POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Wtorek [21.05.2013, 16:11:36] • Świnoujście

Wystawiają letnie ogródki na Placu Wolności. Płacą grosze

Wystawiają letnie ogródki na Placu Wolności. Płacą grosze

fot. Edmund Papski

Część mieszkańców oburzona jest tym, co zrobiono na nowo wyremontowanym Placu Wolności. Chodzi o stoliki, wielkie parasole i płot, które jedna z restauracji wystawiła na deptak. Robert Karelus, rzecznik prezydenta mówi, że tego typu letnich ogródków będzie więcej. Mieszkańcy obawiają się, że deptak który stworzono specjalnie dla spacerowiczów zmieni się w stragan i slalomem będzie trzeba przedzierać się przez wystawne ogródki.

Zapytaliśmy prezydenckiego rzecznika, czy magistrat nie boi się, że ogródki „popsują” to miejsce.

- Faktycznie, zastanawialiśmy się  czy w ogóle lokalizować na placu ogródki gastronomiczne, jednakże zarówno w opinii projektantów, jak i wielu mieszkańców miasta powinny one, chociażby w lecie funkcjonować, jako swoistego rodzaju miejsce spotkań, tak charakterystyczne dla nadmorskich miejscowości wypoczynkowych – mówi Robert Karelus.

Kwestią sporną wśród mieszkańców pozostaje też odgradzanie ogródków. - Każdy ustawi sobie swój płotek, każdy w innym kształcie, każdy w innym kolorze. Dopiero będzie cyrk – denerwują się mieszkańcy.

Okazuje się, że obostrzenia co do płotków są tylko jedne – nie mogą przekraczać wysokości jednego metra.

Kolejną rzeczą, która zastanawia świnoujścian jest temat opłat za tego typu „wystawki”. Ich zdaniem opłaty powinny być spore, bo to przecież nie dla restauratorów wyremontowano plac i zmieniono centru miasta w deptak. - Korzystając z tego powinni ponosić jakieś koszta. Prezydent chce wprowadzić opłaty za przejazd mostem do Karsiborza, więc za ustawianie ogródków na wyremontowanym placu też powinno pobierać się opłaty – uważa nasz rozmówca.

I tak też się stało. Jak informuje Robert Karelus, opłata wynosi 1 złoty za metr kwadratowy dziennie.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 229, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-229 z 229

Gość • Poniedziałek [27.05.2013, 21:44:34] • [IP: 95.129.225.**]

nosz kurcze blaszka Ty dziadom z naszego pięknego miasta nie dogodzisz! jest super!

Gość • Czwartek [23.05.2013, 13:42:50] • [IP: 79.186.131.***]

Mieszkam w tym miescie od 1956 roku jestem dumna że to miasto nabrało tak pięknego wyglądu w krótkim okresie czasu, ale nie zawsze wszystkim dogodzi.aby tak dalej...

Gość • Czwartek [23.05.2013, 11:48:07] • [IP: 78.30.82.***]

ja tez wystawie stragan wszystko po 1zl.i gitara

Gość • Czwartek [23.05.2013, 00:50:53] • [IP: 79.186.186.***]

jeden wielki beton..Tragedia.Żeby w dzisiejszych czasach, zabierano tereny zielone i zalewano betonem?? To szok !! Gdzie toaleta? przecież mogli ja zostawć i wkoło deptak, trawniki.Nie podoba mi się.Myślałam, że tylko w międzyzdrojach zepsuli calą promenadę i stary styl, ale u Was też.Co to za głupia moda u nas panuje.Jak patrze na niemiecka częśc promenady, to serce mi się cieszy.Pieknie zachowany stary styl

Gość • Czwartek [23.05.2013, 00:13:42] • [IP: 93.94.190.***]

20tys kosztuje miejce za punk w miedzyzdrojach !! a tu za 100metrow ktos zaplaci 3tys zl. W samym centrum miasta !! co jest kur... z Tym miastem !! !!

Gość • Środa [22.05.2013, 23:22:50] • [IP: 46.113.150.**]

oby czworonogi nie zapaskudziły tej jasnej pow.na deptaku !! zobaczycie za jakis czas jakie będą plamy ! i częsciej opróżniać śmietniki szczeg.w wekendy !!

szczecin • Środa [22.05.2013, 23:17:13] • [IP: 46.113.150.**]

problemem waszego miasta są" MASKOTKI" i brak OGRODNIKA !! park piękny, ale zarośniety niczym te MASKOTKI, heheh..wszędzie przyciąć tą zieleń, krzewy, drzewa

Gość • Środa [22.05.2013, 22:57:21] • [IP: 93.94.191.***]

Plac wreszcie dla ludzi, tylko gdzie WC?

Gość x • Środa [22.05.2013, 22:03:05] • [IP: 92.42.116.***]

o rety w poznaniu na rynku każdy lokal ma swój ogródek wystawiony i ogrodzony i nikomu to nie przeszkadza, i tak to funkcjonuje już od wielu lat, poza tym nieźle to wygląda, nadaje kolorytu i jakiegoś zagospodarowania tego terenu.

Gość • Środa [22.05.2013, 21:48:20] • [IP: 93.94.186.***]

urzędasy ze szpecili piękny plac wolności...kolega rudy...

Gość • Środa [22.05.2013, 21:43:36] • [IP: 80.245.184.**]

to Fogt taki bogaty? a jego dom poszedl pod licytacje.Ogrodki moga byc ale bez zadnych plotkow, tak jak w Krakowie.Krzeselka charakterystyczne dla danego wlasciciela. Co za glupota z plotkami.

Gość • Środa [22.05.2013, 21:16:10] • [IP: 80.245.188.***]

Wiocha i wiejskie myślenie, co wy chcecie od tych ogródków ?! są na całym świecie, a w nadmorskich miejscowościach to norma !! Mało mnie interesuje czyje to, ważne że będzie gdzie posiedzieć, pogadać.

Gość • Środa [22.05.2013, 19:41:36] • [IP: 95.129.224.**]

Cena bardzo preferencyjna.Ciekawe dla kogo?

Gość • Środa [22.05.2013, 18:07:01] • [IP: 93.94.190.**]

Widać mieszkańcom naszego miasta się nie dogodzi, ogródki powinny być w takich miejscach chociażby po to żeby usiąść i wypić kawkę, Ci co piszą te złośliwe komentarze to tacy którym wystarcza ławeczka w parku i jedno piwko na trzech, a człowiek chciałby posiedzieć kulturalnie, po to są w europie centralne punkty miasta żeby z nich korzystać, ale na tej wiosce ludzie się chyba już nie zmienią, będą tylko narzekać.

Gość • Środa [22.05.2013, 17:49:26] • [IP: 88.156.233.**]

No to czekamy jeszcze na stragany z warzywami i skarpetami!

Gość • Środa [22.05.2013, 17:45:50] • [IP: 80.245.191.***]

Piszecie bzdury, jestescie paskudnymi egoistami, którym wszystko przeszkadza.Zawsze tylko narzekacie. Tak żle i tak niedobrze.Nie warto dla was nic robić.

Gość • Środa [22.05.2013, 17:44:52] • [IP: 92.42.114.***]

ludzie nie ujadajcie tak nic wam sie nie podoba

Gość • Środa [22.05.2013, 17:43:42] • [IP: 92.42.114.***]

popieram w sezonie sklepy powinny być czynne trochę dłużej

Gość • Środa [22.05.2013, 17:40:50] • [IP: 95.129.224.**]

To nie fogta tylko zbyszeskiego!! Przyjaciel jasia fasoli zwany rudym pawełkiem rządzi w Świnoujściu!

Gość • Środa [22.05.2013, 17:39:54] • [IP: 92.42.114.***]

ogródki powinny być moim zdaniem to miejsce jest miedzyinnymi do tego a co niektórym nic się nie podoba tylko narzekają ale to chyba zwolennicy PIS oni lubią narzekać. ...

Gość • Środa [22.05.2013, 17:11:08] • [IP: 31.0.102.***]

W Pradze czeskiej ogródek przy ogródku.Piwo leje się strumieniami.Nikomu to nie przeszkadza.Czesi cieszą się, że turysta ich odwiedzający zostawia tam pieniądze.Niech ogródki będą czynne w sezonie do póżna. Podnieść tylko cenę za m 2 aby wystarczyło na posprzątanie wokół.

Gość • Środa [22.05.2013, 17:09:00] • [IP: 213.238.107.**]

Precz z ogródkami na Placu Wolności!!

Q • Środa [22.05.2013, 17:06:32] • [IP: 83.21.157.***]

To będzie betonowo ale wesoło a leżaczki to dla zmęczonych i słusznie należy o nich dbać.

Gość • Środa [22.05.2013, 17:05:41] • [IP: 178.238.245.***]

A ja postawię obok grilla.

Gość • Środa [22.05.2013, 17:00:52] • [IP: 79.188.75.***]

juz teraz widac, żę ten ogródek piwny jest źle ustawiony! Idąc u;.Piłsudskiego trzeba będzie albo obejść albo z innymi się ciskać przy kładkach bo zaraz dalej będzie kolejny ogródek. Nie mogliście od razu wpaść na pomysł wyznaczenia pasów w postaci innego koloru płyt na ogródki?

Gość • Środa [22.05.2013, 16:53:54] • [IP: 62.69.251.**]

ogrodek wystawil fogt czyli sponsor zmura, a dlaczego w szpitalu przetarg wygral fogt, podzial kasy i poparcie na następne wybory

Zdegustowany • Środa [22.05.2013, 16:51:53] • [IP: 92.41.251.***]

20tys kosztuje miejce za punk w miedzyzdrojach !! a tu za 100metrow ktos zaplaci 3tys zl. W samym centrum miasta !! co jest kur... z Tym miastem !!

Gość • Środa [22.05.2013, 16:41:58] • [IP: 83.89.12.***]

i w taki oto sposob centralny punkt miasta zmienil sie w betonowy jarmark!! A miasto mialo byc kiedys perelka Baltyku...

Gość • Środa [22.05.2013, 16:39:47] • [IP: 88.156.235.***]

Zakazać sprzedaży piwa!! Będzie smród od pijanych piwoszy w takim miejscu. Ot - wymyślili, betonową pustynię zrobić z wyszynkiem piwa - z tego miasto będzie sławne w świecie. A gdzie ustawa o wychowaniu w trzeźwości?! Plac przeprojektować, zamiast ogródków piwnych powinno być więcej zieleni. Ktoś chyba komuś w łapę dał, by tak spaprać centrum miasta!

Zoro • Środa [22.05.2013, 16:32:55] • [IP: 62.69.249.***]

1 zł !!TO JASNE ZŁODZIEJSTWO W BIAŁY DZIEŃ !!

Gość • Środa [22.05.2013, 14:43:24] • [IP: 92.42.116.**]

Polsko wioskowa mentalność-wszystko ogrodzić płotami

krzysiek • Środa [22.05.2013, 14:34:43] • [IP: 95.129.228.***]

kolejna wiocha.dziekuje

Gość • Środa [22.05.2013, 12:49:13] • [IP: 88.156.234.***]

To był najlepszy układ komunikacyjny oczywiście to rondo do poprawki, trzeba było zrobić bulwar nad wodą było by to nie powtarzalne a nie ryneczek jak w prawie każdej obecnie mieścinie.

Gość • Środa [22.05.2013, 12:45:18] • [IP: 88.156.234.**]

Każda nieruchomość musi mieć dostęp do drogi publicznej, czy urzędnik ma w dupie prawo?

Gość • Środa [22.05.2013, 12:44:13] • [IP: 88.156.234.***]

A CO ? ma nie być ogródków gastronomicznych to po co to było ruszać ?

Gość • Środa [22.05.2013, 12:20:36] • [IP: 178.238.252.***]

Takich ludzi jak w tym mieście, to chyba nie ma nigdzie, czy Wam ktoś kiedyś dogodzi? Co by nie zrobili, to zawsze będzie żle, to jakieś miasto chorych na głowę ludzi. Jasne, że powinny być ogródki, oczywiście nie dla miejskich pijaków tylko dla ludzi, którzy chcą posiedzieć przy kawie czy piwku, tak jest na całym świecie i może ktoś oświeci tych oszołomów świnoujskich!!

Gość • Środa [22.05.2013, 11:49:38] • [IP: 80.245.189.**]

bardzo dobrze że powstana letnie ogródki, bo u nas nic się nie dzieje Świnoujście jest smutne

Waldemar z Berlina • Środa [22.05.2013, 11:46:51] • [IP: 217.231.173.*]

Bardzo dobry pomysl.Ozywi to ten martwy plac idla miasta korzysc, bo turysci, tacy jak ja, wiecej pieniedzy w Swinoujsciu zostawia!Pozdrowienia dla mieszkancow tego najbardziej zadbanego miasta w Polsce!

Gość • Środa [22.05.2013, 11:35:10] • [IP: 109.247.222.**]

dodam jeszcze. ..to chyba wszyscy znamy. ..CHCIELI DOBRZE Z WYSZLO JAK ZAWSZE

Gość • Środa [22.05.2013, 11:33:34] • [IP: 178.238.253.***]

Ci wszyscy, którzy tak ujadają, że plac betonowy powinni wyruszyć w świat i zobaczyć jak wyglądają place w innych europejskich miastach. Te małe i te duże. To miejsca gdzie urządza się targi, imprezy, spotkania, wystawy. A ogródki powinny jak najbardziej być, byle nie zamieniły się w spelunki i nie przeszkadzały przechodniom. Zieleni w mieście jest dosyć, tyle parków dookoła. A żeby trochę życia wprowadzić do centrum wystarczyłoby zmienić godziny handlu w sezonie, tak by sklepy były czynne do wieczora. Bo tak jak teraz to o godz. 18:00 miasto wymarłe.

Gość • Środa [22.05.2013, 11:32:01] • [IP: 109.247.222.**]

WWW.ZAL.PL chcieli paryz a mamy beton i piwooooo :D dobrze usiasc nie ma gdzie ale juz browary zeby pic i sie upoic to juz miejsce sie znalazlo. ... a potem '' bo pili alkohol '' alebo ''rodzice byli pijani '' jak to ogrodek za ogrodkiem. ..monopopowy za monopolowym. ...

Gość • Środa [22.05.2013, 11:23:49] • [IP: 80.245.187.**]

żmur wywalił 35 milionów na przebudowę centrum. Czy coś polepszyło się mieszkańcom miasta? NIC. 35 baniek wywalone aby znajomi królika mieli czym się dzielić. Ten ogródek to dalszy podział, już nie bezpośredni, między kolesi wywalonego szmalu. WYBRALISTA, TO TERAZ GEMBY W KUBŁY I NIE BULGOTAĆ!!

Gość • Środa [22.05.2013, 10:56:45] • [IP: 80.245.189.***]

JA JA BETON PLAC WYMIATA MASAKRA MIESZKANIEC KTÓRY ZWIEDZIŁ PRAWIE CAŁY ŚWIAT WIELKIE BADZIEWIE I TYLE I JESZCZE TE OGRÓDKI Z BROWARKIEM DLA HELMUTA MASAKRA ZA NIC POMYSŁOWOŚCI KOMPLETNE DNO WIĘCEJ KREATYWNOŚCI TWÓRCZEJ MOŻNA TO OSIĄGNĄĆ ZA MINIMALNE PIENIĄŻKI TYLKO POMYŚLEĆ MIESZKAŁEM KIEDYŚ NA PLACU WOLNOŚCI JESZCZE JAK NIE BYŁO BUDYNKU PRZY MARYNARZY TAM BYŁ PIĘKNY SKWER ŁAWKI DUŻO ZIELENI I JAKOŚ INACZEJ A OCZYWIŚCIE TRZEBA BYŁO TO WSZYSTKO SPIEPRZYĆ NIC ZA NIC POMYSŁOWOŚCI WYLAĆ ZALAĆ BETONEM OT CAŁA POLITYKA I POMYSŁOWOŚĆ JAK BY NIE BYŁO PROJEKTANTÓW ZIELENI TO MA BYĆ DLA LUDZI WIĘCEJ ZIELENI WIĘCEJ BAJERU I CHARYZMY A TU NIC BETON BETON I JESZCZE RAZ BETON TO ZRÓBCIE PO ŚRODKU RÓŻĘ WIATRÓW TO PROSTE Z DOKŁADNYM OKREŚLENIEM KIERUNKÓW NAWIGACYJNYCH I NIECH TO BĘDZIE WIDAĆ BO JESTEŚMY MIASTEM TYPOWO MORSKIM

Gość • Środa [22.05.2013, 10:46:09] • [IP: 62.69.255.***]

no coż normalni ludzie szukający spokoju i wypoczynku będą tą mordownie omijać szerokim łukiem i nazwa beraz bedzie Plac betonowo piwny im.rajców miejskich, masakra no i powiedzcie jak tam bedzie można pojsć np.z dzieckiem w wozku i całą rodziną na spacer, w te opary piwska, bar piwny na srodku miasta, to własnie po to wycięto drzewa i krzewy!!

Gość • Środa [22.05.2013, 10:30:25] • [IP: 62.69.251.***]

i dobrze ze są ogródki, przestańcie skomleć.

Sflustrowany • Środa [22.05.2013, 10:29:22] • [IP: 37.8.215.***]

ROZUMIEM ŻE PLAC PRZEBUDOWANO ABY DAĆ TAM TE OGRÓDKI, ZAMIAST MÓC SOBIE DAM SIEDZIEC BĘDĘ PATRZEĆ NA OBJADAJĄCYCH SIĘ NIEMCÓW? TYLKO W LATO? A CO JA MAM TAM ROBIĆ W ZIME?!

Gość • Środa [22.05.2013, 10:28:05] • [IP: 77.253.238.**]

Płotki przytwierdzone na stałe do nowej promenady pozostawią szpetne dziury - patrz Gryfia

Gość • Środa [22.05.2013, 10:05:44] • [IP: 80.245.178.**]

Caly ten plac jest do dupy! Mozna zgadywac, ze jak zwykle chodzilo tylko o to, zeby przy okazji jak najwiecej kasy wyniesc do swoich kieszeni sposrod kosztow budowy. Betonowy szajs! W calym tym bialym betonie, to wlasnie ogrodki beda jedyna tzw." ozdoba". Dobrze, ze powstaja!

Zapluty karzeł reakcji • Środa [22.05.2013, 09:57:29] • [IP: 89.66.201.***]

Każdy kto wie do kogo należy owa" restauracja" wie o co chodzi. Z kolei w Szczecinie gość sprzedający kawe ze skutera nie chciał współpracować ze znanym" restauratorem" i chociaż płacił miastu 20 pln nagle przypadkiem musi placic dodatkowe 600! I jeszcze jeden cytat" "Właściciele pobliskich kawiarni i pubów za tzw. letnie ogródki płacą od 25 do 31 zł za m kw. miesięcznie.

Gość • Środa [22.05.2013, 09:55:06] • [IP: 92.42.113.***]

No i dobrze, to przecież logiczne. Skoro płacą pracownikom grosze to i miastu płacą grosze. Janusz Pawełkowi krzywdy zrobić nie da, bo kto mu będzie piłki w tenisa przebijał ?

Gość • Środa [22.05.2013, 09:54:13] • [IP: 80.245.189.***]

KIEDY BĘDZIE OGŁOSZONY PRZETARG NA TE OGRÓDKI PIWNE

Gość • Środa [22.05.2013, 09:48:34] • [IP: 188.33.20.***]

dobrze, że są ogródki. I tak ma być. Ludzie powinni mieć po co tam iść - usiąść wypić piwko czy kawusię, zjeść lody. Po co chodzić na plac betonowy bez tego. Popatrzyć na chodnik ?

Gość • Środa [22.05.2013, 09:42:37] • [IP: 95.129.224.***]

JEST SUPER! I DOBRZE PRZECIEŻ TO TYLKO NA SEZON!! NIECH BĘDZIE RÓŻNORODNIE! NIE NARZEKAJCIE JUŻ!! WSZYSTKO ŹLE I ŹLE! ILE MOŻNA! CO WAS MOŻE UCIESZYĆ? CO ZA NARÓD NARZEKAJĄCYCH LUDZI!

Gość • Środa [22.05.2013, 09:32:58] • [IP: 77.23.251.***]

Rzecznik prezydenta mówi, że ogródków będzie więcej. Chyba wie co mówi. Niech sobie zobaczy plac przed kołobrzeskim ratuszem. Plac jest zimą. Latem placu nie ma, jest za to wielka pijalnia piwa.

Gość • Środa [22.05.2013, 09:30:09] • [IP: 62.69.250.*]

Zrobiono tyle na ile nas stać.Podoba mi się woda, fontanny i kształt satku RYBACIEGO" ODRY".Nawiązanie do pięknych rozwiązań w Poczdamie-Berlinie.Nasze miasto po latach rządów obecnego Prezydenta -ma śródmieście.Przyjezdni bardzo podziwiają zmiany.

Łódź dla Świnoujścia • Środa [22.05.2013, 09:19:07] • [IP: 212.191.130.***]

Wyrazy współczucia dla mieszkańców w związku z wybudowaniem betonowej pustyni w kolejnym mieście. My już swoją mamy przed Teatrem Wielkim, z beznadziejną fontanną. I też miał być Parking podziemny ;). Widać, że władza pozazdrośćiła bezguścia nawet Międzyzdrojom

ja • Środa [22.05.2013, 09:01:31] • [IP: 87.163.43.***]

w du..pe gryzie tych którzy chcą zrobić ze Świnoujścia umieralnie dla staruchów...zobaczcie sobie Hiszpania, Włochy, Niemcy itp... tętnią życiem miasta z ogródkami i tam wszystko się kręci... U nas jak zawsze za murzynami chociaż i tam jest lepiej, bo są ogródki :))))))

ateista • Środa [22.05.2013, 09:00:42] • [IP: 46.112.38.***]

W moim odczuciu jest za mało normalnych ławek, ławek z oparciami. Zamontowane ławki są może estetyczne i w nowym stylu jednak nie wydają się być wygodne - nie wspominając już o ergonomii. A eleganckie leżanki faktycznie chyba dla tych wszędobylskich abnegatów ?

Gość • Środa [22.05.2013, 08:51:49] • [IP: 93.94.189.***]

Najpierw przetarg ! Potem ogródek !!

Gość • Środa [22.05.2013, 08:48:55] • [IP: 109.243.117.**]

Zabetonowaliście swoje miasto a idąc promenadą spowijają nas opary dymu z palonej słoniny i cebuli przy wejściu na plażę za muszlą, przy Gryfie tak cuchnie końskimi odchodami że zbiera na wymioty, co tu robią dorożkarze?Dodatkowo nieznośny hałas wydobywany przez pieska na baterie ze stoiska pod płotem budowy, przejść nie można, to jest uzdrowisko czy popierdółka?

Gość • Środa [22.05.2013, 08:44:42] • [IP: 83.17.236.***]

Jak się ktoś opije piwska, legnie na leżance i jeszcze nasika po pijaku do rzeczki.Tak to widzę!

Gość • Środa [22.05.2013, 08:32:12] • [IP: 79.187.77.***]

Opłata za neon semaforowy przytwierdzony do budynku z reklamą np. sklepu, restauracji jest wyższa (tzw. opłata za zajęcie pasa drogowego) .Ogródek to też zajęcie pasa, tylko że taki neon nie śmieci, nie zostawia plam na chodniku i innych gorszych oznak używania pasa drogowego... Władze nie mają szacunku dla wspólnego dobra, traktują je jak dobro własne, z którego czerpią korzyści. Nikt już nie uwierzy, że tak nie jest !

Gość • Środa [22.05.2013, 08:27:23] • [IP: 89.174.73.**]

Zazdrośniku pomyśl ile zapłacisz za małą czrną? A potem proś władze o większy czynsz za metr na placu

Gość • Środa [22.05.2013, 08:16:09] • [IP: 83.8.199.***]

Odpowiednia nazwa Placu Wolności to Plac Betonowy ze stojącą rzeką Smródką i tyle na ten temat

Gość • Środa [22.05.2013, 08:13:27] • [IP: 93.94.186.***]

a kogo to ogródek moze powinien stanąć pod lokalem a KTO IM POZWOLIŁ POSTAWIĆ NA ŚRODKU DEPTAKU

Gość • Środa [22.05.2013, 07:38:15] • [IP: 37.228.27.***]

Rozbój w biały dzień, 1 zł, , , , , , , , to za KIBEL trzeba zapłacić 2 zeta

Gość • Środa [22.05.2013, 07:16:28] • [IP: 62.69.250.**]

Co się czepiacie? Będzie można pospać i nogi wymoczyć.

Gość • Środa [22.05.2013, 06:32:35] • [IP: 80.245.180.**]

Jestem za tym aby letnią porą było dużo ogródków dzięki temu plac będzie tętnił życiem.

Gość • Środa [22.05.2013, 06:20:51] • [IP: 212.93.105.**]

Bardzo dobrze, że będą ogródki!!

Gość • Środa [22.05.2013, 01:18:03] • [IP: 79.188.98.***]

Ja czekam kiedy na tych ślicznych, nowych ławach, które wręcz zapraszają, żeby na nich sie położyć- wylegnie świnoujskie towrzystwo w postaci pijaków i brudasów.To dopiero będzie ubawa- ławka nie zachęca do spania, za to taka szeroka leżanka-jak najbardziej :-) Przestaniemy narzekac na pijaków na przystankach, bo postawiono im łózka na placu :-))) Ubaw dla mieszkańców i wizytówka dla turystów. Brawo dla pomysłodawców.

Gość • Środa [22.05.2013, 00:20:03] • [IP: 92.42.114.**]

Gość  Wtorek [21.05.2013, 22:00:28]  [IP: 93.105.126.***] pewnie wszystkiego nie rozumiesz :))

Gość • Środa [22.05.2013, 00:17:04] • [IP: 79.162.55.***]

Gość  Wtorek [21.05.2013, 20:37:48]  [IP: 31.63.248.***] Błagam Cie postawienie ogródka to spory koszt??błagam w dobrym miejscu to browar z którym podpiszesz umowę da ci ogródek, barierki, podest namiot i rolbary. .. 100 zł /1 m 2 brutto miesiąc / zachowanie spójności

Gość • Środa [22.05.2013, 00:13:26] • [IP: 62.69.253.*]

Gość z 16:58:38 zaproponował świetną nazwę: Betonplatz. Magistrat chce teraz zmienić nazwę jakiejś ulicy, to może przy okazji zmieni nazwę pl. Wolności na Betonplatz?

Gość • Środa [22.05.2013, 00:13:20] • [IP: 92.42.116.**]

1 zł/m2?!?! To czysta KPINA!! 10 zł to mało!

Gość • Środa [22.05.2013, 00:05:21] • [IP: 62.69.248.***]

Na rynku niemieckim za metr wystawki 50 zł, za ogródek w samym centrum miasta 30 zł, ale jaja :) Niech mi tu ktoś powie że to nie wałek.

Gość • Wtorek [21.05.2013, 23:35:33] • [IP: 80.245.181.***]

1zł/m2 za zajecie pasa ruchu to ustawa oszołomomy i czy Gryfia, czt kawiarnia pana K. czy inna każdy płaci tyle samo, malkontenci

Gość • Wtorek [21.05.2013, 23:34:06] • [IP: 93.94.186.***]

A jeszcze powiem tak, że świnia to piękny ptak, tylko jej skrzydeł brak.I tak wygląda ten Plac.

Gość • Wtorek [21.05.2013, 23:32:20] • [IP: 93.94.186.***]

do IP: 164.126.18.***] Ty masz rację że nie pasuje, bo kiedyś przez przypadek, widziałam pierwsze plany tego Placu, jakieś 15 lat temu i nie było tam betonów a było dużo zieleni. Zmienili poszli w kosmos z czasem, trzeba wszytko zabetonować.

Gość • Wtorek [21.05.2013, 23:31:39] • [IP: 62.69.255.**]

SAMI MALKONTENCI ŻAL MI WAS NIEUDACZNIKI WSZYSTKO NA NIEEEEE

Gość • Wtorek [21.05.2013, 23:27:13] • [IP: 93.94.186.***]

Jak szybko na Bema postawili toaletę, doklejoną do przychodni !! Kible nam rosną jak grzyby po deszczu. Nówka w Parku Zdrojowym, na Chopina, i teraz ten na Bema.Oj idziemy do Europy. Kiedyś dawno, dawno temu, słyszałam o przebudowie Pl.Wolności że ma być deptak, ale miał być, chyba... nie chcę strzelić gafy, odbudowany jak było za Niemca -Park w takim stylu odbudowali chodż nie do końca ? I Bol. Chrobrego miała być deptakiem, od ronda do Promenady.Tak jak było to kiedyś !! Coś im się w tych planach pomieszało.

Gość • Wtorek [21.05.2013, 23:24:28] • [IP: 92.42.116.***]

Dzisiaj pierwsze miejsce należy się czytelnikowi za słowo" malkątęci". Brawo! A wy? Macie swoje typy?

Gość • Wtorek [21.05.2013, 23:11:07] • [IP: 2.228.229.***]

Jest dobrze malkontenci. Każde miasto które ma rynek, ma na nim ogródki piwne :) Autor artykułu mógłby wykazać się większym obiektywizmem i nie kreować fikcyjnej rzeczywistości, która jedynie świadczy o własnych kompleksach :) Pozdrawiam normalnych :)

Gość • Wtorek [21.05.2013, 23:09:02] • [IP: 178.238.249.***]

Jak tak się poodgradzają to dzieci nawet na rowerku i wrotkach nie pojeżdżą.

Gość • Wtorek [21.05.2013, 23:08:03] • [IP: 95.129.224.**]

1 zł cena promocyjna dla swojaków,

Gość • Wtorek [21.05.2013, 23:06:27] • [IP: 80.245.189.***]

Projekt architektoniczny placu podoba mi się. Brakuje toalet publicznych, koszy na śmieci, ale domyślam się że to da się w trybie pilnym rozwiązać. Mam duże zastrzeżenia do nadzoru inwestorskiego za betonowe pokrywy studzienek lepsze i trwalsze stalowe (żeliwne), Mam duże zastrzeżenia do połączeń płyt przy przejściu dla pieszych na narożniku przed kościołem. Rażą brakiem smaku estetyki wykonawstwa (widziałem popękany fragment nowej płyty)

Gość • Wtorek [21.05.2013, 22:53:02] • [IP: 178.238.246.***]

1 zl za metr to taniej jak na promenadzie. Na pewno nie wkradl sie blad?Czyli za 10 m 10 zl dziennie. To gdzie mozna zlozyc podnie o pare metrow? :) Postawie budke z kurczakami :)

Gość • Wtorek [21.05.2013, 22:49:57] • [IP: 178.238.245.***]

Teraz rozumiem po co wybetonowano nasze centrum, pod ogródki piwne !! a jak nie wiadomo o co chodzi, chodzi o pieniądze, bo niemałe beda mieli właściciele tych ogródków.Żenada,

Gość • Wtorek [21.05.2013, 22:49:08] • [IP: 164.126.18.***]

TEN PLAC DO TYCH BUDYNKOW PASUJE JAK SWINI SIODLO :))))))))))))))))))))

Gość • Wtorek [21.05.2013, 22:45:26] • [IP: 92.42.116.**]

Ogródki powinny być tylko na obrzeżach, przy punktach gastronomicznych a nie na całym placu

Gość • Wtorek [21.05.2013, 22:38:38] • [IP: 88.156.235.***]

odzywa się drugie pokolenie wieśniaków zawiść przez was przemawia

Gość • Wtorek [21.05.2013, 22:28:41] • [IP: 62.69.252.**]

1zł za metr dziennie-teren komercyjny.4grosze dziennie za 1metr pod kosze na śmieci (minimum 10m=40groszy i nie ma odwołania)jeżeli wspólnota nie posiada swojego terenu, do tego trzykrotny wzrost ceny za wywóz smieci.Miasto" szwagrów"!?!?!?!?

Gość • Wtorek [21.05.2013, 22:27:26] • [IP: 83.25.41.**]

Nie wiem, ale ktoś tu wypisuje dziwne rzeczy, czy ta inwestycja w planach zakładała pozbycie się zieleni z centrum miasta, zamknięcie centrum dla ruchu samochodowego tylko po to żeby teraz zastawić ten wątpliwej urody beton ogródkami piwnymi? Miały być fontanny, miejsce odpoczynku, spaceru, relaksu a co jest knajpy. Teraz, żeby usiąść trzeba będzie coś zamówić, plac wolności nigdy nie był żadną starówką teraz stanie się ogromną betonową pijalnią piwa nie wiem czy o to chodziło ? Na przebudowę zostały wydane pieniądze nas wszystkich a jak widzę korzyści będzie czerpać tradycyjnie uprzywilejowana grupa osób. Komentarze o dużej potrzebie ogródków piwnych pisane są chyba przez te właśnie osoby, no bo jak nawet korzystać z tych leżanek jak obok knajpa przy knajpie.

qaz • Wtorek [21.05.2013, 22:27:19] • [IP: 93.94.186.***]

Ogródki powinny być jak najbardziej i to w większej liczbie. Tak jest w każdym mieście z rynkiem, a ten nasz plac ma przecież spełniać taką funkcję. Jednak rozstawiałbym je bliżej fasad budynków, środek placu pozostawiając wolny.

Gość • Wtorek [21.05.2013, 22:26:07] • [IP: 93.94.186.***]

A może ten beton by tak podświetlić co?? Było by ciekawiej ? Jak już go mamy to trzeba to udoskonalić. Był by świecący betonowy plac.

Gość • Wtorek [21.05.2013, 22:23:13] • [IP: 93.94.186.***]

Kpina za takie śmieszne pieniądze dzierżawić 1m2 na nowo wybudowanym placu. Ktoś chyba sobie śmiał zażartować. Owszem niech sobie będą te ogródki, ale może nie prawie na środku Placu, a bliżej przy restauracjach czy kawiarniach. Bo ten co w tej chwili stoi, to nie daje urokowi Placu.Byłam w Szwecji i Niemczech, tam tez sa ogródki ale połączone z restauracja czy kawiarnią a tu stoi taki samopas ha. Nie ciekawie to wygląda oj nie ciekawie. To ma być deptak czy rynek ogródkowy piwoszy?? No Niemcom to pasuje.

Gość • Wtorek [21.05.2013, 22:18:00] • [IP: 93.94.186.***]

Kpina za takie śmieszne pieniądze dzierżawić 1m2 na nowo wybudowanym placu.

Gość • Wtorek [21.05.2013, 22:15:06] • [IP: 80.245.188.**]

tylko w innych miastach za złotowke to sie w kiblu nawet nie morzna wysra..

Gość • Wtorek [21.05.2013, 22:12:23] • [IP: 92.42.114.**]

Chociaż ten beton pomalować na kolor trawki.

Gość • Wtorek [21.05.2013, 22:10:03] • [IP: 80.245.179.***]

Paranoja i kiepskie tłumaczenia kolesiostwa w tym mieście to nagminne i dziecinne. tu" wielkie ogródki" a obok szmatławe budy z badziewia i obdarte ściany - WSTYD I OKROPNA WIZYTÓWKA MIASTA - ale czy ktoś o tym myśli, PO CO ??!!

Gość • Wtorek [21.05.2013, 22:03:06] • [IP: 80.245.184.**]

jest fajnie;;;super pomysl

Gość • Wtorek [21.05.2013, 22:00:28] • [IP: 93.105.126.***]

Czegoś tu nie rozumiem. Przecież w większości miast na rynkach (a taką funkcję historycznie pełnił i ma po remoncie pełnić pl. Wolności) są ogródki" piwne" i nikt się tego nie czepia. Wręcz przeciwnie! Ludzie się martwią, jak ogródków jest mało, bo to oznacza, że rynek nie spełnia swojej zamierzonej funkcji: jako miejsca spotkań i" posiadówek" mieszkańców. Było pseudorondo z kiblem pośrodku, trawą i kwiatami: źle - bo dookoła jeżdżą samochody, nie ma gdzie przysiąść na świeżym powietrzu. Zrobli remont, wyłożyli płytkami: żle - bo" Betonplatz". Posadzili zieleń - źle, bo to brzozy i pylą. Zrobili ciek wodny - źle, bo nie jest wyłożony niebieskimi kaflami. Postawili ogródki letnie - źle, bo tandeta i zasłaniają ten cudny, gładziutki beton. Ludzie! Wam chyba nic nie pasuje! Cokolwiek by nie było na tym placu, i tak będzie źle!!

Gość • Wtorek [21.05.2013, 21:52:39] • [IP: 92.42.114.**]

A może by tak postawić ogródki na terenie Urzędu Miasta-tyle miejsca, no i zieleni więcej.

Gość • Wtorek [21.05.2013, 21:44:34] • [IP: 80.245.187.***]

Z pewnością opłaty dotyczą wszystkich poza synalkiem pana Z(Neptun).Poszperajcie ile to pan Z jest miastu, czyli nam winien za dzierżawy swoich działalności.A może ujawnijcie w jaki sposób skonstruowano umowy pomiędzy panem Z a miastem, że nie można pana Z wywalić z tych umów na zbity pysk?!?Może wtedy jak pan Z spłaci zadłużenie(oj, podobno spore...)to kasa miasta odczuje ulgę?Ale jak to mówią...pan Ż i pan Z to starzy kumple od interesów...

wm • Wtorek [21.05.2013, 21:44:34] • [IP: 80.245.189.***]

To piwo będzie kosztowało dużo jak podniesie się cene za wynajm, czemu w centrum nie można posiedzie z kolegomi przy piwie komu to przeszkadza

Gość • Wtorek [21.05.2013, 21:39:45] • [IP: 92.42.112.***]

Może trochę piasku z plaży dosypać.Przy fontannach zrobić szum morza i piękna promocja kurortu.A może plażę i morze uda się do Szczecina przenieść. Biznesowe cuda.Miasto bogate jest.

Gość • Wtorek [21.05.2013, 21:36:42] • [IP: 31.63.199.**]

na promenadzie 4m2 kosztuje 1500zl :) miesiecznie a w centrum miasta 120 zl... kpina !!

Gość • Wtorek [21.05.2013, 21:36:28] • [IP: 92.42.112.***]

Taka beznadzieja w środku miasta.A to już plaży nie ma, że leżaki w samym sercu miasta.Może cały magistrat z gospodarzem na czele zrobią otwarcie.Bikini, szorty i imprezka na deptaku.Panie Prezydencie jak to takie ładne to niech Pan zachęci.

Gość • Wtorek [21.05.2013, 21:29:13] • [IP: 93.94.188.***]

1 zł za metr kw?? ten ogródek ma na moje oko ze 20 m kw, czyli dziennie płaci 20 zł, a miesięcznie wychodzi ok. 600 zł?!?! nie za mało czasem jak na centralną część miasta?

idiota swinoujski • Wtorek [21.05.2013, 21:21:43] • [IP: 93.94.185.***]

...nie mieli gdzie kumple robić biznesu...zrobili im Plac Wolności. Teraz już tylko mamone tłuc !!

Gość • Wtorek [21.05.2013, 21:20:25] • [IP: 92.42.116.**]

Dla niektórych wypowiedzi bardzo odpowiednie są słowa p.Jarosława z innego wątku:NIC od Was nie zależy.

Gość • Wtorek [21.05.2013, 21:16:21] • [IP: 178.235.213.***]

Bravo dla ARTURA tylko on ma łeb do interesów w tym mieście, i robi to legalnie wiec wara od porządnych ludzi.najwieksi malkątęci zbierać na małe piwko to może się napijecie w lato...hahaha

Gość • Wtorek [21.05.2013, 21:13:37] • [IP: 80.245.191.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [21.05.2013, 21:12:59] • [IP: 164.126.195.***]

Tadzik z Kowalewa, nigdy nie widział ogródka z parasolami – zawsze stał pod sklepem GS-u. Po przyjeździe do Świnoujścia, przeżył szok. Stąd te wpisy, pełne frustracji.

Gość • Wtorek [21.05.2013, 21:11:49] • [IP: 88.156.234.**]

Taki nowy Plac Targowy, czyli bazar/tzw rynek/, tyle. ...

Gość • Wtorek [21.05.2013, 21:11:43] • [IP: 80.245.188.***]

Och panie Karelus, baju, baju. Najpierw trzeba odebrać budowę, wyeliminować usterki i ewentualnie coś dodać. Później dobry gospodarz powinien wydzierżawić miejsca pod handel czy usługi i to w przetargu by miasto czyli wszyscy mieszkańcy też odnieśli z tego korzyści. A tutaj tak za" plecami" jakby ten plac był dla wybranych. I znów tyłem do morza czy rzeki. Jak widać na zdjęciu trzeba wyciąć drzewa na Pl. Słowiańskim, wtedy i Kanał Piastowski będzie widoczny. Poczekamy to zobaczymy kto będzie miał rację. Szkoda, że tak mało słonecznych dni w roku.

Gość_G • Wtorek [21.05.2013, 21:11:41] • [IP: 93.94.186.**]

więcej ogródków, niech zasłonią ten beton!!

Gość • Wtorek [21.05.2013, 21:08:58] • [IP: 37.8.215.***]

Dla tych co potrafia czytać: 1zł/m2 dziennie! czyli 30zł/m2 za miesiąc.

Gość • Wtorek [21.05.2013, 20:59:39] • [IP: 92.42.115.***]

tylko czemu ten ogrodek na srodku tego placa jest

Gość • Wtorek [21.05.2013, 20:55:54] • [IP: 83.89.12.***]

no to teraz juz rozumiem cel budowy betonowej pustyni w centralnym punkcie miasta- nie chodzi o to, zeby bylo ladnie, ale o to, zeby kasa plynela... Kiedys byly budki z piwem, dzis nazywa sie takie miejsca" ogrodkami".

Gość • Wtorek [21.05.2013, 20:53:12] • [IP: 80.245.188.**]

zaraz powiercą w nowym chodniku dziury a co ktos na to pozwolił i dialogi przez cała noc ale to było wiadomo przed rozwakleniem starego ronda komu to przeszkadzalo

Gość • Wtorek [21.05.2013, 20:51:14] • [IP: 178.118.216.**]

a kto wystawia ogrodek hehe jeden z synow rotarianina ze swinoujscia czyli neptun eh dziadostwo-pierogi z lidla kupowane o 7 rano a kto za nich dostaje w lape bez komentarza

Arek • Wtorek [21.05.2013, 20:50:22] • [IP: 88.65.189.***]

Jako turysta spędzający u Was 2 razy w roku urlop powiem tak. Jeżeli nie będzie zbyt dużo ogródków, będzie o.k. Mam również nadzieję, że w knajpach są ubikacje (różnie to z tym w Polsce niestety bywa) . Przydałoby się trochę zieleni (taka jakaś moda zastała, że wszędzie się tylko wycina i betonuje) . Obawy mam jedynie przed żebrzącymi menelami, którzy skutecznie odstraszą gości. A w innych miastach Straż Miejska jest równie niewidoczna jak w Swinoujściu. Ale ożywienie centrum napewno się przyda. Gdyby jeszcze jakieś koncerty klubowe i kino w Swinoujściu było... Pozdrawiam

Gość • Wtorek [21.05.2013, 20:47:18] • [IP: 178.238.245.**]

Nic mu już nie zaszkodzi z ogródkami czy bez - betoniownia. Nawierzchnia jak klepisko w stodole-brudna a co będzie po dluższym użytkowaniu.

Gość • Wtorek [21.05.2013, 20:46:36] • [IP: 93.94.188.***]

Wspaniałym pomysłem jest to, że na placu posadzono brzozy. Drzewo to nie rośnie zbyt szybko, ale gdy minie wiek dziecięcy, będzie najpiękniejszym elementem tego miejsca. Brawa za pomysł.

Gość • Wtorek [21.05.2013, 20:46:16] • [IP: 193.200.150.***]

20:36:59 - To możemy zbierać te podpisy, bo ten kolo mnie wk*. Odwali jeszcze ze dwa numery i dziad odpali wrotki.

Gość • Wtorek [21.05.2013, 20:44:34] • [IP: 92.42.114.***]

jakiemu znowu burakowi nie pasują ogródki w centrum miasta - wreszcie coś się zacznie dziać w mieście. A tym wszystkim, którym życie się nie ułozyło i są zazdrośni że inni mogą coś zrobić i zarobić a ich trafia to - to mam dla nich radę - niech podniosą swoje szanowne cztery litery i niech się wezmą do roboty a nie w kółko tylko zrzędzenie że źle że niedobrze bo ja już mam tego dosyć

Gość • Wtorek [21.05.2013, 20:37:48] • [IP: 31.63.248.***]

Część mieszkańców jest bardzo zadowolona, że będzie tyle ogródków. Czym więcej to lepiej. Opłata powinna być zerowa, bo postawienie ogródka to spory koszt.

Gość • Wtorek [21.05.2013, 20:37:41] • [IP: 95.129.227.***]

ogrodki sa w kazdym miescie ale jezeli zmurek karze placi za przejazd mostem to trzeba sobie zadac pytanie co z oplatami za ogrodki

Gość • Wtorek [21.05.2013, 20:36:59] • [IP: 62.69.252.**]

1metr za złotówkę a za metr pod smietniki 10zł+23%vatu ale nie mniej niż 10m i.Tak się robi interesy w Świnoujściu.Nie jestem zwolennikiem żadnej partii ale chyba zacznę zbierać podpisy aby zorganizować nowe wybory na prezydenta i radnych.Czara goryczy zaczyna się przelewać!!

Gość • Wtorek [21.05.2013, 20:28:53] • [IP: 164.127.19.***]

Ten cały plac to wielkie betonowe g...!!

Gość • Wtorek [21.05.2013, 20:27:55] • [IP: 80.245.182.**]

Okropnie, mi też się nie podoba ten betonowy plac. Moim zdaniem jak najwięcej takich ogródków, a w budynkach na dole pubów, kafejek i cukierni z markizami chroniącymi od słońca bo drzew przecież brak. Butiki i stragany z pamiątkami tez mile widziane, zwłaszcza w sezonie. No i dość tych generalnych remontów na samo lato!!

Gość • Wtorek [21.05.2013, 20:26:31] • [IP: 178.238.252.***]

191 jak może coś przeszkadzać kiedy tam nie chodzisz?

Gość • Wtorek [21.05.2013, 20:19:21] • [IP: 93.94.187.***]

Widać, że nasz naród jest strasznie zawistny. No niestety, bieda w Polsce jest to taki jeden z drugim zazdrości. Trzeba było mieć łeb do interesów to by się też taką kaskę miało. A co do wynajmu to bardzo dobrze, że jest tak tanio - w końcu miasto postawiło na bezproblemowość dla przedsiębiorców, dzięki czemu każdy lokal będzie mieć swój ogródek a nie będzie to tylko łysy plac. A co do plam, to jakie to ma znaczenie? A warunki atmosferyczne to co, gips? Albo jakieś dziecko pójdzie z lodem i mu upadnie, to co, kochani rodzice posprzątają to i będą trzeć aż wyglancują?? Boże, wstyd mieszkać w takim kraju gdzie jeden dla drugiego wilkiem! Postawcie się na ich sytuacji! Też, gdybyście mieli lokal, to chcieliibyście zarabiać! I jeszcze jedno: co do niemców i ich wystarczających ilości na promenadzie - nie podoba się, to WON z tego miasta. Myślę, że czasy rasistowskiej zaciemnionej masy się już dawno skończyły! Oby ogródków było więcej! Będzie bardzo kolorowo! Super Panie Prezydencie! Trzymam kciuki!

Gość • Wtorek [21.05.2013, 20:12:35] • [IP: 178.235.213.***]

najwięcej narzekają CI którzy nie mają na piwo aby sie napić w tych oto ładnych ogródkach)

Gość • Wtorek [21.05.2013, 20:06:25] • [IP: 83.25.41.**]

Tera dopiero wiadomo po co była ta ohydna betonowa przebudowa o ludziska kogo wy żeście wybrali!!

Gość • Wtorek [21.05.2013, 20:05:56] • [IP: 80.245.186.***]

Ogródkom tak!! Warunek estetyczne.Cały świat tak działa, więc ja też chcę usiąść i wypić piwo w centrum miasta.Proszę tylko o dużo kwiatów!!

Gość • Wtorek [21.05.2013, 20:04:47] • [IP: 95.129.228.**]

Będzie syf, jak dawniej na promenadzie

Gość :P • Wtorek [21.05.2013, 19:58:01] • [IP: 80.245.190.***]

te lampy białe na placu wolności mi się absolutnie nie podobają...

Gość • Wtorek [21.05.2013, 19:54:41] • [IP: 95.108.98.***]

Uważam, że to znakomity pomysł żeby na nowym placu kawiarnie i restauracje rozstawiły ogródki, trochę to zapełni i ubarwi to betonowe pustkowie. Weźmy na przykład rynek w Poznaniu, tam także wszystkie restauracje mają w odległości paru metrów wystawione swoje ogródki i nikomu to nie przeszkadza. Może stanie się to nowym miejscem spotkań mieszkańców. Co budzi mój niepokój to dowolność w wyborze charakteru ogródków, bo chyba każdy ma już dosyć ogródków w stylu" bermudy" z płotkami i parasolami bosmana. Uważam, że są one mało zachęcające, restauracje powinny zainwestować i stworzyć coś w fajnym klimacie, co przyciągnie ludzi.Mogliby wykorzystać pieniądze zaoszczędzone na opłatach ;)

Gość • Wtorek [21.05.2013, 19:51:33] • [IP: 93.94.189.***]

Chyba na takie punkty gastronomiczne powinien być PRZETARG!!

Gość • Wtorek [21.05.2013, 19:48:39] • [IP: 192.168.10.***]

czego sie czepiacie tych ogródków - w wielu miastach stoją takie ogródki. ... mozna sobie przysiąść i spic pianke/kawke pod parasolem. Po drugie dajcie zarobić Z... przecież muszą jakoś spłacać długi - ile można" zwodzić" poborce podatkowego etc.

Gość • Wtorek [21.05.2013, 19:48:24] • [IP: 86.172.122.***]

a myslicie dlaczego zalali to betonem? zeby zarobic, pewnie mieli to w planach. ja sie pytam gdzie ta zielen!? wcale mi sie nie podoba nowy plac! do dupy!

Gość • Wtorek [21.05.2013, 19:46:49] • [IP: 164.126.195.***]

Bogdan, wracając z ryb nie będzie przesiadywał w ogródkach na Pl. Wolności. Bogdan, musi oszczędzać – kupił nowy rower. Piwo wypije u Kazi...

Gość • Wtorek [21.05.2013, 19:42:43] • [IP: 93.94.190.***]

Tylko patrzeć jak zezwolą na handel pietruszką i majtkami. Będziemy mieli taki ryneczek, że hej!

Gość • Wtorek [21.05.2013, 19:36:37] • [IP: 93.94.185.**]

zrobili ten piękny obiekt, nie dla ludzi, tylko dla swojego biznesu, a my za to będziemy bulić szok>>

Gość • Wtorek [21.05.2013, 19:36:35] • [IP: 80.245.184.***]

hahahaa dobre 1zł za metr kwadratowy czyli kochani mieszkańcy robimy ryneczek a co tam hahaaahhaha dobre ;)

Gość • Wtorek [21.05.2013, 19:35:28] • [IP: 109.69.91.***]

1zł za metr? to są jakieś jaja.. ale wiadomo, wszystko w tym mieście robione jest pod niemiecką klientele.

Gość • Wtorek [21.05.2013, 19:30:45] • [IP: 95.108.98.***]

Wystarczy przejechac sie po innych miastach i wszedzie mozna zaobserwowac ze w okresie letnim stoją takie ogródki i nikomu to nie przeszkadza bo przynajmniej cos sie bedzie dzialo w tym swinoujsciu

Gość • Wtorek [21.05.2013, 19:30:10] • [IP: 92.42.119.***]

zawsze władze coś sp..., drugą promenadę chcą zrobić !! ! A co do tych leżaków to jeszcze niech położą kołderki dla pijaczków i grubych dup za szlabanu.

Gość • Wtorek [21.05.2013, 19:27:52] • [IP: 80.245.182.**]

Nastawiają stoliki, piwsko będzie, jeden wielki harmider !! A miały być ławeczki, dużo zieleni, kwiaty i fontanna!

Gość • Wtorek [21.05.2013, 19:26:31] • [IP: 88.156.234.***]

Tak porąbany naród, wszystko im przeszkadz, i bardzo dobrze, że powstają ogródki, spójrzcie na inne miasta nikomu to nie przeszkadza, a n nas grono maruderów ciagle wszystko zle

Gość • Wtorek [21.05.2013, 19:19:32] • [IP: 77.253.238.**]

a na promenadzie życzą sobie 1000 zł za m2 za miesiąc, poj...

Gość • Wtorek [21.05.2013, 19:19:20] • [IP: 62.69.254.***]

Wypad z tym badziewiem! Biorę cały plac po złoty dziesięć od metra i będę kasował dwa złote przez przejście tego placu.

Gość • Wtorek [21.05.2013, 19:11:21] • [IP: 37.108.134.***]

W d... byli g... widzieli. Nareszcie plac będzie wyglądał po europejsku! A we Wrocławiu byli? Cały rynek opasany ogródkami i jest fajnie.

Gość • Wtorek [21.05.2013, 19:11:17] • [IP: 92.42.115.***]

Ogródki całkiem fajne. A co z rożnem, warzywniakiem i budką ze skarpetami? Ohyda.

• Wtorek [21.05.2013, 19:09:42] • [IP: 95.129.225.**]

to skandal !! cena ma być rynkowa tzn taka kto da wiecej ja dam 3 razy tyle dla miasta za mozliwosc wystawienia ogródka a znajda sie tacy co dadza jeszcze wiecej, o ile wogole ma stac cos takiego na srodku. Samo pozyskanie tego lokalu to skandal. Brawo dla redakcji ze ma odwage poruszac takie tematy.

Gość • Wtorek [21.05.2013, 19:03:48] • [IP: 80.245.186.***]

TEN OGRÓDEK NIECH STOI POD NEPTUNEM, TAM LEPIEJ PASUJE I SPRAWGNIONY DOJDZIE, PRZECIEŻ NAGLE POWASTAŁ OGRÓDEK PRZY KANTORZE I WYSTARCZY.JEŻELI TO MA BYĆ CENTRUM TO EWENTUALNIE ŁADNY KIOSK Z PAMIĄTKAMI, RESZTA WOKÓŁ!NA TYM ZDJĘCIU WIDAĆ CHWASTY NA KWIETNIKACH VIS A VIS ZŁOTEGO ROGU PRZY WILII KONCHA!WARTO ZOBACZYĆ JAK CHWASTY PRZEROSŁY RÓŻE!PRZY SKLEPIE ZŁOTY RÓG KLOMB RÓWNIEŻ JEST POROŚNIĘTY CHWASTAMI I WYGLĄDA TO JAK PUDROWANIE SIFILISA!PRZECIEŻ KAŻDY KAWAŁEK ZIEMI MA SWOJEGO WŁAŚCICIELA, NIECH W KOŃCU KTOŚ ZROBI DUŻĄ FOTKĘ I ZAWSTYDZI WŁAŚCICIELA WILLI KONCHA, GDZIE JEST RÓWNIEŻ GABINET TZW.MORZE UŚMIECHU I FAKTYCZNIE MOŻNA SIĘ UŚMIAĆ.CZY NIKT TEGO NIE WIDZI?!!

Gość • Wtorek [21.05.2013, 19:03:15] • [IP: 178.238.249.***]

za zlotówke to jatam otwieram ogrodek targowy 1000m2

Gość • Wtorek [21.05.2013, 19:01:17] • [IP: 83.168.87.***]

To jest betonowa pustynia !! To tylko w Świnoujściu taki chłam można zrobić, ktoś kto wybrał ten projekt powinien nieźle beknąć za to jak to teraz okropnie wygląda, a poza tym zanim się zamknie pół miasta dla ruchu samochodowego to najpierw powinno sie zrobić parkingi, a nie jak zwykle wszystko od d..y strony, masakra !!

Gość • Wtorek [21.05.2013, 19:00:08] • [IP: 80.245.191.***]

malkontentom ogródki przeszkadzają a mi ławki w kościele i jakoś z tego powodu do proboszcza nie idę na skarge

Gość • Wtorek [21.05.2013, 18:58:17] • [IP: 80.245.182.***]

ten to wystawił te stoliki to kolega prezydenta miasta, wiec nie watrto w to wnikac wiadomo o co chodzi. a szkoda gadzać..

Gość • Wtorek [21.05.2013, 18:58:00] • [IP: 92.42.118.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [21.05.2013, 18:56:02] • [IP: 62.69.252.***]

Porąbany naród.

Gość • Wtorek [21.05.2013, 18:53:34] • [IP: 92.42.112.**]

Mi przeszkadzają mewy

Gość • Wtorek [21.05.2013, 18:43:13] • [IP: 80.53.238.***]

Urząd Miasta powinien tylko wprowadzić jakąś ustawę, która nakazywałaby właścicielom lokali stawiać parasole i ogrodzenia w jednakowym kolorze oraz stylu, żeby nie zrobił się z tego przaśny cyrk.

Gość • Wtorek [21.05.2013, 18:42:27] • [IP: 83.180.180.***]

A CO TAM NIECH WSZYSTKO STOI CO SIE RUSZA BYLE NUDNO NIE BYLO

czesio • Wtorek [21.05.2013, 18:39:37] • [IP: 92.42.118.***]

a ja wykupie tam 1m2 i posadze w nim grajka z małpką na łansuszku

Gość • Wtorek [21.05.2013, 18:39:06] • [IP: 92.42.116.***]

Bua ha ha ha - tylko czekałem aż zaczną się takie jaja... ha ha ha paranoja - zrobili betonowy plac dla kolesi... zaraz powstaną nowe kamienice w około... ha ha ha Stoliki to można mieć przy lokalu a nie na środku... potrzeba zrobić przetarg na 3 miejsca po 20 m2... opisać jakie płotki, parasole i stoliki iczekać kto da najwięcej... a tak widać, że to dla kolesia ha ha ha ha ha ha ha ha

00000 • Wtorek [21.05.2013, 18:35:01] • [IP: 46.113.179.**]

A czy stragan z ciuchami tez bedzie mozna ustawic a moze pchli targ zorganizujmy w tym miejscu

Gość • Wtorek [21.05.2013, 18:28:06] • [IP: 89.69.94.**]

Jeszcze jedna kwestia, wydaje mi sie ze prawo do prowadzenia ogródka powiy miec tylko restauracje/kawiarnie mieszczace sie przy placu, bo jak inaczej prowadzący ogródek zapewni klijetam mozliwosc skorzystania z toalety?? jak zostanom postawioe toi toje to chyba zendleje. Może jeden z dzieikarzy is mogłby na to zwrócić uwage um zanim bedzie zapuzno i plac popłynie moczem...po piwku

Gość • Wtorek [21.05.2013, 18:24:52] • [IP: 193.200.150.**]

Robert Karelus na Prezydenta Świnoujścia!!-wie wszystko i się zastanawia jeszcze.Geniusz i tyle w temacie

Gość • Wtorek [21.05.2013, 18:24:34] • [IP: 88.156.234.*]

No i się zaczyna sajgon.Za czy przeciw.Matko!!Jak my to lubimy, wszystko krytykować.Co by nie było, to zawsze nie tak.Jeszcze się taki nie urodził co by wszystkim dogodził.Co za problem z ogródkami??Ludzie, jeździcie po świecie i co??Wszędzie puste place??Amsterdam, Antwerpia, itp...cała Europa ma stoliki na ulicach i nikogo to nie dziwi ani nie oburza, wręcz przeciwnie, zachęca do wypicia lampki wina zjedzenia posiłku itp..Może miasto odżyje latem, bo nie każdy pędzi nad morze.Obawiacie się Żuli??Na nich też znajdzie się sposób.Jedno czego mi tu brakuje, to za mało zieleni.Mam nadzieję ze staną kwietniki.Narzekacie że pustynia, to o co w końcu chodzi??Ogródkom tak!!Sama tam też posiedzę i popatrzę na ludzi, a jak będzie mało ławek to może coś dostawią??

Gość • Wtorek [21.05.2013, 18:22:15] • [IP: 89.69.94.**]

ogródki same w sobie byc powinny i koncepcja mi sie podoba. Ale płotki są całkowicie zbedne i szpecą, nierozumiem jakie zadanie mają płotki ? wydaje mi sie ze niezabezpieczają przed niczym

Gość • Wtorek [21.05.2013, 18:22:08] • [IP: 80.245.189.***]

Ta opłata to chyba żart a gdzie radni czy zgodzili się na tą propozycję 1 zł za m2 a za śmieci ile będziemy płacić tam opłata wygórowana zależna od zużycia wody. Radni chcą aby mieszkańcy się mniej myli i byli cuchnący ale nabijać kabze restauratorom

Gość • Wtorek [21.05.2013, 18:09:01] • [IP: 92.42.112.**]

ja chcę wynająć 2m2 - do kogo się zwrócić?

Gość • Wtorek [21.05.2013, 18:03:32] • [IP: 31.175.195.***]

no i dobrze ze sa lub beda ogrodki letnie tylko niech to bedzie w jednym kolorze i jednym tonie lepsze to niz spiacy bezdomni na lawce

Gość • Wtorek [21.05.2013, 18:01:42] • [IP: 193.200.150.**]

Wyp* z tym bangladeszem. Nie obchodzi mnie czy to jakiś zbyszewski czy inny łach. Won!

Gość • Wtorek [21.05.2013, 18:00:26] • [IP: 178.238.247.***]

ja sie tylko zastanawiam po co tam te wszystkie lezaki...chyba dla żuli zeby mogly odstraszac swym zapachem.Jesli do opalania...to bravo...miesiac pogody w roku...i lezaki...nie lepiej bylo postawic lawki

Gość • Wtorek [21.05.2013, 17:56:07] • [IP: 31.174.204.**]

świetny pomysł siąść wypić kawke popatrzeć na ludzi

Gość • Wtorek [21.05.2013, 17:43:40] • [IP: 80.245.189.***]

Metr za symboliczną złotówkę to będzie dużo chetnych, a jakie kryteria trzeba spełnić żęby uzyskać pozwolenie na postawienie takiego ogródka. Czy plac został przebudowany po to żeby mogły tam stanąć ogródki piwne?`

Gość • Wtorek [21.05.2013, 17:37:46] • [IP: 188.47.226.**]

No to za parkowanie samochodu też powinno być 1 zeta dziennie!! - oj przepraszam biznesmeni mają zniżki stąd taka opłata.

Gość • Wtorek [21.05.2013, 17:37:45] • [IP: 80.245.190.***]

tyłko sie cieszyc tani ogrodek to tanie piwo po złotówce

Gość • Wtorek [21.05.2013, 17:35:37] • [IP: 92.42.116.***]

teraz każdy sobie niech weźmie 1m2 - postawi na nim znak że teren prywatny, ogrodzi płotkiem jedno metrowym i nie będzie gdzie łazić - śmiechu warte !!

Gość • Wtorek [21.05.2013, 17:32:45] • [IP: 188.47.226.**]

Oj tam, oj tam, przecież to jest plac budowy a ogródek wystawili dla pracowników dla relaksu i zgaszenia pragnienia!

Gość • Wtorek [21.05.2013, 17:32:42] • [IP: 93.94.190.**]

JAK BYŁO PUSTO TO BETONOWA PUSTYNIA A TERAZ JAK MA COŚ BYĆ TO TEŻ ŻLE

Gość • Wtorek [21.05.2013, 17:32:21] • [IP: 93.94.185.***]

NA STARYM PL.WOLNOŚCI BYŁO TAK ŁADNIE I ZIELONO A TERAZ ZROBI SIĘ BAZAR.WYLEGIWAĆ NA ŁÓŻKACH BĘDĄ SIĘ MENELE I PIJAKI A DLA ZWYKŁYCH MIESZKAŃCÓW JAK ZWYKLE NIE BĘDZIE NIC

Gość • Wtorek [21.05.2013, 17:28:22] • [IP: 92.42.116.***]

Wy polacy wszystko potraficie spieprzyc, nawalic we wlasnym domu.Proponuje jeszcze tych handlarzy z pod granicy ustawic na tym placu rzedem i bedzie fajny rynek, szkoda gadac. ..

Gość • Wtorek [21.05.2013, 17:27:59] • [IP: 186.0.208.***]

jeden zloty za metr kwadratowy dziennie to k...wa kpina. Wyzsze ceny to chyba nawet w bangladeszu.

Gość • Wtorek [21.05.2013, 17:25:39] • [IP: 95.129.226.***]

Jeszcze powinna stać betonowa Straż Miejska, betonowy Żmur i Karaluch, betonowa Michalska i Agatowska wraz z betonową ekipą bezdomnych i ich przywódcą betonowym Streatwokerem.

MAURYCY • Wtorek [21.05.2013, 17:23:39] • [IP: 88.156.235.**]

poprostu rece mi opadaj czemu nie ma ustawy na teamt parasoli wymiarow itd w duzych miastach to stanadr i to miasto narzuca standar włacznie z kolorwem a u nas ??

Gość • Wtorek [21.05.2013, 17:23:32] • [IP: 92.42.118.***]

Boże co za miasto ?! Najlepiej pozamykajcie się w domach i nigdzie nie wychodźcie bo wszystko wam przeszkadza ! Zamiast cieszyć się że będzie można w końcu fajnie spędzić czas to znów marudzą.. MASAKRA !

Gość • Wtorek [21.05.2013, 17:20:39] • [IP: 88.79.170.***]

Popsuc to miejsce ??!!, ale bzdura na resorach, przeciez one jest totalnie zjeba...e.Jak sie porówna poprzedni plac, który by zielony, z trawa i kwiatami, z tym betonowym syfem, tą betonowa pustynią to szkoda słow, ten kto to akceptował to ma we łbie beton zamiast mózgu. No ale co po ekipie gumolepa mozna sie było spodziewać...

Gość • Wtorek [21.05.2013, 17:20:11] • [IP: 84.192.238.**]

to postawcie kapliczki modlitewne dla mnie pomysł dobry chętnie piwko wypiję i zjem coś dobrego

Gość • Wtorek [21.05.2013, 17:19:56] • [IP: 213.23.239.***]

Popsuc to miejsce ??!!, ale bzdura na resorach, przeciez one jest totalnie zjeba...e.Jak sie porówna poprzedni plac, który by zielony, z trawa i kwiatami, z tym betonowym syfem, tą betonowa pustynią to szkoda słow, ten kto to akceptował to ma we łbie beton zamiast mózgu. No ale co po ekipie gumolepa mozna sie było spodziewać...

Gość • Wtorek [21.05.2013, 17:19:27] • [IP: 91.220.238.**]

Najlepsze będą płotki i parasole z logo piwa - różne kolory i napisy. W Sopocie załatwili to w ten sposób że wybrali jeden wzór i kolor bez" kolorowych jarmarków". Po drugie ogródki powinny mieć jakiś logiczny schemat. Po trzecie w większości krajów stoją same stoliki bez śmiesznych płotków, które ostatecznie można zamienić na donice z kwiatkami.

Gość • Wtorek [21.05.2013, 17:18:42] • [IP: 109.243.109.***]

1 zł za metr to jakieś jaja. Gościu sprzeda 20 piw i jest na zero, a kolejne do własnej kabzy !!

Gość • Wtorek [21.05.2013, 17:18:06] • [IP: 92.42.118.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

ryynio • Wtorek [21.05.2013, 17:17:59] • [IP: 83.249.25.***]

to nie tylko ogródki ale i kelnerzy z tacami beda biegac po placu, kilometry,

Gość • Wtorek [21.05.2013, 17:16:50] • [IP: 80.245.190.***]

1ŻŁ za metr to jest darmo ale to tylko, ja chce 5 metrow ba grila i kurczaka z rozna, bede płacił z wyliczen 150 zł, błłłłłaaaacha a za ogródek 30 metrów miesiecznie bedą płacic 900 zł, takiej promocji to nigdzie w polsce niema, a po sezonie w miejscach bedą wszystkie kafle do wymiany i kto zapłaci, oczywiscie my mieszkańcy z naszych podatków

Gość • Wtorek [21.05.2013, 17:15:33] • [IP: 93.94.187.***]

Miasto otrzymało dofinansowanie na przebudowe placu jeszcze nie ma odbioru (planowany na 29.05) a juz komercyjnie wynajmuje powierzchnie tylko czekać jak sie okarze iż jest to powód na wstrzymanie/zwrot dopłaty

Gość • Wtorek [21.05.2013, 17:01:41] • [IP: 81.219.206.***]

to jest bez sensu brzydko!!

karaluch • Wtorek [21.05.2013, 16:59:51] • [IP: 5.173.166.***]

A czy inwestycja już została odebrana panie karelus ? że nowela już stoliki rozstawia?

Gość • Wtorek [21.05.2013, 16:58:38] • [IP: 95.129.228.***]

"Betonplatz"

Gość • Wtorek [21.05.2013, 16:57:00] • [IP: 92.42.113.***]

złotówka za metr kwadratowy? to kpina czy co?! Toż to ukryta dotacja dla knajp, niedosyć że za publiczne pieniądze plac Wolności został przerobiony na betonową pustynię, że samochody lawirują teraz po zaułkach, to jeszcze knajpiarze nabijają sobie kabzę cudzym kosztem.

Gość • Wtorek [21.05.2013, 16:53:41] • [IP: 37.8.215.**]

kolega prezydenta Zb...ki ma ulkę 95% ;)

Gość • Wtorek [21.05.2013, 16:53:29] • [IP: 93.94.186.***]

wiadomo kogo syn wystawił stoliki...innemu by się nie udało...

Gość • Wtorek [21.05.2013, 16:53:16] • [IP: 84.209.61.***]

na lato w takim miescie, najlepej sobie pojsc na piwko i, byc na swierzym powietrzu :)

Gość • Wtorek [21.05.2013, 16:47:28] • [IP: 46.171.117.***]

Za 30 metrowy ogródek wystawca zapłaci miesięcznie 900 zł.To proszę się zapytać ile płaci się za taki sam ogródek na Promenadzie.??To 1 zł za metr dziennie to chyba po kumotersku.

Gość • Wtorek [21.05.2013, 16:46:33] • [IP: 84.209.61.***]

juz narzekanie, chcieli, to niech jest!

Piotr K. • Wtorek [21.05.2013, 16:46:28] • [IP: 80.212.185.**]

a co z tlustymi plamami ktore niebawem powstana w miajscach w ktorych ogrodki te beda staly?? Proste - prezydent je wylize za pieniadze podatnikow...nieprawdaz??

Gość • Wtorek [21.05.2013, 16:45:54] • [IP: 10.201.0.**]

Pięknie one wyglądają. Spójrzcie na ogródki na promenadzie. Jakby tak każdy lokal na placu wystawił ogródek - mielibyśmy naszą starówkę :)

Gość • Wtorek [21.05.2013, 16:44:49] • [IP: 95.129.225.**]

Wam to nikt nie dogodzi drodzy rodacy !

Gość • Wtorek [21.05.2013, 16:44:44] • [IP: 92.42.112.***]

a co to szkodzi, ze rozne plotki ? Aby ladne byly. Ja bym jakies plotki postawila na Armi Krajowej, zeby te tragiczne bida-placyki pozaslaniac. Fajne ogrodzenie jest nad mmorzem - takie kolorowe ołówki. A co do estetyki, to cieszylam sie ze przychodnia bedzie miala nowa eleacje, ale to jakas sciema.

Gość • Wtorek [21.05.2013, 16:41:06] • [IP: 46.171.117.***]

To jest jakaś kpina z tą opłatą 1 zł za metr dziennie. Proszę niech Pan Karelus powie ile wynosi opłata za 1 metr dziennie na promenadzie. Sprawiedliwość musi być. Bo czym się różni Promenada od Placu Wolności. Piwo wcale nie będzie tańsze na Placu Wolności.

Gość • Wtorek [21.05.2013, 16:38:34] • [IP: 80.245.189.***]

jaka to będzie przyjemność posiedzieć na ławce i patrzeć na siedzących niemców i igłośne gadanie, jak by było mało tego zachowań wogródkach przy promenadzie, straszne

czesio • Wtorek [21.05.2013, 16:37:44] • [IP: 92.42.118.***]

no to jedziemy = a na cholere te ogrudki tam ludzie woleli by sobie tam polerzakowac w sloneczku a nie siedziec pod jakimis wielkimi parasolami poprostu kpina

Gość • Wtorek [21.05.2013, 16:37:18] • [IP: 193.200.150.**]

Niech się bujają z tymi ogródkami. Teraz to nie tylko tam jest i będzie brzydko, ale i śmierdziało żarciem, plus brud tłustych plam pod stolikami. Ciekawe ile płacą za wystawkę na Wojska Polskiego? Jeden złotych za metr, to jakieś kpiny, ale czego nie robi się dla kolesi, prawda fasola?

Gość • Wtorek [21.05.2013, 16:34:09] • [IP: 88.156.235.***]

Oczywiście, tych ogródków takich bardzo kolorowych powinno być więcej. I właśnie te ogródki gastronomiczne są dla mieszkańców a nie dla restauratorów jak sugeruje jakiś" protestant" któremu pewnie nic się nie podoba. Znamy takich.

Gość • Wtorek [21.05.2013, 16:32:31] • [IP: 80.245.182.***]

tego miejsca nie da się popsuć... i bez ogródków jest paskudnie...

Gość • Wtorek [21.05.2013, 16:31:45] • [IP: 92.42.118.**]

brawo, pogral żmurkiewicz ze zbyszewskim w tenisa i zbyszewskiemu żmurkiewicz zbudował placyk :)

Gość • Wtorek [21.05.2013, 16:31:04] • [IP: 79.186.196.***]

1 zł za m2 to dobra cena porównując zdzierstwo w innych sąsiednich kurortach.Tylko mieszkać i mieć lokal w Świnoujściu! Brawo dla WŁADZY, coś dla ludzi by ceny w gastronomii nie szły w górę!

Gość • Wtorek [21.05.2013, 16:28:43] • [IP: 80.245.185.***]

jak będą ładne stoliki i ogródki - kawiarnie to będzie tak jak w innych miastach na rynkach w Poznaniu czy Krakowie - czyli ŁADNIE.

Gość • Wtorek [21.05.2013, 16:28:33] • [IP: 31.63.221.***]

1 zł za m/kw dziennie?? HA HA HA!! Rozumiem, że pozwolenie na ogródki dostają tylko" swoi", czy tak?

Grażyna • Wtorek [21.05.2013, 16:26:06] • [IP: 92.42.114.***]

W całej Europie takie ogródki są wystawiane i dobrze. W Poznaniu, czy Krakowie nikomu to nie przeszkadza. Fakt, że parasole, czy krzesełka są w miarę ujednolicone, a przestrzenie między sąsiadującymi ogródkami wypełnione kwitnącą latem zielenią. Co do opłat są one naprawdę bardzo wysokie. Kilka lat wstecz głośna była kwestia opłat od restauratorów pobierana w Krakowie.

Gość • Wtorek [21.05.2013, 16:26:06] • [IP: 77.88.190.***]

więcej zieleni powinno być bo teraz wygląda jak lotnisko

Gość • Wtorek [21.05.2013, 16:22:25] • [IP: 92.42.115.***]

Wkrótce będzie jak na sezamkowej. Co buda to inna. A jak już je postawią, to cięźko będzie wyegzekwować estetykę, bo powiedzą, źe zainwestowali i juź za późno.

Gościu • Wtorek [21.05.2013, 16:20:46] • [IP: 92.24.216.***]

Teraz powiedzą ze tak było w planach. To się w głowie nie mieści jak można manipulować ludźmi i prawem...

Gość • Wtorek [21.05.2013, 16:19:14] • [IP: 92.42.118.**]

ekstra, miasto zrobilo zbyszewskiemu placyk, szkoda ze na srodku nie ustawil tego swojego kurwi dolka

Gość • Wtorek [21.05.2013, 16:17:52] • [IP: 93.94.189.***]

opłaty są spore, nie powinny być większe

Oglądasz 1-229 z 229
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Zapraszamy na uroczystość odsłonięcia tablicy pamiątkowej w Świnoujściu, upamiętniającej kapelanów Wojska Polskiego zamordowanych w zbrodni katyńskiej Wydarzenie odbędzie się 05 maja 2025r., o godz. 10:00 w kościele pw. bł. ks. kmdr por. Władysława Miegonia przy ul. Piłsudskiego 43 w Świnoujściu. Tablica poświęcona jest kapelanom różnych wyznań i religii zamordowanym w zbrodni katyńskiej. Na tablicy figurują nazwiska wszystkich dotychczas ustalonych z imienia i nazwiska kapelanów, którzy zostali zamordowani w zbrodni katyńskiej. Tablica jest pierwszą tablicą nad Bałtykiem i pierwszą umieszczoną w kościele należącym do dekanatu Marynarki Wojennej. Z inicjatywy Stowarzyszenia Pamięć Kapelanów Katyńskich takich tablic powstało już 41, nie tylko w Polsce ale również w Stanach Zjednoczonych oraz Londynie. Projekt tablicy wykonany przez pracowników IPN OBUWiM Szczecin, koszty wykonania tablicy ze środków IPN Szczecin. W uroczystości wezmą udział m.in. wiceprezes Instytutu Pamięci Narodowej dr Mateusz Szpytma i dyrektor szczecińskiego Oddziału IPN Krzysztof Męciński ■