POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Sobota [11.02.2012, 10:01:40] • Świnoujście

Pierwszeństwo na Karsiborach powinny mieć auta spoza Świnoujścia?

Pierwszeństwo na Karsiborach powinny mieć auta spoza Świnoujścia?

fot. Sławomir Ryfczyński

Taką tezę stawia nasz Czytelnik. Jego zdaniem, tego typu rozwiązanie usprawniłoby ruch na przeprawach i pomogłoby turystom w sprawniejszym poruszaniu się między wyspami. Mowa oczywiście o samochodach osobowych. Czy sądzicie, że to dobry pomysł?

- Rozumiem, że przeprawa w centrum miasta, w dni robocze jest udostępniona tylko dla mieszkańców by ich uprzywilejować. Jednakże podobne zasady powinny obowiązywać na Promach Karsibór. Pierwszeństwo powinny mieć osoby przyjezdne a w późniejszej kolejności, jeśli będzie miejsce, powinny być wpuszczane pojazdy osobowe ze Świnoujścia – wyjaśnia mężczyzna.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 215, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-215 z 215

Gość • Wtorek [14.02.2012, 15:38:17] • [IP: 83.11.68.***]

Zakazili mnie chamy, a diagnosta też siedzi u nich w kieszeni, bo jak byłem robić wynik to oni tam zaraz wparowali...potrafię takie rzeczy wyczuć..., a później to się nawet nie kryli jak mnie śledzili.Dobrze się w życiu prowadziłem i wkurza mnie to wszystko !!

Gość • Wtorek [14.02.2012, 15:26:18] • [IP: 83.11.68.***]

Tak mi życie przygasili, a teraz mnie zatłuką...cholera jasna.To mafia jest.

Gość • Wtorek [14.02.2012, 14:40:45] • [IP: 83.11.68.***]

36 i mniej w nocy, a w dzień 37, 5.To wirus.Ja umieram. :(((

Gość • Wtorek [14.02.2012, 13:15:43] • [IP: 80.54.123.***]

A PO JAKĄ CHOLERĘ CI TURYŚCI JAK ŻADNEJ ATRAKCJI W MIEŚCIE. ANI KINA, ANI MOLA, ANI... NI CHOLERY NIC NIEMA.

Gość • Wtorek [14.02.2012, 13:11:28] • [IP: 80.54.123.***]

mieszkańcy miasta na miejskie i na karsibory cały tydzień 24/h . a turyści płatne 5zeta na miejskich tylko w weekendy i po 18ej W TYGODNIU i 1złoty na karsiborach every day . '' i gitara jak to mówi Ferdek Kiepski''

Gość • Wtorek [14.02.2012, 12:21:11] • [IP: 83.11.68.***]

Można powiedzieć, że społecznie jestem nikim chociaż mam wiedzę na różne tematy.Kasy też malutko.Nic tylko płakać, bo takiego nieboraka jak ja wdepczą w ziemie.Nie prosiłem się na ten bandycki świat.Zawsze starałem się być dobrym człowiekiem, a tu taka niespodzianka.

Gość • Wtorek [14.02.2012, 00:58:14] • [IP: 79.186.108.**]

Po prostu ktoś mnie kiedyś ukłuł w tłumie ludzi iglą bądź szpilką i po tym ukłuciu miałem wysypki ale lekarze mówili, że to egzema od barwników w spodniach.Badałem się ale wynik był ujemny.Teraz badałem się dwa razy i dwa ujemne wyniki dostałem.Szpiegowali mnie jacyś ludzie.Już nikomu nie wierze, bo objawy jakie w internecie wyczytałem kropka w kropkę pasują.Oni mnie chcą zamordować i zatuszować zbrodnię jaką dokonali na moim osobistym życiu.

Gość • Poniedziałek [13.02.2012, 22:37:16] • [IP: 79.186.108.**]

Co do tego hiva, to nie ma niestety ludzi którzy chcą pomóc.Wszędzie są tylko kłamstwa i oszustwa.Jedynie w Piśmie Świętym znajduję pocieche, bo chyba na nowo zacząłem wierzyć.To moja odpowiedź do Ciebie Gościu.

Gość • Poniedziałek [13.02.2012, 13:25:33] • [IP: 83.238.150.**]

moje zdanie? pon.-pt. bieliki dla mieszkańców, Karsibory dla turystów. a w weekendy bez ograniczeń...

Gość • Poniedziałek [13.02.2012, 11:23:14] • [IP: 88.156.232.**]

a tranzyt przez Niemcy może?

Gość • Poniedziałek [13.02.2012, 11:16:42] • [IP: 80.245.176.***]

Wszystko ok, tylko mieszkańcy Międzyzdrojów, Wolina, Dziwnowa nie ą turystami a są tak samo traktowani, jak nie gorzej. Świnoujścianie nie mają problemu z przejazdem na drugą stronę w Wolinie i Dziwnowie.

Gość • Poniedziałek [13.02.2012, 11:15:47] • [IP: 31.63.238.**]

to chyba logiczne ze poza sezonem Karsibory w niedziele kursuja co godzine bo pływa tylko jeden i to nie pierwszy rok tak jest ale co niektorym ciężko taka informację zapamietac.

Gościu • Poniedziałek [13.02.2012, 10:07:12] • [IP: 195.117.222.***]

Bieliki dla Świnoujszczan!! Karsibory dla Turyszczan!! 24H/7 dni w tygodniu!! i po kłopocie(wilk syty i owca cała ;)

Gość • Poniedziałek [13.02.2012, 08:24:53] • [IP: 80.245.176.***]

Generalnie wszyscy mieszkańcy wyspy Wolin i Uznam powinni mieć prawo do przeprawiania się" Bielikami", a na pewno Ci którzy pracują w Świnoujściu, niezależnie od tego po której stronie.

Gość • Poniedziałek [13.02.2012, 08:09:55] • [IP: 195.117.222.***]

co jest z tymi promami? karsibory teraz co godzinę pływają?, wracam wczoraj ok. 20 tej, żeby nie stac na mieście, jade na duzy, a tam pół godziny czekania, bo tylko jeden pływał, jakieś głupie oszczędności, czy popsuł się? - mam nadzieje, że to drugie i wszystkie się spier...,

Gość • Poniedziałek [13.02.2012, 07:20:24] • [IP: 80.245.182.***]

Jak Panu kolejki na prom przeszkadzaja to jest taka piekna tras przez niemcy tam kolejek niema i pana problem rozwiazany

Gość • Niedziela [12.02.2012, 23:27:05] • [IP: 195.117.222.***]

Te turysta jedz już do domu.

Gość • Niedziela [12.02.2012, 20:57:14] • [IP: 178.238.251.**]

Jak mi miejsce lub dojazd nie odpowiada to nie jeżdżę. A nie d...e zawracam.

Gość • Niedziela [12.02.2012, 19:46:56] • [IP: 83.23.143.**]

Sprawa jest bardzo prosta można złożyć zażalenie od decyzji miasta może do trybunału konstytucyjnego niech orzeknie czy taka dyskryminacja jest ok. Do tego minister winien zabrać dotacje do promów skoro słyżyć ma tylko mieszkańcom danej miejscowości mimo że jest to droga krajowa. Do tego wieśmaki ze Świnoujścia niech jeżdzą przez te ich niemcy, noszą głowy wysoko a słoma z buciorów wystaje im.

Gość • Niedziela [12.02.2012, 19:10:31] • [IP: 31.63.245.***]

buahahah co za idiota!!

przyjezdny • Niedziela [12.02.2012, 17:45:51] • [IP: 217.97.193.***]

ciekawy jestem co powiedzieliby mieszkańcy Świnoujścia, gdyby mieli zabronioną jazdę po Marszałkowskiej w dniu robocze, albo do dyspozycji wyłacznie most Siekierkowski. a swoją drogą, to dlaczego Uchwała miasta dotycząca uzytkowania promu miejskiego dyskryminuje przyjeznych. czyżby Konstutucja RP tutaj nie obowiazywała??

Gość • Niedziela [12.02.2012, 16:38:01] • [IP: 188.147.43.**]

Świnoujście to nie Miedzyzdroje, u nas turystyka nie jest jaważniejsza. Kierowcy korzystajacy codzienie z promów wiedzą jak kolejka denerwuje. Pomysł jest nietrafiony, to może bez kolejki wpuszczjmy niemców bo zostawia unas euro?? Poprostu Polski Rząd nieumia wybudować mostu.

ob.x • Niedziela [12.02.2012, 16:25:49] • [IP: 178.238.245.**]

Pomysł do d..y.A niby dlaczego na duzej przeprawie mieli by mieć pierwszeństwo mieszkańcy.Porąbany pomysł.Nigdzie w uni nie ma czegoś podobnego. Skoro miasto wyszło na przeciw mieszkańcom dając im przywilej w przeprawie miejskiej to w zupełności wystarczy. Nikt nie jest właścicielem miasta by wysówać takie propozycje.To jest choreeeeee!

xxx • Niedziela [12.02.2012, 15:36:18] • [IP: 178.238.247.***]

Ten pomysł jest dobry, mieszkańcy sie bulwersują, bo niewiedzą co to znaczy chyba stać w kolejce po 5 godz z małymi dziećmi, i ja nie jestem turystą mieszkam w Świnoujściu, lecz wynajmuje mieszkanie, i rejestracje mam na innyc tablicac, więc dlaczego mamy cierpieć

Gość • Niedziela [12.02.2012, 15:11:43] • [IP: 83.21.98.***]

jeszcze trochę i wasze cierpienia się skończą wybudują tunel ;)

Gość • Niedziela [12.02.2012, 13:03:32] • [IP: 195.117.222.*]

W sezonie letnim może nie był by to najgorszy pomysł ale pod warunkiem że dla mieszkańców w centrum będą kursować trzy promy non stop a nie w wybrane dni jak to było zawsze.

Gość • Niedziela [12.02.2012, 12:39:09] • [IP: 178.238.246.***]

To chyba jakieś żart?!. A czyja to wina że nikt nie chce" przyłączyć" Świnoujścia do Polski?!. Obecny stan rzeczy jest właściwy i nie należy go" modyfikować". A może jak Grecji i nam ktoś zaproponuje odkupienie tej części wyspy Uznam?!. Co do HIV, wiem że zabrzmi to fantastycznie ale tylko z pozoru. Wpiszcie sobie" chomikuj plugin witamina C". W trzecim linku jest plik pdf do pobrania. Przeczytajcie to koniecznie. Jak powiedział Ludwik Pasteur na łożu śmierci:" zarazek nie jest problemem, wewnętrzne środowisko, wewnętrzny świat, który w pierwszym rzędzie pozwolił zarazkom rozwinąć się, jest problemem"!. Skoro HIV osłabia układ odpornościowy to są dowody że można go wzmocnić i jeśli nawet nie uratować to NA PEWNO przedłużyć życie!. Nie wiem jak to zadziała w obliczu HIV i generowanego przez niego AIDS ale tradycyjny katar który" nieleczony trwa tydzień a leczony siedem dni" po NATURALNEJ (nie sztucznej!) witaminie C i Cynku trwa maksymalnie trzy dni!. Myślę że warto spróbować!. W końcu na szali stoi życie!.

Gość • Niedziela [12.02.2012, 11:59:27] • [IP: 178.238.253.***]

Chyba go pogieło.

Gość • Niedziela [12.02.2012, 09:51:42] • [IP: 80.245.189.***]

hahahahahahahah

Gość • Niedziela [12.02.2012, 09:50:23] • [IP: 80.245.186.**]

byla tu osoba ktora ma obawy zwiazane z zakazeniem HIV. .. chce tylko powiedziec zeby sie trzymala bo nie koniecznie to jest to o czym pisala, faktyczne testy mozna przeprowadzic nie wczesniej niz rok od domniemanego zarazenia... poza tym jesli to czyta a jest juz tak tragicznie jak mysli nie trac nadzieii czlowieku investor.sangamo.com/releasedetail.cfm?Releas
eID=637760 sa ludzie ktorzy chca pomoc

Gość • Niedziela [12.02.2012, 09:39:33] • [IP: 80.54.123.**]

ale głupi pomysł, a co z weekendami, co z mieszkańcami

Gość • Niedziela [12.02.2012, 09:31:16] • [IP: 84.136.173.**]

Dzis nazywaja Swinoujscie" nasze miasto" a nie pamietaja skad ich dziadkowie do tego miasta przybyli. Niektorzy nie potrafia zrozumiec jak wielki wplyw maja dla tego miasta pieniadze z turystyki a przede wszystkim z dotacji unijnych, na ktore skladaja sie w wiekszosci pieniadze niemieckich podatnikow. Gdy tych pieniedzy z Niemiec zabraknie bedziecie palic niemieckie flagi jak dzis robia to Grecy. To dla rozwagi. Pozdrawiam.

Gość • Niedziela [12.02.2012, 09:30:33] • [IP: 92.42.116.**]

234 te zyczenia to sa dla tych ktorzy wiecznie narzekaja.Mile pozdrowienia.

Gość • Niedziela [12.02.2012, 09:29:18] • [IP: 79.186.48.***]

czytelnika to chyba pogięło proponuje udać się do specjalisty od GŁOWY

Gość • Niedziela [12.02.2012, 09:29:00] • [IP: 92.42.113.***]

SMIERDZI TU JEDYNIE PYRAMI BO SIE PRZYPALILI :) i swinia trzeba teraz dac bo glodne HA HA amiedzyzdroje to jest prawdziwy kurort widac po frekfencji O 23 PROMENADA W MIEDZYZDROJACH TETNI ZYCIEM A SWINOUJSKA ZDYCHA I KONA IDAC SPAC

Gość • Niedziela [12.02.2012, 08:40:39] • [IP: 80.245.180.***]

Jestem ze ścia mam auto jestem * za. Zamknnijcie nas jak w ZOO ale bilety wstępu na wyspe za 200 zł.zapraszamy

Gość • Niedziela [12.02.2012, 02:40:31] • [IP: 80.245.178.***]

Jeszcze jakieś życzenia ? Napiszcie to" Ligii Kobiet" one wszystkim pomagają. A miejscowi jeszcze będą Wam oponki z piachu omiatać. I jeszcze jedno -- NIE LUBIMY POZNANIAKÓW -- przynajmniej niektórych.

Gość zza buga • Niedziela [12.02.2012, 02:06:52] • [IP: 92.22.0.**]

Szykuje się większy niż ACTA !! -" W środę 15 lutego sejmowe komisje Administracji i Spraw Wewnętrznych oraz Sprawiedliwości i Praw Człowieka mają wyłonić ze swojego grona podkomisję do rozpatrzenia prezydenckiego projektu ustawy o zmianie w ustawie o zgromadzeniach. Projekt ten zagraża konstytucyjnej wolności zgromadzeń. Wbrew pozorom nie chodzi tylko o ograniczenia dotyczące manifestowania z zasłoniętą twarzą. Apeluję do wszystkich zaangażowanych w ruch przeciwko ACTA o protesty również i w tej sprawie. Bo niedługo okaże się, że nie będzie można już legalnie manifestować. " kopiuj / wklej dalej!

Gość • Niedziela [12.02.2012, 00:12:00] • [IP: 88.156.235.**]

poznianiak nie wymadrzaj sie nie mieszkasz tu to ie masz pojecia jak to jest kiedy jedziesz co dziennie do pracy na druga strone niby tylko 7 km a wyjechac z domu musisz 1, 5 godz wczesniej. to tak jakbys codziennie robil sobie wycieczke swinoujscie szczecin i z powrotem (biorac pod uwage czas), a pozniej dolicz sobie jeszcze powrot do domu z pracy drugie tyle. ciekawe czy ty tez dojezdzasz do pracy 15 godz tygodniowo? ale to pewnie nic lepiej wpuszczac poznaniakow przodem, bo jeszcze miedzyzdroje wybiora...

Gość • Niedziela [12.02.2012, 00:04:15] • [IP: 92.42.115.***]

czytam czytam i pewne wnioski sie nasuwają ja nie jestem turysta bo tu od 4 latek pracuje i wyjeżdzam 4 może 5 razy w roku poza świnoujście do rodziny i wtedy jest problem bo nie mam zsw na blaszkach i bielik odpada na na karsiborzu rekord pobiłem we wrześniu 3 godz.45 min a jaka obserwacja zsw co 3 auto i jeszcze jak ma takie blaszki to sie przepychał do przodu a na bielikach co sie okazało prawie pusto było więc nie mająć zamiaru płacić 120 za przpustkę w tym roku na bielika grzecznie stałem ale to nie jest za ciekawe o tyle czasu wydłużać podróż czekamy na tunel i te komentarze jeździć przez niemcy to niech i warszów jeździ a z czego żyje żwinoujście jak nie z turystów i z senatoriów i niemców więc nie ma co na nich psioczyc

Gość • Sobota [11.02.2012, 23:59:06] • [IP: 92.73.97.***]

Do 123...sieczke.

POZNANIAK • Sobota [11.02.2012, 23:50:04] • [IP: 83.20.8.***]

moze lepiej wprowadzic calkowity zakaz wjazdu innym nawet turysta pieszym skora tacy bogaci jestescie ze kasa turystów wam smierdzi to miedzyzdroje chetnie chyba przyjma tam dbaja o ludzi

Gość • Sobota [11.02.2012, 23:33:16] • [IP: 92.73.97.***]

Nie tylko pierwszenstwo powinni miec ale i z orkiestra powinno sie witac chlebodawcow.Czas to zrozumiec.

Gość • Sobota [11.02.2012, 23:29:11] • [IP: 92.73.97.***]

Zamknac granice, zakazac wjazdu turystom i co dalej? Kanibalizm oszolomy jedne, zupke z karczkow bedziecie gotowac?

Gość • Sobota [11.02.2012, 22:43:33] • [IP: 2.102.42.***]

turysci to niech jada sobie przez niemcy!!

Gość • Sobota [11.02.2012, 22:37:07] • [IP: 92.42.114.***]

Bezrobocie w Polsce wzrosło do 13, 3 procent. Już 2, 1 miliona Polaków nie ma pracy, a wy takimi glupotami sie zajmujecie, powinno sie roztrzygnac tak jak w Libii, Rumunii, wladza do piachu...

Gość • Sobota [11.02.2012, 22:30:19] • [IP: 95.129.224.**]

do tego co chce mieć pirszeństwo na karsiborach, a jedż sobie przez niemcy a nam zostaw wolny dostep do promów

Gość • Sobota [11.02.2012, 22:26:34] • [IP: 92.42.112.***]

Najlepiej jakby pierwszeństwo miały kolejno: USA, New Zeland, Canada, Rosja, Niemcy no może na końcu lada jacyś polaczki.

Z Zakopanego • Sobota [11.02.2012, 22:23:05] • [IP: 92.42.118.***]

Gro z tych komentarzy zawistnych miejscowych, to świadectwo zaściankowości tego miasteczka. Plujcie na turystykę i siedźcie w swoim grajdole.

Gość • Sobota [11.02.2012, 22:10:34] • [IP: 2.101.123.***]

nie wiem co gościu zażywa ale ja też to chcę

Gość • Sobota [11.02.2012, 22:07:11] • [IP: 93.94.186.***]

Ha ha ha dobry kawał!! to raczej my powinnismy mieć pierwszeństwo a turysta niech stoi, ma czas i podziwia nasz krajobraz a jest co? zanim będzie miejsce dla niego na prom.Bo prom w mieście nie daje rady wszystkich mieszkańców załatwić tak jak powinie.

Gość • Sobota [11.02.2012, 21:59:29] • [IP: 80.245.187.***]

tak jak Budżet Państwa w 100% pokryje koszty przeprawy (mamy przecież swoją POsłankę - niech działa) - pewnie zgoni na PiS lub SLD

Gość • Sobota [11.02.2012, 21:50:04] • [IP: 89.174.73.**]

a jaka sprawiedliwość jest żeby ten który ma najkrótszą drogę do pracy opłacał 120, 00, a turyści przyjeżdżający rekreacyjnie po godzinie 17, 00 przepływali promem bezpłatnie. PANIE ŻMURKIEWICZ PROSZĘ SIĘ ZASTANOWIĆ TO PRZEDŁUŻENIE NAJKRÓTSZEJ DROGI DO PRACY

Gość • Sobota [11.02.2012, 21:44:11] • [IP: 89.174.73.**]

jaka sprawiedliwość dotyczy osób, które płacą za przeprawę 120, 00dojeżdąc do pracy dnia każdego, a tych co nie muszą uiszczać opłat za przywilej przedostania się na drugą stronę po godzinie 17, 00 >CO poeta ma na, myśli właściciel pojazdu, czy to zakłamanie prawa?

Gość • Sobota [11.02.2012, 21:18:24] • [IP: 80.54.123.***]

nie dziwcie sie mroz mu umysl zamrozil i nie mysli

coolman • Sobota [11.02.2012, 21:14:29] • [IP: 83.15.113.**]

Chodziło mi oto, ze jeżeli promy utrzymywane są z podatków krajowych to wszyscy mają do nich prawo. Mają byś sprawne - przeważnie trzy kursujące Bieliki załatwiłyby sprawę, a nie jakieś identyfikatory, lepsi i gorsi bo tak to w reszcie kraju na Świnoujściu będą psy wieszać. . i mają rację moim zdaniem.

Gość • Sobota [11.02.2012, 21:04:21] • [IP: 217.97.193.**]

A może ten pan wybuduje, albo spowoduje wybudowanie mostu lub tunelu - to taki sam absurd.

Gość • Sobota [11.02.2012, 20:48:42] • [IP: 178.37.185.***]

tak oczywiscie turysci beda sobie wjezdzac na prom jako pierwsi a my bedziem stali pod promem bo turystow sie nazjezdza az multum a ty stoj czlowieku to juz sie wogule nie przeprawisz pogielo goscia maksymalnie nie jestes ze swinoujscia to masz tabliczke i poczytaj sobie przyzwyczaj sie do niej

Gość • Sobota [11.02.2012, 20:45:26] • [IP: 92.42.118.***]

Chore pomysły w chorym systemie dla chorych ludzi. System parszywych przepraw w tej wszechwładnej chorobie przetrwa w tym grajdole jeszcze sto lat, ku uciesze i dowartościowaniu chorych ludzi.

Gość • Sobota [11.02.2012, 20:20:09] • [IP: 80.245.184.***]

pogielo goscia.

Gość • Sobota [11.02.2012, 20:12:15] • [IP: 83.238.241.***]

żenujące, dzielicie włos na czworo, a problem leży gdzie indziej- a może mądrale pomyślcie jak przenieść Świnoujście w głąb lądu, a temat sam wygaśnie

Gość • Sobota [11.02.2012, 19:45:42] • [IP: 77.115.45.***]

Powinii zapłacić ekstra, za paliwo dopiero...

Gość • Sobota [11.02.2012, 19:43:19] • [IP: 93.94.190.**]

Zgadam się aby na Karsiborach mieli pierwszeństwo wszyscy spoza Świnoujścia ale na Bielik nie bedą mieli wogóle wjazdu ani w piatek, sobote i niedzielę i żadnych dodatkowych znaczków na Bieliki dla obcych !!

Gość • Sobota [11.02.2012, 19:40:39] • [IP: 46.112.144.***]

ten człowiek chyba ma nierówno pod sufitem stony nie powinno sie wpuszczac do tego miasta

Gość • Sobota [11.02.2012, 19:24:23] • [IP: 217.97.199.**]

co za debil dal taka propozycje

Gość • Sobota [11.02.2012, 19:11:04] • [IP: 92.42.118.**]

to niech sobie w sezonie pan czytelnik popływa do pracy i z powrotem to zobaczy czy to dobre rozwiązanie jak w domu będzie koło 18.00 a rano na 5.30 na prom trzeba jechać i tak 6 dni w tygodniu a turysta płynie dwa razy w roku i nie spieszy się nigdzie

Gość • Sobota [11.02.2012, 19:03:14] • [IP: 88.199.32.*]

Pierwszeństwo na Karsiborach powinny mieć auta spoza Świnoujścia, z tym się zgodzę dlatego że mieszkańcy Świnoujścia mają Bieliki

Gość • Sobota [11.02.2012, 18:55:18] • [IP: 92.42.118.**]

nie

Gość • Sobota [11.02.2012, 18:43:56] • [IP: 92.42.112.***]

Gość • Sobota [11.02.2012, 16:46] • [IP: 89.69.37.***] stadiony też zbudowano za nasze pieniądze - czyli na EURO 2012 za darmo. I za to dziękujemy. Szczytny cel

Bździągwa™ • Sobota [11.02.2012, 18:40:41] • [IP: 31.63.231.**]

16:36 - Kto Ci to zrobił i w jakich okolicznościach.

Gość • Sobota [11.02.2012, 18:27:00] • [IP: 92.42.113.***]

LUDZIE PRZEZ NIEMCY MOZNA BEZ PROMU JEZDZIC DO SZCZECINA I DALEJ :D ALE JAK KTOS JEST OGRANICZONY I SIE BOI TO PROPONUJE STAC DALEJ!!

Gość • Sobota [11.02.2012, 18:21:16] • [IP: 178.238.245.**]

Wymyslił to pewnie jakiś wkurzony turysta, jakby pomieszkał trochę w Świnoujściu to by inaczej zaśpiewał.

pytek • Sobota [11.02.2012, 18:04:21] • [IP: 88.156.232.***]

przyjezdni to powinni stac w kolejce do kolejki na prom.

Gość • Sobota [11.02.2012, 18:01:46] • [IP: 88.156.234.***]

Przyjezdni z poza miasta, jak im sie bardzo spieszy powinni miec prawo przeplywac Swine wplaw.

Gość • Sobota [11.02.2012, 17:58:43] • [IP: 88.156.234.***]

116, ladne zyczenie.A niech tam. ..

Gość • Sobota [11.02.2012, 17:54:45] • [IP: 217.97.199.**]

A wogole to promy powinny byc platne za wjazd a co do pierszenstwa to poroniony pomysl

Gość • Sobota [11.02.2012, 17:41:07] • [IP: 80.245.182.***]

Gość • Sobota [11.02.2012, 15:11] • [IP: 95.129.224.**] - ależ ja jestem obżarty. Po prostu nie muszę żreć turystów. Z resztą nie zgrywajcie takich" dobrych wujków", bo sami golicie ich ile wlezie. Więc zasadniczo moja postawa jest o waszej nieporównywalnie uczciwsza, bo przynajmniej ich nie oszukuję i jasno mówię, że sami do niczego nie potrzebni. Wam też radzę zająć się uczciwą pracą a nie naciągać innych.

Gość • Sobota [11.02.2012, 17:20:31] • [IP: 178.238.251.***]

Poroniony pomysł!!Nie dość, że mamy takie utrudnienia, to jeszcze bardziej sobie utrudnić?Co z przyjezdnych ma mieszkaniec, żeby im miejsca na promie ustępować?NIC!!

Gość • Sobota [11.02.2012, 17:19:40] • [IP: 79.186.5.***]

Co wiecie o hiv ?

Gość • Sobota [11.02.2012, 17:03:17] • [IP: 93.94.188.**]

Skoro ktoś proponuje przeprawę KARSIBORAMI z pierszeństwem dla obcych to ja proponuję pierszeństwo przeprawy BIELIKAMI dla miejscowych w weekendy i dni świąteczne. To byłoby najbardziej uczciwe i spowodowałoby że mieszkańcy w weekendy nie będą stali w kolejce przed TURYSTAMI, którzy nie wiedzą o" drugiej przeprawie":P To będzie lepsze rozwiązanie niż jak jest teraz że lepiej pojechać i nadrobić kilometrów na KARSIBORY niż stać w centrum jak ten ciołek!!

Gość • Sobota [11.02.2012, 16:57:45] • [IP: 178.181.101.**]

Wyobraźcie se że stoicie w korku na trasie, ani że czekacie na prom. W Polsce korki się zdażają nader często.

Gość • Sobota [11.02.2012, 16:55:38] • [IP: 92.42.116.**]

Zeby was stado kormoranow osralo

Gość • Sobota [11.02.2012, 16:53:36] • [IP: 188.147.138.***]

Wyobraźcie se że stoicie w korku na trasie, ani że czekacie na prom. W Polsce korki się zdażają nader często.

Gość • Sobota [11.02.2012, 16:48:47] • [IP: 80.245.189.***]

Z kjm ty sie pomieniales na glowy?

Gość • Sobota [11.02.2012, 16:46:32] • [IP: 89.69.37.***]

Gość • Sobota [11.02.2012, 16:40] • [IP: 178.182.85.**] Jakie prawo tak mowi? A za promy to kto placi jak nie wszyscy? Nawet Zenek Kociumbowski z Przasnysza, który nawet nie ma samochodu i nie wie gdzie leży Świnoujście bo jest niewykształcony, zarabia jako sezonowy zbieracz truskawek ale w podatkach jakie odprowadza przy zakupach płaci na te promy. To dopiero jest śmieszne

Gość • Sobota [11.02.2012, 16:40:51] • [IP: 178.182.85.**]

Do Wszyskich!! Zadajcie sobie pytanie czemu promy pływają? Czemu nie ma mostów, jak po stronie Niemieckiej. W Świnoujściu nie ma LOBBY w rządzie i nie będze stałego połóczenia. Bo jak by był most to wszyscy i mieszkańcy i przyjezdni płacili by za przejechanie po nim, tak mówi Polskie prawo.

Gość • Sobota [11.02.2012, 16:36:34] • [IP: 79.186.5.***]

A dlaczego mi to zrobili.Pewnie dlatego żebym za daleko nie poleciał...z hiv...

Gość • Sobota [11.02.2012, 16:33:46] • [IP: 92.42.118.***]

trzeba usiąść na promenadzie i napisac karteczke zbieramy na tunel

Gość • Sobota [11.02.2012, 16:30:57] • [IP: 92.42.117.**]

Jeśli dotyczyć to będzie tylko samochodów osobowych, to czemu nie? Moim zdaniem bardzo rozsądna i sensowna propozycja.

Gość • Sobota [11.02.2012, 16:24:13] • [IP: 79.186.5.***]

Mi się nie chce śmiać.Najlepiej, to chciałbym umrzeć ale to wcale nie jest proste.Najłatwiej się tylko ogląda śmierć w Tv kogoś innego na filmach.Tak czy siak, to hiv mnie załatwi.

Gość • Sobota [11.02.2012, 16:21:05] • [IP: 80.54.123.***]

ja proponuje aby mieszkańcy miasta mieli wjazd na promy w dni parzyste od godz. 14.00 do godz.14.15

Ryju • Sobota [11.02.2012, 16:13:41] • [IP: 178.238.252.***]

Do 15:49 To dlaczego nie przerejestrujesz auta? Bo nie masz OC i nie chcesz za nie zapłacić?

Gość • Sobota [11.02.2012, 16:04:37] • [IP: 93.94.186.***]

tak oczywiście upierdolcie całkiem nam życie A pon prezydent tak obiecywał tunel chyba sam buduje łyżeczką go kopie !

ML • Sobota [11.02.2012, 16:04:18] • [IP: 93.94.188.**]

do Gościa z 15:02 a gdzie Ty widziałeś żeby w Polsce się gdzieś płaciło za przejazd mostem bądz tunelem ?

Gość • Sobota [11.02.2012, 15:49:29] • [IP: 87.58.221.***]

popieram. sam mieszkam w sciu ale auto mam z innego kraju i jak czekam na karsibory to mnie krew zalewa kiedy widzę że się nie mieszczę bo 5 zsw stoi przedemną chociaż mają swoją przeprawe co 20 min, a ja jade 8h i jeszcze musze stac 2 h na prom!

Gość • Sobota [11.02.2012, 15:49:17] • [IP: 93.94.187.***]

kretynska debata

Gość • Sobota [11.02.2012, 15:48:28] • [IP: 79.186.110.***]

prywatyzować Karsibory

Gość • Sobota [11.02.2012, 15:43:04] • [IP: 178.238.252.***]

chyba go mewy po głowie dziobały

Gość • Sobota [11.02.2012, 15:38:39] • [IP: 93.94.184.***]

Przestańcie się kłócić dziewczyny. Przez takich buraków tutaj komentujących albo innych z rewelacyjnymi pomysłami ludzie się śmieją z miasta i jego mieszkańców mimo to, że na tym portalu siedzi może 5% ludności miasta. I potem powstają takie stereotypy : Jak Polak to złodziej, jak BMW to dresiarz, jak murzyn to na pewno ma HIV, jak Chińczyk to pewno koty zjada itd itp.

tuneltrance • Sobota [11.02.2012, 15:33:21] • [IP: 80.245.184.**]

tak to dobry pomysł jestem mieszkańcem świnoujścia i mam służbowy samochód na szczecinskich rejestracjach i trace codziennie mnóstwo czasu i nadrabiam drogi. wszyscy chca bardzo tunel nawet bym sie dołożył do tego tunelu.

Gość • Sobota [11.02.2012, 15:25:33] • [IP: 79.186.5.***]

Nie róbcie też żadnych badań, bo ja zrobiłem i teraz żałuję, bo u nich wszyscy w kieszeni siedzą.Załatwią studencika. ;) Zapraszam wszystkich na pogrzeb.

Gość • Sobota [11.02.2012, 15:20:47] • [IP: 80.245.185.***]

bedzie jeszcze jeden tunel za ta kase w warszawce i gdansu /swiadomie z malej litery/

Gość • Sobota [11.02.2012, 15:20:01] • [IP: 79.186.5.***]

proszę admina o dodanie tego komentarza o temperaturze, chociaż nie na temat, bo to bardzo ważne dla mnie.Sprawa życia i śmierci.

Gość • Sobota [11.02.2012, 15:19:34] • [IP: 86.15.232.***]

Do coolman • Sobota [11.02.2012, 14:21] • [IP: 83.15.113.**] niby dlaczego identyfikatory na krajowej 3 dla ZSW ? Przeciez przeprawa promowa typy Bielik to nie krajowa 3ka ani zadna z drog krajowych, zaczerpnij informacji a pozniej wypisuj kretynksie komentarze...

prośba o odpowiedź • Sobota [11.02.2012, 15:16:16] • [IP: 79.186.5.***]

W nocy 36 i mniej, a w dzień 37, 5 taka mam stale temp. od długiego czasu.Wiem już, że to hiv niestety ale wynik był ujemny.Kiedyś jak robiłem wynik też byl ujemny ale początku podejrzewałem, że to to, bo wszystko pasuje.Zakazili mnie paskudną i niewidzialną chorobą podstępnie.Nic tylko płakać.Jak ktoś ma taką temp. niech pisze.

Bździągwa™ • Sobota [11.02.2012, 15:14:19] • [IP: 31.63.231.**]

ML, nie koniecznie, bo widełki mają trzy.

Gość • Sobota [11.02.2012, 15:11:21] • [IP: 95.129.224.**]

Do 14:46 - Jesteś jak pies ogrodnika: sam nie zeżre, a drugiemu nie da! Dobrze że przyjeżdżają turyści, dzięki nim to miasto żyje i coś się dzieje w tej zaściankowej mieścinie.

Gość • Sobota [11.02.2012, 15:10:57] • [IP: 88.156.233.**]

niema projektu nie zostal ukonczony wiec co tu mowic o tunelu, nie wszystko wina rzadu tak najwygodniej zawinilo nasze rodzme podworko. Jak bedziemy nadal w UNI to moze w 2014 r. dostaniemy fundusze, ale nasze wladze miasta musza zrealizowac postawione im zadania jak najszybciej, a jesli chodzi o prom racje maja przyjezdni, mieszkancy osobowek moga korzytac z Bielika.

Gość • Sobota [11.02.2012, 15:09:30] • [IP: 93.94.189.***]

bulsiet

Gość • Sobota [11.02.2012, 15:06:49] • [IP: 178.181.26.***]

Do Wszyskich!! Zadajcie sobie pytanie czemu promy pływają? Czemu nie ma mostów, jak po stronie Niemieckiej. W Świnoujściu nie ma LOBBY w rządzie i nie będze stałego połóczenia. Bo jak by był most to wszyscy i mieszkańcy i przyjezdni płacili by za przejechanie po nim, tak mówi Polskie prawo.

Gość • Sobota [11.02.2012, 15:06:15] • [IP: 83.9.33.***]

Przeciez Świniakowo to nie POLSKA!! mieszkancy tego miasta : ćpuny buraki i dziw.., i tyle w temacie, forza wOLin

Gość • Sobota [11.02.2012, 15:05:31] • [IP: 178.181.43.***]

Do Wszyskich!! Zadajcie sobie pytanie czemu promy pływają? Czemu nie ma mostów, jak po stronie Niemieckiej. W Świnoujściu nie ma LOBBY w rządzie i nie będze stałego połóczenia. Bo jak by był most to wszyscy i mieszkańcy i przyjezdni płacili by za przejechanie po nim, tak mówi Polskie prawo.

Gość • Sobota [11.02.2012, 15:02:47] • [IP: 188.146.189.***]

Do Wszyskich!! Zadajcie sobie pytanie czemu promy pływają? Czemu nie ma mostów, jak po stronie Niemieckiej. W Świnoujściu nie ma LOBBY w rządzie i nie będze stałego połóczenia. Bo jak by był most to wszyscy i mieszkańcy i przyjezdni płacili by za przejechanie po nim, tak mówi Polskie prawo.

Gość • Sobota [11.02.2012, 15:01:20] • [IP: 80.245.181.***]

Do GośćTurysta z PO • Sobota [11.02.2012, 13:32] • [IP: 95.129.228.**] to dzięki takim burakom jak ty i twoi koledzy z PO Świnoujście nie ma stałej przeprawy bo rudy stwierdził że tunel w naszym mieście nie jest potrzebny ale za to koniecznie taki tunel jest potrzebny w Gdańsku.

ML • Sobota [11.02.2012, 14:50:51] • [IP: 93.94.188.**]

coolman, masz rację, należy pamiętać o tym że kij ma dwa końce

Z zewnątrz • Sobota [11.02.2012, 14:49:59] • [IP: 92.42.118.***]

[IP: 83.15.113.** POPIERAM, tak samo jak wielka tablica przed rondem w Łunowie przekłamuje, w piątek po 18 nadal wyświetla napis, że przeprawa tylko dla mieszkańców, co za obłuda! Pomył Czytelnika z artykułu podoba mi się. Niech ci wszyscy przeciwnicy gdziekolwiek pojada w świat, do innych miast, ich centrów, z ograniczeniami, albo niech siedzą u siebie i nosa stąd nie wyściubiają!

Gość • Sobota [11.02.2012, 14:49:58] • [IP: 178.238.249.***]

ale filozof

Gość • Sobota [11.02.2012, 14:46:13] • [IP: 80.245.182.***]

Nie wszyscy muszą tu mieszkać i nie wszyscy muszą tu przyjeżdżąć. Tak jak wspominałem, mi turyści są zupełnie zbędni. Zarabiam pieniądze niezależnie od ich obecności czy też nie, a utrudniają życie tutaj znacząco. Dlatego dla mnie lepiej aby ich nie było.

Gość • Sobota [11.02.2012, 14:42:41] • [IP: 89.69.37.***]

coolman • Sobota [11.02.2012, 14:21] • [IP: 83.15.113.**] - POPIERAM!

Gość • Sobota [11.02.2012, 14:41:44] • [IP: 80.245.186.***]

zgadzam sie

Gość • Sobota [11.02.2012, 14:30:47] • [IP: 93.94.188.**]

Jak zwykle temat zastępczy" pierwszeństwo na promach", tematem właściwym jest stała przeprawa, dyskusja o pierwszeństwie nic do tematu nie wnosi pierwszeństwo mają pojazdy uprzywilejowane i koniec tematu. Nie dajcie się nakręcać i wkręcać w jałowe dyskusje. Pozdrawiam

kulka • Sobota [11.02.2012, 14:25:28] • [IP: 93.94.188.***]

co? bzdura!

coolman • Sobota [11.02.2012, 14:21:39] • [IP: 83.15.113.**]

Do Oburzony. Jak chce jechać do Szczecina to niech kombinuje - to działa w obie strony. Mieszkańcy na Uznamie to nie święte krowy, że chcą przywilejów. Turyści nie którym tu przeszkadzają - to może nie wszyzscy muszą tu mieszkać? Proponuję samochody z ZSW wpuszczać na drogii krajowe w województwie tylko w weekend i wprowadzic identyfikatory na wjazd na drogę nr 3.

Gość • Sobota [11.02.2012, 14:19:48] • [IP: 92.42.114.***]

ciekawe kto latem tamtędy jeździ - tylko turyści więc i tak maja pierwszeństwo - więc po co kolejny artykuł z cyklu byle napisać?

zatoka • Sobota [11.02.2012, 14:16:44] • [IP: 89.174.73.**]

do stałej bywalczyni ?Osbo jaka kolwiek jesteś, to po co tu si e zjawiasz i jeszcze sie nazywasz stałą bywalczynią, nie stać cie paniusiu na lepsze miejsca. Zastanawiam się co Cię tu tak sciąga.Ja to miasto kocham i uważam że ma swoj charakter mimo że na wczasy wybieram się w ciepłe kraje.Pozdrawiam wsie i miasta.

Gość • Sobota [11.02.2012, 14:15:41] • [IP: 88.156.235.*]

Do stałej bywalczyni ZSW-->Sobota [11.02.2012, 13:39] • [IP: 79.186.58.***] Skoro tak ci tutaj źle to czemu tu przyjeżdżasz aż tak często żeby nawet nadać sobie takiego nicka - stała bywalczyni? Coś u ciebie na bakier z logiką! Po co się tak katować lepiej jedz do Pcimia Dolnego -tam nie będzie wody, promów a tamtejszy kurort w sam raz pasuje do ciebie! (sądząc na podstawie poziomu twojego komentarza)

Gość • Sobota [11.02.2012, 14:14:31] • [IP: 77.253.135.**]

dzieki tym turystom masz co do gara wlozyc...

Gość • Sobota [11.02.2012, 14:11:30] • [IP: 93.94.186.***]

Jakiś" psychopata" chce wywołać dyskusje Olać go

ML • Sobota [11.02.2012, 14:10:29] • [IP: 93.94.188.**]

do lolodolo; skoro piszesz że Bieliki to przeprawa miejska to czemu cały kraj się na nią zrzuca ? Widzę że miejscowe buractwo ma jak zwykle najwięcej do powiedzenia. Jeśli Wam tak strasznie przeszkadzają turyści to się wyprowadźcie z tego miasta. Ci co piszą że wszystkie przyjezdne auta powinny zostawać po drugiej stronie niech odpowiedzą na następujące pytanie; czy w tym mieście wszyscy przyjezdni to turyści ? Przecież na tej wyspie nic się nie uprawia ani nie hoduje. Wszystko co jemy, w co się ubieramy i co kupujemy przyjężdża z drugiej strony Świny i dzięki ludziom przyjeżdżającym tu z zaopatrzeniem (w większości to nie mieszkańcy Świnoujścia) możemy tu normalnie żyć i trochę więcej szacunku dla tych ludzi a jak komuś kolejki bardzo przeszkadzają to proponuję rower, ja jeżdżę codziennie do pracy i na kolejki nie zwracam uwagi.

Gość • Sobota [11.02.2012, 14:10:18] • [IP: 178.238.252.***]

to pewnie ktoś kto ma tylko rower dlatego taki" mądry"

Gość • Sobota [11.02.2012, 14:06:40] • [IP: 178.238.246.***]

no kawał to się wam udał!!

Gość • Sobota [11.02.2012, 14:01:54] • [IP: 93.154.217.**]

Gość • Sobota [11.02.2012, 11:29] • [IP: 80.54.123.***] A jak jest z Bielikami? Jechalem samochodem na kamienskich tablicach, przeprawa dla `wszystkich` jest czynna od piatku godz 17. Nie wpuszczono mnie na ten prom gdyz de facto wjezdzalem na niego o 16.50. Dlaczego nie ma jasnej informacji, ze pierwszy weekendowy prom jest o 17.20 ! Chyba, ze WAZNY pan chcial byc madrzejszy od tablicy przed promami... Dlatego baranie że wyraźnie jest napisane od 17 a nie 16, 50 a ty Gość • Sobota [11.02.2012, 13:24] • [IP: 79.186.59.***] codziennie możesz sobie do szczecina jeździć a nie nam tu ruch blokujesz

Gość • Sobota [11.02.2012, 13:51:55] • [IP: 178.238.246.***]

to jakiś idiotyzm !

Gość • Sobota [11.02.2012, 13:47:35] • [IP: 80.245.188.***]

tak racja nie potrzebujemy turystów dobrze nas bez nich. Promy sa dla nas a jak sie komuś nie podoba to nich jedzie do międzyzdroji.

Gość • Sobota [11.02.2012, 13:44:41] • [IP: 88.199.165.**]

znów godzinę stałem prawie, żeby wyjechac z tej wiochy i tak jest co tydzień, paranoja!, to jest chyba najbardziej znienawidzone przeze mnie miasto, szkoda, że nie mogę się z niego wyprowadzic, jeszcze mimo, że tutaj pracuje, mieszkam, ale nie mam zameldowania, to nie mogę miejskimi promami jeździc, mam nadzieje, że tak się popsują te promy, że naprawa będzie nieopłacalna,

Gość • Sobota [11.02.2012, 13:42:08] • [IP: 95.129.229.***]

bardzo dobry- jeszcze proponuję dodać butelkę wina!

Gość • Sobota [11.02.2012, 13:41:04] • [IP: 195.117.222.*]

MI TURYSCI NIE POTRZEBNI, STONKA ŁAŻĄCA PO CAŁYM CHODNIKU I SMIERDZĄCA POTEM

stała bywalczyni ZSW • Sobota [11.02.2012, 13:39:40] • [IP: 79.186.58.***]

Kurort ale się uśmiałam, miasto pozbawione porządnego dojazdu nazywają kurortem, ha ha ha wiocha zabita dechami wiecznie zakorkowana w lato już całkiem zakichane dojazdy wiecznie stanie w kolejkach, kupa śmiechu, Nie dość że bieliki są tylko dla Świnoujścian, to jeszcze roszczą sobie dojazdy Krasiborami, wieśniaki. Wstyd normalny wstyd miasto powinno być wiochą a nie miastem, wiecznie remonty, zalewa ich z każdej strony a oni że to kurort. Śmiać się z Was to za mało.

Gość • Sobota [11.02.2012, 13:37:34] • [IP: 95.41.174.**]

Co za poroniony pomysł...! Płacąc teraz za identyfikator, obce rejstracje nie powinny pływac bielikami nawet w weekend. Moze ktos dopilnuje a zeby rano samochody gasili silniki na bielikach w tym autobusy które hałasują i smrodzą spalinami i nikt nie reaguje z załogi a pasażerowie muszą to wdychać, niech kierowca sie ubierze a nie sie dogrzewa.

Gość • Sobota [11.02.2012, 13:35:41] • [IP: 88.156.233.***]

CIEBIE CHYBA PORĄBAŁO GOŚCIU, WEŹ PUKNIJ SIĘ CO TY WYGADUJESZ KOLEJKA JEST KOLEJKĄ I JAK SIĘ NIE PODOBA TO POSZŁA TAM GDZIE NIE MA PROMÓW

Gość • Sobota [11.02.2012, 13:35:24] • [IP: 83.15.113.**]

hhi to rozpętał burzę...a może niech płaca 120zł za przepustkę??to by się prezydent chociasz ucieszył. Jeżdze codziennie do pracy bielikami - wystarczyłoby puścić jeden prom więcej w godzinach największego szczytu i po sprawie, no ale przecież miasto jest takie biedne, wieczne braki finansowe...szkoda gadać, ale pomysł z prywatnymi promami jest super

Gość11 • Sobota [11.02.2012, 13:33:09] • [IP: 92.42.114.***]

Temu pomysłodawcy to chyba krosty na mózgu wyrosły.

GośćTurysta z PO • Sobota [11.02.2012, 13:32:53] • [IP: 95.129.228.**]

Promy powinny być tylko dla wczasowiczów, miejscowi powinni już dawno sobie wybudować jakiś most albo tunel - tak jak to jest w cywilizowanych krajach- nieroby.

Gość • Sobota [11.02.2012, 13:24:05] • [IP: 79.186.59.***]

Jestem z MIędzyzdrojów, prawie codziennie jeżdżę do Ś-cia, jednak nie chca mi wydac zezwolenia na prom w centrum.Pracuje w M-jach.Może w takim własnie przypadku, otrzymam zezwolenia na wjazd z pierwszeństwem na prom w Karsiborze? To byłby dobry pomysł.

Gość • Sobota [11.02.2012, 13:16:36] • [IP: 92.42.113.***]

sory REMONDIS OFICJALNIE NIEMA PIERWSZENSTWA I DO KOLESIA CO TEN ARTYKOL NAPISAL TY BEDUINIE IDZ KOZY WYPASAC JUZ WIESZ CO LUDZIE O TOBIE MYSLA!!

Bździągwa • Sobota [11.02.2012, 13:13:30] • [IP: 92.42.113.***]

POZNANIAK PYRO NAM WYSTARCZA NIEMCY, a Polacy i tak przyjada takiej plazy niema nigdzie w Europie Pozdrawiamy PYRLANDIE

Gość • Sobota [11.02.2012, 12:57:44] • [IP: 92.42.119.**]

i co jeszcze może parę kolejek Ci z ZSW niech stoją po lewo i czekają a reszta po prawej z pierwszeństwem wjazdu... Debilny pomysł

POZNANIAK • Sobota [11.02.2012, 12:56:51] • [IP: 164.127.22.***]

to bylo pewne ze takie komentarze sie pojawia w tym buraczanym miescie po co wam turysci to chyba kasa i placic nikt nie powienien. najlepiej bylo by troche wiecej kasy dac na promy moze bylo by was stac jak byscie mieli turystow.

Gość • Sobota [11.02.2012, 12:54:17] • [IP: 84.140.144.***]

przeprowadz sie do innego miasta...zapominasz chyba ze mieszkasz w kurorcie...

Gość • Sobota [11.02.2012, 12:51:39] • [IP: 195.117.222.*]

gosc pewnie mieszka w świnoujsciu, ale zameldowony poza miastem, zmuszony korzystac jes twięc z tej przeprawy i dlatego podsyła taki" wspaniałomyślny" pomysł

KOKOSANKA • Sobota [11.02.2012, 12:47:37] • [IP: 80.245.188.***]

ŚWIETNY POMYSŁ !! I JESZCZE POWINNI DOROBIĆ ŚCIEŻEK ROWEROWYCH, I JESZCZE Z DWIE FONTANNY A W CENTRUM MIASTA Z DWA CPN-Y, I TAKI SPECJALNY WJAZD DLA TURYSTÓW PROSTO NA PLAŻE. MOŻNA BY JESZCZE LEŻAKI NA PROMACH POUSTAWIAĆ, TAK TAK DLA TURYSTÓW. PUKNIJ SIĘ W CZOŁO I ZASTANÓW NAD POMYSŁAMI.

Gość • Sobota [11.02.2012, 12:44:10] • [IP: 80.245.182.***]

Uważam, że to zły pomysł bo turyści są mi w świnoujściu zupełnie nie potrzebni. Nie dość, że przyjeżdżają to jeszcze korkują ruch. To samo niemcy. Powinno się wprowadzić dla nich jakieś utrudnienia aby wybić im przyjazd tutaj z głowy. Żeby było jasne, piszę to poważnie.

Gość • Sobota [11.02.2012, 12:42:41] • [IP: 88.156.235.**]

Osoby przyjezdne (auta osobowe) nie muszą w ogóle korzystać z przepraw promowych. Mogą jechać przez Niemcy i przy okazji popodziwiać jak oni dbają o swój Vaterland, a potem porównać jak my dbamy o nasz kraj ojczysty...

Gość • Sobota [11.02.2012, 12:40:33] • [IP: 80.245.189.***]

no to grubo

Bernardyn • Sobota [11.02.2012, 12:36:13] • [IP: 95.129.228.***]

A może uruchomić jeden prom komercyjny za odpłatnością ? Chcesz szybciej przeprawić się na wyspę to płać. Wydaje mi się to logiczne, sprawiedliwe i zgodne z prawem...

Gość • Sobota [11.02.2012, 12:35:29] • [IP: 80.245.178.**]

czytelnik. .Jakis nie powazny jestes...Taką teze wogole nie wezmie nikt pod uwage...Bezmyslnosc...Samochody (z poza swinoujscia) maja pierwszenstwo- ale chyba jechac przez niemiecka granice.. Nic pozatym

Rozsądny • Sobota [11.02.2012, 12:29:52] • [IP: 92.42.117.**]

koleś wypił coś niezdrowego i mu zaszkodziło ;-)

Gość • Sobota [11.02.2012, 12:29:26] • [IP: 77.65.40.***]

To ktoś na blachach zsw w osobówce w ogóle pływa karsiborami oO ?

Gość 11.02.20012, • Sobota [11.02.2012, 12:27:03] • [IP: 80.245.186.***]

Pomysł człowieka ograniczonego umysłowo, opłata za drogi i promy jest pobierana przy każdorazowym tankowaniu paliwa. Wczasowicze i kuracjusze mają wielkie pretensje o złe usługi. Ażeby było jeszcze gorzej proponuje wprowadzić zakaz wjazdu samochodów ze Świnoujścia, wybudować promy o wiele mniejsze aby zwiększyć zatrucie środowiska spalinami i podnieść koszty. Na pewno przeprawa stała (most zwodzony lub tunel) NA PEWNO OBNIŻY KOSZTY I ZATRUCIE ŚRODOWISKA.

Gość • Sobota [11.02.2012, 12:25:16] • [IP: 46.45.103.***]

pewnie jakiś poznaniak... im się wszystko należy...

Gość • Sobota [11.02.2012, 12:24:03] • [IP: 83.21.178.**]

A JA JESTEM ZA ale pod jednym warunkiem a mianowicie ludzie z poza miasta którzy będą uprzywilejowani płacą 10 zł od samochodu... oto moja odpowiedź dla pana czytelnika..

Gość • Sobota [11.02.2012, 12:18:02] • [IP: 93.94.185.***]

TEN KTO TO NAPISAŁ NIE ZASTANOWIŁ SIĘ NAD TYM CO PISZE.NIECH TUTAJ ZAMIESZKA CHOCIAŻ 1 ROK ZOBACZYMY CO BĘDZIE PISAŁ

Gość • Sobota [11.02.2012, 12:16:28] • [IP: 83.19.184.**]

to może od razu osobny prom :)

Gość Oburzony • Sobota [11.02.2012, 12:16:22] • [IP: 95.129.228.***]

no ten czytelnik to chyba nietutejszy jakiś? czy to maja wina że tu mieszkam? chce przyjechać turysta niech kombinuje jak sie przedostać na" jedyną" polską wyspę...co z tych turystów tu mamy latem..hę..?pieniądze?..na pewno brud, korki i tabuny" letników" co snują się bez sensu po mieście..tyle się pisał zrobić płatny piętrowy, strzeżony parking na Wolinie nawet koło dworca..i juz mamy mniej aut po" właściwej" wyspiarskiej stronie...a tak...1.3 godz. jazdy ze Szczecina i 4 godz. pod promem SUPER...pisano tyle razy...ZRÓBMY SAMI ZRZUTĘ NA MOST LUB TUNEL nie tylko PO ale i PiS będzie miał nas w nosie dopóki na wyspę będą przyjeżdżali bez kolejki" na kogutach" lub ekstra helikopterem

Gość • Sobota [11.02.2012, 12:14:33] • [IP: 31.63.245.***]

To pewnie jakiś poznaniak wymyślił. Jeżeli turyści przyjeżdżają na wyspę to po to by postać w kolejkach bo mają na to czas, a jeżeli to im się nie podoba to są jeszcze Międzyzdroje... Poza turystami z kraju użeramy się jeszcze z Niemcami na stacjach CPN-ów także przez cały rok od tych" turystów" spokoju nie ma.

Gość • Sobota [11.02.2012, 12:08:52] • [IP: 80.245.181.***]

Gościu Gość • Sobota [11.02.2012, 11:14] • [IP: 88.199.30.***] zanim zaczniesz pisać komentarze to proponuję powrót do podstawówki nauczyć się gramatyki (samochód bo samochody)

klaxon • Sobota [11.02.2012, 12:07:00] • [IP: 80.245.181.**]

Co za idio..a

Dude • Sobota [11.02.2012, 11:56:40] • [IP: 92.42.112.***]

Tak bo to moja wina że na wyspie się urodziłem.My po pracy i przed pracą będziemy czekać w kolejkach a turyści będą sobie śmigać na luzaku.Kto to wymyślił?

Gość • Sobota [11.02.2012, 11:54:23] • [IP: 92.42.115.***]

wszystko to to tzw. piep...nie w bambus spróbujcie bez odpowiednich uprawnień wjechać w niektóre rejony w takich miastach jak np. Kraków, Poznań, Warszawa. A swoją drogą np. w Chorwacji są wyspy gdzie turyści nie są wpuszczani samochodami i po problemie.

Gość • Sobota [11.02.2012, 11:52:13] • [IP: 92.42.112.***]

TEN POMYSŁOWY CZYTELNIK TO JAKIŚ DEBI...L !!

Gość • Sobota [11.02.2012, 11:45:13] • [IP: 83.11.68.**]

przyjezdzni to powinni grubo placic za przeprawe samochodem - a najlepiej zrobic parking strzezony i tam zostawiac samochody pod promem

Gość • Sobota [11.02.2012, 11:43:59] • [IP: 92.42.118.***]

Zakaz wjazdu do miasta sam. os. z obcymi tablicami ! Wy turyści chcieli byście wjeżdżać na samą plażę swoimi szrotami !

Gość • Sobota [11.02.2012, 11:40:18] • [IP: 80.245.188.**]

ten co to wymyślił to ma coś chyba z deklem

Gość • Sobota [11.02.2012, 11:39:51] • [IP: 178.238.249.**]

Przeprawa Bielikami powinna być dodtępna dla wszystkich i dla każdego płatna. Poza kolejnoscią i bez opłat należy wpuszczać jedynie karetki pogotowia, policje i straż pozarna jadąca" na sygnale". Nawet prezydent miasta, premier, poseł itp. nie powinien być wpyszczany poza kolejnością i bez uiszczenia opłaty z WŁASNEJ kieszeni. Dopoki do tego nie dojdzie proponuje ujawnić listę pojazdów oraz ich przeznaczenie dopuszczonych do przeprawy Bielikami zarejstrowanych poza Świnoujściem a także tych, ktorzy posiadają pierwszeństwo przejazdu. Do tych, którzy proponują przyjezdnym pozostawianie samochodów przed promem mam pytanie : Dlaczego zabudowano puste place przed torami kolejowymi zamiast utworzyć tam BEZPŁATNE parkingi ?

Gość • Sobota [11.02.2012, 11:39:21] • [IP: 92.42.117.***]

Dużo osób pisze że to droga krajowa i państwowa, to na jakiej podstawie wydawane są pierwszeństwa przejazdu dla śmieciarek, poczty, kurierów, urzędu morskiego, marynarki woj. niektórych osobówek, np weterynarza itp. Czy miasto ma prawo wydawać pierwszeństwa wjazdu na drodze krajowej ??

Gość • Sobota [11.02.2012, 11:32:10] • [IP: 92.42.119.***]

chyba was poj... z tym pomyslem

Gość • Sobota [11.02.2012, 11:29:57] • [IP: 80.245.180.**]

Niee ! A my co mamy stac po 4 godziny w sezonie w kolejkach.A jak ktos sie spieszy do Szczecina z towarem ze Swinoujscia na naszych blachach ?!.

Gość • Sobota [11.02.2012, 11:29:01] • [IP: 80.54.123.***]

A jak jest z Bielikami? Jechalem samochodem na kamienskich tablicach, przeprawa dla `wszystkich` jest czynna od piatku godz 17. Nie wpuszczono mnie na ten prom gdyz de facto wjezdzalem na niego o 16.50. Dlaczego nie ma jasnej informacji, ze pierwszy weekendowy prom jest o 17.20 ! Chyba, ze WAZNY pan chcial byc madrzejszy od tablicy przed promami...

Gość • Sobota [11.02.2012, 11:24:39] • [IP: 92.42.113.***]

Nagrody Darwina są przyznawane ze bardzo oryginalne zakończenie swojej linii genetycznej.

lolodolo • Sobota [11.02.2012, 11:23:07] • [IP: 80.245.178.***]

Idiotyczny pomysł i chyba komuś bardzo się nudzi, że poświęca czas na takie pozbawione sensu pomysły. Karsibory przeprawiają pojazdy na drodze krajowej 93 łączącej się z niemiecką 110 i obowiązują zasady dla dróg krajowych. Bieliki są przeprawą miejską.

Gość • Sobota [11.02.2012, 11:20:52] • [IP: 95.129.228.***]

a bog go nie opuscil?

Gość • Sobota [11.02.2012, 11:18:46] • [IP: 92.42.115.***]

ON MUSI NAWET W KOLEJCE DO SWOJEJ ZONY STAC BO PIERSZENSTWO MAJĄ SĄSIEDZI

Gość • Sobota [11.02.2012, 11:14:30] • [IP: 88.199.30.***]

propoazcja pana o płatności za promy dla przyjezdnych to dopiero głupota chce pan całkiem odizolowac świnoujście od polski i tak turysci w wiekszości wybieraja międzyzdroje promy to przedłużenie drogi i dla czego za to mamay płaciś jak sobie pan wyobraza to ze pracuje w świnoujściu od kilku lat i przez ten cały czas miałbym zostaiwc samochud na warszowie ciekawe czy pan by tak robił ?? propozycja o pierwszeństwie przyjezdnych na kasibory jest bardzo trafna popieram w 100 % przy takim rozwiązaniu miejscowi nie jedzili by na karsibory tylko na bieliki zmniejszyło by to troche kolejki dla przyjezdnych

Gość • Sobota [11.02.2012, 11:13:18] • [IP: 80.245.189.*]

A jak sie to ma do prawa drogowego.Czy jest tam mowa o segregacji.Co za debil mogl wpasc na ten pomysl.Tylko do rzadu go dac a napewno rozwinie ten pomysl dalej.Mozna podzielic miejscowych na dni parzyste w zaleznosci od koncowki numeru rejestracyjnego.

Gość • Sobota [11.02.2012, 11:10:32] • [IP: 83.19.184.**]

Turysta ma czas na poczekanie a niektórym do pracy sięs spieszy...matole..

Gość • Sobota [11.02.2012, 11:08:24] • [IP: 92.42.118.***]

i co jeszcze, może ludzie ze ś-cia zasługują na most czy tunel?o tym pomyślałes?

Gość • Sobota [11.02.2012, 11:03:33] • [IP: 88.156.234.***]

Głupi pomysł, długo nad tym myślałeś?

Gość • Sobota [11.02.2012, 10:56:34] • [IP: 217.97.193.**]

Przyjezdni to powinni płacić za przeprawienie samochodu lub autko pozostawić na drugiej stronie, a sami na piechotkę. Zarobi komunikacja miejska, taryfiarze w mieście będzie mniej samochodów, a tym samym mniej stłuczek. Same plusy byłyby z tego.

Gość • Sobota [11.02.2012, 10:53:06] • [IP: 87.205.63.**]

U nas wszystko jest pogmatwane. Tak samo powinni w pierwszej kolejności przyjmować do psychiatryka osoby ze schorzeniami takimi jak ma ten pan a tego nie robią.

Gość • Sobota [11.02.2012, 10:51:19] • [IP: 89.69.37.***]

Gość ma rację. Skoro w centrum na przeprawie miejscowi mają pierwszeństwo to na Karsiborach powinni przeprawiać się jako pierwsi turyści, dostawcy zaopatrzenia, ciężarówki, , a dopiero ci, którym nie chciało się stać w centrum bo kolejka była za duża. Uczciwe przepisy. Bo w tej chwili wygląda to tak, że do Świnoujścia zapraszani są jedynie świnoujścianie. I dziwić się, że z miasta 40-tysięcznego za chwilę zrobi się 20-tysięcznik, którego z podatków nie uda się utrzymać, a co tu dopiero mówić o budowie tunelu do takiej wioski. Pewnie wtedy tylko jedną przeprawę będzie się opłacało utrzymywać. A Flota spadnie do III ligi i będzie grać z Choszcznem i Kamieniem bo za co utrzymać w takiej wsi taki zespół? Zatem Karsibór dla turystów!

Gość • Sobota [11.02.2012, 10:47:37] • [IP: 80.245.190.***]

TE SŁOWA KIERUJE DO" CZYTELNIKA" KTORY TO WYMYSLIŁ TY IDIOTO !

Gość • Sobota [11.02.2012, 10:45:33] • [IP: 93.94.184.*]

NAWIEDZONY IDIOTA.

Gość • Sobota [11.02.2012, 10:42:28] • [IP: 80.54.123.***]

jeszcze jeden glupi pomysl.Czy ten mozgowiec wie, ze mieszkancy z przyczepami musza jechac tylko na karsibory i co wtedy?Czekac az przejada TIRY, OBCY i moze kiedys.Paranoja.

Gość • Sobota [11.02.2012, 10:42:18] • [IP: 88.156.234.***]

PUKNIJ SIE W GLOWE BZDURNY POMYSL- jak chcesz miec pierwszenstwo to jedz sobie przez niemcy buraku a od promow sie odczep

Miejscowy • Sobota [11.02.2012, 10:42:17] • [IP: 83.19.184.**]

Rozweselił mnie ten artykuł do łez, debeściak.Dać mu nagrodę Darwina.

Gość • Sobota [11.02.2012, 10:39:15] • [IP: 93.94.184.***]

Ten Pan to taki myśliciel jak ci z Wiejskie co produkują śmieci w POstaci ustaw dla nikogo nie potrzebnych. Karsibory to przedłużenie drogi państwowej więc pierwszeństwo nie ma tu żadnego znaczenia bo koliduje z prawem.To problem nieudaczników w rządzie Tuska.Temu pomysłowemu Panu proponuję złożyć swój projekt do wszystkich samorządów w Polsce aby wpuszczały do swojego miasta najpierw samochody z obcą rejestracją o na końcu tubylców.Oto dewiza myślącego Polaka inaczej.

Gość • Sobota [11.02.2012, 10:37:04] • [IP: 92.42.112.***]

Bardzo dobry pomysl! Ale pod warunkiem ze przyjezdni nie beda sie WOGOLE przeprawiac Bielikiem! Nawet w weekendy, swieta i w wakacje! A na Bielika byly by wpuszczane swinoujskie samochody ktore dotychczas nie mogly sie przeprawiac (np. ze wzgledu na tonaz)

Gość • Sobota [11.02.2012, 10:36:31] • [IP: 46.112.225.***]

moim zdaniem jeżeli chodzi o osobówki to jak najbardziej, wiadomo że busy i dostawczaki nie, ale wtedy przeprawa miejska nawet w weekendy tylko dla miejscowych

Gość • Sobota [11.02.2012, 10:33:58] • [IP: 217.97.193.***]

my mamy stać w kolejce bo jakiś burak z międzygnojów czy wsiór z kamienia przyjechał ? nie dość że przybłędy zabierają nam za grosze robotę to jeszcze ich przodem puszczać ? CO ZA BUTA ! CO ZA PLEBS !

Gość • Sobota [11.02.2012, 10:29:05] • [IP: 80.245.184.***]

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha
hahahahahahahahahaaaahhahahahhahahahahhhhhhahahahahh
ahahahhahhhahhhauauhahauahaahahahhahahahahahhahahaha
hhahahah...ale się uśmiałam

Gość • Sobota [11.02.2012, 10:26:51] • [IP: 217.97.193.***]

REMONDISOWI ODEBRAĆ PIERWSZENSTWO SĄ TAK SAMO W PRACY JAK INNI.

Bździągwa • Sobota [11.02.2012, 10:26:12] • [IP: 92.42.113.***]

NAPISZ JESZCZE GOSCIU JAK MIALY BY SIE USTAWIAC PRZED PROMEM OSOBOWE CIEZAROWE PRZYWILEJE I CO SWINOUJSCIE HAHAHAHAHAHAHAHA

Gość • Sobota [11.02.2012, 10:25:05] • [IP: 109.71.145.**]

z drugiej strony są dwa mosty w tym jeden nowy, u nas jak zwykle uparli się na tunel. Ciekawe czy też tak będą oszukiwać jak na budowie autostrad, bo jak tak to przeprawę tunelem tylko dla inwestorów i wykonawców !!

Gość • Sobota [11.02.2012, 10:25:04] • [IP: 217.97.193.***]

PRZYJEZDNY KOLEGO, NIE MARTW SIĘ, RAK MÓZGU JEST ULECZALNY, BĘDZIE DOBRZE.

Bździągwa • Sobota [11.02.2012, 10:24:54] • [IP: 92.42.113.***]

CO ZA BEDUIN ZAPROPONOWAL TE ROZWIAZANIE ??!! HEH gosciu ty sie slyszysz w lustrze sie widzialesc?? JESTES RDZENNYM SWINOUJSCIANINEM ?? beduin

Gość • Sobota [11.02.2012, 10:24:15] • [IP: 31.63.203.***]

ten czytelnik nich puknie się w czoło

Gość • Sobota [11.02.2012, 10:22:55] • [IP: 217.97.193.***]

niech czytelnik odpuści sobie myślenie bo widać że to nie jest jego mocna strona...

Gość • Sobota [11.02.2012, 10:21:30] • [IP: 80.245.176.***]

Niech ten meszczyzna walnie sie w lęb i tu nie przyjeżdża, będzie więcej miejsca.Podejmowanie takiego tematu wydaje mi śię bzdurne.

Bździągwa™ • Sobota [11.02.2012, 10:18:57] • [IP: 31.63.231.**]

Ale wymyślił. Myślał nad tym chyba trzy dni i trzy noce. Co jeżeli moim maleństwem nie mogę się przeprawić Bielikiem, to w zamian mają mieć pierwszeństwo jakieś przybłędy z poza miasta? Pomyśl trochę. To nie boli. [chyba]

Gość • Sobota [11.02.2012, 10:14:52] • [IP: 46.21.145.***]

Ktoś chce wywołać znowu agresje, niezadowolenie i sprzeciwy mieszkańców... Długa kolejka zwierząt do sklepu. Na końcu stoi zajączek i zaczyna się przepychać do jeszcze zamkniętych drzwi, już prawie jest, ale łapie go niedźwiedź i odstawia na koniec kolejki. Mimo to zajączek ponawia próbę i kolejny raz niedźwiedź odstawia go na koniec. Kiedy to robi trzeci raz, niedźwiedź nie jest już tak miły i zajączek ma naderwane ucho... Na to zajączek wykrzykuje:" Jak nie, to NIE! Nie otwieram sklepu."

Gość • Sobota [11.02.2012, 10:14:44] • [IP: 93.94.191.**]

Oczywiscie ze NIE :) z jakiej racji ktos ma stac miejscowy i czekac az pielgrzymka obcych wjedzie na prom przeprawi sie nim. .. niech czekaja skoro chca zwiedzac Świnoujscie. Na pewno ten sposob nie przejdzie :) ale pogdakac mozna

Gość • Sobota [11.02.2012, 10:14:34] • [IP: 92.42.117.**]

To jest całkiem logiczne...

SGość • Sobota [11.02.2012, 10:12:04] • [IP: 80.245.190.***]

A ten mężczyzna który zadaje tak inteligentne pytania jeżdził czasem samochodem -busem który nie ma możliwości wjazdu na promy w centrum miasta. Uważam że jakiekolwiek rozwiązanie i kolejność bedzie istotą sporów. Martwi mnie że w nowoczesnej Europie nie mamy szans na tunel.Władza dba o własne interesy a nie walczy interesie miasta i mieszkańców.

Gość • Sobota [11.02.2012, 10:11:26] • [IP: 83.25.115.***]

Przeprawa promowa Karsibór w soboty, niedziele i święta powinna być dostępna tylko i wyłącznie dla aut z poza miasta. Wówczas kolejki zmniejszyłyby się na Bielikach

Gość • Sobota [11.02.2012, 10:07:43] • [IP: 92.42.116.***]

A moim zdaniem wszystkie WIPY powinni stac w kolejkach na promy.

Oglądasz 1-215 z 215
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■