POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Wtorek [27.03.2012, 20:31:29] • Świnoujście

Rozwalą nam stocznię!
Zobacz film!

Rozwalą nam stocznię!<br>Zobacz film!

fot. Sławomir Ryfczyński

Przywieziony w teczce prezes wykończy naszą stocznię – mówią związkowcy i członek rady nadzorczej Morskiej Stoczni Remontowej. Świnoujska stocznia miałaby wziąć kredyt, by sfinansować m.in. remont promu Karsibór, który ma przeprowadzić konkurencyjna stocznia Gryfia ze Szczecina.

Morska Stocznia Remontowa w Świnoujściu, szczecińska Gryfia i Nauta z Gdyni są dziś w Funduszu Inwestycyjnym Zamkniętym, należącym do Agencji Rozwoju Przemysłu.



– Choć jesteśmy osobnymi, konkurującymi ze sobą podmiotami, wrzucono nas do jednego wora – mówią związkowcy z MSR. - Patryk Michalak, przewodniczący rady nadzorczej MSR jest prezesem Stoczni Gdynia (w upadłości) i szczecińskiej Gryfii, prezes naszej Morskiej Stoczni Remontowej, Jacek Szafrański to członek rady nadzorczej stoczni Nauta z Gdyni i doradca konsultant prezesa Gryfii. Dopełnieniem tego układu jest młody człowiek z Funduszu, który jednocześnie jest członkiem rady nadzorczej MSR i Gryfii. I mamy wierzyć, że ci ludzie nie wykorzystują informacji jakie mają o naszej firmie?

Rozwalą nam stocznię!<br>Zobacz film!

fot. Sławomir Ryfczyński

Niedawno wpadli na pomysł, by Morska Stocznia Remontowa zaciągnęła kredyt, aby jej konkurent- stocznia Gryfia- mógł zrobić remont promu Karsibór. W przetargu na remont promu startowała świnoujska MSR, ale Gryfia zaproponowała, że zrobi to najtaniej.

Rozwalą nam stocznię!<br>Zobacz film!

fot. Sławomir Ryfczyński

- Nic by nie było dziwnego w wygraniu przetargu, gdyby nie to, że Gryfia nie ma kasy, by zrobić ten remont - mówią przedstawiciele załogi Morskiej Stoczni Remontowej.- Po to mielibyśmy brać dla niej kredyt. Ją uratujemy, a sami padniemy.

Zdaniem związkowców, wiele wskazuje na to, że próbuje się wykończyć MSR i po to przysłany został tutaj z Warszawy Jacek Szafrański.

Chcieliśmy z nim dziś porozmawiać. Prezes świnoujskiej stoczni odmówił jednak rozmowy.

O nieprawidłowościach i swoich obawach członkowie rady nadzorczej MSR poinformowali ministra skarbu. Liczą na interwencję. Już dziś ogłosili jednak akcję protestacyjną

List do Mninistra Skarbu
Świnoujście, dnia 26 marca 2012 r.
Minister Skarbu Państwa
Pan Mikołaj Budzanowski
Ul. Krucza 36
00-522 Warszawa

Szanowny Panie Ministrze
Jesteśmy członkami Rady Nadzorczej Morskiej Stoczni Remontowej S.A. w Świnoujściu wybranymi przez pracowników Spółki i zwracamy się do Pana w imieniu pracowników MSR S.A. , których reprezentujemy. Nieszczęścia MSR S.A. zaczęły się od momentu przekazania nas i dwóch innych Stoczni do Agencji Rozwoju Przemysłu S.A. Następny przystanek to Mars Fundusz Inwestycyjny Zamknięty (należący do ARP S.A.). Mimo szumnych deklaracji zwiększenia wartości Stoczni, w tym i naszej – po dwóch latach „zarządzania”, uważamy że jest to postępująca degradacja otoczona medialnym szumem, pustymi frazesami i co raz bardziej widocznymi działaniami patologicznymi, w których prym wiedzie niekompetencja w zarządzaniu i drenaż finansowy MSR S.A. Po przywieziemy w teczce „zainstalowano” w naszej firmie człowieka, który naszym zdaniem nie ma żadnego pojęcia ani kwalifikacji do prowadzenia Stoczni (będąc tuż przed emeryturą przyszedł wykonywać potulnie nieracjonalne polecenia funduszu, którym zarządzają ludzie nie mający pojęcia o rynku remontu statków). Nie było żadnego logicznego powodu aby takie działania podjąć. Odczytano życiorys i przegłosowano nas stosunkiem głosów trzy do dwóch. Od września 2011 roku zaczął w MSR S.A. działać dziwny i szkodliwy układ – Przewodniczący Rady Nadzorczej to Prezes Stoczni Gdynia w upadłości i Gryfii, Prezes Zarządu MSR S.A. to członek Rady Nadzorczej Stoczni Nauta z Gdyni i doradca konsultant Prezesa Gryfii. Dopełnieniem tego układu jest młody człowiek z Funduszu, który jednocześnie jest członkiem RN MSR S.A. i SSR Gryfia. Naiwnością byłoby myśleć, że w takim układzie nie wyjdą żadne tajemnice handlowe MSR S.A. To zwykła kpina z kodeksu handlowego, dobrych obyczajów handlowych o czym będzie dalej.

Jeżeli chodzi o działalność to obecny Prezes MSR S.A. nie poświęca jej zbyt wiele czasu. Są to dwa-trzy dni w tygodniu, reszta to praca na rzecz SSR Gryfia. Jeżdżąc na koszt MSR S.A. – to Morska opłaca w pełni wynajęty dla Pana Prezesa samochód, jest to ewidentny koszt tylko naszej Stoczni, nam całkowicie zbędny. Kolejną sprawą jest działalność członka RN MSR S.A. – człowieka z Funduszu. W 2011 roku koledzy z Rady Nadzorczej oddelegowali tegoż członka RN do wykonywania bliżej nieznanych czynności – przywieziony przez nich projekt uchwały Rady Nadzorczej nie określał zadań tego człowieka. Ze swoich trzymiesięcznych „wakacji” w MSR S.A. (oczywiście zobowiązano Spółkę do pokrywania kosztów wynajmu samochodu, noclegów, przelotów plus oczywiście wynagrodzenie standardowe członka zarządu) sporządził po awanturach i żądaniach z naszej strony jakiś żenujący raport będący w naszej ocenie pomówieniem dotyczącym działań, procedur i ludzi w MSR S.A. Co jest bardzo dziwne w świetle tego, że to właśnie nasza Spółka jako jedyna z tych trzech stoczni działa sama, osiąga zyski i nie jest w żaden sposób dotowana. Za tą swoją „pracę” ten oddelegowany Członek Rady Nadzorczej wziął przyzwoite wynagrodzenie – jakie to można zawsze sprawdzić, zresztą w Radzie Nadzorczej jest przedstawiciel Skarbu Państwa, który sam głosował „za” w przedmiotowej sprawie, a które powinno naszym zdaniem być wpisane w straty nadzwyczajne Spółki, bo nic te działania MSR S.A. nie przyniosły. Po koniec 2011 roku ten sam członek Rady Nadzorczej, pozwolił sobie, przy czynnej pomocy pozostałych członków Rady Nadzorczej, w tym reprezentanta Skarbu Państwa na kolejny wybryk w postaci, przywiezienia w dniu posiedzenia w teczce oferty na badania sprawozdania finansowego przez firmę trzykrotnie droższą niż dotychczas wybierane (niż nawet przedłożone na ówczesne posiedzenie w regulaminowym czasie oferty) oraz z umową dwuletnią, jak by tego rodzaju usługi były szczególnie niedostępne lub deficytowe. Zresztą utrudniono nam rozsądne przyjrzenie się ofercie z uwagi na to, iż była ona przywieziona na posiedzenie. Ów członek Rady Nadzorczej uzasadniał wybór tej firmy tym, że jeżeli to zrobi „znana i dobra” firma to Komisja Nadzoru Finansowego odbierze to bardziej pozytywnie, a nic nam nie wiadomo, aby dotychczas sporządzane opinie przez biegłych rewidentów o Morskiej Stoczni Remontowej S.A. były kwestionowane przez KNF czy kogokolwiek. Uważamy, że bezzasadne jest tłumaczenie, że klienci Morskiej będą na naszą Spółkę przychylniej patrzeć jeśli taka renomowana firma dokona naszej oceny – bo od lat nasi klienci sami osobiście badają naszą wiarygodność – szczególnie klienci z norweskiego rynku offshore zlecają badanie naszej wiarygodności przez swoje wywiadownie gospodarcze. My wiemy, że Komisja taka nie poprze rozrzutności, ale nic nam nie wiadomo o tym aby takie życzenia wyrażała.

Prawdziwym hitem było posiedzenie Rady Nadzorczej Morskiej Stoczni Remontowej S.A. w dniu 19 marca 2012 roku, gdzie jednym z punktów obrad była – „Informacja na temat finansowania wybranych projektów SSR Gryfia” !!! Zaznaczyć trzeba, że nasz Przewodniczący Rady Nadzorczej a jednocześnie Prezes Gryfii nagle był nieobecny na tym posiedzeniu. Jak ogólnie wiadomo, pisała o tym cała prasa lokalna, Stocznia Gryfia wygrała dwa przetargi:

- remont promu przeprawy w Świnoujściu – Karsibór,

- budowa dwóch lodołamaczy dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Szczecinie, od podstaw.

Nic by nie było dziwnego w wygraniu przetargu, gdyby nie to, że SSR Gryfia nie posiada środków na finansowanie projektów i zaoferowała najniższe ceny, naszym zdaniem przedstawione ceny są zagrożone osiągnięciem jakiegokolwiek wyniku na przedsięwzięciu. Wiemy, że przy zamówieniach publicznych trzeba przedstawić sposób i źródło finansowania projektów. Ciekawe co opowiedziano zleceniodawcom i czy już wiedzą, że ich projekty są zagrożone, jeżeli zarządzający nie znajdą sposobu żeby MSR S.A. umoczyć w te projekty i pozyskać pod jakimś pretekstem pieniądze z MSR S.A. dla Gryfii. Z przekazanych nam na posiedzeniu Rady Nadzorczej informacji wynika, że SSR Gryfia przeżywa ogromne trudności finansowe. Oświadczamy przy tym, że osobiście mamy ogromny szacunek dla tej zasłużonej Stoczni, jej pracowników i dokonań technicznych, ale nie jest winą MSR S.A., że znalazła się w tak tragicznym położeniu. Obawiamy się, że decydenci wpadną na pomysł jakiejś fuzji, połączenia, co będzie dla nas oznaczało ogłoszenie upadłości razem z nimi. Sytuacja MSR S.A. jest obecnie dobra:

– posiadamy zlecenia offshore na prawie cały rok, są one doskonałym uzupełnieniem produkcji podstawowej jaką są remonty statków,

- zbudowaliśmy z własnych środków nowy budynek administracyjny – obecnie ludzi pracują w 40-letnich barakach pokrytych azbestem,

- dzięki dobrej pracy poprzedniego Prezesa i jego zastępcy mamy statki, konstrukcje, płynność finansową, linie kredytowe i chęć do pracy.

W Morskiej Stoczni Remontowej S.A. w ostatnim czasie, przy obecnym układzie właścicielskim, przedstawiciele Funduszu dopuścili się naszym zdaniem kolejnych nadużyć. Przewodniczący Rady Nadzorczej nie rozumie, że to Rada Nadzorcza powinna ustalać, np. warunki umowy o pracę Prezesa Zarządu. Była taka uchwała, ale Pan Przewodniczący wykroczył poza ramy i dobrotliwie przyznał Panu Prezesowi kilka dodatkowych przywilejów finansowych i innych. Na Nasz wniosek sporządzono ekspertyzę prawną umowy, która jest do wglądu w firmie i wynika z niej że Pan Przewodniczący złamał postanowienia uchwały i przekroczył swoje uprawnienia. Trzeba przy tym oczywiście powiedzieć, iż opinia prawna powstała w styczniu br, ale Pan Przewodniczący nie przekazał nam jej od razu tylko dopiero w dniu 19 marca 2012 roku, Wiceprzewodniczący prowadzący posiedzenie Rady Nadzorczej pod nieobecność Pana Przewodniczącego (podobno choroba nie pozwoliła mu przybyć na zwołane posiedzenie) zarządził przekazanie nam sporządzonej opinii prawnej. Ale przecież Prezes MSR S.A. to konsultant „Gryfii” i w naszym kraju widocznie tak robić można skoro zrobiono.

Budowaliśmy ten zakład od postaw, przez całe dziesięciolecia. Nikt nam nigdy niczego nie dał. Kiedy było ciężko, to my podciągaliśmy pasa aby przetrwać. Przykro jest oswajać się z myślą, że jedni budują a inni rujnują, bo do tego to zmierza.

Szanowny Panie Ministrze – prosimy żeby Pan osobiście przyjrzał się tym różnym zarządzeniom i naprawieniom, bo oni nie zarządzają i nie naprawiają tylko degradują i rysują w imię jakichś bliżej nie zdefiniowanych interesów. Panie Ministrze prosimy aby Pan zabrał zabawkę pod tytułem Morska Stocznia Remontowa S.A. z Agencji i Funduszu i odtworzył poprzednią sytuację prawną, bo Ci ludzie niczego nie rozwiną tylko zniszczą. Pod szyldem/hasłem zwiększenia wartości zakładu prowadzą działalność w naszej ocenie pozorną, za którą płaci się jeszcze pieniądze, a która jest groźna bo zagraża naszemu bytowi. Oczywiście może niektórym taki układ odpowiada. Jak zniknie stocznia, to przecież zostaną tereny, grunty, hale, budynki, doki, maszyny, nabrzeża – które sprzeda kolejny aferzysta typu Fundusz Inwestycyjne Silesia (nie mało skandali ostatni słyszeliśmy a propo sprzedaży majątku po stoczni szczecińskiej). Wszystko to można sprzedać komukolwiek, kto lepiej zapłaci. Po stoczniach budowlanych przychodzi pora na stocznie remontowe. Co ciekawe dotyczy to głównie województwa zachodniopomorskiego. Liczymy na to, że Pan Minister zatrzyma te operacje na organizmie, który od lat funkcjonuje, płaci podatki, ZUS, daje pracę – nie tylko tym, którzy są zatrudnieni bezpośrednio w firmie, ale i wielu kooperantom.

Nasze obawy wynikają z jeszcze jednego faktu – wszystkim wiadomo, iż Komisja Europejska rozpoczęła formalne dochodzenie w sprawie pomocy publicznej dla dwóch nabywców majątku Stoczni Gdynia. Poważne wątpliwości KE budzi zakup przez ARP obligacji Stoczni Remontowej Nauta S.A., by ta mogła sfinansować transakcję. Nie można wykluczyć iż takie postępowanie nie zostanie wszczęte wobec SSR Gryfia, jeżeli do tego dojdzie i Komisja wysunie wnioski niekorzystne do Polski to w przypadku gdyby pospiesznie Fundusz Inwestycyjny MARS spowoduje połączenie Morskiej z Gryfią to dla naszej firmy może oznaczać zamknięcie na wniosek Komisji Europejskiej tworu powstałego z połączenia MSR S.A. i SSR Gryfia.

Członek Rady Nadzorczej z Funduszu na ostatnim posiedzeniu rzucił na stół przygotowaną przez siebie uchwałę, w której chce się oddelegować do samodzielnego pełnienia jakiś funkcji nadzorczych w zakresie problematyki płynności finansowej oraz restrukturyzacji Stoczni. MSR S.A. nie ma większych problemów z płynnością finansową, natomiast w 2009 roku przeprowadziliśmy restrukturyzację. Jeśli w firmie ma być przeprowadzana restrukturyzacja firmy, to powinna ona raczej być zaproponowana przez Zarząd Spółki (bo to Zarząd odpowiada za zarządzanie Spółką) a taki materiał do Rady Nadzorczej nie został przedłożony w ostatnim czasie przez Zarząd MSR S.A., aby należało go nadzorować w jakiś szczególny sposób przez Radę Nadzorczą. Treść tego projektu uchwały wskazuje, iż to Morska Stocznia Remontowa S.A. ma finansować pobyt tegoż Członka Rady Nadzorczej aby mógł pracować dla Gryfii (pokrywanie kosztów noclegu w Szczecinie). Mimo, że tej uchwały jeszcze nikt nie podpisał, w Morskiej Stoczni Remontowej S.A. złożyli wizytę ludzie z jakiejś firmy od restrukturyzacji (tak u nas działa Rada Nadzorcza). Co tym razem się stanie, jakich szkód narobi? Nie wiemy. Wiemy natomiast, że znów zarobi parę tysięcy złotych, mimo że decyzji Rady Nadzorczej w tym zakresie nie było.

Wiemy, że to wszystko brzmi jak bajka, ale to się dzieje tu i teraz. Czy ta bajka będzie miała dobry, czy zły morał zależy od Pana Ministra. Powiadomimy wg rozdzielnika o zdarzeniach wszystkich, którzy powinni wiedzieć co wyprawiają „warszawscy stoczniowcy” w Świnoujściu. Może ktoś przerwie ten dramat, w którym my walczymy o życie a nasi adwersarze o zaszczyty i pieniądze. Komu Pan pomoże Panie Ministrze? My wierzymy, że Polsce i nam.


Czesław Kuckiewicz
Bronisław Sienkiewicz

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 103, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-103 z 103

Gość • Wtorek [03.04.2012, 18:54:42] • [IP: 80.245.187.***]

Rozalski to niech wraca do Szczecina z swoim kolegom za te krzywdy luckie

Gość • Poniedziałek [02.04.2012, 14:34:04] • [IP: 88.156.233.*]

Macie sierpy i mloty do do roboty ! Raz sierpem raz mlotem . .. Prezes ma byc dla Was a nie Wy dla niego. Zlego na taczke i za brame. A Rozalski niech wraca do gabinetu i dalej prowadzi ta firme bo niezle Mu to wychodzilo.

Gość • Piątek [30.03.2012, 21:40:50] • [IP: 80.245.186.***]

PO CO NAM WOGÓLE TA UNIA EUROPEJSKA?BANAN MA BYC PROSTY, MARCHEWKA TO OWOC, ITD TO JEST PROBLEM DLA UE?w AFRYCE JEST 2 MILIONY SIEROT, BIEDA, A U NAS NARODEM KIERUJĄ PETAKI!ŻYDA KTOS OBRAZI TO ZARAZ CAŁY KRAJ NIEMAL PRZEPRASZA, A JAK NAS GNOJĄ RZADZĄCY TO W IMIĘ PRAWA?NIE POMOGA ŻADNE LISTY DO MINISTRA BO ON PRZECIEZ ODDELEGOWAŁ GOŚCIA I TYLKO CHWILA, BY ZNISZCZYC TRUD STOCZNIOWCÓW SŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁŁAWIONYCH NA CAŁYM SWIECIE.TEN KRAJ JEST CHORY!TO NIE CI LUDZIE LECIELI DO SMOLEŃSKA, WIDAĆ KULTURA POTRZEBNA BYŁA W NIEBIE, ALE UFAMY, ŻE ZŁO DANE NAM TERAZ WRÓCI DO PO ZE ZDWOJONA SIŁA I TE SZTYLETY W OCZACH TUSKA WRESZCIE I JEGO DOPADNĄ!JEŻELI NIE OPAMIETAMY SIE TO W KÓTKIM CZASIE BĘDĄ NAMI RZADZILI EFEMERYCI, PEDAŁY, CI SKACZA I BIEGAJĄ NA SWÓJ PROGRAM ZAPRASZAJA.CI KTÓRZY ROZPOCZYNALI PRYWATYZACJĘ KRAJU PRZED LATY DZISIAJ W NAGRODĘ SIEDZĄ EUROPARLAMENCIE, BIORA NIEBOTYCZNA KASE I MAJĄ NAS I KRAJ NA KOŃCU FIUTA.!!1

Gość • Piątek [30.03.2012, 21:30:53] • [IP: 80.245.186.***]

DO IP 185 - BEZ OSOBISTYCH WYCIECZEK!GDYBY NIE TACY JAK KUCKIEWICZ DAWNO BY STOCZNI NIE BYŁO!!REFORMY BEZKOSZTOWO, TAKIE RZADZENIE KRAJEM JEST BARDZO ŁATWE, WSZYSTKO ZNISZCZYĆ, ODDAĆ GOSPODARKĘ W OBCE RĘCE I BASTA.CZY W TEJ WARSZAWCE NIE MAJA POJĘCIA CO SIĘ W KRAJU DZIEJE?LICZĄ TYLKO WŁASNĄ KASE, ROZWALAJĄ RODZINY I MYŚLĄ, ŻE BĘDA RZADZIĆ WIECZNIE!.CO KTÓRY DORWIE SIĘ DO KORYTA I NA SALONY ZARAZ ZARYWA NOWĄ BABĘ, TO JAK MA MYŚLEĆ O KRAJU JEŻELI KINDYBAŁ GLOWĘ ZAJĄL?CO TAM DLA NICH STOCZNIA, PRZYSYŁAJĄ DELEGETA DO ZNISZCZENIA STOCZNI, BO PRZECIEŻ NIKT Z NICH DO RZĄDZENIA TUTAJ NAMI NIE JEST POTRZEBNY, ŚWIETNIE SOBIE RADZIMY BEZ WARSZAWKI!JAK ŻYĆ I WYCHOWYWAĆ DZIECI, GDY PATRZĄ I SŁUCHAJĄ NP.KOMISJI KULTURY JAK PODLE ZACHOWUJĄ SIĘ CZŁONKOWIE PO, TO SKANDAL TAK WYNISZCZAĆ NARÓD.JESZCZE ŻYJĄ HITLEROWCY, A POLACY DLA KASY MORDUJĄ GOSPODARKĘ NARODOWĄ, TĘ O KTÓRĄ WALCZYLI NASI DZIADKOWIE, OJCOWIE, MY WYRZEKALIŚMY SIE NAGRÓD BY BUDOWAĆ STOCZNIE, A TERAZ LIBERALIZACJA NISZCZY KRAJ!kOMUNO WRÓĆ!!

Gość • Piątek [30.03.2012, 20:25:44] • [IP: 80.245.186.***]

PROSZE-NIECH KTOS ZNAJACY DOBRZE TEMAT NAPISZE, CZY ZNA CHOCIAŻ JEDEN SKŁAD RADY NADZORCZEJ, KTÓRA UCHRONIŁA POLSKI ZAKŁAD PRACY OD BANKRUCTWA?!GWARANTUJĘ, ŻE NIE, BO CI PANOWIE NIE ZNAJĄ TEMATYKI ZAKŁADÓW PRACY, USTAWA NAJPIERW POZWOLIŁA IM SPOTYKAĆ SIĘ 2 RAZY W ROKU, JAK POCZULI OGROMNĄ KASĘ ZA NIC NIEROBIENIE, ZA NIE PONOSZENIE ZA NIC ODPOWIEDZIALNOŚCI TO sld SZYBKO ZMIENIŁO USTAWĘ I POZWOLIŁO SPOTYKAĆ SIĘ W RAZIE TZW, POTRZEBY, A WIĘC POTRZEBY POCZULI I SPOTYKAJĄ SIĘ CO MIESIĄC CZY JEST O CZYM PIEPRZYĆ CZY NIE!!.zA NIC NIE PONOSZĄ ODPOWIEDZIALNOŚCI, DOJĄ KASĘ, JEŻDŻA JEDNYM AUTEM, A ROZLICZAJĄ KAŻDY SWOJE.CI Z WARSZAWY NAMASZCZENI PRZEZ PO MAJA JEDEN CEL!ZNISZCZYĆ POLSKA GOSPODARKE NIE DAJĄC NIC W ZAMIAN!CIESZĄ SIĘ NIEMCY GDYŻ STOCZNIOWCY TAM SIE ZATRUDNIAJĄ.NIKT NIE ROZLICZA RAD NADZORCZYCH, ONI SIE PASĄ NASZYM KOSZTEM!!REFORMY KOSZTEM LUDZI, PO CO ZATEM SEJM I SENAT JEŚLI PONAD 500 OSÓB NISZCZY KRAJ BO ONI SĄ PRZY KORYCIE!PATRIOCI ZGINĘLI W SMOLEŃSKU, W SZKOŁACH NIE BEDZIE HISTORII I CO NAM ZOSTANIE?!

kris • Czwartek [29.03.2012, 00:49:04] • [IP: 80.245.180.***]

GDZIE JEST TRZEBIATOWSKA? W WARSZAWIE? EWA RATUJ STOCZNIE !!

Gość • Środa [28.03.2012, 22:29:06] • [IP: 88.156.234.***]

Czy wy związkowcy z MSR nie kumacie jak to kiedyś się mówiło tzw." czaczy," o co w tej zagrywce z waszą firmą chodzi oraz ze stocznią Gryfia?. Otóż moim zdaniem ci" warszawscy stoczniowcy" mają partyjne zadanie PO doprowadzenie do likwidacji stoczni remontowych na wybrzeżu zachodnim i przeniesienie remontów do Gdańska i Gdyni. Przecież tam lada dzień zbankrutuje stocznia Marynarki Woj., która 15 lat buduje tego nieszczęsnego Gawrona. Likwidując was i Gryfię, uratują lub reaktywują potem Nautę i Stocznię Mar.Woj. Jak zaczniecie jakiś strajk to będzie to woda na ich młyn i te wasze ofshory szybko przeniosą do Gdańska i Gdyni, a wy na trawkę. Nie dajcie się zmanipulować.

BeeeBeeeBeee • Środa [28.03.2012, 22:04:27] • [IP: 178.36.51.***]

Przepraszam, zapomniałem. Od stoczni won z łapami...brudnymi od smaru!

BeeeBeeeBeee • Środa [28.03.2012, 21:57:51] • [IP: 178.36.51.***]

Ciekawe czy prokuratura z urzędu czy na podstawie doniesienia zajmie się faktem ujawnienia przez pracowników stoczni, w artykule oraz w filmie, poufnych informacji handlowych dotyczących realizowanych kontraktów? A może kontrahenci obydwu stoczni wystąpią do nich z żądaniem zapłaty kar umownych za naruszenie zapisów o poufności? Kto pokryje te koszty? Co wtedy zrobią związki zawodowe? Kto zostanie namaszczony na głównego winowajcę? Zarząd, 2/3 RN (bez przedstawicieli załogi), fundusz, ministerstwo, premier, episkopat?

Oburzona • Środa [28.03.2012, 21:20:04] • [IP: 178.238.246.**]

Od stoczni won z łapami!

Virus • Środa [28.03.2012, 20:59:10] • [IP: 31.63.249.***]

Opublikujcie ryje tych dżentelmenów.

Gość • Środa [28.03.2012, 20:47:05] • [IP: 217.97.199.**]

Wszyscy byli i obecni pracownicy Morskiej są posiadaczami akcji.Może nie trzeba taczek z gnojówką a wystarczy walne zgromadzenie akcjonariuszy.W końcu to najwyższy organ spółki.Tylko na tym walnym trzeba być to raz a dwa trzeba tam zabrać głos.To, że panowie z desantu kpią z prawa to inna sprawa.Może trzeba trąby żeby ktoś usłyszał tam daleko. Kiedys, kiedyś dawno temu mówili mądrzy ludzie bierz rower i buty i do widzenia z Nowej Huty

Gość • Środa [28.03.2012, 20:26:47] • [IP: 92.42.118.***]

To są jednak kpiny z prawa i robota dla prokuratora - właściciel (agencja - fundusz, ale tak czy inaczej stworki skarbu państwa) pozwala, aby dwie stocznie stanęły do przetargu. Gryfia daje fatalnie niskie ceny i wygrywa a jej prezes, będący przewodniczącym Rady nadzorczej MSR SA nakazuje przegranej w przetargu Morskiej finansować swoje zadanie - bo Gryfia nie ma zdolności kredytowej i możliwości wykonania zadań. Tak nie było nawet za Dżyngis-chana. Moim skromnym zdaniem niespolegliwi członkowie zarządu i rady winni natychmiast pisać zawiadomienie do prokuratury.

Gość • Środa [28.03.2012, 20:24:41] • [IP: 217.97.199.**]

A propos filmiku...nie sztuka uzywić, sztuka zjeść.Morska stoi fachowcami, co nie znaczy, że ludzie którzy tam pracują nie powinni znac miejsca w szeregu.Rachunek ekonomiczny jest prosty ale bezwzglęny.Ktoś sobie to wymyslił czy tak wyszło z rachunku...?A może Ci którzy by zostali zrobiliby tyle samo...?Związki powinny bronić ludzi ale równoczesnie powinny dbać o firmę.Tym bardziej, że firma o nich dba. Jeśli ktoś myśli inaczej jest w błędzie.Wystarczy, że popatrzy dookoła.

Gość • Środa [28.03.2012, 19:32:09] • [IP: 217.97.199.**]

Morska to marka.Dlaczego norweskie firmy dają zlecenia...? Kiedy te kontrakty były podpisane...?Firma jest budowana od lat ciężką pracą ludzi...doskonałych fachowców. Ktoś tu pisze o Marku Różalskim...to ja się spytam...kto to zbudował...?kto inwestował w ludzi...w ich kwalifikacje...a te kontrakty wzieły się skąd...Morska to marka...Lata ciężkiej pracy.I dlatego trzeba jej bronić jak niepodległośc.i

Gadochan • Środa [28.03.2012, 19:27:10] • [IP: 92.42.114.***]

To gorzej niż u Owella. W żadnym NIEPODLEGŁYM i SUWERENNYM państwie nie byłoby możliwe, aby kryminaliści poprzebierani za członków obu rad nadzorczych konkurujących ze sobą firm, choćby pięć minut mieli możliwość ustosunkowywać się do takich zarzutów z wolnej stopy. W KAŻDYM WOLNYM kraju" parlamentarzyści" stanowiący prawo umożliwiające taką hucpę gniliby w ciężkich więzieniach. Ale Polska jest krajem rządzonym przez zdrajców i szubrawców spod ciemnej gwiazdy. Możecie mnie - bandyci - aresztować za prawdę. Miarka się przebrała.

Gość • Środa [28.03.2012, 19:19:15] • [IP: 80.245.187.***]

To wy natym filmiku razem z bylym prezesem zwalnialiscie ludzi z duzym stazem pracy i nie broniliscie ich, przeciez byly prezes chcial zwolnic 200 osob a sami zobaczcie jak bedziecie zwalniani jak boli a na zarobki nie nazekajcie

Gość • Środa [28.03.2012, 19:13:27] • [IP: 80.245.178.**]

Panowie! Trzymam kciuki za Was!

Gość • Środa [28.03.2012, 19:12:54] • [IP: 80.245.186.**]

Panowie nadchodzą wszawe czasy, powiedział RYŻY -szykujcie sobie grzebienie

Gość • Środa [28.03.2012, 18:55:39] • [IP: 217.97.199.**]

To istny horror! Gorzej niż za komuny. Ktoś chce doprowadzić stocznię do ruiny by potem, za grosze przejąć jej najcenniejsze składniki majątkowe i kontrahentów, a resztę puścić na zieloną trawkę. Stoczniowcy, nie dajcie się! Kosy na sztorc, ktosi na taczki i do kanału z nimi.

Gość • Środa [28.03.2012, 18:24:49] • [IP: 92.42.118.***]

Świat schodzi na psy !

Uśmiechnięty pod wąsem • Środa [28.03.2012, 18:23:59] • [IP: 195.187.15.***]

Popieram protest z całą stanowczością. Uważam, że akcja powinna zostać nagłośniona, a protest powinien eskalować. Tylko w taki sposób można doprowadzić do upadku tego zapyziałego zakładu, gdzie rządzą układy i układziki, gdzie przepłaca się za materiały, robociznę i przymyka oko na lewizny. Tylko poprzez wysłanie jasnego sygnału, że stocznia jest podmiotem niestabilnym, niezdolnym do terminowego wywiązania się z kontraktów offshore, bo protesty są ważniejsze niż praca, możemy zagwarantować, brak zainteresowania ze strony norwegów. Będą woleli składać zamówienia w stabilnych podmiotach. Dopiero na zgliszczach tej stoczni wyczyszczonej z prywaty uda się odbudować rentowny podmiot. Kibicuje wam szczerze panowie. Róbcie tak dalej!! Brawo!!

Gośćsdf • Środa [28.03.2012, 18:22:20] • [IP: 87.206.151.**]

ludzie, to jest republika bananowa.kazdy łapie ile się da a po nas choćby potop.

lolodolo • Środa [28.03.2012, 17:59:59] • [IP: 80.245.178.***]

Dziwne, bardzo dziwne, że do tej pory tej stoczni nie zamknęli. Banda rządzących krajem degeneratów niszczy wszystkie polskie marki, Polski przemysł i polską klasę robotniczą. Zobaczcie sobie co bandyci zrobili ze Stocznią Szczecińska. Z tego co mi wiadomo te barany chcą stocznie zrujnować i zrobić tereny lęgowe kormoranów. Wybraliście baranów na swoich przywódców, więc też musicie się zbydlęcić. Możliwe, że też coś sprywatyzują bo im kasa potrzebna na bomby i rakiety do F-16 którymi chcą mordować dzikusów w azjatyckich bantustanach.

Gość • Środa [28.03.2012, 17:35:35] • [IP: 217.97.193.**]

No to powiem wam ja - młody specjalista z gazoportu - do niedawna szydziłem ze stoczniowców, przemysłu ciężkiego, itd., dopóki sam na własne oczy nie zauważyłem, ile z tego mają kasy duże międzynarodowe firmy, niestety żadna nie jest polska. Przemysł to kasa, przemysł to niezależność, przemysł to własne patenty, przemysł to również dobrobyt obywateli i narzędzie nacisku politycznego. Brońcie stoczni, bo warto - zachód właśnie się zorientował, że przemysłu ma coraz mniej, i że zaczyna od tego biednieć - teraz wszystko produkuje Korea, Chiny, Tajwan a ostatnio i Indie. Wracają czasy gospodarek narodowych (UE się rozpada i tak - wszyscy o tym wiedzą), a do tego potrzeba przemysłu - brońcie, bo dzieci wasze będą się ustawiać po paczki zapomogowe - jak ktoś celnie napisał. Pozdrawiam

Gość • Środa [28.03.2012, 17:23:14] • [IP: 83.25.118.***]

Ludzie zapierdzielają w tej Stoczni za marne grosze bez podwyżek od lat a taki pajac się wozi. Kpina.Tylko strajk zostaje

Gość • Środa [28.03.2012, 15:50:24] • [IP: 93.94.185.***]

Piszecie o obecnym dyrektorze że piastuje inne funkcje w innych stoczniach a dlaczego nic nie piszecie że Różalski takze był prezesem w Waszej stoczni i w stoczni szczecińskiej i robil co chcial i dalej tam siedzi i zaciera raczki aby zwiazki prosily na kolankach aby powrocil...sami sobie zasluzyliscie na to co macie podziekujcie związkom i Kuckiewiczowi oraz pozostalym czlonkom rady

LENIN • Środa [28.03.2012, 15:07:50] • [IP: 80.245.180.***]

Ja widzę ministra, lecz niewidzę skarbu raczej same długi.Więc piszcie do ministra długów i dalej spokojnie ich popierajcie w czasie wyborow

Gość • Środa [28.03.2012, 14:23:33] • [IP: 80.245.176.***]

Nie będzie niczego, niczego nie będzie...to mówiłem ja rudy z Gdańska !!

Bździągwa™ • Środa [28.03.2012, 13:45:01] • [IP: 31.63.249.***]

13:20 - Sam sprzątasz śmieciu.

Gość • Środa [28.03.2012, 13:21:38] • [IP: 83.25.171.***]

Popieram poprzedników w całej okazałości, Ten rząd palcem nie kiwnie żeby wam pomóc.Jeszcze Polska nie zginęła, póki my żyjemy... Trzymajcie się stoczniowcy, Alleluja i do przodu...

Gość • Środa [28.03.2012, 13:21:16] • [IP: 88.156.235.**]

Jestem za stoczniowcami.Facet w teczce to koń trojański.Czym prędzej wygonić go.Natychmiast!!

Gość • Środa [28.03.2012, 13:21:05] • [IP: 80.245.180.**]

dobrze ze w porcie nie ma takiego balaganu..a co nie ktorzy tak narzekaja ze port tamto i siamto.kasa jest, podwyzki sa, nawet zus zaczeli doliczac do port serwisu.

Gość • Środa [28.03.2012, 13:20:02] • [IP: 217.97.193.**]

dziwne Bżdziągwa sprząta stocznię

Gość • Środa [28.03.2012, 13:17:39] • [IP: 41.78.17.***]

a pognac dziada na taczce i niech to tv pokarze

EUGENIKA • Środa [28.03.2012, 13:01:53] • [IP: 83.21.166.***]

Jak napiszecie na miękkim papierze. ..To może z tego zrobią użytek Jest tendencja do rozwałki wszystkiego a Polski przemysł ma być na poziomie manufaktury. ..od tego są spółki...Okupacja EKONOMICZNA. ..Sprzedany kraj. ..Mamy być tanią silą roboczą. ..lub mięsem armatnim. .. dwa miliony za chlebem, do 67 lat praca, , , , tylko jaki pracodawca będzie trzymał dziadka po 55 roku. .. Przy takim bezrobociu młodych. .. Wyobrazcie spawacza w tym wieku czy montera, jaka jego wydajność. Jakie bezrobocie jakie upodlenie. ..Teraz tyłki wam się trzęsą że na ZIELONĄ TRAWKĘ . ..Trzeba było pomyśleć a nie biegać z plakietką. ..Macie to co chcieliście nie żal was. ..pomimo że zostaliście zmanipulowani. Mamy wolność a czy może być wolnym człowiek nie pewny swojego jutra ?

LENIN • Środa [28.03.2012, 12:46:00] • [IP: 80.245.180.***]

Gdzie ? do ministra?Minister ma was...Myslicie ze tym panom kto te posadke załatwił.GŁOSUJCIE NA PLATWORMĘ DALEJ A PUŻNIEJ NA PALIKOTA LEMINGI

Gość • Środa [28.03.2012, 12:07:03] • [IP: 95.51.254.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Środa [28.03.2012, 11:47:09] • [IP: 80.245.189.***]

radzę przetłumaczyć i wysłać też do mediów angielsko- i niemieckojęzycznych + do europarlamentu - do przewodniczącego i kogo się da, nie wystarczą tłumaczenia, władza ma to gdzieś. Działania muszą być nagłośnione i dla władzy dotkliwe, inne zostaną po prostu zignorowane.

Gość • Środa [28.03.2012, 10:58:37] • [IP: 80.245.190.**]

ale idioci

EMERYT STOCZNIOWY • Środa [28.03.2012, 10:52:05] • [IP: 83.21.156.***]

Otake Polskie walczyłem. ..Ten to na tym interesie wyszedł najlepiej...W czasach swojej świetności Stocznia dawała chleb 1400 pracownikom. ..Własna szkoła przyzakładowa, miał być trzeci dok (była wykopana głębia dokowa). Własny dział transportu. Przychodnia przyzakładowa., stołówka smakosz, placówka PKO, Prom dowoził do pracy, zamieszkałym poza Świnoujściem zwracano za bilety.. W remoncie stało po 12 do 15 statków. ...Obecnie sprzęt zdekapitalizowany. ...Może tak ZASTRAJKUJECIE...

Gość • Środa [28.03.2012, 10:29:18] • [IP: 88.156.235.***]

Myślę że ten list powinien być również wysłany do prokuratora generalnego by ten zdecydował z urzędu o wszczęciu postępowania. Na interwencję naszej posłanki Żmudy-Trzebiatowskiej nie ma co liczyć bo ona w tym wszystkim pewnie też siedzi.

Gość • Środa [28.03.2012, 09:53:56] • [IP: 88.156.233.***]

Tylko nie dajcie się manipulować politykom. Obojętnie którym, ani tym z PO ani z SLD, Ruchu Palikota i różnych przybudówek ojca Rydzyka. Zorganizujcie w Świnoujściu wielką imprezę protestacyjną tydzień przed 1 maja. Jest szansa, że media ogólnokrajowe to zauważą. Czas zacząć działać.

Szpila • Środa [28.03.2012, 09:40:42] • [IP: 83.23.141.***]

To wina komuny. Po co budowała taką stocznię. Teraz trzeba znaleźc śmietniki dla stoczniowców by mogli wykarmic rodziny.

Gość • Środa [28.03.2012, 09:34:35] • [IP: 217.97.193.**]

na taczki dziada, to ma być strajk z zakorkowaniem kanału, zebyscie nie dali ciała jak Kohen-Wałęsa co oddał solidarnosc KOR-wi i skutki mamy do dziś, bo bedzie tak jak z ODRA, całe miasto jest z Wami!

Gość • Środa [28.03.2012, 09:10:39] • [IP: 83.20.68.**]

Do Pani POSEŁ POSEŁ POSEŁ POSEŁ

Gość • Środa [28.03.2012, 09:06:32] • [IP: 83.23.134.***]

a Poslanka Zmuda-cos-tam nie pomoze swojej stoczni?? nieee...przeciez ona dostanie dzialke z tego geszeftu. Ale Łosie byliscie w 80-tym, trzeba bylo pogonic te bande na Sybir, teraz juz za pozno, kretacze i przestepcy u wladzy

Gość • Środa [28.03.2012, 09:03:22] • [IP: 83.23.134.***]

chcieliscie kapitalizmu to go macie... teraz placice cene za skok pewnego grubasa ktory serwisowal wozki elektryczne w stoczni w gdansku. pala w tylek zabolala ale praca byla i godnosc byla a i panstwo dbalo o czlowieka. Walczyliscie o wolnosc to teraz sie nia napascie, Łosie. Lepiej byc wolnym bezdomnym czy uciskanym najedzonym z zapewnionym socjalem? Tylko chyba teraz troche za pozno na zmiany co? Podobno polak madry po szkodzie, sek w tym ze szkoda jest tu rozmiarow katastrofy planetarnej... poproscie zachod, moze paczki wam zrobi jak w 80-tym... i Nowak-Jezioranski doda Wam otuchy z RWE...

Gość • Środa [28.03.2012, 08:59:01] • [IP: 80.245.186.**]

Zainteresóicie protestem medja tv i wszystkie partie a zwłaszcza te w opozyci do PO, ratujcie MSR bo jnaczei ślad po niei zginie.

Gość • Środa [28.03.2012, 08:54:11] • [IP: 83.3.210.***]

Kochani! Nie dajcie się. Poradziliście sobie już w trudniejszych sytuacjach. Powiadomice III Władzę jaką jest telewizja. Zamnknijcie bramy i wyrzućcie gnoi za nią. Trzymam za was kciuki i jestem z wami tym bardziej, że spędziłam z wami 14 lat swojego życia, były to wspaniałe chwile. Macie świetnych fachowców. Pozbyliście się już kiedyś: Marca, Milewicza, dogadaliście się nawet z p. Różalskim i przekonaliście go do niejednego swojego pomysłu. Dacie radę i tym razem pod waruniiem, że będzie trzymać się wszyscy w kupie. Stasiu i Tadziu wierzę w was!!

Gość • Środa [28.03.2012, 08:48:31] • [IP: 83.23.143.**]

zycze wam oby wszystko poszlo jak najlepiej po waszej mysli jestem z wami tak jak pewnie wieksza czesc miasta bo niejedna rodzina ma powiazania z ta stocznia i trzeba bronic tego miejsca pracy bo nic w koncu nam nie zostanie. a gdzie jest pani posel ktora tak zawsze stroszy sie ze swoja kolezanka z klubu i inni radni dlaczego nie widza tego gdzie media pytan jest wiele a pomocy malo '''

Gość • Środa [28.03.2012, 08:45:06] • [IP: 83.25.171.***]

Jedynie TV Trwam możę wam pomóc w wyemitowaniu waszego problemu, tylko się spieszcie bo niedługo platforma zrobi swoje.Pozdrowienia dla stoczniowców!! Walczcie o zwoją firmę, nie czekajcie tylko na odprawy jak ci ze Szczecina, bo wasze dzieci będą buty czysciś Niemcom.

Gość - komuch • Środa [28.03.2012, 08:39:58] • [IP: 88.156.235.***]

Co robi pan gdy jego pies łasi się do innego. Co zrobi Minister Skarbu.?! W taki czy inny sposób długofalowy plan wywłaszczenia zrealizują i nie jest to teoria spiskowa. A dla kariery ludziska zapominają o tożsamości. Kasiora.!

Gość • Środa [28.03.2012, 08:37:33] • [IP: 88.156.235.**]

Tu nie powinno powiesić się napisu" protest" tylko" strajk". a waszych dyrektorów wywieść na taczkach. Nie jestem pracownikiem stoczni ale przed wyborami na promie słyszałem na kogo głosowali stoczniowcy. Także macie co chcieliście.

Gość • Środa [28.03.2012, 08:12:37] • [IP: 80.245.176.***]

Do związków zawodowych MSR SA: Chlopaki, zaplombujcie gabinet DN do czasu wyjaśnienia sytuacji prawnej jego stanowiska. To nam na pewno nie zaszkodzi. On bywa w MSR SA tylko 2 razy w tygodniu. Faktycznym Dyremktorem jest w dalszym ciągu Pan Marek Różalski. Podajcie do publicznej wiadomości koszty utrzymania Dyrektora Szafrańskiego: płaca, koszty apartamentu, przeloty do Warszawy etc.

Gość • Środa [28.03.2012, 08:07:55] • [IP: 83.8.102.***]

żmur niech WAM pomoże, a nie tylko sobie" pomaga", wybraliście go przecież.

Gość • Środa [28.03.2012, 07:58:09] • [IP: 94.40.11.**]

Jako laik, ale mający stycznośc w pracy z tego typu łączeniami spółek to wygląda tak, dopóki jest dużo pracy i zamówien to ok, ale każdy widzi, że przemysł stoczniowy kuleje, tak więc bardziej prawdopodobne jest znaczne ograniczenie działalności jednej z nich, Gdyni i Szczecina nie ruszą, bo się zrobi za duży szum, tak więc pada na Świnoujście. tak jak nienawidzę tego miasta, tak życzę Wam, walczcie o swoje, bo tutaj nic nie zostanie, tylko promy pływające do końca świata i jeden dzień dłużej,

Gość • Środa [28.03.2012, 07:51:46] • [IP: 88.156.234.**]

Przed laty - Głowacki, Marzec etc wszyscy żli cdn

Kujawa • Środa [28.03.2012, 07:21:26] • [IP: 80.54.123.***]

Wypie...olcie gnoja za brame jak pisze ten nizej. Pamietajcie ze stocznia to Wy a nie jakies pacholki z warszawy... PO boi sie teraz wszelkich protestow pojda na ustepstwa. Domagajcie sie udzialu w konkursie na przyszlego prezesa.

Gość • Środa [28.03.2012, 07:08:51] • [IP: 178.238.253.***]

Pozdrawiam stoczniowców, nie dajcie się, jest wielu starych bylych pracowników którzy magą pokierowac stocznią. Tylko należy pomysleć a nie zatrudniać obcych nie mających pojęciach o stocni.

Gość • Środa [28.03.2012, 07:03:03] • [IP: 92.42.114.***]

Ale wałki sie kreci, w takie rzeczy sa zaplatani wszyscy na stanowiskach prezesowskich, dyrektorskich i biurowych, pozostali to robole za kilka zlotych, dziwne ze narod dalej wierzy w unie, kiedy majatek narodowy jest rozkradany i w zywe oczy kpi sie z narodu :(

ON • Środa [28.03.2012, 06:05:00] • [IP: 92.42.115.**]

Ale to wrzysko zagmatwane prezesi, rady nadzorcze, eksperci i w sumie to te same osoby.TO JEST CZYSTA MAFIA POD PATRONATEM PUTINA Z GDANSKA.A GDZIE JEST PANI POSEL KTORA WSZYSTKO MORZE. RUDYM W OBIECANKI NIGDY SIE NIWIERZY.

rok 1980 • Środa [28.03.2012, 01:38:34] • [IP: 89.229.38.***]

trzeba powtorzyc rok1980 bo ta banda robi co chce aminister gospodarki zna sie na gaszeniu ognia

Gość • Środa [28.03.2012, 01:10:36] • [IP: 92.42.112.***]

Trzeba nie było glosować na partię rudego oszusta. Stoczniowcom GWno nie pomoże. Inne media oraz radio, TV też nie, bo też są za PO. Teraz jest dużo różnych protestów lecz usłużne media milczą o tym. To co się dzieje od kilku lat można określić jako TARGOWICA. Czego oni nie mogą rozkraść lub sprzedać obcym to niszczą. Większe stocznie wcześniej zniszczyli niż nasza. Aktywiści z PO nie pomogą, bo to logiczne. Może lokalna władza się odważy pomóc i wesprzeć protest? Inaczej stoczniowcy zostaną na bruku a ich rodziny bez środków do życia. Powodzenia w obronie miejsc pracy i zakładu! Możemy też podpisywać poparcie dla stoczniowców. Ale na PO to nie robi wrażenia.

troll • Środa [28.03.2012, 00:22:10] • [IP: 178.72.57.**]

Trzymajcie się i nie dajcie się tym Warszawskim pejsatym kiwakom.Jeszcze trochę i będą Was chcieli sprzedać jak, , bydło, , Nierób Rostowski chce sprzedać wszystkie firmy które są na plusie.

KOSA • Środa [28.03.2012, 00:19:08] • [IP: 80.245.190.**]

Czesiu, morał to jest taki że prawdopodobnie mogą Was wydymać, Staszek trzymaj rękę na pulsie i, , szlifuj, , ich na ostro !!

Gość • Środa [28.03.2012, 00:01:10] • [IP: 77.65.40.***]

Szacunek dla ludzi, którzy przeczytali cały artykuł, mnie się nie chciało...

Gość • Wtorek [27.03.2012, 23:47:49] • [IP: 80.245.190.***]

Protest nic nie da, trzeba zastrajkować bo wydymają was jak rapciak żmura

Świnoujścianin • Wtorek [27.03.2012, 23:27:41] • [IP: 217.97.193.**]

LUDZIE!! ROZSYŁAJMY TREŚĆ LISTU STOCZNIOWCÓW DO WSZYSTKICH OGÓLNOPOLSKICH MEDIÓW. JAK IM ZASYPIEMY SKRZYNKI MAILOWE TĄ INFORMACJĄ MOŻE KTÓRAŚ TV SIĘ TYM ZAINTERESUJE!! TO CO SIĘ DZIEJE W MSR TO NIEBYWAŁA PATOLOGIA I DZIAŁANIE NA SZKODĘ FIRMY!!

Gość OZZY. • Wtorek [27.03.2012, 23:20:56] • [IP: 31.63.100.***]

do STOCZNIOWCA z 23.10 dorobiłem się swojej firmy dzięki panu STACHNIKOWI u którego kiedyś tez pracowałem.Szacunek dla niego i wielkie wsparcie dla was.

Gość • Wtorek [27.03.2012, 23:15:24] • [IP: 80.245.181.**]

Szanowni stoczniowcy!! Czy Wy tam w stoczni taczek nie macie? A gnojówkę to na pewno jakiś zaprzyjaźniony rolnik chętnie dostarczy. Całą trójkę na taczuszkę, polać gnojóweczką i za bramę. A w bramie ustawić własną straż, gdyby chcieli wrócić.

stoczniowiec • Wtorek [27.03.2012, 23:14:07] • [IP: 79.186.118.**]

do [27.03.2012, 23:10]  [IP: 31.63.100.***] gratuluje przedsiębiorczości... i dziękuje za wsparcie... ale dzięki władzy nie dorobiłeś się firmy tylko dzięki pracy...

Gość • Wtorek [27.03.2012, 23:10:50] • [IP: 91.94.250.**]

Takie zakusy aby MSR i GRYFIĘ połączyć to już były za czasów BOGDANA M. Jak to u nas bywa, aby nie przeszkadzał trzeba było awansować, a tu dać kogoś kto nie będzie" podskakiwał". Nie dajcie się oszukać !

Gość OZZY. • Wtorek [27.03.2012, 23:10:27] • [IP: 31.63.100.***]

do STOCZNIOWCA z godz 22.42 Tak kolego mam lepiej, bo mam własną firmę i sam jestem dla siebie szefem, ale was popieram, bo jest was bardzo dużo i wiele możecie zrobić.

Gość • Wtorek [27.03.2012, 23:06:01] • [IP: 83.21.38.**]

Bardzo dobrze znam przetargi na remont Karsiborów i nigdy wcześniej nie było problemu z remontem Karsiborów w MSR SA.Od momentu kiedy wszedł nowy dyrektor Prezes Spółki skończyła się dobra passa finansowa stoczni. Nowy Pan Prezes zapomina nawet o tych pracownikach stoczni, którzy są na emeryturze ci co poświęcili dla tej stoczni swój entuzjazm, zdrowie i pomysły.Teraz są traktowani jak 5 koło u wozu, zapomina się o nich nawet na święta. Nie dostają kompletnie nic nie wspomnę o bonach świątecznych a Pan Prezes tłumaczy ten fakt jako niepotrzebny wydatek, zapominając o tym, że na fundusz socjalny są odpisy dla emerytów.No cóż padnie ta nasza stocznia jak PPDiUR Odra jak Port oraz wiele innych ważnych dla naszego miasta zakładów.Być może, że nasza Pani Poseł mogłaby wstawić się za stocznią. Stoczniowcy nie dajcie się jesteśmy z Wami.

• Wtorek [27.03.2012, 23:04:42] • [IP: 89.174.73.**]

zadzwoń pilnie pod 240

Gość • Wtorek [27.03.2012, 22:50:37] • [IP: 92.42.118.***]

Dziwne jak w przetargu publicznym na remont Karsibora II mogła wygrac firma która biorąc pod uwagę sytuację finansową może mieć problemy. Czyżby w tym mieście nie umiano badać firm startujących w przetargach ?

Gość • Wtorek [27.03.2012, 22:50:14] • [IP: 178.238.252.***]

paprykarze chwytają się każdego sposobu by wykończyć lepsza z bliskością morza konkurencje zakopmy im kanał w podzięce ;-)

stoczniowiec • Wtorek [27.03.2012, 22:42:23] • [IP: 79.186.118.**]

do [27.03.2012, 22:18]  [IP: 31.63.100.***] głosowałeś na innych i co masz lepiej??... sam wiesz że niema na kogo głosować

Gość • Wtorek [27.03.2012, 22:41:19] • [IP: 88.156.232.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [27.03.2012, 22:36:59] • [IP: 217.97.199.**]

a co żurek na to? jak zwykle swą mordę schowa w kubeł i nie zabulgocze bo tu żadnej wziątki nie ma!

lolodolo • Wtorek [27.03.2012, 22:19:44] • [IP: 80.245.178.***]

Jak głosujecie tak macie. IDĄC DO URN NIE GŁOSUJCIE NA JAKIEŚ PRZYBŁĘDY, WŁASNOŚĆ OBCYCH KORPORACJI Z CENTRALNĄ, BANDYCKĄ MELINĄ NA FLORYDZIE.

Gość OZZY. • Wtorek [27.03.2012, 22:18:32] • [IP: 31.63.100.***]

Dalej wybierajcie Tuska i Żmura to wam się polepszy. Będziecie dawać dzieciom suchary na śniadanie a do picia wodę z kanału.

Bździągwa™ • Wtorek [27.03.2012, 22:10:30] • [IP: 31.63.215.**]

Trzeba tego betona prezesa zakręcić w zbiorniku.

Bździągwa™ • Wtorek [27.03.2012, 22:08:47] • [IP: 31.63.215.**]

Panie Sławku, tylu Was było z aparatami i tylko tyle zdjęć?

Gość • Wtorek [27.03.2012, 22:08:43] • [IP: 88.156.235.***]

łuki w rękę i strzelać do ch..i.

stoczniowiec • Wtorek [27.03.2012, 22:07:36] • [IP: 79.186.118.**]

do [27.03.2012, 21:47]  [IP: 80.245.180.*** część z tych" dużych" mediów już wie" lada chwila" powinno się pokazać... to wszystko na bierze rozmachy... wiesze w to... trzecia władze nam" pomoże" licze/liczymy (pozwolo sobie za wszystkich) że tak będzie... dziękuje/dziękujemy za wsparcie

Gość • Wtorek [27.03.2012, 21:47:14] • [IP: 80.245.180.***]

Dajcie tą informację do ogólnopolskich mediów. Niech tym się zainteresują radio i telewizja, wtedy odniesie to jakiś skutek! Trzymam za Was - Stoczniowców kciuki! ps. Osobiście roześlę te linki na ogólnopolskie portale.

pw • Wtorek [27.03.2012, 21:40:55] • [IP: 92.42.119.***]

bedzie tak samo jak z PPDiUR" ODRA" i Krajniakiem

stoczniowiec • Wtorek [27.03.2012, 21:39:43] • [IP: 79.186.118.**]

takie układy na szczytach to norma w naszym kraju i za przyzwoleniem rządów tych obecnych i minionych. Układy są jak BETON CZYLI JAK KAŻDY BETON JEST DO R...NIA!! jedynym warunkiem jest jedność i wspólna sprawa, więc jednoczmy się wszyscy ale naprawde wszyscy i roz...my tych" warszawskich stoczniowców-reformatorów" w pył... do boju !!

Gość • Wtorek [27.03.2012, 21:31:30] • [IP: 95.129.226.***]

może coś mądrego zrobiłaby nasza tv.

Gość • Wtorek [27.03.2012, 21:31:11] • [IP: 88.156.235.**]

POłowa z tych ludzi głosowała na rudego. W czym więc problem?

Gość • Wtorek [27.03.2012, 21:26:14] • [IP: 195.117.222.*]

Ludzie jestem kooperantem Stoczni i naprawdę jest tak jak pan Czesiu pisze.Zniszczą nas jak nie przyjedzie telewizja i tego nie rozgłośnimy!! A co do Warszawki to oni wszystkich traktują jak prostytutki i ostro dymają z tą różnicą że jeszcze każą sobie za to płacić.

Gość • Wtorek [27.03.2012, 21:11:57] • [IP: 95.129.228.**]

Czy w tym kraju cos sie kiedys zmieni?? Wywiesc ich na taczkach w zezy wrzucic jakiegos ruskiego statku i na kamczate niech plyna!! STOCZNIOWCY JESTESMY Z WAMI!!

Gość • Wtorek [27.03.2012, 21:08:44] • [IP: 80.245.189.***]

i po co ten holding chyba żeby rozwalić MSR

Gość4 • Wtorek [27.03.2012, 21:02:40] • [IP: 80.245.180.***]

Dalej chcecie kapitalizmu w postkomunie ? od 1939 r się dajemy doić do dzisiaj macie swoją unie macie swoją demokracje i wasz kapitalizm macie swój wspaniały rząd razem ze wszystkim partiami jak leci w rządzie.

Gość • Wtorek [27.03.2012, 20:52:06] • [IP: 92.42.118.***]

jestem za!służba zdrowia w Ś-ciu też powinna protestować!ceny idą w górę a wypłaty takie same, albo wyższe dla wybranych, niesprawiedliwy komunistyczny kraj!jak tu zyć!!

Gość • Wtorek [27.03.2012, 20:50:53] • [IP: 80.245.178.**]

Kiedyś, kiedyś... można by liczyć w takiej sprawie na strajk solidarnościowy całego miasta...

Gość • Wtorek [27.03.2012, 20:49:50] • [IP: 80.245.189.***]

no tak młodzi z warszawki robią własne interesy kosztem od lat pracującej dobrze świnoujskiej stoczni, nasłać na nich NIK i telewizje - w Polsce jak coś działa dobrze to trzeba to wyssać i zniszczyć, nie dajcie się, powodzenia

Gość • Wtorek [27.03.2012, 20:49:35] • [IP: 88.156.234.**]

Czy zrobicie godzinny protest przerwą w pracy. Wtedy z pewnością pojawią się media większe :)

Gość • Wtorek [27.03.2012, 20:43:26] • [IP: 88.156.235.***]

aż strach żyć w tym p...ym kraju, od 89 roku do dnia dzisiejszego polskie bolszewiki wyniszczają dorobek nas wszystkich, niech ich w końcu szlag trafi, kaaramba.

Gość • Wtorek [27.03.2012, 20:37:48] • [IP: 80.245.186.**]

to wszystko żeby żyło się lepiej na zielonej wyspie-no ale kto kazał głosować na PO LSZEWIKÓW

Gość • Wtorek [27.03.2012, 20:33:45] • [IP: 93.94.184.***]

Dokładnie m/f Karsibór - II

Oglądasz 1-103 z 103
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■