POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Sobota [15.06.2013, 08:27:20] • Świnoujście

Zaczyna się koszmar z Bielikami. Nasz Czytelnik podpowiada, jak go rozwiązać

Zaczyna się koszmar z Bielikami. Nasz Czytelnik podpowiada, jak  go rozwiązać

fot. Czytelnik

Napisał do nas Pan Michał. Nie wytrzymał czekając na prom. Kiedy urzędasy przestaną myśleć o swoich tyłkach a zajmą się tym, co naprawdę konieczne ?- pyta. Kolejka sięgała za ulicę Marynarzy.

Coroczny koszmar Bielików czas zacząć - pisze pan Michał i przesyła nam zrobioną przez siebie fotografię.- Jak widać na zdjęciu kolejka sięga za ul. Marynarzy. Ja jak podjechałem stałem koło empiku. Inni kierowcy jadący w stronę centrum musieli wymijać na podwójne j ciągłej. Wszystko byłoby ok gdyby promy ładowały i odbijały lub był puszczony dodatkowy. Ale nie. Niech sobie postoją w kolejkach powodując utrudnienia w ruchu i realne zagrożenie wypadkiem. Wystarczyłoby puścić promy nieregularnie i byłoby po temacie. Kiedy urzędasy przestaną myśleć o swoich tyłkach a zajmą się tym co naprawdę konieczne?

Co na tę propozycję sami urzędnicy, poinformujemy wkrótce.


komentarzy: 90, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-90 z 90

Gość • Środa [26.06.2013, 11:23:09] • [IP: 93.94.190.***]

[IP: 80.245.181.***] ciekawy pomysł, dobrze ukazujący tutejsze realia :) szkoda tylko, że w tych kolejkach nie będą stać urzędnicy tylko niewinni ludzie jadący do pracy/domu/lekarza/.../sklepu. Kiedyś ktoś wymyślił" genialny" plan żeby zablokować autostradę w związku z wysokimi cenami paliwa. Znajomi stali kilka godzin w korku z małym dzieckiem z aucie, chociaż też im się nie podoba drożyzna... spalili w korku więcej benzyny" dzięki" tej akcji i wymęczeni wracali jeszcze kilka godzin do domu... może jednak inny plan? :D

Gość • Niedziela [16.06.2013, 15:47:53] • [IP: 83.21.36.***]

Dlaczego Morzejko i obecny Prezydent uparli się na tunel.Przecież wiadomo, że po stronie Świnoujścia nie ma przemysłu i nikt z parlamentarzystów nie wyłoży ponad mld.zł na tunel.Trzeba było równolegle budować most nad mostem do Karsibora.Zaprojektować tak aby w tym miejscu puścić nitkę do Świnoujścia bo to jedyna najwęższa część kanału piastowskiego i podjazd i zjazd z mostu też dobrze dostosowany architektonicznie.

Gość • Niedziela [16.06.2013, 10:37:02] • [IP: 80.245.181.***]

Postawmy blokady na głównych ulicach prowadzących do W-wy lub Gdańska i puszczajmy 40 aut co 20 minut ! Tym prostym sposobem pokażemy jak się u nas żyje. Kiedy jedziemy?

Gość • Niedziela [16.06.2013, 10:28:53] • [IP: 95.129.224.**]

maja to w dupie bo ich auta jada bez kolejki wiec po co coś z tym robić :) robi się dopiero wtedy gdy im jest nie wygodnie temat znany od lat wiec po co tu dyskutować. kiedyś wywozili na taczkach teraz trzeba załadować na prom podpalić i wysłać na baltyk

Nasty Mosquito • Niedziela [16.06.2013, 09:55:55] • [IP: 92.42.112.***]

DO:Gość • Sobota [15.06.2013, 09:40:00] • [IP: 92.42.116.***Chłopie weź się w garść.Z twojej wypowiedzi wynika, że jak jest dziurawa droga przy mojej posesji to mam się zrzucić z sąsiadami i naprawić tę drogę?Takim tokiem rozumienia sam byś odśnieżał ulice zimą a w sezonie sprzątał plażę.Sponsoruj w 100% rewitalizacje parków(bo i tak to idzie z podatków) albo daj na zrobienie elewacji w bloku.A co, nie stać cię?!?!Puknij się w czoło pacanie... Do MIKI-trzeba się skrzyknąć, oj trzeba.Trzeba przestać szczekać tylko na forach i zacząć gryźć-ja jestem gotowy-ilu ze mną...?

Gość • Niedziela [16.06.2013, 09:02:49] • [IP: 79.186.165.***]

walczmy o most razem z Panem Pomieczyńskim i popierajmy go w staraniach

Gość • Niedziela [16.06.2013, 07:25:49] • [IP: 31.0.115.***]

Gość • Sobota [15.06.2013, 09:40:00] • [IP: 92.42.116.***] Może zamiast blokować i strajkować to mieszkańcy powinni sami sobie sfinansować swoją przeprawę? Dlaczego ktoś inny ma płacić za waszą wygodę? Można przecież mniej pić i dawać na most? Nie? Nie da się odmówić sobie nalewki? W SUMIE BYLIBYŚMY W STANIE TO ZROBIĆ, TYLKO PÓŹNIEJ WARA TURYSTOM OD TEJ PRZEPRAWY, PROMY MOGĄ KURSOWAĆ DWA RAZY NA DOBĘ I TYLE. Głupi pomysłó i głupia odpowiedź

MIKI • Niedziela [16.06.2013, 02:45:52] • [IP: 80.245.181.***]

Po pierwsze-zablokować szczelnym kordonem dostęp do miasta pikietą pod hasłem, , PRZYŁĄCZĆE ŚWINOUJŚCIE DO POLSKI''(czytaj:stałe połączenie z lądem).Po drugie-w przypadku, gdy protest będzie daremny, ogłosić referendum z pytaniem:Czy chcesz, , Wolnego Miasta Ś-cie''?Po trzecie-gdy Warszawka to zlegceważy-proklamować, , Wolne Miasto Ś-cie''.Musi to odnieść jakiś skutek.Warszawka przestanie nas traktować jak enklawę Ściany Wschodniej na Zachodzie np.(bez urazy)jak graniczną stację przeładunkową w Medyce.Miastem może równie dobrze rządzić Burgemeister, a nie z Bożej Łaski warunkowo Prezydent wybrany wśród żałosnych partii bijących się o decydowanie o kobiecym łonie(IN VITRO, aborcja).Gloryfikującymi homoseksualne lobby lub Kościół Smoleński.Nie ma polityka, który byłby zainterersowany i byłby w stanie cokolwiek, z własnej woli bez przymusu zrobić w sprawie przyłączenia Ś-cia do Polski.Miejsce przy korycie jest ważniejsze niż elektorat.Ś-cie jest dla Polski bardzo ważnym oknem na świat.Warszawka nie moze Nas legceważyć.

Gość • Sobota [15.06.2013, 23:40:12] • [IP: 95.129.225.***]

krajowa 3 to nieporozumienie razem z przeprawa tirów do scia jedzie wiecej niz do warszawy a oni jednopasmówke zrobili do tego milion kamperów 3 miliony niemców bojacych sie jezdzic i wycieczka do szczecina z promem wyszła mnie 3h a to tylko 100km dziecko placze w samochodzie bo bola plecy ja sie wkoorwiam wypadków duzo choc jak na takie warunki to w sumie malo ale jednak co miesiac smiertelna ofiara.NIE MOZNA ZROBIC DWA PASY NA JEDEN I NAPRZEMIAN? jak nie stac kraju tak duzego na cztery pasy S3 ?

Gość • Sobota [15.06.2013, 23:29:59] • [IP: 95.129.225.***]

to jest koszmar te promy ile ja zycia trace na nich, PKB swinoujscia cierpi... to bezczynnosc która frustruje czlowiek staje sie nerwowy, firmy nie lokalizuja tu siedzib pracowników z wiosek nie mozna brac bo wstawac o 3 w nocy by musielizeby zdazyc na 6godz

Gość • Sobota [15.06.2013, 21:44:59] • [IP: 89.174.73.**]

krajowa 3 zablokowana, nie można dojechać na Karsibór, Policja nie egzekwuje prawidłowego ustawiania się przy poboczu, a nie na środku drogi!

Gość • Sobota [15.06.2013, 21:27:38] • [IP: 92.42.117.***]

Zgadzam się z Gość • Sobota [15.06.2013, 19:34:44] • [IP: 62.152.149.***]

Nasty Mosquito • Sobota [15.06.2013, 19:44:33] • [IP: 92.42.112.***]

Ci co tu wypisują, że wina PO i inne pierdoły to was oświecę.Jakby rządzący tym miastem chcieli by był tunel to dawno by już był.A co do" działkowicza" to nie wiem czy inwestorzy by stracili.Wątpię by działki stały się tańsze przez tunel...Niemcy też skutecznie blokują bo boją się, że wyspa Uznam stanie się międzynarodowym tranzytem, tzw.przelotówką ale wystarczy nałożyć zakaz przekraczania granicy dla Tirów i autobusów.Choć szczerze mówiąc jadąc z Kołobrzegu do Hamburga normalnie myślący człowiek wybrałby trasę przez Szczecin bo choć wizualnie i odległościowo jest może i bliżej ale jedzie się dłużej bo lecisz przez wioski parędziesiąt km aż do autobahnu.Nawet nawigacja prowadzi przez Kołbaskowo więc obawy DDR-owców są co najmniej głupie i sztucznie hamują inwestycje(oprócz oczywiście głównego winowajcy...)

Gość • Sobota [15.06.2013, 19:34:44] • [IP: 62.152.149.***]

No niestety pieszych jest na promach DUUŻO więcej niż zmotoryzowanych, którzy przeprawią się i pojadą. A piesi mają pociąg, autobus, nierzadko wszystko na styk. Puść promy nieregularnie i te dziesiątki ludzi pospóźnia się na wszystko na co tylko może, bo zebrało się nagle kilkadziesiąt ważniaków, którzy koniecznie muszą ładować tłuste cztery litery w samochodzie na prom i za żadne skarby nie mogą czekać. Wtedy inni podróżni zniechęceni spóźnieniami też przesiądą się do aut i nieregularne kursowanie G**** da.

Nasty Mosquito • Sobota [15.06.2013, 19:30:26] • [IP: 92.42.112.***]

Gość • Sobota [15.06.2013, 19:12:05] Kobito!Niedawno przepadła szansa na tunel bo prezydent wykłada na taką inwestycje jako że jest prezesem prezesów żeglugi. Poszukaj w internecie-Gdańsk dostał dotację, która należała się nam, tu!!Wierzę, że mieszkańcy Gdańska również potrzebowali tunelu pod Martwą Wisłą ale zbyt długo Świnoujście czeka na taki cud...Przepraszam-oprócz niektórych z urzędu !tfu! miejskiego świnoujścianie czekają zbyt długo...Poszło koło nosa prawie 900mln złociszy...Chore rządy w tym mieście ale to się zmieni-potrzeba się tylko zebrać i zrobić tu porządek!!Siedzę i knuję...:P

Gość • Sobota [15.06.2013, 19:12:05] • [IP: 80.245.185.***]

MOST, MOST I NIC WIECEJ. RUMUNI A BULGARIA POTRAFILII MASE KASIORY ZAOSZCZEDZILI. TUNEL TO 4 MLD.RODOWITA SWINOUJSCIANKA.

Gość • Sobota [15.06.2013, 18:56:33] • [IP: 178.238.249.**]

Oszo pisowskie się popisuje i cuda obiecuje, pod warunkiem że na nich ludzie z amnezją zagłosują.Już pokazaliście swoje rządy i starczy.

R.P. • Sobota [15.06.2013, 17:21:35] • [IP: 80.245.178.**]

Kiedyś za komuny był sklep miesny tzw. komercyjny drozej ale bez kartek, moze taki komercyjny prom?

rynnio • Sobota [15.06.2013, 16:49:18] • [IP: 83.249.19.**]

tylko ze ten most napewno nie znajduje sie na koncu swiata jak Swinoujscie, tutaj nawet za 30 i za 100 lat nie bedzie tranzytu bo w nadmorskim DDR nic niema i sie wyludnia, tranzyt skreca najpózniej w Szczecinie, tylko najbogatsze panstwa stac budowac most/tunel dla garstki ludzi

Malkontent malkontentów • Sobota [15.06.2013, 16:46:21] • [IP: 80.245.190.**]

Gość • Sobota [15.06.2013, 09:37:05] • [IP: 80.50.26.***]->masz rację ale czy Ty odebrałbyś swojemu dziecku chleb od ust aby samemu zjeść?Władza takich rzeczy nigdy nie zrozumie. Gość • Sobota [15.06.2013, 09:40:00] • [IP: 92.42.116.***]->Ty nie jesteś mieszkańcem NASZEGO miasta więc nie wiesz nawet, że Świnoujście należy do Polski.Czy Ty w swoim mieście korzystasz z kasy państwa? Nawet nie wiesz bo klepiesz coś czego nawet nie rozumiesz.Czy za drogę krajową w swoim mieście płacisz ze swojej kieszeni? I prośba do Ciebie!Nie porównuj Świnoujścian do siebie, my tyle nie pijemy, jeszcze trzeźwo myślimy.Gość • Sobota [15.06.2013, 10:52:50] • [IP: 92.42.113.***]->gdyby tak było jak piszesz, to" Bieliki"kursowały by regularnie co do sekundy.Wytłumacz mi zatem;dlaczego promy czekają na przepłynięcie jakiegoś statku?

Gość • Sobota [15.06.2013, 16:07:07] • [IP: 62.69.250.**]

My tu gadu-gadu a niedaleko od nas:" Bułgarię i Rumunię połączył nowy most na Dunaju. Ma 1791 metrów długości, po dwa pasy w każdą stronę dla samochodów, zelektryfikowaną linię kolejową, chodniki dla pieszych i drogę dla rowerzystów...". Prześwit nad lustrem wody to około 80 metrów. Jedynym problemem jest oczywiście kasa. Koszt tego mostu, który właśnie został otwarty, to miliard sto milionów PLN. Pewnie ten nasz byłby tańszy, bo bez linii kolejowej i tylko po jednym pasie w każdą stronę. Jako atrakcja turystyczna powaliłby wszystko inne na kolana. Dajcie spokój z tym tunelem - zero atrakcji.

Gość • Sobota [15.06.2013, 15:46:10] • [IP: 78.8.1.***]

wogóle powinni oznaczyc ten pas co sie jedzie do promu np. PROM PAS (tak jak jest w wiekszych miastach BUS PAS) wtedy kierowcy z innych miast nie wpychaliby sie w kolejke bo czasami robia to nie świadomie bo nie ma zadnych oznakowań !!

Gość • Sobota [15.06.2013, 15:44:06] • [IP: 178.238.252.***]

Wybraliście PO na drugą kadencję, to teraz nie narzekajcie, bo dopóki będą przy korycie Świnoujście tunelu nie zobaczy. Ludzie otwórzcie wreszcie swoje oczy i głosujcie na PIS!! A promy w weekendy powinny być dla mieszkańców tylko i wyłącznie, po co istnieją Karsibory - dla turystów!!

Gość • Sobota [15.06.2013, 15:36:18] • [IP: 178.180.215.**]

Specjalnie wyjezdzalismy w pt o 14 zeby uninac kolejek ale jak sie okazalo wczesniej wcale nie znaczy lepiej.czekalismy 2 godziny

Gość • Sobota [15.06.2013, 15:19:01] • [IP: 80.245.190.***]

Postawić most będzie i tanio i szybko.

Gość • Sobota [15.06.2013, 15:12:48] • [IP: 88.206.217.***]

chętnie zapłaciłbym np. 10 zł wiedząc, że zabieram się promem bez czekania

Gość • Sobota [15.06.2013, 15:12:47] • [IP: 31.63.214.**]

bieliki tylko dla mieszkancow i po sprawie !! sa kasibory i juz tam mozna jechac chcesz stac w kolejce to stoj !! nie chcesz zostaw auto na warszowie i przejdz z buta na plaze polecam spod bielika 17 min spacerkiem !! a tak kreca sie oszolomy po miescie szukaja parkingow zagracaja cale miasto i paralizuja ruch !! BO ON MUSI Autem wjechac chcesz STÓJ !! twoj wybor i bez pretensji ze kolejki bo wszystko bedzie na wlasne zyczenie

Gość • Sobota [15.06.2013, 15:10:53] • [IP: 80.245.180.**]

urzednicy tez powinni postac w kolejce a nie kozystac z pierwszenstwa bo tak jak robia to zeczywiscie niema dla nich kolejki

Gość • Sobota [15.06.2013, 15:10:00] • [IP: 62.69.250.**]

Idzie sezon i znowu jakieś bidy popłakują. Szkoda gościu, że nie pamiętasz kolejek jakie były kiedy kursowały Uznamy. Wszyscy (oprócz płaczka) zdają sobie sprawę z tego, że promy na wodę" nie chodzą". Paliwo jest drogie a dotacja nie wystarcza... więc co? Wydać całą kasą w lecie a potem jeden prom co dwie godziny? Dopóki most lub tunel (ja wolę most), nie zostanie wpisany jako inwestycja centralna, to nasze miasteczko nie ma z czym porywać się na to.

Gość • Sobota [15.06.2013, 15:08:46] • [IP: 80.245.180.**]

a co ma warszow do S-cia przeciez jestesmy wyspa przelotowa mamy polonczenie przez niemcy a wiec nalezy nam sie tunel albo most jak psu buda a promy niech zostana dla turystow

ryynio • Sobota [15.06.2013, 14:10:24] • [IP: 83.249.19.**]

zacznijta kopac tunel w czynie społecznym kazdej soboty, przynajmiej 30 metrów, wtedy Tusk sie zlituje (dla pijaru) i da te marne kilkaset miljonów, ale zamiast gadac bierzcie sie do roboty! albo... niech wszystkie swinoujskie komuchy zagłosuja na PiS, napewno zrobiłoby to wrazenie na prezesie Kaczynskim

ryynio • Sobota [15.06.2013, 14:05:19] • [IP: 83.249.19.**]

gdy na warszowie bedzie mieszkac tyle ludzi co na wyspie wtedy tunel miałby sens, obecnie 90% miejsc pracy i szkół jest na wyspie, jest szpital, przychodnie, przedszkola, biblioteka i poczta, a stanie dodatkowa godzine w kolejce latem to urok miasta

Gość • Sobota [15.06.2013, 14:05:11] • [IP: 83.3.70.***]

Faktem jest, że coś musi się zacząć dziać to poważna sprawa, stała przeprawa to to fantasy, jedynie realne jest zwiększenie częstotliwości ruchu promów i jednej i drugiej przeprawy, już wczoraj przed południem stałem godzinę na przeprawie Karsibór bo to jest ewidentne ograniczenie swobody obywatelskiej.

Ryju • Sobota [15.06.2013, 13:42:09] • [IP: 178.238.245.**]

Aby doszło do jakiejkolwiek zmiany, trzeba zakorkować przeprawę i to tak, żeby chaos ogarną całe Świnoujście.Inaczej nic się nie zmieni, bo po co skoro jakoś to bedzie...Wy napisaliście artykuł, my przeczytaliśmy, każdy na swój sposób pomachał szabelką.No to do następnego artykułu o zapchanej przeprawie, narka.

Gość • Sobota [15.06.2013, 13:14:26] • [IP: 193.45.39.**]

Tunelu nie będzie ponieważ ceny domów, mieszkań i działek w centrum bardzo dużo straciłyby na wartości. Miastu z powodu grupki ludzi, którzy zainwestowali w nieruchomości nie zależy na tunelu a co za tym idzie, nie zależy na rozwoju prawobrzeża. Logiczne chyba jest, że mieszkania i domy wybudowane na tańszych działkach będą tańsze. Śmietanka rządząca kilka kadencji tworzy drugi Egipt. Świnoujście zmieniło się nie dzięki tym ludziom ale dlatego, że zmiany są nieuniknione a kto wie może nie wybudowano by tylu bubli gdyby to byli ludzie myślący (czytaj: wykształcony nie równa się myślący).

Gość • Sobota [15.06.2013, 12:43:34] • [IP: 93.94.184.**]

tunel mozna zrobic tak gleboko ze wystarczylo by miejsca na poglebianie...

Gość • Sobota [15.06.2013, 12:37:21] • [IP: 138.124.108.*]

ja tam wole most szybciej taniej i Polacy wybudują

Gość XXX • Sobota [15.06.2013, 12:36:14] • [IP: 62.69.253.**]

skoro żmurek nie chce zrobic tunelu, to moze udac sie z jakims pisemkiem do Komorowskiego itp.?? gruba kase zbijaja nasi urzedasy a guwno robia...

Gość • Sobota [15.06.2013, 12:30:50] • [IP: 92.42.112.**]

co roku jest to samo, te same komentarze i nic nadal się nie dzieje !! Mam dobrą propozycję, trzeba skopiować ten artykuł i wklejać go co roku ze zmianą daty bo jak 10 lat temu trzeba było czekać w mega kolejce to za kolejne 10 będziemy stać w jeszcze większej kolejce bo NIC sie nie zmieni bo to POLSKA ludzie jest ;> ja wiem jaki będzie już następny artykuł bo idzie to przewidzieć ;//

Gość • Sobota [15.06.2013, 12:30:19] • [IP: 62.69.248.***]

hahahaha optymisci!!

Gość • Sobota [15.06.2013, 12:27:56] • [IP: 80.245.181.***]

żądajmy większych nowych promów i niech kursują non-stop.

Gość • Sobota [15.06.2013, 12:21:33] • [IP: 92.42.112.***]

nigdy nie będzie tunelu w ZSW...czemu wy się łudzicie ludzie...tunel w Świnoujściu zahamuje rozwój portu w Szczecine a na to się nikt nie zgodzi pomyślcie troche...mostu też nie będzie z tego samego względu. Szczeci chce coraz większe statki przyjmować co się będzie wiązać z pogłębianiem kanału a tunel to ograniczy proste. Zacznijmy pisać i rządać nowych promów a o tunelu i moście zapomnieć prosze

Gość • Sobota [15.06.2013, 12:17:32] • [IP: 80.245.181.***]

Ludzie, nie Świnoujście blokować tylko Gdansk lub Warszawe. Już nie raz o tym pisałam: Postawmy blokady na głównych ulicach prowadzących do tych miast i puszczajmy 40 aut co 20 minut ! Tym prostym sposobem pokażemy jak się u nas żyje. Kiedy zbiorka na Warszowie? ;) b

• Sobota [15.06.2013, 12:14:11] • [IP: 80.245.181.***]

Ludzie, nie Świnoujście blokować tylko Gdansk lub Warszawe. Już nie raz o tym pisałam: Postawmy blokady na głównych ulicach prowadzących do tych miast i puszczajmy 40 aut co 20 minut ! Tym prostym sposobem pokażemy jak się u nas żyje. Kiedy zbiorka na Warszowie? ;) b.

Gość • Sobota [15.06.2013, 11:55:52] • [IP: 95.129.224.***]

blokade !! i nie glosować na zmurka to bedzie tunel !!

Gość • Sobota [15.06.2013, 11:41:00] • [IP: 178.235.212.**]

Pan Michal nie jest bardziej inteligentny niz osoby na ktore narzeka.Promy do płuca miasta, sa dostosowane do pociagow, busow i komunikacji miejskiej. nieregularna jazda dopiero by wprowadzila haos.jedynym rozwiazanie jest 3 prom

Gość • Sobota [15.06.2013, 11:34:12] • [IP: 213.17.149.***]

świetny pomysł z tą blokadą!! sparaliżujmy całe miasto, niech ludzie nie dojadą do pracy, towar do sklepów, to może wtdy nareszcie ktoś wyżej zacznie z tym robić cokolwiek!!

Gość • Sobota [15.06.2013, 11:30:37] • [IP: 164.127.192.***]

o 8.00 na karsiborach było pusto

Gość • Sobota [15.06.2013, 11:30:01] • [IP: 88.156.232.**]

2 promy sa nie sprawne, 2 sprawne. Jeden ma byc oddany do użytku niedlugo..

Gość • Sobota [15.06.2013, 11:25:43] • [IP: 184.105.146.*]

Gość  Sobota [15.06.2013, 10:52:50]  [IP: 92.42.113.***] - A kogo obchodzi Szczecin?

Nasty Mosquito • Sobota [15.06.2013, 11:24:53] • [IP: 92.42.112.***]

Będzie tunel jak Żmura się pozbędziemy!!Im więcej nas się zbierze tym mocniej będzie można walczyć!!

Gość • Sobota [15.06.2013, 11:14:50] • [IP: 184.105.144.*]

Prom ram na dwa tygodnie powinien kursować, jak dyliżans.

Gość • Sobota [15.06.2013, 11:13:48] • [IP: 184.105.146.*]

Prom ram na dwa tygodnie powinien kursować, jak dyliżans.

Gość • Sobota [15.06.2013, 11:00:21] • [IP: 93.94.188.**]

Gdzie jest młody Borowski ? Niech stanie na czele blokady i pokaże, że zależy mu na dobru tego miasta.

Zoro • Sobota [15.06.2013, 10:55:41] • [IP: 62.69.249.***]

trzeba się skrzyknąć i zrobić blokadę nie żyjemy w Bangladeszu tylko w UE nie dajmy się tak traktować!

Gość • Sobota [15.06.2013, 10:52:50] • [IP: 92.42.113.***]

promy niestety nie mogą kursować nieregularnie ponieważ jest tor wodny prowadzący do szczecina i mogło by to doprowadzić do wypadku i koło się zamyka

Gość • Sobota [15.06.2013, 10:45:25] • [IP: 80.245.191.***]

na karsibór kolejka była aż na ostatniej prostej więc głąby nie pisać że karsibór pusty pływa

Gość • Sobota [15.06.2013, 10:45:10] • [IP: 79.186.127.***]

po co mamy tą posłankę

Gość • Sobota [15.06.2013, 10:43:51] • [IP: 95.129.226.***]

do barana co pisze o ludziach że są baranami od tego mam auto aby nim swobodnie jezdzić a tobie pacanie jak sie podoba to jezdzij busikiem.jestem za zablokować miasto w okolicy promów i może pomyślą jak rozwiązać sytuacje.

Gość • Sobota [15.06.2013, 10:33:29] • [IP: 88.156.235.***]

tez jestem za zablokowaniem swinoujscia w roli protestu !! NIECH COS SIE ZMIENI Z TYMI KOLEJKAMI !!

Gość • Sobota [15.06.2013, 10:27:17] • [IP: 92.42.112.***]

wprowadzić całkowity zakaz korzystania z przeprawy dla przyjezdnych !! i problem się rozwiąże, tutaj kolejka aż za Marynarzy a Karsibór pusty pływa

Gość • Sobota [15.06.2013, 10:27:13] • [IP: 88.156.234.**]

sluchajcie barany jedne a nie laska busem pojechac czy pociagiem, kazdy debil teraz wygodny sie zrobil !

Gość • Sobota [15.06.2013, 10:26:00] • [IP: 93.94.184.*]

A druga przeprawa szkoda paru złotych pieniacze.

Gość • Sobota [15.06.2013, 10:17:21] • [IP: 93.94.186.***]

Staliśmy nad przepaścią, zrobiliśmy wielki krok naprzód heh. ..

Gość • Sobota [15.06.2013, 10:12:11] • [IP: 87.176.97.***]

W 1998 zbierali pieniadze tz, , cegielke ´´ na budowe tunelu...tez dalam, i to wcale nie malo...Gdzie sa moje i nie tylko moje pieniadze? Dzisiaj jak musze wyjechac z miasta do Szczecina to jade przez Niemcy, pare kilometrow dalej ale oszczedzam czas i nerwy w kolejkowym parodii, i jestem szybciej.

Gość • Sobota [15.06.2013, 10:10:53] • [IP: 83.25.117.**]

Bezmyślne głąby w tym magistracie.Niech wybudują jeszcze z jedno rondo a wogóle nie będzie można dojechac do promu.Kolejki to dopiero się zaczną...

Gość • Sobota [15.06.2013, 10:09:05] • [IP: 93.94.190.***]

może odrazu w spław mam pływać ?

Gość • Sobota [15.06.2013, 10:04:57] • [IP: 93.94.186.***]

Cała prawda o przeprawie -to co tu piszecie to prawda - ja też dostaje białej gorączki jak mam wyjechać z miasta - sprawy do załatwienia 2 godz, a stanie w kolejce w obie strony prawie 4 godziny. Zmarnowany czas na te kolejki.

Gość • Sobota [15.06.2013, 09:54:04] • [IP: 83.23.135.***]

Zaraz zaczną się tłumaczyć, że nie ma zapewnionych w budżecie środków na dodatkowy prom, a tym bardziej na nieregularne kursowanie. Stara śpiewka, ale urzędników to najmniej obchodzi, bo oni w kolejkach nie stoją.

Gość • Sobota [15.06.2013, 09:45:17] • [IP: 62.69.251.**]

bardzo ładna ławeczka.

Gość • Sobota [15.06.2013, 09:41:53] • [IP: 80.245.182.**]

oddajmy lewobrzeże Niemcom z mieszkańcami. skoro Polska nie chce nas przyłączyć.

Gość • Sobota [15.06.2013, 09:40:00] • [IP: 92.42.116.***]

Może zamiast blokować i strajkować to mieszkańcy powinni sami sobie sfinansować swoją przeprawę? Dlaczego ktoś inny ma płacić za waszą wygodę? Można przecież mniej pić i dawać na most? Nie? Nie da się odmówić sobie nalewki?

Gość • Sobota [15.06.2013, 09:37:25] • [IP: 95.129.226.***]

[IP: 93.94.188.**] masz racje to jedyny sposob zeby pokazac w polsce ze mamy tu problem

Gość • Sobota [15.06.2013, 09:37:05] • [IP: 80.50.26.***]

Zabrać przywileje wjeżdżania poza kolejnościom wszystkim, prócz karetek na sygnale, a myślę że bardzo szybko pomyślą jak usprawnić przeprawę

Gość • Sobota [15.06.2013, 09:35:27] • [IP: 195.198.46.***]

przylacze sie do blokady swinoujscia

Gość • Sobota [15.06.2013, 09:35:19] • [IP: 95.129.226.***]

[IP: 5.172.254.***] jak polski nie stac na tunel czy most wystarczy zobaczyc co oni buduja sobie w warszawie i gdansku bo za dlugo stoja w korkach u nas po prostu w urzedzie nie ma nikogo komu by na tym zalezalo

Gość • Sobota [15.06.2013, 09:32:29] • [IP: 87.96.47.***]

Trzeba znaleźć kogoś ze Świnoujścia, i wypromować go na premiera lub prezydenta (Polski). Wówczas będziemy mieli przeprawę, autostradę a może nawet i molo... Tylko, by się komuś nie pomyliło. To nie ma być Ż. !!

Gość • Sobota [15.06.2013, 09:27:46] • [IP: 93.94.188.**]

Mapy z dojazdem do Szczecina - owszem to dobry pomysł, ale, żeby jechać przez Szczecin do Międzyzdrojów? To już zupełna porażka :/

Gość • Sobota [15.06.2013, 09:15:35] • [IP: 82.139.59.**]

puszczanie promów częściej (jak jest taka konieczność) powinno być normą.Promy dla ludzi i samochodów.a nie jakieś postoje jak ludzie czekają, CZAS to Pieniądz

Gość • Sobota [15.06.2013, 09:03:37] • [IP: 93.94.188.***]

NAJPIERW TO JA PANOM PROMOWYM POLECAM KUPIĆ ZEGARKI BO OSTATNIO TO IM SIĘ ZDARZA ODBIJAĆ NAWET 2 MINUTY PRZED CZASEM - POZA TYM MAM ZAMIAR NAGRAC FAJNY FILMIK BO PRACA NIEKTÓRYCH PROMOWYCH OPIERA SIĘ NA PILNOWANIU ŁAWKI A NIE PORZĄDKU NA PROMIE. PICIE PIWA I PALENIE PAPIEROSÓW NA PROMIE TO NORMA, TAK SAMO JAK RZUCANIE PAPIERKOW ZA BURTE.

Gość • Sobota [15.06.2013, 09:03:33] • [IP: 80.245.190.**]

każdy kurs promu to kasa a jakość władze centralne nie kwapią się na pełne dotowanie przeprawy i pan Marcin zapewne o tym nie wie

Gość • Sobota [15.06.2013, 08:50:28] • [IP: 178.155.160.***]

Sami tych urzedasow wybieraliscie. Powinien kursowac tylko jeden prom ;)

Marian • Sobota [15.06.2013, 08:45:59] • [IP: 80.245.183.***]

Nie jestem z tego miasta, ale pracuje w tym mieście, nie wyjeżdżam bez potrzeby, bo nie mam nerwów na tę beznadziejną przeprawe, 2 lata temu stałem 3 godziny na karsiborach, do domu mam 150 km jade ok 2 godzin a stałem 3 godziny to najlepsze w tamtym roku nie raz stałem koło empiku i jest niebezpiecznie kiedy kierowcy muszą pod prąd wyprzedzać, ale to dopiero sie zacznie za 2 tytgodnie wakacje zobaczymy jakie wtedy będą kolejki ludzie beda blokowac rondo na grunwaldzkiej i wtedy bedzie problem żal pisac o tym miescie gdyby nie ta praca to bym nikomu nie polecał odwiedzania, przez tą przeprawe te miasto nie jest promoowane, bo ludzie jak sobie pomyślą, ze aby dojechac do miasta trzeba stac po 2 godziny w kolejce to jadą do Międzyzdrojów, zanim dotrą do plaży w Świnoujściu to słońce zajdzie.

Gość • Sobota [15.06.2013, 08:45:32] • [IP: 93.94.188.***]

Przebudować bieliki, zrobić górny pokład i załadunek z rampy!!

Gość • Sobota [15.06.2013, 08:43:44] • [IP: 95.129.226.***]

Ście-k

Gość • Sobota [15.06.2013, 08:39:00] • [IP: 5.172.254.***]

Zapamiętajmy to raz na zawsze. Tunelu nie będzie nigdy.Zatem zamiast tego powinno się zakupić większe promy, które zabiorą na pokład minimum 70 aut. Lepiej inwestować w modernizację przeprawy, niż w stałe połączenie, na które Polski nie stać. Pani Poseł niech zwala winy na prezydenta. Jeśli jest w Sejmie to niecch uzyska środki finansowe. To wcale nie jest takie proste.

Gość • Sobota [15.06.2013, 08:38:07] • [IP: 95.129.228.**]

wczoraj pod empikiem o mały włos nie doszło do karambolu przez tą kolejkę...

Gość • Sobota [15.06.2013, 08:37:32] • [IP: 80.245.182.**]

ja się zgadzam bedzie akcja - to ja jestem

Gość • Sobota [15.06.2013, 08:37:12] • [IP: 83.168.86.***]

Należało by rozdawać kolejkowiczom mapy z zaznaczonym dojazdem do Szczecina przez Niemcy

Gość • Sobota [15.06.2013, 08:35:22] • [IP: 93.94.188.**]

musialem wczoraj wyjechac do wolina o 19.STALEM UWAGA PRAWIE 90 MINUT!!jest jedyny sposób. mieszkancy powinni zablokować dojazd do miasta, strajkować, zablokować drogę dla statków do portu w Szczecinie. powinien się tym zajac, któryś z radnych tego miasta. elektorat zapewniony do końca życia. niestety w tym kraju to jedyna dająca jakiekolwiek nadzieje forma protestu.

Oglądasz 1-90 z 90
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ 11.00 - Przejście na Plac Słowiański – zamknięcie ul. Armii Krajowej 11.15 - Plac Słowiański Uroczystości pod pomnikiem „Bohaterom Walki o Niepodległość Rzeczypospolitej” z udziałem asysty honorowej, z udziałem władz administracyjnych i samorządowych, służb mundurowych, Orkiestry Wojskowej, pocztów sztandarowych, organizacji, związków, stowarzyszeń, szkół oraz mieszkańców i gości. 1) zajęcie miejsca przez asystę honorową, 2) uroczyste podniesienie Flagi Narodowej na maszt i odegranie Hymnu Państwowego, 3) Apel Pamięci, 4) wystąpienie okolicznościowe Prezydenta Miasta Świnoujście, 5) składanie wiązanek kwiatów przez delegacje pod pomnikiem, 6) koncert Orkiestry Wojskowej pieśni patriotycznych z okazji Święta Narodowego Trzeciego Maja, 7) wyprowadzenie pododdziału honorowego i pocztów sztandarowych, 8) zakończenie uroczystości. ■ Zapraszamy na uroczystość odsłonięcia tablicy pamiątkowej w Świnoujściu, upamiętniającej kapelanów Wojska Polskiego zamordowanych w zbrodni katyńskiej Wydarzenie odbędzie się 05 maja 2025r., o godz. 10:00 w kościele pw. bł. ks. kmdr por. Władysława Miegonia przy ul. Piłsudskiego 43 w Świnoujściu. Tablica poświęcona jest kapelanom różnych wyznań i religii zamordowanym w zbrodni katyńskiej. Na tablicy figurują nazwiska wszystkich dotychczas ustalonych z imienia i nazwiska kapelanów, którzy zostali zamordowani w zbrodni katyńskiej. Tablica jest pierwszą tablicą nad Bałtykiem i pierwszą umieszczoną w kościele należącym do dekanatu Marynarki Wojennej. Z inicjatywy Stowarzyszenia Pamięć Kapelanów Katyńskich takich tablic powstało już 41, nie tylko w Polsce ale również w Stanach Zjednoczonych oraz Londynie. Projekt tablicy wykonany przez pracowników IPN OBUWiM Szczecin, koszty wykonania tablicy ze środków IPN Szczecin. W uroczystości wezmą udział m.in. wiceprezes Instytutu Pamięci Narodowej dr Mateusz Szpytma i dyrektor szczecińskiego Oddziału IPN Krzysztof Męciński ■