POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Piątek [08.03.2013, 12:33:51] • Świnoujście

Wzdłuż Grunwaldzkiej posadzą 71 drzew

Wzdłuż Grunwaldzkiej posadzą 71 drzew

fot. Sławomir Ryfczyński

Z jednej strony można cieszyć się z tego, że miasto nam „zielenieje”, z drugiej zaś kierowcy denerwują się na sadzenie drzew wzdłuż ulic. - Blokuje się tym samym przyszłościowe ewentualne poszerzanie ulic – komentuje jeden z kierowców.

Sadzenie drzew odbywa się w ramach rekompensaty za wycięte drzewa, które kolidowały z inwestycją realizowaną przez spółkę Zdrojowa Invest w dzielnicy nadmorskiej. Łącznie, wzdłuż ulicy Grunwaldzkiej zostanie posadzonych 71 drzew: 6 sztuk robinii akacjowej, 36 sztuk lipy srebrzystej, oraz 28 sztuk klonu pospolitego.

Kierowcy na widok nowych nasadzeń pukają się w głowę. - Kto to wymyślił? - pytają zaskoczeni. - Przecież blokuje się tym samym ewentualne poszerzenie drogi w przyszłości...

Robert Karelus, rzecznik prezydenta podkreśla jednak, że w tym miejscu nie przewiduje się poszerzenia jezdni.

- Miejsce nasadzeń wzdłuż ulicy Grunwaldzkiej jest zgodne z planem nasadzeń zieleni w mieście i miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego przyjętym przez Radę Miasta Świnoujście, które w tym miejscu nie przewiduje poszerzenia jezdni – tłumaczy rzecznik.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 73, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-73 z 73

Gość • Niedziela [10.03.2013, 14:34:32] • [IP: 50.2.6.**]

Śliskie liście na ulicy, przykrywające kałuże i zasypujące chodnik, gorszy widok na wyskakujących pieszych. Pojawiające się nierówne chodniki i wybrzuszenia na drodze. Ilu kierowcom takie drzewko wyskoczy na drogę. Ciekawe, czy będzie tam wymiana rur, poszerzana droga... Jednak ja jestem za drzewami, które przytłumią trochę warkot ulicy i trochę przytłumią 'przeciąg'.

Gość • Niedziela [10.03.2013, 09:00:13] • [IP: 88.156.233.***]

Zgadzam sie ze wszystkimi ktorzy przyklaskuja sadzeniu drzew! Miejsce na czteropasmowke w srodku pipidowy - paranoja! Na spacerek i na rower! A wszystkim" miszczom kierownicy" narzekajacym na korki w S-ciu proponuje od czasu do czasu wyprawe do naprawde duzego miasta(Warszawa, Krakow, Poznan).

Gość • Sobota [09.03.2013, 22:55:00] • [IP: 46.134.110.***]

OGRODNIK w miescie ma za Duzo Kasy, wydaje ile sie da, pozniej miasto swieci pusykami, w tym roku zasadzi z million drzew.

Gość • Sobota [09.03.2013, 16:32:32] • [IP: 77.114.116.**]

nie tyle co poszerzenie co jak drzewa podrosna bedzie zla widocznosc

Gość • Sobota [09.03.2013, 15:57:13] • [IP: 88.156.234.**]

DZISIEJSIRADNI MÓWIĄ ZE NIE MA PLANÓW POSZRZENIA, A JUTRZEJSIRADNI TO ZMIENIA I CO, ??ZNOWU BEDA PSIOCZYĆ, OSKARZAC OBECNYCH

Gość • Sobota [09.03.2013, 15:52:14] • [IP: 88.156.234.**]

JESTEM PRZECIWNY , ALE GDYBY NAWET TO NIE TAK BLISKO JEZDNI, BO GDY, JEŚLI OSIĄGNIE SWÓJ OBWÓD, TO WEJDZIE, WEJDĄ NA DROGE I ZNOWU BEDZIE PROBLEM, ZIELONI POWIEDZA Ż ONE (DRZEWA) ZAWSZE TU BYŁY, A TAK PRAWDE MÓWIĄC MIAŁA TU BYĆ DWUPASMÓWKA I CO, ?? PRZECIEŻ MOŻNA BYŁO JE (DRZEWA) POSADZIĆ ZA ŚCIESZKĄ ROWEROWĄ, WTEDY MOZE BY NIKOMU NIE PRZESZKADZAŁY

Gość • Sobota [09.03.2013, 11:25:25] • [IP: 95.129.228.**]

a za 50 lat będzie lament ze drzewo zasłania widok przy wyjeździe na grunwaldzką...

Gość • Sobota [09.03.2013, 10:49:47] • [IP: 92.42.116.***]

bzyk ale jak bedziech jechal przepisowo w nocy do 60 i jakis najebunda Ci wyjdzie za urosnietego juz drzewa i pojdziesz pierdziec na 10 lat to nie bedziesz juz tak pisac :)

Gość • Sobota [09.03.2013, 10:38:51] • [IP: 164.126.78.**]

NA KAŻDYM KROKU KŁAMIĄ PREZYDENT W TV KABLOWEJ KIEDYŚ MÓWIŁ ŻE GRUNWALDZKA BĘDZIE POSZERZANA.

Gość • Sobota [09.03.2013, 08:41:00] • [IP: 88.156.235.**]

w koncu kotos pomyślał. na tym pasie bliżej ulicy niech tez sadzą.w Europie to podstawa odzielanie zielenia osiedli od ulic, jeszzce w dodatku głownych.tak samo jak tylko u nas buduje się domy w odleglości 5m od siebie. na zachodzie nawet slamsow tak się nie buduje bo by nikt nie zmaieszkal.

Gość • Sobota [09.03.2013, 08:06:17] • [IP: 88.156.235.***]

super!jakie znowu przyszlościowe poszerzanie ulic?przyszlosciowo to auta niech sobie jeżdżą poza miastem, juz jest za dużo tych puszek z blachy.Miasto jest dla ludzi a ludzie od zawsze żyją obok natury a nie betonu czy asfaltu.

Gość • Piątek [08.03.2013, 23:43:59] • [IP: 93.94.188.**]

Czy nie za gęsto? Przecież one urosną.

Gość • Piątek [08.03.2013, 20:39:01] • [IP: 5.184.66.**]

Na ławeczkach obok Rossmana odbywa się konsumpcja kababa, ponieważ w punkcie sprzedaży brakuje miejsc siedzących.Od Rybaki do Uznamu brakuje koszy na śmieci, kiedy sprzątnie się po piesku to nie ma gdzie wyrzucić.Później jest wielkie halo, że brud i smród.

Gość • Piątek [08.03.2013, 20:17:35] • [IP: 92.42.117.***]

W naszym mieście więcej się wycina drzew niż sadzi się nowych, szkoda.

Bzyk • Piątek [08.03.2013, 20:03:59] • [IP: 194.144.212.***]

Wreszcie jakieś zadzonki. Prawidłowo! A komu za wąska jest droga do szarżowania, niech jedzie na lotnisko lub tor. W mieście obowiązuje ograniczenie prędkości - jedź z głową to drzewa nie będą ci przeszkadzać (no chyba że nagle zaczną wybiegać ci na jezdnię)

Gość • Piątek [08.03.2013, 20:01:26] • [IP: 77.88.191.**]

a czemu nie zatoki dla aut?

Gość • Piątek [08.03.2013, 19:40:55] • [IP: 88.156.233.**]

Brawo ! Tak trzeba, a blaszankowcy niech jeżdżą wolniej, ot co!

Gość • Piątek [08.03.2013, 19:27:57] • [IP: 62.69.253.***]

Czy u nas wogule z rzadzacych wie co jest dobre?Niby robia ale bez glowy np.zrobiono ladnie, Grunwaldzka przy Rosmanie.Postawiono 14 w rzedzie lawek, ani jednego smietnika i kto tak bedzie tam siedzial?mozna bylo przy chodniku postawic troche, w kierunku Uznamu, lawki sa potrzebne do siadania, a nie do parady jak sie cos robi to trzeba PRZEMYSLEC??.

Gość • Piątek [08.03.2013, 19:18:05] • [IP: 80.245.190.***]

Teraz nie tylko nie poszerzą Grunwaldzkiej, ale też nie położą nowego asfaltu.

Gość • Piątek [08.03.2013, 19:16:28] • [IP: 37.8.215.**]

Jak juz te drzewa musialy by na razie tak pozostac, to koniecznie trzeba do nich przybic gwozdziami jakies dechy, cos ala plot.Bedzie bezpieczniej. Soltys Kierdziolek tez tak w swoim czasie zrobil i we wsi zrobilo sie bezpieczniej.

Gość • Piątek [08.03.2013, 19:05:57] • [IP: 80.245.178.**]

sadzic i nie pozwolic by osiągneły rozmiarów pomników przyrody.

Gość • Piątek [08.03.2013, 19:03:22] • [IP: 80.245.178.**]

dlacze 70 +1 tylko na tyle cy az na tyle starczyło PLN

Gość • Piątek [08.03.2013, 18:54:48] • [IP: 95.129.228.**]

szkoda, że za parę lat zrobi się gęsty szpaler a korzenie będą rozwalały nawierzchnię... może z grunwaldzkiej deptak planują zrobić? będzie pięknie :)

Gość • Piątek [08.03.2013, 18:40:15] • [IP: 92.42.112.***]

pewnie z Grunwaldzkiej zrobią niedługo deptak:)

Gość • Piątek [08.03.2013, 18:35:12] • [IP: 92.42.112.***]

na jaką cholerę te drzewa zamiast drzew szersza droga na Grunwaldzkiej !!kto podpisuje tak bzdurne decyzje może najwyższa pora ruszyć dupę za biurka i skorygować błędy puki jeszcze nie jest za późno, najpierw absurdalne umiejscowienie przejścia dla pieszych a teraz te drzewa. kto jest za to odpowiedzialny ??

Gość • Piątek [08.03.2013, 18:09:55] • [IP: 92.42.118.**]

będą mieli się na czym zawijać małolaci w BM-kach i piesi też będą mogli z za drzewka wyskoczyć na jezdnię

Gość • Piątek [08.03.2013, 18:08:28] • [IP: 92.42.113.***]

PO CO ?? JA SIE PYTAM, ZEBY WIECEJ WYPADKÓW BYLO !!

ryynio • Piątek [08.03.2013, 18:04:49] • [IP: 83.249.25.***]

etaam, takie cienkie, to nie problem, a za 50 lat nie wiadomo co bedzie

Gość • Piątek [08.03.2013, 17:51:50] • [IP: 62.69.255.***]

Jak poszerzać ulicę to tylko po tej stronie bo po przeciwnej jest zbyt wąsko.Sadzenie drzew zablokuje tę możliwość w przyszłości.

Gość • Piątek [08.03.2013, 17:37:59] • [IP: 79.190.99.**]

JESTEM ZA :)

Gość • Piątek [08.03.2013, 17:37:47] • [IP: 31.63.192.***]

71 posadzonych vs. kilka tysięcy wyrżniętych.

Gość • Piątek [08.03.2013, 17:29:55] • [IP: 83.25.115.***]

bzduea!! drzewa w lesie niech sadza a nie przy drodze

Gość • Piątek [08.03.2013, 17:16:52] • [IP: 37.8.215.**]

55, pozwolenie na sadzenie drzew w poprzek ulicy musial by wydac wlasciciel drogi !. Szansa jest...

Gość • Piątek [08.03.2013, 17:10:02] • [IP: 37.8.215.**]

Moze niech sadza zielonym do dolu, latwiej bedzie przeniesc w razie koniecznosci poszerzenia tej jednej z glownych i najdluzszej ulicy w powiatowym miescie. Wlasciwie to juz sie ta glowna ulica miasta dlawi, szczegolnie w weekendy. Panie Karelus, zarzac pan, zielonym do dolu i nie bedzie pretensji mieszkancow.Albo juz teraz przeniesc te drzewa poza chodnik na srodek rozleglych trawnikow, wtedy niech docelowo sadza zielonym do gory. Wtedy okaze sie ze jednak wladza potrafi myslec perspektywicznie i dobro miasta oraz mieszkancow ma w poblizu serca i nigdzie indziej.

Gość55 • Piątek [08.03.2013, 16:55:37] • [IP: 88.156.232.***]

ja bym sadził w poprzek ulicy i nie trzeba radarów

Gość • Piątek [08.03.2013, 16:50:53] • [IP: 95.129.228.***]

pewnie, niech sadzą, wycieli już tyle drzew i lasów za zgodą administracji, to teraz niech oddają !! a tych zwolenników betonu i poszerzania - do tunelów, pożyją troche w betonowym piekle to może zmądrzeją. Super!

Gość • Piątek [08.03.2013, 16:35:45] • [IP: 88.156.235.***]

SUPER!!

Gość • Piątek [08.03.2013, 16:21:17] • [IP: 95.129.226.***]

to dobrze ze sadza drzewa ale Robercie Karelus chlopie zebys ty jeszcze myslal przyszlosciowo a moze za 10 lat trzeba bedzie poszerzyc jezdnie to co wtedy powiesz cwaniaczku przez malutkie c !!

Gość • Piątek [08.03.2013, 16:10:51] • [IP: 95.129.228.***]

no i bedzie wiecej wypadkow niz bylo :) wystarczy ze kolo pasow jest niebezpiecznie

Gość • Piątek [08.03.2013, 16:06:09] • [IP: 5.184.66.**]

Kto wchodzi na ulicę w miejscach niedozwolonych lub nieupewniwszy się czy nie jedzie żaden samochód sam jest sobie winien.

Gość • Piątek [08.03.2013, 15:52:54] • [IP: 93.94.188.***]

i oczom ich ukazał się las. ..

Gość • Piątek [08.03.2013, 15:48:58] • [IP: 93.94.184.**]

I pijaczki zza tych drzewek fajnie będą wpadać wprost pod koła samochodów:)

Gość • Piątek [08.03.2013, 15:46:49] • [IP: 37.8.215.**]

188 z godz, 12:43, wpelni popieram madra wypowiedz !. Odnosi sie wrazenie ze pan prezydent lubi zarty i zartem sa te wszystkie inwestycje w Swinoujsciu w ostatnich latach. Oczywiscie cos pozytecznego i rozsadnie pomyslanego moze by sie znalazlo. Moze., ,

Gość • Piątek [08.03.2013, 15:46:04] • [IP: 80.245.188.***]

Mózgi sobie poszerzcie a nie Grunwaldzką!

Gość • Piątek [08.03.2013, 15:43:53] • [IP: 80.245.179.***]

Więcej na nóżkach to więcej zdrowia.

Gość • Piątek [08.03.2013, 15:33:42] • [IP: 46.202.244.**]

zamiast sadzić po drugiej stronie chodnika na trawniku to sadząprzy drodze.nocą nie widac pieszych przebiegających ulicę-teraz bedzie jeszcze gorzej.

zieleń=piękno • Piątek [08.03.2013, 15:21:46] • [IP: 93.94.190.***]

Ze smutkiem i zdziwieniem czytam niektóre komentarze...a to pieszy oszalały ma nagle wypadać pod koła, a to" nie nagradza Unia za produkcję tlenu". Ilość bzdur chyba się wyczerpała? Rodacy, ziomale, weźcież pod uwagę, że zieleń to zdrowie, i najłatwiejszy sposób upiększenia miasta oraz...znak firmowy Świnoujścia, bo oglądałem różne miasta i jednego mi często brakowało...zieleni, takiej jak w naszym mieście. Po wycinkach byłem wściekły, ale widzę naprawianie szkód - więc brawo dla władz, choć ich nie lubię.

Gość • Piątek [08.03.2013, 15:16:57] • [IP: 80.245.180.**]

Kierowcy mówiący o poszerzeniu ulic Grunwaldzkiej mają ptasie móżdżki.

Gość • Piątek [08.03.2013, 15:05:06] • [IP: 92.42.116.***]

Co tam można poszerzyć? Ktoś kto zgłasza takie pomysły ma choć trochę rozumu? Przecież tam są dwa szerokie pasy, a czteropasmówki w tym miejscu nigdy nie będzie, bo to nie ma sensu i nigdy sensu mieć nie będzie (bo dokąd miałby tą drogą jeździć aż takie ilości samochodów, że trzeba by dla nich budować po dwa pasy?)

Gość • Piątek [08.03.2013, 14:55:42] • [IP: 80.245.191.***]

. .I wkońcu...Bo wszędzie sam beton i zero zieleni.

Gość • Piątek [08.03.2013, 14:52:30] • [IP: 37.247.58.***]

Po co poszerzać drogi w tak małym mieście? Macie NOGI, nauczcie się z nich korzystać...

Gość • Piątek [08.03.2013, 14:48:24] • [IP: 5.184.66.**]

A ja mam propozycję, żeby wreszcie ktoś poobcinal te krzaki przy ścieżce rowerowej od Rybaki do Kołłątaja, już teraz ograniczają widoczność, a co będzie gdy pokryją się liscmi

Gość • Piątek [08.03.2013, 14:47:09] • [IP: 80.245.181.***]

Miasto nadmorskie! Zamiast sadzić drzewka posadźcie bliżej promenady palmy!

Gość • Piątek [08.03.2013, 14:26:03] • [IP: 92.42.113.**]

Pierwszy raz zgadzam się z rzecznikiem. Zamiast poszerzać ulice należy je dla bezpieczeństwa pieszych i samych kierowców zwężać.Nie wiem dlaczego do poruszania się po mieście potrzebny jest w ogóle samochód?

Gość • Piątek [08.03.2013, 14:22:52] • [IP: 80.245.179.***]

raz że jest to blokada przed poszerzaniem ulicy w przyszłości. Po drugie jak już się ukorzenią nowe drzewa a zacznie się remont drogi to połowę z tych drzew szlag trafi. Wreszcie po trzecie po co drzewa tak blisko ulicy? Będą ograniczać widoczność kierowcom na pobocze, a na Grunwaldzkiej ludzie często przebiegają przez ulicę a i kierowcy lubią sobie" depnąć" mocniej gaz i tragedia gotowa. tyle piszą o przejściu dla pieszych przy netto i rosmmanie na grunwaldzkiej że drzewo ogranicza widoczność i jest niebezpiecznie, a teraz sami to powielają na całej rozciągłości tej ulicy. Gdzie tu logika? Wyremontować drogę i dopiero sadzić drzewa.

Gość • Piątek [08.03.2013, 14:14:50] • [IP: 62.69.251.***]

teraz sadzą a zaraz będą wycinać, przecież to skrzyżowanie będzie niedługo przebudowane, 11Listopada pójdzie prosto, (tam gdzie teraz są garaże)

mistrz z hondziny • Piątek [08.03.2013, 14:12:01] • [IP: 62.69.255.**]

I żadnych latarni wzdłuż Grunwaldzkiej

Gość • Piątek [08.03.2013, 14:06:09] • [IP: 62.69.251.**]

Tam jest ograniczenie do" 50'Nie bój nic.

Gość • Piątek [08.03.2013, 14:03:02] • [IP: 88.156.235.***]

NA ZDJĘCIU WIDAĆ ŻE TO FUSZERKA -ZIEMIA NIE WYBRANA AŻ SIĘ PRZELEWA NA JEZDNIĘ-A WSZYSTKO DLATEGO ŻE NIE MA KOŚCIOŁA-NA PIASTOWSKIEJ TO NAWET KORĘ SYPALI I JAKOŚ TO WYGLĄDA

Gość • Piątek [08.03.2013, 14:02:31] • [IP: 62.69.251.**]

Po prostu trafna decyzja. Świetnie że tam sadzą drzewa. Każdego przechodnia na odcinku pomiędzy uznamem, a ul lutycką, uderzała brzydota miejsca, pustynna szarzyzna blokowiska i budowlana bida. Tak trzymać.

Gość • Piątek [08.03.2013, 13:54:36] • [IP: 80.245.188.***]

Z historycznego układu dróg i drzew wynika, że w miastach przy ulicach nie było drzew, szczególnie w centrum. Poza miastami sadzono przy drogach drzewa (w tym owocowe) z różnych przyczyn ale przede wszystkim dla ochrony i bezpieczeństwa ludzi, np. przed lotnictwem w czasie wojny. Obecnie w miastach wysokie drzewa powinny być z dala od ulic i okien budynków. A Ci, którzy sa za drzewami niech więcej spacerują po lasach i naszych pięknych parkach. Pamiętajcie, że będąc za tymi drzewami jesteście częściowo winnymi zaistniałym wypadkom drogowym.

Gość • Piątek [08.03.2013, 13:47:40] • [IP: 31.63.203.***]

„dwoje moich znajomch zginelo na drzewach przy drodze.co to za moda w pl na drzewa przy drogach” - Co to za moda jeździć po drzewach?

Gość • Piątek [08.03.2013, 13:32:41] • [IP: 92.22.2.***]

niech grzyby posadza, zadne tam drzewa, blokuja poszerzenie drogi za pare miesiecy, ptaki sr..ja, centralnie masakrycznie

Gość • Piątek [08.03.2013, 13:13:21] • [IP: 178.238.246.***]

W Urzędzie nie myślą perspektywicznie. Dziś nie ma potrzeby poszerzenia jezdni, ale co będzie w przyszłości, nie wiadomo. Potem nie powinny rządzić przypadki, jak obecnie. Ponadto słuszne, z powodów bezpieczeństwa, jest odsunięcie drzew od jezdni, a możliwości takie istnieją. Ale, czy to możliwe, żeby wreszcie wszelkie działania inwestycyjne były przemyślane? Rzecznik Prezydenta usprawiedliwiając to, co dzieje się przy ul.Grunwaldzkiej używa argumentu -" wszystko jest zgodne z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego", przyjętym przez Radę Miasta. Moim zdaniem - ARGUMENT jest, ale temat, jak zresztą wiele innych w tym mieście, nie został należycie przemyślany. A SZKODA. MYŚLENIE NIE KOSZTUJE ZBYT WIELE!

Gość • Piątek [08.03.2013, 13:12:43] • [IP: 80.245.188.***]

Panie prezydencie, Panie Karelus sadzenie drzew wzdłuż ulicy jest czynnością strategiczną dla miasta, czyli jej skutki będą na miasto i jej mieszkańców oddziaływać przez stulecia. Takie działania wymagają decyzji wszystkich mieszkańców Ś-cia. Inne miasta mają szerokie wjazdy/wyjazdy, ulice są ładne i bezpieczne !!. Ulica Grunwaldzka w opinii naszych mieszkańców i wcześniejszych władz miała być ulicą czteropasmową a te drzewa uniemożliwiają poszerzenie ulicy oraz bezpieczeństwo poruszających się nimi. Same drzewa są piękne i wartościowe ale z dala od ulicy. Zwolennikom sadzenia drzew przy każdej ulicy wspomnę, że Unia Europejska każe Polskę i Polaków za efekt cieplarniany czyli niszczenie tlenu ale nie nagradza za produkcję tlenu. Może nie ściśle na temat ale KTO zna to zagadnienie wie o co chodzi.

Gość • Piątek [08.03.2013, 13:10:00] • [IP: 80.245.182.***]

Niestety nie ma jak poszerzyć Grunwaldzkiej. Warto było wcześniej o tym pomyśleć. To ze miasto nam zielenieje to duży plus. Będzie ładniej i zdrowiej, wszak ruch na Grunwaldzkiej zawsze spory, a bloki mieszkalne w pobliżu...

Gość • Piątek [08.03.2013, 13:09:39] • [IP: 31.62.199.***]

Karelus myśli, że będzie do emerytury rzecznikiem. Otóż nie, będzie nowa władza i Grunwaldzka zostanie kiedyś poszerzona, bo to jest nieuniknione. Jest to też wybieg, aby nikt nie próbował wzdłuż Grunwaldzkiej zbudować myjni samoobsługowej albo stacji wymiany opon.

Brawo! • Piątek [08.03.2013, 13:08:52] • [IP: 93.94.190.***]

Jeśli nawet za 40 lat poszerzą jezdnię, to efektem ścinki będzie sporo drewna opałowego, jeśli nie poszerzą - drzewa będą nadal zdobić. Popieram inwestycję, dobrano piękne drzewa, pasujące do miasta, nie jak kiedyś wsadzone na siłę w Plac Słowiański brzozy, tworzące klimat raczej wiejski (dziś już ich chyba nie ma). Lipy będą wspaniale pachnieć w lipcu, robinie później tracić liście jesienią (one są szczególnie piękne nawet gdy nie mają liści, zob. ich kształty na ul.Konstytucji).

Gość • Piątek [08.03.2013, 13:00:21] • [IP: 80.245.176.**]

Wzdłuż dróg powinny rosnąć jak już krzewy a nie drzewa (zapobiegają nawiewaniu śniegu). Drzewa powinny rosnąć z dala od pasa ruchu, gdyż tworzą ryzyko ciężkich wypadków w przypadku np. poślizgu.

Gość • Piątek [08.03.2013, 12:58:50] • [IP: 213.158.216.**]

dwoje moich znajomch zginelo na drzewach przy drodze.co to za moda w pl na drzewa przy drogach

Gość • Piątek [08.03.2013, 12:51:32] • [IP: 217.153.7.***]

Kompletna bzdura z tymi nasadzeniami drzew. Tam powinno sie posadzić krzewy a nie drzewa. Krzewy tak nie zacieniają okien szczególnie po drugiej stronie ulicy Grunwaldzkiej. Ptaki mają gdzie mieszkać i zimą i latem. Zatrzymują też wiejące mocno wiatry, co w naszym mieście jest nie bez znaczenia. drzewa są potrzebne lecz akurat nie w w tym miejscu.

Gość • Piątek [08.03.2013, 12:45:32] • [IP: 92.42.116.***]

Ci" kierowcy" to jacyś idioci - co tam chcą w tym miejscu poszerzać? Zrobić po dwa pasy w każdym kierunku, wybudować autostradę w powiatowej pipidówie? Każdy choć trochę myślący wie, że i tak nie ma sensu w tym miejscu inna droga niż po jednym pasie w każdą stronę.

Gość • Piątek [08.03.2013, 12:42:34] • [IP: 92.42.118.***]

Drzewa ok, tylko nie tak blisko skrzyżowań i wyjazdów z osiedlówek! Wytnijcie tego baobaba przy rynku, całkowicie zasłania przejście dla pieszych!

Oglądasz 1-73 z 73
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■