POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Niedziela [17.02.2013, 07:57:46] • Świnoujście

Chciałby zmiany kierunku ruchu przy promenadzie. Dobry pomysł?

Chciałby zmiany kierunku ruchu przy promenadzie. Dobry pomysł?

fot. Adam Strukowicz / archiwum

Chodzi głównie o autokary dowożące gości hotelowych do obiektów przy ulicy Żeromskiego i Uzdrowiskowej – mówi pomysłodawca Michał Faligowski. Mężczyzna tłumaczy, że powinno się zamienić kierunek ruchu przy promenadzie, bo autokary dowożące turystów wysadzają ich na ulicę, zamiast od strony chodnika.

- Ponieważ ruch na odcinkach jednokierunkowych tych ulic odbywa się ze wschodu na zachód, a obiekty i chodnik znajdują się od strony południowej, więc autokary wysadzają gości na trawnik od strony północnej. Jest to rozwiązanie niemądre, mogące pewnego razu doprowadzić do tragedii. Pasażerami są przeważnie osoby w podeszłym wieku, często z ograniczoną sprawnością ruchową. Autokary stojąc przy północnej stronie jezdni tamują ruch, a goście wysiadają nierzadko w krzaki. Wysiadanie z autokaru zaparkowanego na postoju przy południowej stronie jezdni jest jeszcze bardziej niebezpieczne, bo goście wysiadają na jezdnię, wprost pod nadjeżdżające auta – tłumaczy Michał Faligowski z HiT w Świnoujściu.

Pomysłodawca sugeruje, aby zmienić kierunek ruchu. Zamiast ze wschodu na zachód odwrotnie - z zachodu na wschód.

- Zamierzam zwrócić się z tym pomysłem do 3 klubów przewodników (Świnoujście, Międzyzdroje, Seebad Ahlbeck), przedsiębiorstw autokarowych, biur podróży i ŚOT - tłumaczy mężczyzna.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 83, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-83 z 83

Gość • Wtorek [19.02.2013, 12:53:12] • [IP: 178.37.225.***]

ile trwalo zanim ktos sie zorientowal ze tak jest niebezpiecznie i w prosty sposob mozna to zmienic?:D

Gość • Wtorek [19.02.2013, 09:19:03] • [IP: 80.245.188.***]

Gość • Niedziela [17.02.2013, 22:30:42] • [IP: 67.213.218.**] muszę przyznać racje, pozdrawiam.

Gość • Poniedziałek [18.02.2013, 22:04:15] • [IP: 83.170.97.**]

Gość • Poniedziałek [18.02.2013, 13:55:09] • [IP: 62.69.251.***] taaa? to z autokaru po zmianie kierunku będą wysiadać/wyskakiwać od razu na auta zastawiające parking. Próba zmieszczenia się z otwieraniem schowka bagażowego i wyładunkiem, by nie zarysować. Nadal byłby zator, bo brakuje parkingu dla autokaru przed każdym hotelem. Może chcesz, by kierowcy osobowych szukali miejsca gdzie indziej - to znaczy nie myślisz o tych turystach. Autokary co bądź, rzadziej przyjeżdżają. Czy piesi wchodzący wtedy od strony tych aut na pasy będą lepiej widziani przez kierowców, niż jest przy obecnym kierunku? Czemu autokary nie mogą się zatrzymywać w uliczkach prostopadłych do tej, co bądź ruchliwej w sezonie ulicy?

Gość • Poniedziałek [18.02.2013, 15:49:17] • [IP: 92.42.114.**]

Na obecnym deptaku zrobić pas dla aut a promenadę przenieść dalej-bliżej morza, a jak mało miejsca to może morze można przenieść dalej może?

Gość • Poniedziałek [18.02.2013, 13:55:09] • [IP: 62.69.251.***]

super pomysł. Parking dla osobowych niech zostanie po tej stronie co jest teraz

Gość • Poniedziałek [18.02.2013, 12:56:55] • [IP: 178.238.250.*]

Proponuje aby wlasciciele osrodkow do ktorych przyjezdzaja ci turysci zorganizowali na terenie wlasnych obiektow parkinki dla autokarow. Bedzie wowczas bezpiecznie, a plynnosc ruchu na ulicy zostanie zachowana. Nie bedzie tez konieczna kosztowna i klopotliwa zmiana organizacji ruchu.

Gość • Poniedziałek [18.02.2013, 08:53:53] • [IP: 77.115.194.***]

Do 95.129.224.*** z 15.50! Popieram!!

Gość • Poniedziałek [18.02.2013, 08:50:35] • [IP: 77.115.194.***]

A z taksówki gdzie się wysiada? Bez przesady! Polski turysta musi do autobusu dojść a niemiecki, musi być zawieziony pod same drzwi? Jest dobrze jak jest!

Gość • Poniedziałek [18.02.2013, 08:43:54] • [IP: 46.112.254.***]

To jest chore, że w mieście, które żyje z turystyki ludzie branży muszą się prosić, o ułatwienia, zatoczki, przystanki i inne, o coś, co przynosi przecież pieniądze mieszkańcom no i władzom. Zamiast wspierać kierowców autobusów, biura, hotele, przedsiębiorców to ciągle podkłada się im kłody pod nogi... Brawo Panie Faligowski!

Gość • Poniedziałek [18.02.2013, 08:06:25] • [IP: 80.245.185.***]

na żeromskiego powinien byc zakazwjazdu dla autobusów

Gość • Niedziela [17.02.2013, 22:47:13] • [IP: 67.213.218.**]

Gość • Niedziela [17.02.2013, 20:42:19] • [IP: 93.154.217.**] a przemyślałeś konsekwencje? Gdzie będą parkowały samochody osobowe? Sporo ich jest, a przyjazdy są bardziej nieregularne. Gdzie będą z nich wysiadali pasażerowie? Jak załatwisz kierunkowość ulicy Chrobrego i Piłsudskiego i jadących stamtąd turystów/mieszkańców napotykających tych z ulic promenady? Nie zapominaj, że pl. Wolności jest zamknięty i jeszcze nie przetestowano tego w sezonie. Jednak dla kilku autokarów chcesz przeorganizować ruch, który wpłynie też na resztę miasta? Podaj więcej plusów, zmiany kierunku tej ulicy, bo może się mylę i jednak pomysł jest świetny. Teraz warto poczytać argumenty. Dla mnie jest świetne to, że ktoś coś proponuje, bo może coś fajnego się zdziała w miasteczku, oczywiście nie wszystkie pomysły są tego warte.

Gość • Niedziela [17.02.2013, 22:30:42] • [IP: 67.213.218.**]

[17.02.2013, 20:18:20] • [IP: 80.245.188.***] czy oby na pewno to jest to korzystne dla żyjących z turystów? Zmiana kierunku da szansę na jazdę dorożkami od granicy, tylko że więcej Niemców wraca, zmęczona deptakiem (chyba, m że nie). Wydłuży dojazd karetki, dla kogoś kto zasłabł na promenadzie i nie umie podać lokalizacji. Zwiększy się i tak spory ruch na ulicy równoległej, a tam sporo osób przechodzi przez ulicę, i hałas tam będzie większy dla kuracjuszy. Wszystkie samochody osobowe będą parkować po przeciwnej stronie, a jest ich więcej, zgadnij kto będzie, wtedy wyskakiwał na ulicę. Widok promenady zostanie dla przejeżdżających ulicą zasłonięty też tymi autami. To zachęci to do wysiadki, czy szukania miejsca parkingowego? Przy przesuwaniu się coraz bardziej do centrum, zapycha się je, a sądzę, że turysta planuje raczej zobaczyć plażę. W drodze trafia na jednokierunkową Chrobrego i Piłsudskiego, którą gnają turyści z promu. Czy to dobre? Zatoka, byłaby lepsza, choć pewnie byłaby zastawiona i za daleko...

Gość • Niedziela [17.02.2013, 22:16:40] • [IP: 95.129.225.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Niedziela [17.02.2013, 20:42:19] • [IP: 93.154.217.**]

Bardzo sensowny pomysł i dziwie się, że do dziś nikt tego nie zrealizował w takim mieście, które żyje z turystów...

lolodolo • Niedziela [17.02.2013, 20:33:23] • [IP: 80.245.178.***]

Kierowca powinien dostać mandat. Nie ma uprawnień do blokowania ruchu publicznego. Pasażerów powinien wysadzić w bezpiecznym miejscu, do tego przeznaczonym. Nie widziałem w kodeksie drogowy przepisu dającego zgodę na tego typu działanie.

Gość • Niedziela [17.02.2013, 20:18:20] • [IP: 80.245.188.***]

Oj ludzie ludzie, przecież wy z tych turystów żyjecie. Pomysł bardzo trafny, turyści nie będą musieli" utrudniać'' życia kierowcą bo nie będą zmuszeni do przebiegania przez ulice.

Gość • Niedziela [17.02.2013, 19:54:35] • [IP: 92.42.117.**]

To jest bardzo sensowny pomysł - dziś, nawet jeśli autobus zaparkuje na miejscu parkingowym to i tak pasażerów musi wysadzać na jezdnię. Nie jest to ani bezpieczne, ani rozsądne.

Gość • Niedziela [17.02.2013, 18:48:34] • [IP: 62.69.250.**]

Bardzo dobry pomysł.

Gość • Niedziela [17.02.2013, 18:30:33] • [IP: 95.129.225.***]

I to jest bardzo dobry pomysł !! Obecna sytuacja jest karygodna i niebezpieczna. Negatywne komentarze pochodzą chyba od Ferdka Kiepskiego, ale nimi przejmować się nie należy.

Gość • Niedziela [17.02.2013, 18:21:19] • [IP: 95.129.225.***]

[17.02.2013, 15:38:02] • [IP: 62.69.255.**] niestety bardzo trafnie określiłeś ten naród! Polski kołtun woli głodem przymierać niż samemu korzystać z okazji i zarabiać albo co Boże nie daj inny mógłby zarabiać. Myśleniem taki buc nigdy się nie skala bo to go chyba boli. Szkoda gadać.

Gość • Niedziela [17.02.2013, 17:32:20] • [IP: 77.88.191.**]

niemieckie chrupki wysiadaja w krzakach

Gość • Niedziela [17.02.2013, 17:14:49] • [IP: 83.23.200.***]

a ja bym postawił zakaz wjazdu dla autobusów i po problemie a helmuciki niech sobie z buta idą a nie do samego hotelu tyłek podwozić - koniec włażenie im w d.u.p.e to miasto przez nich umiera

Gość • Niedziela [17.02.2013, 16:01:20] • [IP: 80.245.190.***]

Jeżdżę tamtędy jakieś 20 lat i kierunek jazdy chyba nie ma tutaj specjalnego znaczenia.Myślę że albo zakaz ruchu na tej ulicy z wyłączeniem autobusów i taxi, z tym że taxi tylko we wskazanych miejscach a autobusy jeżdżą bardzo rzadko.Inne rozwiązanie zakaz postoju na całej długości ulicy.Pierwsze rozwiązanie pozwoliło by na rozwinięcie i rozbudowę starej promenady drugie ułatwiło by komunikację i ruch pasażerski.

Gość • Niedziela [17.02.2013, 15:50:22] • [IP: 95.129.224.***]

Nie rozumiem problemu?! Wszyscy piloci/ przewodnicy/ kierowcy autokarów. Pokażcie miejsca za granicą gdzie autokar zatrzymuje się na drodze jednokierunkowej blokując ruch i wysadza gości hotelowych czy turystów zwiedzających miasto?! Nigdzie, bo boją się mandatów. U nas jak zwykle samowolka. Oprowadzając grupy po różnych miastach parkuje się często dużo dalej i spaceruje się do danego punktu. Na początku Żeromskiego jest zatoczka, gdzie znajduje się postój taxi - zrobić jeszcze dwie takie zatoczki i po problemie.

Gość • Niedziela [17.02.2013, 15:38:02] • [IP: 62.69.255.**]

jak będzie trzeba to polska zaściankowa menda zaorze asfalt, żeby niemcowi życie utrudnić

Gość • Niedziela [17.02.2013, 15:17:07] • [IP: 92.42.118.***]

przy promenadzie powinien byc zakaz

Gość • Niedziela [17.02.2013, 15:06:56] • [IP: 88.156.232.***]

Widać, że gro wypowiadających cierpi na brak wyobraźni. Spacerkiem rzeczywiście można wrócić do hotelu ileś tam metrów z wycieczki, ale radzę tym, , wiecznie młodym, , przespacerować się z tejże ulicy Trentowskiego z bagażem i ewentualnbym chodzikiem np do hotelu Polaris III na drugi koniec promenady. Życzę powodzemia, wszędzie tak wogóle autokary mają prawo wysadzić gości pod hotelami i żaden z kierowców nie stoi tam po godzinie kiedy ma do rozwiezienia gości przynajmniej do kilku hoteli. Ma również zgodnie z przepisami ograniczony czas pracy.

Gość • Niedziela [17.02.2013, 14:50:53] • [IP: 95.169.34.**]

uwazam, ze powinien byc zakaz wjazdu autokarow na Zeromskiego, albo zrobic rzeczywiscie kosztem malo ciekawych trawnikow, zatoczki do wysiadania dla turystow i nie ma sensu byc" jadowitym!" na ten pomysl a pomyslec troche jakie rozwiazanie byloby najlepsze!!

jb • Niedziela [17.02.2013, 14:29:49] • [IP: 88.202.124.**]

zamknac uliceZeromskiego calkowicie, a nie wdychac smrod samochowych spalin. przeciez to ma byc kurort a nie warsztat samochodowy

Gość • Niedziela [17.02.2013, 14:13:39] • [IP: 178.238.246.***]

Bardzo dobry pomysł Panie Michale !! Przykro mi że tyle chamstwa w komentarzach nawet przy niedzieli...

Gość • Niedziela [17.02.2013, 14:12:01] • [IP: 92.42.117.**]

Kierunek ruchu nie ma znaczenia. Co z tego jeśli będzie ruch odwrócony skoro autokary i tak będą zatrzymywały się na jezdni, a ci szanowni goście będą wysadzali swoje tyłki prosto w i między samochody. O tym, że zwłaszcza w sezonie wszystkie miejsca parkinkowe wzdłuż promenady są zajęte to już Michaś nie pomyślał... Zamiast szukać durnych pomysłów to niech lepiej radzą nad istotnymi rozwiązaniami, np. o jakimkolwiek dostosowaniu czegokolwiek dla osób niepełnosprawnych. A te stada starych niemców to jeszcze może powinno wysadzać się od razu pod rozbitym wcześniej parawanem na plaży?

Gość • Niedziela [17.02.2013, 13:52:28] • [IP: 31.63.238.**]

A nie może wysadzać ich na plaży, albo na patelni?

Gość • Niedziela [17.02.2013, 13:11:43] • [IP: 80.245.180.**]

Niech wysiadają przy ul. Trentowskiego tam są wydzielone miejsca dla autokarów.

Ogórek. • Niedziela [17.02.2013, 12:58:01] • [IP: 88.156.233.***]

A może zbudujemy drugą anglię. Na pczątek proponuję zmienić ruch na lewostronny, aby niemieckim kuracjuszom zyło się lepiej, a nam dostatniej.

Gość • Niedziela [17.02.2013, 12:54:32] • [IP: 80.245.178.**]

Pomysł może i nie najlepszy, ale stanowi zaczątek do rozmowy o trwającym od wielu lat jak by nie było problemie. Blokujące jezdnię autokary niestety są problemem. Ich kierowcy powinni niejednokrotnie dostać mandaty za takie postępowanie bo nigdzie tak nie ma, że autokar musi podjechać pod sam hotel kiedy brak tam takowego miejsca. Mały spacerek jeszcze nikomu źle nie zrobił, zaś sami hotelarze wobec tego powinni zapewnić swoim gościom transport ich bagaży. A tak na marginesie to ruch pojazdów powyżej 3.5 tony na Żeromskiego powinien być zabroniony (z wyjątkiem prowadzonych jakichś robót itp. za wydaną jednorazową zgodą ) .

Gość • Niedziela [17.02.2013, 12:38:29] • [IP: 91.65.104.**]

No jeszcze czego! Tylko po to żeby stare k... mogły wysiąść przed samymi drzwiami hotelu mamy rewolucje robić w całym układzie komunikacyjnym miasta! Też ludzie pomysły mają.

Gość • Niedziela [17.02.2013, 12:14:36] • [IP: 92.42.118.**]

Chory pomysł

Gość • Niedziela [17.02.2013, 12:11:59] • [IP: 178.238.247.***]

A kto powiedzial ze musza wlasnie tam wysiadac a nie na uliczkach bocznych!

Gość • Niedziela [17.02.2013, 12:10:02] • [IP: 62.69.254.***]

O znam Tych ze smarta, mają fajnego psa.

Gość • Niedziela [17.02.2013, 12:09:56] • [IP: 83.21.150.**]

głupi pomysł

Gość • Niedziela [17.02.2013, 12:02:26] • [IP: 77.88.191.**]

Zmiana kierunku ruchu? - jeżeli będzie, przez pierwszy tydzień będzie się działo, oj będzie się działo. Blacharze zarobią. Przecież u nas jeździ się na pamięć!

beza • Niedziela [17.02.2013, 12:02:19] • [IP: 80.245.189.***]

powinno się całkowicie zakazac poruszania się w tej strefie autokarów i byłoby po prosblemie

Gość • Niedziela [17.02.2013, 11:54:40] • [IP: 92.42.115.***]

Tak naprawdę to miasto powinno zbudować zatoczki dla autokarów. Takie jak koło GRYFA jest dla kolejki. Byłoby po kłopocie. W końcu tyryści dają zarobić nie tylko hotelarzom, ale i przewoźników i gastronomikom i sklepikarzom. No i kilka milionow samemu urzedowi - płacąc opłatę uzdrowiskową. I jak się rozejrzeć to dają zarobić połowie mieszkańców. Na Żeromskiego parkuje wielu spacerowiczów a nie jedynie goście hotelowi. Gdyby były w tej dzielnicy duże miejskie parkingi to lewa strona ulicy mogłaby być pusta. Tylko czemu miasto jedynie sprzedaje wszystkie działki pod apartamentowce zamiast co jakiś czas parking piętrowy postawić? P.S. z autokarowych wycieczek korzystają wszyscy turyści. Nie tylko Niemcy, na których tak tu jadem plujecie.

Gość • Niedziela [17.02.2013, 11:34:44] • [IP: 178.238.249.***]

Jestem inwalidką i jeśli decyduję się wyjechać do sanatorium to liczę się się z tym, że będę MUSIAŁA kawałek gdzieś dojść z bagażami. P R O S T E ? A jak nie... to niech zabierze ze sobą opiekuna.

Gość • Niedziela [17.02.2013, 11:33:56] • [IP: 62.69.255.***]

235...świete słowa, najchętnie to by wiechali na chodnik i po schodach do budynku, wydzielony plac i problem rozwiązane, niech hotelarze sami zainwestują!!

Gość • Niedziela [17.02.2013, 11:31:37] • [IP: 93.94.184.***]

chyba kogoś powaliło i to ostro

Gość • Niedziela [17.02.2013, 11:29:47] • [IP: 184.95.55.**]

Pomysł ciekawy, ktoś się coś proponuje - plus, powinno pojawiać się wielu takich coś zauważających. Co do pomysłu, widzę bardziej plusy obecnego stanu. Miejsce dla autokarów, gdzie mogą wysadzać - istnieją, jasne kawałek trzeba by się przejść, może jeszcze jeden, jasne będzie omijane, bo pewnie za daleko? Co do Żeromskiego - może postawić zakaz zatrzymywania się na niej? To wąska ulica, szczególnie, jak jest tam sporo parkujących. Czemu na ulicach dojazdowych, gdzie nie ma takich wąskich gardełek autokary nie stają, by nie blokować" głównej alteri" promenady? Zmiana kierunku wydaje mi się stworzeniem większego bałaganu i spowodowaniem niepotrzebnego ruchu na ulicach równoległych. Dojazd karetki szukającej kogoś na promenadzie, też jest, krótszy. Obecny kierunek też wpasowana jest w" ruch zjazdu z promów" dla zwiedzających. Do tego daje szansę zarobku dla dorożek i taksówek, gdy pojawią się zmęczeni przechadzką, wracający do granicy, albo by takiego przywieść dając mu szansę przejść się całą promenadą.

Gość • Niedziela [17.02.2013, 11:29:43] • [IP: 92.42.118.***]

zmieńmy kierunek ruchu to będzie stawać przy chodniku < po lewej stronie - fotografia >, jakże idiotyczny pomysł, bez problemu mógłby stanąć po lewej stronie, jest to ulica jednokierunkowa, ale jak widzimy miejsca parkingowe sa po lewej stronie i przeszkadzają, zresztą ten kto zna to miejsce wie iż tam gdzie stoi autokar, jest wyznaczone miejsce do postoju tego rodzaju pojazdów. Widać iż tak jak na wp, nie macie o czym pisać i bierzecie wszystko co leci, bez filtracji intelektualnej, gratulacja.

Gość • Niedziela [17.02.2013, 11:26:31] • [IP: 80.245.178.**]

Wtedy trzeba by też zmienić kierunek ruchu na ul. Chrobrego (albo zrobić ją dwukierunkową) - a to już chyba za dużo tych zmian?

Gość • Niedziela [17.02.2013, 11:24:49] • [IP: 77.88.191.**]

nie ma jak to w dawnych czasach. Wielkie Damy pod parasolkami przeciwsłonecznymi spacerowały po promenadzie i miejsca było bardzo dużo. A dziś !! Tam autokarom powinni postawić ZAKAZ WJAZDU.Małe samochody ewentualnie dyliżansy i koniec.Pozdrawiam gości i mieszkańców bezautokarowo/mniej spalin więcej miejsca/

Królowa jest tylko jedna • Niedziela [17.02.2013, 11:24:05] • [IP: 62.69.255.**]

I kwiczy z bUlu polski kołtun. Pod niemców chcą kierunek zmieniać, psubraty. A w życiu! I, kruwa, dziur w drogach też nie naprawiajcie, niech się faszystowski emeryt telepie swoim mercedesem kupionym za to co w 1939 zagrabił!

Gość • Niedziela [17.02.2013, 11:07:39] • [IP: 93.94.188.***]

Ograniczyć ruch przy dzielnicy Uzdrowiskowej!

Gość • Niedziela [17.02.2013, 11:04:26] • [IP: 92.42.116.***]

Zgadzam sie, tam powinien być zakaz wjazdu tak dużymi pojazdami, zresztą ukształtowanie ulic dojazdowych do ulicy Żeromskiego czesto nawet uniemożliwia bezproblemowy wjazd pojazdów tej wielkości jak autokary, wystarczy zobaczyć jakie manewry musi wykonać kierowca takiego pojazdu podczas skrętu w lewo z ulicy Energetyków.

art-travel • Niedziela [17.02.2013, 10:58:17] • [IP: 95.129.225.***]

Obowiązujące obecnie rozwiązanie ruchu na ul. Żeromskiego powstało w czasach kiedy samochody w Świnoujściu można było liczyć na palcach jednej ręki. Zmiana kierunku ruchu jest bardzo rozsądnym pomysłem bo to wynika z logiki. Skoro ludzie jadą od promów Karsibór ul. 11 Listopada i dalej ul.Moniuszki do dzielnicy nadmorskiej to siłą rzeczy mądrym rozwiązaniem będzie wjazd w ul. Prusa i możliwość skrętu w prawo w ul.Żeromskiego. Taki układ komunikacyjny wydaje się najbardziej płynny dla tej dzielnicy. Innym rozwiązaniem jest wykonanie ze dwóch choćby półzatok dla autokarów na Żeromskiego niestety kosztem pasa zieleni aby nie blokować ruchu. Inna sprawa warta rozważenia to ze trzy, cztery punkty zbiórek na ul. Słowackiego, wtedy do większości hoteli goście mają po 100-200 metrów...

Gość • Niedziela [17.02.2013, 10:53:16] • [IP: 83.109.76.**]

A co na to pani Dulnik?!Wszak posiada" pacaneum"na wszelkie problemy i to sposobem tyle tanim co sprytnym!A może pani Basia zabłyśnie nieomylnym intelektem i połączą siły w swej beztroskiej twórczości?

Gość • Niedziela [17.02.2013, 10:52:30] • [IP: 80.245.184.***]

Proponuje spacer każdemu na zdrowie to wyjdzie a zwłaszcza pomysłodawcy

Gość • Niedziela [17.02.2013, 10:46:45] • [IP: 80.245.188.***]

Ma facet rację. W końcu ktoś pomyślał. Urzędasy na to nie wpadli.

Gość • Niedziela [17.02.2013, 10:42:24] • [IP: 62.69.252.***]

Znalazł się główny inżynier miasta.Nie poprawiaj czegoś co funkcjonuje.

...::: marecki :::... • Niedziela [17.02.2013, 10:40:22] • [IP: 80.245.178.**]

NIC NIE ZMIENIAĆ !!

Gość • Niedziela [17.02.2013, 10:36:18] • [IP: 95.129.228.***]

We Francji kierowca by zapłacił mandat połowę jego wypłaty

Gość • Niedziela [17.02.2013, 10:30:02] • [IP: 95.129.228.**]

Co za małpiszon z kierowcy blokuje przejazd, zamiast wjechać w boczna uliczkę i wysadzić pasażerów" na tę właściwą" stronę.W tak małym miasteczku przejście tłuściocha te 100-200 to dla zdrowia. Kierowca powinien nie filozofować a znać przepisy drogowe.

Gość • Niedziela [17.02.2013, 10:29:12] • [IP: 86.186.104.***]

Prosze o zakazanie wjazdu na promenade.

Gość • Niedziela [17.02.2013, 10:28:50] • [IP: 81.82.118.***]

Hehe. Ludzie to mają pomysły.

Gość • Niedziela [17.02.2013, 10:12:55] • [IP: 88.156.235.***]

nie zmaina kierunku ruchu tylko sałe miejsca dla autokarów by wysiadający byli bezpieczni, nikomu korona z głowy nie spadnie jak podejdzie pod swój hotelik.za duzo służalczości, może windy jeszcze tym turystom prosto do pokoju by po schodach nie chodzili.Konkretnie wytyczone miejsca na promenadzie właśnie dla autokarów.

Gość • Niedziela [17.02.2013, 10:07:51] • [IP: 95.129.224.***]

a co niemiaszki nie moga 100 metrów przejśc tylko prosto pod drzwi muszą być podwożeni??a moze jeszcze przy wysiadaniu z autokaru ich po rekach całować bo lubią?? żenada - czy niewidzicie ze nas w DDRowie traktuje sie jak szmatławce (wystarczy w SKyU ZROBIĆ ZAKUPY) A ICH U NAS JAK WIELKI PAŃSTWO??Spróbujcie u w niemieckim sklepie po polsku porozmawiać (oczy zrobią na was - i to normalne) a spróbujcie w polskim sklepie po polsku obsłużyć niemca - też zrobi oczy że nie umiecie niemieckiego - a to JUZ NIE NORMALNE

Gość • Niedziela [17.02.2013, 10:05:04] • [IP: 80.245.181.***]

Kolejny mądry czytelnik, nie kombinuj pomysłodawco, od lat tak to wszystko funkcjonuje i jest dobrze jak ci się spieszy to możesz jechać ulicą Kasprowicza lub Słowackiego a do promenady możesz się przejść dla zdrowia a nie nygusie tyłek wozisz pod same ławki.W ogóle należy ograniczyć ruch samochodów przy promenadzie i wtedy wszystko będzie ok.ok.tedy

Gość • Niedziela [17.02.2013, 10:01:19] • [IP: 80.254.154.**]

Tyle lat bylo dobrze, az tu nagle pod niemcow" dziady" chca zmienic kierunek jazdy.. Kazdy patrzy tylko na swoj interes... za kilka euro dadza sobie jaja ogolic..

Gość • Niedziela [17.02.2013, 09:56:31] • [IP: 87.207.63.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Niedziela [17.02.2013, 09:55:42] • [IP: 81.82.236.***]

Zmiana kierunku ruchu, to potężna zmiana dokumentacji miasta. Koszmarne koszty, absolutnie niepotrzebne. Pomysł do d…

Gość • Niedziela [17.02.2013, 09:54:55] • [IP: 92.42.115.**]

każdy porządny hotel ma swój parking, więc niech tam sobie NIEMCE wysiadają.Panie pomysłodawco trochę myślenia nie zaszkodzi, nie widzi PAN że te pana autokary blokują ruch na całej ulicy.Euraski żądzą zamiast ROZSĄDKU ??

Gość • Niedziela [17.02.2013, 09:43:40] • [IP: 62.69.253.*]

A czy hotele muszą się tak grodzić? Nie mogą zebrać się po dwa i na wspolnej granicy zbudować miejsca załadunkowo-wyładunkowe? tylko czy kierowcy autobusów będą z tego korzystać? Wszak łatwiej zablokowac ulicę!

Gość • Niedziela [17.02.2013, 09:37:50] • [IP: 62.69.253.*]

kierowcy autobusów powinni być kasowani przez policję. mają głęboko w swoich 4 literach przepisy ruchu drogowego, blokują ulicę i bardzo często zatrzymują się na części ulicy wyodrębnionej na ścieżkę rowerową - liczą się tylko niemieckie zadki, od których mają pieniądze. A skubani hotelarze wiedząc, że budują hotele, powinni uwzględnić miejsca postojowe. Po części winno jest miasto, bo albo wydało błędne warunki zabudowy, albo nie potrafiło ich wyegzekwowac!

Gość • Niedziela [17.02.2013, 09:35:16] • [IP: 95.129.225.**]

Stojące i wyopuszczające ludzi na ulicę autokary blokują ruch na żeromskiego. Trochę to trwa i wkurza tych co czekają. Kwestia bezpieczenstwa tych wysiadających też jest ważna. Rozumiem, że pan Faligowski podejmuje próbę znalezienia rozwiązania tego problemu. I bardzo dobrze. Może jego propozycja nie jest idealna, ale to niech miasto znajdzie jakies rozwiązanie tego problemu.

Gość • Niedziela [17.02.2013, 09:24:38] • [IP: 91.52.167.***]

Ten pan jest zalezny od turystow, a po drugie jak reprezatowo Swinoujscie w niemieckiej tv to wszysci klaskaly.

Gość • Niedziela [17.02.2013, 09:24:34] • [IP: 77.253.238.**]

gościu z 8:46 - a gdzie tam jest napisane, że autokary nie mają prawa się tam zatrzymywać? Byłeś już kiedyś na promenadzie?

Gość • Niedziela [17.02.2013, 08:54:15] • [IP: 80.245.190.**]

Mężczyzna tłumaczy, że powinno się zamienić kierunek ruchu przy promenadzie, bo autokary dowożące turystów wysadzają ich na ulicę, zamiast od strony chodnika.- JA PATRZE NA ZDJĘCIE I WIDZE ZE WYSIADAJA NA CHODNIK (JAKI BU NIE BYŁ) A ULICA BEZPIECZNIE ZABLOKOWANA... WIĘC O CO CHO?

Gość • Niedziela [17.02.2013, 08:46:02] • [IP: 80.245.190.**]

TE AUTOKARY NIE MAJA PRAWA SIE TAM ZATRZYMYWAC WIEC CO DA ZMIANA KIERUNKU ? WYSTARCZY POPATRZYC NA ZNAKI.

Gość • Niedziela [17.02.2013, 08:45:54] • [IP: 92.42.115.***]

Piszesz, że Hotel bez parkingu... A czy ty wogóle byłeś na promenadzie? Gdzie na tych działkach zbudowanych dziesiątki a nawet 100 lat temu wygospodarować parkingi dla autokarów? Sugerujesz wyburzenie całej dzielnicy i wybudowanie od nowa?

Gość • Niedziela [17.02.2013, 08:15:42] • [IP: 178.238.245.**]

a cóż to za" hotel" bez parkingu? Najpierw właściciele każdy metr działki zabudowuja żeby kasa była a potem maja problemy... Moze jeszcze gości zmotorzowanych wpuszczac na prom bez kolejki?

Gość • Niedziela [17.02.2013, 08:10:15] • [IP: 77.88.191.**]

Uważam, że na Żeromskiego powinien być zakaz ruchu pojazdów pow. 3, 5 tony.

Gość • Niedziela [17.02.2013, 08:07:22] • [IP: 62.69.255.**]

Jest dobrze.Autobus blokuje jezdnię więc podróżni są bezpieczni.

Gość • Niedziela [17.02.2013, 08:05:24] • [IP: 93.179.24.***]

pomysł bez sensu jak z autobusu wysiadaja ludzie to i tak nie da się go wyminąć a po drugie jak by było odwrotnie to i tak ludzie z autobusu wysiadali by na ulice bo stoją zaparkowane auta lepiej zrobić zatoczkę tylko dla autobusów i przejście dla pieszych

Gość • Niedziela [17.02.2013, 08:05:19] • [IP: 92.42.118.***]

Chory królik. ..przejmuje się starymi szkopami !

Oglądasz 1-83 z 83
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Nasze dziewczęta ze Świnoujścia i ich opiekun i choreograf Izabela Gromek - Świątek zdobyły pierwsze miejsce w 27 FESTIWALU TWÓRCZOŚCI DZIECIĘCEJ WOJSKA POLSKIEGO . TEATR TAŃCA GOTHIKA PO RAZ DRUGI Z RZĘDU ZOSTAŁ LAUREATEM 27. FESTIWALU TWÓRCZOŚCI DZIECIĘCEJ WOJSKA POLSKIEGO ORAZ NAGRODY SPECJALNEJ POLSKIEJ GRUPY ZBROJENIOWEJ. TEATR TAŃCA GOTHIKA 🥇🏆 Liliana Ośmialowska, Nadia Guzik, Wiktoria Mokrzycka, Zofia Tałanda, Hanna Puźniak, Łucja Drachal, Luiza Kradyna, Ida Świątek, Zuzanna Wlczak, Julia Tarnowska. Tytuł widowiska tanecznego: "JESZCZE POLSKA NIE ZGINEŁA, KIEDY MY ŻYJEMY" 🇵🇱 ■