- Wykonane badania obłożenia poszczególnych linii pomogą w późniejszej modyfikacji rozkładu – mówi Kazimierz Reimus, dyrektor świnoujskiej KA.
fot. Adam Strukowicz
Badania obłożenia poszczególnych linii przeprowadziła w wakacje wrocławska firma Trako. Mają one pomóc w przyszłościowym rozplanowaniu linii świnoujskiej Komunikacji Autobusowej.
- Wykonane badania obłożenia poszczególnych linii pomogą w późniejszej modyfikacji rozkładu – mówi Kazimierz Reimus, dyrektor świnoujskiej KA.
fot. Adam Strukowicz
Wyniki pracy wrocławskiej firmy poznamy pod koniec listopada. A Wy, jakich zmian chcielibyście w świnoujskiej Komunikacji Autobusowej? Zagłosujcie w naszej sondzie!
źródło: www.iswinoujscie.pl
Badania obłożenia były przeprowadzone w wakacje i w listopadzie. Autobusy nie będą jeździły rzadziej. W większości przypadków będą kursowały częściej. Wczoraj firma TRAKO przedstawiała nowy układ Radzie Miejskiej
Zapowiedzi przystankowych :) ja jak przyjeżdżam do Świnoujścia to wiem jak dojechać znam nazwy przystanków, ale inne osoby, które nie interesują się komunikacją, przyjeżdżają do Świnoujścia wypocząć nie wiedzą gdzie mają wysiąść, więc to by się przydało. Mogę nawet robić za lektora :D
W niedzielę i święta autobus linia 10 kursuje do godziny 16:00 a co dalej. W sezonie matka z wózkiem nie ma szans, zgniotą. Pan Reimus powinien się przewieść autobusem i sam zobaczy jak jest, najlepiej w godzinach po pracy i przed godziną 7:00.Wymaga sie większej kultury niektórych kierowców bo zapominają, że komunikacja jest dla ludzi.Palą w autobusach papierosy.
Wiocha. Rzadziej? To ostatni autobus do miasta z Posejdonu będzie o której? 16 czy 17?
To za co Raimus bierze tyle kasy, jeśli ktoś za niego ma myśleć od czego on tam jest...
Niech się ujawnią wszyscy podpowiadacze to może p.Michalska zatrudni ich w celu polepszenia funkcjonowania Komunikacji Autobusowej.Całkowicie zgadzam się z.Ip...191.
Z tą firmą jest tak jak ze śmieciami, istnieje przeklęty monopol, który sprawił np.to, że ostatni autobus do niedawna odchodził ok.g.20, teraz nawet niemal 2 godziny potem, ale...rano dopiero po g.6. Gdyby była konkurencja, zawsze byliby bardziej elastyczni. Co przeszkadza kupić kilka lekkich autobusów, niemal busów, by puszczać je w godzinach mniej obłożonych i oszczędzać na paliwie?
Po 1 nazwy przystanków. Proszę wejść na stronę KA i zobaczyć rozkład chociażby 7. Zalewowa 9, 10, 11 ? tam ni ma nawet tyle przystanków!! po 2 automaty do biletów. W Solarisach można je podłączyć bez problemu. Rzwiąże to problem spóźnień spowodowanych przez sprzedaż biletów przez kierowców. dyrektor twierdzi, że to gapowicze będą stali przez biletomatem i zaczną kupować bilet gdy zobacza kanara. Co za bzdura. Tak samo mogę stać przez kasownikiem i 'czekać na kanara. W normalnych miastach z tym problemów nie mają. po 3 Nowa linia która zrobi porządek z dojazdem do cmentarza. Obecnie to jest porażka. Można odciążyć linię nr 6 która ma chyba z 4 warianty. Nową ósemka mogła by jeździć na trasie: Granica Garz [ew Mazowiecka] -> Grunwaldzka -> Cmentarz -> Wybrzeże Władysława IV -> Jana z Kolna -> Monte Cassino ->Sienkiewicza -> Słowackiego -> 11 Listopada -> powrót przez Matejki. Jedna linia łączy cmentarz, szpital, Grodek czy to czego potrzeba, bo dwa czy trzy kursy dziennie to jednak za mało
Czy w tej firmie niema osoby umiejącej odczytywać z monitoringu? Byłoby taniej.
słuchajcie to może mnie ktoś wytłumaczy, jak to jest u naszych sasiadów, że im się wszystko opłaci i wszystko jest tak zrobione zeby ułatwic zycie mieszkanców a u nas wprost przeciwnie, ktos siedzi w magistracie i kombinuje co by tu jeszcze z-----ć, czy co?
Komunikacja to temat bardzo wdzięczny dla oszołomów nie tylko w Świnoujściu.Oni i tak nic pozytywnego nie wnoszą.
zmiana dyrektora nic nie da bo to porządny facet, należy tylko dostosować częstotliwość wyjazdów doi ilości pasażerów oraz rozdzielenie 2 i 6 niech nie jeżdżą razem, konieczne też rozkłady jazdy w internecie i w gazetkach
Najlepsze jest to że jest monitoring i można samemu policzyć obłożenie na każdej linii. Ale po co się przemęczać.
to chyba jedyne miasto w Polsce bez linii nr.1 ale przy takim prezio to normalka.Firma z wroclawia przeprowadzila badania w wakacje'!! to chyba zart a w pozostalych miesiacach jest nas 5 razy mniej' czysta TREPOLANDIA!!
Dyrektor niereformowalny. Mistrz były oficer LWP mający wysoką emeryturę a na dodatek niesprawny fizycznie. Na temat Gł Dyspozytora to by trzeba napisać osobny artykuł. Więc kto ma zmienić coś w Komunikacji Miejskiej?
Co Ci ludzie w tym autobusie tacy osowiali?
im się po prostu nudzi i zaczynają kombinować.
Niech kierowcy się wypowiedzą w jakich godzinach zabierają ile ludzi. Poco jakieś badania przybłęd?
Planowanie bez głowy, często jadą dwa autobusy razem a potem długo, długo nic.Np 2 i 6 z posejdonu.A np.czwórki jeżdżą sporadycznie bo po południu już wcale.to jest chore.
Widać, że przyjdzie jeździć na drzwiach od stodoły...
Przecież te autobusy i tak 3/4 czasu jeżdżą puste
Jeżeli włodarze miasta chcą zachęty to niech ruszą tego prezesa z posad.Myślę jednak że jest to tylko pobożne życzenie mieszkańców.
Jaja jak arbuzy.W takim zadupiu sami nie potrafia zaplanowac rozkladow jazd autobusow tylko nabijaja kase obcym firmom. Tak jak w komunie tak i teraz, kradna panstwowe pieniadze na prawo i lewo.
jesli autobusy nie sa w pelni obsadzane, to dlaczego zakupuja duze busy a nie male.
Post komuna rządzi i trzyma się koryta na kilku etatach. WON