POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Poniedziałek [29.10.2012, 14:52:20] • Świnoujście

Policjanci nie wezwali karetki pogotowia. Mężczyzna zmarł

Policjanci nie wezwali karetki pogotowia. Mężczyzna zmarł

fot. Sławomir Ryfczyński

Dotarliśmy do nowych faktów dotyczących śmierci 40-letniego mężczyzny. Gdy do leżącego na przystanku autobusowym po raz pierwszy wezwano patrol policji, wówczas jeszcze żył. Interweniujący policjanci uznali, że jest pijany, nie potrzebuje pomocy medycznej i odjechali. Po godzinie mężczyzna zmarł. Nie wyklucza się, że śmierć mogła być spowodowana chorobą.

Mężczyznę około godziny 23, w sobotę, na przystanku autobusowym zauważyło małżeństwo. Leżał w nienaturalnej pozycji. Natychmiast powiadomili policję. Tym razem wezwano również pogotowie ratunkowe. Na pomoc było jednak już za późno.

- Jeżeli chodzi o zgon, o którym policja w Świnoujściu otrzymała informacje około godziny 23, to w tym wypadku nie wykluczono, że mógł nastąpić w wyniku wychłodzenia organizmu, ale też przyczyną mógł być stan chorobowy ofiary – przyznaje podkom. Przemysław Kimon z Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie. - Prawdopodobnie do tego zdarzenia zostanie przeprowadzona sekcja zwłok – dodaje.

Jak ustalił reporter portalu iswinoujscie.pl, tego wieczoru policjanci byli wcześniej wzywani do leżącego na ławce przy ulicy Wojska Polskiego mężczyzny. Podjęto nawet interwencję, która ograniczyła się do wypytania o personalia. Człowiek wówczas żył.

- Policjanci rzeczywiście interweniowali wcześniej. Mężczyzna nie chciał pomocy medycznej. Odmówił także przewiezienia do noclegowni – mówi st. sierż. Dorota Małysa ze świnoujskiej policji. - Był nietrzeźwy – dodaje.

Policjanci uznali, że nie potrzebuje pomocy i odjechali nie wzywając ratowników. Po godzinie od pierwszej interwencji człowiek zmarł.

Na jakiej podstawie policjanci oceniają stan zdrowia osób wobec których podejmują interwencję? Jedno jest pewne – nie są do tego uprawnieni. Nawet powtarzanie wkoło swojego imienia i nazwiska może świadczyć chociażby o udarze mózgu osoby wobec której podejmują interwencję. To wezwany na miejsce ratownik medyczny lub lekarz decyduje czy konieczna jest hospitalizacja. Ostateczną przyczynę śmierci wyjaśni wynik sekcji zwłok.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 98, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-98 z 98

Gość • Piątek [25.01.2013, 11:57:32] • [IP: 92.42.112.**]

a oto nasz wspaniała polska policja ha ha ha

Gość • Piątek [02.11.2012, 08:04:57] • [IP: 62.69.251.***]

Żałośni ludzie -.- Kiedyś sama znalazłam pijanego człowieka, praktycznie w ogóle nieświadomego, ze ściągniętymi do kolan spodniami, siedzącego pod drzewem. Podeszłam i pytałam, czy coś się stało, czy wezwać pogotowie.. Nie odzywał się, ponawiałam pytania. W końcu wydukał, że nie i zaczął opowiadać o jakiejś kobiecie. Cały czas powtarzał, że nie chce lekarza. Ale co, zadzwoniłam po pogotowie i oni go zabrali. (był luty)

Gość • Wtorek [30.10.2012, 23:41:30] • [IP: 92.42.118.**]

Jaki żywot, taki zgon...

Gość • Wtorek [30.10.2012, 22:18:06] • [IP: 80.245.189.***]

Do tych wszystkich współczujących na drugi raz jak zobaczycie taka osobę zabierzcie ją do swojego domu i nie będzie tragedii dajcie mu jeść za opiekujcie się nim a nie wypisujecie jakieś głupoty

Gość • Wtorek [30.10.2012, 17:15:35] • [IP: 80.245.184.***]

Do odznacenia tych dzielnych pseudo policjantow.

Gość • Wtorek [30.10.2012, 16:31:09] • [IP: 67.213.218.**]

Gość • Wtorek [30.10.2012, 11:51] • [IP: 37.47.179.**] podoba mi się podejście... - pewnie od teraz do każdego pijanego będą wzywać karetkę, nie ważne czy chory, a w szpitalu czekają pacjenci, płacimy wszyscy. Wspominasz izbę - pewnie teraz zostanie jakaś ufundowana z opieką medyczną, płacimy wszyscy. Nie rozumiem oburzenia, że młodych z piwem ganiają, przecież to forma nauki (dla młodych), by na starość unikali alkoholizowania się w miejscach publicznych. Przecież za edukację, w tym uświadamianie takich spraw i tak płacimy wszyscy, za jej nieskuteczność też płacimy wszyscy.

Gość • Wtorek [30.10.2012, 15:58:16] • [IP: 83.5.104.*]

Taka jest wlasnie policja najlepiej jezdzic po miescie radiowozem lub wlepic mandacik wedkarzowi a pomocy zadnej

Gość • Wtorek [30.10.2012, 13:59:51] • [IP: 83.89.12.***]

Policjanci potrafia za to swietnie narzekac na niskie pensje i stresujaca prace...

ateista • Wtorek [30.10.2012, 13:38:39] • [IP: 164.127.76.***]

Jeśli nie chciał lekarza to jego sprawa !! Nie wolno nikogo uszczęśliwiać na siłę !! Szkoda zachodu i pieniędzy. Osobiście znam takie przypadki z autopsji. Nie chce lekarza to nie-wolna wola.

Gość • Wtorek [30.10.2012, 12:30:14] • [IP: 80.245.182.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [30.10.2012, 11:51:06] • [IP: 37.47.179.**]

PO RAZ KOLEJNY PRZYKLAD NA TO JAK NASZA POLICJA NIE DZIAŁA JAK POWINNA POWINNI WEZWAC LEKARZA MIMO WSZYSTKO SKORO PIJANY TO NA IZBE WYTRZEZWIEN A NIE ZOSTAWILI ALE MLODYCH LUDZI Z PIWKIEM NA LAWCE TO SZYBKO BY ZAUWAZYLI I WLEPLI MANDACIKI TAK WLASNIE PRACUJE NASZA POLICJA

Gość • Wtorek [30.10.2012, 11:16:35] • [IP: 93.94.184.***]

Polecam wpisać w YouTube :POLICJA OSTRZELAŁA NIEWINNEGO KIEROWCĘ.

Gość • Wtorek [30.10.2012, 10:37:00] • [IP: 88.156.235.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [30.10.2012, 10:13:39] • [IP: 89.229.64.**]

"- Policjanci rzeczywiście interweniowali wcześniej. Mężczyzna nie chciał pomocy medycznej." Ten kto pisze artykuł sam go dokładnie nie czyta... "Na jakiej podstawie policjanci oceniają stan zdrowia osób wobec których podejmują interwencję? Jedno jest pewne – nie są do tego uprawnieni." Nie są ale jak ktoś odmawia to dziękuję i do widzenia sprawa załatwiona

Gość • Wtorek [30.10.2012, 10:04:54] • [IP: 80.245.190.**]

jezuniu JAKA TRAGEDIA !!

Gość • Wtorek [30.10.2012, 09:52:27] • [IP: 92.42.112.***]

a co poewiecie na to, ze radiowoz przejezdza dwukrotnie obok zaparkowanego auta na zakazie zatrzymywania i postoju na jednej ze swinoujskich uliczek, akurat w takim miejscu, gdzie ostatnio dwukrotnie doszlo do kolizji i spokojnie jedzie sobie dalej... olewajac cala sytuacje (!)

Gość- komuch • Wtorek [30.10.2012, 08:11:32] • [IP: 88.156.235.***]

Bezpieczeństwu nie zagrażał. A skoro szpital nie ma pieniędzy na leczenie?

Gość • Wtorek [30.10.2012, 07:53:24] • [IP: 31.61.203.**]

jeden mniej

Gość • Wtorek [30.10.2012, 07:13:10] • [IP: 92.42.118.**]

to że odmówił pomocy to nie koniecznie musi być prawda może policjanci kłamią a co do oceny panów policjantów stanu zdrowia to muszą być nieźle wyszkoleni że stawiają taką diagnozę bez badania

Gość • Wtorek [30.10.2012, 04:38:45] • [IP: 67.191.1.***]

to teraz niech posadza policjantow o nie umyslne spowodowanie smierci. Czemu nie ? A oni inni ? Nie sa tylko od tego, zeby wlepiac mandaty !!

Gość • Wtorek [30.10.2012, 02:17:29] • [IP: 62.69.250.**]

Za komuny dostał by pałą na rozgrzewkę i trafił pod adres zamieszkania lub do ciepłego aresztu. Byłby dzisiaj kombatantem i opowiadal jak to komuna go przesladowała.

Gość • Wtorek [30.10.2012, 01:31:15] • [IP: 67.213.218.**]

Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 20:19] • [IP: 80.245.188.***] a co ty chciałeś, przecież wszystko to jest wytworem lub w inny sposób wywodzi się ze społeczeństwa do...

Gość • Wtorek [30.10.2012, 01:01:05] • [IP: 80.245.178.***]

...to chore.

Gość • Wtorek [30.10.2012, 00:51:54] • [IP: 89.74.233.***]

służba służbą ale trzeba być człowiekiem nie wolno było go zostawiać nawet jak odmówił pomocy przy nadchodzącej na minusie aury na zdrowy rozum nie przeżył powinni o tym panowie policjanci wiedzieć gdzie jest ich elastyczne myślenie tego nie uczą w szkołach policyjnych czy są nie douczeni ukarać się nie da bo działali z prawem ale powinni mieć trochę oleju w głowie będą mieli człowieka na sumieniu taka prawda

Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 23:46:17] • [IP: 80.245.185.***]

a kit z tymi żulami

Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 22:26:01] • [IP: 80.245.179.***]

NO TO MAJĄ MOKRO, ,

Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 22:13:52] • [IP: 83.8.131.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 22:07:50] • [IP: 88.156.232.***]

do chińczyka po żarcie się spieszyli:)

KARMAZYN • Poniedziałek [29.10.2012, 21:57:31] • [IP: 92.42.114.***]

NO CO!! NO CO!! A pisałem o tej ławeczce na przystanku autobusowym na wysokości POLO. I CO??

Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 21:54:18] • [IP: 62.69.253.***]

Ale to nieważne czy był pijany czy nie był, leżał na ławce a jest zimno lato się skończyło tak dla przypomnienia ja nawet swojego psa nie wyrzuciłbym na noc, należało tego człowieka zabrać czy to do szpitala czy na policję czy do domu alberta wtedy jak by przy nim ktokolwiek był to może by żył" mógł umrzeć z choroby lub z wychłodzenia organizmu " ładne jaja to teraz dopiero to wiedzą ale wcześniej to nie wiedzieli że może umrzeć z wychłodzenia ale jak by tego człowieka zabrali to morze by przeżył. .. niech mu ziemia lekką będzie

Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 21:36:42] • [IP: 77.88.191.**]

29.10.2012, 21:24] • [IP: 80.245.181.**] narazie to tylko policja umie sie dowartosciowac jak komus mandat wlepi i po jedzie po rajtuzach ONI MAJA ZASRANY OBOWIAZEK WEZWAC POGOTOWIE A NIE USTALAC CZY PACJET JEST TRZEZWY CZY PIJANY

Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 21:24:28] • [IP: 80.245.181.**]

A na jakiej podstawie policjanci mają wzywać pogotowie do podpitego gościa ktróry nie życzy sobie pomocy? Nie są do tego uprawnieni - na podjęcie jakichkolwiek działań leczniczych jest potrzebna zgoda pacjenta - a on sobie tego nie życzył. Najgorsze jest to jak ktoś koniecznie potrzebuje przysrać policji żeby siebie dowartościować a sam nic nie jest warty

Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 21:07:01] • [IP: 80.245.191.***]

To jest ich sprawa że chcą tak kończyć żywot!!Niema co się czepiać policji.Człowiek płacący podatki jest najczęściej gorzej traktowany, niż menel.Ten w razie interwencji ma robione wszystkie wyniki, poza kolejnościa i opieke extra na koszt podatników.Zero tolerancji dla chwastów Oni sami wybierają spanie na ławkach, niż warunki godziwe w przytuliskach.Bo mają wolność, jak twierdzą!!.Jak ktoś chce żyć to będzie żył...To nie trzecia afryka że kona z głoduZawsze tu można dostać jeść i się przenocować.Ale oni chcą chlać!!I niech kończą swojego żywota, jak chcą -to jest ich wybór.Rozsądny człowiek, nie będzie biadolił nad chwastem, który obrał takie życie, a nie inne..Należy wspłczóć i pomagać tym, którzy chcą się wyrwać z takiego życia.

Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 20:49:57] • [IP: 83.21.125.***]

dzwońcie na POGOTOWIE!! jak ktoś potrzebuje pomocy

kapsztyt • Poniedziałek [29.10.2012, 20:36:00] • [IP: 79.186.186.*]

A Robert zdał prawko... i o co wam chodzi ^^

Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 20:19:56] • [IP: 80.245.188.***]

policja do dupy, premier do dupy, panstwo do dupy

Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 19:57:27] • [IP: 178.238.247.***]

cała Polska a w połowie pewnie Świnoujsckie bez myślistwo. ..

Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 19:34:19] • [IP: 62.69.253.***]

śledczych mamy najlepszych w kraju ale drogówka to tragedia połowę policjantów winna stracić pracę niestety prywatnie fajne chłopaki jednak co do służby prywata i brak myślenia na logikę zapisać

Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 19:32:58] • [IP: 80.245.185.***]

Gamonie to mało powiedziane!

Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 19:21:38] • [IP: 93.94.184.***]

Jak zasną pijani na trawniku i umrą z wychłodzenia to się dowiesz.

Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 19:21:04] • [IP: 92.42.115.***]

pomagagac potrzebujacym a nie pijakam

Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 18:56:47] • [IP: 80.245.185.***]

A, czy ci Panowie z Policji są częściej trzeżwi?!!

Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 18:48:42] • [IP: 80.245.189.***]

Gdyby policjanci zatrzymali do wytrzeźwienia tego człowieka to pewnie byłyby zarzuty, że naruszyli jego prawa obywatelskie, bo jaka byłaby podstawa zatrzymania...nie chciał skorzystać z pomocy i udać się do noclegowni to jego sprawa.

Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 18:47:41] • [IP: 178.238.243.***]

I znowu winna policja...

Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 18:44:03] • [IP: 62.69.255.***]

aż strach zyć w kraju, gagster działa legalnie przy aprobacie słuzb, matkę z malutkimi dziecomi za dwa tysiące, aresztowali w nocy jak przestępce, przy minusowej temperaturze. ..CZLOWIEK..spiący na ławce, nie potrzebuje pomocy, bo może wtedy umierał, co się stało ludzie...acha wiem. ..nic się nie stało...najwazniejsze charatanie w gałe w basenie narodowym gdzie utopiono miliardy złotych, a wykluczeni, umierają bez pomocy!!

Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 18:39:19] • [IP: 92.42.113.***]

Chłopcy radarowcy . Gamonie i tyle !

Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 18:36:19] • [IP: 92.42.119.***]

17:34]  [IP: 80.245.188.***] popieram. taka prawda.

Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 18:26:49] • [IP: 93.94.184.***]

Gdyby niektórym zabrać ten kawałek internetu to liczba zgonów pewnie by wzrosła. Niektórych komentatorów i ekspertów od spraw sobie nieznanych ten portal trzyma po prostu przy życiu. Chwała wydawcy za swoje różne publikacyjki.

Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 18:26:43] • [IP: 83.8.5.**]

A to Polska właśnie...

Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 18:23:55] • [IP: 46.112.47.**]

interwencja w takim przypadku to obowiązek i policji i pogotowia !! kazdemu nalezy sie opieka i nie istotne czy jest to osoba pijana czy bezdomna !! tak samo jak obowiązkiem jest zajecie sie taką osobą w szpitalu... a co niektóre nasze pielęgniarki tylko biadolą że mało zarabiają i narzekać potrafią

Cieszyn • Poniedziałek [29.10.2012, 18:14:32] • [IP: 62.69.253.***]

przy udarze lub po napadzie epilepsji mówi sie różne rzeczy typu nie do szpitala. od tego jest lekarz lub ratownik by zadecydować o stanie zdrowia. TO BYŁ CZŁOWIEK!!

Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 18:11:10] • [IP: 95.129.228.***]

"... Na jakiej podstawie policjanci oceniają stan zdrowia osób wobec których podejmują interwencję? Jedno jest pewne – nie są do tego uprawnieni..." Umiecie czytać treść własnego newsa? Ciut wyżej pisze jak byk, że facet odmówił propozycji udzielenia pomocy medycznej. Policja nie ma prawa uszczęśliwiania kogokolwiek na siłę.

przychodnia • Poniedziałek [29.10.2012, 17:49:54] • [IP: 93.94.184.***]

marihuana nie zabija a (legalny)alkohol doprowadza do takich tragedi.o co chodzi?

ja ! • Poniedziałek [29.10.2012, 17:48:01] • [IP: 80.245.190.**]

nie wiecie jak wszystko wygląda a piszecie takie głupoty az mi smutno naprawde smutno

Gość77 • Poniedziałek [29.10.2012, 17:42:20] • [IP: 80.245.189.***]

wykorzystują samochody służbowe do swoich prywatnych celów, jak trzeba gdzieś jechać to nie ma paliwa, może zacząć tak ich rozliczać za jazdę w celu odbierania dzieci ze szkoły czy z innych imprez.

Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 17:38:57] • [IP: 92.42.119.***]

popieram - Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 16:25] • [IP: 80.245.178.***]Jego wybor! ludzie, zajmijcie sie swoimi problemami, mało ich macie.? A Policja zrobila bardzo dobrze!!On sam wybrał taki los!! Jedynym winnym jest alkohol...

Gość4 • Poniedziałek [29.10.2012, 17:37:33] • [IP: 80.245.189.***]

czego wszyscy rzecznicy kłamią jak z nut, za kłamstwa powinno ucinać się język

Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 17:36:28] • [IP: 77.88.191.**]

kto miał służbe ja się pytam? ja się pytam gdzie byli rodzice?

Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 17:35:39] • [IP: 80.245.184.***]

Policjantom zabraklo wyobrazni szkoda czlowieka ;(

Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 17:35:10] • [IP: 80.53.238.***]

A po co mają wzywać karetkę, skoro człowiek jej nie chce? Po to, żeby ratownicy nasłuchali się bluzgów? Nie można na siłę zapewnić komukolwiek pomocy medycznej. Co z tego, że karetka by podjechała. Jeśli mężczyzna odmówiłby ratownikom, to oni na siłę nic zrobić nie mogą. Byłby tylko bezsensowny kurs. Ale fakt faktem policjanci powinni wykazać się zdrowym rozsądkiem i zabrać tego człowieka do izby wytrzeźwień.

Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 17:34:58] • [IP: 80.245.188.***]

Ludzie nie wiecie to nie komentujcie.Codziennie jest po kilka takich interwencji-dzwonicie, że leży człowiek, najpierw sprawdźcie czy on chce pomocy.Najczęściej to ciągle ci sami-nie chcą pomocnej dłoni, wręcz agresywnie na nią reagują.Pogotowie tez nie chce do nich jeździć-występuje swoista przepychanka.Jeśli się ich weźmie na siłę narobią lipy w szpitalu-śmierdzący zawszawieni na własne życzenie-nie korzystają z noclegowni bo tam trzeba być trzeźwym.Nikt za nas nie zadecyduje.Picie albo życie.Niestety.Na chama go nie weźmiesz choćbyś widział, że do rana nie dociągnie.To tak jak z wariatami-nie zgodzi się pojechać na Mączną-nie pojedzie.A nie zgodzi się bo jest psychiczny-trzeba ubezwłasnowolnić.TYLE.Dajcie im decydować przynajmniej służby będą jeździć do tych którzy czekają na pomoc i jej chcą.Najzwyczajniej w świecie.

lolodolo • Poniedziałek [29.10.2012, 17:24:22] • [IP: 80.245.178.***]

Spokojnie, na ma co psów wieszać na policjantach. Będzie dochodzenie, wszystko się wyjaśni Może ten nieszczęśnik jest jakoś powiązany z zamachem na samolot Tu 154M. Może to kolejna ofiara wikeendowego samobójcy który uśmierca polityków, urzędników państwowych i żołnierzy będących świadkami w sprawie zamachu na Prezydenta RP? Podobno ostatnio zamordował pilota Jaka 40 który lądował godzinę przed Tu 154M.

devilewk • Poniedziałek [29.10.2012, 17:02:21] • [IP: 79.186.186.*]

ludzie ale jesteś ograniczeni... wszędzie szukacie winnych... zacznijcie od siebie!! On sam wybrał taki los!! Jedynym winnym jest alkohol...

Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 17:01:41] • [IP: 95.129.228.***]

W PRL -U to były Izby WTRZEŻWIEŃ Pijanego jak leżał na ławce to go ORMO zabierało Dzisiaj jest Wolnośc Straż Miejska może się tylko zapytac czy potrzebuje pomocy

Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 16:56:04] • [IP: 92.42.117.***]

Dlaczego nie ma u nas izby wytrzeźwień ??

Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 16:50:22] • [IP: 67.213.218.**]

Hmm, Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 15:11] • [IP: 92.42.116.***] wspominasz też ofiary - ofiarami są ci, których życie związało z pijakami, czy nałogowymi alkoholikami. Tym widzę sens pomocy i dlatego choć jestem za zezwoleniem na wszelkie używki, jestem przeciwny ich stosowaniu, tym bardziej przez osoby, które boją się odpowiedzialności za własne czyny.

szacuneczek • Poniedziałek [29.10.2012, 16:50:11] • [IP: 80.245.188.**]

ktos zna dane tych" policjantow" ? ;)

Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 16:46:06] • [IP: 62.69.252.**]

to nie znieczulica policjantów, tylko ich bezradnosc.

Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 16:45:29] • [IP: 92.42.112.**]

szanowni policjanci, a ja bym postawił administratorowi zarzuty z KK za to, że kłamie

Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 16:36:34] • [IP: 80.245.178.**]

POlicja jest PO to żeby POmagać POtrzebującym POlakom.

Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 16:35:40] • [IP: 80.245.181.***]

Moim zdaniem to małżeństwo jest winne że mężczyzna zmarł, powinni go ogrzać a nawet zabrać ze sobą do swojego mieszkania, nakarmić umyć ewentualnie udzielić innej pomocy.

Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 16:35:20] • [IP: 67.213.218.**]

Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 15:11] • [IP: 92.42.116.***] Wytłumacz o co chodzi z tą" moralnością"? Godzę się ze stwierdzeniem, że nie jest to pojęcie religijne, do tego też dziwnie postrzegane przez osoby tzw. prawdziwie religijne. Mi tu pasuje raczej przytoczenie tematu drzewa z Księgi Rodzaju. Osobiście jestem za zezwoleniem stosowania wszelkich używek i umożliwieniem do nich dostępu wszystkim. Przecież, każdy robi to ze świadomością konsekwencji. Obarczaniem winą kogokolwiek innego jest tylko usprawiedliwianiem swego postępowania, swej słabości. Nie prowadzi do szukania pomocy, ani innych zmian. Straszne jest to, że obecnie panuje tendencja do samozniszczenia, zakazy, czy inne przepisy tego nie zmienią, ale… co to jest „moralność”?

do IP: 213.23.239.*** • Poniedziałek [29.10.2012, 16:31:59] • [IP: 80.245.188.***]

podjedź do Niemiec filozofie zobaczymy jak cie po polsku obsłużą-tak jak większość rodaków-full service-kawa herbata i wszystko po polsku.Dureń

Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 16:29:25] • [IP: 80.245.188.***]

(...)wstyd że policjanci nie są przeszkoleni medycznie to nawet w zakładach pracy pracowników szkolą mam tylko nadzieję że ich za to zwolnią(...)-policjanci sa szkoleni i reanimowali goscia, (...)widac jak krawezniki pracuja na sciu kondony(...)uważaj co piszesz w sieci nie jestes anonimowy a moder gdzie jest, że dopuszcza takie teksty??(...)rzeby wezwac pogotowie musieliby ruszyc głową, a myślenie nie jest ich mocną stroną(...)żeby tak napisać to faktycznie trzeba mieć mocną stronę myślącą. szkoda z wami dyskusji jełopy

Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 16:25:54] • [IP: 80.245.178.***]

Jego wybor! ludzie, zajmijcie sie swoimi problemami, mało ich macie.? A Policja zrobila bardzo dobrze!!

Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 16:24:33] • [IP: 88.156.233.***]

Taki byl jego wybor pomagajcie tym co potrzebuja waszej pomocy...

Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 16:23:06] • [IP: 95.129.226.**]

I teraz policja jest bezkarna ?.. Napewno bylo tak ze zobaczyli tylko ze pijany i odjechali. Wiemy jacy sa nasi policjanci.. Zajmuja sie tym co nie trzeba. Tyle.

Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 16:21:51] • [IP: 92.42.118.***]

teraz za leb... " obroncw prawa "

Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 16:07:58] • [IP: 213.23.239.***]

Szczecin albo komenda glowna w Wawy powinna sie przyjzec pracy naszych dzielnych policjantow, i mam tu na mysli sprawy zwiazane z ruchem drogowym, szczegolnie w sprawie kontroli pojazdow POLSKICH jadacych bez swiatel, i braku kontroli pojazdow DE jadacych bez swiatel, tego ze polakowi sie wlepia mandat jak zle pojedzie, a niemca sie grzecznie prosi jak wjedzie pod zakaz albo jedzie pod proad zeby wyjechal, bo matoly jezyka DE nie znają. Fakt ze wielokrotnie sie slyszy tekst na komendzie : my sie tym nie zajmujemy, i to np, w sprawach zagubienia dokumentow, a zglaszajacy jest zbywany przez dyzurnego w komendzie wlasnie tekstem : my sie tym nie zajmujemy, itd, itp... wiele, wiele innych przykladow. Do tego jazda pod prad bez wezwania, np w okolicach promu, jazda z duuuuzo nadmierna predkoscia po ulicy grunwaldzkiej, tak ze az moim autem zatrzeslo od powieu powietrza... itd, itp. ...

Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 16:07:21] • [IP: 88.79.170.***]

Szczecin albo komenda glowna w Wawy powinna sie przyjzec pracy naszych dzielnych policjantow, i mam tu na mysli sprawy zwiazane z ruchem drogowym, szczegolnie w sprawie kontroli pojazdow POLSKICH jadacych bez swiatel, i braku kontroli pojazdow DE jadacych bez swiatel, tego ze polakowi sie wlepia mandat jak zle pojedzie, a niemca sie grzecznie prosi jak wjedzie pod zakaz albo jedzie pod proad zeby wyjechal, bo matoly jezyka DE nie znają. Fakt ze wielokrotnie sie slyszy tekst na komendzie : my sie tym nie zajmujemy, i to np, w sprawach zagubienia dokumentow, a zglaszajacy jest zbywany przez dyzurnego w komendzie wlasnie tekstem : my sie tym nie zajmujemy, itd, itp... wiele, wiele innych przykladow. Do tego jazda pod prad bez wezwania, np w okolicach promu, jazda z duuuuzo nadmierna predkoscia po ulicy grunwaldzkiej, tak ze az moim autem zatrzeslo od powieu powietrza... itd, itp. ...

Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 16:04:45] • [IP: 77.88.191.**]

Bzdura wielka, to nie wina policjantów, Ci przynajmniej reanimowali mężczyznę a reszta gdzie była? spacerowała z pieskami i się gapiła bo tylko to potrafią ludzie opanujcie się. ..każdy ma wybór ten człowiek też go miał, ale wybrał inne życie. każdego dnia był legitymowany przez policjantów i kazdego dnia odmawiał pomocy chociażby tej najmniejszej -zabrania go do schroniska. więc szukajcie winy tak gdzie jej szukać trzeba, tam gdzie rząd powinien dać ludziom prace...pomóc a nie tam gdzie jest już na pomoc za późno

Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 16:01:01] • [IP: 88.79.170.***]

Tak, biedni policjanci, sa wtedy mądrzy kiedy prywate uskuteczniają... przyklad z zycia wziety, ale to nie miejsce na jego opisywanie

Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 16:00:50] • [IP: 213.61.99.*]

To ich wybor. Niech umieraja jak dziady. Martwcie sie o porzadnych ludzi ktorzy potrzebuja pomocy.

Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 15:56:11] • [IP: 92.42.118.**]

wstyd że policjanci nie są przeszkoleni medycznie to nawet w zakładach pracy pracowników szkolą mam tylko nadzieję że ich za to zwolnią

Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 15:55:30] • [IP: 31.61.206.***]

a gdyby tam siedział jakiś małolat to zaraz by go zawineli..bo tylko malolatow sie czepiają nieroby!!

Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 15:54:41] • [IP: 79.184.125.***]

policjant nie jest lekarzem skąd ma wiedzieć jakie menel ma choroby, w szpitalu pełno leżących pijanych meneli wyzywających wszystkich dookoła

Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 15:45:41] • [IP: 31.61.180.*]

znieczulica policjantów jest powalająca

Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 15:40:24] • [IP: 92.42.114.**]

Ale z was tkwi znieczulica pijak albo bezdomny to tez czlowiek i trzeba mu pomoc nawet wziasc go do kabaryny i zawiesc do schroniska byl w takim stanie ze nikomu by nie przeszkadzal i sie nie awaturowal widac jak krawezniki pracuja na sciu kondony !

Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 15:31:24] • [IP: 62.69.252.**]

rzeby wezwac pogotowie musieliby ruszyc głową, a myślenie nie jest ich mocną stroną. mają klapki na oczach i wytycznone standardy np.lapanie rowerzystów, ewentualnie awantura domowa jeśli wydarzy się cos nieprzewidzianego, jeden patrzy na drugiego.

Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 15:29:52] • [IP: 88.156.235.**]

Specjaliści dobrze wiedzą komu należy się etykietka menela, komu zbędna jest pomoc medyczna i kto może sobie umierać, bo nie zasługuje na pomoc... Człowiek po udarze czasem bełkocze. Oby wam się to nie przydarzyło, bo zostaniecie z etykietą alkoholika i bez pomocy..., a kościoły pękają w szwach od waszych modłów zwykli obywatele. A wszyscy obywatele mundurowi mają swoich kapelanów i czynią słusznie.

Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 15:25:59] • [IP: 88.156.234.***]

najlepiej teraz na policjantow zwalic wine... moze na malzenstwo ktore nie zaczelo reanimacji

Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 15:19:58] • [IP: 78.30.111.**]

bez przesady sjoro uzanli ze nie wymaga interwencji pogotowia to wyraznie dobrze sie czul, zreszta po co afere krecic.

Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 15:19:48] • [IP: 92.250.170.***]

brak slow...

Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 15:11:09] • [IP: 92.42.116.***]

W naszym kraju uznaje się, że osoba pijana jest sama sobie winna wszystkiego, co się może jej przytrafić. Niezła logika: sprzedajemy alkohol, promujemy picie, reklamujemy i namawiamy a potem zostawiamy ofiary na pastwę losu. Ktoś słyszał o takim pojęciu jak" moralność"? Nie, to nie jest pojęcie religijne...

Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 15:09:35] • [IP: 80.245.186.***]

nie chciał pomocy, to nie. Trudno zdarza się. To był dorosły człowiek i tak wybrał. Policjant niestety nie jest wróżką i nie jest w stanie wszystkiego przewidzieć. A do nietrzeźwych nie powinno wzywać się za każdym razem karetki, bo w tym czasie ktoś inny, komu faktycznie potrzeba pomocy może tej pomocy nie otrzymać. Takie moje zdanie.

Bąźciągliwa • Poniedziałek [29.10.2012, 15:03:53] • [IP: 46.113.17.**]

Ale tych bąźciągliw narobiło się mało !!

Gość • Poniedziałek [29.10.2012, 15:03:11] • [IP: 80.245.184.**]

ukarac policjantow to ich wina !!

ON • Poniedziałek [29.10.2012, 14:57:12] • [IP: 31.174.76.***]

DAJCIE IM SPOKUJ UMIERAJA NA WLASNE RZYCCENIE

Oglądasz 1-98 z 98
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Nasze dziewczęta ze Świnoujścia i ich opiekun i choreograf Izabela Gromek - Świątek zdobyły pierwsze miejsce w 27 FESTIWALU TWÓRCZOŚCI DZIECIĘCEJ WOJSKA POLSKIEGO . TEATR TAŃCA GOTHIKA PO RAZ DRUGI Z RZĘDU ZOSTAŁ LAUREATEM 27. FESTIWALU TWÓRCZOŚCI DZIECIĘCEJ WOJSKA POLSKIEGO ORAZ NAGRODY SPECJALNEJ POLSKIEJ GRUPY ZBROJENIOWEJ. TEATR TAŃCA GOTHIKA 🥇🏆 Liliana Ośmialowska, Nadia Guzik, Wiktoria Mokrzycka, Zofia Tałanda, Hanna Puźniak, Łucja Drachal, Luiza Kradyna, Ida Świątek, Zuzanna Wlczak, Julia Tarnowska. Tytuł widowiska tanecznego: "JESZCZE POLSKA NIE ZGINEŁA, KIEDY MY ŻYJEMY" 🇵🇱 ■