POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Poniedziałek [21.11.2011, 07:26:49] • Świnoujście

Miastu potrzebna jest noclegownia

Miastu potrzebna jest noclegownia

fot. Czytelnik

To miejsce, gdzie mogliby przebywać, zwłaszcza w okresie zimowym, bezdomni. Być może wówczas zniknęliby z centrum miasta. Ze schroniska są wyganiani za złamanie regulaminu, w tym za picie alkoholu.

37 procent respondentów opowiedziało się w naszej sondzie za budową noclegowni. Niewielu mniej (31 procent) życzyłoby sobie, aby służby nakłaniały bezdomnych do pobytu w schronisku.

Miastu potrzebna jest noclegownia

fot. Czytelnik

- Co jednak z tego, że tam trafią, skoro za złamanie regulaminu wylatują i znów idą pod prom – mówi jeden z naszych Czytelników.

Miastu potrzebna jest noclegownia

fot. Czytelnik

– Przy schronisku powinna być noclegownia z dużo gorszymi warunkami niż w placówce, ale za to bez tak restrykcyjnych przepisów. Nie chodzi o to, aby budować im kolejne lokum, ale znaleźć jakiś sposób na usunięcie z ulicy, zwłaszcza z centrum miasta.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 123, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-123 z 123

Gość • Czwartek [24.11.2011, 21:11:59] • [IP: 80.245.186.***]

do IP 2 3 3 - czy wiesz, że kościół to MY?!Ile dałeś księdzu by mógł pomóc bezdomnemu pijakowi?Jeżeli coś dałeś to możesz zapytać ile dał z tego bezdomnemu, , ile za ogrzewanie kościoła, energię, konserwację itd.Ponadto księża to też tylko ludzie nękani takimi samymi chorobami jak każdy z nas, Ci z opuchlizną brzuszną jak to nazywasz to ciężko chorzy ludzie!Pomyśl ile byłoby zła gdyby nie księża, to Oni wpajali nam od dziecka miłośc i szacunek do każdego człowieka, nigdy nie mówili by kogoś zabijać, bić czy karać.W jakim miejscu życia Ty człowieku stoisz, jakie wartości przekazujesz swoim dzieciom?Czy wogóle potrafisz kochać i rozumieć drugiego człowieka?Czy tylko wypijsujesz brednie?Zastanów się czy tylko ksiądz i policjant odpowiadają za złe Rządy w RP, a TY co robisz dla kraju, rodziny i bezdomych?Zrób sobie rachunek sumienia, dla mnie jesteś bezmózgowcem!

Gość • Czwartek [24.11.2011, 20:51:27] • [IP: 80.245.186.**]

w mieście powinny znajdować sie tabliczki o treści:" prosimy nie sponsorować alkoholików" w trzech językach...

Gość • Wtorek [22.11.2011, 21:29:46] • [IP: 83.21.219.***]

Sprawdzić meldunki i wywieźć o rodzinnego miasta

Ojciec Inkasent • Wtorek [22.11.2011, 19:46:16] • [IP: 88.156.233.***]

Kraj w 98 % katolicki. ... a taka straszna bieda dotyka księży z widoczną opuchlizną głodową. Rodacy pomóżmy w znalezieniu roboty tym biedaką Oni tak chętnie by ciężko pracowali, tacy biedni ci księża a jak się dzielą z ubogimi, prawdziwi przedstawiciele miłosierdzia katolickiego !

Gość • Wtorek [22.11.2011, 19:19:55] • [IP: 94.220.202.**]

Sa w Swinoujsciu kluby nocne? Tam ich zakwaterowac, dziewczyny sie uciesza.

Gość • Wtorek [22.11.2011, 16:36:06] • [IP: 95.129.228.**]

pozostawić ich prawu natury i nie przejmować się menelstwem

Alleluja i do przodu ! • Wtorek [22.11.2011, 15:35:00] • [IP: 77.254.92.***]

Oto miłosierdzie katolickie jak na dłoni ! Bo to wielka tajemnica wiary ZŁOTO SREBRO I DOLARY !

Gość • Wtorek [22.11.2011, 15:06:10] • [IP: 80.245.179.***]

Coś tu trzeba sprostować.Zdjęcie wszystkim się spodobało, ale przedstawia nie do końca jak to niektórzy opisują z "zarazę społeczną" jaką jest menelstwo.Znam dobrze tych dwoje.Fakt - na własne życzenie stracili swoje mieszkania w czym pomógł im alkohol.Ale klasę trzymają o czym świadczy nawet fakt że pan na zdjęciu jak co dzień jest ogolony.ważne - nie żebrają.Jak już to pożyczają i oddają w terminie.Skąd? Puszki i butelki zbierają za co zostali niedawno nawet pobici.Dorywczej pracy się nie boją.Pani ze zdjęcia właśnie skończyła 60 lat i czeka na przyznanie emerytury która pomoże im zamieszkać w wynajmowanym pokoju jak żyli do niedawna ze skromnych pieniędzy z rodzinnego źródła które się skończyło. Dzielę się z nimi posiłkiem w pracy bo na tyle mogę im pomóc i mocno dopinguję żeby im standard życia się podniósł.

ryynio • Wtorek [22.11.2011, 14:23:26] • [IP: 83.249.22.**]

Maryja i Józef tez nie mieli noclegu, dopiero w stajni znalezli miejsce,

Gość • Wtorek [22.11.2011, 13:54:07] • [IP: 80.245.181.***]

Jaka ładna para :) Patrz zdjęcie 1 :D

Gość • Wtorek [22.11.2011, 11:27:16] • [IP: 95.129.226.**]

Co w Biblii na ten temat?.. Mądrość Syrycha 40:28 „ Synu, nie prowadź życia żebraczego, lepiej umrzeć, niż żebrać.” ...czytaj biblie..potrzebujemy wiecej ateistow :-)))

Gość • Wtorek [22.11.2011, 09:39:35] • [IP: 92.42.114.**]

Na tych zdjęciach to po ekshumacji czy przed?

Gość • Wtorek [22.11.2011, 09:26:33] • [IP: 88.156.235.***]

Debata na temat bezdomnych musi się przenieść na Wiejską w Warszawie i tam waleczni niech się wykażą walecznością. Dwóch radnych i siła Palikota, widzą generalnie problem ze ścieżek spacerowych. Nie zdają sobie chyba sprawy że ten smrodek i do ich klatek schodowych może dotrzeć. Zamknąć, usunąć, przekonać do zmiany sposobu egzystencji / raczej nie wykonalne /. Humanizm i humanitaryzm postrzegany inaczej. Siło trzecia w sejmie a na jakich zasadach zatrudniasz u siebie. Gdzie te podatki, składki zusowskie od Was. Ta rzeczywistość dotyka i bogatych to kwestia czasu. Szklane domy?. Prawo powójnej spirali!

Gość • Wtorek [22.11.2011, 09:26:01] • [IP: 80.245.186.**]

prawda niech pracuja za miche i dach nad glowa

Gość • Wtorek [22.11.2011, 06:48:16] • [IP: 88.156.234.**]

Do roboty- grabienie liści w parkach, sprzątanie ulic. Mają siłę łazić bez sensu to i mogą wykonywać prace porządkowe.

Gość • Wtorek [22.11.2011, 06:44:35] • [IP: 178.238.251.***]

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 14:53] • [IP: 93.94.186.*] KSIEZA MAJA TYLE MIEJSCA PRZECIEZ NIBY ONI SA LEKARZAMI DUSZp. JEZUS BY ICH PRZYGARNOL.W MIESCIE JEST TYLE KOSCIOLOW.TYLE WOLNYCH POKOJI..."No, właśnie!

Gość • Wtorek [22.11.2011, 06:33:50] • [IP: 93.154.158.***]

Zobaczcie jakie piękne zdjęcie (to pierwsze) tylko napis dodać POZDROWIENIA ZE ŚWINOUJŚCIA i mamy gotową widokówkę, a nasze maskotki na pierwszym planie

Gość • Wtorek [22.11.2011, 01:33:59] • [IP: 217.97.199.**]

Świnoujście chwali się że położone jest na 44 wyspach, mogłaby na jednej z nich powstać noclegownia

Bździągwa • Wtorek [22.11.2011, 00:38:00] • [IP: 79.162.131.***]

Przenieść ich na środek nowych powstałych rond, będą służyć jako żywe pomniki.

Bździągwa • Wtorek [22.11.2011, 00:22:57] • [IP: 79.162.131.***]

10:05 - Ciekawe jak Ty chcesz mnie wytępić Pimpek, bo nie wierzę w to, że jesteś, ani samobójcą, ani jakimś kimś ważnym? Jesteś zwykłym bąkiem cichaczem podkołdernym jadowitym. Czaisz?

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 23:40:01] • [IP: 83.8.129.***]

Ich wybór, ich życie !

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 23:25:05] • [IP: 88.156.235.***]

Coraz śmielej podejmowny jest temat losu bezdomnych. Tylko w obecnym stanie prawnym będzie to tylko bicie populistyczne piany. Recepty na zmniejszenie liczby bezdomnych żadna siła polityczna nie ma. Obywatelu jesteś wolny ! Tematu może by nie było gdyby ci, zacnym obywatelom miasta nie zamazywali poczucia piękna. Bieda jest po prostu brzydka i perfidna.

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 23:00:46] • [IP: 92.42.112.***]

tak tak nowa noclegownia o obniżonym standardzie i dla każdego kto bedzie tam nocował gratisowo napoje z zawartością procentów to tak na rozgrzewke. ... A pogonić do roboty. ..można pomagać ubogim ale nie można dawać przyzwolenia na to by nic ze sobą nie poczeli. Takich ludzi należy motywować...a jak no to już zostawiam odpowiednim ludziom z Mopru.

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 22:52:52] • [IP: 80.245.180.**]

Zepchnąć to towarzystwo na obrzeże miasta.

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 22:48:08] • [IP: 83.8.129.***]

Beczka piwa om rozwiąże zycie !

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 22:30:33] • [IP: 92.42.118.***]

noclegownia powinna byc ale dla trzezwych

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 21:30:23] • [IP: 94.220.202.**]

119...masz racje, spragnionych napoic a dodatkowo daleko w lesie wykopac ziemianki ocieplane darnina i pilnowac aby ta plaga sie nie wydostala do miasta.Chroncie nasze dzieci przed ich widokiem.Panie Prezydencie czas na czyny, do roboty.

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 21:03:04] • [IP: 80.245.182.**]

ryynio • Poniedziałek [21.11.2011, 16:58] • [IP: 83.249.26.***] "informacja dla katolików... takich ludzi powinniscie do siebie przyjąć chociaz na jeden dzien, w nich nalezy widzieć Jezusa..." Widzieć Jezusa, to znaczy być dla nich dobrym, nakarmić, wspomóc odzieniem... ale nie utrzymywać i być wykorzystanym przez ateistów, bezbożnych i bluźnierców !!

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 20:58:30] • [IP: 80.245.182.**]

Popieram, należy od nich wymagać- ZAKAZ ALKOHOLU. Jeśli nie, to już nie będą noclegownie tylko meliny!! A my będziemy musieli ich jeszcze utrzymywać :-(

a. • Poniedziałek [21.11.2011, 20:45:39] • [IP: 217.97.199.**]

Rozumiem, że trzeba takim ludziom pomóc, mimo że czasami sami wybierają takie życie, jedzenie i, suchy kąt należy się każdemu. Ale błagam, wymagajmy coś także od tych ludzi, ograniczenie picia alkoholu za darmowy nocleg to chyba nie dużo. Mogliby zamiatać liście, odśnieżać, ale im się często zwyczajnie nie chce. Nie popieram wydawania pieniędzy, żeby mieli miejsce w dobrych warunkach pić.

idiota świnoujski • Poniedziałek [21.11.2011, 20:30:21] • [IP: 192.168.11.***]

A nie lepiej ze dwa ronda dodatkowo ??

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 20:26:33] • [IP: 92.42.119.***]

akurat ta pani miała mieszkanie ! no cóż przepiła je z kochankiem ! jej teraz sprawa gdzie śpi. Sama wybrała taki los, nik wódy jej do gardła nie wlewał. Pijaków w Ś-ciu jest coraz więcej ! a do roboty ich pogonić, a nie w mawiać im chorobę.

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 20:19:16] • [IP: 80.245.177.***]

246 popieram

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 20:11:16] • [IP: 92.42.119.***]

Ludzie dajmy im spokój i trochę tego specyfiku co go tak lubią a wszystko się ułoży.

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 19:54:20] • [IP: 178.238.246.***]

płacimy policji za to że ich wozi, praca załogi karetki pogotowia też kosztuje do tego paliwo do samochodów, budujemy schronisko i płacimy za jego utrzymanie i po co to wszystko? aby w sezon odwdzięczyli się robiąc za żywą reklamę miasta pod Bielikami. Mamy kryzys, zima i selekcja naturalna powinna robić swoje, ot.

Prawdziwek Polak • Poniedziałek [21.11.2011, 19:02:01] • [IP: 88.156.233.***]

Ach gdyby wygrał Jarosław Kaczyński było by niebo ! Wszyscy by mieli pracę super płatną, każdy Polak miałby willę i Mercedesa albo i dwa a tak głosowaliście na Tuska a łun taki chytry i nie chce nic dać ino gdzie te wszystkie dobra pochował ? Ano Maciarewicz z J. Kaczyński wiedzą i ino wygrają wybory to wszystki majątek schowany przez Tuska sprawiedliwie rozdadzą ! I nie będzie już meneli bo łoni tak chlaja bo PO wygrało, no !

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 18:46:04] • [IP: 94.220.202.**]

Unia da nam papu, Nato obroni a my bykiem na trawce.Takie sa obietnice pisu a slowom Jarka trzeba wierzyc.Tusk niedobry do pracy goni niewdziecznik jeden.

pazdzioch • Poniedziałek [21.11.2011, 18:17:47] • [IP: 79.162.2.***]

spiochy pobudka

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 18:17:45] • [IP: 92.42.118.***]

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 17:40] • [IP: 92.42.116.***] - proste było mało możliwych odpowiedzi w sondzie. Szkoda, że jej dokładnie nie przedstawiają z ilością głosujących itd. Można to odbierać, że opcje były: wybudować nowe schronisko, lub wybudować noclegownię.

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 17:49:38] • [IP: 92.42.112.***]

Tak wygląda w praktyce " polityka miłości" oszusta donalda. Pracy brak i bezrobocie coraz większe, ludzie wpadają w rozpacz, pijaństwo a władza nie ma nic do zaproponowania. Coraz więcej ludzi jest na bruku. Chyba wprowadza się starą zasadę " wasze ulice, nasze kamienice"

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 17:47:53] • [IP: 92.42.114.***]

jak by nie patrzyc. ..to sa ludzie i gdzies tam swoje zycie przegrali. Jednak trzeba by im pomuc to wstyd dla kr. A jak tak dalej beda w tym kraju rzadzili to . .to uczciwy obywatel pracujacy za głodowe pensje skonczy w krutkim czasie tak samo. PIERDU PIERDU A BIEDA CORAZ WIEKSZA.

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 17:40:56] • [IP: 92.42.116.***]

37 procent respondentów opowiedziało się w naszej sondzie za budową noclegowni. Niewielu mniej (31 procent) życzyłoby sobie, aby służby nakłaniały bezdomnych do pobytu w schronisku. 95% wypowiedzi w komentarzach jest przeciwko noclegowni/ pomijam jakość bo od błędów-nie mylić z literówką- flaki sie przewracają) tylko zastanawia mnie skąd byli ci respondenci z sondy ??!!

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 17:19:47] • [IP: 89.69.28.***]

Dokładnie, ksiądz wspiera PiS i daje na Radio" Innowierca" Maryja więc stać go i na biednych. Bo chyba taki program ma PiS?

ryynio • Poniedziałek [21.11.2011, 16:58:10] • [IP: 83.249.26.***]

informacja dla katolików... takich ludzi powinniscie do siebie przyjąć chociaz na jeden dzien, w nich nalezy widzieć Jezusa...

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 16:31:48] • [IP: 178.238.244.***]

oni sie opalaja a ja mam tyrac do67 lat to jest chore

f96 • Poniedziałek [21.11.2011, 16:24:14] • [IP: 192.168.11.***]

Żulasy górą!! Widać, że" chlory" są ponad prawem w naszym mieście... Rzeczywiście biednym i bezdomnym pomóc!!

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 16:22:38] • [IP: 178.238.246.**]

Panu o IP:92.42.119 polecam bardzo ciekawą książkę, a tytuł jej brzmi" Słownik ortograficzny". Może najpierw popracujmy nad swoimi wadami a potem oceniajmy ludzi którzy prawdopodobnie są ofiarami przemocy, lub pochodzą z rodzin patologicznych.

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 16:16:54] • [IP: 89.78.74.***]

Proszę mi wybaczyć ale nie szkoda mi ich...jeżeli bieda...ok..należy pomóc i PAŃSTWO powinno pomagać..ale jeżeli chleje..i nie może nic z tym zrobić..no to sorry..to jest to tragedia..dla społeczeństwa a taki widok...oj nie..ja dziekuje :)

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 15:50:47] • [IP: 87.58.220.**]

15:17-- ale z ciebie bałwan ortograficzny! chyba cię czeka taki sam los...

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 15:43:26] • [IP: 94.246.89.**]

Do parafi ich wyslac ksiedza stac na danie im dachu nad glowa kosciol dobrze zarabia

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 15:42:27] • [IP: 88.156.234.***]

Pijakow nie zalowac ale naprawde biednym w potrzebie panstwo ma obowiazek pomoc. Po to jest panstwo !.

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 15:17:31] • [IP: 92.42.119.**]

Gonic takich jak ci na zdięciu sami sobie tak robiom woląpić niż płacić za mieszkanie a wy się jeszcze litujecie natakimi pokazaliscie że czeba im pomuc a im piurka obrastają niczym sie niemartwią olewają nas wywieśc ich dalej bo tylko ludzi odganiają swoimi smrodami

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 15:15:44] • [IP: 88.156.234.***]

A Tysk, Tyskland -to okreslenie Republiki Federalnej Niemec...

Mieszkanka • Poniedziałek [21.11.2011, 15:07:25] • [IP: 195.117.222.*]

przy oponiarni niech powstanie z podatków LNG

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 15:05:39] • [IP: 88.156.234.***]

Chodzmy wszyscy do schroniska, tam utrzyma nas rzad Tuska.

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 15:05:25] • [IP: 88.156.233.***]

, , śpij zamknij oczy, śnij, , :)

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 15:00:10] • [IP: 92.42.118.***]

i co jeszcze noclegownie, posiłki kawke herbatke wodeczke i papieroski moze jeszcze im damy. My ciezko pracujemy a oni tylko lapy wyciagaja najlepiej sie napic wyspac itd.

mieszkanka • Poniedziałek [21.11.2011, 14:58:09] • [IP: 88.156.232.***]

Przestańmy się litować nad tymi pijakami, wywieś ich za miasto a nie jeszcze budować im noclegownie. Oni nie chcą pomocy ci coś chcieli zmienić w swoim życiu to poszli do Albertów i stosują się do dyscypliny. Między innymi przez takich pijaków którzy mają gdzieś porządne życie , pracę to my coraz bardziej mamy wydłużany wiek emerytalny to jeszcze mamy na nich dawać. A zamiast noclegowni to lepiej było by wybudować dom starców mam na myśli FREGATE gdzie pół roku trzeba czekać na miejsce dla schorowanej starszej osoby aby miała opiekę, te osoby bardziej sobie zasłuży na pomoc. Byłam we Fregacie i widziałam tych staruszków umierających i na pewno nie hańbili naszego miasta. A wy litujecie się nad takimi jak na zdjęciu.

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 14:53:54] • [IP: 93.94.186.*]

KSIEZA MAJA TYLE MIEJSCA PRZECIEZ NIBY ONI SA LEKARZAMI DUSZp. JEZUS BY ICH PRZYGARNOL.W MIESCIE JEST TYLE KOSCIOLOW.TYLE WOLNYCH POKOJI.

Halina • Poniedziałek [21.11.2011, 14:51:57] • [IP: 88.206.164.***]

Schronisko jest pieknie wybudowane, dobrze ze majom sie gdzie podziac ludzie bezdomni. Niewszyscy som juz ostatnimi alkocholikami. Som ludzie kturym zycie tak strasznie wyszlo. Rozwody itd. zmarnowali swoje zycie ale chcieli by zaczac od nowa, niemajom szans bo opieka spoleczna im nieponoze muszom pozostac tam na cale swoje zycie. To jest straszne. Wspulczuje tym ludziom co by chcieli zaczac zycie od nowa ale niemajom szansy...

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 14:36:30] • [IP: 92.42.113.**]

A MOZE BY URZĄDZIĆ PŁATNE POLOWANIA?MIASTO BY ZAROBIŁO A I ONI PEWNO SZCZĘŚLIWSI ZESZLI BY Z TEGO ŚWIATA WIEDZĄC ZE PRZYCZYNILI SIĘ DO ROZWOJU NOWEJ DYSCYPLINY. ŚMIERĆ JEST DLA NICH WYBAWIENIEM.

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 14:28:09] • [IP: 46.205.33.**]

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 10:05] • [IP: 95.41.106.**] : Haha popieram w 100% ! :)) Bżdziagwa to zakała społeczeństwa, trzeba tępić takich :D

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 14:22:57] • [IP: 85.182.12.***]

a gdzie jest STRAZ MIEJSKA??dzieciak rzuci papierek to straz juz jest !!dorosly zle zaparkuje auto to Straz juz jest!!To gdzie sie chowa Straz Miejska przed menelami !!

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 14:22:38] • [IP: 88.206.164.***]

Co z tego ze jest schronisko. tam mieszkajom ludzie ktuzy zucili picie juz dawno, ale powrotu do normalnego zycia niemajom szans. Niemajom mieszkania i nikt im niechce pomuc muszom tam pozostac do konca swoich dni. Opieka spoleczna powinna im dac szanse na rospoczecie nowego zycia.

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 13:35:08] • [IP: 92.42.117.*]

jejku jejku biedactwa

fred • Poniedziałek [21.11.2011, 13:12:10] • [IP: 178.238.249.***]

chyba potrzebne są jakieś ustawowe działania... nie wyobrażam sobie sytuacji że u naszych sąsiadów" Niemców" śpię na ławeczce lub pod drzewkiem... od razu zjawia siępolicja i robi z tym porządek... a u nas? wiadomo że jest bezdomny wiadomo że nie ma gdzie spać, wiadomo że żebra i zawsze jest jedno wytłumaczenie... nie chiał iść do noclegowni...

Bździągwa • Poniedziałek [21.11.2011, 13:11:44] • [IP: 79.162.129.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 13:10:23] • [IP: 80.245.182.***]

wczoraj w lasku przy szkolnej w strone działek widziałam rozbity namiot i palące sie przy nim ognisko, cuda świata normalnie, nie ma na to żadnej mocy by ich pogonic, lasek to jeden wielki śmietnik, miasto zarobiłoby na terenie zrobiwszy porzadek z tym laskiem skoro nikt nie widzi jaka to syfoza i menelstwo by z niego wyszło.

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 12:55:49] • [IP: 80.245.181.**]

Taniej będzie kupić skrzynkę denaturatu. Problem sam się rozwiąże.

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 12:41:53] • [IP: 88.156.234.***]

Na 1 zdjeciu :Rodzina na swoim w wolnej Polsce.

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 12:38:02] • [IP: 217.97.199.**]

Jeżeli miasto będzie przyjazne menelom (schronisko, noclegownia, cieple posiłki na kaca itp) to przyjadą do nas setki tych chorych ludzi z całej Polski. Sołtysi sąsiednich gmin i województw będą dawać swoim menelom bilet na wczasy do Świnoujścia i będą mieli problem z głowy. Dzisiaj, 80% albo i wiecej meneli jest spoza Świnoujścia. Należny im dac bilet do rodzinnej miejscowosci (najlepiej do Warszawy) i niech jadą do swoich. Zuli nalezy gonić ze Swinoujscia a nie ich tutaj przyciagać. W lecie w centrum to nawet przejsc nie mozna tylu zuli molestuje przechodniow. A ławki to są właściwie tylko dla nich.

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 12:35:15] • [IP: 93.94.185.***]

niech umieraja sami sobie wybrali taki los siegajac po kieliszek

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 12:15:03] • [IP: 212.77.105.***]

Wywozić ich z miasta jak dziki!

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 12:11:14] • [IP: 92.42.119.***]

A ksieza w tym miescie to nie powinni pomagac?? oddac im jakas sale przykoscielna winko raz dziennie i cieply posilek a nie liczyc tylko na tace nieroby-gdyby chodzilo o dzieci ksieza biliby sie przed trawnikiem eh

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 12:05:50] • [IP: 95.129.226.**]

siedzi sobie spokojnie w zapachu ekstrementow, pali papieroska i wyciaga do mnie reke po 2zl. Kazdy z nas ma mozliwosc wyboru. Tym ktorym powinela sie noga ale chca wrocic do normalnego zycie pomagaja instytucje. Warunek jeden- chciec. Panowie na zdjeciu wybrali swoj wlasny swiat Nie mozna ich do niczego zmuszac? w takim razie mnie rowniez nie wolno zmuszac do takiego widoku i zapachu na przystanku, trawniku, przy promie. Jesli mnie sie zmusza do ogladania takich smaczkow bo sluzby nic nie moga zrobic to i ich mozna rowniez zmusic do opuszczenia tych miejsc. A rotacja wsrod nich jest duza. Tyle tylko ze duzo tez przyjezdza..bo to miasto portowo-graniczne..czyli eldorado w porownaniu do np wschodniej polski. Zima problemu sama nie rozwiaze. Na wiosne wroca maskotki i wszystko zacznie sie na nowo.

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 11:20:22] • [IP: 188.33.136.***]

Zostawcie tych biednych ludzi w spokoju. Przecież oni cały czas są gotowi do naturalnej selekcji. Aby odbywała się ona w miarę sprawnie, należy systematycznie zostawiać przy śmietnikach denaturex.

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 11:15:49] • [IP: 80.245.183.***]

darmozjady, do kamieniołomów !! Albo Tusk niech sie nimi zajmie i zabierze do domu, wszystkich bezdombych, żuli z całej Polski - przecież" kochajmy sie"

ryynio • Poniedziałek [21.11.2011, 11:11:15] • [IP: 83.249.26.***]

Bździągwa... to mój pomysl... hehe, tylko zapisywanie na liste dobrowolne* na poczatek wsród pracowników urzedu miasta... a dla urzedników na kierowniczych stanowiskach obowiązkowe... na początek mają udzielac gosciny w czasie wolnym od pracy podczas weekendów,

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 11:02:11] • [IP: 217.97.193.***]

lepiej niech mi panstwo da podwyzke a nie jakies inwestycje za ktore bedziemy wszyscy placic... niech policja gania ich do schronisk w kajdany do kaloryfera i niebede pic...

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 11:00:33] • [IP: 217.97.193.***]

oni potrzebują miejsca do chlania a nie noclegowni, przecież są takie miejsca ale nie przyjmują pijaków, a to w większości żule

ryynio • Poniedziałek [21.11.2011, 10:55:43] • [IP: 83.249.26.***]

w czasie zimy musi byc jedna noclegownia bez zadnych warunków trzezwosci, takie wymagania dobre sa w sanatoriach :-)

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 10:44:59] • [IP: 80.245.189.***]

taaa najlepiej zamiast Hiltona;)

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 10:33:34] • [IP: 95.40.164.**]

A TE NIEBORAKI - żyją jeszcze??...mają DENATUREX??

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 10:33:04] • [IP: 80.245.188.***]

Już wizytówką naszego miasta są pijani na dworcu, w parku i na przystankowych wiatach, tylko patrzec jak fama pójdzie w Polskę i będzie ich więcej, bo tu są dla nich najlepsze warunki.Wszyć wszystim esperal i zoblgować do cyklicznego stawiania się do kontroli, czy aby jeden drugiemu nie zrobił operacji usunięcia wszywki...

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 10:31:30] • [IP: 178.238.251.***]

Bździągwa • Poniedziałek [21.11.2011, 08:07] • [IP: 79.162.129.***] Powinny być wyznaczone dyżury, który menel, ma spać kiedy i u kogo, że np. dwóch czy pięciu takich jegomości dzisiaj nocuje u Ciebie przez tydzień, a po tygodniu u kogoś innego, a w tym czasie samym czasie przyszli by następni, którym skończył się pobyt kogoś innego (takiej rodziny zastępczej). Prezydent zrobił by grafik, który Bum u kogo kiedy ma nocować, spożyć pyszny ciepły posiłek, zażyć kąpieli i przebrać się w czyste ciuszki. Proste? Proste..."Pomysł, rewelacja!Proponuję zacząć od Prezydenta, tak dla przykładu...potem wszyscy z Rady Miasta...na końcu(jak pomysł wypali)"szarzy" mieszkańcy:)

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 10:26:13] • [IP: 178.238.251.***]

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 08:54] • [IP: 88.156.232.***] Noclegownia?, aby mogli dalej pić... A my będziemy za to płacić. Może czas pomyśleć o zmianie przepisów dotyczących leczenia alkoholików, -leczenie obowiązkowe-. Bo sami to oni leczyć się nie będą. No ale to przecież ograniczenie praw człowieka..."Też uważam, że tylko przymusowe leczenie...żadne noclegownie, nie pomogą!

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 10:24:37] • [IP: 31.63.223.***]

a propos leczenia za leczenie przymusowe to jak myslisz kto zapłaci, ja, ty, twoja rodzina -przecież to wszystko z naszych składek po co uszczesliwiać ich na siłę jeszćze za nasze pieniądze -ja sie na to nie zgadzam-za lczenie jednego menela można pomóc komuś kto tego naprawde potrzebuje i chce sie wyleczyć!!

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 10:23:20] • [IP: 195.117.222.*]

A po co nowe miejsca noclegowe jak i tak oni wolą na mrozie spać i popijać mocne trunki a w noclegowni niestety ale trzeba być trzezwym a u nich raczej to nie możliwe postawicie nowy budynek za nasze pieniądze i będzie stał pusty i niszczał a oni mają to gdzieś bo i tak będą pod promem koczować.

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 10:14:33] • [IP: 217.153.7.***]

Obok noclegowni należy koniecznie postawić darmowy sklepik samoobslugowy z denaturatem.

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 10:05:04] • [IP: 95.41.106.**]

Bżdzwiagwa.Przyjmij ich wszystkich do siebie do domu, skoro jesteś tak miłosierna/y.Daj przykład. Twoje komentarze jak zwykle są idiotyczne. Wszędzie Ciebie pełno, a tak naprawdę nie masz o niczym pojęcia. Expert/ka z Bożej łaski!!

ryynio • Poniedziałek [21.11.2011, 09:38:31] • [IP: 83.249.26.***]

przy duzym kosciele jest sporo salek katechetycznych, dlaczego nie przeznaczyc jednej z nich na noclegownie dla tych odrzuconych ? idealna lokalizacja w samym centrum, albo wykorzystac parter/piwnice w pensjonacie dla ksiezy na ulicy Torunskiej... obecnie stoi pusty

ryynio • Poniedziałek [21.11.2011, 09:29:29] • [IP: 83.249.26.***]

wymaganie trzezwosci od tych dzentelmenów jest nie realne i nieludzkie, poprostu nalezy jedynie wprowadzic zakaz spozywania alkoholu w noclegowni, ale nie zamykac drzwi przez pijanymi gdy na dworzu mróz...

kafir • Poniedziałek [21.11.2011, 09:26:02] • [IP: 88.156.235.**]

Kolejny raz notatka na temat sposobu życia bezdomnych alkoholików wywołała falę agresji. Bo jakżeby inaczej wśród bliźnich miejskich (miasto jest jakie jest, dlaczego jego mieszkańcy komentujący tutaj mieliby być lepsi?). Mamy tu wypowiedzi" porządkowych" którzy mają receptę jak pozbyć się meneli ze śródmieścia, radykałów od wypieprzania z miasta (za co? za bycie menelem?). Problem nie zniknie jeśli próbować go" zamieść pod dywan". Ekstremiści zapewniliby każdemu menelowi poczęstunek w postaci denaturexu. Wkrótce adwent i jeśliby któryś załapał się na rekolekcje, to niech zapyta księdza co to jest takiego miłosierdzie i jak powinno się przejawiać? Może niektóre zakute łby coś niecoś zrozumieją. To nieszczęście być bezdomnym alkoholikiem, ale nie mniejsze niż bycie takim jak niektórzy świnoujścianie...

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 09:25:25] • [IP: 83.23.138.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 09:24:33] • [IP: 95.129.226.***]

jak to sa kuracjusze;) wiec do hotelu a nie do noclegowni;]

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 09:19:09] • [IP: 80.54.123.***]

a w noclegowni na dobranoc darmowa naleweczka. .

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 09:18:50] • [IP: 217.97.193.**]

też uważam, że tansze będzie kupienie im biletu do miejsca zamieszkania i przypilnowanie, żeby tam dojechali poprostu nie wpuszczać na prom i tyle, to staje się już dyzurnym tematem, oni uwazają, że tam gdzie mieszkają jest znieczyszczone środowisko dlatego przyjeżdzaja i liczą na datki od niemców!!

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 09:16:50] • [IP: 80.245.186.***]

To są dorośli ludzie a nie małe dzieci. Co mądrzejszy przestanie pić i pójdzie do Albertów Głupi nigdy się nie nauczy i dalej będzie pił. Jak się sami nie ogarną nikt ich nie uratuje. Żadna noclegownia nie jest potrzebna bo i tak będzie pusta. W większości wybór padnie na alkohol i nocleg pod chmurką.

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 09:16:27] • [IP: 217.97.193.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 09:14:31] • [IP: 95.129.225.**]

Miastu nie jest potrzebna noclegownia! Nie zgadzam się utrzymywać nierobów z moich podatków!

Bździągwa • Poniedziałek [21.11.2011, 09:12:54] • [IP: 79.162.129.***]

08:50 - Milcz Gnido, bo gumą.

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 09:07:42] • [IP: 92.42.119.***]

wywiesc do niemiec tam tanie whisky i wiecej opuszczonych budynkow dac po 20 euro na start i papa-a nie schroniska i uszczesliwianie na sile-bezdomny mieszka w noclegowni nie pije i dba o soebie a alkoholik to alkoholik

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 09:02:21] • [IP: 88.156.232.***]

Miasto od ponad roku ma noclegownię, przy ulicu Portowej jest ciepłe miejsce gdzie ci delikwenci moga się podziać, gdzie o nich zadbają, nakarmią, wypiorą a nawet i lekarza wezwą. Nie opowiadaja tylko bajeczek na dobranoc. Noclegownie pozostałe powstają tam gdzie w danym momencie delikwent nawalony ma ochotę zasnąć! Dlatego nocleowni mysiałoby powstać tysiące! - bzdura!!

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 08:59:12] • [IP: 88.156.233.***]

a moze warto sie zastanowic, czy oni chca pomocy?

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 08:54:37] • [IP: 46.205.31.**]

Jeśli robić schronisko to na Warszowie oczywiście.

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 08:54:24] • [IP: 80.245.185.***]

nie mam litości dla pijaków albo noclegownia i ich warunki przestrzegane albo niech zamarzają.

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 08:54:14] • [IP: 88.156.232.***]

Noclegownia?, aby mogli dalej pić... A my będziemy za to płacić. Może czas pomyśleć o zmianie przepisów dotyczących leczenia alkoholików, -leczenie obowiązkowe-. Bo sami to oni leczyć się nie będą. No ale to przecież ograniczenie praw człowieka...

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 08:52:00] • [IP: 217.97.193.***]

to ich wybór po co uszczęsliwiać kogoś" na siłę".

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 08:50:16] • [IP: 46.205.18.***]

Bździągwa..parówczaku..Ty jak cos wymyślisz to głowa mała, eh..gnido miejska weź ich do siebie i będzie po problemie.

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 08:50:13] • [IP: 80.245.191.***]

walka z wiatrakami

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 08:41:01] • [IP: 89.77.39.***]

Też się z tym nie zgadzam. Przeciętny Kowalski, który pracuje i jakoś próbuje związać koniec z końcem nic nigdy za darmo nie dostanie. A dla ochlapusów ma być darmowy hotel, gdzie będą mogli sobie żłopać do woli? Sami sobie wybrali takie życie, nie czuję się w obowiązku jeszcze im pomagać

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 08:38:55] • [IP: 80.245.191.***]

a noze pijlnie ogłupiaczy bo bidylki muszą hlac na powietrzu

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 08:37:44] • [IP: 89.229.234.**]

Czyli noclegownia to schronisko ale dla pijanych za nasze podatki. Nie dość że płacimy za schronisko to jeszcze za noclegownie żeby po pijaku mogli sobie wygodnie wyspać.

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 08:31:55] • [IP: 88.156.232.***]

Wypieprzyć to wszystko na południe!! Zasyfiają tylko miasto

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 08:15:12] • [IP: 217.97.193.***]

bzdura... jak się chce skorzystać z pomocy miasta to można chwilowo nie pić i tyle... absolutnie się nie zgadzam z tytułem artykułu

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 08:13:34] • [IP: 93.94.185.***]

WYWOZIC ICH DO MIEJSCOWOSCI Z KTÓRYCH POCHODZA, NIE BEDZIEMY Z NASZYCH PODATKÓW KARMIC NIEROBÓW IDARMOZJADÓW, SA W SILE WIEKU DO PRZYMUSOWEJ ROBOTY ICH ZMUSIC. CAŁE MENELSTWO Z POLSKI SIE TU ZJEDZIE

Bździągwa • Poniedziałek [21.11.2011, 08:07:12] • [IP: 79.162.129.***]

Powinny być wyznaczone dyżury, który menel, ma spać kiedy i u kogo, że np. dwóch czy pięciu takich jegomości dzisiaj nocuje u Ciebie przez tydzień, a po tygodniu u kogoś innego, a w tym czasie samym czasie przyszli by następni, którym skończył się pobyt kogoś innego (takiej rodziny zastępczej). Prezydent zrobił by grafik, który Bum u kogo kiedy ma nocować, spożyć pyszny ciepły posiłek, zażyć kąpieli i przebrać się w czyste ciuszki. Proste? Proste.

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 08:05:32] • [IP: 92.42.118.***]

Noclegownia, potem opieka lekarska/sanatoryjna, zabiegi spa, do tego jeszcze jadłodajnia i darmowa pijalnia - ogródki" winne" i obowiązkowo taryfa całodobowa i darmowa... Ktoś się łudzi, że znikną od tak sobie z miejsc, gdzie mogą naciągać na parę groszy lub zakupić/degustować trunki?

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 08:01:41] • [IP: 92.42.116.**]

To miasto ma zorganizować noclegownię w której będzie można pić w przeciwieństwie do obecnego schroniska ? Puknijcie się w czoło !

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 08:00:52] • [IP: 195.117.222.***]

dużo gorsze warunki w noclegowni? - w schronisku nie można pić, trzeba być trzeźwym, jeśli się im pozwoli przychodzić do noclegowni napitym, to tego problemu z miasta nigdy się nie pozbędziemy, zrobi się z tego melina ze spitusami, mają wybór zależy od nich,

Bździągwa • Poniedziałek [21.11.2011, 07:54:49] • [IP: 79.162.129.***]

„Wspomaganie potrzebujących, jest to moralny obowiązek. .. Wspomaganie potrzebujących , jest to moralny obowiązek każdego człowieka, zawsze daję jak ktoś poprosi”.

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 07:48:36] • [IP: 92.42.118.***]

o matko!!jak można tak życ??

Gość • Poniedziałek [21.11.2011, 07:36:22] • [IP: 95.129.226.***]

Więc po prostu trzeba wywieźć i dać zakaz wstępu na promy he he.A swoją drogą za bardzo się pobłaża sinym nosom i ciągną tu jak muchy do gów.a.

Oglądasz 1-123 z 123
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■