POGODA

Reklama


Wydarzenia

Stanisław Możejko • Poniedziałek [06.08.2007, 01:16:06] • Świnoujście

Kto głosuje w Świnoujściu?

Podczas wyborów w 1997 roku było 32667 uprawnionych do głosowania (mieszkańców 43600)

Podczas wyborów w 2006 roku było 33660 uprawnionych do głosowania (mieszkańców 40600)

Dziewięć lat później o 3000 mieszkańców mniej a o 1000 więcej uprawnionych do głosowania !!!

Co wy na to???


komentarzy: 30, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-25 z 30

Gość • Środa [08.08.2007, 21:32:37] • [IP: 80.245.187.**]

.i..

Gość • Wtorek [07.08.2007, 22:52:31] • [IP: 207.58.179.**]

Załoga Kruzenszterna skompletowana pod kątem wizyty w Świnoujściu to kwiat ruskiej agentury. To ciekawe, że pchali się na niego Oponiarz i Karaluch. Wyraźnie widać, w którym kierunku płyną ich sentymenty. A poza tym muszą odebrać świeże instrukcje z Moskwy z rąk admirała Władimira Jegorowa, zaufanego człowieka Putina. ..

Gość • Wtorek [07.08.2007, 21:16:07] • [IP: 207.58.179.**]

W tej wlaśnie chwili Oponiarz i Karaluch goszczą na koszt miasta agenturalną załogę Kruzenszterna w Karczmie Polskiej na Basenie Północnym. Na własne oczy możecie zobaczyć jak na wasz koszt goszczeni sa i pojeni niedawni okupanci naszego kraju. Możecie zobaczyć jak Karaluch nawija po rusku lepiej niż po polsku. Nigdy nie widziano go równie szczęśliwego jak w objęciach sowieckich kolegów. Nie wierzycie? Idźcie i sprawdźcie. O ile zostaniecie wpuszczeni, bo kto wie, czy Karczmy nie zarezerowowano dla" elit". ..

Gość • Wtorek [07.08.2007, 20:08:24] • [IP: 207.58.179.**]

Wasz strach i wściekłość można wręcz wyczuć nosem. Trochę głupio, że tak świetny wzorowo zmontowany przekręt został ujawniony, prawda?

Satyr • Wtorek [07.08.2007, 17:55:30] • [IP: 83.21.1.**]

Pan Możejko nie potrafi albo nie chce poprawnie analizowac danych statystycznych.Gdyby zauważył, że w dobie dobrobytu społeczeństwo się starzeje, wnioski musiałyby byc inne, nie pasujące do teorii spiskowej.Albo więc nie zauważa dobrobytu albo jak zwykle manipuluje.Ponieważ meteopaci reagują na zmiany ciśnienia w sposób nieprzewidywalny (np.mania prześladowcza)należy się spodziewac w Świnoujściu znacznego wzrostu ciśnienia i temperatury. Lepiej więc wybrac się na plaże niż czytac wypociny meteopaty o zabarwieniu schizofrenicznym.

Gość • Wtorek [07.08.2007, 14:44:24] • [IP: 207.58.179.**]

Anonimowe=niewiarygodne? A co ma obecność podpisu do prawdziwości informacji? Policja przyjmuje anonimowe zgłoszenia. Nie pytają zgłaszających o dane osobowe. Dla ludzi mówiących prawdę w tym mieście anonimowość jest koniecznością. Inaczej byliby prześladowani. Tak jak autor artykułu obok. Moje dane osobowe wraz z odręcznym podpisem znajdziecie w szczegółowym zeznaniu na temat pewnego zapomnianego już przez was przekrętu prezia, który dla was i dla niego wydawał się drobny, ale to on właśnie was wszystkich ostatecznie pogrąży. Do czego z satysfakcją się przyczyniłem swoim zeznaniem.

Gość • Wtorek [07.08.2007, 14:20:14] • [IP: 80.245.187.**]

TO TERAZ PRZECZYTAJ TO!! TO JEST MIEJSCE DO KOMENTOWANIA ARTYKUŁÓW!! TO NIE JEST MIEJSCE DO KOMENTOWANIA INNYCH KOMENTARZY!! TAK TRUDNO ZROZUMIEĆ?? NIE BĘDĘ KOMENTOWAŁ ANI ODNOSIŁ SIE MERYTORYCZNIE DO TEGO CO PISZESZ NA TEMAT" SFAŁSZOWANEGO GŁOSOWANIA" BO TO CO PISZESZ JEST ANONIMOWE I PRZEZ TO CAŁKOWICIE NIEWIARYGODNE!! JAK CHCESZ BY LUDZIE ODNOSILI SIĘ MERYTORYCZNIE DO TEGO CO CHCESZ PRZEKAZAĆ TO NAPISZ ARTYKUŁ, PODPISZ SIĘ POD NIM SWOIM IMIENIEM I NAZWISKIEM A NASTĘPNIE UMIEŚĆ GO W JAKIMŚ SERWISIE INFORMACYJNYM!! Wcale bym się nie zdziwił gdybyś był samym Stanisławem Możejką we własnej osobie. To by było sprytne posunięcie, napisać kilka linijek artykułu by rozpocząć dyskusje a następnie siać zamęt, oskarżać i szkalować jako osoba prywatna i anonimowa pisząca komentarze bez ryzyka posądzenia o zniesławienie przez osoby oskarżane.

Gość • Wtorek [07.08.2007, 13:50:35] • [IP: 207.58.179.**]

Nie do liczb obok warto sie odniesc merytorycznie, ale do informacji PONIZEJ: zeznania osob" zdalnie glosujacych", uwiecznione facjaty wielokrotnie glosujacych. To jest ciekawe.

Gość • Wtorek [07.08.2007, 13:20:34] • [IP: 80.245.187.**]

Nie będę odnosił się merytorycznie do tych liczb bo nie ma do czego. ILOŚĆ OSÓB W MIEŚCIE NIE JEST WARTOŚCIĄ STAŁĄ!! To co niby napisał Stanisław M. nie jest żadną sensacją. To jest szukanie dziury w całym. Stanisław M. nie może po prostu pogodzić się z tym że nie został prezydentem miasta i postanowił do końca swojego krótkiego i beznadziejnego życia jak najwięcej krwi napsuć. Niedługo przeczytamy że naszego prezydenta sponsoruje KGB i jest sterowany przez samego Prezydenta Putina (tego z Moskwy). Albo jeszcze lepiej... Sprawa sfałszowanych wyborów zostanie przez sąd umorzona z powodu braku dowodów a Stanisław M. napisze że sądy są sterowane przez komunistów.

Gość • Wtorek [07.08.2007, 11:49:01] • [IP: 192.168.100.**]

a Stachu wali w klawiaturkę aż miło buahahaha

Gość • Poniedziałek [06.08.2007, 22:26:22] • [IP: 207.58.179.**]

"Wypociny Możejki"? A fe! Proponuję do tekstu obok odnieść się merytorycznie. Poniżej napisałem, że SĄ FIZYCZNE DOWODY manipulacji wyborami w Świnoujściu. To jest sedno sprawy. A tu zamiast wypowiedzi merytorycznych naskakiwanie z epitetami. Objaw zdenerwowania?

Gość • Poniedziałek [06.08.2007, 22:17:12] • [IP: 80.245.179.***]

Co ja na to? Mam na to wy*ebane... W poważaniu mam ile osób jest uprawnionych a ile mieszkańców oraz czy jest niż czy wyż demograficzny...

Gość • Poniedziałek [06.08.2007, 22:15:39] • [IP: 88.156.232.**]

Nie mogę uwierzyć, że na iswinoujscie umieszczono wypociny Możejki. Naprawdę miałem lepsze zdanie o tym portalu. Trochę klasy i więcej asertywności panie Sławku.

Gość • Poniedziałek [06.08.2007, 19:53:20] • [IP: 207.58.179.**]

A kto powiedział, że nie zgłaszano nieprawidłowości? Inna sprawa, że reakcja na te zgłoszenia była, mówiąc wprost, co najmniej dziwna. Nie ma ważniejszego dla ludzi problemu niż sfałszowane wybory, bo widać wyraźnie ilu ludzi cierpi z powodu okupowania prezydenckiego stołka przez złodzieja i szantażystę. Tylko Oponiarz byłby w stanie zorganizować dla ludzi taką kolonię karną jak na Modrzejewskiej 20. Tryb myślenia lat 80-tych nadal jest aktualny - właśnie po stronie komuchów. Przypominam po raz kolejny: są zdjęcia, są zeznania. Sprawa więc nie jest wcale" teoretyczna", ale jak najbardziej faktyczna.

Gość • Poniedziałek [06.08.2007, 18:13:46] • [IP: 80.245.176.***]

Chciałem coś napisać, ale tak naprawdę to ręce opadają nad poziomem dyskusji. Lepiej iść na spacer.

Gość • Poniedziałek [06.08.2007, 17:53:52] • [IP: 80.245.187.**]

Panie Stanisławie Możejko, niech pan przestanie siać zamęt i knuć teorie spiskowe. Nie będziesz Pan Prezydentem po raz kolejny! Czas już się z tym pogodzić! Podczas wyborów poparcia udzielił Panu P. Maciej Giertych... a ja tego typa po prostu nienawidzę, więc idź Pan do Diabła ze swoimi teoriami. Prawie nikogo one nie obchodzą! Ludzie mają ważniejsze problemy w życiu niż teoretycznie sfałszowane wybory i temu podobne historie. Skoro to prawda to niech Pan pozwie kogoś do sądu! Widzę że Panu nic więcej nie zostało oprócz siania zamętu, bo i tak nikt Pana na Prezydenta nie wybierze (już raz Pana na taczce powieźli) Kogo obchodzi kto jest komuchem a kto nie jest. Z takim trybem myślenia to zapraszam do lat 80-tych... Hallo Panie Stanisławie, proszę oprzytomnieć mamy rok 2007! >Dziewięć lat później o 3000 mieszkańców mniej a o 1000 więcej uprawnionych do głosowania!!< Jeśli o mnie chodzi to nic dziwnego. Jest niż demograficzny, więcej osób umiera niż się rodzi. Liczba osób w mieście nie jest liczbą stałą.

Jerzy • Poniedziałek [06.08.2007, 17:32:07] • [IP: 88.156.235.***]

W czasie wyborów są zwykle" mężowie zaufania" z różnych ugrupowań, więc pewnie zwracają uwagę na prawidłowość wyborów. Co do liczby wyborców - podrastają małolaty, osiągają wiek uprawniający do głosowania i glosują! Ilość mieszkańców tez jest płynna. Więc mnie to nie dziwi. Jakoś żaden" Mąż zaufania" nie zgłaszał nieprawidłowości, więc chyba było wszystko w porządku.

Gość • Poniedziałek [06.08.2007, 15:00:48] • [IP: 217.97.199.*]

Do Marka:Ale szczerze napisałeś! Rzeczywiście, Tobie zawsze się tylko wydawało, że masz prawicowe poglądy!

Gość • Poniedziałek [06.08.2007, 14:41:09] • [IP: 207.58.179.**]

Tekst z 11:34 wyraźnie zabolał co niektórych. Bardziej zaboli jednak to, co z tej afery wyniknie dla sprawców. Zabawne jest to, że niektórzy wyskakują z diagnozami psychiatrycznymi, ale nikt nie raczył zanegować podanej metody fałszowania wyborów. W związku z tym pytanie: Na jakiej podstawie twierdzicie, że tak NIE BYŁO? Osoby, których podpisy widnieją na listach, mimo, że ich w Świnoujściu nie było, to FAKT, który można sprawdzić. Opowiadają o tym sami" zdalnie głosujący". Podobnie jak te same osoby głosujące w różnych komisjach. Tu istnieje nawet materiał zdjęciowy. Co do" drabiny polskiego wymiaru sprawiedliwości", to bywa różnie, o czym powiedział wprost Znany Rybak Kutrowy Lechosław, mówiąc o WC-Prokuratorze:" To jest dobry prokurator, bo to jest nasz prokurator". Bez komentarza. I jeszcze jedno: komuchem nie jest się z daty urodzenia, czy przynależności partyjnej. Komuchem jest się z wnętrza.

Marek • Poniedziałek [06.08.2007, 13:46:08] • [IP: 80.245.187.**]

Podobnie jak plsfr nie jestem komuszkiem i nigdy nim nie byłem (wiek). Zawsze wydawało mi się, że mam poglądy prawicowe, ale z Stanisławem nigdy zgodzić się nie mogłem i dlatego nigdy na niego głosowałem. Zgadzam się w pełni z plsfr - nic dodać nic ująć. Stasiu = kompletna kompromitacja i mania prześladowcza!! Do właściciela strony: w jaki sposób można umieszczać artykuły na Pana/i stronie i kto może zamieszczać komentarze dłuższe niż to przysługuje" zwykłym" użytkownikom?

ptasiek • Poniedziałek [06.08.2007, 13:25:14] • [IP: 80.245.176.***]

Ten tekst jest kolejnym dowodem postępującej paranoi Stacha M. zwanego Taczką. On skończy w pokoju bez klamek, wszystko na to wygląda

plsfr • Poniedziałek [06.08.2007, 12:40:14] • [IP: 88.156.233.***]

Nie wolność, a równość wypowiedzi. Skoro chciał pan zamieścić artykuł na stronie, trzeba było to zrobić 'oficjalnie' a nie pod przykrywką gościa. Komuszkiem nie jestem, bo czasy komunizmu są mi nieznane, ale doskonale pamiętam nic_nie_robienie pana Możejki i kompletną stagnację w mieście za jego kadencji. A z rzeczonymi" faktami" może się pan skierować do całej drabiny polskiego wymiaru sprawiedliwości. Jeżeli decyzja któregokolwiek szczebla pana nie zadowoli, bo się okaże, że wszędzie palce maczała" komusza mafia", może pan wskoczyć nawet do Trybunału Sprawiedliwości UE. Fakty prezentuje się jawnie, a nie boczną, plotkarską dróżką. Chyba, że boi się pan konsekwencji wynikających z zarzutu oszczerstwa... Poraz kolejny zresztą...

Gość • Poniedziałek [06.08.2007, 12:23:23] • [IP: 207.58.179.**]

Ciekawym zjawiskiem jest to, że starym komuszym zwyczajem z czasów PRL próbujecie ograniczać wolność wypowiedzi. W tekście z 11:34 nie ma nienawiści, zostały podane fakty, oraz wyrażona refleksja na temat przyczyn sytuacji w Świnoujściu. Nie wszystkie komuszki zostały wtajemniczone w cały proceder, więc zanim zaczniecie szczekać, zapytajcie się o całą akcję starszych i mądrzejszych kolegów z gangu.

plsfr • Poniedziałek [06.08.2007, 12:11:23] • [IP: 88.156.233.***]

Ciekawym zjawiskiem jest to, że w elaboracie z 11:34 znajduje się 3160 znaków ze spacjami, a nie maksymalne 1024. Jeżeli administrator chce publikować kierowane chorą nienawiścią i nieumiejętnością poradzenia sobie z przegraną wypociny pana Możejki, proszę aby to robił jawnie w artykule, a nie pozwalał na budowanie esejów w komentarzach, za których treść w końcu" nie odpowiada".

Gość • Poniedziałek [06.08.2007, 11:55:39] • [IP: 80.245.184.**]

Na dodatek liczba jest prawie rowna 1000 tez niby zbieg okolicznosci?Kazda osoba ktora mysli chodz troche nie ulegnie emocja po wybudowaniu deptaka czy remoncie promenady Bo to wszystko i tak jest kielbasa wyborcza za zaciagniete kredyty...Niech teraz kazdy rozliczy prezydenta co zrobil dla mlodziezy czy osob starszych. Prawda jest taka ze dla biedniejszej czesci spoleczenistwa niema tutaj nic.

Oglądasz 1-25 z 30
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ W Świnoujściu właśnie rozpoczął się przegląd 500 drzew rosnących w pasach drogowych, obejmujący ich inwentaryzację – obmiar, ocenę stanu sanitarnego oraz sporządzenie dokumentacji fotograficznej ■ Punkt zbiórki rzeczowej dla powodzian w sportowej MDK przy ul. Matejki 11 będzie działał w dni robocze od 8.00 do 14.30 do 30 września 2024 r. W celu pozostawienia darów należy najpierw zadzwonić pod nr telefonu 91 321 59 49. ■ AKTUALIZACJA KOMUNIKATU: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Świnoujściu potwierdził przydatność wody do spożycia z wodociągu „Granica-Wydrzany” na odcinku ul. Chrobrego obejmującym budynki przy ul. Chrobrego 19, 21, 26 i 28 ■