POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Piątek [17.02.2012, 15:50:06] • Świnoujście

Śliwiński nazwał Żmurkiewicza tchórzem?!

Śliwiński nazwał Żmurkiewicza tchórzem?!

fot. Sławomir Ryfczyński

Wczorajsza konferencja prasowa świnoujskiej Platformy Obywatelskiej rozpoczęła się od gorącej sprawy problemów na przeprawie promowej. Dariusz Śliwiński z oburzeniem mówił o tym, że prezydent w ogólnopolskiej gazecie apelował, aby nie przyjeżdżać do Świnoujścia!? „Tchórzliwe, może zajęcze serce to jest wada wrodzona i z tym się żyje, my jako mieszkańcy damy sobie z tym radę” – skomentował ten fakt D. Śliwiński.

Faktycznie takie sformułowania prezydenta pojawiły się na łamach szczecińskiego dodatku Gazety Wyborczej. Artykuł można też było przeczytać na stornie internetowej.

- Było dalej co prawda wytłumaczenie, że przyjeżdżajcie przez Niemcy, ale ludzie widząc taki tytuł wyrabiają sobie pewien pogląd. Że w tym Świnoujściu zawsze jest coś nie tak. Do tego stopnia, że już nawet prezydent mówi, aby do tego miasta nie jechać – mówi jeden z naszych Czytelników.

Dariusz Śliwiński podczas konferencji podkreślał, że służby miejskie powinny wcześniej informować mieszkańców, że będą trudności i mieć już przygotowaną akcję a nie działać na żywioł.

- To nie było nic zaskakującego. Wystarczyło posłuchać prognoz. Wiadomo było jak może się to skończyć – podsumował.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 186, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-186 z 186

Gość • Niedziela [19.02.2012, 15:55:30] • [IP: 92.42.115.***]

Ale jazgot, a ja powiem tak - gdzie gradacja celów. Co ważniejsze przebudowa ulic czy szpital? Odpowiedzi nie trzeba!!

Gość • Niedziela [19.02.2012, 12:48:06] • [IP: 88.156.235.*]

--> Gość • Sobota [18.02.2012, 16:09] • [IP: 195.117.222.*] Proszę otwórz mi oczy i odpowiedz sam na te pytania publicznie - domyśle spodziewam się że to wstrząśnie opinią publiczną a Żmurkiewicz w kajdanach przed kamerami wszystkich mediów będzie wiedziony w kazamaty do końca swojego życia! Jezeli tego nie zrobisz to wniosek nasuwa się taki : Niewiele wiesz i tylko" dziamiesz" na internecie jak te kundelki, które ujadały kiedyś dawno na Glempa kardynała!popełnisz też przestępstwo zaniechania bo to o czym piszesz to grube sprawy, a ty tylko" dziamiesz" zza płota (czytaj: zza interneta)

Jędruś • Niedziela [19.02.2012, 09:21:08] • [IP: 92.42.114.***]

Do IP: 178.238.249 **, Widzę że upodabniasz się do ludzi z dawnego układu politycznego, jakim była komuna !!, wtedy też na miasto wychodzili smutni panowie w celu zbierania informacji dotyczących nastrojów społecznych.Bo jak można rozumieć Twój post z dn.18.02.2012, godz 20:44, tu cyt."Rozpoznałem Jędrusia! Masz przechlapane!", koniec cyt.To jasno i dobitnie pokazuje na brak z Twojej strony jakichkolwiek merytorycznych argumentów.Dlaczego nie próbujesz w sposób logiczny i zrozumiały dla czytelników bronić swoich racji, tylko w prymitywny sobie sposób uciekasz w określenia typu," szerzycie propagandę", lub" namierzyłem Jędrusia".Tylko na tyle Ciebie stać?a może zabrakło Ci weny?, a co gorsza, może już przestałeś wierzyć w swoje liberalne ideały?, Przecież ostatnio było tyle zamieszania w kontekście tego, co w planach miała zrobić Platforma Obywatelska.Twój" idol"(oczywiście na potrzeby marketingowe)przyznał się do błędu w/s ACTA, w Jego szczerość nigdy nie uwierzyłem, ale to pokazuje że SIŁA ULICY MA SWOJĄ WYMOWĘ !! cdn. .

Gość • Niedziela [19.02.2012, 07:03:21] • [IP: 188.151.107.***]

jaśnie pan tusek rzekł- tunelu keine- jak mówił jego dziadek, i to cały problem kasa na tunel w gdańsku też na tunel a koleś ma twarz jak tatar.. i tu kto co chce- lub jaką część ciała chce może wpisać..

Gość • Sobota [18.02.2012, 23:25:00] • [IP: 46.205.5.***]

Żmurkiewicz dopóki będzie prezydentem nie pozwoli na to żeby za rządów PO został wybudowany tunel. Dlatego jeszcze nie przygotował dokumentacji.

Gość • Sobota [18.02.2012, 23:14:02] • [IP: 178.238.249.**]

Ale lewusom du... się zatrzęsła, bo byli przekonani, że nikt już w tym mieście nie da im kontry.Plują jak wściekli ale mimo ich wysiłków jeszcze trochę normalnych i nie uzależnionych od nich ludzi w mieście zostało.

Gość • Sobota [18.02.2012, 23:03:22] • [IP: 92.42.119.***]

Facet wygląda na mocno wystraszonego... No i jak zwykle się nie zgadza z tym co mówi. I ten facet ma receptę na takie problemy !!?. Wiemy, ze to jego wódz Tusk i prezydent Narodu zabrali fundusze na tunel.Co za obłuda taka jak cała PO.Dotyczy to szpitala też. Wstydzcie się jak to powiedział wczoraj was Rostowski ! A propo gdzie koleś po fachu konserwator (elektryk) schował się ? następny mąndrala od niewiedzy !

Gość • Sobota [18.02.2012, 21:32:52] • [IP: 92.42.118.***]

Ma rację, bo stracili szansę budowy tunelu, która teraz dobiegałaby końca, tylko potrzeba było nie takich ludzi.

Gość • Sobota [18.02.2012, 20:44:46] • [IP: 178.238.249.**]

Rozpoznałem Jędrusia! Masz przechlapane!

Gość • Sobota [18.02.2012, 19:01:11] • [IP: 83.25.170.***]

Wybitnym hydraulikom męskim i żeńskim, dziękujemy..Podobno w Wielkiej Brytanii polscy hydraulicy robią wielkie kariery, może tam...warto pojechać, ale Anglicy mają elity nie potrzebują samozwańczych geniuszy nawet po politechnice w prowincjonalnym Lublinie

Gość • Sobota [18.02.2012, 18:34:47] • [IP: 93.94.188.**]

Jeśli PO zaczyna już kampanie prezydencką w tym mieście, to decydentów z PO ostrzegam, zmieńcie kandydata z tym do władzy się nie dorwiecie

Gość • Sobota [18.02.2012, 17:22:42] • [IP: 80.54.123.***]

przeciez PO ma recepte na wszystko.Dlaczego rzolnierzu Tuska nie olarmowales wczesniej, ze bedzie kra i problemy.Teraz wiesz ze powinni zrobic to urzednicy.Madry polak po szkodzie ty wykorzystujesz okazje do ataku na Zmura a kto odebral nam nadzieje na tunel-tusk i Komorowski.Tusk buduje tunel w Gdansku.Obluda Radu a wy jestescie jestescie gorsi gdyz w zaslepieniu niszczycie wlasne miasto.Wstyd

Jędruś • Sobota [18.02.2012, 17:05:11] • [IP: 92.42.114.***]

Do IP 178.238.249 ** Szalony"Obywatelu", idąc Twoim tokiem rozumowania, jeżeli ja miałbym ulegać jakiejkolwiek propagandzie, a w szczególności tej w wykonaniu Platformy Obywatelskiej, to z wielką dumą już od pięciu lat, chodziłbym w koszulce z podobizną Donalda Tuska.A skoro ten fakt nie zaistniał, to pragnę Ciebie poinformować, że w przeciwieństwie do Ciebie, nie jestem podatny na manipulację, w żadnej dotychczas wymyślonej przez człowieka formie.Byłem, jestem i będę krytyczny w stosunku do każdego, kto będzie łamał normy moralne, prawne i obyczajowe, a ludzi, miejsca i zdarzenia nazywam zawsze po imieniu.Przyjrzyj się swojemu" idolowi", jak ogłupia naród i w jaki bezczelny sposób szerzy propagandę, nazywając buble prawne ustawami(patrz.ust.refundacyjna).Bez konsultacji z największym suwerenem, jakim jest Naród, próbował przepchać następny bubel prawny o ACTA.Teraz specjaliści od propagandy, podsunęli naszemu mocno już zmęczonemu Premierowi, następny" ładnie opakowany cukiereczek"dotyczący reformy emerytalnej. .. cdn

Gość • Sobota [18.02.2012, 16:50:17] • [IP: 92.42.118.***]

poglad to my mamy wyrobiony-nie macic

Gość • Sobota [18.02.2012, 16:09:39] • [IP: 195.117.222.*]

Może ktoś w końcu mieszkańcom tego miasta otworzy oczy. Może ktoś przypomni o aferze samochodowej w Urzędzie Miasta, może ktoś zapyta do kogo należą trzy Korony, może ktoś zapyta dlaczego został zakupiony lokal na Informację Turystyczną itd, Wszyscy wiemy, że jest w Świnoujściu taki Pan, który już trzecią kadencję niszczy to miasto dbając wyłącznie o własne interesy.Zrobienie dokumentacji technicznej na tunel, czy most i tak nie należy do niego. tylko do osób z odpowiednimi kwalifikacjami Do tego Pana należała chęć, dobra wola i praca.za którą bierze pieniądze, jak równioż umiejętność pozyskania funduszy.Dzisiaj pisze rozpaczliwe artykuły, co wcale nie jest trudne, gdy pali się grunt pod nogami, jak również wtedy, gdy ma się dziennikarkę w rodzinie. Mądra zasada; kasa dla mnie, państwowa odpowiedzialność. Tak trzymać

Gość • Sobota [18.02.2012, 15:29:01] • [IP: 92.42.113.***]

Krótkie pytanie: co zrobił gość ze zdjęcia, nawet nie spektakularnego ale najzwyczajniej chociaż pożytecznego dla tego miasta? drugi, aktualnie na stolcu, również! Ludzie, bądźcie bardziej odporni na tanią propagandę. Bo w ostatnich wyborach ani nr 1 ani nr 2 to nie była żadna alternatywa. Jak ktoś jest słabym albo żadnym menadżerem i tylko umie mielić jęzorem i robić pr albo jeśli drugiemu bić brawo za wystawienie czterech liter na mróz to żadem powód do chawały. Cyrk satyryków trwa i trwa mać, a mieszkańcy dalej będą im placić za tanie sezonowe szoł. Wake up k...a!

Gość • Sobota [18.02.2012, 15:16:49] • [IP: 83.25.170.***]

Hydraulikom damskim i męskim chwalącym się zaszczytnym pochodzeniem z okolic Lublina, mówimy nie...

Gość • Sobota [18.02.2012, 15:03:35] • [IP: 178.238.249.**]

Jakby prezydent skończył dokumentację na tunel na czas, to już byśmy kibicowali jego budowie.Teraz mówi, że powinna być ukończona dokumentacja do połowy roku, pożyjemy, zobaczymy.Wnioski każdy potrafi samodzielnie formułować, więc obrońcom prezydenta za propagandowe ataki już dziękujemy.

Gość • Sobota [18.02.2012, 14:33:07] • [IP: 80.245.188.***]

sld pracuje w nadgodzinach lol

Gość • Sobota [18.02.2012, 14:12:05] • [IP: 88.156.235.**]

Platforma jest śmieszna. Zamiast opowiedzieć się za finansowaniem stałego połączenie - most zwodzony lub tunel gdy Szczecin za to chce zapłacić - to poruszają się w tematach zastępczych. Oni dostają jakiejś pomroczności mózgowej w momencie gdy zapominają, że to Tusk zablokował planowaną inwestycję jaką był tunel, że niby na stadiony musi mu kasy wystarczyć, bo jest mecz na Euro2012. Meczy będzie kilka może, a mieszkańcy mają problem non stop. Widać więc - co oznacza ta PełO - igrzyska tak, pracy i tunelu niet! Więc się organizuje" konferencję prasową". Wstydu nie macie!

Gość • Sobota [18.02.2012, 13:55:09] • [IP: 83.8.206.***]

Zamiast zwołać konferencję prasową na temat tunelu i apelować do swoich kolesi żeby dali kasę nie sobie a natunel zwołują jakąś dziwna konferencje nie wiadomo w jakiej sprawie. I kto tu jest tchórzem.Widziałam żmurka i Karelusa na promach jak marzli, gdy śliwiński w ciepełku pod krawacikiem gadał o bzdurach.Dać mu za to 570 tysięcy nagrody.

Gość • Sobota [18.02.2012, 13:48:09] • [IP: 95.129.228.**]

Śliwiński kasę za nadzór przy budowie Szpitala zainkasował. Jaki to był nadzór widać przy większych opadach deszczu. Powinno się go obciążać kosztami za każdorazowe wypompowywanie wody i naprawę uszkodzeń.

Gość • Sobota [18.02.2012, 13:31:33] • [IP: 77.114.20.***]

ŚLIWKI...ROBACZYWKI...

Gość • Sobota [18.02.2012, 13:18:35] • [IP: 109.243.87.**]

Przyjeżdżam do Ś-cia od 20 lat i szczerze powiem oprócz ścierzek rowerowych, kilku ulic i rozkopanego wiąż malutkiego ronda - nic tu. Natomiast przerażają mnie coraz to nowe blokowiska na wydmach, co dzieje się z kasą która płaca za to deweloperzy, a musi być ogromna jeżeli pozwala się na wyrąb drzew na pasie ochronnym. I ten głupi pomysł z tunelem, przecież w Polsce nie ma żadnego tunelu /no oprócz metra warszawskiego/. czemu nie może byc most zwodzony, otwierany w stałych godzinach nocnych dla statków.Ja pochodzę z mniejszego miasta niż Ś-cie ale jest basen ze zjeżdzalniami dla dzieci, zimą zawsze lodowisko sztuczne, kino od zawsze, całkiem nowoczesne, na miejscu mieszkańców dałabym czerwiona kartkę obecnym władzom. A trzeba przyznać, że nawoływanie prezydenta miasta aby nie przyjeżdzac - kuriozalne.

Gość • Sobota [18.02.2012, 13:10:42] • [IP: 88.156.233.***]

Ten facet ma chyba poważne problemy ze sobą, bo jest tak wystraszony, że chyba da dyla ze Świnoujśćia jak tyko ruszą promy, może ktoś ze szpitala mu PO-może

Gość • Sobota [18.02.2012, 11:45:42] • [IP: 80.245.181.***]

Gość • Piątek [17.02.2012, 20:50] • [IP: 178.238.249.** To ty chyba czegoś rozumiesz, a jaką dokumentację ma zrobić prezydent jeśli nie ma na to określonych funduszy.

Gość • Sobota [18.02.2012, 11:28:21] • [IP: 88.156.235.**]

W interesie Szczecina jest współfinansowanie inwestycji jaką jest tunel dla Świnoujścia. Z uwagi na likwidację przemysłu stoczniowego przez rząd Tuska, marginalizuje się rola Szczecina jako portu morskiego. W takim przypadku, Świnoujścianie mają nawet prawo do usypania grobli przez kanał, która odetnie Szczecin. Ostatecznie, statki mogą sobie pływać przez wody niemieckie Zalewu Szczecińskiego. Tak więc, by utrzymać miasto portowe - to Szczecin powinien wyasygnować pieniądze na tunel. Chcecie Szczecinianie portu - robicie nam tunel, a jak nie, to budujemy groblę lub niski most przez Świnę - proste i tanie rozwiązanie - BO Z JAKIEJ TO OKAZJI MAMY WSPÓŁFINANSOWAĆ NASZĄ PRZEPRAWĘ PROMOWĄ, BY SZCZECINOWI ROBIĆ DOBRZE?!. GDZIE W PRZEPISACH, ŻE MOST MA BYĆ WYSOKI? NISKI TEŻ MOŻE BYĆ!! W interesie Świnoujścia jest, by Szczecin przestał być portem - i niski most sprawę załatwi. Jeżeli Szczecin chce inaczej, nich finansuje tunel dla Świnoujścia. Dla Świnoujścia bowiem wystarczy zwykły niski most lub nawet grobla.

Gość • Sobota [18.02.2012, 10:39:17] • [IP: 178.238.245.***]

wpis Gość • Sobota [18.02.2012, 08:37] • [IP: 92.42.117.**] wyczerpał temat, więcej komentarzy nie trzeba.

Gość • Sobota [18.02.2012, 10:28:30] • [IP: 178.238.250.*]

oj tam oj tam, czasem parę gorzkich słów każdemu trzeba wprost powiedzieć. bo siadając za biurkiem urzędnicy zmieniają się i nie widzą problemów jak większość ludzi na ulicy. może w końcu z tej zawieruchy jakieś pozytywne decyzje dla miasta nasi posłowie i urzędnicy wspólnie podejmą. a jak nie to za 4 lata zmienić ich wszystkich. od SLD do PO.

Gość • Sobota [18.02.2012, 10:15:15] • [IP: 46.66.99.***]

Facet wygląda na mocno wystraszonego. No i jak zwykle się nie zgadza z tym co mówi.

Gość • Sobota [18.02.2012, 09:54:44] • [IP: 83.25.170.***]

Świnoujścianie do władzy Lublinianie do Lublina

Gość • Sobota [18.02.2012, 09:45:15] • [IP: 79.186.57.***]

Panie Śliwiński proszę w końcu wyczyścić elewację na" swoim" uzdrowionym UZDROWISKU p.s. Szpitala to pan nie uzdrawiaj bo pan jesteś z rozdania

Gość • Sobota [18.02.2012, 09:44:16] • [IP: 80.54.123.***]

Ten facet ma recepte na takie problemy.Wiemy, ze to jego wodz Tusk i prezydent Narodu zabrali fundusze na tunel.Co za obluda taka jak cala PO.Dotyczy to szpitala tez.Wstydzcie sie jak to powiedzial wczoraj Rostowski

Gość • Sobota [18.02.2012, 09:36:10] • [IP: 80.245.191.***]

to wszystko przez tych z poza s-cia oni wszystko tu rozpieprzają potem znikają do tego przykłada w duzym stopni ręke prezydent on zciąga tych nieudacznikow a ma do tego talent potem nazeka a my za głupoty jego płacimy

Gość • Sobota [18.02.2012, 09:32:07] • [IP: 80.245.181.***]

Panie Śliwiński a kim pan w ogóle jest. Pan jesteś tutejsz. Skąd sie pan wziął. Pewnie z rosji jak całe to PO

Gość • Sobota [18.02.2012, 09:19:39] • [IP: 80.245.188.***]

Tchórza nazwać tchórzem to nie przestępstwo. W końcu normalny facet kopnął w dupsko prezia za jego głupie popisy, a tu żałoba i profesorskie wywody. Panie Darek jestes super:))))))))))))))))

Gość • Sobota [18.02.2012, 09:11:36] • [IP: 178.238.249.**]

!14 kontaktu z rzeczywistością t Ty nie masz ulegasz propagandzie.Miasto nie przygotowało w terminie papierów teraz nawet się do tego przyznają.

Gość • Sobota [18.02.2012, 09:00:21] • [IP: 80.245.186.***]

tchórz by nie budował promenady, parku, ścieżek rowerowych, śliwiński chyba wyobraża sobie turystę, który 3 godziny nie może dostać się z warszowa do centrum. Żmurkiewicz chciał chyba uniknąć kompromitacji promowej, a śliwińskiemu radził bym żeby szukał pieniędzy na tunel od Tuska(chociaż prosił) - bo to jest wspólna rzecz a nie tylko świnoujskiego SLD , czasami nie mogę porównać świnoujskiej PO, do ogólnopolskiej (mi się wydaję że PO prowadzi akcję Polska w Budowie), a w Świnoujściu SLD, bo PO krytykuje

Gość • Sobota [18.02.2012, 08:56:23] • [IP: 217.97.193.**]

"my jako mieszkańcy?" Miejscowy się znalazł

Gość • Sobota [18.02.2012, 08:50:19] • [IP: 77.254.80.***]

Popieram Pana Jędruś pozdrawiam.

Jędruś • Sobota [18.02.2012, 08:48:03] • [IP: 92.42.114.***]

Z wielu powodów nie byłem i nie jestem fanem Żmurkiewicza, chyba już tak zostanie, ale Platforma i jej" obywatele" przebiły wszystkie poziomy hiPOkryzji, w dziejach polskiej demokracji.Poziom debaty jaki zaprezentował nam p.Śliwiński, wyraźnie odbiega od przyjętych norm dobrego wychowania," obywatele tuskowe" w jakiś chorobliwy sposób interpretują swoją misję, poczynając od premiera, kończąc na ludziku nazwiskiem Śliwiński.Trzeba być niepoprawnym ignorantem zarzucając komuś złą wolę, wiedząc o tym, że to D.Tusk odłożył" w zapomnienie" problemy Świnoujścia.Panie Śliwiński, swoim zachowaniem pokazał pan, że całkowicie nie ma pan kontaktu z rzeczywistością, a to automatycznie dyskwalifikuje pana do pełnienia jakichkolwiek funkcji państwowych w naszym Kraju !!. .. cdn

Gość • Sobota [18.02.2012, 08:47:23] • [IP: 77.254.80.***]

Niech Pan jedzie zrobi porzadek w swoim miescie a naszego miasta wara juz Pan rozwalil nie jedno w naszym miescie i co dalej ma Pan ochote na rozwalanie niech ci co tak dobrze pisza spojrza na tego Pana a dlaczego mamay tak malo zabiegow w Rusałce a to dlatego ze ten Pan powiedział że nie bedzie walczyl jemu nie zależy na mieszkanicach może wreszczie przyjrzyjcie na oczy napewno już na was nie zagłosuję to wasza wina że nie ma tunelu bo wasze ugrupowanie zabralo pieniądze nie głosujcie ludzie na tych co nas maja gdzieś.Przepraszam ale jak czytam to co piszą nie którzy to mnie nerwy ponoszą i za błedy. Pozdrawiam mieszkańców naszego miasta.

Gość • Sobota [18.02.2012, 08:40:08] • [IP: 92.42.117.**]

Gość • Sobota [18.02.2012, 08:24] • [IP: 83.25.170.***] "Jedynie rządy Pis-u moga rozwiazać problemy nazsego miasta" - czyli kogo? Andrzeja" Chorągiewki" Mrozka, czy Elokwentnego Jacka? Żmurkowi do pięt nie dorastają (i nie jest to komplement dla Żmurka!)

Gość • Sobota [18.02.2012, 08:37:53] • [IP: 92.42.117.**]

Jeśli alternatywą dla Żmurkiewicza mają być osoby pokroju Pana Śliwińskiego, to chyba Żmurek będzie rządził dożywotnio.

Gość • Sobota [18.02.2012, 08:36:29] • [IP: 46.113.37.***]

Uchowaj Boże PIS przy władzy. Promy nie kursują, rzeczywiście szybka ewakuacja przez Niemcy.

Gość • Sobota [18.02.2012, 08:35:49] • [IP: 80.245.189.***]

Muszę powiedzieć, że gdy czyta się te komentarze, obojętnie za czy przeciw, przechodzi człowieka tylko dreszcz. Jest w nich tyle jadu, nienawiści, zawiści, szkalowania, że aż człowiekowi nieprzyjemnie. Życzę wszystkim miłego dnia.

Gość • Sobota [18.02.2012, 08:24:22] • [IP: 83.25.170.***]

Jedynie rządy Pis-u moga rozwiazać problemy nazsego miasta.Świnoujscie musi być przyłaczone do Polski, to nasza racja stanu...Ktoś kiedyś oddał krew za ojczyznę a my mamy problem nie potrafimy uszanować terytorium Polski, zapraszamy do siebie przez Niency, to jakiś absurd.Potrzebujemy paotriotów dlatego będę głosować na Pis.

zatoka • Sobota [18.02.2012, 08:21:46] • [IP: 89.174.73.**]

Panie Śliwiński nie jestem fanem obecnego p. Prezydenta, ale wyzywanie, ośmieszanie człowieka który został demokratycznie wybrany przez mieszkańców jest nie na miejscu choć by w stosunku do wyborców i etyki na tym szczeblu.Pozdrawiam i życzę powsciągliwośći w swoich ocenach

Gość • Sobota [18.02.2012, 08:11:42] • [IP: 80.245.182.***]

Cala ta Świnoujska PO to miernoty na niczym się nie znające. Chcą władzy kolesie. Śliwiński też został dyrektorem Uzdrowiska z klucza partyjnego a nie za kwalifikacje. Gdyby PIS był przy władzy to już mielibyśmy tunel. Zmurkiewiczowi nikt z PO do pięt nie dorasta. Już niedługo wasz koniec z Tuskiem na czele.

Gość • Sobota [18.02.2012, 07:58:03] • [IP: 178.238.246.***]

śliwa najlepiej wyjedż ze |Świnoujscia mącicieli nam nie trzeba

Gość • Sobota [18.02.2012, 07:16:18] • [IP: 164.127.132.***]

Panie Śliwiński mam jedno pytanie: dlaczego do Świnoujścia przyjechał Pan tak późno. Zdecydowanie za późno. Nie ważne kto, i z jakiego ugrupowania. Trafiło na Pana., może Pan być z siebie dumny. Może ktoś w końcu mieszkańcom tego miasta otworzy oczy. Może ktoś przypomni o aferze samochodowej w Urzędzie Miasta, może ktoś zapyta do kogo należą trzy Korony, może ktoś zapyta dlaczego został zakupiony lokal na Informację Turystyczną itd, Wszyscy wiemy, że jest w Świnoujściu taki Pan, który już trzecią kadencję niszczy to miasto dbając wyłącznie o własne interesy.Zrobienie dokumentacji technicznej na tunel, czy most i tak nie należy do niego. tylko do osób z odpowiednimi kwalifikacjami Do tego Pana należała chęć, dobra wola i praca.za którą bierze pieniądze, jak równioż umiejętność pozyskania funduszy.Dzisiaj pisze rozpaczliwe artykuły, co wcale nie jest trudne, gdy pali się grunt pod nogami, jak również wtedy, gdy ma się dziennikarkę w rodzinie. Mądra zasada; kasa dla mnie, państwowa odpowiedzialność. Tak trzymać

Gość • Sobota [18.02.2012, 06:01:26] • [IP: 81.219.203.***]

To WY PO zabraliscie kase z tunelu i wyprowadziliscie ja do gdanska. dostaniecie teraz PO 500 tys. nagrody.

Gość • Sobota [18.02.2012, 05:31:59] • [IP: 92.42.116.**]

No wlasnie szkoda ze Doda nie jes prezydentem miasta Swinoujscia przeciez Donald tak ja uwielbia warci sa siebie, pewnie most albo tunel dawno bysmy mieli

Gość • Sobota [18.02.2012, 04:47:34] • [IP: 92.42.119.*]

PANIE ŚLIWIŃSKI, NIECH PAN SIĘ NIE PRZEJMUJE UJADANIEM KUNDELKÓW. MA PAN RACJĘ.

lolodolo • Sobota [18.02.2012, 04:46:02] • [IP: 80.245.178.***]

Niedobrze, bardzo niedobrze dzieje się w naszym mieście. Nasz Pan Prezydent opluwany jest i szkalowany, a w tym czasie volksdetsche i werwolf rośnie w siłę. Kto na tym korzysta, że PO ZABRONIŁO I UNIEMOŻLIWIŁO budowanie stałego połączenia z Polską?

Gość • Sobota [18.02.2012, 00:47:00] • [IP: 80.245.190.***]

Stary by wolał żeby nikt nie przyjeżdżał i na jego kiepskie żądy nie patrzył. Brawo wyborcom naszego mistrza.

Gamon • Sobota [18.02.2012, 00:35:15] • [IP: 69.112.158.***]

Nie jestem fanem Zmurksa ale ten Sliwa to juz zupelne zero.

Gość • Sobota [18.02.2012, 00:10:11] • [IP: 80.245.180.***]

Panie Śliwiński, niech się pan uderzy w pierś, tak jak to uczynił premier Tusk. Jak widać nie dorasta mu pan do pięt. On ma więcej odwagi. Może chce pan zastępować Boga i sprawić by nam kanał nie zamarzał? Jak długo pan tu mieszka? Jeżeli jest pan taki mądry, to prosze sprawić aby zrobiono nam tunel, to nie będzie takich problemów z promami.

Gość • Piątek [17.02.2012, 23:55:23] • [IP: 92.42.114.**]

reszta to milczenie owiec.

Gość • Piątek [17.02.2012, 23:44:34] • [IP: 195.117.222.*]

Nieudolność Żmurkiewicza przekracza możliwe granice. Całkowity brak odpowiedzialności. Niczego nie potrafi. Oprócz brania kasy.

Gość • Piątek [17.02.2012, 23:39:17] • [IP: 88.156.235.*]

-->23:03]. 199.**]- Po tym co napisałeś można wywnioskować ze twoja inteligencja wg wymyślonej przez ciebie skali huszczy oscyluje w granicach 1i3/4. (jeden i trzy ćwiartki).Żmurkiewicz to nie mój hero ale jakby nie kalkulować to następną kadencję (już chyba czwartą z kolei)ma zapewnioną.Powód jest taki że główni kontrkandydaci nadają dokładnie na takich częstotliwościach i poziomie jak ty, a najważniejszy jego rywal wg. twojej skali może przewyższać ciebie najwyżej o 1/4 (ćwiartkę). Piszę tak choć zdaję sobie sprawę że nawet ta trzecia Żmurkiewicza kadencja to już za wiele i czas na zmiany, ale na kogoś odpowiedzialnego i z odpowiednim rozmiarem kapelusza.Ale jak się człowiek rozejrzy to niestety ciągle wypada na Żmurkiewicza mimo tego że jest on z SLD i chyba czas jego emerytury się zbliża! Zanim więc coś napiszesz to choć sekundę pomyśl nad tym, a jeżeli już napisałeś to przeczytaj to raz jeszcze!. Wyjdzie ci to na dobre!. Wierz mi!, większość mieszkających tu ludzi charakteryzuje rozsądek i pragmatyzm.

kobi • Piątek [17.02.2012, 23:38:20] • [IP: 79.184.41.***]

pamiętacie jak Tusk podczas wizyty przed wyborami powiedział że stała przeprawa nie jest priorytetem kraju? i co? zwycięstwo. pogratulujcie sami sobie za takiego premiera

Gość • Piątek [17.02.2012, 23:16:19] • [IP: 164.126.219.***]

Śliwiński Ty sługiusie tuskowy spadaj na drzewo.

Gość • Piątek [17.02.2012, 23:03:42] • [IP: 217.97.199.**]

ale psy żmurasa rzuciły się do klawiatury. pewnie karaluch wypłaca wierszówki a stachanowcy klawiatury dostana specjalna premię. Prawda jest taka, że żmur nie był w stanie stworzyć dokumentacji tunelu. Ktoś zapytał, czemu nie stworzył zespołu który za niego by to wykonał? Ano dlatego, że mądrzejszego od siebie żur się boi i natychmiast wycina aby ten nawet przypadkiem w przyszłości nie mógł mu zagrozić. Skoro żmuras jest najmądrzejszy ze swego otoczenia a jego inteligencja wynosi 6 huszczy to kto mógłby przygotować niezbędne dokumenty. NO KTO?

Gość • Piątek [17.02.2012, 23:03:31] • [IP: 178.238.249.**]

IP 114*** nie rób za Judasza i nie zapieraj się prezydenta.Gdyby nie on to byś cienko piał.Więcej wdzięczności.

Gość • Piątek [17.02.2012, 23:01:21] • [IP: 217.97.193.***]

PO-nigdy, to juz chyba komuszki lepsze-wiadomo chociaż czego się spodziewać.

Gość • Piątek [17.02.2012, 23:00:00] • [IP: 95.129.228.***]

jak mozna tak reklamowac miasto duzy +

Gość • Piątek [17.02.2012, 22:57:37] • [IP: 178.238.249.**]

IP 112*** jakiś ty zorientowany w pensjach.Czyżby pisał /zresztą nieprawdę/ sam prezyd...

Gość • Piątek [17.02.2012, 22:43:18] • [IP: 83.8.105.***]

nigdy nie zagłosuję na PO za emerytury

Gość • Piątek [17.02.2012, 22:42:30] • [IP: 92.42.112.***]

Coś się gościowi ostro POpi***ło pod czaszką. Czy to efekt uboczny jak go posłanka pogoniła ze stołka? Albo zły, że kolesie dostali premie a on nie. Co za pazerny typ.Wystarczy porównać pensje pracowników uzdrowiska i jego. Żmurek ze swoją pensją to cienias jest.

Gość • Piątek [17.02.2012, 22:39:25] • [IP: 92.42.114.***]

Nie znam pana Żmurkiewicza może jest tchórzem. Ale pan Śliwiński na pewno jest judaszem i zdrajcą który wbija nóż w plecy mieszkańcą Świnoujścia wraz ze swoim oszukańczym ugrupowaniem. Trzeba mieć tupet. Ograbić miasto z inwestycji a potem mieszać jak ta co ryje w korycie. Panie Śliwiński pan nie jest MY mieszkańcy. Pan jest jeden który mąci. Co pan zrobił dla miasta. Ludziom którzy pracują 45 lat i więcej wydłużacie czas przejścia na emeryture HAŃBA. Podziwiam pana i PO w Świnoujściu za ten tępy upór w walce o władze w mieście.

Gość • Piątek [17.02.2012, 22:22:21] • [IP: 80.245.190.***]

tylko platformiaki mogą op...lić żmura reszta to lizodupy od głaskania.

Gość • Piątek [17.02.2012, 22:11:17] • [IP: 77.113.203.**]

Jednak to racja, miasto w przypadku zlej pogody bylo niezorganizowanie, nikt nie wiedzial o co chodzi a to byly tylko dwa dni i juz sie wszystko posypalo, zero kompetencji i prowizorka w dzialaniu, komuna juz sie skonczyla ale jak widac nie tu, i jeszcze nikt nie przeprosil za utrudnienia i brak organizacji

Gadochan • Piątek [17.02.2012, 22:06:16] • [IP: 92.42.114.***]

Gość • Piątek [17.02.2012, 21:45] • [IP: 80.245.188.***] Niech każdy mówi za siebie. Ja - nieprzejednany wróg komuny, postkomuny, folksdojczów i postfolskdojczów, dzieci, wnuków i prawnuków wszelkiego sprzedajnego dziadostwa - jestem za. Spróbujmy najpierw coś wspólnie zbudować, a potem naparzajmy się dalej.

Gość • Piątek [17.02.2012, 22:02:05] • [IP: 178.238.245.***]

189 otóż niczym dwa takie same nieuda-aparatczyki. zapewne po wyborach pisuary tez by nie zrobiły dużo w kwestii tunelu i tu 21:45 ma zupełna racje.

oko • Piątek [17.02.2012, 21:53:55] • [IP: 93.94.188.***]

Dlaczego nie było koksowników ? Odmrożeń dostałem czekając na autobus to jest skandal!!

Gość • Piątek [17.02.2012, 21:45:54] • [IP: 80.245.188.***]

proponuję łączyć siły polityczne i zawalczyć wreszcie o stałe połączenie pomiędzy wyspami...patrzmy przyszłościowo miasto przestanie się rozwijać, a polscy turyści będą omijać nas szerokim łukiem...nie ma powodu wzajemnie się obrażać...

Gość • Piątek [17.02.2012, 21:44:37] • [IP: 95.129.228.**]

Rozzuchwalił się ten Śliwiński ponad elementarną przyzwoitość. Postać zdecydowanie niemedialna fizycznie i merytorycznie.

Gość • Piątek [17.02.2012, 21:40:11] • [IP: 92.42.112.***]

po zabralo pieniadze dla Swinouijscia i dalo dla Gdanska atu powstac tunel tak zarzadzaja wszyscy Zmurkiewicz zrobil durzo a Sliwka nic poco sie kucic

Gość • Piątek [17.02.2012, 21:36:09] • [IP: 92.42.114.***]

Pan Śliwiński to dopiero marionetka. Pewnie jakby był prezydentem to od razu tunel by wybudował. Mądrzy się, ale jego ugrupowanie nie potrafi zawalczyć u swojego przełożonego Tuska o łaskawsze spojrzenie na nasze miasto. Nawet nie zaprosił pana Żmurkiewicza na otwarcie budowy gazoportu. Gospodarza tego terenu nie zaprosili to jest po prostu skandal panie Śwliwiński.

Gość • Piątek [17.02.2012, 21:29:13] • [IP: 178.238.251.***]

Nawet w TVN-nie mówili, ze Tusk jak doszedł do wladzy to przeniósł budowę tunelu na listę rezerwową, jak panu nie wstyd.

Gość • Piątek [17.02.2012, 21:21:51] • [IP: 95.129.224.**]

śliwa idz juz

Gość • Piątek [17.02.2012, 21:21:50] • [IP: 89.76.216.**]

Jestem zbulwersowany...

Bździągwa • Piątek [17.02.2012, 21:21:48] • [IP: 92.42.117.***]

Precz PO z tego miasta i z tego kraju!To za te emerytury!

Bździągwa™ • Piątek [17.02.2012, 21:16:25] • [IP: 31.63.221.***]

Apeluję do panów promiarzy, żeby tej i tamtej kliki nie wpuszczali na prom, bo zajmują bez kolejki miejsca ludziom pracującym po chamsku. Niech sobie zap__ją przez Niemcy. Przecież są otwarci na naszych zachodnich sąsiadów.

Gość • Piątek [17.02.2012, 21:04:10] • [IP: 178.238.249.***]

do 115- jaki problem abyś ty był pisem- czyżbyś się bał wstąpić do tej zacnej partii?

Gość • Piątek [17.02.2012, 20:53:58] • [IP: 92.42.114.**]

Ogólnie to -piłować i piłować temat mostu/tunelu i apelować i szukać rozwiązań i bokami i na wprost i z unią i z diabłem-zamiast ględzić.

Gość • Piątek [17.02.2012, 20:53:23] • [IP: 80.245.189.***]

a czym rozni sie sliwiniski od zmorkiewicza..??

Gość • Piątek [17.02.2012, 20:53:18] • [IP: 76.2.99.**]

To nie ma znaczenia czy to jest PO, PiS czy inna banda rzadzaca. Chodzi o fakt ze brak jest gospodarza na tym terenie. Jesli Zmurkiewicz jest na stanowisku to o tunel powinien walczyc od poczatku swojej kadencji. Poprostu wstyd na caly Swiat ze tak sie dzieje w Swinoujsciu. Ile pokolen pamieta te nieszczesne promy? Czas isc z postepem a nie budowac nastepne apartamentowce.

Gość • Piątek [17.02.2012, 20:50:34] • [IP: 178.238.249.**]

IP 181*** powiem raz i skup się, żeby zrozumieć.Bez dokumentacji na tunel, której prezydent do dzisiaj nie skończył tunelu nie ma!Odwal się od PO

Gościówa • Piątek [17.02.2012, 20:44:32] • [IP: 195.117.222.*]

Darku tyraj go zrób z niego dętkę dziurawą

Gość • Piątek [17.02.2012, 20:36:37] • [IP: 80.245.181.***]

Najlepszy jest ten konserwator, moja rada dla Pana, niech się lepiej zajmie naprawą i remontami a politykowanie zostawi bardziej wykształconym.

Gość • Piątek [17.02.2012, 20:36:09] • [IP: 92.73.97.***]

I Prezydent ma racje.Turysci powinni omijac Swinoujscie i zima i w sezonie letnim tez, to wreszcie sie zastanowicie jak ich zabraknie z czego ta wiocha zyje.

Mieszkanka • Piątek [17.02.2012, 20:33:07] • [IP: 195.117.222.*]

Nie była dobrze zorganizowana pierwsze informacje jakie do nas docierały pochodziły ze stronki iświnoujście, lub drogą pantoflową z ust do ust żadnych informacji o autobusach, autobusy z promami nie zsynchronizowane, gdzie był sztab kryzysowy?? Jakie czynności wykonywał?? Tylko wulkanizator z karaluchem się prężyli przed kamerami. Załogi promów uwijały się, a sztab co zrobił sztab??

Gość • Piątek [17.02.2012, 20:26:43] • [IP: 178.37.181.**]

Mamy Euro- pieniądz są w stadionach.

Gadochan • Piątek [17.02.2012, 20:23:23] • [IP: 92.42.114.***]

Odrażająca obłuda i bezczelność przedstawiciela partii od lat niepodzielnie rządzącej naszym - jak słusznie twierdzi Michalkiewicz - nieszczęśliwym krajem. Grube słowa cisną się na usta. Powstrzymam się jednak i powiem tylko, że źle się dzieje, kiedy życiem jakiejkolwiek społeczności kierują zakłamane szumowiny strojące się w piórka zatroskanych obrońców ludu i ludzi honoru. Większość polityków w Polsce to niestety indywidua tego właśnie autoramentu, i właśnie dlatego mamy, to co mamy. Ale jedno jest pewne - żadna z tych szumowin nie utrzymałaby się przy korycie bez pomocy sprzedajnej hołoty poprzebieranej za dziennikarzy. Ani dnia, ani godziny.

Gość • Piątek [17.02.2012, 20:19:09] • [IP: 80.245.188.**]

peło tance tance a tunel to donek do gdańska zabrał

Gość • Piątek [17.02.2012, 20:13:03] • [IP: 92.42.115.***]

Cały problem Świnoujścia polega na tym że nie ma PiS a ma peło

Rudkowski • Piątek [17.02.2012, 20:10:23] • [IP: 92.42.114.***]

Mój ssssskarbieeee... oddaj mi ten pierscien, bo bez niego nie moge żyć, gruby niedobry Hobbicie, to mój ssssskarb jest, ty tchorzliwe zajecze serce hehehehe, kto ma pierścień ten rządzi !

Gość • Piątek [17.02.2012, 20:08:12] • [IP: 80.245.181.***]

To że nie ma tunelu to niestety ale zawdzięczamy PO.

Promofob • Piątek [17.02.2012, 20:06:45] • [IP: 93.94.184.***]

Co za baran !!Niech lepiej idzie do Donalda po tunel a nie ośmiesza się w mediach. Co ta Partia Oszustów z nim na czele zrobiła dla miasta ? NO CO?ŻENADA.

Gość • Piątek [17.02.2012, 20:06:24] • [IP: 83.25.119.***]

Wreszcie niech posłowie z zach-pom wyjaśnią jak z tym tunelem było?Czy Żmurek nawalił czy PO, bo ktoś tu kręci!!

Gość • Piątek [17.02.2012, 19:54:35] • [IP: 178.238.249.**]

IP 116** to może głosuj na Dodę jeśli prezencja jest dla ciebie jedynym kryterium. Co do wyglądu Śliwińskiego to nie wiem co ci nie pasi, przynajmniej włosów nie farbuje.

Sokoleoko • Piątek [17.02.2012, 19:53:31] • [IP: 83.109.79.***]

Tak, smutne ale prawdziwe, widze że w Polsce wszyscy politycy powinni wziąć się za widły i łopaty bo tam ich miejsce!Naród potrzebuje u steru GOSPODARZA a nie komediantów i cwanych gap.A co do naszego miasta to naprawdę nie ma kto zastąpić obecnego prezydenta-przykre.Poziom spada nie tylko w oświacie i kulturze ale i w jakości kandydatów na kluczowe stanowiska!Awans społeczny i partyjny wraca milowymi krokami.

Gość • Piątek [17.02.2012, 19:51:41] • [IP: 195.117.222.*]

Żmurkiewicz powinien wziąc się do roboty, a nie gadać bzdety.

Gość • Piątek [17.02.2012, 19:49:40] • [IP: 80.245.188.***]

Ale bluzgi, ale bluzgi, ale bluzgi. A facet powiedział tylko prawdę.

Gość • Piątek [17.02.2012, 19:47:17] • [IP: 79.184.110.*]

Niech żyje prezydent JANUSZ ŻMURKIEWICZ! A Tusk niech przeprasza za tunel, emerytury i ACTA.

Krytyk • Piątek [17.02.2012, 19:45:37] • [IP: 80.245.179.***]

W sumie to popieram pana Śliwińskiego bo zamiast mówić takie słowa (chodzi o p.Zmurkiewicza) mógł wykorzystac fakt i zaapelowac jak nam jest potrzebny ten tunel. To tylko dwa dni a jakby trwało to tydzień lub dłużej, aż strach pomyśleć.

Gość • Piątek [17.02.2012, 19:23:51] • [IP: 92.42.116.**]

A ja ponownie Bede glosowac na Pana Zmurkiewicza bo On lepiej sie prezntuje niz Pan Sliwinski zaznaczam ze nie jestem SLDowcem ale na Partie Oszustow nie zaglosuje nigdy

Gość • Piątek [17.02.2012, 19:23:37] • [IP: 178.238.245.***]

18:51 pan burmistrz niech się weźmie do roboty, nie robi z siebie jak zawsze ofiarę w tym wypadku mrozów. A co do samego sliwinskiego to sięgnął parapetu naszego burmistrza.

Gość • Piątek [17.02.2012, 19:13:12] • [IP: 178.238.249.***]

Już niedługo sekretarz wszystko wyjaśni, jeszcze kilka dni.

Gość • Piątek [17.02.2012, 19:08:06] • [IP: 80.245.183.***]

Wasze Peoskie wypowiedzi są nieuczciwe i wypowiadane z tak ogromną determinacją jest to smutne ale niebezpieczne ponieważ tacy ludzie posiadają określone zobowiązania i są zdolni do wszystkiego.

porucznikbarewicz • Piątek [17.02.2012, 19:02:05] • [IP: 80.245.191.**]

Żmurkiewicz ośmiesza Świnoujście.

Gość • Piątek [17.02.2012, 18:51:31] • [IP: 95.129.225.**]

Co za obrzydliwy typ. To co się dzieje złego w Polsce to wina PO! i nie ma się co czarować. PO rządzi 5 lat i bajzel jest taki jakiego w historii Polski nie było. Nawet za socjalizmu większy był porządek i poczucie bezpieczeństwa. Panie Śliwiński - niech pan nie odwraca kota ogonem i nie próbuje przeżucać winy na prezydenta Żmurkiewicza. Co on może jak wasza władza od lat rzuca mu kłody pod nogi. Innym prezydentom (nie waszym) też żeby była jasność. Ale i na was przjdzie koniec. Socjalizm się skończył chociaż nikt w to nie wierzył, to i PO ma swoje dni policzone! A Żmurkiewiczowi to pan i pana paka do pięt mu nie dorastacie.

Gość • Piątek [17.02.2012, 18:48:10] • [IP: 92.42.117.**]

W sumie to nie ma co żałować, że prezydentem jest Żmurkiewicz, szczególnie kiedy popatrzy się jaka jest alternatywa. Pańska głupota, Panie Śliwiński, już dawno przerosła tę Żmurkiewiczową." To nie było nic zaskakującego. Wystarczyło posłuchać prognoz. Wiadomo było jak może się to skończyć " - to już szczyt. Kiedy coś takiego po raz ostatni zdarzyło się w Świnoujściu? Co mozna było przewidzieć?

Gość • Piątek [17.02.2012, 18:44:06] • [IP: 93.94.188.***]

A CAŁY DYM Z TUNELEM O TO, ŻE PO JAK ZWYKLE NIE WYGRAŁA WYBORÓW NA -" CZERWONEJ WYSPIE"-JAK POWIEDZIAŁ SWEGO CZASU WKURZONY DONEK DO PEWNEGO MIESZKAŃCA ŚWINOUJŚCIA

Gość • Piątek [17.02.2012, 18:43:29] • [IP: 88.156.233.***]

Panie PEŁOWcu to pański pryncypał powstrzymał budowe mostu lub tunelu więc takie słowa to pan rzuc w twarz P. Tuskowi tak było by sprawiedliwie i do rzeczy.dla mnie czy Pan czy Pan Żmurkiewicz to jedna klika włącznie z Pryncypałem w Warszawie

Gość • Piątek [17.02.2012, 18:40:49] • [IP: 93.94.188.***]

No i co władza z tego sobie robi??Oni jeżdżą bez kolejki promikami rozdają sobie premie a wy się tu uzewnętrzniacie i co?Jeździjcie dookoła przez Niemcy i chwalcie dalej super extra SLD I ICH POCZYNANIA.Szkoda słów.

Gość • Piątek [17.02.2012, 18:36:15] • [IP: 80.245.181.***]

Daj se panie ślikwiński siana.

Gość • Piątek [17.02.2012, 18:35:39] • [IP: 83.18.71.**]

Śliwiński wstydź się, jeśli masz ten wstyd. Nie chrzań kocopołów. Wstydź się za swojego premiera, bo to twój premier i go nie wybielaj szukając kozłów ofiarnych tutaj. Tam jedź do swoich zwierzchników i się wykazuj, bo ciebie mogą jeszcze wysłuchać. Ale jak ty im mówisz że u nas w Świnoujściu nie ma problemów z przeprawą promową, że dajemy sobie świetnie radę, to ja śmiem domniemywać, że twoja polszewia nie widzi potrzeby jakiejkolwiek pomocy dla Świnoujścia, bo po co im most czy tunel, jak Świnoujścianie sobie bardzo dobrze radzą a ich" przedstawiciele" typu Śliwiński o nic się nie upomina. A u siebie na podwórku to gieroj, a w warszawce to ani be ani me, żeby swojego szefuncia nie zdenerwować. tak więc zastanów się nad sobą śliwa, oj zastanów zanim z czymś wyskoczysz.

Gość • Piątek [17.02.2012, 18:33:22] • [IP: 80.54.123.**]

Ale wszyscy mądrzy teraz, gdy są te kłopoty z przeprawą. Przecież to nic nowego i zrzucanie" winy" na prezydenta Żmurkiewicza nic nie da. Absolutnie Świnoujściu potrzebny jest tunel! Wiemy jednak doskonale, że w obecnej sytuacji gospodarczej naszego kraju to pieśń bardzo dalekiej przyszłości, jeżeli w ogóle...

Gość • Piątek [17.02.2012, 18:28:55] • [IP: 93.94.184.**]

Za takie słowa powinieneś dostać kopa z zasranej polityki !

Gość • Piątek [17.02.2012, 18:25:21] • [IP: 92.42.118.***]

ja bym powiedział nierób, ale tunelu nie bedzie!

Gość • Piątek [17.02.2012, 18:23:24] • [IP: 80.54.123.**]

może zamiast się oburzać panie Śliwiński, należałoby lobbować za tunelem, przecież to Pańska partia jest u władzy. Co takiego pan i pani poseł robicie dla miasta oprócz krytykowania obecnych władz?

Gość • Piątek [17.02.2012, 18:13:15] • [IP: 95.129.228.***]

Nasz lokalny Tusk.

Jacek z Kołobrzegu • Piątek [17.02.2012, 18:09:40] • [IP: 93.89.193.**]

Do Panów rządzących miastem Świnoujściem. Problem z żeglugą promową był od zawsze, gdy zamarzał kanał. Gdy mieszkałem w tym mieście już w latach siedemdziesiątych mówiło się, że trzeba coś z tym zrobić, ale tylko przez te czterdzieści lat mówiło się a nic się nie zrobiło. Podpowiem władzom miasta popatrzcie jak to rozwiązują Szwedzi i Finowie w Zatoce Botnickiej tam są takie porty jak: Luleå, Umeå, Härnösand, Sundsvall, Gävle, Haparanda, Tornio, Kemi, Oulu, Vaasa, Pori, Rauma a w każdym z tych portów pływają promy a lód jest dużo grubszy. W zatoce Botnickiej jest dziesiątki promów i to często mniejszych od waszego Bielika, problemów niema. Może wycieczka w te urocze strony pomorze.

Gość • Piątek [17.02.2012, 18:07:04] • [IP: 178.238.245.***]

wiele inwestycji w gdańsku nie jest robione tak jak by chcieli tego ich mieszkańcy wiec nie piszcie głupot ze robi tylko u siebie.

Gość • Piątek [17.02.2012, 17:55:39] • [IP: 77.253.129.***]

Platforma idzie na dno niczym TITANIC, mowa tego pana jest niczym bulgotanie, wszyscy wiedzą gdzie budowany jest TUNEL i kto za tym stoi

Gość • Piątek [17.02.2012, 17:54:49] • [IP: 80.54.123.**]

Dorze nazwane skomlał do TV jak kundelek ten prezio.Przeceż co roku jest taka sytuacja i nie było larum.Tunel budują o 50 lat i wtedy nikt nie krzyczał bo porkami trzęśli przed czerwoną władza?Tusk miał odwagę nazwać pewne rzeczy po imieniu? jak będzą dokumeny będzie tunel więc Jasiu do roboty!!

Gość • Piątek [17.02.2012, 17:54:13] • [IP: 178.238.245.***]

sliwinski to tchurz potrafi tylko oskarzac uczciwych ludzi to bochater jednego dnia

Gość • Piątek [17.02.2012, 17:51:02] • [IP: 88.156.233.***]

Nabijają się z Łukaszenki, że dyktator, a Żmurkiewicz to od ilu kadencji dyktuje już swoje prawa w Świnoujściu i od kiedy jest w grupie trzymającej władzę. Ta grupa to jest problem Świnoujścia! Więc tunel wybudują Niemcy i odzyskają" swoje" ziemie.

Gość • Piątek [17.02.2012, 17:49:16] • [IP: 88.156.235.***]

Bezczelność czy głupota tego Śliwińskiego lub przebiegłość żeby zaistnieć. A pretensje powinien mieć do swojego szefa Tuska który zabrał pieniądze na tunel w Gdańsku a nas mieszkańców Świnoujścia oszukał.

Gość • Piątek [17.02.2012, 17:48:26] • [IP: 77.115.197.***]

PANIE ŚLIWIŃSKI- PANU SIĘ COŚ POMYLIŁO, no chyba, że Pan uważa, że w UJŚCIU ŚWIŃ JEST WSZYSTKO W PORZĄDKU?? A PO rządzi drugą kadencję i co?? tunel dla Sobieszewa, letniskowej wyspy, mającej 2 stałe połączenia drogowe !! PAN POWINIEN PRZEPROSIC za swojego donka i robic CO TYLKO MOŻLIWE W SPRAWIE TUNELU!!

Gość • Piątek [17.02.2012, 17:46:44] • [IP: 178.238.251.***]

Wstyd za tą świtę...ogromny wstyd!

Jarek • Piątek [17.02.2012, 17:43:09] • [IP: 80.245.179.***]

panie Darku rozumiem wszystko natomiast fakt jest następujący iż faktycznie tunel będzie budowany w Gdańsku miom faktu iż nam jest bardziej potrzebny a co zrobiła pani poseł w jakiejkolwiek sprawie dla miasta nie licząc obecności (słabej) na balu

Gość • Piątek [17.02.2012, 17:42:50] • [IP: 92.42.113.***]

Powiedzial zeby bez potrzeby nie przyjezdzac do Swinoujscia i mial racje!! A najbardziel smieszyli mnie ci co tyłki do pracy w autach wozili!

Gość • Piątek [17.02.2012, 17:37:36] • [IP: 178.238.249.**]

Uderz w stół a jamniki prezia zajazgoczą się na śmierć.

Gość • Piątek [17.02.2012, 17:36:14] • [IP: 92.42.113.***]

To co miał żmurek ogladając prognoze pogody miał leciec tam i własna klatą zatrzymywać napływającą kre?? PO zawsze próbuje na jakims nieszczesciu piąć sie w górę!! Idz Sliwinski oddaj Grekom jak ta twoja partia chce zrobic a nie tutaj nagle gadasz o krze!!

Gość • Piątek [17.02.2012, 17:33:55] • [IP: 77.115.197.***]

Panie Śliwiński- Pan uważa, że w UjściuŚwiń jest wszystko w porządku?? CHYBA PANU SIĘ COŚ POMYLIŁO!! A MOŻE TO TAKA NOWA CHRZEŚCIJAŃSKA TRADYCJA ŚWIŃ-UJŚCIA?? WG EWANGELII DONKA ??

Gość • Piątek [17.02.2012, 17:23:59] • [IP: 88.156.235.**]

Czy jest tak, że po zepchnięciu na bocznice przez panią poseł ten pan próbuje uszczknąć politycznego kapitału na prezydencie Żmurkiewiczu, na którym tutaj przy różnych okazjach wyżywają się komentatorzy? Jak widać z komentarzy niżej zamysł nie wypalił i nie udało się pokazać iż jest się lepszym od pana Żmurkiewicza. Świnoujskie mieszczuchy okazały się nie w ciemię bite i nie dały się podpuścić. A ten komentarz związany z aferą lodową i wypowiedzią prezydenta to mowa trawa. Osobiście uważam, że prezydent bardzo umiejętnie pokazał tym w warszawie do czego prowadzi marginalizacja potrzeb miasta. Może pan Tusk wymyśli jakiś prezencik dla pani Merkel w postaci paruset ha na wyspie Uznam? Jak wiele kłopotów z tymi wyspiarzami odpadłoby rządom (a to daj im na promy, a to co gorsza chcą tunelu. We łbach im się przewraca).

Gość • Piątek [17.02.2012, 17:23:11] • [IP: 80.245.178.**]

Panie Śliwiński! Stan w jakim jest przeprawa promowa to wina nie Żmurkiewicza tylko Waszych guru z Warszawki, którzy dla przyjemności kilku osób dali kaskę na budowę tunelu (1 km długości - z dojazdami ok. 2 km - brzmi znajomo?) Gdańskowi! I niech mi Pan nie mówi, że to Świnoujście i jego władze je marginalizują. Robią to od dana Pana kolesie, co gorsza w pełni świadomie i z pełną premedytacją (gazoport którym nikt gazu nie kupi, sprawa pogłębienia toru wodnego). Zamiast wygadywać głupoty wziąłby Pan się za siebie i za Panią Poseł i z całą mocą zaczęlibyście silny lobbing w Warszawie. Prawda jest taka - brak tunelu to wina Pana, Pani Trzebiatowskiej i kilku jeszcze graczy z PO, bardziej niż Żmurkiewicza. Trochę samokrytyki by się przydało.

Gość • Piątek [17.02.2012, 17:14:57] • [IP: 178.238.251.***]

Fasola, to wiadomo kto...a Rumburak...to Konus?

Gość • Piątek [17.02.2012, 17:12:23] • [IP: 92.42.114.***]

Śliwiński milcz - niczym mały piesek poszczekasz i wszyscy o tobie zapomną.

wku...iony • Piątek [17.02.2012, 17:11:38] • [IP: 46.46.212.***]

Kto jest gorszy, tchórz czy kłamca i oszust je... tusk ?

Gość • Piątek [17.02.2012, 17:11:20] • [IP: 92.42.114.***]

A co sie stanie jak nie przyjada w okresie nieprzejezdnym?Kasiorki sie nie zarobi panie Sliwinski?

Gość • Piątek [17.02.2012, 17:09:08] • [IP: 217.97.193.***]

ci co głosowali za platformom niech nie narzekają że promy nie pływały bo gdyby nie oni to juz byśmy mieli tunel albo zaczątki, a tak TUSK dorwał się do władzy i tunel ze Świnoujścia zabrał do siebie-gdańska !!

Gość • Piątek [17.02.2012, 17:08:27] • [IP: 80.245.180.***]

Śliwiński nie krytykuj prezydenta może nasz prezydent nie jest święty ale ty jako PO powinieneś krytykować swojego szefa Tuska który i tak ma nasz kraj głęboko w czterech literach nie wspominając o Świnoujściu nawet nie wiedział ze Świnoujście należy do polski tłuk niedouczony

Gość • Piątek [17.02.2012, 17:08:09] • [IP: 80.245.180.***]

Śliwiński nie krytykuj prezydenta może nasz prezydent nie jest święty ale ty jako PO powinieneś krytykować swojego szefa Tuska który i tak ma nasz kraj głęboko w czterech literach nie wspominając o Świnoujściu nawet nie wiedział ze Świnoujście należy do polski tłuk douczony

Gość • Piątek [17.02.2012, 17:07:41] • [IP: 109.76.25.***]

i do tego żmur w TV24 gada, że to Rząd blokuje pieniądze na tunel!! a co ta władza zrobiła, żeby ten tunel był?? Co takiego ?? Do dziś nie ma żadnych konkretów, najlepiej zgonić na Rząd, a siebie wystawić na piedestał. Żenada!! Panie Żmurkiewicz i spółka ŻENADA!!

Gość • Piątek [17.02.2012, 17:07:18] • [IP: 217.97.193.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Bździągwa™ • Piątek [17.02.2012, 17:04:15] • [IP: 31.63.221.***]

Wszyscy psioczycie, ale i tak biegiem pobiegniecie postawić głos na Żmurka. (P.S. Jestem bezpartyjny, i mam, to wszystko tam gdzie Słońce Peru nie dochodzi). Kumacie?

Gość • Piątek [17.02.2012, 17:02:58] • [IP: 80.245.187.**]

Panie Januszu wszystko było i jest ok. Niech pan się nie przejmuje tymi kłamstwami co ten pan mówi.

Gość • Piątek [17.02.2012, 17:01:50] • [IP: 92.42.118.***]

Pograjcie sobie w piłkę na orliku ze swoim idolem z Gdańska !

Gość • Piątek [17.02.2012, 16:59:10] • [IP: 87.206.61.***]

Tchórzem to jest Pan Panie Śliwiński, i Pana guru, DONALD TUSK, który wolał tunel dla siebie, dla Gdańska..

troll • Piątek [17.02.2012, 16:52:41] • [IP: 46.46.245.***]

Ten to zamiast klamotać co mu ślina na jęzor przyniesie lepiej niech idzie piłkę pokopać. Na orliku.

Gość Szkwał • Piątek [17.02.2012, 16:50:34] • [IP: 164.127.174.***]

Panie Śliwiński, z takim spojrzeniem można rozwalać MURY !! Zapomina pan, żę o wszystkim decyduje ROZUM. Wspaniały fotoportrecik wyrażnie pokazuje pańskie problemy. Czego i kogo się szanowny Pan boi ?? Kto Pana tak przestraszył ?? Niech Szanowny Pan się uspokoi, odpocznie i wreszcie zacznie MYŚLEĆ !!

Gość • Piątek [17.02.2012, 16:48:40] • [IP: 109.243.94.***]

TAK PARZE W W KOMENTARZE I SIE ZWRACAC CHCE KTO TU PRZYJEDZIE DO TEGO MIASTA I TAK NIKT NIC NIE ZMIENI ZMUR SZ? BEDZIE ZADZIL ON SIE SMIEJE Z WAS

Gość • Piątek [17.02.2012, 16:48:03] • [IP: 80.245.180.***]

Platformersie gdybyś nie umiał kłamać byłbyś niemy. A czyj rzad wyrzucil budowe tunelu do kosza

Tadeusz • Piątek [17.02.2012, 16:46:56] • [IP: 178.238.246.**]

O czym ten facet bzdryngoli?! Tak z wyglądu, to chyba jest po" głębszym"!

Gość • Piątek [17.02.2012, 16:46:37] • [IP: 109.243.94.***]

on jest spoko ktoto pisze? zalatwil ci prace wziol w lape, przeciez TO NIEUDACZNIK A nie prezydent moze prezyzydent hotelu, fasola nic nie robi w miescie syf dba o wlasne interesy popieram pana Sliwinskiego prezio to tchorz, ofiara zyciowa z tym swoim ? S

Gość • Piątek [17.02.2012, 16:45:45] • [IP: 92.42.117.***]

No My mieliśmy trudności a władze miasta w tv występowali i się lansowali. Ciekawy jestem ile pudru poszło :)

Gość • Piątek [17.02.2012, 16:40:10] • [IP: 92.42.117.***]

krecik

Gość • Piątek [17.02.2012, 16:39:27] • [IP: 95.129.224.***]

panie peowcu popatrz w lustro jaki ty wstrętny i fałszywy!!

Gość • Piątek [17.02.2012, 16:37:02] • [IP: 92.42.113.***]

Czy te oczy mogą kłamać !!

Gość • Piątek [17.02.2012, 16:31:13] • [IP: 80.245.179.***]

Dobra, dobra tchórz czy nie, bohater czy nie, jedno pytanie pozostaje aktualne. Kiedy i jak zostanie zagwarantowane jakiekolwiek stałe połączenie Świnoujścia z resztą jak to mawiał Państwa kolega klubowy" dzikiego kraju" ? Bo jak wiadomo wierzyć PO nigdy nie wolno - miała nie być partią - została, miało być ACTA - Nie ma :), miała być Irlandia -" widać", miało być lepiej -" czuć"... Ogólnie wszystkim żyje się" lepiej". Zaraz kolejny wspaniały podatek tym razem bankowy. To nawet nie jest żenujące.

Gość • Piątek [17.02.2012, 16:31:11] • [IP: 217.97.193.***]

Geneza powstania" po"-odsyłam do google.Tam wszystko jest kto, kiedy, po co itd.

Bździągwa™ • Piątek [17.02.2012, 16:29:01] • [IP: 31.63.221.***]

Promy już nudne. Dawajcie coś o gazoporcie może.

Gość • Piątek [17.02.2012, 16:27:25] • [IP: 92.42.118.**]

najlepszy tekst w telewizji to puścił ten Karaluch czy jak mu tam nasz rzecznik że nie ma problemu można dojechać przez niemcy nadkładając parę kilometrów super ze Świnoujścia do np. Międzyzdroji przez niemcy jest tylko parę kilometrów więcej niż normalnie z matematyki i geografii pała panie rzecznik.Tak a propo wie pan chociaż gdzie leży nasze miasto?

Gość • Piątek [17.02.2012, 16:23:55] • [IP: 80.245.189.**]

Nikodem Dyzma wstyd mi jest jak słucham tych wypowiedzi

Gość • Piątek [17.02.2012, 16:19:58] • [IP: 92.42.116.***]

Tonący brzytwy się chwyta.

Gość • Piątek [17.02.2012, 16:17:19] • [IP: 80.245.190.*]

Może prędzej dostane się na zabiegi panie Śliwiński, bo podobno w Uzdrowisku bez znajomości do doktora sie czeka 9 miesięcy ? Nawet jest mi to na rękę, ze kuracjusze nie przyjadą.

Gość • Piątek [17.02.2012, 16:14:39] • [IP: 178.43.138.***]

PO niech się nie wysila bo dostanie czkawki. Stadion, autostrady, emerytury, afera hazardowa(której nie było zresztą). Recepty, ZUS - mozna wymienić jeszcze tysiąc innych tematów dla tego rządu F A C H O W C Ó W. Łapać Muchy a nie czepiać się Pana Żmurkiewicza.

Bździągwa™ • Piątek [17.02.2012, 16:14:21] • [IP: 31.63.221.***]

Sprzedam czyste blankiety PIT.37, 10 sztuk za 34 złotych. ☎: 505-✖✖✖-✖✖✖
;.

Gość • Piątek [17.02.2012, 16:12:30] • [IP: 92.42.115.***]

zmurek jest spoko

Gość • Piątek [17.02.2012, 16:12:10] • [IP: 92.42.119.***]

grunt ze myjnia nie zamarzla qwa z zimna woda

Gość • Piątek [17.02.2012, 16:06:44] • [IP: 88.156.233.***]

Panie ŚLIWIŃSKI..ale to chyba Panska partia olała nas ciepłym moczem...masz gościu tupet..

Gość • Piątek [17.02.2012, 16:06:25] • [IP: 217.97.193.**]

trzeba mieć tupet panie radny z peło, kraj tonie, Tusk kazał wykreślić stała przeprawę, bo sobie buduje skrót do domu, słupki lecą na złamanie karku już nawet jedynie słuszna telewizja nie chce uczestniczyć w tej przewałce, a pan wyciąga coś z kontekstu, widocznie nie przeczytal pan do konca, albo ma pan trudnosci ze zrozmumieniem, też zadzwoniłam do znajomych zeby nie przyjeżdzali , a jesli już to przez niemcy, robi pan z igły widły, jest zoma w całej europie panie radny a uroda naszego, iasta taka a nie inna, ludzie pracują ponad siły, robia co mogą, zeby było jasne nie nalezę do żadnej parti, poprostu mieszkam w tym miescie i nijedną zimę przezyłam podobną, wiec wiem co mowie, może czas byłoby7 zadbać o mieszkanców coby raz na 10 lat mpogli skorzystac z zabiegow, a nie z bzdury robi pan konferencję prasową!!

Ryju • Piątek [17.02.2012, 16:06:09] • [IP: 178.238.252.***]

Żenujące zachowanie lansera.

Gość • Piątek [17.02.2012, 16:06:06] • [IP: 178.238.252.*]

Panie Śliwiński tych bzdur nie da się czytać.Niech się Pan wstydzi.Zamiast pomagać w kryzysowych sytuacjach, wy PO, zawsze staracie się wszystko sprowadzić do zera.Nie wyobrażam sobie władzy w waszym wykonaniu.

Gość • Piątek [17.02.2012, 16:02:48] • [IP: 83.3.70.***]

Ot mądrego posłuchać. Paliwko po 6 tez pewnie przez tego Żmurka.

Gość • Piątek [17.02.2012, 16:01:15] • [IP: 217.97.193.***]

Chamstwo, prostactwo i odwracanie kota ogonem! Może niech wytłumaczy cwaniak czemu nie protestuje przeciwko przeznaczeniu państwowej kasy na budowę tunelu w Gdańsku?? Oni myślą że ktoś kupi te ich sztuczki...?! Strasznie nisko oceniają mieszkańców Świnoujścia...

Gość • Piątek [17.02.2012, 16:00:04] • [IP: 178.238.245.***]

tak zachowuje się ktoś komu grunt sie pali pod stopami tyle w temacie

Gość • Piątek [17.02.2012, 15:59:36] • [IP: 92.42.114.**]

Trzeba bylo podpowiedzieć prezydentowi i nie trzeba by teraz robić konferencji.Notowania pewnie by bardziej wzrosły za przewidywalność.

Gość • Piątek [17.02.2012, 15:58:06] • [IP: 80.245.186.**]

gadac kazdy moze niech sliwinski tunel zbuduje to mu przyznam ze ma jaja i leb na karku

Gość • Piątek [17.02.2012, 15:54:27] • [IP: 88.156.235.***]

Specjalista od szpitala, specjalista od tunelu, specjalista od promów, komunikacji międzyludzkiej, uzdrowiska, kultury specjalista niemalże od wszystkiego...A moja babcia zawsze powtarzała jak ktoś/coś jest od wszystkiego to jest do niczego...

Bździągwa™ • Piątek [17.02.2012, 15:54:15] • [IP: 31.63.221.***]

Słuchałem: Jedni winę zwalają na drugich. Nic konkretnego. Działać panie-panowie, a nie tylko mlaskać jadaczką, bo i Wy i Wy, tylko to potraficie. (Chociaż o Rumburaku i Fasoli powiedzieli szczerze.)

Oglądasz 1-186 z 186
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■