POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Poniedziałek [25.07.2011, 08:19:36] • Świnoujście

Zaproszenia na koncert Brodki urzędnicy rozdali między sobą?

Mieszkańcy są zbulwersowani. Dostaliśmy kilkanaście maili w sprawie zniknięcia zaproszeń na koncert Moniki Brodki. Miały być rozdawane w sobotę 23 lipca. Zebrało się sporo ludzi, którzy o umówionej godzinie w deszczu czekali na darmowe wejściówki. Okazało się, że zaproszeń już nie ma?!

- To miała być dodatkowa pula aż 600 zaproszeń na koncert Moniki Brodki – tłumaczy jeden z naszych Czytelników. – Poszedłem przed godz. 12, stało już w deszczu sporo ludzi, i jak się okazało dodatkowych zaproszeń nie było, bo rozeszły się wcześniej...

Jak dodaje mieszkaniec, za te zaproszenia odpowiadał urząd miasta.

- I ja się pytam gdzie te zaproszenia? Rozdali je pewno między sobą! – mówi zbulwersowany mieszkaniec. - Jestem zszokowany organizacją, tym że sami nie wiedzieli ile w końcu miało być tych miejscówek. Nie po to stałem w deszczu by mi powiedziano że się wyczerpały...


komentarzy: 16, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-16 z 16

Gość • Poniedziałek [25.07.2011, 23:55:08] • [IP: 92.42.116.**]

Koncert był fajny. Zaskoczył mnie in plus świetny wokal Brodki. Ale denerwował brak profesjonalnego oświetlenia. Monika była słabo oświetlona i brakowało telebimu. Jak na 21 wiek to za mało.

Gość • Poniedziałek [25.07.2011, 22:23:00] • [IP: 92.42.119.***]

Zaproszenia były jeszcze w sobotę do godz.14 ale bez dostawy do domu, należało się pofatygować.

Gość • Poniedziałek [25.07.2011, 16:15:33] • [IP: 77.114.249.**]

MADE IN POLAND by ŚWINOUJŚCIE !!

Gość • Poniedziałek [25.07.2011, 13:51:54] • [IP: 80.245.183.**]

Myślę że to nie do końca jest prawda!!, a mianowicie byłam na tym koncercie i jakie było moje zdziwienie jak zobaczyłam przed kasą (zamkniętą oczywiście) kilka grupek młodych ludzi jak mieli sporo w ręku takich zaproszeń i rozdawali je przed wejściem komu popadło...Nie wiem ile ich mieli i skąd? ale to fakt ze rozdawali.

Bździągwa • Poniedziałek [25.07.2011, 13:29:26] • [IP: 31.63.194.**]

Po darmochę, to wszyscy łapy wyciągają. I nagle ciężko chorzy staja się zdrowi: ślepi widzą, bez nogi biegną, kulawi człapią prosto. ..

Gość • Poniedziałek [25.07.2011, 13:06:38] • [IP: 91.94.69.***]

nie dla psa...

Gość • Poniedziałek [25.07.2011, 11:54:20] • [IP: 217.97.193.***]

Zeroo organizacji i informacji w tym mieście jest... Niestety.

Gość • Poniedziałek [25.07.2011, 11:04:03] • [IP: 92.42.116.***]

A kto to jest Brodka??Tez jakaś. .gwiazda hahha!

Gość • Poniedziałek [25.07.2011, 10:13:08] • [IP: 95.129.225.***]

Ludzie! Nie było żadnergo problemu z dostaniem tych zaproszeń, może tyle, że trzeba było się o to postarać wcześniej! ;/ Mi się udało zdobyc aż 4 zaproszenia z czego 3 zostawiłam u pani na wejściu, bo z nich nie skorzystałam! ;/ Poza tym było wiele, wiele miejsc wolnych w czasie koncertu, więc o co to HALO?!

Gość • Poniedziałek [25.07.2011, 09:40:00] • [IP: 192.168.101.***]

no właśnie, a to była jedna z nielicznych atrakcji na którą chciałoby się pójść w te deszczowe dni. Prokurator śpi.

Gość • Poniedziałek [25.07.2011, 09:25:55] • [IP: 80.54.123.***]

Mieszkańcu urzędnik to też człowiek ma prawo iść na koncert jak i ty i z jego funduszu socjalnego to szło więc dla siebie sam kup, za swoją kasę !!

Gość • Poniedziałek [25.07.2011, 09:25:51] • [IP: 92.42.115.***]

szkoda że nie wiedzieliśmy w jakich miejscach rozdawali przez cały miesiąc zaproszenia wzieli byśmy też dla znajomych

Gość • Poniedziałek [25.07.2011, 09:22:32] • [IP: 88.156.235.***]

w Świnoujściu nie ma 1700 urzędników czy ile tam jest miejsc w amfiteatrze

Gość • Poniedziałek [25.07.2011, 09:13:38] • [IP: 92.42.112.***]

Organizacja ?? imprezą kierował tłum. ..a te" leśne dziadki" zarośnięte i śmierdzące tytoniem to była ochrona?? buhahahaha

Gość • Poniedziałek [25.07.2011, 09:12:40] • [IP: 92.42.113.**]

Pratycznie cały miesiąc były rozdawane bilety w różnych miejscach Śwnoujścia. Nie było wielkiego zainteresowania osobiście odebrałam ich kilka dla znajomych. Niestety nie należy zostawiać spraw na ostatni moment i meć pretensje do wszystkich.

Gość • Poniedziałek [25.07.2011, 08:57:42] • [IP: 92.42.115.***]

cofamy się do minionych lat nikt nikogo nie będzie rozliczał

Oglądasz 1-16 z 16
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Punkt zbiórki rzeczowej dla powodzian w sportowej MDK przy ul. Matejki 11 będzie działał w dni robocze od 8.00 do 14.30 do 30 września 2024 r. W celu pozostawienia darów należy najpierw zadzwonić pod nr telefonu 91 321 59 49. ■ AKTUALIZACJA KOMUNIKATU: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Świnoujściu potwierdził przydatność wody do spożycia z wodociągu „Granica-Wydrzany” na odcinku ul. Chrobrego obejmującym budynki przy ul. Chrobrego 19, 21, 26 i 28 ■