POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Wtorek [05.03.2013, 08:12:57] • Świnoujście

Pomieczyński: Powinien wrócić Możejko

Pomieczyński: Powinien wrócić Możejko

Kłócili się, kto bardziej popiera tunel.(fot. iswinoujscie.pl )

Bez wymaganej dokumentacji nie będzie pieniędzy na tunel – przekonywała podczas publicznej debaty posłanka PO Ewa Żmuda-Trzebiatowska. - A miasto jej nie przygotowało. Zdaniem szefa świnoujskiego PSL, stałej przeprawy nie będzie też, dopóki Świnoujściem będzie rządził Janusz Żmurkiewicz. - Możejko już dawno by tunel wybudował – mówił Zbigniew Pomieczyński.

Młodzieżowa Rada Miasta Świnoujście przygotowała Pierwszy Młodzieżowy Stragan Polityczny. W debacie zorganizowanej w Miejskim Domu Kultury mieszkańcy mogli przepytać polityków. Poruszono między innymi sprawę tunelu.

Ewa Żmuda-Trzebiatowska, posłanka PO twierdziła, że to władzom Świnoujścia nie zależy na tunelu.

- Tunel był na liście priorytetowej dużych inwestycji już dwa razy - mówiła podczas debaty- Pieniądze się przyznaje wtedy, kiedy jest gotowa dokumentacja, bo środki nie mogą czekać. W przypadku Świnoujścia dokumenty te przygotowuje się już 10 lat. Nie można zamrozić środków do tego czasu.

Posłanka podkreślała, że to niezależna od rządu międzynarodowa organizacja Jaspers domaga się właściwej dokumentacji i uzasadnienia dla budowy stałej przeprawy. Opinia tej organizacji jest taka, że władze nie wykazały dotąd, że tunel, a nie most, jest rozwiązaniem najlepszym.

Joanna Agatowska ,członek Rady Krajowej SLD i wiceprezydent miasta mówiła, że żeby przygotować dokumentację trzeba ok. 10 mln zł.

- My tych pieniędzy nie dostaliśmy. Były tylko 2 mln zł i to , co opracowano na tej podstawie, kwestionuje Jaspers – mówiła.

Poseł SLD Grzegorz Napieralski: mówił, że tunel jest drogą krajową, więc powinno go wybudować państwo. Zwrócił też uwagę , że tunel powstał tam, gdzie nie był tak potrzebny, ale stamtąd pochodzi Donald Tusk i minister Nowak.

Radny Andrzej Mrozek, reprezentujący PiS twierdził, że tunelu nie ma, bo rządzi PO z PSL. Inaczej by było, gdyby władzę w kraju sprawowało Prawo i Sprawiedliwość.

- PiS nigdy by nie wybudował tunelu - mówił Zbigniew Pomieczyński, wiceprezes Zarządu Wojewódzkiego PSL i szef PSL w Świnoujściu.- Dlatego, że to była tylko polityka. Chciano tylko wygrać wybory.

Polityk zapewniał, że choć z prezydentem Żmurkiewiczem się kłócił, to akurat w sprawie tunelu współpracował. Podkreślił też, że przebywający niedawno w Zachodniopomorskiem wicepremier Piechociński z PSL mówił, że budowa tunelu jest celem nadrzędnym.

- Zawsze tam, gdzie się wtrąca polityka do gospodarki, nic dobrego z tego nie wychodzi - mówił Zbigniew Pomieczyński.

I dodawał, że gdyby w Świnoujściu rządził Możejko, to tunel by powstał już dawno.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 133, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-133 z 133

Gość • Piątek [08.03.2013, 18:51:01] • [IP: 37.8.215.**]

Jedno jest pewne: Dobrych wlodarzy brak. I w miescie i poza nim.

Gość • Czwartek [07.03.2013, 23:10:26] • [IP: 178.182.171.***]

Zdaniem Żmurkiewicza, mówienie prawdy szkodzi miastu. Bezczelnie krytykuje posłankę za mówienie prawdy. Dotychczas mówił, co chciał i nikt nie mógł jego bredni sprawdzić. Teraz koniec bezkarnego oszukiwania mieszkańców. Koniec panie Żmurkiewicz!

klemens • Czwartek [07.03.2013, 20:31:50] • [IP: 37.47.119.***]

Zbyszek przecierz ty skupowales glosy

Gość • Czwartek [07.03.2013, 19:11:20] • [IP: 37.31.211.***]

Leniwy i nieudaczny prezio to problem Świnoujścia.

Gość • Środa [06.03.2013, 19:47:15] • [IP: 92.42.114.**]

Gość  Środa [06.03.2013, 10:58:12]  [IP: 88.156.235.**] -jedź tam o 15.00 Owszem rozwiązanie typu rondo jest bardzo dobre ale ta hybryda szosy z rondkiem do du...y.

Zauroczony • Środa [06.03.2013, 15:27:15] • [IP: 80.245.183.***]

Mówcie co chcecie ale Pani Joasia jest najładniejszą kobietą jaką widziałem kiedykolwiek w Świnoujściu.

Gość • Środa [06.03.2013, 15:08:32] • [IP: 88.156.235.***]

Specjaliści od chciejstwa no i ten uważający się za kontynuatora ideii pana z Wierzchosławic.

Gość • Środa [06.03.2013, 14:52:57] • [IP: 88.156.235.***]

Możejko.Nigdy!!

Gość • Środa [06.03.2013, 14:52:12] • [IP: 80.245.187.**]

wot żmurkiewicz, agatowska i michalska. Kłamstwo ma krótkie nogi!

Gość • Środa [06.03.2013, 12:58:22] • [IP: 95.41.242.**]

Władzom Gdańska zależało. Zrobiły dokumentację i UE finansuje im 85% kosztów tunelu.

Gość • Środa [06.03.2013, 12:41:57] • [IP: 92.42.118.***]

gdyby, gdyby samo gdybanie, a tunelu jak nie było tak nie ma !

Gość • Środa [06.03.2013, 12:38:28] • [IP: 80.245.179.***]

Widzę, że sama obłuda w tym Świ-ujściu." ...Agatowska wygląda przepięknie..."- chyba, że pomiędzy tymi łysymi gośćmi, dokumenty na tunel zrobione - których nie ma i budżet duży - a na dokumentację tunelu nie ma mimo iż zapewniali, że takowa jest. WNIOSEK - JEDNO OSZUSTWO

Gość • Środa [06.03.2013, 12:23:12] • [IP: 80.245.179.***]

Do IP 251 - weź człowieku na swoją ślepotę ZAŁÓŻ OKULARY z lupą powiększającą, sldowcu - liżydupo

Gość • Środa [06.03.2013, 12:18:34] • [IP: 80.245.179.***]

Ale ja też nie jestem żurolizcą (wręcz odwrotnie) a zgadzam się z IP 235 - bo na pewno po zakończeniu to wszystko będzie ładne i nowoczesne - tamten plac był PRLowskim badziewiem

Gość • Środa [06.03.2013, 12:04:13] • [IP: 62.69.254.***]

ja wam cos wyjasnie kochani, pamietam czasy pana Mozejko.On robil zawsze to co nalezalo

Gość • Środa [06.03.2013, 11:30:23] • [IP: 80.245.187.**]

żurolizcu 10:58:12] • [IP: 88.156.235 niedorozwój wyobraźni to ty masz i nie obrażaj innych

Gość • Środa [06.03.2013, 10:58:12] • [IP: 88.156.235.**]

Do wszystkich krytykujących ronda i Plac Wolnosci! 1/ - Plac Wolnosci: poczekajcie jak bedzie skończony i wówczas to ocenicie. Jak do tej pory czytam tylko opinie rozmaitych narzekaczy którym stan poprzedni z kiblem na srodku odpowiadal najbardziej. Tym którzy mają niedorozwój wyobraźni proponuję żeby ze swojego eleganckiego mieszkania usunęli meble rozpoczaczeli remont i w trakcie zrobili zdjęcie i poddali je ocenie na wygląd i smak poustawianych sprzętów. Moze coś wam zaświta przed umieszczeniem komentarza. 2/ reorganizacja ruchu w centrum :- według mnie dziala to bardzo dobrze i taki stan jak obecnie jest o niebo lepszy od tego który był, być może trzeba lepiej oznakowac zwłaszcza na jezdni ale jest to do zrobienia przy pierwszej lepszej okazji np. podczas odnawiania oznakowania poziomego. Generalnie rozwiazanie całego ruchu samochodów jest bardzo dobre. Oczywiście brakuje parkingów ale to sprawa jak zrozumiałem bliskiej przyszłości. Ludzie więcej optymizmu.

Gość • Środa [06.03.2013, 10:43:12] • [IP: 80.245.180.**]

...Stanisław Możejko mógłby powrócić, ale pewnie już nie zechce.Pan Zbyszek jednak niech już więcej nie wraca!

Gość • Środa [06.03.2013, 10:18:07] • [IP: 92.42.114.***]

wybraliśmy was to brac sie do roboty

Gość • Środa [06.03.2013, 10:15:22] • [IP: 62.69.251.***]

17:03:10] • [IP: 80.245.183.***] Pani Agatowska wygląda przepięknie na tym zdjęciu a w jej oczach ja widzę głeboką mądrość. EEE TAM W OCZACH MROZKA TO DOPIERO WIDAĆ GENIUSZ

Gość • Środa [06.03.2013, 10:03:21] • [IP: 62.69.251.***]

kończ Waść...

Gość • Środa [06.03.2013, 09:23:14] • [IP: 194.41.12.*]

Gdańsk przygotował dokumenty i Komisja Europejska sfinansowała 85% tunelu.

Gość • Środa [06.03.2013, 09:21:37] • [IP: 92.42.114.***]

Dzięki naszym radnym jesteśmy straszydłem w Polsce i Niemczech!! W 2012 r. władze samorządowe Świnoujścia zdominowane prze SLD zaplanowały wielką inwestycję dotyczącą terenu dawnego cmentarza, która ma w bieżącym roku zmienić to miejsce nie do poznania. Inwestycja jest w trakcie realizacji, a zaczęła się od rozbiórki istniejących tam elementów, tj. pozostałości po dawnym cmentarzu, i wycinki prawie 100 wiekowych drzew. Jak było do przewidzenia, w trakcie prac ziemnych przygotowujących teren na budowę placu zabaw i innych atrakcji natrafiono na liczne szczątki ludzkie, a nawet całe trumny, co spowodowało reakcję niemieckich mieszkańców dzisiejszego Świnoujścia oraz mieszkańców przygranicznego Ahlbecku, którzy domagają się wstrzymania wszelkich prac. Uważają je za hańbiące i naruszające prawa rodzin do poszanowania miejsca pochówku ich przodków - pisze" Codzienna".

Gość • Środa [06.03.2013, 09:21:31] • [IP: 80.245.178.**]

Pani Wiceprezydent mówi że na dokumentację potrzeba 10 mln (ciekawe, cały czas nam wmawiano że dokumentacja jest już gotowa, tylko Jaspers kładzie kłody), a co się stało z pieniędzmi z LPG jak czytamy w Głosie Szczecińskim za samą wycinkę drzew miasto dostało w ciągu ostatnich trzech lat ponad 30 milionów.

Gość • Środa [06.03.2013, 09:15:46] • [IP: 88.156.235.***]

Zbyszek chyba przesadziłeś z tym Możejką.Nie wolno Ci tego więcej robic.

Gość • Środa [06.03.2013, 08:57:22] • [IP: 83.21.142.***]

Pingu, do - !90 Masz 100% racji, taki bałagan komunikacyjny jaki zafundowali mieszkańcom to gdyby to projektował przedszkolak to by lepiej wymyślił. Chciałbym znać tego co to wymyślił i mu pogratulować a szczególnie za Plac Wolności. Jestem kierowcą od 17 lat a mieszkam w Świnoujściu od 28 lat.Jezdziłem po Europie ale to co zrobili z miastem w śródmieściu to. ...

Gość • Środa [06.03.2013, 08:55:54] • [IP: 193.200.150.***]

Chętnie nacisnę na cyngiel.

Gość • Środa [06.03.2013, 08:04:42] • [IP: 37.47.150.***]

Żmurkiewicz dysponuje budżetem 200 mln i co on robi z tymi pieniędzmi. Jak gospodaruje. To miasto powinno kwitnąć a jak jest? Bryndza. Ten układ trzeba zmienić bo nic się nie zmieni.

Gość • Środa [06.03.2013, 00:23:16] • [IP: 92.42.114.**]

Nie pamięta jak się dla korzyści układał z LSD-jak trochę dalej to opozycja-kłamstwo i kiełbacha wyborcza.

Pingu • Środa [06.03.2013, 00:11:01] • [IP: 93.94.190.*]

O czym wy marzycie?O tunelu?Hehe, skoro po przebudowie jednego skrzyżowania zrobiono 3 rondka?Nawet dla znających miasto to jest kłopotliwe/ np. jadąc prosto okazuje się, że skręcamy w prawo bo nikt nie pomyślał żeby pasy przechodziły jeden w drugi. na zmianę pasa ruchu mamy około 25metrów.wiecie co się tam będzie działo latem jak wjadą turyści, ludzie którzy nie znają kompletnie miasta?stłuczki i kompletnie zatkane centrum Świnoujścia.Okazuje sie, że nawet proste skrzyżowanie w takim miasteczku można tak po...ć żeby było problematyczne

Gość • Wtorek [05.03.2013, 23:43:17] • [IP: 62.69.253.*]

Ponton + Żmuda + Możejko (naczelny saper) = fajny triumwirat. Ciekawa przyszłość na się kroi. Dlaczego Ponton i Żmuda nic nie zdziałali do tej pory? Czyżby oponiarz im nie pozwalał? Czy tylko jak te małe kundelki potrafią ujadać i kąsać za łydki? Może czas wznieść się ponad podziały polityczne i razem zdziałać coś pożytecznego dla miasta? A może wyłazi z nich pieniacza natura podbudowana wielką i przemożną chęcią dorwania się za wszelką cenę do władzy? Ciekawe tylko, czy z tego niecierpliwego przestępowania z nóżki na nóżkę coś miastu przybędzie. A może co poniektórym należy się po prostu śmierć polityczna? Bo walka polityczna kosztem miasta zasługuje na polityczne RIP.

Gość • Wtorek [05.03.2013, 23:20:09] • [IP: 83.23.143.***]

Boże słyszysz i nie grzmisz, daj nam młodości kwiat nasz Świnoujski, a nie elektorat geriatryczny, skorumpowany, łapówkarski !!

Gość • Wtorek [05.03.2013, 22:45:59] • [IP: 92.42.115.***]

Wolę Zbyszka P. od Janusza Ż. mówię serio!!

Gość • Wtorek [05.03.2013, 22:41:46] • [IP: 92.42.115.***]

Popieram Zbyszka wybudował szkołę w Przytorze toi tunel by powstał! Ludziska sami żeście Żmurkiewicza wybraliście he!he! he!

Gość • Wtorek [05.03.2013, 22:32:59] • [IP: 175.176.229.***]

p.Pomieszyńki - NIE CHCEMY CIĘ !!

Gość • Wtorek [05.03.2013, 21:53:18] • [IP: 83.23.47.**]

Ja też tak myślę, czas na zmiany !

Gość • Wtorek [05.03.2013, 21:25:11] • [IP: 178.238.249.***]

cieciu z z 19:38:43 a kto się odważy zadać to pytanie radnym pis, bo chyba nie ty

Gość • Wtorek [05.03.2013, 21:07:18] • [IP: 80.245.179.***]

p.Zmurkiewiczowi chyba pomyliły się czasy ! Bo PRLowskie już MINĘŁY !!

Gość • Wtorek [05.03.2013, 21:05:07] • [IP: 80.245.179.***]

prezydent razem z tymi tłumaczącymi całe SLD zastępcami oraz możejki i pomieczyńskie " zrobili " już swoje - CZAS NA ZMIANY w tym Sw-ciu !!

Gość • Wtorek [05.03.2013, 20:32:46] • [IP: 93.161.13.**]

Gość • Wtorek [05.03.2013, 18:42:53] • [IP: 83.21.142.***] Czym żyje miasto- tym się zajmijcie.. .. Brakiem parkingów Popieram stanowczo, Trzebiatowska i Pomieczyński szukają rozgłosu o coś co nie potrzebne a nie zajmują się sprawami które dotyczą" wszystkich" mieszkańców. . na szczęście kadencja posłanki niedługo się kończy i skończy się ta błazenada ze sprytnym nazwiskiem

Gość • Wtorek [05.03.2013, 20:25:48] • [IP: 83.21.142.***]

Wspaniały tercet egzotyczny Pod wezwaniem" psy szczekają karawana idzie dalej" to ulubione powiedzenie zgadnijcie kogo ?

Gość • Wtorek [05.03.2013, 20:20:26] • [IP: 37.31.11.***]

IP 112*** a ty pleciesz, co ślina na język przywlecze.Nawtykałeś nie temu, co to organizował, bo młodzi byli pod" opieką" żmurkowego byłego sekretarza i scenariusz przewidywał ich lansik.Ale w jednym masz rację.Czas leci a oni nadal traktują młodych jak dawniej w ZMS i ZHP.Pytasz kto za to płaci, ano my bo to z miejskiej kasy-czyli naszej.

Gość • Wtorek [05.03.2013, 20:14:16] • [IP: 80.245.190.**]

Kto jest gospodarzem sesji rady, żmurkiewicz, że porządek obrad zmienia, chyba radni ? Chyba coś mu się * ?

Gość • Wtorek [05.03.2013, 20:12:51] • [IP: 62.69.200.***]

Wszyscy tylko nie Żmur

Gość • Wtorek [05.03.2013, 19:50:30] • [IP: 80.245.182.**]

Panie Pomieczyński, Pan ma głowę nie na karku a zdecydowanie niżej! A może to sam Możejko Pana ustami przemawia?

Gość • Wtorek [05.03.2013, 19:38:43] • [IP: 46.205.41.***]

Żmurkiewiczowi zgodnie z jego powiedzeniem puszczają. ...Teraz wymyślił aby Radni nie mogli składać inerpelacji. Tylko on może się wypowiadać Białoruś w pełnym wydaniu.Ciekawe co na to radni przystawki czyli PiSu

Gość • Wtorek [05.03.2013, 19:38:11] • [IP: 92.42.112.***]

kto finansuje takie błazeńskie spędy i nie wiadomo po co? Te niedouczone szczyle nie mające żadnego doświadczenia i pojęcia o niczym, nic sobą nie prezentują. To są tylko marionetki PO i pożyteczni idioci. Tak jak za komuny ZMS i ZHP. Kolejna dupokryjka na odwrócenie uwagi od nieudolnych" rządów" PO, rekordowym bezrobociu, biedzie itp.

Gość • Wtorek [05.03.2013, 19:36:14] • [IP: 80.245.186.***]

PANIE POMIECZYNSKI PAN JUŻ MIAŁ SWOJE 5 MINUT!CO PAN ZROBIŁ DLA MIASTA, A CO ZROBIŁ OBECNY PREZYDENT?NIE WIDZI PAN?WARA PANU I MOZEJCE OD CENTRUM, NIE CHCEMY SIĘ WSTYDZIĆ ZA WASZE WYPOWIEDZI I ZACHOWANIA, DOŚC WASZEJ KOMPROMITACJI!BRAKUJE PANU WŁADZY?NIECH SIE PAN ZAJMIE SWOJĄ WIOCHA I WARSZOWEM, MY PANA TUTAJ NIE CHCEMY!MY NIE CHCEMY TUNELU, DOŚĆ CIASNOTY NA ULICACH, POSTOIMY W KOLEJCE NA PROM, A PAN NIECH WYBUDUJE NA WARSZOWIE PARKING DLA OCZEKUJĄCYCH, AUTA DO GARAŻU, A NA SPACER PIESZO.NIE CHCEMY PANA RZĄDÓW JUŻ NIGDY!ZROZUMIE PAN TO W KOŃCU?

Gość • Wtorek [05.03.2013, 19:15:55] • [IP: 83.21.157.***]

zurek uspokoił krewkich internautów...a gdzie są problemy z gazoportem dlaczego o to nikt nie zapytał tych występujących polityków??może na kolejnym spotkaniu padną problemy związane z tym bublem ekonomicznym...

Gość • Wtorek [05.03.2013, 19:10:07] • [IP: 93.94.190.**]

Zdaniem Żmurkiewicza, mówienie prawdy szkodzi miastu. Bezczelnie krytykuje posłankę za mówienie prawdy. Dotychczas mówił, co chciał i nikt nie mógł jego bredni sprawdzić. Teraz koniec bezkarnego oszukiwania mieszkańców. Koniec panie Żmurkiewicz!

Gość • Wtorek [05.03.2013, 18:57:37] • [IP: 95.129.228.***]

Jak wybory wygra PIS ta Partia Katolicka to będzie Tunel i Autostrada do Goleniowa

Gość • Wtorek [05.03.2013, 18:52:16] • [IP: 93.94.186.***]

jak zbliżają się wybory to znów pomieczyński aktywny...panu już dziękujemy...nie rozumie pan...

Gość • Wtorek [05.03.2013, 18:42:53] • [IP: 83.21.142.***]

Czym żyje miasto- tym się zajmijcie. ... Brakiem parkingów, przeprawą promową z leciwymi psującymi się promami, wadliwą komunikacją (rondo obok ronda) Szpitalem bez lekarzy trwonieniem funduszy na dewastacją przez zabetonowanie Placu Wolności, dziurawymi drogami, problem śmieciowy melioracji, problemem kościotrupów na budowanym placu zabaw i budowanym tam WC itd. Czy to mało. Problem stałej przeprawy to problem krajowy. Czy to mało problemów.

Gość • Wtorek [05.03.2013, 18:24:09] • [IP: 82.129.240.***]

Zbyniu kocham cie za to ze jestes soba. .czas mieczakow juz minal

Gośću • Wtorek [05.03.2013, 18:16:49] • [IP: 188.221.219.**]

ludzie zrobmy to samo co w bulgarii !! rewolucje !! dlaczego nasze wspaniale media nic o tym nie pisza nie mowia ?? czyzby sie bali?? a mozejko na taczke tam jego miejsce

Gość • Wtorek [05.03.2013, 18:14:41] • [IP: 93.94.190.**]

189*** Tak, za wszystko w tym mieście odpowiada Żmurkiewicz, choćby dlatego, że jest ponad 10 lat jego prezydentem. Sprawa dokumentacji, to sprawa Żmurkiewicza. Mimo tego w 2005 roku dostał od rządu 3 mln na dokumentację. Pieniądze te zostały przetrwonione, ponieważ zapłacono za opracowanie nie nadające się do niczego. Rolą posła nie jest" organizowanie" czegokolwiek. To jest raczej specjalność Żmurkiewicza, chociaż nie potrafi tak zorganizować swojej pracy, żeby być skutecznym w sprawie tunelu i wielu innych.

Gość • Wtorek [05.03.2013, 18:10:37] • [IP: 80.245.182.**]

Pani Poseł to lepiej niech już te światło nad kościołem sobie robi :) Na spotkanie z młodzieżą tak się przygotowała, jak nauczycielka. Ale gratuluję Pani Agatowskiej i Panu Napieralskiemu postawienie posłanki do pionu. Nie raz miałam wrażenie, że zaczerwieni się jak burak :)

Gość • Wtorek [05.03.2013, 18:09:07] • [IP: 62.69.251.***]

znów odgrzebaliście tego dinozaura ? NIEEEE !!

Gość • Wtorek [05.03.2013, 17:49:00] • [IP: 37.30.20.**]

zmurkiewicz zrobił afere za wpisy i jakos tak wszyscy grzeczni na necie, szkoda.

posel • Wtorek [05.03.2013, 17:47:34] • [IP: 82.209.150.**]

Pomieczynski i Kononowicz oni wybuduja tunel w piaskownicy Pomieczynski dzy granie durnia i pajaca to twoja specjalnosc?

Zorro • Wtorek [05.03.2013, 17:46:55] • [IP: 62.69.249.***]

Do puki w godle będzie orzeł a nie wrona to eurokołchoz nie wyrazi zgody na żadną stałą przeprawę

Gość • Wtorek [05.03.2013, 17:36:24] • [IP: 80.245.189.***]

Szanowna Pani Poseł. Przecież to nie miasto ma budować tunel, to przecież droga krajowa. Przede wszystkim miasta nie stać na wybudowanie tunelu. Ciekawe czy w Gdańsku to Prezydent miasta opracował dokumentację, i czy to za miejskie pieniądze buduje się ten tunel. Czy za wszystko w tym mieście odpowiada Pan Żmurkiewicz. A może pani jako osoba reprezentująca nasz rząd zorganizuje tą dokumentację.

Sitting Bull • Wtorek [05.03.2013, 17:33:58] • [IP: 93.94.184.***]

Możejko swoja arogancją butą i w swoim mniemaniu nieomylnością zraził do siebie wyborców i poszedł w niepamięć tak samo ludzie mają dość rządów Kaczyńskiego bo zachowywał się jak w/w. Pomieczyński zanim coś klepnie ozorkiem powinien iść po poradę do lekarza od leczenia nóg bo na głowę za póżno.

Gość • Wtorek [05.03.2013, 17:06:20] • [IP: 92.42.114.**]

Skóra napięta jak na baranich jajkach panie Zbysiu-kozie mleko?Dobrze służy brak obecności w radzie miasta daj pan spokój.

Wielbiciel Pani Joasi • Wtorek [05.03.2013, 17:03:10] • [IP: 80.245.183.***]

Pani Agatowska wygląda przepięknie na tym zdjęciu a w jej oczach ja widzę głeboką mądrość.

Gość • Wtorek [05.03.2013, 16:39:34] • [IP: 178.238.252.***]

panie jabłuszko tunel powstał tam gdzie potrafiono się w tej sprawie dogadać a ze szczecinowi o czym wiemy nie od dziś rozwój Świnoujścia nie leży, bo ważniejsza jest zachodnia obwodnica...

Gość • Wtorek [05.03.2013, 16:36:19] • [IP: 93.94.190.**]

Żmurkiewicz już 10 lat olewa budowę stałego połączenia. Obojętne mi, czym to most, czy tunel. Uważam, że posłanka wie dużo na ten temat powinna w sposób jasny i klarowny przekazać tą wiedzę mieszkańcom. Chyba na to zasługujemy.

Gość • Wtorek [05.03.2013, 16:33:23] • [IP: 80.245.190.**]

pomieczyński - buahahaha

Gość • Wtorek [05.03.2013, 15:53:04] • [IP: 62.69.254.**]

Pomieczynski ma racje popieram jego myslenie, Zmurkiewicz to nieudaczniktak samo jak jego klakerzy, co za wiedze posiada Agatowska? kompromitacja tylko robi malpie miny, zero pojecia, w ten sposob tylko sie cofamy mieszkancy powinismy zapanowac nad nieudacznikami pod przywodctwem zmurasa komuchy, Panie Pomieczynski potrzeba takiego madrego jak Pan przywodce

Gość • Wtorek [05.03.2013, 15:52:47] • [IP: 77.88.191.**]

Możejko?! Ten szef policji z Ojca Mateusza? A co on nam pomoże?

Gość • Wtorek [05.03.2013, 15:22:08] • [IP: 92.22.2.***]

ja tam zawse głosuje na Zbynia centralnie co tydzień

Gość • Wtorek [05.03.2013, 15:06:40] • [IP: 178.238.249.***]

ostatnio jak go spotkałem pod kościołem na zadane pytanie jak widzi sprawę stałego połączenia po pzedstawieniu swojej wizji, stwierdził że i tak Pan nad tym tym kieruje

Gość • Wtorek [05.03.2013, 15:03:47] • [IP: 37.47.117.***]

Z Żmurkiewiczem nie ma szans na tunel.

Gość • Wtorek [05.03.2013, 15:02:35] • [IP: 178.238.249.***]

dajcie spokój z tym pisem, tam intelektualnie ogarnia to tylko radny jukiewicz, ale on nie wychodzi z kosśioła, nawet pzestał książkę pisać

Gość • Wtorek [05.03.2013, 15:01:53] • [IP: 88.156.233.**]

Gdyby rządził Możejko to by tyle zwojował co inni. Rządzący krajem mają po prostu gdzieś ten zakątek kraju.Jedyną szansą na tunel jest wypromowanie prezydenta lub premiera pochodzącego z tego regionu.Innej opcji nie ma !

Gość • Wtorek [05.03.2013, 15:01:09] • [IP: 80.245.187.**]

chłopino 14:18:21] • [IP: 110.77.136 a skąd ty tych młodych i wykształconych znajdziesz? Polityka żura jest czytelna, młodzi nie po układach won z Świnoujścia. To chyba, że z wykopalisk!

Gość • Wtorek [05.03.2013, 14:50:24] • [IP: 88.156.235.**]

Niech Pomieczyński powie co miasto jemu zawdzięcza?Przecież koło swinoujskiego korytka kręcił się od kiedy tylko pamiętam.W ostatnich wyborach przepadł bo już chyba wszyscy przekonali się co on jest wart! Pamieć też już zaczyna u Pomieczyńskiego szwankować bo gdyby pamiętał niektóre wypowiedzi pana Możejki na swój temat to by tak nie"lobbował" za jego powrotem.Bardzo watpię czy by coś ugrał gdyby Możejko powrócił. W taki powrót też wątpię bo ludzie nie chcą wiecej wywracania i burzenia wszystkiego. Teraz mamy czas zawierania kompromisów, zabiegania o srodki żeby coś zbudować, a tego pan Możejko nie potrafi. Dobry jest w obalaniu komuny a to mamy już za sobą choć wielu (ale jednak znaczna mniejszość) uważa że dalej trzeba wszystko co mamy obecnie dalej burzyć. Przykro jest sluchać tej" naszej" posłanki. Bardzo bym chciał żeby Pani poseł powiedziała coś o swoim wkładzie i pomocy w sprawie realizacji tunelu. Pani i reszcie PO w mieście i w kraju moze uwierzyć ktoś tylko bardzo naiwny, a tych już prawie nie ma.

Gość • Wtorek [05.03.2013, 14:50:06] • [IP: 83.21.142.***]

Do -> 187 Kup okulary + 8 to zobaczysz plusy, o minusach pisałem, mniej żółci a więcej obiektywizmu. To jest wada PISo-lubów, rządy w Świnoujściu p.Możejki wyleczyły wyborców z tego tak jaj rządy p. Kaczyńskiego w kraju, więc do dzieła - zamiast argumentów inwektywy.

Gość • Wtorek [05.03.2013, 14:28:07] • [IP: 164.126.221.***]

TO ZACZYNA BYC BARDZO NUDNE. IDZIE BIDA, BUDOWLANKA PONTONA UPADA NIEMA PSEŁDO PRZETARGÓW MOŻEJKO WRUC. TY BĘDIEŻ WYSADZAŁ JA BUDOWAŁ

Gość • Wtorek [05.03.2013, 14:18:21] • [IP: 110.77.136.***]

Wszyscy razem wzięci jesteście delikatnie mówiąc za starzy trzeba nam młodych i wykształconych ludzi z nową perespektywą na swiat którzy bywaja w swiecie i widza jak rozwijaja sie inne kraje wy stoicie w miejscu

ateista • Wtorek [05.03.2013, 14:10:00] • [IP: 164.126.209.***]

Pan Możejko może miał sukcesy ale tylko w rozbrajaniu min. Prawda jest taka, że PO-chwa - jak ktoś ładnie określił tą formację - nic w naszym regionie nie znaczy.Czemu to Pani poseł wprost nie zapyta swojego kolegi z ugrupowania - Tuska dlaczego nie będzie tunelu ? I niech gościu odpowie. Tyle tylko żeby nie ściemniał, że nie ma odpowiedniej dokumentacji.Po prostu gdyby tunel powstał za rządów P. Żmurkiewicza to nie byłoby to właściwe politycznie dla PO-chwy !

Gość - z USA • Wtorek [05.03.2013, 14:07:38] • [IP: 68.81.216.***]

Popieram ten komentarz: "O kondycję psychiczną Pana Pomieczyńskiego martwię się od dawna, teraz jestem pewien - lekarz potrzebny od zaraz. To miasto potrzebuje nowych ludzi u władz, a nie wykopywania trupów i dinozaurów w stylu Możejki, Pontona, Żmurka itd! Potrzeba nam nowej siły, społecznej, nie politycznej, działającej w interesie miasta a nie jakiejś partii! W mieście powinni rządzić lokalni przywódcy nie należący do żadnej z partii ogólnopolskiej! Osoby partyjne zawsze działają w interesie partii a dopiero potem miasta - przykładem cała nasza zakłamana PO, z Panią Poseł na czele. Dość partyjniaków we władzach samorządowych!"

Gość • Wtorek [05.03.2013, 13:57:48] • [IP: 80.245.187.**]

żurowłazie 13:08:40] • [IP: 83.21.157. po żurze zostanie zrujnowany szpital, zrujnowane miasto i same długi w kasie

Gość • Wtorek [05.03.2013, 13:51:36] • [IP: 83.25.244.***]

pomiot i możejko niech ustawią teleporty po obu stronach kanału i będzie git

Gość • Wtorek [05.03.2013, 13:46:20] • [IP: 80.245.187.**]

pani agatowsko 10 milionów to mało! Proponuje od razu zawnioskować o 100 milionów. Wtedy pierdyknie się takie opracowanie, że takiemu jaspersowi to kopara opadnie.

Gość • Wtorek [05.03.2013, 13:46:07] • [IP: 83.26.131.***]

Dość Pomieczyńskiego. MIESZKAŃCY, NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ !!

Gość • Wtorek [05.03.2013, 13:39:17] • [IP: 83.21.160.***]

Szanowna Pani Poseł wydaje mi się że bez względu na podziały polityczne wszyscy jesteśmy mieszkańcami naszego miasta i nigdy nie poddam w wątpliwość iż ta czy inna władza nie marzy o stałym połączeniu.Dlatego nie mogę jako mieszkanka Świnoujścia zgodzić się z Pani opinią ktoś wprowadza Panią w błąd.

Gość • Wtorek [05.03.2013, 13:30:24] • [IP: 95.41.36.**]

10 mln za ekspertyzę? chyba dla znajomych królika! Żart!

Gość • Wtorek [05.03.2013, 13:21:23] • [IP: 83.21.157.**]

"JAK ŁATWO NABRAĆ SIĘ NA LEP OBIETNIC BEZ POKRYCIA KIEDY NA PIERWSZYM MIEJSCU CHLEB A NA DRUGIM PRZYZWOITOŚĆ" To pasuje do tych ludzi z fotki a szczególnie do pierwszego z lewej reklamującego się SWÓJ CHŁOP...

Gość • Wtorek [05.03.2013, 13:21:05] • [IP: 62.69.255.***]

a ja wiem, ze to zciemniają, zawodowi ściemieczae rzad Tuska i minster od finansów, tylko jakby sołtys np.wilowyj miał takiego księgowego to by wykopał na zbitą twarz

Gość • Wtorek [05.03.2013, 13:14:49] • [IP: 62.69.251.**]

"Zawsze tam, gdzie się wtrąca polityka do gospodarki, nic dobrego z tego nie wychodzi - mówił Zbigniew Pomieczyński." I to są święte słowa- jakim jest sens gospodarczy budowania tunelu czy mostu, obojętnie za pół miliarda złotych dla niecałych 40 tysięcy ludzi. ZA jaki czas taka inwestycja się zwróci?? ZA 200-250 lat??. Z punktu widzenia gospodarki jest to kompletny debilizm. Czyli hasło" tunel (most) dla Świnoujścia" jest tylko i wyłącznie hasłem politycznym, wartym tyle samo co i sami politycy czyli tyle ile papier do podcierania zadka.

troll • Wtorek [05.03.2013, 13:09:22] • [IP: 46.46.241.***]

Jak by kopał do teraz, to nie dużo by mu zostało do końca.

Q • Wtorek [05.03.2013, 13:08:40] • [IP: 83.21.157.**]

Wszystko przemija - pozostaną wspomnienia po p. Możejce pozostały wspomnienia - zabawy w sapera i jazda na taczce - jeśli chodzi o miasto to nie zrobił NIC . Po p. Żmurkiewiczu pozostaną nowe drogi, stadion, most Karsiborski, wieża kościoła przy piastowskiej, renowacja Szpitala, za to. .. PEŁNE UZNANIE - oraz wątpliwe inwestycje - Dwa ronda jedno obok drugiego, wybetonowany Plac Wolności, szalet na cmentarzu przy Chopina - oraz inwestycja na którą praktycznie nie miał wpływu to usytuowanie Gazoportu. Myślę że tak po latach tak będą oceniać.

Gość • Wtorek [05.03.2013, 13:08:29] • [IP: 95.129.228.**]

Zgrany tandem specjalistów od jątrzenia.

Gość • Wtorek [05.03.2013, 12:45:12] • [IP: 92.42.114.***]

Ja proponuję odkopać niejakiego Bieruta, honorowego obywatela Swinoujścia z 1947 roku i przypomnieć większości dzisiejszych partii, ze mają glębokie korzenie czerwone, wszyscy z jednego układu sowieckiego, farbowane lisy, tylko nazwy sie zmieniają :(

Karmazyn • Wtorek [05.03.2013, 12:41:24] • [IP: 92.42.114.***]

BOŻE!! To znowu ON!!

Gość • Wtorek [05.03.2013, 12:38:20] • [IP: 92.42.116.***]

Pan Pomieczyński jest obrazą dla inteligencji. Drodzy mieszkańcy, jeśli dacie się nabrać na jego prymtywne obietnice, może to oznaczać, że z wami jest coś nie tak...

Gość • Wtorek [05.03.2013, 12:37:14] • [IP: 37.30.214.**]

Przestańcie stosować tematy zastępcze - kto jak się wysławia.Czas rozliczyć tych co pięknie gadają jak prezydent ale niestety nic nie robią oprócz obdarzania opozycji.

Gość • Wtorek [05.03.2013, 12:36:31] • [IP: 95.129.228.**]

Takie są efekty jak na posła wybiera się kompletną niedojdę intelektualną, a radnymi pozostali kopnięci niegdyś w zad.

Gość • Wtorek [05.03.2013, 12:34:18] • [IP: 37.31.4.**]

225 masz znajomego Posła to na pewno Ci wytłumaczył że na tą inwestycje trzeba wykonać przy pomocy środków unijnych.Inaczej to byłby skandal aby nie wykorzystać UE.Ale na to potrzebna jest pełna dokumentacja i pozytywna opinia Jaspers;Nasi włodarze miasta tego niestety nie potrafią tylko ściemniają

Gość • Wtorek [05.03.2013, 12:22:24] • [IP: 92.42.117.***]

Pan Możejko nie miał tyle doświadczenia, jako urzędnik instytucji panśtwowej w porownaniu do obecnego Pezydenta ale miał znaczące sukcesy.

Gość • Wtorek [05.03.2013, 12:20:52] • [IP: 92.42.112.**]

Ja lubię Panią Agatowską

Gość • Wtorek [05.03.2013, 12:17:54] • [IP: 92.42.117.***]

PO w naszym rejonie nic nie znaczy jako organizacja rządząca w kraju, więc na co możemy liczyć, tylko na obietnice, i ciepłe posady pseudo-lokalnych polityków.

Gość • Wtorek [05.03.2013, 11:50:30] • [IP: 62.69.255.***]

`kłamią, kłamią, mam wsród swojch znajomych posła, spotkalismy się na swieta rozmawialiśmy na ten temat nie w dokumentacji pies pogrzebany, a w braku pieniędzy a PO-chwa niech nie zciemia, bo wystarczy wysać pytanie na stornę minsterstwa infrastruktury, albo wejsc w inwestycje finansowane przez rzad i wszystko w temacie, a to ci tu się brechtają to kit!!/kiedy to jakakolwiek dokumentacja przeszkadzała w rozpoczęciu inwestycji jak jest szmal/tu sie tłucze dwie prawdy. .pierwsza prawda i druga g---o prawda!!

Gość • Wtorek [05.03.2013, 11:41:57] • [IP: 80.245.187.**]

debilu żurowy 05.03.2013, 10:25:40] • [IP: 62.69.248.**]" Pan Możejko miał już swoje 5 minut." - żur ma już ponad 10 LAT (DZIESIĘĆ LAT) I CO? I GÓW.O!! GŁOSUJ DEBILU TAK DALEJ.

Gość • Wtorek [05.03.2013, 11:39:20] • [IP: 93.94.184.*]

Sranie w banie jak zawsze.

Gość • Wtorek [05.03.2013, 11:34:53] • [IP: 93.94.188.***]

BLA BLA BLA BLA... i tyle w temacie.

Gość • Wtorek [05.03.2013, 11:34:08] • [IP: 80.245.191.***]

Jeżeli dobrze pamiętam to konkurs na stałą przeprawę był ogłoszony w polowie lat 60- tych XX w może sięgnąć do archiwum.Może ktoś to pamięta dokładniej.Pozdrawiam.

Gość • Wtorek [05.03.2013, 11:28:07] • [IP: 80.245.180.***]

wystarczy zajmował się mulnikiem i niewypałami a co do tunelu wbił łopatę i po tunelu PANI POSŁANKO EWO ŻMUDO - TRZEBIATOWSKA miałem na panią głosować ale jak zobaczyłem wymowę pani w telewizji Słowianin a póżniej jakie głupie pomysły ma pani dla mieszkańców Świnoujścia partia PO to jedyna partia rządząca ale w przypadku pani w Świnoujściu jest pani najgorszą posłanką PO

Gość • Wtorek [05.03.2013, 11:24:55] • [IP: 93.94.185.***]

CAŁY RZĄD ŚWINOUJŚCIE POWINIEN BYĆ WYMIENIONY, BO TYLKO KAŻDY KRYTYKUJE INNEGO A POWINIEN ZACZĄĆ OD SIEBIE.MAMY DOSYĆ WAS, WASZYCH KŁÓTNI

Gość • Wtorek [05.03.2013, 11:23:14] • [IP: 93.94.185.***]

DLACZEGO PAN NIE WYBUDOWAŁ TUNELU, TYLE LAT PAN BYŁ W RZĄDZIE.PIERW TRZEBA OCENĘ SWOJEJ PRACY ZACZĄĆ OD SIEBIE A PÓŻNIEJ OCENIAĆ INNYCH

Gość • Wtorek [05.03.2013, 10:58:30] • [IP: 31.63.203.***]

Jak już, to most, ale słyszałem, że mają zlikwidować nawodną linię wysokiego napięci, bo może kolidować z barkami szuwarowo-bagiennymi w pływającymi do wsi Szczecin.

Gość • Wtorek [05.03.2013, 10:54:50] • [IP: 92.42.116.***]

O kondycję psychiczną Pana Pomieczyńskiego martwię się od dawna, teraz jestem pewien - lekarz potrzebny od zaraz. To miasto potrzebuje nowych ludzi u władz, a nie wykopywania trupów i dinozaurów w stylu Możejki, Pontona, Żmurka itd! Potrzeba nam nowej siły, społecznej, nie politycznej, działającej w interesie miasta a nie jakiejś partii! W mieście powinni rządzić lokalni przywódcy nie należący do żadnej z partii ogólnopolskiej! Osoby partyjne zawsze działają w interesie partii a dopiero potem miasta - przykładem cała nasza zakłamana PO, z Panią Poseł na czele. Dość partyjniaków we władzach samorządowych!

Gość • Wtorek [05.03.2013, 10:41:55] • [IP: 46.250.168.**]

chyba tunel do monopolowego by wybudował...

Gość • Wtorek [05.03.2013, 10:31:54] • [IP: 80.245.179.***]

masakra... z tym miastem i jego Radnymi..

Gość • Wtorek [05.03.2013, 10:25:40] • [IP: 62.69.248.**]

Pan Możejko miał już swoje 5 minut. Mieszkańcy mu podziękowali bezpłatna taczką do promu.

Gość • Wtorek [05.03.2013, 10:15:38] • [IP: 62.69.251.***]

Panie Pomieczyński, zajmij pan się rybami, wnukami lub czymś innym przyjemnym ale daj pan spokój z polityką, TU NIKT PANA NIE CHCE.

Gość • Wtorek [05.03.2013, 10:01:20] • [IP: 62.69.200.***]

Zgadzam się z Pomieczyńskim. Możejko by to załatwił

Gość • Wtorek [05.03.2013, 09:52:11] • [IP: 93.94.184.***]

Ponton.Daj sobie już spokój. Czy ty naprawdę z Panią poseł, nie wierzycie w przemijanie. Wasza Para poszła w Gwizdek a wy nadal Łopatami, bez żadnego skutku.

Gość • Wtorek [05.03.2013, 09:47:41] • [IP: 77.115.25.***]

Możejko wraca, znajduje niewypały, wysadza je kolejno i robi" rynnę" przez kanał. POmieczyński i PO-Sp. bez odpowiedzialności - mieszają wszystko co mają (gó*no) i robią segmenty tunelu... Przychodzi wiatr historii i zdmuchuje te elementy do wody -, Przyjeżdża jakiś ARCY(biskupek)- święci to wszystko- TUNEL GOTOWY !!...czy tak się Panu śniło ??

Gość • Wtorek [05.03.2013, 09:29:38] • [IP: 88.156.235.***]

I tu popieram tą organizację Jaspers, bo most jest dużo tańszy i bezpieczniejszy a jakoś dziwnie wszyscy za Możejką uczepili się tunelu. Mam już swoje lata i mostu pewnie bym się doczekał a zakończenia budowy tunelu na pewno nie.

Gość • Wtorek [05.03.2013, 09:22:39] • [IP: 83.13.154.***]

Ooooooo nie tylko nie Możejko!!

Gość • Wtorek [05.03.2013, 09:15:56] • [IP: 95.129.224.**]

ponton go home

Gość • Wtorek [05.03.2013, 09:12:45] • [IP: 95.129.228.**]

Już budowaliście od tego czasu masz ksywę" PONTON". Posłanko- dokumenty zginęły wraz z forsą w Gdańsku i swój wkład ma Pani wraz ze swoją PEŁO.Dla Świnoujścia PO z PANIĄ nie zrobiło nic i nie zrobi, jesteście bandą kłamców i nieudaczniaków.

Ornitolog • Wtorek [05.03.2013, 09:09:28] • [IP: 77.254.163.***]

Panie Możejko, niech Pan wraca!! Trzeba zrobić porządek z tą Czerwoną Hołotą z Pontonem na czele! A tunel? za moich czasów w tym Kraju i z tymi politykami tunel nie powstanie.

Gość • Wtorek [05.03.2013, 08:53:13] • [IP: 94.254.144.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [05.03.2013, 08:49:29] • [IP: 213.155.169.***]

Pomieczyński byłeś przewodniczącym RM przez 4 lata.Co zrobiłeś w temacie tunelu? Szczyt bezczelności i cynizmu!!

Gość • Wtorek [05.03.2013, 08:42:03] • [IP: 62.69.249.*]

I znowu Pomieczyński i Mrozek - litości.

Gość • Wtorek [05.03.2013, 08:36:45] • [IP: 88.156.232.***]

Głupota wyborców poraża!! W Świnoujściu parlamentarzyści mówią o tunelu jako priorytecie a w Szczecinie Ci sami politycy priorytetem nazywają przeprawę mostową Police Święta wraz z obwodnicą (4mld zł), lub obwodnicę śródmiejską Szczecina. A ludzie wciąż im wierzą. Zachodniopomorskie dostanie z UE 1, 4 mld. Jak to podzielić, by starczyło i na tunel i na most i na obwodnicę i na pogłębienie toru wodnego? Fizycznie to się nie da.

Gość Kuba • Wtorek [05.03.2013, 08:35:31] • [IP: 164.126.42.**]

Zbyniu - sprawdż Możejkę, niech zacznie od kopania tunelu pod kanalikiem w Przytorze, suchymi piętami dojdziesz do swojej posiadłości na zielonej wysepce.

Gość • Wtorek [05.03.2013, 08:28:23] • [IP: 178.238.249.**]

Mrozek i SLD to jedno.Propaganda a nie fakty.

Gość • Wtorek [05.03.2013, 08:21:11] • [IP: 80.245.180.**]

Zapomniał p. Pomieczyński jak go potraktował Możejko. Jeżeli nie to przypomnę jak gówniarza i menela. Trochę lat upłyneło ale nie aż tyle aby nie pamiętać zajścia w Urzędzie Miejskim.

Gość • Wtorek [05.03.2013, 08:20:00] • [IP: 80.245.189.**]

J.Agatowska twierdzi ze miasto nie ma 10 milionow, a dlaczego buduje sie zadaszenie na stadionie miejskim za ponad 5 milionow dla kilku fanatykow, a tunel bylby dla wszystkich !!

Oglądasz 1-133 z 133
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Nasze dziewczęta ze Świnoujścia i ich opiekun i choreograf Izabela Gromek - Świątek zdobyły pierwsze miejsce w 27 FESTIWALU TWÓRCZOŚCI DZIECIĘCEJ WOJSKA POLSKIEGO . TEATR TAŃCA GOTHIKA PO RAZ DRUGI Z RZĘDU ZOSTAŁ LAUREATEM 27. FESTIWALU TWÓRCZOŚCI DZIECIĘCEJ WOJSKA POLSKIEGO ORAZ NAGRODY SPECJALNEJ POLSKIEJ GRUPY ZBROJENIOWEJ. TEATR TAŃCA GOTHIKA 🥇🏆 Liliana Ośmialowska, Nadia Guzik, Wiktoria Mokrzycka, Zofia Tałanda, Hanna Puźniak, Łucja Drachal, Luiza Kradyna, Ida Świątek, Zuzanna Wlczak, Julia Tarnowska. Tytuł widowiska tanecznego: "JESZCZE POLSKA NIE ZGINEŁA, KIEDY MY ŻYJEMY" 🇵🇱 ■