iswinoujscie.pl • Wtorek [07.05.2013, 00:51:45] • Świnoujście
Marsz w obronie TV „Trwam” dotarł do Świnoujścia
fot. Adam Strukowicz
Przez kraj przetacza się fala protestów zwolenników katolickiej stacji telewizyjnej „Trwam”, której Krajowa Rada Radiofonii i telewizji nie przyznała miejsca na cyfrowym multipleksie. Po niedzielnej demonstracji Gdańsku, tym razem zwolennicy telewizji Ojca Rydzyka zgromadzili się w Świnoujściu. W poniedziałek, o godzinie 17.00 głośna, około 200-osobowa, grupa wyruszyła spod kościoła NMP „Gwiazdy Morza” przy ul. Piastowskiej i w policyjnej asyście przeszła ulicami miasta aż do parafii p.w. bł. Michała Kozala przy ul. Gdańskiej/Toruńskiej. Tu rozpoczęły się uroczystości transmitowane przez TV „Trwam” i Radio Maryja.
Na tę demonstrację do Świnoujścia zwołali się członkowie wspólnot katolickich z terenu całego województwa. Wśród uczestników można było odnaleźć ludzi zamieszkujących miejscowości od Międzyzdrojów po Choszczno. Organizatorzy rozdali im setki biało – czerwonych flag, czekały także transparenty z hasłami nawołującymi do bezzwłocznego dopuszczenia toruńskiej stacji do platformy cyfrowego multipleksu.” Przewodnikiem” grupy był samochód wyposażony w megafony. To stąd rzucano hasła podchwycane przez tłum.
fot. Adam Strukowicz
Przemarsz zabezpieczali policjanci. Celem przemarszu była wspomniana świątynia przy ul. Toruńskiej. Kościoła bł. To tu, o godz. 18.00 rozpoczęło się poniedziałkowe spotkanie Rodziny Radia Maryja. Spotkaniu towarzyszyła uroczysta msza Święta. Intencje tej wspólnej modlitwy-podobne jak hasła przemarszu.
- Jesteśmy tutaj, jako Rodzina Radia Maryja zjednoczeni duchowo i sercem z wszystkimi, którzy łączą się z nami za pośrednictwem TV Trwam i Radia Maryja.
fot. Adam Strukowicz
To wielki dar Boży być w takiej wspólnocie dzieci Bożych, które są zgromadzone razem na modlitwie. W tym duchu modlitwy chcemy przeżywać ten czas. Zakończył się marsz w obronie TV Trwam, w czasie którego wyrażaliśmy naszą gotowość i poparcie, by TV Trwam miała należne miejsce na multipleksie. Wyrażaliśmy nasze stanowisko, by w naszej ojczyźnie były wolne media i by katolickie media miały swoje należne miejsce w społeczeństwie polskim – powiedział ks. kan. Piotr Skiba, dyrektor wydziału duszpasterskiego kurii szczecińsko-kamieńskiej, który przewodniczył Eucharystii.
fot. Adam Strukowicz
Oprócz niego, za ołtarzem stanęło jeszcze kilku duszpasterzy, także ze świnoujskich wspólnot parafialnych. Przede wszystkim ks. Kanonik Roman Garbicz-proboszcz parafii, która była gospodarzem uroczystości. Byli także proboszczowie innych świnoujskich parafii. Przyjechała również delegacja duszpasterska ze Szczecina, z księdzem prof. zw. dr hab. Henrykiem Wejmanem, dziekanem wydziału teologicznego Uniwersytetu Szczecińskiego.
fot. Adam Strukowicz
Obecność duchownych z tytułami naukowymi nie była przypadkowa. Spotkanie rodziny Radia Maryja w Świnoujściu i wzbudzone tym zainteresowanie mediów, wykorzystano nie tylko w interesie katolickich stacji. Przy okazji, parafia bł. Michała Kozala stała się gospodarzem spotkania o charakterze naukowym, wnoszącego nowe fakty i opinie do wiedzy na temat „Duchowości polskiej w Świnoujściu po II Wojnie Światowej”. Taki też temat nosiły obrady konferencji. Na sale obrad mieszkańcy co prawda wstępu nie mieli ale przebieg dyskusji można było również śledzić „na żywo” za pośrednictwem transmisji.
źródło: www.iswinoujscie.pl
Sprawdziłem na youtubie filmik na którym nakręcony jest cały marsz od początku do końca i naliczyłem uczestników ponad 400. Autor tekstu piszę coś o grupie 200-osobowej. Może odliczył osoby które uznał za przypadkowe i naliczył ich aż 200. Ale ja też nie liczyłem 2 POLICJANTÓW na motorach. Dla pewności bo jestem dociekliwy i nie lubię manipulacji mediów, szczególnie tych lokalnych, znalazłem filmik z mszy św. która odbyła się zaraz po manifestacji i upewniłem sie że moje obliczenia były niemal identyczne. POZDRAWIAM WSZYSTKICH DOCIEKLIWYCH
do Gość Czwartek [09.05.2013, 17:09:53] [IP: 46.112.10.***] ----jak cię znam to właśnie ty tak postępujesz, zupełnie jakbyś pisał o sobie,
ojciec dyrektor opływa w luksusy, manipuluje biednymi emerytami, nikomu biednemu nie pomógł, wvłudza pieniądze od starszych schorowanych ludzi, a sam mieszka w rezydencji i jeżdzi najdroższym samochodem, skłóca ludzi, daleko mu do katolika, to jest wyrachowany biznesmen
Precz z komuną. Żądamy wolnych mediów. Komuchy, ub-ecy, ich dzieci, po paprańcy, po likoty przejęli media chociaż wcale nie są w większości. Nie chcemy oglądać tvn-u Polsatu, tvp, nie czytamy gazety szechtera wyborczej. Mamy swój rozum. Żądamy telewizji TRWAM i wygramy.
W odpowiedzi na fragment komentarza internauty 224***powiem - CZYTANIE ZE ZROZUMIENIEM UŁATWIA ŻYCIE. W swoim komentarzu z 8.05.2013 godz.16:09:41 napisałem m.in.:"KULTURA, to TOLERANCJA odmiennych poglądów. Ci, którzy tego nie rozumieją, a jest ich na tym portalu WIELU, uznać można za FANATYKÓW, którzy rzeczywiście są NIEBEZPIECZNI DLA OTOCZENIA. Żeby było jaśniej, do fanatyków w żaden sposób nie można zaliczyć SPOKOJNYCH MOHERÓW, protestujących w SŁUSZNEJ SPRAWIE, równego dostępu do mediów. Żyjemy przecież w PAŃSTWIE DEMOKRATYCZNYM."- W związku z powyższym cytatem, nie powinno być żadnych wątpliwości, kim jestem. Zawsze będę stawał po stronie krzywdzonych przez nasze PAŃSTWO PRAWA.
Kto ma ateistom przekazać pozytywne wartości? Nic dziwnego, że popełniają tyle złych uczynków. Na paradę równości chodzi część ateistów ale są to ateiści, a nie katolicy. Tak samo nie każdy katolik był na marszu w obronie TV Trwam. Ateiści są zarozumiali, unoszą się pychą i czasem sami się uważają za bogów. Bóg będzie ich doświadczał aby dawać im znaki by się nawrócili. Wielu jest zatwardziałych i dalej tkwi w swoim błędnym przekonaniu, że Boga nie ma. Przykre to jest. Jak to możliwe aby żyć bez Boga? Bez Boga nie da się być szczęśliwym. Wracając do TV Trwam. Tam nie tylko jest modlitwa. Tam jest wiele wiadomości, które są prawdziwe. Nie ma manipulacji jak na TVN i w TV publicznej, która zamiata pod dywan wszystkie przekręty rządzących naszym krajem. Wy tego nie widzicie ale prawdziwy kryzys w kraju dopiero przyjdzie. Wszystko do tego zmierza, a wy na to pozwalacie dając się manipulować.
SZATANY ! Hahahaha !
ktoś napisał tu taki komentarz. ..jeszcze z 10 lat i talatajstwa nie bedzie trzeba wytrwalosci... pewnie tak napisał, bo szukał pocieszenia w swym umartwieniu, gdy patrzył na maszerujących ludzi, ale to złudne bardzo myślenie, bo za 10 lat sam będziesz stary -młodość szybko mija, a złośliwcy szczególnie szybko się starzeją,
Ateizm - W najszerszym znaczeniu jest to brak wiary w istnienie boga, bóstw i sił nadnaturalnych, jako sprzecznych z rozumem i nienaukowych, oraz negujący potrzebę religii- i co w tym jest złego ?? Czy trzeba wierzyć w jakiego kolwiek boga, czy inne bóstwo, zeby być normalnym ??!!Milusiński, albo jesteś trollem, albo już masz papkę zamiast mózgu
moherki spoko...wasz czas minol..pa, papa.
[IP: 80.245.190.***] Nie wiem jaki sens jest porównywać molestowanie od palenia opon. W internecie jesteśmy w pół anonimowi, przeciętny człowiek nie sprawdzi kto jest kim. Ale ty 'hackjerze' dalej uważaj za bekowe komentarze że musisz to nazywać poziomem konfidentctwa :). I znowu te twoje deklaracje o paradach równości... Mój ty imbecylku, czy uważasz że każdy chodzi na parady równości jeżeli nie jest za TV TRWAM? Oczywiście to pytanie retoryczne bo tak właśnie sądzisz. Siedź dalej internetowy masonie od 7 boleści i pisz te bzdurne komentarze rozpętując następne tanie sensacje, hehehe, ogólnie to mam z Ciebie taki TUpolew że nie mam pytań :). Apropo, jeżeli o tym tak doskonale wiesz że TYLE LUDZI a dokładnie ATEIŚCI chodzą na paradę równości, to chociaż raz musiałeś w niej uczestniczyć... Ojjj. :) Ps. Pani/e Gościu [IP: 178.238.246.***] Tolerancja dot. nas wszystkich, a fanatyzm mają Ci ludzie którzy tak bardzo bronią TV Trwam i mają klapki na oczach :) Reasumując, czy sam nie jesteś fanatykiem?
TOLERANCJA jest miarą KULTURY. Na palcach jednej ręki można policzyć kulturalne wpisy ANTYMOHERÓW. Internauta 203*, czytając komentarze internauty 232**, nazwał Go fanatykiem. Niestety dla Niego mam niemiłą wiadomość, że jeżeli tak, to używa słowa, którego pojęcia nie zna, a obraża MĄDREGO I KULTURALNEGO CZŁOWIEKA. Warto by sam zastanowił się nad swoimi INTENCJAMI - może sam jest FANATYKIEM JAKIEJŚ BŁĘDNEJ IDEI, która sama w sobie jest chora, bo powoduje NIENAWIŚĆ do innego CZŁOWIEKA. Wystarczy, by prezentował poglądy, których nie akceptuje. Ale na tym nie polega postępowanie kulturalnego CZŁOWIEKA. Kultura, to TOLERANCJA odmiennych poglądów. Ci, którzy tego nie rozumieją, a jest ich na tym portalu WIELU, uznać można za FANATYKÓW, którzy rzeczywiście są NIEBEZPIECZNI DLA OTOCZENIA. Żeby było jaśniej, do fanatyków w żaden sposób nie można zaliczyć SPOKOJNYCH MOHERÓW, protestujących w SŁUSZNEJ SPRAWIE, równego dostępu do mediów. Żyjemy przecież w PAŃSTWIE DEMOKRATYCZNYM. Pozdrawiam ANTAGONISTÓW z obu stron.
Ateiści chodzą na paradę równości, a potem się wstydzą i zarzekają, że nie byli. Trochę to rozumiem. Na paradzie jest ich masa, a jak są sami to już nie ma kto wesprzeć i uwaga skupiona jest na nich. Ateiści powinni pracować w święta, bo jak nie wierzą to niech pracują. Każdy by zadeklarował czy jest wierzący czy nie.
A ty chronisz przestępców ? Jak byś widział że ktoś molestuje dziecko to byś udawał, że nie widzisz aby nie zostać konfidentem? Zastanów się co piszesz.
Aaaaaa jeszcze jedno! Ciekawy komentarz znalazłem na iscie~ gdzie był artykuł o oponach jak to ładnie ujmujesz żeby GO SPRAWDZIĆ!! Paaaanie Milusiński!! Gdzie Pana manieeery?! Nie donoszę lecz uprzejmie informuje (: Co za łeb :)
Niejaki dyrektor, zwany potocznie ojcem zawitał z byznesem na wyspy.Czyżby już wiedział o naszych źródłach geotermalnych?
[IP: 80.245.190.***] Przez całe życie myślałem że ateista to człowiek nie wierzący w boga, O KURCZE!! No proszę, jesteś lepszy niż prof. Miodek... Hahaha, wiesz mówiąc nabić w butelkę, również Panie Milusiński dałeś się nabić wybierając kogokolwiek z partii rządzącej, czy to PiS czy to PO, SLD itd. itd. Ale sobie wierz że to wina Tuska, nie jestem ani jego zwolennikiem ani jego przeciwnikiem. Nie jestem za żadną partią rządzącą. Ja jako osoba nie chodzę ani na paradę równości ani, ani w sweterkach, ani nie mam żelu na włosach. Powiedź że to Cię boli bo sam jesteś taki. A może jesteś skrytym księdzem z tajemnicą poliszynela co ma gromadkę dzieci na strychu? :)
Niby z wiekiem przybywa mądrości, takie parady pokazują że to nie prawda. Można było się pośmiać z babć które 3min nie mogą w autobusie ustać, a tu zapieprzają przez pół miasta i nic :)
ATEIŚCI mają paradę równości i chodzą tam w różowych sweterkach i nażelowanych czubkach na głowach. Do tego jeszcze bezczelnie wmawiają innym że tak trzeba. Jeden z tchórzy ateistów Gość • Środa [08.05.2013, 10:23:11] • [IP: 164.126.95.**] napisał, że trzeba było 67lat pracy wprowadzić. Ciemniak dał się Tuskowi nabić w butelkę.
Świnoujscie i za Niemca było matecznikiem narodowo-socjalistycznych" patriotów" Nic dziwnego, że i za Polaka maszerują oni przez remontowany Hitler Platz
Żałosna zakłamana obłuda, skoro Rydzyk i jego banda tak wierzą w Boga, to nie boją się co ich spotka po śmierci?...WSTYD WSTYD WSTYD !
Precz z komuną. Żądamy wolnych mediów. Komuchy, ub-ecy, ich dzieci, po paprańcy, po likoty przejęli media chociaż wcale nie są w większości. Nie chcemy oglądać tvn-u Polsatu, tvp, nie czytamy gazety szechtera wyborczej. Mamy swój rozum. Żądamy telewizji TRWAM i wygramy.
To jeden z was przeciwnicy tolerancji, pokoju i spokoju. Ci co opluwają wolność i ludzi. Mężczyzna próbował wjechać na Wawel samochodem - informuje TVN24. Chciał staranować główną bramę. Gdy próbowano go powstrzymać, groził turystom siekierą i próbował ich rozjechać. Straż wawelska użyła broni. 48-letni mężczyzna zaatakował siekierą wycieczkę odwiedzającą krakowski Wawel. Wjechał na teren dziedzińca arkadowego. Gdy ksiądz, który oprowadzał wycieczkę, chciał go zatrzymać, ten wybiegł z auta i wyjął siekierę. Wymachiwał nią, chcąc trafić księdza. Wówczas zainterweniowała straż wawelska. Oddali dwa strzały. Raz w powietrze, ale kiedy ten człowiek wsiadł do samochodu i próbował przejechać wycieczkę, strzelali drugi raz w opony samochodu. Wtedy też udało się go zatrzymać.
[IP: 193.200.150.***] i [IP: 178.33.53.**] - Zakałą jesteście wy sami, zaczepiających ludzi z nienormalną i obłudną wiarą. Milusiński napisał że po wyjściu z kościoła wstępuje w" nas, czyli ciemnotę" diabeł, powiedź mi tylko jedno, to co w Ciebie wstępuje, już nie owco, BARANIE? I chyba sam siebie ośmieszasz że ludzie nie walczą o chociażby WIEK EMERYTALNY. To musiało tak się stać i tego już nie przeskoczymy. Bo wasz Pis, i inne partię tak sobie dyndały w latach 80/90-tych, a teraz MĄDRY POLAK PO SZKODZIE, walczyć walczyć... Tylko nie ma po co, niestety...
[IP: 193.200.150.***] i innych użytkowników wypowiadających się o gejach i lesbijkach... Na pewno 70% wypowiadających się - są to osoby hetero seksualne oraz mają już rodziny i dzieci... Sam jestem mało tolerancyjny, nie będę wnikał w szczegóły co mi się podoba a co nie, ale Panie Milusiński, może sam jesteś nie jesteś hetero seksualny, albo w przeszłości miałeś" złe dzieciństwo" dlatego tak mówisz? Dalej jestem zdania, że swoją wiarę trzeba nosić w sercu, a nie wszystkim dookoła się chwalić KIM JA JESTEM... Dla mnie jesteś kretynem :). Jestem ateistom i tego się nie wstydzę, jestem za invitro i za karami dla pedofilii. Ale kto tu pluje jadem... Hahaha, mogę śmiało Cię nazwać obłudnym" katolikiem" bo to już i tak się przeradza w obsesje pajacu. Dalej sobie trwoń w obłudnych ramionach TV TRWAM która mówi prawdę i tylko prawdę. Po za tym, czarna owca to ludzie którzy się wyróżniają, większość prawdziwych wiernych i nie wiernych nie jest za TV TRWAM. Więc kto tu jest" czarną owcą plującą jadem"?
Jak chcą się modlić to niech idą do kościoła, wont z tą telewizją
Należy zrobić wszystko aby TV TRWAM była dostępna, ponieważ tylko tam jest pokazywana prawda. Przeczytałam kilka komentarzy i nawet znalazł się taki zły człowiek, który krytykuje OJCA TADEUSZA RYDZYKA. Komuś przeszkadza, że jest dobry i że tak wiele robi dla ludzi. Zazdroszczą tego, że ludzie go tak lubią, bo im pomaga. Niech sami zaczną pomagać innym, to może ich też ktoś polubi.
TYLKO TV TRWAM! POPIERAM!
Bardzo dobra akcja. Brońmy naszą telewizję!
Plujący jadem na telewizję TRWAM to są byli komuniści i ich potomstwo. Niszczą swoje ciało wkładając kołki i tuleje w uszy, malując ciało wstrętnymi tatuażami. To przecież dzieci w przedszkolu przechodzą ten etap malowania po rękach. Ale, że dorośli ludzie? Święta traktują jako okazję do nażarcia się i nachlania alkoholem. Gonią tylko za pieniądzem zdradzają się, popadają w dewiacje typu homoseksualizm, pedofilia i inne świństwa. Ktoś, kto ogląda telewizję trwam na pewnie nie jest takim zepsutym człowiekiem. To jedyna telewizja która nie manipuluje faktami. Powinna być na każdym kanale. Może wtedy ludzie byli by lepsi?
Mochery jak wrócą do domu to i tak włączą TVN" na wspólnej". Bóg i wiara w kościele i w sercu, a nie do telewizji, tyle!
Milusinski ma racje. Ateisci sa zakala tego narodu. Sa pozbawieni moralnosci i promuja samo zlo. BRONMY RAZEM JEDYNEJ PRAWDOMOWNEJ TELEWIZJI TRWAM!!
NIECH IM DADZA TA TV CO TO KOMU PRZESZKADZA
Czyżby nasze miasto było pełne gejów? Mówię o tych co tu plują jadem przeciw TV TRWAM. Macie swoje parady równości i dumnie chodzicie głosząc zgniliznę i swoje dewiacje. Wy promujecie pedofilię, gejostwo, prawo do adopcji dzieci przez homo, legalizację narkotyków i inną patologię. Katolicy głoszą to co najlepsze na świecie i co słuszne. Dlatego ATEIŚCI tak plują jadem. Nikt nie lubi być czarną owcą narodu. Niestety przeciwnicy TV TRWAM są czarnymi owcami tego narodu.
Popieram. Telewizja TRWAM to jedyna szczera telewizja pokazująca prawdę. Ciemniaki plujący tu jadem to ATEIŚCI i pseudo katolicy. Niektórzy chodzą nawet do kościoła, a zaraz po wyjściu z niego diabeł w nich wstępuje. Niestety nasz rejon jest pełen zepsutych ludzi, którzy nie mają żadnych wartości, ani moralności. Stoją po stronie zła, bo sami są źli. Kradną, krzywdzą ludzi, robią przekręty, handlują narkotykami, krzywdzą zwierzęta, zaśmiecają lasy. Widać po komentarzach, że ciemnota jest marionetkami TVN-u, radia ZET, gazety wyborczej itp. Plują jadem na kościół tak zajadle. Ciekawe dlaczego tak zajadle nie walczą przeciw ustawom rządu. Zwiększenie wieku emerytalnego do 67, zwiększenie podatków, likwidacja wielu szkół, dyskryminowanie wsi, marnotrawienie unijnych dotacji, liczne przekręty zamiatane pod dywan, niekompetencja ministrów. Za plucie jadem w kraju muzułmańskim zostali by już ukamienowani. To są jednak tchórze! Tylko pyskują do tych, którzy ich nie atakują. Pomódlmy się za ATEISTÓW, bo są biedni.
Sekta prowadzona przez jednego cwaniaka rydza, pływającego w luksusach a żołnierzyki po praniu m...u na ulicach.Walczyć przed wodzem, jeszcze wiele inwestycji.Powodzenia.
no i trzesla sie ta armia rydzola ze starosci bo coraz blizej do Boga a srednia wieku 73latka i moze bedzie spoko
Ludzie opanujcie się. Jesteście poddani manipulacji i przyjmujecie to dobrowolnie, jesteście sobie wrogami. Pytam się, po co ? Wszystkich Was doprowadzono do tego stanu a kasa jest za Wami i się śmieje z Was. Już niedługo będzie po tym kraju i kolejne sto lat będziecie walczyć o wolną Polskę. Uczcie się języków sąsiadów, bo niedługo będą obowiązywały. Życzę owocnych sporów !!
o i Jedrek Tyszka na 1 planie
Idioci jak ich zobaczylam to myslalam ze padne ze smiechu brak slow jak dla mnie to wysadzic i ta tv i koscioly ale po ulicy nie chodze i sie nie dre ze ich nie chce.
Echh, jedni ogłupieni przez tvn, drudzy przez tv trwam, czym się różnicie ??I jedni i drudzy mają nas ludzi gdzieś chodzi im tylko o nasze pieniądze, o nic wiecej, nie chcesz oglądać danej telewizji - zmień kanał, to bardzo proste w wykonaniu, nic trudnego, przestańcie wycierać sobie za przeproszeniem gęby Bogiem, Jezusem i Janem Pawłem II, oni prosili o modlitwę za nich, a nie o stawianie im pomników najwiekszych na swiecie i świątyń, miłujcie bliźniego nie tylko w sloganach i podczas mszy w kościele, a poza tym ziejecie nienawiścią i jadem do innych ludzi - katolicy na pokaz.
ten kto krytykuję ciekawe czy kiedy kolwiek słuchał albo oglądał ten kanał. Jest w nim opisana prawdziwa Polska historia są poruszane tematy, o których warto wiedzieć. Zapytajcie się swoich żyjących dziadków jak było i czy to prawda. A wiec dziwi mnie to, że nie chcecie znać prawdy a chcecie słyszeć te negatywne strony całych tych sytuacji.
95.129.226.*** W niezrozumianym pochówku zwykłego człowieka na Wawelu, swe pazury maczał kolejny faryzeusz – Dziwisz Stanisław.
dobrze ze tvn-u nie bylo byl by rozpierdol :D haha. ..No i baby z RADOMIA BRAKOWAŁO!!: ( bylem, , gume palilem :)
i sekta wkroczyla do swinoujscia rydzyk i kaczynski juz pokazali ze zwyklego goscia pochowali na wawelu tam gdzie powinni spoczywac tylko wielcy polacy a teraz chca telewizji ponad prawem
Dlaczego wy, fanatyczni katole, uzurpujecie sobie prawo do Boga? Jego trzeba mieć w sercu, a nie na ustach.
jestem katoloczka ale skorumpowanej telewizji i za tym idzacych przekretow, robienia kasy na naiwnych ludziach itp nie chce i tym samym w mojej telewizji(spoldzielnia slowianin) chce miec prawo wyboru co bede ogladac i jakie kanaly, tak samo jak nie zycze sobie pgladania tego kanalu rosyjskiego, gdyz po rosyjsku nie mowie a wole jakis edukacyjny czy nawet anglojezyczny kanal.
Precz z telewizją trwam i tym rydzykiem
na zdjęciach sama młodzież
PRECZ T KATOLAMI I ICH FANATYCZNA TELEWIZJA
"Przykazania moje daję wam byście się wzajemnie miłowali" Bóg jest w drugim człowieku. Najważniejsze przykazanie jest " Będziesz miłował bliźniego swego jak siebie samego " W czym wam przeszkadza wiara Katolicka i kościół ze co ? ze uczy miłości nakazuje kochać Boga i ludzi. Wiadomo że jeżeli ktoś nie żyje zgodnie z prawem Bożym to również nie żyje w zgodzie ze społeczeństwem, a także z rodziną. Ma zaburzone ciało astralne czyli duszę i takie sprawy go drażnią. I choć byś cały świat posiadł szczęścia nie znajdziesz nigdy. Zobaczcie na ludzi bardzo bogatych, zaczynają się dzielić majątkiem żeby szukać szczęścia pomagając innym. Inni wpadają w alkoholizm, narkotyki, dewiacje które prowadzą do samobójstw. The End
Protestujacy są źle poinformowani przez TV" Trwam". Nikt nie zabrania nadawania tej stacji, musi jednak spełnic określone warunki, do których dostosowały sie inne stacje.
precz z trwam...a grzyba rydza mam dosyć...
Precz z komuną. Chcemy i żądamy telewizji TRWAM.
ALE KOMUCHY I PO PAPRAŃCY SIĘ PLUJĄ.
Organizujmy społeczność przeciw klerowi żeby drugim razem wiedzieli że nie wszyscy są za ich politykowaniem.
Co zwami ??.., nie katolikami !!...bardzo dużo w was nienawiści, zajadłości i właśnie nie tolerancji do kochających BOGA, JEZUSA,. ..to właśnie w nas WIERZĄCYCH jest miłość do WSZYSTKICH..., dlaczego wpisy przeciwników TV TRWAM sączy się jad nienawiści ??...BŁOGOSŁAWIĘ WAS !!
20:11:10 Poświęciłem swój cenny czas i sprawdziłem wypowiedzi (są tylko dwie), internauty 232**, który jak wspominasz, cyt. „napisane z wielką mądrością i kulturą”. Są to totalne brednie, człowieka otumanionego wiarą katolicką. Wypowiedzi te, nie mają nic wspólnego z mądrością i kulturą. Fanatyzm tworzy trwałe zmiany w mózgu. Pamiętaj – fanatycy są niebezpieczni.
Ja bym walczył o to by dawali wiecej cukierek u fryzjera :)
Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin
Wku… mnie to, że pedały w tęczowych barwach, wychodzą z protestami na ulice i domagają się praw, których generalnie nikt im nie odbiera. Wku… mnie to, że katolicka sekta, demonstrując na ulicach, szargając narodowe barwy i język polski, domaga się wyimaginowanych praw, mimo że żyją w naprawdę wolnym kraju. Wygląda na to, że ja i wielu mi podobnych, którzy dbają o swą rodzinę, pracują, przestrzegają obowiązujące przepisy – są represjonowani. Dlaczego mniejszość, próbuje decydować o życiu większości? Dlaczego pedały i katoliccy sekciarze, próbują swymi buciorami wejść w moje życie? Mówię – zdecydowane nie. Walcie się!
żadne media nie mówią prawdy, bo tam gdzie człowiek to inny pogląd na świat i chęć zwerbowania więcej ludzi do siebie, tak więc ani Twoja tv trwam prawdy nie mówi ani tvn, ani inne media musisz umieć oglądać i wyciągać wnioski: dlaczego właśnie przekazano nam informację w ten a nie inny sposób, co chciano osiągnąć, jak na nas wpłynąć a sam się przekonasz że nie istnieją w Polsce ani na świece media mówiące prawdę.
Do internauty 180**- Liczyłeś te mohery? Muszę Cię zmartwić, że się pomyliłeś. A w ogóle, co Cię interesują LUDZIE, którymi pogardzasz? Co Cię interesuje TV TRWAM i O.Rydzyk? Jeżeli nie znosisz LUDZI KOŚCIOŁA, to co Ci przeszkadza, że są jednak LUDZIE, którzy są TOLERANCYJNI wobec INNYCH i mają szersze horyzonty od Ciebie? NAJPIERW POMYŚL, A POTEM PISZ (ale nie bzdury).
Ja chcę darmowego budyniu! Robimy manifestację?
Do U.E Polska ma zwrócić 80 mln. Euro. Pieniądze z OFE zabierze ZUS , Lasy państwowe zostaną sprzedane i tereny rolne za grosze wykupują niezgodnie z prawem obcokrajowcy na podstawione osoby. Niedługo będziecie niewolnikami we własnym kraju i wtedy zrozumiecie co to znaczy znać prawdę. Wyjdziecie na ulicę, ale po co ? wtedy będzie za późno. Nie będzie już czego ratować.
Powiedzcie bananowce ale tak szczerze, w czym wam ta ich telewizja przeszkadza?
Z uwagą i szacunkiem czytam komentarze rozsądnych ludzi na tym portalu. Szczególnie dziękuję za świetne komentarze internaucie 232**, napisane z wielką mądrością i kulturą. Jednocześnie z ubolewaniem stwierdzam, że mamy na portalu też takich, którym wmówiono, że żyjemy w PAŃSTWIE PRAWA. Może tak jest, bo to w" komuszym mieście", gdzie bezmyślnych jest nieco więcej ("po linii i na bazie"). Nie chcę używać brzydkich słów, ale słowo" BARANY" brzmi dość delikatnie. A więc te tzw.BARANY nie wiedzą, że TV TRWAM, to nie żadna telewizja komercyjna O.Rydzyka, a telewizja społeczna, utrzymywana przez WIERNYCH KOŚCIOŁA. TV TRWAM, to NIE JEST KOŚCIÓŁ, to WOLNY GŁOS OBYWATELI, niezależny od wpływów RZĄDU i dlatego oprócz tematów religijnych jest tam miejsce dla kultury, historii, patriotyzmu, spraw społecznych i polityki. Żadne przepisy prawa, nie mogą zabronić WOLNOŚCI SŁOWA w tej telewizji. Rządowi, to nie na rękę. Dlatego stosuje wobec TV TRWAM BEZPRAWIE, w postaci BRAKU DOSTĘPU DO MULTIPLEXU. PROTESTY SĄ SŁUSZNE!
Dobrze ze walczą o SWOJE:) popieram, każdy ma do tego prawo
Takie rzeczy to tylko w Polsce !
Co za buta i pycha przemawia z niektórych komentarzy odmawiających prawa domagania się miejsca na tzw. multipleksie dla telewizji Trwam. Przestańcie powtarzać kłamstwa mainstrimowych mediów na temat znanego redemptorysty. Żyjemy ponoć w kraju demokratycznym, jeżeli 2, 5 mln podpisów za miejscem na mutipleksie dla tv Trwam nie przemawia do członków KRRT, to będą ludzie protestować.Nie pouczajcie ludzi starszych, oni swój rozum mają, popierają tą telewizję, bo w przeciwieństwie do innych telewizji i mediów, tv Trwam mówi prawdę o sprawach gospodarczych i społecznych naszego kraju. Polska nie jest żadną" zieloną wyspą", a staje się bananową republiką.Likwidacja kolejnych gałęzi przemysłu, rosnące bezrobocie, bezmyślna prywatyzacja, niekompetencja na najwyższych stanowiskach w państwie, kolesiostwo i praca tylko dla swoich, korupcja, afery to symptomy upadku. Ludzie widzą to i protesty będą się nasilać.
Mnie to wcale nie przeszkadza, czasami oglądam programy publicystyczny na Trwam i nie mogę narzekać są w porzo jeżeli jej nie będzie to szkoda może niedowiarki kiedyś to zrozumieją.
A my nie chcemy ogladac takiego dziadostwa na naszych ulicach. Mocherom jak sie nudzi to niech psie kupy zbieraja, bedzie bardziej chociaz miasto czysciejsze.
CO ZA POJE... LUDZIE
Dlaczego rydzykowska sekta profanuje flagi narodowe ?Swoją drogą coraz mniej moherów na tym padole patrząc na biorących udział w tej szopce rydzykowskiej.
wypisuje sie z tego syfu jaki zrobil kosciol katolicki, on taki katolicki jak tv SRAM
Mówią, że Bóg powinien być w każdym człowieku. To ja się pytam, po co TV TRWAM i kościoły? Jeżeli chcą to mieć niech się sami utrzymują (może reklamy po każdej zdrowaście?) wiem bluźnię ale ręce opadają. Wszyscy jesteśmy dziećmi Boga!
IP: 93.94.188.** Aby uzyskać dostęp do multipleksu, trzeba wziąć udział w konkursie, organizowanym przez KRRiT. To, że obłudna telewizja Trwam, nie będzie emitowana w telewizji naziemnej, nie jest wymysłem Dworaka, a jest wynikiem głupoty Rydzyka. Media toruńskie, okazały się mało wiarygodne, w kwestii finansowej. KRRiT nie wybrała Trwam, z obawy przed możliwością nie płacenia za dostęp. Obłudnikowi, Rydzykowi wydaje się, że jemu wszystko się należy. W twojej wypowiedzi, widać pranie mózgu z ambony i przez głośnik toruńskiego radia.
Oni nawet dobrze nie widzą o co w tej sprawie chodzi.
+ Biznes -ojciec powinien najpierw uzyskac zgodę naszego Franciszka...
Czy będzie na multipleksie czy nie to i tak każdy będzie mógł oglądać TV Trwam na ekranie swojego telewizora.
Dobrze że w naszym mieście jest tylko kilkuset moherowców.
Większość tych ludzi nawet nie co oznacza słowo multipleks. Po prostu Rydzyk każe to idą.
Strzeżcie się fałszywych proroków.
ja sram na TV TRWAM !
Na bogato się bawili...
A KTO IM BRONI TEGO TALATAJSTWA OGLADAC ??nie ogladam mimo zejest na kablowce.maniacy jacys.
Bo oto chodzi żeby ludzie prawdy się nie dowiedzieli tylko byli manipulowani i oszukiwani. A wtedy już będzie zbyt późno by cokolwiek ratować w tym kraju.
Brawo! Za brudzenie polskiej flagi katolickim syfem. Wszyscy mówią że flaga to nie zabawka a smarkają w nią przy paradzie... do tego wydzierają się na całe miasto. A jak koncerty ktoś robi w klubie aby umilić czas komuś kto chce przyjść to szykanują od satanistów, ćpunów i alkoholików. Biedny ten nasz kraj, nie ma co ratować.
w stu procentach popieram tych ludzi. choć nie jestem zwolennikiem o. Rydzyka to uważam, że nie umieszczenie tej stacji na multipleksie ma podłoże polityczne i godzi w prawa tych ludzi. zwolenników tej stacji jest naprawdę sporo. niby żyjemy wkraju, gdzie większość ma glos a tu wiekszoscci tego glosu sie nie daje nie dopuszczajac ich do glosu w eterze
właśnie telewizja TRWAM mówi prawdę.Czemu ludzie nie mogą oglądać tego co lubią, nie tylko starsi, komu to przeszkadza??
Banda obłąkanych pomyleńców!
Brawo dla maszerujących! Za obronę wolności słowa, za wiarę i polską tradycję. Za obronę polskiej tradycyjnej rodziny!
średniowiecze ! jak wychowano moherów dawniej, tak teraz już im nic nie przemówi do rozsądku ! pleban - Pan ! oddajcie im swoje wnuki - oni kochają dzieci ! i wasze moherowe pieniądze !! a was mohery mają głęboko w d... !! nie martwcie się za wasz pogrzeb i tak skroją rodzinę !!
I tacy właśnie ludzie czytają moherowe pisma.Dzisiaj w jednym z nich był list do redakcji, która zapewne przyklasnęła z zachwytu, a było w nim, o tym, że Tusk z Putinem się przytulali i gratulowali udanego morderstwa.W innym piśmie dziennikarz moherowy zachwala Gowina, ale nie może mu wybaczyć, że popierał absurdalne oficjalne śledztwo smoleńskie.Ja myslę, że absurdem jest jedboczesne twierdzenie, że samolot rozerwał się w powietrzu a 3 osoby przeżyły!! Nie lubię Tuska, ale Pisowcy są znacznie bardziej nienormalni.
Wnusia wnusiu przeczytaj to babci czy dziadkowi komputer choć jest w domu stanowi dla nich tajemnicę diabła zamkniętego pudełku. . Jedyne słowa które noszą" prawdę" to Radio i TV z Torunia handlującą nadzieją na żywot wieczny. .. a to dobry towar nie wymagający nakładu pracy (wystarczy aby dotarł propagandowo do dużej liczby słuchaczy których można doić. Zapytajcie babcię - dziadka gdzie byli... PRZED URODZENIEM to TAM BĘDZIE KAŻDY PO ŚMIERCI. .. a ojczulek nabija sobie kasę kasę na naiwnych - każda religia to robi dlatego. .. starają się zwerbować. stąd płacz jak chcą religię przenieść z szkół do kościołów. ..jak za młodu nastraszą diabłem to do śmierci będzie bił pokłony przed sukienkowym.Ojczulek to to tylko odmiana Watykańskiej tak jak Św. Jehowy czy Zielono Świątkowcy, Protestanci itd.Ale do babci dziadka to nie dotrze.
Babcie, dziadkowie a moze byscie sie zajeli wnukami swoimi poszli na spacer a nie paradowac po miescie.A nie protestowac.
JEDNO SŁOWO" ŻAL"
Jeśli to co wczoraj oglądaliśmy ma coś wspólnego z naukami Kościoła - to ja nie chcę należeć do takiej społeczności.
Wnusia wnusiu przeczytaj to Babci i Dziadziusiowi - dla nich komputer jest tajemnicą i choć jest w domu
Niby ludzie wierzący, a jak szli ulicą to krzyczeli" chodźcie z nami, tu jest Polska". Czyli należy to rozumieć że ci co z nimi nie szli to nie Polacy. Pałają nienawiścią do innych a siebie uważają za najlepszych i najmądrzejszych. Pozrywało bereciki z dekielków. Oddawajcie te swoje renty i emerytury Rydzykowi ale nie uważajcie się za mądrzejszych, gdyż jest zupełnie inaczej. Jesteście starymi, wrednymi ludźmi, i na pewno u Rydzyka nie kupicie sobie nieba, będziecie smażyć się w piekle za nienawiść i wrogość do innych ludzi. Obłudnicy!!
Bu ha ha, jaką kasę Rydzykowi ?. Rydzyk kupi jeden komplet nowych opon do swojego Maybacha w tym roku mniej i na satelitę mu starczy !!.
Wiecie co Starsi ludzie ze tak to ujme wierzycie w Boga? Wierzycie w Kosiciół? Bo chyab sie już w tym pogubiliscie ! Chcecie zabierac biedniejszym pieniadze gdzie Polska to juz i tak dno a wy Babcie walczycie o radio zamiast o chleb dla biednych chorych ludzi. Rydzyk sie z was smieje i nie jeden KSiądz dajecie mu tyle kasy ze nie moze was nie kochac oni nie kochaja was jak dzieci Boże tylko jak kopalnie złota ;] Tak jest i naiwni staruszkowie opamietajcie się zanim bedzie za póżno ! Walczcie o dzieci wnuki pomagajcie ludziom a nie zakłamanym księżom.
ZERWAĆ KONKORDAT. NATYCHMIAST !!
Mohery dziady !! Wolicie dawac rydzykowi on i tak pławi sie w luksusie a miliony POlaków nie maja co jesc chce wybudowac nowy kosciół za co za nasze pieniadze;/;/ ja nie chce tak zyc ludzie opanujcie sie a wy babcie zajmijcie sie wnukami i szyciem skarpetek a nie bieganiem po ulicach jak zaplacicie prosze bardzo nie se te radio bedzie a jak nie to spadac !!JA juz na msze nie chodze przyjde sie pomodlic jedynie nie mam zaufania do kosciołów księzy i posłom. Ksiądz to zdradziecka bron który w kazdej chwili sie odsłoni i wystrzeli a jak juz wystrzeli to nic nie zostanie z waszych portfeli naiwne staruchy!-to nie lata 70-te chodz wtedy było lepiej.
Nigdy nie powinni dopuścić takiej obłudnej TV Trwam na multiplex, przecież to stacja obłudy, i kłamstwa i siania nienawiści w stylu typowo katolickim
Nie tylko komuchy nie zgadzają się na taką formę katolicyzmu. Świadomi ludzi też mówią NIE!!
To niech oglądają nadal! Przecież nie zniknie bo jest z satelity.A jak chcą w HD to niech złożą się i dadzą kasę Rydzykowi zamiast krzyczeć po ulicach.Nie ma nic za darmo.
nic gorszego nie mogło się przytrafić polakom jak Tusk
Kler do kościoła nie do polityki! Następnym razem zapewniam że będzie kontrmanifestacja i katolickich fanatyków nie przepuścimy. Trzeba jak najszybciej wypisać się z tego śmiesznego chrztu bo ogarnia mnie jeszcze większy wstyd że politycznie księża chrzczą ludzi za kasę by zyskać zwolenników. Jak bym mogli to znowu robili by krucjaty i palili Słowian. Chyba nie wszyscy wiedzą co się działo w polskich szkołach przed wojną jak księża sobie pozwalali. Dość mam przez 2 tys. lat modu, fałszu i kłamstwa katolicyzmu!
Tym moherom to się nudzi. Nasłuchaja się Kaczyńskiego i Macierewicza i obłęd w OCZACH!!
Banda hipokrytów...na rząd narzekają a nie przeszkadza im jakimi furami Rydzyk jeżdzi...MOHEROWE BERETY widza tylko jedną strone..widać kto szedł w tym marszu..sami nawiedzeńcy!!
Tuska boli to że TV Trwam mówi prawde o jego partii a on tylko myśli o sobie i o tym" ŻEBY ŻYŁO SIĘ LEPIEJ" - ALE TYLKO DLA PLATFORMY OBYWATELSKIEJ!
Kiedy czyta się komentarze katolików, pełne parszywych insynuacji to widać, że trudno sobie wyobrazić ludzi gorszych, bardziej zakłamanych i wrogich innym, niż oni. Najśmieszniejsze jest to, że pośród tych łajdactw, które wypisują, zamiszczają też żądania tolerancji wobec nich! Co za zakłamana, bezmyślna banda wariatów!
Popieram marsz, wszelkie protesty -, wolne media TV TRWAM maja prawa takie same jak inne telewizje, to że TV trwam nie jest jeszcze na multi pleksi to bez prawie...
Nie ma co się śmiać z TV Trwam, Tusk za swoje rządy wystawi wszystkim rachunki, przy propagandzie TVN nie spostrzeżecie się że jesteście w samych skarpetkach
Do gościa : [07.05.2013, 14:23:54] [IP: 83.30.133.*** Twoja wypowiedź świadczy tylko i wyłącznie o braku poszanowania dla prawa i braku tolerancji dla rozsądnych katolików. Przecież możesz sobie oglądać ta swoją TV TRWAM we wszystkich sieciach kablowych i TV satelitarnych i nikt nikomu tego oglądania nie zabrania. Ale to mało bp gdybyście mogli to wszędzie byście zainstalowali tzw, kołchoźniki. A ja w demokratycznym kraju wymagam przestrzegania prawa i nie znoszę hałasu dzwonów kościelnych i paskudnych hejnałów.
Do 83.30.133 dla mnie to TV Trwam to wielkie * !
Nie ma się czym przejmować, to bezużyteczny, ograniczony umysłowo motłoch. Pokrzyczą, pomachają flagami i pójdą precz.
ZERWAĆ KONKORDAT I TO NATYCHMIAST !
Mohery!! Rydzyk was kupił, zamiast pchać mu w d..ę to dalibyście swoim wnukom!!
Czytam te komentarze i rozumiem jak bardzo musiał TEN MARSZ DOPROWADZIĆ DO WŚCIEKŁOŚCI WSZYSTKIE LOKALNE CIOTY, ICH SPONSORÓW I LIBERALNYCH OPIEKUNÓW. RÓWNIEŻ WSZELAKĄ BEZBOŻNĄ DZICZ, CZCICIELI SŁONKA PERU.
A proboszcz nawoływał, by piec ciasto dla tych darmozjadów!!
ALE SIĘ KOMUCHY I PO PAPRAŃCY PLUJĄ W TYCH KOMENTARZACH.CHCEMY TV TRWAM, A NIE WASZYCH tvn-ów, Polsatów i tym podobnych gówien. PRECZ Z KOMUNĄ. W WOLNYM KRAJU WOLNE MEDIA!!
no przeciez pisze ze ich z Choszczna zwiezli
wielka szkoda, że jest tak mało zdjęć z tego marszu
na tym górnym zdjęciu widać jednego młodego faceta, a myślałam, ze na tym marszu same mohery będą
Lubię Tv Trwam, a Tv Trwam lubi mnie.
telewizja trwam w głupocie
To bydło ryczało wczoraj" wolne media w wolnym kraju!!" Słychać ich było aż na działkach, zakłócali spokój porządnym obywatelom. Jak Rydzyk zapłaci, będzie miał" media".
POWINNI ICH WSZYSTKICH POWYSTRZELAC BYL BY KU... SPOKÓKÓJ
[IP: 62.69.255.***] Przynajmniej widać że to nie motłochy które były na marszu... o pieniądz ;)
A kto wam fanatyczni katole od rydzyka broni miejsca na multiplexie??trzeba tylko zaplacic zrzutke zrobcie i przestancie klamac,
Polska to jest piękny kraj. ...
mOZE ZWOLENNICY RADIA MARYJA zfinansuja TV TRWAM nie myslalm ze tylu ich jest w naszym miescie-ale to wolny kraj-propnuje aby placili co miesiac abonament -ojciec RYDZYK WSZYSTKO PRZYJMIE
Skąd 200 osób, zaledwie garstka szła nawiedzonych babuszek co nie mają co z rentą zrobić, a może na domy dziecka by przekazały a nie na ciągle nie najedzonego w przenośni Rydzyka.
a ja chce ogladac canal + sport i co mam wyjsc na miasto i jeczec? wszystkim protestujacym radze kupic satelitki tv trwam :) to bedziecie ogladac
a na czele zacina jak zawsze krys...tyna ha ha ha, niektórzy to mają fajnie. troszkę wioską trąca.
Pokolenie moherów wkrótce przegra z czasem, ale po licznych jadowitych komentarzach poznać, że zastąpi je pokolenie jeszcze bardziej nietolerancyjnych głupków i różnych zboczków. Komu rozsądnemu może przeszkadzać telewizja dla babć? Czy telewizje publiczne i prywatne są lepsze od TV TRWAM? Przecież te telewizje robią to co życzy sobie właściciel, a on realizuje swój prywatny cel, a nie ogółu. O ile za TV Trwam stoi wspólnota religijna, to kto stoi za pozostałymi telewizjami?
Nikomu nie przeszkadza wulgaryzm, przekleństwa, przemoc, dezinformacja, niesrawiedliwość, aborcje, bezrobocie, szerzenie ubóstwa itd. Ciekawe ile i jak długo autorzy tych wulgarnych komentarzy wytrzymają w tym" jedynym słusznym i jedynym do zaakceptowania raju". Jak się im ziemia zacznie palić pod nogami, wówczas bedą o pomoc prosić Boga i Kościół. Ironia, brak myślenia i przewidywania. Czyżby część społeczeństwa do tego stopnia dała sie już ogłupić i była taka ograniczona? Dlatego potrzebne jest komuś likwidowanie w naszej edukacji godzin polskiego i historii, żeby produkować takich ludzi, jak autorzy niektórych rozjątrzonych wpisów. Czytaj, ucz się i myśl zanim otworzysz buzię.
nie ma trwam i sie dobrze. ..patrze na foty to tylko strarsi ludzie są a mlodych nie ma bo maja wyje*****
Sprawa pierwsza - przekrój wiekowy uczestników marszu odzwierciedlał przekrój wiekowy całego naszego społeczeństwa, wiec ci, którzy z tego śmieją, idąc za rozwrzeszczanym trendem - ośmieszają całe społeczeństwo. Poza tym wznoszą hasła o tolerancji, z która nie maja nic a nic wspólnego. Znam b. wielu niewierzących ludzi, którzy słuchają serwisów informacyjnych w Telewizji Trwam, a i 2 i pół miliona podpisów zebrane pod petycja o przyznanie miejsca na multipleksie o czym świadczy. Jeśli rządzący mówią o demokracji i tolerancji, to niech tylko ją urzeczywistnią; jeśli będą kierować się przejrzystymi zasadami i wówczas takie marsze nie będą miały miejsca. A tak poza tym jeśli mamy miejsce i tolerujemy wszelkie zło, skrzywienia moralne, wynaturzenia, dlaczego opluwamy ludzi, którzy chcą posłuchać czegoś odmiennego? Nikt nikogo nie przymusza, jeśli mu to nie odpowiada, do słuchania Telewizji Trwam, natomiast nie można blokować tego innym, a ciemnotę i skrajny fanatyzm prezentują właśnie autorzy agresywnych wpisów
no własnie, w negatywnych komentarzach wiele błędów nie tylko ortograficznych ale stylistycznych i" potworków" językowych, piszą te komentarze ludzie, jak to mawia Alutka o mentalnosci gąbk, uważam, że uroczystac była piekna, poczułam ze jestem Polką, a nie jakiś twór z eurokołchozu!
Księża do modlitwy, TV kościelne do LIKWIDACJI, pieniądze do kasy państwa
ojciec Rydzyk byl tydzien temu w Swinoujsciu, byl goszczony w tym luksusowym hotelu dla ksiezy na Torunskiej, byl tez biskup ze Szczecina, byla popijawa, a kiedy przeszedł czas na spotkanie z wiernymi to ojciec Rydzyk ich olał, bo załapał sie w tym samym czasie na spotkanie w duzo bogatszej parafii, no i swinoujszczaki obyli sie smakiem, hehe
A co to jest multikleks?
fanatyzm, ciemnota i wykorzystywanie wiary w celach zarobkowych - to powinno być karalne. pamiętajcie zaślepieni katole, że to nie coniedzielne odklepanie mszy jest miarą waszej wiary, a to kim jesteście dla bliźnich, natury i świata. 99% ych zagorzałych katoli w ogóle nie przestrzega zasad wiary, którą tak namiętnie wyznają
TV Trwam nie powinna zajmowac sie patriotyzmem... Jezus wszystkich kocha, i niemców, i ruskich, i komuchów, i prostytutki nawet, TV Trwam upodabnia sie w swoim szowinizmie narodowym do Judaizmu, narodu wybranego, zapominaja ze chrzescijanstwo jest dla wszystkich, to jest religia iternacjonalna, wiec budowanie polskiego narodowego katolicyzmu to aberracja, to jest myslenie antykatolickie,
Przy okazji, parafia bł. Michała Kozala stała się gospodarzem spotkania... więc tam jest te lokalne jądro ciemności. :P
To niech sobie oglądają, Tylko czemu Motłoch wyłazi na ulice ? A do kościoła albo w domu te brednie słuchać.
Ale dużo " młodzieży " na tym marszu
zauważyłem masę negatywnych wobec tego przemarszu komentarzy, co ciekawe, w wielu z nich te same błędy stylistyczne i ortograficzne...kto to pisze-widać- jedną rękę...
maszerowała ciemnota, która niczego więcej w życiu nie przeczytała jak elementarza i raportu Macierewicza. Mój pies ich obszczekał, widać też nie lubi głupich ludzi. Pocieszające jest to, że na 40 tys. mieszkańców Świnoujścia, tylko 200 jest niespełna rozumu.
Stare babcie i dziatki niech się opiekują wnukami a nie protestami w obronie pseudo telewizji Imperatora Tadeusza Rydzyka, który zamiast pomagać biednym i głosić słowo boże, żyje w luksusie i pcha się w politykę.
MATURA 2013 - POLSKI - TEMATY - Porównanie utworu" Gloria Victis" Elizy Orzeszkowej oraz wiersza Krzysztofa Kamila Baczyńskiego" Mazowsze" - Wypracowanie o postawie bohaterów" Przedwiośnia" Stefana Żeromskiego wobec autorytetów (w arkuszu zacytowano fragment" Przedwiośnia" - rozmowa Cezarego Baryki z Szymonem Gajowcem przed portretami autorytetów) - Czytanie ze zrozumieniem tekstu - rozmowy z naukowcami na temat wpływu technologii na medycynę, odpowiedzialność naukowców na badania itp.
Do Gość • Wtorek [07.05.2013, 09:43:29] • [IP: 92.42.116.**] A Ty na pewno się starszej Pani wystraszyłeś. Co Was obchodzą nie wasze pieniądze, ci ludzie chcą płacić za tą telewizję i chcą ją oglądać. Więc pozwólcie im na to. Nikt Was nie zmusza do oglądania tej stacji, więc o co ten hałas. Jest tyle innych programów, szczególnie tych z głównego ścieku, że możecie przebierać jak w ulęgałkach, a że przy okazji zlasuje Wam się mózg to już sprawa wtórna. Zresztą po Waszych wpisach widać, że dużo już Wam go nie zostało. Jeżeli głupota miałaby skrzydła wielu z Was fruwałoby nad Świnoujściem.
NIECH BĘDZIE POZDROWIONY JEZUS CHRYSTUS I MARIA ZAWSZE DZIEWICA . ... Czy to nie przypomina średniowiecza. ..tak się pozdrawiają w Rydzykowym radiu czy to XXI wieku nie śmieszy.
taka nieduża grupa ludzi i to z całego województwa a tyle wrzasku narobili,
Zawsze znajdzie się banda idiotów, którzy za to że dadzą im breloczek czy flagę, robią co im każą. Impreza dla chorych ludzi.
Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin
musiałam w poprzednim życiu strasznie nabroić, że urodziłam się w tym, do reszty skretyniałym, kraju...
A gdzie marsz przeciw TV „Trwam”?? z chęcią bym w nim poszedł.
[IP: 188.33.209.**] dokładnie!! zobaczcie jak się modlą protestanci, tam jest dopiero prawdziwa wiara. Modlitwa i spotkania maja jakąś głębię, a nie marszem na msze, odbebnic formulki, msza wyrezyserowana od a do z.
edyta z dzialek nad zalewem tez szla w intencji ale ruska z berlina o przekopanie jej starej grzadki bo kaska sie konczy i moze rusek zostawi pare euro na prad do altanki bo bieda az piszczy o glupocie nie wspomne ciagle nasilajacej sie
A co ma ta telewizja fanatycznych katoli do chrzescijanstwa ??
Gdyby Polska Tuska była krajem demokratycznym i tolerancyjnym, a za taki chce uchodzić, to wpisów baranów z płaskimi zwojami w mózgu było by może ledwie kilka. Ale jak widać nasz kraj to zadupie Europy gdzie byle śmieć próbuje narzucać około 1/3 społeczeństwa swoje prostackie lewackie zasady rodem z WSI24 czy innego TVNu. Niestety... chcesz być EUROPEJCZYKIEM to wypada być tolerancyjnym nie tylko wobec pedałów, łapówkarzy czy innych zboczeńców.
[IP: 62.69.250.**] To nie Warszawka, więc nie pajacuj o gejach i lesbijkach ;]
to są kosmici przebrani za moherów chcą opanować świat.
cud się stał pewnego razu, dziad przemówił do obrazu a obraz do dziada ani razu :)
My katolicy wolimy wydać pieniądze na szczytny cel jakim jest" Radio Maryja" i" Telewizja Trwam " które są źródłem naszego życia budując w nas postawę Polaka i Patrioty. Nie słuchacie i nie oglądacie, szkoda bo tych wspaniałych programów nie zobaczycie w innych mediach. My chcemy i świadomie wydajemy pieniądze na utrzymanie tych mediów. A wy którzy nas opluwają - pijcie, palcie, ćpajcie, gadajcie przez kom. dwadzieścia godzin na dobę i oglądajcie walki w klatkach zdziczałych ludzi. My się do tego nie wtrącamy jest nam was tylko szkoda. Bo prędzej czy później zaprowadzi to niektórych w ślepą uliczkę z której nie ma odwrotu. Pozdrawiam wszystkich wierzących i nie wierzących
Na multipleksie powinno być miejsce dla telewizji, która reprezentuje znaczącą część społeczeństwa - tzw. moherowe berety. Dziwią jadowite komentarze wnuczków pod adresem swoich babć i dziadków. Oni też mają prawo do swoich poglądów i demonstrowania. Na pewno demonstracja byłaby liczniejsza gdyby złośliwcy babciom butów nie pochowali!!
Popieram opinie ze Rydzyk liczy orzedewszyskim na pieniadze bezwzlednie czy biedny czy nie. To nie ma z wiara nic wspolnego. A poco tam te bialo czerwone flagi?? Absolutnie nie rozumie. Julek
przynajmniej coś się dzieje
.pisma pisze...około 200 osób a rozdano setki flag i transparentow...to w ząbkach wierni też trzymali. ..rzetelność dziennikarska...?
zenada to malo powiedziane...a ja chce animal planet za darmo, tez zrobie demontracje!!
[IP: 188.33.209.**] Drogi gościu, kiedyś fajnym tekstem rozwaliłem jechowego podobnego do twojej wypowiedzi. Jako że jestem człowiekiem który wysłucha każdego, a przynajmniej tych co mają coś do powiedzenia. Nie skłaniał mnie maksymalnie do wiary, albo do pójścia do kościoła, tylko była to dosyć otwarta rozmowa: - Czemu nie wierzysz w Boga? Bóg miłuje każdego, nawet niewierzącego. Ja: Ktoś mądry powiedział podczas II WŚ, że za hordą Niemców i Rosjan jest szatan, a kto był po naszej stronie w takim razie? Po stronie walczących Polaków? - Ale Bóg nie lubi przemocy, może dlatego nie był za wojną w ogólnym sensie. - To ciekawe, bo ponoć Bóg jest wszędzie i na każdego czeka, nawet na złego, to nie my rozpętaliśmy II WŚ, tylko Oni. Czemu nam nie pomógł? Do dziś nie dostałem odpowiedzi na to pytanie... :)
Szkoda że w obronie profanowanego cmentarza przy Chopina ŻADEN ksiądz ani katolicki ruch nie stanął w obronie !! Ich bardziej polityka zajmuje i frazesy a nie to co dzieję się bezpośrednio po sąsiedzku.
Gdyby to była parada gejów i lesbijek to uczestników byłoby więcej i komentarze same pozytywne. Takie miasto.
Gdzie pieniądze zbierane przez Rydzyka na ratowanie Stoczni Gdańskiej? Znikły bez śladu tak jak pieniądze zebrane przez byłego prezydenta naszego miasta p. M na budowę tunelu.
Ludzie. ..litości! Idźcie lepiej po rozum do głowy a nie na demonstracje w śmiesznej intencji!!
KOSZMAR !!...szkoda, że nie senny...
182.*** Aby wierzyć w Boga, absolutnie nie potrzeba być katolikiem. Wy, duchowi terroryści, ciągle o tym zapominacie.
Przecież można bez problemu oglądać TV Trwam bez problemu a jeżeli chce się oglądać na multipleksie cyfrowym to trzeba zapłacić. Niestety Rydzyk płacić nie chce. Za darmo nic niema.
Z całego serce popieram ten marsz.Szkoda, że para znowu poszła w gwizdek.A GDZIE TRANSPARENTY W J.ANG. ORAZ NIEM.? TYLKO UMIĘDZYNARODOWIENIE TEJ SPRAWY MOŻE ODNIEŚĆ WŁAŚCIWY SKUTEK!! PRZEKONYWANIE JUŻ PRZEKONANYCH NIE WYSTARCZY.TAK JAK NIE WYSTARCZYŁO ZEBRANIE 2 MLN PODPISÓW.A BYŁA TAKA WSPANIAŁA OKAZJA ABY NIEMCY DOWIEDZIELI SIĘ, ŻE W POLSCE TUSKA NIE WSZYSCY SĄ ZADOWOLENI.W TEJ SPRAWIE PISZĘ GDZIE SIĘ DA.DO POSŁÓW PIS, TV TRWAM, RM I JAK GROCH O ŚCIANĘ.BIERZMY PRZYKŁAD OD INNYCH, WĘGRÓW, GREKÓW, ARABÓW.TAM KAŻDY TRANSPARENT NA DEMONOSTRACJI MA TŁUMACZENIE NA ANGIELSKI.DLA PRZECIĘTNEGO EUROPEJCZYKA NASZ MOWA NASZE PISMO W PORÓWNANIU Z J.CHIŃSKIM I Z ICH PISMEM TO DLA ZROZUMIENIA JEDNO I TO SAMO!!CZYLI EGZOTYKA ENERGIA LUDZI W 90% ZOSTAŁA ZMARNOWANA
Gość Wtorek [07.05.2013, 09:24:06] [IP: 82.206.182.***] Nie wiesz co mówisz jakaś starsza kobieta zaczęła na mnie podnosić głos że powinienem iść w tym marszu bo jest to masz każdego człowiek. A ja pytam co mnie obchodzi głupi bogacz który bieduje i prosi kasę od starszych osób
Jest ogromna przepaść pomiędzy głoszeniem słowa bożego a przekrętami finansowymi i politykierstwem uskutecznianym przez TVT.
[IP: 82.206.182.***] Hahaha... Wasza subkultura jest pierwsza do tego aby kogoś o wierze innej niż Rydzyk/Chrześcijańskiej wyp... Ups. usunąć z tego kraju. I powiedź mi teraz, drogi Gościu, kto ma rację. Możecie sobie walczyć o swoje, ale Rydzyk ma chrapkę tylko na wasze portfele (które niby są puste, ale za to w lasach forsa zakopana, albo w skarpetkach)... Kiedy w końcu ludzie otworzą oczy, zdejmą klapki z oczów i zaczną myśleć nad tym jak by polepszyć ich standard życiowy, bo nie wiem co da DARMOWA TV TRWAM W MULTIPLEKSIE, na pewno żołądka tym nie wypełnimy...
Im większe flagi państwowe, im większe transparenty oraz głośne okrzyki tym większe oszołomstwo.
IP 182 Barany to są na tych zdjęciach i chodzą środkiem ulicy!!
fajnie, że zorganizowano coś w naszym mieście w końcu ! :)
Gdyby o miejsce na multipleksie wystąpiła telewizja jakichś zboczków to decydenci w zębach przynieśli by im pozytywną decyzje!
[IP: 88.79.170.***] O. Rydzyk kasę zdobywał powoli, z tego co mi wiadomo legalnie, ale wiedział po prostu gdzie ulokować pieniądze (nie pytaj gdzie bo to jest hydrozagadka). Jednak z tymi kolejkami mniejszymi to przesadziłeś, spoko, na pewno będą mniejsze, tylko teraz lekarze mogą przyjmować X pacjentów (średnio 20 na jednego lekarza), i teraz co powiem to jest bardziej smutne niż śmieszne, bo kolejki są nawet na pół roku na przód. Ludzie którzy są zapisani, przykładowo 20, myślisz że tego dnia się pojawili? A inni muszą czekać, prawdę mówiąc na śmierć, bo ktoś się zapisał i w ogóle nie przyszedł...
Na leki nie mają, na zycie brakuje nie stac ich na wczasy ale na rydzyka maja dajcie te pieniądze na chore dzieci a nie na luksusy dla Rydzyka modlic mozna sie wszędzie
hhhhhhhhhhhhaaaahahhahahaahahah no jaja jak berety, na leki dziady nie maja a rydzykowi kabze wypychaja uahahahaha masakra
Zastanówcie się barany co piszecie. Przeszkadza wam wiara chrześcijańska? Nikt was do tego nie zmusza. W przeciwieństwie do was nikt z tych manifestujących ludzi nigdy was nie zaczepił, nigdy nie powiedział wam złego słowa. Nie życzę wam niczego złego ale będziecie jeszcze płakać baranim głosem i wzywać tego co teraz opluwacie.
P.s. Nie jestem zwolennikiem PiS'u, PO ani z żadnej partii politycznej, bo nikt jeszcze nie zaciekawił mnie swoim" głosem ludu", obiecanki zawsze były, będą i są. Więc muszę po prostu żyć w państwie którzy wybiorą swojego Prezydenta/Partię rządzącą... Ale co roku ktoś mi wpaja czemu nie idę głosować...
Informacja dla ludzi normalnych: O. Rydzyk (chociaż nie wiem czy nie lepiej było by pisać z małej litery), nawet nie złożył świstka aby" kochana" TV Trwam dostało się na jakikolwiek multipleks (są aż trzy), parę miesięcy/lat temu już KRRIT wypowiadało się w tej sprawię że nie mają takiego dokumenty, niby po co mieli by kłamać? Na 99% jestem pewien iż taki dokument, jakby był dostarczony NA CZAS, to TV Trwam pojawiła by się w multipleksie (bodajże) nr. 1 (najbardziej popularnym, odbierana jest tam m.in. TVP). Ale ludzie z wiekiem nudzą się, działka nie wystarczy. Przecież trzeba walczyć o" wolność słowa" jaką jest TV Trwam, ciekawi mnie to bo Ś.P. L. Kaczyński był zwolennikiem owej TV (PiS dalej twardo bronią ich), ale wyzywanie przez O. Rydzyka byłego Prezydenta, było niesmaczne a sam Prezydent nie wypowiadał się w tej sprawie szczególnie... Klapki na oczach czy sposób na więcej głosów wyborczych? Co z tą Polską??...
do : 07.05.2013, 04:39:39] [IP: 62.69.254.***]nie napinaj się żyłka ci pęknie
Ogulnie jestem tolerancyjny... ale gdy widze ze kolejna banda oszołomów bezcześci polska flage, nasz symbol wykorzystuje do prywatnych celów to aż nóż się w kieszeni otwiera... psełdo katolicy durni fanatycy nie lebsi niż ciapate allach achbary...
No proszę, w obronie TV Trwam, potrafi sie zebrac 200 ludzi, a na doping Floty na sektor F, pomimo facebook, nk i innych form komunikacji, jest problem :/
Jestem katolikiem i uważam że powinno być miejsce dla telewizji również katolickiej nie koniecznie telewizji Trwam.Ale musi ta telewizja podporządkować się prawu tak jak inne telewizje.To znaczy ujawnienie źródeł i wysokości dochodów tej telewizji, na co O.Rydzyk nie chce się zgodzić.Według prawa piłka jest po stronie O.Rydzyka.Ja osobiście jej nie oglądam, jest zbyt polityczna.
a ja bym chciał oglądać TV HUSTLER za darmo :)
Gdyby to była np. telewizja żydowska, homoseksualistów i lesbijek lub innych mniejszosci na topie, to decydenci z Warszawki podkulili by ogony i w zębach przyniesli pozytywną decyzję.
ZERWAĆ KONKORDAT ! DOSYĆ ŁUPIENIA POLSKI PRZEZ KLER !!
Skąd się bierze tyle tych MOCHERÓW.Co za durny kraj.
Nie widac Młodych bo są na Robotach za Granicą bo tam głosowali na Platwormę Obywatelską i mają co chcieli
W Nautyliusie Radia Zet będziemy rozmawiali z ludźmi, którzy na własne oczy widzieli ufo: „Nie była, to kula, to wyglądało tak, jakby, to była taka spłaszczona kula, natomiast nie mogę powiedzieć, że był to typowy dysk.‟ Z Nautyliusem Radia Zet dojdziemy do miejsc, gdzie na szybach pojawiły się wizerunki Matki Boskiej: „Widzę jakąś postać, taką kanuśki, albo cuś...”
Ojciec dyrektor potrafi zryć berety tym biednym starym ludziom.
patologia.
Jednak jest to sprawa polityczna, Republika wywalczyła.
A Jacek akurat mial sluzbe w pracy wtedy...hehe
buha haha hahahaha ale OBCIACH katastrofalna katastrofa tfu
armia rydzyka niechaj szybko stad znika! bo my na rydzyka nie chcemy wydawac ani grosika.
"jezeli lewactwo zaklucalo by manifestacje pojawili by sie narodowcy i moglo by byc goraco.wiem co mowie." TAKI PATRIOTA A NAWET POPRAWNEJ POLSZCZYZNY NIE ZNA.
Czarni manipulację baranami (owieczkami) mają opanowaną od 2 tys lat! Nikt im w tym nie dorówna! Tyle, co już wydębili dla siebie od najjaśniejszej RP i ciągle im mało! Cóż apetyt rośnie w miarę jedzenia! Czy ktoś tym" biednym" dziadkom zabrania oglądania ich wspaniałej telewizji? Każda okazja jest dobra by pogonić baranów ulicami a przy okazji lansować odpowiednich polityków!
Kto by sie pojawil?? Narodowcy?? W Swinoujsciu??Ilu 3 czy 5?
Czy oprócz takich wystąpień robi ta grupkach coś dobrego dla społeczeństwa, kraju ? Dlaczego kryją się za Polską flagą ?Nie protestują jako Polacy tylko wierni kościoła usiłujący narzucić społeczeństwu swoje żądania . A tolerancji zero ! to widać i słychać. Pociesza fakt że 200 osób to" tłum" który dzięki biało czerwonym flagom zostali zauważeni przez dziennikarza.
Chcemy ogladac rozowa landryne...:)))))))
Do tych wszystkich co pisza zeby im dac mozliwosc ogladania tej fałszywej telewizji, sfinansowanej pewnie dawno temu z tych składek na stocznie gdanską, ktore to składki nigdy, powtarzam nigdy nie zostały rozliczone ani wydane na ratowanie tej stoczni.Był to wielki przekręt O.Rydza. Ta telewizja i radio Rydza, pod wzgledem rozliczeń finansowych, zródeł pieniedzy to tez jest wielki przekręt. Jezeli było by wszystko w porządku to by dostarczyli dokumenty finansowe. a to jest własnie jednym z warunków otrzymania miejsca na multipleksie, wiec jak nie ma tego co jest wymagane przez ustawę i przepisy, to sorry Batory, ale nie ma o czym gadać. Niech sobie rydzuŚ, nagrywa plytki DVD ze swoimi programami i je sprzedaje, bedzie mial na nastepnego helikoptera za kasę naiwniaków w moherach. Tak te wszystkie babcie krzycza ze im zdrowie nie dopisuje, a z transparentami smigały, chociaz własciwie to tu jest plus, kolejki do lekarzy napewno byly mniejsze, bo wszystkie wiecznie chore mohery byly na ulicach w protescie.
Do lekarza mohery, może was wyleczą
a takie niby chore isc nie mogą a za trwam to zap... jak tylko mogą stare a głupie niech daja rydzykowi a on ma ich i tak w d...e
inwazja moherów...
Raczej nie kwestia czasu, jest to bowiem grupa nie potrafiąca samodzielnie myśleć, podatna na sterowanie. Jeśli jednostki zejdą w taki czy inny sposób, zostaną innymi, które zdążą się odpowiednio zestarzeć i osiągną właściwy poziom frustracji. Czarni dobrze o tym wiedzą. To się sprawdziło w Babilonie, Egipcie i III Rzeszy. Swastyka to też krzyż :) A tak żartem to na początku myślałem, że to idą kibole, bo tylko flagi i portret Firera :D
mamy wolny rynek... nie stac trwam na miejsce w multiplexie to nie bedzie go mial, proste... ale nie dla o rydzyka... mu sie nalezy i koniec!... a g sie nalezy!
Pan T.w kapeluszu wszędzie transparenty nosi a w bloku znany był raczej jako utrzymanek i drobny złodziejaszek, tak, tak Grunwaldzka pozdrawia.
Kto zapłacil za obstawę policji
Emeryci poruszyli mnie do łez placze ze smiechu :P Ajakie zakwasy beda po tym marszu boje sie myslec :) pozdrawiam Moherowe berety-tak trzymac nie dajcie sie walczcie o tv a my bedziemy mieli polewke :P
Teraz wiemy ilu ludzi many nawiedzonych. Może ci panowie na motocyklach zamiast pilnować tego marszu gdyby patrolowali drogi uratowali by czyjeś życie łapiąc pijaka za kierownicą. W kapitalizmie decydują prawa rynku i jak zapłacą to będą mieli a OJCZULEK z TORUNIA MA KASĘ ZAPŁACIĆ MOŻE . .. ale lepiej zrobić zadymę - przy okazji reklama a może się uda za darmoszkę . ..Jak do tej pory się udawało. Jak powstała fortuna. .. na oszustwie sprowadzania samochodów bez cła. ... Na cegiełkach ratowania Stoczni Gdańskiej... na funduszach dostarczonych przez partie za poparcie w wyborach. .. na wyłudzaniu DARU SERCA od MOHERÓW. .. na dotacjach na odwierty geotermalne (zmarnowany pieniądz) - ale to wina diabła.DLACZEGO POZWALAJĄ POSPONOWAĆ FLAGĘ w takich marszach - to powinno być karane mandatem. Ojczulek ma więcej wspólnego z BIZNESEM jak z RELIGIĄ.
i tak nie jest źle, dziadek opowiadał jak to 50 lat wcześniej, ksiądz kazał zjeść wiernym całą furę siana to jedli aż im się uszy trzęsły. Polecam słownik wyrazów obcych i w nim hasło" PARAFIANIN" - z definicji wynika, że jest to człowiek ciemny, nieokrzesany, ograniczony bez wykształcenia. Resztę sobie doczytajcie. Definicja wiele tłumaczy, prawda? :D
Widzisz i nie grzmisz !!
Sami Reciści i Emeryci. ..gdzie wasza młodrzież Biskupi ??
wielki szacun. ..przeszli bez balkoników...dali rade..hehehehe
Ojciec dyrektor kocha dzieci swoje...
Skoro tylu wiernych rydzyka to niech sobie zaplaca jak wszyscy.
Wśród opętanych, niosących transparenty, nie widzę młodych ludzi. To tylko kwestia czasu i będzie po sprawie.
jezeli lewactwo zaklucalo by manifestacje pojawili by sie narodowcy i moglo by byc goraco.wiem co mowie.
OSZOŁOMY !
do gość z 07:49:12 - hahahahahahahahahaha
Jak miło że w tym kraju ludzie nie mają większych zmartwień i problemów! Ahhh wspaniała zielona wyspa!:P
Jest to zalosne jak mocherki chowają glowki pod polska flaga i to jakim celu:)))
Nie mam nic przeciw telewizji" Trwam", w przeciwieństwie do katolików jestem tolerancyjny. Działają jednak prawa rynku i tu rynek decyduje czy ta telewizja ma prawo zaistnieć. Jak zapłaci to będzie na multipleksie. Jeżeli to jest marsz ludzi z województwa to jak widać odbiorców nie ma ona zbyt wielu. -200 osób ? A krzyczą, że na Flotę chodzi mało ludzi. .
moherki szaleja :) jeszcze z 10 lat i talatajstwa nie bedzie trzeba wytrwalosci
Dlaczego Dworak nie dopuszcza TV TRWAM na multipleks? czyzby mial zalecenia od rządzących? 22 maja konczy sie u nas era analogowa i ci co nie mają kablówki nie będą mieli możliwosci oglądania tej telewizji, a wielu emerytow nie stac na kablowkę, a wy tutaj mlodziezy nie kpić ze starszych ludzi, stary czlowiek jest wtedy dobry jak cicho w swoim pokoju siedzi, nie wola o jedzenie, oddaje emeryturke lub rente i co roku weżmie pożyczke dla dzieci i sam ja będzie spłacał.
niech sobie ogjądają jak chcą ale najpierw opodatkować kościół i jego zwolenników, następnie oddzielić kościół od Państwa a normalnym Polakom w tym kraju będzie żyło się lepiej
fajny jest ten uczestnik marszu w kapeluszu, ciągle uczestniczy w jakiś protestach, czyli super dyżurny gość od protestów.
Świnoujście nie jest jednak czerwoną wyspą mieszkaja tu ludzie wierzący w Boga i stojacy z daleka od lewacko-liberalnego nurtu. .Chociaż sam nie brałem udziału, z powodu obowiazków zawodowych dziekuję tym którzy byli, tutaj Polska sie zaczyna w górę serca...Alleluja i do przodu.Całe szczęście że kościól katolicki w tym kraju stoi na strazy wartości bo całkiem bysmy pogłupieli, aż strach pomyslec...
Niech swoje renty i emerytury oddadzą Rydzykowi, przestaję chodzić do kościoła modlić będę się w domu.Dość polityki w kościele.Pod płaszczykiem chrześcijaństwa szli i opluwali wszystko i wszystkich.
Osoby starsze które narzekają na różne schorzenia udały się na ten marsz a jak udają się do lekarza to tacy schorowani że musimy je przepuszczać. Niech się opiekują swoimi wnukami a nie żeby rodzice wynajmowali niańki
Jak dobrze że Bóg dał mi mózg i potrafię go wykorzystać, by nie uczęstniczyć w takich parodiach.
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHA
HAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHHAHAHAHAHAHAHAHA
HAHHAHAHAH ŚREDNIOWIECZE!! ZAPŁACILI POLICJI ZA ESKORTE Z WŁASNEJ KIESZENI?!
To jakiś żart...
O jaką wolna Polskę chodzi tym. ...
Super telewizja...buhahahaha
ale urwał:) oglądajcie, zara się skończy. Zamiast trenować zaping latają po mieście a tam ociec dyrektor głosi swe programy:) ale Gwardia Papieska :)
To wola o pomste do nieba jak Ci ludzie są manipulowani i dają sie manipulować cwaniakom w sukienkach.Dlaczego niby Trwam ma uzyskać miejsce na multipleksie skoro jej właściciel niechce zgodnie z przepisami prawa okazać swoich finanasów ? Dlaczego pan Rydzyk ma być traktowany ponad prawem ? Smutne jest to, że Ci rozkrzyczani ludzie daja sie tak cynicznie wykorzystywać.
w stu procentach popieram tych ludzi. choć nie jestem zwolennikiem o. Rydzyka to uważam, że nie umieszczenie tej stacji na multipleksie ma podłoże polityczne i godzi w prawa tych ludzi. zwolenników tej stacji jest naprawdę sporo. niby żyjemy wkraju, gdzie większość ma glos a tu wiekszoscci tego glosu sie nie daje nie dopuszczajac ich do glosu w eterze
Marsz Moherowych Beretów
Ja osobiście, mam negatywne podejście do kapłana-Tadeusza Rydzyka. Jednak, żyjąc w demokratycznym kraju, każdy z nas ma prawo wyboru. Nieeleganckim ze strony rządu, jest ignorowanie, grupy ludzi, która zaufała swojemu przywódcy. Poprzez brak uwagi państwa na prośby" Rydzykofanów"rodzi się w Kościele niepotrzebny konflikt.Trzeba jednak wysłuchać tej spory grupy ludzi i udostępnić im ten jeden program, choćby tylko po to, aby nie dochodziło do takich protestów. Ja nie słucham ani Radia Maryja, ani nie oglądam Telewizji Trwam, ale jeśli jest ktoś, kto to robi, to dlaczego w cywilizowanym kraju ogranicza się obywatelom ich prawa, prawa do oglądania ulubionej, choć kontrowersyjnej telewizji.
mocher
Żyjemy podobno w wolnym kraju, więc dlaczego nie dać ludziom możliwości oglądania ich ulubionej telewizji? Niech zapłacą tak jak inni za miejsce na multipleksie. Wolność to wolność.
klecha prowadzi demonstracje? i kosciol sie w polityke nie miesza?
Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin
o nie, nie nie
mocherowe berety w akcii
nie no to już przesada.takie akcje mnie załamują jak małe dzieci" ja chce oglądać tv, ja chce ja chce". W przyszłym tygodniu zorganizujmy marsz przywrócenia RTL7
manifestacja pokojowa.dobrze ze przeszli ulicami miasta.Polska sie odradza.gdyby grupy lewackie probowaly zatrzymac ta manifestacje, w pare minut pojawili by sie nacjonalisci z ruchu narodowego.
to ma być świadectwo wiary w Boga? Oni są śmieszni. Oglądam TV trwam gdy jestem w gościach u Ciotki i niby nie było by tam nic złego do puki nie zaczną się wiadomości z komentarzem.
Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin
Ledwo wróciłem z roboty i jeszcze ta sekta sie darła i nie równo grała. Do piekła!
moherowe berety atakują!
Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin
zlikwidować Trwam sieje cherezję
Drodzy katolicy, chcecie oglądać Trwam? Dajcie swojej stacji potrzebne zabezpieczenie finansowe. Ale nie wymuszajcie na naszym państwie łamania prawa! W ten sposób tylko niszczycie swój własny kraj. Niszczycie porządek prawny. Zaś kiedy ktoś was oszuka czy napadnie chcielibyście aby to państwo i jego prawo was chroniły, co? Wiem że nie jesteście tego świadomi, dlatego o tym piszę.
A kto im broni oglądać? Tylko że nie o oglądanie tu chodzi, a o pieniążki dla pana Rydzyka. Bo pan Rydzyk płacić za nic nie ma ochoty, a pieniążków lubi mieć dużo, i pomnażać, pomnażać...
żenada, brak słów, no ale chyba nic dziwnego, że są tam sami starzy ludzie :>?
Trwam- Tadeusz Rydzyk Wam. Przestańcie bronić tej telewizji i na nią płacić. Chrześcijanin pomaga ubogiemu a nie milionerowi.Dziwię sie tylko dlaczego kościół broni tej telewizji. No coment.