POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Środa [25.07.2012, 10:54:02] • Świnoujście

Skakał i chlapał się w Bałtyku. Plażowicze oburzeni

Skakał i chlapał się w Bałtyku. Plażowicze oburzeni

fot. Czytelnik

Zdjęcie otrzymaliśmy od naszego Czytelnika. Wybrał się z dziećmi na świnoujską plażę. Ku jego zaskoczeniu, na plaży, na której obowiązuje zakaz wprowadzania zwierząt, naliczył kilka psów. Szczytem bezczelności wykazała się jednak właścicielka psa, z którym bawiła się w wodzie.

- Rozłożyliśmy się na plaży. Dzieci zaczęły się bawić – napisał na kontakt@iswinoujscie.pl nasz Czytelnik. - Ku mojemu zdziwieniu pojawił się obrazek starszej pani spacerującej z pieskiem wzdłuż linii brzegowej, po chwili spacerujący wytatuowany mięśniak, ale kuriozum osiągnęła pani, która rzucała kij do morza a pies pływając aportował – dodał oburzony.

Nasz Czytelnik dziwi się postępowaniu właścicieli czworonogów. Podkreśla, że przez tego typu zachowanie, w wodzie mogą rozwijać się bakterie i różne pasożyty groźne dla ludzi.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 268, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-268 z 268

Piotr • Czwartek [02.08.2012, 15:43:20] • [IP: 80.245.183.***]

Kąpieliska w całym kraju i w Europie zakazują wprowadzania zwierząt na swój teren. Niewiem czemu w Polsce nie przestrzega sie takich prostych zasad. Moze 500 euro mandatu dla nieumiejących czytać i dostosować sie do panujących zsad cos by zmieniło.

Gość • Poniedziałek [30.07.2012, 00:01:24] • [IP: 83.23.138.***]

jak ludzie srają do wody to wam nie przeszkadza, jak zakopują śmieci też nie. ... ale jak pies biega po plaży czy się kompie to jest już źle tragedia umrzecie od tego. Wszędzie są zakazy wprowadzania psów żeby iść z psem na plaże musisz przejść kilometr przez plaże gdzie tu logika ? dobra właściciele jak chcą iść na plażę blisko to niech chodzą ale są dwie zasady 1. sprzątaj po swoim piesku 2. chodź w godzinach popołudniowych :)

xxx • Niedziela [29.07.2012, 12:50:15] • [IP: 88.156.232.**]

odwalcie się od psów czystsze są on niektórych z was!!

Gość • Niedziela [29.07.2012, 08:45:16] • [IP: 83.25.243.***]

Przecież tak jest i nie tylko w świnoujściu przecież straż miejska nie będzie karac, a plaża jest z...na

j444 • Sobota [28.07.2012, 22:35:09] • [IP: 80.245.182.***]

Na każdym przejściu na plażę jest informacja o zakazie wprowadzania psów, ale jest to informacja dla ludzi umiejących czytać, posiadających kulturę, dobre wychowanie i wpojone jakieś zasady współżycia. Jak widać tej kobiecie obce są przynajmniej dwie z tych zalet, a co do mięśniaków to wypowiadanie się jest bezcelowe to w większości napakowane przymuły z podobnymi sobie osobami towarzyszącymi jak i zwierzyną.

Gość • Piątek [27.07.2012, 23:24:29] • [IP: 91.115.126.**]

[IP: 92.42.116.***]DO TEGO PANA : CZŁOWIEKU CZY TY WOGÓLE POMYŚLAŁEŚ PIES NIE ZAŁATWI SIĘ W WODZIE PIES MUSI WYJŚĆ I WTEDY ZAŁATWIĆ SWOJĄ POTRZEBĘ/ ZTRESZTĄ TEN GOŚCIU CO ZROBIŁ TO ZDJĘCIE TO MYŚLI ŻE CZYŚCIOSZKIEM JEST... ZAŁOŻĘ SIĘ ŻE MIAŁ NA SOBIE KU**A WIĘCEJ ZARAZKÓW NIŻ 100 PSÓW NARAZ !! trzymam kciuki za tego gościa ;p mam nadzieje że słońce mu trochę przygrzeje w głowę i zrozumie że pies czystrzy od CZŁOWIEKA!!

Gość • Piątek [27.07.2012, 23:02:05] • [IP: 91.115.126.**]

NIESKOŃCZONOŚĆ RAZY BARDZIEJ WOLAŁABYM SIĘ WYKĄPAĆ Z PSIAKAMI NIŻ Z NIEKTÓRYMI LUDŹMI CZASAMI JAK IDE NA PLAŻĘ I CHCĘ WEJŚĆ DO WODY I ZOBACZĘ JAKIEGOŚ FLEJTUCHA TO ODECHCEWA MI SIĘ WSZYSTKIEGO

Gość • Piątek [27.07.2012, 22:50:08] • [IP: 91.115.126.**]

z tym co napisał ten" czytelnik iświnoujście" to się nie zgodze dlatego że nie wiadomo czy tan pan się umył przed wejściem na plaże!! Każdy ma na sobie zarazki niektórzy mogą mieć nawet groźniejsze od zarazków psa!! Mi jakoś nie przeszkadza to że kąpał by się obok mnie piesek według mnie to nie jest nic strasznego!!

Gość • Piątek [27.07.2012, 09:16:18] • [IP: 92.42.112.***]

Ryby tez wydalaja ekstrementy i plywaja w wodzie, a oburzony czytelnik nawet je (tu powinno pasc niecenzuralne slowo) i jakos to mu nie przeszkadza ! Czytelnik najlepiej uczyni, jak zamknie sie w sterylnej probowce, albo wystrzeli sie w kosmos - ale tam tez moze spotkac bakterie, ktorych jeszcze nie znamy ;-))

Gość • Czwartek [26.07.2012, 22:34:26] • [IP: 80.245.181.***]

Gość • Czwartek [26.07.2012, 05:06] • [IP: 80.245.186.***] ABSOLUTNY ZAKAZ POSIADANIA PSÓW W BLOKOWISKACH, ABSOLUTNY ZAKAZ WPROWADZANIA PSÓW NA PLAŻĘ!! Brak kultury właścicieli psów, to jest największy problem i psie kupy na przejściach na plażę!! CALKOWITY ZAKAZ DLA TEGO GOŚCIA PRZEBYWANIA W SWINOUJSCIU WIDAC BARK KULTURY NA MAKSA

Gość • Czwartek [26.07.2012, 22:31:28] • [IP: 92.42.119.***]

a jak ludzie robia kupe i sikaja to pasozyty sie nie pojawia?? Ile razy plywaly ochydne podpaski czy tampony, proponuje zeby byla plaza dostepna dla psieskow, takowa jest ale nie ma na nia wejscia, czyli trzeba pieska wziasc na barana przeniesc do wyznaczonego terenu zenada!!

Gość • Czwartek [26.07.2012, 22:26:30] • [IP: 80.245.186.***]

PSIARZE ZORPUJA SOBIE JAKIES DZIWNE PRZYWILEJE!!NIE ŻYCZYMY SOBIE, BY PSISKO PO WYJSCIU Z WODY TRZEPAŁO SIĘ NAM NA KOCE, CIAŁA ITD.W TAKICH PRZYPADKACH RATOWNICY POWINNI MIEĆ PRAWO KARANIA BEZMÓZGOWCOW.CHAMSTWO PSIARZY PRZECHODZI ICH SAMYCH!!1ILE JESZCZE BEZIEMY O TYM PISALI, PRZECIEŻ KAŻDY PIES MA UKRYTA WŚCIEKLIZNE, NIGDY NIE WIADOMO CO SIĘ JEMU NIE SPODOBA!!PSIARZE SA JAKBY SLEPI NA WSZELKIE PRZEPISY, NIE SZANUJĄ DRUGIEGO CZŁOWIEKA, POZWALAJĄ PSOM OBLEWAĆ MŁODE DRZEWKA, LATARNIE, WEJŚCIA DO KLATEK SCHODOWYCH ITD.NAJLEPSZĄ KARĄ SĄ MANDATY, CZY WRESZCIE ODPOWIEDNIE SŁUZBU ZAPANUJĄ NAD TYM PROBLEMEM??!!PRZECIEŻ JAK KTOŚ NIE JEST W STANIE WYPEŁNIĆ SWOICH OBOWIĄZKÓW TO POWINIEN ZREZYGNOWAĆ Z PRACY!!

Gość • Czwartek [26.07.2012, 22:11:01] • [IP: 92.42.114.***]

brak wychowania i taktu ze strony właścicieli psów, po prostu karać tylko kto, przecież przy falochronie jest wytyczona plaża dla psów może jest słaba informacja

Gość • Czwartek [26.07.2012, 21:21:01] • [IP: 95.129.228.***]

ej turystka z Nałęczowa. nie woda capi tylko ty.jak kupujesz hotel za 50 zl tydzien to co sie dziwic

Gość • Czwartek [26.07.2012, 17:03:08] • [IP: 46.112.238.***]

Wszelkie komentarze są zbędne.Wladze Swinoujscia nie radzą sobie z egzekwowaniem wydanych przepsow Prawa lokalnego oraz innych.Patrz informacje o zaparkowanych samochodach.

Gość • Czwartek [26.07.2012, 15:41:47] • [IP: 92.42.119.***]

Co jest bardziej szkodliwe, srające pieski i sikający ludzie czy dymiący komin z promu, czy dymiące samochody, które nie spełniają norm, czy może konserwanty w produktach do jedzenia, może pył w trakcie rozładunku statków nawet jeżeli mają dobre papiery czy kontynuować ? bo jeszcze mogę...

Myszunia • Czwartek [26.07.2012, 11:18:56] • [IP: 178.238.246.***]

Parodia szerzy się na każdym miejscu...niedłógo to pierdnąć nie będzie można. Kiedyś nie było takich deb..lnych zakazów i jakoś nic nam się nie stało.Najlepiej zostawić tego psa w hotelu czy domu na cały dzień i niech siedzi i sra na dywan...porąby-pies to towarzysz na dobre i na złe

Gość • Czwartek [26.07.2012, 11:08:22] • [IP: 80.245.180.***]

jest plaza strzezona jak i nie plaza nie strzezona jest dla ludzi ale bardziej przystosowana dla psow dlatego tez z nazwy nazywa sie nie strzezona obowiazek jest jedynie taki ze trzeba po piesku posprzatac

Gość • Czwartek [26.07.2012, 11:00:34] • [IP: 88.156.234.**]

To nazywa sie POLACTWO!!

Gość • Czwartek [26.07.2012, 10:37:24] • [IP: 77.112.84.***]

Oj widać że czytelnikowi przeszkadzają nie tylko psy ale także ludzie.

Gość • Czwartek [26.07.2012, 10:16:12] • [IP: 92.42.119.***]

ok psy na pisa plaze ale dla dzieciakow tez wydzielic miejsce (albo ubierac im du...y) szlag mnie trafia jak widze bachora z gola d..pa centralnie lejacego pod siebie na plazy(i nie tylko) ostatnio prawie recznik mi olal a gdy zwrocilam mamie uwage stwierdzila ze przeciez on jest maly - a co mnie to obchodzi? nie wola to pampers na dupe i wtedy na plaze i jeszcze jedno drodzy rodzice pilnujcie swoich pociech nie kazdy jest zachwycony kiedy wasz slodziasny bachor zaczepia go na plazy lub bezczelnie probuje grzebac w torebce!!

Gość • Czwartek [26.07.2012, 10:06:06] • [IP: 178.182.55.**]

-pan w niebieskich kąpielówkach proszę nie sikać do wody- krzyczy ratownik. - ale wszyscy sikają do wody- odpowiada zburzony pływak, a ratownik na to -ale tylko pan sika z tarmpoliny.

Gość • Czwartek [26.07.2012, 08:46:30] • [IP: 46.112.58.*]

za psy ktore sa plazy powinny byc nakladane kary na ich wlascicieli no chyba ze to miejsce wydzielone.bo chodzi tu o to ze czlowiek kladzie nie na piasku zeby wypoczac a tu nasrane albo smierdzi szczynami

Gość • Czwartek [26.07.2012, 05:06:09] • [IP: 80.245.186.***]

ABSOLUTNY ZAKAZ POSIADANIA PSÓW W BLOKOWISKACH, ABSOLUTNY ZAKAZ WPROWADZANIA PSÓW NA PLAŻĘ!! Brak kultury właścicieli psów, to jest największy problem i psie kupy na przejściach na plażę!!

Gość • Czwartek [26.07.2012, 01:36:10] • [IP: 80.245.186.**]

a jak jakiś bezczelny dzieciak robi kupe do wody to nie przeszkadza ?a może wolicie gołe panie i panów ??

Gość • Czwartek [26.07.2012, 01:29:55] • [IP: 79.140.206.**]

psy nie brudza tak jak ludzie, i nie wyprozniaja sie w wodzie.

Gość • Czwartek [26.07.2012, 01:00:31] • [IP: 80.245.180.***]

Mam w domu psa i chodzę z nim po psiej plaży.Miłość do zwierzęcia nie ma nic wspólnego z nieprzestrzeganiem przepisów.I nie chodzi mi o to, czy pies załatwia swoje potrzeby w morzu, ale o bezpieczeństwo.Mój psiak uwielbia bawić się z dziećmi, nawet obcymi.Ja to wiem, ale inni ludzie nie.Ludzie, nie narażajcie innych!Nawet najbardziej łagodny pies, to jednak tylko pies.Nie powinno się dopuszczać do sytuacji, gdzie pieski pływają obok ludzi.A gdyby jakiś pies pogryzł plażowicza?Dopiero by było używanie!

Gość czlowiek nie pies • Czwartek [26.07.2012, 00:56:00] • [IP: 88.156.235.**]

wlasciciele zwierzat calkiem wam odbija!! mozecie sie kapac znimi ala wdomu razem w wannie.

Gość • Czwartek [26.07.2012, 00:19:22] • [IP: 62.69.250.*]

naucz siebie i dziecko jeden z drugim życia z psem może w przyszłości będzie mniej skatowanych, wyrzuconych z balkonu czy przywiązanych do drzewa psiaków, osobiście wolę to niż sranie czy lanie do wody drących japę bachorów, uważam, że trzeba korzystać z miejsc do tego wyznaczonych ale będąc na" psiej" plaży też usłyszałam że psiak przeszkadza więc już niczemu się nie dziwię...

Gość • Czwartek [26.07.2012, 00:06:29] • [IP: 88.156.234.**]

O co tyle hałasu? Może ta pani robi z psem jeszcze ciekawsze numery? Jak jej nie będziecie przeszkadzać, to też sobie popatrzycie! Nawet w cyrku takich numerów nie pokazują!

Gość • Środa [25.07.2012, 23:58:05] • [IP: 83.89.12.***]

a czy pies to gorszy gatunek niz czlowiek??

Gość • Środa [25.07.2012, 23:55:12] • [IP: 95.89.153.***]

Już wolę się kąpać z psem niż z niemrą w rozmiarze XXXXL całej wysmarowanej olejkiem ;)

Gość • Środa [25.07.2012, 23:32:23] • [IP: 92.42.114.***]

90 % statków pływających po morzu nie ma utylizacji fekalji i wszystko idzie za burte, fekalia też. A tu naiwny cyścioszek się znalazł śmiechu warte. Jak się nie podoba to niech jedzie do Warszawy i powącha czym Wisła cuchnie. Wczasowicze w Świnoujściu to stonka.

Gość • Środa [25.07.2012, 23:11:56] • [IP: 80.245.180.***]

pies też człowiek

Gość • Środa [25.07.2012, 23:05:20] • [IP: 88.156.232.***]

a jak ludzie sraja i rzucaja smieci do morza to ie ma zarazkow??

Gość • Środa [25.07.2012, 23:01:50] • [IP: 93.94.186.***]

z psami nalezy przebywac na plazy wydzielonej

Gość • Środa [25.07.2012, 23:00:49] • [IP: 93.94.190.**]

dziś leżałam na plaży, nagle synek mówi do mamusi że chce siku, a mamusia odpowiada 'TO IDŻ DO WODY I TAM SIĘ WYSIKAJ ', . żałosne, że do nas przyjeżdżają tacy wczasowicze.. zasrańce ,

Gość • Środa [25.07.2012, 22:57:54] • [IP: 93.94.186.***]

dla psow jest wydzielone miejsce na plazywiec jaki problem

Gość • Środa [25.07.2012, 22:46:32] • [IP: 88.156.234.***]

taaa...bo plaża w upalny dzień to odpowiednie miejsce dla psów...i słona woda dobrze im robi:()

Gość • Środa [25.07.2012, 22:44:32] • [IP: 93.94.186.***]

... tylko, że to jest zakaz wprowadzania psów na plażę, a nie ludzi... Dlaczego tak trudno przestrzegać przepisów? Rozumiem, że taki pies ma często w domu prawa członka rodziny, ale dlaczego właściciele czworonogów nie sprzątają po nich (nie tylko na plaży, ale i w parkach, na trawnikach)? Chodzi o podejście właścicieli do tematu, bo do psa raczej nikt pretensji nie ma.

Gość • Środa [25.07.2012, 22:42:46] • [IP: 178.56.84.***]

no tak a" Straż Wiejska" jak zwykle stawia fotoradar na Karsiborskiej zamiast zajmowac sie ty do czego k... była stworzona

Gość • Środa [25.07.2012, 22:31:06] • [IP: 88.156.235.***]

do IP: 80.245.182. koleś na jakim statku byłeś w erze piratow z karaibów? dzis statkom nic nie wolno wylac w morze ze scieków sie rozliczją w porcie, jedyne co mozna to resztki jedzenia...

ryynio • Środa [25.07.2012, 22:30:00] • [IP: 83.249.29.**]

nie chodzi o to czy pies moze wejśc do wody, ale o glupote wlaścicielki co w upalny dzien bierze psa na plaże, taki futrzak na sloncu moze wykitować

Gość • Środa [25.07.2012, 22:22:09] • [IP: 46.112.195.**]

szczytem bezczelności jest to że byle wczasowicz się u nas panoszy i wszystko mu przeszkadza po co tu przyjeżdża niech siedzi w domu

Gość • Środa [25.07.2012, 22:17:24] • [IP: 62.69.248.*]

kiedyś w piękne letnie popołudnie leżałam na kocu na plaży i czytałam książkę, kiedy nagle zaraz koło mojej głowy piesek osoby myślącej że wszystko jej wolno zrobił kupę. Kiedyś też byłam z połtorarocznym dzieckiem na spacerze i co chwila podlatywał do dzieciaka jakiś puszczony wolno pies. Ja na psią plaże nie chodzę i bardzo bym chciała, żeby na plaży na której chcę odpocząć psów nie było.

Gość całkiem niezły • Środa [25.07.2012, 22:12:05] • [IP: 80.245.182.**]

Nie rozumiem po jaką cholerę są art. tego typu:/" Redaktorku" szanowny, sam siusiałeś do Bałtyku a męczysz się jakimś po...m czytelnikiem który też właził do wody żeby się wylać. Te statki z którymi robisz sobie fotki to gdzie myślisz wylewają fekalia? Wiem coś o tym. Całe morze jest zasrane

Gość • Środa [25.07.2012, 22:02:01] • [IP: 83.25.44.***]

przyjechal plebs z bachorami na wspólne sracze po35 zl, mój pies mieszka w Baltic Parku, je dziennie wiecej niz ty placisz za wczasy sieciu

Gość • Środa [25.07.2012, 21:56:13] • [IP: 80.245.189.***]

mam psiarza sasiada...nasram mu jutro pod drzwi. .a ci tam...

Gość • Środa [25.07.2012, 21:51:07] • [IP: 93.94.184.**]

Stonka turystyczna całkiem już weszła na głowę mieszkańcom miasta! Wynocha z wyspy na kontynent! Wyspa dla wyspiarzy i ich psów (kotów, papug, chomików...)!

turystka z Nałęczowa • Środa [25.07.2012, 21:50:07] • [IP: 74.207.225.***]

A właśnie się zastanawiałam dlaczego w waszym mieście woda tak capi mokrym psem

Gość • Środa [25.07.2012, 21:48:00] • [IP: 193.200.150.***]

Nie prościej kąpać swoje kundle w wannach? A, rozumiem, woda kosztuje. Na plaży jest za darmo.

Gość • Środa [25.07.2012, 21:47:48] • [IP: 80.245.186.***]

Niestety prawda jest taka, że wodę zanieczyszczają ludzie.Toalet brak, więc morze służy za toaletę.Wydmy są brzydko mówiąc zasrane ale tylko niewielki procent ludzi tam załatwia swoje potrzeby.Reszta robi to niestety w wodzie.Proszę zaobserwować jak wiele ludzi wchodzi do wody tylko do poziomu majtek. ..

Gość • Środa [25.07.2012, 21:46:18] • [IP: 62.69.248.**]

Posiadacze kundli to jednak chamy pierwszego sortu. Nie wystarcza im, ze sami żyją w syfie - usilnie próbują umoczyć syfie bliźnich. Zauważcie, że żaden kociarz nie przychodzi na plażę kąpać swojego pupila. Kociarze mają klasę.

Gość • Środa [25.07.2012, 21:37:46] • [IP: 62.69.249.**]

to było na plaży zaznaczonej" dla psów" szkoda że te psy nie pogryzły jego dzieci... wtedy mmógłby o czymś z sensem napisać

Gość • Środa [25.07.2012, 21:37:29] • [IP: 95.129.225.***]

Mam psa i chodzę z nim tylko na psią plażę gdzie się kąpie, kilkanaście metrów od kąpiących się dzieci już po części dla ludzi. Czy przez to zachowanie mój pies zaraził te dzieci? Zastanów się jeden z drugim ile gówna wypuszczają statki stojące na redzie. Bo jak to jest, że statek stał kilka dni na redzie, potem plynął na ok 2 tyg na remont, potem znów na redę i znów do portu na dokończenie remontu a ani razu nie oddawali szarego??Gdzie to trafiło? Brawo:)

Gość • Środa [25.07.2012, 21:31:35] • [IP: 85.58.121.***]

Pies o którego dba właściciel jest czyściejszy niż niejeden człowiek który wchodzi do wody spocony i capiący na dodatek załatwia swoje potrzeby własnie w wodzie a pies tego nie zrobi i latem powinno się pozwolić na kąpiele czworonogów w morzu jedynie musiał by właściciel sprzątać po piesku

Gościu • Środa [25.07.2012, 21:21:24] • [IP: 89.174.73.**]

Choduje krowy, mam 34 szt, rozumiem że skoro pieski nie przeszkadzają moge je też przyprowadzić. ? W czym one gorsze od piesków ? Krowa też nie sra w wodzie tzn. Musi wystawić zad nad lustro wody.

REKSIU • Środa [25.07.2012, 21:06:48] • [IP: 109.243.248.***]

Zostawcie donosiciela w spokoju!! Przecież przeszedł ciężkie odmóżdżanie, a tu jodu w nadmiarze i synapsy do reszty się rozerwały.

Gość • Środa [25.07.2012, 21:01:21] • [IP: 92.42.118.***]

No niestety, ale jak nie zlecimy pilnowania tego prymitywnie elementarnego porządku obcym służbom to tak będzie dalej.

Gość • Środa [25.07.2012, 20:59:26] • [IP: 87.205.69.***]

Podajćie jakie kraie zabraniają psm kompieli wmozu?...WIOCHA...

Gość • Środa [25.07.2012, 20:57:20] • [IP: 92.42.114.***]

Pewnie to dwie suki były...

Gość • Środa [25.07.2012, 20:50:19] • [IP: 80.245.189.***]

ale te polaczki to chamski kraik.

Gość • Środa [25.07.2012, 20:44:01] • [IP: 92.42.119.***]

na całej plaży powinno być dopuszczone wprowadzanie psów!! co to za jakieś chore zakazy? a w czym jest pies gorszy od człowieka? no w czym?! żyjemy w wolnym kraju i ja sobie wypraszam takie ograniczenia!!

Gość • Środa [25.07.2012, 20:34:21] • [IP: 46.77.30.***]

bez przesady więcej bakterii jest od niedbających o higienę osobistą ludzi, niż od psów i jeszcze ludzie załatwiają się do wody a pies tego nie zrobi.

Gość • Środa [25.07.2012, 20:28:23] • [IP: 62.69.248.*]

karać dzikusów wysokimi mandatami

Gość • Środa [25.07.2012, 20:21:24] • [IP: 164.126.80.**]

Najważniejsze, że pieski całą tę aferę mają w d…

Gość • Środa [25.07.2012, 20:19:39] • [IP: 37.31.123.**]

przecież widać że to jest zdjęcie z plaży ze strefy dla psiaków, jak mu wadzi to niech się przeniesie na strzeżoną, psu tez gorąco. A bakterie to od ludzkich szczochów i g... się tworzą...

Gość • Środa [25.07.2012, 20:07:25] • [IP: 80.245.189.***]

za male mandaty?

Gość • Środa [25.07.2012, 20:05:54] • [IP: 92.42.113.***]

WJESCIE NA KONCU PLAZY PRZY WIATRAKU JEST DOZWOLONIE WPROSZADZIANIE PSÓW !! CZYTAJ ZNAKI BURAKU

KPT BOMBA • Środa [25.07.2012, 20:02:32] • [IP: 95.129.225.***]

jak sie nie podoba to spie...aj do domu!!

idiota świnoujski • Środa [25.07.2012, 20:01:28] • [IP: 83.11.78.***]

Żaden pies nie jest tak obrzydliwy jak sami ludzie, którzy srają i sikają w Bałtyku i nie tylko... ...a tacy oburzeni !!

Gość • Środa [25.07.2012, 19:57:18] • [IP: 10.47.3.*]

a temu panu co tę wiadomość doniósł to radzę prywatną plaże wykupić sobie i won z mojego miasta, skoro piesek nie był agresywny to też ma prawo się ochłodzić, to nie basen tego donosiciela

Harkorowy kundlarz • Środa [25.07.2012, 19:56:48] • [IP: 62.69.248.**]

Ja tam swojego psa nawet nie odrobaczam. Żyję w zgodzie z naturą. Tu tasiemiec tam glista, a co tam. Dawniej ludzie żyli średnio 30 lat i też było dobrze.

Gość • Środa [25.07.2012, 19:48:48] • [IP: 83.25.118.***]

Ta pani nie wygląda na starszą:(

Gość • Środa [25.07.2012, 19:41:45] • [IP: 89.76.219.***]

Tylko pies się w wodzie nie załatwi... A człowiek - owszem.

Gość • Środa [25.07.2012, 19:30:52] • [IP: 80.245.178.***]

hahaha, ale mi problem, gorsze sa te bachory z golymi dupami

Gość • Środa [25.07.2012, 19:30:36] • [IP: 80.245.191.***]

W niemczech nilomu to nie przeszkadza ze psy sie kapia tylko jak zwykle polaczka to przeszkadza bo nie maja co robic tylko jak zwykle narzekaja czy to dobrze czy to zle

Gość • Środa [25.07.2012, 19:20:09] • [IP: 80.245.181.***]

Gość • Środa [25.07.2012, 19:04] • [IP: 92.42.112.***] na mydło z kundlami. Będzie przynajmniej pożytek odpowiedz:TY POMYŁKO GENETYCZNA NAWET TAKI JAK TY NA MYDŁO BY NIECHCIELI

Gość • Środa [25.07.2012, 19:18:54] • [IP: 62.69.248.**]

Jest gorzej niż myślicie, w morzu pływają ryby które ciągle tam sra.ą.

Gość • Środa [25.07.2012, 19:04:59] • [IP: 92.42.112.***]

na mydło z kundlami. Będzie przynajmniej pożytek

Gość • Środa [25.07.2012, 19:04:11] • [IP: 80.245.189.***]

ALE TEPOTA MYSLOWA..JA NIE CHCE ZEBY KUNDLE WLAZILY NA PLAZE...

Gość • Środa [25.07.2012, 18:51:39] • [IP: 178.238.249.***]

My tez mamy pieska i wielu naszych znajmych lecz są wyznaczone miesca dla naszych pupilów, rzucanie kija i zabawa z pieskiem gdzie są ludzie i dzieci jest przegięciem, kobieta powinna zapłacić mandat!! Zakaz wprowadzania psów jest słuszny, pozdrawiam)

Gość • Środa [25.07.2012, 18:28:09] • [IP: 93.94.184.***]

K... Jest plaża dla psów - to niech idzie na plażę dla psów. Czy to takie trudne?

Gość • Środa [25.07.2012, 18:17:45] • [IP: 62.69.250.*]

I co z tego? Wyszedł z wody brudniejszy pewnie niż wszedł. Więcej brudu jest od sikania, statków itd Dajcie zwierzętom szanse na ochłodę !!

Gość • Środa [25.07.2012, 18:17:34] • [IP: 83.23.204.***]

CI LUDZIE MAJĄ PSYCHOZĘ ALBO JAKĄŚ FOBIĘ. TAKĄ PSYCHOZĘ POWODUJĄ WŁAŚNIE ZAKAZY WPROWADZANIA PSA NA PLAŻĘ.PYTAM SIĘ -CO TO JEST PLAŻA? A NO PLAŻA MOI MILI TO MIEJSCE PUBLICZNE DLA. .WSZYSTKICH-DLA LUDZI I ZWIERZAT.W MORZU PŁYWAJĄ RYBY, MUSZLE, ŻYJĄ INNE MIKROOGRANIZMY, DO WODY WCHODZI I CZŁOWIEK I PIES I PTAK-RYBITWA, MEWA, GOŁĄB, ŁABĄDZ...STUKNIJMY SIĘ W GŁOWĘ I ZACZNIJMY MYŚLEĆ...TEN PAN MA OBSESJĘ BAKTERYJNĄ.MYŚLI, ŻE JAK DZIECIAKI NIE BĘDĄ MIAŁY KONTAKTU Z PIESKIEM, TO BĘDĄ ZDROWE.A GUZIK PRAWDA.NAUKOWCY STWIERDZILI ZUPELNIE COŚ ODWROTNEGO.TAKIE BAKTERIE NIE SĄ GROZNE DLA LUDZI, A WRECZ UODPARNIAJĄ DZIECI.W DAWNIEJSZYCH CZASACH NIE BYŁO ŻADNYCH ZAKAZÓW, A LUDZIE PRZEBYWALI I Z PSAMI I BEZ PSÓW, A TAKŻE ZE SWOIMI INNYMI PUPILAMI I..BYŁO WSZYSTKO W PORZADKU.NIE MA TU ŻADNEGO PROBLEMU- TRZEBA TYLKO ZMIENIĆ MENTALNOSC CO PONIEKTÓRYCH I ZNIEŚĆ ZAKAZY.A JEŚLI CZŁOWIEK CHCE PRZEBYWAĆ W NATURZE, TO MUSI AKCEPTOWAĆ WSZYSTKIE ZWIERZĘTA, PSY, PTAKI, RYBY ITD I ITP.PRZESTAŃMY WARIOWAĆ, NATURA NIE ODPOWIADA-DO BLOKOWISKA !!

Gość • Środa [25.07.2012, 18:05:09] • [IP: 80.245.180.***]

a moim zdaniem wiele tych psiaków jest czystsza od waszych rumuńskich dup. Sami zapominacie o szczaniu i sraniu na wydmach i w wodzie.

Gość • Środa [25.07.2012, 17:56:49] • [IP: 95.129.225.***]

CZEPIACIE SIE KURR PSA...MOIM ZDANIEM BEZ POWODU. ...PIES NIE ZAŁATWIA SWOICH POTRZEB W WODZIE A WY BRUDASY TAK...

Gość • Środa [25.07.2012, 17:55:13] • [IP: 92.42.118.***]

jak sie nie podoba to wyjazd mi z miasta

Gość • Środa [25.07.2012, 17:46:44] • [IP: 95.129.226.**]

Ą jak chodzą do morza kąpać się" obszczymury' to co ?, SĄ BARDZO HIGIENICZNI ? WOLĘ ŻEBY KOŁO MNIE CHLAPAŁ SIĘ PIES NIŻ TAKI ŚMIERDZIEL.

Kolorowa • Środa [25.07.2012, 17:45:04] • [IP: 92.42.116.**]

Nie rozumiem tych ludzi. Przecież można iść na dziką plażę z psem. Ciekawa jestem, gdzie była Straż Miejska.

Gość • Środa [25.07.2012, 17:36:35] • [IP: 88.156.235.***]

Zwierzęta mają swoją czesc plaży i opiekunowie powinni je tam zabierac! Ta Pani powinna dostac surowy mandat, że w takich temperaturach przyprowadza zwierzę na plażę!! Mnie osobiście pies nie przeszkadza bo nie leje do morza ani w przymierzalni!! są bardzie czyste niż większośc ludzi!!

Gość • Środa [25.07.2012, 17:34:21] • [IP: 83.21.144.***]

Popatrzcie na fotkę z plaży i ilość ludzi na plaży i ilość kibli i wszystko jasne(każdy raz dziennie wali kupę i co najmniej 5 razy siku) dlatego kluski pływają w wodzie(gówna) a woda jest więcej słona. ..ile jest kundli a ile ludzi, więc miłej couulturalnej kąpieli.Dermatolog przyjmuje tylko prywatnie.

Gość • Środa [25.07.2012, 17:31:26] • [IP: 93.94.191.**]

?? G D Z I E J E S T S T R A Ż M I E J S K A ??

Gość • Środa [25.07.2012, 17:28:31] • [IP: 62.69.248.*]

Jasne, bakterie! A jak pies będzie kąpał się na plaży w wyznaczonym do tego miejscu, to bakterie nie przemieszczą się na plażę, gdzie leży ten czytelnik!A jak ludzie sikają, i Bóg wie co jeszcze tam w tej wodzie wydalają, to bakterii nie ma!Może lepiej niech ten czytelnik pójdzie sobie na basen, tam tylko ludzie przenoszą bakterie, psy NIE!!

Gość • Środa [25.07.2012, 17:24:06] • [IP: 83.25.170.***]

osz cholercia jasna a ja wczoraj widziałem rybę w wodzie, żywą!! wyobrażacie sobie!!?? jak tak można? plaża dla ludzi a tu ryba w wodzie?? jak to? ehhhhhhhhhh

Gość • Środa [25.07.2012, 17:06:01] • [IP: 31.63.217.***]

Ten pies jest czystszy i bardziej ludzki, niż ta stara rura co kupiła sobie telefon z aparatem. Ciekawe czy pytała tej pani z psem, czy może jej zrobić zdjęcie?

Czyścioszek • Środa [25.07.2012, 17:03:18] • [IP: 62.69.248.**]

Ciekawe, że tolerancja psiarzy dla srania i szczania kundlem kończy się w momencie, kiedy narżnie on w salonie lub naszcza do łóżka. Jakoś wtedy psiarz nie macha ręką mówiąc 'A co tam, gówno ulegnie biodegradacji, dobry piesek', tylko w ruch idzie smycz albo coś gorszego...

Gość • Środa [25.07.2012, 16:56:29] • [IP: 80.245.189.***]

nieistotne przepisy chodzi o kulture nie kazdy ma ochote widziec pieska obok siebie na plazy ale czy tym chamidlom z tej wioski cos mozna wytlomaczyc?

Gość • Środa [25.07.2012, 16:52:09] • [IP: 195.94.194.***]

Właśnie co robi STRAŻ MIEJSKA?? za gorąco piwko schłodzone by się zdało he he !!

Gość • Środa [25.07.2012, 16:50:15] • [IP: 195.94.194.***]

Popieram KARAĆ bezkarnych opiekunów !ci właściele piesków głupsi od nich!! jest plaża wyznaczona dla piesków!!Po prostu mało kontroli jak jechać z dziecimi !!To te KRÓWKI jutro zobaczymy??

Gość • Środa [25.07.2012, 16:46:55] • [IP: 178.238.246.***]

Psy w morzu, rowery jeżdżące po promenadzie(wcale nie dzieci), plaża usiana petami a podobno, nie można palić w miejscach publicznych...i przy ławkach, na placach zabaw, też...

Gość • Środa [25.07.2012, 16:40:48] • [IP: 83.24.4.**]

Sprawę skierować do prokuratury w sprawie nie egzekwowania zakazów przez prezydenta, bo to jemu podlega straż.

Gość • Środa [25.07.2012, 16:36:46] • [IP: 31.63.233.***]

Psy są bardziej ludzkie, niż ludzie. Plaża jest dla wszystkich nie tylko dla ludzi. Mnie np. na plaży wkur_____ją bachory drące ryje i sypiące piaskiem. Dobrze, że ten pies nie zaraził się jakimś parchem od dzieci tego czytelnika, bo by była tragedia.

Gość • Środa [25.07.2012, 16:30:59] • [IP: 78.41.26.***]

a ja mam parenaście krów i one bardzo lubią pochodzić w wodzie to co też mogę z nimi wpaść na plażę?? super jutro jestem

Gość • Środa [25.07.2012, 16:16:55] • [IP: 93.94.185.***]

jestem ciekaw ile razy pan ktory jest tak oburzony mowil swojemu dziecku ze ma isc zrobic siku do wody :)

sali • Środa [25.07.2012, 16:03:11] • [IP: 83.27.188.***]

nie jeden człowiek jest brudniejszy od psa co przeszkadza komu pies na plaży jesli własciciel po nim sprząta

Gość • Środa [25.07.2012, 15:57:36] • [IP: 164.127.92.**]

Bogdan, gdy jest na rybach, też musi załatwić swoje potrzeby fizjologiczne. I co…

Gość • Środa [25.07.2012, 15:55:48] • [IP: 62.69.248.**]

ci, ktorym slonce za mocno przypieklo glowke chca zeby Straz miejska biegala za pieskami i zagladala im pod ogon, to moze wkrotce beda chcieli zeby Straz sprawdzala ile ludzie moczu do morza oddaja i ile wala kupy do kibla, bo to powinno tez byc wazone mierzone i obwachiwane.Puknijcie sie w te puste lby.

Gość • Środa [25.07.2012, 15:54:37] • [IP: 93.94.188.**]

to standard. co robi straz miejska.??!! i za co my mamy ta blekitna flage ??!!

Gość • Środa [25.07.2012, 15:43:05] • [IP: 94.195.20.***]

wlascicielka fajna pupe nawet ma ;)

Warszowiak • Środa [25.07.2012, 15:40:48] • [IP: 83.21.163.***]

Więcej cooultury nie załatwiać się w wodzie bo pływają kluski w Świnoujściu na tym zatłoczonym kawałku plaży - a piasek śmierdzi olejkami. Na prawobrzeżu jest więcej miejsca i mniej ludzi dokąd nie ma gazu w bekach jest bezpiecznie a idąc w kierunku Międzyzdrojów jest czysty kawałek plaży. Szkoda tylko że na falochron nie można wejść, tam było pięknie.

Gość • Środa [25.07.2012, 15:38:58] • [IP: 80.245.189.***]

czy" wytatuowany mięśniak" też ma zakaż wchodzania na plaże? jeżeli nie to po co się czepiać. Czyzby plaża była tylko dla rodzin z dziecmi.

Gość • Środa [25.07.2012, 15:34:22] • [IP: 88.156.234.***]

akurat od jednego psa... gdyby oburzony czytelnik zobaczył ilu ludzi szcza i nie tylko do wody, ile statków spuszcza ścieki... to by się tak nie oburzał i raczej by nie wszedł. A druga sprawa to gdzie jest straż miejska i urząd morski? Jest plaża dla psów zatem czworonogi mają swoje miejsce.

Gość • Środa [25.07.2012, 15:32:24] • [IP: 92.42.118.***]

Pamiętacie grubego jegomościa, który w ubiegłym roku wszedł do morza, spuścił gatki i... ! To było na stronach Świnoujścia. Pytam lepszy pies w wodzie, czy stary dziad zalatwiający swoje potrzeby...też w wodzie!

Gość • Środa [25.07.2012, 15:31:13] • [IP: 92.42.116.***]

Pies i szcza i robi kupe do wody, i to wiem bo mam psa i zrobił to nie raz, trzeba wczesniej wyprowadzić żeby pożądnie się załatwił ale i tak nasika

Gość • Środa [25.07.2012, 15:27:11] • [IP: 178.238.246.**]

Dlaczego większość przepisów jest u nas martwa odpowiedź jest prosta; dlatego że nikt ich nie egzekwuje.Pokłon dla naszch władz które cały czas cieszą się dobrym samopoczuciem !

Gość • Środa [25.07.2012, 15:21:55] • [IP: 80.245.176.**]

brać" sucze"z psem na wydmy i pobawić się również z nią, a co:)

Gość • Środa [25.07.2012, 15:11:34] • [IP: 62.69.249.***]

A co robi Straż Miejska w Świnoujściu? Do kogo należą patrole porządkowe na plaży? Jezdnia jest ciągle kontrolowana przez Policję, Straż miejska, Straż Graniczną itd... A kto zajmuje się kontrolowaniem porządku na plaży?

Borygo • Środa [25.07.2012, 15:09:27] • [IP: 83.16.232.**]

No tak, bo bakterie z plaży dla psów będą na tyle posłuszne, że nie przemieszczą się drogą wodną na plażę dla ludzi...żenada-komu przeszkadza pies w wodzie, to jest dopiero ciemnogród ;)

Gość • Środa [25.07.2012, 15:07:54] • [IP: 62.69.248.**]

ten pies jest czystszy niż połowa zapoconych grubasów na tej plaży

Gość • Środa [25.07.2012, 15:06:36] • [IP: 79.163.47.**]

Może straż miejska wreszcie wziełaby sie za ten problem poważnie, a nie nastawiała znaków przed wejściem na plażę i myśli, że to wystarczy, niejednokrotnie byłam świadkiem, jak na plaży siedziała sobie rodzinka i piesek, który załatwił swoja potrzebę, a pani przykryła to piaskiem. I za to Świnoujście dostaje Błękitna Flagę?

Gość • Środa [25.07.2012, 15:06:11] • [IP: 92.42.119.***]

piesek w wodzie nie narobi a czlowiek tak!!

Gość • Środa [25.07.2012, 15:06:07] • [IP: 83.11.41.***]

TO DOBRZE Z E DZIKI WIECZOREM SIĘ KRĄPIOM W MORZU :D:D:D:D:

Gość • Środa [25.07.2012, 15:04:43] • [IP: 88.79.170.***]

A tak przy okazji, zakaz wprowadzania psow na pewien obszar plazy, bardziej jest pod wzgledem bezpieczenstwa ludzi na pl;azy przebywajacych niz dlatego ze pies wlezie do wody.Dodatkowo czesto jest tak ze własciciel nie sprzata po swoim psie, i jezeli mozna przezyc to w przypadku trwanika lub parku, to raczej nie bedzie fajnie lezec na plazy obok psiej kupy. A jak znam zycie to np takiemu karkowi z miloonem tatuazy nik uwagi nie zwroci, bo sie kazdy boi, ze trafi na zrytego, oczywiscie nie wszyscy lysi i z karkami to debile, no ale wielu, i powiesz takiemu grzecznie to zarza zaatakuje piesciami, bo wiecie ludzie, duzo sterydow to i kuska mala i mozgu zero. Moje uwagi nie dotycza wszystkich a tylko wybranych osobnikow spod znaku" odzywek"

Gość • Środa [25.07.2012, 15:02:56] • [IP: 79.163.47.**]

Kiedy wreszcie straż miejska zajmie się takimi przypadkami??!!

Gość • Środa [25.07.2012, 15:02:06] • [IP: 80.245.184.***]

Ja uważam że plaża nie jest dobra dla psów ze wzg.na upał, a i słoma woda też im szkodzi, pies też moze różnie się zachować np.w zabawie skoczy na dziecko i przytopi, albo zachowa się agresynie, ja nie lubię jak mokry kundel trzepie się na mnie wodą-przecież jest plaża dla psów i tam niech chodzą z nimi właściciele.

Gość • Środa [25.07.2012, 14:58:10] • [IP: 95.129.226.***]

Witam i popieram całkowicie wypowiedź Gościa [25.07.2012, 14:16] • [IP: 83.13.154.***] zawsze winne psiaki!! Tylko pies nie załatwi się w wodzie, a człowiek na plaży niestety Tak!! Widziałam sama jak ludzie są pomysłowi, małżeństwo z dwójką dzieci, które było wczoraj na plaży tatuś po prostu zasypał klocka piaskiem które dziecko zrobiło bo nie mogło się doprosić rodziców żeby poszli z nim do toalety. Po psiakach sprząta się w torebkę a po dziecku to nie trzeba.

do ip 89.70.239.*** • Środa [25.07.2012, 14:56:39] • [IP: 93.94.190.***]

a komu to udowodnisz że ktoś nasral ci do wody ?? puknij sie w leb!! gó...wno odpłynie i sie rozpuści a ty będziesz nurkować i połykać tą wode!! powodzenia!

Gość • Środa [25.07.2012, 14:52:13] • [IP: 79.223.92.**]

No i sobie popływał psina!! Ja swojego bym tam nie wykapała w tej słonej wodzie.A jak na promenadzie Paniusia myła dupsko pieskowi pod fontanną rzędową - a ta woda jest w obiegu potem co niektórzy piją to dopiero zaraza.!!Myją ręce, brudne, nogi, psom dupy a inni piją fujjjjjjjjjjjjj!!

Siting Bull • Środa [25.07.2012, 14:52:00] • [IP: 93.94.184.***]

Ale pies przynajmniej nie szcza i nie sra do wody jak to czyni wielu tzw turystów.

Gość • Środa [25.07.2012, 14:50:40] • [IP: 93.94.190.***]

ludzie sraja i szczaja do wody ale to wam nie przeszkadza!!?? banda wieśniaków... czasami piesek jest czyściejszy niż jakiś żul spocony i śmierdzący kąpiący sie na plaży. .. jestescie oblesni...

Gość • Środa [25.07.2012, 14:49:01] • [IP: 88.156.234.**]

Zakaz wprowadzania psów na plażę. Zakaz jeżdżenia rowerami po deptaku. I co z tego, skoro NIKT przestrzegania tych zakazów nie pilnuje. Rowerzyści jeżdżą całymi stadami, wymijając, jak dotychczas bez najechania na pieszych, spacerujących wczasowiczów. Na razie, bo zawsze może do tego dojść. A w ogóle, to ten zakaz należało by przeanalizować, czy jest potrzebny, skoro i tak jest tylko iluzją. Może lepiej namalować linię na promenadzie wyznaczającą pas dla rowerów i niechby sobie jeździli, a piesi by wiedzieli przynajmniej, gdzie jest bezpieczniej.

Gość • Środa [25.07.2012, 14:48:04] • [IP: 93.94.190.***]

wole wejsc po psie do wody który sobie tylko poplywal niz po jakiej starej babie lub gosciu którzy wlaśnie zrobili swoje potrzeby w baltyku... !!

Gość • Środa [25.07.2012, 14:46:29] • [IP: 62.69.248.**]

62.69.248 mądre, nowoczesne mamusie same dzieci pakują w alergię. nie ma jeszcze dziecko dobrze wykształconego przełyku a mamusia już mu serwuje paroweczki i inne bajery.poza tym alergie mają życiowe niedołęgi

Gość • Środa [25.07.2012, 14:45:02] • [IP: 62.69.248.**]

A wiecie, durni psiarze, że nawet jeśli kundel ma wyczyszczoną na błysk dupę to i tak może mieć w pysku bakterie np. jadu kiełbasianego? Nie wiecie? No to smacznego. Azor, poliż panią...

Gość • Środa [25.07.2012, 14:43:49] • [IP: 87.205.63.***]

A jak się ku*wa będzie kąpał na plaży dla psów to jakaś inna woda jest i do tej pani nie dopłyną te okropne zarazki czy co? Zero mózgu.

Gość • Środa [25.07.2012, 14:32:00] • [IP: 80.245.184.**]

Żeby ludzie wiedzieli co w tej wodzie było i w czym się kąpią to zapewne większości nie przeszkadzał by taki pies hahaha!!

Gość • Środa [25.07.2012, 14:29:56] • [IP: 89.70.239.***]

Wpieprzyć mandat taki, żeby przykucnęła i to załatwi sprawę. Masz psa - twoja sprawa, ale jest wydzielona plaża dla psów i pies w żadnym wypadku nie powinien wchodzić do wody w miejscu, gdzie korzystają z niej ludzie. To samo dotyczy załatwiania potrzeb fizjologicznych w wodzie. Również przez dzieci. Rodziców za mordę, zapłacą po 15 tysięcy mandatu, to im przejdzie.

Gość • Środa [25.07.2012, 14:28:12] • [IP: 87.167.238.***]

do -świnoujścianka • Środa [25.07.2012, 13:08] • [IP: 92.42.116.**] i innych ludzikow. Jeden wniosek nasuwa sie do glowy- p. swinoujscianka nigdy nie stanelo noga poza teren swinoujscia. We wszystkich panstwach na plazach, kapieliskach sa wydzielone miejsca gdzie mozna przyjsc ze swoim czworonogiem tylko nie w Polsce! Radze pani troche popodrozowac wystarczy udac sie w podroz za nasza zachodnia granica. Jest pani bardzo uboga w jakakolwiek wiedze !!

Gość • Środa [25.07.2012, 14:27:12] • [IP: 93.94.188.**]

Urynologia podobno leczy;P, więc zdrowiutkie mamy kąpieliska;)

Gość • Środa [25.07.2012, 14:25:15] • [IP: 89.70.239.***]

Nie przesadzajcie ludzie.Sami robicie do wody a potem jest zakaz kąpieli -tak było nie raz w Świnoujściu, podczas upałów bakterie bardzo szybko się mnożą.Szkoda na toaletę to są efekty -sama to widziałam i nie czepiać się psów bo to jedyne stworzenia które się potrafią się cieszyć a nie tak jak ludzie tylko warczeć na siebie.Jeden chce być ważniejszy od drugiego.Plaża jest olbrzymia i nie trzeba gnieść się przy wejściu obok ratowników.

Gość • Środa [25.07.2012, 14:25:05] • [IP: 93.94.188.**]

Przecież od dawien dawna ludzie idą się wysikać do wody, a Wy się w tym moczu kąpiecie...

Gość • Środa [25.07.2012, 14:23:16] • [IP: 178.238.252.***]

Cytuję:" przez tego typu zachowanie, w wodzie mogą rozwijać się bakterie i różne pasożyty groźne dla ludzi" Tak? Jakie? A od moczu ludzkiego i kału nie? Ile razy jestem na plaży, odechciewa mi się kąpieli. Ludzie sikają, kupę robią w wodzie... Okropieństwo. Z drugiej strony w takie upały nie dla psów plaża, po kąpieli psy mogą nabawić się grzybicy skóry. Notabene ilu ludzi z różnymi choróbskami pływa w tej wodzie??

Gość • Środa [25.07.2012, 14:19:47] • [IP: 62.69.248.***]

250...proponuję najpierw do psychiatry, albo odrazu w kaftan, inaczej się w twojm przypadku się nie da!

Gość • Środa [25.07.2012, 14:18:21] • [IP: 62.69.248.***]

...205.69... Wiecej sztucznych zupek!! Jestem z pokolenia ludzi na wlasnorecznie robionych przez matki zupkach i na nic nie mam alergii.Kapalem sie w morzu 30 lat temu gdzie ludzie sikali i psy obok i zyje. Mam swoje dzieci i juz wnuki i tez nie maja alergii...

Gość • Środa [25.07.2012, 14:18:17] • [IP: 62.69.248.**]

wolę stado psów na plaży niż bandę rozwrzeszczanych bachorow, a pani która zrobiła zdjęcie powinna zostac przeciągnięta po dnie Bałtyku

Gość • Środa [25.07.2012, 14:17:46] • [IP: 62.69.248.***]

siersciuchy moczyć we włąsnej wannie, nie ma przyzwolenia na takie bezprawie psy roznoszą bardzo wiele chorób, poglądajcie Animal planet, trochę wiedzy nie zaszkodzi, znajomi powiedzieli ze nhigdy wiecej nie przyjadą jak jeszcze zobacza kapiące się kundle w morzu

Gość • Środa [25.07.2012, 14:16:22] • [IP: 83.13.154.***]

Hehe to jest śmiechowe. Jak pies wejdzie do wody to się rozwiną tam bakterie. Dobre. Naprawdę dobre. A jak ta Pani i jej dzieci wejdą do wody spoceni i co gorsza tam nasikają to co? Bakterii nie będzie?? Nie wiem czy ta Pani ma świadomość ile syfu zostawiają w wodzie pływające tam statki i kutry i maszyny z gazoportu. To jest dopiero świństwo.

Gość • Środa [25.07.2012, 14:15:03] • [IP: 62.69.248.**]

Apelowanie do zrytych łbów włascicieli kundli mija się z celem. To mentalna masakra. Parę dni temu widziałam na własne oczy jak baba w ogródku piwnym lizała loda na zmianę z kundlem.

Gość • Środa [25.07.2012, 14:14:27] • [IP: 62.69.248.***]

Popieram. ..42.116... Cofamy sie zamiast rozwijac. Epoka kamienia. ..Czytajmy wiecej ksiazek.

Gość • Środa [25.07.2012, 14:12:14] • [IP: 62.69.248.***]

A psina?!Tez sie chce ochlodzic. Poci sie jezykiem i taka kapiel jest dla niego ulga w upalne dni.Zrozumcie. Tloku w wodzie nie ma a siersciuch nikomu krzywdy nie zobi. TO NIE ZAKAzANA RASA, Z takimi psami prowadzona jest terapia dla dzieci z autyzmem. Prawie jak delfin w polskim wydaniu...

Gość • Środa [25.07.2012, 14:09:31] • [IP: 46.112.213.***]

zwroccie uwage na znaki przy wejsciu na plaze gdzie mozna isc z psem, kieruja w las i doly pelne odchodow ludzkich, pelno tam tez szkiel a plaza pla psow jest na samym koncu plazy. moze ktos pomyli o tych psach tez i wlascicielach a ni tylko sie czepia. pozatym pies do wody sie nie zalatwi czlowiek owszem.

ateista • Środa [25.07.2012, 14:09:01] • [IP: 164.127.148.***]

Nic innego się nie nasuwa jak tylko : nawiedzony nadwrażliwiec !

Gość • Środa [25.07.2012, 14:07:24] • [IP: 95.40.62.***]

A PANOWIE W SAMOCHODZIE Z KOGUCIKIEM MAJĄ WSZYSTKO W D...E !! BRAK EGZEKWOWANIA PRAWA DO TAKIEJ SYTUACJI DOPROWADZA!!

Gość • Środa [25.07.2012, 14:06:10] • [IP: 80.245.181.***]

Hahaha. .. Od psa bakterie i pasożyty groźne dla ludzi. A szkoda że czytelnik nie podkreślił, że to właśnie ludzie zanieczyszczają nasze" brudne morze" Załatwiając swoje fizjologiczne potrzeby do wody. ! ŻENADA !!

Gość • Środa [25.07.2012, 14:05:07] • [IP: 80.245.179.***]

najłatwiej roztrząsać sprawę publicznie. jeżeli przeszkadzało panu domestosowi to trzeba było podejść d tego mięśniaka i tej pani i zwrócić im uwagę ze na tej części plaży to sikają jego dzieci i niech oni znajda sobie własny kawałek do obsikiwania. do odważnych świat należy

Gość • Środa [25.07.2012, 14:01:34] • [IP: 178.238.253.***]

Czytelnik sie ośmieszył :) Swietna sprawa że jest plaża dla psów ale ktoś mogłby pomysleć że upakowanie tych wszystkich piesków na tak małym kawałku może skonczyć sie mało fajnie, może by tak troszke powiekszyć ? Od wejścia do wejścia, byłoby super i tak trzeba przejść żeby dostać sie na psią plaże więc może maleńki ukłon w strone psiarzy ? :) Bardzo duzo ludzi przyjezdza do świnoujścia z psami właśnie dlatego że jest możliwość wejścia niestety często słychać rozmowy że są rozczarowani że jest tak mało wydzielone.

Gość • Środa [25.07.2012, 14:00:10] • [IP: 213.138.63.***]

do Czytelnika: a co zrobic z ludźmi, którzy nie myja du..y przez klika dni i tez sie kapią? mój pies jest czyściejszy niz nie jeden wczasowicz.

Gość • Środa [25.07.2012, 13:59:32] • [IP: 83.21.94.***]

a ja przyjadę z piranią, i też ją zamoczę w morskiej wodzie, niech sobie przypomni jej smak, a jak mi ucieknie...to się nie przyznam

Gość • Środa [25.07.2012, 13:56:06] • [IP: 83.21.94.***]

plaża to męka dla psów, załóżcie futra i leżcie na rozgrzanym piasku, czy będzie wam dobrze?a druga sprawa czy sprzątają po swoim pupilu ?jutro ktoś na tym miejscu rozłoży dziecku kocyk.kochamy zwierzęta, ale musimy wiedzieć, że nie wszędzie jest dla nich miejsce.proponuję kontrolę na plaży i karać tych co nie rozumieją, że nie chcę się kąpać razem z psami

Gość • Środa [25.07.2012, 13:52:37] • [IP: 88.156.234.***]

Gadacie tak na te psy na plaży a jak już zobaczycie psa to odrazu" ojej ojej" Ogarnijcie ludzie. To tylko pies. Teraz są upały. Mu też jest gorąco. Lepsze to nić trzymanie psiaka w mieszkqniu lub aucie w takie upały. ; >

Gość • Środa [25.07.2012, 13:52:28] • [IP: 80.245.179.***]

Wszystko fajnie, pięknie ale o co chodzi z tym" mięśniakiem" ?

Gość • Środa [25.07.2012, 13:47:39] • [IP: 92.42.116.***]

"Nie rozumiem oburzenia czytelnika - bo psy przynajmniej nie załatwiają się do wody" - już ci wyjaśniam: jest zakaz? Jest. Ludzie mają zakaz gdzieś? Mają. Widzę, że wielu uważa lekceważenie prawa za normę. Za chwilę ktoś cię przejedzie/obrabuje/zatłucze ale publika też stwierdzi" komu to przeszkadza", " to był tylko stary facet", " jednego starucha mniej" i zajmą się swoimi sprawami. Tak powoli niszczy się państwo prawa. Podstawą jest prymitywizm ludzie nie rozumiejących wagi reguły.

Gość • Środa [25.07.2012, 13:45:53] • [IP: 79.188.190.**]

kolejny przyprowadzi kozę, świnie, albo węża - ludzie mają różnych domowych pupilów! a przepisy i zasady są po to by je łamać - traka nasza skrzywiona rzeczywistość.

Gość • Środa [25.07.2012, 13:41:40] • [IP: 62.69.250.**]

idę zaraz z moim psem na plaże a jak mi zwrócą uwagę to sie wyszczam do wody przy nich i ciekawe za co mi dadza mandat ? za psa czy szczanie do wody? za szczanie to wtedy pol plazy musieliby ukarac.

Gość • Środa [25.07.2012, 13:33:29] • [IP: 87.205.69.***]

durni pseudo miłośnicy zwierząt, zapominają że każdy żywy organizm to bomba ekologiczna i każdy powinien mieć swoje miejsce, a może dzieci są alergikami

Gość • Środa [25.07.2012, 13:32:58] • [IP: 79.186.116.***]

maże by tak mandatami karać tych bezmózgich właścicieli czworonogów

GośćLegionista44 • Środa [25.07.2012, 13:24:36] • [IP: 178.235.210.***]

U azjatów ten śierściuch byłby przyrządzony jako danie na obiad. Tylko u nas psy są traktowane z większą czcią jak ludzie.

ryynio • Środa [25.07.2012, 13:23:50] • [IP: 83.249.29.**]

99.99% wchodzi do morza bez uprzedniego prysznica który by oczyścil miejsce między pośladkami gdzie gromadza sie bakterie coli, pies ma te miejsce zwykle wylizane do czysta, taki pies po kąpili w morzu strasznie smierdzi... no i pies moze sie przegrzac i zdechnac, plaza nie dla psa

Gość • Środa [25.07.2012, 13:21:31] • [IP: 93.94.184.***]

a komu to przeszkadza? Nie mam psa ale miło popatrzeć na takie rozbawione w wodzie psisko:)

Gość • Środa [25.07.2012, 13:20:28] • [IP: 80.245.186.**]

tu nie chodzi o to ze pies jest czysciejszy od was obroncy uciesnionych zwierzat! tylko o zakaz ktory jest bezczelnie lamany, jak pojde wam nasrac pod okno to tez wszystko bedzie wporzadku ?

Gość • Środa [25.07.2012, 13:19:36] • [IP: 92.42.115.**]

zamknac plaze ogrodzic drutem kolczasatym i bedzie fajnie

Gość • Środa [25.07.2012, 13:16:28] • [IP: 80.245.182.***]

jak zwykle przesadzajaaaaaaaaaaaa pies tez ma prawo do ochlody w takie upaly a w tej wodzie jest tyle syfu ze pies nie zaszkodzi nikomu:)))

świnoujścianka • Środa [25.07.2012, 13:08:24] • [IP: 92.42.116.**]

Mógł zadzwonic na straz miejska zaraz by babsztyl mandat zapłaciła, to jest plaża a nie kąpielisko dla psów. W Międzyzdrojach ani w żadnym nadmorskim mieście ludzie nie przyprowadzają zwierząt na plaże, tylko u nas co roku są z tym problemy.

Gość • Środa [25.07.2012, 13:05:19] • [IP: 92.42.118.**]

Psy własnie sikaja i sraja do piachu i to jest gorsze. Wczoraj pies podszedł do dzieci i osikał babkii budowle z piasku którymi bawia sie dzieci. I to jest nie w porządku. Poza tym jak jest przepis i zakaz to trzeba do niego sie dostosować. Są miejsca wyznaczone dla psów. Gdzie są odpowiednie służby aby dopilnowały i wystawiały mandaty. Byłyby pieniądze na posprzatanie plaży. Proszę o kontrole!

Gość • Środa [25.07.2012, 13:04:55] • [IP: 80.245.183.***]

Zgadzam się z poprzednkami!!Ludzie bardzej brudzą.Woda, plaża czy las koło plaży.

omc.lek.wet. • Środa [25.07.2012, 13:03:31] • [IP: 213.184.0.***]

inną rzeczą jest to że kąpiele w słonej wodzie nie koniecznie służą psiej skórze.

Gość • Środa [25.07.2012, 13:03:12] • [IP: 95.129.225.**]

Przecież to morze to same bakterie hehe statki też wypuszczają ładne łajno a ludzie się pluskają heheh pozdro.dla tych co wiedzą..heheh

qqlka • Środa [25.07.2012, 13:01:35] • [IP: 88.199.147.**]

Nie rozumiem oburzenia czytelnika - bo psy przynajmniej nie załatwiają się do wody, za to często się zdarza, że ludzkie" figurki z brązu" pływają po wodzie jak boje... Nie mówiąc już o tym co spuszczają do wody statki z portu wojskowego. Czytelnik zachowuje się jak nie miejscowy.

omc.lek.wet. • Środa [25.07.2012, 12:59:58] • [IP: 213.184.0.***]

Zdecydowana większość pasożytów jakimi ludzie mogą się zarazić od psów i kotów (z pominięcie tych których ludzie też są nosicielami - E.coli np.) nie jest w stanie przeżyć w środowisku słonej wody morskiej.

Gość • Środa [25.07.2012, 12:57:35] • [IP: 95.129.224.**]

Szanowny przewrażliwiony Czytelniku! Na plażę przychodzą psy ze swoimi właścicielami, którzy tak je kochają, że pragną im dostarczyć choć odrobinę przyjemności. Psy są szczepione, odrobaczane, nie sikają na plaży, a jeżeli zdarzy im się ups, to właściciele posprzątają po swoich pupilkach, czego nie można powiedzieć o rodzicach zakopujących obaane pieluchy w piasku, a pupcie takiego za...ńca myją w morzu. I kto tu roznosi zarazki, bakterie i pasożyty?? Plaża dla psów znajduje się na samym końcu i jest za daleko dla niezmotoryzowanych. Wejście na psią plażę jest tylko dostępne dla młodych, wysportowanych ludzi. Chorzy, starsi i z wózkami nie wejdą na nią bez ryzyka skręcenia kostki, a nawet zawału. O właścicieli psów nikt nie dba, a podatki za posiadanie pieska muszą płacić. Szanowna Redakcjo, proszę o odpowiedni artykuł na ten temat oraz informacje, czy Urząd Miasta planuje coś zrobić z wejściami na plażę na całej jej długości.

Gość • Środa [25.07.2012, 12:55:17] • [IP: 88.156.234.***]

oh ci czytelnicy to takie głąby

pyra • Środa [25.07.2012, 12:53:53] • [IP: 109.243.73.***]

Ludzie!!Pies w wodzie nie sika"tak jak ludzie" i kupy nie robi" tak jak ludzie" a przydarzało mi się pływać na plaży w Świnoujściu wśród takich wydzielin i co najdziwniejsze żyję.Mieszkam TU już 40 Lat CO? NIE SIKAMY DO WODY?? PS .A gdzie fekalia wylewają statki wychodzące w może??(oczywiście nie wszystkie)

pyra • Środa [25.07.2012, 12:50:50] • [IP: 109.243.73.***]

Ludzie!!Pies w wodzie nie sika"tak jak ludzie" i kupy nie robi" tak jak ludzie" a przydarzało mi się pływać na plaży w Świnoujściu wśród takich wydzielin i co najdziwniejsze żyję.CO? NIE SIKAMY DO WODY?? PS .A gdzie fekalia wylewają statki wychodzące w może??(oczywiście nie wszystkie)

Gość • Środa [25.07.2012, 12:48:40] • [IP: 46.255.114.***]

wiecej bakterii i pasozytow to pewnie posiada ten pan

Freeman • Środa [25.07.2012, 12:44:23] • [IP: 78.131.222.*]

zakaz to zakaz nie ważne czy woda jest brudna, czy ktoś uwielbia kąpać się z psem, jeżeli tak to niech w domu w wannie sobie urządza wspólne kąpiele a nie na plaży. Czy w tym kraju musi panować społeczne przyzwolenie do łamania prawa i nieprzestrzegania przepisów.

Gość • Środa [25.07.2012, 12:42:34] • [IP: 92.42.119.***]

Ten pies w fontannie przy ul.Chrobrego też się kąpał ku wielkiej radości właścicielki. A woda w fontannie ohydna, aż nie chce się na to patrzeć.

Gość • Środa [25.07.2012, 12:40:44] • [IP: 80.245.178.***]

Do autora artykułu - BEZ przesady, dobrze :)?

Gość • Środa [25.07.2012, 12:40:44] • [IP: 77.88.191.**]

buahaha jakie bakterie ludzie? popatrzcie co za syfy nie od psów sa w wodzie.. a ludzie jak zanieczyszczaja... smieszny artykul.. ale jakby nie patrzec jestem przeciwniczka luzno biegajacych psów czy to na plazy czy w miescie parku...

Gość • Środa [25.07.2012, 12:37:00] • [IP: 93.94.188.**]

Czytelnik powinien się zastanowic co pisze ale wiecej brudów w wodzie zostawiają ludzie-to takie typowe u Polaków-czysta hipokryzja!!

Gość • Środa [25.07.2012, 12:36:47] • [IP: 95.129.228.**]

Straż miejska łapie kierowców -zastępując policję, wpisy i właściciele psów to szczyt arogancji i robienia sobie kpin z PRAWA [czy ono w tym kraju istnieje?]

Gość • Środa [25.07.2012, 12:31:46] • [IP: 80.245.190.***]

co za de*il!! On jest większym pasożytem niż ktokolwiek kiedykolwiek widział! Człowieku pomyśl kawałek dalej jest plaża dla psów... one też się tam kąpią i myślisz że woda w miejscy stoi? Bez znaczenia gdzie się kąpią zwierzęta... Są czystsze niż niektórzy ludzie...!

Gość • Środa [25.07.2012, 12:31:05] • [IP: 93.94.188.**]

to ludzie sikają do wody, a nie zwierzęta

Gość • Środa [25.07.2012, 12:29:33] • [IP: 80.245.184.**]

co za chamska pani wstyd

Gość • Środa [25.07.2012, 12:29:33] • [IP: 37.47.205.***]

ta rodzinka ile musi miec pasozytow jesli rozkladaja sie na plazy:)

gk • Środa [25.07.2012, 12:29:33] • [IP: 217.153.7.***]

bez mózg ?!!

Gość • Środa [25.07.2012, 12:29:30] • [IP: 93.94.184.***]

...wytatuowany mięśniak hehe. A czytelnik to pewnie ''beztatuażowy blady obwis ''.

Gość • Środa [25.07.2012, 12:29:11] • [IP: 88.79.170.***]

Madra pind..a, pewno głupsza od swojego psa !!.No ale tak to jest jezeli ktos ma we łbie kisiel zamiast mózgu. Jezeli ta madra paniusia sie oburzy to niech uważa zeby jej sie kisiel we łbie nie zagotował.

Gość • Środa [25.07.2012, 12:29:09] • [IP: 62.69.248.**]

pies nie sika i nie s..ra do wody, a ludzie i owszem, tak, ze hau hau spoko.

Gość • Środa [25.07.2012, 12:27:13] • [IP: 88.156.234.***]

Ciekawe czy ten czytelnik nie ma pasożytów albo innych syfiastych chorób??.Nie chodź na plaże jak się nie podoba!!

Gość • Środa [25.07.2012, 12:26:07] • [IP: 93.94.186.***]

ten pan niby gdzie swoje dzieci prowadza na siusianie he he tez mi wielkie halo ze piesek sie kapie od wiekow psy sie kapaly w naszym morzu

Gość • Środa [25.07.2012, 12:22:03] • [IP: 62.69.249.***]

idioci pisza te" listy", jak treść wskazuje - ciekawe jak sie gość musi sterylizować jak mu mewa nasra, albo łabędź na piasek heheh

Gość • Środa [25.07.2012, 12:21:27] • [IP: 80.245.184.**]

Jestem właścicielem psa. Według mnie jedni i drudzy mają rację! Jednak, to ja sama uważam, że nie należy z psem chodzić na plażę w porze wakacyjnego plażowania! Latem na plażę chodzę raczej z dziećmi.Plaża dla piesków jest w okolicy wiatraka.

Gość • Środa [25.07.2012, 12:21:22] • [IP: 93.94.184.***]

Najładniejsza woda i plaża jest nad Zalewem.Wystarczy przejechać przez działki.Spokój cisza i kontakt z naturą.Morze to tylko kasa dla Świnoujskiej lichwy a nie okres wypoczynku w zatłoczonym szpanerami bajorze.

Gość • Środa [25.07.2012, 12:18:55] • [IP: 62.69.248.*]

LEPIEJ ZROBCIE COS Z TYMI KOMARAMI... WCZORAJ LUDZIE Z PLAZY UCIEKALI BO SEKUNDY NIE DALO SIE WYSIEDZIEC A WY KURDE O PSACH PISZECIE...ZALAMANA JESTEM WAMI. ZMURKIEWICZ TO MOGLBY ODKOMARZYC W KONCU A NIE NA WAKACJE SOBIE JEZDZI I MA W DUPIE

Gość • Środa [25.07.2012, 12:17:45] • [IP: 93.94.190.***]

Imbecyl, przecież to jest akwen morski a nie wanna w domu, nie mam psa ale nie widzę w tym nic złego że zwierzak jeden czy drugi tapla się w wodzie.Rybki mu też przeszkadzają?

Gość • Środa [25.07.2012, 12:15:23] • [IP: 84.63.51.***]

Oh god! Kolejnemu przeszkadzają psy... A dzieciaki to nie szczają do wody? Psy w przeciwieństwie do nich NIE! Nie wiem po co Iświnoujście publikuje takie artykuły...

Gość • Środa [25.07.2012, 12:13:15] • [IP: 92.42.119.***]

a co to pies gorszy od czytelnika?? wszyscy jesteśmy równi!

Gość • Środa [25.07.2012, 12:13:13] • [IP: 93.94.184.**]

ogólnie wiadomo, że jest wyznaczona część plaży, gdzie można wprowadzać psy. Jeśli komuś to przeszkadza niech pójdzie w miejsca gdzie obowiązuje zakaz.

Gość • Środa [25.07.2012, 12:06:39] • [IP: 92.42.114.**]

Ale prostactwo ! Jasne ! Zastrzelić psa i powiesić kobietę, Wszystko jest złe ! Psy, koty i inne zwierzaki, Co za ludziska ? Wszystko im przeszkadza. Szczytem Prostactwa i nie tolerancji jest pisać takie pierdoły.

Oburzony • Środa [25.07.2012, 12:01:26] • [IP: 83.11.62.***]

Zakaz to zakaz, ale tępy naród nie rozumie!! Paniusia i inne typy nawet pisma obrazkowego nie rozróżniają!! Mandaty srogie powinny być, przydałby się patrol plażowy.

Gość • Środa [25.07.2012, 11:57:08] • [IP: 80.245.190.***]

co za barany oburzeni bo pies się kompie na plaży. żal mi was ;)

Gość • Środa [25.07.2012, 11:57:03] • [IP: 62.69.248.***]

Pies do wody nie nasika. A z promow i nnych jednostek plywajacych ludzie po napiciu rzygaja do wody, sikaja przez barierki, pluja, charcza, i jeszcze inne piekne rzeczy robia.Dzieci z golymi tylkami tez sikaja a dorosli nie lepsi...

GOSCIU • Środa [25.07.2012, 11:56:48] • [IP: 193.120.87.***]

ludzie tak bardzo chce sie ucywilizowac ze zabraniaja juz sobie wszystkiego a pozniej chca egzekwowac te durne przepisy... wolnosc jednych zabierana kosztem wolnosci drugich...

Gość • Środa [25.07.2012, 11:56:17] • [IP: 178.238.247.***]

Ta woda to syf, nic juz bardziej jej nie zabrudzi

Gość • Środa [25.07.2012, 11:56:03] • [IP: 80.245.184.***]

jak bachory szczaja i sraja do morza, na ulicy czy na chodnikach(sama widzialam)to nie ma bakterii?powina byc wydzielona plaza ale dla tych co z bachorami przylaza bo to jest koszmar na plazy

Gość • Środa [25.07.2012, 11:55:14] • [IP: 57.66.78.*]

Psy czystsze niz niemcy, nie mam nic przeciwko. Psy chociaż kupy nie robia do wody a niemcy to wszystkie fizjologie jakie sie da.

Gość • Środa [25.07.2012, 11:54:39] • [IP: 79.239.116.**]

Ta pani traktuje swojego pieska jak dziecko jemu tez nalezy sie troche ochlody tak jak twoim zasmarkanym dziecia!!SUPER FOTKA!!

Gość • Środa [25.07.2012, 11:54:32] • [IP: 62.69.250.*]

Plaża dla zwierząt jest wydzielona nie ze wzgłędów sanitarnych, ale bezpieczeństwa. Bo co mogą zrobić psy? Nawet gdyby ich było dużo? Sprawdźcie co spływa Odrą do nas. Jakiej klasy czystości jest nasza rzeka? A żyjątka morskie to zadki mają zaszpuntowane?

Gość • Środa [25.07.2012, 11:53:26] • [IP: 80.245.189.***]

dziwne u niemców mozna wszysko, kąpac się na golasa pywać i bawić się z psami. straszne te nasze mocherki, straszne

Gość • Środa [25.07.2012, 11:52:09] • [IP: 89.79.162.***]

ale jezeli jest plaza dla psow to niech tam siedza.

Gość • Środa [25.07.2012, 11:51:55] • [IP: 77.253.154.***]

Pies jest 100 razy czyściejszy od niektórych ludzi jestem ciekawy co ten Mądry pan z biednymi dziecimi co kąpały się w wodzi po psie powiedziałby na widok kąpiącego się bezdomnego, ten to ma bakteri, pasożytów, grzybów i innego paskudztwa, że temu delikatesowi ostatnie włosy by dęba stanęły.

Maślankiewicz • Środa [25.07.2012, 11:51:48] • [IP: 193.188.198.**]

Znów wiocha dała głos. Na całym świecie, we wszystkich cywilizowanych społeczeństwach obowiązują pewne zasady. Jedną z nich jest ta właśnie, że zwierzęta nie mogą przebywać na plażach strzeżonych. Jeśli wam, pastuchy, to nie przeszkadza, to proszę bardzo, ale ten Czytelnik ma rację. A wasze głosy świadczą tylko o tym, że bliżej wam do rumunów niż do Europy.

Gość • Środa [25.07.2012, 11:50:39] • [IP: 78.30.102.***]

Karwasz twarz ludzie, ja też mam psa i nie chodzę z nim na plażę bo SZANUJĘ innych użytkowników. Sam się wkarwiam jak inni na bezczela z psiakami ładują się na piach...ale cóz burak zawsze będzie burakiem. Najgorzej jest jak psiak walnie kloca a PAN jakby nigdy nic, lub lata psiak bez smyczy. I to jest sedno. Wieczorem można przymknąć oko, niech spacerują, psiaki też ludzie...

Gość • Środa [25.07.2012, 11:47:24] • [IP: 83.8.102.***]

JAK CI SIE PASOZYCIE W ŚWINOUJŚCIU NIE PODOBA TO WYPIEPRZAJ GDZIE INDZIEJ !! Ludzie sraja i szczaja do bałtyku to i pies może !

Gość • Środa [25.07.2012, 11:46:58] • [IP: 92.42.117.***]

Panie weż sie pan ogarnij!

Gość • Środa [25.07.2012, 11:46:40] • [IP: 85.225.33.**]

lepiej sie kapac na plazy do zwierzat niz dla ludzi, to ludzie wala klocki i szczaja do wody czego psy nie robia. Ten dzban ktory to pisał powinien sie zastanowic poniewaz woda na całej plazy jest ta sama.

Gość • Środa [25.07.2012, 11:46:22] • [IP: 93.94.189.***]

* jest zakaz to go przestrzegać mnie też denerwują psy na plaży straż miejska powinna się czasem przejść i mandaty wlepiać, a do tych poniżej pytanko do wanny też z psem wchodzicie??no i może do wody się nie załatwi ale obok waszego ręcznika tak i co w tedy??

Gość • Środa [25.07.2012, 11:45:43] • [IP: 46.112.21.**]

Ja też mam pieska, jednak chodzę w miejsca gdzie jest to dozwolone. Tym samym unikam takich debili jak ten pan, któremu przeszkadzają zwierzęta.

Gość • Środa [25.07.2012, 11:45:02] • [IP: 88.156.234.***]

Każdy oburzony zdziczały plażowicz niech się zamknie na balkonie, bo takim marudom to nawet przelatująca much by przeszkadzała, a co dopiero pies. I co niektórzy zapominaja, że psy nie załatwiaja sie do wody, a ludzie owszem. Strach sie kąpać w tych ludzkich odchodach, bo to ludzie wode zakażają, ale do narzekania na psy to pierwsi. Czytelniku oburzony zamknij się w klatce najlepiej

Gość • Środa [25.07.2012, 11:44:37] • [IP: 92.42.112.**]

pasozyty ten czytelnik to ma, ale w

P • Środa [25.07.2012, 11:43:32] • [IP: 93.94.184.***]

Jest wydzielona plaża dla psów i każdy właściciel psa ma prawo z nim tam przebywać. Jak się nie podoba to pojechać sobie na malediwy, wynająć prywatną plażę i nikt nie będzie przeszkadzał. A tekst o tych bakteriach spowodował że spadłam z krzesła, naprawdę ludzie skąd w Was tyle jadu i nietolerancji ?

Gość • Środa [25.07.2012, 11:41:17] • [IP: 80.245.189.***]

na policje i do strazy miejskiej dzwonic, kilku dostalo mandaty ale za male.

Gość • Środa [25.07.2012, 11:41:12] • [IP: 89.78.57.***]

bez przesady ludziom juz wszystko przeszkadza...co to za problem jesli pies nie podchodzil do" czytelnika" i jego dzieci? ludzie o wiele bardziej zanieczyszczają plażę i morze... !

Kris • Środa [25.07.2012, 11:40:51] • [IP: 178.238.253.***]

Widać, ze spoleczniak jakis. WYTATUOWANY miesniak mu nie pasowal a piesek to juz w ogole. Gosciu jak sie takie rzeczy brzydza to idz zamknij sie w domu, ale chociaz dzieciom nie ryj baniaka od najmlodszych lat bo potem beda ich w szkole wyzywac i bic.

Gość • Środa [25.07.2012, 11:38:35] • [IP: 80.55.205.***]

psiarze to chamy...

Gość • Środa [25.07.2012, 11:37:08] • [IP: 80.245.176.**]

Posiadacze psów to osoby którzy nie maja przyjaciół wśród ludzi. Oni nie rozumieją innych ludzi.

Gość • Środa [25.07.2012, 11:35:54] • [IP: 109.74.109.***]

a szczochy ludzi w wodzie? Pewnie od tego dzieci się nie pochorują, zwłaszcza że od czasu do czasu zdarzy się napić takiej wody. Ten wasz czytelnik to jakiś" ćwierć mózg". Więcej śmiecą i brudzą ludzie. Nie ma miejsca by pet lub butelka itp nie leżały na plaży!!

PAPAZ • Środa [25.07.2012, 11:35:07] • [IP: 188.146.1.***]

cóż za myślenie, ktoś nabrudził to czemu nie ja - masakra

Gość • Środa [25.07.2012, 11:33:33] • [IP: 88.156.232.**]

Co za bzdura!! Autor artykułu nie bierze pod uwagę ile brudu, syfu i bakterii jest w morzu z winy działalności człowieka, a jakoś wszyscy żyjemy. Kilka psów powoduje oburzenie, a jak ludzie śmiecą na plaży i sikają do wody, to wszystko jest dobrze?

Gość • Środa [25.07.2012, 11:29:21] • [IP: 92.42.116.***]

Człowieku ten pies na pewno jest czyściejszy od niejednego" ludzia"...

Gość • Środa [25.07.2012, 11:26:56] • [IP: 93.154.170.***]

jA SIE DZIWIE TEJ PANI ZE WPUŚCIŁA PSA DO WODY GDZIE mogą rozwijać się bakterie i różne pasożyty groźne dla PSÓW PRZECIEŻ DZIECIAKI I NIE TYLKO SIKAJĄ DO NIEJ

Gość • Środa [25.07.2012, 11:26:02] • [IP: 62.69.250.**]

oburzony Ślązak albo jakiś świnoujścianin na urlopie w Świnoujściu mi tam psy nie przeszkadzają gorzej dzieciary!!baba polazła specjalnie do wody żeby sie wyszczał dzieciak ale nikt o tym nie pisze!!Na dodatek lumpy tez sie myją u nas na plaży a to bardziej obrzydliwe!!

Gość • Środa [25.07.2012, 11:24:31] • [IP: 80.245.179.***]

Sensacja, zakaz a pewnie sytuacja miała miejsce na plaży wyznaczonej dla psów.

Gość • Środa [25.07.2012, 11:24:28] • [IP: 95.41.67.***]

Dokladnie ludzie wiecej pasozytow roznosza niz zwierzeta... co za ludziska ze im psy przeszkadzaja masakra normalnie!!

Gość • Środa [25.07.2012, 11:20:52] • [IP: 62.69.248.**]

Zamknąć plażę dla psów bo w wodzie mogą się rozwijać pasożyty groźne dla ludzi. A i ryby tez mają pasożyty groźne dla ludzi. Więc co robić ? Paranoja? Nie - głupota! Gdyby ten czytelnik powiedział, że nie lubi zwierząt i mają one być tylko na wyznaczonej plaży to miałby rację. A tak wyszedł mu tasiemiec z. ..

PAPAZ • Środa [25.07.2012, 11:19:39] • [IP: 188.146.1.***]

mnie też to obrzydza, jest wydzielona plaża i stosować się do tego, koniec! to tacy sami syfiarze jak ci palący na ulicach, nie sprzątający śmieci po sobie i swoich podopiecznych, sikający na klatkach schodowych, nie myjący się i śmierdzący. Moim zdaniem przy każdym wejściu na plażę winien być znak zakazu wstępu czworonogom oraz info gdzie jest taka plaża, parę mandatów jak np. w Gdyni i byłby porządek, komendant straży miejskiej u nas zarabia 4.500 zł i co robi by poprawić jakość uzdrowiska świnoujście i porządek - NIC!!

Gość • Środa [25.07.2012, 11:19:19] • [IP: 80.245.186.**]

Napewno ten piesek jest bardziej zadbany od niejednego" parcha" chodzącego na dwóch nogach i nie widzę powodu, aby nie mógł wykąpać się w morzu. Dzieciary szczają do wody i srają do piachu podczas, gdy opiekunowie mają to gdzieś i czy to jest w porządku ?

Gość • Środa [25.07.2012, 11:19:13] • [IP: 82.160.33.*]

Jak jego dzieciaki szczaja to wody to jest ok ale jak psina się kąpie to juz nie.

Gość • Środa [25.07.2012, 11:18:40] • [IP: 83.25.118.***]

no i dobrze wiecej bakteri od ludzi niemyjących sie niz od psa pies czystszy od swini jets!

Gość • Środa [25.07.2012, 11:17:34] • [IP: 92.42.118.**]

Wy czasem myślicie? Jeżeli pies mieszka w domu jest zadbany to jakie zarazki? Ludzie... Kawałek dalej już nie jest plaża bez zakazu dla zwierząt, ale to nic nie zmienia ta sama woda.

Gość • Środa [25.07.2012, 11:16:41] • [IP: 79.186.195.***]

dlatego nie polecam plązy w świnoujściu!

ruda • Środa [25.07.2012, 11:14:49] • [IP: 217.172.249.*]

A ja sypiam z moim jamniczkiem pod jedną kołderką :)

Gość • Środa [25.07.2012, 11:14:19] • [IP: 93.94.184.***]

A to za jakim prawem też wtedy byłam na plazy i mi jakos ten piesek nieprzeszkadzał przeciez on tez ma prawo raz na jakis czas iscna plaże jak każdy!A pozatym ta plaza jest też jest dla psów wiec jak jakis stary dziad ma problem to nich se idzie na srzezonom!

Gość • Środa [25.07.2012, 11:10:51] • [IP: 46.171.49.*]

świnoujście to wyspa szwagrów. i jeżeli paniusia jest wynikiem szwagrowania to wtedy jej wszystko wolno

Gość • Środa [25.07.2012, 11:10:28] • [IP: 93.94.191.**]

Hah :D a mnie to wogóle nie obchodzi szczerze mówiąc, jest gorąco ide na plaże na plaze!! :D

Gość • Środa [25.07.2012, 11:09:45] • [IP: 164.127.149.**]

i to jest fakt, pies do wody nie na robi w przeciwieństwie do ludzi i taka mała ciekawostka, kto się załatwia na klatkach schodowych i olewa mury hehe odpowiedź brzmi - dwunożni!!

Gość • Środa [25.07.2012, 11:09:06] • [IP: 92.42.117.***]

Przecież psy mają swoją plaże wygrodzoną i takie zachowanie bezmyślnych właścicieli czworonogów jest karygodne. Ale nawiązując do treści pana który sugeruje że można się zarazić pływając z psem to jakaś porażka.Czy w Bałtyku nie ma dosyć bakterii?Co z promami które wylewają fekalia prosto do wody i tu tego się pan nie obawia?A co z plażowiczami którzy się załatwiają w wodzie i nie chodzi mi tylko o siusiu, bo nieraz można zobaczyć pływające małe co nieco.A mamuśki które wręcz karzą załatwiać się swoim pociechom do morza?Bo nie chce wyjść z dzieckiem to toalety żeby nie stracić słońca! Tego się trzeba obawiać a nie psa który baraszkuje w wodzie.

Gość • Środa [25.07.2012, 11:07:55] • [IP: 80.245.184.**]

walic mandaty !

Gość • Środa [25.07.2012, 11:07:46] • [IP: 80.245.188.***]

Zakaz wprowadzania psów na plażę słuzy temu, aby psy na piasku nie zostawiały swoich odchodów. To czy pies kąpie sie w wodzie to napewno nie ma znaczenia w takim akwenie.

Gość • Środa [25.07.2012, 11:06:21] • [IP: 80.245.184.**]

z bakteriami to przesada, ale ma swieta racje, ze tu przebywaja male dzieci a nawet i dorosli i psiak stanowi zagrozenie. jest wydzielony kawalek dla zwierzakow i tam sie kapac z psiakiem i nikt pretensji miec nie bedzie.

Potomek zabugowcow • Środa [25.07.2012, 11:05:54] • [IP: 89.174.73.**]

Czego oczekujecie od nas polakow, cywilizacji ? Nasi przodkowie jeszcze pare pokolen temu trzymali krowy w jednej izbie z dziećmi, dlatego nie ma co sie dziwic, ze zaraz odezwie sie cały chór obrońców tego nieszczęśliwego pieska.

Gość • Środa [25.07.2012, 11:04:18] • [IP: 178.238.240.**]

Ze zdjęcia wynika, że jest to rejon plaży dostępny dla psów (specjalnie wydzielony). Pisząc na portalu należałoby to sprawdzić. Poza tym ludzie sikają i nie tylko, psy najczęściej nie.

bzz • Środa [25.07.2012, 11:03:13] • [IP: 92.42.112.***]

co za roznica na ktorej plazy kapia sie psy i tak woda ta sama, jak komus przeszkadzaja zwierzeta to niech kapie sie w basenie! ten pies pewnie mniej brudzil i sikal niz jego dzieciary

Gość • Środa [25.07.2012, 11:01:44] • [IP: 77.253.158.***]

Dlatego ja się nie kąpie w tym roku!! I nie zamierzam być na plaży.

Gość • Środa [25.07.2012, 10:59:38] • [IP: 92.42.112.**]

więcej pasożytów i bakterii woda czerpie od ludzi, psy nie sikają do wody, ludzie tak

Gość • Środa [25.07.2012, 10:57:15] • [IP: 80.245.190.**]

a ludzie to do wody nie sraja i nie szczaja ;p

Gość • Środa [25.07.2012, 10:56:21] • [IP: 62.69.248.***]

PASOŻYTEM TO ON JEST.

Oglądasz 1-268 z 268
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■