POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Sobota [12.03.2011, 11:03:37] • Świnoujście

Taksówkarz potrącił rowerzystę

Taksówkarz potrącił rowerzystę

fot. Sławomir Ryfczyński

Dziś rano około godziny 10 przy ulicy Matejki kierowca taksówki potrącił rowerzystę. Ten przejeżdżał przez jezdnię na przejściu przeznaczonym właśnie dla rowerzystów. Poszkodowanego mężczyznę zabrała karetka pogotowia. Jego życiu na szczęście nic nie zagraża.

Na miejsce przyjechała, prócz pogotowia ratunkowego, także policja. Funkcjonariusze sprawdzali powody wypadku.

Taksówkarz potrącił rowerzystę

fot. Sławomir Ryfczyński

- Początkowo kierowali też ruchem – mówi jeden z kierowców. – Na szczęście nie był duży więc w miarę sprawnie przejeżdżaliśmy.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 102, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-102 z 102

Marcin • Czwartek [17.03.2011, 19:03:02] • [IP: 213.155.182.**]

przejście dla rowerzystów? hehehehe. Polecam każdemu zapoznanie się z ustawą Prawo o Ruchu Drogowym potocznie zwaną Kodeksem Drogowym. Znajdziecie tam jasno opisane, że zabrania się wjazdu bezpośrednio przed jadący pojazd. NAWET NA PRZEJEŹDZIE ROWEROWYM!. Dokładnie art. 33.4

nie dąsacz • Środa [16.03.2011, 15:05:06] • [IP: 92.42.112.***]

Hehehe :) Co Wy wszyscy tacy nerwowi jesteście ? Zdrowego rozsądku nic nie zastąpi. Nawet przepisy. Uśmiechu na co dzień życzę, a przede wszystkim szybkiego powrotu do zdrowia dla poszkodowanego rowerzysty :)

Gość • Poniedziałek [14.03.2011, 09:21:16] • [IP: 85.225.248.***]

no i proste jak ty 112 jestes bezmozgowy, i moze zaniknie mozg bo go mam ale tobie bezmozgowcu niema co zanikac. a kwiatki zamow sobie albo wsadz se w * sieroto

Gość • Poniedziałek [14.03.2011, 08:08:28] • [IP: 95.129.226.***]

[IP: 85.225.248.***]ty no nie pisz ze masz mozg bo nie uwieze. i takich posrancow jak ty leje sie w morde z przyjemnoscia i jak chcesz to sobie zakladaj sprawe w sadzie bo ja na takich jak ty mam wyje...e!!

Gość • Poniedziałek [14.03.2011, 01:08:04] • [IP: 92.42.112.***]

248! przeczytaj wszystkie komentarze, a zwlaszcz te odpisywane do ciebie i sprawdzaj juz od rana twoje przepisy z praktyka na tym przejezdzie na Matejki, a ja juz zamawiam kwiatki, bo w twoim przypadku pogrzeb bedzie szybki, bez sekcji zwlok! ewentualnie stwierdza zanik mozgu!!

Gość • Poniedziałek [14.03.2011, 00:46:58] • [IP: 92.42.112.***]

248 ! NIE WIEM CO, ALE ZGODNIE Z LOGIKA, TO TOBIE CALKOWICIE MOZG WYZARLO! PORA NA DOKTORA!

Gość • Poniedziałek [14.03.2011, 00:13:44] • [IP: 85.225.248.***]

226 a ty nawt niedosiegasz do piet pajacowi bo tacy bezmuzgowcy jak ty to naprawde poszkodowani ludzie. . ty powinnes prowadzic sanki a nie pojazd. biedny czlowiek z ciebie ojojoj

Gość • Poniedziałek [14.03.2011, 00:09:39] • [IP: 85.225.248.***]

pustaku niestrasz ze cos sie stanie mi poza droga rowerowa. taki malutki uposledzony bezmuzgowiec jak ty moze tylko straszyc a to moze sie dlaciebie skonczyc sprawa w sadzie, to pokaz naco cie jeszcze stac kretynie !!

Gość • Niedziela [13.03.2011, 22:48:02] • [IP: 92.42.112.***]

226. JESTEM STAREJ DATY I NIE MIALEM POJECIA O ZNAKACH D-6 I DLATEGO JESZCZE ZYJE! ZAWSZSZE PRZED JEZDNIA ZATRZYMUJE SIE I PATRZE CZY MAM WOLNY PRZEJAZD! BOGU DZIEKI, ZE NIE WIEM, ZE NA WIEKSZOSCI PRZEJAZDOW PRZEZ JEZDNIE MAM PRAWO PIERWSZENSTWA, BO JUZ DAWNO Z KOMFRONTSACJA TYCH, CO PRZEJEZDZAJA NA ZOLTO-CZERWONYM BYL BYM NIE ZYL !! CHWALA BOGU, choc nie wierze!

Gość • Niedziela [13.03.2011, 22:02:57] • [IP: 95.129.226.***]

13.03.2011, 14:56]  [IP: 85.225.248.***]ty pajacu jak nie zrozumiales co ja napisalem to przeczytaj to co napisali inni nizej ale chyba i tak nie zrozumiesz o czym tu pisza bo nigdy nie kierowales samochodem i nie trafil ci sie taki debil na rowerze ktory wjezdza na ulice nie patrzac czy cos jedzie. ja tez jezdze rowerem ale przejezdzajac przez ulice to patrze czy nic nie jedzie bo latwiej jest zatrzymac rower niz samochod ale ty nie musisz sie rozgladac bo tacy jak ty to patrza tylko na przepisy. powodzenia na drodze pajacu !

Gość • Niedziela [13.03.2011, 21:38:34] • [IP: 92.42.112.***]

oj 248 n, badz dalej tak hardy i zycze ci polamanego kregoslupa w mysl twojej idei, ze kazdy ma ci ustepowac na tym twoim rowrku! jak trafisz na mnie poza sciezka rowerowa, to ci obiecuje, ze twoj sarmacki debilizm wynagrodze ci z nawiazka! dalej tluku nie rozumiesz, ze przepis - przepisem, ale cale kosci sa od tego wszystkiego chyba wartoscia wazniejsza, i tacy debile ze sluchawkami na uszach sa bardziej grozni niz pijacy i narkomani!!

Gość • Niedziela [13.03.2011, 21:16:28] • [IP: 88.156.233.***]

co z tego że ma pierwszeństwo. Kiedywjezdża impetem nie upewniwszy się czy droga jest wolna to tak jakby popełnił samobójstwo. Pieszy tak samo wchodzą na pasy nawet nie odwróci głowy czy jezdnia nie jest zajęta. Swoje dzieci zawsze uczulam by nie wjeżdżały na jezdnię rowerem choćby miały pierwszeństwo.Bo Ci co zwykle mają pierwszeństwo zazwyczaj mogą najwięcej stracić. Trzeba mieć ograniczone zaufanie do użytkowników pasa ruchu drogowego.Każdy może popełnić błąd a zdrowie jest najważniejsze.czas nie zawsze jest przyjacielem więc nie spieszmy się życie mamy jedno i zdrowie także. pozdrawiam

Gość • Niedziela [13.03.2011, 18:36:13] • [IP: 85.225.248.***]

Raz do roku powinno sie uszkodliwic ciebie baranie a nie rowerzyste. czy ty wiesz co to jest, fantazja, ? wogole? hyba nie bo za pstasi mozg masz jak go wogole masz.

Gość • Niedziela [13.03.2011, 17:28:30] • [IP: 93.94.188.***]

Raz do roku powinno się jednego rowerzystę unieszkodliwić bo to już plaga w ogóle nie mają (fantazji) i myślą, że im wszystko wolno bo pedałują :-(

Gość • Niedziela [13.03.2011, 16:27:13] • [IP: 83.13.154.***]

oraz uwodzą żony innych osób taksówkaże

Gość • Niedziela [13.03.2011, 16:06:59] • [IP: 83.13.154.***]

i taksówkaże uwodzą cudze żony

Gość • Niedziela [13.03.2011, 14:56:14] • [IP: 85.225.248.***]

ale cwaniaczek z ciebie co piszesz o rowerzyscie zeby sie przeprowadzil tam gdzie sie rowerami tylko jezdzi. to ty szukaj poimocy lekarskiej upesledzencu. tam jest ograniczenie predkosci jak wogule wiesz co to znaczy. pasy sa poto zeby kierowcy zatrzymali sie a nie my piesi i rowezysci piegli szybko i uciekali przed samochodami. najpierw zobacz co kierowca zrobil a potem udzielaj glosu. albo zamknij sie i niezgrywaj cwanego kolesio

pomoc prawna • Niedziela [13.03.2011, 14:36:37] • [IP: 87.206.248.***]

Jestem pracownikiem kancelarii adwokackiej. Z uwagi na charakter zdarzenia, osobie poszkodowanej przysługuje bezpłatna konsultacja prawna, z tego też powodu rodzinę lub znajomych poszkodowanego proszę o kontakt pod nr tel. 608 374 192. Z chęcią pomogę.

Gość • Niedziela [13.03.2011, 14:26:47] • [IP: 195.117.222.*]

DROGA REDAKCJO, WCHODZĄC NA PORTAL ISWINOUJSCIE NA STRONIE GŁÓWNEJ WIĘKSZOŚC NEWSÓW JEST Z RADWIOWOZEM W TLE! CZY TO MIASTO POLICYJNE? NIC INNEGO SIE NIE DZIEJE? JAK BRAKUJE WAM POMYSŁÓW DO PISANIA TO MOŻE ZRÓBCIE DZIAŁ O WYJĄTKOWYCH LUDZIACH Z TEGO MIASTA...

Gość • Niedziela [13.03.2011, 12:54:38] • [IP: 95.129.226.***]

[IP: 92.42.117.**] ty to sie przeprowadz tam gdzie sie jezdzi tylko rowerami a jak kiedys bedziesz chcial na sile sprawdzic czy masz pierwszenstwo i potraci cie samochod to pamietaj nawet jak miales pierwszenstwo to kierowca dostanie tylko mandat i para punktow a tobie zostanie tylko satysfakcja ze miales pierwszenstwo i polamane nogi a wiec zastanow sie czy warto tak sie poswiecac.

Gość • Niedziela [13.03.2011, 12:52:32] • [IP: 46.134.226.**]

Ten kierowca taksówki znany jest z szybkiej jazdy po mieście.W godzinach nocnych porafi i setką naszymi ulicami jeździć. Winny nie winny zabrać mu uprawnienia

Gość • Niedziela [13.03.2011, 12:03:43] • [IP: 80.245.180.**]

Najdrozsze Taxi W Polsce!! Pełno Emerytów I Rencistów 40 Letnich !!-Z Byłych Słuzb Mundurowych!! Jezdzących Na Pamieć Rutyniarzy. Rowerow Jest Duzo I Bedzie Coraz Wiecej Dobrze Ze Tam Na Gorze To Widzą I Przepisy Zmieniają...

Gość • Niedziela [13.03.2011, 10:34:16] • [IP: 85.225.248.***]

do goscia 123 debilem jestes sam ty osle. wyuczony na obieraniu brudu z ciuchow co ? co takie przepisy znasz? a moze taksowkarze zaczna pchac samochody na pasach? a ty idz do lekarza wyuczony kretynie i wez cos na uspokojenie profwsorku

Gość • Niedziela [13.03.2011, 10:33:17] • [IP: 92.42.117.***]

poużywaliście już sobie kretyni ?

Gość • Niedziela [13.03.2011, 10:28:14] • [IP: 92.42.117.**]

MIASTO DLA ROWERÓW! Tak jest w Europie i najwyższa pora by tak było i w Polsce. Kierowcom polecam przejażdżkę po Kopenhadze - tam zobaczą jak wygląda ruch drogowy w nowoczesnym mieście europejskim i jak wkrótce będzie to wyglądało w Polsce. Kierowca musi non-stop patrzeć w lusterka - wszystkie, bo rowerzysta ma pierwszeństwo zawsze, czy wyprzedza z lewej czy też w prawej, co więcej - skręcając trzeba przepuścić jadący z tyłu rower! Nie mówiąc o możliwości jazdy rowerem pod prąd na jednokierunkowej. Tak jeździ się też po Niemczech, a niedługo także w Polsce (przepisy są już w Sejmie). Pora zacząć uczyć się jeździć po nowemu.

Gość • Niedziela [13.03.2011, 10:27:45] • [IP: 85.225.248.***]

ty idioto co piszesz ze to rowerzysta winny i narobil klopotu taksowkarzowi, obudz sie. jak niewidziales to niepisz wogole a moze to ty co potraciles co?. cwaniaczki w samochodach czuja sie krolami. czlowiek niemoze czuc sie bezpiecznie na jezdni? jedzie samochodem krowa i mysli o pieniadzach i niewidzi pasow i ludzi na nich. taksowkarz mosi odpowiedziec za to !! piesi i rowerzysci teraz mosimy zrobic z tymi balwanami w samochodach porzadek. !!

Gość • Niedziela [13.03.2011, 10:22:43] • [IP: 92.42.117.**]

"JESZCZE TROCHĘ I JAZDA PO POLSKICH DROGACH BĘDZIE WYMAGAŁA WIĘCEJ UWAGI I CZUJNOŚCI NIŻ JAZDA BOLIDEM F1. " - jedź za granicę, najlepiej do Danii i zobacz co wolno rowerzystom w cywilizowanych krajach. U nas, jak na razie, jeszcze niewiele im wolno, ale to już się zmienia i rowerzyści z roku na rok będą mieli coraz więcej praw - tak jak w większości krajów Europy. Warto się przyzwyczajać.

Gość • Niedziela [13.03.2011, 10:05:57] • [IP: 178.238.250.***]

Tuż po oddaniu tego komunikacyjnego cudactwa przestrzegałem o potencjalnym niebezpieczeństwie. Odrobina wyobraźni architekta i wystarczyło przejazdy rowerowe na Matejki lokalizować na przejściach z sygnalizacją. Dodatkowo ten krótki odcinek dozwolony dla rowerów zachęca do bezczelnej jazdy prosto i nieraz wkurzały mnie dzwonki zza pleców, gdy chodnik z tej strony ulicy przeznaczony jest wyłącznie dla pieszych

Gość • Niedziela [13.03.2011, 09:34:09] • [IP: unknown]

To prawda, że wielu na rowerach to gamonie mający niejednokrotnie słuchawki w uszach, ale taryfiarze nie są lepsi.Gubi ich rutyna i pośpiech, bo pośpiech to pie- niądz.Ot co.

Gość • Niedziela [13.03.2011, 09:24:23] • [IP: 93.94.189.***]

Rowerzysta tak jak pieszy, powinien się wpierw zatrzymać i rozejrzeć. Na Matejki nie ma w tej chwili ograniczenia prędkości. Jadąc przepisowo to ciężko" stanąć" w miejscu gdy jadący rowerem nagle wjeżdża na pasy. Jestem osobą, która woli zawsze zatrzymać się przed pasami i puścić pieszych niż mieliby nagle wbiec na drogę. Jak zauważyłam coraz więcej kierowców w Świnoujściu tak robi. Mam nadzieję, że rowerzyście nic poważnego się nie stało.

Gość • Niedziela [13.03.2011, 09:20:20] • [IP: 92.42.112.***]

niestety, ale rowerzysci, to najwieksza grupa oszolomow, ktorzy nie zwracaja uwagi na nic! jak znienacka wjezdzaja na pieszego, to nie ich wina, jak swieta krowa wpada pod samochod, to tez nie jego wina! wyglada na to, ze zawsze i wszedzie wszyscy sa winni, tylko nie ten, co jechal rowerem!

Gość • Niedziela [13.03.2011, 09:17:22] • [IP: 80.245.184.***]

na matejki wszyscy jezdza jak debile i nie zwalniaja nawet przed pasami szczegolnie na tym odcinku

Gość • Niedziela [13.03.2011, 09:15:29] • [IP: 80.245.184.***]

gamonie na rowerach jezdza jak swiete krowy i mysla ze im wszytko wolno.wiecznie jezdza wszedzie tylko nie po sciezkach rowerowych i jeszcze maja pretensje ze sie czlowiek nie usuwa z chodnika.jak zjezdza ze sciezki na jezdnie to niech najpierw popatrzy czy cos nie jedzie a nie centralnie wjezdza na jezdnie. i tylko klopotu narobil facetowi teraz

Gość • Niedziela [13.03.2011, 08:59:01] • [IP: 80.245.180.***]

POWINNI POLIKWIDOWAĆ TE PRZEJŚCIA (PRZEJAZDY) ROWEROWE. ONE STWARZAJĄ JEDYNIE DODATKOWE NIEBEZPIECZEŃSTWO NA DRODZE. NIGDY NIE WIADOMO KIEDY JAKIŚ KRETYN NAGLE Z DROGI DLA ROWEROW ZJEDZIE NA PRZEJSCIE PRZECINAJĄC JEZDNIE. JESZCZE TROCHĘ I JAZDA PO POLSKICH DROGACH BĘDZIE WYMAGAŁA WIĘCEJ UWAGI I CZUJNOŚCI NIŻ JAZDA BOLIDEM F1.

Gość • Niedziela [13.03.2011, 08:35:25] • [IP: 92.42.112.***]

I jak zwykle kierowca jest winny.A rowerzyści jak święte KROWY, wszystko im wolno nawet gdy maja ścieżke dla rowerów po drugiej stronie (Konstytucji koło piekarni)jadą tym wąskim chodnikiem i dzwonią.Najchętniej tylko w łeb takiemu\takiej przywalić żeby oprzytomnieli.

Gość • Niedziela [13.03.2011, 08:28:15] • [IP: 93.94.188.***]

Ludzie ogarnijcie się nawet jak miał pierwszeństwo rowerzysta, to warto się rozejrzeć dookoła bo z autem i tak nie wygrasz-zbita lampa vs złamany kręgosłup. Trzeba przewidywać ZASADA OGRANICZONEGO ZAUFANIA to podstawa na polskich drogach

Gość • Niedziela [13.03.2011, 08:17:51] • [IP: 95.129.226.***]

w/g mnie duża część tasówkarzy ma ogromne braki w kierowaniu pojazdami a jeszcze większe w kulturze osobistej, nastawieni są na zysk i" po trupach" tą zasadę egzekwują, a co do przejść to są też takie na których rowerzyści mogą przejeżdżać, obowiązkiem KAŻDEGO kierowcy przed przejściem dla pieszych i nie tylko, jest zachowanie BEZPIECZNEJ PRĘDKOŚCI!

Gość • Niedziela [13.03.2011, 07:02:37] • [IP: 92.42.114.***]

To jest przejście ze specjalnym oznaczeniem na którym można PRZEJEŻDŻAĆ rowerem!! Ludzie najpierw się dowiedzcie jak jest, a nie się bezpodstawnie kłócicie nie mając racji.

Gość • Niedziela [13.03.2011, 06:26:32] • [IP: 80.245.189.***]

baranie rowerzysta przejeżdżał przez pasy przeznaczone dla rowerzystów to nie musiał roweru przeprowadzać

Gość • Niedziela [13.03.2011, 06:08:41] • [IP: 80.54.123.**]

Na przejeździe dla rowerzystów, kierującemu rowerem zabrania się: wjeżdżania bezpośrednio przed jadący pojazd; zwalniania lub zatrzymywania się bez uzasadnionej przyczyny.

Gość • Niedziela [13.03.2011, 05:49:26] • [IP: 80.54.123.**]

karty rowerowe obowiązkowo !! przykład: jedzie trzęsąca babcina na rowerze, zatrzymuje się na środku skrzyżowania i zsiada z roweru bo nie wie co ma dalej robić lub jedzie na czerwonym i jeszcze grozi.

Gość • Niedziela [13.03.2011, 01:35:46] • [IP: 88.156.235.***]

Rower sie przeprowadza na pasach a nie przjeżdza.

Gość • Niedziela [13.03.2011, 01:32:02] • [IP: 80.54.123.**]

Do Gość • Sobota [12.03.2011, 23:45] • [IP: 85.225.248.***] Debilku najpierw naucz się ortografii ojczystego języka a może jesteś jakimś kundlem, po drugie to przez jezdnię należy niestety rower przeprowadzić...masz dużo braków debilku a zabierasz głos.

Gość • Sobota [12.03.2011, 23:48:52] • [IP: 88.156.234.***]

Taryfiarze, zamiast plotow kodeks drogowy omawiac. Kierowcy zawodowi powinni swoja jazda dawac dobry przyklad innym. Wstyd.

Gość • Sobota [12.03.2011, 23:45:47] • [IP: 85.225.248.***]

jakie glupoty piszesz zeby rowerzysta sie rozgladal. to byla droga dla pieszych i rowerzystow !! to taksowkarz niech otworzy oczy i sie zatrzyma a nie jedzie jak wariat. my piesi i rowerzysci mamy swoje drogi i na nich mosimy czuc sie bezpiecznie. Precz ze wszystkimi idiotami co jada jak wariaci i mysla ze sa krulami. porzadek musi byc

Gość • Sobota [12.03.2011, 23:12:06] • [IP: 92.42.118.***]

Nie ma w tym mieście niestety formacji która może zmusić taksówkarzy do przestrzegania kodeksu drogowego. Formacja w niebieskich nie jest od takich trudnych spraw. Należy więc postawić na formację z zagranicy, zapłacić i będzie porządek i bezpieczeństwo na ulicach.

Gość • Sobota [12.03.2011, 22:45:08] • [IP: 77.253.132.***]

tylko, zeby nie taksowkarze to kto by was wozil w nocy...??napitych, nac...i od kochanek...przewiezlismy ludzi z miasta po kilkanascie razy...mozemy ksiazke napisac, a jak cos sie dzieje to nam opinie szargacie...zastanowcie sie...LUDZIE...!!

Gość • Sobota [12.03.2011, 22:42:19] • [IP: 92.42.114.**]

do gościa226 masz rację brawo Amen

Gość • Sobota [12.03.2011, 22:19:49] • [IP: 92.42.114.**]

do gości 248 sam jesteś tłumok do potęgi jaki każdy i dlaczego musi poczytaj kodeks a będziesz wiedział jak należy zachować się naprzejśiu dla pieszych

Gość • Sobota [12.03.2011, 21:57:47] • [IP: 95.129.226.*]

czytam te komentarze nieskomplikowanych umysłowo jednostek, które znają się na wszystkim co sie rusza na tej ziemi i piana im cieknie z pyska bo nie ma to jak się trochę poznęcać na drugim, po pierwsze dlaczego złotówa, a ty jeden z drugim to co robisz zawodowo zmywak, handel, moze bijesz mamusię żeby oddała rencinę na paliwko swojemu buraczkowi do bmw, żeby poćwiczyć zimny łokieć, po drugie prawa rynku za drogo nie kupuję, nie jadę, można pojechać autobusikiem, raz na godzinę bo taki jest rozkład jazdy, pojechać rowerem, albo poprzebierać nóżkami, wolność mamy i kapitalizm, po trzecieile tych taryf mamy w tym mieście w stosunku do wszystkich zarejestrowanych pojazdów w świnoujsciu, ale najłatwiej napisać, że cały bajzel na ulicach tego smutnego miasta to wina taksówkarzy, o przepraszam złotówy, reszta nuworyszy w swych cywilnych pojazdach to sami święci, przestrzegają przepisów, przepuszczają pieszych, rowerzystów, matki z wózkami, no poprostu sami dżentelmeni szos, trochę pokory Panie i Panowie głownie do siebie

Gość • Sobota [12.03.2011, 20:58:11] • [IP: 92.42.114.***]

Złotówa usłyszał przez radio następne zamówienie i. .. zapier...ł jak szalony.Takie są ZŁOTÓWY !!

Gość • Sobota [12.03.2011, 20:54:44] • [IP: 95.129.226.***]

[IP: 92.42.117.**]masz racje ale rowerzysta dla swojego bezpieczenstwa mogl sie upewnic czy moze bezpiecznie wjechac.

Gość • Sobota [12.03.2011, 20:41:16] • [IP: 80.245.180.**]

Taksowkarze zachowuja sie jak" świete krowy" jezdza jak chca, gdzie chcą to samo tyczy sie zatrzymywania. Do tego Taxi w Sciu to Mafia-Bandyckie Ceny Masakra!! 6 ZŁOTYCH ZA TRZASNIECIE DRZWIAMI-KOSMOS!! W SZCZECINIE OD 2, 99zł DO 4, 50zł NAJDROZEJ!! Prosze pojechac Taxi w Szczecinie ba w Warszawie to zobaczycie róznicę.W nocy z Komandorskiej na Kołłątaja 14zł -NIECAŁE 2Km MASAKRA!! Mam nadzieje ze jak ludzie przestana jezdzić to pojda po rozum do głowy i zmienia cennik. Fakt ze wielu rowerzystów jezdzi jak chce ale wystarczy pojechać do Niemiec, Danii Tam Rowerzysta Jest Prawie Zawsze Uprzywilejowany Bo Jego Szanse W Kontakcie Z Samochodem Są Mizerne.Pozdrawiam rowerzystów a Panów Taksówkarzy Prosze O Troche Pokory..

Gość • Sobota [12.03.2011, 20:33:59] • [IP: 85.225.248.***]

Ty tlumoku co skomentowales//as // zeby piesi i rowerzysci patrzyli na prawo i lewo. ty chyba masz zadzerwialy lep. kazdy samochod MOSI zatrzymac sie przed pasami a oni jezdza jak walnieci. A ten co prowadzil taxi jest dobrze znany z szybkiej jazdy, Czas najwyzszy zeby sie tym zajac.

oko • Sobota [12.03.2011, 20:16:00] • [IP: 93.94.188.***]

nie korzystam z TAXI

Gość • Sobota [12.03.2011, 20:15:20] • [IP: 93.94.186.***]

lerancja (łac. tolerantia -" cierpliwa wytrwałość"; od łac. czasownika tolerare -" wytrzymywać", " znosić", " przecierpieć") - termin stosowany w socjologii, badaniach nad kulturą i religią. W sensie najbardziej ogólnym oznacza on postawę wykluczającą dyskryminację ludzi, których sposób postępowania oraz przynależność do danej grupy społecznej może podlegać dezaprobacie przez innych pozostających w większości społeczeństwa. W okresie reformacji pojęcie to było stosowane w odniesieniu do mniejszości religijnych. Obecnie termin ten obejmuje również tolerancję różnych orientacji seksualnych oraz odmiennych światopoglądów. Zasada tole

Gość • Sobota [12.03.2011, 19:54:06] • [IP: 178.238.252.***]

Na przejsciu przy Matejki 43 nie idzie wogole przejsc na druga strone Jak sie czlowiek nie wpakuje na jezdnie to nikt nie stanie!!

Gość • Sobota [12.03.2011, 19:33:00] • [IP: 95.129.226.**]

Ale piszecie głupoty... piesi nie patrza na nic i to Oni tak łaza jak chcą a potem ajajajajaja boli, niech patrza w lewo, w prawo i jeszcze raz w lewo. To samo rowerzysci, wiadomo, ze temu w samochodzie nic sie nie stanie, wiec niech kazdy dba o swoje zrowie i zycie a nie zeby na nie inni uwazali.Amen.

Gość • Sobota [12.03.2011, 19:25:02] • [IP: 95.129.224.***]

ten meduza to były mundurowy, będzie dalej szalał po ulicach miasta, kolesie

Gość • Sobota [12.03.2011, 18:54:00] • [IP: 178.238.252.***]

przepisów nie przestrzegaja nie tylko taksówkarze dotyczy rozniez strazy miejskiej

kierowca • Sobota [12.03.2011, 18:13:53] • [IP: 77.45.63.***]

Taksówkarze jak są kapusiami w Policji to myślą że im wszystko wolno jeżdzą jak święte krowy.

Gość • Sobota [12.03.2011, 17:45:53] • [IP: 92.42.117.**]

Rowerzysta miał pierwszeństwo, bo był na oznakowanym przejeździe dla rowerów, gdzie nie musi z niego zsiadać i zawsze ma pierwszeństwo. Pamiętajmy, że to i tak początek, wobec tego jakimi prawami cieszą się rowerzyści na zachodzie. Mogą jechać jednokierunkową pod prąd, wyprzedzać z prawej, jechać przy prawej krawędzi jezdni, mając zawsze pierwszeństwo (skręcając w prawo, kierowca też musi spojrzeć w lusterko, czy nie ma tam rowerzysty!), co więcej z prawej krawędzi mogą skręcić w lewo, mając pierwszeństwo!! I takie przepisy wkrótce będą obowiązywały też w Polsce. Najwyższa pora uczyć się, że w mieście, rowerzysta to pan drogi, a kierowca musi uważać. Lokalnym burakom uważającym, że to kierowca jest panem na drodze, polecam pojeździć trochę po Kopenhadze - potem pogadamy ;)

Gość • Sobota [12.03.2011, 17:02:56] • [IP: 95.129.225.***]

kolejny ART ODNOSNIE TAXI!! WNIOSEK TO BANDA * NA DRODZE!!

Gość • Sobota [12.03.2011, 17:00:22] • [IP: 178.238.247.***]

Tak, taksówkarze zap***** jak nienormalni, na przejściu dla pieszych nie poczekają aż człowiek wjedzie z dzieckiem w wózku na chodnik, tylko od razu myk za nim, a jakby tak pieszy na chwilę zwolnił to by dalej na masce taxi z dzieckiem jechał. Panowie taksówkarze - trochę kultury!!

Gość • Sobota [12.03.2011, 16:02:59] • [IP: 88.156.232.**]

To daje do myslenia jak jezdza taksowkarze. Ich nie obowiazuja przepisy ruchu, dla nich liczy sie zlotowa

Gość: kafir • Sobota [12.03.2011, 14:13:08] • [IP: 88.156.235.**]

Jak zachowują się kierowcy samochodów (nie tylko osobowych) wobec rowerzystów polecam pooglądanie obrazu z kamery w cywilizowanym kraju (najlepiej na pełnym ekranie). Szczególnie polecam dłuższą obserwację osobnikowi komentującemu przy użyciu caps locka. Do ucywilizowania Kraju daleko nam, ale może szybciej ucywilizuje się nasze miasto? Obiecany link do obserwacji to: wwitv.com/tv_channels/8154.htm. Polecam wszystkim!

Gość • Sobota [12.03.2011, 14:11:09] • [IP: 95.129.226.***]

nauczcie się świnoujskich przepisów. jeśli ścieżka rowerowa jest równoległa do ulicy to rowerzysta ma pierwszeństwo i nie musi schodzić z roweru, a taksiarz powinien przeprowadzić samochód w tym miejscu buhaha

Gość • Sobota [12.03.2011, 13:37:57] • [IP: 93.94.188.***]

Tak sie zastanawiam co jest gorsze jezdzic wsrod taksiarzy motocyklistow i niemcow czy byc zalanym przez tsunami?

Gość • Sobota [12.03.2011, 13:35:09] • [IP: 88.156.232.**]

bardzo dobrze zlotowie

Gość • Sobota [12.03.2011, 13:26:22] • [IP: 217.97.199.**]

W nocy by też wypadek na Norwida. Wrak ciagle stoi, można se poogladać. Powiem na zachętę, że zdrowo urrrrrwał.

Gość • Sobota [12.03.2011, 13:14:19] • [IP: 80.245.184.***]

Kierowcy zapierniczają na tym odcinku jak szaleni, zwłaszcza taksówkarze! Nawet jeśli jest" czysto" na drodze i można przejść na pasach na drugą stronę jezdni, to w mgnieniu oka potrafi pojawić się jakby z podziemi jakieś pędzące auto i nie zamierza zwolnić. Podobna sytuacja ma miejsce na przejściach dla pieszych (w miejscach bez sygnalizacji świetlnej) na ul. Grunwaldziej. Jestem w głębokim szoku, że tak mało jest wypadków na tych przejściach...

Gość • Sobota [12.03.2011, 13:06:18] • [IP: 80.245.180.***]

"Taksiarz jak jedzie z pasazerem to jest bardzo przepisowy. Zatrzymuje sie na pasach przepuszcza pieszych bo licznik bije. " widze ze nie masz pojecia a sie wypowiadasz... licznik mije od kilometrow a nie postoju. .. chyba ze postój przekracza 1h to jest 50zl :D

Gość • Sobota [12.03.2011, 13:03:45] • [IP: 80.54.123.**]

OOOO -MEDUZA - wreszcie się doigrał, jezdzi zawsze jak szalony. ... Szkoda pana rowerzysty. Pozdrawiam.

Kość • Sobota [12.03.2011, 12:58:58] • [IP: 217.97.199.**]

okolo 11.30 wyjrzalem przez okno i policja jeszcze" zalatwiala" sprawe. jesli info portalu jest rzetelne (okolo godziny 10 wypadek) to bylo to okolo poltorej godziny przy potraceniu rowerzysty. ruch na matejki nadal zablokowany. po co ten radiowuz stal na ulicy? nie mozna zaparkowac na parkingu? gratulacje dla myslacych strozow prawa.

Gość • Sobota [12.03.2011, 12:53:52] • [IP: 80.245.190.***]

jest tam znak D-6b przejście dla pieszych i przejazd dla rowerzystów z tym ęe rowerzystę tak jak i kierowce obowiązuje ograniczone zaufanie i ostrożność nawet jeśli rowerzysta wjechał na przejście za szybko i niespodziewanie to kierowca i tak widząc wcześniej znak musi zachować ostrożność ale dotyczy to tak samo rowerzysty on tez ma sprawdzić czy jego wjazd nie spowoduje zagrożenia mimo ze ma pierwszeństwo

Gość • Sobota [12.03.2011, 12:44:52] • [IP: 80.245.181.***]

Złotówy pierd**** Tak to wlasnie jest jak jeżdżą jak posrani tymi taksówkami ludziom po stopach tak jak by się gdzieś strasznie śpieszyli przecież im dłużej jadą tym więcej kasy się im nalicza -_-

Zły • Sobota [12.03.2011, 12:42:05] • [IP: 83.21.48.***]

Do 252. Wręcz przeciwnie. Znak drogowy przed tym przejsciem dla pieszych zezwala na przejazd rowerem wzdłóż tego przejścia. 112 i 114 uważają, że na tym przejściu rowerzysta powinien zejśc z roweru i przejśc na drógą stronę pieszo. Nic bardziej mylnego. Proszę czytac uważnie. Pozdrawiam.

Gość • Sobota [12.03.2011, 12:37:56] • [IP: 92.42.116.*]

Ewidentnie taksówkarza wina, droga rowerowa prowadzi tylko przez przejście więc taksówkarz powinien ustąpić,

Gość • Sobota [12.03.2011, 12:32:47] • [IP: 80.245.191.***]

To wina i rowerzysty i kierującego pojazdem.Obaj winni zachowac ostrożność. Ja zawsze czekam na wyrażny znak od kierowcy(zmiejszenie prędkości, lub gest) mimo że teoretycznie mam prawo przejechać

Gość • Sobota [12.03.2011, 12:31:33] • [IP: 178.238.252.***]

do 48... Czyli jeśli droga rowerowa biegnie wzdłuż przejścia dla pieszych to rowerzysta ma zejść z roweru i go przeprowadzić? Ciekawe czy jeśli przejeżdżasz samochodem drogą która przecina chodnik (np jak na fotografii pierwszej... gdybyś skręcał w lewo), to wysiadasz z samochodu i go przepychasz bo przecinasz chodnik?? POMYŚL!!

Racja • Sobota [12.03.2011, 12:20:07] • [IP: 80.245.182.***]

OCZYWIŚCIE ZE ROWER NALEŻY PRZEZ JEZDNIE PRZEPROWADZIĆ ! ! ŻADNEGO POJAZDU NIE MOŻNA KIEROWAĆ W POPRZEK JEZDNI NAWET NA PASACH POMYŚLCIE TROCHĘ

Gość • Sobota [12.03.2011, 12:13:58] • [IP: 83.25.245.***]

TAKSÓWKARZ POTRĄCIŁ ROWERZYSTĘ. DER TAXIFAHRER HAT EINEN RADFAHRER ERFASST.

Gość • Sobota [12.03.2011, 12:08:41] • [IP: 92.42.117.***]

A ROWERZYŚCI TO ŚWIĘTE KROWY KTÓRYM WSZYSTKO WOLNO

Gość • Sobota [12.03.2011, 11:59:06] • [IP: 217.97.199.**]

Uwaga na złotówy!! Wczoraj jeden wymusił pierszenstwo wyjezdzajac z Kossakow na Wojska Polskiego. Nie dośc że, nie spojrzal w swoją lewą stronę to jeszcze rozmawial przez komórkę. Miał szczęście że jestem ostrożnym kierowcą i zdążyłem zachamować.

Gość • Sobota [12.03.2011, 11:57:18] • [IP: 93.94.188.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Zły • Sobota [12.03.2011, 11:55:04] • [IP: 83.21.48.***]

112 i 114 - zapoznajcie się z Prawem o Ruchu Drogowym a potem zabierajcie glos. Jeżeli wiecej osób ma taką wiedzę o ruchu drogowym to wypadków będzie coraz więcej. Mam nadzieję, że nie jesteś kierowcą.

Gość • Sobota [12.03.2011, 11:54:59] • [IP: 92.42.115.**]

Taksiarz jak jedzie z pasazerem to jest bardzo przepisowy. Zatrzymuje sie na pasach przepuszcza pieszych bo licznik bije. Jak jedzie bez pasazera to strzezcie sie ludzie bo wtedy nie patrzy ze pasy. Taka jest smutna prawda!

Gość • Sobota [12.03.2011, 11:54:29] • [IP: 92.42.117.***]

zdarza sie, co tu za sensacje robic

Gość • Sobota [12.03.2011, 11:53:23] • [IP: 92.42.114.***]

Tez tamtedy przejezdzam rowerem, bo jest wyznaczona droga dla rowerow, wg prawa rowerzysta mial pierwszenstwo

Gość • Sobota [12.03.2011, 11:50:41] • [IP: 83.25.245.***]

POLIZEI HAT SEIT MORGEN ALLE HANDE VOLL ZU TUN.-POLICJA MA OD RANA PEŁNE RĘCE ROBOTY. NAUCZCIE SIĘ TEGO ZWROTU

Gość • Sobota [12.03.2011, 11:36:00] • [IP: 92.42.117.**]

Tam jest przejazd dla rowerów i rowerzysta miał pierwszeństwo! Taksówkarz natomiast pierwszeństwo wymusił, za co powinien beknąć...

Gość • Sobota [12.03.2011, 11:34:45] • [IP: 92.42.117.***]

Wziąć się za tych taksówkarzy, nagminnie łamią przepisy, przekraczają prędkość, rozmawiają przez telefony, zatrzymują się na zakazach zatrzymywania, a ostatnio na parkingu koło Stokrotki na Matejki zrobili sobie postój

Gość • Sobota [12.03.2011, 11:34:36] • [IP: 92.42.117.**]

Gość • Sobota [12.03.2011, 11:14] • [IP: 92.42.112.***] - c Ty p...?? Doucz się - po specjalnym przejściu (przejeździe) dla rowerów, rowerzysta może spokojnie jechać i ma zawsze pierwszeństwo!

Gość • Sobota [12.03.2011, 11:33:13] • [IP: 217.97.193.**]

widziałam według mnie ewidentna wina rowerzysty, ale taksówkarz też mogł troszkę pomysleć, ciągle wraca to ograniczenie zaufania na jezdni!!

Gość • Sobota [12.03.2011, 11:30:20] • [IP: 80.245.181.***]

swojemu nic nie zrobią będzie rowerzysta winny taka prawda !!

Lena • Sobota [12.03.2011, 11:29:57] • [IP: 178.238.247.***]

Dlaczego nie przeprowadził roweru przez przejście dla pieszych ?

Gość • Sobota [12.03.2011, 11:25:43] • [IP: 80.54.123.**]

Taksówkarze za szybko jeżdżą w Świnoujściu. Policja mogłaby kontrolować ich prędkość i przestrzeganie przepisów.

Gość • Sobota [12.03.2011, 11:24:00] • [IP: 80.245.179.***]

Potrącił bo pewnie zap8 po klienta, wczoraj grunwaldzką też jedna złotówa pędziła z 80km/h na bielika, za dobrze w tym mieście mają...

anty zlotuwa • Sobota [12.03.2011, 11:23:08] • [IP: 80.245.189.**]

tak to jest ! zlotuwa *, tylko zeby zarobic a pasy to rzecz swieta wiec nawet jak zejdziesz z roweru to stoisz i czekasz az sie ktos zatrzyma..mandat dla zlotuwy np: za to ze bez pasow jechal!!

Gość • Sobota [12.03.2011, 11:22:37] • [IP: 80.54.123.**]

złotówa. .. i wszystko jasne

Gość • Sobota [12.03.2011, 11:14:51] • [IP: 92.42.112.***]

a rowerzysta nie wiedzial, ze nawet na trasie sciezki rowerowej, to przez jezdnie rower nalezy przeprowadzic uprzednio z niego zsiadajac, a nie przejezdzac? i kto tu winien?

Gość • Sobota [12.03.2011, 11:14:40] • [IP: 92.42.114.***]

Istnieje coś takiego jak specjalne przejście dla rowerzystów? Z tego co mi wiadomo to przy pasach musi być przedłużenie ścieżki rowerowej na jezdni żeby rowerzysta mógł przejechać rowerem. Jeśli tego nie ma ma obowiązek zsiąść z roweru i go przeprowadzić.

Oglądasz 1-102 z 102
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■