Pracownicy ochrony sprawdzają, czy kierowcy ciężarówek i innych aut poruszających się po terenie budowy, nie jeżdżą zbyt szybko. W użyciu jest ręczny radar.
- Kierowcy na początku byli zdziwieni, ale w większości już się dostosowali bo z daleka widać tę "suszarkę" - opowiada o reakcjach kierowców szef ochrony Andrzej Enerlich.
- Obowiązuje swoisty kodeks - mówi Zbigniew Rapciak prezes spółki Polskie LNG, odpowiedzialnej za inwestycję. - Ochrona naprawdę łapie przekraczających prędkość. Sam widziałem takie kontrole. Za pierwsze przekroczenie prędkości, dostaje się żółtą kartkę. Dwie oznaczają cofnięcie pozwolenia na wjazd na budowę.
Budowa terminalu to ogromne przedsięwzięcie logistyczne - podczas prac zużytych ma być 30 tysięcy metrów sześciennych betonu i ponad 2,5 tysiąca ton stali. W szczytowym okresie ma tu pracować nawet 1,5 tysiąca osób. Terminal kosztuje 3 miliardy złotych, ma być gotowy w połowie 2014 roku.
ale idiotyzm, ta to polska ww końcu ciecie na budowie największego debilizmu suszą hahe żanada
Tak to jest w ty chorym kraju Policja znalazła sobie za wyrobników straż miejska latająca z radarami a teraz ciecie na LNG maja takie same prawa proponuje tez tych koczujących pod promem wyposażyć w takie urządzenie będzie łatwiej przetrwać zimę
Paranoja DEBILE!!
A jacy to ochroniarze.Mam nadzieję, że nie firma" Polis"co ludziom w ratach płaci za prace.
W niedzielę po południu to BMWu pędzące tam i z powrotem pan kierowca zbudowany w kombinezonie roboczym pędził niczym struś pędziwiatr nikt go nie sprawdzał
Sam naczelny kierował samochodem, to już oddali mu prawko za jazdę po pijaku?
A Niemcy jak śmigali bez świateł tak śmigają, tyle Pieniędzy ucieka ! Aż wstyd ! Pewnie są panowie zestresowani bo" ZERO " języka w gębie
Przecież, to gooowno do mierzenia nie ma homologacji.
14:16 - to powiedz to tym anty mądrym grzetom z naszej kochanej stoczni. Banda kretynów. I jeszcze raczą bezczelnie skreślać godziny.
Hmm, jak nie wypłaca się pracownikom pensji to jest na zakup" suszarki":))) To też potem sprawdzi odpowiedni wydział:)) mam tylko nadzieję, że następnego drzewa nie będą ścinać właścicielowi przed domem:))
Pod rozwagę zarządowi PHŚ.To mądre posunięcie.W porcie handlowym tumany pyłu węglowego od ciężarówek i sprzętu załadowczego, niesamowite warunki pracy w pyle a ludzie muszą tyrać w brudzie bo pracy nie ma.
Słuszna i godna pochwały inicjatywa, system pomiaru szybkości stosowany jest zapewne także w przypadku procesu myślenia twórców gazoportu. Ciekawe jaka prędkość jest dopuszczalna?
Pokazówka pod dziennikarza. Jak tak dbają o bezpieczeństwo to dlaczego auta z ich budowy pędzą po ulicach Warszowa?
widze, że Gazopierd zatrudnił wreszcie profesjonalnych klakierów
I fajnie. Jest jak w Norwegii - śpieszysz się pracy, to z niej wylatujesz. Masz pracować porządnie, dokładnie i powoli. Pośpiech to najgorsza rzecz w pracy. Świetnie, że dobre zachodnioeuropejskie zwyczaje trafiły także na nasze place budowy (a przynajmniej na ten).
powinno coś takiego wprowadzić na innych obiektach np.w PHŚ-iu, !!
hahaha Rapciak wez Ty chłopie idz na grzyby, bo w niczym innym dobry nie jesteś
SUPER tylko popierać tak powinno być wszędzie i byłby porządek, kaski na budowach, aż trudno uwierzyć, że LNG nadal jest w Polsce
BARDZO DOBRZE, ZNAKI OBOWIĄZUJĄ WSZĘDZIE.
nie ma większej głupoty, niż kretynizm.
Bardzo dobrze popieram!
Polis security i wszystko w temacie ;) nie stać ich było na profesjonalną ochronę, typu" Sekret"
TOZ TEZ TAK TWIERDZE...
IP 80:245...Plac budowy rzadzi sie swoimi prawami jest to teren wewnętrzny, zasady ustala właściciel-inwestor, poniał ty?
I tak się chłopcy bawią za nasze pieniądze na tej najdroższej budowie świata. Suszarki, srarki i inne wynalazki!