POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Poniedziałek [28.05.2012, 00:36:18] • Świnoujście

Planowanie spadkowe w firmie

W większości przypadków jesteśmy dopiero pierwszym pokoleniem przedsiębiorców w Polsce. Dopiero uczymy się, jak skutecznie zadbać o ciągłość zarządzania i zachowanie majątku, przekazywać firmę następnym pokoleniom. Nie zawsze do końca zdajemy sobie sprawę, jak wygląda nasza własna sytuacja od strony prawnej i finansowej na wypadek przedwczesnej śmierci naszego partnera w biznesie czy naszego partnera życiowego. 

Zapraszamy więc przedsiębiorców na spotkanie, na którym będzie można dowiedzieć się, jak przygotować się na taką przykrą ewentualność, a jak mówi przysłowie: Przezornego Pan Bóg strzeże. Najistotniejsze zagadnienie poruszane w trakcie wykładu dotyczyć będą możliwości stworzenia planu sukcesji majątku firmowego i prywatnego.
 
Spotkanie odbędzie się 29. maja (wtorek) b.r.  o godzinie 16:30 w sali konferencyjnej Hotelu Hampton by Hilton z udziałem prelegenta - prawnika Marcina Kubicy
Przedsiębiorców zainteresowanych uczestnictwem w spotkaniu proszę o potwierdzenie telefoniczne w Izbie tel. 606-182-469 lub drogą mailową na adres swinoujscie@izba.info
Spotkanie ma charakter otwarty dla wszystkich przedsiębiorców, udział jest bezpłatny
Poniżej lista podstawowych korzyści, które odniesie Państwa Rodzina oraz Firma na skutek wprowadzenia Planu Sukcesji majątkowej.        
1. dokładne określenie własnej sytuacji w rodzinie lub w organizacji gospodarczej na wypadek przedwczesnej śmierci osób kluczowych - wykrycie wszelkich niedogodnych skutków prawnych i finansowych oraz budowa zabezpieczeń,
2. zabezpieczenie firmy przed niekorzystnymi skutkami prawnymi i finansowymi śmierci właściciela lub jednego ze wspólników, poprzez (w zależności od formy prawnej)
3. uniknięcie groźby likwidacji firmy, utraty płynności finansowej lub płynności zarządzania
4. zabezpieczenie utrzymania wartości udziałów lub akcji firmy w długim okresie czasu,
5. stworzenie Planu Sukcesji udziałów w firmie wraz z polityką przekazania własności i zarządzania firmą pomiędzy pokoleniami w rodzinie.


komentarzy: 1, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-1 z 1

Gość • Poniedziałek [28.05.2012, 11:29:34] • [IP: 31.63.223.**]

Tu najpierw zrobią rozpoznanie komu jak się powodzi, a potem zaczną dojenie.

Oglądasz 1-1 z 1
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Punkt zbiórki rzeczowej dla powodzian w sportowej MDK przy ul. Matejki 11 będzie działał w dni robocze od 8.00 do 14.30 do 30 września 2024 r. W celu pozostawienia darów należy najpierw zadzwonić pod nr telefonu 91 321 59 49. ■ AKTUALIZACJA KOMUNIKATU: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Świnoujściu potwierdził przydatność wody do spożycia z wodociągu „Granica-Wydrzany” na odcinku ul. Chrobrego obejmującym budynki przy ul. Chrobrego 19, 21, 26 i 28 ■