POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Niedziela [19.02.2012, 06:57:52] • Świnoujście

Co z tą laparoskopią?

Co z tą laparoskopią?

fot. Sławomir Ryfczyński

Dyrektorka szpitala twierdzi, że jest – jak to określiła w przysłanym do naszej redakcji oświadczeniu – ciągłość wszelkich zabiegów (w tym także tych laparoskopowych). Może teoretycznie, na papierze faktycznie tak jest. W rzeczywistości (a ta bardziej interesuje pacjentów), jak mówią lekarze, w lutym nie odbyła się żadna tego typu operacja!

W poniedziałek odbędzie się spotkanie społecznej komisji do spraw szpitala. Będą w nim uczestniczyć radni, przedstawiciele władz placówki oraz urzędnicy.

- Mam nadzieję, że zostanie wypracowany program, który uzdrowi tę jednostkę – mówią członkowie świnoujskiej Platformy Obywatelskiej.

W ostatnim czasie pojawia się sporo niepokojących informacji. Najpierw, że szpital ma niebotyczny dług, jaki musi spłacić miasto. Potem, że odchodzą z pracy najlepsi chirurdzy. W końcu wielka niewiadoma z zabiegami laparoskopowymi…

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 99, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-99 z 99

Gość • Wtorek [21.02.2012, 00:40:01] • [IP: 80.245.189.***]

A co z obiecana stacja diali, wybory sie skonczyly pozostal niesmak, szczegolnie do PO ?

Gość • Poniedziałek [20.02.2012, 16:56:06] • [IP: 92.42.114.**]

DO 177.Nie koleżanka tylko kolega a piszę, bo sam doświadczyłem na własnej skórze.Każdy ma prawo do subiektywnej opinii!!

Gość • Poniedziałek [20.02.2012, 16:33:06] • [IP: 80.245.185.***]

Po co zapraszasz na Nk, a potem psujesz opinie?Wszystko jest dla ludzi, nawet NK, bo nie sadze, ze doktor Cie zaprosił, sam fakt przyjęcia twojego zaproszenia, swiadczy, ze ma odruch człowieczeństwa. Mają c Go w znajomych, wiesz, kiedy korzysta, wstyd wypisywac takie rzeczy.

Gość • Poniedziałek [20.02.2012, 16:01:50] • [IP: 77.113.87.***]

do 146 Największym partaczem jesteś ty ułomny czlowieczku

Gość • Poniedziałek [20.02.2012, 15:31:36] • [IP: 188.125.57.***]

Były ordynator siedzi na internecie na naszej klasie...A skad to wiesz ze wypisujesz takie bzdury, widocznie jestes kims z naszego grona ze tak swietnie jestes poinformowany o wszystkich szczególach, widziałes/as? To nie pie... Oj nie s...a sie we własne gniazdko, nieładnie. ...

Gość • Poniedziałek [20.02.2012, 13:56:20] • [IP: 46.76.177.***]

do 114 i po co te kłamstwa, dr Szczucki nigdy nie okazywał niechęci do pracy, chętnie i szybko przychodzi na każde wezwanie.Chyba koleżanka ma jakis problem ze sobą i potrzebuje wypłakać się w ramię pani dyrektor i stąd te ohydne kłamstwa.

Gość • Poniedziałek [20.02.2012, 12:49:19] • [IP: 80.245.185.***]

A ja się wogóle nie dziwie, że lekarz specjalista zarabia 25 tys, jeśli oczywiście zarabia, ponieważ, czytałam gdzieś w gazecie, ze B. Szyc za dzień na planie filmowym otrzymuje 25 tys, to nic, a Antosia, z Na Wspolnej, za taki dzien, tzn. rodzice jej, otrzymują 8 tys złotych.Nie wnikając w inne wynagrodzenia np. za reklamy w TV, po 2, 3 miliony. Tu lekarze ratują życie.Nie ma do czego przyrownywac.

Gość • Poniedziałek [20.02.2012, 10:27:26] • [IP: 92.42.114.**]

I tak trzymać Pani Dyrektor!Nie chcemy takich lekarzy jak Szczucki, który zawsze był niezadowolony jak się go prosiło na izbę przyjęć do pacjenta.Wierzymy w Panią i życzymy dużo siły i wytrwałości.Pacjenci.

Gość • Poniedziałek [20.02.2012, 09:54:02] • [IP: 178.238.249.**]

IP 181*** to jest też mój problem, bo szpital jest utrzymywa ny również z moich podatków, a twoja nerwowa reakcja wskazuje, że to ty masz jakieś poważne problemy.

Gość • Poniedziałek [20.02.2012, 09:51:14] • [IP: 62.152.146.***]

najlepszy chirurg to P. Gąska - reszta to partacze. Na chirurgii bałagan a były pan ordynator od godziny 12.00 siedzi na internecie i naszej klasie. teraz niech zwróci pieniądze za godziny spędzone na NK podczas pracy

Gość • Poniedziałek [20.02.2012, 08:59:49] • [IP: 80.245.181.***]

Gość • Niedziela [19.02.2012, 20:31] • [IP: 178.238.249.**] Jeśli tego nie rozumiesz to po co zabierasz głos, zajmij się swoimi problemami.

Gość • Poniedziałek [20.02.2012, 08:49:43] • [IP: 92.42.119.***]

kolejny dyrektor - krętacz i manipulant,

Gość • Poniedziałek [20.02.2012, 08:36:22] • [IP: 80.245.183.***]

Najładniejsza dyrektorka w tym mieście. Trzymam za Panią kciuki.

Gość • Poniedziałek [20.02.2012, 06:39:42] • [IP: 92.42.119.***]

ludzie dobroc lub zlo maja wypisane na twarzach osadzcie sami

Gość • Niedziela [19.02.2012, 22:04:29] • [IP: 80.245.178.**]

Współczuję tej pani. Ma bardzo ciężkie zadanie.

Gość • Niedziela [19.02.2012, 21:03:03] • [IP: 92.42.118.***]

Odchodzą z pracy najlepsi chirurdzy.Pytam, dlaczego?Czy chodzi o zbyt małe pieniądze jako ich pobory bo jeśli tak...to nie są już w moim mniemaniu najlepsi.Wszyscy teraz mniej mamy pieniędzy. Czy tak trudno dziś być JUDYMEM chociaż w 20 proc.Czy zależy im tylko na kasie?A gdzie radość z szacunku tych biednych ludzi którym Pani doktor pomagała.Przykro, słuchać co się dzieje.Dlaczego się Pani Dr tak zmieniła?Tu ludzie w Świnoujściu Panią kochali czy to mniej ważne niż garść srebrników?Proszę zmienić decyzję i wrócić żeby pomagać zwykłym ludziom.To jest sens życia i Pani przeznaczenie.

Pacjentka • Niedziela [19.02.2012, 20:45:08] • [IP: 80.245.184.***]

Do Gość  Niedziela [19.02.2012, 20:08]  [IP: 188.125.62.*] popieram w 100%, z tymi lekarzami miałam też pośrednio do czynienia w szpitalu tak niedawno temu, ale Ci co zostali są też super, bo mają czas dla pacjenta, naprawdę widać to i to jest coś, czego nie można przedłożyć na pieniądze, nie wszystko można kupić-ich czas dla nas, szanujmy ludzi z wiedzą, którą mają;gdybym umiała się leczyć sama, to pewnie bym nie korzystała z usług medycznych, ale że moja wiedza nie jest taka jaką oni mają, to idę do lekarza po poradę, po to się uczyli, a to że zarabiają? zazdrość ściska w dołku?a tutaj piszą komentarze chyba tylko Ci zdrowi, bo Ci co się znaleźli w naszym szpitalu to jakoś się nie odzywają, ja już tu pisałam nie raz, cieszmy się z tego co mamy, z tych lekarzy którzy pozostali, resztę zostawmy tym co są najbardziej zainteresowani, przestańmy zaglądać komuś w kieszeń, te zajadłe pisaniny są aż nudne, a może trochę milszych słów?tylko krytyka i nic więcej, złość i nienawiść, czy na to was stać tylko na tej stronie?

Gość • Niedziela [19.02.2012, 20:31:12] • [IP: 178.238.249.**]

Nie rozumiem jednego, czy lekarze sami sobie przydzielali taką kasę, czy za wiedzą dyrektora szpitala i prezydenta?

Gość • Niedziela [19.02.2012, 20:28:01] • [IP: 92.42.118.***]

może prokuratorzy powinni sie tym zająć?

Gość • Niedziela [19.02.2012, 20:27:11] • [IP: 93.94.188.***]

do [IP: 79.191.13.**] Gryfice małe, ale ma bardzo dobrych specjalistów, my nie mamy żadnego. Nasi" lekarze" to specjaliści w wyciąganiu łap po pieniądze

Gość • Niedziela [19.02.2012, 20:16:37] • [IP: 83.8.0.***]

Dość drenazu kasy miasta, jesteśmy za rozsądnym gospodarowaniem miejską kasą.Tego powinien pilnować przede wszystkim prezydent i skarbnik.To pieniądze podatników a nie prywatne ranczo...Jak sie jeden czy drugi doktor obrazi nie ma stracha za taką kasiorę będą następni

Gość • Niedziela [19.02.2012, 20:08:34] • [IP: 188.125.62.*]

Jestescie nudni, no tak bo ktos jest w czyms dobry, ma wiecej pieniedzy, jest madrzejszy to trzeba go zgnoic...Zeby ten pan doktor, jeszcze wam nie musiał zycia ratowac, ciekawe czy wtedy bedzie sie piana z pyska wam lała tak jak w tych beznadziejnych komentarzach...

Gość • Niedziela [19.02.2012, 19:58:12] • [IP: 79.190.202.**]

Wyniki odczyta radiolog pani dr Mroczkowska. Jest super fachowcem.

Gość • Niedziela [19.02.2012, 19:49:21] • [IP: 92.73.97.***]

Jakis pechowy ten szpital.Jak tylko pamietam sciagali dyrektorow, lekarzy najleprzych specjalisow, dawali im mieszkania i co? Poszli w dluga, jedni za granice inni do Szczecina, takie korzysci mialo i ma miasto.

Gość • Niedziela [19.02.2012, 19:35:40] • [IP: 79.191.13.**]

A JA UFAM, ŻE PANI DYREKTOR WYPROWADZI SZPITAL Z DŁUGÓW. DR SZCZUCKI WG MNIE POSTĄPIŁ NIEETYCZNIE. ZOSTAWIŁ PACJENTÓW, KTÓRZY MU UFALI.ZROBIŁ TO Z CZYSTEJ PREMEDYTACJI.POSZŁO O PIENIĄDZE. OCZYWIŚCIE, ZE NIE MA LUDZI NIEZASTĄPIONYCH.SKORO DO MAŁYCH GRYFIC MOŻNA SPROWADZIĆ NAPRAWDĘ DOBRYCH SPECJALISTÓW TO I W ŚWINOUJŚCIU BĘDZIE MOŻNA ZROBIĆ TO SAMO. PROSIŁBYM, ABY LEKARZE NIE STRASZYLI ODEJŚCIAMI.A POZA TYM MAŁA ZMIANA PRZYDAŁABY SIĘ, BO NAWET JAK SZPITAL KUPI TOMOGRAF, TO KTO GO OBSŁUŻY?? I KTO ODCZYTA WYNIK BADANIA??

Dojna krowa • Niedziela [19.02.2012, 18:50:32] • [IP: 83.21.166.***]

A pro po wynagrodzeń. ..decyduje popyt i podaż. ..Na tym polega kapitalizm kasa ponad wszystko. O tym wiedzą, radni, posłowie.i co są przy korycie do którego tak się pchają (ile kandydatów na jedno miejsce)...więc o co płacz...nie ma konkurencji więc tyle chce...a jak będą zmuszeni to dadzą...

Gość • Niedziela [19.02.2012, 18:42:37] • [IP: 88.156.235.**]

Pierwsze wrażenie to takie że pani dyrektor minę ma nietęgą. Może martwi się z której strony zabrać się do pasztetu w którego upitraszeniu nie ma udziału, albo też wymaga podleczenia, bo te wypieki na twarzy mogą świadczyć o nadciśnieniu tętniczym. Zazdrościć trudno, bez względu na przyczyny. Co się tyczy ciągłości zabiegów, to trudno zgodzić się z opinią pani dyrektor. O jakiej ciągłości można mówić w przypadku chirurgii urazowej, której w Świnoujściu nie było na odpowiednim poziomie i wciąż nie ma. Rezygnacja ordynatora tego oddziału niczego nie zmienia, bo traumatolog był z niego żaden. Chirurgia tzw. miękka nie załatwia sprawy, bo delikwentów po wypadkach samochodowych coraz więcej. Długów szpitala nie da się pokryć wpływami ze sprzedaży nieruchomości, bo nie wolno i miasto pewnie zadłuży się, jeśli szpitala nie zlikwiduje albo nie sprzeda w prywatnemu inwestorowi. Ciekawe co na to komisja społeczna, społeczna tylko z nazwy, bo złożona z urzędników i radnych, choć nie wszyscy komentatorzy o tym wiedzą.

Gość • Niedziela [19.02.2012, 18:36:05] • [IP: 92.42.119.***]

Nareszcie mamy dyrektora, który jeżeli wytrwa to może chociaż w części zaprowadzi jakiś porządek. Cóż z tego, że mamy taki ładny szpital skoro to lekarskie bezwzględnie biznesowe towarzystwo rozpieszczane przez poprzednich niekompetentnych dyrektorów doszło do wielkiego stanu zamożności i tylko walki o swoje gaże. Niech odejdą wszyscy to na ich miejsce przyjdą nowi i niejednokrotnie lepsi. Świnoujście jest bardzo interesującym miejscem do zamieszkania i chętnych nie zabraknie. Ale jak już widzę, że Pani Dyrektor otrzyma" rady" od miejscowych" polityków" a szczególnie tych spod znaku PO to Boże Chroń Królową.Chcę aby Pani Dyrektor wiedziała, że wielu miejscowych mieszkańców życzy jej powodzenia i wytrwałości.

Gość • Niedziela [19.02.2012, 18:31:06] • [IP: 178.181.73.**]

Ginekologia?? też ciekawy temat, może teraz trochę nie po drodze ale warto kiedyś o niego zachaczyć...

Gość • Niedziela [19.02.2012, 17:54:32] • [IP: 80.245.178.***]

Oczywiscie ze zarabial tyle samo. I tyle samo zarabiaja inni ordynatorzy /np ginekologia/

Gość • Niedziela [19.02.2012, 17:38:12] • [IP: 95.129.228.***]

Tak jest jak się sprowadza koleżankę AGATOWSKIEJ do szpitala, nic z tej dyrekcji tej pani nie będzie. Odchodzą najlepsi lekarze, ani konkursu ani diabła sami radni wybierają dyrektorkę szpitala to już żle się dzieje w ŚWINOUJŚCIU. DOPUKI SIĘ NIE SKOŃCZY KUMOTERSTWO. SZPITAL PADNIE.

Gość • Niedziela [19.02.2012, 17:35:44] • [IP: 80.245.188.**]

pijana

Gość • Niedziela [19.02.2012, 17:33:55] • [IP: 83.8.0.***]

Ktos kto doprowadził do takiej zapaści, takiego rozbuchania pensji powinien za to ponieść konsekwencje.Przecież to jawna niegospodarność a to środki publiczne nie prywatne.Obowiązują pewne zasady gospodarowania srodkami publicznymi trzeba się ich trzymać..Gdzie nadzór.Takie pensje sobie wypłacali i nikt się wczesniej nie dopatrzył, a teraz mówią że się uczyli...Chyba najbardziej nauczyli się ekonomii socjalizmu...

Gość • Niedziela [19.02.2012, 17:26:33] • [IP: 83.25.245.***]

czy prawdą jest, że dr Szczucki zarabiał tyle co transplantolog??Może to tylko plotki wyssane z palca?

Gość • Niedziela [19.02.2012, 16:40:16] • [IP: 80.245.179.***]

SLD" Jutro bez obaw", " przyjazne, socjaldemokratyczne państwo", a rządzący w Warszawie" By żyło się lepiej", " Polska jest w budowie" PSL „Człowiek jest najważniejszy" a na koniec PiS ze swoim „Polacy zasługują na więcej"... piękne hasła ale wielkie nic jak było tak jest.

ffelczer • Niedziela [19.02.2012, 16:30:19] • [IP: 217.97.193.***]

...jeszcze o kolesiach. Rączka rączkę myje, a kto ich nie myje, ten marnie żyje i je pomyje. Dbajmy wszyscy o siebie i nam bliskich (kochaj bliźniego swego jak siebie samego). Wszyscy jesteśmy niby katolikami (pokolenie JP 2) a tak naprawdę to Polak Polakowi wilkiem.

Gość • Niedziela [19.02.2012, 16:26:40] • [IP: 92.42.119.***]

W poniedziałek odbędzie się spotkanie społecznej komisji do spraw szpitala. Będą w nim uczestniczyć radni, przedstawiciele władz placówki oraz urzędnicy. No na pewno jak tam zasiądzie radny konserwator oraz pieniaczka Kurszewska (która mogłaby popracować nad swoim wizerunkiem) z PO to uzdrowi cały szpital.Żenada

Gość • Niedziela [19.02.2012, 16:18:55] • [IP: 92.42.119.***]

Czy te oczy mogą kłamać ? chyba tak !!a jakie rumieńce ma od tego kłamstwa !

Gość • Niedziela [19.02.2012, 16:12:18] • [IP: 83.8.0.***]

U nas się wszystko łączy a następnie likwiduje, taka metoda prowadząca do nikąd..Niby oszczędności a tak naprawde głupota jakiej mało, szkoda gadać

Gość • Niedziela [19.02.2012, 15:59:05] • [IP: 92.42.115.***]

A co ważniejsze? Przebudowa ulic czy szpital.

Q • Niedziela [19.02.2012, 15:40:09] • [IP: 83.21.166.***]

W urzędach NEPOTYZM w klerze SYMONIA. .. Tak było jest i będzie bo. ..na układy nie da rady...Zależy jaką kto ma siłę przebicia. .."Jak się daje to się kraje " - to przysłowie stare jak świat. A szpital w grajdole Świniogród systematycznie zalewany z brakiem lekarzy. ..jest Pogotowiem Ratunkowym gdzie nawet operacji prostaty (laser zielony -czy pętla indukcyja leczenie TUR-5) nie ma kto i nie ma czym nie mówiąc o diagnozowaniu TOMOGRAFEM (którego nie ma). ..Umowy ŚMIECIOWE to przyszłość tego szpitala ??Dr. Szczucki i tak był najlepszym chirurgiem w tym SZPITALU. Lekarzem prawdziwym znakomitym specjalistą chirurgiem. ..Jest Dr. KOSTYRKA nie jednemu uratował życie. ..Ale On jest z Szczecina.(dobrze że ma kontrakt na dwa dni w tygodniu) Szpital jest kulą u nogi tak jak promy bo przynosi straty (tak jak by to miało przynosić zyski) A panią Szmajdę czeka los poprzednich dyrektorów (sławna dykteryjka 3 KOPERTY) Szkoda że prędzej czy pózniej każdy do tej placówki zwanej SZPITALEM trafi...

Gość • Niedziela [19.02.2012, 15:29:58] • [IP: 80.245.181.**]

Najsmutniej jest wówczas, gdy ktoś uwierzy w swój geniusz i szantażuje tym ludzi. Nie ma ludzi, których nie można zastąpić.Jeżeli ktoś odchodzi i szuka lepszych zarobków, to jego sprawa. Przyjdą inni, równie zdolni lub zdolniejsi i życie potoczy się dalej. Szkoda tylko, że te wszystkie przepychanki odbywają się kosztem chorych ludzi:((

Gość • Niedziela [19.02.2012, 15:19:08] • [IP: 92.42.118.***]

osoba z 13.49 poruszyla ciekawy temat...a jak z uzdrowiskiem?jak tam zarabia służba zdrowia?czy tam wszystko ok.?

Gość • Niedziela [19.02.2012, 15:11:34] • [IP: 79.190.202.**]

Mam postulat wszyscy leczcie się w Goleniowie. Tak jest przecież lepiej.

Gość • Niedziela [19.02.2012, 14:50:36] • [IP: 178.238.245.***]

Chyba już czas na zmiany w dyrekcji szpitala.

Gość • Niedziela [19.02.2012, 14:47:58] • [IP: 92.42.117.***]

Co ona taka czerwona ?? Burak Wali bo nie ma nic do powiedzenia !!

Gość • Niedziela [19.02.2012, 14:10:31] • [IP: 178.238.249.**]

IP 105*** jak uważasz się za takiego znawcę to dokonaj oceny tego co robi prezydent w kwestii zatrudniania.Były dyrektor szpitala zatrudniony przez prezia w radzie nadzorczej ZWiK to normalka i dlatego o tym nie wspominasz? A inne tego typu kwiatki? Dopatrujesz się źdźbła w oku przeciwnika a belki w swoim nie widzisz.A do ubliżania ludziom za wygląd czy zawód odnosić się nie będę, bo to lewacka maniera pogardzać innymi.

Gość • Niedziela [19.02.2012, 14:09:11] • [IP: 62.69.223.**]

a niby jaki lekarz teraz POTRAFI zrobic zabieg laparoskopowy? jak ma byc laparoskopia jak w szpitalu nie pracuje nikt kto to potrafi :]

Gość • Niedziela [19.02.2012, 14:06:12] • [IP: 80.245.178.***]

Gość • Niedziela [19.02.2012, 13:49] • [IP: 46.205.105.***] Świetny komentarz, polecam wszystkim przeczytanie ze zrozumieniem.

felczer • Niedziela [19.02.2012, 14:04:14] • [IP: 217.97.193.***]

Jeżeli szpital jest marny, lekarze do bani, to po co tyle krzyku ? Dajmy im wszystkim upaść, zbankrutować i zacznijmy od zera albo leczmy się tylko w Szczecinie lub Gryficach jak sobie tego życzy NFZ. Dlaczego lekarz ma zarabiać mało, być jakimś tam Judymem, czy na służbie-jałmużnie tylko dlatego, że ZAWIŚĆ POLAKÓW nie zna granic. Studia medyczne trwają 6 lat (nie ma drugich tak trudnych), lekarzy jest mało i na całym świecie zarabiają najwięcej. A szpital w Świnoujściu pada bo tego chce PO i NFZ. Dają takie kontrakty, że wszystko co małe padnie albo się sprywatyzuje i władze miasta niewiele tu mogą.

Gość • Niedziela [19.02.2012, 14:01:54] • [IP: 91.65.100.**]

Gość • Niedziela [19.02.2012, 12:33] • [IP: 83.8.0.***] CO TY BREDZISZ? JAKI PROFESOR OŚWIATY? CZASEM Z DOKTORATEM? ŻEBY MIEĆ PRAWO NAZYWAĆ SIĘ PROFESOREM TRZEBA PRZEBYĆ POSZCZEGÓLNE ŚCIEŻKI KARIERY NAUKOWEJ POPRZEZ DOKTORA, HABILITACJĘ I DOCENTA. NIE PORÓWNUJ TEGO ILE UCZYŁA SIĘ PROSTA NAUCZYCIELKA A ILE LEKARZ BO NIE MA TAKIEJ SKALI BY TO PORÓWNAĆ!

Gość • Niedziela [19.02.2012, 13:58:26] • [IP: 80.245.182.***]

Pani dyrektor proszę się nie poddawać tak trzymać.

Gość • Niedziela [19.02.2012, 13:57:44] • [IP: 92.42.114.**]

W ramach oszczędności Pani Agatowska zlikwiduje Młodzieżowy Dom Kultury dzieciaki będą wystawać po bramach obsiądą wszystkie możliwe murki w mieście i będą pić piwo a budżet MłDK miasto przekaże na szpital (735tys rocznie i co roku będą obcinać) i potem będzie odtruwał pijane dzieciaki z upojenia alkoholowego.To jest scenariusz dla naszego miasta.

Gość • Niedziela [19.02.2012, 13:49:34] • [IP: 46.205.105.***]

No tak.PO z hydraulikiem na czele będzie teraz" uzdrawiać" szpital, niech p. Śliwiński zajrzy na swoje podwórko w Uzdrowiskach. Zatrudnianie kolesiów- tworzenie nowych niepotrzebnych etatów kierowników i dyrektorów -ta pani z portu co dała się poznać jako nieudolna teraz bierze kasę od" Śliwki" z państwowego gara, czy opłakiwana przez wszystkich p.dr Kozłowska co dała się poznać jako kierownik w szpitalu teraz bierze kasę w uzdrowiskach- bez kompetencji i pojęcia pierwszego dnia pracy została kierownikiem nie znając nawet specyfiki tej firmy czy ludzi- ale ludzie się dla niej nie liczą, poleciała za kasą do kolesia i męża jeszcze tam wciska- ot zawód kierownik przecież taka nie musi na niczym się znać. Szkoda, że jak zwykle brakuje kasy dla" ludu pracującego" tych wszystkich co zarabiają pieniądze na całą administracje i na tych nieszczęsnych kierowniko-dyrektoro-prezesów. Pozdrawiam cała" służbę" zdrowia, ja dziękuję wolę się przejechać do Szczecina- taniej i bezpieczniej

Gość • Niedziela [19.02.2012, 13:36:09] • [IP: 83.25.245.***]

: 194.24.244. Oj chyba jesteś nie bardzo poinformowany. W większości szpitali, w Świnoujściu także lekarze przyjmują prywatnie w państwowych godzinach pracy. Może u nas takie przypadki nie są aż tak częste, ale zdarzały się Kwestia zarobków lekarza to temat bardzo osobisty.Zależy co się nazywa normą. Oczywiście, że lekarz to zawód bardzo odpowiedzialny, więc powinien być dobrze opłacany. Należy jednak przyjąć górną granicę normy. Nie może tak być, aby lekarz w Świnoujściu miał taką pensję jak profesor kliniki. Poza tym za czasów Guziaka brano kolosalne pensje, więc to należy ukrócić. Jeżeli komuś się nie podoba można pracę zmienić. Przecież dr Szczucki to nie jakaś wybitna fachura. Z całym szacunkiem, nie on, to ktoś inny. A co do tomografu,. skoro kadra lekarska nie potrafi obsłużyć laparoskopu to sprzęt warty prawie milion złotych tu nie wypali, bo nikt go nie będzie umiał obsłużyć.

Gość • Niedziela [19.02.2012, 12:58:29] • [IP: 80.245.181.***]

W Polsce rządzi niestety kolesiostwo i karierowiczostwo, nigdy nie będzie dobrze i nie zanosi się na to aby się zmieniło.

Moloch straszliwy • Niedziela [19.02.2012, 12:55:51] • [IP: 80.245.181.***]

Cyt.: W poniedziałek odbędzie się spotkanie społecznej komisji do spraw szpitala. Będą w nim uczestniczyć radni, przedstawiciele władz placówki oraz urzędnicy. No na pewno jak tam zasiądzie radny konserwator oraz pieniaczka Kurszewska (która mogłaby popracować nad swoim wizerunkiem) z PO to uzdrowi cały szpital.Żenada

Gość • Niedziela [19.02.2012, 12:55:01] • [IP: 88.156.235.***]

Takie zdjęcia umie chyba tylko robić Slawek Ryfczyński:) tylko o co w nim chodzi:)?

Gość • Niedziela [19.02.2012, 12:33:43] • [IP: 83.8.0.***]

W kraju w którym pełnokrwisty nauczyciel-dyplomowany zarabia niecałe 3000, dywagujemy o pensji doktora, która stanowi wartość rocznych zarobków profesora oświaty.Taki profesor tez się uczył czasem ma doktorat, kilka fakultetów.Mozna z nim porozmawiać i ma wielką odpowiedzialność, a urzednik skarbowy czy samorządowy najczęściej musi mu wystarczyć 2000 a też się uczył ma studia czasem kilka fakultetów i musi mieć mocne nerwy do ludzi i przełożonych.Taki dziwny kraj czasem nie dziwie się młodym, że wybieraja wielką Brytanię tam każdy ma prawo do życia nie tylko lekarz medycyny..Dzieci uczcie się bo jak nie zostaniecie lekarzami nikt nie przejmi się waszym losem...Tylko jakoś nikt nie chce być Judymem a szkoda, prędzej weterynarz okaże człowiekowi zainteresowanie niż pseudodktor medycyny

Gość • Niedziela [19.02.2012, 12:28:57] • [IP: 80.245.187.***]

Zgadzam się z wieloma głosami zarobki lekarza w takim szpitaliku nie mogą sięgać absurdu, to niemoralne Jak się to komu nie podoba droga wolna. Można szpanować i lansować się w innym mieście.

Gość • Niedziela [19.02.2012, 12:27:02] • [IP: 194.24.244.***]

Powołanie powolaniem, ale lekarz to też zawód, który powinien być dobrze opłacany. Wielu znajdzie się takich co narzekają że prywatnie lekarze dużo kasują za wizytę 100-150 zł - po pierwsze najczęściej robią to w nadgodzinach, swoim wolnym czasie po pracy kiedy inni po 8 godz wracają i siedza przed tv. Po drugie tyle zażyczy sobie hydraulik za wymianę kilku rur, a odpowiedzialność jakże różna. Dla tych co narzekają- Każdy z was mógł iść na studia być lekarzem, dlaczego tak nie zrobiliście? Szpital tonie, ale nie widzę powodu aby miał wypłynąć kosztem pracowników i cięć ich pensji poniżej pewnego przyzwoitego poziomu. Też nie pracowałabym za pół darmo gdyby mój pracodawca miał zbankrutować. A biały personel zawsze pracę znajdzie.

Gość • Niedziela [19.02.2012, 12:22:09] • [IP: 95.49.32.**]

golym okiem widac ze to odmrozenie na tych licach

Gość • Niedziela [19.02.2012, 12:21:37] • [IP: 83.25.245.***]

TRZEBA MIEĆ NIE LADA ODWAGĘ, ABY PODDAĆ SIĘ W ŚWINOUJŚCIU ZABIEGOWI POPRZEZ LAPAROSKOP. ALE CÓŻ DO ODWAŻNYCH ŚWIAT NALEŻY

Gość • Niedziela [19.02.2012, 12:17:45] • [IP: 80.245.179.***]

A co na to wspaniały, wygadany, niezastąpiony, opanowany, wszystkowiedzący rzecznik Karelus, bo czekam na nowe bajki z Zamku Miejskiego. Co tam słychać, jakie pomysły oprócz faktu że lekarzy nie ma, personel szpitala jest niezadowolony, na całe szczęście przeprawa promowa ruszyła, bo co by było gdy dalej mrozy były. I jak tam oczywiście sprawa stałego połączenia Świnoujścia z resztą kraju, bo od ponad 50 lat nikt tego uczynić nie chce, nie może... I oczywiście czy będą nowe ronda bo miasto potrzebuje kolejnych" udogodnień".

Gość • Niedziela [19.02.2012, 12:17:29] • [IP: 95.129.228.**]

Lekarz w takim szpitaliku nie może zarabiać więcej niż dwukrotna średnia krajowa.Kwalifikacje prowincjonalnych lekarzy są niskie i niestety ciągle obniżające się z braku możliwości wykonywania poważnych operacji.Zatem żądania płacowe na poziomie czołowych szpitali klinicznych są bezzasadne.Obecna dyrektor zastała sytuację wynaturzoną. Odejście lekarzy, którzy ją spowodowali będzie najlepszym lekiem na całe zło.

Gość • Niedziela [19.02.2012, 12:01:52] • [IP: 83.25.245.***]

DO [IP: 178.238.249.** Człowieku masz rację w 100 procentach. Jestem tego samego zdania. Oby takich komentarzy jak Twój było więcej. Oczywiście, że pensje szpitala powinny być dostosowane do umiejętności lekarzy. A jakie one są to Ci, którzy tam leżeli to wiedzą. Dla mnie lekarz, który odchodzi, a potem chce wrócić, to nie lekarz. Biedaczek myślał, ze w uzdrowiskach mu więcej zapłacą.A tu niestety rozczarowanie. Moralnie ten pan jest spalony.Leczy dla pieniędzy, nie z powołania. Źle w szpitalu nie miał, przewyższył swoje umiejętności.

Gość • Niedziela [19.02.2012, 11:52:17] • [IP: 83.8.0.***]

W dobie kiedy przecietny inteligent zarabia 3000 zł żądania płacowe chirurgów są oderwane od rzeczywistości, skrajnie niesprawiedliwe i amoralne.Przecież to wycinek ich pracy to ile oni zarabiaja miesięcznie 50000zł, to dopiero jest choroba która niezwłocznie trzeba uzdrowić..Niezależnie od ambicji pseudodoktorów.Porównajcie płacę pielęgniarki, która w dzisiejszych czasach też jest wielkiej rangi specjalistą 10 procent płacy lekarza, gdzie my zyjemy w Bangladeszu...

Gość • Niedziela [19.02.2012, 11:20:13] • [IP: 83.11.103.***]

No właśnie, a co na to Pani Agatowska ?? Wciąż szuka wyjscia, awaryjnego ?

Gość • Niedziela [19.02.2012, 11:16:44] • [IP: 195.117.222.**]

Na poczatek powinna zwolnić wszystkich doktorów, a i tak poziom usług medycznych w szpitalu bedzie utrzymany

Gość • Niedziela [19.02.2012, 11:14:51] • [IP: 92.42.113.***]

Niech platwormiści przestaną uzdrawiać szpital, bo z przyjmowaniem specjalistów po kolesiowsku są pierwsi. Przykład pseudo konkurs na lekarza w Uzdrowisku. Zamiast lekarza ze specjalizacją balneologii jakim jest dr B.zatrudniono lekarza po kursie, ale swojego człowieka. Dlatego teraz tak szczują na dyrektorkę szpitala, bo chcą w szpitalu wprowadzić swoje pseudo porządki.

Gość • Niedziela [19.02.2012, 11:13:13] • [IP: 195.117.222.**]

He He Trzeba mieć nie lada odwage żeby w świnoujskim szpitalu poddać się zabiegowi laparoskopowemu

Gość • Niedziela [19.02.2012, 11:02:58] • [IP: 93.94.184.**]

Wielka szkoda dla Szpitala odejscie Pani dr E Kozlowskiej i dr Szczuckiego, byl to taki zgrany Zespol dr Gaska dr Kozlowski i inni no ktorych nie znam z nawisk, ale przestanmy w koncu tyle narzekac na prace lekarzy teo Szpitala, a zdjecia p.Dyrektor przestraszylam sie

Gość • Niedziela [19.02.2012, 10:58:57] • [IP: 178.238.249.***]

Odnoszę wrażenie, że pewien Krzysio, co to go Pani Dyrektor pogoniła, bo chciał kasę jak w najlepszej klinice, robi medialną i partyjną nagonkę na szpital. Próbował wrócić wykorzystując wstawiennictwo prezydenta, tylko dyrektor zapewne sie nie zgodziła i bardzo dobrze, to teraz robi ten cały szum... To jest szpital miejski, a nie klinika w ameryce i płaca powinna być dostosowana do możliwości szpitala. Żeby chociaż żadania płacowe były warte umiejętności. ...??/

Gość • Niedziela [19.02.2012, 10:57:27] • [IP: 92.42.118.***]

nikt nie mówił, że bedzie lekko

Gość • Niedziela [19.02.2012, 10:33:37] • [IP: 95.129.226.***]

Najlepszym chirurgiem w Świnoujściu był, jest i będzie dr.Olek.Nigdy nie odmawia pomocy, nawet jeśli to nie Jego dziedzina, jeśli ma wątpliwości służy radą, gdzie i do kogo się udać, nie kombinuje, nie cuduje, nie kasuje.Szkoda, ze nie pracuje w szpitalu jak dawniej, byłby na pewno na miarę wielu znanych, znakomitych lekarzy.Nadal przyjmuje prywatnie...polecam.

Gość • Niedziela [19.02.2012, 10:25:05] • [IP: 88.156.232.***]

Chcąc zrobić Holtera dowiedziałem się, że to dla swoich pacjętów. A ja czyj?. W biurze powiedziano mi -takie jest zarządzenie dyrektora- i tyle. Całe nasze lecznictwo jest chore, płacimy na nie a leczymy się prywatnie.

Gość • Niedziela [19.02.2012, 09:42:10] • [IP: 83.25.245.***]

To naprawdę nadaję się reportażu. Chirurdzy ze Świnoujścia to; Maksymilian Kamiński, Elżbieta Kozłowska, Krzysztof Szczucki, Bartłomiej Gąska, Bartłomiej Szablewski, Roman Kostyrka, Roumuald Kozłowski. I tylko jeden z nich potrafi posługiwać się laparoskopem. Ale co tu dużo mówić. Przecież są tacy, którzy nadal twierdzą, że Świnoujście ma bardzo dobrych chirurgów... Jak zabrakło jednego, to laparoskopu nie używa się. Więc pytam się po co tu tomograf, skoro nikt go nie obsłuży.

Gość • Niedziela [19.02.2012, 09:41:39] • [IP: 178.183.182.***]

Brawo dla Nowej Pani dyrektor. Ktoś musi zrobi porządek na tej chirurgii. Taki bałagan pod rządami byłego już ordynatora wreszcie się skończy. Nie mam pojęcia jak za taką beznadziejną pracę takie pieniądze. Przecież do prawdziwego lekarza trzeba jeździć do szczecina. Niech ci panowie i panie z chirurgii zabiorą się do ROBOTY. Do roboty.

Bździągwa™ • Niedziela [19.02.2012, 09:30:28] • [IP: 31.63.253.**]

Zarumieniła się jak ruska dz..

Gość • Niedziela [19.02.2012, 09:29:51] • [IP: 178.238.249.***]

a co na to wszystko sekretarz?

Gość • Niedziela [19.02.2012, 09:29:05] • [IP: 83.25.245.***]

Tylko dlaczego jeden z lekarzy odszedł. a teraz przewiduje plan powrotu?? Ja uważam, ze zawód lekarza to powołanie.

Gość • Niedziela [19.02.2012, 09:27:06] • [IP: 83.25.245.***]

Do IP 217.97.199 Tak leczyłem się w klinice. Byłem świadkiem bardzo wysokiej obsługi Kliniki kardiologii na Pomorzanach. A co do naszych lekarzy. Zdarzają się tu często błędy diagnostyczne. Powtarzam jeszcze raz.Sam fakt obsługi laparoskopu przez jednego chirurga świadczy o tym jak słabi są tutejsi lekarzy. Poza tym w Świnoujściu nie ma specjalistów, nie wspomnę, że brakuje lekarzy z tytułami doktora. Każdy robi co uważa, ja tu nie poddałbym się żadnej operacji. Ale to moje prywatne zdanie.

Gość • Niedziela [19.02.2012, 09:25:14] • [IP: 79.190.202.**]

Gość niedziela 8:54. Bardzo słuszna uwaga. Ja dodałbym jeszcze, jedną. Ponieważ mamy zakład komunikacji to trzeba zaapelować do" Prezia", żeby zatrudnił Kubice do prowadzenia autobusów. My ludzie wybrani musimy mieć super.

Gość • Niedziela [19.02.2012, 09:17:40] • [IP: 178.238.251.***]

Gość • Niedziela [19.02.2012, 08:19] • [IP: 79.190.202.**] Ale Pani ma rumieńce!Ciekawe dlaczego??. .."albo się wstydzi albo w szpitalu taki" upał":)

Gość • Niedziela [19.02.2012, 09:17:29] • [IP: 95.129.225.***]

Ja bym już dała tej pani TRYTONA - pewnie władze są tego samego zdania, czy chyba nie...

Gość • Niedziela [19.02.2012, 09:10:56] • [IP: 31.63.220.***]

proponuję sprowadzić ekipę z Leśnej Góry.Dr Burski jest nwolny

greg • Niedziela [19.02.2012, 09:05:01] • [IP: 92.42.118.***]

a ja w tym szpitalu nie dałbym sobie palca zaszyć

Gość • Niedziela [19.02.2012, 08:54:59] • [IP: 217.97.199.**]

"Ja sądzę, że dobry lekarz pracuje w klinice, a nie w prowincjonalnym szpitalu."- to ty chłopie mało wiesz o klinikach. Gdzie się zechcesz operować, to twoja wola. A co do" słabości kadry" - masz prawo jazdy ? Jeżeli nie jeździsz w rajdach, to świadczy o tym, jak słabym jesteś kierowcą. Pasuje ?

Gość • Niedziela [19.02.2012, 08:53:01] • [IP: 88.156.234.**]

Pewnie że mogą kłamać! I jest to do sprawdzenia. Bo od kiedy odszedł pan chirurg Szczucki to nikt nie umawiał na laparoskopie i nie było tego typu żadnych operacji. Pozdrawiam Agatowską i całą elitę która tak czuwa nad naszym szpitalem.

Gość • Niedziela [19.02.2012, 08:47:28] • [IP: 95.129.224.**]

"Z pustego to i Salomon nie naleje". Za wieloletnie zaniedbania ma teraz odpowiadać nowa Pani Dyrektor? A może należy pociągnąć do odpowiedzialności osoby faktycznie winne obecnej sytuacji? Tych, którzy źle administrowali szpitalem i tych, którzy na to pozwalali. Co na to Prokuratura?

Gość • Niedziela [19.02.2012, 08:44:58] • [IP: 83.25.245.***]

Mamy bardzo słabych lekarzy.Oczywiście, że proste zabiegi wykonuje się tu w Świnoujściu. Gorzej z tymi skomplikowanymi. Po za tym w świnoujskim szpitalu często dochodzi do złej diagnostyki chorego. Dyrektor szpitala postępuje prawidłowo ucinając pensje lekarzom. Płace trzeba wypośrodkować. Dlatego na wszelakie zabiegi, choćby laparoskopię polecam wszystkim klinikę chirurgii na Unii Lubelskiej w Szczecinie.Byłem, widziałem. Jestem mile zaskoczony.A jak ktoś potrzebuje pomocy kardiologicznej to proponuję Klinikę Kardiologii na Pomorzanach. Obsługa, sprzęt na bardzo wysokim poziomie. Wspaniali lekarze. Prof dr hab. Zdzisława Jach, czy dr Zając. Przede wszystkim szybka diagnostyka.

Gość • Niedziela [19.02.2012, 08:43:28] • [IP: 93.94.185.***]

CHIRURDZY W NASZYM SZPITALU SĄ WSZYSCY BARDZO DOBRZY NIE MA LEPSZYCH CZY GORSZYCH.TYLKO RÓŻNIĄ SIĘ TYM ŻE JEDNI ZARABIAJĄ PO 25 TYS.ALBO WIĘCEJ A INNI MNIEJ.POZOSTAŁY PERSONEL ZARABIA MARNE GROSZE, NIKT SIĘ O NICH NIE MARTWI

Gość • Niedziela [19.02.2012, 08:33:17] • [IP: 88.156.234.**]

Trzeba się z tym pogodzić, że jest to tylko szpital na peryferiach, a w dodatku na wyspie. Nigdy nie będzie tu dobrych lekarzy i nowoczesnego leczenia... to tylko taki punkt zabiegowy.

Gość • Niedziela [19.02.2012, 08:30:44] • [IP: 95.129.225.**]

Ten portal bardzo mocno angazuje się w obronę pana Szczuckiego więc teraz juz rozumiem ciągłe rozkręcanie afery wokół szpitala. Slyszałem że pan Szczucki zażyczył sobie duzych pieniędzy, których dyrektorka po prostu nie mogła mu dać bo musi oszczędzać a i inni lekarze zgodzili się na obniżenie pensji. Po co to wtrącanie się wszystkich do szpitala? Myślę, że ta pani, która wygląda już na bardzo zmęczoną da sobie radę tylko nie trzeba jej pomocy uzdrawiaczy z PO i innej masci fachowców.

Gość • Niedziela [19.02.2012, 08:24:56] • [IP: 83.25.245.***]

Ja sądzę, że dobry lekarz pracuje w klinice, a nie w prowincjonalnym szpitalu. Nawet gdybym miał się umówić na laparoskopię, nigdy nie poddałbym się temu zabiegowi tu w Świnoujściu. Sam fakt, że obecni, miejscowy chirurdzy nie potrafią posługiwać się laparoskopem świadczy o tym, jak słaba jest miejscowa kadra lekarska. A ponoć dr Szczucki wraca do szpitala. Czyżby w uzdrowiskach nie podpisano z nim kontraktu, na wygórowaną pensję??

Gość • Niedziela [19.02.2012, 08:19:32] • [IP: 79.190.202.**]

Ale Pani ma rumieńce!Ciekawe dlaczego??

Gość • Niedziela [19.02.2012, 08:13:31] • [IP: 178.238.251.***]

"czy te oczy...?"...mogą, mogą!

Gość • Niedziela [19.02.2012, 08:11:29] • [IP: 217.97.199.**]

co z tym tomografem?

Gość • Niedziela [19.02.2012, 07:38:04] • [IP: 88.156.234.**]

Szpital na preyferiach ale bez lekarzy

Oglądasz 1-99 z 99
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■