POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Piątek [30.11.2012, 07:55:04] • Świnoujście

Czy prezydent powinien przeprosić?

Czy prezydent powinien przeprosić?

fot. Sławomir Ryfczyński

Czy prezydent powinien przeprosić, za lekceważące potraktowanie zaproszonych mieszkańców Karsiborza, podczas czwartkowego spotkania? Powoli największym wrogiem Janusza Żmurkiewicza staje się sam Janusz Żmurkiewicz. Rutyna i arogancja uniemożliwiły mu przedstawić rzeczowo, nie najgorszego przecież, pomysłu. Niestety prezydent na spotkanie przyjechał nieprzygotowany, co udowodnili mu mieszkańcy, i bez woli kompromisu.

Z pewnością nie pomogła mu utracona wiarygodność w oczach mieszkańców miasta, z powodu szeregu niedotrzymanych obietnic. Karsibór jest przecież jedną z bardziej zaniedbanych, podczas jego dziesięcioletnich rządów, częścią Świnoujścia. Przedstawianie obowiązku miasta jakim jest utrzymanie komunikacji pomiędzy jego częściami, jako dobrej woli Janusza Żmurkiewicza, to wyraz prawdziwej arogancji. Także towarzystwo dwóch statystów, których jedyną kompetencją jest właściwa partyjna przynależność, nie uczyniło spotkania poważnym.

Prezydent miasta nie może szantażować jego mieszkańców, brakiem realizacji inwestycji, których brak, świadczy niestety o złym zarządzaniu miastem. I za to powinien ich przeprosić.
Wracając do rozmów z nimi, ale w innej grzeczniejszej formie i z pomocą kilku prawdziwych fachowców.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 144, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-144 z 144

TNuzsRUCYaoJ • Wtorek [28.01.2014, 10:54:51] • [IP: 216.152.249.***]

greg.txt;1;3

Gość • Wtorek [04.12.2012, 09:11:34] • [IP: 213.155.169.***]

Przepraszam Pania, powodzenia na studiach

Gość • Wtorek [04.12.2012, 08:37:19] • [IP: 193.69.22.**]

Oczywiście że powinien przeproscic! Za swoje zachowanie i Karsiborzan i fotoreportera, a przede wszystkim za" spalenie" nienajgorszego pomyslu!!

Katia • Niedziela [02.12.2012, 19:29:48] • [IP: 62.69.194.***]

Gość  Sobota [01.12.2012, 15:32]  [IP: 77.115.41.**] Może naucz się czytać, zanim zaczniesz mnie obrażać, gościu. Pomysł z opłatą dobry, ale bez wyjeżdżania z tym nagle w formie szantażu. Może Tobie by się g***o należało, ale cóż, wszyscy jesteśmy ludźmi i mamy prawo do tego samego. Ładnie z Twojej strony, że płacisz tyle za studia swojego dziecka, też jestem studentką i wiem, ile kosztuje przeżycie w większym mieście oraz podejmowanie nauki, nawet na uczelni państwowej. Powodzenia.

Gość • Niedziela [02.12.2012, 15:50:02] • [IP: 88.156.232.***]

a i jeszcze jedno tak bronisz karuzeli bo niby człowiek kultury potrzebuje... ok zgadzam się ale kultura to sztuka: muzyka, film, teatr to miasto nic z tych rzeczy nie proponuje a wydawanie kilku baniek na 3 dni zbędnego gadania o pierdołach ludzi nie mających z kulturą wiele do czynienia mnie napewno kulturalnie nie zaspokaja i uważam że jest to tylko marnotrawienie tych pieniędzy i można byłoby je wykorzystać dużo lepiej a już napewno lepiej to znaczy zbudować ludziom to co powinni mieć...

Gość • Niedziela [02.12.2012, 15:44:54] • [IP: 88.156.232.***]

już dawno sie wyprowadziłem przyjezdzam raz w roku i tak jest lepiej bo poza sezonem psy dupami szczekają i jedyną atrakcją jest...hm no właśnie... a o zadbanie o ekonomiczną sferę miasta nie jestem ani ja ani Ty tylko ludzie którzy mają mandat społeczny i są do tego powołani więc to nie jest mój problem...

Marcin • Niedziela [02.12.2012, 15:16:53] • [IP: 62.69.248.**]

Do 88.156.232. Nie podniecaj się tak. Zapytałem, więc mi spokojnie odpowiedz: w jakiej dziedzinie widzisz szansę rozwoju dla Świnoujścia? A odnośnie Twojej wypowiedzi: Ciesz się, że kilka osób zarabia na turystyce sporą forsę. W przeciwnym razie miasto nie miałoby w ogóle pieniędzy na pomoc socjalną. Jeśli zaś uważasz, że Świnoujście to dziura - to albo zdziałaj coś konkretnego, albo się wyprowadź, gdzie Ci lepiej będzie.

Gość • Niedziela [02.12.2012, 14:10:25] • [IP: 88.156.232.***]

gościu w każdym mieście są hotele sklepiki fryzjerzy i bazarki i nie tylko w tyrystycznych więc daruj sobie... turyści przyjeżdżają tu głównie na 3 miesiące w roku a rok ma 12 miesięcy więc nie mów głupot większość mieszkańców żyje tu w blokach a nie w pensjonatach znam w cholerę ludzi ze świnoujścia dla których turyści nie mają żadnego znaczenia oprócz korkowania przepraw i miasta w sezonie... nie móweię że turystyka nie jest potrzebna miastu ale jestem zdania że nie jest jedyną szansą bo na tej turystyce zarabia gruby hajs kilka osób w mieście lub kilka największych firm... a traci zwykły mieszkaniec bo płaci za wszystko drożej niż normalnie ludzie w Polsce.. a prawda jest taka że świnoujście to dziura i lepiej tu raz na rok przyjechać niż mieszkać na stałe...

Gość • Niedziela [02.12.2012, 13:35:21] • [IP: 93.94.190.**]

A czy za przejazd mostem w WOLINIE trzeba będzie płacić ? Takie postępowanie to jest oszukiwanie na VAT- cie PAŃSTWA które nie ma na ZUS wojsko, policję, szkolnictwo itd...dziwię się że tego szwidlu nikt nie poruszył (czy taka jest nasza moralność), jakie prawo - takie postępowanie to AMBER GOLD.

Gość • Niedziela [02.12.2012, 06:29:20] • [IP: 31.63.223.**]

Z mostem problem powstał w latach 2004-2005. Jeśli podjeło się decyzje o remoncie to proszę obejżyć wyniki tej decyzji na starym moście należało podjąć decyzje o budowie nowego, pełno wymiarowego spełniającego, przy dodatcji i dofinansowania był by tańszy od obecnie wybudowanego, od nowego roku wzrasta ciężar pojazdów poruszających po naszych drogach, ciekawi mnie czy ponowym moście przejadą, stary most ma ponad 40 lat, zobaczymy czy nowy wytrzyma tak długi czas, ponieważ takie obiekty buduje się na czaas minimum do 20 lat bez remontu.

Gość • Niedziela [02.12.2012, 00:51:27] • [IP: 92.42.119.***]

tak!!

Marcin • Sobota [01.12.2012, 22:08:06] • [IP: 62.69.248.**]

Do IP 88.156.232. Nie mówiłem nic o procentach populacji utrzymującej się z turystyki. Napisałem jedynie, że większość ludzi potrzebuje KULTURY - jako pokarmu dla duszy (jeśli teraz rozumiesz o co mi chodzi). Ale przez przypadek poruszyłeś ciekawą kwestię. Oświeć mnie proszę, z czego utrzymują się mieszkańcy Świnoujścia? Z tego co ja widzę: każdy sklepik, polski bazar, fryzjer, dorożkarz, hotel, Kowalski wynajmujący pokoik, itd. - oni wszyscy utrzymują się z turystyki. Przy ilu procentach jesteśmy? I jeszcze powtórzę moje pytanie: W czym, jeśli nie w turystyce, widzicie szansę dla rozwoju Świnoujścia?

Gość • Sobota [01.12.2012, 20:58:12] • [IP: 88.156.232.***]

marcin z 19:41 tylko mi nie mów że 100 lub nawet 90% populacji świnoujścia utrzymuję się z turystyki..:) bo ja uważam że wręcz przeciwnie...

Gość • Sobota [01.12.2012, 20:27:01] • [IP: 83.21.156.***]

Do 248... Kultury tak COULTURY nie czy remanenty sprzed wielu lat - to dlatego zmienili nazwę ? Na te remanenty idzie kasa. Gdyby nie to ze miasto opłaca miejsca występu i lokum reklamę to by nie mieli widowni.

Gość • Sobota [01.12.2012, 19:52:34] • [IP: 62.69.255.***]

A czy on kiedykolwiek kogoś przeprosił?

Marcin • Sobota [01.12.2012, 19:41:11] • [IP: 62.69.248.**]

Marku, co można Ci odpowiedzieć na pytanie" po co ta karuzela kultury?" Znasz może takie powiedzenie:" Nie samym chlebem człowiek żyje." Pomyśl, po co jest muzyka? Po co literatura, malarstwo, teatr? Trzeba by chyba dużo czasu, żeby Ci to wyjaśnić. Zapewniam Cię jednak, że większość ludzi potrzebuje KULTURY. Jeśli jednak należysz do mniejszości, to może zaakceptujesz argument ekonomiczny: Jeśli w Świnoujściu będą się odbywać spektakularne imprezy kulturalne, to będą one magnesem dla turystów, a póki co turystyka jest jedyną szansą dla miasta. Czy masz może lepszy pomysł na miasto?

Gość • Sobota [01.12.2012, 18:03:25] • [IP: 88.156.235.***]

Nie!!

Gość • Sobota [01.12.2012, 16:20:39] • [IP: 83.21.24.***]

Do 77.115.69.253 - i dlatego mamy taką służbę zdrowia.Lekarz krzywdy sobie nie zrobi za 5 min.wizyty prywatnej bierze od 150-300 zł.odbija sobie studia płatne.Jak mieszkańcy Karsibora będę chcieli zrobić zrzutkę na sobie wiadomy cel to nie potrzebują zachęty Pana Prezydenta.Propozycja opłaty za most jest niezrozumiała z żadnego p-ktu widzenia.Zróbmy najpierw u siebie porządek a potem zaglądajmy" do gara" sąsiada.I opanuj się człowieku nie dziel ludzi od dzielenia jest opłatek.Pozdrawiam

marek • Sobota [01.12.2012, 16:00:17] • [IP: 62.69.253.***]

A ja pytam... po co ta karuzela kultury?

Gość • Sobota [01.12.2012, 15:32:56] • [IP: 77.115.41.**]

Psu zupa się należy, ale tobie to gó...o się należy. Przeczytaj wpis który informuje o współfinansowaniu inwestycji komunalnych w Niemczech przez mieszkańców, nawet do 60% wartości. Połowa studentów medycyny w Polsce na studiach dziennych na wszystkich AM płaci za rok studiów ponad 25.000, -zł. Jedno z moich dzieci studiuje więc płacę i nie mówię, ze mi się należy.Syn również studiuje i akademik mu się nie należy bo za wysoka średnia na osobę-mieszka na stancji i płacę 1500, -zł na miesiąc i nie mówię, że się należy. Za wysoka średnia to wysokie podatki płacone do państwa i po co, żeby utrzymywać takich co to im się wszystko należy. Dostaliście propozycję -80gr/miesiąc zwracane do sołectwa.Nie podoba się to szambo i to przez następne dziesięciolecia. Rosjanie mają bardzo dobre określenie na takich ludzi- gó...o jady

Katia • Sobota [01.12.2012, 14:54:22] • [IP: 83.21.20.**]

Most należał się mieszkańcom Karsiborza, jak psu zupa, za przeproszeniem. Podobnie jest z kanalizacją. Nasz drogi prezydent nie powinien szantażować ludzi, wszak jest człowiekiem wykształconym i (chyba) potrafi się zachować. Owszem, proponowana opłata za most, jest niewielka, jednakże powinno być to zaznaczone w początkowym planie inwestycji. Kochani mieszkańcy tej" lepszej części Świnoujścia", jesteście tacy niesamowici, inteligentni, dobrze wykształceni, a gdy czytam Wasze wyszukane komentarze, zaczynam zastanawiać się, kto jest tutaj prawdziwym wieśniakiem i burakiem. Bo mieszkanie na wsi do bycia wieśniakiem akurat nie upoważnia. Pozdrawiam.

Gość • Sobota [01.12.2012, 13:54:53] • [IP: 88.156.232.***]

przecież to nie przejdzie. .. pomysł na pograniczu wyłudzenia po za tym łamię przepisy odnośnie konstytucji... skączcie krzyczeć że to tylko 80gr miesięcznie choćby było nawet 2 groszę to jest to zwykłe łamanie prawa w dzisiejszych czasach i tyle... a kanaliza się należy a jak nie zrobi tak jak mówi nawet za 10 lat to miasto zapłaci kary czyli my wszyscy drodzy mieszkańcy...

Gość • Sobota [01.12.2012, 13:27:34] • [IP: 83.89.12.***]

Patrzac z boku na spotkanie...Brak podstawowych zasad kultury i chcec" dowalenia" drugiemu za wszelka cene. Czy o to chodzilo? Zenada - oto obraz polskiego spoleczenstwa!

Gość • Sobota [01.12.2012, 13:21:16] • [IP: 109.45.0.*]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Q • Sobota [01.12.2012, 12:22:37] • [IP: 83.21.159.***]

Nasz prezio się starzeje że nie potrafił sprawy zagadać. Czyśta sie chopy szaleju najedli.Obowiązek miasta jest poprowadzić główną rurę kanalizacyjną studzienki i przepompownię zrobienie tego to zysk dla miasta - bo ma za opłaty za ścieki. Każdy sam musi zrobić podłączenie swojego domu i za to zapłacić, myto mostowe to minęło 200 lat temu pomyślcie gdyby tak kazano płacić za przejazd przez mosty np. w Wolinie..W Świnoujściu i tak wpadli na pomysł opłat za nalepki na szybę samochodu co nie jest zgodne z prawem i gdyby jakiś pieniacz to zaskarżył to by wygrał sprawę(naklejki powinny być za darmo) szukacie kasy - zredukujcie rozdęte etaty w magistracie nie szastajcie na Caruruzelę Cultury nie róbcie bzdurnych inwestycji.Supermarkety powinny płacić dla miasta większy podatek gruntowy - tam leży kasa.Odzysk VAT z mostu jest na pograniczu prawa.

Gość • Sobota [01.12.2012, 11:37:51] • [IP: 89.229.69.***]

83 groszy miesięcznie, które i tak wracały by do Waszego sołectwa i mielibyście kanalizę, ale jak lubicie buczeć i gwizdać na innych to będziecie nadal szamba wywozić.

Gość • Sobota [01.12.2012, 11:37:15] • [IP: 178.238.245.***]

Pan Prezydent chyba nie przewidział takiego scenariusza... Myslał sobie, że pojedzie, obieca mieszkańcom Karsibora kanalizację a Oni będa zadowoleni. Tylko, że już nikt nie wierzy w te" obietnice". Karsibór miał już ponad 2 mln zł na kanalize. Pieniązki Urząd wydał na Przytór, bo sie tam urzędnicy wybudowali. Jak tu wierzyć takiej" władzy", która od lat nic nie robi na wyspie? Po co na spotkaniu był pan Wojcieszek i pan Karelus skoro nie mieli nic do powiedzenia?

Gość • Sobota [01.12.2012, 11:16:23] • [IP: 79.190.202.**]

Piekna wyspa, a dojscia do wody nie ma...placimy podatki miejskie

Marcin • Sobota [01.12.2012, 10:53:23] • [IP: 62.69.248.**]

Dlaczego miasto musi za wszystko w 100% płacić? W Niemczech mieszkańcy muszą partycypować w pewnej części inwestycji z własnych, prywatnych pieniędzy. Np. jeśli podłączają kanalizację, prąd, oświetlenie - to wtedy każda rodzina mieszkająca przy danej ulicy płaci swoją część. I nie jest to śmieszne 10zł na rok! Opłata mieszkańców może stanowić nawet 60% kosztów inwestycji, a miasto płaci 40%. To wychodzi czasem po kilka tysięcy euro od rodziny. Dlatego mają Niemcy porządną infrastrukturę. Ale nasza mentalność, to postawa roszczeniowa:" nam się należy". Nie ma takiego portfela, z którego się tylko wyciąga pieniądze. Ale trudno rozmawiać rzeczowo z tak agresywnie nastawionymi mieszkańcami. Prezydent miał rację - przedstawił propozycję, a Karsiborzanie muszą teraz sami zdecydować. To nie była żadna rzeczowa dyskusja. Ja na jego miejscu wyszedłbym po 5 minutach tego bezsensownego wylewania swoich frustracji.

Gość • Sobota [01.12.2012, 09:55:20] • [IP: 92.26.155.***]

Poniewaz szanowny prezydent sie wypalil, wiec czas zeby w maire godnie odejsc. Zaleta Pana Zmurkiewicza do tej pory byla Jego przewidywalnosc, ktora jak widac dobiegla kresu. Nawet nie podejrzewam, zeby On byl autorem tego pomyslu. Bardziej sie obawiam tych durnow, ktorzy cos takiego wymyslili. To juz nie jest nawet harcerzykowanie polityczne to kompletny zascianek. Czas na CBA, bedzie zaskoczone jakim kapitalem tu sie obraca.

Gość • Sobota [01.12.2012, 08:36:13] • [IP: 83.23.142.**]

W tym przypadku prezydent chciał dobrze, a oni pewno znowu przez kogoś podpuszczeni

Gość • Sobota [01.12.2012, 02:14:00] • [IP: 83.21.29.***]

Pan Prezydent nie popisał się swoim zachowaniem, dlatego niektórzy mieszkańcy nie wytrzymali. Dziwię się tym wszystkim komentarzom w stosunku do jednej i drugiej strony, po co te wszystkie kalumnie, przecież i tak się ciężko żyje, więc życzę więcej uśmiechu i życzliwości a będzie na pewno łatwiej w życiu.

Gość • Piątek [30.11.2012, 23:34:25] • [IP: 31.63.202.***]

Nie prezydent, ale prezydenta powinni przeprosić.

Gość • Piątek [30.11.2012, 23:25:04] • [IP: 83.25.89.***]

Ale i sołtysowa się nie popisała widać że to człowiek prezydenta...

Gość • Piątek [30.11.2012, 22:51:03] • [IP: 62.69.248.***]

Do 80.245.180.**, jakim trzeba być ciołkiem żeby nie zauważyć że tekst" uważaj bo sobie zrobisz krzywdę tą kamerą" jest jawną groźbą w stosunku do reportera. Druga sprawa, nawet jeśli ludzie na tym spotkaniu nie zachowali się do końca grzecznie, czemu się nie dziwię, bo ile można z ludzi robić głupków, to Pan Prezydent powinien się zachowywać grzecznie i z godnością, fochy i groźby to sobie może robić w domu jak mu żona na to pozwala, a tu występuje jako urzędnik, a zachował się niestety poniżej wszelkich standardów.

Gość • Piątek [30.11.2012, 22:28:17] • [IP: 80.245.190.*]

Tylu bezrobotnych w mieście, że mogą pomóc przy budowie kanalizacji w ramach prac interwencyjnych. Przejrzeć nieruchomości prezia, pozabierać i posprzedawać przejęte niezgodnie z prawem i kasa na kanalizacje sie znajdzie, bo budowa kanalizacji to obowiązek gminy przeciwnie do urządzania Karuzeli Cooltury i baletów na korcie z warszawką. Całe 10 lat powiększa tylko majątek swojej rodziny kosztem miasta i robi wałek za wałkiem.

Gość • Piątek [30.11.2012, 22:15:42] • [IP: 80.245.190.**]

Miejcie w zadku jego gadku, czy nie lepiej tak ?

Gość • Piątek [30.11.2012, 20:51:59] • [IP: 83.25.89.***]

Jeżeli mieszkańcy Karsiborza mają płacić za przejazd mostem choć to przedłużenie drogi to też niech mieszkańcy Świnoujścia płacą za promy to też przedłużenie drogi, będzie sprawiedliwie.NO I CO MIASTOWI??

Wierzbowy Pan • Piątek [30.11.2012, 20:43:31] • [IP: 31.63.222.**]

W ramach przeprosin, powinien im wykopać kanalizę własnoręcznie.. ..

Gość • Piątek [30.11.2012, 20:00:04] • [IP: 80.245.188.**]

taka fajna wysepka a daja wam pieniazki za darmo a wy robicie kino byscie tylko zarabiali za 10 zlotych

Gość • Piątek [30.11.2012, 19:59:09] • [IP: 79.132.233.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Piątek [30.11.2012, 19:52:18] • [IP: 178.238.249.**]

O lizus w akcji.

Gość • Piątek [30.11.2012, 19:47:59] • [IP: 92.42.114.**]

chyba czas aby Pan Żmurkiewicz oddał stołek oddał stołek komuś innemu. W naszym mieście potrzebne są świeze umysły a Jan Ż powinien już odpocząć

Gość • Piątek [30.11.2012, 19:25:11] • [IP: 93.94.190.***]

Panie Prezydencie najlepszym rozwiązaniem było by wprowadzenie opłat za most, jak Pan zauważył byłby zwrot VAT-u miasto by na tym zyskało i tak powinni się cieszyć, że mają porządny most a nie gwizdy itd itd, a już domagają się żeby całość zwrotu VAT-u przeznaczyć na Karsibór a niby dlaczego są też inne wymagające inwestycji dzielnice Świnoujścia

Gość • Piątek [30.11.2012, 19:21:40] • [IP: 93.94.190.***]

a dlaczego ma ich przepraszać, oni powinni przeprosić Prezydenta za swoje zachowanie, podobno było buczenie, gwizdy co to ma być??

Gość • Piątek [30.11.2012, 19:13:38] • [IP: 80.245.186.***]

O, widzę Elkę.No dla niej 83 gr to majątek

Q • Piątek [30.11.2012, 19:06:07] • [IP: 83.21.159.***]

A czy za przejazd mostem w WOLINIE trzeba będzie płacić ? Takie postępowanie to jest oszukiwanie na VAT- cie PAŃSTWA które nie ma na ZUS wojsko, policję, szkolnictwo itd...dziwię się że tego szwidlu nikt nie poruszył (czy taka jest nasza moralność), jakie prawo - takie postępowanie to AMBER GOLD.

Gość • Piątek [30.11.2012, 19:00:02] • [IP: 80.245.184.**]

Czy Karsiborzanie placa za nasze CO, kanalizacje?

Gość • Piątek [30.11.2012, 18:49:20] • [IP: 62.87.148.**]

Mieszkańcy Wrocławia już poznali do bólu swego prezydenta-celebrytę. Pora na mieszkańców Świnoujścia. Zobaczymy jak będzie przy wyborach. Przykro że brakuje im pokory i służenia dla tych co ich wybrali.

Gość • Piątek [30.11.2012, 18:21:03] • [IP: 80.245.180.**]

Do reportera powiedział: uważaj bo sobie zrobisz krzywdę.Jeżeli to jest obrażliwe to życzę sobie aby tak odzywała się młodzież do siebie.

Gość • Piątek [30.11.2012, 18:17:30] • [IP: 80.245.180.**]

Nieudaczników nigdy się nie przekona. Zawsze będą uważali jak za PRL że im się to należy. Gdybym mieszkał w Karsiborzu to dałbym te 83 grosze miesięcznie i miałbym kanalizację. Te osoby co gwizdały i buczały to lubią chodzić załatwiać się za stodołę.

Gość • Piątek [30.11.2012, 18:16:30] • [IP: 5.184.33.**]

Apropos zachowania mieszkańców Karsiborza narzuca się cytat z klasyki serialowej -Jak się ma przed sobą taką sztukę to trudno o kulturę.

Gość • Piątek [30.11.2012, 17:06:30] • [IP: 80.245.180.**]

IP: 92.42.116.*** ty z rodziny chyba prezydenta 8 mln z watu a dla nich 2 mln skoro oni placa dla nich pieniadze dzis oni placa za most jutro my za promy 6 na latanie dziury a pan prezydent jak sie do reportera odzywal? ostatnia kadencja tego pana i jego swity lacznie z tym pijakiem samochodowym

Gość • Piątek [30.11.2012, 17:01:44] • [IP: 95.129.224.***]

to chyba raczej należałoby aby mieszkańcy Karsiborza przeprosili prezydenta.. za poziom dyskusji i kultury. nie jestem po żadnej stronie, ale wstyd karsiborzanie, wstyd, za ten poziom.

Gość • Piątek [30.11.2012, 16:57:54] • [IP: 92.42.116.***]

Trochę nie rozumiem - ludzie po chamsku buczą i pyskują, ale to Żmurkiewicz nie ma dla nich szacunku...? Dziwna logika. Na szacunek trzeba sobie zasłużyć! Ktoś już nawet wspomniał o Konstytucji, he he. Jest tam jakiś zapis, że trzeba zafundować karsiborzanom kanalizację? A niechęć do wysłuchiwania żenujących buczeń ze strony prostaków z Karsiborza dykswalifikuje prezydenta? Moim zdaniem jednak tak, jeśli chce się zarządzać miastem zamieszkanym przez takie prostactwo, trzeba mieć anielską cierpliwość i wyrozumiałość dla głupców.

Gość • Piątek [30.11.2012, 16:53:39] • [IP: 95.129.225.***]

Czego możemy się spodziewać po człowieku bez wstydu, godności i honoru? Z uczciwością też kruchutko i przekręty za uszami. Wstyd mi, że mamy takich ludzi w magistracie.

Gość • Piątek [30.11.2012, 16:41:04] • [IP: 83.89.12.***]

Obejrzalem fragment dobrej, polskiej komedii. Niestety - tak wyglada nasze spoleczenstwo, w ktorym umiejetnoswc dyskusji jest na poziomie piaskownicy.

Gość • Piątek [30.11.2012, 16:35:04] • [IP: 95.129.225.**]

Jeżeli prezydent traci cierpliwość w rozmowie z mieszkańcami to raczej nadchodzi pora, żeby spojrzeć prawdzie w oczy i" zejść ze sceny niepokonanym". Póki nie doszło do jeszcze większej kompromitacji.

Gość • Piątek [30.11.2012, 16:32:27] • [IP: 95.129.228.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

• Piątek [30.11.2012, 16:30:20] • [IP: 83.25.173.**]

a ci dwaj" inteligentni" Panowie to co obstawa uczonego, zwłaszcza ten jeden nawet sie nie wysilił zeby sie przyzwoici ubrać...

Gość • Piątek [30.11.2012, 16:16:45] • [IP: 88.156.233.***]

zmienić prezydenta!!

Gość • Piątek [30.11.2012, 15:23:29] • [IP: 80.245.188.***]

Zalatuje tu wielkim buractwem i to ludzi z tzw. Miasta. Karsiborzanie to nie wieśniacy ale Świnoujścianie a most na wyspę służy także innym, w tym nam" mieszczuchom". Natomiast opłaty za przejazd mostem i kanalizę powinny być pobierane na ogólnych zasadach. Zgodnie z zasadami Konstytucji. To społeczeństwo wybiera Władzę do roboty a władza pobiera za to odpowiednią płacę. I ta Władza rozlicza się przed społeczeństwem a nie puszy się i obraża. Prezydent w tym przypadku powinien mieć przygotowane dwa warianty a wybór po konsultacjach z mieszkańcami Ś-cia, ekonomistami i prawnikami. Widać, że Prezydent jest już zmęczony sprawowanie tej funkcji i módlmy się by dotrwał w zdrowiu do końca kadencji.

Guru • Piątek [30.11.2012, 15:01:47] • [IP: 83.21.23.***]

Ja sądzę że Pan Żmurkiewicz już swoje zrobił i zarobił a teraz powinien odejść i zostawić miejsce komuś młodemu co powalczy o dobro całego miasta i dzielnic. Proszę zwinąć sztandar i odejść z twarzą Panie Prezydencie bo się pogrąży Pana czas już się skończył.

Gość • Piątek [30.11.2012, 14:59:53] • [IP: 80.245.188.**]

przeprosic tych buczków za duzu wam było 80 groszy za miesiąc to teraz się rozliczycie za wynajem pokoji w sezonie letnim jak jesteście tacy uczciwi to ciekawe czy płacicie podatki od tego biznesu i płacicie klimatyczne tym powinien sie zająć prezydent za tak wspaniałą rozmowę dwie panie podjudzały reszte i to wszystko

Gość • Piątek [30.11.2012, 14:43:20] • [IP: 109.74.110.***]

dziennikarz tez móglby zostac przeproszony za słowa skierowane do niego

Gość • Piątek [30.11.2012, 14:36:07] • [IP: 88.156.232.**]

chcieliście go karsiborzanie to macie, a teraz puszczają mu zwieracze

Gość • Piątek [30.11.2012, 14:24:45] • [IP: 178.238.247.**]

Jeśli mowa o szacunku do człowieka pełniącego funkcję prezydenta, to należałoby najpierw powiedzieć o szacunku prezydenta do mieszkańców. Chcesz być szanowany - uszanuj drugiego. Czego nie można powiedzieć o naszej świnoujskiej władzy. Mam wrażenie, że naszego prezydenta to boją się wszyscy urzędnicy.

Gość • Piątek [30.11.2012, 13:53:24] • [IP: 62.69.255.**]

nowy most dla kierowcow platny drugi czyli stary pieszych utrzyma za darmo i po problemie

Q • Piątek [30.11.2012, 13:42:07] • [IP: 83.21.161.**]

To wraca średniowieczne myto gdzie za przejazd mostem się płaciło. Gratulacje za pomysł od wieków tego nie realizowano pan Prezydent Żmurkiewicz będzie pierwszy od wielu lat.A że most zbudowano bo musiano bo stary się sypał a nowy po zmianach w projekcie ile będzie lat zdatny i kiedy zacznie się sypać.

Gość • Piątek [30.11.2012, 13:38:32] • [IP: 178.238.249.**]

225 ale od ciebie mrozi.

Gość • Piątek [30.11.2012, 13:38:09] • [IP: 92.42.116.***]

karsiborzanie już dostali olbrzymi majątek. 40 milionów za most? To wychodzi po milion na mieszkańca! I nadal uważają, że" im się należy"? Inni mają zarobić, oddać pieniądze, żeby karsiborzanom dać, a sami ani złotówki? Będą gwizdać i buczeć, bo przecież płacą groszowe podatki od nieruchomości...

Gość • Piątek [30.11.2012, 13:37:10] • [IP: 93.94.188.***]

Może ktoś mi wytłumaczy dlaczego mieszkańcy Karsiborza mają płacić za jedyną dostępną możliwość wyjechania z wyspy? Jeśli dobrze myślę to wkrótce i mieszkańcy tzw. miasta będą musieli płacić za wydostanie się z niego promem albo za każdą ulicę, którą muszą się poruszać. To jakiś absurd!

Gość • Piątek [30.11.2012, 13:27:45] • [IP: 92.42.112.**]

Do IP: 93.94.184.*** Ja akurat jestem z miasta, ale widać że przemawia przez ciebie zazdrość i zawiść, z tego też powodu traktujesz mieszkańców Karsiborza z pogardą. Współczuję

Gość • Piątek [30.11.2012, 13:19:00] • [IP: 83.21.40.***]

do IP: 80.52.151. - Zamierzenia inwestycyjne są przewidziane planem zagospodarowania przestrzennego i ujęte w Planie Wieloletnim więc niby co trud zdobywania pieniędzy.Proszę przejechać do innych miejscowości woj.zachodniopomorskiego i zobaczyć jak wyglądają gminy jak radzą sobie w pozyskiwaniu funduszy europejskich i na ile ze złożonych wniosków dostają pieniądze.Trzeba fachowców a nie WF-stów.

Gość • Piątek [30.11.2012, 13:18:55] • [IP: 89.229.69.***]

Kim państwo jesteście, skąd Wy pochodzicie, jak Wasi rodzice Was wychowali. Pan wybrany na prezydenta przychodzi się z Wami spotkać i porozmawiać, a Wy go wygwizdujecie, buczycie na niego i co chwila mu przerywacie. Musi Wam kilkakrotnie to samo powtarzać bo go nie słuchacie. Jaki Wy obraz siebie na tym filmie zaprezentowaliście ? Skoro nie umieliście jego uszanować to siebie nie umiecie uszanować. Bardzo dobrze, że ten pan opuścił spotkanie - sam się tym samym uszanował, bo nie byliście partnerami do rozmowy - buszmeni.

Gość • Piątek [30.11.2012, 13:13:31] • [IP: 83.21.155.**]

To zwykłe nachapane byd.e ulepszył miasto i kieszeń przy okazji cwaniak !!

Gość • Piątek [30.11.2012, 12:59:02] • [IP: 80.52.151.**]

Panie prezydencie niech mieszkańcy Karsiborza wezmą się do roboty, a nie tylko roszczą. Może wówczas deceniliby trud podejmowanych przez Pana zamierzeń inwestycyjnych...

ON • Piątek [30.11.2012, 12:50:54] • [IP: 31.175.183.**]

25O JESTEM CZYSTYM POLAKIEM Z MAZOWSZA, NIE CZEPIAJ SIE STARUSZKA O ORTOGRAFI NA KOMPUTERZE, BODZ GRZECZNY DLA NAS-DZECIAKU;-POZDRO.

Gość • Piątek [30.11.2012, 12:24:12] • [IP: 62.69.255.***]

do przeprośny też powinna się przyłączyć pani radna Irena K.ja i przyjaciele oddawalismy swój głos na ta panią nigdy wiecej, poprostu wczoraj na sesji p[rzegięła, to co ma ta pani z radnym z pisu i innymi radnymi to mnie nie interesuję, ale mnię poprostu obraziła swoją wypowiedzią, bo podobno pis to partia katolicka i ci katolicy to według tej p[ani są be, prosze uderzyc się wpiersi poki co to w peło ofituje w damskich bokserów, morderców /Lódz/ na czele z premierem, co to uznał, ze jestem moherowym beretem i tak naprawdę nigdy nie przeprosił za to i wiele innych obelg..sądzę, że pani jest już za długo radną, myslę, że czas najwyższy, nie oddsawac głosu na pania radna, pieszę to bez zajadłosc i złosiliwosci, poprostu otrzymałam zapłatę za to, ze na panią głosowałam, urodziłam się Polką, katoliczkę i mam już dosyć obrazania mnie przez członków PO i tego w co lub w kogo wierza !

Gość • Piątek [30.11.2012, 12:22:23] • [IP: 91.199.250.*]

ON • [IP: 31.175.183.**] Po twojej ortografii mniemam, że sam jesteś mniejszością.

Gość • Piątek [30.11.2012, 12:16:51] • [IP: 193.69.22.**]

A ZACHOWANIE PREZYDENTA...TO JUŻ INNY TEMAT... KŁAMCZUSZEK OBRAŻACZEK :)

Gość • Piątek [30.11.2012, 12:15:31] • [IP: 193.69.22.**]

W centrum płacimy po prawie 3 zł za GODZINĘ parkowania a nie za dzień...ale na Karsiborzu jest gorzej

Gość • Piątek [30.11.2012, 11:56:56] • [IP: 92.42.113.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Piątek [30.11.2012, 11:49:17] • [IP: 80.245.189.***]

BRAWO dla prezydenta !! Gwizdy dla buractwa z Karsibora ^^

Gość • Piątek [30.11.2012, 11:46:52] • [IP: 83.21.35.**]

Tak chwalicie prezydenta jaki to z niego dobry gospodarz bo chce odzyskać 8 mln VAT-u za most a nie widzicie jak działa w UM gdzie z kasy miasta kasjerka przez lata wyciągała pieniądze za różne opłaty od mieszkańców i to w znacznej kwocie tak naprawdę na dzień dzisiejszy to może kilka mln.i co to Wam nie przeszkadza.Czepiacie się Karsiborzan że nie chcą płacić za most.Chcą żeby na te tereny przyjeżdzali wczasowicze, goscie.Taki gość czy wczasowicz wg.wyliczeń prezydenta by płacił ponad 6 zł za dzień pobytu/opłata klimatyczna + 1 przejazd samochodem/ myslicie, ze to mało.A jeżeli rodzina będzie 4-osobowa to już kwota 18 zł.Wiec może zamiast oceniać innych przyjżyjmy się temu co dzieje się w magistracie i co robią radni i na co idą pieniądze z budżetu.Wszystkie podwyżki podatków, dotacje np na" Flotę" to uchwały rady miasta.zapraszam więc do dyskusji na ten temat.

Gość • Piątek [30.11.2012, 11:43:04] • [IP: 80.245.186.***]

Nie jestem mieszkańcem Świnoujścia, ale skoro tu pracuję to interesują mnie problemy mieszkańców.Obejrzałem z uwagą całe spotkanie.Kładąc na szalę złe zachowanie obydwu stron uważam, że mądrzejszy powinien okazać się Pan Prezydent.Nie wolno swoich" żywicieli" traktować z góry.Wystarczyło tydzień wcześniej przedstawić propozycję bardzo jasno rozpisując ją np.w formie ulotki do każdego gospodarstwa.Zobligować sołtysa do udzielania wyczerpujących wyjaśnień mieszkańcom, a gwarantuję, że inaczej wyglądałoby spotkanie.

Gość • Piątek [30.11.2012, 11:42:36] • [IP: 83.21.161.**]

Pan Prezydent potrafi zagadać każdą sprawę dzięki tej umiejętności tyle lat jest Prezydentem.

ON • Piątek [30.11.2012, 11:38:00] • [IP: 31.175.183.**]

W KARSIBORZU DAJE OSOBIE ZNAC NIEMIECKA MIEJSZOSC CZYTOLEEM COS NATEN TEMAT ;WSOMIENIA NIEMWK KTURE ZOSTALY PO 1945 ROKU

Gość • Piątek [30.11.2012, 11:37:42] • [IP: 62.69.253.***]

Wiedzieli gdzie kupowali, budowali sie na WSI nie obazajac starych gospodarzy oni zajmowali sie gospodarstwem, chodowla nic im nie smierdzialo ani kogut piejacy, bo to mieli wszyscy a pseldo mieszuchom wszystkiego malo i wszystko przeszkadza mogli siedziec w miescie a nie macic.Chcieli spokoj, robic gryle kosic kosiareczka i o co chodzi sami sobie to wybrali, a MOSTY NOWO POBUDOWANE czy REMONTOWANE tak powinne byc PLATNE PROM w Swinoyjsciu PLATNY w swiecie za wszystko sie placi niestety.Samochod tez kosztuje zadormo nie jezdzimy, a za 10zl tyle szumu i gwizdac?A kto gwizdal?

Gość • Piątek [30.11.2012, 11:33:27] • [IP: 93.154.145.**]

Dzisiaj w Karsiborze zebranie z Panią Ewą Żmudą -Trzebiatowską. Dom Kultury godz.16.00

Gość • Piątek [30.11.2012, 11:31:47] • [IP: 83.21.35.**]

Do" Urodzony w Świnoujściu" tak tutaj są wyjątkowo kulturalni ludzie mało tego to bardzo pracowici wystarczy spojrzeć na ich obejścia.To nie był bunt i gwizdy na prezydenta jako gościa tylko na jego sposób bycia, arogancję co było słychać i widać w jaki sposób odniósł się do Pana Ryfczyńskiego.Nie można oceniać nas za niski poziom inteligencji gdyż w spotkaniu uczestniczyła wyższa i średnia klasa inteligencji co widać na filmie a emocje, no cóż po kolejnych obietnicach.

Gość • Piątek [30.11.2012, 11:23:41] • [IP: 83.21.35.**]

To, że Pan Prezydent w swoim wystąpieniu zaproponował nam kompromis nie jest usprawiedliwieniem niekompetencji w swoim działaniu na rzecz mieszkańców i podatników.Brak umijętności negocjacyjnych oraz usuwanie z kolejnego planu wieloletniego koniecznych dla Karsibora inwestycji spowodowało taką reakcję mieszkańców.Poza tym nie można w tydzień przed otwarciem mostu do użytku wychodzić z taka propozycją.Nie to był powód gwizdów na sali.Powodem niezadowolenia mieszkańców była propozycja oddania z 7mln.800 tys zł z VAT tylko 2 mln.na rzekomą kanalizację/koszt budowy to około 12 mln./jednocześnie oświadczając, że w kasie miasta nie ma i nie będzie pieniędzy na jej budowę.Jak nie przyjmiecie mojej propozycji opłaty za most to niestety kanalizy w Karsiborze nie będzie.Pytam więc po raz kolejny czy tak powinien zachować się Prezydent naszego Miasta.Proszę się nie dziwić dlaczego tak zachowali się mieszkańcy.Pani sołtys w swojej kadencji zorganizowała po raz pierwszy spotkanie z mieszkańcami więc czego oczekiwała.

Gość • Piątek [30.11.2012, 11:21:57] • [IP: 88.156.234.***]

Nie bądźcie śmieszni, a za co ma prezydent przeprosić? niestety mieszkańcom tej wyspy daleko do cywilizacji z własnej woli.Podziwiam Prezydenta, że wogóle chciał rozmawiać w takiej atmosferze

Gość • Piątek [30.11.2012, 11:14:59] • [IP: 31.61.48.**]

Zaletą naszego miasta jest to, że znajduję się na wyspach, ale jak widać nawet po komentarzach -> miasto nie jest całością. Wygląda na to, że każda dzielnica to odrębna miejscowość, co potwierdzają też nierównomierne modernizacje. No, ale po co dbać o całość jak można wszystko pchać w" NOWĄ" promenadę.

Gość • Piątek [30.11.2012, 11:10:17] • [IP: 83.21.35.**]

To nie jest w porzadku.Tak samo płacimy podatki do kasy miasta, uczestniczymy w życiu zawodowym pracując w Świnoujściu tam robimy zakupy i tam sie leczymy.Dlaczego z tego samego miasta tylko nie z tej dzielnicy wypowiadają się ludzie nie mając zielonego pojęcia o tym co tutaj UM zainwestował. Dlaczego nazywacie nas" burakami" skoro Karsibór to dzielnica, w której zamieszkują ludzie z wykształceniem, mający swoje firmy.Nie godzi się robić podziałów na tych dobrych z prawobrzeża i tych innych.Mnie interesuje sposób zagospodarowania naszych pieniędzy z podatków.Jeżeli po raz kolejny odwiedza nas prezydent obiecując poprawę warunków życia a nic się przez lata po tym nie dzieje to jak można komuś ufać.Dlaczego mamy ciągle płacić do kasy miasta nie otrzymując w zamian nic prócz łatania dziur na drogach o bardzo kiepskim stanie.To że zamieszkuję wyspę bez gazu to jest moja osobista sprawa, nie bo żyję w XXI wieku a nie w zaściankowym za...upiu.Obowiązkiem każdego włodarza miasta jest dbać o dobro jego mieszkańców.

Gość • Piątek [30.11.2012, 11:09:05] • [IP: 92.42.115.**]

Elektorat ucieka

Gość • Piątek [30.11.2012, 11:06:04] • [IP: 93.94.190.**]

O czym tu dyskutować. Sam pomysł jest niezgodny z konstytucją i tyle w tej sprawie.

Gość • Piątek [30.11.2012, 11:04:53] • [IP: 83.19.184.**]

W Karsiborzu sie swietnie mieszka i odpoczywa...Na spotkanie trzeba bylo zabrac pania dyrektor ze szpitala, , , , szybko zrobilaby porzadki i jeszcze nagrode dostala/salowa 1300, pielegniarka1500, lekarz 10tys/a sama nowiutkim volvo pod szpital bez wyrzutow sumienia/, , , , dla kogo tak muskana jest szkola w Karsiborzu, a dzieci ucza sie w Przytorze...Prosze niezapominac , most to droga laczaca wyspe, czasy stalinowskie sie skonczyly...biedny ma placic za wszystko, a karierowicze omijaja przepisy i grabia do siebie, nikt tu nikomu laski nie powinien robic...

Gość • Piątek [30.11.2012, 11:04:10] • [IP: 93.94.186.**]

Do dalszej nienawisci i skłócenia ludzi na wyspie bedzie pożegac niby POseł

Gość • Piątek [30.11.2012, 11:00:52] • [IP: 80.245.180.**]

A może by tak napisać co zrobiło 3 poprzednich prezydentów przez 13 lat dla Karsiborza?

Gość • Piątek [30.11.2012, 10:58:38] • [IP: 80.245.180.**]

Uważam że prezydent zachował się bardzo kulturalnie. Gdy zauważył że mała grupa osób gwiżdżąc i krzycząc uniemożliwia merytoryczną dyskusję podziękował i wyszedł. Brawo.

Gość • Piątek [30.11.2012, 10:53:20] • [IP: 80.245.191.***]

Niedlugo będą opłaty za promy do i ze Świnoujścia?

Gość • Piątek [30.11.2012, 10:52:02] • [IP: 80.245.180.**]

Przez kilku krzykaczy którym nie podoba się prezydent mieszkańcy Karsiborza kanalizację będą mieli dopiero za kilka lat.

Urodzony w Świnoujściu • Piątek [30.11.2012, 10:48:49] • [IP: 89.229.69.***]

Nie, Pan prezydent nie powinien przepraszać. To jego powinno się przeprosić, za zachowanie. Gwizdanie, buczenie, wyśmiewanie, przerywanie i pytanie po 3 razy o to samo - nie słuchanie. Dorośli ludzie a zachowywali się gorzej niż uczniowie w ławka w podstawówce. Naskoczyliście na tego pana w myśl zasady" huzia na józia". Bardzo dobrze, że wyszedł. On przyjechał do Was i to on był u Was gościem a wy na niego gwiżdżecie i buczecie. Na Karsiborzu wierzę, że mieszka dużo kulturalnych ludzi, którzy umieją się zachować, a tu po raz kolejny najgłośniej było słychać ludzi o niskim poziomie kultury własnej - takie coś wynosi się z domu od rodziców. Nie umiecie spokojnie rozmawiać, normalnie się zachować i dlatego jeszcze poczekacie na kanalizę. Dłużej poczekacie.

kurzy mużdżek • Piątek [30.11.2012, 10:46:34] • [IP: 78.30.83.***]

Do [IP: 213.155.169.***] brawo o taką odpowiedz mi chodziło!Teraz może większość ludzi zrozumie dlaczego inni nie chcą opłat za most.Płacisz fundusz remontowy nie chcesz dodatkowej opłaty za wejście do bloku.Mieszkańcy spłacają dług za most nie chcą dodatkowej opłaty za przejazd mostem.

Gość • Piątek [30.11.2012, 10:43:37] • [IP: 178.238.249.**]

Koalicjant i zbrojne ramie SLD czyli PiS przeprosi za Prezydenta ustami największej przystawki Radnego zmożonego,

Gość • Piątek [30.11.2012, 10:40:34] • [IP: 83.21.125.**]

PRZEPROSIĆ? KOMPROMIS? O CZYM WY WOGÓLE PISZECIE CHYBA JESZCZE NIE ZNACIE TEGO CZŁOWIEKA

Gość • Piątek [30.11.2012, 10:39:11] • [IP: 178.238.249.**]

Prezydent powinien przeprosić miedzy innymi za wprowadzanie w błąd- twierdzi że do na kanalizacje 2 mlm a wczoraj na sesji przedstawiciele zwiku powiedzieli ze kanalizacja ma kosztować 12min, wiec kolejne ściemnianie i zadufania. Prezydent mieszkańców ma za idiotów. zresztą może słusznie sadząc po niektórych wpisach.

Gość • Piątek [30.11.2012, 10:14:28] • [IP: 79.175.203.**]

przestancie tak sie panoszyc!!Zmurkiewicz ma dobry pomysl bo niedlugo w tym karsiborzu calym to psy du... beda szczekac juz calkowicie!!

Gość • Piątek [30.11.2012, 10:11:46] • [IP: 92.42.119.***]

najlepiej niech zniknie ten gość, to będą dobre przeprosiny

Gość • Piątek [30.11.2012, 10:10:53] • [IP: 93.94.184.***]

DO IP: 62.69.248.*** Nie zazdroszczę bo cenię sobie mieszkanie w mieście i nie przeprawianie się codziennie promami :) To Wy zazdrościcie nam ścieżek rowerowych, lepszej infrastruktury. Jak pisałem, coś za coś! Kanalizacje będą mieli za kilka ładnych lat przez swoją głupotę i zajadłość i tyle. To jest fakt. Także przyjemnego oszczędzania na wodzie i wywożenia szamb przez następne przynajmniej 5 lat :)

Gość • Piątek [30.11.2012, 10:06:45] • [IP: 79.187.173.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Piątek [30.11.2012, 10:02:02] • [IP: 31.62.89.***]

To że Pan panie" REDAKTORZE" (?) nie lubi Prezydenta, nie zwalnia Pana z obowiązku bycia obiektywnym. Z uwagą obejrzałem cały reportaż i nie zauważyłem niczego nagannego w jego zachowaniu. Wręcz przeciwnie, to niektórzy mieszkańcy Karsiborza nie dorośli do demokracji i zachowywali się jak szlachta na powiatowym sejmiku. Jeżeli ktoś potrafi słuchać lub czytać ze zrozumieniem, (a z tym na tym portalu jest coraz trudniej) to zauważył że Prezydent w sposób kulturalny i fachowy przedstawił spokojnie ciekawą propozycję, jak dobry gospodarz zaoszczędzenia na podatkach sporej sumy, przy niewielkim wkładzie własnym. Wyszedł kiedy dalsza rozmowa z zacietrzewionymi nie miała sensu. Proponuję przeprowadzenie (kiedy opadną emocje) referendum i myślę że ekonomia i zdrowy rozsądek zwycięży.

Gość • Piątek [30.11.2012, 09:53:03] • [IP: 92.42.118.***]

To mieszkańcy są bezczelni. Chcą mieć wszystko za darmo.I tak proporcjonalnie za 1 mieszkańca mają kilka razy więcej jak mieszkający na Uznam

Gość • Piątek [30.11.2012, 09:50:39] • [IP: 80.245.176.***]

GDYBY MNIE WYGWIZDALI TEŻ BYM WYSZŁA!!

Gość • Piątek [30.11.2012, 09:44:14] • [IP: 80.245.178.***]

Jestem mieszkancem Karsiborza-przepraszam PanaPrezydenta za zachowanie niektorych osob na spotkaniu w sprawie mostu.

Gość • Piątek [30.11.2012, 09:41:17] • [IP: 62.69.250.***]

Cała radocha z nowego mostu uwalniająca nas ze stania przed czerwonym światłem przy wjeżdzie na most miałaby zostać odebrana?!Przed promem stoisz/czekasz, na promie stoisz/czekasz, przed mostem stoisz/czekasz, a życie ucieka!

Gość • Piątek [30.11.2012, 09:37:11] • [IP: 78.30.83.***]

"by z wydanych pieniędzy odzyskać VAT- 7 mln 800 tys. zł. Warunek jest tylko jeden: z inwestycji muszą być przychody"Czy aby na pewno?Może władza czegoś nie dopilnowała i dlatego ten pomysł z płatnym mostem.Mili państwo Świnoujście to nie jedyna miejscowość w której buduje się most, ale chyba jedyna gdzie za przejazd będzie trzeba płacić. Ciekawe jak z tym Vatem poradziły sobie inne miejscowości gdzie budowane były mosty.

Gość • Piątek [30.11.2012, 09:34:40] • [IP: 213.155.169.***]

Do IP 93.154.158. Każdy mający choć trochę pomyślunku zgodziłby się płacić 1 zł na miesiąc za wejście do bloku który został ocieplony.Dla tego, że płaci o wiele więcej za ocieplenie budynku, czy to jako zwiększony fundusz remontowy każdorazowo podwyższany przed taką inwestycją lub jako extra wpłatę /b.dużą /uchwalaną przez wspólnotę. Normalni ludzie nie są idiotami i umieją liczyć. Już nie wiem co sądzić o autorze tego wpisu-kurzy mużdżek to komplement. 80 gr/miesiąc a tu: opłaty, opłaty, opłaty, będą musieli za to płacić itd, itd. Ciemnogród i totalna głupota

Gość • Piątek [30.11.2012, 09:33:36] • [IP: 80.245.178.**]

Traktuje mieszkańców jak uległą radę, co zaproponuje to przyklepią i tu sie pomylił.

Gość • Piątek [30.11.2012, 09:23:48] • [IP: 80.245.182.**]

prezydent powinien przeprosić, za to ze nie ma stałej przeprawy

Gość • Piątek [30.11.2012, 09:21:20] • [IP: 93.94.186.**]

To Wy mieszkancy wyspy Karsiborz powinnisci przeprosic Prezydenta, za wasza bute, zla interpretacje zalozen, ktoree wam przdstawiono. Ze strony p. Żmurkiewicza nie bylo zlej woli, tylko troska o dasze inwestycje n a wyspie. Uwazam ze ktos zlosliwie pokierowal, czesc mieszkancow po to zeby ludzi skłócic

Gość • Piątek [30.11.2012, 09:18:18] • [IP: 62.69.248.***]

proszę o przeliczenie ile na jednego mieszkańca Karsiborza przypada zł kosztu wybudowanego mostu Myślę że będzie to po kilkaset tys złotych, następie przeliczyć ile zł inwestycji przypada np na mieszkańca Warszowa, Ognicy lub innego obszaru miasta. Prezydent nie powinien przepraszać ktoś jednak popełnił błąd że prezydent nie był przygotowany do spotkania. Drodzy Karsiborzanie więcej pokory, patrząc tylko na czubek własnego nosa daleko się nie zajedzie.

Gość • Piątek [30.11.2012, 09:14:13] • [IP: 2.151.206.**]

Każda władza sprawowana zbyt długo karłowacieje. Jestem pełen szacunku dla Pana Prezydenta i jego dokonań, ale tu widać objawy zachodzącego procesu. Może brakuje obok Pana prezydenta osób jakie pracowały na początku długiego rządzenia miastem? Musi sobie sam na to odpowiedzieć i odpowie jak już będzie na emeryturze.

Gość • Piątek [30.11.2012, 09:08:46] • [IP: 88.156.235.**]

Trzeba przyznać że podczas tego spotkania Prezydent w najlepszej formie nie był! Ale trzeba też zauważyć że Karsiborzanie przywitali go w sposób bardzo niegrzeczny wręcz wrogi! Z góry ktoś ich tak nastroił? Chyba tak!.Zanim prezydent zaczął coś mówić posypały się chamskie uwagi i docinki. To Pani sołtys która chyba organizowała to spotkanie wywiązała się bardzo źle z roli gospodarza. Powinna coś więcej i bardziej zdecydowanie powiedzieć w czasie otwarcia i uporządkować spotkanie kiedy były zadawane pytania. W rezultacie powstał jazgot a w nim górę wzięły emocje i do głosu zaczęli dochodzić zasiadający z tyłu miejscowi chamowaci pyskacze wręcz gbury i ćwoki. I to oni własnie zaczęli stanowić o poziomie spotkania i wizerunku wszystkich Karsiborzan.Oczywiście jest to krzywdzący obraz Karsiborza bo taki element ludzki w każdej społeczności jest w mniejszości. Myślę ze nikt nikogo nie powinien przepraszać! Spotkanie trzeba powtórzyć i zorganizować go np w MDK i oczywiście lepiej przygotować bo ten pomysł ma sens.

Gość • Piątek [30.11.2012, 09:03:55] • [IP: 80.245.183.***]

a ha chce aby tusk mnie przeprosił !!

Gość • Piątek [30.11.2012, 08:59:03] • [IP: 93.154.158.***]

Do [IP: 92.42.116.***] a jak często szanowna osoba będzie korzystać z tego mostu ?Myślę, że na temat opłat powinny wypowiadać się tylko te osoby których to dotyczy.Wszyscy mieszkańcy Świnoujścia będą spłacać ten most ponieważ miasto musiało się zadłużyc, żeby go wybudować.Dodatkowo mieszkańcy którzy będa z niego korzystać mają jeszcze za to płacić. Ciekawe czy szanowna osoba zgodziłaby sie na to, żeby płacić symboliczną złotówkę za wchodzenie do bloku w którym mieszka, bo blok został ocieplony. Jeśli pomysł z mostem wejdzie w życie to od tego już tylko jeden krok żebyśmy płacili za przeprawianie się promem.Podatek Belki też miał być tylko na jakiś czas...Płacimy go do dziś: (

Gość • Piątek [30.11.2012, 08:58:21] • [IP: 93.154.145.**]

P.Żmurkiewicz był zaskoczony brakiem zaufania Karsiborzan.Drodzy Państwo p.Żmurkiewicz obiecał zlikwidowanie obleśnych bud stojacych na początku Karsiborza, należących do starej nomenklatury Świnoujskiej.Słowa nie dotrzymał.Przez to mieszkańcy i turyści Karsiborza nie mają dostępu do wody i nabrzeża.Pani IRENKA z architektury skutecznie blokuje wszystkie inwestycje w Karsiborzu.Plan zagospodarowania przestrzennego dla Karsiborza i tak jest wyjątkowo restrykcyjny:strefa ochrony konserwatora zabytków, strefa ochrony ekspozycji, strefa ochrony krajobrazu, zabudowa działki tylko w 30% i to wszystko dotyczy działek z zabudową pensjonatowo-hotelową-dodam że działki mają przeciętnie 1, 5 do 2tys.m.Żeby posadzić drzewo trzeba jechać po zgodę do Szczecina do konserwatora zabytków. Mieliśmy obiecane oświetlenie, ścieżki rowerowe-przypomnę że nie mamy asfaltowych ulic, mamy po dwa pozwolenia na budowę kanalizacji, której nie ma i nie będzie.Kolejne nie dotrzymane obietnice.Jaką wartość mają obietnice tego Pana?ŻADNĄ!!

Kino Oko • Piątek [30.11.2012, 08:52:12] • [IP: 5.60.233.**]

Pomysl na odzyskanie vatu jest dobry, natomiast zachowanie i buta tego pana nie jest czymś nowym.

Gość • Piątek [30.11.2012, 08:49:20] • [IP: 31.63.218.***]

na co ta kanaliza niech miasto zakupi beczkowozy i wywozi szambo po cenach" normalnych tyle ile powino sie placic za m3" a nie nabijaja mieszkancy kasiore remondisowi !! za 4 m3 98 zł paranoja !!

Gość • Piątek [30.11.2012, 08:49:03] • [IP: 62.69.248.***]

Do IP: 93.94.184.***, gościu czy cie pogięło ? Zazdrościsz tym ludziom że mieszkają w ciszy i spokoju i dlatego odmawiasz im tego co im się poprostu należy ? Mieszkasz w bloku i uznajesz sie za biednego i poszkodowanego bo inni mieszkaja w domach ? Dobre :D Ludzie płaca podatki, mamy 21 wiek, im sie ta kanalizacja należy, tak samo jak zgodnie z prawem darmowy przejazd przez most.

Gość • Piątek [30.11.2012, 08:47:54] • [IP: 192.168.105.***]

Z uwagą wysłuchałem relacji ze spotkania z mieszkańcami i nie mogę wyjść z podziwu brakiem obiektywizmu redakcji. Przecież Prezydent w sposób spokojny przedstawił propozycję /nie decyzję/ natomiast niektórzy z mieszkańców zachowywali się wyjątkowo niegrzecznie. Panie Prezydencie dopóki mieszkańcy Pana nie przeproszą, proszę z nimi nie rozmawiać.

Gość • Piątek [30.11.2012, 08:43:30] • [IP: 31.63.218.***]

zrobice oplate dla mostu i przeprawy promowej niech dadza promiarza podwyzke bo robia za psi pieniadze marzna dniami i nocami uzerajac sie z bydłem hamskim niemcami i pijakami smierdzacymi !!

Gość • Piątek [30.11.2012, 08:40:16] • [IP: 93.94.184.***]

Dla tych którzy tak narzekają jak to źle są traktowani: proponuję sprzedać swoje ładne domy na Karsiborzu i przenieść się do bloku na Uznamie :) Wtedy będziecie się mogli poczuć lepiej traktowani. ZAWSZE na dzielnice pozamiejskie (jeśli tu można w ogóle mówić o dzielnicy) jest przeznaczane o wiele mniej pieniędzy. Wszystko ładuje się w Centrum bo ono jest wizytówką miasta. Jak się nie podoba to zapraszam mieszkać na UZNAM :) Sami wybraliście spokój na Karsiborzu i wszystkie z tym związane niedogodności.

Gość • Piątek [30.11.2012, 08:35:45] • [IP: 62.69.248.***]

Mały sfrustrowany arogancki zadufany w sobie człowieczek, brak woli jakiegokolwiek kompromisu, a tekst do dziennikarza że sobie krzywdę zrobi tą kamerą żenujący, nadający się do tvn24, masakra kto rządzi w tym mieście.

Gość • Piątek [30.11.2012, 08:32:43] • [IP: 91.199.250.*]

IP: 92.42.116.*** nic nie rozumiesz ale to wynika z prostej konstrukcji twojego mózgu. Nie może być tak, że kasę ściąga się z najskromniejszej grupy mieszkańców. Szantaż typu albo płacicie albo nie ma kanalizy to szczyt arogancji. Może twój prosty mózg zacząłby myśleć gdybyś miał płacić za przeprawy promowe albo ścieżki bo inaczej będziesz załatwiał swoje potrzeby fizjologiczne do szamba. Mieszkańcy bez względu na dzielnicę w której mieszkają płacą te same miejskie podatki. a Karsiborzanie mają płacić dwa razy więcej za 100 razy mniej korzyści. To jest dla tych co nie rozumieją: złamanie zasady sprawiedliwości społecznej.

Gas • Piątek [30.11.2012, 08:29:06] • [IP: 212.14.47.***]

W Norwegii płacenie za most / tunel jest czymś całkowicie normalnym i akceptowalnym przez społeczeństwo. Współfinansowanie inwestycji powoduje, że mają tam bardzo rozwiniętą infrastrukturę. Jak most się spłaca, rezygnuje się z dalszych opłat. A u nas krzykacze chcą wszystko za darmo...

Gość • Piątek [30.11.2012, 08:25:13] • [IP: 62.69.255.**]

Na przeprosiny za pozno!!charakteru nie zmieni jest tak sam zmienny jak prezes pisuar k. Zwykly buc i arogant. tak bezczelnej proby wyludzenia pieniedzy jeszcze nie bylo.Wstyd to najlzejsze okreslenie

Gość • Piątek [30.11.2012, 08:21:20] • [IP: 62.69.251.**]

hhahah... dobre żarty... to raczej chamscy mieszkańcy powinni przeprosić prezydenta! ale oczywiście wiadomo dlaczego taki artykuł ukazać się musiał.. :) S-ki szczekają, normalność idzie dalej

Gość • Piątek [30.11.2012, 08:16:19] • [IP: 83.8.122.***]

jakim prawem chial wprowadzic oplaty za most?to jeszcze za wejscie na promy niech na dowali i bedzie kaska dla urzedaskow

Gość • Piątek [30.11.2012, 08:15:53] • [IP: 92.42.116.***]

Przepraszam, ale to teraz prostota mieszkańców, którzy nie byli w stanie pojąć propozycji i zachowywali się jak rozwydrzone przedszkolaki, okazuje się winą Żmurkiewicza? Mieszkańcy tylko udowodnili, że nie są w stanie pojąć prostej rzeczy, ale to wcale nie świadczy żle o Żmurku... wbrew artykulikowi :)

Gość • Piątek [30.11.2012, 08:15:03] • [IP: 62.69.250.**]

Przeprosiny tu nic nie dadzą, oszukał ludzi i tyle, przed rozpoczęciem budowy powinien wspomnieć o możliwych opłatach za przejazd, to mieszkańcy by zupełnie inaczej zareagowali, a może nawet przyklasneli!

Gość • Piątek [30.11.2012, 08:05:49] • [IP: 80.245.176.***]

nie mi to oceniac niech to robia inni

Gość • Piątek [30.11.2012, 08:00:15] • [IP: 93.154.158.***]

No i nie nosi obrączki!Czyli jest wolny:)

Oglądasz 1-144 z 144
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Nasze dziewczęta ze Świnoujścia i ich opiekun i choreograf Izabela Gromek - Świątek zdobyły pierwsze miejsce w 27 FESTIWALU TWÓRCZOŚCI DZIECIĘCEJ WOJSKA POLSKIEGO . TEATR TAŃCA GOTHIKA PO RAZ DRUGI Z RZĘDU ZOSTAŁ LAUREATEM 27. FESTIWALU TWÓRCZOŚCI DZIECIĘCEJ WOJSKA POLSKIEGO ORAZ NAGRODY SPECJALNEJ POLSKIEJ GRUPY ZBROJENIOWEJ. TEATR TAŃCA GOTHIKA 🥇🏆 Liliana Ośmialowska, Nadia Guzik, Wiktoria Mokrzycka, Zofia Tałanda, Hanna Puźniak, Łucja Drachal, Luiza Kradyna, Ida Świątek, Zuzanna Wlczak, Julia Tarnowska. Tytuł widowiska tanecznego: "JESZCZE POLSKA NIE ZGINEŁA, KIEDY MY ŻYJEMY" 🇵🇱 ■