POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Poniedziałek [31.10.2011, 06:59:18] • Świnoujście

Potrąciła psa i..odjechała

Potrąciła psa i..odjechała

fot. Czytelnik

Nie wiadomo czy kiedykolwiek uroczy cocker spaniel będzie w pełni sprawnym pieskiem. Potrącony przez samochód miał to nieszczęście, że kobieta za kierownicą, nie dość, że wyrządziła mu krzywdę to jeszcze pozostawiła leżącego na ulicy, bez pomocy. Zdjęcia i opis zdarzenia zawdzięczamy przypadkowemu przechodniowi.

Zdarzenie miało miejsce 20 października na jednym z osiedli prawobrzeżnego Warszowa, przy ul. Barlickiego. Jak twierdzi świadek wydarzenia, prowadzony przez kobietę Volkswagen Passat pędził tu z prędkością znacznie przekraczającą tę dozwoloną przepisami. Pani za kółkiem zauważyła, że potrąciła psa ale nawet nie wysiadła sprawdzić czy żyje. Na okrzyki świadków odburknęła jedynie, że się śpieszy i nie zamierza ponosić kosztów leczenia zwierzęcia bo nie jechała szybciej niż… 15 km/h.(!) Natychmiast też zniknęła z miejsca zdarzenia. Pies tymczasem wymagał natychmiastowego transportu do gabinetu weterynaryjnego. Nie licząc drobniejszych ran, najważniejszy uraz nie pozwoli mu już prawdopodobnie nigdy w przyszłości normalnie chodzić,, biegać, cieszyć się życiem jak na wesołego psiaka przystało. Ciekawe czy właścicielka Passata miała jakiegoś zwierzaka w domu i czy obchodziła się ze swoim pupilem podobnie jak z tym, którego zostawiła pokrwawionego na drodze…/?!/

----------------------------------------------------------------------
Zdaniem kobiety kierującej Volkswagenem Passatem, oraz relacji jej męża, cała sytuacja wyglądała zupełnie inaczej niż przedstawił to właściciel potrąconego psa.

- Po pierwsze moja żona nie jechała z, jak to określił właściciel psa, wielką prędkością, ponieważ zwalniała właśnie przed progiem zwalniającym. Przechodząc do sedna – rzeczywiście, żona potrąciła tego psa, ale tylko dlatego że biegał on bez smyczy i wyskoczył zza zaparkowanych obok samochodów. Pies wbiegł wprost pod przedni zderzak. Nieprawdą jest, że moja żona nie pomogła czworonogowi i odjechała. Natychmiast się zatrzymała! Chwilę później zadzwoniła po mnie i przyjechałem. Owinęliśmy psa w prześcieradło i popędziliśmy do weterynarza w Międzyzdrojach. Ten niestety nie mógł zając się pupilem. Pojechaliśmy więc do kliniki w Szczecinie. Pies został w klinice i przywiozłem właściciela do domu. I tak w dobrych stosunkach rozstaliśmy się – podsumowuje mąż kobiety.

źródło: www.iswinoujscie.pl


Zaktualizowano: Poniedziałek [31.10.2011, 22:09:06]

komentarzy: 106, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-106 z 106

Gość • Czwartek [03.11.2011, 22:51:24] • [IP: 80.54.123.**]

Ha ha ha zwalniała przed progiem ale za progiem około 70-m przejechała pieska a jaką w tym czasie można rozwinąć prędkośc to wiedzą tylko kierowcy

Gość • Czwartek [03.11.2011, 22:48:07] • [IP: 80.54.123.**]

Poprzednio sam kierowca znaczy mąż tej samej kobiety co przejechała pieska a wcześniej jej mąż na Warszowie koło ABC i nawet się nie zatrzymał ale to jest rodzinne więc się nie dziwie

Gość • Czwartek [03.11.2011, 12:05:20] • [IP: 80.54.123.**]

A może ten sam taksówkasz lub jego z\żona

Gość • Czwartek [03.11.2011, 10:51:34] • [IP: 195.117.222.***]

jeśli macie psa, to ponoście za niego odpowiedzialnośc, smycz, kaganiec itp. jak musi się wybiegać to do lasu, a nie, na ulicy uważaj, bo rozjedziesz, idąc z dzieckiem uważaj, bo jakiś wyskoczy i pogryzie, jeśli właśiciel takkiego psa robiłby mi problemy, sam bym zglosił na policje dlaczego nie był na smyczy, wypadek może się zdażyć, ale nie najeżdżajcie na kierowce, bo jechał po ulicy tam gdzie powinien,

Gość • Środa [02.11.2011, 23:00:38] • [IP: 89.204.238.**]

Pies powinien byc na smyczy i niema gadki ze tylko wlasciciel jest winny tego wypadku, i teraz za kare ukaral bym wlasciciela ze on musi tak cierpiec

Gość • Środa [02.11.2011, 21:39:35] • [IP: 92.42.118.***]

mojego psa tez kiedys przejachał taksówkarz, oczywiście uciekł...

Gość • Środa [02.11.2011, 20:30:41] • [IP: 80.54.123.**]

Mąż kobiety która potrąciła pieska napisał że to on okrył go prześcieradłem kłamie bo siedziałam w oknie i widziałam całe zdarzenie od samego początku Taryfiarz jak i jego żona oboje oddalili się z miejsca zdarzenia a pieska okrył go sam właściciel ale nie prześcieradłem jak twierdzi Taryfiarz lecz kocem

Gość • Środa [02.11.2011, 20:20:21] • [IP: 80.54.123.**]

No właśnie słusznie ktoś zauważył że spaniel to pies myśliwski i gdyby kobieta jechała 15/h ten pies nie odniósł by takich ran

Gość • Środa [02.11.2011, 20:17:12] • [IP: 80.54.123.**]

Dziwne że właściciel nie poniósł kosztów to właściciel ponosi cały czas koszty leczenia pieska począwszy właśnie od prześwietlenia jak i do tej pory ponosi ogromne koszty za każdą wizytę u weterynarza mąż kobiety która potrąciła psa poniósł jedynie koszt paliwa do Szczecina

Gość • Środa [02.11.2011, 17:03:16] • [IP: 80.245.184.**]

Mam psa i zdaje sobie sprawe i jestem swiadomy, ze pies ma byc na smyczy. A jak kierowca bedzie chcial ominac pieska i wjedzie na dziecko a nawet na doroslego czy tez uszkodzi inny samochod ? Spaniel to pies mysliwski, bardzo zywiolowy i nie zwraca uwagi gdzie lezie i czy mu wolno. To wlascieciel zwierzaka jest kompletnym bezmozgiem i jak widac nie dorosl do posiadania psa

Gość • Środa [02.11.2011, 12:57:40] • [IP: 80.54.123.**]

Pies biegał bo uliczka osiedlowa a nie ulica

Gość • Środa [02.11.2011, 11:55:18] • [IP: 217.97.199.**]

Niemożliwe! Rozjechał juz kilka kundli idących grzecznie na smyczy i uszło mu to bezkarnie? I pewnie specjalnie wjeżdżał na chodnik? No skandal!

Gość • Środa [02.11.2011, 10:45:42] • [IP: 80.54.123.**]

Skoro tak wszyscy najerzdzają na właściciela psa to może kogoś to zainteresuje że mąż kobiety która przejechała psa już kilka psiaków rozjechał i uszło mu to bez karnie

Gość • Środa [02.11.2011, 10:41:58] • [IP: 80.54.123.**]

Pies biegał ponieważ to nie uliczka osiedlowa bez chodnika a kobieta kierująca autem powinna jechać wolno a nie szarżować zgadzam się że jak by jechała te 15/h to pies by nie miał takich obrażeń

Gość • Środa [02.11.2011, 10:37:52] • [IP: 80.54.123.**]

Do mcafe uważam że to Pan jest BARANEM i to wielkim

Killer☠Klaułn • Środa [02.11.2011, 08:59:22] • [IP: 31.63.239.***]

Jak tak, to gadacie, że Warszów, to wieś. A co do czego, to nagle Warszów wielkie miasto, gdzie psa się trzyma na smyczy, a na wsi można puścić w samopas.

Killer☠Klaułn • Środa [02.11.2011, 08:56:44] • [IP: 31.63.239.***]

Spalić samochód, albo zmiażdżyć, żeby już nigdy nie zrobił nikomu krzywdy.

ktoś • Wtorek [01.11.2011, 23:00:43] • [IP: 93.94.191.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [01.11.2011, 22:25:47] • [IP: 81.205.247.**]

"jakiegoś tam kundla"... tak może wypowiedzieć się tylko prostak i buc, który nie zasługuje na szacunak i właśnie dzięki takim jak ty jest tyle pokrzywdzonych zwierząt. Może to ciebie powinna potrącić ta pani- człowieka, beznadziejnego, ale jednak ciągle i niestety człowieka.

mcafe • Wtorek [01.11.2011, 20:00:29] • [IP: 92.42.118.***]

sam mam dwa psy i uważam, że właściciel to baran, pies powinien być na smyczy i koniec, dobrze że nie zbił światła ponieważ musiałby zapłacić za szkodę

Właściciel pieska • Wtorek [01.11.2011, 16:54:37] • [IP: 80.54.123.**]

nie jest ulicą i tu nie ma chodnika ponadto twierdzicie razem że pana żona nie jechała więcej niż 15/h jest pan kierowcą jak pan myśli gdyby jechała 15/h to czy mój pies czy wogule jaki kolwiek pies doznał by takich obrażeń jeżeli dalej się Pan tego trzyma to stwierdzam że jest Pan człowiekiem nie poważnym widzimy się bez mała czas co dziennie czy choć raz Pan się zapytał jak się czuje pies NIE bo dla Pana jest to tylko i tylko pies i jest jeszcze prawdą to że powiedział pan że nie da pan ani jednego grosza na jej leczenie.

Właściciel pieska • Wtorek [01.11.2011, 16:27:37] • [IP: 80.54.123.**]

Do męża kobiety która potrąciła psa kłamie pan jak najęty gdyż i pan i pańska żona oboje odjechaliście z miejsca zdarzenia pozostawiając czworonoga i mnie dopiero gdy dogoniłem autem pańską żonę przed promem spisując nr tablicy rejstracyjnej i żona powiedziała bym nie wzywał Policji gdyż zaraz przyjedzie taksówka lecz ja się nie doczekałem a pan przyjechał ponownie pod blok dopiero jak zadzwoniłem na postój Taksówek i podałem pana Nazwisko prosząc by pan przyjechał i informując że pańska żona potrąciła mi psa biegającego bod blokiem wtedy też otrzymałem pański nr tel gzie dzwoniąc do pana a pan stwierdził że to tylko PIES i nie jest tak jak przedstawia pan że to pan okrył pieska prześcieradłem to jest kłamstwo myślę że gdybym nie zadzwonił na postój taksówek to mój piesek nie został by dowieziony do lekarza bo szkoda było panu stracić kursu dla pana wiadomości przez cały czas nasza rozmowa tel była nagrywana, jest moja wina że piesek latał pod blokiem bez smyczy lecz proszę nie zapominać że uliczka

Gość • Wtorek [01.11.2011, 15:05:05] • [IP: 88.156.233.***]

do 31. 10. 2011g. 16. 28, psy prowadza się na smyczy a małe dzieci trzyma się za rękę i lepiej życz więcej wyobraźni właścicielowi psa.Szkoda psa, że teraz cierpi, ale to nie jego wina że ma głupiego opiekuna.

Gość • Wtorek [01.11.2011, 15:00:49] • [IP: 93.94.191.***]

Pewnego razu Pan Bóg przechadzał się po Rajskim Ogrodzie. Nagle za krzaka wyszedł Diabeł: - Słyszałem, że stworzyłeś człowieka... - zagadnął Szatan. - Tak, już żyje na Ziemi. Może mieć partnera i dzieci, na razie uczy się rozpalać ogień i budować miejsce na nocleg, ale za tysiące lat będzie władcą całego globu. - I co z tego - prychnął Diabeł - nawet za te tysiące lat i tak będzie SAMOTNY. Zasępił się Pan Bóg, podrapał w długą, siwą brodę i powiedział: - Więc stworzę mu przyjaciela! Wybiorę jedno ze zwierząt, które uczyniłem, aby go strzegło i było mu poddane, ale jednocześnie oddało mu całe swoje serce. - To niemożliwe! - Diabeł się roześmiał i gdzieś przepadł. Pan Bóg natomiast zwołał zwierzęta z każdego gatunku i wybrał PSA. - Odtąd będziesz ogrzewał człowieka swoim ciepłem, uspokajał spojrzeniem, kochał z całego serca, nawet, kiedy on Cię znienawidzi. - Dobrze - odparł dobry pies. - Chociaż będziesz musiał znosić wszystkie upokorzenia, staniesz się też jego najlepszym przyjacielem. To bardzo zaszczytna rola. Niestety Twoje serce będzie musiało bić dwa razy szybciej i nie będziesz mógł żyć długo - najwyżej 15 - 20 lat.

Gość • Wtorek [01.11.2011, 15:00:29] • [IP: 93.94.191.***]

- Ale powiedz mi, czy człowiek nie będzie cierpiał, gdy odejdę do Ciebie? - Właśnie o to chodzi. - Jak to? - zdumiał się pies. - Będzie cierpiał i będzie wiele dni nie utulony w bólu. Ale to Ty nauczysz go odchodzenia i przemijania, Ty nauczysz go kochać i odchodząc zostawisz wielką miłość w jego sercu. Jesteś aniołem, którego powołałem, aby niósł radość i nadzieję, ale także uczył wiecznego prawa przemijania, aby ludzie wierzyli, że po ich życiu, jest życie TUTAJ. Kiedy to zrozumieją, nie będą płakać, bo będą wiedzieć, że spotkają Ciebie znów. I w ten sposób Pies stał się aniołem, który przybrał skórę zwierzęcia i trafił na ziemię, aby uczyć Człowieka miłości, wierności i przyjaźni, ale także przemijania. Nauczyć, że jest TU i TERAZ, ale także TAM i POTEM...

Gość • Wtorek [01.11.2011, 14:10:24] • [IP: 92.42.116.**]

jak mozna pisac takie bzdury to ze kundel jakis a nie czlowiek to co! kundle czy inne zwierzaki to juz nie maja zadnych odczuc? pomysl zanim cos na piszesz czlowieku

Gość • Wtorek [01.11.2011, 13:31:23] • [IP: 92.42.118.***]

piesek może niestety podziekować swojemu właścicielowi, że go puszcza ze smyczy. gratulacje

Gość • Wtorek [01.11.2011, 13:21:01] • [IP: 92.42.116.**]

do goscia tego co ma tupet pisać że to nie człowiek tylko jakiś kundel został rozjechany a mianowicie przez takich jak ty schroniska są pełne cierpiących zwierząt ludzie nie kochający zwierząt nie kochają też ludzi mam nadzieje ze takie osoby nie mają rodziny bo juzsobie wyobrazam jak tata czy mama mowi dziecku ze piesek czy inne zwierze to przedmiot i mozna go zranić a on i tak nie czuje. proponuje zastanowić się nad tym

Bździągwa • Wtorek [01.11.2011, 10:51:20] • [IP: 31.63.239.***]

31.10.2011, 16:28 - Popieram

Gość • Wtorek [01.11.2011, 09:36:21] • [IP: 217.97.193.***]

psa puszczać bez smyczy i jeszcze mieć pretensję do kierowcy. to trzeba mieć tupet a inni jeszcze przytakują i srają się jakby człowieka rozjechano a nie jakiegoś tam kundla

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 23:42:18] • [IP: 80.245.183.***]

Ludzie pomyślcie niewinujcie babki bo to nie jej wina , tylko pytam sie dlaczego pies biegal luzem?? czemu wlasciciel niemial go na smyczy , gdyby wlasciciel mial pieska na smyczy niebylo by wypadku proste, przez takiego nieodpowiedzialnego wlasciciela pies cierpi i tez sa potem nieprzyjemne sytuacje , . Własciciele -troche wiecej odpowiedzialnosci za zwierzaki niepuszczajcie ich samopas, ani luzem to niebedzie takich wypadkow.

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 22:39:29] • [IP: 217.97.199.**]

Piesek żyje. Jak wiele bezpańskich psów, czeka na zatroskanych psim losem, gotowych się nim zaopiekować, mieszkańców Warszowa.

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 22:31:41] • [IP: 93.94.191.***]

Dla czego wlaściciel psa nie pisze całej prawdy.Pies nie został bez opieki byl najpierw do zawieziony do weterynarza w Miedzyzdrojacha pózniej na prześwietlenie do kliniki w Szczecinie o tym właściciel nawet wspomniał.NIE ponosząc kosztów.

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 21:34:41] • [IP: 93.94.188.***]

Czy ktoś wie - piesek żyje?

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 21:16:45] • [IP: 83.111.44.*]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 21:07:39] • [IP: 92.42.114.**]

Do Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 11:30] • [IP: 80.55.205.***] Dedykuję Ci wiersz Pani B.Borzymowskiej pt:Psia Dusza Psia dusza większa jest od psa My mamy dusze kieszonkowe Maleńka dusza, wielki człowiek Psia dusza się nie mieści w psie I kiedy się uśmiechasz do niej Ona się huśta na ogonie A kiedy się pożegnać trzeba I psu czas iść do psiego nieba To niedaleko pies wyrusza Przecież przy tobie jest psie niebo Z tobą zostaje jego dusza... Widać, że nie kochasz zwierząt a kto ni kocha zwierząt nie kocha też ludzi następnym razem się zastanów zanim coś na piszesz

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 21:05:22] • [IP: 80.245.186.***]

tak powinien kończyć każdy pies biegający bez smyczy!Właściciele psów czują się jak świete krowy, pies sra i szczy gdzie popadnie, nikt nie zastanawia sie nad tym, że te rózne choroby wnoszone są pod butami do mieszkań, na rączkach dzieci z piaskownic i trawników.Społeczeństwo nie dorosło do tego by trzymać zwierzeta w domu.Dzicz powinna mieszkać w lesie.Ulice i miasto tak zasrane, że czasem trzeba iść slalomem do domu.Gratukuje Pani trafności w niszczeniu bezmyślności i braku odpowiedzialności.Psiarze nie oburzajcie sie bo samo prosicie sie o to by Was nie szanować.Tylko brakuje by na psia kupę załatwił sie właściciel.Jest ustawa o wyprowadzaniu psów w kagańcu i na smyczy, więc o co chodzi, a wybiegi dla psów na pewno saw innych miejscach, nie na ulicy.Podziekuj kundel swoim opiekunom za to, że pozwolili ci biegać pośród aut!!hau, hau!

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 20:53:06] • [IP: 93.94.190.***]

co za *

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 20:52:42] • [IP: 88.156.232.***]

Paskudna kobita, powinna była cofnąć i dopiero odjechać siną w dal. Czy to rozjechane * miało smycz i kaganiec?

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 20:40:08] • [IP: 193.200.150.***]

Puszczanie kundla samopas" żeby się załatwił" to w tym dzikim mieście norma. Efekty na zdjęciu.

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 20:04:33] • [IP: 80.245.185.***]

psa sie trzyma na smyczy... tylko na wsi pies biega jak i gdzie chce...

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 19:31:27] • [IP: 188.146.31.***]

KOBIETA" SUKA" !! Tyle na ten temat ! Oby spotkało Cię to samo !!

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 19:01:47] • [IP: 93.94.186.***]

Wiedzma nie ma serca

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 18:59:09] • [IP: 89.174.73.**]

pytam czy ktos wie kto to zrobił...jeśli tak to można jej wytoczyć sprawe i ja to zrobie...prosze o kontakt

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 18:54:15] • [IP: 95.129.224.***]

Jak piesek się teraz czuje? czy wie ktoś może? co z rehabilitacją pieska?

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 18:36:43] • [IP: 217.97.193.***]

WŁAŚCICIELA PSA SĄD POWINIEN BAAARDZO SŁONO UKARAĆ, ZA STWORZENIE ZAGROŻENIA DLA KIEROWCY I CIERPIENIE PSA. WEDLE PRAWA KIEROWCA NIE MIAŁ OBOWIĄZKU ZATRZYMYWAĆ SIĘ.

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 18:34:46] • [IP: 92.42.116.***]

na Warszowie to więcej bezpańszyzny biega jak w całym zachodniopomorskim..;-)

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 18:31:10] • [IP: 92.42.116.***]

mam pytanie, jak idzie szczyl z grożnym psem bez kagańca to czy można przetrąncić jednego i drugiego zanim jeden mnie ugryzie a drugi to oleje??

ktoś • Poniedziałek [31.10.2011, 17:06:19] • [IP: 93.94.191.***]

kobieta bez kręgosłupa moralnego, 4 listopada minie rok jak dostawca paczek przejechał moje dwa psy, fakt zatrzymał się bo nie miał jak wyjechać, po chwili odjechał, nawet nie podszedł a ja zostałam w kałuży krwi z bólem i złością na niego i męża który je wypuścił bez mojej wiedzy. Jedno jest pewne dla niektórych dziecko znaczy tyle co pies w dobrym i złym tego słowa znaczeniu, kobieta ta gdyby potraciła dziecko tez by uciekła.A w związku z tym ze już jest temat psi, zbliża się zima, może ktoś ma stare nie potrzebne koce które mogłyby się przydać w schronisku, psy są w boxach i na pewno będzie im zimno.

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 16:57:27] • [IP: 217.97.199.**]

Pytanie co robił kundel sam na ulicy wciąż pozostaje bez odpowiedzi.

Paweł • Poniedziałek [31.10.2011, 16:52:07] • [IP: 80.245.184.***]

Do: rvz • Poniedziałek [31.10.2011, 16:28] • [IP: 178.238.247.***] Zanim następnym razem coś podobnego napiszesz - pomyśl. Czemu jej dziecko winne (nie wiem czy posiada owo), że tak źle mu życzysz? Zrobiła źle, ale złorzeczyć niewinnej istocie jest nie na miejscu...

rvz • Poniedziałek [31.10.2011, 16:28:02] • [IP: 178.238.247.***]

Mam nadzieje i życzę z całego serca, że jej dziecko też ktoś potrąci u ucieknie.

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 15:58:33] • [IP: 212.160.162.**]

Pies powinien być na smyczy, owszem, ale pies jak pies, może uciekł? To się zdarza, dziecko też czasami ucieka... chamka z auta powinna się zatrzymać! Koniec kropka! A gdyby pies był bezpański to co? Sam się miałby na smyczy prowadzać?

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 15:41:18] • [IP: 195.117.222.*]

czy to wiesława t?

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 15:26:32] • [IP: 92.42.116.**]

hmm skoro pies był na drodze bez opieki to niech bezmózgi właściciel leczy go na swój rachunek! Szczęście w nieszczęściu że to nie dziecko było dziecko puszczone samopas!

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 15:24:02] • [IP: 92.42.116.**]

piesek powinien być na smyczy od momentu kiedy pouszcza mieszkanie. Koniec-kropka.

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 15:20:20] • [IP: 92.42.117.***]

Kobieta prowadząca auto zachowała się nie ładnie powinna udzielić pomocy psiakowi bezwzględnie ale koszty za leczenie powinien ponieść właściciel psiaka bo to on także jest winien nie wolno wypuszczać zwierzaka samego bez opieki jak bezpańskie bydle! Wziąłeś zwierzątko to pilnuj go a nie lamentuj potem że masz przejechane i nikt mu nie udzielił pomocy! Gdzie byłeś TY WŁAŚCICIELU ZŁOTY?!

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 14:11:04] • [IP: 93.94.184.***]

własciciel psa powinien miec go na smyczy ale ta kobieta to kawał suki bez serca

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 13:44:57] • [IP: 217.97.193.***]

co robil bez wlasciciela ? ukarac

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 13:04:16] • [IP: 80.245.182.***]

pies powinien być na smyczy i tyle

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 12:07:54] • [IP: 178.238.251.***]

Kobieta wyzuta kompletnie z ludzkich uczuć...takich ludzi, powinno się piętnować.Rzeczywiście, nie ma co się dziwić, że ludzie mają porysowane auta, czy oblane kwasem...człowiek, nie widzi z nikąd pomocy, to tyle jego, co w taki sposób się" zemści"...widząc cierpiącego zwierzaka. To, że psy nie są prowadzone na smyczy, to druga sprawa...kiedyś spytana przezemnie kobieta-dlaczego nie prowadzi psa na smyczy?Powiedziała, to mądry pies! A jak się okaże, że pobiegnie za innym psem?Odp.Znaczy, że pies głupi!

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 11:36:24] • [IP: 80.54.123.**]

Żaden kierowca nie ma prawa poruszać się po osiedlu z nadmierną prędkością zwłaszcza gdzie są ustawione garby i ograniczenie prędkości do 20/h a jak by tak dziecko wyskoczyło też by mogła go przejechać tam dzieci się cały czas bawią

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 11:31:14] • [IP: 88.156.233.***]

ukarać właściciela psa-przepisy jasno mówią, ze pies powinien być prowadzony na smyczy i basta. Niech właściciel się cieszy, ze jego pies nie spowodował groźniejszego wypadku / kierowcy często uciekają autem aby nie potrącić psa i wjeżdżają np. na chodnik, pobocze... itd/. Jeszcze jakieś tu żale wylewa bezmózgowiec!

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 11:30:45] • [IP: 80.55.205.***]

Powtarzam pytanie: co kundel robił LUZEM na ulicy?

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 11:29:24] • [IP: 80.54.123.**]

Tak być może i właściciel pieska powinien zostać ukarany ale kierująca autem powinna ponieść koszty leczenia tego pieska

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 11:25:32] • [IP: 80.54.123.**]

Gdyby jechała wolno nie potrąciła by pieska prędzej by rozbiła auto jadąc wielką prędkością rozumie że lepiej rozjechać pieska niż jechać wolno

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 11:22:52] • [IP: 92.42.112.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 11:08:57] • [IP: 217.97.199.**]

Właściciela psa powinien odpowiadać za wypadek i ponieść koszty leczenia pieska. Powinien się cieszyć, że samochód nie został uszkodzony.

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 10:37:45] • [IP: 80.54.123.**]

A w dniu kiedy piesek został potrącony to ta kobieta śpieszyła się do Berlina tak powiedział właściciel tego pieska

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 10:36:16] • [IP: 80.54.123.**]

Rozmawiałam z właścicielem pieska osoba która przejechała tego pieska nie poczuwa sie nawet do tego by pokryć choć część kosztów jego leczenia nawet nie zainteresowała się czy piesek żyje

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 10:33:33] • [IP: 217.97.199.**]

no to mamy sprawce! nie widze problemu jak tylko ukarac ta bezduszna kobiete!

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 10:31:04] • [IP: 80.54.123.**]

najpierw ukarałabym właściciela za bezmyślne puszczanie psa bez smyczy (sama mam cockera i wiem jakie to żywiołowe psiaki) i narażanie go na taki wypadek, potem ukarałabym bezduszną panią, zwierzę czuje jak człowiek, nawet gdy to nie była jej wina powinna udzielić psu pomocy, niestety znieczulica zwyciężyła :(((

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 10:17:55] • [IP: 88.156.234.***]

To suka bez serca, nie udzieli pomocy pewnie nikomu kto wpadnie pod jej super fure

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 10:07:17] • [IP: 80.54.123.**]

Do RSHA Drogi panie jest pan w wielkim błędzie bo to jest uliczka przy osiedlowa bez chodnika być może właściciel dostał by mandat lecz kierująca pojazdem zapewne też by została ukarana gdyz nie miała żadnego prawa jechać po osiedlu z dużą prędkością a co najważniejsze ten biedny piesek byłby natychmiast dowieziony do lekarzy weterynari a nie leżal pod blokiem w kałuży krwi

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 09:57:47] • [IP: 80.54.123.**]

Widziałam to z okna i dlatego podałam numery rejstracyjne

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 09:57:28] • [IP: 92.42.117.***]

A jakby próbowała ominąć psa i rozbiła by auto na drzewie, to właściciel psa zapłaciłby za remont ??

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 09:54:39] • [IP: 80.54.123.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 09:51:51] • [IP: 92.42.118.***]

biedny:(

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 09:49:35] • [IP: 80.54.123.**]

Do gościa Cokiel spaniel to nie kundel może się nie znasz na pieskach

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 09:45:05] • [IP: 83.21.139.***]

Do RSHA •czyli do --- Pana Zbigniewa Okoniewskigo--- nie wstyd Panu za takie poglądy? Marcin Okoń

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 09:41:53] • [IP: 93.94.191.**]

passat na warszowie.. moze bialy? ze stara rejestracja na czarnych blachach? jesli tak to szulc... z norweskiej

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 09:28:33] • [IP: 80.54.123.**]

Ciekawe co na to policja i czy było te zdarzenie zgłaszane

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 09:26:30] • [IP: 80.54.123.**]

Pewnie ktoś myli pojęcia ULICA a ULICZKA przy osiedlowa bez chodnika Prawda a może ja się mylę

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 09:23:18] • [IP: 80.55.205.***]

Co kundel robił na ulicy? Mam nadzieję, że uda się namierzyć właściciela bo to pod jego adresem, a nie baby za kierownicą powinniscie, miłośnicy kundli, toczyć pianę z pysków.

ALEX • Poniedziałek [31.10.2011, 09:21:45] • [IP: 91.54.154.**]

MAM NADZIEJĘ, ŻE TA ZNIECZULONA KOBIETA PONIESIE KONSEKWENCJE PRAWNE, SKORO ŚWIADKOWIE WIDZIELI I ZAPEWNE JĄ ZNAJĄ.CZASAMI PIESKI WYMYKAJĄ SIĘ Z POD KONTROLI WŁAŚCICIELA, NA PEWNO POLICJA TO USTALI.MIMO WSZYSTKO TO TA OSOBA ZASŁUGUJE NA MIANO ZŁEGO CZŁOWIEKA, BO NIE UDZIELIŁA POMOCY.

SD • Poniedziałek [31.10.2011, 09:21:24] • [IP: 80.245.182.***]

biorą ludzie psy bez sensu potem sie zwierzaki wałęsają bez opieki i takie skutki. Wypuszczają psy samopas - nawyki wyniesione z rodzinnych wiosek a zwierze w mieście samopas szybko konczy pod kolami. pies musi miec kaganiec i smycz i nie ma gadania ze on jest miły i nie ugryzie, ja sie nie bede zastanawiał idąc chodnikiem czy to jest mily czy nie mily pies, nie raz kundel jakiś uświnił mi spodnie bo musi sobie wachnoc kto go mija.

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 09:21:15] • [IP: 80.54.123.**]

Piesek ten zawsze chodził przy swoim właścicielu to zawsze było widać

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 09:20:28] • [IP: 195.117.222.*]

ciekawe co ta za babus, pies może i powinen byc na smyczy, ale ta suka powinna zainteresowac się rannym zwierzęciem.a pózniej dziwne, ze samochody porysowane i kwas idze w ruch

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 09:17:41] • [IP: 80.54.123.**]

Widuje tego pieska co dziennie i rana widoczna na zdjęciu jest tylko jedną raną pokazaną i widoczną na zdjęciu

RSHA • Poniedziałek [31.10.2011, 09:16:40] • [IP: 80.245.182.***]

Żaden przepis nie obliguje jej do zatrzymania się i udzielenia pomocy psu który wskoczył jej pod kola. Właściciel zwierzęcia dostał by mandat gdyby powiadomił policje i tyle, na tym by sie skończyło. Na moim osiedlu mężczyzna przejechał psa, kobieta wezwała policje i dostała mandat ze pies byl bez smyczy i mógł spowodować zagrożenie w ruchu ulicznym.

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 09:12:32] • [IP: 80.54.123.**]

Wina właściciela pieska na pewno też jest lecz w/w ul:Barlickiego jest uliczką przy osiedlową związku z tym żaden pojazd nie może poruszać się z większą prędkością niż 15/h. gdyby jechała te 15/h ten piesek nie odniusł by takich obrażeń jakie ma

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 09:05:50] • [IP: 178.238.253.***]

Pies powinien być z panem i na smyczy.

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 09:03:33] • [IP: 80.54.123.**]

Jeżeli ktoś zna te rasę psów to wie że te pieski nie gryzą

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 08:45:26] • [IP: 217.97.193.***]

co za bezduszne babsko, mam nadzieję, ze przeczyta ten artykuł i będzie miala wyrzuty sumienia

Bździągwa • Poniedziałek [31.10.2011, 08:27:27] • [IP: 31.63.196.*]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Bździągwa • Poniedziałek [31.10.2011, 08:25:25] • [IP: 31.63.196.*]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 08:11:26] • [IP: 80.245.189.***]

Pies biegający luzem po ulicy...Jak dla mnie to właściciel psa powinien zostać ukarany.

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 08:09:56] • [IP: 92.42.116.**]

szkoda pieska.Kierowca zachował się źle ale największą winę ponosi właściciel psa. To jest efekt tego że psy latają samopas bez smyczy.Oboje powinni ponieść odpowiedzialność solidarnie i właściciel i kierowca. A gdyby tak to nieszczęsne psisko zamiast paść ofiarą nieczułego kierowcy pogryzło dziecko idące chodnikiem ? Często spaceruję z wnuczkiem i widzę masę psów bez smyczy. A może tak straż miejska zrobi coś w tym zakresie ? Przepisy odpowiednie są !

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 08:09:27] • [IP: 109.243.250.**]

teraz to ją powinien potrącić samochód!!

wlasciciel psa • Poniedziałek [31.10.2011, 08:07:34] • [IP: 88.156.232.**]

Oczywiscie pani powinna w jakis sposob zainteresowac sie potraconym zwierzakiem ale przypomniec nalezy ze wine za zdarzenie ponosza wlasciciele psa - dlaczego byl na ulicy bez opieki(smyczy)?!

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 07:54:36] • [IP: 80.245.191.***]

a nikt nie spisał rejstracji samochodu?wstrętne babsko

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 07:50:47] • [IP: 92.42.115.***]

wredne babsko bez serca napewno nie jednemu już zrobiła krzywde

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 07:47:40] • [IP: 80.245.189.***]

Podłość ludzka nie ma granic...

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 07:47:38] • [IP: 188.146.215.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 07:46:45] • [IP: 88.156.233.***]

Właściciele psów też powinni mieć trochę więcej wyobraźni! Jak można puścić psa bez smyczy? Teraz lament, pies cierpi ale to z winy jego opiekunów.

Gość • Poniedziałek [31.10.2011, 07:45:00] • [IP: 80.245.182.**]

UKARAC JĄ TAK ZAPAMIETAŁA JAKA KRZYWDE WYRZADZIŁA TEMU PSIAKOWI, PONIOSŁA WSZYSTKIE KOSZTA LECZENIA I KAZDEJ REHABILITACJI. PIES TEZ CZUJE BOL JAK CZŁOWIEK.

Oglądasz 1-106 z 106
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Punkt zbiórki rzeczowej dla powodzian w sportowej MDK przy ul. Matejki 11 będzie działał w dni robocze od 8.00 do 14.30 do 30 września 2024 r. W celu pozostawienia darów należy najpierw zadzwonić pod nr telefonu 91 321 59 49. ■ AKTUALIZACJA KOMUNIKATU: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Świnoujściu potwierdził przydatność wody do spożycia z wodociągu „Granica-Wydrzany” na odcinku ul. Chrobrego obejmującym budynki przy ul. Chrobrego 19, 21, 26 i 28 ■