- Budynek ma posiadać pomieszczenia pod określoną działalność - wyjaśnia dyrektor Floty, Jarosław Dunajko. - Został już ogłoszony przetarg. Gdy zostanie wyłoniony wykonawca, to zapewne jeszcze w tym roku rozpoczną się prace, które zostaną ukończone przed rundą wiosenną obecnego sezonu. Oczywiście dużo będzie zależeć od zimy: czy będzie sroga, czy łagodna. W budynku mają znaleźć się pomieszczenia służące przeprowadzeniu pomeczowych konferencji prasowych, czy przedmeczowych konferencji z udziałem delegata, sędziów oraz obserwatora spotkania. Będą także pomieszczenia medyczne, stanowisko dowodzenia policji, obsługi stadionowego monitoringu, czy stanowisko spikera oraz dziennikarzy.
Ujął mnie gość tymi konferencjami przed i pomeczowymi. A gdzie będą sracze dla kibiców?
Dunajko nie masz pojęcia o dyrektoowaniu czas podać się do dymisji!!
A kto to sfinansuje?
To wygląda jak budowa basenu przy szkole numer dziesięć.
Pociągnąć tam kilka pięter, sprzedać kilka apartamentów, myślę że rozeszły by się jak świeże bułeczki, właściciele darmowy widok na mecze z balkonu. Kto jest za?
Czy nie warto było tam zrobić szatni dla zawodników i wyjścia małym tunelem na boisko.