POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Czwartek [06.01.2011, 07:21:47] • Świnoujście

Sprzedaż biletów przez kierowców wpływa na punktualność odjazdu autobusów

Sprzedaż biletów przez kierowców wpływa na punktualność odjazdu autobusów

fot. Sławomir Ryfczyński

Nie można kupić biletów w kioskach bo kioskarzom nie opłaca się handel. Mieszkańcy miasta korzystają przez to ze sprzedaży biletów u kierowcy. Niekiedy wywołuje to znaczne opóźnienia w rozkładzie jazdy komunikacji miejskiej. Jak proponują mieszkańcy, handel biletów mógłby odbywać się wzorem innych miast, gdzie bilety sprzedają automaty na przystankach autobusowych.

- Z punktualnością autobusów nie jest najlepiej. Oprócz opóźnień wywołanych warunkami atmosferycznymi zdarzają się niestety takie, spowodowane kupowaniem biletów u kierowcy. Pół biedy kiedy autobus się spóźnia, gorzej jeżeli odjedzie on wcześniej, chcąc nadrobić opóźnienie. Wiele razy miałem tak z „szóstką” jadącą z Osiedla Zachodniego – opowiada pan Wojtek.

Nasi Czytelnicy zasugerowali pomysł, który usprawniłby sprzedaż biletów i nie przyczyniał się do opóźniania funkcjonowania komunikacji autobusowej.

- Biletomaty, bo tak nazywają się urządzenia, mogłyby być ustawione w kilku najbardziej ruchliwych miejscach miasta. Każdy mógłby bez problemu zakupić bilet. Niektóre z nich obsługują jedynie drobne, inne również banknoty – opisują Czytelnicy. - Są to proste urządzenia, które mogłyby być obsługiwane także przez dzieci.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 97, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-97 z 97

Gość • Niedziela [09.01.2011, 23:48:15] • [IP: 95.129.224.**]

jestem kierowca autobusu i mam juz dość sprzedazy biletow co chwile dostaję jakiegoś uczulenia od pieniędzy brudnych rąk pasażerów i samych biletów a problem i jego rozwiązanie jest prosty obowiązkowa sprzedaż biletow w kioskach nie masz biletów to nie masz koncesji na prowadzenie punktu

Gość • Sobota [08.01.2011, 23:16:52] • [IP: 88.156.234.***]

Olaboga panie REIMUS, Rado miasta. o rety !-WPROWADZCIE MIESIECZNE BILETY !! b.

Gość • Sobota [08.01.2011, 18:42:09] • [IP: 195.117.222.***]

jestem za automatami na przystankach...wiem ze to inwestycja ale powiem tak...pewnie bedzie to tansza akcja niz wyremontowanie drog po tej zimie...ratuj sie kto moze

Gość • Sobota [08.01.2011, 17:51:54] • [IP: 89.78.176.***]

do Gość • [23:40]: Opłaty dodatkowe u kierowcy - czemu nie, ale w zamian porządna sieć dystrybucji biletów w kioskach, na której można polegać, a nie ciągle słyszę w okienku" NIE MA"!

Gość • Piątek [07.01.2011, 18:52:18] • [IP: 89.8.173.***]

TO i ja dorzucze jedną cegiełkę na temat kierowania-spółką przez??nic sie nie zmieni dopóki Prezesz--spółk bedzie tolerował picie alkocholu w czasie jak i po pracy totalna rozpierducha mozna powiedziec a jemu to odpowiada więc jak moze w tym zakładzie byc lepiej no chyba ze ktos ma ochoę napić sie piwka w Barze--u ;; LEONA'' tzn tak sie potoczne nazywa zajezdnia na Koąttaja 4a i podyskutowac co robić aby nic nie robić. Popieram zmiany moze to coś zmieńi.

Gość • Piątek [07.01.2011, 11:42:35] • [IP: 93.94.184.***]

proponuję jechać do Londynu aby zobaczyć jak tam rozwiązano problem sprzedaży biletów...obsługują około 10mln ludzi!

Gość • Piątek [07.01.2011, 10:31:06] • [IP: 195.117.222.***]

zgoda automaty dobry pomysl ale na ul.Sienkiewicza pancerne! bo nie przetrzymaja powrotow mlodziezy z dyskoteki

Gość • Piątek [07.01.2011, 01:39:27] • [IP: 83.21.14.***]

Co nam z miesiecznych biletow? przeciez turysci ich nie zakupia, a nie oszukujmy się - nasze miasto odwiedza wiele osob.

Gość • Piątek [07.01.2011, 00:15:23] • [IP: 79.162.172.*]

Gosc nizej ma racje ale najlepiej wprowadzic miesieczne bilety imienne.

Gość • Czwartek [06.01.2011, 23:40:58] • [IP: 92.42.116.**]

Rozwiązanie jest banalnie proste - zrobić tak jak było kiedyś bilet nabywany u kierowcy jest odpowiednio droższy - nawet symboliczne 50groszy powinno poprawić sytuację - mnie już też kur... strzela jak pytam od 4 tygodni o karnety na autobus w kiosku na Pl. Wolności odpowiedź zawsze jest ta sama nie ma - więc kupuje bilet w autobusie ale kupuję za jednym razem 10 biletów płacę odliczone 22zł i ja mam spokój na tydzień i kierowcy też. Szlak mnie trafia jak co dzień jadąc 6 około godziny 7 rano widzę te same gęby jeżdżące dzień w dzień do pracy i za każdym razem kupujące jeden bilet. Zrobić tak jak było kiedyś - kierowca prowadzi sprzedaż biletów za dodatkową opłata i problem sam się rozwiąże. pozdrawiam

Cezary • Czwartek [06.01.2011, 21:57:32] • [IP: 83.21.14.***]

chodzi o to ze wiekszosc ludzi przeplywa promami i to pod promem najdluzej autobusy stoja, bo ludzie chca kupic bilety.

Gość • Czwartek [06.01.2011, 21:41:17] • [IP: 88.156.233.***]

ta jasne..ja z drugiego końca na prom po bilety będę gnała..phii też wymyślił:))

zbyszek • Czwartek [06.01.2011, 20:59:47] • [IP: 188.146.255.***]

ale niby czemu tylko w najbardziej ruchliwych miejscach? a na innych przystankach i tak trzeba bedzie isc wczesniej, zeby kupic bilet w kiosku bo nigdy nie wiadono o ktorek przyjedzie, ostatnio czekalem 15 minut sie 6 spoznila.

Cezary • Czwartek [06.01.2011, 20:46:17] • [IP: 83.21.14.***]

moje zdanie jest takie, ze powinni postawic automaty z biletami na promie. Większosc ludzi z promu od razu idzie na autobus(czy to w centrum czy na warszowie) plusem tez jest to ze wandale sie do automatu nie dobiorą, bo na promie są kamery. Apeluję, również o to, aby zrobić autobusy ktore kursuja poznym wieczorem jak i w nocy(chociaz 2 kursy nocne). Glownie chodzi mi o Międzyzdroje, Przytór i Karsibór. Od 21godz. ludzie są odcięci od świata

Gość1 • Czwartek [06.01.2011, 19:13:20] • [IP: 195.117.222.*]

No ale bilety to tylko 5minut czy mniej, to przez drogi są takie spóźnienia oraz przez same autobusy ;)

Gość • Czwartek [06.01.2011, 19:00:52] • [IP: 93.94.188.**]

zamiast biletomatów wybudujmy TUNEL !

Gość • Czwartek [06.01.2011, 18:34:59] • [IP: 188.147.28.**]

chyba wam się we łbach powywracało ! pomyliło wam się miasto ?! Ście to mała wiocha, bez przesady że tyle ludzi w autobusach jest że macie więcej niż 2 min opóźnienia ! Postawcie te automaty a potem i tak nie będziecie z nich korzystać albo wandale *!

Gość • Czwartek [06.01.2011, 18:30:48] • [IP: 80.245.180.**]

Zdecydowanie wydłużyć sprzedaż biletów w kiosku na prawobrzeżu.

Gość • Czwartek [06.01.2011, 18:30:05] • [IP: 95.129.226.***]

do kirowca K.A.  Czwartek [06.01.2011, 13:50]  [IP: 80.245.190.*** zastanow sie co piszesz nakaz sprzedazy biletow w kioskach i moze jeszcze nakaz odsniezania waszych przystankow zeby ludzie mogli normalnie wejsc do autobusu.

Gość • Czwartek [06.01.2011, 18:18:07] • [IP: 80.245.184.***]

Do kierowcy: liczba 20 oczekujących na przystanku jest dużo zawyżona... Natomiast k...y można dostać od twoich błędów ortograficznych...

Gość • Czwartek [06.01.2011, 18:14:58] • [IP: 88.156.235.***]

powinny być maszyny do biletów na każdych przystankach tak jak w Berlinie.

Gość • Czwartek [06.01.2011, 18:07:26] • [IP: 94.254.176.***]

20 osób jest na przystanku z tego 18 przychodzi po bilet toż to ku****y idzie dostać i pużniej pretensje że niezdażyłem na prom - pozdrowienia dla pasażerów- kierowca P***ś

Gość • Czwartek [06.01.2011, 17:48:02] • [IP: 83.21.45.***]

Potwierdzam ze miasto traci na braku biletow miesiecznych, bo np gimnazjaliscie ktorzy dostaja bilety od miasta" zaoszczedzaja" je i karnety 12 przejazdowe sprzedaja taniej innym...

Gość • Czwartek [06.01.2011, 17:07:29] • [IP: 92.42.119.***]

A ja życzę kierowcą, szerokiej drogi i Szczęśliwego Nowego Roku.Pozdrawiam kierowców pasażerka.

Gość • Czwartek [06.01.2011, 15:30:09] • [IP: 195.117.222.*]

Gość • Czwartek [06.01.2011, 15:08] • [IP: 93.94.188.***] i w kiosku przy promie bielik na lewobrzeżu. Ten punkt z biletami na prawobrzeżu czynny jest za krótko za mało

Gość • Czwartek [06.01.2011, 15:29:37] • [IP: 80.245.177.***]

[IP: 195.117.222.*] - do Międzyzdrojów.

Gość • Czwartek [06.01.2011, 15:23:33] • [IP: 195.117.222.*]

Nawet do Miedzyzdroi są miesięczne bilety

Gość • Czwartek [06.01.2011, 15:22:28] • [IP: 195.117.222.*]

Do Mieszkaniec • Czwartek [06.01.2011, 09:22] • [IP: 82.145.87.**] w bankach nie rozmieniają pieniędzy

Gość • Czwartek [06.01.2011, 15:08:52] • [IP: 93.94.188.***]

MOŻNA NABYC BILETY AUTOBUSOWE W KIOSKU NA UL.KOŁŁĄTAJA I UL.STASZICA

Gość • Czwartek [06.01.2011, 14:56:01] • [IP: 94.254.207.**]

A pamiętacie w latach siedemdziesiątych autobusy w naszym mieście? Wsiadało się z tyłu bilet kupowało u konduktora i wysiadało przodem.

Gość • Czwartek [06.01.2011, 14:29:00] • [IP: 195.117.222.*]

TAK TAK...Automaty dobry pomysł.Tylko nie na kulture naszego spoleczenistwa i kochanej dobrze wychowanej młodzezy.PRZECIEZ ZARAZ AUTOMATY ZOSTANĄ ROZWALONE.Chocikachaz ochrona juz jest na niektorych przystankach-MENELE PILNUJĄ:)...TAK TAK AUTOMATY DOBRY POMYSŁ

Gość • Czwartek [06.01.2011, 14:16:15] • [IP: 88.156.233.**]

WŁAŚNIE !! DLACZEGO W Ś_CIU NIE MA BILETÓW MIESIĘCZNYCH ??

Gość • Czwartek [06.01.2011, 14:09:49] • [IP: 80.245.190.***]

do gościa[06.01.2011, 13:55] • [IP: 80.245.178.** to ja proponuje ci weż wiadro i w czynie społecznym umyj!!bo na coś lepszego nie ma co liczyć.Takie warunki..Dyro nie jest taki zły, są jeszcze nad nim...

Gość • Czwartek [06.01.2011, 14:08:00] • [IP: 80.245.179.***]

Uważam ze z tym problemem należy zwrócic się do Ministerstwa Transportu Światowego i nagłośnić sprawę w mediach europejskich.

Gość • Czwartek [06.01.2011, 14:02:21] • [IP: 79.162.148.**]

nasza komun ikacja jest beznadziejna.. wprowadzic bilety miesieczne to tez w duzej mierze pomoze

Gość • Czwartek [06.01.2011, 14:01:35] • [IP: 80.245.182.***]

Automaty ok, ale niech zainstalują je w autobusie.

Gość • Czwartek [06.01.2011, 13:55:07] • [IP: 80.245.178.**]

Dzisiaj święto, a autobusy wyglądają czarne jak święta ziemia i dać takim sprzęt jak o niego nie dbają zgroza !! Uwolnić tą firmę prywatną od miasta i pozwolić niech się sama rozwija dla wspólnego dobra miasta i spółki. Ale warunek - zmiana dyrektora, bo ten nie radzi.

Gość • Czwartek [06.01.2011, 13:52:07] • [IP: 92.42.112.***]

Po co? Popaprańcy zaraz taki automat ukradną albo zniszczą. Podobno w Irlandii bilety sprzedaje kierowca a pierwszy oszust obiecał Irlandię.

kirowca K.A. • Czwartek [06.01.2011, 13:50:59] • [IP: 80.245.190.***]

Sprzedaż biletów w kioskach powinna być narzucona z góry.Chcesz prowadzić kiosk, musisz sprzedawać bilety.Tak jest w niektórych miastach, zaoszczędziło by to nerwów, a przede wszystkim czasu.Kierowca powinien skupić się na prowadzeniu autobusu, a nie na sprzedaży biletów.Bilety w autobusie były by droższe, to zachęci pasażerów do zakupu wcześniej i w większej ilości.Niektóży jeżdżą 2-3 razy w ciągu jednej zmiany kierowcy(8godz.) i oczywiście jeden, jeden bilet.Zdziwienie?Kierowca nie uprzejmy, wnerwiony.Na sugestie a może 2 (zgubię, dzisiaj już nie pojadę).Nie stresował by się opóżnieniem bo trzeba poczekać na prom, ktoś nie może znależ portfela, jakiś bałwan żle zaparkował myśli??chyba nie!, że autobus jest wielkością osobówki. i.t.d. A on ma w 17, 20min., aby przejechać w jedną stronę, a średnio ma 10, 12 przystanków.Dalej dziwicie się dlaczego jest wnerwiony??

ps • Czwartek [06.01.2011, 13:42:37] • [IP: 213.155.162.***]

a wystarczyło kupić autobusy z zamontowanymi wewnątrz automatami do sprzedaży biletów. No ale władze, które kierowały miastem w 1986 roku, już nie są tak postępowe :). Wtedy automaty były tylko radzieckie.

Gość • Czwartek [06.01.2011, 13:40:20] • [IP: 80.245.177.***]

a ja bym prosił o zmianę kierowcy, starszego pana z czapką na czubku głowy, który ostatnio jeździ kursem o 7.00 z Międzyzdrojów. nie ma dnia, żeby zdążył na prom ! od poniedziałku szkoły mają próbną maturę o godz. 8.00, i jak mamy zdążyć na czas?!

Gość • Czwartek [06.01.2011, 13:39:34] • [IP: 80.245.189.***]

Gość[IP: 83.21.127.**]i[IP: 92.42.118.**] jeśli twierdzisz że się" przewrócisz, to od razu się połóż"!!

Gość • Czwartek [06.01.2011, 13:36:51] • [IP: 213.31.11.**]

W wiekszosci krajow UE bilety kupic mozna TYLKO u kierowcy i nikt nie robi z tego problemu i lamentu wystarczy doliczyc do kazdego przystanku 1minute czy 2 i po sprawie, ale to zbyt skomplikowane w Polsce

Gość • Czwartek [06.01.2011, 13:30:52] • [IP: 92.42.118.***]

stac na na trwonienie kasy na bzdury to stac nas na automaty a zawsze mozna zainstalowac kamery, albo sprzedawac bilety w kiosku

Gość • Czwartek [06.01.2011, 13:28:53] • [IP: 88.156.235.***]

darmowy przejazd byłby chyba najlepszym rozwiązaniem. Generalnie dochody z biletów to i tak psie pieniądze które ledwo co pokrywają koszty ich dystrybucji. Można więc by było tylko trochę zwiększyć subwencję budżetową i wprowadzić darmową komunikację.

Gość • Czwartek [06.01.2011, 13:26:18] • [IP: 89.78.75.**]

w szcz kierowcy to takie buraki, ze wola pow ze nie ma biletow i miec spokoj, niz sprzedac.albo przyjdzie debil i rzuci stowka...motorniczemu lub kierowcy.

Gość • Czwartek [06.01.2011, 13:21:00] • [IP: 89.79.73.**]

Akurat Komunikacja Autobusowa ma duży problem z wdrażanem inowacyjnych rozwiązań. Przykład - system zapowiadania przystanków. Każdy dobrze wie w których autobusach to jeszcze funkcjonuje, a pieniądze zostały wydane na to spore. ..

Gość • Czwartek [06.01.2011, 13:18:27] • [IP: 85.177.111.***]

i znowu olbrzymi problem to tylko u Nas jest mozliwe...ludziska podrozuja po swiecie i widza i w niemczech anglii irlandi i w czechach sa na przystankach automaty i jakos tam umiemy z tego korzystac ale u Nas w naszym pieknym coraz bardziej miescie to musimy sobie wynajdywac nowe problemy. ...najlepiej wprowadzic bilety miesieczne z czipem i czytniki w autobusie automaty na przystankach choc by na tych najczesciej uczeszczanych takie automaty maja zamontowana kamere to dla odstraszenia wandali...bilety powinny byc do nabycia u kierowcy tak jest na calym swiecie a kierowca powinien miec latwa w obsludze kasetke i dzieki temu nie bylo by opuznien...

Gość • Czwartek [06.01.2011, 12:51:07] • [IP: 83.21.127.**]

nas nie stac na takie automaty po za tym wandale zaraz by to popsuły

Gość • Czwartek [06.01.2011, 12:45:51] • [IP: 92.42.118.**]

jak wprowadzą biletomaty to podniosa wam ceny biletów. Chcecie?

Gośćmijajacy • Czwartek [06.01.2011, 12:40:40] • [IP: 195.117.222.***]

zawsze mozna na gape:]

Gość • Czwartek [06.01.2011, 12:32:44] • [IP: 80.245.181.***]

Jak zwykle prosty problem nie do rozwiązania w Świnoujściu.

Gość • Czwartek [06.01.2011, 12:30:22] • [IP: 80.245.189.***]

Widzę że najprostsze rozwiązania przychodzą władzy najtrudniej!Oczywiście biletomaty są najlepszym rozwiązaniem, przy każdym przystanku powinien być!Przyjmuje banknoty i nawet wydaje resztę!

Gość • Czwartek [06.01.2011, 12:28:50] • [IP: 93.94.184.*]

W szczecinie bilet można kupić w prawie w każdym kiosku, a kierowcy bilety sprzedają od godz. 18 do 6 rano.

Gość • Czwartek [06.01.2011, 12:23:24] • [IP: 178.238.251.***]

ciekawe ile takie automaty by wytrzymały,

Gość • Czwartek [06.01.2011, 12:14:44] • [IP: 80.245.189.***]

A nie prościej wprowadzić...darmowy przejazd!! Zero nakładu na automaty, zero stresu dla kierowców... Jednym słowem WSZYSCY zadowoleni!!

Gość • Czwartek [06.01.2011, 12:11:21] • [IP: 93.94.185.**]

"a nie w mieście czterdziestotysięcznym, gdzie jest kilka linii autobusowych na krzyż" Co racja to racja plus to ze postaly by te automaty maksimum tydzien...

Prezes • Czwartek [06.01.2011, 12:00:13] • [IP: 89.77.28.***]

Automaty to też spory problem. Posłużę się przykładem Bydgoszczy gdzie od 1 stycznia istnieje obowiązkowa Karta Miejska BiT City dla aglomeracji Bydgoszcz-Toruń. Otóż automaty lubią dla biletu miesięcznego wziąć pieniążki z karty bankomatowej ale biletu na karcie nie wbiją, widziałem też na żywo przypadek gdy automat pięknie nabił bilecik pewnej pani, natomiast kartą z bankomatu posilił się na tyle, że jej nie oddał. Nerwy są do wyobrażenia. Najlepszym systemem jest zamontowanie automatów w autobusach. Przykładem może być ledwie 3 razy większy od Świnoujścia Stargard czy też próbowany w niektórych szczecińskich autobusach system. Podsumowując lepiej dać kioskarzom zarobić na każdym bilecie te parę groszy i niech się biorą za handel a nie kombinować wydanie paru milionów, a potem ludzie mają się denerwować. Oczywiście mój opis nie jest poparty żadnymi analizami ale własną obserwacją danej sytuacji.

Gość • Czwartek [06.01.2011, 11:54:22] • [IP: 93.94.185.**]

ja tam za darmo jezdze :D

Gość • Czwartek [06.01.2011, 11:43:00] • [IP: 195.117.222.*]

automaty do biletow na kazdym przystanku tylko wiadomo to sa koszty nie male i komunikacja napewno pinedzy na to nie ma, problem by sie rozwiazal.

Gość • Czwartek [06.01.2011, 11:40:39] • [IP: 80.245.190.**]

do Gość [06.01.2011, 11:22] • [IP: 92.42.115.**]: Zgadzam się całkowicie z Tobą, że zachowanie niektórych kierowców jest poprostu chamskie. Oni uważają, że to oni są panami świata, a pasażerowie to zło konieczne. Gdyby zajęki się sprzedażą biletów a nie dyskutowali z pasażerami o tym że dali zadrobne lub za grube pieniądze, że podeszli z nie tej strony aby kupić bilet czy też kometować zachowanie pasażerów, to by zdążyli. Podrowienia dla normalnych kierowców ZKM.

Gość • Czwartek [06.01.2011, 11:36:21] • [IP: 79.162.38.***]

Zawsze czynna jest apteka na Pl. Słowiańskim obok Lukasa. Próbuj:-)

Gość • Czwartek [06.01.2011, 11:26:46] • [IP: 80.245.185.**]

ależ zgloście ten problem do wydzialu komunikacji miejskiej oni o tym na pewno nie wiedzą;-)

Gość • Czwartek [06.01.2011, 11:24:54] • [IP: 178.238.251.***]

Niech bilety będą w każdym kiosku, to będzie dobrze.

Gość • Czwartek [06.01.2011, 11:22:54] • [IP: 93.94.188.***]

ktora apteka dzisiaj czynna?

Gość • Czwartek [06.01.2011, 11:22:10] • [IP: 92.42.115.**]

zeby rozwiazac troche ten problem proponuje zeby pasazerowie mieli odliczone pieniazki.ale wielcy panowie kierowcy nie chca przyjmowac tzw.zoltkow a to niby dlaczego.skoro odliczone to zadna laska drobne zolte to tez pieniadz!!a tak na marginesie to czesc kierowcow powinna przejsc kurs kulturalnego zachowania!!

gosc • Czwartek [06.01.2011, 11:21:57] • [IP: 80.245.181.***]

jak to nie oplaca sie kioskarzom sprzedawac biletów?? gdyby wycofali sprzedaz biletów u kierowców nikt nie miałby wyboru jak tylko kupic bilet w kiosku.ostatnio bylem swiadkiem jak weszło do autobusu 7 osob i kazdy kupował bilet u kierowcy. .na nastepnym przestanku to samo to niby jak mam dojechac na czas kiedy ludzie ze zwykłego lenistwa kupuja bilet u kierowcy ??

Gość • Czwartek [06.01.2011, 11:21:34] • [IP: 80.54.123.**]

bilety są w kolekturze na placu Wolności

Gość • Czwartek [06.01.2011, 11:14:08] • [IP: 95.129.226.**]

boze bzdura ci kioskarze to bez kitu ZLOTOWY juz nic niekupie tam

Gość • Czwartek [06.01.2011, 10:57:16] • [IP: 80.245.183.***]

jaaa ale znowu macie problem buhahaaaaa, w wiekszych miastach jest sprzedaż biletów u kierowcy i jakos z tego nie robia problemu, , , , do Gościa Czwartek [06.01.2011, 09:56] • [IP: 95.129.224.***] trafne spostrzeżenie !!

Gość • Czwartek [06.01.2011, 10:57:08] • [IP: 80.245.186.**]

te automaty beda sie co chwile psuc bedzie potrzeba zatrudnic dodatkowo jedna osobe. . nie oplacalny biznes dla km

Gość • Czwartek [06.01.2011, 10:51:44] • [IP: 80.54.123.**]

Czy komentarze piszą sami Dyslektycy?? z ortografia są na ``bakier``Pozdrawiam.

Gość • Czwartek [06.01.2011, 10:47:21] • [IP: 80.245.184.***]

Automaty ze sprzedażą biletów sprawdzają się i przede wszystkim opłacają w dużych miastach, a nie w mieście czterdziestotysięcznym, gdzie jest kilka linii autobusowych na krzyż

Gość • Czwartek [06.01.2011, 10:40:21] • [IP: 80.245.178.***]

Wzorem innych miast Automat w Autobusie!! (u nas taki zaścianek)

Gość • Czwartek [06.01.2011, 10:37:55] • [IP: 92.42.117.***]

A może bilety sms'em tak jak w Szczecinie np ?

Gość • Czwartek [06.01.2011, 10:28:25] • [IP: 92.42.114.***]

dokładnie, * ludzie kupujcie se wcześniej bilety! albo karnety! przez takie kupywanie u kierowcy nigdy na nic nie można zdążyć na czas!!

kierowca • Czwartek [06.01.2011, 10:21:56] • [IP: 178.238.251.***]

I tak będziecie kupować u kierowców. Na Matejki jest sklep przy przystanku wiszą dwie kartki i dużymi literami pisze sprzedaż biletów komunikacji miejskiej, a cymbał jeden z drugim stoi na przystanku pól godziny i nie kupi w sklepie tylko u kierowcy, szkoda gadać

Gość • Czwartek [06.01.2011, 10:20:46] • [IP: 93.94.186.***]

automat powinien być taki co wydaje resztę

Gość • Czwartek [06.01.2011, 10:14:41] • [IP: 80.245.179.***]

Jeszcze lepiej ustawić automaty w autobusach bo na przystankach od razu zostaną zdewastowane przez meneli.

kierowca • Czwartek [06.01.2011, 10:11:57] • [IP: 80.245.180.**]

Za poprzednich dyrektorów kioski sprzedawały bilety. Z chwilą jak nastał ten dyrektor to kioskom się nie opłaca.Wniosek nasuwa się sam.

Gość • Czwartek [06.01.2011, 09:59:10] • [IP: 92.42.116.***]

a kioskarka na placu wolności za sprzedaz biletu proponuje GAZETE to skandal.

Gościu • Czwartek [06.01.2011, 09:56:39] • [IP: 80.245.188.**]

Lepiej samochód sobie kupić, albo taksówke wezwać !

Gość • Czwartek [06.01.2011, 09:56:33] • [IP: 95.129.224.***]

jak coś co jest już spóźnione może odjechać wcześniej, żeby nadrobić opóźnienie?

Gość • Czwartek [06.01.2011, 09:46:44] • [IP: 80.245.178.***]

Od kiedy nie można kupić biletów w kioskach? Swoją drogą nie raz byłem świadkiem sytuacji jak śpieszyło mi się gdzieś a na przystanku przy promie stało multum ludzi i czekało na autobus co najmniej 15 minut, nie było ŻADNEJ kolejki w kiosku obok a i tak wszyscy kupowali bilet u kierowcy, krew mnie zalała wtedy.

Gość • Czwartek [06.01.2011, 09:35:17] • [IP: 178.238.251.***]

Mądre podejście do handlu...poniżej. Czy dzisiaj kupi się gdzieś pączki?

Mieszkaniec • Czwartek [06.01.2011, 09:22:25] • [IP: 82.145.87.**]

A ja proponuję wprowadzić bilety miesięczne na wzór większości innych miast w Polsce. Nawet w mającym zbliżoną liczbę mieszkańców Szczecinku można kupić bilety miesięczne. Z uwagi na liczbę linii u nas proponowałbym bilety na 1 lub wszystkie linie, ewentualnie na wszystkie razem z europejską i linią do Międzyzdrojów. Niektórym by się opłaciło podwójnie :) W Szczecinie bilety u kierowcy można kupić dopiero między 18 a 6 rano albo w dni wolne od pracy przez całą dobę. A wsiadający i niekasujący biletu nie jest tam równoznaczny z" jadącym na gapę". A poza tym nie narzekajmy bo z komunikacji miejskiej mało kiedy korzysta tylu pasażerów, by kierowca się spóźniał. Jeżeli chcemy usprawnić pracę kierowcy, zróbmy przepis że każdy ma płacić odliczoną kwotę, a nie żądać od kierowcy wydania np. z 50 czy 100 albo co gorsza 200 zł. A co będzie jak wejdzie u nas euro i ktoś wpadnie na pomysł zapłacenia banknotem 500 euro? Chyba kierowca najpierw pojedzie do banku rozmieniać pieniądze.

Gość • Czwartek [06.01.2011, 09:12:27] • [IP: 87.189.218.***]

Dlaczego miasto nie moze skup sprzedazy biletow organizowas. Pokuje w zarzaze chyba jest duzo.

Gość • Czwartek [06.01.2011, 09:07:14] • [IP: 80.245.191.***]

prozba do admina prosze pojechać na myjnie do naszego włodaża i umyć i nawoskować auto wosku niema leje sie tylko woda a maszyna kasuje jak za wosk nawet niema info że brak wosku a może trzeba to zgłosić do UOK bo taka sytuacja ma miejsce nie po raz pierwszy i nie trwa 1 dzien

Gość • Czwartek [06.01.2011, 09:00:17] • [IP: 95.129.225.***]

ta, a jak wbiegnę na styk do autobusu to ciekawe kiedy zahaczę o automat.

Gość • Czwartek [06.01.2011, 08:50:42] • [IP: 80.245.191.***]

automaty są zbyt drogie to po pierwsze po drugie ile ma opuznienia autobus 2 min a nażekają pewnie mochery bo sie im spieszy pytanie gdzie??

Gość • Czwartek [06.01.2011, 08:32:47] • [IP: 80.55.147.**]

Pozdrawiam kierowców!!

Gość • Czwartek [06.01.2011, 08:32:15] • [IP: 80.55.147.**]

Ja wykorzystuję karnet nie zawsze mam drobne kierowca wściekły bo nie ma jak wydać brak drobnych, karnet jest bezterminowy, na całym mieście obowiązuje i dwa bilety gratis i można jeździć." I życie staje się proste"

Gość • Czwartek [06.01.2011, 08:30:22] • [IP: 79.190.125.***]

Szkoda że nikt nie dodał że koszt takiego jednego biletomatu to od kilkudziesięciu tysięcy zł, do tego obsługa techniczna, wyjmowanie utargów i uzupełnianie papieru na bilety, do tego często na mrozie takie maszynki lubią się popsuć. Takie rzeczy bardziej opłacają się dużym miastom, a nie małemu Ś-ciu w którym raptem kilka tysięcy osób tygodniowo jeździ mpk. Inne rozwiązanie, podpatrzone we Wrocławiu, w którym aktualnie mieszkam ze wzgl. na studia- w autobusie naklejka" Sprzedaż biletów w dni powszednie po 20.00, w weekendy i święta cały dzień". Jak się babciom chce jeździć na działki dzień w dzień to niech po drodze z kościoła zahaczą o kiosk i kupią bilety, bo w kilku kioskach w mieście bilety są i wystarczy popytać a będzie wiadomo w których.

Gość • Czwartek [06.01.2011, 08:10:47] • [IP: 80.245.178.**]

To przez nie udolność kierowców bilety sprzedaje się błyskawicznie, a nie tak jak oni. Okulary założą i godzinami liczą pieniądze oglądając piędziesiąt razy, mało tego i tak się mylą. Nie chcą drobnych bo nie umieją liczyć.

Gość • Czwartek [06.01.2011, 08:06:05] • [IP: 178.232.52.**]

To naprawdę dobry pomysł Tylko co zrobić z wandalami Nawet tygodnia automat by nie był Naszej młodzieży nawet spodnie w kroku przeszkadzają, Zaznaczam jest i młodzież kulturalna

Gość • Czwartek [06.01.2011, 08:02:43] • [IP: 95.129.225.***]

jestem za!

Gość • Czwartek [06.01.2011, 07:32:43] • [IP: 95.49.33.***]

Co drugi kupujący bilet kupuje coś więcej. Ten co nie sprzedaje biletów, to jest słaby w handlu. Ja bym nawet bez zysku miał bilety i przyciągał klientów do siebie z hasłem: U mnie zawsze kupisz wszystko!

Oglądasz 1-97 z 97
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Nasze dziewczęta ze Świnoujścia i ich opiekun i choreograf Izabela Gromek - Świątek zdobyły pierwsze miejsce w 27 FESTIWALU TWÓRCZOŚCI DZIECIĘCEJ WOJSKA POLSKIEGO . TEATR TAŃCA GOTHIKA PO RAZ DRUGI Z RZĘDU ZOSTAŁ LAUREATEM 27. FESTIWALU TWÓRCZOŚCI DZIECIĘCEJ WOJSKA POLSKIEGO ORAZ NAGRODY SPECJALNEJ POLSKIEJ GRUPY ZBROJENIOWEJ. TEATR TAŃCA GOTHIKA 🥇🏆 Liliana Ośmialowska, Nadia Guzik, Wiktoria Mokrzycka, Zofia Tałanda, Hanna Puźniak, Łucja Drachal, Luiza Kradyna, Ida Świątek, Zuzanna Wlczak, Julia Tarnowska. Tytuł widowiska tanecznego: "JESZCZE POLSKA NIE ZGINEŁA, KIEDY MY ŻYJEMY" 🇵🇱 ■