POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Wtorek [04.12.2012, 23:34:07] • Świnoujście

Potrzebny jest cmentarz dla zwierząt

Potrzebny jest cmentarz dla zwierząt

fot. Wojtek Basałygo

Stanisław Huszcza z Federacji "Solidarność 80" apeluje do władz o utworzenie cmentarza dla zwierząt, żeby mieszkańcy nie musieli chować swoich psów i kotów ukradkiem na obrzeżach miasta. Robert Karelus radzi, by oddawać martwych pupili do utylizacji.

Traktujesz psa jak członka swojej rodziny. Kiedy zdechnie chciałbyś go pochować w jakimś porządnym miejscu, a nie zakopywać cichcem na łące czy w lesie.
- W wielu polskich miastach to ucywilizowano i na cmentarzach wydzielono miejsca, gdzie można pochować psa czy kota - mówi Stanisław Huszcza z Federacji "Solidarność 80".- Tak samo powinno być w naszym mieście.

Do propozycji odniósł się Robert Karelus. Rzecznik prezydenta twierdzi, że cmentarz to miejsce do chowania ludzi a nie zwierząt. Poza tym na naszym cmentarzu zaczyna już brakować miejsc.
Martwego psa czy kota można oddać do schroniska dla bezdomnych zwierząt lub do Remondisa. Do utylizacji.


komentarzy: 139, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-139 z 139

Kasia • Czwartek [12.05.2016, 23:30:35] • [IP: 89.79.83.**]

W Świnoujściu niestety ale są pochowane moje dwa pieski... gdzie? w parku. Mieszkam teraz gdzie indziej i pieski się chowa w ogródku i to OK nasza wola ale w Świnoujściu za moment nie będzie parków!! tam bloki i hotele rosną!! Za moment będę widziała blok na grobie moich psów to przykre...

Gość • Poniedziałek [07.01.2013, 12:09:38] • [IP: 92.42.112.**]

Śmieszą niektóre komentarze i odwołujące się do poprawnej polszczyzny i nazywania rzeczy po imieniu i odwalania religijne - jeszcze śmieszniejsze, owszem dla katolików duszę ma tylko człowiek. ... a dla buddystów?? Zdycha zwierzę umiera człowiek... ha odnoszę niekiedy wrażenie że niejeden człowiek zdycha jak zwierzę... a nawet gorzej niż zwierzę bo traktowany jak towar siedzi podłączony do aparatów i nikt mu nie ulży w cierpieniu a tak się robi w przypadku zwierząt. Nie ma znaczenia gdzie pochowamy naszego zwierzaka... nie ma cmentarzy to nadal będą chowane po parkach i na działkach ogrodniczych. Na śmietnik nikt nie wyrzuci swojego przyjaciela po jego śmierci. ... ale spalarnia by się przydała zarówno w przypadku zwierząt jak i nas ludzi... ja osobiście wolałabym zostać skremowana...po śmierci

Gość • Piątek [07.12.2012, 02:30:28] • [IP: 178.238.246.***]

nie rozumiem po co wypowiadaja sie osoby nie posiadajace zwierzaka i nie wiedzace co to znaczy psia/kocia milosc i przywiazanie do pupila, ktory przez kilkanascie lat towarzyszyl rodzinie, przy ktorym od malenkosci wychowywalo sie dziecko... jak wytlumaczyc 11letniemu dziecku ze pupil ktorego kochal, z ktorym sie wychowal na koniec musi wyladawac w smieciach?? tego nie da sie opisac TEGO TRZEBA DOSWIADCZYC!! nie rozumiem przede wszystkim tych obrazliwych komentarzy dotyczacych wlascicieli zwierzakow dla mnie to chore z reszta nikt nie mowi tu o stawianiu pomnikow dla zwierzakow czy organizowaniu ceremonii pogrzebowych ani o chowaniu ich na cmentarzu dla ludzi chodzi tylko o to zeby wyznaczyc kawalek ziemi gdzie bedzie mozna LEGALNIE zakopac zwloki pupila zreszta ZA COS W KONCU PLACIMY PODATKI ZA ZWIERZAKI i wydaje mi sie ze w tym aspekcie niektorzy dotknieci znieczulica i wszelkimi kompleksami" ludzie" nie powinni sie wypowiadac...

Gość • Czwartek [06.12.2012, 20:23:34] • [IP: 62.69.255.***]

tak zrobmy cmentarz na plazy a pozniej kapmy sie w morzu !! a z reszta ludzki cmentarz juz jest tak duzy ze nie wiadomo ile sie juz tego rozkladu rozpowszechnilo !! Dziwi mnie ze wegorzy jeszcze nie ma. ...

Gość • Czwartek [06.12.2012, 19:59:29] • [IP: 93.94.190.***]

no sam niech się zutylizuje. brak słów.

Gość • Czwartek [06.12.2012, 18:24:31] • [IP: 83.21.31.**]

Świetny pomysł!! W końcu za co płacimy podatki za psa? Na Karsiborzu czy Ognicy, nie widziałam nigdy, żeby ktoś sprzątał psie kupy panie prezydencie. Więc jakim prawem i na jaką cholerę płacimy podatki za psy??

Gość • Czwartek [06.12.2012, 13:12:12] • [IP: 62.69.251.**]

Trochę się boje, że jak oddam do utylizacji szczątki psa, którego mieliśmy 15 lat, to za jakiś czas moja córka odda do utylizacji mnie... Niby mi już wtedy będzie bez różnicy, ale...

Gość • Czwartek [06.12.2012, 11:49:35] • [IP: 91.199.250.*]

Jest bardzo proste rozwiązanie. Niech zwolennicy zrobią zrzutkę, kupią działkę i niech sobie chowają, psy, koty, kanarki itp.

Gość • Czwartek [06.12.2012, 11:08:38] • [IP: 91.199.250.*]

Panie Rzeczniku. Sam się Pan zutylizuj. Kompletny brak wyczucia taktu i wrażliwości. Jak można oddać Przyjaciela na śmietnik...? Proponuję Panie Karelus zmienić zawód, bo ta wypowiedź Pana dyskwalifikuje jako rzecznika. Chyba, że jako nadworny błazen swojego pana wykonuje tylko jego rozkazy. W ramach eksperymentu, niech pan zapisze swoje ciało po śmierci Remondisowi. Może zwierzęta Panu wybaczą...

Gość • Czwartek [06.12.2012, 09:57:24] • [IP: 31.61.187.***]

do goscia 05 12 o22:21 wyrazeniu w jezyku polskim padlina to cos co sie rozklada tak jak twoj muzg

Gość • Czwartek [06.12.2012, 08:51:15] • [IP: 93.94.190.***]

pan Karelus to człowiek bez uczuc przeciez pies jest członkiem rodziny zyje z nami ok 14-15 lat to najlepszy przyjaciel czlowieka jak mozna kazac ludziom oddawac martwego psa do utylizacji przeciez kazdy wlasciciel czworonoga bardzo przezywa jego smierc gdy mi zdechł owczarek bardzo płakałam i przezylam jego odejscie jak kazdego kto z rodziny odszedł na zawsze sunia była ze mna od poczatku podstawowki wychowywałam sie z nia wiec panie Karelus troszke taktu i wyczucia zyczę

Gość • Czwartek [06.12.2012, 07:13:26] • [IP: 80.245.191.***]

Pan Karelus ma rację. Tak się to odbywa w normalnych krajach. A nie jakieś dziwadła cmentarze dla zwierząt rodem z usa. Ludziom się już we łbach przewraca od tej telewizji.

Gość • Czwartek [06.12.2012, 01:15:32] • [IP: 178.238.249.**]

Pomysł nie jest p.Huszczy, bo żyje swoim życiem w magistracie od lat.Odkurzył go i na tym się skończy.Kiedy budowano schronisko dla zwierząt, to już wtedy mocno był w obróbce.Ale prezydent się nie zgodził.Grunty w mieście są b.cenne, bo z ich sprzedaży reperowana jest kasa miasta i ten prezydent ma ważniejsze cele, niż cmentarz dla zwierząt.Dla starych ludzi na dom pielęgnacyjny mu żal kasy a wy oczekujecie takich fanaberii.

Gość • Środa [05.12.2012, 22:21:00] • [IP: 92.42.117.**]

Pamiętajcie tylko drogie dzieci o jednym - o poprawnym i precyzyjnym wyrażaniu się w języku polskim. Otóż zwierzęta zdychają, a nie umierają, a ich ciała to padlina a nie zwłoki. I żadne z tych słów, jeśli odnosi się do zwierząt (a nie ludzi) nie ma w sobie niczego negatywnego! Nazywajmy rzeczy po imieniu i szanujmy język ojczysty.

Gość • Środa [05.12.2012, 22:17:36] • [IP: 93.94.184.**]

Utylizować. Ale wszystkich, którzy zdechli - psy, konie, a w szczególności ludzi.

Gość • Środa [05.12.2012, 22:15:45] • [IP: 80.245.189.***]

Super pomysł Popieram

Gość • Środa [05.12.2012, 22:11:46] • [IP: 92.42.119.***]

A może by tak oddać rzecznika prezydenta - Roberta Karelusa do utylizacji? :) Świnoujście sto lat za murzynami.

Gość • Środa [05.12.2012, 22:10:23] • [IP: 80.245.187.**]

A Pan Karelus nie chciałby przypadkiem zostać oddany do utylizacji?? Pomysł popieram i chciałabym się doczekać takiego miejsca.

Gość • Środa [05.12.2012, 22:00:58] • [IP: 92.42.114.***]

Moim zdaniem lepiej jest wyznaczyć jakiś kawałek gruntu na obrzeżach miasta i mieć to pod kontrolą, niż co parę dni znajdować gdzieś zwłoki psa czy innego zwierzaka. Pan Karelus po śmierci też kiedyś może być poddany utylizacji... w końcu wszyscy jesteśmy zwierzakami...a, że trochę bardziej inteligentnymi od psów czy kotów... koniec jest taki sam.

RastaGość • Środa [05.12.2012, 21:41:56] • [IP: 92.42.116.**]

Super pomysł to zbyt piękne by bylo w Świnoujściu nie robcie sobie nadziei, jeśli mój w podeszłym wieku Amstaff umrze wyjade do najbliższego cmentarza dla zwierząt i tam go z szacunkiem pochowam ;)

Gość • Środa [05.12.2012, 21:26:20] • [IP: 80.245.186.***]

NIKT JAKOŚ NIE ANALIZUJE FAKTU ZNIKANIA ZDECHŁYCH ZWIERZĄT.PRZECIEZ SETKI SĄ KOPANE W PARKACH, LESIE ITD.NIKT NIE INTERESUJE SIĘ PROBLEMEM, A TEN NA FOTCE OBOK GDZIE ZOSTAŁ ZAPOKANY?ZWIERZĘTA SA WKOPYWANE W ZIEMIE W KARTONACH WYMOSZCZONYCH KOCYKAMI, PRZECIEŻ TO TRWA NIE UDAWAJCIE, ŻE NIKT NIE WIE, PO PROSTU NIKT SIE TYM NIE INTERESUJE, A ZWIERZAKI LEZĄ W NASZEJ ZIEMI.NA SWIECIE SA CMENTARZE DLA ZWIERZĄT, TAK WIELU BIERZE PRZYKŁAD Z USA, SPYTAJCIE ZNAJOMYCH JAKIE POMNIKI MAJĄ PSY I KOTY, ZACHWYCAJĄ SIĘ NIEKTÓRZY ŚWIĘTEM DYNI, NIECH WYMYŚLĄ TAKI CMENTARZYK NP. NA BYŁYM PASIE GRANICZNYM, Z DALA OD LUDZI, DOŚCIEKÓW MOŻE BAKTERIE SIĘ NIE PRZEDOSTANĄ, A W MIEJSCU KIEDYŚ DOKŁADNIE ORANYM, BEDZIE NA PEWNO KOLOROWO JAK WIDAĆ NA ZAŁĄCZONYM OBRAZKU!!

Gość • Środa [05.12.2012, 21:21:27] • [IP: 88.156.233.**]

karaluch co ty wygadujesz, czy chciałbyś ażeby przerobiono cię na mydło, albo zaprawę murarską?

Gość • Środa [05.12.2012, 21:12:31] • [IP: 77.255.7.***]

Bardzo dobry pomysł Pana Huszczy, takie miejsce byłoby potrzebne, jest wielu ludzi co kocha swoje zwierzaki, w niektórych krajach sa takie miejsca i chyba nic złego sie nie dzieje. A pan Karelus to niech odda do utylizacji coś swojego, a nie głupio radzi innym, Jestem za takim miejscem.

Gość • Środa [05.12.2012, 21:12:23] • [IP: 37.109.57.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Środa [05.12.2012, 20:54:00] • [IP: 92.42.117.**]

Miejsce do zakopywania zdechłych zwierzaków jest miastu potrzebne i jest to bardzo dobry pomysł, tylko oczywiście pod żadnym względem takie miejsce nie może być nawet w pobliżu cmentarza, nie mówiąc już o miejscu na cmentarzu. Skąd w ogóle taki pomysł - nigdzie czegoś takiego się nie stosuje, zresztą jest to niemożliwe w świetle obecnych przepisów sanitarnych - padliny (a tym w świetle prawa są zezwłoki psów i kotów) nie wolno zakopywać na cmentarzu!

Gość • Środa [05.12.2012, 20:23:44] • [IP: 95.129.228.**]

sam niech się odda do utylizacji!! totalny brak zrozumienia. Popieram

Gość • Środa [05.12.2012, 20:23:43] • [IP: 31.62.228.***]

Bardzo dobry pomysł ja swojego psa traktuje jak członka rodziny a was popaprancy którzy tylko narzekać umiecie to mogą utylizować w schronisku

ryynio • Środa [05.12.2012, 19:54:51] • [IP: 83.249.24.***]

lubie i szanuje psy, ale w czasach kryzysu pies stanowi strategiczną rezerwę mięsa w gospodarstwie domowym.

Gość • Środa [05.12.2012, 19:51:02] • [IP: 178.238.249.***]

A ludzi których się kremuje - to nie rodzaj utylizacji. W jakim wieku wy żyjecie !

Gość • Środa [05.12.2012, 19:46:34] • [IP: 80.245.189.***]

Pan Huszcza ma ostatnio genialne pomysły. A to abolicja dla niepłacących czynsze, teraz cmentarz dla zwierząt, ciekawe jeszcze wymyśli, może po milionie dla każdego?

Gość • Środa [05.12.2012, 19:03:42] • [IP: 62.69.250.***]

zutylizowAc to powini twoja znieczulicę. pelno jest miejsc gdze mozna byloby zrobc tak cmentarz, jestem za. ja mojego koota i tak wypcham :)

Gość • Środa [05.12.2012, 19:00:09] • [IP: 88.156.232.**]

Gość • Środa [05.12.2012, 14:54] • [IP: 93.94.186.***] Jestes troche śmieszny, kazdy obywatel ma prawo do swoich poglądow. Jeśli ludzie chca miec cmetarz dla zwierzat to miasto powinno im udostepnic kawałek terenu zwierze takie jak kot czy pies jest dla swojego wlasciciela czyms wiecej niz tylko zwierzeciem, ono czuje to nie jest robot zutylizowac to mozna smieci, utylizowac powinnismy gwałcicieli, morderców, pedofilow a nie kogos kogo dazymy miłoscia pan Karelus nie ma zapewne zadnego zwierzecia lub nie miał wiec nie wie o czym mówi. Tak pozatym to co maja do tego ludzie nie posiadajacy zwierzat przeciez nie oni beda placic za ten cmentarz, wkoncu nasze podatki ida do wspolnego kotla i sa rozdzielane na rozne rzeczy nawet na takie na ktore sie nawet nie godzimy a chcac nie chcac i tak je oplacamy

zoofil • Środa [05.12.2012, 18:26:49] • [IP: 92.42.112.***]

ZOOFILE TEŻ POPIERAJĄ POMYSŁ I CHCĄ ABY ICH KOCHANKI BYŁY CHOWANE GODNIE, Z UDZIAŁEM ORKIESTRY WOJSKOWEJ I PRZEDSTAWICIELA Z URZĘDU MIASTA. JA BARDZO KOCHAM SWOJĄ KOZĘ, CHOĆ NIE CHCĄ MI W URZĘDZIE DAĆ Z NIĄ ŚLUBU. Poznaliśmy się latem na wsi i nie możemy zalegalizować naszego związku. Może p. Huszcza nam pomoże z tym ślubem? A takich bardzo z tego powodu nieszczęśliwych jak ja jest w kraju więcej.

Gość • Środa [05.12.2012, 18:18:18] • [IP: 92.42.116.***]

sam niech się odda do utylizacji!! totalny brak zrozumienia.

Gość • Środa [05.12.2012, 18:10:21] • [IP: 93.94.189.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Środa [05.12.2012, 18:04:01] • [IP: 62.69.254.***]

Nasuwa mi sie Pytanie o jakich zwierzętach jest mowa bo gryzonie przeciętnie żyją zaledwie kilka lat, ja myślę że CMENTARZ TAK ALE DLA TAKICH ZWIERZĄT JAK PIESKI, KOTKI czyli tzw.Przyjaciele rodziny.POZDRAWIAM

Gość • Środa [05.12.2012, 18:01:22] • [IP: 80.245.181.***]

Zróbmy to sami...bez pomocy Rządu bo nigdy takiego czasu nie doczekamy! Znajdzie się kawałek placu, ktoś bd miał starą siatkę z budowy to się ogrodzi i niech ludzie chowają...oczywiście nie zapominając o dewastacji przez młodzież 16-29 l.

Gość • Środa [05.12.2012, 18:00:51] • [IP: 62.69.254.***]

Ochrona zwierząt jest, a co po ich śmierci" na śmietnik" chyba nie !!1

Gość • Środa [05.12.2012, 17:41:34] • [IP: 77.255.8.***]

Panie Karalus sam sie zutylizuj ja proponuje! jestem za cmentarzem!!

Gość • Środa [05.12.2012, 17:31:32] • [IP: 80.245.181.***]

Ja bd walczył bo pies jest dla mnie wszystkim...spędzone wspólne chwile prawie jak z rodziną i właściwie zalicza się on do naszej rodziny.Nie wyobrażam sobie aby teraz" zutylizować" największego pupila...trochę szacunku Krauzel pajacu.

Gość • Środa [05.12.2012, 17:16:24] • [IP: 46.113.246.**]

Ty Krauzel sam sie zutylizuj a zdanie pana Huszczy podtrzymuje, wiele ludzi by chcialo pochowac w dogodnym miejscu swojego pupila. CHCEMY CMENTARZA DLA ZWIERZAT, to tez sa czlonkowie rodzin

Gość • Środa [05.12.2012, 17:16:16] • [IP: 80.245.189.*]

Gość • Środa [05.12.2012, 16:10] • [IP: 80.53.238.***] dobrze gada

..Świnouszczanin • Środa [05.12.2012, 16:41:04] • [IP: 88.156.233.**]

Robert Karelus niech zutylizuje swoich bliskich i nie daje głupich rad. miasto 39tyś powinno się wstydzić. ...ze niema miejsca na godne pochowanie swoich czworonogich współmieszkańców, którzy są bardziej godni tego niż niejeden który jest przeciw pomysłowi Huszczy który popieram ponieważ niedawno miałem podobny problem.

szacun dla zwierza • Środa [05.12.2012, 16:37:01] • [IP: 88.156.235.***]

Panie Kalerus pan sie sam utylizuje, robisz z siebie medialnego pajaca, wystarczy gadania głupot, kazdy potrzebuje opłakać swojego bliskiego czy to człowiek czy zwierzak godne potraktowanie się należy.Za dużo pan palisz to masz niedowłady mózgu, trzeba sie leczyć!

Gość • Środa [05.12.2012, 16:13:36] • [IP: 80.53.238.***]

Do osoby z IP 93.94.186: To ty nie jesteś godny miana człowieka. W czym niby jesteś lepszy od zwierzęcia. W tym, że chodzisz na 2 nogach i umiesz mówić? Nie ośmieszaj się człowieku. Wywodzimy się od zwierząt, więc to tylko kwestia ewolucji. Bardziej ludzki od ciebie jest czlowiek, który traktuje zwierzę jak czlonka rodziny i tak samo jak krewnego chce godnie pochować tego zwierzaka po śmierci.

Gość • Środa [05.12.2012, 16:10:01] • [IP: 80.53.238.***]

Sam niech się zutylizuje. Przynajmniej powietrza nie będzie marnował. Miastem rządzą ludzie niemoralni. Karsiborzanom każą żyć w XIX wieku bez kanalizacji, za możliwość wyjazdu gdziekolwiek ludzie mają płacić, a psy po ich śmierci mamy wyrzucać do śmietnika. Niech Karalus swoją babcię, albo matkę wyrzuci w plastikowym worku do śmietnika po śmierci. Co za różnica, zwłoki to zwłoki.

Gość • Środa [05.12.2012, 14:54:00] • [IP: 93.94.186.***]

Do osoby z g.13:32 - jeśli twoje słowa są w języku polskim i nie piszesz poezji, to oznacza to, że powinieneś pójść do psychologa, bo traktowanie zwierząt DOKŁADNIE TAK JAK członków rodziny wskazuje na zaburzenia. Oczywiste jest, że nie wolno się nad nimi znęcać, źle ich traktować, bo czują, bo pomagają, ale też trzeba się w pewnym momencie zatrzymać - zwierzęciu nie należy się to, co człowiekowi. Karelus mi ani brat, ni swat, nie lubię grupy trzymającej władzę, ale ohydne i podłe jest poniżanie go poprzez formułę, która się sprowadza do:" porównuję pana ze zwierzęciem i...". Tak może pisać tylko ktoś niegodny miana człowieka.

Gość • Środa [05.12.2012, 14:53:45] • [IP: 62.69.249.*]

jestem tez za tym aby bylo miejsce dla pochowania naszych pupili w Ameryce jest juz kilka dziesiat lat a Polska zawsze za Murzynami obejrzyjcie film Nie ma mocnych jak Kargulowi podobal sie cmentarz psi i kiedy to bylo a wypowiedz naszego rzecznika ? nie bede sie wypowidac, ale zenada niech pomysli zanim cos powie.Chyba za dziecka rodzice nie pozwalali mu miec zwierzadka

Gość • Środa [05.12.2012, 14:44:24] • [IP: 80.245.191.***]

Na śmieci wywala sie odpady - trochę uważniej panie rzeczniku reprezentuje Pan URZĄD nie NIERZĄD

Gość • Środa [05.12.2012, 14:24:43] • [IP: 77.88.191.**]

tylko ze nie ktorzy ludzie kochaja swoje zwierzeta jak ludzi :) powinni cos z tym zrobic, cmetarz dla zwierzat to dobra propozycja !!

Gość • Środa [05.12.2012, 13:53:45] • [IP: 92.42.113.***]

Dla ludzi może i cmentarz, ale dla zwierząt mógłby być smętarz. Wyjątkowo nie zgadzam się z rzecznikiem, ludzie są emocjonalnie związani ze swoimi zwierzątkami i sama myśl o wyrzuceniu na śmietnik albo przekazaniu do utylizacji napawa ich odrazą i przerażeniem. Panie rzecznik, jest takie powiedzenie - zanim wyplujesz to przeżuj!

Gość • Środa [05.12.2012, 13:46:01] • [IP: 80.245.178.***]

Poza granicami Naszego kraju są oczywiście miejsca przeznaczone do pochówku swoich pupili. Są to jednak miejsca odpłatne i to za niemałe pieniądze.Może pan Huszcza ma pomysł mądrzejszy od przytoczonego: kto i z jakich pieniędzy będzie to finansował. Może od" wolnej myśli na wiatr rzuconej" i przytoczonej na tym portalu, który z" braku laku" zamieści wszystko, poda jakiś scenariusz realizacyjny, zaproponuje miejsce, opiekuna prawnego, formę odpłatności, może nawet sam powoła firmę do tego celu przeznaczoną. Gdy tak się stanie to sukcesów życzę, zajęcie będzie miał, jak również zrozumie o czym gaworzy.

Gość • Środa [05.12.2012, 13:40:13] • [IP: 92.42.116.**]

Panu Robertowi Karelusowi radzę żeby najpierw dowiedział się (prześledził) jak wygląda proces" utylizacji" zwłok psa a potem dawał rady. Sprawa wcale nie wygląda tak dobrze jak pan sobie wyobraża. Zwłoki psa są wyrzucane na śmietnik a nie utylizowane. Chcąc naprawdę zutylizować zwłoki psa, trzeba je kawał drogi wieźć własnym autem. Ta sprawa, absolutnie nie jest u nas uregulowana w żaden cywilizowany sposób!

Gość • Środa [05.12.2012, 13:32:25] • [IP: 80.245.178.**]

Oczywiście, ze potrzebne jest miejsce, gdzie można pochować swojego pupila, którego często traktujemy jak członka rodziny.Pan Karelus zapewne nigdy nie posiadał psa, lub kota, albo nie posiada uczuć i zwykłej ludzkiej wrażliwości.Panie rzeczniku-już Panu dziękujemy!! IM WIĘCEJ POZNAJĘ TAKICH LUDZI, TYM BARDZIEJ SZANUJĘ ZWIERZĘTA.

Gość • Środa [05.12.2012, 13:32:12] • [IP: 178.235.213.***]

sam niech sie odda do utylzacji! Ciekawe czy taki chojrak jak on, członka swojej rodzinny by poddał utylizacji;/

Gość • Środa [05.12.2012, 13:13:29] • [IP: 37.8.215.***]

Pan karelus zapewne nie ma żadnego zwierzątka no cóż nie ma sie co dziwić bo nawet mysz u niego mieszkać by z pewnością nie chciała. Sam sie oddaj do remondisu :))))

Gość • Środa [05.12.2012, 13:05:39] • [IP: 80.245.189.***]

sam niech się zutylizuje...

Gość • Środa [05.12.2012, 12:38:51] • [IP: 93.94.190.***]

Jechałem kiedyś taką starą, do l.90 jedyną prowadzącą do Kanału Piastowskiego szosą, tym wąskim, dziurawym ostatnim jej kilometrem na wyspie Uznam, w rejonie dzisiejszej przeprawy ognickiej i...widzę grupę zadumanych ludzi, obok samochód...gdy wracałem patrzę na to już opustoszałe miejsce...a tu znicze...co to...grób? Tak, grób, ale PSA pewnie czy jakiegoś zwierzęcia. Ludziom się w d...poprzewracało, że pojadę F.Kiepskim, skoro zaczynają traktować zwierzęta jak ludzi. Owszem, dbać o nie, kochać, ale TAK JAK ZWIERZĘTA. Przestrzegam Huszczę, że coraz bardziej infantylni ludzie zaczną celebrować na cmentarzu dla zwierząt. ..głupotę.

Gość • Środa [05.12.2012, 12:34:58] • [IP: 95.129.228.**]

Czy Remondis dysponuje jakimś krematorium, czy po prostu wywozi zwłoki pupila na wysypisko? Sądzę, że jednak to drugie.

Gość • Środa [05.12.2012, 12:16:17] • [IP: 92.42.112.**]

a co to takiego, normalna rzecz ludzi tez sie kremuje i nikt nic nie mowi, ja swojego tez oddalam do skremowania, tak jest higieniczniej, ludzie zakopuja wszedzie gdzie popoadnie a potem pies zostaje odkopany przez np.dziki no niewiem czy to madre

Gość • Środa [05.12.2012, 11:57:10] • [IP: 164.126.249.**]

Jestem za żeby powstał taki cmentarz a pan Karelus niech sam odda się do schroniska albo do utylizacji

Gość • Środa [05.12.2012, 11:20:55] • [IP: 62.69.255.***]

CHYBA TEN PIESEK MESKI BO TAK BOKIEM SIEDZI ZEBY JAJEK NIE ZGNIESC HEHEHE

Gość • Środa [05.12.2012, 11:19:53] • [IP: 80.245.184.**]

Nie zapominajcie, ze psy maja CZIPY i predzej czy pozniej miasto sie upomni albo o kase za podatek albo o zaswiadczenie o utylizacji-kremacji. Na zachodzie kara za pochowek zwierzaka w ziemi kosztuje 15 tysiecy Euro

Gość • Środa [05.12.2012, 11:18:16] • [IP: 62.69.255.***]

ja poprosze tego wypasnego pieska z fotki !! PRZEUROCZY USMIECH. ..:) SWEET

Gość • Środa [05.12.2012, 10:51:24] • [IP: 80.245.178.**]

Panie Karelus sam oddasz swojego ulubieńca do utylizacji ?

Gość • Środa [05.12.2012, 10:45:58] • [IP: 62.69.250.**]

Jestem za tym aby powstał taki cmentarz.W Czechach jest nawet krematorium dla zwierząt A jeżeli brak miejsca na cmentarzu dla ludzi to wybudujcie spalarnię a nie zatruwamy rozkładem naszych ciał wszystko naokoło. A Pan Karelus już powinien zakończyć swoją kadencję jak i wszyscy którzy siedzą w urzędzie miasta na ciepłych stołkach i nic nie robią tylko dzięki P. Żmurkiewiczowi biorą kupę kasy!!

Gość • Środa [05.12.2012, 10:31:18] • [IP: 62.69.254.***]

Ta dyskusja jest jałowa. Psy to zwierzęta po prostu. Na pewno Ci co zachowują się wobec nich po bestialsku zasługują na pogardę i napiętnowanie, ale cmentarz dla psów to następna amerykańska głupota rodem z USA. Przypomnijcie sobie scenę z filmu Nie ma mocnych, gdy Pawlak na cmentarzu zobaczył, że to dla zwierząt. Z politowaniem odniósł się do pomysłu. I tak po prostu jest. Może dobrym pomysłem byłaby spalarnia. I niech każdy swojego pupila trzyma na kominku lub nawet na powrót w kojcu.

Gość • Środa [05.12.2012, 10:30:37] • [IP: 88.156.84.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Środa [05.12.2012, 10:30:01] • [IP: 80.245.189.***]

wypowiedż rzecznika na" wysokim poziomie"

Gość • Środa [05.12.2012, 10:26:06] • [IP: 80.245.178.***]

Brawo bardzo dobry pomysł

Gość • Środa [05.12.2012, 10:23:20] • [IP: 74.207.225.***]

Posiadacze kundli to bardzo wrażliwi ludzie, nie rozumiem tylko dlaczego nie gardłują za utworzeniem cmentarzy dla ubijanych w rzeźniach krówek i świnek. Czyżby one czuły mniej niż kundle?

Gość • Środa [05.12.2012, 10:07:53] • [IP: 92.42.117.**]

Pies często okazuje się lepszym przyjacielem człowieka niż drugi człowiek... Szkoda tylko, że pewnie cena pochowania takiego psiaka na cmentarzu byłaby i tak zbyt wysoka dla wielu ludzi i problem znajdowanych przez dzieci w parkach bądź lasach szczątków zwierzaków dalej byłby powszechny... ale panu to pewnie nie przeszkadza p. Karelus? Czyżby nie chodził pan na spacery do parku? A szkoda, bo spacer na świeżym powietrzu jeszcze nikomu nie zaszkodził... może wtedy zrozumiałby Pan, że takie miejsce w naszym mieście jest potrzebne.

Gość • Środa [05.12.2012, 10:02:13] • [IP: 92.42.119.***]

Ostatnio tak się porobiło, przewartościowało, że chyba zrezygnuję z karpia świątecznego bo trzebaby go zabić, przepraszam przerwać jego życie.Zawsze to robiłem trzaskając to bydle w głowę czymś twardym aż przestał się ruszać.Nie jem już mięsa, naszych braci świń, królików, krów, ptaków.Postanowiłem nie jeść także wszelkiej zieleniny, bo to przecież też żyje.Została mi już tylko woda, a i tak usilnie dopatruję się i wręcz czuję, że pijąc ją pozbawiam życia drobnoustroje, a one przecież też żyją i napewno odczuwają.Święta w tym roku będą wręcz tanie, bo cóż tylko powietrze, ale czy napewno nie wdycham drobnoustrojstwa, które też ma prawo do, no właśnie do czego.

Gość • Środa [05.12.2012, 09:53:58] • [IP: 74.207.225.***]

Potrzebny to jest HYCEL, który zająłby się odłowem kundli zasrywających nasze miasto. Cmentarz może poczekać.

Gość • Środa [05.12.2012, 09:51:41] • [IP: 88.156.233.***]

Ale za to trzeba bedzie placic-nic nie ma za darmo...

Gość • Środa [05.12.2012, 09:48:01] • [IP: 95.129.225.**]

Bardzo dobry pomysł.

Gość • Środa [05.12.2012, 09:47:27] • [IP: 5.173.188.**]

Masz rację psy nie zdychają Umierają i tak samo czują. Ten pies zabityu na działkach też umierał w męczarniach. Mam nadzieję, że ten człowiek zdechnie co to zrobił

Gość • Środa [05.12.2012, 09:45:05] • [IP: 5.173.188.**]

Oczywiście, że powinien być cmantarz dla zwierząt.Utylizacja to ostateczność. Remondis kiedyś zgarnął psiaka z Grunwaldzkiej po wypadku i wrzucił do śmieciaryCzy ten pies sobie zasłużył na to Na pewno nie. Może jeszcze nawet oddychal. Kto z nich sprawdza nawet ich to nie obchodzi

Rafał • Środa [05.12.2012, 09:43:49] • [IP: 212.160.172.**]

Cmentarz dla zwierząt zamiast tunelu!!

Gość • Środa [05.12.2012, 09:41:37] • [IP: 31.63.199.**]

Człowieczeństwo, między innymi polega na stosunku do dzieci, ludzi starszych i... zwierząt. Naród kulturalny i do tego w Unii Europejskiej, powinien się zachować! Nadal będziemy ubolewać:że biją, katują, porzucają dzieci, pastwią się nad słabszymi, że śmieci w lasach wyrzucane, zabijają rurką psy, itd... AS co robimy, by temu zapobiec??Nic!! I ukochane pupile, też mamy chować, jak odejdą na wieczne łowy, po lasach, czy parkach?? Jakieś nieporozumienie.

Gość • Środa [05.12.2012, 09:41:21] • [IP: 82.145.69.*]

chodzi o stworzenie miejsca dla pochówku zwierząt, nie na cmentarzu! By nikt nie chował zwierzęcia w ogródku czy innym miejscu!

Gość • Środa [05.12.2012, 09:38:23] • [IP: 82.145.69.*]

Oddać do utylizacji? Czy chyba zapłacić za utylizację! Jestem jak najbardziej za cmentarzem dla zwierząt!

Gość • Środa [05.12.2012, 09:12:00] • [IP: 80.245.184.***]

matołki to ma byc nowy cmentarz dla zwierząt a nie na tym co ludzi chowaja w wielu miastach tak jest i wszyscy sa zadowoleni

Gość • Środa [05.12.2012, 09:09:47] • [IP: 57.66.78.*]

niech sam się odda do utylizacji

Gość • Środa [05.12.2012, 09:08:08] • [IP: 88.156.235.***]

niech sie sam odda do utylizacji

Gość • Środa [05.12.2012, 09:07:41] • [IP: 88.156.234.*]

buahahahhaa kiedys tego dziadostwa nie bylo tyle byl spokoj i i cisza :-)

Gość • Środa [05.12.2012, 09:07:40] • [IP: 95.129.225.***]

zgadzam siez przedmówcą ze łotry i jeszcze gorsze . ...

Gość • Środa [05.12.2012, 08:55:30] • [IP: 88.156.234.***]

karelus czopie jeden sam sie zutylizuj

Gość • Środa [05.12.2012, 08:49:02] • [IP: 57.66.78.*]

Zwierzęta nie zdychają, zwierzęta umierają!! Zdychają łotry i chamy (dot.ludzi)

Gość • Środa [05.12.2012, 08:47:39] • [IP: 57.66.78.*]

niech se Karelus odda swojego pupilka do utylizacji...

Gościu • Środa [05.12.2012, 08:44:14] • [IP: 0.0.0.*]

Pan Huszcza bardzo nadaktywny, czyzby wybory niedługo?

Gość • Środa [05.12.2012, 08:42:07] • [IP: 31.63.206.**]

Takie miejsce mogło być być dobre na Ruskim Stadionie, albo na starej gazowni koło steyera.

Gość • Środa [05.12.2012, 08:38:07] • [IP: 80.245.182.**]

to czyli nasze wladze sa 100 lat za murzynami? to ja proponuje pod urzedem miasta zakopywac zobaczymy co nato nasze wladze bo narazie z psami sobie nieradza a co dopiero z ludzmi

Gość • Środa [05.12.2012, 08:36:11] • [IP: 92.42.112.***]

Moze by tak naszyxh" madralinskich" oddac do utylizacji?

Gość • Środa [05.12.2012, 08:29:32] • [IP: 31.63.224.**]

na warszowie zrobicie obok LNG tyle lasu wycieli jest miejsce :) zamiast aquaparku ogrodu botanicznego czy co tam oni obiecali zrobice cmentarz dla zwierzaczkow :) cos w stylu amerykanskim zeby jak najwiecej sie zmiescilo :)

GośćGośćGość • Środa [05.12.2012, 08:00:56] • [IP: 93.94.184.***]

Jeżeli będzie to prywatny biznes to jestem na tak. Jezeli miasto ma za to placic to nie. W razie gdyby pomysł okazał się klapą (napewno raczej) to my jako mieszkańcy nie musielibyśmy za te pomysły bulić! A Pan Huszcza miech zainwestuje w oświetlenie roweru i zacznie przeprowadzac rower na pasach, bo robi nam rowerzystą tylko wstyd.

Gość • Środa [05.12.2012, 07:52:50] • [IP: 37.109.38.***]

niech p. Robert Karelus sam się zutylizuje! będzie największy pożytek !

Gość • Środa [05.12.2012, 07:44:44] • [IP: 91.199.250.*]

Pan Karelus ma zupełną rację. Jeżeli ktoś równa zwierzę z człowiekiem, to albo jest bardzo samotny i nieszczęśliwy, ewentualnie zagorzały katolik (ale duszę mają tylko ludzie). Jeżeli zaczniemy chować zwierzęta na cmentarzach, to po kilku latach cała wyspa będzie jednym wielkim cmentarzem. I nie obrażajcie ludzi którzy myślą racjonalnie.

Gość • Środa [05.12.2012, 07:39:38] • [IP: 93.94.190.***]

Karelus, a może tak Ciebie do tej utylizacji cooo ? :// Bezduszniku..

Gość • Środa [05.12.2012, 07:36:48] • [IP: 81.190.57.**]

Powinno być miejsce do grzebania zdechłych zwierzaków, ale nie może ono znajdować się na cmentarzu! Skąd taki pomysł? Pan Huszcza chyba się napił - takie miejsca są w wielu miastach, ale nie na cmentarzach! Nie można zakopywać zwierzaków tak gdzie chowa się ludzi! Takie miejsce w Świnoujściu jest potrzebne i trzeba je stworzyć, ale przecież nie w okolicach cmentarza.

Tenor • Środa [05.12.2012, 07:31:38] • [IP: 80.245.180.***]

Spalenie ludzkich zwłok nazywamy kremacją, natomiast spalenie psa, utylizacją. Proponuję, za opłatą psy kremować, a prochy właściciel trzymałby sobie w urnie np. na kominku. To chyba humanitarne?

Gość • Środa [05.12.2012, 07:10:39] • [IP: 31.174.241.***]

Na h... sie mówi tyle o szacunku do zwierząt, skoro jak się okazuje pies to zwykły śmieć. Po co ludzi grzebać i zajmować miejsce, Do Remondisa, przecierz to zwykłe zwłoki - wyciąć części zamienne a reszte na śmietnik.

Gość • Środa [05.12.2012, 07:09:56] • [IP: 92.42.117.***]

Potrzebny jest cmentarz dla zwierząt -TAK I TO JAK NAJSZYBCIEJ

Gość • Środa [05.12.2012, 07:09:14] • [IP: 88.156.234.**]

gratuluję głupoty co niektórym piszącym... Cmentarz dla zwierząt powinien być, bo faktycznie co zrobić z przyjacielem, który był z nami 10-20 lat. Wyrzucić na śmietnik, dać do spalarni razem z odpadami medycznymi, śmieciami itd? Dlaczego to, że niektórzy ludzie kochają swoje zwierzaki jest tu tak bardzo wyśmiewane i obrażane? Przykro się to czyta, ale prawdę mówiąc nie dziwi mnie to. Świnoujście pełne jest półgłówków. Zal mi was...

Gość • Środa [05.12.2012, 07:02:37] • [IP: 83.9.11.***]

Panie Karelus, a może Pana tak do utylizacji. Ta Pana wypowiedz dyskwalifikuje Pana z tego stanowiska!!

Gość • Środa [05.12.2012, 06:53:07] • [IP: 85.222.87.**]

Karelus mądrala. Ciekawe czy sam utylizuje pupili?

Gość • Środa [05.12.2012, 06:44:22] • [IP: 79.220.122.**]

a ilu tych milosnikow zwierzat zaplaci za takie miejsce?za darmo ma byc?ale powinno byc.

Gość • Środa [05.12.2012, 06:22:30] • [IP: 94.216.137.**]

sam oddaj się do utylizacji...d...u!

Gość • Środa [05.12.2012, 05:57:42] • [IP: 93.94.184.**]

a ten pan robert jak taki madry to niech sam pomysli co mowi i niech sie zutylizuje

Gość • Środa [05.12.2012, 05:37:18] • [IP: 92.42.118.**]

A może by tak pan Karelus sie zechciał zutylizowac

Gość • Środa [05.12.2012, 05:17:03] • [IP: 92.42.112.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Środa [05.12.2012, 04:05:38] • [IP: 88.156.235.***]

Ewentualnie jestem za tym, ze jezeli ktos chcialby bardzo aby jego kundel lezal na cmentarzu, to pod warunkiem, ze zrzeknie sie ta osoba wlasnego miejsca na cmentarzu (Jak wiecie, mieszkamy na wyspie miejsca sa ograniczone)

Gość • Środa [05.12.2012, 04:02:05] • [IP: 88.156.235.***]

No jak masz zamiar stac rok nad tym miejscem gdzie go pogrzebales to moze i nie fajny widok, z drugiej strony jak bys tam stal to zarowno bys pilnowal i lis by sie nie zjawil. Pozdrawiam

Gość • Środa [05.12.2012, 01:52:29] • [IP: 80.245.184.**]

Oczywiscie, zagrzebywac w lesie a po roku jak sie juz rozlozy patrzec jak lis po kawalku wygrzebuje z ziemi i oczywiscie zjada. To jest lepszy widok?

Gość • Środa [05.12.2012, 01:44:54] • [IP: 92.42.112.***]

Proponuję jeszcze za zdechłego kundla u księdza zamówić gregoriankę. A co z pchłami, mrówkami faraona, wszami, pluskwami, pająkami, komarami, muchami i karakanami? Bo te zwierzątka też żyją w naszych domach. Są też większe zwierzęta domowe, np. konie, krowy, świnie. Czy go tak szkolą jakieś tuski i palikoty? Bo namawia się że taniej jest ludzkie ciała palić. A psy będą w trumnach chować?. Oj, solidnie gościowi odbiło.

Gość • Środa [05.12.2012, 01:28:16] • [IP: 80.245.178.***]

Przecież wiele zwierząt jest bliższa ludziom niż inni ludzie

Gość • Środa [05.12.2012, 01:18:01] • [IP: 92.42.114.**]

Czytajac te wszystkie komentarze jak zawsze dostaje palipitacji. Co do chowania pupila wiadomo kto ma zwierzaka chce by godnie sie z nim obchodzono, nie chce oddawac do utylizacji bo wie ze nie bedzie godnie traktowane. Wytyczjac plac dla naszych pupilow, chowamy je leganie, nie gdzies na polach, lasach, lakach. Ryzykujac przy tym ze cos sie moze stac, epidemie choroby mandaty. Nie chodzi nam by dawac jakies ludzkie religijne szczegoly pochowku zwierzecia lecz tylko godne miejsce dla naszego pupila z ktorym zylismy nascie lat :)

Gość • Środa [05.12.2012, 00:48:04] • [IP: 92.42.114.***]

Proponuje na placu wolnosci

Gość • Środa [05.12.2012, 00:44:47] • [IP: 80.245.183.***]

Utylizacja Roberta Karelusa - kto popiera?:) pomysł wydaje się bardzo konstruktywny :) wole byle jakiego psa co obsikuje chodniki niż Roberta:)

Gość • Środa [05.12.2012, 00:44:02] • [IP: 88.156.234.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Środa [05.12.2012, 00:35:41] • [IP: 80.245.178.**]

Poprostu szczyt głupoty. Zwierzęta trzeba utylizować i już. Może myśliwi w kołach łowieckich też niech zrobią cmentarze dla ustrzelonych zwierząt?

Gość • Środa [05.12.2012, 00:30:24] • [IP: 88.156.235.***]

@23:58 popieram ! Zacznijcie sprzatac po swoich kundlach wtedy porozmawiamy o jakimkolwiek udogodnieniu wam i im.

Gość • Środa [05.12.2012, 00:21:14] • [IP: 93.94.184.***]

Jestem przeciwny.Zwierze jest zwierzęciem a człowiek człowiekiem więc nie równajmy tych pojęć.

Gość • Środa [05.12.2012, 00:16:16] • [IP: 31.182.190.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Bart Osz • Środa [05.12.2012, 00:14:31] • [IP: 87.206.254.***]

Ta wypowiedź pana rzecznika powinna zostać zakończona dokładanie w połowie. To kwestia nie tylko kultury ale przede wszystkim szacunku do ludzi. Bo o szacunku do wszystkich żyjących istot chyba nie ma sensu z tym panem rozmawiać. Niestety to kolejny raz kiedy służby informacyjne prezydenta wykazują się modelową arogancją. Przykre i żałosne, że to my za to płacimy.

Gość • Środa [05.12.2012, 00:06:03] • [IP: 37.31.146.***]

utylizacja dla p.karelusa to jest to.najlepsze co moze byc.

Gość • Środa [05.12.2012, 00:02:45] • [IP: 88.156.235.***]

Popieram.

Gość • Środa [05.12.2012, 00:01:41] • [IP: 178.238.247.***]

Czy pan Karelus ma zwirzaka ? mysle ze nie ? to nie jest takie proste oddac zwierze do spalenia proszę pana :(

Gość • Wtorek [04.12.2012, 23:59:41] • [IP: 88.156.235.***]

To moze od razu zrobcie tez cmentarz dla maskotek waszych pociech, czy wy ludzie do konca postradaliscie zmysly? Niech mi ktos RACJONALNIE wytlumaczy w jakis sposob pies/kot znalazlby sie w grobie bez pomocy ludzi? Jezeli nikt nie jest w stanie, to znaczy, ze ich miejsce nie jest w grobie.

Gość • Wtorek [04.12.2012, 23:58:54] • [IP: 80.245.184.***]

Na tak. jak ludzie zaczną po swoich pieskach sprzątać.

Gość • Wtorek [04.12.2012, 23:52:09] • [IP: 88.156.234.**]

jestem za...

Gość • Wtorek [04.12.2012, 23:45:16] • [IP: 79.184.125.**]

Uważam że takie cmentarze dla zwierząt powinny być może nie w tym samym miejscu co dla ludzi ale gdzieś wygospodarować kawałek ziemi. Jak najbardziej jestem za.

Gość • Wtorek [04.12.2012, 23:43:00] • [IP: 95.129.228.***]

A co potem robią z martwymi psami w schronisku ??

Karolina • Wtorek [04.12.2012, 23:42:45] • [IP: 93.94.184.***]

JESTEM ZA UTWORZENIEM CMENTARZA DLA ZWIERZAT!! TE KOCHANE ISTOTY POWINNY SPOCZYWAC W SPOKOJU W ODPOWIEDNIM DLA NICH MIEJSCU!!

World • Wtorek [04.12.2012, 23:41:36] • [IP: 80.245.189.***]

Pan Robert nich się zastanowi na życiem. Każda żywa istota ma prawo do godnego pochówku jak i życia ! Jak jest Pan taki mądry niech Pan po śmierci powierzy swoje ciało utylizacji w Remodisie, zapewne chętnie Pana przyjmą :)

Gość • Wtorek [04.12.2012, 23:41:24] • [IP: 178.238.245.***]

sam się oddaj do remondisa karateko!

Gość • Wtorek [04.12.2012, 23:37:25] • [IP: 92.42.119.***]

ciekawe czy pan Karelus naprawdę tak powiedział? bo jeśli tak to bardzo dużo stracił w moich oczach i pewnie wielu osób które do tej pory go jakoś tam szanowały...

Gość • Wtorek [04.12.2012, 23:37:08] • [IP: 92.42.118.**]

niech rzecznik sam sie odda do utylizacji. amen

Gość • Wtorek [04.12.2012, 23:36:59] • [IP: 31.63.247.***]

To bardzo dobra inicjatywa.

Oglądasz 1-139 z 139
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■