POGODA

Reklama


Wydarzenia

ikamien.pl • Czwartek [14.07.2011, 07:50:58] • Międzyzdroje

Czekali 40 minut aż kelner posprząta stolik!

Czekali 40 minut aż kelner posprząta stolik!

fot. Sławomir Ryfczyński

O tym, że kelnerzy w szczycie sezonu wakacyjnego mają urwanie głowy, przekonali się klienci restauracji Aurora w Międzyzdrojach. Usiedli przy stoliku i czekali 40 minut na podejście kelnera. Zapewne trwałoby to dłużej, gdyby nie wstali i nie odeszli. Skandaliczne jest, że kelnerzy pojawiali się błyskawicznie, gdy klienci chcieli uregulować rachunek.

Nie łatwo znaleźć wolny stolik w nadmorskich restauracjach. Często trzeba wystać kilka minut, aż zwolni się miejsce.

- Czekaliśmy już około 25 minut – mówi niedoszła klientka restauracji Aurora. - Podeszłam do jednego z kelnerów z prośbą o uprzątniecie stolika. Powiedział, aby chwilę poczekać. Niestety, minęło kolejne 15 minut, a stolik nadał tonął w brudnych talerzach i filiżankach – dodaje.

Również obok klienci czekali na obsłużenie przez kelnera. Nie było wcale tak dużo ludzi, aby nie mogli nadążyć z obsługą. W przypadku opisywanych gości restauracji, trwało to jednak w nieskończoność. Podobnie jak poprzedni, nie doczekawszy się, wstali i przenieśli się do innej restauracji.

źródło: www.ikamien.pl


komentarzy: 37, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-25 z 37

JACHU • Poniedziałek [18.07.2011, 20:10:54] • [IP: 83.21.223.**]

SPOKO JAK BY TO BYLI NIEMCY TO NAD STOLIKAMI BY KELNER LATAŁ -NIE MA JAK OJRO

Gość • Niedziela [17.07.2011, 17:53:51] • [IP: 95.129.224.***]

W restauracji promenada zobaczycie starych kelnerów z aurory.. ;) a jakie jedzenie, polecam serdecznie ! :)

Gość • Niedziela [17.07.2011, 12:27:45] • [IP: 93.94.184.***]

Jak dostają po 1500 zł za niekiedy 15 godzin dziennie to czemu sie dziwić. Tez bym miał w d... te stoliki.

Gość • Piątek [15.07.2011, 23:46:25] • [IP: 88.156.233.***]

ja cie. ..to zakrawa na skandal..tak sie nie da żyć

Gość • Piątek [15.07.2011, 19:45:36] • [IP: 188.129.164.**]

to jeszcze nie tak zle, z glodu by nie umarli

Gość • Piątek [15.07.2011, 19:40:29] • [IP: 92.42.118.***]

Dopóki właściciel danej restauracji nie wymusi na swoich kelnerach że nie ma pustych przelotów obojętnie czy na sale czy z powrotem dopóty będzie dochodziło do takich sytuacji przecież po wyniesieniu na sale czy tam ogródek zamówionych dań wracając kelner powinien z sąsiednich stolików zbierać pozostawione naczynia poprzednich konsumentów inaczej mówiąc jaki pan taki kram hehehehe

Gość • Piątek [15.07.2011, 19:26:42] • [IP: 77.114.140.**]

A w gospodniku tyle klientów że się należnego kompotu nie można doprosić od kelnerek.

Gość • Piątek [15.07.2011, 19:10:18] • [IP: 80.245.182.***]

To straszne! Oh i ah !

Gość • Piątek [15.07.2011, 18:47:59] • [IP: 92.42.112.***]

To mogli iść do innej knajpy...

Gość • Piątek [15.07.2011, 18:24:43] • [IP: 195.117.222.*]

Kelnerów brakuje bo hotele mało płacą i wymagają sprzątania, podawania, kasowania, nakrycia stolików i innych rzeczy jak jeden kelner ma się wyrobić w dodatku często są traktowani po chamsku przez pracodawców więc nie oczekujcie miłej i szybkiej obsługi.

Gość • Piątek [15.07.2011, 16:11:50] • [IP: 92.42.118.***]

we Wrocławiu czeka sie 1, 5 h

Gość • Piątek [15.07.2011, 15:28:06] • [IP: 92.42.116.***]

nie wiem po co ludzie przyjeżdżają do Międzyzdrojów przecież to dziura. Zapraszamy do Świnoujścia a bojkotować Aurorę

Gość • Piątek [15.07.2011, 12:54:06] • [IP: 31.63.250.**]

To pewnie egoista

Gość • Piątek [15.07.2011, 10:30:59] • [IP: 80.245.188.***]

Co fakt to fakt Tyszu przesadził z arogancja już wcześniej-kiedyś to był lokal, gdzie wyselekcjonowani kelnerzy śmigali jak w" Zaklętych rewirach" aż miło teraz nikt za darmo robić nie będzie.Przenieśli się do Nogasia na świnoujską nową" Promenadę".Pozdrawiam Cię Arkadiusz...a słabsi-mimo, że więksi niech padają takie prawa rynku.

Gość • Piątek [15.07.2011, 10:19:52] • [IP: 46.113.12.***]

jak się nie podoba to proszę nie przyjeżdżać turyści to nic innego jak utrudnianie nam miejscowym życia.Jesteście tutaj nie lubiani.Jazda do domu.

Gość • Piątek [15.07.2011, 08:48:40] • [IP: 178.238.251.***]

500 zł dziennie?! Gdzie tak płacą?

Gość • Piątek [15.07.2011, 06:59:07] • [IP: 88.156.235.***]

Co niektorzy piszacy komentarze nie rozumieja slowa" restauracja" - (przy barze to mozna zamowic drinka na dyskotece) - zenada.

Gość • Piątek [15.07.2011, 00:39:50] • [IP: 83.21.184.**]

[IP: 93.94.189.***] zgadzam się ! albo potrafia wpajać że danej rzeczy nie zamówili choć było odwrotnie... zero wyrozumiałości dla kelnera...

Gość • Piątek [15.07.2011, 00:21:24] • [IP: 92.42.112.***]

Międzyzdroje nie radzą sobie z turystami. Nic dziwnego przez 10 miesięcy w roku nie ma tam nawet 10 przyjezdnych.

Gość • Piątek [15.07.2011, 00:15:28] • [IP: 93.94.189.***]

klienci mają swoje humory. Często po pięciu minutach od zamówienia robią awanturę że czekają godzinę.

JakBoniDydy • Czwartek [14.07.2011, 22:27:43] • [IP: 217.97.193.***]

To fakt, zdecydowana większośc obsługi to fleje bez właściwego przygotowania zawodowego i szacunku dla klienta-nawet tak prozaiczna czynność jak wytarcie stolika wymaga trochę serca i dokładności.Samo obmazanie brudną ścierą nie wystarcza.Większości tych młodych panien udających kelnerki wydaje się, że" wystarczy być"...

Gość • Czwartek [14.07.2011, 22:18:14] • [IP: 212.160.162.**]

[IP: 95.129.226.**] : POPIERAM :)) stare pruchna, jeszcze może dupsko trzeba podmyć ? haha :D

Gość • Czwartek [14.07.2011, 19:58:11] • [IP: 95.129.226.**]

trzeba bylo podniesc dupe i podejsc do baru a nie jak stare pruchno siedziec i gnic w tym koszyku;]

Bździągwa • Czwartek [14.07.2011, 19:40:56] • [IP: 31.63.241.**]

Dobrze jakby każdy po sobie sprzątał to raz, a dwa, to było by dziwne, żeby za marne pięćset złotych dziennie ktoś obsługiwał jakąś miernotę z końca polski i koło niej skakał.

Gość • Czwartek [14.07.2011, 17:17:00] • [IP: 79.188.100.***]

Do Gość • Czwartek [14.07.2011, 09:58] • [IP: 80.245.184.**] - i tu się mylisz. W restauracji nie płacisz tyle pieniędzy za samo jedzenie ale też za obsługę. Jeżeli chcę tylko zapchać żołądek to ide na kebaba a jak chcę spędzić miło trochę chwil i być dobrze obsłuzonym to ide do restauracji i płaće za ten" luksus"/ A tak przy okazji to większość kelnerów to osoby z przypadku. Jak traficie takich po szkole to zobaczycie różnicę.

Oglądasz 1-25 z 37
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Ruch między węzłami Świnoujście Łunowo i Międzyzdroje został przekierowany na nową S3. Ruch odbywa się na tym odcinku z zawężeniem do jednego pasa w każdą stronę. Częściowo uruchomiony został węzeł Międzyzdroje, nie ma już tymczasowego ronda i ruch jest płynniejszy. To kolejny etap udrażniania przejazdu nową S3 ■ W dniu 18 czerwca o godz. 11.00 w Auli SP1 przy Narutowicza 10 odbywa się gala finałowa Miejskiego Konkursu Fotograficznego na 80- lecie SP1. ■ Joanna Agatowska uzyskała absolutorium z tytułu wykonania budżetu miasta za rok 2024 ■ Po rozpatrzeniu raportu o stanie gminy miasto Świnoujście Prezydent Joanna Agatowska uzyskała votum zaufania od Rady Miasta ■ Pełna przejezdność drogi S3 przed wakacjami jest zagrożona, wykonawcy apelują do Premiera ■ Ryszard Grobelny; "bardzo niepokojącym zjawiskiem, także w Świnoujściu, jest stale spadający przyrost naturalny" ■ Nową formułę prezentacji raportu o stanie miasta omówił specjalny gość sesji - Ryszard grobelny. Raport dostępny jest w formie strony internetowej ■ Z powodu awarii jednego z promów typu „Bielik” obsługujących przeprawę „Warszów” pomiędzy wyspami Uznam i Wolin, kursowanie promów odbywa się obecnie w trybie nieregularnym. Zarząd Dróg Miejskich i Żeglugi informuje, że zespół techniczny pracuje nad jak najszybszym usunięciem usterki i przywróceniem promu do eksploatacji. Do czasu zakończenia naprawy pasażerów obsługuje wyłącznie jeden prom typu „Karsibór”. Oznacza to, że czas oczekiwania na przeprawę może się wydłużyć, szczególnie w godzinach szczytu ■ Podczas Dnia Dziecka w parku Zdrojowym trwała zbiórka na leczenie Adasia Orlika. Wolontariusze zebrali 9.308,37 zł, 176,97 euro, 2 korony czeskie i żeton do wózka ■ Byli pracownicy „Odry” spotkają się 28 czerwca o godz. 16:00 w Forcie Anioła – to coroczna okazja, by powrócić wspomnieniami do czasów, gdy zakład zatrudniał tysiące osób i tętnił życiem. W przeddzień Dnia Rybaka będzie czas na rozmowy, uśmiechy i integrację przy grillu ■