POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Środa [29.02.2012, 20:29:10] • Świnoujście

Podwyższymy czynsze

Podwyższymy czynsze

fot. Sławomir Ryfczyński

Lokatorzy mieszkań komunalnych muszą zacząć płacić realne czynsze. Kto nie zapłaci, będzie musiał się wyprowadzić. Na seminarium w magistracie dyskutowano o założeniach do wieloletniego programu gospodarowania zasobem mieszkaniowym. Lokatorzy mieszkań komunalnych mają za niski czynsz. Daleko im do tego, co płaci się na wolnym rynku . Tu metr kwadratowy kosztuje średnio 25 złotych. Dlatego miasto planuje urealnić czynsze – zapowiedziała na seminarium zastępca prezydenta Barbara Michalska.

Radny Andrzej Szczodry przyznał, że dziś nadeszły czasy, kiedy już na temat urealnienia stawek można porozmawiać spokojniej.

Podwyższymy czynsze

fot. Sławomir Ryfczyński

Nie będzie bonifikat przy zakupie mieszkań.- Stan techniczny lokali gminnych na tyle się poprawił, że nie ma dzisiaj racjonalnego uzasadnienia do tego, by takie bonifikaty utrzymać - mówiła Barbara Michalska i dodawała, że gdyby miasto nadal je stosowało, naraziłoby się na zarzut, że pozbywa się cennego majątku za bezcen.

Barbara Michalska dodawała jednak, że ulgi mogłyby obowiązywać w przypadku sprzedaży mieszkań w najgorszym stanie, których miasto chciałoby się pozbyć. Nie zostało ich jednak zbyt dużo.

Podwyższymy czynsze

fot. Sławomir Ryfczyński

Dyrektor Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Artur Ćwik proponował, by miasto sprzedało przede wszystkim budynki zabytkowe, bo utrzymanie ich i remont za dużo kosztuje. Przedstawił też plany inwestycyjne ZGM. Zakłada się budowę mieszkań komunalnych.

- Wygląda, że mieszkania komunalne musimy budować, by ruszyć listę mieszkaniową, która dziś jest martwa - mówiła Barbara Michalska - Co roku ZGM rozpatruje dziesiątki - setki wniosków, ale nie mamy oferty dla tych ludzi.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 192, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-192 z 192

Gość • Poniedziałek [05.03.2012, 10:58:22] • [IP: 95.129.228.***]

Może i w" Słowianinie" czynsz za 72 m 870 zł.Zgoda ale sądze że z ogrzewaniem i ciepłą wodą.Ja natomiast w ZGM za ruderę 50 m w okresie grzewczym przez 6 miesięcy w roku czynsz + ogrzewanie i ciepła woda 800 zł poza okresem grzewczym 500 zł miesięcznie.Uważam że te opłaty nie są wcale niskie.

Gość • Sobota [03.03.2012, 19:19:27] • [IP: 80.245.186.***]

RADNI PRZEANALIZUJCIE CO TUTAJ PISZE OSOBA Z AP 190! TO WSZYSTKO JEST PRAWDA, ZAJMUJECIE SIE SWOIM EGO I TYLKO POTRAFICIE GNEBIC LUDZI, PO CO NAM UTRZYMYWANIE KOPACZY, KTORZY PO STRZELENIU KILKU BRAMEK ODCHODZA DO INNYCH KLUBOW.PRZECIEZ PILKARZE FLOTY NIE SA MIESZKANCAMI MIASTA! PRZEZNACZYC KASE NA REMONT I JAKIES GODZIWE WARUNKU W MIESZKANIACH ZGM.BIERZECIE KASE ZA TO CZEGO UPORZADKOWAC NIE MOZECIE!!LUDZIE PODSUWAJA WAM POMYSLY, KASA MOZE MIEC OGROM WPLYWOW Z KARANIA WLASCICIELI PSOW.PRZECIEZ PRAWO POZWALA KARAC MANDATEM 500 ZL ZA PASKUDZENIE NA CHODNIKACH, W KARKACH, NA KLATKACH, POD BANKAMI I SKLEPAMI.DLACZEFO NIE ZROBICIE Z TYM PORZADKU?TYLKO TAM GDZIE LATWO ZABRAC NEDZNE GROSZE LUDZIOM TO POTRAFICIE.CO SIE DZIEJE Z KASA ZE SPRZEDAZY DZIALEK ZA MILIONY!CO MY Z TEGO MAMY?NAPISZCIE TUTAJ CO NAPRAWDE ROBICIE DLA LUDZI!!JAK DBACIE O HIGIENE, DLACZEGO STRAZ MIEJSKA NIE STOI POD SKLEPAMI GDY O 7 RANO PSY OSZCZEKUJA NAS POD POLO, UZNANEM, STODOLA ITD.WYNOSIMY ZAKUPY I BAKTERIE, A SLUPY RDZEWIEJA.NAUCZYC TO BYDL

Gość • Sobota [03.03.2012, 16:51:24] • [IP: 93.94.191.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Sobota [03.03.2012, 08:31:55] • [IP: 195.117.222.*]

Kobieto, co Ty wyprawiasz stuknij sie w leb, ja zrobilam remont bo daliscie mi mieszkanie ruine, poniewaz moj dom poszedl do rozbiorki a ja nawet nie moge wykupic bo zasrane prawo zmienilo warunki i jeszcze mi dokopac podwyzka?chyba Baska jestes chora na glowe, lekarz ci potrzebny, a od nas sie odczep.

Gość • Piątek [02.03.2012, 23:14:37] • [IP: 83.21.144.**]

Panie i Panowie" POLITYCY" błagam i proszę zaglądnijcie najpierw w nasze portfele (nie mamy tam nic do ukrycia) a dopiero potem wymyślajcie sobie te nieadekwatne do naszych zarobków opłaty i ich podwyżki. P S. Mam taką nadzieję że kiedyś i wam będzie się wiodło tak" BOGATO" w życiu jak i Nam zwykłym ludziom.

Gość • Piątek [02.03.2012, 22:34:53] • [IP: 88.156.234.**]

Tytul mgr inz., coz to dzisiaj jest ?Wiecej pokory wobec wyborcow !.

Gość • Piątek [02.03.2012, 22:14:29] • [IP: 79.191.13.***]

Myslę więc jestem powiedział ktos i zniknął

Gość • Piątek [02.03.2012, 22:09:56] • [IP: 178.238.247.**]

ZGM owskie mieszkania wcale nie sa taniutkie, nie wiem skąd taka opinia

Gość • Piątek [02.03.2012, 21:09:20] • [IP: 92.42.117.***]

W" Słowianienie" za 72m2 czynsz 870zł!Więc płacę i płaczę.Nie ma litości!

Gość • Piątek [02.03.2012, 20:23:45] • [IP: 88.156.232.***]

A możę obniżamy pensje w urzędzie??

Gość • Piątek [02.03.2012, 20:20:48] • [IP: 88.156.232.***]

Trzeba wszystkim najemcom oddać mieszkania za 1 zł, a ZGM zlikwidować!Przecież teraz taka moda!

Gość • Piątek [02.03.2012, 20:06:24] • [IP: 95.129.226.***]

czas tą panią wykopać z tego stołka, bo co jakiś czas coś nowego wymyśla nie mogę zrozumieć czy to starość czy głupota przepraszam za takie słownictwo ale w głowie się nie mieści co ta kobieta wyczynia, czy ta pani myśli że to duże miasto i jest praca chyba nie pomyślała o tym, że w naszym mieście jest coraz więcej rencistów i emerytur a pracy ani ani kiedyś ktoś fajnie powiedział żeby głupota miała skrzydła to by uleciała jak gołębica życzę wszystkim radnym i prezydentowi troch pomyślunku.

Gość • Piątek [02.03.2012, 16:29:59] • [IP: 95.129.226.***]

PANI BARBARA MICHALSKA JAK BY ZARABIAŁA 1200 ZL TO CIEKAWE Z CZEGO BY PŁACIŁA I POTEM ROBIĄ LUDZIOM EKSMISJE BO NIE PŁACOM CZY ZAWSZE NA MNIEJ ZARABIAJĄCYCH SIĘ ODBIJA NISZCZĄ LUDZI

Gość • Piątek [02.03.2012, 15:37:26] • [IP: 88.156.234.**]

Czy w Lublinie czytaja co tu sie wyprawia ?

Gość • Piątek [02.03.2012, 15:04:35] • [IP: 92.42.118.***]

czy w naszym miescie nie ma taczek . jakiś czas temu były modne proponuję wywieść tą panią i chodzić na wybory i mądrze głosowac

Gość • Piątek [02.03.2012, 14:20:12] • [IP: 92.42.118.**]

ZGM pobiera opłate od lokatora za metr tyle ile płaci właściciel mieszkania (wykupionego) w tym samym budynku bo musi oddać to do wspulnoty. Więc ci co nie są włascicielami placą tyle samo + za wynajem od ZGMu. Bo te mieszkania są wlasnością ZGMu. Podnoszą czynsze dlatego żeby mieszkanie było zadłużone i przez 2 lata nie można już go wykupić. Mają już coraz mniej miszkań więc podnoszą opłaty żeby im pensje nie spadały.

Gość • Piątek [02.03.2012, 12:07:45] • [IP: 93.94.190.***]

Zawsze się zastanawiam, dlaczego tak ładna pani tak ściemnia i utrudnia w tym mieście. A Szczodry jest zawsze szczodry nie ze swojej kieszeni - był orędownikiem swoistego terroryzmu śmieciowego, zmuszając ludzi do absurdalnie częstego sprzedawania Korosowi/Bejowi, dziś Remondisowi śmieci, których człowiek nawet nie jest w stanie wyprodukować. I ten osobliwy aktywista określa współczesność czasem, w którym można spokojnie porozmawiać o podwyżkach...?Gdy wszystko zastraszająco drożeje, a miasto nie jest tak atrakcyjne jak męski pan Szczodry czy Szpytko, bo tonie w psich kupach, dławione samochodami, pozbawione darmowych toalet, pływające w polskoniemieckim moczu, kierowcy nie są karani za złe parkowanie, złodziejstwo menelskie bezdomniaków kwitnie, rośnie bezrobocie i nawet MłDK jest likwidowany.

Gość • Piątek [02.03.2012, 11:53:31] • [IP: 88.156.234.***]

Puknij się kobieto w głowę i zacznij robić coś pożytecznego dla miasta i mieszkańców, jak do tej pory to nic mądrego nie wymyśliłaś, a raczej utrudniasz.Za co te podwyżki, sami robimy remonty w mieszkaniach żeby można było w nich mieszkać ZGM nic mi w mieszkaniu nie zrobił przez 30 lat

Gość • Piątek [02.03.2012, 11:34:23] • [IP: 80.245.186.**]

dziękujemy wszystkim, którzy oddali głos na obecny rząd! same podwyżki zero podwyżek pęsji!

Gość • Piątek [02.03.2012, 10:54:29] • [IP: 178.238.245.***]

ta Pani jak zwykle palnie coś najpierw, a potem dopiero zbada temat - chyba zaraz będzie sprostowanie wyjasnienie czy oświadczenie. Tam trzeba najpierw ogarnąc co sie dzieje, zrobić porządek, a potem urealniac czynsze- po kolei, a nie szybko i byle jak. A wam, ktorzy płacicie i remontujecie, radze wykupic jak najszybciej ! nawet sie zadłużyc - od kiedy jestem we wspólnocie płace MNIEJ a nikt nie liczy na to, ze ktos cos za niego zrobi (złudne nadzieje), a remonty wykonywane sa na bierząco- co roku cos- pożyczka juz spłacona, a pieniądze z funduszu remontowego ida na nasz budynek i to widac!

Gość • Piątek [02.03.2012, 09:36:55] • [IP: 88.156.234.**]

Pani Michalska jeszcze powinna pani wprowadzic podwyzke pradu i gazu o 100 %. Nie wiem tylko czy 100 % to nie za mala podwyzka ? I koniecznie wprowadzic musi oani podwyzki cen zywnosci w sklepach oraz podwyzke cen lekow nierefundowanych. A jak jeszcze bedzie malo to zabrac ludziom emerytury (niech za darmo nie dostaja pieniedzy) a rencistow pogonic do pracy (za granica) .

Gość • Piątek [02.03.2012, 09:09:51] • [IP: 89.77.39.***]

Ciekawi mnie użyte w jednym z komentarzy sformułowanie, że lokale gminne są utrzymywane przez gminę. Wziąwszy pod uwagę, że czynsz komunalny to w zasadzie sama opłata za najem i fundusz remontowy + sprzątanie (nie ma tam ogrzewania, c.w.u., opłaty za wywóz śmieci itp., to wszystko płacone jest oddzielnie i daje przeważnie ponad drugie tyle) - wydaje mi się, że to raczej gmina jest utrzymywana przez te mieszkania, bo z każdego ma na miesiąc kilkaset złotych zysku na czysto. Jeżeli czynszu jest ponad 600 zł a remontów nie ma wcale, zaś sprzątaczka pokaże się raz na 2 tygodnie... Urzędnicy ZGM sobie z tego żyją elegancko.

Gość • Piątek [02.03.2012, 08:43:40] • [IP: 92.42.119.***]

230 tys.zwrotu za remont tego chlewu w ktorym mieszkalem daj mi ciepla wode i ogrzewanie a bede placil 25 zl idiotko

Gość • Piątek [02.03.2012, 08:33:45] • [IP: 80.245.185.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Piątek [02.03.2012, 08:29:17] • [IP: 178.238.246.***]

to ze sie glosowalo nie uprawnia ich do upokarzania w ten sposob ludzi, mieli pomagac. kto mogl przypuszczac jaka atrakcje wymysli Baska. a to autobusy, a to czynsze. to ze kogos wybralismy znaczy ze oddajemy mu sie jak niewolnik a on moze z naszym zyciem zrobic co mu sie zywnie podoba?!!

Gość • Piątek [02.03.2012, 08:15:29] • [IP: 192.168.100.***]

Widać że większość nie ma wiedzy, że rzeczywiscie biedni ludzie dostają dodatki mieszkaniowe i obnizki czynszu

Gość • Czwartek [01.03.2012, 22:58:15] • [IP: 217.98.13.**]

Ojjj... Pani Barbaro chyba z ta podwyzszka czynszow to sie pani zagalopowala... W mieszkaniach ZGM raczej przewazaja ludzie mniej majetni, prosze o rozwazniejsze podejmowanie decyzji.

Gość • Czwartek [01.03.2012, 22:40:22] • [IP: 93.94.184.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [01.03.2012, 22:39:21] • [IP: 79.186.108.***]

Ta, co schowała się za Panią Basię, to dopieroma za skórą !

Gość • Czwartek [01.03.2012, 22:36:54] • [IP: 217.97.199.**]

Pani Basieńko - popieram w całej rozciągłości. A dać im nawet 30 zł za metr kwadratowy. Miasto nie ma na promy? Po dychu od każdego samochodu plus 2 złote od pieszego. Szpital się nie podoba? Po 30 zeta od doby plus za leki jak w aptece. Drogi im się nie podobają? to wprowadzić podatek, takie pogłówne na drogi. Mieszkańcy głosowali to teraz niech wsadzą gęby w kubły i nie bulgocą.

Gość • Czwartek [01.03.2012, 21:44:18] • [IP: 92.42.118.**]

I oto w ten sposób rośnie liczba zadłużonych coraz bardziej nie mogących płacić za czynsz.

Gość • Czwartek [01.03.2012, 21:32:04] • [IP: 93.94.185.***]

Zwolnić tłum pasożytów Z.G.M., bo i tak nic nie robią w kierunku poprawy stanu technicznego mieszkań, więc za co te podwyżki?.Jestem w stanie powiedzieć że przez 30 lat Z.G.M. nie podniósł standardu życia w tych mieszkaniach, bo każdy remontuje we własnym zakresie, a czynsze są wyższe jak w spółdzielniach i wspólnotach mieszkaniowych.Może tak podnieść czynsze w budynku przy ul.Grunwaldzkiej 45 i byłoby na przeniesienie {śmierdzącej} kanalizacji z klatki schodowej ul.Konst.3-go Maja na Grunwaldzką 45.Ogólnie przerost myśli nad rozumem

anus • Czwartek [01.03.2012, 21:07:40] • [IP: 80.245.179.***]

DLA TYCH CO TAM PRACUJA I BARDZO DUZĄ KASE ZARABJAJA, TO JEST PRYSZCZ BO 200 LUB 300 ZL W TE CZY W TAMTE NIE ROBI ZADNEJ ROZNICY JAK IM PODNJOSA CZYNSZ, A CO MA POWIEDZIEC SZARY CZLOWIEK KTORY ZARABJA NAJNISZA KRAJOWA I NA OPLATY MU NIESTARCZA, NA JEDZENIE, LEKI, A TU PODNOSZA CZYNSZ, KRAJEM ZADZI K... I Z... ONI SIE NACHAPALI A MY BIEDAKAMI JESTESMY I BIEDAKAMI ZDECHNIEMY :(

Gość • Czwartek [01.03.2012, 20:40:36] • [IP: 93.94.185.***]

Sredni czynsz w spoldzielniach mieszkaniowych za mieszkanie 50m2 to okolo 360 zl w ZGM to okolo 550 zl, to jaki mam byc realny czynsz w ZGM aby wladza byla zadowolona.Chyba ze spoldzielnia ktos doplaca do ich dzialalnosci!!Ktos chce zalatac coraz wieksza dziure w budzecie miasta wszelkimi sposobami, ale sposob ten jest bardzo podly.

Gość • Czwartek [01.03.2012, 20:36:49] • [IP: 31.63.239.**]

dlaczego jedni maja miec lepie a drudzy gorzej rownosc oplata za metr wszedzie taka sama jezeli chodiz o mieszkania :)

Gość • Czwartek [01.03.2012, 20:31:36] • [IP: 2.102.42.***]

NIE LUBIE JEJ!!

Gość • Czwartek [01.03.2012, 20:30:12] • [IP: 95.129.226.***]

dlaczego usowa sie niektore wpisy, to napewno pisza ludzie, ktorzy wiedza co nieco i moze znaja pana'Ćwieka'prawidłowo Ćwika aaahha, moj wspis tez bedzie usuniety?nic zlego nie jest napisane

Gość • Czwartek [01.03.2012, 20:15:01] • [IP: 79.186.160.**]

Jak się mieszkanka nie podobają to kupcie se inne. .. brawo dal p.Michalskiej... Koniec dokładania do ruder !

Gość • Czwartek [01.03.2012, 20:03:42] • [IP: 83.25.168.**]

Musimy sobie uświadomić, że żyjemy w bardzo biednym kraju i wbrew pozoro w barzo bednym miescie.Biednym bo nie ma gdzie zarobić pieniędzy.Brakuje miejsc pracy albo wogóle ich nie ma.Ludzie płacą za mieszkania adekwatnie do zarobków albo znacznie więcej niż mogą.Pewnie, że to problem ale na to jest władza aby problemy umiała mądrze rozwiązywać a nie opowiadać bajki.Trzeba sobie wyobrazić rodzinę 5 osobową mama tata troje młodych obywateli nazsej ojczyzny których trzeba wychować, nakarmić, wyleczyć, wyuczyć dochód 3000 złdwie pensje po 1500 i co można wymyślić...pewnie niewiele

Gość • Czwartek [01.03.2012, 19:57:05] • [IP: 95.129.225.**]

i bardzo dobrze!

Gość • Czwartek [01.03.2012, 19:50:11] • [IP: 80.54.123.***]

szanowni Państwo, czasami czytając te wpisy zastanawiam się czy ludzie którzy wyrażają swoje opinie tak do końca wiedzą o czym piszą, mieszkania komunalne powinny być tak jak to jest na całej cywilizowanej europie dla najbiedniejszych, bardzo często jest tak że te lokale dla osób bardzo zaradnych. Wynikiem takiej przebiegłości są wybuchające od czasu do czasu skandale. Osoba uboga ma prawo do pomocy Gminy i taką uzyskuje w postaci dodatków mieszkaniowych, natomiast osoby których sytuacja materialna jest dobra powinny zadbać o dach nad głowa dla swojej rodziny. Ciekawe co maja powiedzieć członkowie spółdzielni mieszkaniowych którzy płacą takie kwoty na utrzymanie lokali jak właściciele apartamentów. Gmina jest nasza i to z naszych podatków utrzymywane są lokale gminne.

Gość • Czwartek [01.03.2012, 19:27:07] • [IP: 92.42.118.***]

Ja bym panią Michalską zakwaterowla w komunalnym mieszkaniu dała bym 1500 zl wypłaty. i kazala jej wymienić okna drzwi zrobic ogrzewanie i tam inne drobiazgi zapomniałam że mamy 21 wiek a nadal sa wspolne ubikacje. zawsze tlumaczą sie że to wymysł komuny a co do tej pory zrobił zgm i jego dyrektorzywszyscy wiemy podwyzka czynszu ksztalce dzieci za swoje pieniadze ale nie beda pracowac na takich nierobow wstyd prosze pani ja bym dązyła do poprawy warunkow mieszkaniowych a nie tylko pieniadze . Prosze sie zastanowic co sie mowi i popotrzec w ktorych budynkach sa fatalne warunki mieszkaja tak i ludzie chorzy i male dzieci a dziueci to nasza przyszlosc.

Gość • Czwartek [01.03.2012, 19:23:02] • [IP: 80.245.186.***]

Niech się wezmą za tych co czynszu nie płacą albo za romów którzy dokoptowują do lokali przyszywanych krewnych i w nosie mają opłty za media

Gość • Czwartek [01.03.2012, 18:51:48] • [IP: 92.42.112.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [01.03.2012, 18:50:56] • [IP: 95.129.228.**]

moze jakaś dobrą klinike psychiatryczna dla urzedasów bo sie chyba w główkach jakieś zwoje popaliły

Gość • Czwartek [01.03.2012, 18:30:30] • [IP: 80.245.190.**]

o podwyszne to szybko a gdzie sa rematy lokator sam wszystko rematuje i dziwia sie ze iest dewastacia a ludzie maia olna po 150 lat a gdzie fundusz rematowy

Gość • Czwartek [01.03.2012, 18:27:34] • [IP: 92.42.119.***]

To jest oczywiste, że cywilizacyjne zasady życia muszą dotrzeć do świadomości zarówno biednych jak i bogatych cwaniaków.Ja chociaż pieniędzy nie miałem nigdy za dużo to jednak nazbierałem na kupno mieszkania ale przecież żyją wśród nas bogaci w rzeczywistości ludzie których rodziny nigdy grosza na mieszkanie nie wydali bo by im nie starczyło na coroczny wyjazd na karaiby. czas by na reszcie skończyć z tym oszustwem i zarówno czynsze jak i mieszkania komunalne urynkowić. Jak kogoś nie stać na duże mieszkanie to niech się przeniesie na mniejsze.

Gość • Czwartek [01.03.2012, 18:11:04] • [IP: 80.245.186.***]

Jeślio zgm tak dopłaca do mieszkań komunalnych to proszę mi wytłumaczyć jak to jest że gdy moja mama wykupiła mieszkanie i stała się członkiem wspólnoty to od razu opłaty za lokal zmalały...remonty są wykonywane na bieżąco i nikt łaski nie robi.CUD?Gdy idzie sie do zgm cokolwiek załatwić to człowiek jest traktowany jak idiota i intruz który głowę zawraca.I nie chodzi mi tu o remonty tylko np.o skargę na sąsiadów utrudniających życie.Administracja wszystko ma gdzies.ZA DUŻO ICH TAM SIEDZI.Wiele lokali komunalnych już nie zostało a kadra wciąż taka sama.Dlaczego wspólnoty potrafią za mniejsze pieniadze utrzymywać budynki?

Gość • Czwartek [01.03.2012, 18:01:18] • [IP: 80.245.186.***]

Mieszkam w komunalnym mieszkaniu i regularnie płacę czynsz.Dokoptowali nam sasiadów którzy nie płacili czynszu, ich miejsce zajął cwaniaczek który wykupił ich mieszkanie chociaż naszym sąsiadem nie był ani jeden dzień ponoć się z nimi zamienił na mieszkania

Gość • Czwartek [01.03.2012, 17:36:50] • [IP: 92.42.119.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [01.03.2012, 17:31:51] • [IP: 77.115.3.***]

nie ma mieszkań zbyt dużo w złym stanie a ostatnio czytałem że jest 150 parę gdzie jest kibelek wspólny jak u ferdka kiepskiego, standard jak w somali a ceny unijne, no takich rządzących to jedynie do somali wysłać i krzyż na drogę,

Gość • Czwartek [01.03.2012, 17:27:20] • [IP: 80.245.184.***]

Mieszkania komunalne są dla osób których nie stać na wynajem na wolnym rynku bądź dwudziestoletni kredyt. Czy ta pani o tym wie? Jeśli jest niekompetentna to chyba nie nadaje się na swoje stanowisko!

Gość • Czwartek [01.03.2012, 17:14:28] • [IP: 88.156.233.*]

Kobieto opamiętaj się -- 25 zł za metr?

Gość • Czwartek [01.03.2012, 16:55:59] • [IP: 80.54.123.**]

I bardzo dobrze dlaczego w takiej spółdzielni Słowianiń płacą tak wysokie czynsze, niech będzie sprawiedliwie.

Gość • Czwartek [01.03.2012, 16:55:37] • [IP: 92.42.119.***]

szczecin os.Majowe 70m2 580 czynsz w tym ciepla woda ogrzewanie, smieci, sprzataczka-mieszkanie wlasnosciowe-tej pani padlo widze z urzedu na glowe-daj mi kobieto standard ktory mam w szczecinie a bede placil te 10 zl za metr wode ciepla ogrzewanie itd a nie wszystko extra doliczone co za polityczny głąb

Gość • Czwartek [01.03.2012, 16:43:40] • [IP: 79.186.60.***]

A za mieszkania z pluskwami też będą podwyżki za pluskwy..

Gość • Czwartek [01.03.2012, 16:42:16] • [IP: 217.97.193.**]

prezydent powinien natychmiast zatrudnic doktora Włodarczyka na etat w urzedzie, co by przed kazdym wystapieniem urzedników badał ich stan umysłu, p.Michalskiej się wydaję ze w miescie są zakłady pracy ktore dają zatrudnienie za godne pieniadze i mogą płacić czynsz proponowany, a jest wprost przeciwnie wszystko zostało zniszczone przez jedynie słuszną partię i kontnuowane przez postkomunistów z peło!!

Gość • Czwartek [01.03.2012, 16:36:09] • [IP: 92.42.119.***]

ja proponuje czynsz tej pani dac x 200% i nasrac pod drzwiami

Rozsądny • Czwartek [01.03.2012, 16:16:34] • [IP: 92.42.117.**]

płacić i już na mks pijawka zbierom - jaś fasola :-)

Gość • Czwartek [01.03.2012, 16:16:27] • [IP: 93.94.184.**]

taaa najlepiej na ulice wszystkich wywalic i bedzie luz a mieszkania za kosmiczne ceny szwaba pogonic i beda ogolna satysfakcja !! ludzie w kazdym miescie sa mieszkania komunalne i kazdym miescie placi sie za nie grosze ale nasze komunalne to raczej grosze nie kosztuja a po 2 czegos nie rozumie malo tego ze czlowiek placi kosmos pieniadze za mieszkanie to jeszcze nawet porzadku nie ma... to miasto jest chore a ludzie dorawali sie do koryta i udaja ze rzadza :p

Gość • Czwartek [01.03.2012, 15:36:47] • [IP: 195.117.222.*]

Jaki jest szczyt niemożliwości? Trzasnąć drzwiami obrotowymi.

Mieszkanka • Czwartek [01.03.2012, 15:20:35] • [IP: 195.117.222.*]

niski czynsz: ogrzewam mieszkanie sama, wodę grzeję też we własnym zakresie, na klatce śmierdzi starocią, odśnieżam sama, sprzątaczka jest klatka miesiąc po remoncie okno nadal nie umyte więc za tu płacić wyższą stawkę ?? pani eks inżynier sobie ukróćcie i będzie dobrze

Gość • Czwartek [01.03.2012, 14:24:25] • [IP: 80.245.180.**]

Biednym jest się na własne życzenie.Ubogim jest się nie zawsze z własnej winy.Dlaczego my wszyscy mieszkańcy mamy dokładać do tych co nie chcą pracować.Osoby które nie chcą podjąć pracy lub ją porzucają niech mieszkają pod mostem.

Gość • Czwartek [01.03.2012, 14:10:55] • [IP: 92.42.119.***]

ja dostalem zaj...ta bonifikate 5 % 95 musialem zaplacic a podobno 95% to urzedowa bonifikata-ta pani ostrzy sobie zabki na mieszkanie ze 100m2 dla siebie na emeryturke jak to urzednik przekrecic ukrecic i zalatwic * darmozjady

Gość • Czwartek [01.03.2012, 14:01:56] • [IP: 92.42.118.**]

Dlaczego jedni mogli wykupić swoje mieszkania z bonifikatą a inni nie?Gdzie jest równość w kraju.Ja płace 760zł za mieszkanie, za kilka dni urodzę 2 dziecko będę płacić ponad 800zł to jest mało zdaniem tej pani?Mamy piękne prorodzinne państwo.

Gość • Czwartek [01.03.2012, 13:56:33] • [IP: 95.51.38.**]

no to gdzie wyprowadzić niepłacącą biedotą?

Gość • Czwartek [01.03.2012, 13:55:12] • [IP: 88.156.234.**]

224, z jaka duza bonfikata, taka jaka maja nabywcy lepszych mieszkan komunalnych. Aloe kto by chcial kupowac tam mieszkanie?

Gość • Czwartek [01.03.2012, 13:54:47] • [IP: 88.156.235.*]

Ludzie kochane!Bonifikaty były dobre 15-20 lat temu. Od tamtych czasów społeczeństwo się przecież zauważalnie wzbogaciło, zmieniło się tez dużo na rynku mieszkań, również w ZGM. Co to znaczy bonifikata? Tzn że różnicę ktoś musi zapłacić! Na tą różnicę składamy się my wszyscy.Rozumiem że są wyjątki tzn.sytuacje, przypadki rodzin którym trzeba pomóc poprzez min. bonifikaty. Ale te należy rozpatrywać indywidualnie, po to też w końcu mamy radnych i rozmaite społeczne komisje.Ale generalnie obowiązujące zasady trzeba przecież zmienić bo wszyscy wiemy np.o przypadkach sprzedaży właśnie mieszkań nabytych z bonifikatą.A są rozmaite sposoby żeby obejść" zabezpieczenia prawne" przed takimi przypadkami. Część takich spraw rozpatrywała finalnie również Rada Miasta -niestety wiele z nich pozytywnie.Czy to jest sprawiedliwe w odniesieniu do tych którzy biorą kredyty na swoje pierwsze mieszkanie i spłacają je do końca życia? Bardzo dobrze że w końcu miasto zaczyna porządkować i tą sferę, robią to publicznie a nie w ukryciu

KOTEK • Czwartek [01.03.2012, 13:51:55] • [IP: 109.243.90.***]

No jasne, wszystko drożeje to dlaczego by ludziom czynszu nie podnieść... Tym którzy mają trochę władzy w tym mieście w mózgach się poprzewracało... Totalny ŻAL!!

Gość • Czwartek [01.03.2012, 13:42:09] • [IP: 92.42.119.***]

do Gość • Czwartek [01.03.2012, 13:27] • [IP: 79.161.224.**] odpowiem na to pytanie-bo patologie tez trzeba utrzymywac to w koncu wyborcy :P

Gość • Czwartek [01.03.2012, 13:27:49] • [IP: 79.161.224.**]

Pytam sie dlaczego sprzedano mieszkania z tak duza bonifikata na ul. KRZYWEJ_

Gość • Czwartek [01.03.2012, 13:09:30] • [IP: 195.117.222.***]

Gość • Czwartek [01.03.2012, 10:51] • [IP: 178.43.10.***] Fajna ta Pani Basia. Ty chyba gościu fajnej babeczki nie widziałeś.Albo jesteś nieźle nawalony lub zdesperowany.Mój pekińczyk jest ładniejszy.

Q • Czwartek [01.03.2012, 13:00:19] • [IP: 79.186.60.***]

To przybędzie bezdomnych(mieszkańców bunkrów) i żebraków więcej będzie grzebać po śmietnikach i kradzieży więcej przejdzie na państwowy wikt za kratami.Więcej dzieci będzie w placówkach opiekuńczych. ..Jak wielu ludzi wegetuje za głodowe emerytury i pensje. ..Szukacie kasy za wszelką cenę u najbiedniejszych... BO w naszym kraju ludzie dzielą się na porządnych i kombinatorów" ludzie porządni mają porządny dom, brykę, pensję . ..A kombinator kombinuje jak przeżyć do wypłaty"! Uważajcie bo możecie przeholować...

Gość • Czwartek [01.03.2012, 12:43:47] • [IP: 92.42.119.***]

ta pani chyba dawno jajami lub pomidorami nie dostala a moze tak pod drzwiami w apartamentowcu sie zalatwie hmm-kobieto dorosnij nie macie zadnych podstaw do ruszania az tak drastycznie czynszu juz kilkanascie spraw przegraliscie kolejne pozwy beda-zgm to dno i oni nie zajmuja sie kamienicami tylko wspolnoty wiec wara od naszego dobra barany

Gość • Czwartek [01.03.2012, 12:40:59] • [IP: 195.117.222.*]

Może ZGM zadba o swoje interesy ściągając czynsze od osób, które mieszkają w lokalach komunalnych a nie podwyższają stawki za m2 lokalu, dlaczego ci którzy płacą czynsz systematycznie i terminowo mają utrzymywać te lokale w których najemcy nie wywiązują się ze swoich zobowiązań finansowych wobec ZGM należałoby z tym zrobić porządek, właściciel lokalu czyli ZGM ma prawo używać wobec niesubordynowanych i nie płacących czynszu lokatorów kar administracyjnych oraz eksmisji.DLACZEGO TEGO NIE ROBI?Bo najłatwiej uchwała Rady Miasta podnieść czynsz!Nadmieniam iż w lokalach komunalnych ci którzy regularnie uiszczają opłaty to przeważnie emeryci i renciści.Panie i Panowie radni najwyższa pora zrobić porządek z tymi, którzy NIE PŁACĄ na nie w nieskończoność podnosić czynsze to nie jest załatwienie sprawy.Pozdrawiam.

Gość • Czwartek [01.03.2012, 12:31:38] • [IP: 88.156.234.**]

231, jestem za.No wlasnie, niektorzy zyja w nierealnym swiecie. Ale to tak jest jak zbyt latwo osiaga sie przesadnie duze dochody.A za babole sie nie odpowiada tylko obciaza sie nimi innych !. ..

Gość • Czwartek [01.03.2012, 12:30:44] • [IP: 79.186.172.***]

tej BABIE zawsze mało, podnieś trzeba czynsz zeby było na podwyzki płac ZGM

Gość • Czwartek [01.03.2012, 12:26:42] • [IP: 88.156.234.**]

240, no tak, sluszna uwaga."Folwark zwierzecy" G.Orwella, to przede wszystkim powiesc, jednak w skrocie mozna tak powiedziec. ..

Gość • Czwartek [01.03.2012, 12:20:15] • [IP: 188.47.231.**]

A może napisać uchwałę mieszkańców miasta jako płatnika o obniżeniu pensji w magistracie o 50%. Wówczas ocknęli by się z letargu i zaczęli dbać o interesy mieszkańców a nie swoje.

waldi • Czwartek [01.03.2012, 12:19:52] • [IP: 89.101.35.**]

Najwyraźniej ktoś tu szuka pieniędzy (w cudzych portfelach). w ubiegłym roku płaciłem podatek za dom kwartalnie 335 zl a teraz dostałem do zapłaty 393 zl. to prawie 20% wiecej. dla mnie to czysty rozbój w biały dzień...

Gość • Czwartek [01.03.2012, 12:08:34] • [IP: 178.238.240.***]

"Obejrzyj" Folwark zwierzęcy" Georga Orwella.. ' - dzisiejsze pokolenie myśli, że Orwell to reżyser :))

Gość • Czwartek [01.03.2012, 12:00:49] • [IP: 83.21.148.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [01.03.2012, 11:59:26] • [IP: 88.156.234.**]

250, jak to o co chodzi ? Obejrzyj" Folwark zwierzecy " Georga Orwella, to zrozumiesz. A wladza nie musi ogladac calosci, tylko przypomniec sobie zakonczemie. Moze sie opamieta ?...

Gość • Czwartek [01.03.2012, 11:43:14] • [IP: 88.156.234.**]

Dlaczego niektorzy robia z siebie glupcow ?Mieszkancy ZGM placa duzo wieksze czynsze niz wlasciciele mieszkan czy tez najemcy w spoldzielniach, wiec jak mozna wypowiadac sie nie znajac tematu ?No chyba ze sa to klakierzy Michalskiej. To jest psucia miasta ciag dalszy. A Ci, do ktorych sie jeszcze nie dobrali niech sie nie ciesza.Wszyscy odczuja dzialania tych wladz, bo za zbedne inwestycje, rozne poprawki i babole zaplaca mieszkancy w roznorakich oplatach. A kryzys dopiero nadchodzi. ..

Gość • Czwartek [01.03.2012, 11:31:13] • [IP: 91.199.250.*]

Pani Barbaro, jak to nie będzie bonifikat. Jedni wykupili z bonifikatą a inni nie mogą. To o co tu chodzi.??

Gość • Czwartek [01.03.2012, 11:26:10] • [IP: 217.97.193.***]

nie czynsze podwyzszac tylko ZGM zlikwidowac bo on nic nie robi tylko wspolnoty a w Urzedzie zalatwiac sprawy tyle ludzi co oni robia itak kazdy na swoj koszt w swoim mieszkaniu robi czysze tak sa duze bez ogrzewania bez cieplej wody to siedemset zl to tak malo a prosze mi powiedziec ile my zarabiamy na reke 1100 zl agdzie wyzywienie oplaty opal na zime swiatlo gaz aleki aprawie wszyscy w starszym wieku biora kazdy praconik powinien zarabiac na rekeco najmniej 2000 tysiace kazdy chory nawet pracujebo jak wniedzile pracuje to ma wiecej ajak nie to ma tysiaczek na reke ico mozna ztego zrobic ale coz najedzony glodnego nie zrozumie jabym chcial miec tyle coradni niczego bym sie nie sprzeciwil

Gość • Czwartek [01.03.2012, 11:18:02] • [IP: 80.54.123.**]

ZGM-WARSZOW 32pow.taka sama oplata co za 52pow w SPOL-ODRA to dostali ludzie biedni zrozbiorki i o czym my tu piszemy, kto dewastuje powinien pokryc koszta a jak nie to sa bunkry i niech tam mieszkaja, widomo jak zadarmo to sie nie szanuje, kierowca zle zaparkuje placi mandat, niszczysz mienie glosno sie zachowujesz w bloku na ulicy tez karac, zaplaci raz nie bedzie mial co jesc drugi raz nie zrobi, a nie zeby inni musieli ponosic konsekwencje.Jak POLICJA przyjezdza za to powinni placic od razu chuligani mandat tak jak kazdy kierowca zeby nie bylo pustych przyjazdow.

Gość • Czwartek [01.03.2012, 11:17:41] • [IP: 83.89.12.***]

nareszcie jakas rozsadna decyzja. Oby tylko weszla w zycie!! Dosc z utrzymywaniem mieszkancow ZGM!!

Gość • Czwartek [01.03.2012, 11:11:00] • [IP: 92.42.117.***]

25 ZL ZA M2 CHYBA SIE TEJ PANI POMYLILO CHYBA CZAS SIE ZBADAC I TO U SPECJALISTY I TO DOKLADNIE !! TO PRZY 60 M2 -CZYNSZ -1500 ZL -MAM LEPSZY POMYSL MOZE -25 EURO ZEBY JUZ CALKIEM DOBIC !! KPINA

Gość • Czwartek [01.03.2012, 11:09:13] • [IP: 217.97.193.***]

czy ta pani wie w jakich warunkach mieszkają ludzie w lokalach ZGM?? Śmiem wątpić z jej apartamentowca na pewno tego nie widać, trzeba zamiast powtarzać frazesy zastanowić się nad jej treścią pani zastępczynio, to jest POrażka!!Ludzie nie mają na lekarstwa i żywność a tutaj za zagrzybione od lat nie remontowane mieszkania żąda się podwyżek czynszu !!

Gość • Czwartek [01.03.2012, 10:55:11] • [IP: 83.25.168.**]

zastanawiam się jak długo SLD będzie tolerować tę panią??

Gość • Czwartek [01.03.2012, 10:51:27] • [IP: 178.43.10.***]

Fajna ta Pani Basia.

Gość • Czwartek [01.03.2012, 10:39:05] • [IP: 46.112.212.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [01.03.2012, 10:29:28] • [IP: 80.54.123.***]

gospodarowanie zasobami to przede wszystkim kontrola na ilu metrach mieszka ile osób. Zakrawa na kpinę że np. pani emerytka albo pan rencista mieszka sam na 100 m. W związku z tym że jest biedny - miasto płaci mu czynsz. Co robi pan lub pani ? Wynajmuje wolne pokoje ! A może tak 1 osoba - kawalerka. @ starsze osoby - kawalerka! Nie ma kawalerek ? To proszę wybudować, przenieść osoby samotne do tych mieszkań a wieksze wynajmować młodym rozwijającym sie rodzinom. Odrębny temat to żule. Im miasto też płaci czynsze. O rany, temat rzeka Najgorsze jest to, że miasto ma kompletny haos w zasobach :)

Gość • Czwartek [01.03.2012, 10:23:01] • [IP: 80.245.189.***]

Nreszcie. opłaty pobierane od lat przez Miasto ni jak się mają do rzeczywistości. wiem bo drąźyłem temat. z tego co robi ZGM. winno się oniżyć czynsz conajmniej o 40 %.

Sara • Czwartek [01.03.2012, 10:21:58] • [IP: 217.97.193.***]

Uważam za sprawę oczywistą, że mieszkańcy ZGM - najemcy lokali powinny płacić taki czynsz, który pokryje koszty utrzymania i remontu budynku oraz zapewni odpowiedni standard mieszkań. Ja mieszkam w Słowianinie i ponoszę wszystkie koszty przypadające na moje mieszkanie i odpowiedni udział w kosztach wspólnych utrzymania budynku i terenu wokół budynku, nie wiem zatem dlaczego z moich podatków Miasto miałoby fundować utrzymanie mieszkań komunalnych, czy podnoszenie ich standardów. Najwyższa pora skończyć z komuną!!

Gość • Czwartek [01.03.2012, 10:20:08] • [IP: 93.94.188.***]

No troszku przesadziła z tymi 25 zł, chyba wyliczyła sobie tę stawkę biorąc faktycznie pod uwagę dzielnicę nadmorską, niedorzeczne ale cóż jaka władza takie myślenie.

Gość • Czwartek [01.03.2012, 10:18:42] • [IP: 80.245.179.***]

Jak ktoś ładnie napisał tylko i wyłącznie wynajem tak jak to jest na dzień dzisiejszy w ARMII - zero sprzedaży i przechodzenie lokalu na dzieci - automatycznie mniej dewastacji

Gość • Czwartek [01.03.2012, 10:15:33] • [IP: 92.42.112.**]

Przykład idzie z góry najpierw Premier okrada nas w biały dzień i w białych rękawiczkach bredząc coś o trosce o przyeszłe pokolenia. .. choć widać że o to które go wybrało się nie troszczy a kiedyś to nowe pokolenie się dowie że był taki rząd który ukradł wszystko... OFE. .. i wszystie składki biedaków których skazał na harowanie do samej śmierci i DANINY... horendalne... Czego się dziwić że i czynsze osiągają poziom absurdu. Już dzisiaj są strasznie wysokie. Moja sąsiadka... starsza schorowana emerytka niedawno owdowiała i nie stać ją na utrztmanie sporego mieszkania które ma z czasów PRL.Płaci prawie 1000 zł czynszu przy emeryturze po mężu ciut wyższej 1500zł. Zeby sie utrzymac i miec na leki płaci co drugi miesiąc i umiera ze strachu co z nią będzie. Ciśnienie jej skacze.. jest po zawale i 2 operacjach na serce. Ja na prawdę nie wyobrażam sobie co poczną ci biedni emerycie jak te czynsze jeszcze wzrosną. Na zamianę tez nie ma szans bo nik nie chce płacić takich czynszów... i zostaje. .. ulica i tobołek

Gość • Czwartek [01.03.2012, 10:15:30] • [IP: 80.245.180.**]

ZGM powinien mieszkania wynajmować a nie dawać. Jak się dostaje za darmo to się nie szanuje.

Gość • Czwartek [01.03.2012, 10:15:06] • [IP: 80.245.185.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [01.03.2012, 10:12:19] • [IP: 80.245.180.**]

No wreszcie ktoś ma odwagę zająć się tym zagadnieniem.Zawsze chcieli aby mieszkania remontować im z naszych podatków.Czas z tym skończyć.

Gość • Czwartek [01.03.2012, 10:06:54] • [IP: 37.47.13.**]

POdwyzka`musi`byc`dostali`mieszkania`za`darmo`nie`po
trafja`szanowac`tylko`dewastowac`karac

Gość • Czwartek [01.03.2012, 10:03:24] • [IP: 88.156.235.**]

Może ludzie których nie stać na wynajem" apartamentów" komunalnych powinni otrzymać w pełni użyteczne, tanie lokale socjalne. Problem w tym, że miasto nie ma planu takiego taniego budownictwa, a to co przed laty wybudowano na Krzywej to nieporozumienie. Ciekawe jak miasto sobie poradzi z problemem ludzi których nie będzie stać na zapłacenie podwyższonego czynszu w mieszkaniach komunalnych. zostaną oni eksmitowani i pozwoli im się, by zdechli pod płotem? Może tu lepiej być psem?

Gość • Czwartek [01.03.2012, 09:52:13] • [IP: 80.245.179.***]

a czy w tym jest opłata KLIMATYCZNA Się PYTAM

Gość • Czwartek [01.03.2012, 09:49:38] • [IP: 92.42.118.**]

Ludzie nie przesadzajcie, chcielibyscie mieszkania dostac nie remontowac nic a potem wykupic ze zniżka 97% albo njlepiej 100% i sprzedać na wolym rynku lub podarować wnukowi. Pora z tym skonczyć. A jak sie nie podoba to kupić na wolym rynku za grube pieniądze i też remontować samemu. Normalni ludzie sami dbaja o mieszkanie remontuja malują wymieniaja instalacje itd a wy pod przykrywka że mieszaknie ZGM to tylko reke wyciągacie. ZGM nie powinno wogóle mieszkań sprzedawać tylko wynajmować i nie powinny przechodzic na dzieci i wnuki bo oni mogą mieć zupełnie inną sutuację materialna. Wtedy by sie skończył handel mieszkaniami i kolejki po nie. Ile osób stac, mieszkaja gdzie indziej a papiery na mieszkanie złożone- bo nikt nie sprawdza jaka jest rzeczywistość a to błąd. Po meldowanii wszyscy u jejdnej mamusi etc

Gość • Czwartek [01.03.2012, 09:48:16] • [IP: 88.156.235.**]

Kiedy okazało się, że budżet miejski jest dziurawy po stronie wpływów które mogą być przeznaczone na bieżące wydatki nieinwestycyjne, to kolejny krok polegający na zwyżce czynszów mieszkań komunalnych był łatwy do przewidzenia. Wielokrotnie z okazji opisywania problemu ludzi bezdomnych w mieście z których znaczna część to alkoholicy byli oni tutaj w komentarzach bezlitośnie opluwani. Zwracałem uwagę na to, że aktualnie mamy taki rodzaj wolności iż bardzo wielu może zasilić szeregi miejskich, bezdomnych meneli. Człowiek którego pozbawiono z dnia na dzień dachu nad głową szuka złudnego pocieszenia w alkoholu. Nie cieszy mnie moje złe proroctwo które ma teraz szansę ziścić się. Nic nie pomogą wylewane tutaj żale i ubliżanie i ubliżanie pani wiceprezydent. Tam gdzie chodzi pieniądze krakowski charakter nie zna litości. Zamiast psioczyć obejrzyjcie oświadczenia majątkowe urzędników. Jakie dochody uzyskują z wynajmu dodatkowych mieszkań i przeliczcie je na proponowane czynsze. Może dostrzeżecie obłudę.

Gość • Czwartek [01.03.2012, 09:40:06] • [IP: 79.186.223.***]

Chyba Michalskiej sie cos powaliło w głowie 25zł za m2 ciekawe gdzie tyle kosztuje czynsz(50m2 x 25zł =1250zł) ciekawe czy pani michalska płaci taki czynsz w swoim gniazdku na grunwaldzkiej. Ona chyba się wczoraj ze schodów sp... i w głowe je...a. No ale cóż z wiceprezdencką pensją pewnie stać ją na taki czynsz.

Gość • Czwartek [01.03.2012, 09:39:04] • [IP: 88.156.232.***]

Może najpierw urealnić wysokość rent, emerytur i pensje. Moja emerytura to 1.370 zł /netto/, czynsz za mieszkanie WAM mam w wysokości 500 zł / M-3 /, pozostają jeszcze opłaty za energię elektryczną, gaz, kablówka. To tylko w Polsce jest tak, żeby prawie 50% budżetu trzeba oddać na utrzymanie mieszkania. Całe szczęście, że dzieci pracują za granicą i są w stanie mi finansowo pomóc. Ciekawe jakie pensyjki /z naszych pieniędzy /mają radni, którzy tak bezceremonialnie podchodzą do swojego elektoratu?

Gość • Czwartek [01.03.2012, 09:36:25] • [IP: 217.97.193.**]

jak to mawiali starożytni rosjanie...zeszła kobita z uma...oj doczeka się doczeka, to chore jakieś najpierw komunikacje chciala kobieta likwidowac, a teraz 25zł za metr mieszkania komunalnego, przepraszam czy pani wie co oznacza słowo komunalne, a Szczodry jest jak zwykle za a nawet przeciw, a ze spł.Odrą to się pan rozliczył?

Gość • Czwartek [01.03.2012, 09:24:15] • [IP: 80.245.188.**]

a czy wy nad tym się zastanawialiście się dlaczego ludzie nie płaca czynszów jeśli ich nie stać to obciążyć budżet może pójdziecie po rozum do głowy i skączycie z tymi podwyszkami a nie wyciągać z ludzi ostatnie soki których nie maja

Gość • Czwartek [01.03.2012, 09:22:01] • [IP: 217.97.193.**]

jak wieść gminna i znajomi niesie w Lodzi i Krakowie robi się to po to, żeby zydzi za bezcen odebrali POLAKOM mieszkania, ktore otrzymali po 1945r. a w swimoujciu kto chce za bezcen kupić, czy odzyskać---ja tylko pytam?

Gość • Czwartek [01.03.2012, 09:13:56] • [IP: 80.245.180.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [01.03.2012, 09:13:33] • [IP: 89.77.39.***]

Stan mieszkań się poprawił, ale bzdura. Lokatorzy go sobie sami poprawiają. Czynsze już i tak potrafią być o wiele wyższe w mieszkaniach komunalnych niż we wspólnotach czy spółdzielniach, co pani z ZGM uzasadniła:" ci co płacą muszą nadrabiać za tych, co nie płacą". A z wykupem mieszkania to już osobny temat. Toczymy walkę o wykup przez prawie 2 lata, przeprowadziliśmy na własny koszt tzw. legalizację łazienki (gdyż ZGM wynajmuje ludziom mieszkania z" nielegalnymi" łazienkami, czyli innymi słowy za nasze pieniądze zrobili sobie porządek w papierach mieszkania) ponieśliśmy koszty wszelkich eksperyz - które nie są tanie - a teraz Urząd miasta się zastanawia, czy nam to mieszkanie w ogóle sprzedać. Władowaliśmy w to grube tysiące, jeśli odmówią albo zechcą sprzedać po cenie rynkowej mieszkanie, które nie rozpadło się tylko dzięki najemcom... to pozostaje chyba tylko iść do sądu

Gość • Czwartek [01.03.2012, 09:11:41] • [IP: 80.245.190.*]

Komu ona chce podnosić czynsze, jak od 2003 umowy najmu nieważne z powodu unieważnienia uchwał Rady Miasta przez Sądy Administracyjne. Na podstawie nieważnej umowy najmu ma zamiar ZGM pobierać czynsze ?? Nie dość, że miasto nie wykonuje wyroków, gdzie pisze, że naruszyli kilka USTAW jednocześnie to jeszcze chcą wyłudzać większe opłaty ??

Gość • Czwartek [01.03.2012, 08:56:53] • [IP: 80.245.180.***]

to jest jedna banda na legalu

Gość • Czwartek [01.03.2012, 08:35:14] • [IP: 88.156.232.**]

Może nie podnisic kosztów mieszkań, a zmusic ZGM do wykonywania remontów w mieszkaniach niewykupionych, dlaczego wszystko zwalac na Wspólnoty, przecież Już są wysokie stawki opłat czynszowych to co ZGM robi z pieniedzmi pobieranymi od ludzi?Tłumaczą sie tym, że płacą Wspólnotomfundusz remontowy, ale w jakim stanie są mieszkania zgemowskie?Co Oni zrobili przez 60 lat?A teraz zwala sie wszystko na Wspólnoty, żeby nie Wspólnoty to jak wyglądałyby dzisiaj budynki?A jak podwyższą czynsze to co zrobią z pieniedzmi, dołoża do Funduszu Remontowego czy przeznaczą sobie na premie?Amoże by tak tej madrej Pani podwyzszyć czynsz o 100 procent i dac pensje 1100 zł, albo emeryture 600 zl.

Gość • Czwartek [01.03.2012, 08:30:56] • [IP: 92.42.118.***]

stan mieszkan sie polepszyl ale nie jest to zasluga zgm tylko samych lokatorow ja sama robila remont mieszkania lacznie z wymiana okien idzwi wiec prosze mi powiedziec jakie koszty na moje mieszkanie ponosi zgm

Gość • Czwartek [01.03.2012, 08:26:45] • [IP: 88.156.235.**]

a na Piłsudskiego 33 i 33 a są pustostany których nikt nie użytkuje, pokoje po 30 m kwadratowych

Gość • Czwartek [01.03.2012, 08:21:13] • [IP: 176.75.33.***]

Stan techniczny się poprawił bo wspólnoty wykonały remonty, których od lat nie wykonywał ZGM. Faktycznie prawie we wszystkich budynkach, mają teraz zdecydowaną mniejszość. Czy zlikwidować ulgę na sprzedaż mieszkań? Tylko dzięki temu stan techniczny budynków jest lepszy, a miasto miało kasę na swoją część udziałów w kosztach remontów. Zmiana warunków sprzedaży to strzał w stopę. Powrót trochę do dawnego stylu gdzie tak zwany cenny majątek niszczał. Nie zmienia się coś co dobrze funkcjonuje i przynosi korzyści i mieszkańcom i miastu.

Gość • Czwartek [01.03.2012, 08:19:36] • [IP: 80.245.176.***]

Jakie mieszkania komunalne mają podwyższony standard a przez to mozna rezygnować z bonifikat przy ich sprzedazy ??. Może te z 1960 roku - liczące sobie po 50 i trochę lat ?? Sznowna Pani Michalska - czas na posadę referenta - ta posada Panią przerasta - a ludzie - mieszkańcy tego Miasta - czyli Pani faktyczni PRACODAWCY nigdy Pani tej wypowiedzi nie zapomną. Po jej publikacji nie obyło się bez waleriany i mocniejszych środków. Brawo !!

Gość • Czwartek [01.03.2012, 08:16:43] • [IP: 92.42.119.***]

mieszkania zgm, brak cieplej wody, ogrzewania-i 25 zl za metr realnie trzeba zadbac o xxI wiek standardu mieszkania a pozniej rozmawiajmy o czynszach

Gość • Czwartek [01.03.2012, 07:53:07] • [IP: 217.97.199.**]

A co w zamian urealnionych kosztow, czy sa jakies alternatywy szczegolnie dla tych co nie maja?

Gość • Czwartek [01.03.2012, 07:48:47] • [IP: 195.117.222.***]

Znowu ta miernota Michalska.Podobno dostała w prezencie szklany nocnik żeby zobaczyć co zrobiła dla miasta.Puknij się w czoło kobieto.

Gość • Czwartek [01.03.2012, 07:47:31] • [IP: 92.42.118.***]

stan mieszkań się poprawił!!koń by się uśmiał zwłaszcza w starych kamienicach, przy dobrych wiatrach okna same wypadną, wspólne wejścia, klatki remontowane z 20 lat temu, ruchome poręcze, schody zjedzone przez korniki do połowy!!co za bzdury?!!chyba naszej władzy się poprawiło!!ale czas na okuliste!!żenada!państwo w państwie!

Gość • Czwartek [01.03.2012, 07:38:58] • [IP: 83.11.102.***]

A za mieszkania w Spółdzielni " Slowianin", bardzo dużo płacimy, a mieszkać trzeba !

Gość • Czwartek [01.03.2012, 07:33:10] • [IP: 83.11.102.***]

Skad, ta pani Michalska, jest ??

Gość • Czwartek [01.03.2012, 07:05:25] • [IP: 83.25.168.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [01.03.2012, 06:42:36] • [IP: 164.126.192.***]

WIĘC TERAZ WIDZICIE NA KOGO GŁOSOWALIŚCIE HEHE. MASAKRA TA WŁADZA

Gość • Czwartek [01.03.2012, 06:34:45] • [IP: 80.245.178.**]

Według mnie słusznie, przecież ktoś za to płaci, a kto ? powinien płacić ten kto mieszka. Druga sprawa to w mieście niema co sprzedawać bo grunty się pokończyły i to normalne że będą podwyżki, podwyżki i jeszcze raz podwyżki. Smutne ale prawdziwe.

Gość • Czwartek [01.03.2012, 06:02:01] • [IP: 92.42.115.***]

No a jak podwyższymy czynsz emerytom, z dochodem poniżej najniższej krajowej, to kto za nich zapłaci te" urealnione stawki"? Wyrzucicie starych ludzi do budynku na Modrzejewskiej, po to aby zrobić" ruch na liście"?? Ależ doskonały pomysł! :(

trzykropki • Czwartek [01.03.2012, 05:06:48] • [IP: 80.245.186.***]

nie dawno był artykuł o bezdomnych tak się teraz walczy z bezdomnością ? tworząc większe liczby bezdomnych? gdzie w tym logika.ogarnijcie się ceny rosną jak szalone a płace stoją pytanie za co żyć? polityka prorodzinna tak zwiększać ceny wszystkiego by na jedzenie ledwo starczało albo i na to już nie place zabaw zalać betonem i postawić parkingi ja mam pytanie do czego to dąży? a ta kwota 25 zł to chyba średnia z centrum Warszawy.drobna rada weźcie się do pracy i zacznijcie robić coś dla ogółu a nie dla pojedynczych jednostek bo moim zdaniem taka polityka bogatego wzbogacić biednego zgnoić.

Gość • Czwartek [01.03.2012, 00:59:15] • [IP: 88.156.232.***]

Jestem za.

Gość • Czwartek [01.03.2012, 00:48:08] • [IP: 88.156.234.**]

113, no, no, jednak jeszcze Polska nie zginela. ... Narod polski, Swinoujscianie nie dadza soba pomiatac !.

Gość • Czwartek [01.03.2012, 00:47:06] • [IP: 71.255.48.**]

co jeden to wiekszy model sprawe sadu zalatwiaja czynsze podnosza i po co nam kino

Gość • Czwartek [01.03.2012, 00:32:22] • [IP: 92.42.112.***]

Mieszkanie np. o powierzchni 50m x 25zł = 1250 zł czynszu. Czyli tyle ile realna pensja w Polsce. A skąd na resztę opłat i wyżywienie?. Wyszło szydło z wora, że SLD i PO mają takie same plany. Bo już tak robią gdzie rządzi PO. Na początek wyrzucają na bruk starych emerytów. Bo ci mają bardzo niskie dochody. Nawet na nowy czynsz im nie starczy. Pan Hitler by tego lepiej nie wymyślił. Może lepiej ich od razu uśpić, aby nie włóczyli się głodni po śmietnikach i nie psułi humoru idiotom w radzie miasta i reszcie lokalnej władzy?

Gość • Czwartek [01.03.2012, 00:28:02] • [IP: 195.204.123.***]

czy czynsz w wysokości 610 zł za 46 m2, baz ogrzewania i ciepłej wody!! to jest mła kwota?Pani Michalska!!Proponuje się zamienić i pomieszkać tak, płacąc takie czynsze przy zarobkach normalnego lnajemcy!!Aleeee...!!

Gość • Czwartek [01.03.2012, 00:04:05] • [IP: 92.42.113.***]

Michalska ! Kup sobie gumowy młotek i walnij się w głowę. Twoje zachowanie to szczyt arogancji i głupoty. Już chyba zapomniałaś że w czasach PRL istniała zasada że obywatele nie są w stanie się zbyt wzbogacić ale za to mieli otrzymywac tani mieszkania. Zasadniczo to oni, którzy są często już emerytami , są właścicelami tych lokali. A to że dzisiaj jest to majątek miasta to to znaczy nadal że jest to majątek tych ludzi. Bo miasto to jego obywatele. A ty zachowujesz się jak by to był twój prywatny majątek. A miasto to nie twój folwark. Za swoją pracę dostajesz pieniądze i masz jako urzędnik na służbie służyć mieszkancom tego miasta a nie ich doić. Kiedy do ciebie wreszcie dotrze że jesteś beznadziejną zarozumiałą osoba, która nie potrafiła zagrzać na dłużej miejsca w żadnej firmie bo nie potrafisz szanować ludzi. Interesują ciebie tylko twoje chore ambicje a zwykłych ludzi traktujesz jak towar, przydatny lub bezużyteczny.

Gość • Środa [29.02.2012, 23:50:39] • [IP: 88.156.233.***]

Przeszłość ciągnie się za nią jak smród po gaciach, czas wracać do swoich korzeni. Do I*****a

Gość • Środa [29.02.2012, 23:44:52] • [IP: 80.245.179.***]

Ludzie oczekują populizmu władzy... a tu twarde zasady i otwarta karta.

Gość • Środa [29.02.2012, 23:22:07] • [IP: 88.156.235.***]

michałowa co ty bredzisz, taczki w pogotowiu.

Gość • Środa [29.02.2012, 23:16:17] • [IP: 178.238.251.***]

Do ministry Muchy trochę brakuje.

Gość • Środa [29.02.2012, 23:13:49] • [IP: 80.245.178.**]

To jakieś brednie! Średni czynsz to 25 zł za metr?! Może w apartamentach. Ja mieszkałam w sumie w trzech wspólnotach, znam kolejne kilka moich znajomych i rodziny i nigdy nigdzie czynsz nie przekroczył 12 zł za metr kw włącznie z funduszem remontowym, ogrzewaniem i ciepłą wodą (bez gazu)! Te 25 zł to jakaś średnia z kosmosu wzięta chyba po to tylko by uzasadnić jakieś równie kosmiczne podwyżki cen dla mieszkań komunalnych.

Gość • Środa [29.02.2012, 23:13:07] • [IP: 88.156.234.**]

Nie bedzie bonifikat pani Michalska jak pani zostanie premierem. A szczerze-nie ma takiej opcji. Po co sie osmieszacie?

Gość • Środa [29.02.2012, 23:10:34] • [IP: 88.156.233.***]

A ta pani ciemnowłosa jakie miała nazwisko panieńskie? tak się tylko pytam. Skąd się wywodzi, jakie pochodzenie? tylko pytam.

Gość • Środa [29.02.2012, 23:03:59] • [IP: 88.156.233.**]

stan techniczny np.wieżowca przy ul.Konstytucji 3Maja 59 wygląda tak, że od miesiąca nie działa winda, w okolicy budynku panuje totalne zaniedbanie, od podwórka(porzucone samochody i składowisko śmieci, od zewnątrz budowa, hałas, kurz itp, mieszkam na 49m i płacę 630zł czynszu.Pani chce mi podwyższyć czynsz ? ' '

Gość • Środa [29.02.2012, 23:03:58] • [IP: 95.129.228.**]

nareszcie - w wielu Wspólnotach od lat pałętają się lokatorzy, którzy nie wykupili mieszkań, czekając na ich wyremontowanie przez członków Wspólnoty będących właścicielami. Kupili za to samochody, pełno ich pod klatkami, stać tych" biedaków' na ich utrzymanie i paliwo.

Gość • Środa [29.02.2012, 22:57:22] • [IP: 93.94.188.***]

Taczka po Możejce czeka na paniusię

Gość • Środa [29.02.2012, 22:56:05] • [IP: 80.245.190.*]

Podnosi sie czynsze, trzeba podnosić standardy. Wyburzać ruiny, budować nowe i zgodnie z prawem a nie wmawiać ludziom, ze slams to lokal mieszkalny. Do roboty, bo z pół miasta do przesiedlenia nie tylko z powodu nieważnych uchwał o najmie lokali.

PAPAZ • Środa [29.02.2012, 22:54:26] • [IP: 80.54.123.**]

WIADOMO ŻE BO CI LUDZIE CIĘŻKO PRZĘDĄ, ALE LOKALÓWKA MA RACJĘ INACZEJ NIGDY NIE BĘDZIE TAM REMONTÓW ITD. LOKALÓWKA MA RACJĘ EKONOMIA EKONOMIĄ TRZEBA PŁACIĆ INACZEJ TO TYLKO NA KRÓTKO A KAŻDEMU ZALEŻY BY ŻYĆ PO LUDZKU, ale nie wierzę Michalskiej, ona jest dobrym człowiekiem ale jest już skrzywiona tym wstrętnym komunistycznym podejściem znajomości a nie specjalności i pewnie nie robi tego z dobroci serca ale by ściągnąć więcej kasy na r-ki zwiku heh - gminy, zmieniła się

Gość • Środa [29.02.2012, 22:48:55] • [IP: 88.156.235.***]

te świdrujące gały przypominają mi cygana gały.

Kaczka dziwaczka • Środa [29.02.2012, 22:48:28] • [IP: 178.238.247.***]

Odnosze wrazeni ze tej pani nic nie pasuje. ... ciegle cos. ...

Gość • Środa [29.02.2012, 22:48:11] • [IP: 93.94.186.**]

najpierw kino ireszte co obiecaliście gnoje

Gość • Środa [29.02.2012, 22:47:50] • [IP: 95.129.226.**]

Prezio z Basią myślą, że mieszkają w stolycy zach-pom, to i czynsze trzeba podnieść, gościu malowany, ty burmistrzem tylko jesteś dla mnie, a połowa twojej świty powinna wylecieć z pracy :)

Sokoleoko • Środa [29.02.2012, 22:46:28] • [IP: 83.109.79.***]

Pani Michalska zachowuje się jak pan premier i próbuje swoje wizje wprowadzać bez konsultacji społecznych, jej wysokość się znalazła!Już raz chciała nas uszczęśliwić likwidacją komunikacji miejskiej!Swoje ambicje i eksperymenty powinna realizować na swojej rodzinie a nie na mieszkańcach!Tak to jest jak niema się dzieci i codziennych zmartwień, takie niedowartościowane sekutnice z nadmiarem gotówki próbują zabłysnąć za wszelką cenę mierząc wszystkich swoją miarką!Proponuję zainwestować w psychoterapeutę albo ogródek działkowy bo władza to nie pani świat.

Gość • Środa [29.02.2012, 22:40:14] • [IP: 83.20.68.***]

Jeśli tak podstępnie zostałem zakażony, to czy prawnie moge odpowiadać za zakażenie kogokolwiek ?? Uważam, że nie ale co wy myślicie ?? Czy mogę zgłosić do prokuratury, że ktoś popełnił zbrodnię na moim życiu ?? Czy da się ustalić sprawcę po tak długim czasie ?? Boję się, że to właśnie ja zostanę obarczony odpowiedzialnością za to, że ktoś mnie zakaził tą niewidzialną chorobą.

Gość • Środa [29.02.2012, 22:35:51] • [IP: 93.94.188.***]

Czy pani się dobrze czuje, skandal kobieto, skandal że pani jest przy władzy.

Filus • Środa [29.02.2012, 22:35:14] • [IP: 93.94.188.**]

Jeśli się dostaje na rękę 1200 zło za cały miesiąc pracy to jak płacić tyle za mieszkanie miesięcznie + gaz +światło i przeżyć i mieć na jedzenie...? My w domu już świeczkami wieczorem palimy by oszczędzić..i mało się kto przyznaje, ale nie tylko My..: (cofamy się do wieku 18 -tego?...Boże ludzie co się tutaj w Polsce dzieje?Za co Nas karacie?Babcia mówi, że tak za Niemca było...:(

Gość • Środa [29.02.2012, 22:33:18] • [IP: 92.42.119.***]

popieram pomysł ! przykład: własciciel mieszkania własnościowego gdy zalega z zapłatą, to po jakim czasie zostaje wyrzucony z mieszkania przez wspolnotę ! a w komunalnym tacy sami i jeszcze z więszymi zaległosciami mieszkaja ile się da i nie martwią się ze zostaną wywaleni bo za nich płaci ZGM !i my podatnicy !! wiec jak to jest my własciciele sami musimy płacić, dbac o budynek a taki nie płacący i jeszcze dewastujący mieszkanie śpi spokojnie. .. są tacy którzy mają już ponad ileś lat eksisje i dalej mają się dobrze. ..

Gość • Środa [29.02.2012, 22:32:57] • [IP: 83.20.68.***]

Ludzie pomóżcie.W 95 r. zostałem ukłuty w tłumie ludzi igłą lub szpilką.Po tym ukłuciu miałem wysypki, które mnie tak zdziwiły, że w 98 r. zrobiłem badanie w kierunku hiv i wynik wyszedł ujemny.Jednak w internecie czytam, że takie wysypki by pasowały do choroby retrowirusowej(tuż po zakażeniu) Poieważ wynik był ujemny żyłem normalnie i nie zachowywałem żadnych zasad bezpieczeństwa jeśli chodzi o moich najbliższych.Na okrągło mam jednak biały nalot na jęzorze, temp.w nocy 36 i mniej, a w dzień 37, 5.Uważam, że padłem wtedy(95 i 98r.) ofiarą przestępstwa.Później poznałem kobietę z którą jestem obecnie i uważam, że ona zakaźiła się odemnie.Jestem dobrym człowiekiem i nie chciałem nikogo skrzywdzić, a tymbardziej kobiety którą kocham.Ostatnio robiłem dwa badania w kierunku hiv i dwa ujemne ale byłem śledzony przez jakichś ludzi i zrozumiałem, że te wyniki są na prawdę dodatnie.

Maślankiewicz • Środa [29.02.2012, 22:27:55] • [IP: 193.188.198.*]

Basia! A ten lakierek do paznokci to gdzie kupiłaś? Pewnie kosztował więcej, niż 4 zeta za buteleczkę, co?

Gość • Środa [29.02.2012, 22:24:02] • [IP: 93.94.186.**]

jeśli to zrobicie to ludzie pozdychają z głodu!!ja za 45 metrów bez ciepłej wody płacę 640 złotych, klatka obskurna. Zarabiam 2100 złotych mam na utrzymaniu córkę w wieku szkolnym. Niech was historia oceni, jak spojrzycie sobie w twarz kiedyś w lustrze. Przecież ludzie was przeklną i słusznie !!

Gość • Środa [29.02.2012, 22:21:34] • [IP: 92.42.116.***]

I tak ludzie już nie płacą za komunalne mieszkania bo ich na to nie stac i ląduja na socjalach a tu prosze podwyżki to ja proponuję wybudowac jeszcze kilka budynków socjalnych i będzie ok żenada :(

Gość • Środa [29.02.2012, 22:20:05] • [IP: 188.147.26.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Środa [29.02.2012, 22:15:44] • [IP: 92.42.118.**]

chyba co roku miasto odrzuca setki wniosków o mieszkanie

R.P. • Środa [29.02.2012, 22:13:43] • [IP: 178.238.251.***]

Totalnie wyalienowana z tłumu, typowa choroba karierowiczów, nigdy nie zrozumie" zwykłych" ludzi.

Gość • Środa [29.02.2012, 22:04:55] • [IP: 178.238.252.***]

Brawo arogancja władzy brawo, a co na to największy krzykacz w radzie, byle do wyborów. ...wy i oni do lamusa

Gość • Środa [29.02.2012, 22:03:38] • [IP: 88.156.234.**]

Baska, chcecie ukrecic srube? Wytrzymalosc ludzi sie wyczerpuje.

agrest • Środa [29.02.2012, 21:57:49] • [IP: 80.245.191.***]

juz kombinuja na swoja kieszen emeryci i tencisci po umieraja z glodu penssje sobie ukrucic i ludziom dac w tym kraju wogle pracy niema pozadnej dla ludzi, tylko mysla o podwyrzkach o niczym wiecej aby ludzion po kieszeni pojechac co za kraj

Gość • Środa [29.02.2012, 21:56:45] • [IP: 88.156.235.***]

oj powiozą panią ludzie w końcu ze stołka, najpierw rowy na działkach spieprzyła kobita a teraz szuka dalej, nie powinna już nas więcej swą wizją świata uraczać- do roboty a nie ludzi truć!!

Gość • Środa [29.02.2012, 21:56:13] • [IP: 88.156.234.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Środa [29.02.2012, 21:54:24] • [IP: 80.245.190.*]

Lokal mieszkalny to taki jak ma pani Michalska mówiąc oględnie, inne to SOCJALE. Urząd Miasta musi to AKTUALIZOWAĆ. Ustawy wchodzą w życie, ale nie w Magistracie. U nich im gorszy lokal tym droższy czynsz.

Mareckis • Środa [29.02.2012, 21:53:54] • [IP: 88.156.232.**]

poprostu idiotka i to to w najlepszym wydaniu

Marek • Środa [29.02.2012, 21:52:42] • [IP: 88.156.232.**]

sorki ale muszę napisac szczerze - ta pani to idiotka jęsli tak sprwe propo mieszkań stawia, jej chyba juz zaden lekarz nie pomorze...

Gość • Środa [29.02.2012, 21:52:01] • [IP: 92.42.114.**]

Macie darmowe mieszkania i remonty was nie obchodzą , dewastujecie bo to nie wasze i jeszcze wam coś nie pasuje, a kupcie sobie mieszkanie w spółdzielni na wlasność to dowiecie się ile tak naprawdę płaci się w spółdzielniach.

Gość • Środa [29.02.2012, 21:50:44] • [IP: 80.245.180.***]

barbaro puknij się w ta pustą głowę

Gość • Środa [29.02.2012, 21:43:54] • [IP: 195.117.222.*]

niech sobie pensyjkę zmniejszy...

Gość • Środa [29.02.2012, 21:42:41] • [IP: 79.186.161.**]

brawo... podwyższyć !

Gość • Środa [29.02.2012, 21:41:39] • [IP: 80.54.123.***]

Baśka fajna z Ciebie babka :):):)

Gość Niedzielny • Środa [29.02.2012, 21:39:00] • [IP: 92.42.117.***]

Najpierw prosimy realne zarobki, a nie jałmużnę, a wtedy podwyższajmy ceny i czynsze

Gość • Środa [29.02.2012, 21:25:42] • [IP: 46.113.255.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Środa [29.02.2012, 21:23:54] • [IP: 195.117.222.*]

Popieram standaRT(KUCHNIA W PEŁNI WYPOSAŻONA WRAZ Z ŁAZIENKĄ ale opłaty muszą być proporcJonalne do" STANDARTU")

Gość • Środa [29.02.2012, 21:23:11] • [IP: 93.94.184.***]

Czy ta pani jest za przeproszeniem nie normalna ?? W jakim ona swiecie zyje ludzie !! Za 36m2 (3osoby) Miesiac w miesiac place 620zl Przy polskich realiach to jest kolosalna suma... Ja wiem ze ta pani ma panstwowe pieniadze ktore dostaje za nic nie robienie i latwo jej przychodzi podwyzszanie czynszu. Nie zycze pani aby musiala pani zyc jak kazdy normalny czlowie. Za same pani kosmetyki i ubranie zapewne mozna by bylo wyzywic miesiecznie kilka rodzin w swinoujsciu. Ludzie nie placa w polsce dla tego ze im sie nie chce tylko poprostu staja przed wyborem ktorego pani nigdy nie znala. Albo zaplacic czynsz albo miec dla dziecka na jedzenie. Pozdrawiam pania ozieble

Gość • Środa [29.02.2012, 21:22:57] • [IP: 92.42.114.***]

To jesli babcia ma mieszkanko 40 m2 to zaplaci 1000 zeta?Wtedy jak sie nie wyrobi to trafi na Warszow na 24m2 i bedzie polowe placic.

Gość • Środa [29.02.2012, 21:18:02] • [IP: 83.21.177.***]

Komunalne a więc ze swej natury tańsze dla osób, których z takich czy innych względów nie stać na inne locum.Gmina musi dotować lokale komunalne bo w przeciwnym przypadku przybędzie jej wielka liczba bezdomnych.Jedyne wyjście to lobbować na rzecz sprzedaży wymienionych lokali i włączenia ich do wspólnot mieszkaniowych Przynajmniej odpadnie utrzymanie a na zysk z takich lokali i tak nie ma co liczyć.Czyli skutecznie sprzedajemy...Pozostawiamy sztywną rezerwę a reszta do ludzi...

Gość • Środa [29.02.2012, 21:17:27] • [IP: 93.94.189.**]

nikt nie policzy ile sie płaci w tych mieszkaniach za ogrzewanie poza czynszem

Gość • Środa [29.02.2012, 21:17:25] • [IP: 109.243.128.**]

Urealnić czynsze ale i urealnić zobowiązania ZGM wobec lokatorów. Na wszystko wyrażają zgodę jednak na tym się kończy - wykonanie na koszt własny bez możliwości zwrotu lub oczekiwanie kilka lat. Wymiana okien - czekanie ok. 3 lata a jeśli na koszt własny to mogą zwrócić ale według ich stawek (co da ok.; 30% realnie poniesionych kosztów). Lokale komunalne są w dobrym stanie? Oczywiście jednak w większości tylko dzięki najemcom. No szlag mnie zaraz trafi, żeby jakoś mieszkać mnóstwo kasy w mieszkanie władowaliśmy, okna na koszt własny, podciągnięcie gazu, wszelkie remonty, a gn*je powiedzą, że masz wykupić za 100% wartości lub płacić barbarzyńskie czynsze. Paranoja!

Gość • Środa [29.02.2012, 21:08:10] • [IP: 93.94.185.***]

znajoma w mieszkaniu z Odry płaci czynsz 240 zł..Koleżanka za takie samo mieszkanie z ZGM płaci czynsz 380 zł i p. Michalska ma czelność mówić że mieszkania z ZGM są tanie.Niech porówna czynsze w Spółdzielni i innych spółdzielniach to ZGM od lat bije ich o 100%, niech ta pani się zastanowi nad tym co mówi

Gość • Środa [29.02.2012, 20:51:24] • [IP: 217.97.193.***]

A gdzie rozliczenie byłej pani dyrektor, dlaczego ta sprawa ucichła, najłatwiej podnieść czynsze ! To jakaś paranoja kogoście wy ludziska wybrali!

Gość • Środa [29.02.2012, 20:42:54] • [IP: 92.75.92.***]

proponuje aby ta pani udała się do lekarza jeśli uważa że czynsz na poziomie 1000zł za 64m2 to mało!! być może że przy dochodach tej pani to mało.

Gość • Środa [29.02.2012, 20:41:15] • [IP: 95.129.225.**]

Mieszkania komunalne powinny być dla ludzi biednych, a skoro ludzie są biedni to poronionym pomysłem jest kazanie im płacic tyle co na wolnym rynku! Komunalka to nie apartamenty. Ale to trzeba rozumieć, z tym jednak pani Michalska ma duże problemy. Pan Szczodry również. Ale skoro w takich tematach wypowiadają się ludzie zarabiający po kilka tysięcy miesięcznie to nie ma się co dziwić. Może ktoś im powinien przypomniec, że jest cała masa ludzi którzy żyją za od kilkusetzłotych do 2 - 3 tys. zlotych miesięcznie. I jak im jeszcze podnosić czynsz?

Gość • Środa [29.02.2012, 20:34:26] • [IP: 80.245.190.*]

A lokalom komunalnym daleko do standardu lokali mieszkalnych. te, które nie spełniają warunków technicznych dla lokali mieszkalnych powinny zostać uznane za SOCJALNE.

Oglądasz 1-192 z 192
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Zapraszamy na uroczystość odsłonięcia tablicy pamiątkowej w Świnoujściu, upamiętniającej kapelanów Wojska Polskiego zamordowanych w zbrodni katyńskiej Wydarzenie odbędzie się 05 maja 2025r., o godz. 10:00 w kościele pw. bł. ks. kmdr por. Władysława Miegonia przy ul. Piłsudskiego 43 w Świnoujściu. Tablica poświęcona jest kapelanom różnych wyznań i religii zamordowanym w zbrodni katyńskiej. Na tablicy figurują nazwiska wszystkich dotychczas ustalonych z imienia i nazwiska kapelanów, którzy zostali zamordowani w zbrodni katyńskiej. Tablica jest pierwszą tablicą nad Bałtykiem i pierwszą umieszczoną w kościele należącym do dekanatu Marynarki Wojennej. Z inicjatywy Stowarzyszenia Pamięć Kapelanów Katyńskich takich tablic powstało już 41, nie tylko w Polsce ale również w Stanach Zjednoczonych oraz Londynie. Projekt tablicy wykonany przez pracowników IPN OBUWiM Szczecin, koszty wykonania tablicy ze środków IPN Szczecin. W uroczystości wezmą udział m.in. wiceprezes Instytutu Pamięci Narodowej dr Mateusz Szpytma i dyrektor szczecińskiego Oddziału IPN Krzysztof Męciński ■