POGODA

Reklama


Wydarzenia

Rzecznik Prezydenta Miasta • Piątek [15.07.2011, 15:35:30] • Świnoujście

Spotkania w sprawie terminalu LNG

Spotkania w sprawie terminalu LNG

fot. Urząd Miasta

W czwartek (14.07) w urzędzie miasta odbyło się spotkanie wykonawcy terminalu LNG z radnymi, zastępcą prezydenta Barbarą Michalską oraz niektórymi urzędnikami. Spotkanie odbyło się na wniosek Polskiego LNG. Wykonawca terminalu przedstawił zmiany, jakie chciałby wprowadzić do pozwolenia na budowę. Wszystkie dotyczą terenu gazoportu. Jedną nich jest wydmuchiwanie w razie potrzeby części gazu do atmosfery, zamiast jak to wcześniej planowano jego spalanie. Jako podstawę tej zmiany przedstawiono względy środowiskowe.

- Dzięki wydmuchiwaniu gazu wykluczona zostanie emisja gazów powstałych przy spalaniu. - mówił przedstawiciel włoskiej firmy, wchodzącej w skład konsorcjum konsorcjum Saipem-Techint-PBG. - Wydmuch bez zapłonu sprawi, że gaz pójdzie od razu wysoko w powietrze. Nie będzie płomienia, jak przy spalaniu.

- Wydmuch ma też zaletę dla wizualizacji krajobrazu - przekonywał kierownik kontraktu Piotr Kurzawa. - Nie będzie wysokiego słupa ognia spalanego gazu, który byłby widoczny przez cały czas.

Spotkania w sprawie terminalu LNG

fot. Urząd Miasta

Uwalniany gaz będzie lżejszy od powietrza i jak zapewnia wykonawca terminalu LNG będzie wyrzucany wysoko w górę i szybko będzie rozpuszczał się w atmosferze. Nie będą powstawały żadne chmury gazu.

Uwalniany gaz będzie lżejszy od powietrza i jak zapewnia wykonawca terminalu LNG będzie wyrzucany wysoko w górę i szybko będzie rozprzestrzeniał się w atmosferze. Nie będą powstawały żadne chmury gazu. A co w przypadku, gdy dojdzie do wybuchu wydmuchiwanego gazu?

- Gdyby nawet doszło do wybuchu, to fala uderzeniowa będzie bardzo wysoko w górze, na ziemi nie spowoduje żadnych zniszczeń - zapewnia Piotr Kurzawa.

Pozostałe zmiany przedstawione przez wykonawcę to m.in. dodatkowy budynek na potrzeby awaryjnego zasilania generatorem diesla, dodatkowa platforma dla pomp LNG wysokiego ciśnienia, przesunięcie zbiorników p.poż., wody technologicznej, wody pitnej, modyfikacja budynku SCV.

W opinii Wydziału Ochrony Środowiska i Leśnictwa UM Świnoujście nowe rozwiązania są bezpieczniejsze od pierwotnie zakładanych, mają mniejszy wpływ na środowisko, niż wcześniejsze planowane.

BIK UM


komentarzy: 122, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-122 z 122

Gość • Poniedziałek [18.07.2011, 11:13:35] • [IP: 93.94.190.***]

jacy to fachowcy!! człowieku, podczas spotkań niektórzy nie umieli odpowiedzieć na pytania zasłaniając się tym iż muszą się zapoznać, dla mnie powinni od razu odpowiadać a nie ze prześlą odpowiedzi itd a te odpowiedzi ich to kpina poczytaj umiejętne wymijanie się od odpowiedzi

Gość • Poniedziałek [18.07.2011, 07:35:47] • [IP: 95.129.226.***]

przecież ci"fachowcy" tu nie będą mieszkać więc im to wisi i powiewa.Za chwilę potrzebne będą nowe zezwolenia i Świnoujście zatrują, zaczyna się od palca apotem ręka itd.

Gość • Niedziela [17.07.2011, 23:02:50] • [IP: 93.94.190.***]

ten po lewej jakaś znana starsza twarz, nasz zbawiciel gazosyfowy?ja bym ich wszystkich...

Gość • Niedziela [17.07.2011, 22:17:22] • [IP: 94.42.149.***]

qrwa!teraz nas zagazują ??

Gość • Niedziela [17.07.2011, 21:20:37] • [IP: 92.42.118.**]

na spotkaniu organizowanym w pośpiechu było tylko czterech radnych !!

Gość • Niedziela [17.07.2011, 18:04:20] • [IP: 93.94.190.***]

ALE jak mieszkańcy protestem popsuja miny tych panów ze zdjęcia nieprawdaż no chyba ze spec służby używają broni wobec protestujących w imię wyższych celów, bo życie i zdrowie jak widać nie jest nic warte skoro gazoport powstaje kilkaset metrów od siedzib ludzkich

Gość • Niedziela [17.07.2011, 15:53:45] • [IP: 83.11.135.**]

193...jakie studia kończyłeś" otorz, warjackich, podwujny, " prosze uspokój się.

Gość • Niedziela [17.07.2011, 13:42:08] • [IP: 80.245.190.*]

Panowie sami nie widza co budują jakie ten obiekt ma spełniać WARUNKI TECHNICZNE, bo minister Grabarczyk jeszcze nic w tym temacie nie opracował i cała inwestycja jest NIELEGALNA łącznie z pozwoleniem na budowę wydanym przez fircyka wojewodę z PO. Powinien za to siedzieć za kratkami już dawno.

Gość • Niedziela [17.07.2011, 13:39:08] • [IP: 93.94.190.***]

A JAKA BĘDZIE CENA TEGO GAZU ?? sprowadzanego z odległości 1/4 świata...Czemu na to nikt nie ODPOWIE !! Uraczył nas tym PIS ale PO mogła to zablokować a dalej ciągną ten nonsens EKONOMICZNY...Teraz przerwać to. będzie stał taki koszmarek i straszył mieszkańców zagrożeniem żyjących z turystyki. A wpływ ORV czy podgrzew przez podgrzanie spalając gaz., azotowanie stacja kompresorów.poczytajcie na ten temat nie piszcie bzdur jaki to miód z tego gazosyfu, to wyjdzie niektórym bokiem i to jakim

Bździągwa • Niedziela [17.07.2011, 10:55:12] • [IP: 31.63.232.***]

Ten jeden, to ma nawet wodę z gazem.

Gość • Niedziela [17.07.2011, 08:45:05] • [IP: 93.94.190.***]

czyli jednak może nastąpić WYBUCH- to o czym mówili mieszkańcy jest PRAWDĄ- nie można dopuścić do wybudowania gazosyfu w kurorcie, jest w końcu Trójmiasto-kolebka rządzących przenieśnie tą inwestycję i Gdańsk zyska tak jak Świnoujście

Fuj • Niedziela [17.07.2011, 07:23:22] • [IP: 83.21.165.***]

A JAKA BĘDZIE CENA TEGO GAZU ?? sprowadzanego z odległości 1/4 świata...Czemu na to nikt nie ODPOWIE !! Uraczył nas tym PIS ale PO mogła to zablokować a dalej ciągną ten nonsens EKONOMICZNY...Teraz przerwać to . ...to za wiele kasy poszło. ..więc będzie stał taki koszmarek i straszył mieszkańców zagrożeniem żyjących z turystyki.

Gość • Niedziela [17.07.2011, 00:23:14] • [IP: 178.238.247.**]

22:28 a ze spalania węgla nie wydobywa sie metan? jedz ty lepiej na ta białorus tam masz swoje swojskie klimaty.

Gość • Sobota [16.07.2011, 23:51:55] • [IP: 93.94.186.**]

Zagłada Armagedon

Gość • Sobota [16.07.2011, 22:49:39] • [IP: 79.191.72.**]

pij a drogą wodę, kiedyś mnie tez będzie na taką stać b cieżko pracuje

Gość • Sobota [16.07.2011, 22:28:27] • [IP: 93.94.190.***]

diobre dobre Do 252-gaz z wodno czadowy uzyskiwany z węgla, bo taka jest potoczna jego nazwa ma się tak do LNG który to jest 92% metan ma się tak jak"picie wody w Szczawnicy a szczanie w piwnicy"gdzie z jednego kubika powstaje 1360 kubików czyli podczas wybuchu powstaje bomba termobaryczna niszcząca obszar podobny do atomówki kiedy taki zbiornik o tej kubaturze uległby rozszczelnieniu..A wpływ ORV czy podgrzew przez podgrzanie spalając gaz., azotowanie stacja kompresorów.Więc poczytaj na ten temat nie pisz bzdur - chyba że jesteś z LNG.. .zapytaj jaka będzie cena tego gazu - czy ci na to ktoś odpowie...

Gość • Sobota [16.07.2011, 20:58:36] • [IP: 217.97.193.**]

w odpowiedzi szanownym ziomalom...otorz nie przeszkadzaly mnie halasy i zgrzyty, jak to obrazowo piszesz, pracowalem ukoniczylem studia szanowale prace ktora wykonywalem, rodzina się rozwijała miala co jeśc i za co kupić leki, bo to moje miasto się rowijało...a tak apropos tak z reka na sercu powierzyłbys swoje oszczędnosci tym na zdjęciu, bo ja złamanego grosza..porozmawiajcie z ludzimi pracują na warjackicj papierach, bo Tusk powiedział, że nie da grosza bo panstwo tonie w długach, wiec buduje się tak jak komu si.ę raniej wstanie, jedena wielka improwizacja, co z tegop wyniknie strach pomyślec...dlatego jestem przeciw, bo nie ma gwarancji dla miasta i mieszkancow, pamiętacie rechot Grada jak z ironią mówił, ze komory gazowe upiekszą naszą wyspę..nic dodac nic ująć, a strach jest podwujny, przeciez widzić cosię dzieje a kraju peło po trupach do władzy, wybory prezydenckie w warszawie nieważe, bo policjant w aucie woził kartki do głosowanie i co ano nic,

Gość • Sobota [16.07.2011, 20:13:11] • [IP: 83.21.150.**]

koniec miasta i kurortu...

Gość • Sobota [16.07.2011, 19:12:28] • [IP: 80.54.123.**]

Ponoć australijskie świnie przyczyniają się do powiększania tzw. dziury ozonowej. Z odchodów wyzwalają się tak duże ilości metanu, że jego wpływ na ozon jest już policzalny. Dlaczego LNG nie może wykorzystać gazu zamiast bezmyślnie go spalać a tym bardziej wyrzucać do atmosfery? Podejrzewam, że przy dobrych układach to jeszcze dostaliby jakąś prestiżową nagrodę za ochronę środowiska. Jeśli to jest nieopłacalne, to miasto powinno sprawdzić co jest bardziej szkodliwe, wypuszczanie gazu czy jego spalanie? dwutlenek węgla - efekt cieplarniany, metan - rozpad ozonu = dziura ozonowa

Gość • Sobota [16.07.2011, 18:24:58] • [IP: 83.25.166.***]

do 190, potrafisz tylko ubliżać...ale w jednym masz rację cytuję " dobrze że mądrzy mieszkańcy wiedzą co dobre dla dzieci"- zaewniam Cię, na pewno wiedzą. Żałuj siebie samego no i jak najprędzej przykuj się łańcuchem do zbiorników...POSTĘPU NIE ZATRZYMASZ...sprzdawac sie nie muszę, bo zyje uczciwie i normalnie, a to jest takie proste, wystarczy tylko przestrzegac dekalogu. Kończe dyspute z Tobą, bo i tak nic z niej nie rozumiesz... mimo wszystko pozdrawiam, a czas pokaże.

Entalpia • Sobota [16.07.2011, 18:15:56] • [IP: 83.21.165.***]

Do 252-gaz z wodno czadowy uzyskiwany z węgla, bo taka jest potoczna jego nazwa ma się tak do LNG który to jest 92% metan ma się tak jak"picie wody w Szczawnicy a szczanie w piwnicy"gdzie z jednego kubika powstaje 1360 kubików czyli podczas wybuchu powstaje bomba termobaryczna niszcząca obszar podobny do atomówki kiedy taki zbiornik o tej kubaturze uległby rozszczelnieniu..A wpływ ORV czy podgrzew przez podgrzanie spalając gaz. , azotowanie stacja kompresorów.Więc poczytaj na ten temat nie pisz bzdur - chyba że jesteś z LNG. ..zapytaj jaka będzie cena tego gazu - czy ci na to ktoś odpowie...

Gość • Sobota [16.07.2011, 16:29:27] • [IP: 178.238.252.***]

ciekawy jestem ze przez 40 lat w świnoujskiej ma wyspie uznam był zbiornik z gazem koksowniczym ze smrodzącymi kominami i nikomu on nie przeszkadzał a turystów było od zatrzęsienia a sam zbiornik nawet nie wybuchł!! wiec pisanie podobnych bzdur jest po prostu nie na miejscu. A jeśli ci sie nie podoba przeprowadź sie najlepiej tam gdzie nikt nie będzie ci poprzeszkadzał polecam Bieszczady albo na idąc twoim tokiem myślenia na Białorus nie obrażając samych Białorusinów.

Gość • Sobota [16.07.2011, 16:25:20] • [IP: 93.94.190.***]

za ile się sprzedałeś 78- dobre słowo, stówka w kieszeń, a może kelner (przystawka) cwaniaków od komór gazowych?szkoda mi Ciebie i twojego przemysłu- taki ekonomiczny a upadł ciekawe, ekonomii nikt nie przeskoczy, już kiedyś próbowano ale nic z tego nie wyszło, to samo ten gazosyf brak podstaw ekonomicznych, a podatki płaci się od dochodu a gazosyf ws swojej istocie ma inne zadania (podobno), nie rób wody z mózgu nam mieszkańcom kurortu o pięknej nazwie Świnoujście

Gość • Sobota [16.07.2011, 15:49:13] • [IP: 88.156.233.***]

93.94.190 - zresetuj swój mózg bo masz go zablokowany.

Gość • Sobota [16.07.2011, 15:35:09] • [IP: 93.94.190.***]

78 propagando" elengusów" ewidentna dobrze że mądrzy mieszkańcy i wiedzą co dobre dla dzieci a co zabije ich przeszłość-gazosyf, wybierzmy przyrodę i zdrowie środowisko a nie CO2, i przemysł chemiczny- TO NAS ZABIJE ILU PORTOWCÓW UMIERA TO EFEKT CHEMII JAKA BYŁA KILKA LAT TEMU W PORCIE -ot prosty przykład jeden z wielu, gazosyf miał być bezpieczny nic miało nie wybuchać a tu się okazuje że najpierw może wybuchnąć w powietrzu za tydzień powiedzą że jak wybuchnie to całe miasto pójdzie w dym ale to mało prawdopodobne tak?w totolotka też się nie wygrywa ale ktoś od czasu do czasu trafia STOP LNG

Gość • Sobota [16.07.2011, 15:16:59] • [IP: 83.21.78.***]

Dajmy szanse młodym ludziom, którzy się tu urodzili, wykształcili. Nalezy im sie godne zycie, po przez, dobra pracę. Skoro my moglismy pracowac bo był w Swinoujsciu przemysl i miejsca pracy, naszym zadaniem winno być nie bojkotowanie rozwoju przemysłu, ale wspieranie inicjatyw majacych na celu budowanie i tworzenie nowych miejsc pracy w przemyśle. Przy obecnych technologiach nie twórzmy ze Świnoujscia enklawy spokoju dla emerytów" bo my swoje przepracowalism i na starość chcemy mieć spokój, to bardzo egoistyczne i zemści się na nas samych. Bez młodych to miasto dopiero umrze, stanie się dożywalnią upierdliwych starców, którym będzie przeszkadzał oddech sąsiada...ale wierzę że d tego nie dojdzie. BUDUJMY PRZEMYSŁ W ŚWINOUJSCIU JEST NA TO PORA I MIEJSCE, MAMY DOSTĘP DO MORZA, MAMY DROGĘ WODNA DO SZCZECIA, MAMY DUZO NIEZAGOSPODAROWANEGO TERENU, POZWÓLMY DZIAŁAC INWESTOROM NIE SIEJMY ZABÓJCZEJ PROPAGANDY DLA REJONU I TEGO MIASTA. ZATRZYMAJMY MŁODYCH I STWARZAJMY IM WARUNKI DO GODNEGON ŻYCIA- TO NASZE ZADANIE

Gość • Sobota [16.07.2011, 13:59:31] • [IP: 92.42.117.***]

[IP: 83.21.78.***] dobrze piszesz. Popieram twój punkt widzenia. Pozdrawiam

Gość • Sobota [16.07.2011, 13:53:20] • [IP: 83.21.78.***]

do 193...Młodzi ludzie opuszczaja to miasto, bo nie chca pracowac w Hotelach, jako kelnerzy, czy smażyć rybki przez dwa miesiące. Uciekaja bo tu nie ma przemysłu. Motorem rozwoju miast jest budowa przemsłu, Ty jak pracowałeś uczciwie to Świnoujście tętniło przmysłem, POLIMER, STOCZnIA, PORT, ODRA, STOCZNIA ODRY, ŻEEGLUGA NA ODRZE, BARKI, PCHACZE TYPU MUFLON BIZON, ODLEWNIA ŻELIWA, Spółdzielnie produkcyjne, wielobranżowe, PTHW, TRANSBUD, SPRI, mozna jeszcze wymieniac wiele...a dziś sklepy, hotele, smażalnie, fryzjerzy (owszem to wszystko jest potrzebne), le skoro Ty mogłeś uczciwie pracować 40 lat w przemyśle w Świnoujściu, prosze pozwól młodym też miec tą szansę, dlatego budujmy przemysł w tym mieście. Pamietasz lata 70, jak miesiecznie odwiedzało mimo duzych zakładów przemysłowych sezonem nasze miasto po 250 tys. turystówgdzie ten przemysł był bardzo dokuczliwy, wycie maszyn ze stoczni, wyjące po nocy dźwigi portowe, wyjące pogłębiarki czerpakowe, dymiące kominy zakładów. Wtedy Ci to nie przeszkadzało.

Gość • Sobota [16.07.2011, 13:40:24] • [IP: 83.21.78.***]

Co to znaczy, że pracowałeś uczciwie?? Wszyscy pracowli uczciwie, czy sie stało czy leżało trzy koła się należało. Teraz młodzi ludzie tez pracuja uczciwie i co?, a może i bardziej uczciwie niż" my". W naszych czasach praca to była parodią i kultem stworzonym przez władzę, niezorganizowany bałagan, w czasie którego był taki zapieprz, że latało sie z pustą taczką bo nie było czasu kiedy je załadować.

Gość • Sobota [16.07.2011, 13:31:19] • [IP: 83.21.78.***]

do 193 dlaczego nazywasz mnie biednym człowiekiem. Ty masz swoje zdanie, ja swoje. Żadna woda ognista ani koraliki nie uderzyły mi do głowy. Natomiast Twoje podejscie, do opinii innej niz Twoja, daje pełne świadectwo Twojej osobowości. Wątpię abyś coś z tego zrozumiał, a szkoda. Przeżyłem w Świnoujściu 51 lat i jest mi przyjemnie patrzeć jak sie moje a nie tylko Twoje miasto, szczęśliwie rozwija.

Gość • Sobota [16.07.2011, 13:25:08] • [IP: 178.238.247.**]

190 a skąd ty wiesz jak będzie?? budują gazoport a ja jakoś nie zauważyłem zmniejszenia się liczby turystów w mieście, baaa nawet ośmielam sie przypuszczać ze będzie niezła dojna krowa do robienia pieniędzy na turystach, bo sobie nie wyobrażam ze turysta przebywający w międzygnojniach nawet z ciekawości nie przyjechał zobaczyć jak to wygląda z bliska wiec zamiast marudzić kupuj teren by stawiać tam restauracje bo potem już może cie na to nie stać.

Gość • Sobota [16.07.2011, 13:14:24] • [IP: 178.238.247.**]

193 a ty wierzysz we wszystko co ludzie mówią, wiec zacznij ogarniać pierw siebie.

Gość • Sobota [16.07.2011, 13:06:28] • [IP: 93.94.190.***]

Gdyby nawet doszło do wybuchu, to fala uderzeniowa będzie bardzo wysoko w górze, na ziemi nie spowoduje żadnych zniszczeń - zapewnia Piotr Kurzawa. A JAK SPOWODUJE ZNISZCZENIA TO CO?MAM STRaCIĆ ŻYCIE PRZE KILKU S--SUNÓW CO CHCĄ NAPCHAĆ KASĄ KIESZENIE??

Gość • Sobota [16.07.2011, 12:57:13] • [IP: 93.94.190.***]

78... wyprany, mózg, terminal wpłynie na to że mniej ludzi będzie przyjeżdzało więcej zostanie w Międzyzdrojach, ci co żyją z wynajmu kwater-Was też uderzy terminal już dziś sobie to zakodujcie bo potem będzie za późno, STOP LNG kiedy ludzie zablokują chodząc po pasach może rządzący zrozumie błąd w lokalizacji gazoportu i przeniosą go w końcu w inne miejsce lub zrezygnują z jego budowy

Gość • Sobota [16.07.2011, 12:29:00] • [IP: 217.97.193.**]

78**** biedny człowieku, ale ci wyprali szare komórki, o iler je jeszcze miałeś, popatrz na tych na zdjęciu, to są biznesmeni którym można zaufać, którzy kolejni już, najpierw mieli być z kanady, Iraku, Iranu, Grecji, a teraz Włoch, włosi to najwieksi przekretasy na swieci, to takie bunga-bunga, ustepuja im tylko nasi rodacy, ogarni sie i nie pisz bzdur, ludzie tam pracujący opowiadają, ze budują na slepo bez dokumentacji..wez sie uspokuj..woda ognista i koraliki ci do mózgu uderzyły!!

Gość • Sobota [16.07.2011, 12:22:42] • [IP: 217.97.193.**]

przeszkadzaja komory gazowe bo kilku cwaniakow chce sobie napchać kieszenie, a 40.000 tys. miast ma byc zgładzone, tu urodziły sie moje dzieci i wnuki, tu praqcowalem 4o lat uczciwie dzis mam głodową rentę, więc mam prawo mieć swoje zdanie, jak bedzie trzeba to przykuje sie łancuchem do komory gazowej ze strzykawką trucizny w ręku, bo to moje miasto i muszę o niego walczyć! i nie bedzie mnie juz zalezało na wegetecji!!

Gość • Sobota [16.07.2011, 11:58:47] • [IP: 83.21.78.***]

Przezkadza co niektórym gazoport?!?!...ale nie przeszkadza ogólny brud, ogólne brakoróbstwo, ogólna fuszerka, tworzenie np. molochów typu Platan??-gdzie widac zmarnowae pieniądze ludzi w stanie wykonania tych inwestycji.

Gość • Sobota [16.07.2011, 11:53:34] • [IP: 83.21.78.***]

Masz racje Nasz Świnoujski sezon nie ma nic wspólnego z turystyką, to raptem dwa miesiące, gonitwy, biegu, jedzenia rybek z chin, wyrywania z turystów na siłę pieniędzy, tworzenie różnych czasami smiesznych, punktów aby tylko zarobić...a co po sezonie?? Wieczne narzekanie i czekanie na cud. Gazoport daje nam pewną niezależność, będzie to inwestycja która do budżetu wprowadzi stały dochód przez okres 12 miesięcy w ciągu roku. Przy obecnym załamaniu na rynku turystycznym widoczne są zmiany w Grecji, Hiszpanii... Dziekujmy za sezon" trystyczny" w Świnoujsciu że trwa chociaz tylko 2 miesiące, ale nie odrzucajmy inwestycji, która pozwoli a stały czyli stabilny rozwój miasta...a każdy kto ma pojecie o ekonomii wie, że stabilność w dopływie gotówki to komfort, na najwyszym poziomie. Położenie geograficzne Świnoujścia nigdy nie pozwoi, aby było ono miastem w pełni turystycznym, chyba, że za pare setek tysięcy lat jak bałtyk będzie morzem sródziemnym.

Gość • Sobota [16.07.2011, 11:41:40] • [IP: 83.21.78.***]

...terminal gazowy nie ograniczy napływu trystów, a co do cen mieszkań, to spadaja nie dlatego, że w Świnoujsciu buduja gazoport, jak to ktoś poniżej stwierdził, ceny spadaja bo w 2008 roku zaczął sie kryzys spowodowany zbyt dużą dostepnością glupawych kredytów we Frankach szwajcarskich, (jak można brać kredyt długoterminowy w walucie której sie nie zarabia?-zero realizmu) co spowodowało przekroczenie wartości kredytu nad zastawioną inwestycją kredytowaną. Dlatego banki żądaja dodatkowych zabezpieczen, to tak jak w handlu nie idzie trzeba szybko pozbyc sie towaru. Gazoportto dla świnoujścia wielka przysłość do wpływ do budżetu około 50 mln, z takimi pieniędzmi można juz mysleć o jeszcze szybszym rozwoju miasta i inwestycji. Poczekajmy a zas pokaże kto miał racje, teraz budowy już sie nie powstrzyma. Świnoujsci jest w pierwszej dziesiątce najdynamiczniej rozwijających sie miast w Polsce.

Gość • Sobota [16.07.2011, 11:08:07] • [IP: 178.238.247.**]

sezon letni to okres w którym robi sie największe wałki na turystach, a to tylko 6, 7 tygodni.Przykład krajów które żyją z turystyki Grecji, Włoch, Hiszpanii nie wróży niczego dobrego w przyszłości a oni te wałki mogą kręcić i 10 miesięcy w roku. I ci właśnie" biznesmeni" z frytek na oleju rocznik 2000 piszą największe głupoty w obawie przed zmniejszeniem tych ze wałków. wiec pisanie ze tylko turystyka jest krótkowzrocznym tendencyjnym opisem jednej strony. Tylko przemysł wespół z portem oraz ustawa o portach gdzie gminy sa ich właścicielami możne spowodować rozrost miasta takie sa realia ekspansji cywilizacyjnej chyba ze chcemy dalej być wioska ze starymi wrakami w środku europy. nie podoba ci sie wyjedz do puszczy białowieszczanskiej razem z jednym radnym który również tego nie rozumie.

Gość • Sobota [16.07.2011, 10:23:35] • [IP: 77.115.153.**]

""LNG będzie wyrzucany wysoko w górę i szybko będzie rozpuszczał się w atmosferze"" GAZ W POWIETRZU BĘDZIE SIĘ ROZPRASZAŁ A NIE ROZPUSZCZAŁ-ciekawe, kiedy będziecie wiedziec co wypisujecie-- UCZTA SIĘ!!

upadek kurortu=bieda mies • Sobota [16.07.2011, 10:21:38] • [IP: 93.94.190.***]

upadek kurortu, setki osób bez pracy, kradzieże z biedy, wyjazd wykształconych świnoujscian...tego chcecie?to dalej popierajcie budowę gazoportu w naszym kurorcie, obym się mylił ale dotychczas przewidywałem wszelkie działania lngusów i przystawek sprzedajnych wszystko się sprawdziło!!przyszłością jest przemysł turystyczny (hotele, obsługa, handel, gastronomia i wszystko co się z tym wiąże), ludzie nie dajcie się manipulować STOOOOOP LNG

Gość • Sobota [16.07.2011, 09:50:44] • [IP: 83.21.78.***]

TERMINAL TO PRZYSZŁOŚĆ TEGO MIASTA...ale to tylko moje zdanie, możecie miec inne. Czas pokaze kto mial racje...

Gość • Sobota [16.07.2011, 09:16:40] • [IP: 80.245.188.***]

Należy ich jak najszybciej wydmuchać ze Świnoujścia.

Gość • Sobota [16.07.2011, 07:49:15] • [IP: 79.191.82.***]

Najgorszy pomysł na budowę gazoportu w Świnoujściu. Zero turystów. Szkoda tych nowych apartamentowców przy promenadzie. Stanieją mieszkania, to dobra wiadomość. WSwoje ogłaszam do sprzedania póki jeszcze w cenie. Brak słów komentarza.

Gość • Sobota [16.07.2011, 07:41:11] • [IP: 217.97.199.**]

Zaczyna my się dowiadywać jak prymitywne instalacje i technologie instalują nam pod nosem. Zamiast nadwyzki gazu uzyc np. do ogrzania wody w lokalnej kotłowni bedą" wydmuchiwać " go do atmosfery. Miasto powinno wymusić na inwestorze zastosowanie rozwiązania umożliwiającego zagospodarowanie" wydmuchu" do celów użytkowych. A czy wydmuchiwany gaz i jego składniki, palne i trujace zechcą w każdych warunkach atmosferycznych rozpraszać się i omijać Świnoujscie? Może spadną na głowy z deszczem. Moze schłodzone zaczną ścielić się po ziemi? Kazdy chyba zaobserwował, że w niektórych warunkach pogodowych dym z kominów ścieli sie przy ziemi zamiast ulatywać do góry. Przecież" wydmuchiwany" będzie się sam schładzał zaraz po opuszczeniu" wydmuchiwacza" w wyniku rozpreżania. Jak wysoki będzie" wydmuchiwacz" i jaką bedzie miał zaletę dla wizualizacji krajobrazu. Pytań rodzi się wiecej.

ZforM • Sobota [16.07.2011, 07:05:16] • [IP: 148.122.180.*]

Jednym z inwestorow jest SAIPEM? wcale sie nie dziwie, ze maja na to kase w koncu to SAIPEM jest wykonawca NordStream a przeciez byla taka zadyma o polozenie rur i co i nic platforma Castoro Sei spokojnie sobie kladzie druga nitke. Wydmuchiwanie gazu? to oszczednosc dla firmy bez liczenia sie ze srodowiskiem. Co sie bardziej oplaci: utrzymywac non stop plonaca swieczke czy od czasu do czasu" dotlenic" mieszkancow? PARANOJA i to wszystko z niewiedzy lub glupoty.

Gość • Sobota [16.07.2011, 05:20:03] • [IP: 195.117.222.*]

czy was pogielo napelnimy zapalniczki

Gość • Sobota [16.07.2011, 01:57:20] • [IP: 83.21.35.***]

fajnie jest. Przy pierwitnej opinii środowiskowej nie było uwag ze strony Świnoujścia, czyli była jak najbardziej w porządku. Obecnie gdy samo LNG dostrzegło błędy nie najkorzytniejszego rozwiązania też jest w porządku. To pytam się co za idiota z urzędu Miasta Świnoujścia bez uwag zaopiniował pierwotną opinię środowiskową ? Bez szacunku i poważania - mieszkaniec wyspy Wolin

Gość • Sobota [16.07.2011, 01:19:13] • [IP: 93.94.190.***]

blokować i tyle u nas nie ma spec służb spokojnie co co są to imitacja i tyle w temacie amen

Gość • Sobota [16.07.2011, 00:48:48] • [IP: 93.94.190.***]

należałoby szukać już kancelarii poza granicami Polski do walki z LNG, na miejscu organizować marsze, pikiety oraz blokady, jest szansa na wypier-dolenie tych gnojów z naszego kurortu

Gość • Sobota [16.07.2011, 00:46:34] • [IP: 93.94.190.***]

ESTUARIUM Pan który to założył proszony jest o kontakt z przeciwnikami tej inwestycji w Świnoujściu, ZDECYDOWANE STOP LNG!!

Gość • Sobota [16.07.2011, 00:23:33] • [IP: 80.54.123.**]

A od kiedy Wykonawca zna się na eksploatacji gazoporu. On jest od jego perfekcyjnego zbudowania. Tutaj owinni wypowiedzieć się fachowcy od ekploatacji.

Gość • Piątek [15.07.2011, 23:59:32] • [IP: 83.25.174.*]

Kiedy blokujemy ulice? pospaceruję w imię dobra naszego miasta

Gość • Piątek [15.07.2011, 23:02:31] • [IP: 88.156.233.***]

Dziwne. Wcześniej Pan kierownik o wizualizacji krajobrazu nic nie mówił. Wynika z tego, że fachowcy z Urzędu Miasta nie mieli pojęcia w co wchodzą. Liczyła się wyłącznie kasa, potrzebna na nowe etaty w Urzędzie i oczywiście na specjalne nagrody. O słynnych świeczkach w gazoportach na świecie pisałem wcześniej.Woziłem gaz wiele lat i ci wszyscy eksperci po prostu mnie śmieszą. Nie mówię o jakimś katakliżmie, ale skutki uboczne będą.Przecież ci Panowie o tym wiedzą! Mały błąd operatora, niekorzystne warunki hydrometeorologiczne, duże zagęszczenie i nieszczęście gotowe.ŻEGNAJ TURYSTO!! Ja kupuję aparat oddechowy i zapas butli. Ucieczka zawsze pod wiatr. Kierownika już znamy. Czy inni eksperci ujawnią się? Może autorytet w tej branży przekona mnie i innych Mieszkańców Świnoujścia. Chyba, że są trudności ze znalezieniem takiej osoby. Ja wolę jednak tradycyjną świecę.Będzie bezpiecznej.A turystów i tak nie będzie. Kamikaze to nie nasza kultura!

Gość • Piątek [15.07.2011, 22:54:21] • [IP: 92.42.117.***]

Ludzie oni nas mają za IDIOTÓW, Panie PREZYDENCIE ma Pan okaję się wykazać !!

Gość • Piątek [15.07.2011, 22:50:21] • [IP: 88.156.233.***]

Dziwne. Wcześniej Pan kierownik o wizualizacji krajobrazu nic nie mówił. Wynika z tego, że fachowcy z Urzędu Miasta nie mieli pojęcia w co wchodzą. Liczyła się wyłącznie kasa, potrzebna na nowe etaty w Urzędzie i oczywiście na specjalne nagrody. O słynnych świeczkach w gazoportach na świecie pisałem wcześniej.Woziłem gaz wiele lat i ci wszyscy eksperci po prostu mnie śmieszą. Nie mówię o jakimś katakliżmie, ale skutki uboczne będą.Przecież ci Panowie o tym wiedzą! Mały błąd operatora, niekorzystne warunki hydrometeorologiczne, duże zagęszczenie i nieszczęście gotowe.ŻEGNAJ TURYSTO!! Ja kupuję aparat oddechowy i zapas butli. Ucieczka zawsze pod wiatr.

Gość • Piątek [15.07.2011, 22:28:24] • [IP: 92.42.118.***]

Drodzy internauci proponuję wybudowanie darmowej stacji napełniania tym gazem samochodów z rejestracją ZSW i po problemie

Gość • Piątek [15.07.2011, 22:14:42] • [IP: 92.42.117.***]

będzie taki bardziej ekologiczny bo wszystko co w naturze puszcza gazy ;)

Gość • Piątek [15.07.2011, 22:10:12] • [IP: 83.21.166.***]

LUDZIE!! Z TEGO MIASTA TRZEBA POPORSTU UCIEKAĆ!

Gość • Piątek [15.07.2011, 22:08:42] • [IP: 217.97.193.**]

Panowie w Urzędzie opamiętajcie się. Dajcie nam żyć!! Należy protestować!!

Gość • Piątek [15.07.2011, 21:55:55] • [IP: 92.42.118.***]

a co by dało gdyby ten gaz miałby ogrzewać miasto za darmo w ciepłowni miejskie wybudowanej na Warszowie za pieniądze lng jako rekompensata oczywiście z pełnym oczyszczaniem spalin

Gość • Piątek [15.07.2011, 21:48:30] • [IP: 92.42.118.***]

proste przecież taka rura o wysokości ponad 100m to czysta zapalniczka piezoelektryczna wystarczy nawet niepełne wyładowanie piorunu lub inne elektrostatyczne i mamy pochodnię jak się patrzy A ponieważ burze występują w czasie niżu to ciśnienie nie pozwoli na rozprzestrzenianie się gazu zgodnie z założeniami Po trzecie zapach nawaniacza tego gazu zaszkodzi środowisku i turystyce jak 2 +2 =4

Gość • Piątek [15.07.2011, 21:38:25] • [IP: 93.94.186.***]

W opinii Wydziału Ochrony Środowiska i Leśnictwa UM Świnoujście nowe rozwiązania są bezpieczniejsze od pierwotnie zakładanych, mają mniejszy wpływ na środowisko, niż wcześniejsze planowane. JAK MAM ROZUMIEĆ POWYŻSZE PRZECIEŻ GAZOPORT JUŻ WCZEŚNIEJ BYŁ BEZPIECZNY W 100% ?? PODOBNO

Gość • Piątek [15.07.2011, 21:36:12] • [IP: 195.117.222.**]

A CO Z SAMOLOTAMI LATAJĄCYMI DO GOLENIOWA?PRZECIEŻ RUCH SAMOLOTOWY ZWIĘKSZYŁ SIĘ, A LATAJĄ DOSYĆ NISKO, CO NA TO EKSPERCI OD LOTNICTWA?

Gość • Piątek [15.07.2011, 21:27:52] • [IP: 89.174.73.**]

bzdury. spec ds. oddziaływania na środow

Gość • Piątek [15.07.2011, 21:18:38] • [IP: 89.174.73.**]

Jezeli urzednicy z UM Swinoujścia mają opiniować takie zmiany to my w Miedzyzdrojach juz powinniśmy budować wysoki betonowy mur i wał ziemny na wypadek detonacji . Kto da gwarancje, że gaz wypuszany nie zagrozi dzielnicy uzdrowiskowej Swinoujscia i miejdzyzdrojskim inwestycjom Aqa Marina i innych tzw dzielnicy Zdroj Mizdroy Reaktywujemy chyba ESTUARIUM i podejmiemy stosowne działania zaradcze i obronne

Gość • Piątek [15.07.2011, 20:59:02] • [IP: 92.42.117.***]

jak to czytam TO MNIE CHYBA SZLAK TRAFI !! co za K...a to wymyśliła !!, , nie pomyśleli o agregacie co za K...a to projektowała ?? NIE ZGADZAM SIĘ !!

----------------------- • Piątek [15.07.2011, 20:56:38] • [IP: 93.94.188.**]

dobra woda??

Gość • Piątek [15.07.2011, 20:52:11] • [IP: 93.94.190.***]

A to dopiero początek... Zobaczycie ile jeszcze zmienia i tak będą robic to małymi kroczkami az w końcu dopna swego i zrobią system ORV, elektrownie gazową itd i poszerzą swój teren aż do płotu PHŚ i drogi biegnącej wzdłuż plaży... Ale na spotkania nie było komu przychodzić jak organizowali z tymi z LNG, teraz się mieszkańcy Warszowa pewnie obudzą ale TOO LATE!!

Bździągwa • Piątek [15.07.2011, 20:42:12] • [IP: 31.63.196.***]

A ja od razu będę walił w π-zdę.

Mieszkanka • Piątek [15.07.2011, 20:33:48] • [IP: 195.117.222.*]

którzy radni byli na spotkaniu ?? wydaje się mi iż świta z wodzem a resztę" zapomniano" poinformować

Mieszkanka • Piątek [15.07.2011, 20:31:22] • [IP: 195.117.222.*]

I tunel nie będzie nam potrzebny zagazują nas na amen

Gość • Piątek [15.07.2011, 20:13:36] • [IP: 93.94.190.***]

ciekwe dlaczego właścicile hoteli nie protestują, LNG załatwi ich a jak fama pójdzie w Polskę o wydmuchiwanym gaziem w Świnoujściu ho ho będą tylko liczyć straty i zwijać interes no chyba że się obuedzą i będą z LNG walczyć poprzez np blokady

Gość • Piątek [15.07.2011, 20:09:49] • [IP: 217.97.193.**]

przyłaczę się ja i moja rodzina do protestu tylko powiedzcie gdzie i kiedy, czas zatroszczyc się o zycie naszych rodzin i dzieci!!montowac taczki!!

Gość • Piątek [15.07.2011, 20:07:51] • [IP: 80.245.190.*]

Samowolnie zmieniają warunki techniczne, BO NIE MA OPRACOWANYCH ŻADNYCH. Czubki decydują o życiu i zdrowiu Mieszkańców Świnoujścia i kombinują jak koń pod górę.

Gość • Piątek [15.07.2011, 20:07:12] • [IP: 93.94.190.***]

co myślicie o tym poście chyba trafiony Chcieliście gazosyfu, to macie! A to dopiero początek. Nie tylko gaz będą wyładowywać, ale także" chemię". Na jeden gazowiec w miesiącu nie opłaci się budować terminalu. Tylko ciemniaki nie zdają sobie z tego sprawy. I tylko ciemniaki myślą, że lewobrzeże to będzie turystyczny raj, a Warszów śmietnik przemysłowy. Popatrzcie na mapę leszcze i obliczcie jaka jest odległość w linii prostej od gazosyfu do centrum miasta i lewobrzeżnej plaży. Jak postawią już te baniaki, ogrodzą kolczastym drutem, wprowadzą strefy bezpieczeństwa, to niejednemu w ciemnej łepetynie się trochę rozjaśni, bo to nie będzie jak w reklamowej kreskówce dla idiotów. A teraz jeszcze gaz do atmosfery. Co dalej? Ta sitwa nie liczy się z naszym bezpieczeństwem. Raz tu wpuszczeni zrobią co zechcą. Niedouczonych, bezmyślnych radnych przekonają znowu reklamowym filmikiem, jak to będzie pięknie i bezpiecznie. Naiwny ludek kupi wszystko. Taka jest POLSKA!.

Gość • Piątek [15.07.2011, 20:03:41] • [IP: 217.97.193.**]

makabra, żeby kilku cwaniaków dązyło do zagłady miasta, co na to rada miasta i prezydent!!gdzie my uciekniemy przed komorami gazowymi !!

ryynio • Piątek [15.07.2011, 19:51:00] • [IP: 83.249.19.***]

oni juz zapowiadają ale tylko male eksplozje..., trzeba wierzyc temu Kurosawie... no i chmury gazu... ciekawe ile setek metrów szeciennych bedą wyrzucac, jak wiatr zawieje to wlasciciele apartamentowców i interferii bedą uciekac z balkonów

Gość • Piątek [15.07.2011, 19:45:58] • [IP: 83.31.58.***]

Na jakiej wysokości będzie zawór, rura z której będzie uwalniany gaz? Gdzie będzie zlokalizowany ten wylot? /Najlepiej koło latarni, albo na Warszowie!/ Ta informacja jest dezinformacją Urzędu Miasta!! Pani Barbaro, brak Pani wyobrażni? Prosimy o dodatkowe wyjaśnienia.

Gość • Piątek [15.07.2011, 19:33:32] • [IP: 80.245.183.***]

phs tez robia sptkanie na sdtatku wolin psedo pijacka zabawa swity

Gość • Piątek [15.07.2011, 19:29:53] • [IP: 217.97.199.**]

dać palec a wyrwą rękę już się pomału zaczyna

Gość • Piątek [15.07.2011, 19:18:25] • [IP: 83.28.140.***]

a miało być pięknie zamiast jodu spaliny, jest fajnie

Gość • Piątek [15.07.2011, 19:17:59] • [IP: 77.114.140.**]

Wiem jacy ludzie pracują w Wydziale Ochrony Środowiska UM Świnoujścia - tępaki nieumiejące czytać ustaw, konstruować treści dokumentów, byle do 15 i do domu. Pewnie nawet nie wiedzą o co chodzi z tym gazoportem. I teraz mamy tego skutki.

Gość • Piątek [15.07.2011, 18:54:24] • [IP: 80.245.190.*]

Gdzie jest prokurator jeden i drugi ? gdzie jest sąd, który także może zając się ta inwestycja i wstrzymać do czasu zapoznania się z dokumentami. Nieroby nie robią nic ściągając niebezpieczeństwo dla 40 tysięcy ludzi.

m.o. • Piątek [15.07.2011, 18:49:27] • [IP: 92.40.202.***]

Wydział Ochrony Środowiska i Leśnictwa UM Świnoujście wypowiada się na temat bezpieczeństwa terminalu? To są kpiny ze zdrowego rozsądku! Ci" mali" urzędnicy nie mają pojęcia o czym mówią albo wykonują czyjeś polecenia! Budowa tego terminalu praktycznie w centrum miasta to urzędnicze przestępstwo! Czy ktoś za to odpowie? Gdy to wszystko kiedyś p...ie, powiedzą" sorry" ale my nie chcieliśmy, nie wszystko da się przewidzieć.

Gość • Piątek [15.07.2011, 18:48:44] • [IP: 195.117.222.*]

Ha Ha a jak ludzie mówili o prawdopodobnych wybuchach na spotkaniach w zeszłym roku z przdstawicielami LNG to śmiali się prosto w oczy twierdząc że to nieprawdopodobne. Coś tu śmierdzi- jak władze wyrażą zgodę to ciekawe ile pod stołem w ich łapki znowu kasy wpadnie!! Podatki z tego gazosyfu powinny w całości być przeznaczone na infrastrukturę prawobrzeża, choć tyle zadośćuczynienia nam się należy!

Gość • Piątek [15.07.2011, 18:43:06] • [IP: 92.42.114.**]

Najlepiej niech cały gaz wypuszczają-my chętnie zapłacimy, nawet za podwyżki dla prezesów.

okko • Piątek [15.07.2011, 18:42:56] • [IP: 93.94.188.***]

nie urzędasy będą decydować o moim zdrowiu wychodzę na ulice będe protestował!!

oko • Piątek [15.07.2011, 18:38:07] • [IP: 93.94.188.***]

zrobili nam niech sobie sami w domu gaz wąchają poumieramy przedwcześnie najpierw czarnobyl za małolata a teraz LNG wypad!!

m.o. • Piątek [15.07.2011, 18:37:31] • [IP: 92.40.202.***]

Chcieliście gazosyfu, to macie! A to dopiero początek. Nie tylko gaz będą wyładowywać, ale także" chemię". Na jeden gazowiec w miesiącu nie opłaci się budować terminalu. Tylko ciemniaki nie zdają sobie z tego sprawy. I tylko ciemniaki myślą, że lewobrzeże to będzie turystyczny raj, a Warszów śmietnik przemysłowy. Popatrzcie na mapę leszcze i obliczcie jaka jest odległość w linii prostej od gazosyfu do centrum miasta i lewobrzeżnej plaży. Jak postawią już te baniaki, ogrodzą kolczastym drutem, wprowadzą strefy bezpieczeństwa, to niejednemu w ciemnej łepetynie się trochę rozjaśni, bo to nie będzie jak w reklamowej kreskówce dla idiotów. A teraz jeszcze gaz do atmosfery. Co dalej? Ta sitwa nie liczy się z naszym bezpieczeństwem. Raz tu wpuszczeni zrobią co zechcą. Niedouczonych, bezmyślnych radnych przekonają znowu reklamowym filmikiem, jak to będzie pięknie i bezpiecznie. Naiwny ludek kupi wszystko. Taka jest POLSKA!.

Gość • Piątek [15.07.2011, 18:36:15] • [IP: 195.117.222.*]

nie nio to juz sa JAJA w roku 1939-45 truli na cyklonem B tylko ze byla wojna a teraz we wlasnym kraju nas chca truc legalnie i jeszcze mowia ze to jest ekologiczne dla naszego dobra Panie Ż DZIEKujemy za taki kurort...

Gość • Piątek [15.07.2011, 18:34:08] • [IP: 83.21.166.***]

Panie Szpytko -- pan nadzorował wydanie decyzji środowiskowej?? Proszę szykować się na spotkanie z prokuraturom za ten bubel!

Gość • Piątek [15.07.2011, 18:31:53] • [IP: 92.42.117.***]

"dodatkowy budynek na potrzeby awaryjnego zasilania generatorem diesla" ?? to w planach nie było awaryjnego zasilania ? kto to projektował ?

Bździągwa • Piątek [15.07.2011, 18:21:36] • [IP: 31.63.196.***]

Czy w tym mieście jest kilku śmiałków, którzy by się nie bali wpaść i zrobić tam porządek?

Bździągwa • Piątek [15.07.2011, 18:20:19] • [IP: 31.63.196.***]

A kto za ten upuszczony gaz zapłaci? Srapciak na pewno nie‼

Gość • Piątek [15.07.2011, 18:19:16] • [IP: 95.129.228.***]

PRZECIERZ tam jest bardzo duąo ptactwa zwierzyny w pobliżu. PARANOJA.

Gość • Piątek [15.07.2011, 18:01:56] • [IP: 93.241.202.***]

Może zaciągnąć informacji jak to robią Holendrzy w Den Helder. Mają jeszcze raz tak ogromny gazoport, murawka pod zbiornikami i nikt nie psioczy.

Gość • Piątek [15.07.2011, 17:56:08] • [IP: 95.129.228.***]

MUSIMY wezwać EKOLOGÓW aby nam pomogła ten IDIOTYCZNY zamiar WSTRZYMAĆ. BANDA która nas chce wytruć. WARSZÓW czy wy sobie zdajecie sprawę co wam za prezent chce zrobić. LNG.

Gość • Piątek [15.07.2011, 17:32:02] • [IP: 80.245.190.***]

Makabra!Atmosferę można zanieczyszczać gazem niespalonym?Wybuch gazu w atmosferze jest bezpieczny dla nas?Oj, coś tu niedobrze pachnie!

Gość • Piątek [15.07.2011, 17:30:20] • [IP: 80.245.182.***]

Najlepiej będzie jak Rapciak wraz z poplecznikami i urzędasami podłączą rurociąg sobie do d..y.Wydmuch poczują osobiście.Oszołomy jedne!!

Gość • Piątek [15.07.2011, 17:24:49] • [IP: 83.21.166.***]

NIE WIERZĘ ŻE TO CZYTAM!!

Q • Piątek [15.07.2011, 17:17:55] • [IP: 83.21.161.*]

Wychodzi ze w celach technologicznych będą wypuszczać zanieczyszczony gaz w powietrze, i oczywiście on nie ma możliwości zapłonu. ..zobaczycie jak uciążliwe będzie to umiejscowienie dla miasta, jaki los nam zadecydowali. ..kiedy powstał Gazoport w pobliżu miasta. Najgorsze że tu utopili miliardy i to za daleko zaszło. ..cała nadzieja w sąsiadach Ze to zablokują, bo nasze to" psie głosy co nie idą pod niebiosy"Gdyby to miało uzasadnienie ekonomiczne. ..

Gość • Piątek [15.07.2011, 17:04:18] • [IP: 92.42.117.**]

Aż strach się bać co się stanie jak za kilka lat podczas lipcowych burz piorun przeleci przez ten słup unoszącego się gazu. Takie to bezpieczne? A czy istnieją jakiekolwiek badania ukazujące wpływ tych gazów na atmosfere ziemską? Może są jeszcze bardziej niebiezpieczne niż gazy cieplarniane?

Gość • Piątek [15.07.2011, 17:01:32] • [IP: 95.33.145.***]

komuchy nam miasto rozwalaja

janek • Piątek [15.07.2011, 17:01:17] • [IP: 80.245.180.**]

Gdy na platformie wiertniczej zgaśnie tak zwana flara (o tym mowa w tym artykule) następuje ewakuacja załogi, do czasu odpalenia flary na nowo, przy bezwietrznej pogodzie gaz zbiera sie wokół platformy

Gość • Piątek [15.07.2011, 16:58:51] • [IP: 77.254.214.***]

po co wydmuchiwać coś co było wcześniej transprtowane z Kataru.

Gość • Piątek [15.07.2011, 16:57:31] • [IP: 80.245.189.***]

stanowcze nie

Gość • Piątek [15.07.2011, 16:39:05] • [IP: 92.42.112.***]

Ciekawe jak nadleci w tym momencie samolot, który będzie leciał w kierunku Skandynawii czy ten gaz nie spowoduje wybuchu. Wtedy będzie już gorąco.

Gość • Piątek [15.07.2011, 16:34:57] • [IP: 80.245.190.*]

Teraz będą przerabiać pozwolenie na budowę załatwione bez Warunków technicznych dla gazoportów i ich usytuowanie, który to dokument miało opracować MINISTERSTWO INFRASTRUKTURY. Potem wojewoda mógł wydać pozwolenie na budowę, a teraz zaczynają się dla głupków z LNG schody. Okaże się, że terminalu nie można budować w tym miejscu, a cała inwestycja to jeden wielki nielegal.

Gość • Piątek [15.07.2011, 16:16:28] • [IP: 92.42.117.**]

"Wydziału Ochrony Środowiska i Leśnictwa UM Świnoujście nowe rozwiązania (...)mają mniejszy wpływ na środowisko" co za nieuki pracują w tym wydziale?? O wiele lepiej emitować to atmosfery CO2 powstały ze spalania metanu niż sam metan! Metan ma 72 razy większy potencjał" cieplarniany" niż CO2!! Flarowanie (spalanie) gazu jest dużo bezpieczniejsze i mniej szkodliwe dla środowiska niż wypuszczanie to atmosfery czystego metanu!! Co będzie jak konieczny będzie upust gazu przy bezwietrznej, parnej pogodzie? Powstanie koncentracja wybuchowa tuż nad terminalem!

Masy • Piątek [15.07.2011, 16:14:59] • [IP: 217.97.199.**]

My POzyteczni idioci karmieni przez TVN rządową papką POpieramy wydmuchiwanie gazu do atmosfery POnieważ od tego przybędzie miejsc pracy oraz nastąpi dynamiczny rozwój naszego regionu.

Gość • Piątek [15.07.2011, 16:13:22] • [IP: 83.25.169.*]

niedawno mialem okazje byc w norwegi w okolicy portu gazowego i tam caly czas gaz byl spalany a nie wydmuchiwany w atmosfere a na wloskich poradach pewnie wyjdziemy jak z wloskimi pednikami na bielikach az wstyd ze mamy tak tepych urzedasow

Gość • Piątek [15.07.2011, 16:08:42] • [IP: 93.94.187.***]

skandal

Gość • Piątek [15.07.2011, 16:01:50] • [IP: 92.42.117.***]

Turyści i tak juz omijaja to miasto z powodu promów.

Gość • Piątek [15.07.2011, 15:59:13] • [IP: 178.238.253.**]

Wydział Ochrony Srodowiska i Leśnictwa przy Urzędzie Miasta akurat jest ekspertem od tych spraw, ha, ha. Jeszcze dobrze nie rozpoczęli budowy, a już wprowadzają jakieś zmiany, to jak robiono plany tej inwestycji. że wcześniej o tym nie pomyślano. Już widzę jak to będzie wyglądać i ile jeszcze będzie zmian, czy to jest zgodne z umową?

Gość • Piątek [15.07.2011, 15:56:08] • [IP: 109.70.6.**]

MASAKRA. Mam propozycję do Urzędu Miasta. Jak chcecie wybielić tą inwestycję - to nie puszczajcie w obieg jakichkolwiek informacji na temat gazoportu. Zaraz pewnie lng zacznie tu wypisywać jaki to gazoport fajny i super, ale dla mnie informacja, że coś pierdolnie bardziej w górze niż na dole brzmi jak wyrok. Nic tylko sp...lać z tego miasta. Panie prezydencie Żmurkiewicz, szanuję Pana bardzo, ale nie mogę zrozumieć dlaczego pan się na to wszystko zgodził.

Gość • Piątek [15.07.2011, 15:53:06] • [IP: 93.94.186.**]

W czwartek (14.07) w urzędzie miasta odbyło się spotkanie wykonawcy terminalu LNG z radnymi, zastępcą prezydenta Barbarą Michalską oraz niektórymi urzędnikami- z SLDowem

Gość • Piątek [15.07.2011, 15:48:10] • [IP: 80.245.183.***]

prezesiki, kolesie z nadania innych kolesi, kliki interesów, po mordkach widać co to za ludzie, nie trzeba ich studiować. Ale głupi lud ich kupi. Pogarda dla mas ode mnie.

Gość • Piątek [15.07.2011, 15:46:05] • [IP: 83.21.137.***]

No i mamy ambaras .

Gość • Piątek [15.07.2011, 15:45:59] • [IP: 88.156.234.**]

No to mamy coraz lepsze uzdrowisko w tym Świnoujściu. ..

Gość • Piątek [15.07.2011, 15:44:15] • [IP: 93.94.184.***]

Czy w Polsce istnieje jeszcze ochrona srodowiska?!Turysci beda omijac to miasto szerokim lukiem.Powodzenia swinojscianie!

Oglądasz 1-122 z 122
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■