POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Środa [02.11.2011, 07:04:36] • Świnoujście

Nie chcemy 43 drzew! Przydałby się szerszy chodnik
i droga dla rowerów.
Zobacz film!

Nie chcemy 43 drzew! Przydałby się szerszy chodnik<br> i droga dla rowerów.<br> Zobacz film!

fot. Sławomir Ryfczyński

Na całej ulicy Piastowskiej mają być zasadzone 43 kuliste klony. Skarżyliśmy się, że nie chcemy tych drzew pod naszym domem, ale nikt nas nie słucha - mówi pani Zofia, mieszkanka budynku numer 14 - pisze Głos Szczeciński. - Nasadzenia drzew rozpoczęły się w ubiegłym tygodniu. Jak nam powiedziała ekipa od zieleni, którą spotkaliśmy na Piastowskiej, posadzonych ma być 26 drzew. Hanna Nowak- Lachowska ze świnoujskiego magistratu twierdzi jednak, że klonów będzie znacznie więcej, bo aż 43.



Kiedy tylko zaczęto wykopywać pierwsze doły pod przywiezione drzewa, z okna budynku przy ulicy Piastowskiej 14/15 wychyliła się pani Zofia i głośno wyrażała swoje niezadowolenie.

Nie chcemy 43 drzew! Przydałby się szerszy chodnik<br> i droga dla rowerów.<br> Zobacz film!

fot. Sławomir Ryfczyński

- Nie chcemy tutaj tych drzew - mówiła. - Jak wyrosną, w mieszkaniach będzie ciemno. Poza tym przydałby się w tym miejscu szerszy chodnik. Mnóstwo ludzi tą ulicą chodzi. Muszą się przeciskać pod naszym budynkiem, bo ktoś wymyślił, by przy jezdni posiać trawę. Teraz jeszcze zasadzą drzewa. Sprzątaczki mają mało roboty, to będą jeszcze liście grabić.

Pani Zofia uważa, że z jeszcze jednego powodu w miejscu drzew powinien być chodnik.
- Jeżdżą tutaj rowerzyści - mówi.- Dziś krążą między pieszymi. Gdyby zamiast drzew na części chodnika zrobić ścieżkę rowerową, rozwiązano by ten problem.
Także inni mieszkańcy przyznają, że pomysł z drzewami nie jest dobry.
- Zdecydowanie przydałby się tutaj ścieżka rowerowa - mówi jeden z nich.- Jak będą drzewa, to nie ma już na nią szans. A rowerzyści jeżdżą po chodniku jak szaleni. W dodatku jak drzewa wyrosną, będzie z nimi tylko kłopot. Piastowska po zmianach organizacji ruchu będzie bardziej ruchliwą ulicą. Będzie tędy jeździć mnóstwo samochodów. Obecność drzew nie jest wskazana.

Nie chcemy 43 drzew! Przydałby się szerszy chodnik<br> i droga dla rowerów.<br> Zobacz film!

fot. Sławomir Ryfczyński

- Ten sam gatunek drzew rósł tam wcześniej - mówi Hanna Nowak- Lachowska. - Miasto musiało je jednak wyciąć, bo kolidowały z budową. Zgodę na usunięcie rosnących tam drzew miasto dostało pod warunkiem dokonania nasadzeń kompensacyjnych. Z tego też między innymi powodu nie można było zrobić na przykład szerszych chodników, bo w miejsce rosnących tam wcześniej drzew, musieliśmy posadzić nowe.
Zdaniem urzędniczki, nie ma obaw, że drzewa zasłonią światło docierające do mieszkań, ponieważ będą sukcesywnie przycinane do określonego kształtu.
- Zieleń jest ważnym elementem infrastruktury naszego miasta - mówi Hanna Nowak-Lachowska. - Nie możemy przecież z ulicy Piastowskiej zrobić betonowej pustyni.

Anna Miszczyk : Cykliści-stop! Będą drzewa, Głos Szczeciński, 28 października 2011


komentarzy: 139, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-139 z 139

Gość • Piątek [04.11.2011, 18:02:01] • [IP: 80.245.186.***]

w miejscu vis a vis okien P.Zofii chodnik jest najwęższy, przeście z wózkiem, lub we dwoje to zadeptywanie kwietnika, na pewno zimą będzie rozdeptany, czy przy tych decyzjach urzędnicy wyszli zza biurek?W tym miejscu kwietnik powinien być węższy!!fikuśnie zaokrąglonym przesadzcie te róże, które są w tym zwężonym miejscu najbliżej chodnika!To jest bardzo uczęszczany odcinek ulicy.Nie znamy p.Zofii, ale domyślamy się po złośliwościach tutaj wypisywanych, że ta Pani w tym miejscu ma rację!!Ktos świadomie utrudnia nam życie i swobodne przechodzenie, wymijanie się itd.Róże jeszcze nie przystosowały sie do podłoża warto je przenieść trochę dalej, też będzie ładnie, a w ich miejsce ułożyć kilkadziesiąt kostek polbruku i będzie ładnie!Nie ma ascetów wśród urzędasów?

Gość • Piątek [04.11.2011, 09:50:38] • [IP: 80.245.186.***]

DO IP 1 8 8 - obyś nie odszczekał tego w najmniej oczekiwanym momencie.Biedny jesteś, pewnie czeka cie specjalistyczne leczenie!!

Gość • Piątek [04.11.2011, 09:48:05] • [IP: 80.245.186.***]

Jakiś bezmózgowiec wymyślił te wielkoliściaste drzewa.Przecież można było posadzić np.kaliny, które pięknie kwitną wiosną, a jesienia maja czerwone korale i przede wszystkim małe liście.Te wielkie liściory zasypują klomby, korzenie będą podnosiły chodniki, wrosną w piwnice mieszkańców, nie dziwię się zatemm, że ludzie maja obawy.Ponadto na tak krótkiej ulicy tak dużo drzew śmieciuchów!Przed remontem było ich 4 razy mniej!!Zieleń musi być, ale z głową.Tą ulicą idzie młodzież z promu do szkół, ludzie chodza do kościoła i już widać jak depczemy po listnym dywanie, nikt tego nie sprzata systematycznie!!W czasie deszczu mamy złotą ślizgawkę!Czy tego nie można przewidzieć?System korzeniowy tych drzew jest taki sam jak topoli, widzieliście jak korzenie wysoko wyrastają ponad chodnik?Omijamy je szerokim łukiem, bo drzewka nie mozna wyciąć to jest chore.Jak ktoś chce mieć przed oknem klony królewskie to niech je przesadzi!!

Gość • Czwartek [03.11.2011, 22:11:16] • [IP: 195.117.222.*]

IP: 83.13.154.***] żeby za daleko nie wychylała się Zocha

Gość • Czwartek [03.11.2011, 22:03:32] • [IP: 95.129.228.**]

Optymistka niepoprawna. Sądzę, że jej obawy ze względu na podeszły wiek są zupełnie bezpodstawne.

Gość • Czwartek [03.11.2011, 20:09:06] • [IP: 83.13.154.***]

Po co ten pręt w poprzek okna ?

Gość • Czwartek [03.11.2011, 14:49:40] • [IP: 93.94.190.**]

Obecność drzew jest bardzo wskazana, bo pełne ich jest całe Świnoujście; zgodzę się tylko, że może to być inny rodzaj drzew, można też przycinać je, by nie zacieniały. Podkreślam : nasze miasto jest piękne głównie dlatego, że jest pełne drzew i parków.

Gość • Czwartek [03.11.2011, 14:24:56] • [IP: 178.238.246.**]

popieram miasto a mohery nieh nie wymyslaja

Gość • Czwartek [03.11.2011, 13:48:35] • [IP: 93.94.188.***]

Nie popieram tej pani. Zamknąć okno, nie szczekać, włączyć radio na toruńskiej częstotliwości - i czekać.

Stary • Czwartek [03.11.2011, 13:08:30] • [IP: 195.117.222.*]

Zocha do chałupy

Gość • Czwartek [03.11.2011, 12:59:40] • [IP: 217.97.199.**]

popieram tą pania

Gość • Czwartek [03.11.2011, 12:57:46] • [IP: 217.97.199.**]

głupia stara baba!! grrr...y

Gość • Czwartek [03.11.2011, 12:56:38] • [IP: 93.94.188.***]

Zakazać otwierania okien przy ul.Piastowskiej-nie będzie motywacji do tworzenia tak debilnych artykułów.

Gość • Czwartek [03.11.2011, 12:44:54] • [IP: 195.117.222.*]

Ta starsza pani ma racje lepiej ścieżkę rowerową by zrobili a tak nie dość że sprzątania liści od groma to jeszcze pozatykane rynny i odpływy wody z dachu kto to będzie sprzątał a drzewka owszem niech sadzą ale w odpowiednich miejscach.

Bździągwa • Czwartek [03.11.2011, 09:47:32] • [IP: 31.63.246.***]

Zamknąć Piastowską w cholerę.

Gość • Czwartek [03.11.2011, 08:42:09] • [IP: 80.245.190.***]

Postawic zakaz parkowania na chodniku i ulicy! Od razu zrobi sie wiecej miejsca..!

Gość • Czwartek [03.11.2011, 04:57:04] • [IP: 92.42.116.***]

Może i ulica wygląda przestronniej, bo jezdnię poszerzyli, ale kosztem zwężenia chodników, ruch pieszych jest spory, więc jest ciasno, ta pani nie przesiaduje w oknie wogóle (mogę zakładać się, bo to pewnik), z okna ta pani widzi właśnie parkujące auta(ktoś z was miał wątpliwości- g.13:08), księża i ich goście zawsze parkują na swoim podwórku kościelnym, nigdy na ulicy, to taki przejaw kultury, aby innym nie zabierać cennego miejsca do parkowania (g.10:16). Temat drzew b.kontrowersyjny, bo drzewa są ważne, ale ludzie ważniejsi, chodnik wąski, a przechodnie jakby w pokoju szli, tak ich słychać, bo niski jest parter w budynku. Pozostawiono szeroki pas zieleni, bo pod nim jest ciąg kabli itp, łatwy dostęp będą mieć fachowcy, a na chodniku 2 wózki z niemowlakami nie mogą się minąć. Dylematy, ale dlatego utrzymujemy sztab urzędników, aby rozstrzygali względnie rozsądnie.

Bździągwa • Środa [02.11.2011, 22:08:54] • [IP: 31.63.246.***]

Może sobie przecież od drzewa do okna rozwiesić sznurek i wieszać na nim pranie.

Gość • Środa [02.11.2011, 22:03:27] • [IP: 93.94.185.***]

stara dewota. ... grrrr.r... kolejny moher ktory siedzi 3/4 dnia za oknem i wszystko musi widziec.////...

Gość • Środa [02.11.2011, 21:53:43] • [IP: 92.42.116.***]

Właśnie kiedy policja weźmie sie za szalejących po chodnikach rowerzystów??

Gość • Środa [02.11.2011, 21:23:38] • [IP: 88.156.233.***]

malo drog dla rowerow w sciu?

Gość • Środa [02.11.2011, 21:08:10] • [IP: 46.112.74.***]

Coś tu nie rozumiem, najpierw jak wycinali drzewa to jakiś moher się żalił, że wycięto takie piękne dorodne klony a teraz drugi moher się skarży że będzie miał za ciemno, że ludzie nie mają którędy chodzić, że rowerzyści jeżdżą po chodniku a mogliby zrobić w tym miejscu ścieżkę (która i tak by nic nie dała bo pod jej domem jest i tak wąsko więc i tak rowerzyści by jeździli po chodniku między ludźmi i nadal moher by sie burzył tylko już z innego powodu). Niech się wreszcie ludzie określą czy chcą mieć jak to ładnie określiła p.Nowak-Lachowska betonowa pustynię czy trochę zieleni pod oknami bo ja wole mieć drzewa bo między nimi da sie przejść swobodnie i mohery też będą miały sie o co oprzeć w słoneczne dni i obserwować okolicę robiąc za miejski monitoring.

Gość • Środa [02.11.2011, 21:01:08] • [IP: 79.186.163.**]

Pani Zofia jest bardzo zdenerwowana, bo drzewa zasłonią jej widok na ulicę. Nie zobaczy kto idzie do kościoła, kto wraca późno do domu, z kim rozmawia sąsiadka po drugiej stronie ulicy. Dla poduszkowca w okularach te drzewa to prawdziwe utrapienie !

Gość • Środa [02.11.2011, 20:37:46] • [IP: 83.94.205.***]

prawda jest, ze chodnik jest zdecydowanie za waski

Gość • Środa [02.11.2011, 20:33:47] • [IP: unknown]

Widziałem tę kobietę w akcji podczas nasadzania drzew. Tłumaczyłem jej rzeczy oczywiste, które zna gimnazja- lista.Drzewa to tlen, którym oddycha, zbierają zanieczy- szczenia ze środowiska, chronią przed deszczem, odbie- rają ataki wiatru, a poza tym są ważnym elementem de- koracyjnym.Widocznie nie dotarło.

Gość • Środa [02.11.2011, 20:18:15] • [IP: 80.245.180.**]

P. Zosia to może sobie chcieć ale w swoim domu.

Gość • Środa [02.11.2011, 19:34:07] • [IP: 92.42.114.***]

Do gościa z godziny 15, 09 uważaj gburze Ciebie może szybciej zabraknąć na tym świecie. A ta babcia niech żyje tysiąc lat.

Gość • Środa [02.11.2011, 19:28:28] • [IP: 92.42.114.***]

Proszę się odstosunkować od tej pani. Przed skrzyżowaniem z ilucą Monte Casino chodnik ma mniej niż 120 centymetrów, dwoje ludzi się wyminą dwa wózki dziecinne nie. Jeżeli mieszkańcy zgłaszają uwagi to należałoby to sprawdzić i uwzględnić. Ale urzędasy z magistratu są mało elastyczni i za tępi żeby to dostrzec. Działają z pozycji wszystko wiedzących najlepiej. A wymiary są prawdziwe kto nie wierzy niech sprawdzi, bo ja sama zmierzyłam.

Gość • Środa [02.11.2011, 17:33:19] • [IP: 80.54.123.**]

drzewa nasadzili, bo musieli (taki był warunek usunięcia starych), po co ta dyskusja? Chcieć to sobie pani Zosia może różne rzeczy, i droga redakcjo, czy będziemy przepytywać wszystkich w mieście osobno, czego by chcieli?

Gość • Środa [02.11.2011, 17:00:35] • [IP: 92.42.116.**]

do Gość Środa [02.11.2011, 15:09][IP: 92.42.119.***] święta racja!! popieram w 100000000000000000%

Gość • Środa [02.11.2011, 16:56:34] • [IP: 92.42.119.***]

popieram, po cholerę te drzewa ! porobili wąskie chodniki i się cieszą, tylko z czego ? z głupiej architektury i zaprojektowania ulic !

Gość • Środa [02.11.2011, 16:49:15] • [IP: 195.117.222.*]

Zocha ma parcie na szkło do telewizji jej się chce nasza nowa celebrytka

Gość • Środa [02.11.2011, 16:42:56] • [IP: 92.42.117.***]

po pierwsze kobieto to słońca nie masz bo masz okno od północnej strony haha po drugie to chodnik też sprzątaczki musiałyby sprzątać, a nie tylko trawnik, a po trzecie to miejsce do jazdy rowerami jest - ulica. więcej szkoda komentować. proponuje pani spotkać się z ta drugą kobieciną z wieżowca co narzekała że drzew w ogóle nie ma, wtedy se pogadacie haha

Gość • Środa [02.11.2011, 16:36:28] • [IP: 92.42.117.***]

Siedzi taki poduszkowiec w oknie i tylko narzeka. Wszystko źle, drzew by nie było to by marudziła, że zieleni mało.

Gość • Środa [02.11.2011, 16:16:13] • [IP: 195.117.222.*]

- Tyle się złego naczytałem na temat alkoholu - mówi Kowalski do kolegi - że postanowiłem z tym na zawsze skończyć! - Z piciem? - Nie, z czytaniem!

normalność • Środa [02.11.2011, 16:12:31] • [IP: 80.245.184.**]

brawo dla goscia IP 113 !! ja tez tego nie chce i powiem wiecej ; nie chce psa sasiadki co ujada jak popaprany jak ta tylko wyjdzie po zakupy ;] pozdrawiam

Gość • Środa [02.11.2011, 15:41:25] • [IP: 80.245.188.***]

PO *UJ JAKIES DRZEWA...MAMY I TAK DUZO ZIELENI ALE PARKINGOW TO NAM BRAKUJE. .CZEMU ONI NIE MYSLA!

Gość • Środa [02.11.2011, 15:36:08] • [IP: 178.238.252.***]

15:09 dołożyć rządzącym ha ha dobre skoro wg Ciebie tak, to niektórym utrwalaczom ludowej władzy widać doskwiera zaburzenie odbioru rzeczywistości.

Gość • Środa [02.11.2011, 15:32:52] • [IP: 93.94.184.***]

Specjalnie dla Pani Zosi powinni zrobić szeroką ścieżkę rowerową bo pewnie śmiga rowerem z bocznymi kółkami.Żeby bidulka się zmieściła.

Gość • Środa [02.11.2011, 15:15:40] • [IP: 88.156.235.***]

pani Zosiu (i ci ktorym jej narzekania sie podobaja) - moze czas zmienic leki.

Gość • Środa [02.11.2011, 15:15:34] • [IP: 95.129.226.***]

do IP.79.186.113 zostaje bezludna wyspa

Gość • Środa [02.11.2011, 15:09:49] • [IP: 92.42.119.***]

Mam nadzieję, że miasto nie cofnie się przed pojedyńczymi narzekaniami.Po co w ogóle takie bzdurne narzekania drukować w mediach.Jak wycinali tamte stare drzewa to było źle, teraz nowe to też źle.Babci już niedługo nie będzie na tym świecie a drzewa zostaną. Ale problem zawsze jest ten sam:dołożyć rządzącym miastem.

Gość • Środa [02.11.2011, 15:06:19] • [IP: 83.8.101.***]

do koscioła pora iść

Gość • Środa [02.11.2011, 15:03:41] • [IP: 93.94.188.***]

Słowa pani babci, umacniają mnie w mym przekonaniu – jestem za eutanazją!

Gość • Środa [02.11.2011, 15:02:31] • [IP: 80.245.189.***]

ptaszydla wytruc..koty wytruc..psy odstrzelic..tez mam takiego nawiedzonego z boku..drze morde po nocach.a smieciarki?od 6 rano to moga...ale o 5, 30?

Gość • Środa [02.11.2011, 14:51:42] • [IP: 217.97.193.***]

WYCIAC WSZYSTKIE DRZEWA I UDUSIC SIE OD SPALIN I JADZIE LUDZI KTORZY WOLA BETON OD ZIELENI !!

Gość • Środa [02.11.2011, 14:40:15] • [IP: 31.63.199.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Środa [02.11.2011, 14:36:38] • [IP: 88.156.234.***]

To nie Zofia tylko Katarzyna.

Gość • Środa [02.11.2011, 14:30:25] • [IP: 192.168.100.***]

do 13:13] • jak nic będzie śmigac. ma to w oczach hehehehe

bob • Środa [02.11.2011, 14:26:08] • [IP: 193.69.22.**]

Ja tez nie chce tych dzwonow!!Drzewa sa ok, a ze Piastowska jest, choc wyremontowana, za co chwala, spartolona to juz inny temat...

Gość • Środa [02.11.2011, 14:10:10] • [IP: 79.186.113.***]

a ja nie chcę --- żeby mewy darły mordy z samego rana--- nie chcę żeby kociska łaziły po karoserii samochodów ---- nie chcę żeby śmieciarki budziły mnie o 5, 30 --- nie chcę żeby dzwony kościelne waliły tak głośno --- nie chcę włazić w, , psie keczupy, , !! i co mam z tym zrobić ??

ALEX • Środa [02.11.2011, 13:48:08] • [IP: 84.144.244.**]

W WIELU MIASTACH SĄ WYDZIELONE PASY NA JEZDNI DLA ROWERZYSTÓW I NIE MUSZĄ ONI JEŹDZIĆ PO CHODNIKACH, A CHODZENIE ŁAWICĄ PO CHODNIKU MOŻE BYĆ ZREDUKOWANE, DLA CHCĄCEGO NIC TRUDNEGO. KLONY PRZYCIĄĆ W PARASOLOWATE KOPUŁY I NIE BĘDĄ ZACIENIAĆ.

Gość • Środa [02.11.2011, 13:24:48] • [IP: 195.117.222.*]

Zośka do Kościoła już czas

Gość • Środa [02.11.2011, 13:13:55] • [IP: 77.254.166.***]

Pani Zofia chce szerszego chodnika, bo chyba będzie śmigać na rowerze.

Gość • Środa [02.11.2011, 13:12:45] • [IP: 83.94.205.***]

wspolczuje mieszkancom, proponuje napisac petycje. Moim zdaniem maja racje, wszystkie ich skargi sa uzasadnione. Kolejny nieprzemyslany pomysl wladz. Jestem za zielenia w miescie ale posadzona rozsadnie

Gość • Środa [02.11.2011, 13:12:20] • [IP: 77.254.166.***]

Do 12.47 przecież odpowiedz na Twoje pytanie jest w artykule, radzę czytać uważnie.

Gość • Środa [02.11.2011, 13:09:53] • [IP: 195.117.222.*]

Dlaczego nikt z ludzi odpowiedzialnych za zieleń nie wkomponował palm na wzór Warszawki czy Międzyzdrojów byłoby egzotycznie. My jako miasto to lubimy wyprzedaże np. ozdób świątecznych z miasta Szczecina poczekajmy, aż palmy inne miasta będą się pozbywały to i my będziemy mieli

Gość • Środa [02.11.2011, 13:09:41] • [IP: 77.254.166.***]

Jest takie powiedzenie"na drzewo"jak się nie zgadzasz.

Gość • Środa [02.11.2011, 13:08:46] • [IP: 77.255.25.***]

a ja proponuje zeby pani ZOSI przed oknem zrobic parkink samochodowy.moze wtedy doceni swieze powietrze ktore bedzie miala dzieki drzewom. a jezeli tak jej szkoda osob sprzatajacych to nic nie stoi na przeszkodzie zeby im pomogla zamiast wisie w oknie.s

Gość • Środa [02.11.2011, 13:08:20] • [IP: 77.254.166.***]

Do 12.47 o proszę i następny znawca od zieleni.Może na doradcę do Urzędu?

Gość • Środa [02.11.2011, 13:04:53] • [IP: 195.117.222.*]

Gdyby nie barierka to mogłaby wypaść z tego okienka panienka

Gość • Środa [02.11.2011, 13:03:32] • [IP: 80.54.123.**]

Zieleń tak, a drogi dla rowerów po co ?są już w kilku miejscach a rowerzyści i tak wolą chodniki. Czyli scieżek dla rowerów may na pęczki(chodniki)a zieleni mało.

Gość • Środa [02.11.2011, 12:47:59] • [IP: 87.204.190.***]

pytam się od kogo?dostaje miasto zgodę na wycięcie drzew, a może szczecin o tym decyduje?Jest inny rodzaj zazieleniania np.Bukszpany /śliczne i nie gubią listków, zielone na okrągło lub inne jałowcowce lub Cisy które są ślicznie zielone cały ROK!!I nie zaśmiecają ulic.Te Klony to pohitlerowski spadek.Cała Wyspiańskiego jest zasypana gnijącymi liścmi, a latem jeszcze na tych drzewach roją nsięe komary.Litości-aidącą wilgoć i cień od tych drzew odcz€walną w domu7 życzę temu co wydaje wyroki odnośnie drzew.Niech pojeżdzi po europie i nauczy się co na osiedlu dobre dla ludzi jest do życia.

Gość • Środa [02.11.2011, 12:35:09] • [IP: 92.42.113.***]

Współczuję mieszkańcom, za kilka lat będą mieszkać w piwnicach a nie na 1 czy 2 piętrze. Czy ci od nasadzeń oraz władze nie myślą? A może znowu nie mieści się to w koncepcji architektonicznej? To zmienić konceptanta! Żałosne argumenty. Co innego, jeśli budynek stoi w większej odległości od jezdni.

Gość • Środa [02.11.2011, 12:34:18] • [IP: 77.254.166.***]

Do gościa z 10.59/Myślałby kto, że tak się martwisz za innych.

Gość • Środa [02.11.2011, 12:29:40] • [IP: 77.254.166.***]

O co jej biega, że nie będzie mogla obserwować sąsiadów i ich obgadywać.Chora kobieta, a mówią, że starsze osoby są poważne jak widać nie każde.

Gość • Środa [02.11.2011, 12:25:09] • [IP: 192.168.100.***]

No przecież chyba natym portalu a może którejś z gazet był płacz, żę miasto wycina drzewa, weźcie uzgodnijcie zeznania a babciu ty za wychowywanie wnuków

Gość • Środa [02.11.2011, 12:21:17] • [IP: 83.27.255.***]

Trudno. Im więcej drzew tym lepiej! Miasto ma być zielone. Co to Warszawa?

Gość • Środa [02.11.2011, 12:20:09] • [IP: 92.42.117.***]

co za kobieta !

Gość • Środa [02.11.2011, 12:14:51] • [IP: 217.97.193.***]

Przecież ruch pieszych nie będzie skierowany na Piastowską! Tam pójdzie ruch samochodowy. Szlaki piesze nie ulegną zmianie, a wręcz łatwiej będzie się nimi poruszać. Ktoś ma problemy z logicznym myśleniem. Piastowska została bardzo ładnie przebudowana, poszerzona, ze sporą ilością miejsc parkingowych i zachowaniem charakteru ulicy, m.in. poprzez zachowanie/odtworzenie zieleni.

Gość • Środa [02.11.2011, 11:46:30] • [IP: 92.42.114.**]

Fakt- miejsca miedzy budynkiem a drogą niewiele, nawet jak na chodnik.

Gość • Środa [02.11.2011, 11:28:57] • [IP: 109.79.181.**]

Najlepiej wszystkie drzewa wyciąc!! Fakt jest taki, że powinno się sadzić drzewa karłowate i będzie zielono i za 20 lat nie trzeba będzie ich wycinać, żeby korzenie nie rozsadziły chodnika i nie były zagrożeniem dla budyków. Bo zieleń musi być!!

Gość • Środa [02.11.2011, 11:21:15] • [IP: 109.243.65.***]

bardzo dobrze ze drzewka ladne sadza

Gość • Środa [02.11.2011, 11:04:41] • [IP: 46.113.134.***]

A tak wracając do " pseudo ochroniarzy przyrody " może zajęliby się opałem spalanym przez właścicieli posesji bo to czym palą to dopiero śmierdzący i toksyczny dym !! ateista

Gość • Środa [02.11.2011, 11:01:28] • [IP: 217.153.6.***]

wąskie chodniki rikitiki - popieram!

Kejt • Środa [02.11.2011, 11:00:07] • [IP: 217.97.193.**]

1. Drzewa i zieleń muszą być w tym mieście, to jest nasza wizytówka, ja tam nie chce mieszkać w betonowym lesie! 2. A co do rowerzystów - to zapraszam na jezdnię, brak mi słów do tych chodnikowych kierowców jednośladów. 3. Do Gościa z 10:40 - dokładnie. Jeszcze się taki nie urodził...

Gość • Środa [02.11.2011, 10:59:02] • [IP: 46.113.134.***]

Te komentarze, niestety świadczą o nie zrozumieniu problemu. Jak zwykle same skrajności albo białe albo czarne a może mogło by być szare. Przecież jak zamkną Plac Wolności cały ruch pojazdów przeniesiony zostanie własnie na ul.Piastowską a więc już projektując tą ulicę nie wzięto tego pod uwagę ! I jak zwykle zrobiono wariant oszczędnościowy. Pytanie moje Brzmi: Czy ktokolwiek z decydentów zbadał ruch pieszych tam występujący. Są to przecież główne ciągi piesze, bank, kościół, szkoła budynki mieszkalne. To nie jest Świnoujście z lat 60-tych, gdzie prywatne pojazdy można było policzyć na palcach i jeśli ktoś mówi o drzewach w takim miejscu to nie ma wyobraźni tak samo jak decydenci łącznie z" tymi pseudo ochroniarzami przyrody". Te kilka drzew akurat pomoże w dotlenianiu miasta jak umarłemu kadzidło. A jakie zagrożenie dla ruchu (nagłe wtargnięcie pieszego z za drzewa na jezdnię) !? Niekiedy-niestety-trzeba zrezygnować z estetyki na korzyść bezpieczeństwa ludzi. Ateista

Gość • Środa [02.11.2011, 10:54:48] • [IP: 178.238.240.***]

Nie ma drzew - źle, sadzą drzew - jeszcze gorzej ! Co za miasto, co za ludzie!?

Gość • Środa [02.11.2011, 10:49:08] • [IP: 92.42.116.**]

Jeszcze się taki nie urodził, co by wszystkim dogodził - święta prawda

Gość • Środa [02.11.2011, 10:47:07] • [IP: 217.97.193.***]

ale sobie Pani gustowną balustradę z pręta zbrojeniowego zafundowała fiufiu :)

Gość • Środa [02.11.2011, 10:40:27] • [IP: 92.42.115.***]

Jeszcze się taki nie urodził...Malkontentów ci u nas nie brakuje

Gość • Środa [02.11.2011, 10:35:47] • [IP: 217.97.193.**]

225..jak ci sie" polaczki" nie podobaja to s-----j do sojuza, nikt cie nie trzyma, za obrazę można zdrowo odpowiedzieć!!

Gość • Środa [02.11.2011, 10:25:36] • [IP: 80.245.189.***]

o losie a co to rowerem nie wolno po jezdni juz jezdzic ?

Gość • Środa [02.11.2011, 10:24:54] • [IP: 80.245.182.***]

A to stanowisko parkingowe na jedno auto(dla księdza)tej pani nie przeszkadza?

Gość • Środa [02.11.2011, 10:16:54] • [IP: 88.156.233.***]

A ta fura to księdza?

Gość • Środa [02.11.2011, 10:13:23] • [IP: 83.25.116.**]

pewnie sama sprząta. Trzeba było przeprowadzić się do domu jednorodzinnego a nie narzekać, podsłuchiwać i robić za kamere monitoringu

Gość • Środa [02.11.2011, 10:12:20] • [IP: 80.245.189.***]

WYBORZYC TEN BUDYNEK I BEDZIE WIECEJ SLONCA

Gość • Środa [02.11.2011, 10:02:18] • [IP: 80.245.180.**]

nie przesadzajcie... moze najlepiej wszyskie wyciac drzewa jakie sa i nawet te w parkach bezmyslne istoty

Gość • Środa [02.11.2011, 10:00:11] • [IP: 192.168.101.***]

Zofia schowaj się za tą firankę:))

Gość • Środa [02.11.2011, 09:58:52] • [IP: 217.97.199.**]

Uważam że ta Pani ma rację. To jest zły pomysł sadzić drzewa tak blisko budynku i przy tak wąskim chodniku. Urzędnicy myślą o estetyce całej ulicy a zupełnie zapomnieli o mieszkańcach z budynków i przechodniach.

Gość • Środa [02.11.2011, 09:58:21] • [IP: 195.117.222.*]

niedługo zdechnie i bedzie beton miała wkoło

Gość • Środa [02.11.2011, 09:47:53] • [IP: 92.42.117.*]

WIDOCZNIE DLA TEJ PANI WAŻNYMM JEST BY DRZEW NIE BYŁO, JEDNAK WIĘKSZOŚĆ TUTAJ INTERNAUTÓW I ZAZIELENIE MIASTA CHCĄ BY BYŁY - DEMOKRACJA

Gość • Środa [02.11.2011, 09:39:10] • [IP: 95.129.228.*]

a co ze śmietnikami??!! przechodzę tą ulicą codziennie i ani jednego śmietnika nie zauważyłam..gdzie mam wyrzucić papierek czy skórkę od banana?..! ktoś zapomniał do planu tej ulicy dorzucić parę śmietników..!

Gość • Środa [02.11.2011, 09:37:53] • [IP: 217.97.193.**]

lepiej wzdłuż Woj. Polskiego nasadźcie drzewa jak nie macie gdzie

Gość • Środa [02.11.2011, 09:36:38] • [IP: 217.97.193.***]

Czytać ze zrozumieniem:" Miasto musiało je jednak wyciąć, bo kolidowały z budową. Zgodę na usunięcie rosnących tam drzew miasto dostało pod warunkiem dokonania nasadzeń kompensacyjnych. Z tego też między innymi powodu nie można było zrobić na przykład szerszych chodników, bo w miejsce rosnących tam wcześniej drzew, musieliśmy posadzić nowe." I bardzo dobrze. Wycięto i nasadzono nowe. Piastowska jest teraz szeroka, ładna i nie mniej zielona niż była. IMHO jedna z lepszych inwestycji drogowych w tym mieście. Chwalić, nie krytykować.

Gość • Środa [02.11.2011, 09:32:53] • [IP: 88.156.233.***]

Pani Zośka..a Pani to tak na poważnie..? ? ?

Gość • Środa [02.11.2011, 09:27:25] • [IP: 80.54.123.***]

pewnie zróbta pustynie

Gość • Środa [02.11.2011, 09:27:12] • [IP: 80.54.123.***]

" wychyliła się pani Zofia i głośno wyrażała swoje niezadowolenie. " - wspaniała kobieta. Jaka czujna. Jaka altruistka - dba o rowerzystów, dba, aby sąsiadom słońce świeciło w okna, dba o przechodniów...Więcej tych prętów przy oknie, żeby nie wypadła.

Gość • Środa [02.11.2011, 09:11:20] • [IP: 217.97.199.**]

A dlaczego ta pani wypowiada się w imieniu wszystkich mieszkańców? To ona nie chce itd...

Prawdziwa Polka • Środa [02.11.2011, 09:11:20] • [IP: 217.97.199.**]

Chcemy żyć w zdrowym betonie! Drzewa pylą, ptaki srają, na liściu można się pośliznąć!

Gość • Środa [02.11.2011, 09:08:31] • [IP: 88.156.232.**]

Ul.Piastowska to nie Marszałkowska czy al.Jerozolimskie w Warszawie-tu jest podobno kurort i ma być zielono i pięknie-po to ludzie tu przyjeżdżają a mieszkańcy muszą się do tego przystosować a nie narzekać.Jak ta Pani taka mądra i ma takie głupie pomysły to niech się przeprowadzi gdzie indziej żeby widziała wszystko - z nudów to się w głowach przewraca-pomysł z drzewami super.Andrenalina się podnosi jak czytamy takie bzdury-mogła kandydować na Prezydenta i wtedy by rządziła -całe miasto bez zieleni czyli wyciąć parki, zrobić wszędzie ścieżki rowerowe a ruch samochodowy wstrzymać i z głodu zdychać

LOB • Środa [02.11.2011, 09:03:14] • [IP: 95.129.228.**]

Nie sadźcie tych drzew!! Przecież zasłonią tej pani" stanowisko obserwacyjne" i będzie biedaczka całkiem zdezorientowana...

Bździągwa • Środa [02.11.2011, 09:02:24] • [IP: 31.63.239.***]

A czy to nie proboszcza fura?

Gość • Środa [02.11.2011, 08:55:18] • [IP: 80.245.180.***]

Eeee tam... mieszkaqłem tam za małolata i zawsze były z tą kobietą problemy... a że w piłkę gramy - źle, a że ganiamy po podwórku - źle, a że pies wbiegł na" Jej" podwórko - źle... marudzi całe życie to na starość się nie zmieni... ulica jest ładna, bez drzew wyglądała jak pustynia... Wg Pani Zofii najlepiej pewnie by było wyciąć wszystkie drzewa zaorać trawniki, zalać wszystko asfaltem i betonem...

Gość • Środa [02.11.2011, 08:51:01] • [IP: 88.156.235.***]

Pieski dokładnie obsikają drzewka i same poschną a jak nie to uczynni obywatele podleją je jakimiś specyfikami co na jedno wyjdzie i wreszcie będzie szeroki trakt dla moherowych beretów-najlepszej formacji WP!

porucznikbarewicz • Środa [02.11.2011, 08:44:36] • [IP: 80.245.191.**]

Zielone to twój wróg. Wieśniacka mentalność, proponuję jeszcze trochę gnojówki rozrzucić na chodniku i będzie jak w domu.

Gość • Środa [02.11.2011, 08:40:59] • [IP: 178.238.248.***]

Co za Babsko ??!! Woli aby samochody jej parkowały przed oknami i smrodziły niż drzewa !! Jakaś złośliwa ta Baba !!

KPT BOMBA • Środa [02.11.2011, 08:36:49] • [IP: 95.129.225.***]

GDZIE ONA CHCE SLONCE?! MIESZKA TAM PEWNIE KILKADZIESIAT LAT I NAGLE CHCE OD POLNOCNEJ STRONY SLONCE?! NIE DA SIE CHYBA ZE POSADZA JE ZAMIAST DRZEW

Gość • Środa [02.11.2011, 08:36:45] • [IP: 88.156.235.***]

Coś tej babie się w łbie pokręciło. Ulica zrobiła się piękna, szersza, prześwietlona i lubię teraz po niej chodzić. Gdyby choć trochę miała pojęcia co jest w ziemi i jak ona z tego korzysta to by się w chałupie zamknęła i głupio nie gadała.

róg monte cassino • Środa [02.11.2011, 08:35:39] • [IP: 80.245.187.**]

te drzewa to cały urok a ty babka siedz cicho

EHH POLACZKI • Środa [02.11.2011, 08:34:09] • [IP: 95.129.225.***]

TYPOWE POLACZKI, TYLKO NARZEKAJA.JAK WYCINAJA DRZEWA TO PLACZ JAK SADZE JESZCZE GORZEJ.TYPOWY ELEKTORAT PISOFSKI

Bździągwa • Środa [02.11.2011, 08:33:50] • [IP: 31.63.239.***]

Sorry nie na Wigry śmignął, tylko na Sowieckiej Kamie.

Gość • Środa [02.11.2011, 08:33:43] • [IP: 94.197.48.***]

ma babcia racje! :)

Gość • Środa [02.11.2011, 08:32:40] • [IP: 217.97.199.**]

Drzewa będą zasłaniać tej pani widok na przechodniów i sąsiadów ! Tak wiele się tam dzieje a ona nie będzie widziała.

Bździągwa • Środa [02.11.2011, 08:30:47] • [IP: 31.63.239.***]

Gościu jak przemknął na Wigry. :-D

Gość • Środa [02.11.2011, 08:22:56] • [IP: 46.112.103.**]

Przykre... Słowa tej Pani...Przepiękne drzewka niech sadzą i sadzą...A pani niech się cieszy, że ma tak piękny widok z okna;) A tak na marginesie straszny jest fakt, że pani już nie tylko dzieci przeszkadzają na podwórku ale i drzewka rosnące pod oknem...

Gość • Środa [02.11.2011, 08:21:27] • [IP: 92.42.119.***]

" W domach z betonu nie ma wolnej miłosci, są stsosunki małzeńskie oraz akty nierządu, Casanowa tu u nas nie gości " Kto wie co to ?

Gość • Środa [02.11.2011, 08:20:02] • [IP: 92.42.119.***]

To juz new life, proszę pani.Nie chcemy już żyć w blokach z azbestu tak jak pani, chcemy parków, ogrodów, drzew, ptaków, kolorów, powietrza. określenie poduszkowiec bardzo mi się podoba :)

Gość • Środa [02.11.2011, 08:16:31] • [IP: 92.42.119.***]

Ha, ha, dobre z tym myśleniem przyszłościowym :) Chwalmy smrody samochodowe i podlewajmy drzewa kwasami, szybciej zdechniemy na raka

Maślankiewicz • Środa [02.11.2011, 08:15:48] • [IP: 213.186.90.*]

Aktywistka, komisarz ludowy - psia ich mać...

Gość • Środa [02.11.2011, 08:11:14] • [IP: 92.42.119.***]

Mam nadzieję, że Miasto obsadzi drzewami również ulicę Bol. Chrobrego? jest to w chwili obecnej najgorsza ulica miejska, bez drzew, nasadzeń, z obrzydliwą Glinianką, wieżowcami SM Słowianin i pijakami przy Dziupli. Gdzie tam są drzewa ? RATUNKU

Gość • Środa [02.11.2011, 08:08:28] • [IP: 92.42.119.***]

Drzewa są piekne i chcemy więcej :) Bloki przy ul. Piastowskiej powiny byc wyburzone, są obrzydliwe, taki koszmar budownictwa spółdzielczości komunistycznej.

Gość • Środa [02.11.2011, 08:07:38] • [IP: 217.97.193.***]

Chcemy drzew na Piastowskiej!!

Gość • Środa [02.11.2011, 08:06:20] • [IP: 93.94.188.***]

Poduszkowiec nie myśli przyszłościowo – gdy klony będą dorosłe, ona będzie już w piachu.

Gość • Środa [02.11.2011, 07:58:13] • [IP: 95.129.226.***]

sadzić drzewa, a przycinać tak jak na Wilków orskich (czyli wcale)a jakie tam" rowne" chodniki, ot jakich mundrych mamy urzyndasów.

Gość • Środa [02.11.2011, 07:54:09] • [IP: 178.238.247.***]

Zamiast krytykować wszystkich może czas włączyć myślenie. Jakby mądrze zaprojektowali, to nie byłoby problemów. Przecież okna w tym budynku wychodzą na północ i jak te drzewa podrosną, to będą zasłaniać światło. Ciekawe ilu mądralińskich było i widziało jak to jest wykonane. Podejrzewam, że projektanci podobnie. Po co zaprojektowali te przewężenia chodników przy 17-ce (pewno mieli jakąś wizję ;) w zacisznym gabinecie) ale czy to jest praktyczne.

Gość • Środa [02.11.2011, 07:51:09] • [IP: 178.238.251.***]

typowy poduszkowiec

Gość • Środa [02.11.2011, 07:49:44] • [IP: 192.168.100.***]

I jeszcze jedno. Kobieta m owi w liczbie mnogiej" nie chcemy". A ja się pytam" my" czyli kto? Bo tylko ona się wypowiada. Po wieku kobiety śmiem twierdzic, że określenie siebie w liczbie mnogiej zostalo tej pani jeszcze z czasów komunizmu, ktore przecież doskonale pamięta

Gość • Środa [02.11.2011, 07:47:25] • [IP: 192.168.100.***]

Przed remontem ulicy wzdłuż Piastowskiej rosły szpalery drzew na całej długości i wtedy babie nie przeszkadzało?? Jakby nie sadzili drzew, to baba pewnie by marudziła, jak to kiedyś było pieknie z drzewami, a teraz miasto zrobiło betonową pustynię. ech... szkoda gadać z takimi babami

Gość • Środa [02.11.2011, 07:46:22] • [IP: 95.129.225.***]

A gdzie mają rowerami jeździć! Kto dal na to dofinansowanie!

Gość • Środa [02.11.2011, 07:44:18] • [IP: 178.238.240.**]

Też jestem mieszkanką tej ulicy i protestuję przeciwko tej Pani. Dziękuję za drzewa, ponieważ oprócz kolorytu drzewa są naszymi płucami.

Gość • Środa [02.11.2011, 07:31:06] • [IP: 80.245.183.***]

NIE MARUDZIC bo nic nie dostaniecie matoly zidiociale:)

Gość • Środa [02.11.2011, 07:30:10] • [IP: 95.129.225.***]

Pani ma rację gdzie szerszy chodnik? Gdzie droga dla rowerów? Pani się lepiej zna niż urzędnicy :)

Gość • Środa [02.11.2011, 07:28:15] • [IP: 178.238.247.***]

PYTANIE DO URZĘDNIKÓW. Czy będzie więcej lamp oświetlających drzewa, zamiast ulicę? Może to ekolodzy projektowali miejsca montażu/nasadzeń aby ptaszki miały światełko w swoich gniazdach ;) Przykład: lampa pomiędzy Piastowską 17a-17b.

ALEX • Środa [02.11.2011, 07:22:17] • [IP: 91.54.185.**]

CHCEMY DRZEW, A ŚCIEŻKA NIECH BĘDZIE PO PRZECIWNEJ STRONIE, BO JEST DUŻO MIEJSCA.NATOMIAST DRZEWA MOŻNA PRZYCIĄĆ NA ODPOWIEDNIEJ WYSOKOŚCI I NIE BĘDĄ ZASŁANIAĆ. MIASTO MUSI BYĆ ZIELONE, A W OGÓLE TO PRZESZKADZA RĄBEK U SPÓDNICY ZŁEJ BALETNICY.PANI ZOFIA NIE POWINNA PATRZEĆ EGOISTYCZNIE, DOBRO OGÓŁU JEST NAJWAŻNIEJSZE, A POSADZONE DRZEWA UPIĘKSZYŁY ULICĘ.

Gość • Środa [02.11.2011, 07:21:41] • [IP: 92.42.115.***]

drzewa posadzone są za blisko siebie jak się rozrosną będzie busz zgadzam się z tą Panią powinien być szerszy chodnik i ścieszka rowerowa

Gość • Środa [02.11.2011, 07:21:22] • [IP: 92.42.119.***]

przykro czytać co starszy człowiek mówi o zieleni: (nie ma pojęcia, że z tymi drzewami związane jest zycie psychiczne ludzi, i fizyczne, nie mówiąc o estetyce Miasta. więc niech sobie starsza kobieta mówi, a mówi źle : (nie wiem do czego jej potrzebny jeszcze większy chodnik i jeszcze większa ulica? i tak z domu nie wychodzi i tak

Gość • Środa [02.11.2011, 07:21:20] • [IP: 178.238.246.**]

U nas najpierw się robi a potem myśli niestety !!

Gość • Środa [02.11.2011, 07:09:50] • [IP: 92.42.118.***]

niech sie cieszą ze to mają

Oglądasz 1-139 z 139
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■