POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Czwartek [17.11.2011, 06:10:04] • Świnoujście

Przygotowują teren pod budowę molo!

Przygotowują teren pod budowę molo!

Przedłużenie ulicy Chrobrego. Aktualnie wjazd dla karetek na plażę.(fot. zdrojowainvest.pl )

W końcu doczekamy się tego, co jest charakterystyczne dla nadmorskich kurortów a czego Świnoujściu brak od dziesięcioleci - molo! Do tego hotele, centrum handlowe, konferencyjne, aquapark i kino. Brzmi nieprawdopodobnie, ale jak przekonują inwestorzy, prawdziwie. Kompleks o nazwie Baltic Park Molo przygotowywany jest przez Zdrojową Invest i ma powstać na przedłużeniu ulicy Chrobrego.

Pracownicy spółki podkreślają, że Baltic Park Molo w Świnoujściu będzie największym kompleksem hotelowym na Wybrzeżu, najnowszej generacji, w którym główną dominantę będą stanowiły dwa wysokie 4- i 5-gwiazdkowe hotele.

Przygotowują teren pod budowę molo!

fot. zdrojowainvest.pl

- Zespół obiektów zostanie wybudowany na działce tuż przy promenadzie. Kompleks będzie miał pięć funkcji: hotelową z rozbudowanym zespołem SPA & Wellness, centrum konferencyjnego, centrum handlowego i rozrywkowego z pasażami, centrum sztuki, aquaparkiem oraz kinem wielosalowym, a do tego zakończeniem na morzu będzie molo – wyliczają nasi rozmówcy.

Przygotowują teren pod budowę molo!

fot. zdrojowainvest.pl

Pomysłodawcą budowy kompleksu jest duński inwestor Kristensen Group, który zrealizował dwa pierwsze, mniejsze etapy. Budowę kompleksu hotelowego będzie kontynuowała Zdrojowa Group, która ma większe doświadczenie w tym zakresie i która to przejęła działkę.

Przygotowują teren pod budowę molo!

fot. zdrojowainvest.pl

- O finalnym kształcie architektonicznym inwestycji zadecyduje międzynarodowy konkurs, do którego zostaną zaproszone renomowane biura projektowe z Polski i zagranicy – wyjaśniają inwestorzy. – Rozpoczęcie budowy 2012/2013, a zakończenie w kilku etapach planowane jest na lata 2014-2017.

Przygotowują teren pod budowę molo!

fot. Sławomir Ryfczyński

Zgodnie z obowiązującym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego, ustalonym przez Urząd Miasta Świnoujście, teren przeznaczony jest na usługi turystyczno-wypoczynkowe-pensjonatowe, hotelowe. W ramach przygotowań niezbędne jest usunięcie drzew i krzewów, które w międzyczasie zarosły działkę. Wycinka drzew została zlecona profesjonalnej firmie, która jednocześnie została zaangażowana do wykonania nasadzeń zastępczych.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 151, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-151 z 151

KTOŚ • Środa [07.12.2011, 21:14:50] • [IP: 217.97.199.**]

Jasne, akurat zrobią takie coś. Na szpital brak kasy, a co bardziej na dofinansowanie budowy molo, aquaparku itd.! Niech lepiej zasadzą trochę drzew, albo wreszcie wybudują ten obiecywany McDonald czy Centrum Handlowe obok Komfortu.

Gość • Środa [23.11.2011, 10:27:30] • [IP: 217.97.199.**]

Bardzo się cieszę, ale bez stałej przeprawy promy nie będą w stanie zapewnić wystarczającej przepustowości aby obsłużyć stale zwiększającą sie liczbę przyjezdnych. Myślicie że goście 5* hotelu będą chcieli czekać 2h w kolejce na prom? NIECH SIE NASI RZĄDZĄCY OGARNĄ I RUSZĄ W KOŃCU Z BUDOWĄ JAKIEJKOLWIEK STAŁEJ PRZEPRAWY! Będzie robiony nowy most na karsibór to dlaczego by nie postawić na odcinku karsibór-świnoujście krótkiego mostu bramowego lub zwodzonego? Koszt zdecydowanie mniejszy a stałe połączenie będzie.

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 16:07:00] • [IP: 92.42.118.***]

taaak na pewno, molo to tu będzie za sto lat, jak tu Niemcy wrócą, tunel zresztą też od razu by powstał, tylko że imienia Eryki Steinbach albo coś w ten deseń

Gość • Niedziela [20.11.2011, 07:38:50] • [IP: 93.94.186.***]

to molo jest potrzebne tutaj jak świni rolki. lepiej by się przeprawą zajęli a nie cudują

Gość • Niedziela [20.11.2011, 03:57:57] • [IP: 94.116.112.***]

ale cosmos!!

Gość • Sobota [19.11.2011, 20:33:31] • [IP: 80.245.185.***]

oby tylko aquapark i kino było dostępne dla mieszkańców ach i jeszcze molo bez opłat

Gość • Sobota [19.11.2011, 12:19:24] • [IP: 93.94.186.**]

MIĘDZYZDROJE są super nikt tu na molo nie dojedzie bo trudno już teraz się przeprawić a będzie gorzej

Gość • Sobota [19.11.2011, 12:02:10] • [IP: 93.94.186.***]

a wy tępi jesteście.. molo robi prywatny inwestor a nie miasto więc co wy tu z tunelem wyskakujecie jak by to wina miasta była jak tacy cwani to na ruchajcie pieniędzy to pogadamy

Gość • Sobota [19.11.2011, 05:00:11] • [IP: 80.54.123.**]

to molo potrzebne jak szankier na h..., pomyslec trzeba o przeprawie jak ulepszyc aby nie bylo korkow, ile sie czasu traci ?? szybciej przyjedzie sie ze Szczecina a nizeli przeprawy promem, pomysl zmuras o bezrobociu ludzi ? lecz co sie tam martwic jak sie ma wlasny folwark

Gość • Piątek [18.11.2011, 18:07:36] • [IP: 95.129.228.**]

Widzę codziennie jak wycinają te drzewka :)widzę to z innych apartamentów :D

Aurelia ma kota • Piątek [18.11.2011, 17:27:21] • [IP: 95.40.115.***]

Fajnie :D :D :D :D a wiez ze aurelia ma kota kotka Kc

Dominik • Piątek [18.11.2011, 17:17:39] • [IP: 95.40.115.***]

To fajnie że będą nowoczesne budynki, , ciekawe ile będą musieli wydawać kasy ? na pewno będzie w roku 2045. nie możliwe że będzie 2017: ( . ... Pozdrawiam :)

Gość • Piątek [18.11.2011, 16:26:31] • [IP: 80.245.179.***]

NARODY GRZMIJCIE -bo tym wstretnym ludziom nigdy nic sie nie podoba - tylko do marudzenia dobrzy !! Bardzo dobrze ze to wybuduja miasto tylko zyska a nie straci, super sprawa !!

Gość • Piątek [18.11.2011, 16:10:45] • [IP: 93.94.188.*]

a tunel z gdańska dociągną do nas?

Gość • Piątek [18.11.2011, 15:27:31] • [IP: 80.245.188.**]

TUNEL A NIE TEN SYF!

Gość • Piątek [18.11.2011, 15:15:04] • [IP: 217.97.193.***]

hahahahahaha...

Gość • Piątek [18.11.2011, 14:29:44] • [IP: 92.42.113.***]

Tak narzekacie, że tego nie ma, tamtego nie ma... Kina brak? A ile razy chodzili do kina ci którzy tak narzekają? Dlaczego seanse nie dobywały się, bo nie można było zebrać 5 (słownie: pięciu) aby seans mógł się odbyć? Kto miał je utrzymywać? A teraz marzy się multikino i inne duperele. A jak powstanie to pies z kulawą nogą tam nie zajdzie.

Gość • Piątek [18.11.2011, 11:30:00] • [IP: 80.245.184.**]

nie wyobrazam sobie tego mola wlasnie podczas sztormow i kto tam bedzie wtedy szedl na kawke:-)

Gość • Piątek [18.11.2011, 10:32:59] • [IP: 92.42.117.***]

Ludzie przestańcie marudzić, zawsze komuś coś będzie nie pasowało. Moim zdaniem molo na prospekcie piękne, a to że Chrobrego to zadu... no to już nie będzie i to się liczy, cała promenada powinna się rozwijać. To, że komuś będzie wygodniej przy gryfie bo ma bliżej naprawdę nie ma znaczenia ;/. Co do zarobków, zgodzę się z Andreą, niestety pod tym względem nic się u nas nie zmienia ;/

Andrea • Piątek [18.11.2011, 09:18:30] • [IP: 88.156.232.***]

Inwestycja jak i inne z pompą z miliony a robol dostanie 10 zł na godzinę, sprzątaczka 7 zł., stróż 5zł a recepcjonistka i to najlepiej z wyższym i jęz.Adasi na rekę 1300zł-ŻAŁOSNE OTO POLSKA WŁAŚNIE.

Bździągwa • Piątek [18.11.2011, 07:22:40] • [IP: 31.63.246.**]

A wjazdów dla karetek jak nie było, tak nie ma. A molo po co? Falochron pełni rolę mola i ile razu tak chodzicie? Prawie wcale, albo nigdy.

Gość • Piątek [18.11.2011, 07:19:06] • [IP: 80.54.123.**]

Jakoś te drzewa szybko rosły!!

Gość • Piątek [18.11.2011, 06:47:45] • [IP: 93.94.186.***]

Chyba tej budowy nie będzie ochraniała firma Mareczka. To by były jaja gdyby tak się stało.

Gość • Piątek [18.11.2011, 00:14:15] • [IP: 88.156.235.***]

Może się w końcu doczekam tego mola, na koniec mojego życia.

Gość • Piątek [18.11.2011, 00:05:43] • [IP: 95.129.225.***]

ha ha ha ha ha ha XD :P

Gość • Czwartek [17.11.2011, 23:39:18] • [IP: 80.245.179.***]

jeszcze trochę i Świnoujście Niemcom sprzedają. ..

Gość • Czwartek [17.11.2011, 23:31:40] • [IP: 93.94.186.**]

Moim zdaniem to jest nie odpowiednie miejsce. Powinno być na wysokości Gryfa lub słodkiego centrum. Przedłużenie Chrobrego to jest zadup...

Gość • Czwartek [17.11.2011, 23:01:17] • [IP: 77.88.138.**]

patrząc na projekty, Świnoujście chyba straci swój urok...jakaś taka nowoczesna metropolia się zrobi, i to nie dla nas, mieszkańców, niestety.

Gość • Czwartek [17.11.2011, 22:04:03] • [IP: 178.238.250.***]

Dziura gdzie miał być hotel z molo do dziś straszy mimo, że już zarosła drzewami! Nie napalam się, bo pewnie za kolejne 12 lat ktoś też będzie tam molo" budował".

Gość • Czwartek [17.11.2011, 21:30:14] • [IP: 92.42.117.***]

W tym swinoujsciu mieszkaja jacys nienormalni ludzie jak nie buduja ZLE buduja ZLE nikt wam niedogodzi

Gość • Czwartek [17.11.2011, 21:06:04] • [IP: 77.254.107.***]

Mam nadzieje że to powstanie bo w Swinoujściu właśnie tego brakuje :)

GośćW.B. • Czwartek [17.11.2011, 21:05:36] • [IP: 178.238.250.***]

O Boże, tak bardzo bym chciała dożyć tej chwili, tzn.otwarcia mola i kina.Zyczę powodzenia w zrealizowaniu tak pięknych planów.mam wprawdzie" dopiero"66lat, ale zdrowia i optymizmu mi nie brak.Przecież jeszcze nie tak dawno park zdrojowy był zarośnięty ibrudny, a dziś to najpiękniejsze miejsce w mieście, gdzie codziennie mogę spacerować ze swoim maleńkim wnuczkiem.Więc wierzę, że doczekam się mola.

Gość • Czwartek [17.11.2011, 20:58:29] • [IP: 80.54.123.**]

Ciekawe, co w tym molu widzą komentatorzy, ile razy pójdziecie na to molo? Raz, dwa? Nie lepiej popłynąć stateczkiem na pełne morze? Gdyby wzorem holodecku ze Startrek można było zasymulować brak obecności innych osób, gdyby można było kontemplować samotnie bezkres morza, to co innego. A tak plaża będzie przegrodzona jakąś betonką i kto będzie plażować w pobliżu tej konstrukcji? Lepszym rozwiązaniem byłaby platforma widokowa z tunelem podziemno-podwodnym, przy czym pod wodą przezroczyste sklepienie. Plaża nie ucierpiała by ani wydmy, a widok byłby rewelacyjny. No i zniknąłby problem tunelu.

Gość • Czwartek [17.11.2011, 20:42:02] • [IP: 80.54.123.**]

A widzieliście wycięte drzewa na placu po byłym hotelu pielęgniarek? Na przecięciach widać było zdrowe drewno. Czy pobrana została odpowiednia opłata? Jakżesz to nasze miasto jest wyprzedawane. Może pan J. wybuduje nowy koszmarek architektoniczny a miasto odkupi za sowitą cenę kolejny lokal kiszkę? Popatrzcie na te budynki pana J. Każdy jest oznakowany nazwiskiem inwestora. Psy podobnie oznaczają swój teren.

Gość • Czwartek [17.11.2011, 19:57:32] • [IP: 195.117.222.*]

Tak tak zaraz pewnie wyjdą machlojki z gruntem to się inwestor rozmyśli i znowu na dziesięciolecia nie będzie mola za pięknie to brzmi żeby było prawdziwe ale trzymam kciuki i mam nadzieje że dożyje dokończenia tej inwestycji.

Gość • Czwartek [17.11.2011, 19:23:32] • [IP: 77.219.225.***]

NARESZCIE JAK SIE CIESZE ZE BEDZIE PIEKNIE NIE KRACZCIE ZAWSZE KTOS NIE ZADOWOLONY JAK BUDOWALI POCIAG TEZ BYLO NA NIE A TERAZ TAK PIEKNIE JEST BRAWO JUZ CZEKAM NA OTWARCIE POWODZENIA

aha • Czwartek [17.11.2011, 19:03:12] • [IP: 178.238.245.**]

uwierzę jak zobaczę wstanie surowym

idiota świnoujski • Czwartek [17.11.2011, 18:57:08] • [IP: 192.168.11.***]

Ale piękne...a wejście na molo po około 150 zł godzina ! To się ma łeb do interesów. Brawo SZ.P.Prezydencie !!

Gość • Czwartek [17.11.2011, 18:08:22] • [IP: 83.20.79.***]

Za granicą tak jest, hotel i plaża prywatna. U nas, też tak może być, liczy sie kasa. Nie wierzę Prezydentowi!!

Gość • Czwartek [17.11.2011, 17:55:54] • [IP: 80.54.123.***]

Świetnie się to wszystko prezentuje. Lecz nie za bardzo chce mi się w to wierzyć że coś takiego powstanie w Świnoujściu. Molo może i zrobią, ale co do reszty to mam wątpliwości.

Gość • Czwartek [17.11.2011, 17:17:21] • [IP: 80.245.184.***]

Ależ drodzy mieszkańcy!! Hotele na peno powstaną... tylko w ten sposób można zasłonić spie...ny widok jaki już nie długo powstanie (czyt. gazoport). Oby tylko nikt nie wpadł na pomysł żeby też plażę sprzedać i ogrodzić dla wygody gości tych hoteli!! Wtedy to juz tylko WYPROWADZKA !!

Gość • Czwartek [17.11.2011, 17:07:36] • [IP: 188.146.81.**]

mydlenie oczu, znowu...

xxx • Czwartek [17.11.2011, 16:50:00] • [IP: 178.181.66.**]

Dlatego powstają tu takie inwestycje, bo nie będzie tunelu ani mostu. Nikt nie pozwoli na budowe, bo uciekną turyści dalej. A kto z naszego kraju tu przyjeżdza? Niestety trzeba się otworzyć na zachodnich i północnych gości...

Gość • Czwartek [17.11.2011, 16:41:47] • [IP: 217.97.193.***]

ak mają wydawać pieniądze to niech to jakoś wygląda..

Gość • Czwartek [17.11.2011, 16:06:05] • [IP: 31.61.128.***]

Bździągwa • Czwartek [17.11.2011, 10:14] • [IP: 31.63.197.***] Świnoujście po wojnie nigdy nie było uzdrowiskiem, ani kurortem - ktoś to sobie wymyślił i puścił plotkę, a lud głupi uwierzył w tą utopie. Bździągwo weź się lepiej doucz a później pisz, wiesz w ogóle co znaczy pojęcie uzdrowisko? Masz tu morze masz i inne dobra natury to jak ktoś mógł sobie to wymyślić? Wy ludzie strasznymi pesymistami jesteście!! A może odwagi nie macie żeby uwierzyć?!

Gość • Czwartek [17.11.2011, 16:00:16] • [IP: 80.245.181.***]

Ta kiedyś się doczekamy...Hmm a raczej moje dzieci...

Gość • Czwartek [17.11.2011, 15:53:41] • [IP: 92.42.114.***]

ladne, ladne zycze inwestorom powodzenia w realizacji

Gość • Czwartek [17.11.2011, 15:49:18] • [IP: 88.156.234.***]

251, a gdyby polowa mieszkancow nic nie jadla to i Niemcy bali by sie do nas zagladac...

Gość • Czwartek [17.11.2011, 15:42:05] • [IP: 178.238.251.***]

Żeby Niemcy nas nie odwiedzali to połowa mieszkańców nie miałaby co jeść.

Gość • Czwartek [17.11.2011, 15:17:26] • [IP: 93.94.184.**]

Nad budową czarne chmury wiszą... Znacie tę piosenkę?

Gość • Czwartek [17.11.2011, 15:13:46] • [IP: 88.156.235.**]

Najlepiej żeby molo było w stylu takim samym jak dzielnica nadmorska to byłoby pięknie wyglądało.Według mnie to najpierw przydałby się tunel ew. most żeby turyście chętniej przyjeżdzali do Świnoujścia a dopiero zająć się budową molo. Mam jeszcze pytanie: Czemu na pierwszym zdjęciu nad molo wiszą czarne chmury? Chyba ta inwestycja nie wypali.

Gość • Czwartek [17.11.2011, 14:29:20] • [IP: 195.117.222.*]

Nigdy nie będzie mostu ani tunelu na Uznam, bo po co, trzeba być idiotą aby finansować taką inwestycje. Świnoujście z miasta portowego i uzdrowiska stanie sie miejscem gdzie się dowozi gaz.

Gość • Czwartek [17.11.2011, 14:12:13] • [IP: 83.9.247.***]

Ja już przeżyłem jak byłem młodym chłopakiem taką inwestycje. Zburzono stare uszkodzone molo. Zaczęto wozić gruz, ziemię pod wjazd, wejście na przyszłe molo. Było to na prawo od muszli, tam gdzie teraz są smażalnie. Było to pod koniec lat 50-tych ubiegłego wieku około 53 lata temu. Były następne przymiarki. Kopano doły pod fundamenty hotelu i mola, niszczono wejścia na plaże koło Dolnej Odry i nic. W dobie kryzysu jak to wybudują to będzie cud! Gdzie jest kasa na inwestycje? Jakie banki to finansują? Jak brak odpowiedzi to nie ma inwestycji.

Gość • Czwartek [17.11.2011, 14:09:31] • [IP: 92.42.116.***]

Do autorów PORTALU ! Proszę nie kłamać. Urząd Miasta Świnoujścia nie ustala planu zagospodarowania przestrzennego miasta. Procedura w tym względzie jest inna. Odsyłam autorów tej informacji do właściwych przepisów.

Gość • Czwartek [17.11.2011, 14:08:09] • [IP: 88.156.234.***]

184 masztroche racji z tym budowaniem przy samej plazy wysokich hoteli. Plaza straci swoj urok i prywatnosc.Stanie w oknie na ostatnim pietrze jakis zagraniczny np.gej i bedzie obserwowal przez lunete czy tez filmowal. ..

Gość • Czwartek [17.11.2011, 14:02:31] • [IP: 217.97.193.**]

184..nie denerwuj się, za Twojego zycia może doczekasz bo ja to już chyba nie, to jest odwrocenie uwagi od komór gazowych, wiec spoko, zryli cały Warszów, i trzeba odwqrócić uwage!!

Gość • Czwartek [17.11.2011, 13:43:34] • [IP: 80.245.184.**]

Mnie sie projekt nie podoba. Molo wyglada jak katapulta. I jestem wsciekly, ze zabieraja pas wydm, buduja na wydmach. Plaza zatraci swoj urok i jesli mozna tak rzec- intymnosc. Zaraz wybetonuja brzeg, zaczna budowac na wodzie i bedzie po plazy.

Gość • Czwartek [17.11.2011, 13:26:39] • [IP: 92.42.114.**]

Jestem za molem, pod warunkiem że będzie można z niego łapać ryby na szarpaka.

Gość • Czwartek [17.11.2011, 13:24:43] • [IP: 109.125.51.*]

mogliby powrocic do stylu architektury nadmorskiej, wtedy nasze miasto odzyskaloby dusze, wystarczy obejrzec stare zdjecia, a nie stawiac te kloce, z ktorych kazdy pasuje do siebie jak swini siodlo;/a to molo wyglada jak ze star treka...ohyda to malo powiedziane...

Gość • Czwartek [17.11.2011, 13:10:56] • [IP: 95.129.224.***]

TUNEL !!

Gość • Czwartek [17.11.2011, 13:10:05] • [IP: 95.108.99.***]

Jeżeli molo będzie wyglądało jak na zdjęciu, to jestem jak najbardziej za.

Gość • Czwartek [17.11.2011, 13:06:20] • [IP: 88.156.234.***]

Dzisiaj cos na plazy mierzyli metrowkami, chyba zaczynaja budowe.

Gość • Czwartek [17.11.2011, 12:34:15] • [IP: 77.251.100.**]

SRUTU TUTU!!czyje to marzenia;)))))))))za 500lat, i co?pewnie zaczna przyjezdzac turysci z calej europy, a moze i swiata?ale kurort.i beda przeprawiac sie 3 godz.na promie?predzej zrobia z tej wyspy safarii, dla bogatych europejczykow!

Gość • Czwartek [17.11.2011, 12:28:21] • [IP: 188.47.241.***]

Molo dostępne tylko dla gości obiektu wypoczynkowego!

Gość • Czwartek [17.11.2011, 12:04:22] • [IP: 88.156.233.***]

Oj Maślankiewicz, piszesz takie same bzdury jak Bżdziągwa.

Gość • Czwartek [17.11.2011, 12:03:53] • [IP: 217.97.193.***]

Dzięki Ci Boże, że nie mam tyle pesynizmu i goryczy co większość komentatorów i tzw" normalnych".Nie dla mnie ta inwestycja ale cieszę się z rozwoju mojego od 1946 r. miasta.Zalecam: więcej pogody ducha, wiary w człowieka.

porucznikbarewicz • Czwartek [17.11.2011, 12:01:34] • [IP: 80.245.191.**]

Maślankiewiczu, nie porzucaj idei. Równie dobre miejsce znajdziesz obok gabinetu prezydenta Żmurkiewicza. Jak mi załatwisz kostium białego misia to będę naganiał klientów.

Gość • Czwartek [17.11.2011, 11:44:23] • [IP: 89.77.185.***]

Precz z komuną!! Precz z komuną!!

Gość • Czwartek [17.11.2011, 11:27:40] • [IP: 93.94.186.*]

BEDZIE SUPER!!

Gość • Czwartek [17.11.2011, 11:26:07] • [IP: 86.44.33.**]

Molo?Niech zbuduja most zeby miasto połączyć ze światem!

Gość • Czwartek [17.11.2011, 11:13:37] • [IP: 88.156.232.**]

do Gość • Czwartek [17.11.2011, 10:50] • [IP: 217.97.193.***] "A goście hotelowi będą stali w kolejce na prom by się przeprawić na lewobrzeża do hotelu. Czy pomysleli o tym? Przez kolejki na prom Świnoujście traci turystów."- A kto Ci powiedział, że to będzie dla gości ze wschodu?Goście przyjadą z drugiej strony i będą gadać po niemiecku.Polacy są od sprzątania tam, pod warunkiem że nauczą się niemieckiego.

Gość • Czwartek [17.11.2011, 11:11:49] • [IP: 217.97.199.**]

W Świnoujściu nie są potrzebne wieżowce psujące nadmorski krajobraz i jedyną w swoim rodzaju nadmorską plażę. Czy władze miasta stać tylko na małpowanie pomysłów sąsiadów. Czy Świnoujście muszą upodabniać do innych nadmorskich miast?

Gość • Czwartek [17.11.2011, 11:07:52] • [IP: 92.42.114.**]

Może trzeba by na tą ewentualność udzielić kilku rad Żmurkiewiczowi aby czytał umowy przedwstępne i wziął pod uwagę to aby miasto znowu nie było wydymane i miało jakieś korzyści z tego przedsięwzięcia anie jak teraz świeci oczami że być morze LNG wydyma nas na kasę i nie będzie płaciło miastu ani grosza. Prezydent zastanów się. Szczerze to i tak nie wierzę w to molo i te hotele.

PaSo • Czwartek [17.11.2011, 11:07:46] • [IP: 2.213.91.**]

A molo to niech zbudują odpowiednio długie, bo jak stanie nowy falochron gazoportu to w zastraszajacym tempie zacznie nam plaży przybywac koło" wiatraka" i znowu kiedyś będziemy mieli molo na piasku...

Gość • Czwartek [17.11.2011, 11:07:18] • [IP: 88.156.234.***]

za 100 lat może sie doczekają nasze dzieci

Gość • Czwartek [17.11.2011, 11:03:00] • [IP: 212.14.0.***]

piękna wizualizacja :D

Gość • Czwartek [17.11.2011, 11:01:27] • [IP: 217.97.193.**]

a Tom goni Jerego i nigdy go nie może dogonić, srututu majtki z drutu, no chyba, że biznesmen z" kataru"płemier szykuje cud niespodziankie zabiera wszystko co tylko się da obywatelom, nakłada wyzsze nowe podatki, okrada dzieci ze wszystkiego a tu masz babo placek molo!!

Maślankiewicz • Czwartek [17.11.2011, 10:52:17] • [IP: 213.186.90.*]

Czy ktoś się może orientuje, u kogo można zarezerwować miejsce w tym oszklonym akwarium na końcu molo? Chciałbym tam stanąć z małym stołeczkiem i sprzedawać oscypki, kierpce i swetry z górskiej wełny. Już się dogadałem z Jóźkiem Kapicą i Hanką Karpielówną w sprawie dostaw ich góralskich produktów. Bardzo chętnie będą mi dostarczać; Józiek łoscypki, zintyce i bundz, a Hanecka swoje swytry i syrdocki. Jeśli bym się dogadał z właścicielem tego przyszłego molo, to może wyjść z tego niezły interesik, a i samą inwestycję mógłbym nieco ubarwić.

Gość • Czwartek [17.11.2011, 10:50:11] • [IP: 217.97.193.***]

A goście hotelowi będą stali w kolejce na prom by się przeprawić na lewobrzeża do hotelu. Czy pomysleli o tym? Przez kolejki na prom Świnoujście traci turystów.

Gość • Czwartek [17.11.2011, 10:47:19] • [IP: 46.113.157.***]

a świstak siedzi i zawija...co za k...wa bzdury.

Gość • Czwartek [17.11.2011, 10:45:44] • [IP: 92.42.113.***]

taaaa... molo na wsi, bo jeszcze uwierze

Gość • Czwartek [17.11.2011, 10:39:24] • [IP: 83.25.116.***]

molo ? TYLKO MIĘDZYZDROJE - jedyne, które nie ma przy wejściu budek z opłatami za wejście

Gość • Czwartek [17.11.2011, 10:35:27] • [IP: 95.129.226.**]

predzej krowy beda dawac coca cole niz my zobaczymy molo i aqua park w tym naszym miescie trupow;]

Gość • Czwartek [17.11.2011, 10:29:13] • [IP: 80.245.189.***]

Co wy gadacie pesymiści, zrobią to na pewno! jestem przekonany, że ten projekt wypali! (szkoda że pewnie za około 50lat) :)

Gość • Czwartek [17.11.2011, 10:28:02] • [IP: 178.238.251.***]

To ma być w miejscu po" budach"...nie w tym" dole"?

Gość • Czwartek [17.11.2011, 10:27:45] • [IP: 92.42.114.**]

najważniejsze żeby w ogóle to" coś" powstało. futurystyczne czy nie na pewno będzie dodatkowa atrakcją turystyczną, stwarza nowe miejsca pracy i nareszcie przybliży nas do" cywilizacji" dzięki salom kinowym i aquaparkowi. i zupełnie nie rozumiem tego wszędobylskiego pędu do wybudowania molo!! im głębiej w morze tym bardziej szumi a to jak wiemy nie mieści się w naszych zaściankowych przepisach wiec może lepiej nie kusić złego i nie dokładać nowych problemów.:-) cieszmy się, że w ogóle coś ma się tu dziać.

Gość • Czwartek [17.11.2011, 10:20:47] • [IP: 92.42.113.***]

dobrze ze te plywajace latem w fekaliach wydmy wykarczuja !!

Gość • Czwartek [17.11.2011, 10:19:28] • [IP: 92.42.113.***]

TAK TAK I GAZOPORT W TLE JA DZIEKUJE ZA TAKI WIDOK buuuuuuuuuuuuuuuuu

Gość • Czwartek [17.11.2011, 10:17:40] • [IP: 89.182.95.***]

Wstretne!!

Gość • Czwartek [17.11.2011, 10:14:48] • [IP: 80.245.188.***]

zesrała się bida i płacze... akurat

Bździągwa • Czwartek [17.11.2011, 10:14:05] • [IP: 31.63.197.***]

Świnoujście po wojnie nigdy nie było uzdrowiskiem, ani kurortem - ktoś to sobie wymyślił i puścił plotkę, a lud głupi uwierzył w tą utopie.

Gość • Czwartek [17.11.2011, 10:12:24] • [IP: 88.156.233.***]

Ale Ono wyjebane w kosmos, jak to wypali to ja nie wiem :D

Gość • Czwartek [17.11.2011, 10:08:41] • [IP: 91.94.45.**]

GIGANTO-MANIACY to tacy czarujacy szkodnicy, bo czaruja ze beda uszczesliwiac, ale praktyka wykazuje ze najlatwiej sie cos psuje.Hotele i centra moga byc i wielkie ale czy musza wlazic az na plaze, jesli plza ma plza pozostac?KASIORA JUZ NIE JEDNYM ROZSADEK PRZYSLONILA

Gość • Czwartek [17.11.2011, 10:07:14] • [IP: 217.97.199.**]

Czym jest molo, że tak wielką potrzebę jego istnienia w Świnoujściu odczuwa tak wielu mieszkańców? Przecież to tylko stalowo-betonowy pomost wysunięty w morze kilkadziesiąt metrów. Gdyby na główce mola była całoroczna kawiarnia, kibelki i kościołek to byłoby się czym ekscytować, bo to byłoby coś oryginalnego.

Gość • Czwartek [17.11.2011, 10:05:55] • [IP: 46.113.46.***]

Do 88.156.233.*** Moim zdanie w Świnoujściu powinno być Molo w końcu Świnoujście tez leży nad morzem prawda tak samo jak Sopot Jestem mieszkanką Świnoujścia i w pełni zgadzam się z tym ze chcą budować Molo a co do Niemieckich emerytów to Świnoujście jest dla wszystkich nie tylko dla Polaków jak im się tu podoba to niech przyjeżdżają przecież nikt im tego nie zabroni.Pozdrawiam mieszkanka Świnoujścia

Gość • Czwartek [17.11.2011, 10:02:10] • [IP: 80.245.178.**]

Kurcze, wiekszość pesymistów. Może wreszcie się uda, jeśli nie rozliczymy urzedników na nastepnych wyborach.

Gość • Czwartek [17.11.2011, 10:00:25] • [IP: 83.11.72.**]

Pod Erisową też drzewa wycinali i co. ...

Gość • Czwartek [17.11.2011, 09:59:13] • [IP: 80.245.190.***]

Gość • Czwartek [17.11.2011, 09:02] • [IP: 87.58.220.**] szkoda tych bud z zarciem! taki polski krajobraz był. teraz bedzie żydowkie budownictwo rozrywkowo-debilne dla odmóżdzonych!>>> jak czytam takie komentarze jak Twoj, to zgadnij co sobie o Tobie pomyslalem??. ... no wlasnie to, co napisales! ze jestes totalnie odmozdzony!

Gość • Czwartek [17.11.2011, 09:57:46] • [IP: 83.11.72.**]

Na molo za darmo nie wejdziecie a i o plaży musicie zapomnieć. Zobaczcie co się dzieje w Kołobrzegu.

Gość • Czwartek [17.11.2011, 09:45:26] • [IP: 80.245.178.***]

AAAAAAA... i będzie jak w Kolobrzegu. Plaża tylko dla wybrańców, prywatna i koniec. Ładnych czasów doczekalismy sie. Jeszcze zaśpiewamy - komuna wróć!

Gość • Czwartek [17.11.2011, 09:44:30] • [IP: 83.11.72.**]

Czarne chmury widzę nad tym projektem.

Gość • Czwartek [17.11.2011, 09:42:51] • [IP: 178.238.247.***]

Ktoś jeszcze w te bajki wierzy ?

Gość • Czwartek [17.11.2011, 09:42:41] • [IP: 88.156.232.**]

wyciąć w pień całe wydmy i zabudować 10piętrowymi hotelami od falochronu do granicy i będzie super

Gość • Czwartek [17.11.2011, 09:41:30] • [IP: 88.156.232.**]

Jakoś nie wydaje mi się to realne. Sam projekt bardzo atrakcyjny, ale trzeba wziąć pod uwagę kryzys wywołany przez ministrów finansów i ekonomistów, odpływ ludności z miasta, zmiana funkcji miasta z polskiego uzdrowiska na niemiecki dom starców, brak żywej gotówki na rynku i w kieszeniach obywateli, sąsiedztwo" pięknego" gazoportu, skutecznie odstraszającego turystów. Jeśli to weźmiemy pod uwagę, na pewno zauważymy, że cała inwestycja, mimo pozornego i spodziewanego sukcesu inwestycji, w 90-ciu procentach okaże się klapa i będzie nierentowna. Zatem, popierając ideę i projekt, w mojej ocenie nie ma on sensu.

Gość • Czwartek [17.11.2011, 09:30:33] • [IP: 88.156.233.***]

Moim zdaniem taki obiekt nie pasuje do naszego miasta to Świnoujście a nie Miami. Kolejne drogie hotele dla kolejnych niemieckich emerytów. Może powinni skrocic godziny ciszy nocnej od 20:00 wszyscy do łóżek!

normalny • Czwartek [17.11.2011, 09:29:24] • [IP: 195.117.222.*]

A po co molo jak bedziemy mieli gazoport ?

Bździągwa • Czwartek [17.11.2011, 09:28:00] • [IP: 31.63.197.***]

„O finalnym kształcie architektonicznym inwestycji zadecyduje” cięcie kosztów. A co do mola, to jakie będzie długie 20-30 metrów w głąb lądu� (powinno być najdłuższe nad Bałtykiem.

Kejt. • Czwartek [17.11.2011, 09:25:50] • [IP: 217.97.193.**]

Żegnajcie drzewka! ;(

porucznikbarewicz • Czwartek [17.11.2011, 09:23:55] • [IP: 80.245.191.**]

1IV? Już? Przespałem święta.

Gość • Czwartek [17.11.2011, 09:15:41] • [IP: 92.42.113.**]

Bardzo pieknie, tylko kto to będzie odwiedzał. Jak dalej nie będzie tunelu, to cała inwestycja umrze smiercia naturalną. Sama idea jest dobra, bo będą miejsca pracy dla ludzi, ale jak nie będzie dobrego połączenia i szybkiego, to ludzie zatrzymają sie w Międzyzdrojach, które też bardzo sie stara o atrakcyjność miejscowości i trzeba przyznać, że w sezonie pękało w szwach, podczs kiedy w Świnoujściu możemy liczyc tylko na emerytów z Niemiec, którzy zatrzymuja sie w Aldze.Tunel i jeszcze raz tunel. Jak wladze tego nie zrozumieją, to obiekty będa stały puste.

Gość -komuch • Czwartek [17.11.2011, 09:14:47] • [IP: 88.156.235.***]

Inwestycje w Dubaju napawały optymizmem. Ale to daleko. Nie wszystko da się przewidzieć. A wszystko na kieszeń przeciętnego Polaka !. Nie miejmy złudzeń, będziemy mogli z daleka podziwiać powstające sanktuarium wielkości i marzeń świnoujścian. No i praca na miejscu.

Gość • Czwartek [17.11.2011, 09:10:25] • [IP: 80.54.123.***]

Wybudują same hotele i tyle, zero Aquaparku dla mieszkańców juz o molo nie wspominając...

Gość • Czwartek [17.11.2011, 09:09:26] • [IP: 92.42.119.***]

nie doczytalem czy molo bedzie ogolno dostepne??a swoja droga ciekawy projekt proponuje oszklic dno jeszcze i zrobic mala rafe dla rybek

........ • Czwartek [17.11.2011, 09:09:21] • [IP: 93.94.188.***]

jak bedzie to uwierze. poza tym piekny krajobraz z gazoportem, cos takiego to niespotykana rzecz w uzdrowisku ha

Gość • Czwartek [17.11.2011, 09:02:37] • [IP: 87.58.220.**]

szkoda tych bud z zarciem! taki polski krajobraz był. teraz bedzie żydowkie budownictwo rozrywkowo-debilne dla odmóżdzonych!

Gość • Czwartek [17.11.2011, 08:57:59] • [IP: 178.182.50.**]

sratata odkąd tu mieszkam to tylko plakat wisi i robi wielką nadzieję na powstanie czegoś co jednak nie stanie na naszej ziemi :/ Dobrze, że za marzenia nie karają !

Gość • Czwartek [17.11.2011, 08:57:52] • [IP: 213.238.87.*]

A czy" normalny" spacerowicz będzie mógł wejść na molo?

Gość • Czwartek [17.11.2011, 08:53:26] • [IP: 93.94.188.**]

Miejmy nadzieje że kryzys tego nie zatrzyma i nie wszystko w naszym Świnoujściu jest bajką.

Gość • Czwartek [17.11.2011, 08:44:23] • [IP: 80.53.104.**]

A gdzie ochrona wydm i roślinności?

Gość • Czwartek [17.11.2011, 08:42:22] • [IP: 80.54.123.**]

Tylko miec nadzieje ze wstep na molo bedzie... bezplatny...

kafir • Czwartek [17.11.2011, 08:42:10] • [IP: 88.156.235.**]

Daj Boże, oby im się udało. Warto byłoby jednak wiedzieć czy i w jakiej formie i wysokości partycypuje w tej inwestycji Miasto Świnoujście. Jak wielu zauważyło, istnieją wszelkie przesłanki aby cały ten interes zrobił klapę. Ciekawe jak im dopiął się biznesplan dla tej inwestycji. Dotąd przyjeżdżało do Uzdrowiska ok. 8 Dunek, 12 Norweżek i 15 Szwedek miesięcznie (dane z sufitu), bo w Polsce było tanio, z tymi gwiazdkami już tanio nie będzie. Czy będzie natłok wycieczek z całej UE aby oglądać to cudo? Pani Eris wycofała się ze swojej inwestycji nie z powodu kontry PO, ale po zimnej ocenie realiów ekonomicznych. Ale wtedy kryzys dopiero był w zalążku... Póki co w ruch poszły piły, aby usunąć drzewne chwasty które wyrosły sobie na wydmach bez żadnych pozwoleń z UM.

Gość • Czwartek [17.11.2011, 08:36:31] • [IP: 93.94.188.***]

Pozostaje trzymac kciuki zeby w miedzyczasie inwestycja po raz kolejny z niewyjasnionych przyczyn nie zostala przrerwana. Pozdrawiam.

Gość • Czwartek [17.11.2011, 08:34:35] • [IP: 83.13.154.***]

Chciałabym tam pracować :))))))

Gość • Czwartek [17.11.2011, 08:33:27] • [IP: 93.94.185.***]

WSPANIAŁY OBIEKT, JUZ NIE MOGE SIE DOCZEKAC KIEDY BEDZIE GOTOWY

Gość • Czwartek [17.11.2011, 08:32:13] • [IP: 93.94.185.***]

PIEKNY

Gość • Czwartek [17.11.2011, 08:23:55] • [IP: 217.97.199.**]

Czy to" futuro" będzie pasowało do tego co nie tak dawno wybudowano?

Gość • Czwartek [17.11.2011, 08:23:24] • [IP: 92.42.115.***]

jak pójdą na całość to będzie deptak do Szwecji

Wróżka • Czwartek [17.11.2011, 08:20:48] • [IP: 83.20.7.***]

Kolejne apartamentowce bez mola.

Gość • Czwartek [17.11.2011, 08:20:25] • [IP: 217.97.193.***]

Może i bajka, ale jak się patrzy jak rozbudowuje się dzielnica nadmorska to nie takie bajki już tu zrealizowano (np. w dwa lata powstał piękny odcinek nowej promenady, z wieloma nowymi domami). Powodzenia.

Gość • Czwartek [17.11.2011, 08:17:01] • [IP: 92.42.118.***]

Będzie piękny widok z tego mola na gazoport...

Gość • Czwartek [17.11.2011, 08:09:23] • [IP: 217.97.193.***]

jak zwykle mądry tytuł... teren to raczej przygotowują pod budowę hoteli przede wszystkim

Gość • Czwartek [17.11.2011, 08:08:59] • [IP: 92.42.118.***]

Cokolwiek powstanie, będzie lepsze niż te budy z żarciem.Cieszmy się więc.

Gość • Czwartek [17.11.2011, 08:02:43] • [IP: 92.42.117.*]

budynek po odrze załamie się za parę let bo żle jest wykonany o

Gość • Czwartek [17.11.2011, 07:50:45] • [IP: 188.147.46.**]

wreszcie :-)

Gość • Czwartek [17.11.2011, 07:49:25] • [IP: 80.245.189.***]

Pięknie, pięknie ! W końcu. Mam tylko nadzieję, że projekty finalne będą nawiązywały architekturą do otoczenia i klimatu miasta, a nie wybujałej wizji science fiction architektów jak na załączonych obrazkach. Swoją drogą czemu nie ma pięknego błękitu tylko potężne chmury burzowe ?

Gość • Czwartek [17.11.2011, 07:48:17] • [IP: 88.156.233.***]

jak to ma wygladac jak na zdjeciu to pzdr

Gość • Czwartek [17.11.2011, 07:44:45] • [IP: 83.21.177.**]

znowu ten brzydki duński styl

Gość • Czwartek [17.11.2011, 07:42:45] • [IP: 89.77.185.***]

PRECZ Z KOMUNĄ!!

Gość • Czwartek [17.11.2011, 07:36:01] • [IP: 88.156.235.*]

ja tą bajkę już kilka razy już słyszałem, a teraz w dobie globalnego kryzysu staje się jeszcze mniej wiarygodna.

hi • Czwartek [17.11.2011, 07:33:45] • [IP: 80.245.186.**]

kto bedzie mieszkal w tych wszystkich hotelach w sciu? paranoja

Luffy • Czwartek [17.11.2011, 07:27:31] • [IP: 88.156.235.***]

nice ;)

Gość • Czwartek [17.11.2011, 07:19:23] • [IP: 88.156.233.***]

Wygląda imponująco.

Gość • Czwartek [17.11.2011, 07:17:49] • [IP: 178.238.251.***]

Brzmi bajkowo, ale patrząc na ten dół na wydmach, gdzie miało być tak pięknie, nie chce się wierzyć w nowe projekty.Tunel, też miał być!

Gość • Czwartek [17.11.2011, 07:10:52] • [IP: 92.42.115.***]

fajna bajka

Gość • Czwartek [17.11.2011, 07:06:57] • [IP: 217.97.199.**]

Wygląda pięknie

Gość • Czwartek [17.11.2011, 07:01:48] • [IP: 92.42.118.**]

"teren przeznaczony jest na usługi turystyczno-wypoczynkowe-pensjonatowe, hotelowe" czyli jednym słowem nie dla mieszkańców

Gość • Czwartek [17.11.2011, 06:56:03] • [IP: 80.245.186.**]

a co z tunelem? chyba że to będzie wjazd do tunelu?

Gość • Czwartek [17.11.2011, 06:53:58] • [IP: 195.198.46.***]

Baju, baju wytną lasy, pobudują hotele i punkty handlowe a mola jak nie postawili tak nie postawią. Molem mamią już od czasów Dziekońskiego i niemieckiego doktora słynnego budowniczego!! Miasto powinno oddać za darmo tereny firmie Interferie, które pobudowało hotel po dawnej dolnej odrze. Może oni bez mamienia, obiecywanek i kosmicznych wizualizacji pobudowali by molo. A Interferie to KGHM!!

Gość • Czwartek [17.11.2011, 06:43:34] • [IP: 95.129.225.***]

przed wejściem i na końcu mola niech nie zapomną o wykonaniu rond

Gość • Czwartek [17.11.2011, 06:23:20] • [IP: 92.42.115.***]

Jakie szczęście, że te widoczki nie są już ostatecznymi poijektami!! Niezbyt to ładne - szczególnie molo to koszmarek.

Gość • Czwartek [17.11.2011, 06:19:51] • [IP: 217.97.193.**]

jeaaaaaaaaaaaa!!

Oglądasz 1-151 z 151
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■