POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Wtorek [13.03.2012, 07:22:49] • Świnoujście

Z czego oni zrobili te dróżki? Są w tragicznym stanie!

Z czego oni zrobili te dróżki? Są w tragicznym stanie!

fot. Czytelnik

Czy dróżki w Parku Zdrojowym przy ul. Bolesława Chrobrego zrobiono z dobrego materiału? – zastanawia się nasz Czytelnik. Swoje wątpliwości motywuje zdjęciami nadesłanymi na kontakt@iswinoujscie.pl. Widzimy na nich rozpadające się ścieżki. Jakiego materiału użyto do ich wysypania?

Błotna, klejąca się papka. To opis idealnie pasujący do ścieżek nowo-oddanego do użytku parku. – Alejki oddano oficjalnie w czerwcu ubiegłego roku. Nie minął rok, a już się rozpadają – mówi pan Mariusz.

Z czego oni zrobili te dróżki? Są w tragicznym stanie!

fot. Czytelnik

Gliniana papka przykleja się do wszystkiego. – Do butów, nóg czworonogów, opon rowerów, rolek, itd. – wymienia nasz rozmówca.

Mamy nadzieję, że miasto dopilnuje posiadanej gwarancji za wykonaną fuszerkę.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 68, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-68 z 68

Gość • Czwartek [15.03.2012, 13:18:39] • [IP: 88.156.233.*]

233, takie slady moga byc od wozka, w ktorym siedzi dziecko nie chcace jechac ta droga.W srodku slady kol a po bokach slady rozzloszczonego malucha.

Gość • Środa [14.03.2012, 20:50:15] • [IP: 80.54.123.**]

Jeśli ktoś ma wątpliwości co do tego że to się klei do wszystkiego to radzę spacerek po maleńkim deszczyku a będzie miał uciechę.Dobrze to było pół roku temu a po zimie jest bagno.

Gość • Środa [14.03.2012, 19:13:19] • [IP: 92.42.118.***]

A jaka firma to wykonywała, czy to nie ze Szczecina znana firma partacka ?

Gość • Środa [14.03.2012, 19:06:21] • [IP: 88.156.233.***]

To nie są ślady wózka. Wydaje mi się, że to ślady kół ciągnika.

Gość • Środa [14.03.2012, 12:31:24] • [IP: 178.238.245.***]

kiedy wreszcie powstanie ogrodzony placyk w parku, dla tych kochanych czworonoznych sra...ych pupilkow Gdzie sie nie ruszyc w parku tam pies

Gość • Środa [14.03.2012, 11:18:36] • [IP: 62.21.13.***]

znowu super afera na iświnoujście- lokalny 'faktoid' zabłysnął. Naprawdę park jest od tego by zamienić go w betonową/asfaltową krainę bo wózek zostawił ślady. Na rowerze jeździło się po tym fantastycznie, biega również dobrze (fajna amortyzacja), a że ktoś super inteligjęętny próbuje swoich sił na rolkach, no cóż mało mamy w Świnoujściu dobrych miejsc na jazdę na tego typu sprzęcie? (droga na Karsibory, nowa ścieżka do naszych zachodnich sąsiadów). Troszkę myślenia przed sztucznym tworzeniem afer o nic.

Gość • Środa [14.03.2012, 11:11:50] • [IP: 92.42.119.***]

To musiał przejechać jakiś osiłek na kładzie.

Gość • Środa [14.03.2012, 07:35:54] • [IP: 92.42.117.*]

Biegam tymi ścieżkami codziennie. To nie jest wybieg dla Łasiczek na szpilkach. Frustratom i marudom polecam" dreptak" na promenadzie. Pozdrawiam.

Gość • Wtorek [13.03.2012, 22:58:10] • [IP: 217.97.199.**]

wygląda rzeczywiście fatalnie, kto to nadzorował?

czworonóg • Wtorek [13.03.2012, 22:42:52] • [IP: 80.245.184.**]

ty z 14:31 żeby cie twój własny kundel trącał... patolka rozbija śmietniki to nie znaczy ze kundle maja srac mi pod nogi i wycierac łapy. jeden i drugi element do usuniecia a ciebie gratisowo za brak logicznego myślenia

Gość • Wtorek [13.03.2012, 22:37:05] • [IP: 88.156.233.***]

Wydaje się, że sprawą powinna się zainteresować Prokuratura. Pieniądze zostały wydane, ale czy o takie alejki UE chodziło? Wkład w inwestycję był też z naszej strony! Przypomina to jakość pracy przy chodnikach w mieście.Kostka pomiędzy płytami zapada się.Panie Prezydencie Miasta czy Pan się nie wstydzi? To, że są na alejkach w parku, głębokie ślady po psach to świadczy o jakości materiału. Psy fruwać nie umieją.Trzeba było zostawić stare błoto. Było swojskie!

kris • Wtorek [13.03.2012, 20:51:19] • [IP: 80.245.180.***]

do gościa IP: 97.107.134 z 15, 44 masz zajebisty komentarz w 100% popieram. Uśmiałem się jak norka :-)

Gość • Wtorek [13.03.2012, 20:46:59] • [IP: 80.245.179.***]

Dlaczego nie sa robione alejki od ul.JACHTOWEJ ??!! oraz sciezka w parku przy nowym hotelu gdzie PELNO SMIECI I" POSZARPANY CHODNIK"??!!

Gość • Wtorek [13.03.2012, 20:43:22] • [IP: 92.42.118.***]

Brak nadzoru nad wykonawcą ze strony miasta, więc jakość wykonania i materiałów odpowiednia. Przykładem następnym na tej samej inwestycji jest boisko w parku, pieniądze unijne , ale efekt krajowy, czyli bagno.

Gość • Wtorek [13.03.2012, 19:51:48] • [IP: 79.186.162.***]

najpierw trzeba odblokować kółka ;]

ryynio • Wtorek [13.03.2012, 19:29:47] • [IP: 83.249.23.**]

250 kilo... zniszczył nawierzchnie, pewnie konkurencja robi czarny pijar

Gość • Wtorek [13.03.2012, 18:49:40] • [IP: 217.97.199.**]

Dedukując po głębokości bruzd w wózku musiał znajdować się co najmniej zawodnik sumo...

Gość • Wtorek [13.03.2012, 18:47:48] • [IP: 193.200.150.***]

Moim zdaniem pomysł z przylepną glinką jest rewelacyjny - teraz jak kundel nawali na ścieżkę wystarczy za pomocą patyka obtoczyć gówno w glince niczym mielonego w tartej bułce i po klopocie. Problem znika! Łopatka zbędna! Woreczek niepotrzebny! Oł je!

Gość • Wtorek [13.03.2012, 16:18:52] • [IP: 80.245.184.**]

ten wozek to i autostrade zaorze. Takie kolka nie nadaja sie do jazdy po takich sciezkach i trzeba sie zastanowic przed wjazdem. Na pierwszy rzut oka widac ze to nie asfalt, a moze tak zmienic oponki na letnie, gumowane ?

Gość • Wtorek [13.03.2012, 16:13:59] • [IP: 80.245.179.***]

PAPAZ ma rację nie tylko cena ale i wiele innych czynników - oraz kto jest z urzędników za to odpowiedzialny a nie tylko stołek, pensja itd...

lolodolo • Wtorek [13.03.2012, 16:11:49] • [IP: 80.245.178.***]

Glinka jest super, znacznie lepsza od asfaltu. A kundlom do łap przykleja się nie sprzątnięte gówno, pozostawione przez właścicieli psów w parku, a nie glinka.

Gość • Wtorek [13.03.2012, 15:44:36] • [IP: 97.107.134.***]

Podobnie jak poprzednik uważam, że kundle mogłyby bez specjalnego uszczerbku srać na tańszym podłożu, na przykład na żużlu albo glebie pochodzącej z Fukushimy za użycie której jeszcze by miastu dopłacono

Gość • Wtorek [13.03.2012, 15:43:07] • [IP: 80.245.186.***]

A gdzie był komisarz Kuchciński?

Gość • Wtorek [13.03.2012, 15:37:39] • [IP: 217.97.199.**]

Nie za dużo zachodu jak na zwykłą sralnię dla psów?

Bździągwa™ • Wtorek [13.03.2012, 15:34:55] • [IP: 31.63.232.*]

To On tym wózkiem tak zaorał. Ten z kadru.

Gość • Wtorek [13.03.2012, 14:40:12] • [IP: 94.254.181.**]

tak to jest jak sie żałuje cementu, miało pewnie byc jakies kruszywko stabilizowane cementem albo piasek z cementem którego widac gołym okiem pożałowali hehe to Polska a nie elegancja francja!!

Gość • Wtorek [13.03.2012, 14:31:20] • [IP: 80.245.176.***]

czworonóg-Ty pajacu buraczanny -jasne że pieski są kochane, a nie ta społoć co niszczą ten park, zobacz jak wyglądają kosze, pobite butelki itd, i co ćwoku powiesz że to pieski./

czworonóg • Wtorek [13.03.2012, 14:09:51] • [IP: 80.245.184.**]

tak do czworonogów w szczególności ;] zatrzęsienie ich tam i co piętnasty na smyczy;] w najlepszym przypadku kończy sie na brudnych spodniach, włścicieli nie interesuje kwestia czy idziesz w gajerku na wesele czy na chrzciny..z uśmiechem na twarzy twierdzą że on tylko się chciał pobawić;)))))) kochane pieski i ich własciciele

ryynio • Wtorek [13.03.2012, 12:54:10] • [IP: 83.249.23.**]

teraz tylko czekac jak sie pojawi trawa i chwasty... chyba ze mocz psów i chemikaliami wypalą rosliny

Gość • Wtorek [13.03.2012, 12:47:55] • [IP: 92.42.118.***]

Najlepsza ścieżka jaką widziałem to dłuuga, biała i do nocha ;)

Gość • Wtorek [13.03.2012, 12:34:54] • [IP: 93.94.185.***]

Jak jakiś hardcorowy koksu jezdzil kladem to sie dziwic...

Gość • Wtorek [13.03.2012, 11:41:20] • [IP: 71.255.48.**]

co dziala sprawnie w tym miescie tylko FLOTA

PAPAZ • Wtorek [13.03.2012, 11:28:27] • [IP: 80.54.123.**]

PIASEK TO PIASEK, UNAS GO POD DOSTATKIEM TANIO, BARDZIEJ MNIE DENERWUJE TEN NIE SPRZĄTNIETY ROŻEK WYRZUCONY PEWNIE PRZEZ DZIECKO W WÓZKU, NIE WIDZĘ PROBLEMU a co do innych dróżek to umowy powinny być skonstruowane gwarancją np. 5 lat, ale wystarczy sobie przypomnieć robienie deptaku przy fontannach na chrobrego ile razy ściągali i nakładali kostkę by pomyśleć jakie firmy są wybierane kryterium ceny jak już dawno stwierdzono nie powinno być podstawą wygrania przetargu, bo są firmy rzetelne i mniej rzetelne, portfolio, opinie poprzednich wykonań tak powinno być itd. itd.

Gość • Wtorek [13.03.2012, 11:25:29] • [IP: 88.156.233.*]

A oni w kacikach gabinetow siedza i kase licza.

Limeryk • Wtorek [13.03.2012, 10:53:04] • [IP: 93.94.190.***]

Wszystkie drogi i dróżki wiodą tam gdzie Janusz i zgrabne Michalskiej nóżki.

Gość • Wtorek [13.03.2012, 10:12:41] • [IP: 91.52.148.***]

Chyba drogi raz z Brukseli forsa nie dostana.

Gość • Wtorek [13.03.2012, 10:02:37] • [IP: 188.47.235.***]

Dróżki budowali metodą „zaprojektuj – zbuduj”. Projekt zamienny, w stosunku do założeń projektu pierwotnego, zapewnia normalniejsze jego parametry użytkowe, przy pełnym zachowaniu parametrów technicznych i bezpieczeństwa. Przy okazji zaoszczędzono pieniądze ale nikt nie wie gdzie one są, takie wytłumaczenie zapewne będzie – pana rzecznika R. Karelus.

Gość • Wtorek [13.03.2012, 09:54:34] • [IP: 88.156.233.*]

O co chodzi ?Park przekopany, moze cos znaleziono a moze nie, dobra ziemia wywieziona, drewno lisciaste nie wiadomo gdzie a moze wiadomo niektorym.Chcielisce przebudowy parku, to trzeba bylo miec dobrego gospodarza jako reprezentanta swego.A prawde mowiac ta przebudowa Parku Zdrojowego byla zbedna, pieniadze wyrzucone w bloto.Wiele drozek bylo w lepszym stanie niz te obecne.Wystarczyloby tylko uporzadkowanie terenu, poprawienie zlych sciezek, postawienie w wybranych miejscach lawek i oswietlenia. Plac Telesfora i ten dalej oraz plac cwiczen ok..

Gość • Wtorek [13.03.2012, 09:49:06] • [IP: 217.97.193.**]

to dotyczy nie tylko parku, w całym miescie drozki rowerowe są do wymiany, za kontrakt z wykonawcą powinien zaplacić urzednik z wlasnej kieszeni, za to co zostalo zrobione, czy wogole ktoś zastanawia się w miescie np.radni, zwłaszcza ci ci za kazdym kretynstwem podnoszą rece do gory ile marnuje sie pieniędzy społecznych na takie wykonanie pracy, nie tylko drozki ale wiele inwestycji jest generalnie spaprane i kryminogrnnr, np.sprzedano grunt przy Gryfie, zgadnijcie ktoredy jeżdzą cięzkie wywrotki na tą budowe, teraz wywpżą smieci, a no zwyczajnie po promenadzie w centralnym jej punkcie, plyty chodnikowe juz zniszczone a co bedzie dalej, ale jak dziecko jedzie rowerkiem to straz daje mandat, poprostu naoliwić giwere i nauczyć rozumu paru idiotow, no chyba, że to te 18 milionow stale powielane, daje o sobie znak!

sete68 • Wtorek [13.03.2012, 09:41:21] • [IP: 92.42.116.**]

Ostatnia warstwa powinna być z drobnego grysu.

Gość • Wtorek [13.03.2012, 09:35:05] • [IP: 88.156.235.**]

Czytelnik donosiciel to chyba zwolennik betonu od morza do morza!

Gość • Wtorek [13.03.2012, 09:31:49] • [IP: 217.97.193.***]

Świetnie, że te alejki są gruntowe. Głupotą byłby gdyby wszystko było tam wyasfaltowane. Nie wiem o co chodzi czytelnikowi (kolejny głąb któremu wszystko przeszkadza czy chce zaistnieć w mediach?), w parku jestem prawie codziennie i bardzo sobie chwalę właśnie takie ścieżki jak ta. Nawierzchnia bardzo fajna, miła do chodzenia i biegania, szybko schnąca. Oby więcej takich alejek.

Gość • Wtorek [13.03.2012, 09:23:46] • [IP: 80.55.205.***]

Ta warstwa została położona celowo - niektóre kundle mają w zwyczaju po defekacji rozrzucać gówno wokoło tylnymi łapami, co jest dosyć trudne do wykonania na gołej kostce.

Bździągwa™ • Wtorek [13.03.2012, 09:15:56] • [IP: 31.63.199.***]

Może zdałby egzamin żużel, gruz, tartan…? P.S. Nie chodzi o betonowanie tego, czy brukowanie, tylko, to jest chyba nie ubite.

DONATA • Wtorek [13.03.2012, 09:14:36] • [IP: 80.245.187.***]

Ścieżki tragiczne, po roztopach zimowych już się zniszczyły, po każdym deszczu coraz bardziej wypłukane a co będzie za rok? Po prostu to park nie do chodzenia tylko do patrzenia-powinna być duża tablica przed wejściem do parku z napisem-NIE CHODZIĆ PO ŚCIEŻKACH!!

Gość • Wtorek [13.03.2012, 09:04:29] • [IP: 92.42.117.***]

za jakość trzeba zapłacić, a nie lecieć po najniższych kosztach. tylko wtedy nie mówcie" co tak drogo".

Gość • Wtorek [13.03.2012, 09:02:28] • [IP: 217.97.193.***]

przecież one muszą wyschnąć po zimie i będzie tak ślicznie jak było do tej pory... nie toleruję tego polskiego szukania afery na siłę a ten portal w tym przoduje

Spock • Wtorek [13.03.2012, 09:01:37] • [IP: 93.94.190.***]

Do UE=ZSRR™ - zajebisty nick i popieram porównanie. A co do samej ścieżki to bando leni spasłych wam nawet schody ruchome nie dogodzą, mało wam betonu w świnde ? Niektórzy chcą np pobiegać i nie mieć problemu z stawami i poczuć się jak w parku a nie na ulicy. Suma sumarum dla mnie w porzątku.

Gość • Wtorek [13.03.2012, 09:00:34] • [IP: 83.25.117.***]

testują zastępczą nawierzchnię pod autostrady na EURO 2012!

Gość • Wtorek [13.03.2012, 08:56:05] • [IP: 217.97.193.**]

jaki inteligent-taki komenatarz... wszystko na NIE... Pozostaje żyć nadzieją że skoro ta strona ma taka liczbę odwiedzin to odzywają sie tutaj jedynie placki skryte anonimowo za ekranami komputerów którym sie nic nie podoba ale w rzeczywistości nie potrafiłyby nic zrobić aby świat był lepszy... potrafią tylko narzekać i marudzić. Wiecznie niezadowoleni... ciekawe czy samotnicy bo nie wiem jak inni mogą z takimi osobami wytrzymać...

Gość • Wtorek [13.03.2012, 08:48:33] • [IP: 88.156.233.***]

Jak zwykle bylejactwo polskie.Ale pieniądze już nie są bylejakie.Dziadostwo!!

Gość • Wtorek [13.03.2012, 08:39:20] • [IP: 195.117.222.*]

Jaki prezydent - takie dróżki

ryynio • Wtorek [13.03.2012, 08:36:50] • [IP: 83.249.23.**]

w czasie deszczu nie chodzi sie po parku , ten piasek ma zalete ze bardzo szybko schnie, wystarczy jeden dzien ładnej pogody i juz mozna tam spacerowac

Gość • Wtorek [13.03.2012, 08:35:48] • [IP: 92.42.115.**]

nikt niechce betonow czy polbrukow nawirzchnia powinna byc wykonana z kruszywa plukanego.

Gość • Wtorek [13.03.2012, 08:34:23] • [IP: 195.117.222.***]

dróżki tu nie potraficie zrobic, a co dopiero mówić o moście lub tunelu!

UE=ZSRR™ • Wtorek [13.03.2012, 08:28:31] • [IP: 188.182.137.***]

koleś ma rację, nowak i kuchciński też mają racje! ale debile wytresowani przez tv (prawie jak mój pies) nazywają tych ludzi idiotami. Jakim trzeba być żydowskim baranem żeby szczekać i obrażać tych co chcą porządnej Polski!

Gość • Wtorek [13.03.2012, 08:24:37] • [IP: 79.173.2.**]

to są wykonane, ukończone ścieżki!? wy w tym świnujściu w XVII wieku żyjecie...?

Gość • Wtorek [13.03.2012, 08:17:57] • [IP: 83.13.154.***]

To żaden bubel. Tak ma być. Na cholerę nam kolejne betonowe chodniki?? Jak chcecie sobie stawy niszczyć to sio na promenadę.

Gość • Wtorek [13.03.2012, 08:07:26] • [IP: 92.42.115.**]

popiram tych co zawsze sie niezgadzoja 'to jest naprawde bubel, odpowiedzialnosc spada na nadzur

Gość • Wtorek [13.03.2012, 08:04:12] • [IP: 164.127.202.**]

TERAZ POLSKA -znak firmowy i jakość. Jeśli mam wybór nigdy nie kupuje polskiego dziadostwa, to mój skromny wkład z walką z tandetą..

Gość • Wtorek [13.03.2012, 07:54:54] • [IP: 217.97.193.***]

Bardzo ładne, alejki powinny być właśnie miękkie, gruntowe. Nie można całego parku wybetonować i wyłożyć kostka brukową.

Gość • Wtorek [13.03.2012, 07:53:42] • [IP: 80.245.186.***]

jak deszcz padał to tak jest, przecież widać że to materiał podobny do piaska na plaży

Gość • Wtorek [13.03.2012, 07:41:30] • [IP: 80.245.189.***]

czyli ktos z magistratu znowu d...dal.

Bździągwa™ • Wtorek [13.03.2012, 07:30:05] • [IP: 31.63.199.***]

Cięcie kosztów, razy polskie bylejactwo, równa się, bubel, kicz i tandeta.

Gość • Wtorek [13.03.2012, 07:28:41] • [IP: 80.245.186.**]

widziałem jak panie w szpilkach po tym chodzą - no cóż projekt jaki jest kazdy widzi, ale widzimy też, że ktoś za ten projekt i wykonanie zapłacił...

Gość • Wtorek [13.03.2012, 07:28:20] • [IP: 95.129.226.***]

całkowicie zgadzam się z tą opinią, w dzień pogodny to jeszcze jako tako, chociaż klei się to do wszystkiego, w niepogodę to już czarna rozpacz ale to takie polskie, liczy się tylko by się nachapać!

Gość • Wtorek [13.03.2012, 07:28:20] • [IP: 80.245.186.***]

Ciezko sie chodzi po tych ściezkach gdy wilgotne powietrze.Maź jak glina lepi sie do butów.Po deszczu nikt tymi ściezkami nie chodzi.

Maślankiewicz • Wtorek [13.03.2012, 07:27:42] • [IP: 193.188.198.**]

W trakcie wykonania nawierzchni skorzystano z możliwości projektu zastępczego w myśl zasady: zaprojektuj - wykonaj. Daje to bardzo duże oszczędności finansowe, co nie znaczy, że miasto mniej zapłaci. Zapłacimy za tę robotę całą kwotę, choć wykonawca będzie musiał mniej środków wyłożyć na zakup materiałów i realizację zadania.

Oglądasz 1-68 z 68
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■