POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Czwartek [28.03.2013, 00:33:12] • Świnoujście

Apel do Prezydenta Miasta Świnoujście

Apel do Prezydenta Miasta Świnoujście

fot. Adam Strukowicz / archiwum

Stowarzyszenie Młodzi Demokraci stanowczo protestuje przeciwko sposobowi prowadzenia polityki prorodzinnej w Świnoujściu. Uważamy za wielce niestosowne i krzywdzące pobieranie opłat od par uczestniczących w zajęciach szkoły rodzenia znajdującej się przy Świnoujskim szpitalu.

Naszym zdaniem opłata w wysokości 30 zł za każde spotkanie jest niestosowna. Praktycznie na terenie całej Polski oraz pozostałych państw UE zajęcia w przyszpitalnych szkołach rodzenia są darmowe. Nie rozumiemy dlaczego w mieście, które twierdzi, że prowadzi aktywną politykę prorodzinną są stosowane bariery ekonomiczne dla par oczekujących przyjścia na świat nowego członka rodziny. Tego typu zajęcia, przeprowadzanie w szkole rodzenia bardzo mocno uświadamiają i są niezwykle potrzebne zarówno parom jak i samotnym matkom spodziewającym się dziecka. wprowadzenie opłat obciąża w szczególności uboższe, młode rodziny, które odkładają każdą przysłowiową złotówkę aby zapewnić dobre warunki dla swojego dziecka .
Dlatego apelujemy o zlikwidowanie opłaty bądź wprowadzenie dużych rabatów dla rodzin najbardziej potrzebujących.

Jan Borowski
Wiceprzewodniczący Regionu Zachodniopomorskiego Stowarzyszenia „Młodzi Demokraci”


komentarzy: 102, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-102 z 102

Gość • Sobota [30.03.2013, 17:08:25] • [IP: 178.238.241.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

pazdzioch • Piątek [29.03.2013, 22:16:00] • [IP: 37.47.187.**]

tego pana widzialem w tv w filmiku o amiszach

Gość • Piątek [29.03.2013, 13:28:10] • [IP: 93.94.185.**]

Dobrze, że nam rosną nowi przyszli politycy. Jedną hołotę zastąpią drudzy. Będzie więc na kogo te pomyje wylewać...

Gość • Piątek [29.03.2013, 13:14:41] • [IP: 77.254.167.***]

Nie wiem ile w tym prawdy, ale doszły mnie słuchy że Szkołą rodzenia jest Pani Ordynator, Bylam 2 razy - nie wiele więcej dowiedziałam się z tych zajęć, co sama wyczytałam. Podczas porodu Pani Ordynator -" najmilsza" osoba na porodówce zapytała -" Było się na szkole rodzenia??" z wykrzywioną buzia zadała pytanie. Wiecie co odpowiedzaialam, ze stresu - nie! cos odburknela - a dzien wczesniej bylam na zajęciach. Mało tego jest jasno napisane - Kobieta rodzaca ma prawo, miec przy sobie osobe - opiekuna. Niestety maz pracowal i nie mogl byc na zajeciach w szkole - bo potrzebny stępelek!! A teraz najciekawsze.maz nie zostal wpuszczony na porod o godz 1 w nocy, poniewaz!! uwaga o 8 rano miala sie pojawic Pani Ordynator- kobiety które tam pracuja ewidentnie sie jej boja!! kolezanka tydzien pozniej rodzila z mezem- Pani Ordynator nie miala dyzuru, wiec go wpuscili. Burdel na kółkach!! To jak jedni moga rodzic razem inni nie. Ze zadna instytucja sie tym nie zajmie. Samowolka, zastraszenie, masakra!

Gość • Piątek [29.03.2013, 13:12:19] • [IP: 62.69.252.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Piątek [29.03.2013, 11:01:02] • [IP: 92.42.116.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Piątek [29.03.2013, 10:41:55] • [IP: 77.115.173.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Piątek [29.03.2013, 10:39:13] • [IP: 37.109.236.***]

POtyło sie temu młodzieńcowi

Gość • Piątek [29.03.2013, 08:14:30] • [IP: 93.94.188.***]

Może koleżanka miała kogoś znajomego w szpitalu?ja nie.i mąż cierpliwie niestety siedział na korytarzu a co do pytań, to trzeba wiedzieć kogo pytać, ja zadałam pytanie osobie pracującej w tym szpitalu ale jak się okazało nie kompetentnej ale tego na czole nie miała napisane i dlatego od osoby kompetentnej miałam nieprzyjemny komentarz po fakcie.Wesołego alleluja.

Gość • Piątek [29.03.2013, 08:01:26] • [IP: 93.94.188.***]

Może lepiej Panie Janku pomóc protestującym mamą pierwszego kwartału?w Świnoujściu cisza, a chyba mieszkają tu mamy które urodziły do 18 marca i pozbawione dyskryminacją są rocznego macierzyńskiego.Może warto je wesprzeć? tak jak to robi się w innych miastach.

Gość • Piątek [29.03.2013, 07:59:14] • [IP: 92.42.113.***]

Co ty babo za pier...opowiadasz.Jeżeli mężuś się awanturował to i bardzo możliwe, że nie został wpuszczony na porodówkę. Sama byłam świadkiem takiej sceny.Moja koleżanka nie chodziła na szkołę rodzenia, a rodziła z mężem. Bzdura co do kąpieli, dzieci są kąpane codziennie, chyba że liczysz dzień w którym urodziłaś.Wtedy faktycznie nie są kąpane wieczorem tylko po dwóch godzinach po porodzie. Tego wszystkiego dowiedziałam się właśnie zadając pytania.Wszyscy byli w porządku, nie siej defetyzmu. Wesołych Świąt życzę.

Gość • Piątek [29.03.2013, 07:51:18] • [IP: 80.245.178.**]

Trochę daleko, ale warto rodzić w Anglii, zachęcam :) Personel traktuje rodzącą, jak księżniczkę i liczy się z nią naprawdę. Polska długo jeszcze nie dogoni czołówki Europy i nie chodzi o pieniądze, ale o zwyczajną ludzką życzliwość i uprzejmość.

Gość • Piątek [29.03.2013, 07:12:33] • [IP: 93.94.188.***]

To nie prawda, mojego męża bez szkoły rodzenia na porodówkę nie wpuszczono.Jeszcze jedno mojego synusia przez dwie doby nie wykąpano pewnie dlatego że nie zapłaciłam za wodę, no ale od położnej noworodków jazdę dostałam jak zapytałam czy sama mam wykąpać.Koszmar przeżyłam i tyle nerwy stres.KOBIETY NIE ZADAWAJCIE PYTAŃ NIE WOLNO, BO POŻAŁUJECIE RODZENIA W ŚWINOUJŚCIU JAK JA.

Gość • Czwartek [28.03.2013, 23:48:07] • [IP: 92.42.118.***]

te rodziny najbardziej potrzebujące mają wprawe w rodzeniu jak już to dowinansowanie dla tzw. pierwniosek

Gość • Czwartek [28.03.2013, 23:36:04] • [IP: 83.8.66.*]

zawsze mozemy rodzić w Kamieniu Pom(szkoła rodzenia za darmo) , nie jest daleko, a pani ordynator to istny aniol z powołania, wiem, bo tam właśnie rodziłam w Świnoujściu też rodziłam ale stanowczo NIE polecam, z wiadomych wszem i wobec względów

Gość-Oszołom • Czwartek [28.03.2013, 23:12:07] • [IP: 88.156.235.***]

Wkrótce będą obchodzone uroczystości rocznicowe-upamiętniające i w ramach tych uroczystości będą apele - poległych. Radzę uczestniczyć a nie apelować!

Gość • Czwartek [28.03.2013, 22:27:22] • [IP: 89.229.94.**]

Dlaczego ludzie w Świnoujściu są tak krótkowzroczni?czytając wypowiedzi większości mieszkańców -internautów człowiekowi nóż się sam w kieszeni otwiera.Wszędzie i na wszystkich pomyje wylewacie.Cokolwiek się nie dzieje w tym mieście to i tak Wam źle.Ten taki a ten sraki.Sami, więc coś zróbcie a nie jesteście odważni przed monitorem.Wracając do treści artykułu to bardzo słuszny protest.

Gość • Czwartek [28.03.2013, 22:24:00] • [IP: 80.245.178.**]

Bierz się chłopie za poważne sprawy.

Gość • Czwartek [28.03.2013, 22:19:38] • [IP: 62.69.250.***]

Oj te chytre oczka...

Gość • Czwartek [28.03.2013, 22:11:54] • [IP: 77.114.92.**]

Taki młody, a upasiony, że ledwo go poznałam.

Gość • Czwartek [28.03.2013, 20:57:08] • [IP: 92.42.114.***]

Ludzie polityka prorodzinna to ulgi podatkowe, bezpłatne żłobki i przedszkola, dłuższe urlopy macierzyńskie a nie jakaś tam szkoła rodzenia o co tu chodzi chyba o przyszłe wybory Pana Jasia

Gość • Czwartek [28.03.2013, 20:16:57] • [IP: 80.245.190.***]

To Alan Andersz czy to nie on?

Gość • Czwartek [28.03.2013, 20:05:16] • [IP: 62.69.254.***]

Pan Jan jak zwykle przed wyborami duzo bicia piany a zero konkretow!! wez sie do pracy facet w koncu, gdyby nie znane nazwisko Pana ojca nie byloby nawet mowy o jakichkolwiek wyborach. To sie zaczyna robic zalosne

Gość • Czwartek [28.03.2013, 20:03:44] • [IP: 92.42.114.***]

ludzie pelni jadu. ... Janek szacunek dla Ciebie i życze wyrwalości w tym zagmatwanym miescie

Gość • Czwartek [28.03.2013, 19:22:28] • [IP: 95.129.225.**]

A ja bym zaapelował do pana ojca aby przyjmował pacjentów też za darmo. I co zgodzi się?

Gość • Czwartek [28.03.2013, 18:53:54] • [IP: 62.69.254.***]

Apeluje osoba zwiazana z PO, a wiemy ze PO caly czas sukcesywnie wszedzie podnosi ceny, a PAN JAN chce od miasta pomoc, niech napisze do swojego bossa D.T i niech oni cos z tym zrobia;) a nie zwalac wszystko na miasto;p oj nei ladnie Panie Janie, nie ladnie...

Gość • Czwartek [28.03.2013, 18:47:47] • [IP: 193.200.150.***]

Panie Janie! Panie Janie! Rano wstań! Rano wstań! ||: Wszystkie dzwony biją, :|| Bim, bam, bom, bim, bam, bom.

Gość • Czwartek [28.03.2013, 18:45:48] • [IP: 80.245.181.***]

szkoła rodzenia to pikuś w porównaniu z tym że brakuje specjalistów w szpitalu i to jest poważny problem szanowne stowarzyszenie młodych z PO.

Gość • Czwartek [28.03.2013, 18:40:28] • [IP: 80.245.189.**]

Każdy czyn i walka o dobro ludzi jest pozytywna. Szacunek dla człowieka który staje w obronie zakładających rodziny. Ja popieram takie działanie, czyńmy dla ludzi trochę dobra i szacunku. Pełen szacun Panie Janku.

Gość • Czwartek [28.03.2013, 18:38:51] • [IP: 217.153.158.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [28.03.2013, 18:35:18] • [IP: 80.245.181.***]

W Polsce i kapitalizmie o który tak walczyliście nie ma nic za darmo.PONIALI?

Gość • Czwartek [28.03.2013, 18:00:50] • [IP: 176.75.88.***]

Jaka szkoła rodzenia, samo wyjdzie.

Gość • Czwartek [28.03.2013, 17:58:10] • [IP: 62.69.254.***]

Kolega Janka ma dziecko w drodze i dlatego afera:) POwiedzmy ze wykorzystywanie 'wladzy' dla wlasnych korzysci :)

Gość • Czwartek [28.03.2013, 17:29:10] • [IP: 62.69.253.*]

A po tej szkole otrzymuje się licencjat czy magisterkę?

Gość • Czwartek [28.03.2013, 17:04:04] • [IP: 92.42.115.***]

szkoła rodzenia nie jest obowiązkowa, uczęszczają do niej osoby, które chcąPo drugie placi tylko kobieta ciężarna.Do szkoły rodzenia przychodzi się ok. 30 tygodnia ciąży

Gość • Czwartek [28.03.2013, 17:04:02] • [IP: 37.209.133.***]

sztuczny problem i tyle, kto decyduje sie na dziecko wiez ze sa to wydatki a szkola rodzenia to juz indywidualna sprawa kiedy kobiety bez szkoly rodzily a teraz beda szkoly od wszystkiego, bez przesady.

Gość • Czwartek [28.03.2013, 17:02:41] • [IP: 80.245.183.***]

W sumie młody chłopak, też chce uprawiać taki żer na kasie miasta jak nasi umiłowani radni:) po 20000 zł co niektórzy. A dlaczego on nie zasluguje? Wiedzą na pewno nie ustepuje tamtym" myslicielom". Swoją drogą ja tak samo nie ustępuje im. Decyzje ich noszą znamiona kompletnej ignorancji. A więc kompletna ignorancja jest nagradzana = 20000 zł miesięcznie. A większość ludzi która za zrobienie błędu jest wywalana na zbity pysk z pracy, ora za 1500 zł:) polska sprawiedliwość, nowy wymiar upadku narodu i społeczenstwa, upadku wiezi spolecznych, nie oszukujmy sie, Polski juz nie ma a my juz od dawna nie jestesmy narodem tylko przypadkową zbieraniną ludzi mówiących jednym językiem. Ale język to za mało aby mówić o narodzie, Pozdrawiam

Gość • Czwartek [28.03.2013, 16:05:40] • [IP: 80.245.183.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [28.03.2013, 15:56:19] • [IP: 80.245.190.***]

Alan Andersz - ale przytył!

Gość • Czwartek [28.03.2013, 15:54:16] • [IP: 83.25.117.**]

Na samą myśl o świnoujskim szpitalu, krótko mówiąc cofa mnie.Zamiast pobierania opłat za szkoły rodzenia, proponuję, aby Pan zainteresował się dlaczego w szpitalu nie wykonuje się usg serca.?Jest sprzęt, który stał się bezużyteczny.Wydaje mi się, że wynika to tylko nie z braku kardiologów, ale z nieposiadanych umiejętności lekarzy. Szpital jest cienki, diagnostyka słaba. To należy zmienić. Tu nie ma kto leczyć. Każdy z nas o tym wie. Pana ojciec jest w miarę dobrym specjalistą, ale bez rewelacji.

wykpiarz • Czwartek [28.03.2013, 15:03:55] • [IP: 83.8.196.**]

o znow ten mlody wyplosz szukajacy drogi do koryta?

Gość • Czwartek [28.03.2013, 14:58:29] • [IP: 77.247.181.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [28.03.2013, 14:48:42] • [IP: 95.129.228.***]

jasiu fasola powninnie spasc ze stolka bo to chociarzby cygan z leszna ?

Gość • Czwartek [28.03.2013, 14:27:34] • [IP: 37.8.215.***]

To niech Pieniadze da pański rząd które obcina we wszystkich możliwych dziedzinach, wiec proszę nie pieprzyc głupot

Gość • Czwartek [28.03.2013, 14:17:57] • [IP: 62.69.248.**]

Panie Janie, ma pan całkowicie rację. Zajęcia powinny być prowadzone bezpłatne. Należy pomagać kobietom w rodzeniu zdrowych dzieci, bo leczenie jest dużo droższe od profilaktyki. A przyszłym mamusiom życzę zdrowego dziecka.

Gość • Czwartek [28.03.2013, 14:03:41] • [IP: 178.235.212.**]

Z tego co wiem twoj koleszka ma dziecko w drodze i od tego cala afera!! hahahaha wez janek zajmij sie w kpncu czyms pozytecznym, albo pozycz koleszce pieniadze...

Gość • Czwartek [28.03.2013, 13:58:58] • [IP: 93.94.184.**]

zgadzam sie z nim, jakim prawem mam placic za szkole rodzenia? a tak w ogole jak sie nie chodzi i nie placi to pani ginekolog nie wpuszcza a sale porodowa meza lub inna wazna osobe. nie mowiac o tym ze sie wyzywa na pacjentkach.

Gość • Czwartek [28.03.2013, 13:48:08] • [IP: 80.245.183.***]

typowy młody demokrata, pęd na władzuchne i op****lanie się przez całe życie:) oto ścieżka jaką konsekwentnie podąża a właściwie to jest jego celem, pytanie czy się mu uda? w demokracji jest spora szansa wszak głosuje gawiedź a gawiedź za mądra nie jest. Chłopaku w moich oczach ośmieszyłeś się.

Gość • Czwartek [28.03.2013, 13:46:41] • [IP: 80.245.178.***]

i przemy. ..przemy. ...do władzy o juz główkę widać!...buhahaha

Gość • Czwartek [28.03.2013, 13:44:37] • [IP: 80.245.183.***]

młody populista nam rośnie, najedzony :)

młoda mama • Czwartek [28.03.2013, 13:41:45] • [IP: 92.42.113.***]

Co ma polityka prorodzinna do szkoły rodzenia? Chcesz się czegoś więcej dowiedzieć co cię czeka przed, w czasie i po porodzie ? Jak radzić sobie z bólem ?Jak walczyć z nawałem czy niedoborem pokarmu ? Dlaczego twoje dziecko ma jakąś dziwną wysypkę na buzi i w jaki sposób zaopatrzyć pępek ? Idziesz i płacisz, bo szpital jest na minusie. Skoro zabierają 15% pensji pielęgniarkom i położnym, to nie będą fundowali rodzicom szkoły rodzenia.To NFZ pod rządami PO, czyli partii popieranej przez pana Jasia B. nie zakontraktował szkół rodzenia w szpitalach. I nieprawdą jest to, że wszędzie szkoły rodzenia są za darmo Moja kuzynka w Gdyni musiała zapłacić z góry 550zł za 8 wykładów. Jak nie poszła to przepadało. Tutaj płaciłam za każdym razem po 30zł. Jak nie poszłam, to nie płaciłam więc nie byłam stratna Nie ma przymusu chodzenia do szkoły rodzenia, ale niech uderzą się w piersi ci którzy miesięcznie wydają więcej na fajki, a tutaj podnoszą wrzask. Ja jestem zadowolona, że mogłam uczestniczyć w tych zajęciach.

Gość • Czwartek [28.03.2013, 13:40:10] • [IP: 77.88.191.***]

a w kamieniu pom szkoła rodzenia jest free, i miła uprzejma czyli normalna ordynator a nie to co na wyspie. ...

Gość • Czwartek [28.03.2013, 13:36:58] • [IP: 62.69.248.***]

Janek już wyzdrowiałeś?

Gość • Czwartek [28.03.2013, 12:51:30] • [IP: 79.190.202.**]

Szkoła rodszenia nie jest obowiązkiem. NFZ nie chce kontraktować tego typu zajęć. 30 zł to opłata za spotkanie od pary a nie od osoby. Ojcowie mogą uczestniczyć przy porodzie bez tej szkoły

Gość • Czwartek [28.03.2013, 12:50:53] • [IP: 80.245.178.**]

@ Czwartek [28.03.2013, 11:18:35] • [IP: 80.245.182.***] - a dlaczego zakładasz, że ten" młody człowiek ze zdjęcia" nie pracuje? Tak sobie chlapnąłeś, prawda? Co tam, ty sobie chlapniesz, a coś się przylepi... Otóż ze swoimi" radami" to akurat trafiasz jak kulą w płot, bo ten" młody człowiek ze zdjęcia" uczciwie pracuje.

Gość • Czwartek [28.03.2013, 12:47:35] • [IP: 178.235.118.***]

Panie Janku obyś się przedwcześnie przed wyborami za mocno ludziom nie znudził, czekamy na następny apel, partia PO którą reprezentujesz tak wspaniale rządzi, że wszyscy są w głębokiej szczęśliwości, a i zdjęcie zrób sobie nowe Twoja partia mocno zwraca uwagę na odpowiednio przygotowaną autoreklamę

Gość • Czwartek [28.03.2013, 12:25:32] • [IP: 31.174.212.***]

Żal czytać niektóre komentarze. Szkoła rodzenia NALEŻY się KAŻDEJ kobiecie ciężarnej za darmo, tak jest na świecie i w Polsce, tyle, że nie u nas w Świnujściu, gdzie jak widać jest dużo ludzi zawistnych, zazdrosnych i" bogatych" bo ich stać na dzieci. Jak najbardziej popieram ten apel.

Gość • Czwartek [28.03.2013, 12:01:38] • [IP: 62.69.252.***]

Temat zastępczy typu Palikot.

Gość • Czwartek [28.03.2013, 11:56:32] • [IP: 95.129.225.***]

od małego ma parcie na koryto, co z takiego wyrośnie?

Gość • Czwartek [28.03.2013, 11:51:58] • [IP: 92.42.113.***]

Ja była pare godzin w tej całej szkole rodzenia i jak dla mnie było to wyrzucenie pieniędzy. A najbardziej się zirytowałam i był to mój ostatni tam pobyt, gdy w ciągu godziny za którą zapłaciłam przyszłą babka reklamować pobieranie krwi pempowinowej. Stwierdziłam, że to bez sensu płacić za oglądanie reklamy (swoją drogą to też niezła sciema), a firma tej pani pewnie też słono zapłąciła za możliwość przedstawienia nam swojej usługi

Gość • Czwartek [28.03.2013, 11:40:02] • [IP: 83.180.198.**]

urodzilam 4 dzieci bez jakiejs tam szkoly poprostu zdrowo sie odrzywic i w glowie miec poukladane i bedzie ok jak nasze mamy babcie prababcie a jak w dzungli rodza hahaha albo Masajki ?? powodzenia

Gość • Czwartek [28.03.2013, 11:19:21] • [IP: 62.69.255.***]

Wladza juz po rozrodzie, nie potrzebuje szkoly, ma inna mentalnosc!Stad ograniczenia!

Gość • Czwartek [28.03.2013, 11:18:35] • [IP: 80.245.182.***]

Ten młody człowiek ze zdjęcia nie był wybrany w wyborach ostatniej kadencji i już przygotowuje się na następne (wybory), czyni się więc aktywny, a że robi byle co - wiemy nie od dziś. Weź się człowieku za robotę i nie pędź za" ciepłą" posadką.

Gość • Czwartek [28.03.2013, 11:17:26] • [IP: 37.30.54.***]

i co jeszcze ma być sponsorowane z naszej kasy?jak ktoś decyduje się na dzieci to niech ich ma tyle na ile go stac. a nie robić sobie dzieci nie myślac o konsekwencjach a potem uczekiwac pomocy od wszystkich

Gość • Czwartek [28.03.2013, 11:09:44] • [IP: 95.129.224.***]

Super - oby tak dalej

Gość • Czwartek [28.03.2013, 11:08:30] • [IP: 62.69.252.**]

szkoła rodzenia to taka sama glupota jak ojciec dziecka przy porodzie

Gość • Czwartek [28.03.2013, 10:57:25] • [IP: 95.41.215.***]

a może zrobic szkoły. ..rozumu??

Gość • Czwartek [28.03.2013, 10:53:54] • [IP: 92.42.114.**]

Dobra ciśnij ziomuś już z następną błahostkom. A tak z innej beczki widać jak platforma rekrutuje swoich ludzi, oraz ich poziom.

Gość • Czwartek [28.03.2013, 10:46:09] • [IP: 193.200.150.***]

Tysiące lat temu nie było szkół rodzenia, a dzieci się jakoś rodziły zdrowe.

Gość • Czwartek [28.03.2013, 10:34:52] • [IP: 109.148.106.**]

On postrzegaja swiat inaczej i dobrze Oni postrzegaja swiat inaczej, Oni sa odwazni umia walalczyc bez strachu. Dla niektorych oplaty to blacha sprawa dla nich to jest niedorzecznosc. No i dobrze, ze rosnie nam młode pokolenie.

Gość • Czwartek [28.03.2013, 10:33:33] • [IP: 95.41.215.***]

`czyżby zaciążył ?? (ciekawe kto go wyp...??)

Gość • Czwartek [28.03.2013, 10:29:01] • [IP: 93.198.77.***]

jesli trzeba juz oplacac takie cuda, to powinna to robic kasa chorych. W silnym panstwie by tak pewnie bylo, ale u nas bida, zeby nie powiedziec stara...

Gość • Czwartek [28.03.2013, 10:20:56] • [IP: 178.238.246.**]

Do Gość  Czwartek [28.03.2013, 08:56:09]  [IP: 80.245.184.***] szkoła rodzenia nie jest obowiązkowa do porodu rodzinnego, my mieliśmy poród rodzinny bez szkoły rodzenia, po za tym nie ma nigdzie informacji, że bez szkoły rodzenia nie ma porodu rodzinnego. Nasz poród przyjmowała Pani Dr Czajkowska spytała czy chodziliśmy jak powiedziałam, że chcieliśmy a nie mogliśmy uczestniczyć tylko kiwnęła głową i zaczęła mi położna tłumaczyć i mężowi co robić i jak oddychać. Cały poród poszedł bezproblemowo bez nacinania bez komentarzy tak jak wielu mi mówiło, że u nas nacinają i Pani Dr jest nie miła- zaprzeczam Pani Dr Czajkowska to bardzo miła i dobra kobieta. Zna się na fachu. Po za tym jak partnerzy chodzą nie płaci się 60 zł bo koleżanka chodziła z Mężem i zapłacili 30 zł. Po za tym nie zwiedza się tylko porodówkę bo lekcje są tematyczne i na każdej mówią co będzie na następnych zajęciach a i można położnej dyżurującej podejść i zapytać czy wie jaki temat będą mieć bieżące zajęcia.

Gość • Czwartek [28.03.2013, 10:17:06] • [IP: 80.245.178.***]

Pan Janeczek to typ- jak plują to deszcz-znów chce się pokazać. Ale najpierw do szkółki języka polskiego proponuję. Wyuczone frazy po prostu ośmieszają cię młody człowieku! A temat. ...-zastanów się trochę. Będziesz rodził? Powazne sprawy za poważne, to rozumiemy, ale żeby aż tak trywialnie...

Gość • Czwartek [28.03.2013, 09:58:30] • [IP: 77.114.105.***]

za oodychanie jeszcze trzeba bedzie placic, za chodzenie po chodnikach i zabiernaie miejsca na ziemi, wszystyko opodatkujcie a i tak wam nie starczy bo korytko dlugie i szerokie a swiniakow nie brakuje ;///

Gość • Czwartek [28.03.2013, 09:44:30] • [IP: 93.94.186.*]

Mlodzi TROSZCIE SIE O SWOJE SPRAWY>POPIERAMY WAS!!

Ania • Czwartek [28.03.2013, 09:44:05] • [IP: 178.238.248.***]

Przyszłe mamy idą szybko na zwolnienie bo w dzisiejszych czasach nie da się pracować !! Ale za to szybko wracają do pracy i nie siedzą z dziećmi przez 3 lata jak to było kiedyś !! Dziwne że kobiety które maja już dorosłe dzieci nie potrafią zrozumieć młodych matek ?? !! Kto jak nie matka matkę powinna zrozumieć ?!! Faktycznie, , szkoła rodzenia" jest droga. W innych miastach szkoły rodzenia prowadzone są wg określonych tematów a nie tylko zwiedzanie porodówki jak zazwyczaj jest w naszym mieście.Jak ktoś nie wie na czym powinna polegać, , szkoła rodzenia" to niech się nie wypowiada :) Bo zazwyczaj najwiecej mają do powiedzenia ci którzy nie mają pojęcia na dany temat !!

Gość • Czwartek [28.03.2013, 09:38:49] • [IP: 62.69.248.***]

Jeśli dobrze pamiętam opłata 30 zł. jest pobierana od osoby, także gdy do szkoły rodzenia przychodzą oboje rodzice muszą zapłacić 60 zł.

Gość • Czwartek [28.03.2013, 09:26:47] • [IP: 94.254.128.***]

Ptysiu co jeszcze wymyslisz żeby zaistnieć?

Gość • Czwartek [28.03.2013, 09:22:22] • [IP: 124.160.216.**]

Zawsze sie znajdzie temat, zeby szum wokol wlasnej osoby zrobić!!

Gość-Oszołom • Czwartek [28.03.2013, 09:04:41] • [IP: 88.156.235.***]

Oj młody, bliżej Waszmości do Jego Wielkoći Niedużego wzrostu co użytku z ptaszka nie uczynił a i do ojcowizny ojczulka z Torunia też bo to jak się robi dzieci i wychowuje to wszechwiedzę posiadają ale własnych rodzin nie mają. No rodzina radyjna!. Ale uważam że Młodzi Demokraci na ten szczytny cel chociaż 1% podatku odpiszą a i posłanka słusznej rządzącej też.

Gość • Czwartek [28.03.2013, 08:59:28] • [IP: 62.69.251.*]

Janek tym się zajmij a nie głupotami i bzdetami.Wyżej stoi jak byk: Pikieta w stoczni! Nie dla rządów" spadochroniarzy".

Gość • Czwartek [28.03.2013, 08:56:09] • [IP: 80.245.184.***]

Szkoła rodzenia uświadamia rodziców czego mogą sie spodziewać jak prawidłowo oddychac ble ble ble... Jeżeli poród ma być rodzinny to bez szkoły rodzenia nie da rady i tatuś nie będzie uczestniczył w przyjściu swojego dziecka na świat. A co do opłaty za to wszystko to faktycznie powinno to być darmowe, zwłaszcza że są kobiety które zaczynają uczęszczać do szkoły rodzenia będąc w 20 tyg więc do dnia porodu muszą się trochę wykosztować

Gość • Czwartek [28.03.2013, 08:51:39] • [IP: 83.17.236.***]

Pielęgniarki i młode matki mają ratować zadłużony szpital.A swoją drogą, są opinie, że w czasie porodu matki po szkole rodzenia są tak obolałe i spanikowane, że niewiele z tych nauk pamiętają

Gość • Czwartek [28.03.2013, 08:44:08] • [IP: 216.218.254.*]

niech smarkacz zapyta Tuska co z jego obietnicami: #1. PO: Jesli dojdziemy do wladzy, to zlikwidujemy 200 parapodatków i oplat o malym znaczeniu dla budzetu #2. PO: Kazdy bedzie mógl swobodnie dysponowac kapitalem z OFE #3. PO: Fundamentem wolnosci gospodarczej jest wprowadzenie podatku liniowego. Obiecuje wam, ze za dwa lata to bedzie juz rzeczywistosc #4. PO: Uproscimy i obnizymy podatki (chcemy wprowadzic jednolita stawke „3x15%” podatku PIT, CIT i VAT) i zmienimy sposób dzialania aparatu skarbowego, aby przestal byc bariera w dzialalnosci gospodarczej i utrapieniem w zyciu obywateli. Proste i niskie podatki to takze mniej urzedników w izbie skarbowej. #5. PO: Obnizymy koszty pracy, tworzac z polskiego rynku pracy nasz glówny atut w Unii Europejskiej, #6. PSL: Chcemy zniesc podatek Belki. Mozna to zrobic jeszcze w tym roku, zeby obowiazywalo to juz przy rozliczeniu za 2008 r. #TUSK 2008: Abonament radiowo-telewizyjny jest archaicznym sposobem finansowania mediów publicznych, haraczem sciaganym z ludzi; dlatego rzad bedzie zabiegal o poparcie prezydenta i opozycji dla jego zniesienia - zapowiedzial premier Donald Tusk

Gość • Czwartek [28.03.2013, 08:34:01] • [IP: 62.69.251.***]

powymyślali z tymi szkołami rdzenia. Ja 2 dzieci urodziłam bez tego, tak samo jak tysiące, miliony kobiet! I do końca ciąży pracowałam, dzień przed porodem jeszcze byłam w pracy. A teraz ciąża to choroba i 9 miesięcy na zwolnieniu. Paranoja

Gość • Czwartek [28.03.2013, 08:29:20] • [IP: 80.245.176.***]

PAMIETAJCIE, ŻE POBYT W SZKÓŁCE TO" WARUNEK" BYCIA TATY PRZY PORODZIE...

Gość • Czwartek [28.03.2013, 08:19:19] • [IP: 93.94.190.**]

A kto ma za to zapłacić? Może otworzy Borowski darmową szkołę rodzenia. W końcu tatuś ptysia jest lekarzem.

Gość • Czwartek [28.03.2013, 08:18:34] • [IP: 193.200.150.***]

Pracy i Chleba

Gość • Czwartek [28.03.2013, 08:14:41] • [IP: 46.76.151.***]

A ja sądzę, że Jan Borowski ma rację. Pobieranie opłat w szkołach rodzenia jest czymś niestosownym. Chyba w żadnym cywilizowanym kraju, nie ma czegoś takiego

Gość • Czwartek [28.03.2013, 08:07:46] • [IP: 80.245.176.***]

szczaw i mirabelki żreć smarkacze

Gość • Czwartek [28.03.2013, 07:49:12] • [IP: 80.245.188.***]

Popieram Dobrze mówia .

Gość • Czwartek [28.03.2013, 07:46:00] • [IP: 164.126.239.**]

Wiosna, bobry wychodzą ze swoich zeremii.

Gość • Czwartek [28.03.2013, 06:51:34] • [IP: 62.69.254.***]

Oj, Jasiu, Jasiu. Czyżbyś wybierał się do takiej szkoły?

Gość • Czwartek [28.03.2013, 05:30:38] • [IP: 88.156.234.**]

Janek, a lekcje już odrobione ? A jeszcze lektura obowiązkowa: Chłopi i Nad Niemnem, to w tym roku. Do roboty.

Gość • Czwartek [28.03.2013, 04:11:51] • [IP: 188.146.208.**]

Mają rację!

Gość • Czwartek [28.03.2013, 02:14:01] • [IP: 79.188.75.***]

a po cholere Wam szkoła rodzenia? Przyszła moda z zachodu. Jesteśmy z żoną młodzi i mamy małe dziecko. Jak słyszymy od znajomych, że szkoła rodzenia im tyle dała itd... Tzn, że my nic nie umiemy i nie wiemy bo nie chodziliśmy:) Są ludzie którzy nie powinni mieć dzieci i żadna szkoła im nie pomoże. Potem dzieci siedzą całe dnie w domu w kojcu albo w niszczących kręgosłup chodzikach.

Gość • Czwartek [28.03.2013, 01:38:23] • [IP: 92.42.112.***]

Dzięki reformom wg. Kopacz z PO, polskie dzieci muszą umierać bo nie są przyjmowane do szpitali. Ta partia ma na swoich łapach krew niewinnych. Nawet sam Hitler by tego nie wymyślił. Po co teraz ta udawana troska PO o rodziny?

Gość • Czwartek [28.03.2013, 01:06:41] • [IP: 92.42.112.***]

To już jest 1 kwietnia? A od kiedy to PO troszczy się o rodziny? Nie wystarczy głodnym 800 tys. dzieciom kazać jeść szczaw zimą. I podnosić podatki na artykuły dziecięce. A biednym rodzicom zabierać dzieci. Tak wygląda polityka prorodzinna PO. Ale POżyteczni idioci tego nie wiedzą.

Gość • Czwartek [28.03.2013, 00:48:37] • [IP: 109.69.95.***]

Skoro każda rodzina ma odkładać" przysłowiową złotówkę" to może zadbacie o to by Wasza partia zrobiła coś dla tych rodzin by im się lepiej żyło, skoro jest partią rządzącą? A nie ciągle narzekacie na obecnie rządzących w Świnoujściu!!

Gość • Czwartek [28.03.2013, 00:48:16] • [IP: 95.211.213.***]

Panie Janie Borowski, panskie stwierdzenia tak dalece mijają się z prawdą, że można je nazwać kłamstwami. Proszę sobie poszukać w google" szkoła rodzenia ceny" aby szybko się dowiedzieć, że szkoły takie nie są darmowe" na terenie całej Polski". Są za to refundowane przez gminy lub częściej, refundowane częściowo. Określenie, że" stosowane są bariery ekonomiczne dla par oczekujących..." - to napuszony bełkot (proszę wybaczyć, ale inaczej nie da się określić tego tekstu). A na koniec proszę przytoczyć przysłowie, o którym mowa w zwrocie o" przysłowiowej złotówce", he he. Chciało się napisać mądrze, jak na przyszłego polityka przystało, co? Tylko rzeczywistość skrzeczy. Polecam przerwać na chwilę karierę i zająć się własnym kształceniem. To przyjazna rada.

Gość • Czwartek [28.03.2013, 00:44:41] • [IP: 79.186.124.***]

co wszystko za darmo, co młodych partii rządzącej nie stać marne 30 zł zapłacić to żale do tuska

Oglądasz 1-102 z 102
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■