Zanim miasto będzie starało się o podwyższenie subwencji, będzie musiało przedłożyć do Ministerstwa Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej badanie ruchu samochodowego na obu przeprawach.
Zwracam się do pani poseł (przyp. Red. Ewy Żmudy – Trzebiatowskiej) o zaniechanie działań w tej sprawie. Proszę o nie interweniowanie w tej kwestii – powiedział J. Żmurkiewicz.
Prezydent Janusz Żmurkiewicz wyraził w ten sposób żal jaki ma do posłanki PO pochodzącej ze Świnoujścia. W ubiegłym roku rozmawiał w sprawie zwiększenia subwencji z Ewą Żmudą-Trzebiatowską, która miała zadeklarować swoją pomoc w tej sprawie. Według Żmurkiewicza, poseł zobowiązała się do rozmowy z ministrem Sławomirem Nowakiem. Efektu działań posłanki nie było żadnych. Ostatecznie subwencja została przyznana w niezmiennej od wielu lat wysokości 22 milionów złotych.
Propaganda peło wygląda mniej więcej tak.Ludzie żebyśmy mieli mięso to byśmy cały świat zasypali konserwami ale, ale nie mamy blachy.
Zlikwidować przeprawę, tak jak pławy.
Gość • Środa [07.11.2012, 22:24] • [IP: 62.69.252.**] JAK JEST SPORA KOLEJKA TO PROMY POWINNY PŁYWAĆ NON STOP, A NIE STAĆ PO ZAŁADOWANIU !! Przecież płacimy podatki!! No pewnie że płacicie ale pieszy korzystający z promów też płacą i dla tego promy trzymają się rozkładów. Kierowca w samochodzie w ciepełku może poczekać. Idąc Twoim tokiem rozumowania to jak jest załadowany do połowy to nie ma płynąc tylko czekać aż się zapełni bo przecież płacimy podatki albo w nocy jak nie ma żadnego samochodu to po co płynąć i powietrze wozić przecież nie ma tych co płacą podatki paranoja.
dlaczego podatnik z rzeszowa ma płacić nie może korzystać.jak chcemy mieć wyłącznoćś to morze sami się zrzucimy.co mądrale
"W czasie postoju promu na przystani tylko jedna śruba, ta dopychająca obciąża silnik."-- to niech nie dopycha i nie obciąża-założyć" sznurek" na poler i nie klamkować -marynarze/fachowcy/wpuszczacze/cumownicy-ale się obśmialem.
Gość Środa [07.11.2012, 19:35] [IP: 88.156.232.***]ty mi tu nie synuj bo może jesteś pokolenie niżej- nie istotne że prawdopodobnie na promach jest system liana, jednak za śrubą ostro wali wodą to wniosek że nastawa jest na wysokim wychyleniu płatów i na bank mam rację że pod obciążeniem silnik zużywa więcej paliwa.
JAK JEST SPORA KOLEJKA TO PROMY POWINNY PŁYWAĆ NON STOP, A NIE STAĆ PO ZAŁADOWANIU !! Przecież płacimy podatki!!
Posłanka mówiła, że na 2013 dostaniemy więcej pieniędzy. Obudził się.
Gość • Środa [07.11.2012, 15:21] • [IP: 88.156.235.**] Ksywki to sobie tacy/takie jak ty w kryminale przydzielają. A cudze nicki, z braku innych argumentów, przekręcają intelektualni impotenci, tacy którzy sami nie potrafią albo boją się podpisać. Ale byłeś/byłaś przynajmniej na tyle fair, że nie zarzuciłeś/zarzuciłaś mi pisania nieprawdy. W tych skarlałych czasach, to i tak dużo.
Synu z 13.50 Silniki na Karsiborach pracują ze stałymi obrotami. Obciążenie silników zależy od nastawy śruby napędowej. W czasie postoju promu na przystani tylko jedna śruba, ta dopychająca, obciąża silnik. Drugi układ napędowy obciążony jest tylko prądnicą wałową. Synu. Rady zostaw fachowcom, a jeśli naprawdę nie rozumiesz zagadnienia popytaj marynarzy.
szkoda ze burmistrz nie bierze pod uwagę ze jest tylko jednym z wielu... burmistrzów więc nic nie załatwi więc tak czy siak pani poseł się dostanie.
w prognozach pogody Świnoujścia nie ma a cóż mówić o przedłużeniu drogi do czego zobowiązany jest" rząd" przy pomocy linijki narysować granicę i z głowy
A jakby kanał zasypać hmyyy?
Gadochan zmień ksywkę na gadocham (gad i do tego cham) usprawiedliwia to twoja wypowiedź na tym Forum...
Pomieczyński zawsze był za" pontonowym"
Tak, tak! Gadajcie sobie na puszczy. Zamiast płakać o dotacje i marzyć o tunelu, który nigdy nie powstanie - może czas najwyższy pomyśleć o moście? Takim zwodzonym? Londyn, czy Nowy York mają takich dziesiątki i TAM się sprawdzają. Może jeden taki postawić na Świnie? W dwa lata byłoby po kłopocie. Tylko, czy ktoś poza Pomieczyńskim myśli o tym poważnie?
Promy Karsibory zużywają wiele paliwa podczas postoju -bo niby przypływ albo odpływ i znosi prom.Czy nie byłoby prościej przycumować również rufę aby silnik chodził na minimalnych obrotach?-może mało ludzi?-to przyjąć cumownika-jego wyplata na pewno byłaby kilkanaście razy mniejsza niż paliwko spalone podczas postoju.Zresztą przy kompletnym braku ruchu wody, prom również ostro daje na śrubie-dziwne!
To apel SLD. Gdyby Trzebiatowska załatwiła, to Jaś wyszedłby na totalnego nieudacznika.
A dlaczego ma nie interweniować?
Brawo! Świnoujście na WIOCHA.PL. Filmik pt. czym się różnią drogi w Polsce od tych niemieckich. Daje do myślenia.
Słusznie panie prezydencie nie szkodzić miastu i podać się do dymisji
no i słusznie panie prezydencie...najwzniejsze to nie szkodzić...miastu!!
Gość • Środa [07.11.2012, 09:23] • [IP: 95.129.228.***] Jeżeli przystanie promowe są przedłużeniem drogi, to jedź śmiało, nie patrz na nic tylko wal przed siebie i bąbelkuj debilu. Może wyjdziesz z tego cało?
A po co nam subwencja? Pamiętam jak gomułkowski agent Goździk zapewniał nas, że kiedy czwarty Bielik zostanie oddany do eksploatacji, to mieszkańcy Świnoujścia zapomną o problemach z przeprawą. Słuchałem tego zakłamanego bełkotu i kląłem, bo wiedziałem, że to ówno prawda. Ta" modernizacja przeprawy" była jednym wielkim przewałem. Niech dzisiaj ci, którzy ją forsowali wypłacą nam subwencję z własnych kieszeni. Po" modernizacji" na pewno ich na to stać. Utopili gigantyczne sumy w projekcie, który pogłębił przepaść między wyspami Wolin i Uznam i ktoś dzisiaj powinien ich z tego rozliczyć.
Żmuda Trzebiatowska nic nie załatwi, nie wiem nawet, czy ktoś w Sejmie wie skąd ta kobieta pochodzi i kogo reprezentuje. Ten wybór, to porażka i świadczy o kompletnej indolencji jej zwolenników.