POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Środa [06.06.2012, 11:15:02] • Świnoujście

Rowerzysta wjechał w samochód

Rowerzysta wjechał w samochód

fot. Gti

Mężczyzna jechał ścieżką rowerową przy ulicy 11 Listopada (od strony Wojska Polskiego). Na przejściu dla pieszych przy wjeździe na parking sklepu Lidl, wjechał w bok wyjeżdżającego opla. Na miejsce wezwano policję. Rowerzysta oddalił się jednak z miejsca zdarzenia.

Do zdarzenia doszło przed godziną 11.00. Z parkingu sklepu Lidl wyjeżdżał samochód. W jego prawy bok wjechał rowerzysta.

Rowerzysta wjechał w samochód

fot. Gti

O kolizji rowerzysty z oplem poinformował nasz Czytelnik. Przesłał na adres: kontakt@iswinoujscie.pl zdjęcia.

Jesteś świadkiem ważnego wydarzenia? Zrobiłeś zdjęcie lub film? Wyślij do nas! 602 657 344 lub kontakt@iswinoujscie.pl.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 90, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-90 z 90

Gość • Poniedziałek [17.09.2012, 09:20:21] • [IP: 91.64.49.***]

rowerzysta powinien jechac z prawwej strony a nie z lewej jak widac na zdjeciu! czyli jechal pod prad w polsce jest ruch prawo stronny!!

Gość • Piątek [08.06.2012, 01:05:36] • [IP: 89.204.130.**]

do goscia[IP: 95.41.89.***] Teraz twoja kolej :)

Gość • Czwartek [07.06.2012, 18:06:57] • [IP: 88.156.234.***]

do Gość • Czwartek [07.06.2012, 14:48] • [IP: 91.211.102.***] poczytaj kodeks drogowy akurat na tym przejściu miał prawo przejechać bo jest śluza

Gość • Czwartek [07.06.2012, 17:45:28] • [IP: 188.176.157.***]

zaraz zaraz przeciez to rowerzysta wiechal w opla a nie odwrotnie wiec ktotu nieuwazal!!

Gość • Czwartek [07.06.2012, 17:27:46] • [IP: 80.245.191.**]

Barany wjeżdżają samochodami na ścieżki rowerowe i nie patrzą na rowerzystów. Ja jednemu kopnąłem z buta błotnik. Kara musi być!!

Gość • Czwartek [07.06.2012, 16:13:27] • [IP: 92.42.112.***]

na ścieżce rowerowej nie trzeba zchodzic z roweru !! zapraszam do poczytania kodeksu drogowego !!

Gość • Czwartek [07.06.2012, 14:48:54] • [IP: 91.211.102.***]

sprawa jest prosta! rowerzystom nie wolno przejeżdżać po psach, schodzi się z roweru i przeprowadza, jechał rozpędzony na tym rowerze i wjechał wprost na autko, gościu w samochodzie wcześniej czy póżniej musi przejechać przez pasy,. .

Gość • Czwartek [07.06.2012, 14:40:43] • [IP: 46.204.72.***]

to jest przedluzenie sciezki rowerowej, wiec rowerzysta mial pierwszenstwo.szkoda, ze odjechal, bo jakby kierowca dostal mandat to moze zajrzalby do kodeksu drogowego

Gość • Czwartek [07.06.2012, 14:05:56] • [IP: 164.126.206.**]

Bardzo dobrze Wszystkim rowerzysttom tego życzyć Niech jak najczęsciej wpadają bedzie mniej idiotów a inni idioci zmienią przepisy te idiotyczne. Kżdy rowezrysta myśli że ona najważniejszy. Mamndat jeszcze pięc stów rower do kasacji i uczyć pieszo chodzić. Wjeżdzaja na pasy nawet sie nie rozejrzy Trudno po miesie jechac 20'h bo caly czas nalezy myđle czy takie bezmzgowie nie wyskoczy.Jak sobie wyrabia piersze}stwo to na cmentarz to jego sprawa.Niekedy nie ma moliwođci zjechania Pasy sa za blisko brzegow zjazdu. Koo Lidla to ju wogle nie patrz tylko na ođlep jada. Zreszt gzie tego nie robi Na leczenie takich wysac

tomtom • Czwartek [07.06.2012, 12:33:29] • [IP: 80.54.123.**]

Też kiedyś tam we mnie wjechał rowerzysta z uprawnieniami paralotniarskimi:)tylko wtedy jeszcze nie obowiązywały durne przepisy pozwalające rowerzystom na jazdę bez używania mózgu z klapkami na oczach.W mojej sprawie rowerzysta został uznany winnym, niestety wszystko musiałem naprawić za własne pieniądze bo gość nie miał żadnego ubezpieczenia.Pozdrawiam

Maślankiewicz • Czwartek [07.06.2012, 12:06:24] • [IP: 193.188.198.**]

Gościu [IP: 93.94.185.***]! Przed twoją mądrością chylę czoła. Wymyśliłeś genialną definicję postoju. Na skrzyżowaniach tym bardziej obowiązuje zakaz postoju. Więc gdyby tak kilku sprawnych policjantów zainstalować na naszych skrzyżowaniach, gdzie co minutę zatrzymują się setki kierowców ustępujących pierwszeństwa przejazdu, mogliby udowodnić, że nikomu nie wolno poruszać się podrogach publicznych, bo wszyscy łamią przepisy. Według twojego pojęcia oni wszyscy parkują na skrzyżowaniach. Gratuluję geniuszu. Waląc każdemu takiemu kierowcy twoje postulowane 500 zeta mandatu raz dwa się okaże, że można każdego dnia pozyskać leciutko milion zeta. Czy ty czasem nie kończyłeś Uniwersytetu Mikołaja... Świętego Mikołaja?

Gość • Czwartek [07.06.2012, 11:52:21] • [IP: 80.245.190.***]

"miał pierwszeństwo a leży tutaj !" to będzie pięknie wygrawerowane na pomniku cmentarnym :) debile a kogo oprócz twojej rodziny to obchodzi jak zdechniesz zgodnie z prawem? myślenie jednak boli

Gość • Czwartek [07.06.2012, 09:34:17] • [IP: 95.41.89.***]

Indie mają święte krowy my rowerzystów. Jeżdżą wszędzie i jak tylko sobie chcą.Jednego na rok powinno się legalnie unicestwić (selekcja naturalna)

Gadochan • Czwartek [07.06.2012, 09:28:46] • [IP: 92.42.114.***]

Ad. Maślankiewicz. Nie wiem, kto w tym konkretnym przypadku ponosi winę za kolizję, bo tego nie da się rozstrzygnąć na podstawie zamieszczonych tutaj zdjęć i samego artykuliku, ale wiem, że, po pierwsze, kierujący pojazdem samochodowym włączał się do ruchu, więc nie mógł mieć pierwszeństwa, a po drugie, jeżeli nawet ustępował pierwszeństwa pojazdom poruszającym się po ul. 11 listopada, to nie miał prawa stać ani na przejściu dla pieszych, ani na ścieżce rowerowej ponieważ nikomu nie wolno wjechać na żadne skrzyżowanie (w tym wypadku ze ścieżką rowerową i przejściem dla pieszych), jeżeli nie ma pewności, że zdąży je opuścić nie wymuszając pierwszeństwa na innych uczestnikach ruchu. Zgadzam się jednak z tymi, którzy podejrzewają rowerzystę o jazdę po spożyciu.

Gość • Czwartek [07.06.2012, 08:08:29] • [IP: 80.245.178.***]

[07.06.2012, 04:32] • [IP: 93.94.185.***] a ty wiesz co to jest POSTÓJ ? przeczytaj sobie definicję tego określenia w PRD. Kupione prawo jazdy i efekty widać na drodze i w Waszych wypowiedziach. Nieuki.

Gość • Czwartek [07.06.2012, 07:36:53] • [IP: 31.63.226.***]

Ja bym dziada zmielił w młynku

Gość • Czwartek [07.06.2012, 04:37:59] • [IP: 93.94.185.***]

Kto ci kretynie dał prawojazdy jak ty nie wiesz że na Pasach jest zakaz postoju, a na sam fakt zbliżającej się przeszkody lub napotkanej kierowca ma obowiązek zrobić unik przed kolizją nawet z narażeniem się na rozbicie.

Gość • Czwartek [07.06.2012, 04:32:07] • [IP: 93.94.185.***]

Ha Ha, błond popełnił rowerzysta ??. O czym mówisz człowieku ?, na pasach jest całkowity zakaz postoju - za sam motyw postoju na pasach 500 zł kary. A więc gdzie tu błond rowerzysty, chyba tylko taki że się w szoku oddalił.

Gość • Czwartek [07.06.2012, 01:53:06] • [IP: 41.194.25.***]

Dziwne rozumowanie. ... jak samochód wjedzie w rowerzystę bo ten z rozpędu wjechał przecinał przez pasy, ścieżkę rowerową przecinającą jezdnie to wina zawsze kierowcy samochodu. ... jak rowerzysta wjedzie w bok samochodu, który był za przecięciem ścieżki rowerowej czekając na mozliwość włączenia się do ruchu to też wina kierowcy. ... chociaż najprawdopodobniej rowerzysta był pijany. Dla tych wszystkich mądralińskich. ... w czasie kolizji jeśli jeden z uczestników był pijany to jest to jego bezwzględna wina. ... a jeśli jeszcze nawiał z miejsca wypadku to już tylko zostaje sąd. Ze zdjęcia widać że kolarz przywalił w auto za scieżką rowerową. ... więc o czym mowa. ... nagłe wtargnięcie na jezdnię nawet na pasach jeśli zmusiło by jaki kolwiek pojazd (jadący prawidłowo) do nagłego hamowania powodując zagrożenie dla innych (pojazdów z tyłu) jst winą pieszego / rowerzysty. Sam również jeżdże rowerem, biegam, chodzę jak i jeżdżę samochodem.

Gość • Czwartek [07.06.2012, 01:33:35] • [IP: 92.42.119.***]

z czapka mu odjechał !!

V RP • Czwartek [07.06.2012, 00:02:33] • [IP: 93.94.190.***]

Rowerzysta miał całkowite pierwszeństwo!

Gość • Środa [06.06.2012, 23:56:20] • [IP: 80.245.181.***]

Jeśli pojazd zatrzymał się w celu ustąpienia pierszeństwa pojazdom poruszającym się po 11 listopada tuż przed krawędziom jezdni i oczekiwał kiedy może włączyć się do ruchu, dużo wcześniej od roweru, który w tamtym momencie mógł być daleko. Błąd popełnił rowerzysta ponieważ nie zachował szczegulnej ostrożności ponieważ nie dostosował się do warunków, gdzie zatrzymał się wcześniej pojazd, mógł tam stać nawet z minutę albo i więcej jeśli był ruch.

Gość • Środa [06.06.2012, 23:15:37] • [IP: 83.25.41.***]

W tym miejscu powinien stać znak STOP dla wyjeżdżających z Lidla, kierowca samochodu powinien przepuścić rowerzystę i dopiero wtedy jechać z zakupami do domu.

Gość x • Środa [06.06.2012, 23:06:47] • [IP: 92.42.116.***]

Moje gratulacje dla p. Maślankiewicza, chciałem juz napisać coś podobnego, ale jak widać nie tylko ja potrafię, , trzeźwo" myśleć, na dowód tego jest pierwsze zdjecie na którym widać ze za samochodem w który wjechał rowerzysta czekaja już następne 3 samochody, czyli że czasowo wyjazd na 11 Listopada był niemożliwy. Poza tym opierajac sie na zdjecie nr 1 zderzenie nastąpiło na wysokości przejscia dla pieszych, a nie ścieżki rowerowej, wiec prosze przestańcie pisać o pierszeństwie rowerzysty.

Gość • Środa [06.06.2012, 23:03:42] • [IP: 92.42.117.**]

"Gość • Środa [06.06.2012, 22:26] • [IP: 89.67.112.***] Banda kretynów. Kto was uczył przepisów ?? Jak miał się włączyć do ruchu, nie przejeżdżając przez pasy??" - tak ciężko pojąć, że przed wjazdem na ścieżkę rowerową (przejazd dla rowerów) kierowca ma OBOWIĄZEK ustąpić pierwszeństwa nadjeżdżającym nią rowerzystom, bo to jest po prostu droga z pierwszeństwem! W tym miejscu nie ma siły, rowerzystę musiał widzieć, a mimo to wjechał na ścieżkę, wymuszając tym samym pierwszeństwo. Sprawa prosta i oczywista.

Gość • Środa [06.06.2012, 22:27:03] • [IP: 178.238.245.**]

Na zdjęciach widać, że" poszkodowany" jest mocno zawiany...trzeba go było podnosić, nie dlatego, że źle się czuł, po zderzeniu.Skoro odjechał, zanim Policja przybyła, znaczy, że nie odczuł kolizji zbyt boleśnie.

Gość • Środa [06.06.2012, 22:26:15] • [IP: 89.67.112.***]

Banda kretynów. Kto was uczył przepisów ?? Jak miał się włączyć do ruchu, nie przejeżdżając przez pasy?? Znając świnoujskich rowerzystów, należało mu się wszystko na drodze. Pewnie jakiś dziadek albo babcia, nie mająca bladego pojęcia co i jak zrobić na drodze czy ścieżce.

Gość • Środa [06.06.2012, 22:15:13] • [IP: 178.238.246.**]

@ Gość  Środa [06.06.2012, 18:19]  [IP: 88.156.232.***] - na przejsu dla pieszych tak ale tu mamy sciezke rowerową ktora przecina jezdnie i takiego obowiazku rowerzysta nie ma by zsiadac z roweru.

Gość • Środa [06.06.2012, 21:54:21] • [IP: 92.42.117.**]

Kierowca samochodu w tym miejscu swobodnie widzi kilkaset metrów ścieżki w lewo i prawo. Każdy rower znajdujący się na niej ma pierwszeństwo i kierowca ma obowiązek ich przepuścić tak samo jak przepuszcza samochody na 11 Listopada. Rower na ścieżce ma takie samo pierwszeństwo jak samochód na głównej! Tu mamy ewidentne wymuszenie pierwszeństwa, nawet gdyby rower nie uderzył, ale musiał zahamować lub się zatrzymać to to też byłoby to wymuszenie pierwszeństwa (tak samo jak ma to miejsce z samochodami).

Gość • Środa [06.06.2012, 21:38:38] • [IP: 93.94.184.***]

Na hukał się jak puchacz i nie widział samochodu -beton i dlatego dal dyla.

Gość • Środa [06.06.2012, 21:08:48] • [IP: 88.156.232.***]

DOŚĆ !! Ciągłych wtargnięć na pasy !! piesi nie rozumieją że mają pierwszeństwo na pasach a nie kiedy zamierzają na nie wejść!!

Gość • Środa [06.06.2012, 20:34:53] • [IP: 93.94.186.***]

rowerzysta byl na pierwszenstwie jechal sciezką rowerowa ze oddalil sie to moza si roznie domyslac zdjecie wszytko pokazuje ze mial pierszenstwo rowerzysta.

Gość • Środa [06.06.2012, 19:58:27] • [IP: 80.245.184.**]

widocznosc dla wlaczajacego sie samochodu jest tam doskonala wiec nie ma prawa stac na pasach. Rowerzysta jechal sciezka rowerowa i mial swoje pasy dla rowerow wiec nie musial schodzic z rumaka

Gość • Środa [06.06.2012, 19:55:14] • [IP: 80.245.184.**]

szoferowi z opla nalezy wcisnac duzy mandat za wymuszanie pierwszenstwa.Facet z opla wlaczal sie do ruchu i musial bezwzglednie ustapic pierwszeństwa rowerzyscie

Gość • Środa [06.06.2012, 19:39:40] • [IP: 92.42.118.***]

Maślankiewicz • Środa [06.06.2012, 17:57] • [IP: 193.188.198.**] za te słowa ci czesc!! i chwała!!

GℴśĆ • Środa [06.06.2012, 19:13:17] • [IP: 31.63.226.***]

Ale nigdzie nie doczytałem, że rowerzysta był pijany. P.S. Miotało nim jak szatan.

Gość • Środa [06.06.2012, 19:10:21] • [IP: 95.129.228.**]

Kretyński przepis o pierwszeństwie dla rowerzystów, będzie skutkował takimi zdarzeniami.Sam jadąc rowerem rezygnuję z wszelkich" przysługujących" mi teoretycznie uprawnień.

Gość • Środa [06.06.2012, 18:56:32] • [IP: 80.245.187.**]

maslankiewicz ma racje barany a wiekszosc tych rowerowych pomykaczy podstawowych znakow drogowych nie zna

Gość • Środa [06.06.2012, 18:43:35] • [IP: 195.117.222.*]

Rowerzysci to swiete krowy.Wystarczy jak ich rano widze po wyjezdzie z promu.Jada jak chca.Co za duren zmienil przepis i wbil w glowe rowerzysty, ze maja wszedzie pierszenstwo i moga jezdzic pod prad, po chodniku i jak im sie tylko podoba lamiac przepisy.Trzeba byc gamoniem i myslec, ze wygra sie w starciu z samochodem.

Gość • Środa [06.06.2012, 18:19:17] • [IP: 88.156.232.***]

Sprawa jest prosta na przejściu dla pieszych rowerzysta powinien zsiąść z roweru i pokonać to przejście pieszo. Tak mówią przepisy i nie ma co się kłócić a rowerzysta wiedział że to jego wina więc dał dyla.

Gość • Środa [06.06.2012, 18:17:15] • [IP: 217.97.199.**]

Sam już nie wiem co jest bardziej irytujące - rowerzyści z pierwszeństwem czy srające kundle.

Gość • Środa [06.06.2012, 18:03:00] • [IP: 217.97.193.**]

ale prawda jest taka, ze swiatła są dziwnie ustawione na 11-listopada, auta już jadą a piesi i rowerzyści stoią, a poptem za nic auta ich nie przepuszczą

Maślankiewicz • Środa [06.06.2012, 17:57:45] • [IP: 193.188.198.**]

Jestem pełen podziwu dla powszechnej mądrości bijącej z tych komentarzy i kultury bluzgających internautów. Samochód był już na przejściu, więc rowerzysta musi go przepuścić. A skąd wiecie, jak długo ten samochód już tam stał, bo przecież przepuszczał wszystkich jadących 11 Listopada. To przecież nie kierowca samochodu najechał na pijanego rowerzystę, tylko nietrzeźwy rowerzysta nie kontrolował swojego zachowania i nie zauważył, że na wyjeździe stoi samochód. To jak myślicie, wiejscy filozofowie?! Co powinien uczynić kierowca samochodu, przepuszczający ruch na przykład od pół minuty? W momencie zbliżania się roweru musi się cofnąć swoim samochodem? Naprawdę, podziwiam was, prostaczkowie! Więc się nie dziwcie, że wciąż mamy tyle kolizji, skoro tak inteligentnie rozumiecie pojęcie pierwszeństwa przejazdu!

Gość • Środa [06.06.2012, 17:49:45] • [IP: 93.94.188.***]

Rowerzysta ma pierwszenstwo wowczas gdy znajduje sie NA PRZEJSCIU DLA PIESZYCH baranie lby.

Gość • Środa [06.06.2012, 17:47:04] • [IP: 46.112.128.*]

Ten facio- rowerzysta musiał być po dużym piwku

Gość • Środa [06.06.2012, 17:43:42] • [IP: 95.129.224.**]

rowerzystą skrytym mówimy... NIE!!

pazdzioch • Środa [06.06.2012, 17:28:49] • [IP: 37.47.47.*]

jakbyum byl na gazie tez bym szybciutko zwial

VVV • Środa [06.06.2012, 17:20:45] • [IP: 92.42.115.**]

Wina kierowcy. Jak jeżdżę rowerem to auta też w ostatniej chwili na szybko przejeżdżają przez dróżki rowerowe

Gość • Środa [06.06.2012, 17:01:45] • [IP: 178.238.247.***]

Nie pierniczcie już o rowerzystach w komentarzach, tylko zajmijcie się" świętymi krowami" w samochodach, bo na każdym kroku jeżdzą jak wariaci i wymuszają

Gość • Środa [06.06.2012, 16:50:02] • [IP: 178.238.246.***]

To samochód zajechał drogę rowerzyście, sprawa oczywista !

mati • Środa [06.06.2012, 16:49:42] • [IP: 80.245.188.**]

W szoku byl i pojechal.

Gość • Środa [06.06.2012, 16:35:09] • [IP: 88.156.235.***]

piszecie bzdury, nie znacie przepisów, samochód był już na przejściu kiedy uderzył w jego bok rower, ewidentna wina rowerzysty, który na dodatek był pijany bo w przeciwnym wypadku by nie zwiewał !

Gość • Środa [06.06.2012, 16:20:53] • [IP: 82.145.69.*]

Nie rozumiem rowerzystów. Jako pieszy stoję przed przejściem i rozglądam się, a rowerzyści jadą nie patrząc czy idzie przechodzień czy jedzie samochód... Chyba coś z tym nie tak.. A na palcach u jednej ręki można policzyć rowerzystów wychylających rękę w momencie skrętu... Rowerzysto - nie jesteś panem drogi!

Ryju • Środa [06.06.2012, 16:06:41] • [IP: 178.238.245.**]

Pierwszeństwo ma się wtedy, kiedy sytuacja na to pozwala

Gość • Środa [06.06.2012, 16:02:21] • [IP: 164.126.47.**]

Ale pierdoły wypisujecie w tych komentarzach...Iswinoujście powinno zrobić konkurs na najlepszy Kodeks Drogowy, ewentualnie na najbardziej absurdalny.

Gość • Środa [06.06.2012, 15:43:13] • [IP: 92.42.112.***]

jesteś paplą wyślij do nas film, sami szukać

Gość • Środa [06.06.2012, 15:39:22] • [IP: 217.97.199.**]

Rowerzysta przejeżdżając przez przejazd dla rowerów ma pierwszeństwo.

Gość • Środa [06.06.2012, 15:19:47] • [IP: 217.97.193.***]

Rowerzysta był na przejeździe dla rowerów, gdzie miał bezwzględne pierwszeństwo. Kierowca samochodu wymusił pierwszeństwo, sytuacja jest oczywista. Swoją drogą - jakim trzeba być idiotą, żeby wyjeżdżając powoli z parkingu i hamując przed wjazdem na drogę z pierwszeństwem nie zauważyć roweru?

Pan Trololo • Środa [06.06.2012, 15:15:56] • [IP: 195.117.222.**]

czy ktoś widzi, że na jednym zdjęciu na tym biednym bezbronnym samochodzie jest jakiś okrągły przedmiot a na drugim nie ma?

Gość • Środa [06.06.2012, 15:12:36] • [IP: 217.97.199.**]

Proponuję rowerowym znawcom kodeksu umieszczać na nagrobkach sentencję" MIAŁ PIERWSZEŃSTWO"

Gość • Środa [06.06.2012, 14:45:03] • [IP: 88.156.234.**]

Rowerzysta wjechał w auto?! To samochód uderzył w rowerzystę, jak byk widać, że rowerzysta poruszał się po ścieżce rowerowej i samochód go nie przepuścił. Wszystkich uważających, ze samochód mial pierwszeństwo należy skierować na powtórne egzaminy z przepisów drogowych/ o ile maja prawo jazdy/ a szczególnie gościa z 14:16, gdyż jest zagrożeniem dla innych uczestników ruchu drogowego i dla samego siebie.

Gość • Środa [06.06.2012, 14:43:49] • [IP: 80.245.184.**]

a jakie znaki drogowe sa na zalaczonym obrazku?

Gość • Środa [06.06.2012, 14:43:00] • [IP: 93.94.189.***]

Rowerzysta przejeżdżając przez przejazd dla rowerów ma pierwszeństwo.

Gość • Środa [06.06.2012, 14:16:18] • [IP: 88.156.235.***]

To nie jest żadna ścieżka rowerowa to jest wyjazd/wjazd na parking więc mówienie że to wina kierowcy jest dla mnie absurdem. Przy wyjezdzie z parkingu auto nie porusza sie wiecej niz 10 km na godzine. Ostatnio rozpędzona kobieta tez by mi wjechała pod koła bo po co zwolnic i popatrzec w obie strony. Debilizm!! wiadomo kierowca tez musi uważać i lepiej sie zatrzymac i pozwolić przejechać ale rowerzyści jak to jedna Pani napisała" święte krowy"

Dood • Środa [06.06.2012, 14:03:43] • [IP: 95.129.224.**]

Widoczny na fotce znak A7" Ustąp pierwszeństwa przejazdu" ustawiony jest przed przejazdem dla rowerów. Kierowca ma w związku z tym dodatkowy obowiązek. Umiejscowienie znaku rozstrzyga o winie. Chyba że, (jak w naszym prawie zapisano) rowerzysta miał powyżej.

Gość • Środa [06.06.2012, 13:56:25] • [IP: 92.42.117.***]

byl pijany i uciekl

Gość • Środa [06.06.2012, 13:46:07] • [IP: 178.238.253.**]

SCIEZKA ROWEROWO PIESZA 11 LISTOPADA SAME DZIURY!!TRAGEDIA!!

instruktor nj • Środa [06.06.2012, 13:42:46] • [IP: 83.109.79.***]

Wyjeżdżający z parkingu lub posesji albo strefy zamieszkania jest włączającym się do ruchu i ustępuje pierwszeństwa WSZYSTKIM poruszającym się na drodze na którą wjeżdża(droga=jezdnia+chodnik+ścieżka rowerowa+torowisko tramwajowe) i powinien rozejrzeć się czy nie zajedzie drogi pojazdom na jezdni, pieszym na chodniku i rowerom na ścieżce! To tyle z kodeksu, a swoją drogą kolarz pewnie nie był jak niemowle bo czmychnął chyłkiem, co nie zmienia faktu że kierowca auta miał obowiązek ustąpić pierwszeństwa.

Gość • Środa [06.06.2012, 13:14:54] • [IP: 217.97.199.**]

Pędził gościu po kolejną flaszkę i nie zauważył samochodu, który zatrzymał się na wyjeździe. Gdyby był trzexwy to wychamowałby lub ominał pojazd. Niestety myslami już konsumowal kolejny poranny browar.

Gość • Środa [06.06.2012, 13:07:23] • [IP: 92.42.112.**]

tak się dzieje gdyż jest za dużo tras rowerowych przecinających zatłoczone (w dużej mierze niemieckimi autami) ulice. Trzeba mieć oczy naokoło głowy, a i to nie wystarcza jak widać.

Gość • Środa [06.06.2012, 13:06:46] • [IP: 88.79.170.***]

popieram : Gość • Środa [06.06.2012, 11:46] • [IP: 95.129.224.**], masz racje, po co tlumaczyc jednemu czy drugiemu, przeciez i tak nie zrozumieja ze poza kodeksem drogowym istnieje cos takiego jak fizyka, i auto jadace pewna predkoscia nie zatrzyma sie ot tak w jednym miejscu.Wlezie taki jeden czy drugi pod nadjezdzajace auto to bedzie Św.Piotrowi sie zalil ze w kodeksie jest tak czy inaczej a on bidulek przejechany przez auto, bo wlazl pod nadjezdzajacy pojazd. No ale juz wiecej, nie bedzie sie musial martwic, na cmentarzu bedzie bezpieczny, bo tam auta nie jeżdzą.

Gość • Środa [06.06.2012, 13:06:31] • [IP: 213.23.239.***]

popieram : Gość • Środa [06.06.2012, 11:46] • [IP: 95.129.224.**], masz racje, po co tlumaczyc jednemu czy drugiemu, przeciez i tak nie zrozumieja ze poza kodeksem drogowym istnieje cos takiego jak fizyka, i auto jadace pewna predkoscia nie zatrzyma sie ot tak w jednym miejscu.Wlezie taki jeden czy drugi pod nadjezdzajace auto to bedzie Św.Piotrowi sie zalil ze w kodeksie jest tak czy inaczej a on bidulek przejechany przez auto, bo wlazl pod nadjezdzajacy pojazd. No ale juz wiecej, nie bedzie sie musial martwic, na cmentarzu bedzie bezpieczny, bo tam auta nie jeżdzą.

Gość • Środa [06.06.2012, 13:01:18] • [IP: 88.79.170.***]

Jeszcze raz dla mądrusiów, pisałem tylko o takich co wjezdzaja i właża jak swiete krowy pod nadjezdzajacy pojazd, i mam tu na MYSLI przed sam pojazd, nie jak ci co własnie sa" BETONEM" i nie zrozumieli co napisałem. Jezeli taki sam poziom IQ czy inteligencji macie podczas jazdy rowerem przechodzeniu przez pasy, to gratuluje, napewno spotkacie sie kiedys w szpitalu z polamanymi kulasami, a moze i wstrzas mózgu wam sie przyda, to te zablokowane klepki sie aktywuja i zaczniecie myslec. To do mądrusiów : IP: 212.14.0.*** oraz IP: 88.79.170.***

Gość • Środa [06.06.2012, 12:58:00] • [IP: 37.209.140.**]

komentarze ponizej krytyki

Gość • Środa [06.06.2012, 12:51:42] • [IP: 80.245.180.***]

tak miał tam pierszeństwo bo to samochód jechał przez ścieżkę rowerową a nie rower przez pasy lub ulice i niestety kierowca auta wyjeżdrzając z parkingu lub tak jak tam ze strefy ruchu jest włączającym się do ruchu i musi się upewnić czy ten manewr nie spowoduje zagrożenia dla uczestników już będących w ruchu

Gość • Środa [06.06.2012, 12:40:13] • [IP: 80.245.189.***]

bardzo niebzpieczne przejscie. wjazd do Lidla powinien być od ul Chełońskiego.

Gość • Środa [06.06.2012, 12:32:21] • [IP: 80.245.176.***]

Wina skierowcy samochodu jak byk - wymusił pierwszeństwo przejazdu.

Gość • Środa [06.06.2012, 12:13:44] • [IP: 212.14.0.***]

Gość  Środa [06.06.2012, 11:42]  [IP: 88.79.170.***] Dobra wylałeś swoje gorzkie żale dot. złych pieszych i okropnych rowerzystów. Masz wszystko opisane w kodeksie drogowym - Zasady ogólne oraz odpowiednio - Ruch pieszych.

Gość • Środa [06.06.2012, 12:10:46] • [IP: 80.245.181.***]

Gość • Środa [06.06.2012, 11:42] • [IP: 88.79.170.***] Poczytaj sobie może kodeks drogowy a potem ewentualnie pisz komentarze betonie.

Gość • Środa [06.06.2012, 12:04:41] • [IP: 217.97.193.***]

po miejscu gdzie doszło do kolizji (odległość od przejazdu dla rowerów) ewidentnie widać że to rowerzysta jest winny (niezależnie od tego czy był trzeźwy). Nie rozumiem jak mogli mu pozwolić żeby się oddalił?

Gość • Środa [06.06.2012, 11:47:51] • [IP: 80.55.205.***]

Chyba wyczuwam odór alkoholu buchający ze zdjęcia nr 2

Gość • Środa [06.06.2012, 11:46:19] • [IP: 95.129.224.**]

miał pierwszeństwo ? niech tak myśli a zaraz będzie chodził bez nóg. jeździjcie szybciej przez pasy na rowerach to selekcja zrobi swoje. wjechał w bok auta to raczej chyba rowerem nie zachował ostrożności i do tego zwiał z miejsca wypadku to znaczy ze miał coś na sumieniu

Gość • Środa [06.06.2012, 11:45:24] • [IP: 217.97.199.**]

Miałem tam podoby" wypadek" kilka lat temu. To jest niebezpieczny dla samochodów wyjazd. Pędzeni zawodowym kacem w stronę Lidla lub Biedronki, spragnieni budowlańcy nie przestrzegają tam żadnych zasad ani przepisów.

Gość • Środa [06.06.2012, 11:42:35] • [IP: 88.79.170.***]

Tak przy okazji, nalezy poruszyc temat pieszych i rowerzystow, ktorzy przepraszam za okreslenie czuja sie jak swiete krowy. Nie wazne czy auto jest metr od przejscia dla pieszych czy tez metr od sciezki rowerowej, taki pieszy czy rowerzysta wali przed siebie nie patrzac na to czy wjedzie wprost pod nadjezdzajacy pojazd czy tez nie. Przeciez to kierowca samochodu ma byc wrózką i przewidziec ze taki mądrus, wlezie lub wjedzie wpros pod auto albo nawet wjedzie w auto z boku. Ale jest jedno ale, kierowca samochodu nie ucierpi fizycznie przy kolizji z rowerem lub po najechaniu na pieszego, to pieszy lub rowerzysta trafi do szpitala z polamanymi kulasami lub kregoslupem. Kierowca dalej bedzie po jakims czasie jezdzil autem, chodzil pieszo, jezdzil rowerem jak bedzie miał na to ochote, ale przemądrzały pieszy lub rowerzysta co wlazł pod auto moze reszte zycia spedzi na wózku inwalidzkim, pytanie nasuwa sie samo, czy wtedy dalej bedzie myslał ze był swietą krową, i czy nie należało troszke miec wyobrazni !!?

Gość • Środa [06.06.2012, 11:37:33] • [IP: 217.97.193.**]

ile mial promili?

Jelop • Środa [06.06.2012, 11:35:57] • [IP: 80.54.123.***]

Ewidentna wina kierowcy samochodu wjezdzajacego do strefy ruchu. W tym przypadku kierowca musi zachowac szczegolna ostroznosc i przepuscic poruszajacym sie po drodze. Dotyczy to rowniez rowerzystow!

Gość • Środa [06.06.2012, 11:30:35] • [IP: 80.245.178.***]

To raczej samochod wymusil pierwszestwo na rowerze. Blacharze chyba zapominaja, ze jak sie wyjezdza z parkingu to rower na sciezce rowerowej ma pierwszenstwo.

Maślankiewicz • Środa [06.06.2012, 11:30:22] • [IP: 193.188.198.**]

Gościu spylał, bo bał się, że jak dmuchnie w alkomat, to zabraknie skali.

Gość • Środa [06.06.2012, 11:25:31] • [IP: 77.255.16.**]

Co się stało z kierowcą opla? Przeżył ten wypadek? Jeśli tak to czy odniósł ciężkie obrażenia? Czy stan jego zdrowia jest stabilny? Proszę o informacje.

Gość • Środa [06.06.2012, 11:25:17] • [IP: 164.127.23.***]

rowerzysta miał pierszeństwo

Oglądasz 1-90 z 90
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■