POGODA

Reklama


Wydarzenia

Urząd Miasta Świnoujście • Piątek [28.01.2011, 16:27:24] • Świnoujście

Posprzątaj po swoim psie

Posprzątaj po swoim psie

fot. Urząd Miasta Świnoujście

Straż Miejska zintensyfikowała akcję egzekwowania zapisów wynikających dla właścicieli psów z regulaminu utrzymania czystości i porządku w mieście. Od początku roku zostało nałożonych kilkanaście kar pieniężnych dla właścicieli czworonogów, które zanieczyszczały miasto swoimi odchodami.Zmienił się taryfikator mandatów za tego typu wykroczenie; obecnie najniższy- to 50, a nie jak dotychczas 20 złotych.

Ponieważ dużą popularnością zaczęły cieszyć się zestawy służące do zbierania zwierzęcych odchodów ,Wydział Gospodarki Komunalnej i Środowiska informuje,że została zakupiona kolejna partia tzw."zbieraków",które można pobrać w Urzędzie Miasta w pok.316.

Posprzątaj po swoim psie

fot. Urząd Miasta Świnoujście

Aby umożliwić pozyskanie urządzenia przez osoby, którym trudno udać się bezpośrednio do zlokalizowanego na ostatnim piętrze wydziału - zbieraki można również pobrać na parterze, w Biurze Obsługi Interesanta.
Zestawy są bezpłatne!


komentarzy: 55, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-55 z 55

Gość • Poniedziałek [07.02.2011, 14:08:23] • [IP: 188.146.174.***]

dokładnie, podatek trzeba płacić wiec za co ? za istnienie psa? to wprowadzić też od gryzoni itp. Brak śmietników na odchody ale narzekać to jest komu !

Gość • Wtorek [01.02.2011, 00:34:47] • [IP: 88.156.234.**]

jak dajecie zbieraki na psie kupy. To dajcie pampersy dla dzieci i tym którym pampersy sa nie zbedne. co to do diabła za wymysly!!

Gość • Poniedziałek [31.01.2011, 00:43:51] • [IP: 217.97.199.**]

Jeżeli na śmietniku jest napisane:" Nie wolno wrzucać psiej kupy" To znaczy, ze nie wolno kupy tam wrzucać.

Gość • Niedziela [30.01.2011, 23:30:02] • [IP: 80.245.183.***]

Moj sasiad tez dostal mandat bo wyrzucil psia kupe do smietnika , wiec masz kolega zle wiadomosci, ja tez dostalam mandat bo moj pies biegal luzem i w dodatku niemialam przy sobie kaganca, jak pan ze strazy miejskiej mnie pouczyl duzy pies musi byc na smyczy i trzeba miec przy sobie kaganiec tak jest obowiazek wlasciciela niewazne czy pies gryzie czy niegryzie.

Gość • Niedziela [30.01.2011, 16:09:34] • [IP: 217.97.199.**]

Do Gość • Niedziela [30.01.2011, 11:36] • [IP: 88.156.234.***] kłamiesz, nikt nie został ukarany za wyrzucanie po psie do normalnego śmietnika.

Gość • Niedziela [30.01.2011, 13:01:40] • [IP: 77.114.187.**]

uwazam ze 50 to jest za mala kara dla wlascicieli ktorzy nie zbieraja po swoich pieskach, kara powinna byc duzo wyzsza zeby taki wlasciciel sie zastanowil czy lepiej placic czy sprzatac

Gość • Niedziela [30.01.2011, 12:57:44] • [IP: 77.114.187.**]

straz musi sie wziasc takze za wlascicieli ktorzy swoje pupile prowadza bez smycz i kagancow

Gość • Niedziela [30.01.2011, 11:36:37] • [IP: 88.156.234.***]

Gość • Sobota [29.01.2011, 22:44] • [IP: 46.112.177.**] otóż oczekują dlatego gdy wyrzuciłam po psie do normalnego smietnika dostałam mandat;-)

Zgaga • Niedziela [30.01.2011, 10:30:06] • [IP: 178.238.249.***]

Sprzątam po swoim psie, a do domu pod butami przynoszę cudze g...a. Jestem jednak optymistką i wierzę, że to się kiedyś zmieni. Więcej takich właśnie artykułów i może właściciele psów nauczą się kultury. Chociaż niektórych nauka boli.

Gość • Sobota [29.01.2011, 22:44:53] • [IP: 46.112.177.**]

A dlaczegóż to - drodzy właściciele psów - oczekujecie specjalnych koszy na psie kupy? Pieluchę dziecka wrzucam do normalnego śmietnika, niezależńie od zawartości - też powinnam specjalnego kosza oczekiwać? Może przy mandatach 500 zł zamiast 50 co niektórym właścicielom poprzestawiałoby się myślenie na właściwe tory i zaczęliby po swoich pupilach sprzątać? Ehh...

Gość • Sobota [29.01.2011, 20:09:25] • [IP: 193.200.150.***]

Duży pies - mały wacek. We łbie też pusto.

Gość • Sobota [29.01.2011, 18:39:44] • [IP: 93.94.184.***]

Te podbieraki to chyba dla pinczerów miniaturek. Mam dużego psa i co? Mam łokciem ugniatać? Ogarnij się nasz Urzędzie i zorganizuj coś większego?

Gość • Sobota [29.01.2011, 17:07:43] • [IP: 217.97.199.**]

Gdy czytam komentarz taki jak gościa IP: 88.156.234.*** i podobnych zwolenników zasrywania miejsc publicznych, to dochodzę do przekonania, że pies musi być najmądrzejszym członkiem ich rodzin.

Gość • Sobota [29.01.2011, 17:05:29] • [IP: 88.156.235.***]

do Gość •Gość • Piątek [28.01.2011, 19:52] • [IP: 109.243.134.***] Zapraszam kozaku, tylko zapukaj to cie tym nakarmię:)))))

Gość • Sobota [29.01.2011, 16:19:50] • [IP: 88.156.234.***]

Gość • Sobota [29.01.2011, 14:27] • [IP: 195.117.222.***] no niestety wydaje sie to śmieszne ale w pewnym kraju zatrudnili kilka tys osób właśnie po to by sprzątali po psach, oczywiście z profesjonalnym sprzętem. pytanie teraz takie: jestem ciekawa czy osoby ktore tak źle sie wypowiadają czy wy sprzątacie po psach?? jednak sądze ze nawet nie macie swojego czworonoga skoro psy nazywacie brudasami, ale możne kiedyś mieliście i stwierdziliście jaki właściciel taki pan czyli brudas jednak w dzisiejszych czasach o psa sie dba ;-))

Gość • Sobota [29.01.2011, 14:47:10] • [IP: 178.238.252.***]

I niech sraja w lesie czy na trawnikach co was to obchodz? Za to wy zostawiacie syf na klatkach, windach, trwnikach(wyrzucanie smieci przez okno bo do zsypu za daleko) nie mowiac o wywozie smieci do lasu tacy to jestescie PORZADNI!!

Gość • Sobota [29.01.2011, 14:27:52] • [IP: 195.117.222.***]

Nigdy nie sądziłem, że mój poczciwy Misiek, srając na chodnik powoduje spadek bezrobocia. Dzieki IP: 88.156.234.*** że otworzyłeś mi oczy. Balcerowicz by na to nie wpadł. Będę Miśka zachęcał do zwiększania wydajności bo tu przecież idzie o los naszej Ojczyzny.

Gość • Sobota [29.01.2011, 14:23:57] • [IP: 217.97.199.**]

Cywilizowany człowiek, w przeciwieństwie do buractwa, nie zostawia na ulicy, ani swojego gówna ani gówna psa, za którego jest odpowiedzialny. Dlatego buractwo trzeba karać, bo buractwo to głupie, odporne na wiedzę brudasy lubiące się taplać w gównie. Podatek od posiadanego psa idzie m. in. na utrzymanie straży miejskiej i ta powinna się starać, by podatnicy wiedzieli, za co strażnicy miejscy biorą pensje. Kilkanaście mandatów nałożonych na brudasów świadczy o tym, że SM się leni i nie zauważa skali śmierdzącego problemu.

Gość • Sobota [29.01.2011, 12:52:11] • [IP: 88.156.234.***]

Zacznijmy od tego: polska wzięła przykład z innych krajów aby dbac o czystość (sprzątać po pieskach) weźmy na to w niemczech: bardzo mało osób ma psy średnio na 10 rodzin jedna ma psa;-))) -więc tutaj jest problem rozwiązany gdyż większość naszych sąsiadów jest przyzwyczajona do ekologii tzn:segregują odpady bo i mają do tego śmietniki sprzątają po psach bo jest wiele śmietników. W stanach:także trzeba sprzątac po pieskach tylko nie robią tego właściciele. płacą oni podatki mają wyznaczone miejsca do wyprowadzania pupili i jesli załatwi sie on w niedozwolonym miejscu musi tylko wtedy posprzatac. a te wszystkie kupki zbieraja ludzie zatrudnieni do tego także tez bezrobocie spada. więc szanowni mieszkancy tego miesta wielcy ekolodzy za dyche;-)))) pomyślcie o ludziach ktorzy załatwiaja sie w waszych blokach i o innych rzeczach po nich sprząta pani ktora dba o budynek i to wy za to płacicie. i nie naskakujcie tutaj przez internet bo tylko tutaj jestescie mądrzy czemu uwagi ni zwrocicie wlascicielowi ktory j

Gość • Sobota [29.01.2011, 12:39:05] • [IP: 88.156.234.***]

Gość • Sobota [29.01.2011, 11:08] • [IP: 193.200.150.***] Psim jełopom najwyraźniej trudno zrozumieć za co płacą podatek. Tymczasem sprawa jest prosta jak drut. Ten podatek to coś w rodzaju kary. Tak jak np. lotnisko w Krzesinach płaci za przekroczenie norm hałasu, tak wy, psiarczyki, płacicie za sranie, szczekanie i wycie waszych kundli. Rozjaśniło się w łebkach? jełopem możesz być ty;]]] bo nie płacimy za to ze pieski sie zalatwiaja tylko za to że są zaczipowane;]]] także jak nie wiesz to cicho sieć bo przed komputerem jestes bardzo mądry;-)

Gość • Sobota [29.01.2011, 12:26:11] • [IP: 93.94.186.**]

Człowiek po sobie nie chce sprzątać, a co dopiero po psie, ciekawe kiedy właściciel mew i innego ptactwa zacznie płacić mi za mycie auta bo jest to bardzo uciążliwe dla mnie. POZDRAWIAM WŁAŚCICIELI SWOICH PUPILI

Gość • Sobota [29.01.2011, 11:08:41] • [IP: 193.200.150.***]

Psim jełopom najwyraźniej trudno zrozumieć za co płacą podatek. Tymczasem sprawa jest prosta jak drut. Ten podatek to coś w rodzaju kary. Tak jak np. lotnisko w Krzesinach płaci za przekroczenie norm hałasu, tak wy, psiarczyki, płacicie za sranie, szczekanie i wycie waszych kundli. Rozjaśniło się w łebkach?

Rozsądny • Sobota [29.01.2011, 10:56:36] • [IP: 92.42.117.**]

Jaka jest wysokość mandatów za rzucanie petów, puszek, kapsli, chlanie bełtów i piwska w miejscach publicznych, szczanie w parkach i bramach oraz ile mandatów nałożyli za te wykroczenia nasi" dzielni" strażnicy małomiasteczkowi ?

Gość • Sobota [29.01.2011, 08:55:47] • [IP: 88.156.232.***]

Właściciel psa karmi, leczy, szczepi ogólnie -dba o pupila i oczywiście płaci podatek nie wiemtylko za co płaci skoro ma sprzątać.Znieście podatki (wtedy będę sprzątać)a dowalcie więkrze kary

Gość • Sobota [29.01.2011, 05:21:51] • [IP: 80.54.123.**]

oj jakie to madre z pieniedzy podatnika kupuje sie zbieraki dla wlascicieli czworonogow, jaka rozzutnosc kasa, debilizm inaczej tego nie nazwe, wlasciciel niech sprzata a nie ja mam do jego niechlujstwa doplacac, walnij sie zmuras w ten lysy dekiel

Gość • Sobota [29.01.2011, 05:18:23] • [IP: 80.54.123.**]

straz miejska niech wlepia mandaty lub niech sprzata, bo gowno robi to i niech gowno sprzata i de cyt. po wtore jaki prezydent takie miasto

Gość • Sobota [29.01.2011, 05:16:24] • [IP: 80.54.123.**]

opamietajcie sie z tymy psamy, mieszkanko male a w nim psisko jak cielak, przeciez to musi smierdzic w tej chalupinie, lecz wiadomo ze wiekszosc Polakow to brudasynie da sie ukryc, zenada, lecz to powinno byc przedstawione na sesji Rady Miasta z podjeciem uchwaly do zobligowania sprzatania przez wlascicieli czworonogow, tym powinna zajac sie straz miejska, kasa by sie zapelnila szybko, straz miejska tylko dupe wozi samochodami i czatuje jak zle zaparkowany samochod

Gość • Sobota [29.01.2011, 05:09:52] • [IP: 80.54.123.**]

najprosciej cyknac zdjecie wlascicielowy +pies jak sie zalatwia i na portal wkleic, raz drugi czy trzeci i zobaczymy jak taka osoba sie poczuje sadze ze poskutkuje, czesta wlasciciele sa zaineresowani jak pies kupe robi i z ciekawoscia przygladaja sie czy to gowno jest klarowne, z wielkim wdziekiem obserwuja tzw. Paniusie (pseudo z wyzszych sfer bo za takie sie uwazaja) lecz teraz jak zauwaze taka sytuacje to tym gownem ta Paniusia dostanie prosto w pysk i poskutkuje na to chamstwo

Gość • Sobota [29.01.2011, 05:03:43] • [IP: 80.54.123.**]

chamstwo, nieclujstwo, ze stac mie placic mandaty a nie posprzatam po swoim psie, brudas, syfiasz i nic wiecej taki wlasciciel swiadczy o nim samym, ciekawy jestem w jakim smrodzie mieszkaja wlasciciele czworonogow, zenada

S. • Sobota [29.01.2011, 03:29:24] • [IP: 89.79.193.**]

Na Was nie ma żadnej rady - nic nie ma - źle, straż miejska zareagowała na Wasze narzekania - też źle. Tak naprawdę nie ważne co by zrobili dla Waszej wygody - i tak znaleźlibyście pretekst żeby nie sprzątać, potraficie tylko anonimowo zaśmiecać internet, żeby się lepiej poczuć, że komuś podnieśliście ciśnienie. Nie każdy pies gryzie i ujada, co to za zwrot " psiarczyk"? I skąd ten pomysł żeby za podatki za psa opłacać ludzi do sprzątania? Może sami się zatrudnicie, co? Kupa w śmietniku nie, ale inne obślizgłe odpady już tak? Taka kupa w woreczku nikomu nie szkodzi i nie śmierdzi, jak woreczek zawiniecie. Gdyby Wam się chciało utrzymać miejskie trawniki w czystości, nie widzielibyście problemu w wywinięciu woreczka, schyleniu się po kupę i ujściu kilku kroków do śmietnika. Przecież nie bierzecie tego gołą ręką nie chrzańcie, że nie ma zwykłych śmietników, mają stać na trawnikach?

Gość • Sobota [29.01.2011, 02:03:22] • [IP: 93.94.186.*]

stac mnie placic mandaty-nie posprzatam

Gość • Sobota [29.01.2011, 01:33:40] • [IP: 80.245.180.**]

teraz beda chodzili w nocy zeby nikt nie widzial jak piesek robi kupke

Gość • Piątek [28.01.2011, 23:45:35] • [IP: 217.97.199.**]

Właściciel psa jest właścicielem gówna, które ten pies wysrywa. Jeśli włściciel psiego gówna nie chce zbierać osobiście swojej smierdzącej własności z miejsc publicznych, moze za odpowiednią oplatą zlecić to zadanie firmom oczyszczajacym.

Gość • Piątek [28.01.2011, 22:57:35] • [IP: 93.94.188.**]

faceci sikają po lasach, albo pod garaże, małe dzieci wysadzane za blokami...nie mówiąc o pluciu facetów niejednokrotnie pod nogi innym przechodniom.postawcie pojemniki na każdym kroku na gówna a potem wymagajcie!Wielu chce utrzymać czystość, tylko zapier...przez miasto z gównem w ręku to mało śmieszne!!

Gość • Piątek [28.01.2011, 22:53:23] • [IP: 88.156.235.***]

tak sobie myślę, że psiarczyki" Dzień Świra" powinni obejrzeć, tam jest taka krótka lekcja wychowawcza co do obsrywanych trawników. Polecam niereformowalnym i leniwym oczywiście

Gość • Piątek [28.01.2011, 22:40:45] • [IP: 217.97.199.**]

Karać, karać i jeszcze raz karać. Tylko w ten sposób mozna wychować brudasów.

Gość • Piątek [28.01.2011, 21:47:18] • [IP: 77.255.23.***]

Wzdluz Orlika przy garazach-blaszakach, tam dopiero psich gówien, chciales psa w bloku idz dalej z nim na spacer

Gość • Piątek [28.01.2011, 21:42:46] • [IP: 92.42.112.***]

nie ma przepisów co do tego że trzeba wrzucać do pojemników na psie odchody. MOŻNA DO KAŻDEGO!! a tak w ogóle ludzie nie róbcie problemu ze musicie posprzątać, co to za problem, wziąść worek i posprzatac, nawet w tym lesie, bo nie oszukujmy sie nie jesteśmy jedyni którzy chodza do lasy i suma sumarum i tam sie tego nazbiera, podatek można bardziej rozumieć od tego że pies obsika trawnik, dom mur albo zniszczy trawnik pazurami, A TO Że gryzie i ujada to bez przesady to juz od właściciela zależy jak ułoży psa!!

Gość • Piątek [28.01.2011, 21:16:26] • [IP: 92.42.115.**]

DO GOŚCIA 178.238.251 JAKI TY JESTEŚ PUSTAK SAM SOBIE NOŚ GÓWNO SWOJEGO PSA DO DOMU NO CHYBA TAK TWIERDZISZ BO NIE MASZ PSA A TY JAK JESTEŚ W LESIE I SIĘ TAM ZAŁATWISZ TO TEŻ ZANIEŚ GÓWNO DO DOMU

Gość • Piątek [28.01.2011, 20:56:45] • [IP: 80.245.190.***]

a gdzie wrzucac te odchody skoro pojemnikow niema a do normalnego kosza niewolno wrzuci kary chce sie sciagac

Gość • Piątek [28.01.2011, 20:50:41] • [IP: 88.156.234.***]

Gość • Piątek [28.01.2011, 19:27] • [IP: 95.129.228.**] Podatek płace, to zatrudnić ludzi, kupić urządzenia, bezrobocie zmaleje a nie tylko płacić i h.. wie za co.Nie gryzie, nie szczeka, a sra w lesie to pytam się za co. popieram

Gość • Piątek [28.01.2011, 20:22:41] • [IP: 178.238.251.**]

Kupe swojego kochanego pulpila mozna zbrac do domu i spuscic w swoim kibelku, proste prawda?

Gość • Piątek [28.01.2011, 19:52:29] • [IP: 109.243.134.***]

Gość • Piątek [28.01.2011, 18:26] • [IP: 88.156.235.***] : Na wycieraczkę mogę Ci przynieść jak chcesz :D

Gość • Piątek [28.01.2011, 19:49:06] • [IP: 195.117.222.***]

Psiarczyki, co robicie jak piesek nawali wam na środku salonu a w pobliżu nie ma" pojemników specjalnie przeznaczonych na psie odchody"? Udajecie, ze gówno nie istnieje? Włączacie zdartą płytę pt. na-co-idą-moje-podatki?

Gość • Piątek [28.01.2011, 19:47:41] • [IP: 217.97.193.***]

Karają sama widziałam co gorsza nie ma pouczeń Też zapłaciłam w tym roku

Gość • Piątek [28.01.2011, 19:27:48] • [IP: 95.129.228.**]

Podatek płace, to zatrudnić ludzi, kupić urządzenia, bezrobocie zmaleje a nie tylko płacić i h.. wie za co.Nie gryzie, nie szczeka, a sra w lesie to pytam się za co.

Gość • Piątek [28.01.2011, 18:26:08] • [IP: 88.156.235.***]

Karać i tyle!! patrzeć nie mogę na trawniki odruch wymiotny co krok. Nie ma usprawiedliwienia na to, skoro nie ma gdzie wrzucać to zabrać kupkę do domciu i utopić w sedesie.

Gość • Piątek [28.01.2011, 17:37:37] • [IP: 93.94.186.***]

A gdzie są kosze na śmieci, już nie wspominając o pojemnikach specjalnie przeznaczonych na psie odchody!! Czemu miasto jest takie ułomne w tej sprawie i nie potrafi wprowadzić jasnych reguł. Tak często się mówi o ładzie przestrzennym. Niech Urząd Miasta pokaże, że można coś zmienić, na kary przyjdzie pora. Najpierw zakupcie i ustawcie przy co trzeciej lampie ulicznej kosz na śmieci, a potem karajcie za śmiecenie, rzucanie petów i nie sprzątanie po psie! Przynajmniej wówczas będzie argument dla niegrzecznego obywatela.

Gość • Piątek [28.01.2011, 17:32:06] • [IP: 195.117.222.***]

zgadzam się!! brak pojemników, brak wybiegów dla psów... żenujące, zaściankowe miasto!!

Gość • Piątek [28.01.2011, 17:20:04] • [IP: 80.245.182.***]

To ja poproszę o kolejny artykuł, dotyczący ilości i lokalizacji pojemników na psie odchody. W mojej okolicy nie ma ani jednego!! Śmietniki pozamykane w metalowych klatkach, zresztą i tak nie wolno do nich wrzucać KUPY!!

Gość • Piątek [28.01.2011, 17:08:36] • [IP: 80.245.178.***]

Gość • Piątek [28.01.2011, 16:52] • [IP: 193.200.150.***] A ty placisz jakis podatek za bycie ignorantem i chamem?

Gość • Piątek [28.01.2011, 17:08:04] • [IP: 92.42.112.***]

a nawet jak już sie to gówno sprzątnie to co zaniesc do domu bo pojemników jak na lekarstwo!! karać jast najłatwiej. gdzie są takie pojemniki na psie odchody?

Gość • Piątek [28.01.2011, 16:52:58] • [IP: 193.200.150.***]

Płacisz, psiarczyku, bo twój kundel po pierwsze - sra, po drugie - ujada, a po trzecie - gryzie. Ten podatek to rodzaj rekompensaty za uciążliwości jakie twój kudłaty sryl sprawia reszcie społeczeństwa.

Gość • Piątek [28.01.2011, 16:41:41] • [IP: 92.42.116.**]

252 aleś ty facet głupi aż szkoda się produkować i Ci wyjaśniać bo i tak nie skumasz.

Gość • Piątek [28.01.2011, 16:34:20] • [IP: 178.238.252.**]

A na jaki poczet miasto pobiera podatek za psa w kwocie 48zł?? Dlaczego nie ma podatku za kota i rybki. Odąd opłaciłem im 48 zł to sprzątanie po swoim psie mam gdzieś i już nie chodzę z woreczkami. Niech tą kwotę przeznaczą na sprzątanie.

Oglądasz 1-55 z 55
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Punkt zbiórki rzeczowej dla powodzian w sportowej MDK przy ul. Matejki 11 będzie działał w dni robocze od 8.00 do 14.30 do 30 września 2024 r. W celu pozostawienia darów należy najpierw zadzwonić pod nr telefonu 91 321 59 49. ■ AKTUALIZACJA KOMUNIKATU: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Świnoujściu potwierdził przydatność wody do spożycia z wodociągu „Granica-Wydrzany” na odcinku ul. Chrobrego obejmującym budynki przy ul. Chrobrego 19, 21, 26 i 28 ■