POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Środa [01.02.2012, 03:28:15] • Świnoujście

Taksówkarze: urzędnicy zamiast nas bronić, to popierają nagonkę

Taksówkarze: urzędnicy zamiast nas bronić, to popierają nagonkę

fot. Sławomir Ryfczyński

Rzecznik prezydenta rozesłał do mediów informację o nagrodzie w wysokości 50 euro jaką ustanowiła firma Ostseebus za informacje na temat świnoujskich taksówkarzy, którzy świadczą swoje usługi na terenie Niemiec. Kierowcy są zaskoczeni i rozżaleni – że świnoujski, polski! – jak podkreślają – urząd zamiast ich bronić przed tą niesprawiedliwą nagonką, to jeszcze ją popiera. Zapowiadają interwencję w Warszawie.

- Rozumiem, że prawo jest prawem i nie możemy świadczyć swoich usług na terenie Niemiec. Tylko odwieźć klienta, ale nie zabierać nikogo – mówi jeden z kierowców. – Problem w tym, że oni podobnie przyjeżdżają po swoich klientów pod nasze hotele. Tego nikt nie widzi. Albo nie chce widzieć.

- Poza tym możemy przecież możemy pojechać po znajomych, rodzinę, nie zawsze są to klienci. I mamy być napiętnowani? Ścigani jak na Dzikim Zachodzie? – dodaje zdenerwowany taksówkarz.
Większość z naszych rozmówców tłumaczy też, że firma Ostseebus, która jest właścicielem autobusu, jaki kursuje pomiędzy państwami, zabiera im chleb.

- Nasze władze wpuściły ich na polski rynek z pocałowaniem ręki, powodując, że mamy o wiele mniej zarobków. A nas sąsiedzi ścigają jak przestępców! Niedługo będą listy gończe rozsyłać. Proszę się przyjrzeć tym plakatom. Przekreślone samochody ze świnoujskim rejestracjami… Jak to wygląda!? A urząd zamiast wystąpić z oficjalnym pismem, to jeszcze tę haniebną akcję promuje. To jest możliwe chyba tylko w naszym mieście – dodaje taksówkarz.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 137, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-137 z 137

Gość • Czwartek [09.02.2012, 11:06:32] • [IP: 217.97.199.**]

Nie rozumiem w czym problem? Wykupcie licencję międzynarodową, której koszt naprawdę nie jest zaporowy, ustalcie wyższą stawkę za" przejazd międzynarodowy" i szybko się odrobi koszt licencji z nawiązką. Dziwi mnie fakt że choć taksówkarze w Świnoujściu są tak dobrze zorganizowani (w różnych zrzeszeniach) to nie wpadli do tej pory na to. Rozumiem że 100zł średnio miesięcznie za możliwość przewozów międzynarodowych to nie jest majątek, prawda?

Gość • Czwartek [02.02.2012, 21:31:31] • [IP: 83.233.152.***]

wejdzcie DDR-owcom w dupe a swojego zgnojcie to jest prawdziwy polak ze Świnoujscia jak wam złotówy przeszkadzaja to nie jezdzijcie z nimi i po temacie

;> • Czwartek [02.02.2012, 11:11:53] • [IP: 178.162.135.***]

A patrząc z innej strony, rozesłana informacja przez rzecznika, można potraktować, jako ostrzeżenie 'uważaj, bo na Tobie zarobią'. Prywatna firma daje nagrodę, co więc przeszkadza, by taksówkarze sami też nie zaproponowali podobnej nagrody, za złapanych 'taksówek niemieckich"? Tym bardziej, jeśli widzą takowe. Wydrukować podobne plakaciki i też powywieszać, np. w ośrodkach wypoczynkowych, może nawet z dopiskiem 'BUS chce się dorobić na wojnie przygranicznych taksówkarzy?', tym bardziej, że nie dopisało o nagrodzie dla tych co zauważą proceder zachodnich taksówek po wschodniej stronie (tu może przydałaby się odpowiednia reakcja urzędników)... Z natury jednak wynika, że lepiej mieć pretensje i nic nie zrobić...

Gość • Czwartek [02.02.2012, 07:48:51] • [IP: 92.42.117.*]

a co wy święte krowy

Gość • Czwartek [02.02.2012, 07:35:00] • [IP: 93.94.191.**]

wlazcie niemcom w d... jeszcze bardziej im przeszkadzaja polskie taxowki oni widza problem a nasi zlewaja czy niemcy woza swoich od nas. a na bank tak jest tylko polak nigdy prioblemu niemcon nierobi boi sie narazic a poszli won z nimi !!

Gość • Czwartek [02.02.2012, 02:04:06] • [IP: 204.140.189.***]

zdenerwowany taksówkarz-mentalnosc kalego

Gość • Czwartek [02.02.2012, 00:38:48] • [IP: 80.245.186.**]

Cholerne złotówy łapać i karać, płacić za licencje to NIE!! Wozić i kłamać że na tylniej kanapie to dziadek z wermachtu będą, to dla nich nie wstyd, byle by zgarnąć 1 euro są wstanie się nawet zgermanizować!

Gość x • Czwartek [02.02.2012, 00:26:26] • [IP: 92.42.116.***]

Czytając niektóre komentarze zastanawiam sie skad tyle nienawiści do taksówkarzy - dlatego ze jak odwoził pijaną morde z knajpy prosto pod drzwi od domu to trzeba było zapłacić ?! Tylu mądralińskich tutaj, to czemu skoro tacy mądrzy nie sprawdzili stawek za kurs/ powinny być na drzwiach każdej taksówki/, czemu nie płacicie według wskazań taksometru i nie żądacie po zakończonym kursie paragonu fiskalnego ??!! Natomiast czemu śmierdzi w niektórych taksówkach, to moge podać kilka przykładów - wcześniej, , złotówa" wiózł cię zapijaczonego, jak już sie przespałeś na trawniku w psich odchodach, bo wsiadłeś pijany/a w sztok do taksówki i tam sie zeszczałeś/aś, albo zesrałaś/eś, ewentualnie zarzygałeś/as tylne siedzenie lub porozlewałaś/eś piwo które w szkle wyniosłeś/aś z lokalu, nie każdego, , złotówe" stać zeby potem wietrzyć samochód przez tydzień i nie jeżdźić, a czyszczenie tapicerki w firmie kosztuje, wiec w wiekszości czyszczą własnymi sposobami. W kazdym zawodzie są, , czarne owce" w tym też.

Gość • Środa [01.02.2012, 22:47:12] • [IP: 88.156.233.**]

Spodziewacie się reakcji urzędu! To niedoczekanie jeszcze każą im płacić za wejście na termy bałtyckie które teraz dla urzędasów jest za free!!

Gość • Środa [01.02.2012, 22:34:09] • [IP: 80.245.180.**]

Niech wykupią licencję i po kłopocie.Nie będzie w ogóle tematu.

Gość • Środa [01.02.2012, 21:52:02] • [IP: 92.73.99.**]

Niech Swinoujskie zlotowy nie skamlaja.Szli i ida na calego oszusci jedni i jeszcze urzednicy maja ich bronic? Uwazaja ze prawo i przepisy ich nie dotycza, trepy jedne.

Gość • Środa [01.02.2012, 21:39:36] • [IP: 92.42.116.***]

Do Gość • Środa [01.02.2012, 15:29] • [IP: 87.204.188.***] nim coś głupiego napiszesz sprawdz kto jeździ w tych firmach Taxi, , zrzeszonych", tam nie ma pewnie ani jednego emeryta wojskowego czy z policji/milicji, powiedział bym ze tam są same aniołki :)

Gość • Środa [01.02.2012, 20:41:11] • [IP: 92.42.119.***]

19:10] • [IP: 95.129.228.**]:" Magistrad".., " prowity" - od razu widać że nie jesteś Polakiem prowokatorze... :)

Gość • Środa [01.02.2012, 20:37:01] • [IP: 92.42.118.***]

więc do dzieła panowie taksówkarze!! płacić za licencje a nie skamleć że to jakaś nagonka!!

Gość • Środa [01.02.2012, 20:35:58] • [IP: 92.42.118.***]

Opłaty za udzielenie licencji na wykonywanie międzynarodowego transportu drogowego: rzeczy – 4000 zł (licencja) + 440 zł za każdy wypis z licencji; osób (autobusem i autokarem) – 3600 zł (licencja) + 396 zł za każdy wypis z licencji; osób (pojazdem innym niż autobus lub autokar): (od 2 do 5 lat) - wartość licencji 1000 zł + 11% z 1000 zł tj. 110 zł za 1 wypis =1110 zł; (powyżej 5 do 15 lat) – wartość licencji 3000 zł. + 11% z 3000 zł tj. 330 zł za 1 wypis = 3330 zł; (powyżej15 do 30 lat) – wartość licencji 4000 zł + 11% z 4000 zł tj. 440 zł za 1 wypis = 4440 zł; (powyżej 30 do 50 lat) – wartość licencji 5000 zł + 11% z 5000 zł tj. 550 zł za 1 wypis = 5550 zł. Wpłaty należy dokonać na konto BOTM Bank BZ WBK S.A. 9 oddział Warszawa Nr 26 1090 1883 0000 0005 0600 0989. Opłata skarbowa: Wnioski - zwolniono z opłaty skarbowej – art. 3 ustawy o opłacie skarbowej; Pełnomocnictwo do odbioru uprawnień – 17 zł. – opłatę należy wnieść na rachunek bankowy Urzędu – Bank Handlowy S.A. w Warszawie nr 54 1030 1508 0000 0005 5003 6045

Gość • Środa [01.02.2012, 20:32:46] • [IP: 92.42.118.***]

a może panowie taksówkarze powinni zainwestować i wykupić koncesję na międzynarodowy transport drogowy osób i po problemie!! Za taką koncesję płaci firma Ostseebus i każda inna firma przewozowa. Chcecie jeździć z klientami za granicę?? ależ proszę bardzo!! Zapłacić za koncesję i droga do całej Europy stoi otworem.

Gość • Środa [01.02.2012, 20:29:30] • [IP: 93.94.188.***]

No to mam pomysł niech nasz ZKM da po 50 eu za pod pierniczenie Niemca co przyjeżdża po klienta i po sprawie :)

Gość • Środa [01.02.2012, 19:53:42] • [IP: 92.42.119.***]

Popieram gonić ZŁOTÓWY.

kolejarz z UBB • Środa [01.02.2012, 19:48:33] • [IP: 178.238.246.***]

a, podatek to w euro będą płacili ??

Gość • Środa [01.02.2012, 19:34:04] • [IP: 88.156.232.***]

I bardzo dobrze.Ścigac i karac to chamskie polactwo.

Gość • Środa [01.02.2012, 19:10:52] • [IP: 95.129.228.**]

A może byśmy zajeli się także kolejką która jeżdzi po Swinoujściu tamuje ruch a właścicielem jest Niemiec pytam jak się to ma do zarobków taksówkarzy polskich. Kto komu tu pracę i chleb odbiera Może Magistrad przypatrzył by się tej sprawie. Kto z tego ma prowity.Ludzie żyjący z przewozów taksówkowych to bdobrze widzą.

Gość • Środa [01.02.2012, 19:05:12] • [IP: 80.245.188.***]

Wiadomym mi jest, że to nie taksówkarze są prowodyrami tej akcji i pewne jest, że taksówkarze nie mają pretensji do rzecznika prezydenta za powstały galimatias. Media nagłośniły ten temat i to one bardziej niż sami taksówkarze rozumieją powagę sytuacji. Zdecydowana większość taksówkarzy pilnuje taksówki i nie ma zdolności ani chęci do obrony własnych interesów. Jeżeli paru taksówkarzy postępuje nieuczciwie nie znaczy to, że wszyscy są łajdakami. Tak jak nie znaczy, że całe społeczeństwo Ś-cia jest złe bo mamy paru niegodziwców. Prezydent Ś-cia ma prawo i środki by wprowadzić ład i porządek w tym temacie. Niech spróbuje. Nie prawdą jest, że tylko niezrzeszeni są źli. Tych zrzeszonych jest trzy razy więcej i kilkadziesiąt razy więcej na dobę kursują po mieście i do Niemiec. Mogą częściej popełnić błędy. Ale mają zarządy stowarzyszeń. które mogą i powinni (w celach wychowawczo-szkoleniowych) wyjść poza sferę stricto zdobywania klientów.

Gość • Środa [01.02.2012, 19:03:09] • [IP: 80.245.190.***]

niema co lamentować, będzie tak: Nasi taxiaże będą mieli zakaz do nich jeździć, a Niemcole gdzie tylko będą chcieli i kiedy tylko zapragną, bo Polak niestety nie potrafi swoje wywalczyć

Gość • Środa [01.02.2012, 18:35:53] • [IP: 88.156.234.**]

Bździągwa pierwszy raz coś Powiedziałeś dobrze, ludzie to trzeba stosować co prawi Wielebny Bździągwa

Gość • Środa [01.02.2012, 18:35:06] • [IP: 88.156.232.***]

to jest bardzo ciekawy temat tylko zastanawia mnie jeden fakt dlaczego dotyczy tylko jednej grupy taksowek na malych kogutach to ci panowie z korporacji nie maja rodzin zeby jechac po nich do niemiec jakos uczciwi nie maja tych problemow jezdze tylko z korporacja

Gość • Środa [01.02.2012, 18:23:01] • [IP: 188.47.253.***]

Panowie taksówkarze gdybyście nie kantowali Klientów przy każdej okazji to i zaufanie byłoby większe i zarobki a tak ludzie uciekają od Was z obawy przed Waszą zachłannością!!. To nie ludzie wyrobili Wam opinie tylko sami sobie ją wypracowaliście to teraz nie narzekajcie!!

Gość • Środa [01.02.2012, 18:04:32] • [IP: 81.219.105.***]

Zawsze tak było ze urzędnicy jak ciągną kasę to wchodzą w dupę i mówią same dobre rzeczy tobie w oczy, a tak to nóż wsadza w plecy...

UE=ZSRR • Środa [01.02.2012, 16:58:23] • [IP: 87.58.221.***]

taxi może wozić legalnie bo takie prawo. nie może tylko podejmować i zrzucać klientów za granicą. możesz tylko zawieść do polski lub zawiesc typa do niemiec.

Bździągwa • Środa [01.02.2012, 16:40:24] • [IP: 31.63.232.**]

Strzeżcie się fałszywych proroków. Proponuję w niemieckie taksówki na naszej stronie ciskać cegłami itp.

Gość • Środa [01.02.2012, 16:34:55] • [IP: 80.245.184.**]

jak chcesz jechac po" rodzine" to sciagaj logo taxi i nie wolno Ci brac kasy. Jasne jak slonce. Po co ten placz, tylko robicie wstyd nam wszystkim

GośćObserwator miejski • Środa [01.02.2012, 16:17:49] • [IP: 95.129.228.**]

Nie dziwię się kapralom że dorabiają ale pływające za twardą walutę marynarzom, rybakom -trzeba było od zysków płacić podatki a nie narzekać teraz w dobie KAPITALIZMU na miarę woli SOLIDARNOŚCI- jaka praca taka płaca KOMUNA se nie wrati,.

Gość • Środa [01.02.2012, 16:02:28] • [IP: 71.246.121.**]

Niemcy naucza was porzadku europejczycy

Gość • Środa [01.02.2012, 15:37:48] • [IP: 88.156.233.**]

a czego sie spodziewacie od zydo-komuny?

Gość • Środa [01.02.2012, 15:29:24] • [IP: 87.204.188.***]

to niezrzeszeni taksówkarze jak zwykle opinie wszystkim psują, większość z nich to emeryci wojskowi, powinni dac miejsce młodym, a tu jeszcze pretensje. Ciekawe jakby się czuli jak sytuacja byłaby odwrotna. Nieładnie.

Gość • Środa [01.02.2012, 15:21:20] • [IP: 80.245.182.**]

licencja i to wszystko.Trzeba sie stosowac do prawa a odpowiednie przepisy należy egzekwowac

kafir • Środa [01.02.2012, 14:55:47] • [IP: 88.156.235.**]

Rzecznik prezydenta nie jest moim ulubionym urzędnikiem ze względu na sposób wykonywania obowiązków urzędniczych i prezentowania się na tym portalu, ale jego informacji nijak nie mogę uznać za nagonkę na świnoujskich taksówkarzy. Jest to raczej informacja ostrzegawcza. Natomiast taksówkarze którzy w tej sprawie (tj. wyjazdów na obszar Niemiec) będą szukali" sprawiedliwości" w Warszawie, ryzykują zsyłkę na ponowny egzamin licencyjny i piszę to bez żadnej wrogości wobec ludzi którzy zarabiają taksówkami na życie, bo w przeciwieństwie do wielu komentatorów tutaj, nie mam powodów, by zgłaszać do nich pretensje. ﮐﻔر

Gość • Środa [01.02.2012, 14:35:54] • [IP: 88.156.235.**]

To prawda, że:" ...Nie ma określonych zasad przewozu osób taksówkami pomiędzy krajami...", ale 1. Jest dokładnie określone w licencji w jaki sposób można wykonywać działalność jako taxi i 2. Tak samo dokładnie opisane są warunki realizacji przewozów osób w ruchu transgranicznym. Nie ma tam miejsca na auta oznakowane jako taxi. Jeśli taksówkarz ma zezwolenie na wykonywanie przewozów niezarobkowych np. rodziny, wyjazd na wczasy (w tym zagraniczne), to obowiązany jest usunąć (zakryć) wszelkie oznakowania auta które mogłoby świadczyć, że jest to taksówka. Taksówkarze przyjeżdżający z innych miast na wczasy do nas zakrywają" koguty" i inne oznaczenia taksówkarskie... To, o czym piszę nie jest przyjemne, ale problem jest chyba w tym, że w swoim czasie zliberalizowano przepisy o licencjach i taksówkarzy namnożyło się ponad miarę. Z opisów wynika, że Niemcy pogłębiają ten problem w mieście, ale sami bacznie pilnują swoich interesów... ﮐﻔر

Gość • Środa [01.02.2012, 14:34:34] • [IP: 195.117.222.*]

Niemcy u nas czują się lepiej niż my u siebie

Gość • Środa [01.02.2012, 14:30:57] • [IP: 217.97.193.***]

Polak zawsze będzie kwestionował istniejące przepisy i domagał się żeby dla niego były wyjątki bo przecież on Polak i nie będzie mu jakiś Niemiec egzekwował ustanowionego prawa, zresztą równego dla wszystkich... A Rzecznik niech najlepiej na drugi raz o niczym półgłówków nie informuje bo szkoda potem być obrzucanym inwektywami - jak się z nienacka posypią kary to sami się idioci nauczą..

Gość • Środa [01.02.2012, 14:22:51] • [IP: 178.56.234.***]

Gonic szwabów z miasta i wszystko.

kafir • Środa [01.02.2012, 14:17:23] • [IP: 88.156.235.**]

Ograniczona ilość miejsca nie pozwala na rozpisywanie się dlatego nie rozwinąłem tematu. Przywołany do głosu dodam, że licencję dla taxi wydaje prezydent, burmistrz jedynie na najbliższy obszar krajowy. Można klienta zawieźć do innej gminy (miasta) przywieźć go z powrotem, ale zabieranie innych klientów spoza własnego obszaru nawet na terenie Polski jest zabronione. Teoretycznie można mieć licencję na taxi i drugą na przewozy transgraniczne, ale w tym drugim przypadku koszt licencji nie jest opłacalny dla przewozów okazjonalnych i auto nie może być oznakowane jak taxi! Ponadto licencję na przewozy transgraniczne uzyskuje się w ministerstwie a nie w magistracie. Prawo jest jednolite, zarówno wewnętrzne dla kraju członkowskiego jak i prawo unijne. Nie mam żadnego związku z transportem zarobkowym, a to co piszę" wyguglałem" w Internecie, że to prawo jest jednakowe dla Polaków i dla Niemców, ale jego przestrzeganie to już inna para kaloszy. W tej dziedzinie chyba brakuje prawa zwyczajowego... ﮐﻔر

Gość • Środa [01.02.2012, 14:10:56] • [IP: 71.246.121.**]

TACY SAMI A SCIANA MIEDZY NAMI EUROPA

Gość • Środa [01.02.2012, 14:10:34] • [IP: 83.21.95.***]

Przecież jest EU i nie ma granic.Przepisy unijne mówią o wolnym handlu i przemieszczaniu po całym jej terytorium też bez ograniczeń.Tylko przepisy drogowe trzeba przestrzegać.Chyba w tej części Niemiec jest jeszcze mentalność jak w DDR i Honeker wiecznie żywy.

Gość • Środa [01.02.2012, 14:09:56] • [IP: 71.246.121.**]

znowu sukces rzadu zrozumcie druga kategorio smutne

Gość • Środa [01.02.2012, 14:05:24] • [IP: 93.94.185.***]

niemcy tylko u nas mogą robić co chcą, a nam nic nie wolno u nich

Gość • Środa [01.02.2012, 13:45:26] • [IP: 80.245.188.***]

cd. Uchwalona dyrektywa unijna tzw.usługowa z 2006 r nr 123 oraz nawiązująca do niej polska ustawa z 2010 r DZ.U.Nr 47 poz.278 określają, że ze swobody zakładania firmy w innym kraju unijnym wyłączone są m.innymi taxi, komunikacja miejska, karetki pogotowia i usługi portowe. Nie ma określonych zasad przewozu osób taksówkami pomiędzy krajami. A więc co nie zabronione to dozwolone. Innym problemem jest świadczenie usług taxi na terenie innego państwa. I tu wyraźnie trzeba powiedzieć, że tak nam jak i niemieckim taksówkarzom (i innym usługodawcom) nie wolno zarobkować czyli dokładniej mówiąc przewozić zarobkowo obywatela innego państwa po jego terytorium np. z Ahlbecku do Anklam. Oni nie chcą i my też. Inna sprawa to postawa Ostsee Bus. Chyba naginając prawo, umożliwiliśmy im zarobkować na naszym terenie W sezonie mili mnóstwo klientów a teraz bieda. Ważny jest każdy klient, więc walczą o tych paru (na pewno Polaków) , stojących z paczkami, zziębniętych, bez osłony, czekających na przewoźnika-obojętnego.

Gość • Środa [01.02.2012, 13:26:00] • [IP: 80.245.188.***]

między innymi do Kafira. Bardzo mądra i rzeczowa wypowiedź. Ale, prawo pisane powstaje bardzo często poprzedzane obyczajami, zwyczajami. Polskie przepisy o działalności przewozu taksówkami osobowymi określają w zasadzie ich funkcjonowanie w kraju, czyli :mogą świadczyć swoje usługi na terenie gminy, która wydała im licencję, mogą zawieść klienta w dowolne miejsce w Polsce, mogą ją przywieść, mogą także powrócić z klientem z innej gminy (tylko czy z tym samym a czy zabranym innym, by nie mieć pustego przebiegu?). Natomiast prawie nic nie napisano o przewozie osób taksówkami między krajami np. unijnymi. Ogólnie na przewóz osób i towaru w ruchu międzynarodowym potrzebne jest inne zezwolenie i to z Ministerstwa ale jest drogie i nie stać taksówkarzy na takie fanaberie. Wiadomo nam, że zarobkowy przejazd taksówkarzy odbywa się pomiędzy krajami UE i sądzę, że bez dodatkowych formalności (info z mediów i rozmów). Także u nas nie było w tym temacie konfliktów pomiędzy naszymi a niemieckimi taksówkarzami i nie będzie.

Mieszkanka • Środa [01.02.2012, 13:09:30] • [IP: 195.117.222.*]

[IP: 217.97.193.***]Wasze czyny przebijają wszystko !!

troll • Środa [01.02.2012, 13:09:02] • [IP: 178.238.252.***]

, , uśmiechnięty, , znowu dał ciała.

Gość • Środa [01.02.2012, 12:56:52] • [IP: 80.245.190.**]

DLACZEGO NIEMIECCY TAKSOWKARZE NIE PROTESTUJA TYLKO FIRMA AUTOBUSOWA ? BO SAMI ODBIERAJA SWOICH KLIENTOW ZE SWINOUJSCIA I NIE CHCA ROZGLOSU...

Gość • Środa [01.02.2012, 12:43:04] • [IP: 93.94.184.***]

Polskie cwaniaczki - raus!

Gość • Środa [01.02.2012, 12:38:04] • [IP: 178.238.249.***]

chyba trzeba w końcu ustanowić jakieś jednolite prawo, miało być" kaine grenze" a jest rasizm, zamknijmy granicę, bo to nie ma sensu. W sumie przy wjeździe do Polski albo wyjeździe z Polski powiny być do kupienia w automatach przepisy i zasady co można w Polsce (po Niemiecku) a w drugą stronę co można w Niemczech po polsku... prawda jest taka że nie ma co blokować możliwości rozwoju, tania siła robocza(czyt. polski taksówkarz) też wpływa na rozwój w Niemczech tylko na niektóre sprawy trzeba patrzeć z innej perspektywy. Zawsze powtarzam, że maszyny które zastąpiły ludzi w pracy nie są złem, tylko trzeba je odpowiednio wykorzystać, podobnie jest z tańszą siła roboczą.

Gość • Środa [01.02.2012, 12:33:54] • [IP: 217.97.193.**]

193...ja to doskonale rozumiem, bo może wprost przeciwnie od Ciebie okupację przeżyłem na włanej skorze i nigdy przenigdy nie stałbym się hyclem donoscielem, nie wazne jakie mial intencje, a obrazanie własnych obywateli niewazne kto na tych taksowkach pracuje jest naganne, dlatego wszelkiej masci szuje rolują nas co widac i słychac, ponieważ sami się nie szanujemy, obrazanie to nasza specjalność, bo można to robić anonimowo, nie interesują mnie intencje rzecznika, zrobił nagannie publicznie i musi za to odpowiedzieć i tyle w tym temacie, trochę wiecej szacunku dla siebie wzajemnie, bo zyją jeszcze ludzie ktorzy przezyli gehenne tamtych lat!

Gość • Środa [01.02.2012, 12:20:21] • [IP: 217.97.193.***]

do 11:46] • [IP: 80.245.178.***] i Mieszkanka 11:55] • [IP: 195.117.222.*]: wasza głupota stoi ponad wszystkim !

Gość • Środa [01.02.2012, 12:15:18] • [IP: 92.42.112.**]

No i podpisał nasz premier (niemieckiego pochodzenia) kolejny niekorzystny dla nas paktat. ... i no cóż przyjdzie nam płacić nie mając nic do gadania... w dodatku srebrnik EURO który nie jest nam do niczego potrzebny też musimy przyjąć. Co tu sie dziwić że Niemcom wolno u nas łamac prawo a Polakom nie. Nie lubie polskich takxówkarzy... ale widzę jak Niemcy tankuja paliwo do baków rozlewając na około paliwo i przez palce się na to patrzy a u nich Polacy traktowani są jak przestępcy... ciekawe jak wygląda sprawa tego MYTA klimatycznego bo dla nas po przekroczeniu granicy europromenada się kończy.

Gość • Środa [01.02.2012, 12:13:54] • [IP: 88.156.233.***]

kiedyś wieczorową porą zadzwoniłam z Albeku po taxi..pani grzecznie ale stanowczo odmówiła wysłania taxówki:)ze Ś-cia...zasłaniała się przepisami..jakimi, to traz nie wiem, bo widać śmigaja nasi taxiarze za erŁo:)

Gość • Środa [01.02.2012, 12:11:32] • [IP: 195.117.222.*]

Przychodzi Jasiu do domu i pyta tatę: - Tato, umiesz się podpisywać z zamkniętymi oczami? - A czemu pytasz? - pyta tato. - Bo mam kilka ocen do podpisania.

Gość • Środa [01.02.2012, 12:09:36] • [IP: 195.117.222.*]

Świnoujście jest bardziej niemieckie niż polskie

Gość • Środa [01.02.2012, 12:08:29] • [IP: 217.97.193.***]

Zamiast płakać, że Niemcy wzięli się za egzekwowanie prawa, zacząć robić to samo u nas. Niech taksówkarze zgłaszają niemieckie taksówki zabierające pasażerów w Polsce i będzie OK.

Gość • Środa [01.02.2012, 12:06:55] • [IP: 195.117.222.*]

A rzecznik to skąd się przybłąkał do siebie juz

Gość • Środa [01.02.2012, 12:05:26] • [IP: 195.117.222.*]

• [IP: 77.65.40.***]Obrońca magistratu znalazł sie

Gość • Środa [01.02.2012, 12:03:24] • [IP: 195.117.222.*]

Do taksówki wsiada mocno zawiany mężczyzna i każe się wieźć do domu. Po chwili kierowca zauważa w lusterku, że jego pasażer rozebrał się do samych majtek. - Przecież pan nie jesteś jeszcze w domu, tylko w taksówce! - A to ci historia! – mówi pijany, wyraźnie dochodząc do siebie. – Przed chwilą wystawiłem buty za drzwi!

Mieszkanka • Środa [01.02.2012, 11:55:46] • [IP: 195.117.222.*]

Jak wybraliście tak macie chcieliście wulkanizatora to macie rządy wulkanizatora

Gość • Środa [01.02.2012, 11:51:32] • [IP: 83.21.29.***]

naganka !! a goni to sie krowa w czasie ruji.

Gość • Środa [01.02.2012, 11:46:30] • [IP: 80.245.178.***]

Unia Europejska jaka jest każdy widzi, jak jesteśmy traktowani przez Niemców też chyba nikogo nie trzeba uświadamiać no i mamy przysłowie: Jak świat światem Niemiec nigdy nie będzie Polakowi bratem. Aktualne było jest i będzie. A po której stronie stoją nasi urzędnicy?

ŚMIGŁE RYDZYKI • Środa [01.02.2012, 11:34:08] • [IP: 217.97.199.**]

Taksufkarze z fszystkih taksufek łaczcie sie! Korporacja wolnych taksufkarzy" ŚMIGŁE RYDZYKI" ogłasza totalny bojkot Niemcuf pod hasłem" Niech niemiecki tylek nigdy nie zasiadzie w polskiej taksufce". Nasza korporacja wozi tylko Polakuf, a prawdziwych patryjotuf przez najblizszy tydzien za darmo. Warunkiem jest wykazanie sie znajomościa 8 zwrotek hymnu Polski.

kafir • Środa [01.02.2012, 11:24:56] • [IP: 88.156.235.**]

Nie korzystam z przejazdów autobusem miejskim, pociągiem, busem międzymiastowym, a taksówką jadę tylko w nielicznych przypadkach, kiedy muszę auto zostawić u mechanika. Z tego powodu mogę na problem popatrzeć z boku, bez emocji. Każdy kto uzyskał licencję na taxi musiał zdać egzamin, w tym egzamin z prawa. Z tego prawa wynika, że żaden taksówkarz nie może świadczyć usług transgranicznego przewozu osób. Dotyczy to zarówno taxi Polaków jak i Niemców. Licencja na przewozy osobowe transgraniczne nie dotyczy taksówek. Auto przejeżdżające granicę nie może być oznakowane jako taksówka. Jeśli niemieckie taksówki bywają u nas to jest to nielegalne. Wygląda na to, że nie ma skutecznej kontroli policji ani SG. Polskie taxi w Niemczech ryzykują wysokie grzywny, a nawet utratę licencji, to samo dotyczy taxi niemieckich w Polsce. Jazda polską taxi do Niemiec, to wyraz jakiejś desperacji wynikającej chyba z tego, że w mieście jest już zbyt duża konkurencja pomiędzy taksówkarzami... ﮐﻔر

Gość • Środa [01.02.2012, 11:09:42] • [IP: 217.97.193.**]

a tak apropos panie rzeczniku, czy aby my i niemcy nie jestesmy razem w eurokołchozie?ma pan braki w przepisach, czas może trochę poczytac o traktacie z Szengen, a sprzedanie Polakow za przyslowiowe" 30srebrnikow" chwały panu nie przyniesie a wręcz przeciwnie!

Gość • Środa [01.02.2012, 11:05:30] • [IP: 79.186.112.***]

i bardzo dobrze gonic te obskorne niby taksowki ktore sa obslubiwane przez trepow strach wsiadac do niektorych ma racje rzecznik prezesa chociaz prezesz nie lubie

Gość • Środa [01.02.2012, 11:03:48] • [IP: 80.245.181.***]

Kiedyś też chciałem pojechać od granicy taksówką do domu, złotówa zaśpiewał mi wtedy taką sumę że wolałem(musiałem) iść pieszo.Chamy i tyle, wcale ich nie żałuję, na pohybel z wami kombinatorzy i cwaniaki.

Gość • Środa [01.02.2012, 11:00:43] • [IP: 217.97.193.***]

10:23] • [IP: 217.97.193.**]: rzecznik tylko ostrzegł taksówkarzy żeby nie mieli nieprzyjemności, ale ty tego nie rozumiesz podobnie jak taksówkarze

Gość • Środa [01.02.2012, 10:58:24] • [IP: 80.245.181.***]

GośćEliza • Środa [01.02.2012, 10:17] • [IP: 124.149.36.**] Podaj co to za stomatolog.

Gość • Środa [01.02.2012, 10:55:53] • [IP: 195.117.222.*]

otworzenie granicy to byl wielki błąd, skorzystali na tym jedynie niemcy.co do stanowiska naszego prezydenta w tej sprawie, brak słow.nie przepadam za taksówkarzami, ale prezydent powinien stanąc po stronie swoich i nie byc jak ten przysłowiowy ptac co we własne gniazdo sra

Gość • Środa [01.02.2012, 10:45:49] • [IP: 92.42.112.***]

ODDAJCIE URZĘDASY PIENIADZE TOMASZOWI ZA ZAMEK, ROZDAJECIE NIE SWOJE, JEMU JAK JEMU SIE NALEŻY A NASI TOWARZYSZE CHYBA JESZCZE KOCHAJA DDR, I ICH PRZEWODNIA PARTIE SED SMIAŁO DONOSZA NA NASZYCH DO STASI

kotli • Środa [01.02.2012, 10:42:23] • [IP: 92.42.113.***]

Polska to takie państwo, w którym urzędnicy zamiast służyć nam, bo do tego zostali przez nas wybrani, służą obcokrajowcom i to przeciwko nam:) Tak zwani urzędasy kolaboranci :)))

lolodolo • Środa [01.02.2012, 10:40:23] • [IP: 80.245.178.***]

Niedobrze, bardzo niedobrze. Do tej pory Polska lewica nie popierała Tuska, aby za wszelką cenę podporządkować ekonomicznie Świnoujście Niemcom. Niestety takie działanie lokalnych władz doprowadzi do całkowitego przejęcia transportu osobowego przez Niemców. Najpierw odebrali nam, bez stawiania oporu, linię autobusową. Teraz jakaś niemiecka firma taksówkowa pozbawi nas wpływów z TAXI. Dziwi mnie tylko niezaradność tych taksówkarzy. Tam jest wielu ubeków i esbeków i do tej pory polską konkurencję z korporacji taksówkowych zwalczali systematycznie, z dobrym skutkiem, ale nie potrafią sobie dać rady swoim kolegom ze Stazi.

Gość • Środa [01.02.2012, 10:29:50] • [IP: 178.238.251.***]

Jest taksówkarz, który jeździ bryczką z koniem i taksówką!Nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie obrzydliwa nachalność!Obojętnie czym jedzie, zatrzymuje się, zaczepia przechodzących ludzi!Jeśli ktoś ma ochotę wsiąść do czegokolwiek, to wsiądzie, bez tych głupawych zaczepek...

Gość • Środa [01.02.2012, 10:29:17] • [IP: 91.65.113.**]

Ktoś wie gdzie to trzeba zgłaszać? Mam troche wolnego czasu i znam troche niemiecki to z chęcią bym sobie zarobił te pare euro i paru zakapował gdzie trzeba.

Gość • Środa [01.02.2012, 10:26:13] • [IP: 195.117.222.*]

Przypomnę" PANOM taryfiarzom"czas otwarcia granic!!jak to żaden nie chciał zabierać z pod granicy polskich pasażerów tylko niemieckich bo za markę dali by sobie" rowa"wylizać!!a na mieście taksówki nie zobaczyłeś tylko marki i marki były przed oczami!! Co !!krew was zalewa że niemieccy taksówkarze robią za was" kuken spaciren"a wam euro ucieka!! Znacjonalizować taksówki, zrobić jedną taryfę i będzie po bólu !! "Polskim taksówkożercom mówimy stanowcze NIE"

Gość • Środa [01.02.2012, 10:23:37] • [IP: 217.97.193.**]

panie rzeczniku, jestem z pokolenia, ktore szanuje władzę, ale nie szanuje idiotow , ktorzy stanowią tą władzę, a 50 euro niech pan sobie włozy w buty bedzie pan wyższy, zrobienie czegoś takiego, donos na własnych rodakow to jest świnstwo, żeby nie napisac mocniejszych slow, szkoda, że nie widzi pan jak niemcy łamią w miescie polskie prawo, jak na kazdym kroku dają odczuć, że są u siebie, panie praezydencie nalezy coś z tym zrobić, to jest hańba!!/nioe zaleznie kogo by to dotyczylo, taksowkarze to POLACY/

Gość • Środa [01.02.2012, 10:19:47] • [IP: 217.97.193.***]

A co, urzędnicy mają akceptować łamanie prawa? Prawo jest jakie jest i rolą urzędnika jest go przestrzegać. Nie wiem czemu dziwią się taksówkarze? Zamiast szukać winnych nie tam gdzie trzeba, niech zainicjują akcję wyłapywania i karania niemieckich taksówek zabierających pasażerów w Polsce.

Gość • Środa [01.02.2012, 10:18:39] • [IP: 83.21.165.**]

Jesli mozna tutaj cos dodac.Taksowkarzem nie jestem ale normalnie rozumujacym czlowiekiem.Powiem tylko jedno to po kiego czorta otwarto granice.Zamknac ja spowrotem. Taksowka powinno sie zabierac pasazera tam wszedzie gdzie tylko machnie reka, ze chce byc zabrany.

GośćEliza • Środa [01.02.2012, 10:17:18] • [IP: 124.149.36.**]

Może nie na temat, ale ze Świnoujskiego ogródka -pytanie -czy ktoś z Państwa leczył zęby na godziny ? Jeżeli nie to podpowiem. W Świnoujściu Pani Stomatolog policzyła od godziny ! dodam, że godzina nie kosztowała mało. w to też nie mogłam uwierzyć a jednak. ..wszystko można

Gość • Środa [01.02.2012, 10:14:17] • [IP: 92.42.112.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Środa [01.02.2012, 10:14:00] • [IP: 79.163.237.***]

Przez tyle lat trzepali Niemców jak była granica teraz tylko płaczą niech wyciągną zakurzone zezwolenia i poczytają kto je wydał i gdzie mogą świadczyć swoje usługi i w jakim zakresie. Przecież gdyby pojechali do Szczecina świadczyć swoje usługi taksówkarze szczecińscy wywalili by ich na zbity pysk.

Gość • Środa [01.02.2012, 10:11:21] • [IP: 77.65.40.***]

po prostu przestrzegajcie prawa i będzie gitara, ale nie - ciężko żyć uczciwie, no i oczywiście na dodatek trzeba pojechać po naszym Urzędzie Miasta... Artykuł powinien nosić nazwę" Urząd Miasta nie chce, żebym kradł" :/ żałosne...

Gość • Środa [01.02.2012, 10:05:37] • [IP: 80.245.191.***]

powinno byc 50 e i litr spirytusu jak kiedyś

Gość • Środa [01.02.2012, 10:03:31] • [IP: 217.97.193.***]

PRZECIEZ WAM WOLNO POJECHAĆ PO KLIENTA DO NIEMIEC.

Gość • Środa [01.02.2012, 10:00:47] • [IP: 83.21.161.***]

Czytając te komentarze można się przerazić i to bardzo.Jaki problem zgłosić działalność na terytorium obu państw albo całej UE?Tylko problem korporacji?załóżcie swoją.

Gość • Środa [01.02.2012, 09:57:25] • [IP: 88.156.232.***]

Do pseudo TAKSÓWKARZY! Żaden Prezydent ani Urząd za wami nie stanie skoro nie przestrzegacie PRAWA. Wiec skończcie te żenadę (pseudo wojnę polsko -niemiecka) i weźcie się za uczciwa prace!!

Prafdziwy Polak • Środa [01.02.2012, 09:48:44] • [IP: 217.97.199.**]

Taksufkarze, pokaszcie ze jestescie patryjotami! Nie zabierajcie Niemcuf! Napiszcie i wystawcie kartki, ze wasze TAXI jest" Njur Fjur Polen". Pokaszcie Niemcom polskom solidurność i wszyscy razem powiedzcie nimieckim klientom zdecydowane polskie NIEEEEEE!

Gość • Środa [01.02.2012, 09:41:42] • [IP: 46.46.218.**]

DO ROBOTY NYGUSY. ..

kaznodzieja • Środa [01.02.2012, 09:40:06] • [IP: 83.20.81.***]

Myślał by kto, że tacy biedni ? Tacy dyskryminowani" nasi rodacy"!" Praworządni, grzeczni, uczynni !?" Niemcy i nasze Lokalne Władze - uwzięli się na nich ! A komu to, zawsze się śpieszy że, jeżdżą jak" wariaci" w mieście, przekraczając dozwoloną prędkość, wyprzedzają na pasach, pchają się na"trzeciego itp. W przeważającej większości są to" TREPY", biedni byli wojskowi i policjanci, którym zawsze mało !

Gość • Środa [01.02.2012, 09:33:42] • [IP: 80.245.187.**]

Dlaczego niby Urząd ma popierać wykroczenie?

Gość • Środa [01.02.2012, 09:33:32] • [IP: 88.156.235.*]

Trudno mi zrozumieć jak rozumieć zdanie:"Rzecznik prezydenta rozesłał do mediów informację o nagrodzie w wysokości 50 euro jaką ustanowiła firma Ostseebus za informacje na temat świnoujskich taksówkarzy, którzy świadczą swoje usługi na terenie Niemiec"-z następnych zdań wynika że np ja z Ahlbecku mogę zadzwonić po taksówkę do Świnoujścia, mam po jej przyjeździe na miejsce zgłosić to do firmy Ostseebus odebrać nagrodę i może jeszcze tą taksówką wrócić do Świnoujścia? Przecież to nie ma sensu i na pewno rzecznik nie zachęcał do takiego procederu! Chyba rzecznik ostrzegł wszystkich o tym co Niemcy wysmażyli!Czy to źle?To Ze się NIEMCY U NAS ROZPANOSZYLI TO PRAWDA, ALE POWIEDZMY SOBIE OCZYWISTĄ PRAWDĘ : GDYBY NIE ONI TO TO MIASTO BY LEDWO ZIPAŁO !. TRZEBA JEDNAK ZACZĄĆ SIĘ SZANOWAĆ I WYMAGAĆ TAK SAMO OD NICH JAK OD NAS POLAKÓW.WŁADZA NIESTETY CORAZ BARDZIEJ ODWRACA SIE OD TYCH KTÓRZY PŁACĄ JEJ PODATKI NP PODNOSZĄC KLIMATYCZNE OPŁATY PRZEZ CO OGRANICZA PRZYJAZD POLSKICH TURYSTÓW DO MIASTA.TO JEST AKURAT SKANDAL

GośćEliza • Środa [01.02.2012, 09:32:37] • [IP: 124.149.36.**]

Nie jeden raz wzywałam Taxi ze Świnoujścia będąc w SKAY-u.Z uczciwej firmy oczywiście.Pan podjechał na parking, pomógł załadować zakupiony towar(rozmawialiśmy po POLSKU i nikt nigdy się nie czepił a rachunek był normalny w zależności jaką drogą jechaliśmy.Ciekawi mnie którzy to się tak denerwują?.Jadąc z promenady do domu jedni drugich wyzywają! Ci stojący, jeżeli wsiądziesz do auta innej korporacji wezwanego przez telefon i też byłam świadkiem nie jeden raz... Polak Polaka by w łyżce wody utopił i to wszędzie. Pozdrawiam UCZCIWYCH i szkoda, że nie mogę podać nazwy.

Gość • Środa [01.02.2012, 09:29:39] • [IP: 95.169.34.**]

bo ci rzekomi taksowkarze to prosiaki wciagaja ludzi na przystanku do taksowki, starsze kobiety to sie boja, sama bylam tego swiadkiem! wcale sie nie dziwie niemcom, ale kazdy kij ma dwa konce, niemcy robia to samo w Swinoujsciu, tylko ich nie ma tyle i nie sa az tak bezczelni jak polacy za miedza !!

Gość • Środa [01.02.2012, 09:29:07] • [IP: 95.129.225.***]

Taksówkarze już narzekają - bo co innego mogą zrobić? Narzekać jedynie potrafią!! Najgorsze są złotówy co jadą Wojska Polskiego 10km/h tylko po to by może jakiś Niemiec ich zatrzymał - jakby mogli to by ich za rękę wciągnęli do auta. Ja pamiętam czasy gdy była granica i idąc wsiadało się po polskiej stronie do taxi a złotówa" Polaków nie wożę" :))) Jak żyję to są" taksówkarze" i taksówkarze - jedni mają robotę inni kombinują jakby tu przekręcić klienta. KTO PAMIĘTA przypadek gdzie od bielików na promenadę turysta zapłacił 30 zł ?

Gość • Środa [01.02.2012, 09:27:59] • [IP: 80.245.181.***]

A ja wcale nie żałuję naszych taksówkarzy, cały czas kombinują, łamią przepisy na każdym kroku, zachowują się jak hołota, no może nie wszyscy ale 80% na pewno.

Gość • Środa [01.02.2012, 09:20:44] • [IP: 88.156.232.***]

Kto pisał te artykuł?? nie ma odwagi się podpisać pod nie pełnymi wiadomościami jak np:." firma Ostseebus, która jest właścicielem autobusu, jaki kursuje pomiędzy państwami, zabiera im chleb. " Tak samo jak MKA kursuje miedzy Ahlbekiem, Heringsdorfem i Bansinem zabierając ich klientów tego już nie napisali...

Gość • Środa [01.02.2012, 09:08:38] • [IP: 217.97.193.***]

a może by tak się taksówkarze skrzyknęli i sami zrobili akcję analogiczną do tej którą zrobił Ostseebus jeśli im to tak dokucza ? Dlaczego urząd ma występować z pismem? Przecież oni są prywatnymi przedsiębiorcami więc niech sami dbają o swój biznes. Ostseebus nie zwrócił się do gminy Heringsdorf o pomoc tylko sam działa... Bierzcie przykład z Niemców a nie tylko lamenty...

Gość • Środa [01.02.2012, 09:06:30] • [IP: 195.117.222.**]

To * są a nie taksowkarze, za kurs od granicy do centrum biora oplate w euro a nie w zloty i to tyle ile wskazuje licznik, sam tego doswiadczylem.Powinno sie im zabrac koncesje.

Gość • Środa [01.02.2012, 09:01:08] • [IP: 80.245.184.**]

Proponuje robic zdjecia niemieckim Taxi i przesylac do UM. oni juz wiedza co z tym zrobic. Rozesla swoj list gonczy

GośćEliza • Środa [01.02.2012, 09:00:12] • [IP: 124.149.36.**]

Szwabia Współczesne granice Niemiec; Szwabia (niem. Schwaben lub Schwabenland) – to historyczna i etniczna kraina Niemiec. Na Szwabię składa się wschodnia część Badenii-Wirtembergii (dawna Wirtembergia - prócz jej północnej części należącej do Frankonii - i Hohenzollern) oraz część zachodniej Bawarii – obecnie Rejencja Szwabia. Tak więc drogi czytelniku Szwaby to nie całe Niemcy to po pierwsze i nie rozumiem dlaczego tak wyzywacie ten naród.(że to wyzwisko wie tylko ten Niemiec komu to Polak wytłumaczył).Po drugie-parę lat temu kiedy jeszcze odgradzał nas szlaban jechałam do Niemiec.Już po drugiej stronie zorientowałam się, że zapomniałam ważnego dokumentu. Wróciłam na, , naszą"stronę, usiadłam w TAXI, podałam adres(około max 1, 5km od postoju przy granicy.Weszłam do domu, wyszłam i pojechałyśmy(tak, była to kobieta) do granicy.RACHUNEK=50 PLN!!Do dziś nie wiem za co?Nie tylko Polacy, ale i Niemcy wiedzą jak działają Świnoujskie taxi.Uczciwi, a jest takich dużo mają przez was * opinie.NIE DZIWCIE SIĘ!!

Prafdziwy Polak • Środa [01.02.2012, 08:59:38] • [IP: 217.97.199.**]

TAKSÓFKASZ - PRAFDZIWY POLAK PATRJOTA nie przechodzi, ani nie przejerzdrza do Nimiec i nie sfiadczy usłóg Nimcom na terenie Polski. Fszyscy taksufkarze, ktuszy wożom Niemcuf, tloczom sie pszy granicy i jazdzom za granice to folksdojcze, zdrajcy i nie ma co ich żałować.

Dębiec • Środa [01.02.2012, 08:54:14] • [IP: 195.117.222.**]

"Gość • Środa [01.02.2012, 08:34] • [IP: 188.147.221.**]" Taksówkarze to nie ludzie ?? ty za to poziomem nie bardzo różnisz się od amebiego gów..., weź zetrzyj ten jad z r.. i ciśnij do swojej robótki za 1000zł brutto i narzeaj że taksówki drgie i w ogóle, nie luibisz nie jeździj. Podobne zdanie miał na temat ludzi adolf hitler więc widze że chyba masz coś z jego imienia. Tfu !

przewoźnik • Środa [01.02.2012, 08:50:42] • [IP: 95.129.225.***]

DO TAKSÓWKARZY... nie możecie się skrzyknąć i przejechać wzdłuż urzędu miasta... niech Was usłyszą i zauważą. To że nasza taksówka raz czy dwa zabrała znajomego z przystanku w Niemczech nie znaczy, że robią tak wszyscy i trzeba w związku z tym robić nagonkę na świnoujskie taksówki

Gość • Środa [01.02.2012, 08:47:56] • [IP: 80.245.190.**]

CIEKAWA SPRAWA... PROTESTUJE PRYWATNA NIEMIECKA FIRMA PRZEWOZOWA A NIE NIEMIECCY TAKSOWKARZE :) NIEMIECCY TAKSOWKARZE SIEDZA CICHO BO NIE CHCA ROZGLOSU TEJ SPRAWY ZEBY NIE WYSZLY NA JAW ICH PRZYJAZDY DO POLSKI PO NIEMCOW... CZY WY TEGO NIE WIDZICIE ?

Gość • Środa [01.02.2012, 08:39:51] • [IP: 46.77.217.***]

lokalny patriotyzm mowi HANBA. ale znajac nasze lokalne zlotowy na wojskowych emeryturach... to wstrzymam sie od glosu :)

Gość • Środa [01.02.2012, 08:38:36] • [IP: 91.94.168.**]

akurat widze ciagle niemieckie taryfy pod hotelami przy przomenadzie sak sie nie znasz baranie ponizej to sie nie udzielaj glupolu jestes jak nasze wladze zamiast pomoc swoim to za szwabami prawdziwy foksdojcz :}

Gość • Środa [01.02.2012, 08:38:28] • [IP: 80.245.183.***]

Bzdurne tłumaczenia...jak się jedzie prywatnie to się zdejmuje" kogucika" lub zakrywa...i druga sprawa nikt nikomu chleba nie zabiera takie jest prawo rynku...no i w autobusie jest czyściej niż u nie jednego pana taksówkarza

Gość • Środa [01.02.2012, 08:34:44] • [IP: 188.147.221.**]

Taksuwkarze to nie ludzie! ZŁOTÓWY! Cieszą mnie takie informacje. Rzadko jestem dumny z moich władz miasta, tymbardziej się cieszę!

Gość Niedzielny • Środa [01.02.2012, 08:34:18] • [IP: 92.42.117.***]

W Świnoujściu z tego co wiem jest za dużo tych taksówek, jakby zmniejszyć ilość, wprowadzić jakieś limity to i pieniądze byłyby lepsze.

Gość • Środa [01.02.2012, 08:25:42] • [IP: 80.245.190.**]

JAK KTOS NIE ZNA TEMATU TO NIECH SIE LEPIEJ NIE WYPOWIADA. NIEMIECKIE TAXI-BUS REGULARNIE ODBIERAJA SWOICH LIENTOW Z HOTELI I RYNU. POLSKIE WLADZE PROBLEMU NIE WIDZA.

Gość • Środa [01.02.2012, 08:24:02] • [IP: 80.245.190.**]

MIASTO DLA NIEMCÓW !

Gość • Środa [01.02.2012, 08:23:37] • [IP: 82.210.150.***]

Nie ma dnia żebyście nie narzekali na Niemców ale z nich żyjecie.Wybraliście takiego Prezydenta miasta nie pierwszy raz to się teraz wszyscy panoszą bo uważają się za" Bogów".Przepisy w Świnoujściu są zawsze inne niż wte które obowiązują w innych miastach -tylko dlaczego ??-od razu widać samowolkę. Pan rzecznik musi błyszczeć taką ma naturę a że rozumu za grosz nie ma to inna sprawa -podobnie było z komarami w lato -nic dodać nic ująć -jemu ma być dobrze a inni są i będą szkalowani

Gość • Środa [01.02.2012, 08:23:03] • [IP: 93.154.194.**]

ROSOMAK • Środa [01.02.2012, 08:13] • [IP: 93.94.184.***] A co ta chałastra szuka za granicą ?Na miejscu Szkopów pognałbym im kota aż miło.Kto widział u nas niemieckie taryfy ?Pazerność nie zna granic jednak. Ja widziałem i wiele innych osób również, przejdź się w dzielnicę nadmorską to sam zobaczysz

Gość • Środa [01.02.2012, 08:22:44] • [IP: 178.238.246.***]

polak dla polaka zawsze byl wilkiem dlatego tak mamy a nie inaczej rozwagi wiecej prosze panstwa zanim cos napiszecie kto nas ma szanowac jak sami sie nie szanujemy

Gość • Środa [01.02.2012, 08:19:29] • [IP: 88.156.232.**]

jak takich nazywac? Eurówy?:>

ROSOMAK • Środa [01.02.2012, 08:13:36] • [IP: 93.94.184.***]

A co ta chałastra szuka za granicą ?Na miejscu Szkopów pognałbym im kota aż miło.Kto widział u nas niemieckie taryfy ?Pazerność nie zna granic jednak.

Gość • Środa [01.02.2012, 08:12:42] • [IP: 88.156.234.**]

Beeee rzeczniku prezydenta!

• Środa [01.02.2012, 08:11:04] • [IP: 88.156.235.**]

Emerytowany wojskowy, swinoujski taksowkarz, zgorzknialy, bez pomyslu na swoja egzystencje...

Gość • Środa [01.02.2012, 08:10:56] • [IP: 217.97.193.***]

Prawo jest prawem i dziwne byłoby gdyby urzędnicy byli przeciw jego przestrzeganiu. Wszystko jest OK - urzędnicy mają stać na straży prawa i stoją.

Gość • Środa [01.02.2012, 07:59:27] • [IP: 93.154.212.***]

Taką mamy POmoc obywatelowi w naszym kraju.

Gość • Środa [01.02.2012, 07:58:03] • [IP: 178.238.251.***]

i prawidłowo pojechać z nimi jak z baranami

Gość • Środa [01.02.2012, 07:57:42] • [IP: 80.54.123.**]

Popieram taksowkarzy!!

Gość • Środa [01.02.2012, 07:46:00] • [IP: 95.129.226.**]

Jak chcecie odebrać rodzinę, czy znajomych z Niemiec to co za problem, zdejmijcie oznaczenia i zasłońcie kogut- Niemce się nie przyczepią. :)

Gość • Środa [01.02.2012, 07:33:36] • [IP: 217.97.193.**]

Przyjeżdżają po swoich klientów pod nasze hotele ? tzn w naszych hotelach meldują się niemcy z Ahlbecku ?

Gość • Środa [01.02.2012, 07:30:50] • [IP: 83.6.21.***]

Rzecznik powinien wrócić do Kołobrzegu. Nie jest ze Świnoujścia i robi co chce. Prezydent często nie wie co on powie. Te srebrniki to symbol zdrady.

Gość • Środa [01.02.2012, 07:26:54] • [IP: 92.42.115.***]

Mają racje ze scigają bydło Brawo

Gość • Środa [01.02.2012, 07:21:57] • [IP: 178.238.251.***]

Nigdy Polak dla Polaka" bratem"...tylko wilkiem...nie tylko w tym mieście:(

Gość • Środa [01.02.2012, 07:16:24] • [IP: 88.156.234.**]

Niemieckie autobusy, niemieckie statki wycieczkowe i niemiecka kolej w Świnoujście, że o LiDlu ni wspomnę.. to jest OK ?

Gość • Środa [01.02.2012, 06:55:40] • [IP: 178.238.245.***]

taksówkarz, świnoujski trep: specjalista od łamania przepisów, zawsze skrzywdzony i niezadowolony. Gdzie on nabył tych zwyczajów?

Gość • Środa [01.02.2012, 06:51:45] • [IP: 92.42.114.**]

ten kraj - to miasto jest chore. miasto zwłaszcza, a już na pewno jego włodarze. zamiast bronić swoich mieszkańców i obywateli jeszcze ich szczuje. a może tak poszczuć niem taksówkarzy którzy zabierają naszym prace? jakie są u nas koszty utrzymania się z taksówki a jakie tam? jakoś oni nie maja skrupułów żeby np u nas tankować - wiadomo taniej. gdyby sytuacja była odwrotna tez zapewne bylibyśmy wrogiem publicznym nr 1. ŻENADAAAA

Gość • Środa [01.02.2012, 06:07:26] • [IP: 95.129.226.***]

no i masz!

Gość • Środa [01.02.2012, 05:42:52] • [IP: 82.210.150.***]

". .. możemy przecież możemy. .." - ładna konstrukcja, ale co miała znaczyć?? Właśnie chodzi o to, że nie możemy, a niemcami rzeczywiście powinien się ktoś zająć. Oczywiście po polskiej stronie granicy. Swoją drogą to taksówkarze niech nie narzekają. Niech umyją samochody, zadbają o ich stan techniczny, doprowadzą do porządku wnętrze - to będą mieli klientów. Z niemiec również. Miałem szansę jechać taksówką dwa razy. Więcej nie wsiądę. Bród, smród i bałagan w całym pojeździe. Śmierdzi psami, papierosami, po podłodze walają się papiery i śmieci, tapicerka brudna aż się lepi, i tylko pan taksówkarz - bo trudno go nazwać kierowcą -czuje się w tym bagnie jak król, robi łaskę wszystkim, że zarabia na własny chleb. Bardzo dobrze, że niemcy was gonią ze swojego kraju. Gorzej, że panoszą się w Polsce.

Gość • Środa [01.02.2012, 05:42:17] • [IP: 92.42.119.***]

urzad miasta juz dawno sprzedal s-cie szwabom to widac jak ich kasuja za swiatla policjanci od dzisiaj robimy niemiaszkom fotki jak podbieraja kursy

Oglądasz 1-137 z 137
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■