iswinoujscie.pl • Środa [02.11.2011, 01:44:51] • Polska
Jesienne wydanie Magazynu Natura

fot. Drogerie Natura
Od początku października w Drogeriach Natura, drugiej co do wielkości sieci sprzedaży produktów kosmetyczno-drogeryjnych w Polsce, dostępne jest kolejne – trzecie już wydanie Magazynu Natura. Tematem numeru są włosy. W magazynie można również znaleźć interesujące wywiady, praktyczne porady oraz analizę najnowszych trendów nie tylko w makijażu, ale również modzie. Magazyn Natura cieszy się coraz większym zaufaniem wśród klientów
i jest naturalną konsekwencją strategii sieci. Zbliża on Drogerie Natura do konsumenta – wychodzi naprzeciw jego potrzebom i jest obiektywnym źródłem informacji na temat produktów oraz aktualnych promocji.
Magazyn Natura – w zgodzie z porami roku
Magazyn Natura jest dodatkowym, profesjonalnym źródłem informacji. Skupia się na potrzebach klientów - dostarcza dodatkową, profesjonalną i obiektywną wiedzę. Jego czytelnicy mają okazję zapoznać się
z bogatymi opisami nowości kosmetycznych uznanych międzynarodowych marek oraz poznać sylwetki ciekawych i znanych postaci. Pierwszy Magazyn Natura został wydany w kwietniu 2011. Jesienny numer, podobnie jak poprzednie, oferuje bogactwo tematów i porad – testy konsumenckie, prezentacje produktów, analizy trendów. Wcześniejsze wydania inspirowane wiosenną porą roku oraz bogata szata graficzna spotkały się z ciepłym przyjęciem i przyjaznymi komentarzami klientów sieci „Natura Drogerie”. Letnie, drugie spotkanie czytelników z magazynem nastąpiło latem. „Już dziś widzimy, jak dużym zainteresowaniem i uznaniem cieszy się wydawnictwo. Ciepłe komentarze i aktywny udział czytelników w konkursach, a także wysoka realizacja kuponów zwrotnych wskazują nam kierunek rozwoju magazynu – rubryki, jakie cieszą się największą popularnością, tematy warte poruszenia, gwiazdy, które czytelnicy chcieliby poznać bliżej” – podsumowuje Balbina Wołongiewicz, PR Manager Drogerii Natura.

fot. Drogerie Natura
Dialog z klientem - kontynuacja
Korzystając z innowacyjnych narzędzi komunikacji sieć Natura Drogerie jest w stałym dialogu z klientami. Ze szczególną uwagą analizowane są komentarze członków portalu społecznościowego Klub Natura, a informacje na fanpage’u drogerii (facebook.com/drogerienatura.pl) są zawsze aktualne. Drogerie Natura zostały stworzone z myślą o ludziach i ich potrzebach. Spójna aranżacja wnętrz sklepów pozwala z łatwością znaleźć w nich potrzebne produkty, a profesjonalna obsługa zawsze służy radą. Sieć nie ogranicza się jedynie do sprzedaży produktów. We wszystkich drogeriach można skorzystać z bezpłatnych dermokonsultacji oraz uzyskać profesjonalne porady z zakresu makijażu. Komunikacja z klientami wskazała, iż potrzebne jest dodatkowe źródło informacji, które łączy w sobie zalety magazynów dla kobiet i mężczyzn z najwyższej półki, a jednocześnie przekazuje wiedzę w przystępny sposób. Profesjonalizm połączony z otwartością na oczekiwania konsumentów wyznacza wysokie standardy i poszerza zakres działań sieci.

fot. Drogerie Natura
Różnorodna tematyka
W najnowszym numerze tematem przewodnim są włosy, oprócz tego w Magazynie Natura można będzie znaleźć obszerny wywiad z Anną Przybylską - Postrzegam świat w kolorach, aktorką znaną z telewizyjnych przebojów „Złotopolscy” (TVP2) oraz „Klub Szalonych Dziewic” (TVN). Październikowe wydanie magazynu to wstęp do jesiennych rytuałów zarówno w zakresie pielęgnacji, jak i makijażu, kulinariów oraz kultury – lektura obowiązkowa. Rubryki dotyczące pielęgnacji i makijażu Natura cery, Natura piękna, Ciało Natury, a także Poradnik Natury dostarczą przekrojowych informacji na temat dbania o ciało, włosy i zdrowy uśmiech oraz trendów w wizażu, a także modzie na sezon jesień 2011. Pomogą rozwiązać problemy skóry dojrzałej oraz wskażą sposoby pielęgnacji cery oraz włosów po lecie – Misja specjalna: regeneracja. Czytelniczki magazynu jako jedne z pierwszych będą miały okazję zapoznać się najnowszymi trendami w makijażu oraz stylizacji włosów. Materiały krok po kroku przybliżą, jak uzyskać trendy look prosto z paryskiego, czy nowojorskiego wybiegu, stosując wysokiej jakości produkty marek KOBO Professional, Sensique, czy My Secret (linie produktów dostępne wyłącznie w sieci „Natura Drogerie”). Dorota Rasek, mistrzyni fryzjerstwa, specjalistka stylizacji i koloryzacji włosów, opowie o trendach w stylizacji i koloryzacji włosów tej jesieni. Jak zawsze, czytelnicy magazynu znajdą w nim również rubryki Nowości w Naturze – Chcę to mieć! oraz Test Natury, które w wyczerpujący sposób opiszą nowości rynkowe dostępne w Drogeriach Natura. Testom zostaną poddane cienie do powiek oraz kosmetyki do stylizacji włosów. Niech wygra najlepszy! Jak zawsze, na trudne pytania z zakresu pielęgnacji odpowie ekspert - mgr farmacji Anna Kander – Jeszcze kosmetyk, czy już lek?
Od początku października, w Drogeriach Natura na wierne czytelniczki Magazynu Natura będzie czekało 300 tys. jego egzemplarzy. Bezpłatny kwartalnik można znaleźć wyłącznie w sklepach sieci „Natura Drogerie” na terenie całego kraju lub pobrać ze strony www.drogerienatura.pl.
W jesiennym wydaniu Magazynu Natura:
Ludzka Natura – wywiad z Anną Przybylską
Oblicza Natury, Natura piękna – jesienne trendy
Natura cery, Ciało z Natury, Natura SPA – porady pielęgnacyjne na jesienną chandrę
Test Natury – gwiazdy wytypują najlepsze podkłady do makijażu oczu oraz kosmetyki do stylizacji włosów
a wiecie, że Andżelika Piechocka jest ze Świnoujścia ?
W Drogeriach Natura, drugiej co do wielkości sieci sprzedaży produktów kosmetyczno-drogeryjnych w Polsce Pierwszy Rossmann królem jest
Nie czytałem tego i żyję.