesjonalny skatepark też jest ozdobą miasta, wtedy piękny nowy plac Wolności pędzikiem szczerze? pędzikiem zostanie poobijany i pokruszony, bo wcale się dzieciakom na deskorolkach nie dziwię, że tam przychodzą tez widziałem oczywiście nie pochwalam ale trzeba zrozumieć ich tok myślenia.polecam zobaczyć na internecie Nowogard.

Gość • Niedziela [16.06.2013, 07:08:03] • [IP: 31.0.115.***]

qrde znowu problem dzieci kontra ten super zielony przytulny plac wolności. Betonową pustynię z przeciekami wybudowali i co? Może obuwie będziemy zmieniać przechodząc tamtędy? A dzieciaki? Co oni mają robić?

Gość • Niedziela [16.06.2013, 07:04:16] • [IP: 109.243.10.**]

TO NIE CZOŁGI TONAŻ MAŁY PLAC NA POKAZ -UWAGA NIE UŻYWAC WSTĘP DOZWOLONY W KAPCIACH.OPALAC NIECH IDĄ NA PLAŻE

Gość • Niedziela [16.06.2013, 07:04:03] • [IP: 93.94.185.***]

najlepiej to pozamykać dzieci w domu żeby nie wychodzily, pytam się komu to przeszkadza bo mi nie !!

Gość • Niedziela [16.06.2013, 07:01:58] • [IP: 88.156.232.**]

Wczoraj posiedziałem chwilę na ławce i przez ten czas dwie starsze osoby potykały się na stopniach schodków, które są niewidoczne w pełnym łońcu. Idąc z góry w dół trudno je dostrzec, ponieważ nie są oznakowane krawędzie stopni. Wszystko jest prawie białe i dobrze, ale powinno byc oznakowane, żeby nie ludzie nie łamali sobie nóg. Wrzaski rozbrykanych dzieci nie pozwalają na dłuższy odpoczynek w tym miejscu, ale one przecież nie mają gdzie się przecież pokazac ze swoimi" pomysłami". Zastanawiamy się ze swoimi znajomymi, czy to plac zabaw, czy plac Wolności, jak kiedyś?

Gość • Niedziela [16.06.2013, 06:55:22] • [IP: 80.245.184.**]

Niemoge uwierzyć ostatnio czytając artykuły na isw.ludziom ciągle przeszkadza chałas, dzieci.To jest dla mnie nienormalne.

Gość • Niedziela [16.06.2013, 06:42:27] • [IP: 80.245.190.***]

ZABRONIC KATEGORYCZNIE

Gość • Niedziela [16.06.2013, 06:36:10] • [IP: 92.42.115.***]

Popieram chciałam odpocząć na ławce ale się nie dało przed nosem skaczą hałasują po prostu nie da się posiedzieć nawet na kawce w ogródku z powodu HAŁASU!! zróbcie coś!! jakiś plac na te DESKI--nie wspomnę o rowerach i piskach jezdżących po t.z.FONTANNIE--nie da się posiedzieć!!nie mam nic przeciwko dzieciom ! gdzie są RODZICE??na wszystko pozwalają, zrobili plażę przy FONTANNIE!!dobre sobie he he he.

Gość • Niedziela [16.06.2013, 06:32:16] • [IP: 80.245.182.***]

Może czas, żeby częściej zaczęła zaglądać tam chociażby straż miejska, zajęła się porządkiem a nie wlepianiem mandatów za nieczynne parkomaty!!

Gość • Niedziela [16.06.2013, 06:29:36] • [IP: 31.62.99.**]

Miasto powinno zatrudnić PLACOWEGO !! Osobę, która na bieżąco zadba o czystość i porządek na placu. Co do deskorolek - są rzeczywistym zagrożeniem. Należy je kategorycznie wykluczyć, gdyż szkody, które mogą wyrządzić będą nie do naprawienia. PLACOWY !! Będzie lepiej i TANIEJ !!

Gość • Niedziela [16.06.2013, 06:13:53] • [IP: 93.94.185.***]

TAK TO PRAWDA JEŻDŻĄ JAK SZALEŃCY, TRZEBA PRZED NIMI UCIEKAĆ. OSTATNIO WIDZIAŁAM JAK CHŁOPAK WJECHAŁ NA STARSZĄ PANIĄ IDĄCĄ O LASCE.JESZCZE JEJ I LUDZIOM OBOK PYSKOWAŁ JAK ZWRÓCILI JEMU UWAGĘ.NIE OBYŁO SIĘ KPIN Z JEGO STRONY.DOPIERO JAK ZAGROZILI ŻE WEZWĄ POLICJĘ TO UCIEKŁ.

Gość • Niedziela [16.06.2013, 05:47:03] • [IP: 93.94.191.***]

Sami lepiej pilnujcie jak wy sie bawicie wielcy dorosli a w aucie i na rowerach amatorzy. Mało tego nawet spacerowac nie potraficie by kogos jak matrony nie szturchac przechodząc :) Dajcie tym dzieciom swięty spokój ! W kazdym miescie tak sie dzieci bawią. To ze jestesmy wyspa to nie znaczy ze jestesmy odcieci od swiata! Radze nieco pozwiedzac inne miasta i poobserwowac!

Gość • Niedziela [16.06.2013, 05:06:48] • [IP: 78.131.222.*]

beton się wytrze

Gość • Niedziela [16.06.2013, 04:42:48] • [IP: 85.200.240.**]

i powoli dochodzimy do znanego stwierdzenia ze lepsze jest wrogiem dobrego. po jaka cholere bylo rozpieprzac cos co dobrze funkcjonowalo?

Gość • Niedziela [16.06.2013, 04:20:00] • [IP: 178.118.216.**]

sterylne niemieckie miasto nic nikomu nie wolno-stetryczniale darmozjady siedzace pol dnie w oknie-dziecko jest przyszloscia tego kraju nie katolickie ciemne baby tylko dzieci.nic w tym miescie nie ma dla dzieci wiec odpier...mandolic sie od przyszlosci tego kraju i dac im wolnosci troche-to jeszcze polska nie niemiecki zmurkiewicza land-a swoja droga o lepsze jazda na deskach czy tez palenie ziola jak ja nie cierpie tego komunistycznego klanu po 60 tce

Gość • Niedziela [16.06.2013, 04:15:29] • [IP: 92.42.116.***]

Ciekawe kiedy pojawi się pierwszy post wg schematu" wam wszystko przeszkadza, wyprowadźcie się do lasu, tu jest miasto i musi być hałas, brud i smród".

Gość • Niedziela [16.06.2013, 03:10:47] • [IP: 178.238.249.**]

Niestey tak to już w naszym mieście jest, że jak coś nowego powstanie to trzeba to od razu zniszczyć może trzeba wprowadzić takie same przepisy jak w niemczech za rzucenie papierka na chodnik 100 euro a już nie ma mowy o jeżdzeniu na deskorolce po chodniku. Czy wiecie pańtwo że w niemczech jeżeli przed prywatną posesją, domkiem jednorodzinnym jest bałagan lub nie zadbany teren to każdy właściciel dostaje kare nawet 5000 euro czyli na nasze 20 000 złotych i nie ma tłumaczenia, może dlatego niemcy do czegoś doszli i sa najbogatszym państwem w uni i moim zdaniem najbardziej zadbanym krajem, a my jesteśmy 100 lat za murzynami, wstyd mi za polaków .

Gość • Niedziela [16.06.2013, 03:05:53] • [IP: 92.42.117.**]

To dla kogo do cholery jest ten plac ?! Dla dzieci? NIE, dla młodzieży? też NIE Rozumiem że dla starych bab, którym i tak wiecznie nic nie pasuje. I kto Wam powiedział że mieszkańcy zaakceptowali przebudowę Placu Wolności? Z kim się nie rozmawia to każdy sie za głowę łapie po co w ogóle wywalano tyle pieniędzy zamykając przy tym cały centralny ruch w mieście!

Gość • Niedziela [16.06.2013, 02:49:53] • [IP: 93.94.186.***]

Bawią się kamieniami, jeżdzą rowerami, deskami -przestańcie przecież dzieciom wszytko wolno !!Mało tu jest obrońców dzieci, które bawią się w sposób nieodpowiedni.Bo że sobie zrobi krzywdę to pal go sześć -za przyzwoleniem rodziców. Ale że ktoś dostanie kamieniem w łeb, to już wielki wrzask bo dzieci nam przeszkadzają.To nie dzieci przeszkadzają, ale ich niebezpieczne zabawy.I tu nie chodzi o zabronienie dzieciom bawienia się, ale w jaki sposób się bawią do rodziców to nie dociera!!

Gość • Niedziela [16.06.2013, 02:38:03] • [IP: 80.245.181.***]

Pan Karleus nie wie co mówi, skatepark nie byl remontowanty nigdy. Pare lat temu ktoś nieudolnie wymienił kilka płyt... na gorsze od starych

spoleczniak • Niedziela [16.06.2013, 02:24:35] • [IP: 80.245.188.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Oglądasz 1-167 z 167
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Zapraszamy na uroczystość odsłonięcia tablicy pamiątkowej w Świnoujściu, upamiętniającej kapelanów Wojska Polskiego zamordowanych w zbrodni katyńskiej Wydarzenie odbędzie się 05 maja 2025r., o godz. 10:00 w kościele pw. bł. ks. kmdr por. Władysława Miegonia przy ul. Piłsudskiego 43 w Świnoujściu. Tablica poświęcona jest kapelanom różnych wyznań i religii zamordowanym w zbrodni katyńskiej. Na tablicy figurują nazwiska wszystkich dotychczas ustalonych z imienia i nazwiska kapelanów, którzy zostali zamordowani w zbrodni katyńskiej. Tablica jest pierwszą tablicą nad Bałtykiem i pierwszą umieszczoną w kościele należącym do dekanatu Marynarki Wojennej. Z inicjatywy Stowarzyszenia Pamięć Kapelanów Katyńskich takich tablic powstało już 41, nie tylko w Polsce ale również w Stanach Zjednoczonych oraz Londynie. Projekt tablicy wykonany przez pracowników IPN OBUWiM Szczecin, koszty wykonania tablicy ze środków IPN Szczecin. W uroczystości wezmą udział m.in. wiceprezes Instytutu Pamięci Narodowej dr Mateusz Szpytma i dyrektor szczecińskiego Oddziału IPN Krzysztof Męciński ■