iswinoujscie.pl • Poniedziałek [20.12.2010, 06:35:09] • Świnoujście
Uwaga na stoiska z galanterią. Przedświąteczny szał zakupów może uśpić naszą czujność

fot. Czytelnik
Jedna z naszych Czytelniczek przestrzega innych przed kupowaniem galanterii na małych stoiskach. Jak informuje, chciała oddać do reklamacji portfel, jaki nabyła w takim punkcie w Świnoujściu. Niestety nie mogła tego uczynić. Na domiar złego właściciel stoiska potraktował ją impertynencko. Sytuacje tego typu zdarzają się niestety coraz częściej.
- Kiedy dokonywałam zakupu ekspedientka była niesamowicie miła i gwarantowała mi zwrot pieniędzy lub wymianę portfelu w razie jakichkolwiek uszkodzeń czy problemów z zakupionym towarem – pisze kobieta. – Niestety padłam ofiarą oszustwa!
Jak opisuje, zwróciła się do właściciela stoiska z prośbą o reklamację zakupionego portfela (która rzekomo miała trwać 2 lata!).

fot. Czytelnik
- Ku mojemu kompletnemu zaskoczeniu odpowiedział mi, że jeżeli chcę mieć portfel który będzie „wieczny”, to mam kupić taki za 1000 zł a nie 200 zł jak ten nabyty zakupiony u niego – relacjonuje Czytelniczka. Dodał również, że ma „ważniejsze sprawy niż przyjmowanie reklamacji”.
Wszystkim Internautom potraktowanym w ten sposób przez ekspedientów czy właścicieli sklepów proponujemy zgłoszenie sprawy do Miejskiego Rzecznika Konsumentów (tel.: 91 327 86 71, email: mrk@um.swinoujscie.pl).
źródło: www.iswinoujscie.pl
Chińszczyzna nie podlega reklamacji
moja mama kupila taki sam tylko granatowy za 100 zł, gdy sie okazało ze jest uszkodzony tez jej nie wymienili ani nie zwrócili pieniędzy. na allegro sa takie same połowę taniej i z gwarancją zwrotu lub wymiany...
naiwność staruszek. ..
HAhahahahha FAIL
Żeby mówić jak było naprawdę trzeba oddać głos drugiej stronie.Niektóre wypowiedzi świadczą że nawet nie wiedzą o które stoisko w Uznamie chodzi. Te portfele na tym stoisku nie są w tej cenie.
Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin
Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin
portfele firmy nikol mozna kupic na allegro taki sam w granichach 50-70złotych, 200łotych to kosztuje portfel wittchen, dziwne ze wogole kobieta zakupila porfel w takiej cenie, drugie nie ma co ukrywac nazyw punktu gdzie oszukiwani sa klienci PUNKT Z GALANETRIA W UZNAMIE NA PARTERZE!! NIE POLECAM
dlaczego?
nie wiem jakim cudem ten model portfela kobieta kupiła za 200 zł, jak w sezonie w Międzyzdrojach stały po 20 zł.
piszecie tutaj o rzeczniku konsumenta ja złożyłam swoja sprawę w jego ręce owszem przyjął możne i skierował do odpowiednich instytucji jednak od roku nie ma odzewu życzę wesołych świat
"po za tym konsument ma prawo zwrocic towar w ciagu 7 dni" - Tu mija się ktoś z prawdą... Towar zakupiony TYLKO w internecie można zwrócić do 10 dni. Pozostałe przypadki to dobra wola sprzdawcy. Aczkolwiek prawo reklamacji (na podst. paragonu) dotyczy wszystkich zakupionych rzeczy. Zawsze i wszędzie. Karteczki typu" po odejściu od kasy reklamacji nie uwzględnia się" są BEZPRAWNE!! Masz paragon?? Towar jest wadliwy?? - Masz podstawę reklamacji!! Zawsze!! Nie dajcie się zwodzić sprzedwacą!! Wciskają Wami kit, który wymuszają właściciele. Nie sprzedwaca jest uprawniony do rozpatrywania reklamacji tylko producent!! Pamiętajcie o tym. Jeśli Wasze argumenty nie działają to Rzecznik Praw Konsumenta!! Serio działa!! Zazwyczaj wystarczy jeden telefon rzecznika do sprzedwcy, handlowca... Ekstremalne przypadki to sprawy sądowe.
A może by tak podać adres sklepu.
racja, tez zakupiłam tam torebkę i miałam podobne problemy..galanteria w uznamie zdaje mi si, ę
nie ważne jak się pisze, ważne ile w środku hahahahaha jacy ludzie taki kraj.
Na podstawie jakiego przepisu:" sorki ale nie dala bym za ten portfel 200zl po za tym konsument ma prawo zwrocic towar w ciagu 7 dni " ?? żal.pl
Zaskarżyć bez jakichkolwiek oporów.do Biura Konsumenta dostanie właściciel taką karę, że zapomni gdzie mieszka. Pod warunkiem, że jest paragon na potwierdzenie zakupu właśnie tam.
Portfel, ludzie portfel nie portwel
Ja kupilem tam portfel, sluzy do dzisiaj i bylo milo.Jednak zgadzam sie, ze nie trudno spotkac okropne zachownie w wielu miejscach.Wesolych Swiat wszystkim milym ludziom
sorki ale nie dala bym za ten portfel 200zl po za tym konsument ma prawo zwrocic towar w ciagu 7 dni
Ale tam na tym stoisku jak sie prosi zeby pokazano jakis portwel albo rekawiczki to z takim fochem ze sie wszystkiego odechciewa.
ten portfel kosztuje 200 zl ??
Paragon jest podstawą reklamacji, koniec kropka. Jak są problemy to Biuro Praw Konsumenta.
Chyba, to chińszczyzna??
W ogóle nie lubię " Uznamu" i tam nie kupuję.