POGODA

Reklama


Wydarzenia

Polskie Radio Szczecin • Poniedziałek [29.08.2011, 11:03:24] • Świnoujście

Świnoujście straci status uzdrowiska przez Latynosów?

Świnoujście straci status uzdrowiska przez Latynosów?

fot. Sławomir Ryfczyński

Muzycy z Ameryki Południowej grają zbyt głośno, dlatego Świnoujściu grozi utrata statusu uzdrowiska i wielu milionów złotych. Sprawą zajęli się świnoujscy radni na ostatniej sesji.

Muzycy upodobali sobie fragment promenady w pobliżu kilku hoteli. Właściciel jednego z nich poskarżył się na hałas. Inspekcja Ochrony Środowiska zrobiła badania i okazało się, że normy są przekroczone o 10 - 20 decybeli - koncerty muzyków odbywają się w tzw. strefie A uzdrowiska, czyli tam, gdzie obowiązują największe obostrzenia.

Propozycje jak rozwiązać problem miała m.in. radna Irena Kurszewska z PO. - Może zaproponować im plan, żeby do końca sezonu się przenosili. Wtedy nie jeden ośrodek będzie się żalił na ten hałas - stwierdziła Kurszewska.

Zdecydowanym zwolennikiem muzyków był radny PiS Andrzej Mrozek. - Malkontentom w przyszłości może będzie przeszkadzać, jeśli wyciszymy wszystko do zera - powiedział.

Ministerstwo Środowiska zażądało od miasta sporządzenia planu walki z hałasem. Taki został już wysłany.

- Czekamy na odpowiedź, na razie muzycy zostaną, mamy całą zimę na rozwiązanie problemu - uspokajał prezydent Świnoujścia Janusz Żmurkiewicz. - Jeżeli ci, którzy stwarzają problem nie dostosują się, to zaczniemy od A do Z stosować przepisy ustawy i na promenadzie będzie cisza. Ale czy rzeczywiście nam na tym zależy?

2011-08-29, 08:03
Autor: Sławomir Orlik


komentarzy: 207, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-207 z 207

Gość • Piątek [16.09.2011, 17:44:51] • [IP: 78.8.169.**]

Byłam w Świnoujściu i potwierdzam, że jest tam gwar, muzyka i pełno turystów. Przyznam, że jakoś specjalnie mnie to nie przeszkadzało. Jeśli, ktoś pisze, ze jest tam zbyt głośno to znaczy, ze nie był w Międzyzdrojach. Tam jest bardzo głośno. Z jednej strony głośna karuzela, na scenie Indianie, tuż obok muzyczka w lokalach gastronomicznych a na dodatek występy w amfiteatrze. To dopiero kakofonia dźwięków.

kosmita • Środa [14.09.2011, 05:36:06] • [IP: 79.185.237.***]

aahahahah można i głośno i cicho na raz... głośniczki kierunkowe... ok ok to w czym problem zarabiajcie w sezonie a po sezonie odpoczywajcie... rzeczywiscie nic się tam nie dzieje.. restauracje puste... pełne dymu z petów... niemożliwe? u was tak... wywalcie zarząd miasta.. to jakieś cymbały, skoro jeszcze nie macie mostu... won zarząd radę co tam macie... won. Nowa rada poradzi z hałasem z brakiem perspektyw... buszmeni niech grają na estradzie albo w ostępach leśnych.. i do 22.. noc jest do spania, nie do balowania... no chyba, panowie, że zafundujecie mieszkańcom nowe osiedle nową sypialnię a tu zrobicie imprezownię... ci gieroje co chcą robić w miastach decybele całą dobę powinni być leczeni na zachłanność... To zwykli bandyci. Tam mieszkają ludzie. Ładne miasto, ładna plaża, i tak to spieprzać.. wywalcie radę, burmistrza, wszystko opcja zerowa... a potem będzie z górki... kurs statkiem hehehe niby że się ptaki obejrzy szok heheehh ojjjjj burmistrz na emeryturkę pstrągi łapać.

Gość • Wtorek [06.09.2011, 20:08:10] • [IP: 195.69.80.*]

Kochani :) uwielbiam Indian, zwlasza tego z głownego zdjęcia- przyjechałam w tym roku 2x z Łodzi, w zeszłym 3x by go posłuchać... wyciągnijcie wnioski... :)

Balien • Piątek [02.09.2011, 09:35:06] • [IP: 80.245.188.***]

No tak, to niedługo nam organiczniki na radia w samochodzie zamontują... A co mnie to uzdrowisko?! Zróbmy ze ścia miasto rozrywki a nie umieralnie! Dziwki, konserwy, muzyka bez przerwy !

Gość • Czwartek [01.09.2011, 16:50:13] • [IP: 88.156.233.***]

indianiec na prezydenta!!

Gość • Środa [31.08.2011, 21:58:31] • [IP: 92.42.112.***]

Mewy hałasują, indianie hałasują. Wstrzymajmy tez ruch miejski, no bo samochody tez hałasują... o co wam chodzi?? Akurat Indianie sa niezla rozrywką dla turystow, co widać, wiec dajcie spokoj. Turystow chcecie sie pozbyć? Przeciez to miasto zyje tylko ze sprzedarzy usług. Padnie, jesli nie bedzie atrakcyjne dla odwiedzających. A mimo ze nie dostosowane w 100% do obslugi turystow, to jednak jest ciągle atrakcyjne i pieknieje.

Gość • Środa [31.08.2011, 17:49:03] • [IP: 80.245.188.***]

od wrzesnie do maja, ok! niech sobie kuracjusze siedzą w spokoju!! ale do cholery my chcemy zyc i zarabiac w sezonie!! niech sobie minister ochrony siedzi cicho w swoim biurze, za to mu nie malo płaca...nam nie płaca!my sami musimy zarobic!! SAMI!! NAM NIKT NIE DAJE!!

Gość • Środa [31.08.2011, 15:39:28] • [IP: 88.156.234.***]

Jak indianiec za zebrana kase wybuduje molo to niech gra gdzie ma ochote.Mozna go nawet wtedy wybrac na prezydenta miasta.

Gość • Środa [31.08.2011, 10:34:14] • [IP: 83.21.74.***]

Indianin ma zostać!Czy promenada jest tylko po to by spacerować po niej szeptem??Poza tym na całej długości promenady tej muzyki nie słychać, a tylko na pewnym krótkim odcinku.Jesli on niektórym przeszkadza, to dlaczego nie przegonić także panów z kartonikami" zbieram na piwo"- oni wszak głosno nie sa ale psują wizerunek naszej" prześwietnej" promenady.

Gość • Środa [31.08.2011, 09:54:45] • [IP: 93.94.185.***]

oni grają na całym wybrzeżu i nikomu to nie przeszkadza

Gość • Środa [31.08.2011, 07:14:44] • [IP: 92.42.115.***]

Indianin stosuje prawo dzungli a wladza jest obojetna

Gość • Wtorek [30.08.2011, 22:29:36] • [IP: 217.97.193.**]

"walki z hałasem" ? przesada, pamiętam jak kiedyś to miasto tętniło życiem teraz jest nudno ponuro i tak cały rok już nawet w Międzywodziu się więcej dzieje niż tu..nie jestem następnym narzekającym internautą jestem młodą osobą i szczerze Świnoujście nie ma dla nas nic do zaoferowania bieda totalna czy naprawdę miasto tak świetnie zarabia na starych Niemcach i polskich podstarzałych turystach?? wydaje mi się, że gdyby coś się działo to zyski zwiększyłyby się dwukrotnie nawet na beach party przez cały sezon nie było żadnej duszy maaaaasakra...;/ Prezydencie do baniiiii

Gość • Wtorek [30.08.2011, 22:01:09] • [IP: 92.42.116.***]

Wezcie se lepiej za buractwo z famy ktore tlucze po nocach!!

Gość • Wtorek [30.08.2011, 21:45:49] • [IP: 80.245.188.***]

o !! oby Bozia się zlitowala i zabrala nam ten staus!! tu sie nie da zyc w sezonie!! jest nudno!! wymarle miasto!! wczasowicze tez sie denerwuja i mowią, ze nie przyjadą, bo nie ma co wieczorem robic!! . ..a kiedys było tak cudownie po 22...oby to wróciło!! OBY!!

Gość • Wtorek [30.08.2011, 21:35:49] • [IP: 95.129.228.**]

Panie radny Mrozek ma Pan u mnie plus:)Są świetni, muzykę mogą słuchać osoby od narodzin do 100 lat i więcej.Jestem za pozostawieniem ich w spokoju.

mieszkaniec • Wtorek [30.08.2011, 21:17:48] • [IP: 80.245.190.**]

Lubie cisze i spokój ale promenada latem po 22:00 to cmentarz! Mamy dużo cichych zakątków. Mamy też odnowianą muszle koncertową i piękny amifiteatr.Tam powinno być życie! Promenada także powinna tętnić życiem ale tam niedługo będzie zakaz mówienia inaczej niż szeptem bo nasze piękne Świnoujście przestanie być uzdrowiskiem...bzdura totalna...może niech strefe uzdrowiskową wyznaczą na Wydrzanach, tam jest dość cicho i także blisko do Niemiec

Gość • Wtorek [30.08.2011, 18:54:07] • [IP: 217.97.193.***]

Ile było klubów jeszcze 8 lat temu w samym pasie nadmorskim? 4, słownie: cztery. Duże dobre bo była konkurencja. Dzisiaj jest tylko Alibi. Wtedy we Wprost był artykuł nie o Świnoujściu a o" Rozrywokoujściu. I to wszystko było przed statusem uzdrowiska. Pojawiło się uzdrowisko i z roku na rok, miasto stało się zwykłą geriatrią. Nie chcę tutaj komuś uwłaczać, ale szkoda że z kurortu Ś-cie zostało zdegradowane do" miasta uzdrowiskowego". Jest to chyba jedno z nielicznych miast(!) nad morzem, które miało możliwości by stać się marką tego kraju: bo miasto a nie mieścina, bo dużo terenu, bo ciekawa świetna plaża, bo ciekawa okolica. A tak wszystko rozmieniono na drobne przez metkę 'uzdrowisko'. Szkoda.

toreg • Wtorek [30.08.2011, 16:38:29] • [IP: 76.2.96.***]

Postawic granice jak byla, zlikwidowac nazwe" uzdrowisko", zabronic Niemcom i innym z poza kraju odwiedzac Swinoujscie, wstrzymac wszelkie budowy apartamentow. W zamian wybudowac kino w miescie i aqua park, zburzyc ten basen ktory jest ciagle zamkniety, diskoteka tez niech bedzie w miescie. Co do Indiancow to niech sie produkuja w miescie i kto chce to tam pojdzie na ich wystep. Wtedy zobaczymy czy miasto bedzie w stanie to wszystko ogarnac. Plaza niech zostanie plaza a nie sralnia.

Gość • Wtorek [30.08.2011, 15:58:09] • [IP: 80.245.187.**]

Dlaczego taka muzyka przeszkadza tego nie rozumiem niedługo nasze miasto będzie strefą ciszy a szkoda bo lato tak krótkie jest i naprawdę nie ma żadnej rozrywki a już po 22 to koszmar tylko spać a w innych miastach życie się zaczyna szkoda po co nam ta piękna promenada i dla kogo

Gość • Wtorek [30.08.2011, 14:21:48] • [IP: 95.129.226.**]

dokladnie a kto chce zeby te nasze zje***e miasto bylo uzdrowiskiem rzygam juz na te miasto na tych staruchow niemieckich cigajacych sie po naszej promenadzie, plazy itp nie ma dyskotek dla mlodziezy tylko jakies smierdzace alibi w ktorym jest ta sama patola co tydzien.

Gość • Wtorek [30.08.2011, 13:25:36] • [IP: 46.112.179.**]

pięknie graja ludziska tłumnie stoją i słchają

Gość • Wtorek [30.08.2011, 12:39:41] • [IP: 92.42.116.***]

zeby nie oni to juz by nic sie na tej promenadzie nie dzialo!!

Gość • Wtorek [30.08.2011, 12:39:34] • [IP: 88.156.234.***]

Pogonic tych Rumonow i z promenady i z pod granicy z tymi pilami.

Gość • Wtorek [30.08.2011, 10:24:17] • [IP: 217.97.193.**]

pewnie i bardzo dobrze, niech traci status uzdrowiska. .. nie lepiej skorzysta na tym swinoujscie gdy bedzie miastem turystycznym i mlodzi beda nas odwiedzac ? a nie stare dziady ? to miasto to porazka w glupim mielnie dzieje sie wiecej i jest fajniej czy tez w rewalu o wiele wiecej ludzi wogole i mlodych ludzi, tak to kwitnie turystyka, miasta zarabiaja, a co zarobi sie na starych dziadach ? niemcy chodza na piwko do knajpy wyciagaja swoje kanapki i jedno piwa pija przez 3 h a mlodzi to zmienia wiecej kasy beda wydawac i moze wszyscy wkoncu zaczna zarabiac, jestem pewna i kazdy mi to powie, kazdy kto ma gastronomie ze takie sezony jak byly kiedys juz od dawna nie istnieja. ...

Gość • Wtorek [30.08.2011, 10:23:06] • [IP: 92.42.113.***]

I słusznie, jak idę na spacer to nie mam ochoty słuchać tej głośnej tandety. Jak ktoś ma ochotę na głośna muzykę to niech sobie kupi MP MP3 i słuchawki. Ciekawe co byście zrobili jak by chłopcy z Rammstein wam puścili swoje kawałki na promenadzie. ?

Gość • Wtorek [30.08.2011, 10:09:36] • [IP: 80.245.187.**]

A że grają za głośno, to prawda.Przecież w domu nie słucha się radia na cały regulator.Wystarczy tak nastawić żeby było przyjemnie, a i sąsiedzi nie pukają w ścianę.Jeśli taką przyjmą normę, na pewno nikomu to nie będzie przeszkadzało.Muzyka może koić, ale także i drażnić.

Gość • Wtorek [30.08.2011, 09:55:15] • [IP: 80.245.184.***]

zapomnieli co nie którzy jak młodzi byli i po remizach się bawili dajcie nam też żyć nie mam nic przeciwko starszym gdyż mają nieraz więcej ochoty do życia i zabawy niż młodzi dajcie się rozwijać temu pięknemu miastu zadajcie sobie pytanie kto jest cenniejszy dla tego miasta młody polak czy stary niemiec

Gość • Wtorek [30.08.2011, 09:53:19] • [IP: 80.55.205.***]

Jest proste rozwiązanie: wystarczy dla bydła pragnącego się" bawić" przeznaczyć ze dwa hektary błotnistego terenu gdzieś za miastem i urządzić coś na kształt przystanku Woodstock, tyle że działąjącego przez cały rok. Dorzucić parę worków zioła, wagon browaru i śpiewających" indianów" i mamy tę niepiśmienną patologię z głowy. Koszty niewielkie a korzyści mnóstwo.

Gość • Wtorek [30.08.2011, 09:40:34] • [IP: 93.94.188.***]

Ustawa o uzdrowiskach nie nakazuje zachowania ciszy. Mogą grać indianie, cyganie, rockowcy i Bóg wie kto i co byle nie produkowali hałasu ponad 50 decybeli. Głosy o całkowitej ciszy to głosy debilne.

Gość • Wtorek [30.08.2011, 09:30:26] • [IP: 92.42.118.***]

a w dupie z tym uzdrowiskiem!! więcej korzyści byłoby dla mieszkańców gdyby to była zwykła miejscowość turystyczna z głośną zabawą, imprezami itd... Miasto starych ludzi a młodzieży jak na lekarstwo bo przecież wszędzie o 22 policję wzywają za puszczenie bąka powyżej decybela!!

Gość • Wtorek [30.08.2011, 09:07:16] • [IP: 217.97.193.***]

ludzie jak najwięcej Latynosów, to może nie będzie uzdrowiska. Miasto będzie żyło młodymi a nie emerytami z Niemiec oraz naszymi pseudo kuracjuszami. A tak na marginesie z czego te miliony dla miasta z powodu uzdrowiska.

Gość • Wtorek [30.08.2011, 09:01:00] • [IP: 93.94.188.***]

no i się zaczęło, młodzież tu nie przyjeżdża bo i po co, nie ma się gdzie zabawić, wszędzie staruszki z balkonikami a w wodzie pływają sztuczne szczęki. Pytanie brzmi dla kogo jest ta promenada ? Dla kogo jest ta plaża ? miasto sprzedaje wszystko co się da, ale narzuca strefę ciszy. to będzie strefa wymarła!!

The Bill • Wtorek [30.08.2011, 06:13:57] • [IP: 80.245.189.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [30.08.2011, 04:38:50] • [IP: 92.42.119.***]

nareszcie bracia szoszoni i tanko jotanka nam pomogli ogarnac te miasto przed szwabami

Gość • Wtorek [30.08.2011, 02:07:09] • [IP: 80.54.123.**]

A odkąd to Indianie są Latynosami?

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 23:52:05] • [IP: 83.21.124.***]

A ja własnie uważam że to widowisko to jest duża atrakcja dla zarówno turystów jak i mieszkańców, sama często podczas spaceru z synkiem zatrzymujemy sie tam i słuchamy, to coś innego, troszkę innej kultury w ładnym wydaniu.Ja nie mam NIC przeciwko.Powinniśmy sie cieszyć ze chcą sie u nas pokazać. Uczciwie zarabiaja, to raczej niektórzy słuchacze zachowuja sie nieuczciwie jak stoja, słuchaja i się gapią i. ..idą..a choćby złotówkę wyskrobali i rzucili..Ja mam nadzieje ze widowisko i muzyka zostanie z nami w Świnoujściu.

GośćMARYNARZ • Poniedziałek [29.08.2011, 23:42:57] • [IP: 88.156.234.**]

PROMENADA JAK SAMA NAZWA MÓWI! NIE JEST STREFĄ CISZY DO CHOLERY!! A KTO CHCE CISZY TO NIECH WYBEIRA GDZIE JAST TA CISZA, JAK MIDZYWODZIE.JEST WIELE ZGRADY NAKRADLI PIENIEDZY I BIORĄ HOTELE GDZIE NIE POWINNI! NIE TRUJCIE INNYM ZYCIA ZWYRODNIALCY.

DYKTATOR • Poniedziałek [29.08.2011, 23:40:30] • [IP: 80.245.177.***]

nie ubliżamy tylko nie chcemy tutaj CZĘSTOCHOWY odpoczywajcie w CIECHOCINKU LUB NA WSI tam macie spokój tu jest początek kraju i powinno tętnić życie !!

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 23:38:23] • [IP: 88.156.232.***]

A może lepiej by było zająć się komarami. Pewnie są bardziej upierdzliwe.

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 23:37:44] • [IP: 93.94.186.**]

Widać, że większość ludzi którzy się tu wypowiadają, nigdy nie wyściubili i raczej już nie wyściubią nosa za granicę tego smutnego jak piz*a kraju. Czy wy kiedykolwiek byliście w kurorcie który zasługuje na miano" europejskiego" np. we Włoszech, Hiszpanii, Grecji, Francji albo Bułgarii?! Tam takie cygaństwo jest przeganiane! Tam roi się od WYGŁUSZONYCH klubów, restauracji, dyskotek, pubów, tawern i kasyn razem z 5* hotelami, GDZIE NIKOMU NIE PRZESZKADZA HAŁAS a nie od cygańskiego playbacku! I to właśnie tam wszystko zaczyna tętnić życiem po 22:00, wszyscy bawią się do białego rana. A w Polsce za szczyt szaleństwa uważa się stanie i słuchanie pseudomuzyki granej przez pseudoindian. A jak? Atrakcja za darmo - raj dla szwabskich skąpych emerytów. TO W TYM TKWI PROBLEM! Brakuje wam zabawy i ludzi na promenadzie? Może młodzież potrzebuje silniejszych bodźców i np. poszła na dyskotekę, do klubu? Puknijcie się w pusty łeb i zastanówcie się przez chwilę co piszecie. A co do muzyki - nie trawię jej delikatnie mówiąc.

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 23:33:21] • [IP: 92.42.114.**]

A co powiecie że prawie co roku trwa w Kołobrzegu Sunrise Festival i w calutkim mieście słychać i jest to niebywała impreza i podoba mi się mimo iż mam 55 lat-jest zarąbista.

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 23:13:03] • [IP: 95.129.228.**]

Mamy wielkie dochody dzięki temu że mamy uzdrowisko-ŚMIECHU WARTE.NAJWIĘCEJ OD DZIADKÓW KURACJUSZY, KTÓRZY WE DWOJE PRZY JEDNEJ HERBATCE" BAWIĄ SIĘ" DO SAMEGO RANA PRZY DARMOWEJ MUZYCE BĘDZIE WIĘCEJ PIENIĘDZY W KIESZENI I PODATKÓW PEWNIE TEŻ. MYŚLCIE PANOWIE RADNI.

ynga • Poniedziałek [29.08.2011, 23:11:59] • [IP: 94.75.121.***]

A może to Niemcom opadają szczęki z wrażenia, że u nas tak pięknie...

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 23:08:45] • [IP: 88.156.233.***]

Hej, Młodzi! Chyba przesadziliście z tym ubliżaniem starszym. Radzę hamować z tym pluciem na Własnych Rodziców, Babcie i Dziadków.Dali Wam życie, karmili, podcierali Wasze tyłki, i chyba szacunek im się należy.Bo jeśli Wasze wpisy czytają, to jest im po prostu przykro.

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 23:03:05] • [IP: 80.245.179.***]

Indianie z gór rumuńskich a dla gapiów z nudów atrakcja bzdetna.

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 22:55:06] • [IP: 92.42.114.***]

Teraz miasto starców, kiedyś w okresie letnim Świnoujście tętniło życiem po godz. 22, teraz totalna nuda.

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 22:38:02] • [IP: 217.97.199.**]

Miasto powinno przeznaczyć zachodnią część miasta w rejonie parkingu na Bałtyckiej, na inwestycje spełniające oczekiwania młodzieży - dyskoteki, kina, kasyna, kluby, bary i burdele. Taka lokalizacja nikomu by nie przeszkadzała, nawet gdyby balowano tam całą noc. Tylko, kto zainwestuje dla takiego klienta? Może mafia narkotykowa, browary i gorzelnie?

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 22:03:30] • [IP: 80.245.183.**]

kiedyś było pięknie teraz to dno

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 22:02:26] • [IP: 94.220.204.**]

Z tego wynika ze Prezydent i Rada Miasta podlozyli sie Niemieckim kasom chorych.A najlepiej na calej promenadzie Rydzyk live i to w dwoch jezykach puszczac.Milej zabawy.

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 22:01:20] • [IP: 83.25.120.***]

Tak, tak niech będzie dużo muzyki nocą, tak jak w Międzyzdrojach, było cudownie!Tam nikomu to nie przeszkadza, bo ludzie przyjeżdżają się bawic, a nie spac.

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 21:52:31] • [IP: 80.245.190.***]

Mlody jnteligent jakie wielkie szkoly konczyles ze sluchac piszesz przez zamkniete

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 21:51:24] • [IP: 77.254.183.**]

NIECH W KONCU STANIE SIE CUD- STRACMY STATUS UZDROWISKA- NIECH LUDZIE ZACZNA ZARABIAC I ZYC. EMERYCI I RENCISCI OWSZEM ALE KTO ICH UTRZYMA BEZ RAK DO PRACY I MIEJS DO PRACY - CISZA NA PROMENADZIE O 22 godz. Z CZEGO BIEBNI SEZONOWI MAJA SIE UTRZYMAC - NAJPIERW DZIERZAWA, POTOM US, POTEM ZUS I INNI, A ONI Z CZEGO. WYTKNIJCIE NOS POZA GRANICE I ZOBACZCIE JAK SIE ZARABIA _ MIESZKAJAC NAD MORZEM.

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 21:46:16] • [IP: 94.220.204.**]

Ei Ty 199 wykrztalconyChyba Indianow z bunkrow.

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 21:44:08] • [IP: 80.72.196.***]

A w ogóle to w Świnoujściu jest za mało dyskotek. Jedno * na promenadzie i nic więcej!

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 21:39:30] • [IP: 94.220.204.**]

Zgadzam sie, sezon urlopowy jest do wypoczynku i zabawy.Pierdziadki skoro im za glosno nic w sezonie w Swinoujsciu nie zgubili.Niemieccy kurwacjusze po sytej kolacji juz o 20-tej leza w betach i mysla co bedzie jutro na sniadanie.Nemiecka mentalnosc, jesc, spac i srac.To ich zabawa.

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 21:32:55] • [IP: 88.156.232.***]

w Miedzyzdrojach dopiero zaczyna się życie po 22 giej, tak jak kiedyś u nas :) Wszędzie głosna muzyka do póznych godzin nocnych i masa ludzi młodych :) a u nas??... młodych ludzi

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 21:28:49] • [IP: 93.94.188.**]

POPIERAM POMYSŁ PONOWNEGO POWROTU DO NOCNEGO ŻYCIA MIASTA, BO TO CO TERAZ SIĘ WYPRAWIA TO JEST ŚMIESZNE I ZARAZEM ŻENUJĄCE. WCHODZIMY W D... CHRUPKOM Z NIEMIEC ZAPOMINAJĄC O WŁASNYCH TURYSTACH I ICH POTRZEBACH. KIEDYŚ TU ZYCIE TĘTNIŁO A TERAZ PO 22 PRZYPOMINA CMENTARZ. I TO W ŚRODKU SEZONU WAKACYJNEGO.

młody inteligęt • Poniedziałek [29.08.2011, 21:24:28] • [IP: 217.97.199.**]

My, młodzi i wykrztałceni, chcemy sie bawić i słóchać indianów.

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 21:19:19] • [IP: 80.245.177.***]

NIKT NIE BĘDZIE GUBIŁ TU PROTEZ !

DYKTATOR • Poniedziałek [29.08.2011, 21:17:35] • [IP: 80.245.177.***]

WIDZICIE LUDZIE JEST NAS WIELU I CHCEMY TEGO SAMEGO W NAS SIŁA !! dzięki !

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 21:14:40] • [IP: 79.191.14.***]

może wreszcie dzięki latynosom, będzie w tym mieście trochę życia!!

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 21:05:07] • [IP: 92.42.118.***]

Szeptem mówcie sobie, szeptem, a wyzdrwiejecie bo będziecie w uzdrowisku.

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 21:04:09] • [IP: 93.94.185.***]

bylo by super

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 21:02:50] • [IP: 92.42.119.***]

wkoncu koniec bedzie z nuda

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 21:02:38] • [IP: 193.200.150.***]

Już widzę jak odurzone ziołem i doprawione piwem niedomyte chłyski zostawiają tu swoje pieniadze. Bez niemców i kuracjuszy to miasto zamieni się w chlew pełen zbiegłego z wielkomiejskich blokowisk patologicznego ścierwa, które" chce się zabawić"

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 20:51:21] • [IP: 92.42.114.***]

No i jeszcze proponuję zrolować asfalt żeby samochody nie mogły hałasować

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 20:48:35] • [IP: 92.42.114.***]

Myślę że partia polityczna, która zaproponuje zmianę statusu miasta z uzdrowiska na turystyczne - wygra następne wybory

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 20:41:36] • [IP: 77.218.58.***]

KTO chce odpoczywac to niech pozostanie w domu a nie przyjedza na urlop i przeszkadza innym sie bawic urlop jest od zabawy a odpoczywac to beda wszyscy dwa metry pod ziemia

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 20:25:43] • [IP: 92.42.114.***]

MOŻE WRESZCIEEEEEEEEEEEEE Dzięki tej" utracie" może miasto wreszcie będzie MIASTEM TURYSTYCZNYM a nie jak dotychczas siedliskiem upierdliwych starców którym wszystko przeszkadza Dawno temu kiedy do nas przyjeżdżali prawdziwi turyści to czuło się sezon, po 22-giej wychodziło się na promenadę i tam dopiero zaczynało się nocne życie a dziś się kończy-żenada Dlaczego takie zadupia jak Rewal, Międzyzdroje i inne dziury mają pełne obłożenia prawdziwych turystów żądnych rozrywki, swawoli , przyjeżdża tam młodzieżżeby się zabawić a do Świnoujścia lądują starcy żeby umżeć Turysta zostawia w mieście o wiele więcej kasy niż ramole które siedzą w kawiarenkach i sączą herbatki Może ktoś wreszcie pójdzie po rozum do głowy i pogoni dziatków

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 20:11:52] • [IP: 80.245.188.***]

Sezon dla wszystkich, a po sezonie emeryci i kuracjusze taka jest moja propozycja, tak było kiedyś i było fajnie...

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 20:04:02] • [IP: 217.97.199.**]

Najwyższy czas zawiesić status Uzdrowiska. Zwalić za to winę na latynosow i podziękować im za to i wtedy grać jak kiedyś do rana.Niemcom przeszkadza hałas, to niech się tu latem nie pchają, po sezonie niech sobie łażą po promenadzie.

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 19:55:35] • [IP: 93.94.190.**]

Zagłosno chyba starym niemcom, w koncu im w D... włazicie.to kurort a nie dom starcow.Chca spokoju to niech zima przyjada.

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 19:52:43] • [IP: 94.220.204.**]

Do 116.Jak patrzysz w lustro to tez tego ryja nirnawidzisz?

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 19:47:11] • [IP: 46.113.248.**]

Latynosi wpali się w krajobraz naszej promenady.Nawet nie potrfię wyobrazić sobie, że może ich nie być.Po prostu - dla kżdego coś miłego. Kiedyś byłam na promenadzie po 22.00 (oczywiście w lipcu) i nie mogłam uwierzyć własnym oczom i uszom - proenada" spała".Mam nadzieję, że Indianie poostaną z nami na kolejne letnie sezony. Pozdrawiam.

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 19:32:01] • [IP: 80.245.185.**]

Najchetniej to by wszystkim spacerujacym po promenadzie pozakladali kapcie zeby za mozno nie szlescili. Jestem jak najbaedziej za tym zeby byla muzyka niech to miasto zyje chociaz w sezonie.

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 19:18:03] • [IP: 80.245.177.***]

MIASTO DLA MŁODYCH ! WON Z KURACJUSZAMI !! przykro mi własciciele ośrodków itp. dla moherów

DYKTATOR • Poniedziałek [29.08.2011, 19:14:50] • [IP: 80.245.177.***]

I BARDZO DOBRZE DOŚĆ STARCÓW I UMARŁEGO MIASTA PO 22 00 TRACIMY MŁODYCH WCZASOWICZÓW NA RZECZ CHRÓPKÓW NIECH JADĄ DO CIECHOCINKA TAM SZUKAJĄ CISZY !!

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 19:06:40] • [IP: 217.97.199.**]

"indianów" się czepiacie. Tak to jest kiedy siłownia zastępuje gimnazjum.

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 19:06:13] • [IP: 88.156.233.***]

Uzupełniam wypowiedż. Jestem za nawet głośną muzyką. Miasto wczasowe musi tętnić życiem ale na fałszywą muzykę ludzie nabierają się do pewnego czasu. Póżniej zostanie niesmak oszukanego słuchacza.Radzi dziadek - 70 lat.

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 18:58:23] • [IP: 178.238.249.**]

walić tych muzyków BADZIEWIE na MAXA nie da się słuchać a ludzie są tak głupi, że nawet jak by pijaczyna zaczął śpiewać to by mu wrzucili kasę bo" pięknie" śpiewa :/ ŻENADA NA MAXA WYWALIĆ ICH DO REZERWATÓW DLA INDIAN MOŻE TAM SIĘ SPODOBA ICH MUZA LECZ SĄDZĘ ŻE ZOSTANĄ WYBRECHTANI :)

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 18:57:55] • [IP: 80.245.190.***]

Uzdrowisko nie ! po co nam banda zgożkniałych niemiekich i polskich emerytów którym nic nie pasuje.Niech odwiedzają miasto po sezonie okres lata niech zostanie dla młodszych ludzi chętnych jeszcze pożyć i się pobawić.Grupa zgredków dzięki którym jest wieczny problem to lichy turysta mało co kupują zamawiają jedną wode i cztery słomki siedzą na ławkach czekają do tej wymażonej 22.00 i dzwonią że im głośno.Jak tak dalej pójdzie będziemy mieli wielki dom starców który też nas wciągnie,

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 18:55:23] • [IP: 92.42.114.***]

Nie będę się wypowiadał na temat muzyki bo to rzecz gustu. Ale z tym hałasem to komuś chyba odbiło, I jak tu żyć w takim mieście, w którym wszystko wszystki przeszkadza. Mój Boże aleśmy czasów doczekali.

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 18:55:20] • [IP: 82.160.33.*]

też słuchałam dzień w dzień na promenadzie Latynosów ludzie z całej Polski przyjeżdzają celowo do Świnoujścia bo to miasto żyje a te tłumy ludzi to chyba coś znaczą.Sąsiedzi z Niemiec jak im jest głośno to niech jadą gdzie indziej.

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 18:34:37] • [IP: 88.156.233.**]

jedzcie do Międzyzdrojów tam miasto tętni życiem do pózna w nocy, a u nas po 22 pustki na promenadzie.

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 18:33:59] • [IP: 88.156.233.***]

Chyba chodzi o to, że nie jest to muzyka na żywo. Puszczać muzykę z nagrań i się wygłupiać, to w Świnoujściu wielu potrafi.To nie jest sztuka a tylko zwykłe oszukiwanie ludzi.Proszę sprawdzić a póżniej się wypowiadać.

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 18:25:45] • [IP: 95.129.226.***]

a ile ładnych polek u boku chodziło z nimi pewnie wyjechali z polski bardzo zadowoleni

boniek240 • Poniedziałek [29.08.2011, 18:22:07] • [IP: 92.42.119.***]

weście sie nieudacznicy za powazne sprawy a nie czepiacie sie jakiś tan indianow nie wiem co moze wam przeszkadzać w muzyce to dzieki niej macie tych ludzi z których zdzieracie sos. Tego nie wolno tamtego nie wolno bo jakis pierdziel siedzi i mu sie nudzi wymyslajac co rusz to nowe bardzo pojeb..e rzeczy które niemaja nic wspólnego z życiem i rzeczywistościa.u mnie na ulicy cala noc walczą cyguski i co, czy robicie coś w tej kwesti ?Kompletnie nic. Jak pierdzielom przyjezdzajacym do naszego miasta sie wyszalec, przeszkadza muzyka to niech pozamykaja sobie okna i problem rozwiązany.Na promce powinno byc wesolo ona powinna tętnic zyciem a nie zdychać

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 18:20:32] • [IP: 92.42.118.***]

głośno może być ale nie co roku to samo

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 18:19:20] • [IP: 95.129.226.***]

bo zarobili pare groszy to już jest problem

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 18:17:01] • [IP: 80.54.123.**]

Ale tak niestety jest. Hałas nie może być zbyt wielki. Inni grajkowie grają zdecydowanie ciszej. Głośno zasuwa Albatros i coś w pobliżu basenu. A czy to jest muzyka indiańska? Większość tych kawałków skomponowali zawodowi kompozytorzy z USA.

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 18:12:22] • [IP: 80.245.179.***]

Wszedzie, w miejcowosciach turystycznych jest glosno i powinno byc glosno!! Miasto ma zyc i tetnic zyciem a nie zdychac!! Komu sie nie podoba niech nie slucha albo niech wyjezdza -DOWIDZENIA!!

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 17:58:45] • [IP: 88.156.235.***]

Czy ja śnię??Czy Świat zwariował??Nie!!dla idiotów którym ta piękna muzyka przeszkadza:(Popatrzcie ile ludzi jest zainteresowanych i słuchających: (To jest jakiś OBŁĘD!!Miasto smutnych niemieckich STARCÓW.SMUTNE!! Zgadzam się, Niemcy bez wojny WYGRYWAJĄ!! O 22-giej Cisza nocna i GASIĆ ŚWIATŁA!!

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 17:55:05] • [IP: 80.245.184.***]

co za ludzie -jeszcze pare lat temu to o 22-giej dopiero sie zaczynało nocne życie --zabawy -śpiewy.grajków było na kazdym kroku- przyjeżdżali ludzie z całej polski i bawili sie do rana--i wspominali te pobyty u nas latami- a dzis zostali tylko malkontenci, nieudacznicy, bez poczucia humoru, neptycy i laicy, płaczki i narzekacze, pokrzywdzeni przez los, którym cały świat sie niepodoba, po co tu przyjeżdżają, -kurort -kurortem ale ludzie na urlopie chcą rozrywki, zabawy.a jak im to wszystko zabierzemy to o 20-tej pójda spać i więcej sie niepojawią-straca na tym wszyscy.ta polska dzicz sama niewie czego chce-w najgorszym wypadku prosze pszesunąć tego indianina kilkadziesiąt metrów dalej i obniżyć troche decybele.a wszelkie takie narzekanie na cokolwiek doprowadzi do tego że turyści na rondzie skręcą na M-je-i tyle będziecie mieli!!-zostana emeryci od sąsiadów.P.prezydencie zniszcza nam miasto turystycznie-gonić tych co im przeszkadza -nie są wyrocznią i nie oni bedą decydować kto ma grać -gdzie i kiedy--znowu dn

Gośćmarek • Poniedziałek [29.08.2011, 17:17:23] • [IP: 95.129.224.**]

Panie Prezydencie, uważam że należy umożliwić wszystkim artystom swobodny, dostęp do możliwości prezentacji swojego talentu na miejskiej promenadzie.Muzycy z Peru, a także inni tworzą niepowtarzalny klimat tego miejsca, przeszkadzają tylko tym którzy zawsze są niezadowoleni ale to jest margines społeczeństwa..

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 17:12:22] • [IP: 93.94.190.***]

jak komuś za głośno to proponuje agroturystykę

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 17:06:15] • [IP: 92.42.118.**]

najlepiej wprowadzić zakaz odzywania się na promenadzie.

MIESZKANIEC • Poniedziałek [29.08.2011, 17:05:36] • [IP: 195.117.222.*]

ŚWINOUJŚCIE STATUS UZDROWISKA POINNO STARACIC JUŻ DANO, PRZEZ POWSTAJĄCY GAZOPORT!! NIE MYGLIC MI TU OCZU INDIANAMI, WERSJA DLA GŁUPICH...CO DO INDIAN, GRAJA PIĘKNIE

Gośćmarek • Poniedziałek [29.08.2011, 16:49:07] • [IP: 95.129.224.**]

uważam że muzyk ALEXANDRO jest wielka atrakcją świnoujskiej promenady a także zespół Imaira , stanowią, naprawdę barwny akcent w naszym szarym nadmorskim deptaku, grają muzykę od serca przepiękną muzykę, Są popularni , ale zawsze znajdzie się jakiś pseudopolaczek, ktoremu cos nie pasuje po prostu zwykły palant..

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 16:34:21] • [IP: 93.94.184.***]

JA BYM IM NAGRODE DAL. TO MIASTO UMIERA PRZEZ CISZE NOCNA !! CZY WY TEGO NIE WIDZICIE, NIE DLUGO ZOSTANA TU SAMI NIEMY. PODBIJA NAS BEZ ZADNEJ WOJNY

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 16:25:22] • [IP: 81.83.62.**]

zenada juz dawno powinni ich zdjac z promenady..

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 16:23:15] • [IP: 83.25.117.**]

HAHAHAHAH, ŻAL ! TYLKO MIĘDZYZDROJE !!

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 16:21:16] • [IP: 94.220.204.**]

A tam przy gazoporcie nalezy pomnik postawic Lechowi Kaczynskiemu za zaslugi dla Kraju.

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 16:19:42] • [IP: 80.245.178.***]

Nie cisza, tylko o 10-20 decybeli mniej.

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 16:15:39] • [IP: 94.220.204.**]

Do 113.Polecm wycieczke do Niemiec, zobaczysz wreszcie kultualne toalety, to jest kultura glabe.

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 16:15:39] • [IP: 87.58.220.**]

a mi przeszkadzają dzwony kościelne które je**ą po uszach od 6 rano!!

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 16:12:06] • [IP: 88.156.233.***]

Świnoujście powinno być uzdrowiskiem okresowo, to jest od 22 września do 15 maja/do zimnej Zośki/. W okresie letnim powinno być wczasowiskiem jak za komuny. W normalnych krajach muzyka na promenadzie jest do białego rana, tylko o połowę cichsza. Uzdrowisko Świnoujście jest firmą państwową i państwo/rząd rozporządzeniami/ nie powinien się wtryniać do samorządów nadmorskich miejscowoci wczasowych.

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 16:09:22] • [IP: 93.94.186.**]

I dobrze, niech ich usuną! Nienawidzę ich muzyki, nie ma w niej dla mnie nic fajnego i zgadzam się z tym, że jest za głośna bo słychać tą kocią muzykę na drugim końcu promenady - wieś tańczy i śpiewa! Promenada w Świnoujściu przybrała w końcu europejskiego, nowoczesnego wyglądu więc niech będzie uznawana mianem europejskiego kurortu. Ta wieśniacka potańcówa na pewno w tym nie pomoże. Brakuje wam zabawy?! Macie mnóstwo dyskotek i dancingów tylko się parę groszy nie chce wydać skąpcom. A poza tym za każdym razem kiedy tamtędy przechodzę, stoi tłum wokół nich i nie wiem czym się zachwyca, blokuje przejście i trzeba ocierać się o te spocone d*py!

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 16:07:50] • [IP: 94.220.204.**]

Mieszkancom Swinoujscia przeszkadza wszystko.Turysci, wczasowicze, Niemieccy kuracjusze, wszysy Oni sa zadowoleni z pobytu w Swinousciu.Miejscowym doradzam spokojne spacery na baraki i pare metrow dalej.

Mamcia • Poniedziałek [29.08.2011, 16:05:11] • [IP: 178.238.246.**]

Ręce precz od ;Peru;, fajnie chlopaki grają.Staruchy na wywczasy do Ciechocinka.

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 15:58:48] • [IP: 92.42.114.**]

ŻENADA Jedyna muzyka-lubię ją. Faktycznie burza czy wiatr czy deszcz czy może szum morza :) może też hałasować.Czy uzdrowisko nie wyposażyło domów w dźwiękoszczelne okna? A mewy?Co to w ogóle jest -cmentarz, kościół, hospicjum?Rozrywka zakazana? Walcie się Amisze i inne zombi.

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 15:57:46] • [IP: 88.156.234.**]

Wszedzie na plazach za granicą zycie zaczyna sie wieczorem, w dzien sidzi się na plazy potem obiadek, odpoczynek ina spacer posiedziec w jakiejs kafejce, posłuchac muzyki, tutaj przeszkadza muzyka Latynosów i wszystko co w normalnych krajach uważa się za miłe spedzenie urlopu.Tutaj jak na koloni 22 cisza nocna i spać, to jest smieszne i nie normalne.

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 15:54:07] • [IP: 94.220.204.**]

Oj Czesiu Ty gamoniu. Indie i Indianie co maja razem wspolnego?

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 15:52:20] • [IP: 46.113.251.***]

no tak najlepiej zamknac miasto wyslączac prad wieczorem niech bedzie cisza bo niemiaszki musza miec cisze. ... niech jada sobie do lasu a nie tu

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 15:46:57] • [IP: 88.156.235.***]

jeden gość / przewrażliwiony / to nie powód żeby zabraniać grania na promenadzie.Dla mnie osobiście jest to swoisty klimat promenady i jeden z powodów dla którego czasami wybieram się tam na spacer. A muzyka południowoamerykańska działa jak balsam na duszę, wystarczy popatrzeć na krąg słuchaczy, a słucha i młodzież i ludzie starsi. Gościowi jak przeszkadza, to może lepiej wczasy agroturystyczne, np. na Saharze/ cisza, spokój /.Lepiej zajmijcie się moim sąsiadem, ten to potrafi dać czadu na swoim sprzęcie.

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 15:35:49] • [IP: 92.42.113.***]

niemcy na wakacje do dachau precz!

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 15:33:31] • [IP: 88.156.233.***]

może mają barwne ptaki:)ale ta OMA HENIA przyprawia mnie odruch wymiotny...

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 15:28:17] • [IP: 95.129.224.**]

Stracimy status uzdrowiska przez GAZOPORT, nie przez rozrywkę!

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 15:28:07] • [IP: 217.97.193.**]

tymbardzie, że oni z Ameryka maja tyle wspolnego co piernik z wiatrakiem hiihihih

fred • Poniedziałek [29.08.2011, 15:26:40] • [IP: 83.19.184.***]

a ja uważam, że wiatr jest zbyt głośny... o tyle o ile muzyka nie przeszkadza to czasem przeszkadzają zgromadzenia, wokół muzyków, plastyków... nie da się przejść... ale dla chcącego nic trudnego:)

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 15:21:12] • [IP: 93.94.184.***]

Co za farmazony, zapraszam radnych i innych zainteresowanych do posluchania jak glosno graja w Penelopie o 1czy 2 w nocy!!Wprost nie do uwierzenia, ze na to sie pozwala!

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 15:10:09] • [IP: 213.195.167.***]

Są przepisy i trzeba się do nich stosować. Bo jak nie rozwiążemy tego problemu to nie będzie pieniędzy i nic nie powstanie. A ten kompleks (Artykuł powyżej) to też ma marne szanse na powstanie tym bardziej jak się tych latynosów nie pozbędziemy. Bo jak się ich nie pozbędziemy to nie będzie pieniędzy i nie powstanie nic a tym bardziej ten kompleks hoteli.Wg. mnie to na Warszowie powinnien powstać 2 Posterunek Policji, 2 Szpital i trzeba jeszcze zadbać o czyste rowy meriolacyjne i !00%-centową kanalizację i jeszcze trzeba wyremontować stare mieszkania a jak zabraknie mieszkań to wybudować nowe. To trzeba zbudować w naszym mieście a nie jakiś kompleks hotelowy i oczywiście rozwiązać ten problem jak i wszystkie pozostałe.DO SKOMENTOWANIA.

Bździągwa • Poniedziałek [29.08.2011, 15:00:21] • [IP: 31.63.230.***]

A mi przeszkadzają o trzeciej nad ranem autokary, które wiozą te stare pomarszczone obrzydliwe dupska do ich baraków przy promenadzie - to raz, a dwa, to człowiek czeka cały rok, żeby się odchamić, a tu taki zong. W Wisełce się dziesięć razy więcej dzieje.

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 14:59:43] • [IP: 83.30.12.***]

A oni mieszkaja podobno w wigwamie radnej jabłońskiej

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 14:58:13] • [IP: 46.134.145.***]

Może wreszcie miasto odżyje... Ci co chcą ciszy i spokoju niech odwiedzają Świnoujście we wrześniu... Gdzie jest to miasto z dawnych lat tetniące życiem i zabawą w sezonie...

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 14:42:28] • [IP: 195.117.222.*]

Niestety pewnie ich pogonią aż miło jest się przejść promenadą i posłuchać innej kultury byłem ostatnio w Międzyzdrojach i policjanci już ich wyganiają jak i innych grajków.

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 14:42:27] • [IP: 80.245.182.***]

gdzie podzialy sie te czasy kiedy promenada tetnila zyciem do rana, to bylo fajne wtedy czlowiek czul ze jest lato i wakacje a teraz??teraz to chodze na promenade raz na jakis czas bo co tam robic??

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 14:37:20] • [IP: 92.42.113.***]

JESTEM ZA BO TO MOCHEROWO ODSTRASZA MLODYCH LUDZI OD SWINOUJSCOA !!

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 14:35:07] • [IP: 178.238.246.***]

Niedługo Świnoujście wymrze śmiercią naturalną bo sami starcy zostaną nikt więcej, zero perspektyw dla młodzieży żeby tu zostać!

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 14:32:11] • [IP: 92.25.131.*]

Przeszkadza starym zgorzkniałym grzybom i tym którzy dostali za mało kasy. ŚWINOUJŚCIE ZAWSZE TĘTNIŁO IMPREZAMI A WŁADZE CHCĄ BY NASZE MIASTO UMARŁO!!A wczasowiczom którym to przeszkadza niech jadą do Ciechocinka!!Tam ich miejsce!!

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 14:30:47] • [IP: 93.94.186.**]

Wszyscy płaczą, że miasto zamiera i żeby grać muzykę do rana a lansują się na nowej promenadzie w kawiarenkach gdzie nie siedzi się przy głośnej muzyce! Hotelarze tam nie narzekają, bo ich goście - TURYŚCI, nie kuracjusze (!) wypoczęci wstają po nocy! tu nie chodzi o Niemca, Polaka, tylko TURYSTÓW - każdy ma prawo WYPOCZĄĆ na urlopie, ale jak się ma pod oknem Indian, obskurną budę z pseudo muzykiem na bermudach czy zawodzącą" piosenkarkę" w Karczmie, gdzie" umila" ona swoim fałszem obiad - to wybaczcie - ale taki wypoczynek będzie pierwszym i ostatnim w Świnoujściu. Który z was KAŻDEJ NOCY chciał wysłuchiwać setny raz" Żono moja" ? Miejsca z muzyką - jak najbardziej - ale nie pod oknami hoteli ! Muzyka na żywo tylko do 22.00 ! Imprezy do rana - TAK ale tylko w miejscach zadaszonych, zamkniętych, w klubach, pubach a nie na chodniku czy na wydmach jak to jest w przypadku bermud! Może warto zaprosić radnych, Pana Prezydenta do jednego z hoteli na nocleg - ciekaw jestem czy wyspani i wypoczęci wstaną!?!

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 14:24:15] • [IP: 46.112.72.**]

fasla puknij sie ? o zmianach

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 14:22:57] • [IP: 46.113.86.***]

a to co się dzieje w albatrosie pod namiotem, to indianie sie chowają, tam grają na fula do 5 rano...

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 14:18:35] • [IP: 80.54.123.**]

W tym miescie glosno jest przy kazdej knajpie, na kazdym rogu ulicy... jakie uzdrowisko?? szum, halas, jazgot...

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 14:15:47] • [IP: 195.117.222.*]

Zostawcie w spokoju- CZERONE TWARZE--to jest prawdziwa karuzela kultury- a nie co stare gadajace pierdoły - komu przeszkadza -

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 14:15:24] • [IP: 92.42.117.***]

Na przeciwko Gryfa napierniczali w ogrudku na maxa na początku sezonu! Aż głośnik skierowali w strone promenady a przechodząć koło tego nie słyszalem sebie masakra!

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 14:11:21] • [IP: 92.42.115.***]

Bardziej przeszkadzają nam glośno wyjące głośniki na balkonach widokowych dlaczego jest ich tak dużo ludzie zatykają uszy przechodzac dlaczego nikt się tym nie zajmie balkony widokowe przy morzu

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 14:08:32] • [IP: 88.156.234.***]

Pognać to plemię - przez ich taniec deszczu całe lato spieprzone

Gościowa muza • Poniedziałek [29.08.2011, 14:07:32] • [IP: 80.245.182.***]

są barwnymi ptakami na tej nudnej promenadzie pełnej roznegliżowanych staruszków.dziwi mnie to dlaczego miasto nie udostępni im muszli koncertowej, która wiecznie stoi latem pusta.czy to taki straszny problem pozwolić muzykom grac w miejscu do tego przeznaczonym i w budżecie bogatego miasta wysupłac na lato troszke grosza by muszla była ogólnodostepnym miejscem.Skoro juz mamy kibelki za darmo na plaży to może teraz zainwestujmy w muzykę, bo zaraz okaże się, że w ogóle ci barwni muzycy którzy od lat grają tutaj będą zmuszeni wynieść się z miasta bo kuracjusze są nieszczęśliwi.

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 14:03:21] • [IP: 80.245.190.*]

Jakie tu jest uzdrowisko skoro zapisy Ustawy o Uzdrowiskach są łamane jest we wszystkich 3 strefach ? Przez samych Latynosów miasto nie straci tego statusu, najwyżej przez bezprawie prezia. Niech zobaczą co z nielegalna wycinka drzewostanu, niszczeniem ekosystemu, skażeniem środowiska spalinami i wyziewami z oczyszczalni ścieków, która oczyszcza gó.na z całego prawie Uznamu, nielegalną zabudowa apartamentowcami promenady, zapchanymi koszami do śmieci itd. Jak miasto straci status Uzdrowiska to przez rządy prezia.

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 13:58:45] • [IP: 92.42.119.***]

ŚWINOUJŚCIE DAWNO NIE JEST JUŻ UZDROWISKIEM. .A JA WOLĘ LATEM SIĘ POBAWIĆ, A NIE SPACEROWAC JAK PAJAC PO PROMENADZIE ! LATO TO JEST LATO !

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 13:57:03] • [IP: 92.13.123.**]

Won z uzdrowiskiem chcemy normalnosci!!a nie ogladanie staruchow!miasto dla mlodziezy!i imprezy do rana w zime moga sobie spacerowac w ciszy!!

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 13:54:01] • [IP: 92.42.119.***]

przez tych starych niemców w Świnoujściu jest już beznadziejnie !! Pod każdym względem lepiej i więcej się dzieje w Międzyzdrojach !! Te starocie niech jedzie rządzic do Albeku, tam ich miejsce.

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 13:53:34] • [IP: 95.129.228.***]

Zostawcie czerwone twarze w spokoju. Choć może jeśli wejdą na wojenną ścieżkę, to poucinają wam te gUpie głowy. Do indian sie przyczepili - którzy wnoszą wiecej polotu i rozrywki do tego miasta niż cokolwiek innego. Powiedzcie co jestescie w stanie zaoferowac zamiast indian - NIC. ? jak zawsze.

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 13:47:04] • [IP: 88.156.234.***]

Biedni indianie na koniach przyjechali ?. A kogo z Was stac by bylo na wyjazd do Ameryki ? To nie sa biedni ludzie, bo takich nie bylo by stac na wyjazd do Europy !. I jeszcze da sie zauwazyc dziwna rzecz.Muzyka peruwianska a piuropusz polnocno amerykanski. ...Cos tu nie tak. Na promenadzie nie powinni wystepowac, juz lepiej na plazy kolo wiatraka. Promenada powinna byc eleganckim spacerowiskiem z cisza i ew.delikatna , kulturalna rozrywka bez halasu i wydziwiania.

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 13:44:27] • [IP: 217.97.193.**]

a co oni pala?

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 13:37:22] • [IP: 92.22.36.***]

Ten indianin na zdjeciu to szwagier wodza nazywa sie Samotny Orgazm a ten maly to jego brat Mini Moj

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 13:33:12] • [IP: 93.94.184.***]

Uzdrowisko z trzęsącymi się ze starości Niemcami.Oto co Polsce UE fundnęła.Świnoujście już z natury ich mieszkańców zawsze było miastem bez pomysłów.Dzisiaj następny problem za głośno!W całej europie i na całym świecie okres urlopu nad morzem to okres tętniący życiem do białego rana.To warunek aby dbać o klienta i wszyscy zarabiają.W Świnoujściu odwrotnie, po 22.00 musi być cisza bo to uzdrowisko.A komu na tym uzdrowisku tak zależy żeby młodzi uciekali z tego skansenu starych ludzi mając nieopodal LPG w budowie.Śmieszne i w...ce zarazem.

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 13:32:38] • [IP: 92.42.113.***]

W sezonie powinna byc muza cala noc !! na dzien dzisiejszy zeby pobawic sie... trzeba do miedzyzdroji jechac... bo u nas o 22 promenada zabita dechami :(

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 13:30:06] • [IP: 93.94.188.***]

przeprowadzic referendum!! i wyjdzie czego oczekuja mieszkancy. czy uzdrowiska czy normalnosci!!

Czesiu • Poniedziałek [29.08.2011, 13:27:02] • [IP: 80.54.123.**]

Tacy Indianie a nigdy Indii nie widzieli...

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 13:23:02] • [IP: 93.94.188.***]

przeciez nawet bez muzyki otaczajacy zgielk po godz 22giej nie daje miastu statusu uzdrowiska!! 40decybeli w nocy!! ciekawe jak to sie uda.. przejezdzajace auto, rozmowa ludzi odglosy idacych ludzi to juz przekroczenie normy... zamknac wszystko i urzadzic coroczne wyscigi balkonikow... nawet rozrywki w tym miescie nie ma..zal i wstyd dla miasta ktore chce takze zyc z wczasowiczow!!

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 13:20:43] • [IP: 79.184.167.***]

Warto nadmienić, że 10 - 20 dB to do około 2, 5 - 8, 5 krotne przekroczenie, skala decybelowa jest skalą logarytmiczną a wartość 6, 12 i 18 dB to poziom natężenia hałasu 2, 4 i 8 krotny. Fajne co?? Trochę fizyki nie zaszkodzi.

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 13:12:50] • [IP: 92.42.112.**]

jacy latynosi? zwykli naciągacze! pozbyć się ich!

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 13:12:49] • [IP: 194.146.217.**]

mam nadzieję że w końcu przegonią tych indian z promki bo ilę można tego słuchać, dzień w dzień to samo i tak co roku, masakra P.S. radny pis zwolennikiem indian może w 1/16 jest indianinem ;) w stanach to już by kasyno otwierał :D

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 13:04:45] • [IP: 88.156.234.***]

Przeciez moga grac na jednej lub drugiej" patelni " albo w muszli komncertowej jak wolna.Na srodku promenady takie codzienne wystepy moga a nawet sa utrudnieniem dla wielu ludzi, ktore z trudem sie przeciskaja przez gawiedz i halas. Czesto ludziska przechodza po trawniku, bo inaczej nie mozna przejsc. Stanowczo takie zbiegowiska na srodku promenady sa nie do przyjecia w uzdrowiskowym, europejskim kurorcie. No i dlaczego te cd plyty maja takie drogie i czesto bez paragonow. ... A co do egzotyki to stracili oni wiele lat temu, kiedy wyjechali ze swoich krajow i zaaklimatyzowali sie w Polsce i osciennych krajach.A muzyka rzeczywiscie w kolkoto samo co wystep i co roku. Ot powielanie chalturki, liczy sie kasa.

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 13:02:00] • [IP: 95.129.226.***]

świnoujskie to istna bomba nie będzie już żadnego uzdrowiska i wczasowiczów bo wszystko ucieknie jak gazoport powstanie to już nie będzie takie miasto wszystko teraz do międzyzdroi bo tak chociasz jest inaczej a unas to tylko zadupie i nic sie nie dzieje władza nie robi tylko siedzi na stołkach i w internecie siedzom szukajom cos czego nie muszom

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 12:58:23] • [IP: 80.245.181.***]

Uzdrowisko ktoś wreszcie powinien zrobić porządek z tym bajzlem Uzdrowisko to jest od jesieni do wiosny a latem kurort wypoczynkowy a nie Uzdrowisko. Do uzdrowiska przyjeżdżają poza sezonem a w sezonie wszystkie obiekty Uzdrowisk za hotel dla wczasowiczów służą. Przez ten status Międzyzdroje lepiej w sezonie prosperuje od nas.

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 12:56:30] • [IP: 79.184.164.**]

a to chodzi zapewne o wlasciciela IRYSA temu cigle jest zagłośnio - jest na to wszystkomprosty sposob od czertwca do wrzesnia niech miasto nie bedzie uzdrowiskiem

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 12:55:21] • [IP: 80.54.123.***]

Haha, ale kota ogonem wywijają - faktyczny problem robi się jak po 22 rąbią muzykę za głośno - ale to już przecież nie pseudo - Indianie tylko inni tzw Muzycy :) O nich już nasi bez-radni nie wspomnieli? Czy tylko pan" Redaktor" wolał nie podnosić tego tematu?

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 12:55:00] • [IP: 92.42.113.***]

Najwyższy czas zawiesić status Uzdrowiska na czas letni. Niemcom przeszkadza hałas, to niech się tu latem nie pchają.

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 12:54:29] • [IP: 91.199.250.*]

to jest nienormalne żeby po 22 zapadała głucha cisza w środku samego lata. nie ma gdzie wyjść a promenada to najbardziej odpowiednie miejsce by po 22 tętniło życiem a nie ciszą grobową. starsi ludzie niech sobie odpoczywają w ciszy od października do kwietnia. uważam, że to juz lekka przesada z tymi Indianami.

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 12:52:42] • [IP: 92.42.118.***]

Zdecydowanym zwolennikiem muzyków był radny PiS Andrzej Mrozek. - Hmmm... ciekawe dlaczego ;-)

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 12:51:21] • [IP: 88.156.232.**]

Jakie uzdrowisko ?? Z gazoportem za wschodnim falochronem ?? Nikt nie wpadł na taki pomysł, zanim zaczęto budowę, a teraz czepaiją się latynosów?? A wziąć za łeb tego, co wydał pozwolenie na budowę i niech pokryje straty !!

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 12:46:37] • [IP: 92.42.117.*]

indianie są super i są ozdobą naszego miasta puszczają świetną muzykę do wiatru i morza, zostawcie ich niewykształceni radni

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 12:46:05] • [IP: 92.42.114.***]

chcesz drutem kolczastym odgrodzic uzdrowisko od ludzi?

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 12:45:32] • [IP: 92.42.117.*]

taaa a na bermudach głośniejsza muzyka i nikomu nie przeszkadza, dno

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 12:44:11] • [IP: 80.245.189.***]

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 12:26] • [IP: 217.97.193.***] - to nie Cyganie tylko Peruwiańczycy. Przyjechali tutaj aby zarabiać na życie. ..

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 12:43:51] • [IP: 178.238.249.***]

W tym mieście się dzieje NIC.. Oprócz 'budowania' czyli wtykania w kazda dziurę pseudo apartamentów.. bo to co sie buduje to nie sa apartamentowce z prawdziwego zdarzenia, dziwi tylko głupota ludzi którzy kupują to po dużo zawyżonych cenach!! Miasto ma zaledwie kilka lokali, żaden nie ma udogodnień dla dzieci i rodzin jak na zachodzie ma to miejsce w nadmorskich kurortach oczywiście nie mówie tu o sąsiednim Alhbecku.. dla młodzieży jest nic, dla wczasowiczów kilku beznadziejnych budek z piwem na plaży, wybór piwa niemal zerowy! Chyba nad polskie morze przyjeżdzają tylko ludzie których nie stać na porządny wyjazd na wczasy przy gwarantowanej pogodzie.. bez kolejek na prom, bez rokopanych ulic, bez atrakcji, geriawit Area !!

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 12:41:02] • [IP: 83.31.138.***]

Wyznaczyć teren poza strefą Uzdrowiska, to takie proste jak drut kolczasty. Zwolnić tych co tak dobrze pracują przy Żmurkiewiczu! A może jeszcze inne kroki?

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 12:39:34] • [IP: 80.245.190.**]

MOZE INDIANIE WYBAWIA NAS OD STATUSU UZDROWISKA I BEDZIE MOZNA ZYC NORMALNIE...

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 12:38:12] • [IP: 92.42.114.***]

Fajne indiany, fajna indianka, mozna posluchac, popatrzec, w koncu sa z innego egzotycznego kontynentu i prezentuja nam swoja sztuke i historie

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 12:32:26] • [IP: 195.117.222.*]

Dlaczego łysy rozpina rozporek? Żeby poczuć wiatr we włosach.

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 12:32:01] • [IP: 195.117.222.*]

Przychodzi baba do lekarza i mówi: - Jestem skonana. A lekarz na to: A ja z gwiezdnych wojen.

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 12:31:55] • [IP: 92.42.116.***]

bez jaj.Oni są ozdoba naszej promenady.Przyciągają. Pewnie jakieś szkopy oblegające ośrodki wczasowe marudzą. jak chcą ciszy niech jada na wieś albo siedzą w domu debile. ZOSTAWCIE INDIAN W SPOKOJU SĄ SUPER!!

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 12:28:30] • [IP: 80.245.186.***]

mam pomysł Indianin przenieść do muszli koncertowej tam i tak nic się nie dzieje

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 12:27:13] • [IP: 80.245.178.***]

DO GNOJI ZNIMI

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 12:26:10] • [IP: 217.97.193.***]

Jacy Indianie??!! Przecież to CYGANIE, od lat przebierający się za Indian i kręcący niezły biznes!

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 12:23:25] • [IP: 178.238.246.**]

muszla koncertowa na promenadzie tam powinien indjaniec grac spiewac

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 12:23:20] • [IP: 92.42.113.**]

lepiej zająć sie tymi młodymi menelami pog Gryfam, to dopiero wstyd, żekomo uczciwi bo piszą ze na piwo zbierają a nie na chleb, uczciwość ich podobna do naszych fantastucznych polityków

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 12:21:44] • [IP: 80.54.123.***]

do muszli koncertowej ich dać

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 12:20:34] • [IP: 92.42.112.***]

Po co komu status uzdrowiska? Zrobiło się miasto emerytów wszyscy inni muszą siedzieć w domach bo już po 22-ej niema gdzie wyjść to jest jawna dyskryminacja miasto powinno dopiero zaczynać żyć o tej porze a nie umierać od tego jest lato emeryci mają całą zime cisze i spokoj

ryynio • Poniedziałek [29.08.2011, 12:17:10] • [IP: 83.249.22.***]

latynosi znani są z robienia dymu :-) szkoda tylko ze nie serwują swojej narodowej potrawy, rosołku ze świnki morskiej...

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 12:16:22] • [IP: 92.42.113.**]

i bardzo dobrze, może w koncu młodsi ludzie zaczna przybywać do Świnoujścia w końcu będzie można wyjść posłuchac muzyki, może nawet potańczyć, rozerwać sie troche, a nie czekać tylko na kostuchę i smęcić co kogo boli i gdzie strzyka

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 12:08:12] • [IP: 217.97.193.***]

przegonić tych pseudo indian !

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 12:07:17] • [IP: 217.97.193.***]

hahahahaa ! JEŻELI CZYTA TO JAKIŚ RADNY ZE ŚWINOUJŚCIA TO ZASTANÓW SIE... CZY NA PROMENADZIE MA BYĆ CISZA JAK W LESIE?! CZY NA PROMENADZIE MA BYĆ PUSTO I CICHO I NIE MA GRAĆ ZADNA MUZYKA ?! PRZYJDŹ NA PROMENADE I ZOBACZ JAK LUDZIE SIĘ BAWIĄ PRZY TEJ MUZYCE ! TO JEST DLA NICH ATRAKCJA BARDZO DUŻA ZPBACZYĆ JAK INDIANIE GRAJĄ I TAŃCZĄ. A TO ŻE KOMUŚ JEST ZA GŁOŚNO TO SPRAWA TYLKO NIEMCOW-STARYCH, ZRZĘDZĄCYCH NIEMCÓW. CZEMU WY SIĘ IM PODPORZĄDKUJECIE?! CHCE DODAĆ ZE PRZECIEZ TO WLASNIE PROMENADA JEST GLOWNYM PUNKTEM W ŚWINOUJŚCIU DLA TURYSTÓW I MUSI SIE NA NIEJ COŚ DZIAĆ! A NIE ŻE BEDZIE CISZA I STARZY NIEMCY BEDĄ TYLKO NA ŁAWKACH SIEDZIEC BO TYLKO ŁAWKI SĄ NA NASZEJ PROMENADZIE NIC INNEGO! JEŻELI CHCECIE ZEBY BYLO CICHO LICZCIE SIE Z TYM ŻE NIE BĘDZIE DUŻO TURYSTÓW. ZACZNIJCIE MYŚLEĆ W KONCU. ..

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 12:05:24] • [IP: 217.97.193.**]

Ta atrakcja wędruje po Polsce w poszukiwaniu gawiedzi, która zasili ich kasę. Po sezonie letnim spotkamy ich w Warszawie, Krakowie, Wrocławiu itp. To żadna autentyczna kultura tylko na jedno kopyto melodyjki pop. Jeśli miasto zarabia na Nich to niech to będzie cywilizowany poziom głośności.

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 12:04:45] • [IP: 83.21.148.***]

No i bardzo odpowiednio.

IRONIC • Poniedziałek [29.08.2011, 11:58:24] • [IP: 88.202.124.**]

Gratuluje sznownym radnym powagi problemu!!Kafka czy Yonescu przy tym problemie to pikus.toz to groteska przez duze G -, nie mylic z punktem G. niech sie tylko Prezyd.USA dowie o tym ze dyskryminujemy Indian to dopiero bedzie skandal na caly swiat !!

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 11:56:33] • [IP: 217.97.193.**]

Cisza leczy !!

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 11:53:01] • [IP: 83.21.251.***]

Indianie to atrakcja Świnoujścia. Grają O.K. Miasto nie płaci im kilku mln. złotych jak na Karuzelę Coultury. To przyciąga wczasowiczów Polaków, którzy zostawiają grube pieniądze bo jest wesoło. Same zalety. A jak Niemcom jest za głośno to niech jadą do swoich drogich i nudnych miast. A właściciel hotelu co mu za głośno niech się przeniesie do Koziej Wólki.

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 11:47:29] • [IP: 83.11.132.***]

Mnie tam nie przeszkadzaja, nie wiem o co tyle" hałasu"

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 11:45:35] • [IP: 92.42.117.***]

Przecież można na okres wakacji wydać pozwolenie(zawiesić zakazy) na zabawy nocne, dopiero po sezonie znowu wrócić do zakazów uzdrowiskowych.

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 11:37:00] • [IP: 83.94.205.***]

muzyka im przeszkadza, ale Gazoport i zagrozenie z nim zwiazane nie?

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 11:34:05] • [IP: 80.245.191.***]

stracic to tylko moze przez brudnych, smierdzacych meneli oblegajacych lawki a nie przez latynosow.co za bzdura!

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 11:26:31] • [IP: 92.42.118.***]

nie moge ich słuchac są za głośni i cały czas grają to samo

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 11:25:40] • [IP: 83.21.76.**]

A nie przeszkadzało im, że otrzymali warunki zabudowy w strefia A, gdy USTAWA UZDROWISKOWA nakazywała zawiesić postępowanie administracyjne do czasu uchwalenia planu zagospodarowania przestrzennego ? USTAWA ta nakazywała uchwalić plan do 02 października 2007 roku !! a oni złamali kolejny raz prawo i uchylili uchwałę o wszczęciu planu. NAJMĄDRZEJSI radni nie interesowali się czy jest to zgodne, czy nie z USTAWĄ UZDROWISKOWĄ ? PRZEKRĘT STULECIA dla" własnych potrzeb", mega oszustwo ?

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 11:24:12] • [IP: 92.42.117.***]

czepiają się artystów na promenadzie, ale gazoport to super inwestycja, która nie zagraża statusowi uzdrowiska. BRAWO

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 11:20:04] • [IP: unknown]

W takim układzie powinno się zakazać poruszania po Żeromskiego, Sienkiewicza i innych ulicach dzielnicy tzw. uzdrowiskowej wszelkiej maści spalinowcom. Z badań.Godzinna jazda samochodem zabiera tyle tlenu z atmosfery ile potrzeba dziesięciu ludziom do oddycha- nia przez całą dobę !To pod rozwagę hipokrytom.

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 11:18:44] • [IP: 93.94.186.*]

Kazda muzyka niezaglosna jest wspaniala.Wczasowicza sie podoba.Po godzinie 22 jest cisza promenada w wiekszoci umiera.

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 11:16:45] • [IP: 217.97.193.***]

Z jakiej" Ameryki Południowej"?? Przecież to miejscowi Cyganie od lat przebierający się za Indian i robiący kasę!

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 11:16:35] • [IP: 188.147.174.***]

Hałas panu Mrozkowi nie przeszkadza ale Gazoport to juz bardzo mimo, że niby to pomysł pis-u. Co za dziwny facet dużo braku normalności.

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 11:15:37] • [IP: 192.168.1.**]

byłem u was tydzien - widzialem ich zadna rewelacja a halas robia duzy i codziennie to samo - w ogole nie pasuja do klimatu swinoujscia

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 11:14:35] • [IP: 10.0.0.***]

OJ NIECH SOBIE CI LATYNOSI GRAJA, ZAWSZE JEST DUZO LUDZI KOLO NICH A JAK JEDEN GAMON CHCE SPAC W DZIEN TO NIECH WYPIEPSZA!!WSZYSCY CISZA BO JASNIE PAN CHCE SPAC W POLUDNIE!!A KOPA W DUPE TAKIEJ KANALII I WON!!

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 11:13:12] • [IP: 80.245.182.**]

miasto emerytow i rencistow... przykro bardzo ze mlodzi ludzie nie maja tu czego szukac. pamietam jak jeszcze kilka lat temu zanim wprowadzono restrykcyjny zakaz" halasowania" promenada wieczorami tętnila zyciem. praktycznie na kazdej lawce ktos siedzial. wesolo bylo. niestety to juz tylko wspomnienie, a z tego co widac bedzie juz tylko gorzej bo jakas babcia z dziadkiem lubi spac o 21 i musi miec calkowita cisze...miasto dąży do tego zeby zadowolic tylko jedna niezbyt zamozna grupe spoleczna... powodzenia

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 11:13:02] • [IP: 88.156.235.***]

a ja lubię tą muzykę, poza tym sa od lat

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 11:09:52] • [IP: 46.112.72.**]

Bzdura straci prawa do uzdrowiska a co te miasto robi -fasola i wielki przewodniczacy nic miasto umiera nic sie nie dzieje dbaja o wlsne tylki, atrakcji zero fasola puknij sie

Gość • Poniedziałek [29.08.2011, 11:06:23] • [IP: 109.243.55.**]

nie lubie ich, przez nich nich prawie nie da się przejść przez ten odcinek promki

Oglądasz 1-207 z 207
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■