POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Wtorek [30.08.2011, 08:00:30] • Świnoujście

Bezdomny wyrzucony ze schroniska. Za zwrócenie uwagi czy pijaństwo? Zobacz film!

Bezdomny wyrzucony ze schroniska. Za zwrócenie uwagi czy pijaństwo? Zobacz film!

fot. Sławomir Ryfczyński

Jan Lewandowski twierdzi, że o godzinie 22.00 został wyrzucony ze schroniska dla osób bezdomnych wprost na ulicę. Za to, jak przekonuje, że zwracał uwagę na spleśniały chleb, brak mięsa w diecie czy zmuszanie chorych ludzi do uczestnictwa w apelach. Pracownicy placówki odpierają zarzuty, mówiąc krótko: złamał regulamin - wypił.

Pan Jan przyjechał do Świnoujścia z Wolina na amputację palców stopy. Jest osobą bezdomną więc trafił do schroniska. Opowiada, że zaczął zwracać uwagę pracownikom placówki, że traktują mieszkańców ośrodka jak więźniów.
- Codziennie są apele. Jak w zakładzie karnym. Czy chcesz czy nie – mówi mężczyzna. - Najgorsze jest jednak jedzenie. Przecież oni dostają na to dotacje. Nie wymagam jakichś specjałów, ale spleśniały chleb to przecież niebezpieczeństwo. Można się zatruć.



Franciszek Czapor, kierownik placówki, tłumaczy, że powodem wyrzucenia Pana Jana było spożycie alkoholu.
- Wszyscy znają regulamin. Jego podstawową zasadą jest to, że nie wolno pić - mówi.
Zarzuty dotyczące złej diety i faktu jakoby - zdaniem pana Jana - prawidłowy jadłospis był przygotowany tylko wtedy, jeśli są jakieś kontrole, nazywa bzdurą. Podobnie te mówiące o apelach.
- Organizujemy je po to, aby wieczorem sprawdzić obecność oraz przekazać najważniejsze informacje z życia schroniska - mówi Franciszek Czapor. - Podopieczni chętnie przychodzą. Chociażby z ciekawości. Ci, którzy są chorzy albo mają dysfunkcje ruchowe oczywiście nie muszą się stawiać.

Obecnie w schronisku jest 61 bezdomnych. Placówkę przygotowano dla 50, ale jak mówią opiekunowie i przy stanie 80 osób dawali radę.
- Zatrudniamy pięć osób personelu - mówi kierownik schroniska. - Przebywają w budynku od rana do 22.00. Nocne dyżury pełnią sami podopieczni. Ci którzy są w schronisku najdłużej.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 147, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-147 z 147

Gość • Czwartek [01.09.2011, 13:11:58] • [IP: 93.154.184.***]

[31.08.2011, 18:05] • [IP: 95.129.228.***] zorietuj sie zanim cos napiszesz miasto nie daje ani złamanego grosza na karsiborska nie jest dotowane przeciez miasto ma swoje schronisko ''wspaniała''portowa

Gość • Czwartek [01.09.2011, 10:06:32] • [IP: 80.245.182.**]

ILE DOPSTANE SIANA ZA UJAWNIENIE FAKTOW I PRAWDY A ZNAM JE, CZAS NA PORZADEK

Gość • Czwartek [01.09.2011, 09:20:17] • [IP: 178.238.244.***]

GWIAZDA PORTALU

Gość • Czwartek [01.09.2011, 09:07:02] • [IP: 95.129.228.***]

Gość • Środa [31.08.2011, 23:11] • [IP: 95.129.225.***]. ... z drżeniem serca i łydek całe miasto czeka na koleją porcję tych jakże fascynujących wynurzeń :)

Gość • Czwartek [01.09.2011, 00:49:05] • [IP: 217.97.199.**]

Ciekawe z jakiej z jakiej partii ten gość startuje.

Gość • Środa [31.08.2011, 23:36:02] • [IP: 77.254.183.**]

PROPONUJE SPRAWDZIC MAJATEK ZARZADZAJACEGO SCHRONISKIEM. WTEDY SIE DOWIECIE CO PODAJA BEZDOMNYM. COS WIEM O JEGO PRZEKRETACH.

Gość • Środa [31.08.2011, 23:11:02] • [IP: 95.129.225.***]

Myślę że twórca materiału ma więcej ludzi nagranych w rozmowie i możliwe że wkrótce pokaże co ty na to? Ale wtedy będzie pozamiatane tam w schronisku bo twórca nie zostawi suchej nitki na supermenach z schroniska. Poproś twórce to pokażę Ci więcej!

Gość • Środa [31.08.2011, 23:06:49] • [IP: 95.129.228.***]

A mnie już tylko zastanawia jedno. Z jakiego powodu twórca tego materiału nie rozwinął go rozmawiając w schronisku z innymi mieszkańcami? Z tekstu wynika, że tam był i rozmawiał z kierownikiem. Coś kiepsko z rzetelnością i warsztatem.

SZEF • Środa [31.08.2011, 20:19:46] • [IP: 80.213.251.**]

Przepisy i kontrole to jedno a zycie to drugie. Malo sie slyszy o przekretach w duzo powazniejszych organizacjach ? Mysle, ze musi byc cos na rzeczy skoro nie jedna osoba potwierdza slowa czlowieka z nagrania.

Gość • Środa [31.08.2011, 19:47:18] • [IP: 95.41.200.***]

Masz racje kiedy była kontrola Robią co chcą

Gość • Środa [31.08.2011, 19:42:58] • [IP: 95.41.200.***]

Bezdomni płacą po 300 zł od osoby miesięcznie za co , że śpią po 10 osób w jedm pomieszczniu. To obóz Pewnie ze napity ktory ledwo stoi to nie neży przyjąc jak wypije drinka to co się stanie. Ten personel nie traktuje tych ludzi jak ludzi.Do nich nie dociera, że ci ludzie tez maja swoje sprawy. To, że nie chce sie im pracowac to fakt. Lenie maja gdze zarobić ale po co Dlaczego mamy na nich płacić Chce godnie życ niech pracuje.

Gość • Środa [31.08.2011, 18:05:37] • [IP: 95.129.228.***]

SZEF • Środa [31.08.2011, 15:19] • [IP: 80.213.251.**]. .. drogi Szefie, wszyscy rozumieją> Nie jest tajemnicą, że schronisko działa w części za pieniądzę miasta a w cześci z środków Caritasu. Kasa przelewana jest na odpowiednie konto. Jeszcze nie widziałem dotacji z miasta, której wykorzystanie nie byłoby wnikliwie analizowane przez księgowość. To nie czasy komuny gdzie pierwszy sekretarz dawał pieniążki w kopertach. Obowiązuje kwartalne rozliczanie - tyle, że trzeba się na obowiązujących przepisach znać a nie tylko kłapać ozorem pod publiczkę. Zadaj sobie troszkę trudu i zapytaj w Wydziale Zdrowia czy i ile razy schronisko było kontrolowane. No chyba, że mówiąc o przekrętach masz na myśli inne schronisko z Karsborskiej.

Gość • Środa [31.08.2011, 17:39:58] • [IP: 93.94.186.*]

Kiedys znalismy mlodego czlowieka co tam przebywal i wywalono go bo niechcial sie modlic wtedy kiedy kazano.Czy niemamy wolnosci religijnej.I opowiadal to samo co ten pan.My tez pytamy sie GDZIE SA I U KOGE PIENIADZE PRZEZNACZONE NA POMOC TAKIM LUDZIOM>??

Gość • Środa [31.08.2011, 17:38:20] • [IP: 94.220.204.**]

Ten gosc powinien zostac prezesem pisu.Jarek sie juz wypala a ten zmeni chociaz wizerunek tej partji.

Gość • Środa [31.08.2011, 16:49:43] • [IP: 80.245.179.***]

Beszczelni darmozjady i nieroby!! Czlowiek cale zycie pracowal i niekiedy nie moze sobie pozwolic na wiele rzeczy! A te lewusy jeszcze wymagania - a co robil cale zycieze tam sie znalazl??!! Jak poscielil tak spi!! i niech cicho siedzi!

Gość • Środa [31.08.2011, 16:44:02] • [IP: 80.245.179.***]

Nie cackac sie z tymi pijakami i lewusami - robic nic sie nie chce tylko narzekac!! A jak dasz chleb takiemu to sie na ciebie wypnie!!

Gość • Środa [31.08.2011, 15:53:51] • [IP: 93.154.180.**]

zgadzam sie z 251 ** gdzie te pieniadze bo jesli ida na ludzi to ok ale moze ktos własnie sie dorabia kosztem nas wszystkich

SZEF • Środa [31.08.2011, 15:19:17] • [IP: 80.213.251.**]

Chyba czesc ludzi ktora oglada to nagranie nie zrozumiala przekazu. Temu czlowiekowi chodzilo o, ze osrodek dostaje na kazdego z nich kase. Tylko gdzie ta kasa sie podziewa ?? NIKT Z NAS NIE WIE JAK MOZE SKONCZYC DZIS MASZ JUTRO NIE

Gość • Środa [31.08.2011, 15:05:55] • [IP: 217.97.199.**]

Pasożytowi apele się nie podobają? Chciałby całymi dniami na koszt podatnika wylegiwać się przed TV i kurować z kolejnego kaca. Już ma głęboko zakodowane, że obowiązkiem pracującego społeczeństwa jest go utrzymywać i dopieszczać, pomimo że on sam sprawia mu tylko kłopoty i powoduje tylko wydatki.

Gość • Środa [31.08.2011, 14:29:56] • [IP: 80.245.184.**]

11 zl dziennie na osobe ? A jak jest 4 osobowa rodzina to wychodzi 44 zl dziennie a miesiecznie 1300 zlotych. Ciuchy maja za darmo, kapiele, ciepla wode, tv (tylko 3 programy) za darmo, opieke medyczna, lekarstwa za darmo.No sorry memory, ale wielu by tak chcialo. Tylko jeden chce tak zyc ale tysiac osob nie ma zamiaru i tak to wyglada zycie

Gość • Środa [31.08.2011, 14:24:08] • [IP: 80.245.184.**]

Zmieknie dupa jak sie zrobia chlodne noce. To juz przechodzi wszelkie pojecie. Tu biedny czlowiek boryka sie ze wszystkim, nie doje aby miec na lekarstwa, na oplaty a tu prosze. Niejeden chcialby miec zupe na okraglo. Zachciewa sie satelity bo 3 programy to za malo. No fajnie mozna zapalcic i za satelite ale kto zaplaci podatki? Mnie bardzo oburzyla postawa tego pana, a cierpi tylko z wlasnego wyboru. Zreszta takie zycie mu odpowiiada. Tylko jak pije denaturat czy jakies belty to nie narzeka kwasy i na ocet !!

Gość • Środa [31.08.2011, 12:24:34] • [IP: 92.42.114.**]

Gość  Wtorek [30.08.2011, 23:11]  [IP: 95.129.228.***]-nieprawda?Czy moje obserwacje nie maja pokrycia w żadnej dziedzinie zbiorowego życia ?Byłeś w wojsku ? szef kuchni nie oszczędzał na ludziach, na kolonii, w internacie, stołówce, kasynie itd.

Gość • Środa [31.08.2011, 12:10:25] • [IP: 195.117.222.*]

pamietacie jak zmarl dżimi radyjko? zostawił w ośrodku 24 tysiące, które przeliczono komisyjnie nm sąd zdecydował co z pieniędzmi zrobic...ciekawe ile zosawil na prawdę i kto się obłowił

Gość • Środa [31.08.2011, 11:20:58] • [IP: 92.42.116.***]

Do Zarządu Miasta, proszę sie lepiej przyjrzecco tam sie dzieje, Ojciec Romant niezle tam kręci, zaraz palcow jemu zabraknie na złote fingle!!

Gość • Środa [31.08.2011, 11:15:43] • [IP: 80.245.186.***]

Do cholery zmiencie MOPR tam KADRE KIEROWNICZA co tam sie dzieje !! do zup dolewac ocet ?? to tak za NIEMCA nie bylo!! 6 dni zupa na obiad i 6 dni ta sama zupa na kolacje ze starym cuchniejacym chlebem ??, do czyjej kieszeni wpadaja pieniadze na zywienie biednych ?? zadamy systematycznych kontroli wyrywkowych w trakcie posilkow z MOPRU !! nie bedziemy z naszych podatkow upychac kieszenie FORSA Kierownictwo. Dosyc tego wyrafinowanego CHAMSTWA.

Gość • Środa [31.08.2011, 11:05:26] • [IP: 217.97.199.**]

Dobry film. Szczególnie ujęło mnie oburzenie goscia na propozycję pełnienia dyzurów na osrodku. Tacy goście przez całe życie nic z siebie nie dają, ciagną z socjalu jak z flaszki i do tego najczęściej rodzinie zmarnowali kawał zycia. Cwaniaczek i krętacz wciskający ciemnotę. W Wolinie czeka na niego luksusowy osrodek, a on 2 tygodnie zbiera na bilet pod Biedronką. Przecież moze wsiąść do pociagu bez biletu. Najwyzej wyproszą go z pociągu w Wolinie. PKP opiekuje się menelami, wystarczy wejść na dworzec by to zobaczyć i poczuc.

Gość • Środa [31.08.2011, 10:46:21] • [IP: 195.117.222.*]

kiedys tam mieszkała taka agnieszka, nie wiem czy mieszka w schronisku nadal, opowiadała to samo co ten pan

Gość • Środa [31.08.2011, 10:43:55] • [IP: 93.154.180.**]

najlepsza to jest p socjalna ta mała po prostu terrorystka biedny czy jaki ale starszych ludzi traktuje okropnie nie zasługuje na miano pracownika socjalnego !!

Gość • Środa [31.08.2011, 09:47:47] • [IP: 93.94.185.***]

nie dość że są utrzymywani za nasze pieniądze to jeszcze maja czelność mieć pretensje.Niech się wezmą za pracę i zarobią sobie na swoje potrzeby

Gość • Środa [31.08.2011, 09:34:13] • [IP: 92.42.114.**]

nie no koszmar, jak tak można ludzi traktować, nie do pomyślenia

Gość • Środa [31.08.2011, 08:42:26] • [IP: 192.168.101.***]

e tam... gdyby go ogolić i wyszorować to za Banderasa by mógł robić, a co? każdy się lubi napić wakacyjną porą i On i Banderas:))

ktos • Środa [31.08.2011, 08:23:58] • [IP: 93.94.185.***]

to co pan jan powiedzial ja sie z tym zgadzam bylem mieszkancem to wiem jak tam jest.najgorzej jest z ta pania co nazywana jest mała ona sie wszystkiego czepia a harcerz to on apele robi jak powalony.do zup jest dolewany ocet, chleb jest twardy i nie do jedzenia. masakra.ci ktorzy tam nie byli to nie wiedza jak tam jest.6 dni podrzad jest zupa na obiad i kolacje. a na 7 jedzenie z puszki gulaz z kasza z puszki albo makoron z sosem pieczarkowym oczywiscie tez z puszki.jezeli chodzi o dyzury to nawet ludzie niepelnosprawni tez sprzataja i pelnia dyzur.jestem ciekawy dlaczego ludzi ktorzy faktycznie tam pija to wyrzucaja a potem ich przyjmuja i jeszcze daja na kuchnie tak jak jedna z podopiecznych.jak se sam nie zalatwisz to nikt ci nie da. a opieka spoleczna pomaga nie tym ludzia co trzeba, a dotacje ida tez w niepowolane rece.najlepsi to sa p.franek i p.wiesiek z kierownictwa :p

Gość • Środa [31.08.2011, 07:51:59] • [IP: 95.129.228.***]

Temu" dżentelmenowi" z Wolina schronisko świnoujskie wyrządziło przysługę przyjmując go do siebie. Bycie pensjonariuszem to nie to samo co zawracie umowy cywilno-prawnej np. z tytułu zatrudnienia, gdzie od decyzji można się odwoływać. To tak jak w hotelu: naruszasz regulamin hotelowy więc wypad. I żadne blablabla nie jest tu do niczego potrzebne. Blablabla to nawija ten jegomość zapewne zły na personel za wyrzucenie go i dobrze naprowadzany pytaniami przez reportera. Pewnie też za te wynurzenia dostał parę groszy na nalewkę co go zmotywowało do snucia tych bajeczek. A naszym lokalnym komentatorom, znającym się na wszystkim gościu od razu stał się wzorcem prawdomówności. Brawo.

Gość • Środa [31.08.2011, 00:20:11] • [IP: 92.22.36.***]

Dlaczego nie dali mu sie przespac w schronisku ? A rano normalna procedura, pisemna decyzja : w zwiazku z nierespektowaniem regulaminu.. zawartosc alkoholu w wydychanym powietrzu... blabla od decyzji moze sie pan/pani odwolac w ciagu 14 dni... blabla podpis kierownika, cywilizacja, trudne slowo.

Gość • Wtorek [30.08.2011, 23:34:18] • [IP: 217.97.199.**]

Prawdziwą kupe kasy woliński MOPR przekazał na utrzymanie tego goscia w schronisku: wychodzi 11 złotych dzienne. Ciekawe, czy ktoś z jego fanów chciałby dać mu spanie, wikt i obsługę za 11 zł dziennie.

Gość • Wtorek [30.08.2011, 23:11:59] • [IP: 95.129.228.***]

Gość • Wtorek [30.08.2011, 22:49] • [IP: 92.42.114.**]. ... też sobie w opisywany sposób urządziłeś sobie życie ? Widzę, że kumasz te klocki :)

Gość • Wtorek [30.08.2011, 22:49:29] • [IP: 92.42.114.**]

Wszędzie gdzie jest zbiorowe żywienie i pieniądze społeczne kręcą się goście, którzy chcą nam urządzić życie i urządzają i dobrze się mają

Gość • Wtorek [30.08.2011, 22:22:59] • [IP: 80.245.178.**]

Fanfary!! Dziennikarz śledczy Sławomir R. I jego osobowe źródło informacji. Krzyżowy ogień pytań, oczywiście naprowadzających i wszystko staje się zupełnie czytelne. Biedny ciężko pracujący człowiek, troszczący się o los swój i bliźnich tylko na chwilę podszywa się pod postać bezdomnego i wykrywa monstrualną aferę. Otóż bezdomni mają co jeść i gdzie spać. Trzeba tylko przestać wspierać monopol spirytusowy. Kurcze warunki spartańskie. Nie wiem jak Wy obywatele Świnoujścia, ale ja leję łzy nad jego ciężkim losem. Musi pić bo ma padaczkę poalkoholową. Artykuł godny umiejętności redaktorskich i śledczych. Powiało esbeckimi przesłuchaniami i szukaniem słusznie winnych. GRATULACJE panie redaktorze.

Gość • Wtorek [30.08.2011, 21:41:49] • [IP: 188.47.178.***]

Kto mu taki los zgotował?? Je za darmo i jeszcze wybrzydza, masakra, w koszu lepsze ?? Za prace niech się weźmie!! Może jeszcze podmyć pana bo popuścił bo był tak nie tomny?

Gość • Wtorek [30.08.2011, 21:31:54] • [IP: 93.94.184.***]

O, Janek! Wracaj do czrwoniaka. Tam nie wyrzucą, gada można opluć i wyzwać a i jedzenie jakie smaczne. I jeszcze gacie wypiorą, z robactwa wyleczą. A jak wytrzeźwiejesz to będą traktować jak księcia. Janusz, wracaj do czerwoniaka

Gość • Wtorek [30.08.2011, 20:43:50] • [IP: 93.94.186.***]

kłamczuchy nie jednego już wyrzucili albo do kotłowni wygnali...bezduszni...

Gość • Wtorek [30.08.2011, 20:39:04] • [IP: 178.238.252.**]

od tego są alkomaty a nie słowa jakiegoś pracownika, tak się nie robi trzeba miec dowody na złamanie regulaminu, takowych jak widać nie było :P Bzdura

Gość • Wtorek [30.08.2011, 20:31:47] • [IP: 95.129.228.***]

Uuuuu a tu widzę bez zmian. Sami znawcy tematu się produkują. No to chłopcy i dziewczęta pomogę wam trochę. Zadam kilka konkretnych pytań i proszę o równie konkretne odpowiedzi. 1. Kto z was był w tym schronisku osobiście i wie jak tam jest ? 2. Czy ktoś z was kiedykolwiek sam wydobywał nawalonego do nieprzytomności bezdomnego z kilku par spodni sklejonych moczem i kałem ? 3. Czy ktokolwiek z was zmieniał opatrunki na gnijących ranach ? 4. Czy ktoś z was zawióżł własnym samochodem bezdomnego do lekarza czy szpitala ? 5. Czy wrszcie, znając powszechne ubóstwo bezdomnych ktoś z was podarował do schroniska środki czystości czy odzież ? itp. itd. Będzie dobrze jeśli choć na jedno z tych pytań odpowiecie tak, chociaż ja szczerze w to wątpię. Łatwiej wiele mówić, bo to nie kosztuje nic. Chcecie być prawdziwymi altruistami, to idźcie do schroniska jako wolontariusze choćby na godzinę. Potem wróćcie i napiszcie jak tam rzeczywiście jest. Kto tego dokona, dla tego szcun a reszta niech się dalej pałuje dyrdymałami.

Gość • Wtorek [30.08.2011, 20:31:11] • [IP: 93.94.189.***]

Gość • Wtorek [30.08.2011, 16:27] • [IP: 95.41.59.***] WOLNOC TOMKU W SWOIM DOMKU, nie ma domku, nie ma wolności...takie jest życie i prawo dżungli... -tooooo najgłupsza żecz jaką w życiu przeczytałam, prawo dżungli ? ludzie powinni sobie pomagac a nie jeden drugiemu dół kopac, a skąd wiecie czemu jest bezdomny? może to nie była przyczyna nałogu? wiec nie bądźcie wszyscy tacy chop do przodu bo nie znamy historii tego człowieka i nie wiemy czy kłamie

Gość • Wtorek [30.08.2011, 20:26:55] • [IP: 80.245.182.**]

wnaszym przybytku mieszkaja tacy co pija i dobrze jest czas zmienic warunki kierownictwo, przyjdzie zima i bedzie wiele ofiar mrozu, a czy tak musi byc nie, ci ludzie moga jeszcze egzystowac troche dac im szanse, podac przyjazna dłon , dac lub wygospodarowac poza miastem jakis barak, zajac sie troche tymi ludzmi, zatrudnic terapeutow, i moze troche dac pracy i potrochu do przodu moze niewiele ale na tyle by mogli jakos juz funkcjonowac, a jak ich skazuje sie juz napoczatku na 0 to kto w naszym kraju ma pomagac tak jakos mi sie zdaje to MOPR ALE ICH POMOC TO SMIECH NA SALI, URZAD NAJWYZSZY SWINOUJSCIA TO PEWNIE TEZ NIEINTERESA.

Gość • Wtorek [30.08.2011, 19:45:33] • [IP: 92.42.116.***]

Bezdomny, bez zameldowania, bez zatrudnienia i udokumentowanego źródła dochodu może kupować na raty ?? Gdzie?? Poprosze o informacje gdzie są tacy frajerzy co sprzedają takim ludziom sprzet na raty, lece pierwszy i udaje bezdomnego - hahaha. No i z tego co słysze z jego wypowiedzi w tamtym roku też był u nas przez pare dni na wczasach. Dajcie spokój był pare dni i widział kilka kontroli ??!! I jak już pieniadze powinny wracać do MOPR-u, a nie do kieszeni tego gościa. Dlaczego siedzi u nas, jak twierdzi ze w Wolinie mieszka prawie w hotelu 3 gwiazdkowym ?!

Gość • Wtorek [30.08.2011, 19:42:28] • [IP: 88.156.232.***]

A co ten tu z Wolina na wczasy przyjechał? To jest podopieczny pani inspektor M Kruszniak, niech go zabiera do grodu Vikingów! A ci co tak żałują bardzo tego jegomościa, może zajmą się przy okazji 458 lumpami mieszkającymi w wiatach przystankowych i innych miejscach miasta!

Alex • Wtorek [30.08.2011, 19:26:58] • [IP: 217.231.122.***]

Alkoholomierz powinien być na stanie schroniska.Proszę poinformować nas czy ci bezdomni są z naszego miasta?jeśli są napływowi to odsyłać do miejsc poprzedniego pobytu, tym samym inne miejscowości powinny zadbać o swoich bezdomnych.Wygląd tego osobnika jest tragiczny - niechlujny, zarośnięty.Tworzone są ośrodki, w których bezdomni mogą mieszkać i współgospodarzyć, a u nas oni przecież wegetują bo do żadnej pracy się nie nadają. Mogą pomagać w pracach na rzecz miasta, za wynagrodzenie można kupić lepsze jedzenie.Dlaczego nikt o tym nie pomyśli.Nam uczciwie pracującym nikt nie daje gratis, my musimy na wszystko zarobić.Praca jest najlepszym lekarstwem na nudę.

Gość • Wtorek [30.08.2011, 18:55:42] • [IP: 92.42.118.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [30.08.2011, 18:47:36] • [IP: 93.94.186.**]

Bawo p. Franciszku jest pan za dobry dla nich, a oni nie potrafia sie odwdzieczyc. Swoja droga co on tu obi jak pochodzi z Wolina

Gość • Wtorek [30.08.2011, 18:33:18] • [IP: 93.94.188.***]

Pan (kierownik) tego przybytku to jak widać panisko na włościach. Ciekawi mnie jakby była kontrola jego tzw.lewych dochodów??

Gość • Wtorek [30.08.2011, 18:05:24] • [IP: 92.42.116.***]

Jeśli był alkohol, to powinien być wynik ile miał we krwi, wtedy pracownik ma podkładkę, że postąpił zgodnie z regulaminem, a jeśli nie ma, to są to niestety pomówienia i ploty, no i domysły, że może pracownik nadużył władzy. A reguła jest jedna 'Każdy obywatel jest traktowany tak samo -zgodnie z prawem' (ech, te marzenia...)

Gość • Wtorek [30.08.2011, 17:55:54] • [IP: 80.245.181.***]

Gość • Wtorek [30.08.2011, 16:52] • [IP: 83.21.37.**] O TAKIE POLSKIE WALCZYŁAŚ.

Bździągwa • Wtorek [30.08.2011, 17:51:47] • [IP: 79.162.128.**]

17:17 - Też tak myślałem. Jakiegoś z rozpoznania tam dać.

Gość • Wtorek [30.08.2011, 17:51:17] • [IP: 94.220.204.**]

123...Pelne poparcie, masz racje, ten gosciu to jakis menelek cwaniaczek.Do polityki z nim, pis potrzebuje czlonkow.

Gość • Wtorek [30.08.2011, 17:39:52] • [IP: 95.40.156.***]

WOLNOC TOMKU W SWOIM DOMKU, nie ma domku, nie ma wolności...takie jest życie i prawo dżungli...

Gość • Wtorek [30.08.2011, 17:36:51] • [IP: 88.156.233.***]

Ma rację! Tylko zapomniał Szanowny Pan, że przepiórki zjadło Kierownictwo. Lody podlewane rumem gdzieś się też zapodziały.Bezczelny typ!

Gość • Wtorek [30.08.2011, 17:17:58] • [IP: 195.117.222.*]

jest jeden gośc, gotowy podszyc się pod bezdomnego, pójdzie, sprawdzi z kamer jak jest naprawdę.wątpie by ten bezdomny uwziął sie i zaczął zmyślac, coś byc musi na rzeczy

pazdzioch • Wtorek [30.08.2011, 17:09:28] • [IP: 31.60.111.**]

widac od razu ze ten pan to abstynent

Gość • Wtorek [30.08.2011, 16:52:07] • [IP: 83.21.37.**]

Pierwsza prawda jest taka, że pieniądze zabierają tym ludziom" szefowie" takich schronisk. Żywią ich tym co wywalą sklepy, lub przeterminowanym towarem, który dostaną w" spadku". Rozliczają ich w dziwny, niekontrolowany sposób, odliczając jedzenie za które sami nie płacą. Nie wspomnę o upychaniu jedzenia, śr.czystości, odzieży i innych darowizn po znajomych. Weszło drzwiami - wyjdzie bokiem. Zgadzam się, że może i ci ludzie bawili się całe życie a teraz, chcą żyć na nasz koszt, ale prawda jest po środku. I jeszcze jedno - do pana, co twierdzi, że ciężka pracą, nikt nie ustanowi się bezdomnym. Otóż mylisz się - państwo i te mniejsze instytucje robią z Polaków dziadów i biedaków, pracuje uczciwie, spłacam kredyt (bo wzięłam, nie chcąc być bezdomna :)) i nie wiem, jak żyć pod koniec miesiąca. Za co? Nie mam na książki dla swoich dzieci i nie jestem jedyna. Więc nie pieprz, że praca wystarczy. Do tego trzeba poszanowania tej pracy przez rządzących. Tyle, że na wódkę też mnie nie stać...jak ich.

Gość • Wtorek [30.08.2011, 16:46:51] • [IP: 92.42.114.***]

Gość mówi prawdę, personel tam pracujący to byli funkcjonariusze SG którzy lubią zbiórki i wieczorne apele.

Gość • Wtorek [30.08.2011, 16:30:16] • [IP: 95.41.59.***]

Mamusiu, chcę ciasteczko!! To weź sobie!! Ale Mamusiu, ja nie mam rączek !! Nie ma rączek- nie ma ciasteczek!!

Gość • Wtorek [30.08.2011, 16:27:35] • [IP: 95.41.59.***]

WOLNOC TOMKU W SWOIM DOMKU, nie ma domku, nie ma wolności...takie jest życie i prawo dżungli...

Gość • Wtorek [30.08.2011, 16:05:40] • [IP: 217.97.199.**]

Też uważam, że zmuszanie do uczestnictwa w apelach ludzi chorych na kaca, to naruszanie podstawowego prawa człowieka, do trzeźwienia w spokoju i godziwych warunkach.

Bździągwa • Wtorek [30.08.2011, 15:46:49] • [IP: 31.63.232.***]

Podobny do Pawła Kukiza.

Gość • Wtorek [30.08.2011, 15:03:48] • [IP: 195.117.222.***]

Gość • Wtorek [30.08.2011, 12:26] • [IP: 80.245.186.***] -----> potwierdzasz bo ? Byłeś mieszkańcem schroniska?

Gość • Wtorek [30.08.2011, 15:02:47] • [IP: 88.156.235.**]

Do Gościa z 12:14- różnica polega na tym, że człowiek ma ręce do pracy a czy z tego skorzysta, czy woli żyć z opieki społecznej, bo mu się należy, to już jego wybór.Zwierzęta niestety skazane są na dobrą lub nie wolę człowieka, nie mają możliwości zarobku, jeżeli bezdomne zwierzę ktoś przygarnie, to mu się uda, ale jeśli nie, to uwierz mi, że bezdomne psy i koty też zamarzają.Ja akurat pochwalam to, że interwencji do zwierząt jest coraz więcej i że się tym odpowiednie władze interesują. Zwierzę nie ma możliwości wyboru, jest skazane na człowieka, człowiek m wybor, a to, że ten pan tak wybrał, to jego sprawa. Ja muszę cały miesiąc cięzko pracować i szlak mnie trafia jak potem wypowiada się taki gość, że mu tak źle, bo mu nie pozwolili satelity kupić, no żesz...

Gość • Wtorek [30.08.2011, 14:54:07] • [IP: 80.245.183.**]

Z regulaminem zapoznal się wcześniej.

Gość • Wtorek [30.08.2011, 14:30:00] • [IP: 93.94.189.***]

nosz kurde ! To że bezdomny to nie znaczy że kłamie ! gdy przechodząc po ulicy widze osoby siedzące np. na korytarzu przy netto to mi sie smutno robi, a to że pracownicy tej placówki nie chcą sie przyznac do błędów to kuuuur de nie jego wina, dlaczego on ma ponosic konsekwencje czyjejś niekompetencjii, no luudzie ! A to że bezdomny to nie znaczy odrazu, że pijak ! Poprostu tak czasem w życiu nie wychodzi i tyle. .. A osoby które mają inne zdanie na ten temat moim zdaniem są poprostu ograniczone ;] i jest straasznie szkoda tego człowieka, bo coś takiego nie powinno sie wogle zdarzyc...

Gość • Wtorek [30.08.2011, 14:27:38] • [IP: 80.245.191.***]

95% tych kolesi bezdomnymi jest z wyboru(takie życie prowadzili) pozostali ludzie sa z wypadków losowych, nie mieli wpływu na swój los.Ten kolo oskarża że jakiejś pieniądze na niego wpłyneły z Mopru I żąda rozliczeń.chyba zwrotu reszty.Zapomniał, że te pieniądze nie są z powietrza, tylko z pieniędzy podatników.Jak mu karzą coś zrobić w schronisku, to domaga się opłaty.Co za debil!Właśnie dlatego, że ma taki tok rozumowania, jest w sytuacji -jakiej jest.Przez całe życie balangi, zero płacenia podatków, a teraz domaga się powinności od społeczeństwa, czyli utrzymania w konforcie.Pytanie, co zrobił dla rodziny, społeczeństwa, gdy był w pełni sił??.A no odlał się na wszystko!!Wiem jedno.Jeśli ktoś jest pracowity, uczciwy-nigdy nie będzie bezdomnym(zostawiam 5% na szczególne wypadki losowe)No koleś, nie zerkaj ze zdjęcia na mnie -tylko łykaj to g...o, które nawarzyłeś

kafir • Wtorek [30.08.2011, 14:24:13] • [IP: 88.156.235.**]

Do MENELA (znajomego pana Czachora). Nie lubię meneli ani tych prawdziwych ani tych co się pod nich podszywają, ale człowiek jest człowiekiem i jeśli nie jest pozbawiony praw, to prawa ludzkie należą mu się jak psu gnat. Z opisu wynika, że każdego niewygodnego pensjonariusza można bezkarnie wyrzucić i potraktować jak psa pod zarzutem chlania. Byłoby inaczej gdyby pan kierownik musiał udowodnić temu bezdomnemu że pił np. przez zbadanie alkoholomierzem zawartości alkoholu we krwi, ale w obecności jakiejś bezstronnej osoby. Dzisiaj jest to proste i nawet nie potrzeba dmuchać w rurkę. Wiadomo, że podle zachowują się nie tylko menele ale ci którym dano jakąś władzę nad innymi również. Z opisu widać jak na dłoni, że zarządcy schroniska mogą nadużywać władzy. Nie sądzę, by swoje obowiązki wykonywali jako wolontariusze. Jeśli biorą szmal, to trzeba ich również skutecznie kontrolować. Uwaga wszyscy psioczący na meneli: każdy z was (ja też) jest potencjalnym kandydatem na menela. Wszystko zależy od zrządzenia losu...

Gość • Wtorek [30.08.2011, 14:04:33] • [IP: 88.156.234.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [30.08.2011, 14:01:56] • [IP: 91.199.250.*]

kurcze, znam Pana Czapora osobiście i nikt nie ma tak dobrego serca jak on. ten bezdomny mówi nieprawdę, jak można tak zmyślać i oczerniać ludzi. trzeba było nie pić i trzymać się jasno zapisanych zasad regulaminu schroniska.

Seksowny Knur • Wtorek [30.08.2011, 13:59:54] • [IP: 195.117.222.**]

Zaraz się odezwą:" Wina Tuska", " Dać mu pracę i mieszkanie", " biedny człowiek" itp.

Gość • Wtorek [30.08.2011, 13:32:07] • [IP: 195.117.222.***]

W schronisku mógł mieszkać, wystarczyło tylko nie chlać - rym nie zamierzony :)

Gość • Wtorek [30.08.2011, 13:10:02] • [IP: 217.97.199.**]

Może, ktoś z dysponujacych naszymi podatkami władz, sprawdzi ilu bezdomnyc h jest spoza Świnoujścia i odeśle ich do macierzystych gmin i sołectw. Tam na pewno nie tylko władze, ale i rodziny na nich czekaja.

Gość • Wtorek [30.08.2011, 12:54:22] • [IP: 92.42.112.***]

Chłop mówi prawdę niejeden niepijący bezdomny duuo by powiedział co jest grane w schronisku ale po prostu sięboją a dlaczego to każdy się chyba domyśla

Gość • Wtorek [30.08.2011, 12:54:05] • [IP: 79.184.164.**]

no, no wymagania, to sie ma ! A czemu, bezdomny?? Dzieci nie pomagaja, a co robił, jak dzieci były małe ??

Gość • Wtorek [30.08.2011, 12:52:01] • [IP: 217.97.199.**]

Gościu jest z Wolina i tam powinien korzystac z pomocy i tam narzekac. Dlaczego miiejscowi podatnicy mają utrzymywać bezdomnych z ościennych gmin? Niech Międzyzdroje, Wolin, Kamień i inne wioski dbają o swoich bezdomnych i meneli.

Gość • Wtorek [30.08.2011, 12:43:26] • [IP: 195.117.222.***]

Ryynio - o tym kombinowaniu piszesz z autopsji (trudne słowo) ?

Gość • Wtorek [30.08.2011, 12:35:12] • [IP: 46.112.179.**]

widuje tego pana dosyć często śpi na bunkrze przy grunwaldzka-gdyńska zwłaszcza jak pada chowa sie tam pod drzewami ma obcięte palce u stóp kuleje pije czy nie każdy che mieć jakiś kąt nawet zwierze

Gość • Wtorek [30.08.2011, 12:33:57] • [IP: 217.97.199.**]

A polskich bez swiateł nie widziałeś?

Gość • Wtorek [30.08.2011, 12:33:21] • [IP: 93.94.186.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [30.08.2011, 12:32:50] • [IP: 92.42.112.***]

Jak zobaczę tego gościa to dam mu 20 złotych. Biedny facet.

Gość • Wtorek [30.08.2011, 12:26:17] • [IP: 80.245.186.***]

POTWIERDZAM GOSC MOWI PRAWDE ZDECYDOWANIE i trzeba mu uwierzyc i zrobic porzadek, MOPR do roboty !! wywalic STARA KADRE ze SCHRONISKA i to natychmiast.

MENEL • Wtorek [30.08.2011, 12:25:53] • [IP: 92.42.118.***]

jestem bezdomnym menelem, nigdy nie pracującym, nie płacącym podarków ani składek zdrowotnych, nigdy nic pożytecznego nie zrobiłem więc: NALEŻY MI SIĘ DARMOWA I NATYCHMIASTOWA OPIEKA ZDROWOTNA, BEZ KOLEJEK I CZEKANIA, KŁADĘ SIĘ NA ULICY I ŚMIERDZĘ, PRZYJEŻDŻA POGOTOWIE I ZABIERA DO SZPITALA, TAM MYJE, PRZEBIERA I LECZY NAJCZĘŚCIEJ W POJEDYNCZEJ SALI. Jestem menelem więc należy mi się: ZASIŁEK WYPŁACANY DOŻYWOTNIO PRZEZ CHORE PAŃSTWO. Jestem menelem więc: NALEŻY MI SIĘ SOCJALNE MIESZKANIE LUB APARTAMENT W SCHRONISKU DLA BEZDOMNYCH, OPŁACANE Z PODATKÓW FRAJERÓW PRACUJĄCYCH. Jestem menelem więc: NALEŻY MI SIĘ HARACZ OD LUDZI NA ULICACH BO OPLUJĘ, ZBLUZGAM ALBO UDERZĘ. Jestem menelem więc: NALEŻY MI SIĘ UWAGA POŚWIĘCONA W MEDIACH, ŻE NIE MAM W DIECIE MIĘSA, ŁOSOSIA, CZY PIECZONYCH KURCZAKÓW. Jestem menelem więc: BĘDĘ ŚMIERDZIAŁ, SRAŁ POD SIEBIE A WY FRAJERZY PŁACZCIE I NA MNIE PŁAĆCIE BO MI SIĘ TO WSZYSTKO NALEŻY I CH...!! heheheh

Gość • Wtorek [30.08.2011, 12:23:16] • [IP: 88.156.234.***]

Mnostwo niemieckich kierowcow jezdzi dzis po Swinoujsciu bez wlaczonych swiatel, mnostwo ! Policji brak, !!. Tyle pieniedzy mozna by zarobic na mandatqach, dlaczego Polska nie chce Euro ? ?. No chyba ze to miasto jest niemieckie, a wtedy sory memory !. Ale pan Zmurkiewicz powiedzial w lokalnej tv ze trzeba bezwzglednie karac niemieckich kierowcow, ktorzy kpia sobie z polskiego prawa ! ? ! !.

Gość • Wtorek [30.08.2011, 12:23:04] • [IP: 80.245.186.***]

UWAGA!! MOPR Swinoujscie my mieszkancy prosimy o bardzo czeste wizytacje nie zapowiadane w schroniskach dla ubogich w czasie tylko posilkow wyrywkowo, to co tam sie dzieje to jest szok i jednoczesnie zmienic KIEROWNICTWO na nowe., ludzie biedni mowia prawde i trzeba im pomoc bo sa zastraszani wyrzuceniem, jeszcze raz zmienic Kierownictwo NATYCHMIAST, a ztym octem!! to od razu dyscyplinarka dla KIEROWNICTWA calkowita-lepiej dac zlewki dla swin bo jest za to lewa do kieszeni kasa, OJ SZKODA TYCH SWIN CO JEDZA, ocet, ocet, ocet, ocet ZENADA, WSTYD, CHAMSTWO Panie KIEROWNIKU, a ile PAN ZARABIA M-CZNIE ??.

Gość • Wtorek [30.08.2011, 12:20:49] • [IP: 195.117.222.*]

gośc prawdę powiedział, ale jest bezdomnym i nikt m nie uwierzy

Gość • Wtorek [30.08.2011, 12:14:49] • [IP: 95.40.22.**]

Wierzę bezdomnemu. Na opiekę społeczna idą grube miliony, tylko że te miliony to idą na pensję pracowników społecznych, a nie na faktyczną pomoc ludziom. Prawda jest taka, że jak pies się zabłąka na ulicy to zaraz jedzie na miejsce policja, straż miejska i fotoreporteży, a jak człowiek leży na ulicy to wszyscy są obojętni, nikt nie zwraca na to uwagi. Zadajmy sobie przykładowe pytanie: w zimie w Świnoujściu ile zamarzło na ulicy psów a w ile ludzi? Pies żaden nie zamarzł, a człowiek owszem. Prędzej pies znajdzie opiekę niż człowiek.

Gość • Wtorek [30.08.2011, 12:10:47] • [IP: 92.42.112.**]

Trudno znalesc prace w tym wieku. A poza tym, to ze zostal na ulicy nie znaczy ze jest pijakiem czy cpunem... Mogla to spowodowac tragedia rodzinna, lub choroba mentalna która nie pozwalała mu na dobrom edukacje. Lecz nie bende bronic tych panow co pytajom mnie o papierosa na ulicy, a pelnoletnia to ja nie jestem...

Gość • Wtorek [30.08.2011, 12:03:08] • [IP: 62.108.189.*]

wystarczy zapytać innych mieszkańców schroniska ja jest i wszystko będzie jasne.

Gość • Wtorek [30.08.2011, 12:03:00] • [IP: 78.131.222.*]

słodki co

Gość • Wtorek [30.08.2011, 12:01:00] • [IP: 80.245.182.***]

To nie jest areszt nikt nikogo nie zmusza żeby tam przebywał, pracujacym za marne grosze i emeryci też ledwo wiąże koniec z końcem i nie narzeka a tu pretensje rece opadają.

Gość • Wtorek [30.08.2011, 11:54:26] • [IP: 57.66.78.*]

wielkie mi mecyje, kazdy jakby miał taka sytuacje jak on to piłby cokolwiek dorwał w swoje rece. A co innego mu pozostało. Najlepiej oceniać. Kiedyś tez oceniałam ludzi póki kilka razy nie zrobiłam czegoś tak samo. To życie! Więc przestańcie tu rzucać kamieniami w bezdomnego czy faceta co prowadzi schronisko.

Gość • Wtorek [30.08.2011, 11:54:11] • [IP: 80.245.183.***]

wlasnie

Gość • Wtorek [30.08.2011, 11:48:50] • [IP: 92.42.116.***]

Ojciec Oczoś się zdenerwował, a prawda jest taka że przymyka oko na tych co maja renty i zasiłki i chleja kiedy chcą tym Schronisku!!

Gość • Wtorek [30.08.2011, 11:45:13] • [IP: 79.184.165.***]

a do roboty to nie pójdzie, niech się cieszy, że schroniska są i to utrzymywane z naszych pieniędzy :(

Gość • Wtorek [30.08.2011, 11:38:23] • [IP: 78.30.116.***]

Piszecie ze z waszych podatkuw, a ilu zwas pracuje jak 60 procent to dilerzy i cpuny.

Gość • Wtorek [30.08.2011, 11:35:32] • [IP: 80.245.187.**]

O proszę hotel pięciogwiazdkowy mu się marzy.

ryynio • Wtorek [30.08.2011, 11:24:59] • [IP: 83.249.22.***]

po wypiciu jabola mial odwage powiedziec prawde, kazdy kierownik takich schronisk kombinuje, a jedzenie miesa jest niezdrowe

Gość • Wtorek [30.08.2011, 11:19:58] • [IP: 195.117.222.***]

Tak, to niewątpliwie są ludzie ale zauważ, że sami siebie skazali na taki tryb życia, który popularnie określa się jako menelstwo.

Gość • Wtorek [30.08.2011, 11:11:43] • [IP: 80.245.180.**]

Gościa IP80.55.205 popieram, bo taka jest rzeczywistość naszego miasta. To kłóci się z piękną plażą.

Gość • Wtorek [30.08.2011, 11:10:35] • [IP: 80.54.123.**]

Zgadzam się z IP: 95.129.228.ale szlag mnie trafia kiedy ich określa się MENELAMI.I wiecie co? sadzę że menelami są nie Oni tylko Ci, którzy ich tak określają.Noga w życiu im się powineła a są tacy, którzy chętnie by ich wystrzelali.Nie bronię ich, ale mimo wszystko to są ludzie.

Gość • Wtorek [30.08.2011, 11:09:42] • [IP: 195.117.222.*]

Przeciez ktos nadzoruje takie placówki.Pewnie wyrzucili za to, że podburzał innych mieszkanców schroniska.Sluchaliście uważnie co mówi?Co dzien ta sama zupa a jak się zapytal operator jaka to powiedzial ze raz kapusniak raz pomidorowa.Nie da się jeść za darmo ma i nie da sie zjeść.Lepiej plakac do kamery.Inni ciezko pracują zeby na tą pomidorową czy kapusniak zarobić.

Gość • Wtorek [30.08.2011, 11:06:07] • [IP: 95.129.226.**]

oj menel zbuntowany jak mu jest zle do roboty i nie narzekać.

Gość • Wtorek [30.08.2011, 10:55:28] • [IP: 93.94.184.*]

Ten facet ma racje te wszystkie schroniska to wielki kant tak jak mówi apele modlitwy i zła organizacja tych placówe. tam są przekręty i to wcale nie małe

Gość • Wtorek [30.08.2011, 10:53:54] • [IP: 80.54.123.***]

MENEL • Wtorek [30.08.2011, 08:45] • [IP: 92.42.118.***] świetnie to ująłeś. Jak słucham tego gościa to normalnie flaki mi się przewracają. Normalni, ciężko pracujący ludzie czasem nie mają tego, czego ten zachlany lump się domaga w zamian za swoje pasożytnicze życie. Kuźwa ręce opadają.. Moim zdaniem oni tam mają za dobrze i chyba trochę w dupie im się już poprzewracało. Pan Czapor oprócz opieki powinien im jeszcze porządne kamieniołomy, albo układanie bruku załatwić, żeby mieli czym się zmęczyć i o głupotach wtedy by nie myśleli, a i jakiś pożytek z tego tałatajstwa by był !

Gość • Wtorek [30.08.2011, 10:51:31] • [IP: 217.97.193.**]

i dobrze zrobili, widać facet jeszcze nie taki stary do roboty sie zabrać a nie szukać łatwego chleba, jeszcze nie spotkałam, że któryś nie smierdzial szczochami i alkoholem..to fakt nasze miasto kojarzy się z menelami, srającymi psami i łomotem na plaży bo budują komory gazowe. .niestety taka prawda!!

Gość • Wtorek [30.08.2011, 10:50:53] • [IP: 91.94.228.***]

spotykam tego goscia codziennie. wali nalewke za nalewka jak dziecko mleko. nie dziwie sie ze go wyrzucili. regulamin to regulamin.

Gość • Wtorek [30.08.2011, 10:35:06] • [IP: 93.94.186.***]

Skandal! Nie mają tvn, powinniśmy zrobić ściepe na cyfre- co to jest 29 zł miesięcznie, a basen gdzie? Pytam-czy to jest hotel all inclusive? Dziękuje panie Sławku za ten reportaż, upewnił mnie w tym, że nigdy więcej menelowi nie dam kasy!

Gość • Wtorek [30.08.2011, 10:24:42] • [IP: 93.94.184.**]

Do roboty *, a nie narzekasz...

Gość • Wtorek [30.08.2011, 10:22:13] • [IP: 195.117.222.***]

jaki tam Gość? • Wtorek [30.08.2011, 09:58] • [IP: 88.156.233.***] -----> uwierz własnemu rozumowi. Padaczka alkoholowa nie bierze się z nadużywania oranżady :)

Gość • Wtorek [30.08.2011, 10:15:15] • [IP: 80.55.205.***]

Jak pytam znajomych z południa Polski z czym im sie kojarzy Świnoujście to prawie zawsze słyszę: menele i srające psy.

Gość • Wtorek [30.08.2011, 10:10:12] • [IP: 217.97.199.**]

ja spałem w komórkach i krzakach jak jeszcze piłem, przestałem i mieszkałem u Albertów nie było wspaniale a wiele lepiej niż w krzakach miałem co zjeść i gdzie spać. fakt przestałem pić tam jest regulamin ja starałem go nie łamać i żyję do tej pory nie piję 9 lat z hakiem ADAM ANDRZEJ

Gość • Wtorek [30.08.2011, 10:06:30] • [IP: 195.117.222.***]

Wzruszająca historia. Z tego filmiku ale i wcześniejszych informacji dowiedziałem się jak menelom, którzy zmarnowali życie sobie i swoim rodzinom jest źle, bo: dostają trzy posiłki dziennie, mają dostęp do telewizora i biblioteczki, swobodny dostęp do sanitariatów, otrzymują odzieź i pościel na wymianę, wozi się ich do lekarzy a co najciekawsze za wszystko płaci opieka społeczna i miasto. Jakie to musi być staszne żyć w takich podłych warunkach. A jeszcze ten rygor i napić się nawet nalewki nie można. Normalny koszmar, lepiej umrzeć pod płotem. A tak w skrócie, tyle w tym materiale prawdy ile brudu za pazurami tego menela.

Gość • Wtorek [30.08.2011, 10:02:15] • [IP: 80.54.123.***]

Przepraszam może mi powie ktoś gdzie mieści się to schronisko mam pare rzeczy do przekazania??/ mieszkaniec

jaki tam Gość? • Wtorek [30.08.2011, 09:58:28] • [IP: 88.156.233.***]

no i masz babo placek.komu teraz mam uwierzyć??Pan Jan na przegranej pozycji bo bezdomny..a jak bezdomny to pijak a jak pijak to na 100% złodziej..oj oj ojjj:(

Gość • Wtorek [30.08.2011, 09:49:04] • [IP: 217.97.199.**]

Teraz możemy się domyślać, dlaczego pomimo wydania 6 -10 milionów na budowę nowego schroniska tylu głodnych i spragnionych błąka się po centrum miasta.

Gość • Wtorek [30.08.2011, 09:38:53] • [IP: 80.245.188.**]

Ten ziomal jest lepszy od ellie!

Gość • Wtorek [30.08.2011, 09:33:02] • [IP: 80.245.178.***]

A ja nie wierzę w to, co ten nierób mówi O każdej stołówce czy jadłodajni można się negatywnie wypowiadać i znajdą się tacy co w to uwierzą - tak dla" zasady". Ten gostek to pijak i nierób. Nygus którego musimy utrzymywać. Nygus po pijanemu sobie głowę rozbije, to zrobią mu wszystkie badania, a ty człowieku, płacący podatki musisz zapisać się w kilku miesięczne kolejki. WON z nierobami, za Ural z nimi.

Gość • Wtorek [30.08.2011, 09:29:16] • [IP: 93.94.185.**]

ale kto tam co sprawdzi jak tu kazdy kazdego zna i tylko wystarczy dobrze poklepac po ramieniu jeb***" uzdrowiska"

Gość • Wtorek [30.08.2011, 09:28:29] • [IP: 80.245.181.***]

Mdli mnie jak patrzę na to zdjęcie i film.

Gość • Wtorek [30.08.2011, 09:26:35] • [IP: 80.245.181.***]

Gość • Wtorek [30.08.2011, 09:01] • [IP: 95.129.228.***] Masz pole do POPiSu, idź i daj mu parę groszy a na noc przygarnij do siebie we własnym domku, zamiast pisać durnowate głupoty obrońco uciśnionych.

Gość • Wtorek [30.08.2011, 09:26:17] • [IP: 93.94.185.**]

Jak to byłe * prowadza.. ostanio jeden bezdomny jak tam szedł tez mi się żalił ze wcale tam tak nie wesolo... zerwalo * na emeryturce

Gość • Wtorek [30.08.2011, 09:22:36] • [IP: 78.30.114.***]

to prawda bo wiem.

Gość • Wtorek [30.08.2011, 09:19:56] • [IP: 195.117.222.*]

menel, no fakt, ale prawdę mówi

Gość • Wtorek [30.08.2011, 09:18:29] • [IP: 92.42.117.*]

jejku jejku

Gość • Wtorek [30.08.2011, 09:16:13] • [IP: 88.156.234.**]

Proszę mi pokazać miasto uzdrowiskowe które gromadzi bezdomnych /czytaj lumpów, muneli/ w takich ilościach jak Świnoujście. Znam Kołobrzeg, Duszniki, Lądek Zdrój, Kudowę, Szklarską Porębę - nigdzie nie widziałem takiej ilości ww. Dlaczego u nas jest ich nadmiar ? Dlaczego ?

Gość • Wtorek [30.08.2011, 09:12:09] • [IP: 80.245.179.***]

Na tabletki brakuje ale na alkohol to nie brakuje, niech sobie weźmie na raty jeszcze telewizor 42" --do tej satelity.

Gość • Wtorek [30.08.2011, 09:11:21] • [IP: 93.94.190.***]

Może zero żalu czy tam twardy charakter :ale to są ludzie a nie zwierzęta kopni psa masz wyrok są bezdomni na własne zyczenie ale są i tacy kturych los pokarał trochę wyrozumiałości.

Gość • Wtorek [30.08.2011, 09:07:47] • [IP: 92.42.115.***]

Z tym chlebem to może byc racja sama wkładam do lodówki bo szybko pleśniejejak jest owinięty w folie i leży w ciepłym miejscu

Gość • Wtorek [30.08.2011, 09:05:18] • [IP: 92.42.113.**]

Wiem że do schroniska codziennie przywożony jest świerzy chleb więc twierdze bedąc w temacie ten pan kłamie

Gość • Wtorek [30.08.2011, 09:03:20] • [IP: 80.245.179.***]

MENEL • Wtorek [30.08.2011, 08:45] • [IP: 92.42.118.***] Napisał całą prawdę !!

Gość • Wtorek [30.08.2011, 09:02:22] • [IP: 88.156.234.**]

W uzdrowisku nie powinno być schroniska dla bezdomnych, nie byłoby wtedy problomu z nimi na ulicach, promenadzie. To chyba oczywiste. A tak traktują Świnoujście jako miejsce na odpoczynek, wakacje. W rakingu na schroniska dla bazdomnych /wg lokatorów/ Świnoujście stoi najwyżej, a w Sanoku najniżej /bo nie ma wczasowoczów /.

Gość • Wtorek [30.08.2011, 09:01:19] • [IP: 95.129.228.***]

W kazdym domniemanym kłamstwie jestczęść prawdy. Wierzę temu panu, bo zawsze w Polsce, kiedy spodziewają się kontroli" malują trawę na zielono i rozkładają czerwone dywany". A podopieczni nie mają prawa się wypowiedzieć, tzn. powiedzieć jaka jest prawda. Teaz jak został wyrzucony nocą(!) na bruk, nie boi się powiedzieć prawdy. Jak się dorobili zarządzający schroniskiem - wystarczy sporzeć na kierownictwo, podwyższyła im się" stopa". Wierzę temu panu i to że wypił nic nie znaczy, może dla odwagi, może jest załamany, na pewno tzeba mu pomóc, a nie wyrzucać na noc na bruk!

Gość • Wtorek [30.08.2011, 08:48:19] • [IP: 88.156.234.**]

"... brak mięsa w diecie", . .. no tak brak, też łososia i kawioru oraz soków ananasowego i poziomkowego. To są fakty.

Gość • Wtorek [30.08.2011, 08:46:36] • [IP: 80.245.191.***]

zaraz, zaraz...Schronisko jest na 50 osób, a jest 61.Przytulisko miało byc dla bezdomnych pochodzących ze świnoujścia, a nie różnych innych terenów.Płaci za to przecież podatnik świnoujski.Koleś pochodzi z innej gminy i niech sp... tam skąd jest, i nich tamci go utrzymują.Nie wierzę że" naszych" jest więcej niż dwadzieścia osób.

MENEL • Wtorek [30.08.2011, 08:45:04] • [IP: 92.42.118.***]

jestem bezdomnym menelem, nigdy nie pracującym, nie płacącym podarków ani składek zdrowotnych, nigdy nic pożytecznego nie zrobiłem więc: NALEŻY MI SIĘ DARMOWA I NATYCHMIASTOWA OPIEKA ZDROWOTNA, BEZ KOLEJEK I CZEKANIA, KŁADĘ SIĘ NA ULICY I ŚMIERDZĘ, PRZYJEŻDŻA POGOTOWIE I ZABIERA DO SZPITALA, TAM MYJE, PRZEBIERA I LECZY NAJCZĘŚCIEJ W POJEDYNCZEJ SALI. Jestem menelem więc należy mi się: ZASIŁEK WYPŁACANY DOŻYWOTNIO PRZEZ CHORE PAŃSTWO. Jestem menelem więc: NALEŻY MI SIĘ SOCJALNE MIESZKANIE LUB APARTAMENT W SCHRONISKU DLA BEZDOMNYCH, OPŁACANE Z PODATKÓW FRAJERÓW PRACUJĄCYCH. Jestem menelem więc: NALEŻY MI SIĘ HARACZ OD LUDZI NA ULICACH BO OPLUJĘ, ZBLUZGAM ALBO UDERZĘ. Jestem menelem więc: NALEŻY MI SIĘ UWAGA POŚWIĘCONA W MEDIACH, ŻE NIE MAM W DIECIE MIĘSA, ŁOSOSIA, CZY PIECZONYCH KURCZAKÓW. Jestem menelem więc: BĘDĘ ŚMIERDZIAŁ, SRAŁ POD SIEBIE A WY FRAJERZY PŁACZCIE I NA MNIE PŁAĆCIE BO MI SIĘ TO WSZYSTKO NALEŻY I CH...!! heheheh

Gość • Wtorek [30.08.2011, 08:36:29] • [IP: 217.97.193.***]

pogonić * i zatrudnic NORMALNYCH ludzi

Gość • Wtorek [30.08.2011, 08:32:24] • [IP: 80.245.186.**]

Widać, że pijus i pewnie wyrzucili go bo zachlał. Teraz robi z siebie męczennika. .. wstyd !

Gość • Wtorek [30.08.2011, 08:31:47] • [IP: 217.97.199.**]

ludzie beda anty takim osobom widzac kogo mozna spotkac na dworcach itp. ale dlaczego od razu zakladac, ze ten Pan klamie?, wystarczy male sledztwo, kontrola i prawda wyjdzie na jaw, jesli tak jest to pierwszy dyrektor powinien poleciec i to dyscyplinarnie, bo jak mozna miec sumienie cos takiego innym robic, ale jesli p. Jan klamie, to sam bym mu wpier. za to.

Gość • Wtorek [30.08.2011, 08:27:37] • [IP: 217.97.193.***]

MOŻE ON I WYPIŁ ALE MÓWI PRAWDĘ

Gość • Wtorek [30.08.2011, 08:25:38] • [IP: 80.245.182.**]

znam takiego co mieszka w schronisku misia i pije kazdy go zna w tym miescie zjego sfery, z parku hansa to osl...ł, i pije i mieszka czy aby napewno to sprawiedliwe

Gość • Wtorek [30.08.2011, 08:17:11] • [IP: 92.42.119.***]

Może warto sprawdzić, czy ten pan nie ma racji!!

Gość • Wtorek [30.08.2011, 08:09:49] • [IP: 80.245.183.***]

zero żalu dla takich jak on

Gość • Wtorek [30.08.2011, 08:06:18] • [IP: 95.129.225.***]

Ma twardy charakter że się postawił elicie!

Oglądasz 1-147 z 147
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Zapraszamy na uroczystość odsłonięcia tablicy pamiątkowej w Świnoujściu, upamiętniającej kapelanów Wojska Polskiego zamordowanych w zbrodni katyńskiej Wydarzenie odbędzie się 05 maja 2025r., o godz. 10:00 w kościele pw. bł. ks. kmdr por. Władysława Miegonia przy ul. Piłsudskiego 43 w Świnoujściu. Tablica poświęcona jest kapelanom różnych wyznań i religii zamordowanym w zbrodni katyńskiej. Na tablicy figurują nazwiska wszystkich dotychczas ustalonych z imienia i nazwiska kapelanów, którzy zostali zamordowani w zbrodni katyńskiej. Tablica jest pierwszą tablicą nad Bałtykiem i pierwszą umieszczoną w kościele należącym do dekanatu Marynarki Wojennej. Z inicjatywy Stowarzyszenia Pamięć Kapelanów Katyńskich takich tablic powstało już 41, nie tylko w Polsce ale również w Stanach Zjednoczonych oraz Londynie. Projekt tablicy wykonany przez pracowników IPN OBUWiM Szczecin, koszty wykonania tablicy ze środków IPN Szczecin. W uroczystości wezmą udział m.in. wiceprezes Instytutu Pamięci Narodowej dr Mateusz Szpytma i dyrektor szczecińskiego Oddziału IPN Krzysztof Męciński ■