POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Czwartek [21.03.2013, 20:24:41] • Świnoujście

Targowisko na Bałtycką?

Targowisko na Bałtycką?

fot. Sławomir Ryfczyński

Mimo ostatnich działań podejmowanych przez handlowców obecny rynek wygląda po prostu źle – mówi prezydencki rzecznik. Miasto szykuje się do rozmów o stworzeniu lepszych warunków do handlu przy ulicy Bałtyckiej.

Według informacji magistratu, nie brak inwestorów, zainteresowanych realizacją swoich zamierzeń na nieruchomości przy ulicy Bałtyckiej. Może na niej powstać wielkopowierzchniowe centrum handlowo -usługowe, powiązane lub zastępujące dotychczasowe targowisko ciągnące się wzdłuż ulicy Wojska Polskiego.

- Chyba nikt nie ma wątpliwości, że rynek w dzisiejszym stanie i wyglądzie nie przynosi chluby miastu – mówi Robert Karelus, rzecznik prezydenta.- Musi zostać zmodernizowany lub wzorem rynku „zielonego” z ulicy Grunwaldzkiej przeniesiony. Muszą zostać stworzone odpowiednie warunki zarówno dla handlujących, jak i dokonujących zakupy. Świadczą o tym konsultacje społeczne na temat świnoujskiego handlu targowiskowego, które rozpoczęły się w październiku 2011 roku.

Wzięło w nich udział aż 1841 osób, w tym także sami handlujący. 90 procent ankietowanych opowiedziała się za funkcjonowaniem targowisk w Świnoujściu, ale tylko nielicznym (jedynie 17 procent) odpowiadał obecny ich standard. Aż 79 procent respondentów odpowiedziało, że nie podoba im się dzisiejszy wygląd i warunki w jakich odbywa się handel.

- Dlatego będziemy analizować i konsultować z handlującymi, co zrobić, aby tę sytuacje zmienić. Obecny rynek, nie ma co ukrywać, mimo - co trzeba podkreślić - ostatnich działań podejmowanych przez handlowców, wygląda po prostu źle – mówi prezydencki rzecznik.- Jedną z alternatyw, na pewno jest lokalizacja i stworzenie warunków do handlu w nowoczesnej hali targowiskowej i targowisku zlokalizowanych właśnie przy ulicy Bałtyckiej, blisko granicy. Na razie będziemy rozmawiać na te tematy z najbardziej zainteresowanymi, czyli prowadzącymi tam działalność handlową i usługową. Podczas ostatniego spotkania zostali oni poroszeni o wyłonienie przedstawicieli, którzy podjęliby się w ich imieniu rozmów z przedstawicielami urzędu miasta. Mam szczerą nadzieję, że dojdziemy do porozumienia.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 93, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-93 z 93

Gość • Niedziela [24.03.2013, 19:46:41] • [IP: 93.94.185.***]

Zlikwidowanie targowiska to wzrost bezrobocia do okolo 25%, KTO TYM LUDZIA ZAPEWNI PRACE !!napewno nie bogaty i ustawiony p. Prezydent, cytujac guru p. prezia czyli Urbana, Prezydent i jego swita sie wyrzywi.

Gość • Niedziela [24.03.2013, 19:39:41] • [IP: 89.78.47.***]

aż czytać nie można jak ludzie są zawistni, jak nie mogą znieść tego że inni ciężką pracą dorobili się" trochę" więcej pieniędzy ? jakiś cymbał mieszka w innej dzielnicy a przeszkadza mu ulica oddalona np 2 km od jego domu.. po prostu żal :) a po drugie DLACZEGO URZĘDOWI NIE PRZESZKADZAJĄ BLASZAKI W CENTRUM MIASTA I LUMPY JEDEN NA DRUGIM ? toż to centrum przecież drogi prezydencie !

Gość • Sobota [23.03.2013, 17:05:26] • [IP: 46.113.115.**]

27 JESTEŚ KRETYNEM, Z TEJ KONTRABANDY NIKT ŁAP PO ZAPOMOGĘ NIE WYCIAGAŁ TAK JAK TY GNIDO ŻYJEMY CIUT LEPIEJ NIZ PRZECIĘTNY KOWALSKI ALE BASENÓW, WILLI NIE MAMY.

Gość • Sobota [23.03.2013, 16:39:29] • [IP: 92.42.117.**]

No to się doczekaliśmy, ktoś chce poprawić Nam warunki pracy na rynku, a to ciekawe. Szkoda że do tej poiry nikt nie martwił się że nie ma nawet jednego śmietnika i toalet. Może ktoś przeprowadzi rozmowy z Niemcami i zapyta ich czy ten rynek się im podoba. Jak do tej pory sami rynkowicze dają sobie radę, a urząd Miasta oczywiście zbiera pieniądze, a to za kafeleczki na których sie stoi, bo to miasta. Podatki płacimy, kasy mamy czego jeszcze więcej chcieć. Remonty i przeróbki naszych stanowisk są na naszej głowie, a teraz dostaniemy coś za darmo?

Gość • Sobota [23.03.2013, 10:22:38] • [IP: 77.45.27.**]

Ucywilizować ten handel z kasami fiskalnymi i skończyć z tą kontrabandą fiskus bedzie zadowolony .

10 lat w Bangladeszu • Piątek [22.03.2013, 23:13:09] • [IP: 92.42.118.**]

Ta likwidujcie !! powodzenia... rynek nie zarobi to zycze powodzenia wszystkim w miescie, ludzie co tam pracuja utrzymuja 80% interesów w tym mieście tylko dla tego ze robią zakupy chodza do fryzjera czy knajpy. Wole stac i marznąc na tym zakichanymn bangladeszu w swoim miescie za godziwe pieniadze niż wypinac dupe za granicą dla ciapatego kierownika... a zazdrość ludzja podchodzi pod range sztuki, stój po 8 godzin dziennie w deszcz, snieg, mróz, upał naucz się języka i po pierwsze handlu, bo jest ogromna różnica między sprzedawcą a handlowcem, setki było takich cwaniaków co muwili że rynek to nie praca i po kilku miesiącach plajtowali. Poprostu nie dla idiotów...

Gość • Piątek [22.03.2013, 22:57:55] • [IP: 178.238.249.**]

IP 215*** a skąd weżmiesz dla nich inną pracę?Prezydent to wie i nie chce tych ludzi mieć codziennie u siebie w gabinecie.Tak, że nie marnuj głosu, nic z tego nie będzie.

Gość • Piątek [22.03.2013, 21:20:43] • [IP: 88.156.232.***]

Zawistne cymbały...polak polaka by w łyżce wody utopił.

Gość • Piątek [22.03.2013, 20:25:56] • [IP: 178.238.249.**]

Zlikwidować ten dziki i obskurny handel i to natychmiast.

Gość • Piątek [22.03.2013, 19:41:52] • [IP: 193.200.150.**]

Jak by mi ktoś kazał zmienić na siłę miejsce na mniej dochodowe, to bym mu uciął palec.

Gość • Piątek [22.03.2013, 19:41:49] • [IP: 93.94.186.***]

zlikwidować ten bałagan udających że sprzedają dziennie na 50 zlotych...stworzyć bazar z prawdziwego zdarzenia i niech zaczną uczciwie handlować, płacąc podatki...i w tedy zobaczymy czy im się będzie opłacało...

Gość • Piątek [22.03.2013, 19:31:50] • [IP: 37.8.215.***]

Jeśli Żmurkiewiczowi udało by się zlikwidować tem super bajzel to ma na 100% pewną wygraną w przyszłych wyborach, normalnym ludzią dawno ale to dawno przejadło się te syfiarstwo !

Gość • Piątek [22.03.2013, 19:03:24] • [IP: 93.94.188.**]

Ludzie zlikwidujcie wreszcie ten BANGLADESZ to juz przerosło ludzkie pojecie co tam wyprawiają. ja przy obrotach 40 tyś rocznie muszę mieć kasę a tam cwaniaczki miesięcznie więcej maja i na ryczałcie jadą bo on" 1 paczkę papierosów dziennie sprzedał" ale nie ma co się łudzić 3/4 magistratu ma z stamtąd dodatkowe dochody

Gość • Piątek [22.03.2013, 18:44:56] • [IP: 80.245.184.**]

SUPER KOMENTARZ popieram osobe nr'80.245.190.NAPISAL TO KTOS NAJMADRZEJSZY NA TYM PORTALU,

Gość • Piątek [22.03.2013, 18:37:19] • [IP: 46.15.130.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Piątek [22.03.2013, 18:23:21] • [IP: 80.245.190.***]

Sprawa jest tego typu, że z rynku pośrednio i bezpośrednio żyje całe miasto. Niemcy przychodzą i kupują tylko dlatego, iż w Niemczech już takich bazarów od dawna niema. Przeniesienie tego wszystkiego na Bałtycką, zabije cały handel. Miasto nie powinno szukać inwestora na postawienie hali targowej, tylko powinno same postawić wzdłuż Wojska Polskiego porządne stragany. I jeżeli by były schludniejsze i wszystkie takie same, to wtedy wszyscy z tych obskurnych bud by sami poszli na ładniejsze miejsce.Wilk syty i owca cała. Ot po kłopocie.

Gość • Piątek [22.03.2013, 18:21:02] • [IP: 146.185.31.***]

Tak, wybudujcie halę, a wcześniej wytnijcie las, bo ten już tam na Bałtyckiej wycięty jest za mały. Ciekawe kto zrezygnuje z wygrzanego miejsca? Sezamkowa nie zniknie. Plusem może to się okazać, tylko dla chcących zacząć od początku lub rozszerzyć działalność. Lepiej wymóc, by projekt blaszaka był akceptowalny przez architekta krajobrazu, choć to równie wkurzy straganiarzy.

Gość • Piątek [22.03.2013, 17:59:32] • [IP: 92.42.113.**]

Oczywiście, ze powinien zmienić się wygląd tego miejsca.Bo to wizytówka naszego miasta.Myślę jednak, ze Targowisko powinno być blisko granicy z Niemcami.Dzieki temu nasi sąsiedzi nie będą wjeżdżać i korkować I TAK ZAKORKOWANEGO LATEM MIASTA:

Gość • Piątek [22.03.2013, 16:28:17] • [IP: 62.69.253.***]

Zlikwidować jeszcze przed wakacjami te stragany wstyd przed całą Europą i swiatem, a na nowo utworzonym rynku gdzie kolwiek by nie było to i tak Niemiec przyjdzie a wy nadal będziecie im czapkowali za te 1 marne euro.Wstydzę się za to że mieszkam blisko tego Bangladeszu.A władze i Pan rzecznik jak zawsze mydlą wszystkim oczy...

Gość • Piątek [22.03.2013, 16:27:01] • [IP: 80.245.186.**]

Właściciele domów w zdłuż wojska polskiego i tak będą mogli handlowac lub podnajmowac innym... Tego miasto nie zlikwiduje i może ich w pompke pocałować hehe

Gość • Piątek [22.03.2013, 16:25:07] • [IP: 77.253.238.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Piątek [22.03.2013, 16:13:59] • [IP: 80.245.189.*]

Juz w latach 89-91 mial ten bangladesz mial byc zlikwidowany.Niewieze ze ktos w urzedzie miejskim odwazy sie to ruszyc.Podobnie jak tunel na checiach sie konczy.

Gość • Piątek [22.03.2013, 15:48:01] • [IP: 77.88.162.***]

jeden chandluje a drugi handluje. ja stoje 3 lata i juz wiem ze sie sra przed praca albo po a jak cie zlapie w trakcie no to trudno bierzesz 50 centow i lecisz do najblizszego sracza.

Gość • Piątek [22.03.2013, 15:18:36] • [IP: 80.245.180.***]

trudna jest paca na bazarze/szkoda ryniarzy...szajka

Gość • Piątek [22.03.2013, 14:54:12] • [IP: 62.69.251.***]

Osoba udzielająca komentarza z godz 8;54 chyba głowa zamienila miejsce z siedzeniem, chandluje 20 lat na rynku i tych warunków brak sralni i zim mam dosyć, wszyscy narzekaja na warunki, chyba ze siedzi się w domu i zbiera kase, Marzę o rynku z prawdziwego zdarzenia a w zaleznosci od pogody.

Gość • Piątek [22.03.2013, 14:19:31] • [IP: 178.238.249.**]

Ile to lat temu?-chyba 20 kiedy myślący perspektywicznie o tym mieście niejaki Możejko proponował miejskie targowisko na Bałtyckiej.Skończyło się tak, że ci w których interesy mogło to uderzyć /dzierżawcy terenów pod handel w miejscu dzisiejszej UBB/ podpuścili niekumatych handlowców i na taczkach go wywieźli.Po latach ci sami handlujący, gdy protestował z nimi podczas tzw.pryszczycy i zamknięcia granicy nosili go po promie na rękach.Ech, ile to jeszcze chichotów historii za nami i przed.

Gość • Piątek [22.03.2013, 14:13:30] • [IP: 80.245.184.***]

ileż to razy i lat nam obiecują i dalej ; te slumsy ;szpeca miasto od strony europy zach.-- a włodarze dalej mydlą oczy - tym szykowaniem sie do rozmów-juz znamy to na pamięć-- w mysl zasady ''' JAKI PAN TAKI KRAM-- wyglada na to że ;ten' prezydent ani ; ta'' rada niczego niezrobią--a może ktos nie chce tego przenieść-ma w tym cel, a może sam posiada tam ;;; stragan''''--zrobić wzorem rynku zielonego z Grunwaldzkiej -wybudować porządne stragany i przenieść w miejsce aby nie blokować chodników i ulic- dlaczego ulica Marynarki Wojennej -jest nieprzejezdna-jest to droga użytku publicznego, ma być dostępna dla wszystkich--łamane jest prawo --odpowiedzialni to tolerują---P. Sławku ilesz to razy pan o tym rynku i parkingu na PL. Słowianskim pisał i pokazywał zdjecia- szkoda pańskiej pracy---groch o ściane----włodarze głusi i slepi- niebiorą pod uwage opini i zdania mieszkanców----tak jak by byli włodarzami innego miasta--szkoda słów- niech sie szykują do rozmów dalej--do końca kadencji jeszcze troche!!

Gość • Piątek [22.03.2013, 13:32:48] • [IP: 80.245.189.**]

rumunowo spychem zaorac, taki syf w tych czasach !!

Gość • Piątek [22.03.2013, 12:58:10] • [IP: 80.245.188.**]

ZLIKWIDOWAC TE DZIADOSTWO JAK NAJSZYBCIEJ.

Gość • Piątek [22.03.2013, 12:57:04] • [IP: 92.42.114.***]

ci co najwiecej sie dorobili i nie koniecznie uczciwie najwięcej narzekają masakra i jeszcze narzekają na obecny system to juz nie rozumiem obłuda...

Gość • Piątek [22.03.2013, 12:50:00] • [IP: 92.42.114.***]

a niech udząd sprawdzi kto ta naprawdę narzeka

Gość • Piątek [22.03.2013, 12:47:04] • [IP: 92.42.114.***]

targowisko tak ale na miarę 21wieku bo to naprawde wstyd jak się jedzie ul.Wojska Polskiego

nordic • Piątek [22.03.2013, 12:35:00] • [IP: 79.141.160.**]

Leń codziennie dupkę byczy, a handlowiec Euro liczy. W deszczu w mrozie nie zabawa a u Lenia popijawa. Ciężko być w tym" Raju" Polakiem, jak inny z miłości, częstuje cię kopniakiem.

Gość • Piątek [22.03.2013, 12:23:32] • [IP: 80.245.190.***]

BRAWO nareszcie ktos mysli z sensem - Przeniesc w las albo zlikwidowac Nareszcie byloby czysto i przejzyscie a teraz BANGLADESZ !!

Gość • Piątek [22.03.2013, 11:33:18] • [IP: 77.115.33.***]

Na Baltyckiej to juz nie ma co inwestowac bo to jest koniec konca!

Gość • Piątek [22.03.2013, 11:12:51] • [IP: 95.129.224.***]

spychaczem w e budy

Gość • Piątek [22.03.2013, 11:12:18] • [IP: 93.154.250.**]

niech urząd da przykład i zlikwiduje róg ul.Kruczkowskiego który powstał nielegalnie

Gość • Piątek [22.03.2013, 11:09:18] • [IP: 77.115.33.***]

Najlepiej bedzie jak pan Prezydent da cieple posadki w Urzedzie wszystkim handlujacym to byloby super rozwiazanie bo na targowisku kokosow juz niema jeszcze rok iwszystko samo sie zlikwiduje!

Gość • Piątek [22.03.2013, 10:44:22] • [IP: 77.115.33.***]

Handel powoli upada!

Gość • Piątek [22.03.2013, 10:23:55] • [IP: 62.69.254.***]

Najbardziej nie podoba się tym, którzy kiedyś raz w życiu byli na Wojska Polskiego.

Gość • Piątek [22.03.2013, 10:19:07] • [IP: 109.45.0.**]

Chcecie zlikwidowac" bangladesz"!?Przeciez to jedna z niewielu atrakcji turystycznych w tym przegranym miescie!

Gość • Piątek [22.03.2013, 10:11:06] • [IP: 80.245.179.***]

Poziom Handel na rynku to odbywa sie na żalosnym poziomie ale to cos sie dzieje przy ul. Wojska Polskiego to kompromituje i miasto i wladze miejskie. Brak slów.

Gość • Piątek [22.03.2013, 10:03:13] • [IP: 37.8.215.***]

BRAWO PANIE PREZYDENCIE ZA ODWAGĘ ! PRECZ Z TYM SYFEM !

Gość • Piątek [22.03.2013, 09:30:28] • [IP: 83.20.67.**]

zlikwidowac te slamsy to nie sa lata 90 chyba dla niektorych czas sie zatrzymal pora sie obudzic halo...to juz jest 2013rok

Gość • Piątek [22.03.2013, 09:30:10] • [IP: 93.94.189.***]

co konia obchodzi jak się wóz wali...

Gość • Piątek [22.03.2013, 09:07:26] • [IP: 77.115.33.***]

Kokosy to byly 10 lat temu a nie teraz

Gość • Piątek [22.03.2013, 09:06:17] • [IP: 164.126.84.**]

ZAPAMIĘTAJCIE BARANY TARGOWISKO TO TARGOWISKO ŻADNA GALERJA NIE ZASTĄPI TARGOWISKO SIĘ CZUJE TU SIĘ GADA TARGUJE LUDZIE TEGO POTRZEBUJA, ANIE MALOWANE LALE W GALERJACH.

Gość • Piątek [22.03.2013, 09:03:39] • [IP: 109.148.106.**]

Najobzydliwsze miejsce w miescie zlikwidowac te budy.

Gość • Piątek [22.03.2013, 08:54:23] • [IP: 77.88.162.***]

w Swinoujsciu jest najmniejsze bezrobocie w Zachodniopomorskiem, najwiekszym zakladem pracy w Świnoujsciu jest Urzad miasta (nie liczac rynku) miasto non stop ma jakies" ale" do rynku likwidujac wystawki itp. dobrze ze zdjecie jest na tej alejce jeszcze do niedawna byly tu ładne wystawki ktore dawaly urok temu miejscu teraz jest tu pusto i brzydko. wiadomo poco niemiec przyjezdza na taki bo skoro jest" brzydko i obskurnie" to jest i tanio. malo tego niemcy lubia sie targowac tak dla przykladu cos kosztuje 12 euro niemiec mowi ze kupi 8euro dogadujecie sie na 10 euro. jak przeniesiecie to na baltycka to straci to caly urok bedzie jak w centrum handlowym. niemiec nie przyjedzie bo bedzie drogo i nie bedzie sie mozna targowac. Czemu chcecie dac nam lepsze warunki skoro nikomu nie przeszkadza jak stoi w styczniu przy - 10C. .. ZMUREK WARA OD RYNKU BO CIE WYWIEZIEMY JAK MOZEJKE NA TACZCE

Gość • Piątek [22.03.2013, 08:47:13] • [IP: 80.245.182.**]

BARDZO DOBRZE BY PRZENIESIONO TEN RYNEK NA BALTYCKA W NOWE ESTETYCZNE MIEJSCA A NIE BUDY A NARZEKAJA NA WSZYSTKO, ZARABIAJA KROCIE W POROWNANIU DO ZIELENIAKA W MIESCIE, NA WOJSKA NARZEKAJA A CHATY, FURY WSZYSTKO WYPAS, SCIEMA ZE NIEMAJA ZAROBKU MOZE ZIMA I NAPEWNO A WIOSNA, LATEM, JESIENIA SA KOKOSY, ZIELENIAK W MIESCIE ZIMA WOGOLE ZAMKNIETY I OCZYM TU MOWA NIEMAJA TAKICH KOKOSOW JAK NA WOJSKA TO ROWNIE DOBRZE I SPRAWIEDLIWIE PRZENIESC BUDY NA BALTYCKA JAK ZIELENIAK NA KOLLATAJA

Gość • Piątek [22.03.2013, 08:35:37] • [IP: 77.115.33.***]

Handlowcy placa podwojne haracze dla urzedu i wlascicieli posesji!

Gość • Piątek [22.03.2013, 08:35:03] • [IP: 62.69.253.***]

konsultacje społeczne?? to jakaś kpina ze strony urzedu miasta... jak dobrze pamiętam to celowo została przeprowadzona w sobotę o godzinie 11, z premedytacją kiedy jest najlepszy handel na rynku i z góry było wiadomo że nikt z handlujących się nie stawi na takowych KONSULTACJACH SPOŁECZNYCH, przypominam że miasto grabi nas z każdej strony jak się tylko da, prawda jest taka że ten opisywany przez was BANGLADESZ to najwieksza firma w swinoujsciu, która napędza całe miasto, zniszczcie a wtedy się przekonacie, wy nie macie zielonego pojęcia siedząc za stołkami za nasze podadki

Gość • Piątek [22.03.2013, 08:30:28] • [IP: 92.42.117.**]

pozamykac ich najlepiej wszyscy tu jestescie zerami

Gość • Piątek [22.03.2013, 07:54:11] • [IP: 62.69.254.***]

Krytykują ci, co nie mają nic z tego.

Gość • Piątek [22.03.2013, 07:37:52] • [IP: 80.245.180.**]

Nasi handlowcy to odzwierciedlenie naszych rolników. Do wszystkiego dopłacają i nic się nie opłaca.

Gość • Piątek [22.03.2013, 07:22:12] • [IP: 93.94.186.**]

Brak słów to jest jedno wysypisko i smródka, /załatwiają swoje potrzeby za stoiskami/ zlikwidować jak najpredzej i przywrócic pierwotny wygląd

Gość • Piątek [22.03.2013, 07:14:32] • [IP: 80.245.186.***]

dla kogo miałby ten rynek być na bałtyckiej?jak sobie wyobrażacie nasze podróże na bałtycką?CZY KTOŚ W OGÓLE MA WYOBRAZNIĘ?PRZECIEŻ TO MA SŁUŻYĆ LUDZIOM, A NIE UTRUDNIAĆ NAM ŻYCIA.CZY ZNOWU WSZYSTKO POD NIEMCÓW?NIE MACIE POMYSŁU ?TO ZRÓBCIE RYNEK NA PL, MICKIEWICZA BEDZIECIE MIELI BLISKO-DECYDENCI!JAK ŁATWO WAM WYMYSLAĆ UTRUDNIENIA DLA LUDZI!TO CO MATEJKI CZY BYŁA ZAJEZDNIA AUTOBUSÓW JUŻ NIE PASUJE?A MOŻE KTÓRYŚ ORLIK PRZEROBIĆ NA RYNEK, PRZECIEŻ I TAK NIE MA KTO DZIECI TRENOWAĆ.KOTLOWNIA ZAJMUJE DUŻY TEREN, MA BYC PODOBNO ZLIKWIDOWANA, NIE MOŻNA SIE TAM DOGADAĆ?NA SAMEJ GRUNWALDZKIEJ JEST OD GROMA MIEJCA W STRONE GARTZ, WYCIĄĆ KILKA SOSEN I RYNEK GOTOWY.PRZENIESIENIE NA BAŁTYCKĄ TO JEST NIBY DANIE MIEJSCA, ALE PO TO BY KŁOPOT SAM SIE ROZWIĄZAŁ BO NIKT TAM NIE BEDZIE HANDLOWAŁ!PYTAJCIE MIESZKAŃCÓW GDZIE WIDZĄ MIEJSCA, JUŻ BY CHYBA LEPIEJ BYŁO W POBLIŻU PLATANA, POMYSLCIE TROCHE PO LUDZKU O SPRAWIE!

Gość • Piątek [22.03.2013, 06:59:16] • [IP: 62.69.254.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Piątek [22.03.2013, 05:25:53] • [IP: 80.53.238.***]

Szczecinie w podobny sposób straszył Turzyn i Manhatan. Pierwszy przerobili na coś w rodzaju centrum handlowego i straszy pustkami. W miejscu drugiego postawili estetyczne, identyczne budki i ludzie nadal przychodzą. Wniosek z tego taki, że centrów handlowych mamy na pęczki, a fajnych rynków brakuje i nadal cieszą się wzięciem.

Gość • Piątek [22.03.2013, 01:39:51] • [IP: 80.245.178.***]

no i właściciele nie będą pobierali haraczu bez podatku

Gość • Piątek [22.03.2013, 01:01:15] • [IP: 93.94.184.***]

Dla czego ten rzecznik się wypowiada na temat o którym nie ma zielonego pojęcia.Właśnie w Szczecinie poszli tą drogą o której mówi pan rzecznik i potawili piekny budynek o nazwie Turzyn. Miał właśnie spełniać funkcję tzw. centrum handlowego. Porobili piękne boksy do których mieli przejść ludzie handlujący na targowisku obok. I teraz pan rzecznik powinien tam się udać i zapytać się tych ludzi czy są zadowoleni.Bo z tego co ja wiem to, część ludzi poszła z torbami z powodu braku klientów, część w porę z tamtąd uciekło i otworzyli stoiska na starym targowisku. I co ciekawe, w rejon Turzyna przyjeżdża sporo klientów Niemieckich ale mało który wchodzi do tego budynku. Dla Niemca takie hale to są po prostu sklepy. A on przyjeżdża tu po to by pochodzić po targowisku na wolnym powietrzu.Więc za nim zrobicie coś głupiego to przeliczcie sobie czy starczy wam pieniędzy na wypłatę dodatkowych zasiłków dla bezrobotnych.A jest nas tu nie mało.

Gość • Piątek [22.03.2013, 00:41:21] • [IP: 92.22.2.***]

rosjanin z moskwy dzwoni do kumpla we wladywostoku : no, jak tam kola, co u was, zimno ? -noo, zimno, k..wa, minus 25... -co ? a w telewizji mowili ze u was minus 38 ? -no tak, ale to na dworze...

Gość • Piątek [22.03.2013, 00:01:08] • [IP: 80.245.191.***]

Bangladesz? No fakt.Mnie się to miejsce nigdy nie podobało.Syf i kiła.Ale z tego żyje wraz z rodzinami kilka tysięcy osób.I to trzeba mieć na uwadze.Wszystkich nie upcha się w jednej hali.Niemcy chcą ten chłam kupować -niech kupują.Ludzie mają z czego żyć, miasto ma opłaty i podatki.

Gość • Czwartek [21.03.2013, 23:26:08] • [IP: 93.94.187.***]

Prawda jest taka:miasto z tych ludzi ciągnie ile się da!!Nic nie dając w zamian!Ja tylko spytam grzecznie, czy ludzie pracujący w Urzędzie Miasta mają gdzie załatwić swoje potrzeby fizjologiczne?to może zadbacie by Ci ludzie pracujący na tych STRAGANACH też mieli!Po wtóre, miasto i urzędasy z tego żyją!Michalska grzeje dupsko i narzeka.Bo nic jej się nie podoba!A kim ona jest?Też mi się nie podoba że ona tam pracuje i muszę to znosić!!Pomóżcie tym ludziom!Właściciele haracze od nich ściągają i nic w zamian nie dają!A tak naprawdę to targowiska są na całym świecie i jakże tamtejsze władze ludziom pomagają!!Są dumni że zasiłków nie muszą wyołacać!Prezydencie na emeryturę bo ludziom pomóc nie umiesz!Nic dziwnego co oni Cię obchodzą?Lasu nie wykarczują a prezydent tak !A i myjnię żonie następną postawi!!Pomóż człowieku tym Handlowcą!A nie wyśmiewasz się z nich!

Gość • Czwartek [21.03.2013, 23:22:09] • [IP: 95.129.226.***]

Nie bardzo rozumiem słowa pana Karelusa że mimo starań handlowców... Przecież prawda jest taka iż umowy są tak sporządzone że w ciągu 3 miesięcy bez podania powodu mogą każdego wyrzucić.Dlatego dziwią mnie takie słowa bo kto na podstawie tak niepewnej umowy będzie inwestował.Poza tym bez dobrej woli Urzędu miasta a właściwie pana prezydenta, wizerunek tego miejsca się nie zmieni. nikt z handlujących nie posiada takich pieniędzy ani możliwości.Nie można też oceniać ludzi tam pracujących na podstawie kilku osób, przecież w każdej rodzinie znajdzie się jakaś czarna owca.Co do klientów z Niemiec to kultura straganiarska w Niemczech jest pielęgnowana.Wszyscy znają Weinachtsmarkty, flohmarkty trodelmarkty i inne, dlatego też Niemcy będą tu przychodzić i kupować i żadna hala, tym bardziej hala tego nie zastąpi.Im więcej lat mi przybywa tym bardziej widzę że człowiek a w tym przypadku mieszkaniec Świnoujścia, nic nie znaczy.Przecież władze tego miasta zostały wybrane po to aby ten przecietny Kowalski mógł żyć coraz lepij

Gość • Czwartek [21.03.2013, 23:18:26] • [IP: 88.156.233.***]

Jeszcze dwa - trzy lata i tak będzie w całej Polsce. Znikną pierwsze zwiastuny kapitalizmu - markety.Fabryki zachodni inwestor zlikwiduje.Swoje zarobili.Banków polskich nie ma.Okej, żyć nie umierać.Granicę Niemcy zamkną. Rynek zostanie. On jest w Polsce wieczny.

Gość • Czwartek [21.03.2013, 23:14:20] • [IP: 92.42.112.**]

Bangla Desz, Bangla Desz, Bangla Desz tak kiedys spiewał George Harrison... To co widzimy teraz to III Swiat!!

Gość • Czwartek [21.03.2013, 23:03:10] • [IP: 195.0.170.**]

taaaaa, tunel, a teraz runek.gadka szmatka, ten syf już dawno powinni przenieś na bałtycką i ukryć głęboko w lesie.

Gość • Czwartek [21.03.2013, 23:00:22] • [IP: 80.245.184.***]

Wizytówka miasta

Gość • Czwartek [21.03.2013, 22:33:34] • [IP: 80.245.190.**]

Chcą op...ć działeczkę, mają kupca ? Jednak warunkim zakupu jest chyba, że nagonią mu klientów na" budy", albo sami będą cichymi udziałowcami ?

Gość • Czwartek [21.03.2013, 22:15:57] • [IP: 95.129.225.**]

Przecież ta ankieta dotyczyła handlu na Grunwaldzkiej i na tej podstawie powstaje nowy rynek na kołłątaja. Czy taka jedną ankietą urząd opędzi wszystkie problemy z handlem? może należałoby zrobić po prostu ankietę dla sezamkowej.

Gość • Czwartek [21.03.2013, 22:13:25] • [IP: 88.156.235.***]

BANGLADESZ a nie EUROPA

Gość • Czwartek [21.03.2013, 22:12:18] • [IP: 62.69.249.***]

Na Bałtyckiej zamiast targowiska przydałoby się centrum sportowo-kulturalno-rozrywkowe. Przecież nie mamy nic sensownego, a to co jest to jeden wieki syf. Może przyciągajmy turystów aquaparkiem, koncertami a nie zjełczałym serem i papierosami!

Gość • Czwartek [21.03.2013, 22:08:47] • [IP: 93.94.184.**]

likwidujcie ten rynek - połowa wyjedzie zagranicę, a połowa pojdzie na zasiłek. Alelluja i do przodu!!

Gość • Czwartek [21.03.2013, 21:53:35] • [IP: 79.175.193.***]

miasto ładne zarabia na tym rynku i nie jest chętne aby z niego zrezygnować

Gość • Czwartek [21.03.2013, 21:53:21] • [IP: 92.42.116.***]

Dziurawa Wojska Polskiego i brudactwo wzdłuż (czyli targowisko) stanowią razem przemyślane ostrzeżenie przed wjazdem do naszego kraju. Goście zza granicy czują klimat, mają szansę się oswoić lub uciec za wczasu. Choć z dziurami w drodze to już trochę przesadzacie. Polska nie jest aż tak zaniedbana jak Świnoujście.

Gość • Czwartek [21.03.2013, 21:42:21] • [IP: 62.69.255.***]

rynek jak rynek tak jak z promem NIC SIE NIE ZMIENI zmienić natomiast powinna się kultura niektórych sprzedawców zwłaszcza tych od papierosów plują ci pod nogi i rzucają papierochy gdzie popadną nie dziwi że tylko na stanie na straganie ich stać dziwi mnie że w ogóle ktoś u nich kupuje

TUBYLEC • Czwartek [21.03.2013, 21:41:38] • [IP: 80.245.190.***]

No to chyba logiczne, patrząc na fotkę, że gdyby z lewej strony były ładne budy to z prawej by wszystko znikło.

Gość • Czwartek [21.03.2013, 21:36:13] • [IP: 92.42.116.***]

prawa strona rynku to stragany prywatne a lewa to zabudowa dzierżawiona od urzędu, czy tak?

Gość • Czwartek [21.03.2013, 21:35:26] • [IP: 92.42.112.***]

Panie Zmurkiewicz to do Pana i do tych Panskich urzedasów, których ciezko zaprzeczyc jest coraz więcej w magistracie, mam nasdzieje, ze przewidział Pan ewentualnekonse kwencje Panskiej durnej decyzji co do zlokalizowania targowiska na Bałtycjiej?!niewiem czy bywa Pan u naszych sąsiadów, ale jesli nie to Panu cos powiem, hale targowe niemcy maja i co z tego?oni poprostu uwielbiaja kupowac na targowisku a nie na zmodernizowanych halach.Nie kazdy ma mozliwosc taka jak Pan zeby połowe karsiborskiej wyciachac, więc daj człowieku zyc!!bo to co Pan robi w tym miescie to jakas kpina.Wiele słysze na Panski temat, ze to Pan ulice robi, ze chodniki, a ja sie kur...wa pytam jaki budzet Pan posiada i co Pan za ten faktyczny budzet wykonał a co powinien Pan faktycznie wykonac do jasnej kur///wy

Gość • Czwartek [21.03.2013, 21:33:56] • [IP: 95.129.226.**]

Przedsiębiorcy się bogacą, ale coraz brudniej w kiblach Na ulicy pod pałacem smród handlarzy się unosi Piją, plują i rzygają i sprzedają w międzyczasie Na plandekach i gazetach leży ścier wo zabrudzone A na stołach czekolada razem z piwem przywieziona

Gość • Czwartek [21.03.2013, 21:17:53] • [IP: 80.245.190.*]

Ten" rynek" jest nielegalny. Co jest Miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego w tym miejscu ??

TUBYLEC • Czwartek [21.03.2013, 21:15:43] • [IP: 80.245.190.***]

Sprawa jest tego typu, że z rynku pośrednio i bezpośrednio żyje całe miasto. Niemcy przychodzą i kupują tylko dlatego, iż w Niemczech już takich bazarów od dawna niema. Przeniesienie tego wszystkiego na Bałtycką, zabije cały handel. Miasto nie powinno szukać inwestora na postawienie hali targowej, tylko powinno same postawić wzdłuż Wojska Polskiego porządne stragany. I jeżeli by były schludniejsze i wszystkie takie same, to wtedy wszyscy z tych obskurnych bud by sami poszli na ładniejsze miejsce.Wilk syty i owca cała.

Gość • Czwartek [21.03.2013, 21:14:26] • [IP: 95.129.225.**]

Chluby może nie ale kasę tak

Gość • Czwartek [21.03.2013, 20:53:00] • [IP: 95.129.226.***]

dajcie żyć

Gość • Czwartek [21.03.2013, 20:44:45] • [IP: 93.94.191.**]

niech zostanie tam gdzie jest ale przebudowac doszczetnie !! polozyc nowy deptak i znormalizowac stragany np tak jak w miedzyzdrojach :) pozdrawiam

Gość • Czwartek [21.03.2013, 20:43:50] • [IP: 62.69.248.**]

Prymityw to ty jesteś pajacu na gumce ! Na kolana psie zawistny !!

Alelluja i do przodu ! • Czwartek [21.03.2013, 20:40:58] • [IP: 37.8.215.***]

Nie cierpię Żmurkiewicza i nigdy na niego nie głosowałem ale gdyby zrobił porządek z tym syfem to ma mój głos !

Gość • Czwartek [21.03.2013, 20:38:48] • [IP: 92.42.117.***]

a w tym nowym centrum handlowym bedzie mozna kupic lewizne?

Gość • Czwartek [21.03.2013, 20:36:57] • [IP: 37.8.215.***]

Nie na Bałtycką tylko na środek Bałtyku to wielkie śmieciowisko z prymitywami !

Gość • Czwartek [21.03.2013, 20:36:30] • [IP: 62.69.248.**]

Łapy precz od rynku nieroby urzedasy !! Dosyć na roi iście już!! Zmurem ty już z rynku żadnego gloslu nie otrzymasz !! To ci mogę zagwarantować !!

Gość • Czwartek [21.03.2013, 20:35:48] • [IP: 79.184.127.**]

jest okropne;

Gość • Czwartek [21.03.2013, 20:30:38] • [IP: 77.88.162.***]

zlikwidować, zrobić nowe ladne

Oglądasz 1-93 z 93
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Nasze dziewczęta ze Świnoujścia i ich opiekun i choreograf Izabela Gromek - Świątek zdobyły pierwsze miejsce w 27 FESTIWALU TWÓRCZOŚCI DZIECIĘCEJ WOJSKA POLSKIEGO . TEATR TAŃCA GOTHIKA PO RAZ DRUGI Z RZĘDU ZOSTAŁ LAUREATEM 27. FESTIWALU TWÓRCZOŚCI DZIECIĘCEJ WOJSKA POLSKIEGO ORAZ NAGRODY SPECJALNEJ POLSKIEJ GRUPY ZBROJENIOWEJ. TEATR TAŃCA GOTHIKA 🥇🏆 Liliana Ośmialowska, Nadia Guzik, Wiktoria Mokrzycka, Zofia Tałanda, Hanna Puźniak, Łucja Drachal, Luiza Kradyna, Ida Świątek, Zuzanna Wlczak, Julia Tarnowska. Tytuł widowiska tanecznego: "JESZCZE POLSKA NIE ZGINEŁA, KIEDY MY ŻYJEMY" 🇵🇱 ■