Teraz by dojechać na terminal oraz pobliską plażę trzeba przejechać przez tory, którymi pociągi jeżdżą na świnoujski dworzec. Do tej pory wszyscy korzystali ze starego i krętego przejazdu. Dlatego spółka Polskie LNG, odpowiedzialna za powstanie terminalu wybudowała nowy, kilkadziesiąt metrów dalej. Okazało się jednak, że trzeba go przebudować bo na razie nie spełnia wymogów. To błędy mojego poprzednika, odwołanego 3 miesiące temu tłumaczy prezes spółki Polskie LNG Rafał Wardziński.
- Ten przejazd już kosztował kilka milionów złotych i on dzisiaj nie funkcjonuje. Ja wydam kilka kolejnych milionów żeby on funkcjonował - mówi Wardziński.
Dlatego powstaje już projekt przebudowy, za kilka tygodni będzie też znana dokładna wycena. Natomiast budowa całego terminalu kosztuje 3 miliardy złotych. Pieniądze wyłożyła spółka Skarbu Państwa Gaz System.
Od kiedy tedy jezdza pociagi do dworca PKP. Tak moze i bylo 40..30 lat temu jak po polskich torach smigaly parowozy te tory sluza do dojazdu do bocznicy towarowej PHS.Lub Bocznicy Orlen a tak wogle to niechcial bym tym torowiskiem przejechac pociagiem pasazerskim bo kolejna katastrofa kolejowa gotowa
Dobrac im sie do d...y i sie okaze gdzie sa pieniadze!!Tak samo jak budowa mostu na Karsiborzu!!
ten cały gazoport nie spełnia wymogów...
Nie ma to jak państwowe pieniądze. Łatwo przyszło, łatwo poszło.
U nas to nawet gów...o kosztuje miliony-taka Polska.
A jaki problem przeniesc dworzec kolejowy do portu ? Bedzie port mial prace.A dworzec obecny sprywatyzowac. ..
Czy mówimy o tym samym przejeżdzie kolejiowym?? tam są tylko tory kolejowe do portu a nie na dworzec w Świnoujściu
Tędy nie jeżdżą żadne pociąci do dworca! Tylko do portu.
Przejazd przez tory za kilka milionów? Z czego oni go zrobili? Ze szlachetnych gatunków drewna i macicy perłowej? Nie spłać bankowi paru tysięcy to komornik wygna cię z chałupy i zgwałci ci psa, a tu kilka milionów w błoto i nie ma sprawy? Ludzie, nie płaćcie podatków na to państwo! Od jutra!
Za taką kasę był by wiadukt. Podsypka po niego była by darmowa z piach z budowy. No może nieco więcej, ale było by na wieki i bez kolizji i kosztów eksploatacji. Tęgie głowy.Ja mam mniej w kieszeni bo to z moich podatków.
Wszystko ładnie i pięknie. Ale dlaczego przejazd nie nadaje się do użytku, to już autor słowem się nie zająknął.
Ale tam jest wałek i kręcą lody - lodziarze umieją myśleć. Ale nie wierzę aby tyle ukręcili bo przejazd nie może tyle kosztować. Jak na razie to wszędzie wałek- droga na plaże, budowa LNG.Czy w tym kraju na każdej budowie musi być wałek.Widać to po inwestycjach UM w Świnoujściu.
a i tak docelowo będzie wiadukt a przejazdów nie będzie a to jest fakt!!
A stary przejazd w jakim stanie jest obecnie? jeszcze rok i tam czołgi nawet nie przejadą.
??
miał, mial, mial ochocho co to miało byc a jest jeden wielki bajzel syf kiła i mogiła, dobrze im tak oszustom
co im się nie podoba w tym przejeździe, jest o wiele bardziej bezpieczny, jak stary, kręty, zza którego nic nie widac!
ZNOW INRZYNIER NUREK
ZNOW INRZYNIER NOOREK