POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Poniedziałek [14.05.2012, 09:54:36] • Świnoujście

Wielkie kolejki do rejestracji, bo personel nie odbiera telefonów

Wielkie kolejki do rejestracji, bo personel nie odbiera telefonów

fot. Czytelnik

Wykręcają numer - zajęte, wybierają ponownie - nikt nie odbiera. I tak w kółko... Pacjenci przychodni przy ulicy Dąbrowskiego „wiszą” na telefonie nawet po kilka godzin. Wszystko po to, by zapisać się do lekarza.

Do przychodni można zarejestrować się telefonicznie. Jednak tylko w teorii, bo personel nie odbiera telefonów. Znudzeni wyczekiwaniem na sygnał pacjenci przychodzą więc z samego rana i czekają w długich kolejkach. Ci bardziej wytrwali - dzwonią dalej w nadziei, że w końcu ktoś podniesie słuchawkę.

- Stałam w kolejce od 7 rano. I przez ponad 20 minut wysłuchiwałam melodyjki telefonu z rejestracji. Nikt go nie odebrał - powiedziała w rozmowie z naszym reporterem pani Agnieszka. - Po co więc opcja telefonicznej rejestracji, skoro i tak trzeba przychodzić osobiście?! - pyta zdenerwowana.

To nie pierwszy taki przypadek, w którym mieszkańcy skarżą się na działanie telefonicznej rejestracji. I nie dotyczy to tylko przychodni przy ul. Dąbrowskiego.

- Jestem pacjentką Wojskowej Przychodni Grodek. Aby umówić się na wizytę, należy wcześniej zadzwonić i się zarejestrować. To niby ma - nam pacjentom, rodzicom z chorymi dziećmi, bądź starszym osobom - ułatwić życie. Lecz niestety jest całkowicie odwrotnie. Okazuje się, iż o godzinie 9 bądź 10 nie ma już miejsc! Najśmniejsze jest jednak to, że nie można umówić się dzień przed. Zatem należy liczyć na fart, że dzwoniąc o 8 rano będzie jakieś miejsce. Największy problem jest jednak w tym, że dodzwonić się do rejestracji graniczy z cudem... Próbowałam przez dobre parę godzin. Gdy już ktoś łaskawie odebrał, miejsc nie było. Jeden numer to chyba znacznie za mało biorąc pod uwagę ilość pacjentów - napisała na kontakt@iswinoujscie.pl pani Joanna.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 119, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-25 z 119

Gość • Środa [16.05.2012, 20:46:11] • [IP: 95.129.228.***]

" a co hceta kafy?"

agrest • Wtorek [15.05.2012, 22:06:11] • [IP: 80.245.190.**]

macie racje pija kawki nic nie robia wkacu sie tym ktos zajol tylko niech sie teraz zaqnich wezma bo robia sobie jaja w tej przychodni juz a telefonow nie obieraja wogle i odkladaja sluchawke brawo kto tym sie zajol

Gość • Wtorek [15.05.2012, 21:11:51] • [IP: 80.245.186.***]

zy przy tej okazji można zapytać o punktualnośc pracy lekarzy?na drzwiach jednej ze znanych pań doktorów wisi kartka, że w piątki nie wystawia recept, a to dlaczego?/już się dosyć w życiu napracowała, jest na emeryturze, blokuje etat, dlaczego nie zatrudni się młodych lekarzy, którzy nie są sfrustrowani życiem?rozpoczynanie pracy o 8, 30 lub 9 mimo, że klienci są rejestrowani od 8-ej rujnuje harmonogram kolejki, pacjenci tracą nerwy, i dużo więcej spóżniają sie z tego powodu do pracy!PRZY TEJ OKAZJI ZWRACAM TEŻ UWAGĘ, BY W CZASIE, KIEDY SĄ W ŚRODKU PACJENCI NIE SPACEROWAŁA PIELĘGNIARKA I PANI DOKTOR, NIE ŻYCZĘ SOBIE, BY OSOBY TRZECIE PRZECHODZIŁY NP.PODCZAS EKG, ILE ONE PRZENOSZĄ BAKTERII, MAJĄ CHODZIĆ OD ULICY, A NIE PLĄCZĄ SIĘ OD STRONY DZIECI CHORYCH POPRZEZ POCZEKALNIĘ, GABINET ZABIEGOWY DO PRZYCHODNI SZCZEPIEŃ.JAK MOŻNA TAK LEKCEWAŻYC PACJENTÓW?

Gość • Wtorek [15.05.2012, 19:56:12] • [IP: 83.8.129.***]

Pozdrawiam pielęgniarki, które mają anielską cierpliwość, znoszą wszystkie pretensje i żale pacjentów, a mimo to są uśmiechnięte. Ludzie zacznijcie szanować innych !!

Gość • Wtorek [15.05.2012, 17:49:13] • [IP: 92.42.112.***]

A ta centrala telefoniczna w przychodni Rodzinnej.Koszmar.Koszt rejestracji w zależności po jakim czasie ktoś z przychodni podniesie słuchawkę to od 1zł do 5 zł. Czy oni mają układ z telekomunikacją?? Kto na tym zarabia ?? Bo pacjent traci na pewno.

Gość • Wtorek [15.05.2012, 15:38:25] • [IP: 195.117.222.*]

Ja jak przychodziłam do rejestracji nigdy nie było kolejki i zostawałam zarejestrowana i przyjęta w ten sam dzień do dr.Pacana ale może miałam farta.

Gość • Wtorek [15.05.2012, 15:36:02] • [IP: 195.117.222.*]

Najważniejszym priorytetem dla pielęgniarki jest wdzięczyć się do lekarza co można zauważyć podczas wizyt.

Gość • Wtorek [15.05.2012, 11:51:25] • [IP: 92.42.116.***]

Pacjent w celu rejestracji do lekarza może: zgłosić się osobiście, telefonicznie, za pośrednictwem osoby trzeciej, a jeżeli placówka dysponuje odpowiednim oprogramowaniem, również drogą elektroniczną. Pracownik rejestracji natomiast ma obowiązek poinformowania o dacie i godzinie wizyty. Jest to cytat z wypowiedzi RZECZNIKA PRAW PACJENTA z 27.03.2012 www.bpp.gov.pl/#kom72

Gość • Wtorek [15.05.2012, 11:26:36] • [IP: 92.42.116.***]

§ 13. OGÓLNE WARUNKI UMÓW O UDZIELANIE ŚWIADCZEŃ OPIEKI ZDROWOTNEJ 1. Świadczeniodawca zapewnia rejestrację świadczeniobiorców na podstawie zgłoszenia, w szczególności: osobistego, telefonicznego lub za pośrednictwem osoby trzeciej. 3. Świadczenia powinny być udzielane przez świadczeniodawcę w możliwie najkrótszym terminie.

Gość • Wtorek [15.05.2012, 11:10:40] • [IP: 92.42.116.***]

800190590 -Rzecznik Praw Pacjenta godz.9:00-21:00 mamy ustawowe prawo być zarejestrowanym telefonicznie

O nieprawidłowości • Wtorek [15.05.2012, 10:39:01] • [IP: 93.94.190.**]

Na Grodku - ktoś napisał poniżej - szybko sie załatwia rentgena, odbiera wyniki. Tyle że...wyniki te włożone są do pudełeczka i są w zasięgu KAŻDEGO, każdy może sobie wyniki poczytać a może złośliwie wyjąć.

Gość • Wtorek [15.05.2012, 10:29:10] • [IP: 80.54.123.**]

NIE RAZ DZWONILAM A PIELEGNIARKI SIEDZA I KAWKE PIJA A JAK CZLOWIEK SIE DODZWONI O GODZINIE 8-9 TO BRAK MIEJSC, ALE ZEBY SIE DODZWONIC TO MIJA SIE Z CELEM. CHAMSKIE PIELEGNIARKI TAM SIEDZA PORAZKA!!

Gość • Wtorek [15.05.2012, 09:15:40] • [IP: 80.245.191.***]

To nie tylko jest tak na Dąbrowskiego, na grodku jest to samo od kiedy wprowadzili rejestracje.Szybciej jest zarejestrować się osobiście niż zadzwonić tam bo też wiecznie nie odbierają albo jest zajęte.Przekonałam się o tym na własnej skórze.

Gość • Wtorek [15.05.2012, 09:14:00] • [IP: 80.245.182.**]

wojskowa przychodnia na kapitańskiej nielepsza kolejki rano telefonu nieodbieraja a jak juz i czlowiek sie dodzwoni to juz sie okazuje ze na dzis niema miejsca do lekarza a ze dziecko ma 40 stopni to mowia proszesprobowac u lekarza moze przyjmie wiec moze trzeba nie placic ubezpieczenia tylko prywatnie isc bo sprawa z dzieckiem wlasnie zostala zalatwiona prywatnie.

Gość • Wtorek [15.05.2012, 09:04:09] • [IP: 95.129.228.***]

No chyba ze sie chce mama wyspac, w przeciwnym razie zawsze rano dostanie sie do lekarza z dzieckiem :) chorym

Gość • Wtorek [15.05.2012, 08:52:53] • [IP: 80.54.123.**]

Rejestrowac tylko telefonicznie i juz!! XXI wiek mamy, ludzie!! A przy rejestracji pytac o objawy choroby i o co komu chodzi, bo niektorych mozna przesunac na pozniejsze terminy, bo sa tacy, co lubia chodzic do lekarzy, bo im sie w domu nudzi. Przeciez jesli dziecko ma rano wysoka goraczke, to musze sie z nim dostac do lekarza!! A one mi powiedza, ze nie ma miejsc?? Paranoja jakas!!

Art • Wtorek [15.05.2012, 08:17:34] • [IP: 91.199.250.*]

Mając sporadyczny dzięki Bogu na razie kontakt - nie mam nic do rejestratorek tam pracujących, oprócz faktycznie jednej naburmuszonej Pani Beaty, a Pani Violetka jest baaaaardzo fajna :-)

Gość • Wtorek [15.05.2012, 08:16:55] • [IP: 178.238.249.**]

Artykuł jak najbardziej prawdziwy! Kilkakrotnie byłem świadkiem jak arogancko odzywały się panie w rejestracji do pacjentów. Strach się o coś zapytać a przecież one są pierwszym świadectwem o danej przychodni. Często nie zauważają osób stojących przy okienku nie mówiąc jak dzwoni telefon a one to ignorują.

Gość • Wtorek [15.05.2012, 08:14:09] • [IP: 95.129.228.***]

Ale im dokopaliśmy co? ;] Teraz zapisza wszystkich, odbiorą noga telefon. tylko czy lekarz zdąży nas wszystkich przyjac- no nic też im dokopiemy. Niech siedzą z nami do rana. No no i zawsze niech sie uśmiechaja - my możemy być chamscy MY JESTEŚMY CHORZY! Tylko nie wiem dlaczego wcale nie jestem milszy do ludzi którzy denerwują mnie w mojej pracy, ale to napewno wina kataru?!

Gość • Wtorek [15.05.2012, 07:55:01] • [IP: 192.168.104.***]

"Ryba psuje się od głowy"-za cały burdel w służbie zdrowia winna jest niejaka Kopacz, która obiecywała, że" UZDROWI"służbę zdrowia a kompletnie ją zrujnowała awansując za to na marszałka sejmu!Jej następca Arłukowicz idzie tą samą ścieżką widząc jak się awansuje i za co.Brawa dla wyborców!Nie tak długo powtórka.

Gość • Wtorek [15.05.2012, 07:54:04] • [IP: 92.42.117.**]

moja babcia nie chodzi a te gwiazdy nie odbieraja tel, urywam sie z roboty i lece, lece na zbity puysk rejstrowac..ja pier...le

paracelsus • Wtorek [15.05.2012, 07:05:33] • [IP: 178.238.250.***]

zgadza siem pani beata nie ojkazuje kultury osobistej, bo niestety nikt jej nie zmusza do wykonywania tej pracy, prace trzeba wykonywac z jakas pasja, zaaogazownaniem, a jak sie czuje ze sie wypalilo, to trzeba sie zwolnic! Co do rejestrowania telefonicznego? czasem sie zdarza ze czlowiek naprawde nie moze wstac i pojc na pieszo odstac w rejestracji, czy to mlody czy stary, na jazdego moze pasc, choroba nie wybiera wedlug wieku, i tak jak mozna sie zapisac z paro dniowym wyprzedzeniem do innych lekarzy np Dr Pacana tak powinno byc rowniez w przypadku innych lekaarzy, jesli ktos przychodzi do rejestracji o 14 ej i prosi i rejesstracje na jutro. ...a oni mowi prosze przyjsc rano, a za chwile slyszy sie ze rejestruja do innego lejkarza np na czwartek z gory...o co tu chodzi? niektrzy nie maja rodziny do pomocy ktora odstoi godzine w kolejce zwlaszcza przez 7 rano, wiec trzeba zmienic metody.

Gość • Wtorek [15.05.2012, 06:41:21] • [IP: 178.238.246.***]

nova-med-masakra, zeby dostac sie do lekarza trzeba przyjsc o 6 w kolejce, a i tak tylko z 7 pierwszych osob rejestruja, potem juz na kolejne dni, a ciekawy jest fakt, ze jak dzwoni znajoma to miejsce w tym samym dniu sie jeszcze znajdzie

Gość • Wtorek [15.05.2012, 05:53:03] • [IP: 95.129.224.**]

minister rostoski i donald wysłali 28 mld złotych, , biednym Grekom '' na podtrzymanie ich przywilejów, Podniesiono wiek emerytalny bo brakuje kasy na młodych emerytów wojskowych, podwyżki i nagrody w rządzie, A służba zdrowia nikogo nie obchodzi , gdyby Panie z recepcji odbierały wszystkie telefony, to większość starszych pacjentów nie miałaby szans na wizytę u lekarza, , głosujmy dalej na tusku, , , , ,

Gość • Wtorek [15.05.2012, 01:33:18] • [IP: 80.245.189.***]

Rzeczywiscie, te Panie z rejestracji w przychodni przy ul.Dabrowskiego nie wszystkie są mile, ale jedna jest wyjatkowo arogancka.

Oglądasz 1-25 z 119
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■