POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Poniedziałek [19.11.2012, 11:19:53] • Świnoujście

Stanisław Huszcza: Darujcie mieszkańcom

Stanisław Huszcza: Darujcie mieszkańcom

fot. Sławomir Ryfczyński

Ludzie nie mają z czego żyć. Dlatego nie stać ich na mieszkanie. Stanisław Huszcza apeluje do władz, by darowały dłużnikom mieszkań komunalnych zaległe opłaty. Takich zadłużonych jest dziś aż 458. Rekordzista zalega ze spłatą 60 tysięcy złotych. Robert Karelus twierdzi, że o abolicji nie ma mowy.

Darowanie zaległych opłat za mieszkanie to jedyna szansa, by ludzie wyszli z długów– uważa Stanisław Huszcza z Federacji Solidarność 80. Pan Stanisław apeluje do władz, by wprowadziły dla dłużników z mieszkań komunalnych abolicję. Pada też propozycja, by dać mieszkańcom możliwość odpracowania długu.

„Głos Szczeciński” zapytał Roberta Karelusa, rzecznika prezydenta, co sądzi o propozycjach pana Stanisława. I okazuje się, że Zakład Gospodarki Mieszkaniowej pracuje nad programem, który pozwoli zobowiązania finansowe odpracować. O darowaniu długów nie ma już natomiast mowy.

- Trudno sobie wyobrazić, aby lokatorzy, którzy uczciwie płacą czynsz i to często ci z najbardziej spauperyzowanych grup społecznych, mieli ponosić również koszty utrzymania mieszkań osób, które tego nie robią – mówi gazecie rzecznik.

Zdaniem Roberta Karelusa, gdyby abolicję wprowadzono, zaraz płacący czynsz poszliby śladem tych, którzy go dziś nie regulują. Nikt by nie płacił. Rzecznik dodaje, że wielu z tych, co dziś za mieszkanie komunalne nie płaci, nie robi tego nie dlatego, bo nie ma pieniędzy. Sporo jest po prostu cwaniaków, którzy sądzą, że nikt im nic nie zrobi.

- Gdy rozpoczynamy procedurę windykacyjną, niektórzy lokatorzy potrafią zwrócić kilkutysięczny dług w przeciągu jednego dnia - mówi gazecie rzecznik.


komentarzy: 101, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-101 z 101

Gość • Wtorek [12.09.2017, 14:25:03] • [IP: 62.69.203.**]

PANIE STANISŁ.AW POTRZEBUJE IE MAM DO ODDANIA TELEWIZOR KINESKOPOWY" PANASONIC" 28" BRDZO ŁADNIE ODBIERA.MOŻE JEST KTOŚ POTRZEBUJE TEL.506-156-317

Gość • Poniedziałek [30.03.2015, 14:36:04] • [IP: 92.42.115.***]

Od wyborów minęło 3, 5miesiąca a Huszcza jak wisiał tak wisi na nowiutkich rynnach przy Matejki 4 ale kto podskoczy znanemu klezmerowi i specjaliście od kotłowni c.o

Gość • Środa [21.11.2012, 07:13:29] • [IP: 88.156.234.**]

Oj Stachu, Stachu, skończ z tymi rewelacjami, czy wiesz, że to niepoważne, a nawet śmieszne?

Gość • Wtorek [20.11.2012, 21:43:11] • [IP: 178.238.251.***]

Są młodzi ludzie, którzy nie chcą pracować, nawet całe rodziny żyją na koszt tych co pracują. To zwykła patologia.

Gość • Wtorek [20.11.2012, 15:13:08] • [IP: 95.129.228.**]

Janosik się znalazł.

Gość • Wtorek [20.11.2012, 13:22:14] • [IP: 77.88.190.***]

A może tak przede wszystkim przenieść tych ze 100 metrowych mieszkań na kawalerki jak ich nie stać.

Gość • Wtorek [20.11.2012, 11:33:10] • [IP: 37.47.167.***]

to ja tez nie bede placic co tym chce osiagnac Huszcza

Gość • Wtorek [20.11.2012, 10:52:49] • [IP: 89.229.69.***]

To ja też chcę aby spłacili moje długi. Huszcza - polityczny trup. Razem z Powieszczyńskim powinni zniknąć ze sceny polityki.

Gość • Wtorek [20.11.2012, 10:33:41] • [IP: 213.97.66.***]

Darowac, to znaczy ze kto musi za nieplacacych zaplacic. Czyli zaplaca ci ktorzy potrafia zrezygnowac z uzywek: papierochow, prochow ialkoholu.

Gość • Wtorek [20.11.2012, 10:27:44] • [IP: 62.69.248.***]

powiedzcie kiedy będą darować te długi. ...Może zdąże sie zadłużyć :)))))

Gość • Wtorek [20.11.2012, 09:43:40] • [IP: 93.94.189.***]

czemu ja nic nigdy nie dostaje tylko muszę na okrągło kombinować. To może jednak lepiej jest leżeć do góry kołami i czekać na wrzutki?

Gość • Wtorek [20.11.2012, 09:26:46] • [IP: 83.238.15.***]

Mój sąsiad Stasiu Huszcza był zawsze dziwną postacią, trzymającą palec w tyłku u księdza proboszcza, ale teraz to przesadził konkretnie. A długi - trzeba oddawać!

Gość • Wtorek [20.11.2012, 08:15:04] • [IP: 93.94.190.**]

Pan Huszcza zalegał, oj zalegał. Miał wyrokiem sądowym płacić razem z Możejką i byłą skarbnik miasta, i dostał abolicję od Żmurkiewicza. W nagrodę za to Możejko razem z byłą skarbnik płacą solidarnie, a Huszcza nie, i w nagrodę za to został koalicjantem Żmurkiewicza. Dostał abolicję od Żmurkiewicza, więc uważa, że jedni są od płacenia, a innym się umarza. Ci co nie płacą mają być na utrzymaniu tych co płacą.

Gość • Wtorek [20.11.2012, 00:26:03] • [IP: 80.245.180.***]

Stasiu przeczytaj proszę o co chodzi tym Ludziom w Hiszpanii i dopiero wtedy zacznij protest. Teraz robisz kaszanę. Nie spiesz się tak bardzo wybory będą dopiero za kilka lat.

Waldek • Wtorek [20.11.2012, 00:25:04] • [IP: 178.238.245.**]

Brawo panie Huszcza, ten system co mamy to nie kapitalizm. Ludzie gardzą drugim człowiekiem, praca na umowę zlecenie bez urlopu za 1000zl to na pewno nie Europa. Daruje się długi bankom gdzie prezesi zarabiają setki tysięcy zł miesięcznie. A niektórzy więcej mają litości dla zwierząt, wstyd.

Gość • Wtorek [20.11.2012, 00:11:23] • [IP: 92.42.112.***]

Panie Chuszcza masz pan mój szacun za to że pan pobił w bredzeniu samego Tuska! Tego dotąd jeszcze nikomu się nie udało. Pan jest pierwszy! Tylko dlaczego ci dłużnicy na pana nie głosowali? Chcieli PO to mają co chcieli. A teraz rozpacz że wszystko podrożało a pracy coraz mniej. Bo PO niszczyła prawie cały przemysł. Dziesiątki firm padło bo nie otrzymały zapłaty za budowę autostrad. A tysiące ich pracowników straciło pracę i nie otrzymało wynagrodzenia. Już 2, 5mln. ludzi w Polsce żyje poniżej minimum socjalnego. To już jest ukryta forma ludobójstwa w wykonaniu tego rządu. Dobrze mają się tylko kolesie z PO na dobrze płatnych posadkach np. za 110tys./miesiąc. Takie są sukcesy PO. Aby żyło się lepiej.

Gość • Wtorek [20.11.2012, 00:07:55] • [IP: 88.156.232.***]

Płacić i płakać - jak każdy -bogaci też płacą, nikt nie lubi ale sprawiedliwie dla wszystkich i już.

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 23:51:05] • [IP: 80.245.178.***]

Zbliżają się wybory, Pan Huszcza już zaczyna zbierać elektorat. Człowieku, czy Ci się zwoje wyprostowały !! czego Ty żądasz !! To może mi a-konto miasto wypłaci, tak na przyszłe długi.

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 22:47:11] • [IP: 84.202.77.***]

chyba na glowe ktos upadl, zeby komus darowac dlugi.. z kazdej miernej chociazby pracy, zyjac oszczednie, nie wydajac na fajki czy alkohol, mozna oplacic mieszkanie.. trzeba sobie umiec odmowic pewnych rzeczy na moszt wazniejszych(oplaty)nawet jesli ktos mieszka samotnie...

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 22:07:31] • [IP: 62.69.252.**]

A w mojej klatce to prawie same menele żyją !!Chleją, nigdzie nie pracują, pędzą bimber, hulaj dusza piekła nie ma. I co trzeba im darować zaległy czynsz??" SAMOTNE" pierdzielone matki, trójka dzieci każde z innym, na wódę jest, kawę, fajki a na zupę i inny posiłek to do przedszkola. No tak wybory się zbliżają to żerowcy wychodzą na ŻER

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 22:05:49] • [IP: 83.21.159.**]

Czy stworzy się w środku Europy. .. Nepal - Bangladesz - Birma . ..Tylko u nas klimat nie taki, ilu ludzi mieszka na działkach a jest taka rodzina że mieszka w przyczepie, wszechobecne złodziejstwo i żebractwo. Czy ta patologia to z przyjemności a 2 000000 mil. emigracja to turystyka. To nie tylko Świnoujście to jest obraz Polski - Czy tak miało być i na tym miała polegać zmiana ustrojowa - złomu samochodowego przybyło - technika medialna przez ćwierć wieku poszła naprzód, zaopatrzenie sklepów, Europa bez granic. U nas bezdomność, bezrobocie, niskie płace, ponowna reforma szkolnictwa, wraca gruzlica choroba biedy a leczenie praktycznie płatne.To smutne co piszę ale takie fakty od nowego roku - jeszcze trudniej będzie żyć. ... podwyżki. ..zadęcie w patriotyczną trąbę tego nie zagłuszy.

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 21:25:07] • [IP: 80.245.181.***]

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 18:12] • [IP: 83.21.159.**] Fajnie to napisałeś, tylko pamiętaj że taki jest kapitalizm niestety.

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 21:03:16] • [IP: 80.245.180.**]

Zadłużenia nie narosły z dnia na dzień. Trzeba było przyjść i rozmawiać. Niech p. Huszcza weżmie pożyczkę i spłaci zadłużenia jeśli jest taki miłosierny.

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 20:59:35] • [IP: 93.94.186.***]

człowieku zajmij się swoim życiem...bo nie jest uporządkowane a twoje rady są i tak głupie...

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 20:31:01] • [IP: 80.245.188.***]

To iest pomysł godny Huszczy.Głupszej propozycji nie mógł dać.Jakby zaczęto anulować to dopiero by się zaczęło. Zaległości najczęściej mają ci których stać na płacenie. Wiadomo jest jeżeli ktoś ma trudności z opłatą to może dostać zasiłek ale trzeba być na biezaco. Asz żal patrzeć na tego chłopa że takimi prymitywnymi metodami chce zabłysnąć. Czyżby palacz szykował się na nową posadę? Pozdrawiam

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 20:05:19] • [IP: 88.156.232.***]

Pamiętajmy, że wszyscy mieszkańcy składają się na dodatki mieszkaniowe dla tych którzy sobie finansowo nie radzą. Do tego miasto buduje lokale socjalne, które pod względem wygód przewyższają te stare komunalne. Inna sprawa, że ogromną ilość kilkupokojowych mieszkań zajmują jedna lub dwie osoby i absolutnie nie wyrażają zgody na zamianę na mniejsze. To paranoja. Tylko ostre działania mogą tych ludzi" sprowadzić na Ziemię".

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 20:03:28] • [IP: 93.94.185.**]

Panie Huszcza, a Pan mi podaruje mój kredyt za mieszkanie, albo opłaty (nie do miasta)?

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 19:37:35] • [IP: 80.245.188.**]

Pan Huszcza zalegał, oj zalegał. Miał wyrokiem sądowym płacić razem z Możejką i byłą skarbnik miasta, i dostał abolicję od Żmurkiewicza. W nagrodę za to Możejko razem z byłą skarbnik płacą solidarnie, a Huszcza nie, i w nagrodę za to został koalicjantem Żmurkiewicza. Cz trzeba więcej pisać na ten temat...

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 19:15:36] • [IP: 164.126.115.**]

Gość  Poniedziałek [19.11.2012, 18:12]  [IP: 83.21.159.**] Zgadzam się w 100% z tą wypowiedzią.

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 18:12:23] • [IP: 83.21.159.**]

To złożony problem i jednoznacznej odpowiedzi nie ma a każda będzie zła - Są tacy co mogą płacić i nie płacą bo nie chcą Są tacy którzy nie płacą bo wolą wydać pieniądze na alkohol. Są tacy których jak wykupi lekarstwa i podstawową żywność (emeryci) nie stać na opłatę czynszu.Są tacy co stracili pracę i nie mają środków do życia (powyżej 55 lat dostanie pracy dla robola graniczy z cudem). Oni nie mają internetu i komputerów odpowiedzieć nie mogą na negatywne wypowiedzi a często nie potrafią. Gdzie tradycyjne zakłady pracy. ..gdzie ludzie mają pracować jak nie ma miejsc pracy bo zlikwidowane... jak zaczną wykwaterowywać przybędzie meneli a ile mieszkań stoi pustych bo nie stać na zakup.

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 18:10:19] • [IP: 92.42.118.***]

Panie Huszcza niech pan załatwi z Bankami by darowały nam nasze zadłużenia i zobowiązania ! ha, ha, ha !

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 18:04:10] • [IP: 80.245.188.**]

ale temu zadłużeniu tylko i wyłącznie wina ustalających podatek ludzie nie mają na chleb a ciągle coś do góry a do kieszeni podatnikowi nic ekonomiści rozwagi dla społeczeństwa wiem ze najlepiej rządzi zaglądając do kieszeni obywatelowi

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 18:02:03] • [IP: 37.47.124.**]

brawo

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 18:01:02] • [IP: 178.238.249.***]

To niech przykład idzie od" pomysłodawcy". Zobaczymy ile komu oddłuży z własnych pieniędzy.

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 17:53:37] • [IP: 62.69.253.***]

haha i jeszcze co, to wtedy zwrot tym którzy p łacili, tak panie Huszcza??

Mych • Poniedziałek [19.11.2012, 17:24:36] • [IP: 93.94.187.***]

Należy do sprawy podejść indywidualnie. Napewno większość dłużników to cwane nieroby, ale jeśli jest ktoś kto faktycznie ma ciężką sytuację z powodu np. choroby, to można i trzeba pomóc.

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 17:19:44] • [IP: 92.42.114.***]

NO PEWNIE A JA MOŻE ZA TYCH DŁUŻNIKÓW ZAPŁACĘ, BO JEDNA Z DRUGĄ DAMA KUPIĄ SOBIE BUTY ZA 300 ZŁ ZAMIAST ZA CZYNSZ ZAPŁACIĆ, A JA CHODZĘ W BUTACH ZA 50 ZŁ I MAJTKACH Z LUMPEKSU A ZA CZYNSZ PŁACE, DOŚĆ TEGO!!

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 17:14:42] • [IP: 88.156.234.**]

Panie Huszcza, a może jeszcze mój podatek od psa. Zalegam za 10 lat i pies mi zdechnie...

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 17:00:25] • [IP: 88.156.234.***]

Stasinek..Ty się chłopino nie ośmieszaj..

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 16:54:58] • [IP: 10.31.16.**]

do narzekających - ale jak wam by mieli dać kasę do czynszów to już by dobrze było

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 16:53:13] • [IP: 195.0.169.***]

dać im robote

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 16:24:05] • [IP: 80.245.178.**]

Dobrze się tak mówi o darowaniu komuś nie ze swoich pieniędzy tylko z czyiś. Nie żebym coś do tych ludzi zalegających miał ja im życzę wszystkiego dobrego. No ale to zbyt dobrze by nie wyglądało to trzeba by wszystkim darować. Ale jak ten pan chce robić za takiego wspaniałomyślnego człowieka to może sprzedał by swój majątek i dał dobry przykład na początek i kogoś oddłużył. Mnie jeszcze w tym kraju niczego nikt nie podarował. Przeciwnie jestem na każdym kroku okradany różnymi podatkami opłatami i czym tam jeszcze, jest coraz gorzej ale może kiedyś też mi coś podarują kto wie ?

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 16:22:17] • [IP: 77.88.190.**]

co racja to racja że dłużnika stać na papieroski piwko a i autko jest pod ręką a na czynsz nie wystarcza morze pan Stanisław też zalega i przy okazji chce sam skorzystać z abolicji

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 16:15:22] • [IP: 79.186.123.**]

Bzdura Panie Huszcza. Każdy z nas płaci, za media i inne świadczenia. To brak odpowiedzialności od tych ludzi, mają na papierosy, inne uzywki.

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 15:59:59] • [IP: 95.129.225.**]

Kampanie wyborczą do rady miasta zaczął??

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 15:53:08] • [IP: 93.94.185.***]

JA RENTĘ ZACZYNAŁAM OD 500 ZŁ OBECNIE MAM 900 EMERYTURY, NIGDY NIE ZALEGAŁAM Z OPŁATAMI, NIKT MI NIE POMÓGŁ.ALE JAK WIĘKSZOŚĆ LUDZI ZADŁUŻONYCH STAĆ NA PAPIEROSY I ALKOHOL TO POWINNO ICH BYĆ STAĆ NA CZYNSZ

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 15:44:16] • [IP: 37.47.158.**]

bardzo dziwne, że ten pan Huszcza broni nierobóz i pijaków ja żeby mieć na opłatyi życie mimo, ze mam zerwane ćsięgna mimo bólu i nie młodego wieku pracuje więc, DO ROBOTY NIEROBY

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 15:43:30] • [IP: 178.238.247.**]

szkoda, że tym którzy kupili mieszkanie za kredyt hipoteczny bank nie chce darować długu a ci co przeważnie za darmochę dostali mają w gdzieś płacenie czynszu. Znam takich: mieszkanie dużo większe od mojego, zero płacenia, samochód lepszy od mojego, jedza to samo co ja i mają czas i pieniądze na wczasy a ja niestety nie mam. Kuźwa i jeszcze im darować dług? Jakim prawem? NIE ZGADZAM SIĘ DOKŁADAĆ TAKIM CWANIACZKOM!! Jak zechcę pomóc to pomogę ale na pewno nie takim, ehhh

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 15:40:53] • [IP: 88.156.234.***]

szalooony:)))

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 15:37:58] • [IP: 62.69.252.**]

jak zwykle wyskakuje z absurdalnymi pomysłami pod swojego wyborcę. temu panu już dziękujemy.

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 15:34:14] • [IP: 178.238.247.**]

ja pitole... skąd takie pomysły?

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 15:28:45] • [IP: 92.42.116.***]

W cywilizowanych państwach nie wpędza się biedoty w długi czynszami. Czynsze dla biednych opłaca gmina. W katolicyzmie nalicza się dług, potem biedotę wyrzuca, po drodze nazywając" złodziejami". Parszywe toto, ale widzę, że popierane przez ogół.

:) • Poniedziałek [19.11.2012, 15:22:15] • [IP: 80.245.182.**]

IP: 93.94.190.*** a gdzie oni się nie szarpali :D niedawno pod przychodnią darła na niego mordę żeby do żony spie..ł

Gość nieżle wkur..ny • Poniedziałek [19.11.2012, 15:15:38] • [IP: 80.245.182.**]

Ale ten huszcza jest * Niech zapłaci za nich. Żal patrzec na niego i na tą jego Małgorzatę K., dwie żałosne osóbki

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 15:08:20] • [IP: 80.245.181.***]

Fajne pomysły ma ten Huszcza, fajny gość nie ma co. Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 14:11] • [IP: 92.42.119.*] Bardzo mi się podoba twój wpis, szkoda tylko że urzędnicy nie potrafią czegoś takiego zorganizować, a roboty w naszym mieście jest mnóstwo.Oczywiście nie wszyscy dłużnicy by się zgłosili, ale zawsze ktoś by się znalazł.

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 14:55:06] • [IP: 89.229.81.***]

A kto bedzie płacił jeśli teraz się daruje ? kazdy bedzie mial wywalone na płacenie no bo po co?! Jak kogos nie stać no to trudno.. zamiatania ulic jest dużo.. Robić tak jak pokazywali w krapkowicach, dłużników łączyli rodzinami w jednym mieszkaniu tj. że np w jednym mieszkaniu mieszkają 2 lub 3 rodziny. Od razu nagle wszyscy zaczeli spłacać dlugi... więc to nie jest tak że sie nie ma tylko na pierdoly sie wydaje, dzieciakow sie narobi a utrzymac juz nie ma za co trzeba myslec wczesniej.!

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 14:46:01] • [IP: 151.46.147.***]

pan H. to już do reszty" oczadział"...

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 14:43:10] • [IP: 95.129.224.***]

Nie tylko mieszkania komunalne są zadłużone panie Huszcza...

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 14:41:49] • [IP: 62.69.252.**]

mają długi ci, co pija i palą, jak ktos w dniu wyplaty zamiast na pocztę pedzi do monopolowego to pózniej są takie historie

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 14:39:17] • [IP: 93.94.189.***]

pogięło faceta!

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 14:35:04] • [IP: 109.243.196.***]

Koalicja ? :)

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 14:27:33] • [IP: 80.245.187.**]

koalicjant żmurka dał głos. żmurek odwdzięczył się zatrudniając tego tytana intelektu, podporę koalicji w zeszłej kadencji pana stanisława H. w OSiRZe. Czyli teraz wszyscy mieszkańcy, czy chcą czy nie utrzymują tego osobnika. No ale skoro mieszkańcy sami se wybrali na trzecią kadencję żmura to wzięli go z dobrodziejstwem inwentarza.

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 14:24:07] • [IP: 95.49.45.**]

Socjalizm się skończył, a tu mamy socjalizm całą gębą. Należy pomagać kiedy bieda wynika z choroby, kataklizmu, a nie lenistwa.

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 14:15:47] • [IP: 46.76.2.***]

Jasne, podarujmy złodziejom, że nie nie płacą. Darujmy również tym, którzy" wezmą" sobie towar ze sklepu nie płacąc za niego i tym którzy jeżdżą na gapę pociągami. Zróbmy, aby wszystko było za darmo i żebyśmy za nic nie musieli płacić, będzie się nam wszystkim lepiej żyło.

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 14:13:25] • [IP: 92.42.118.***]

ktos nie płaci bo pije i takiemu trzeba darowac. A jesli ktos zarabia 1.400 zł a nie stac go zeby wynajac kawalerke za 1000 bo takie są ceny to kto podaruje.

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 14:11:15] • [IP: 92.42.119.*]

Są różne sytuacje w życiu nieraz niezależne od człowieka.W niektórych miastach rozwiązano ten problem w ten sposób że umożliwiono odpracowanie długu poprzez wykonywanie prac na rzecz miasta.Prace te są uczciwie wycenione i nie wymagają szczególnych kwalifikacji.Uważam że jest to dobre rozwiązanie.

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 13:59:00] • [IP: 184.95.55.**]

Fajnie, opierd@l@ć się z regulacją długów, a jeszcze podarują. Nie ma to jak popierać leniuchów, darmozjadów i różnorodnych cwaniaczków, a ty biedny człowieczku pracuj na takich i jeszcze siebie utrzymaj, w kraju gdzie uczciwość=naiwność... Jedynie sensowna wzmianka, to ta o odpracowaniu.

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 13:54:16] • [IP: 93.94.190.***]

Może to właśnie był powód szarpaniny Pana Huszczy z Pania M.K z Hołdu pruskiego pod szpitalem jakiś czas temu. Zabawnie to wyglądało. Dokumenty latały wszędzie.

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 13:29:00] • [IP: 77.88.163.**]

a dlaczego" dłużnikom mieszkań komunalnych" - a inni mieszkańcy to gorsza rasa ? - to swego rodzaju dyskryminacja.

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 13:24:48] • [IP: 91.199.250.*]

Panie Huszcza, zbieraj Pan te dary ubogim, ale z takimi pomysłami to proszę nie wyskakiwać. Przypomnę, że Pański pracodawca Pan Możejko (jak był prezydentem miasta) też nie płacił, a czy go nie było stać. Znam wielu ludzi którzy nie płacą od kilku lat za mieszkania, a pracują za granicą, a u nas uchodzą za bezrobotnych, ale mają na imprezy, na samochód. Nie trafiony pomysł.

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 13:16:30] • [IP: 92.42.116.***]

popieram nie ma mowy o żadnych ulgach, ja muszę płacić. Większość z tych którzy nie płacą to na wódeczkę i piwko mają, ale na opłaty już nie. A Huszcza jak taki hojny to nich ze swojej kieszeni zapłaci.

troll • Poniedziałek [19.11.2012, 13:13:42] • [IP: 46.46.250.**]

Pan wywalczył, , takie demokracje, , razem z pana przewodnikem Bolkiem. A teraz się nie podoba?\

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 13:08:16] • [IP: 31.63.253.***]

Wszystkim darować długi, i zacząć wszystko od nowa.

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 13:07:25] • [IP: 62.69.249.*]

W mojej wspólnocie taka jedna mając dwie resteuracje, dobry samochód przez rok nie płaciła czynszu.To grupa ludzi która uwaza zewszystko się im należy, ten rewolucjonista ich popiera.

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 12:55:12] • [IP: 93.94.184.***]

NIE MA MOWY!

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 12:43:19] • [IP: 80.245.190.*]

Najlepszym sposobem na ściągnięcie długów jest podobno dokwaterowanie obcych osób do mieszkania dłużnika.

mancia • Poniedziałek [19.11.2012, 12:42:22] • [IP: 93.154.144.***]

Panie Huszcza kto i za co ma darować te długi przeanalizował Pan stan i poziom życia wszystkich zadłużonych mieszkańców. Pracują często na czarno i na papierze na rachunki nie maja albo na pół etatu a w rzeczywistości dostają wynagrodzenia ponad przeciętna. Ci co są uczciwi maja znowu za cwaniactwo płacić. W jakim my kraju żyjemy ?? Szpitale zadłużone ich długów też nikt nie umorzył. Zus długów nie umarza skarbówka też a tu się święty Huszcza z Asyżu znalazł i umarzać biednym zabrać bogatym!!

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 12:41:25] • [IP: 62.69.252.**]

panie Huszcza Pan chyba siebie nie slyszy co Pan za glupoty wygaduje Pan chyba siebie nie slyszy No prosze jaki to dobry czlowiek dla kogo dla leniwcow i cwaniakow trzeba byc sprawiedliwym jedni tyraja zeby splacic dlugi a drudzy leza z d... do gory i czekaja na umozenie dlugow przez pana huszcze to chyba jest zart troche trzeba czasami myslec

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 12:39:26] • [IP: 84.62.91.***]

Na czynsz nie ma ale na wode jest.jezeli ktos ma w nosie swoje obowiazki i poszanowanie dla innych, powinien poniesc konsekwencje.Panie Huszcza, Pan powinien z wlasnych srodkow sfinansowac ta propozycje a nie siegac do miedzy in nymi mojej kieszeni.

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 12:38:53] • [IP: 82.134.53.*]

Odpusc sobie czlowieku a jak chcesz to posplacaj ich ze swojej kieszeni, ten co jest zadluzony na 60 tys to musi byc dobry cwaniak. Mozna pomoc ale trzeba dokladnie sprawdzic poniewaz wiekszosc z nich po prostu nie placibo nie, a jak dochodzi do windykacji to pieniadze szybko sie znajduja :-)

Wargacz Paskudny • Poniedziałek [19.11.2012, 12:33:23] • [IP: 31.63.253.***]

Dlaczego by dłużnikom nie obcinać głów?

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 12:33:16] • [IP: 62.69.255.***]

jak zwykle są dwie prawdy, są rzeczywiscie, rodziny ktorym nalezy pomóc, dac przysłowiową wędkę a nie rybę mając na uwadze dzieci, ktore naprawdę chodzą głodne i nie ubrane jak trzeba, ale tam gdzie kroluje alkoholizm i nikt nie kwapi się do pracy, tez trzeba w jakis racjonalny sposób pomoc, zwazcie, ze pod rzadami PO-chwy zyje się lepiej tylko dwom mafiom rządowo-członkowskim, tym co charataja w gałę to jest około15% reszta zyje w ubostwie takie sa realia /nie mowie o marginesie/

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 12:29:40] • [IP: 80.245.183.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

szkolny znajmy • Poniedziałek [19.11.2012, 12:28:40] • [IP: 88.156.233.***]

stasiu zeby to slyszal nauczyciel od polskiego pn. karol r. to napewno by sie zalamal za twoja dobroc

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 12:28:30] • [IP: 93.94.190.***]

ja zasuwam jak głupi osioł by wszystko było popłacone a potem zostają ochłapy na życie ale płace niektórzy są w tej samej sytuacji co moja rodzina ale oni cenią sobie życie ponad stan bo uważają że i tak nic im nie zrobią. a czy tym co płacą zwrócicie kase za to że to robią w ramach tego że im odpuścicie?

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 12:17:17] • [IP: 80.245.191.***]

Umorzyć można z litości odsetki.Lecz dług musi być spłacony co do złotówki.

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 12:13:45] • [IP: 178.238.251.***]

Placic niema darowania. jak im daruja to ja tez nie place to mnie tez daruja?ZENADA.Nowy most wybudowali to z takimi lokatorami pod mosy tam ich miejsce.

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 12:08:25] • [IP: 83.21.142.**]

To przybędzie lokatorów - klatek schodowych - piwnic -bunkrów - ruin pustostanów - latem śpiących na ławkach...jak łatwo upodlić człowieka, wystarczy nie zapewnić pracy. ..wywalić z mieszkania i STAJESZ SIĘ MENELEM . Jak wielu ludzi młodych poszło" szukać chleba" za granicami - ilu starszych umiera z braku opieki lekarskiej (na którą nie stać) aptekarze wiedzą ilu nie stać na wykup leków - mają dylemat czy kupić jedzenie czy lekarstwo więc na ostatnim miejscu jest OPŁATA CZYNSZU.W skali kraju jak podali to 3800 samobójstw na tle ekonomicznym w skali roku.Róbcie tak dalej a zaczną powstawać ZIEMIANKI i ludzie będą w nich mieszkać jak człowiek pierwotny.To jest POLSKA SOLIDARNOŚCI XXI wieku a pan Huszcza był przewodniczącym" konkurencyjnej " Solidarność - 80 - krokodyle łzy.

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 12:03:02] • [IP: 88.156.233.***]

Darowanie...wyjda z jednych wejda w nastepne bo nigdy nie beda placic.A moze PAN ich ZASPONSORUJE...

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 11:57:46] • [IP: 62.69.249.*]

Jak taki społeczny to niech ta jego 80-tka płaci długi, bo dłużnicy to członkowie tej jego organizacji.

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 11:56:27] • [IP: 37.7.216.***]

odpuszcza dlugi i co nagle zaczna placic wtedy beda sie smiac w twarz wszystkim ze mieszkaja za darmo a ich dlugi sa anulowane odpracowac bardzo dobry pomysl

on • Poniedziałek [19.11.2012, 11:52:26] • [IP: 46.113.4.***]

ten czlowiek chyba niewie co mowi

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 11:51:25] • [IP: 62.69.248.***]

nie jestem w stanie zrozumieć dlaczego ktoś ma zadłużenie na poziomie 60 tys, ktoś za to odpowiada poza dłużnikiem. Windykację należy wszczynać kiedy lokator nie płaci przez trzy cztery miesiące jeśli tak się nie dzieje odpowiada osoba administrująca.

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 11:49:43] • [IP: 2.148.218.***]

Moim sąsiadom darowano już dwa razy dług powyżej 10tyś. Dalej nie płacą pełnej kwoty czynszu, choć mają kasę.Śmieją się i mówią że miasto będzie musiało ponownie darować. Płacą niewiele żeby pokazać że mają chęci.Dzięki temu są nie do ruszenia bo wykazują wolę.Taki mamy system.

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 11:47:04] • [IP: 62.69.248.***]

Jeżeli darują długi, ja natychmiast przestaję płacić.Mam nadzieję, że ktoś temu facetowi uzmysłowi jakie palną głupstwo.Co ten człowiek jeszcze wymyśli?

matuzalem • Poniedziałek [19.11.2012, 11:41:34] • [IP: 92.42.115.***]

Huszcza tobie chyba sufit na łeb spadł, a co panienka z Hołdu Pruskiego ma zaległości??

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 11:38:48] • [IP: 92.42.119.**]

Nie każdy zadłużony to zakała tego miasta, to się zgadza ale my sąsiadujemy z rodzinką - kilkoma takimi, które wszystkich terroryzują, agresją, alkoholem, dewastacją naszej klatki schodowej i terenu wokół. ..są zdegenerowani a pan Huszcza zna tą i takie rodziny doskonale i dla ludzi, którzy szydzą z tych uczciwych i porządnych nie może być taryfy ulgowej nie dość, że nie płacą to stanowią zagrożenie dla pozostałych siejąc demoralizację i destrukcję publicznie i jawnie. ... takim trzeba podziekować za współpracę jako pierwszym gdyż nie robiąc nic demoralizujemy ich jeszcze bardziej na oczach pozostałych, uczciwych ludzi, którzy nie mogą spokojnie żyć w sąsiedztwie patologii. ...

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 11:35:57] • [IP: 95.129.228.**]

Co za kretyński apel tego człeka. To jakiś chory umysłowo facet. Długi trzeba SPŁACAĆ co do grosza.

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 11:25:39] • [IP: 92.42.116.***]

Uczciwi którzy ciężko pracowali, od ust sobie odejmowali byle tylko długów nie robić dostaną po d... a obiboki kupujący sobie telewizory, a nawet przepijający większość kasy, ale nie płacący czynszu dostaną mieszkania za darmo? W nagrodę? Nie tędy droga Panie Huszcza, komunizm i rozdawanie za darmo dawno się skończyły. Nagradzać należy uczciwych, żyjących w ubóstwie byle tylko kredyt spłacić i długów nie robić, a nie kombinatorów i obiboków żyjących ponad stan i robiących długi.

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 11:24:00] • [IP: 62.69.252.***]

Niech pierwszy daruje na szczytny cel -np swoje pensum...

Gość • Poniedziałek [19.11.2012, 11:23:04] • [IP: 93.94.190.***]

Ja bym może wybaczył niepłacenie, ale nie tym, którzy mają, co się regularnie zdarza: barek pełen wódki, telewizję satelitarną, samochód pod domem, wypasione komputery i telewizory.

Oglądasz 1-101 z 101
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Nasze dziewczęta ze Świnoujścia i ich opiekun i choreograf Izabela Gromek - Świątek zdobyły pierwsze miejsce w 27 FESTIWALU TWÓRCZOŚCI DZIECIĘCEJ WOJSKA POLSKIEGO . TEATR TAŃCA GOTHIKA PO RAZ DRUGI Z RZĘDU ZOSTAŁ LAUREATEM 27. FESTIWALU TWÓRCZOŚCI DZIECIĘCEJ WOJSKA POLSKIEGO ORAZ NAGRODY SPECJALNEJ POLSKIEJ GRUPY ZBROJENIOWEJ. TEATR TAŃCA GOTHIKA 🥇🏆 Liliana Ośmialowska, Nadia Guzik, Wiktoria Mokrzycka, Zofia Tałanda, Hanna Puźniak, Łucja Drachal, Luiza Kradyna, Ida Świątek, Zuzanna Wlczak, Julia Tarnowska. Tytuł widowiska tanecznego: "JESZCZE POLSKA NIE ZGINEŁA, KIEDY MY ŻYJEMY" 🇵🇱 ■